Goku33 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:29:
Ik ga komende week naar Amerika, maar voor zover ik op de Apple sites kan vinden verkopen ze de iPhone 5 daar enkel bij een abbo van AT&T, Sprint of Verizon. Weet iemand of er aan losse verkoop gedaan wordt, en wat dat dan zou kosten? En dan blijft het probleem van de CDMA versie die ze daar verkopen qua frequenties niet matched met het Nederlandse netwerk?
M.a.w.: zou het zin hebben om een iphone mee te nemen, of kan ik beter gewoon de hoofdprijs betalen in NL?
Lees het topic anders even door, ik ben op dit moment in de vs en heb er al kunnen kopen.
De ATT Store's, Apple Store's en Verizon store's verkopen ze gewoon los maar het is erg afhankelijk van de verkoper of ze dat ook echt doen. Hebben ze er nog maar een "paar" dan verkopen ze liever met een Abbo erbij, hebben ze er net weer genoeg binnen dan doen ze niet zo moeilijk is me opgevallen.
De voorraad is trouwens prima net zoals de afgelopen jaren, de AppleOnline store is dan wel uitverkocht, de retail store's hebben meestal nog wel voorraad en krijgen ook bijna dagelijks (kleine) leveringen.
Ik sta bv weer voor morgen op de lijst bij de plaatselijke ATT store, vasthouden doen ze niet maar als je het vraagt willen ze je wel ff mailen/bellen. Althans dat deden de store's die ik bezocht heb tot nu toe.
16gb ATT kost je 599,- ex tax en
legaal unlocken kost je $30,-
(Ik was 500 euro kwijt voor een 16gb plus unlock. Toch leuk verdiend dacht ik zo)
Edit: Ga trouwens naar kleine dorpjes ipv de grote steden, daar is de kans een heel stuk groter valt me elk jaar weer op. Krijgen ook best regelmatig levering maar verkopen er gewoon niet zoveel.
Had laatst een ATT store (Klein dorpje in Colorado) en die had zijn hele voorraad aan toeristen verkocht omdat er onder de plaatselijke bevolking gewoon geen interesse voor was
[
Voor 10% gewijzigd door
Donstil op 27-09-2012 03:39
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans