[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:19:
[...]

Jongens, wat doen we nu moeilijk. De iPhone 5 gaat 679 euro waarschijnlijk kosten in NL, zeker straks met die btw verhoging. Met vodafone kost die nu 729 euro, is dus 50 euro verschil
Mag jij waarschijnlijk uitleggen, want dan was het ook waarschijnlijk geweest dat de iPhone 4S 579 euro had gekost in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:22:
[...]

Mag jij waarschijnlijk uitleggen, want dan was het ook waarschijnlijk geweest dat de iPhone 4S 579 euro had gekost in Nederland.
ik heb het niet over de 4s.....alleen over de 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
In Italie kunnen ze hun plezier ook wel op, daar kost de 4S nog 629 euro op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:21:
Ik weet niet wat de btw is in Duitsland, maar in Belgie is deze 21%. Ik denk dat de prijs na 1 oktober via Apple.nl sowieso 679 euro zal zijn. Wat de prijs voor 1 oktober is, kan best 659 zijn.
Ik denk dat ze gewoon een vaste prijs houdt. consumenten merken dan niks. maar voor zakelijke klanten merk je wel de 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Kev7381 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:25:
[...]

Ik denk dat ze gewoon een vaste prijs houdt. consumenten merken dan niks. maar voor zakelijke klanten merk je wel de 2%.
Maar wat maakt het verschil dan in prijs tussen .BE en .NL?

De enige verklaring die ik kan bedenken is btw. Belgie 21% btw, Nederland 19% btw. Daarom in Nederland goedkopere iPhone.
Bij België kost de iPhone 4S 599 euro, bij ons 559 euro, scheelt 40 euro. Nou maakt 2% btw geen 40 euro verschil, maar zou ik het vreemd vinden als er met hetzelfde btw percentage een verschil van 40 euro zit in hetzelfde product door dezelfde leverancier binnen een straal van 100 km. Dus als de prijs na 1 oktober 659 zal zijn terwijl die in Belgie wellicht 699 wordt.

Zakelijke klanten zouden eigenlijk helemaal niets hoeven te merken van de btw wijziging, want zij kunnen de btw gewoon terugvragen. Particulieren daarentegen niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 25-09-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:28:
[...]

De enige verklaring die ik kan bedenken is btw. Belgie 21% btw, Nederland 19% btw. Daarom in Nederland goedkopere iPhone.
Bij België kost de iPhone 4S 599 euro, bij ons 559 euro, scheelt 40 euro. Nou maakt 2% btw geen 40 euro verschil, maar zou ik het vreemd vinden als er met hetzelfde btw percentage een verschil van 40 euro zit in hetzelfde product door dezelfde leverancier binnen een straal van 100 km. Dus als de prijs na 1 oktober 659 zal zijn terwijl die in Belgie wellicht 699 wordt.

Zakelijke klanten zouden eigenlijk helemaal niets hoeven te merken van de btw wijziging, want zij kunnen de btw gewoon terugvragen. Particulieren daarentegen niet.
Er helemaal niks meer logisch aan die prijzen van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Dat kan ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:28:
[...]

Omdat in Belgie geen prijsverlaging heeft gegeven en NL wel. Voor dat de iPhone 5 werd aangekondigd waren de prijzen het zelfde 599 euro NL/BE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jscholte
  • Laatst online: 16-09 08:22
ik wacht mooi een paar maand dan is hij hopelijk ook wat gezakt in de prijs ;)

And as final touch god created the Dutch

• alwaysleft
jscholte schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:58:
ik wacht mooi een paar maand dan is hij hopelijk ook wat gezakt in de prijs ;)
iPhone zakt pas na aankondiging nieuwe pas in prijs, moet je dus nog een jaar wachten ;)

Verwijderd

Kev7381 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:30:
[...]

ahahhaha duidelijk een reseller op ebay
Het kan mijn door het werk verdorven geest zijn, denk eerder aan een simpel meiske dat door een iPhone Lover Boy op pad is gestuurd. Die bestaan vast. 8)
iPhone's voor $200, ga jij ruim 2 dagen in de rij zitten en haal er maar 3.
Mochten ze duurder zijn dan gebruik je je Credit Card maar.

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Krijgen iCentre retailers en zaken als de MediaMarkt ook deze vrijdag al de nieuwe iPhone om direct te beginnen met verkoop, of moeten die langer wachten tot ze bevoorraad worden?

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
MedeTweakers bedankt voor de VF-tip! Wou mijn abbo al verlengen, maar helaas is alleen maar de 16GB variant te kiezen als toestel. Vorig jaar kon ik de 4S 32GB als een van de eersten als los toestel (wel duurder) via VF bestellen, maar vreemd dat dat nu niet het geval is met de iPhone 5 32GB of 64GB :?

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
monnick schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:22:
Krijgen iCentre retailers en zaken als de MediaMarkt ook deze vrijdag al de nieuwe iPhone om direct te beginnen met verkoop, of moeten die langer wachten tot ze bevoorraad worden?
Zoals ik al eerder heb vermeld (Ik werk bij een APR) zou ik niet op gigantische voorraden rekenen. iCentre is dan misschien de grootste APR-keten van NL en Mediamarkt's Apple afdelingen worden door Apple zelf ingericht, maar uit andere jaren is al gebleken dat voorraden iPhones (i.t.t. de iPad) bij de launch nogal klein zijn..

Grootste kans op een simlock vrije iPhone is Apple Store A'dam of Online.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:51
weet iemand trouwens of er weer voorraad is in oberhausen

You and I have memories longer than the road ahead

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
oohh schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:50:
[...]

Dan heb je een mindere garantie dan via Vodafone! Al valt natuurlijk te betwisten of Dynafix ook garantie is, als je de verhalen af en toe hoort >:)
Sinds de opening van de Apple Store in Amsterdam gaat er toch geen Tweaker meer zijn iPhone door Dynafix laten maken?

Je maakt een afspraak, gaat langs , een "genius" bekijkt je toestel en repareert of wisselt hem om.
Ook als je hem in het buitenland hebt gekocht, bij Coolblue/vodafone/tmobile/wie dan ook hebt gekocht.
Janusz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:33:
[...]

Ruilt de Nederlandse Apple store wel Amerikaanse iphones om met garantie? Neem aan dat ze in Amsterdam geen AT&T en cdma versies hebben liggen b
Gsm is geen probleem (weet ik uit ervaring) CDMA zal na overleg vervangen worden voor een GSM versie.

Andersom ook trouwens, ik had een Neverlock Franse iPhone 4 welke 2 jaar geleden defect ging toen ik in de vs was. Ben toen een AppleStore binnen gelopen en deze is toen gewoon omgewisseld voor een USA ATT welke de Apple "genius" unlockd heeft via hun Database. Erg netjes allemaal.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Donstil schreef op woensdag 26 september 2012 @ 02:27:
[...]

Sinds de opening van de Apple Store in Amsterdam gaat er toch geen Tweaker meer zijn iPhone door Dynafix laten maken?

Je maakt een afspraak, gaat langs , een "genius" bekijkt je toestel en repareert of wisselt hem om.
Ook als je hem in het buitenland hebt gekocht, bij Coolblue/vodafone/tmobile/wie dan ook hebt gekocht.
Voor mij is Amsterdam zo twee uur reizen, terwijl ik ook naar Card Services in Zwolle kan en daar een prima ervaring mee heb met de APR uit Deventer (A-Mac) en een ghost writing iPad.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:02
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 07:37:
[...]

Voor mij is Amsterdam zo twee uur reizen, terwijl ik ook naar Card Services in Zwolle kan en daar een prima ervaring mee heb met de APR uit Deventer (A-Mac) en een ghost writing iPad.
Al een mail terug gehad van CoolBlue eigenlijk? Ben wel benieuwd wat ze er op te zeggen hebben. Dat is natuurlijk snel geld verdienen voor hun, abonnementen leveren meer geld op dan een losse iPhone..

gewoon nee.

• me_mrtn
SanderPS3 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:07:
[...]

Al een mail terug gehad van CoolBlue eigenlijk? Ben wel benieuwd wat ze er op te zeggen hebben. Dat is natuurlijk snel geld verdienen voor hun, abonnementen leveren meer geld op dan een losse iPhone..
Nee nog niet, maar 24 uur lijkt mij een redelijke termijn om te reageren. Anders bel ik ze op en wijs ik ze op de mail.

• alwaysleft
fener33 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 01:19:
weet iemand trouwens of er weer voorraad is in oberhausen
Gisteren gebeld, helemaal niks meer

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 21:08
Ben benieuwd wat de levertijden bij vodafone zijn als je hem los besteld.

• alwaysleft
feddesman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:45:
Ben benieuwd wat de levertijden bij vodafone zijn als je hem los besteld.
Eind volgende week vrijdag uiterlijk heb je hem volgens klantenservice

• feddesman
alwaysleft schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:50:
[...]

Eind volgende week vrijdag uiterlijk heb je hem volgens klantenservice
Ok,Ik heb hem gelijk besteld.Als ik er sneller aan kan komen kan ik hem altijd nog annuleren oid

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Hmm, mijn producten zijn verdwenen uit mijn overzicht bij CB, iPhone 5 Vodafone €42,50 verlenging

"deze order heeft geen producten"

Toch maar even bellen dan..

Hebben meer mensen hier last van?

• Draakje5
feddesman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:59:
[...]

Ok,Ik heb hem gelijk besteld.Als ik er sneller aan kan komen kan ik hem altijd nog annuleren oid
Ik zou iig de apple website in de gaten houden a.s. vrijdag. Prijs zal goedkoper zijn en je hebt 'm wellicht sneller dan wel tegelijkertijd.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Draakje5 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:03:
[...]

Ik zou iig de apple website in de gaten houden a.s. vrijdag. Prijs zal goedkoper zijn en je hebt 'm wellicht sneller dan wel tegelijkertijd.
Ik zou je adem niet inhouden bij de Online Apple Store.

Elect a clown, expect a circus.

• feddesman
apple store zal wel 3+ weken zijn

• feddesman
Krijg zojuist een email om de iphone te bestellen van vodafone.
Denk dat ik net op tijd heb besteld

• Draakje5
Slasher schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:18:
[...]

Ik zou je adem niet inhouden bij de Online Apple Store.
Je verwacht een (zeer) lange levertijd via apple.nl?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nu te reservering in duitsland!
https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone

Nothing to see here

Verwijderd

Net vodafone klantenservice aan de lijn gehad. Enige wat ze nu weten zijn dus de prijzen en dat ze de 28e pas op voorraad krijgen. Friends and family is nog niks over bekend. 1 oktober veranderd er veel maar in t voordeel van de klant gaf ze aan. Codes blijven geldig zo niet, dan genereerde zij een nieuwe.
Ze klonk heel oprecht en gaf aan dat haar vrienden precies met dezelfde vragen zaten maar ze echt nog niks wist.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Draakje5 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:27:
[...]

Je verwacht een (zeer) lange levertijd via apple.nl?
Ja minstens een week als je vrijdag meteen besteld, was bij de 4S ook zo.

Elect a clown, expect a circus.

• me_mrtn
Bedankt, maar even een reservering gedaan. :)

• feddesman
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:42:
[...]

Ik ook!!Ben benieuwd hoe snel er 1 beschikbaar is

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt alleen niet twee verschillende reserveren, dan moet je twee losse reserveringen maken, of zie ik dat nu verkeerd? Ik heb alleen geen zin om twee keer naar Oberhausen te gaan rijden...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:15
Inderdaad niet mogelijk om twee verschillende te reserveren en je moet er rekening mee houden dat je, op het moment dat je de e-mail krijgt, de volgende dag je iPhone moet ophalen, no matter what. Anders vervalt de reservering.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 20:23
ook 2 x losse besteld.... bedankt voor de tip...

Houden ze de iPhone dan de hele dag vast of alleen in de ochtend?

[ Voor 44% gewijzigd door crazymonkey87 op 26-09-2012 09:52 ]

• jscholte
alwaysleft schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:08:
[...]

iPhone zakt pas na aankondiging nieuwe pas in prijs, moet je dus nog een jaar wachten ;)
jah dat was ik idd even vergeten, maar vaak op marktplaats kun je wel mooie 2de hands iphone's krijgen voor een mooie prijs ;)

Verwijderd

Heb gister een los toestel besteld bij VF, afhankelijk van de levertijd bij de Apple Online store annuleer ik VF of bestel ik niet bij Apple

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:26
Ik ga denk ik ook maar voor een Sim Only, dit lijkt mij tot nu toe de goedkoopste optie..

iPhone 5 16 GB - Vodafone F&F
75 belminuten - Onbeperkt SMS - 1GB datalimiet

24*16,74=401,76
iPhone 5 16GB = 679
679 + 401,76=1080,76

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:02
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:42:
[...]

Is dat vrijblijvend? (zonder verplichting?) dan doe ik dat misschien ook wel even..

gewoon nee.

• feddesman
SanderPS3 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:22:
[...]

Is dat vrijblijvend? (zonder verplichting?) dan doe ik dat misschien ook wel even..
Ja vrijblijvend.Na een dag is je reservering ook niet meer geldig

• lxz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27

lxz

feddesman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:23:
[...]

Ja vrijblijvend.Na een dag is je reservering ook niet meer geldig
Ik zie dat niet expliciet genoemd staan. Zoals ik het lees doe je vandaag een reservering en als er morgen 1 voor je ligt dan krijg je dat vanavond voor 21u via mail te horen. Er staat volgens mij nergens dat je 'm dan ook daadwerkelijk morgen op moet halen of dat je reservering dan verloopt.

Dat het vrijblijvend is staat er inderdaad wel bij.

[ Voor 5% gewijzigd door lxz op 26-09-2012 10:28 ]

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 20:23
helemaal onderin staat dat je geen koopverplichting hebt
lxz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:28:
[...]

Ik zie dat niet expliciet genoemd staan. Zoals ik het lees doe je vandaag een reservering en als er morgen 1 voor je ligt dan krijg je dat vanavond voor 21u via mail te horen. Er staat volgens mij nergens dat je 'm dan ook daadwerkelijk morgen op moet halen of dat je reservering dan verloopt.

Dat het vrijblijvend is staat er inderdaad wel bij.

• jscholte
Heb trouwens nog wel een kennis in Amerika zitten, die zou eventueel daar wel eentje voor me kunnen kopen. En opsturen toch ? Zal zo eerst eens even de prijzen bekijken daar in de States en welke uitvoeringen hier in Europa werken. Iemand van jullie ervaring met soort gelijke situatie ?

• NotSoSteady
Vielen Dank für die Anfrage.
Ist ein iPhone für dich reserviert, bekommst du heute Abend bis 21:00 Uhr eine Bestätigung per E-Mail. Darin steht, zu welcher Zeit du morgen dein iPhone abholen kannst.

Wenn du keine E-Mail bekommst, konnten wir leider kein iPhone für dich reservieren. Versuch es bitte später noch mal.

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 13:03
Bij pdashop.nl kun je iphone 5 nog wel preorderen met case voor 718,- is goedkoper dan de vodafone variant.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
maartuhr schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:10:
Bij pdashop.nl kun je iphone 5 nog wel preorderen met case voor 718,- is goedkoper dan de vodafone variant.
Waar kan dat dan??

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:15
Het kan inderdaad weer bij PDAshop. Gewoon op de pagina van de Iphone 5 zoeken naar een paarse knop. Hiermee gaat het setje dan in de winkelmand.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Verwijderd

verwachte leverdatum is wel een maand later bij pdashop...

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:21
Thanks, reservering gedaan. Ben benieuwd. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• DennusB
  • Niet online
Joost1991 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:13:
Het kan inderdaad weer bij PDAshop. Gewoon op de pagina van de Iphone 5 zoeken naar een paarse knop. Hiermee gaat het setje dan in de winkelmand.
Directe link? Want ik zie die knop dus niet..

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:19:
[...]

Directe link? Want ik zie die knop dus niet..
beneden scrollen en dan staat er "bundels met..." voor 98 euro even op de paarse knop daarnaast klikken.

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 13:03
http://www.pdashop.nl/pro...-iphone-5-zwart-16gb.html

Onder het abbo voorstel van t-mobile staat een bundel, daarachter op de paarse knop duwen

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 15:21

Goku33

Ownage!

Ik ga komende week naar Amerika, maar voor zover ik op de Apple sites kan vinden verkopen ze de iPhone 5 daar enkel bij een abbo van AT&T, Sprint of Verizon. Weet iemand of er aan losse verkoop gedaan wordt, en wat dat dan zou kosten? En dan blijft het probleem van de CDMA versie die ze daar verkopen qua frequenties niet matched met het Nederlandse netwerk?
M.a.w.: zou het zin hebben om een iphone mee te nemen, of kan ik beter gewoon de hoofdprijs betalen in NL?

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
Iemand die Hi al gecontact heeft over een los toestel kopen in de shop (offline)?

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 20:53
Als je vandaag reserveert op Duitse Apple site dan moet je vandaag voor 21:00 een email krijgen.
Als dat niet is, ligt er morgen geen klaar.
Dus dat betekend dat je morgen weer kan reserveren voor vrijdag? Of zie ik dat verkeerd

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Goku33 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:29:
Ik ga komende week naar Amerika, maar voor zover ik op de Apple sites kan vinden verkopen ze de iPhone 5 daar enkel bij een abbo van AT&T, Sprint of Verizon. Weet iemand of er aan losse verkoop gedaan wordt, en wat dat dan zou kosten? En dan blijft het probleem van de CDMA versie die ze daar verkopen qua frequenties niet matched met het Nederlandse netwerk?
M.a.w.: zou het zin hebben om een iphone mee te nemen, of kan ik beter gewoon de hoofdprijs betalen in NL?
Je kunt bij AT&T op zich zonder nieuw contract kopen, maar volgens mij moet je wel al klant zijn. En hij is gelockt op AT&T maar als je de volledige prijs betaalt moet dat geen onoverkomelijk probleem zijn.

Echter, de ATT versie is niet compatibel met niet-Amerikaanse LTE-netwerken.

De CDMA versie van Verizon is wél compatibel én simlockvrij (jaja, eindelijk) máár wordt zover ik weet niet los verkocht.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• NotSoSteady
Dirk0s schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:39:
Als je vandaag reserveert op Duitse Apple site dan moet je vandaag voor 21:00 een email krijgen.
Als dat niet is, ligt er morgen geen klaar.
Dus dat betekend dat je morgen weer kan reserveren voor vrijdag? Of zie ik dat verkeerd
Correct, iedere dag kun je reserveren.

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 16:02
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:06:
[...]
En ik ga morgen even langs bij mijn lokale Amac, vragen of ze een nachtopening hebben, of zoiets.
Amac krijgt door heel het land nog geen toestellen binnen de 28ste, al bij meerdere vestigingen nagevraagd.

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Vanmorgen heb ik ook een reservering aangemaakt op de apple.de-oberhausen website. Helaas nog geen reactie.
Ik dacht bel eens met Apple-Oberhausen... maar daar is geen doorkomen aan. Heeft iemand deze week al een Apple medewerker aan de lijn gekregen?

It's a beautiful day!

• me_mrtn
ajpohv schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:23:
Vanmorgen heb ik ook een reservering aangemaakt op de apple.de-oberhausen website. Helaas nog geen reactie.
Ik dacht bel eens met Apple-Oberhausen... maar daar is geen doorkomen aan. Heeft iemand deze week al een Apple medewerker aan de lijn gekregen?
Je krijgt ook pas mail als er één klaar ligt.

Overigens ben ik net ook nog even bij de Dixons naar binnen gelopen in Hengelo. Daar wisten ze verder niets of ze ook vrijdag wat binnen konden krijgen. Ik ga daar in ieder geval vrijdag even langs en kijk ik of ze daar kunnen leveren, hopelijk.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:58
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:26:
[...]

Overigens ben ik net ook nog even bij de Dixons naar binnen gelopen in Hengelo. Daar wisten ze verder niets of ze ook vrijdag wat binnen konden krijgen. Ik ga daar in ieder geval vrijdag even langs en kijk ik of ze daar kunnen leveren, hopelijk.
Zo niet, kun je altijd nog de Xando in Enschede proberen. Heb contact met hun gehad en zij kregen waarschijnlijk wél een paar losse toestellen. ;)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• me_mrtn
Jeroenvde89 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:27:
[...]

Zo niet, kun je altijd nog de Xando in Enschede proberen. Heb contact met hun gehad en zij kregen waarschijnlijk wél een paar losse toestellen. ;)
Helaas kom ik niet bij de Xando in Enschede in de buurt voor vrijdag. Kan straks er wel een belletje aan wagen in ieder geval. :)

• alwaysleft
Net Apple Store Amsterdam gebeld. Ze verwachten genoeg voorraad te hebben los tot aan de namiddag. Waren heel veel 16 GB modellen, toen ik vroeg naar aantal zei ze genoeg meneer. Dus als je niet in de rij wil staan, je kunt het ook in de vroege middag proberen :)

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 20:07
Het kan zijn dat het ergens op de vorige pagina's staat maar ik heb het niet kunnen vinden: weet iemand hoe laat de online Apple store begint met het verkopen van de iPhone 5? Is dat dan vrijdagnacht meteen na 12 uur of zal dat 's ochtends zijn?

• alwaysleft
AFT0570 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:10:
Het kan zijn dat het ergens op de vorige pagina's staat maar ik heb het niet kunnen vinden: weet iemand hoe laat de online Apple store begint met het verkopen van de iPhone 5? Is dat dan vrijdagnacht meteen na 12 uur of zal dat 's ochtends zijn?
Ook gevraagd aan de Apple Store. 12 uur in de nacht of 9 uur in de ochtend. Levertijd zou voor de eerste bestellingen 2 weken bedragen

• Jeroenvde89
De MediaMarkt kan ook van de lijstjes af:
Geachte meneer,

De iPhone 5 wordt niet simlockvrij (en dus los) verkocht, alle iPhone 5 modellen worden rechtstreeks door de providers geleverd.

De enige manier om de iPhone los aan te schaffen is via de Apple Store (online).

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Remo in het Veld
Media Markt Enschede

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:31:
Net Apple Store Amsterdam gebeld. Ze verwachten genoeg voorraad te hebben los tot aan de namiddag. Waren heel veel 16 GB modellen, toen ik vroeg naar aantal zei ze genoeg meneer. Dus als je niet in de rij wil staan, je kunt het ook in de vroege middag proberen :)
Tja ik woon wel dichtbij Amsterdam, maar als ik daar om half 12 ofzo kom denk ik niet dat ik er nog een kan bemachtigen :/

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
Mochten ze in de middag door hun voorraad heen zijn, is het dan mogelijk om een bestelling te plaatsten in de winkel? Of gaat dat allemaal via Apple.com?

[ Voor 13% gewijzigd door Silversin op 26-09-2012 13:36 ]

Verwijderd

Ook gevraagd aan de Apple Store. 12 uur in de nacht of 9 uur in de ochtend. Levertijd zou voor de eerste bestellingen 2 weken bedragen

Is bullshit toch ? je verwacht toch tenminste dat ze in hun depot stuks op voorraad hebben ?

• me_mrtn
Net even gebeld met de Xando in Enschede en deze kregen waarschijnlijk geen iPhone's binnen vrijdag. :)

• Jeroenvde89
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:36:
Net even gebeld met de Xando in Enschede en deze kregen waarschijnlijk geen iPhone's binnen vrijdag. :)
Kolere, ben ik dan voorgelogen of wat? 8)7

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Net even gebeld met de Iam store in Arnhem maar ook deze hebben nog geen levering gehad en wisten ook niet of ze nog iets gingen krijgen. Gaat nog lastig worden vrijdag om een iphone te bemachtigen. Zou er in Oberhausen nog voorraad zijn?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
Konjo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:44:
Net even gebeld met de Iam store in Arnhem maar ook deze hebben nog geen levering gehad en wisten ook niet of ze nog iets gingen krijgen. Gaat nog lastig worden vrijdag om een iphone te bemachtigen. Zou er in Oberhausen nog voorraad zijn?
iAmstores kopen in bij providers, zo werd mij verteld.

• Draakje5
je kon volgens mij via apple.de een iphone reserveren. probeer dat eens :)

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:50
Gebeld met Oberhausen en ze hebben mij verteld dat "als" er iets binnenkomt is dat na openingsuren. Dus je moet reserveren en maar hopen dat je bericht krijgt.

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ibix schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:52:
[...]

Gebeld met Oberhausen en ze hebben mij verteld dat "als" er iets binnenkomt is dat na openingsuren. Dus je moet reserveren en maar hopen dat je bericht krijgt.
Na openings uren op vrijdag bedoel je?

• me_mrtn
Jeroenvde89 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:41:
[...]

Kolere, ben ik dan voorgelogen of wat? 8)7
Ik zou niet twijfelen aan jou hoor (wat heb jij er immers aan?), maar gebrek aan rechtlijnigheid bij bedrijven qua communicatie is wel weer ver te zoeken in het normale Regelland Nederland. Opvallend. Ik weet trouwens niet wie ik aan de lijn had bij Xando, maar dat is wat ze mij konden vertellen.

• Jeroenvde89
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:55:
[...]

Ik zou niet twijfelen aan jou hoor (wat heb jij er immers aan?), maar gebrek aan rechtlijnigheid bij bedrijven qua communicatie is wel weer ver te zoeken in het normale Regelland Nederland. Opvallend. Ik weet trouwens niet wie ik aan de lijn had bij Xando, maar dat is wat ze mij konden vertellen.
Nee precies, daar doelde ik ook op, de communicatie van bedrijven momenteel. Ben vrijdagmorgen vrij, dus wil dan graag de telefoon bemachtigen. Als er niks anders op zit in regio Enschede bestel ik wel gewoon via Apple.

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:50
Konjo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:54:
[...]

Yip.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Konjo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:54:
[...]

In Oberhausen wordt 'ie al verkocht. Ze doelen daarmee dat leveringen, of in ieder geval inventarisatie daarvan, buiten sluitingstijd plaats vinden. De betreffende winkel sluit om 8 uur 's avonds.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:47

talin

ES-MA

ik wil op korte termijn na aanpassing prijs a.s. vrijdag, 80 stuks iPhone 4 gaan kopen.
gaat een tussenleverancier hier nog korting op kunnen gaan geven?
of is direct bij Apple kopen de beste ( afhandeling garantie ) en goedkoopste optie?

nu wil ik van die 80 er 20 stuks in een ander Europees land gaan gebruiken, is dat slim?
leg er daar 1 op voorraad in de kast als er wat mis is kan ik daar altijd wisselen en de kapotte laten opsturen en kan ik hem naar Apple sturen.
maar mag dat ook unlockte iPhone4 in het buitenland inzetten, of is het daar lokaal kopen nog interessant?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

persoonlijk denk ik dat via apple zelf de beste oplossing is.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Denk dat je met 80 stuks te klein bent direct bij Apple te kunnen kopen met betere voorwaarden.
Kan je beter met 1 van de APR's met een B2B afdeling contact opnemen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Ter voorbereiding op mijn mailtje van Apple Store Oberhausen vanavond :9 ben ik net bij de KPN winkel hier in Venlo gewenst om een Nano-simkaartje te kopen. Nu willen ze mij geen Nano sim verkopen! Omdat ze "vanuit het hoofdkantoor hebben doorgekregen dat dat pas vanaf vrijdag mag, en sowieso niet on-geactiveerd.".

What the...?

Dus:
- iPhone 5's zijn wel in Nederland (via omringende landen)...en niet bruikbaar met KPN?;
- KPN heeft de Nano-sim in huis, maar mag niet on-geactiveerd de deur uit;
- KPN creëert een activatietool op mijn-kpn...maar waarvoor is dus de vraag...;

Result morgen kan ik niet bellen met mijn nieuwe hippert telefoon :-(

Iemand dezelfde ervaring bij KPN? Of ligt het aan de altijd lastige kpn-ambtenaar?

It's a beautiful day!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bij mijnKPN kun je gewoon een nano sim bestellen, maar de prijs is wel belachelijk hoog.

• Jeroenvde89
ajpohv schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:00:
Ter voorbereiding op mijn mailtje van Apple Store Oberhausen vanavond :9 ben ik net bij de KPN winkel hier in Venlo gewenst om een Nano-simkaartje te kopen. Nu willen ze mij geen Nano sim verkopen! Omdat ze "vanuit het hoofdkantoor hebben doorgekregen dat dat pas vanaf vrijdag mag, en sowieso niet on-geactiveerd.".

What the...?

Dus:
- iPhone 5's zijn wel in Nederland (via omringende landen)...en niet bruikbaar met KPN?;

Iemand dezelfde ervaring bij KPN? Of ligt het aan de altijd lastige kpn-ambtenaar?
Aan KPN zelf.. Waardeloos bedrijf qua (mobiele) telefonie. NEXT! ;w

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 19:55
Je kan toch prima die sim zelf knippen? Er staan genoeg templates op het inet.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024

What the...?

Dus:

Ik heb de nano sim 2 weken geleden besteld en al een week in gebruik. Kreeg hem binnen enkele dagen thuis gestuurd. Wel prijzig idd.

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 16:02

What the...?

Dus:

Heb vandaag ook gewoon een Nanosim binnen gekregen. Wel telefonisch besteld.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Kan me trouwens voorstellen dat KPN winkels daar moeilijk over doen. Zij willen namelijk genoeg nano-sims hebben voor nieuwe abbonees die de iphone 5 in de winkel bestellen.

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Maar waarschijnlijk proberen ze wel mensen een iPhone er bij aan te smeren. Ik zou zelf gewoon proberen om er een nano sim van te maken.

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Gister gebeld naar klantenservice voor nano-sim en vandaag ontvangen netjes van kpn.

• me_mrtn
Ik zelf zit bij T-Mobile en had de 17e een nano-sim aangevraagd. Deze zou binnen drie werkdagen worden geleverd. Contact via Twitter en het forum leverden niets op, dus ik heb maar even gebeld. De medewerker wist mij netjes te vertellen dat de bestelling wel geplaatst was, maar op de één of andere manier niet geleverd. Hij zou een nieuwe bestelling plaatsen en deze zou kosteloos zijn.

• DennusB
  • Niet online
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:18:
Ik zelf zit bij T-Mobile en had de 17e een nano-sim aangevraagd. Deze zou binnen drie werkdagen worden geleverd. Contact via Twitter en het forum leverden niets op, dus ik heb maar even gebeld. De medewerker wist mij netjes te vertellen dat de bestelling wel geplaatst was, maar op de één of andere manier niet geleverd. Hij zou een nieuwe bestelling plaatsen en deze zou kosteloos zijn.
Ja, hier precies het zelfde. Oplichters bij T-Mobile, ik maak dit soort dingen telkens mee bij ze.

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:22
Hier ook nog geen nano-sim ontvangen na bestelling op 17/9. Volgens t-mobile zou deze wel verstuurd zijn. Iemand anders die wel een nano-sim heeft ontvangen van t-mobile?

• 123coen123
  • Laatst online: 09-09 19:19
BertP schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:30:
Iemand die Hi al gecontact heeft over een los toestel kopen in de shop (offline)?
Dat kan pas als de grote drukte voorbij is en als je er al een abbo hebt lopen. In principe worden ze dan alleen los verkocht als je bijvoorbeeld je eigen smartphone bent verloren of als hij stuk is. Daarbij hanteren ze een hogere prijs dan elders.

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:32
Silversin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:07:
[...]

Keep us posted, dit zou ik ook wel willen weten
2 opties!

Optie 1: naar de Vodafone winkel en dokken voor je nanosim.
Optie 2: bellen met de klantenservice en een nanosim gratis naar je toe laten sturen.

Alleen nadeel optie 2: de nano Sims worden verstuurd op vrijdag en dan duurt het 2 à 3 dagen voordat je ze hebt. En dan natuurlijk wel je nanosim laten activeren nog;)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• 123coen123
  • Laatst online: 09-09 19:19

What the...?

Dus:

In Den Helder was dit geen probleem. Anders probeer je de (Kpn) Hi winkel even.
Pagina: 1 ... 24 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.