[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 18:23
Ik was gisteren even bij de lokale telecomboer en deze bleek zelf al een stuk of 10 iphone 5' s uit Engeland te hebben gehaald. Ze waren wel aardig prijzig (800 eu voor 16g) maar hij ga nog wel 200 euro voor mijn anderhalf jaar oude galaxy s2. Ik heb het dus toch maar gedaan.

Daarna was ik in 5 minuten in en uit de vodafone winkel met een gratis en ge-activeerde nano-sim. Deze hadden ze gewoon liggen en gaven ze zo mee. Top service!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Niltag schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:01:
Ik was gisteren even bij de lokale telecomboer en deze bleek zelf al een stuk of 10 iphone 5' s uit Engeland te hebben gehaald. Ze waren wel aardig prijzig (800 eu voor 16g) maar hij ga nog wel 200 euro voor mijn anderhalf jaar oude galaxy s2. Ik heb het dus toch maar gedaan.

Daarna was ik in 5 minuten in en uit de vodafone winkel met een gratis en ge-activeerde nano-sim. Deze hadden ze gewoon liggen en gaven ze zo mee. Top service!
Ik heb hier ook nog een Galaxy S2 liggen die ik kwijt wil, werkt het bij alle lokale telecomboeren zo? Binnen wandelen en vragen wat ze ervoor willen geven?

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Niltag schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:01:

Welke telecomboer ?

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:58
Bekse schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:07:
[...]

Ik heb hier ook nog een Galaxy S2 liggen die ik kwijt wil, werkt het bij alle lokale telecomboeren zo? Binnen wandelen en vragen wat ze ervoor willen geven?
Is dat niet via zoiets? (http://www.phonehouse.nl/inruilformulier/)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cypress3d schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:55:
[...]

2 opties!

Optie 1: naar de Vodafone winkel en dokken voor je nanosim.
Optie 2: bellen met de klantenservice en een nanosim gratis naar je toe laten sturen.

Alleen nadeel optie 2: de nano Sims worden verstuurd op vrijdag en dan duurt het 2 à 3 dagen voordat je ze hebt. En dan natuurlijk wel je nanosim laten activeren nog;)
Optie 3: Pak een schaar, een liniaal en een zwart stiftje/pennetje en verbouw je microsim tot nanosim. Ik heb dit gisteren bij twee sims gedaan. De eerste ging duidelijk beter dan de tweede, maar ze doen het beiden en heel precies luistert het niet. Als het maar past :)

Een beetje tweakers fixt zoiets zelf B)

PSN: Shiver23

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ibix schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:52:
[...]

Gebeld met Oberhausen en ze hebben mij verteld dat "als" er iets binnenkomt is dat na openingsuren. Dus je moet reserveren en maar hopen dat je bericht krijgt.
Kan je mij vertellen hoe ik kan reserveren bij Oberhausen? Via apple.de kan ik alleen laten opsturen volgens mij?

• Bekse
Interessant!
Maar dat gaat me vast niet lukken met het afsluiten van een Sim Only bij Vodafone?

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 16:02
Mocht ik alleen een toestel kopen via Vodafone, is deze dan simlockvrij of zit hier dan toch een Vodafone simlock op?

• Jeroenvde89
Bekse schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:17:
[...]

Interessant!
Maar dat gaat me vast niet lukken met het afsluiten van een Sim Only bij Vodafone?
Geen idee! Ik wou je alleen maar even helpen met het verkopen van je telefoon. :P

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Coolreinoudnl schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:22:
Mocht ik alleen een toestel kopen via Vodafone, is deze dan simlockvrij of zit hier dan toch een Vodafone simlock op?
Simlockvrij

Hoi!

• Jeroenvde89
Coolreinoudnl schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:22:
http://help.vodafone.nl/c.../std_adp.php?p_faqid=2441

• Maverick24
  • Laatst online: 13-09 16:02
Super, bedankt guys. Bestelling geplaatst :)

• Bekse
Jeroenvde89 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:23:
[...]

Geen idee! Ik wou je alleen maar even helpen met het verkopen van je telefoon. :P
Haha, bedankt :P

• SquareOne
  • Laatst online: 22:09
Ik heb afgelopen zaterdag (op vertoon van mijn iPhone 5) gewoon gratis en direct een nano simkaart meegekregen bij een Vodafone winkel.

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:41
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:18:
Ik zelf zit bij T-Mobile en had de 17e een nano-sim aangevraagd. Deze zou binnen drie werkdagen worden geleverd. Contact via Twitter en het forum leverden niets op, dus ik heb maar even gebeld. De medewerker wist mij netjes te vertellen dat de bestelling wel geplaatst was, maar op de één of andere manier niet geleverd. Hij zou een nieuwe bestelling plaatsen en deze zou kosteloos zijn.
Mij werd verteld dat er een krappe voorraad nano sims was en deze week geleverd zou moeten zijn. Ook 17-09 besteld trouwens. Niks geen nieuwe bestelling maar gewoon afwachten. Laat staan kosteloos.

Kortom, elk bedrijf, provider enz. lult maar wat raak |:(

[ Voor 8% gewijzigd door OkeOkeOke op 26-09-2012 16:54 ]

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
OkeOkeOke schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:51:
[...]

Mij werd verteld dat er een krappe voorraad nano sims was en deze week geleverd zou moeten zijn. Ook 17-09 besteld trouwens. Niks geen nieuwe bestelling maar gewoon afwachten.
Dat zou er nog wel bij kunnen zeggen in het rijtje onduidelijke bedrijven. :') Coolblue, Xando, T-Mobile. De enige wat normaal een bedrijf vol pannenkoeken is, de Dixons, weet wel normaal antwoord te geven.

• OkeOkeOke
  • Laatst online: 23:41
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:54:
[...]

Dat zou er nog wel bij kunnen zeggen in het rijtje onduidelijke bedrijven. :') Coolblue, Xando, T-Mobile. De enige wat normaal een bedrijf vol pannenkoeken is, de Dixons, weet wel normaal antwoord te geven.
Je houdt je hart vast als het straks op leveren van de iPhone 5 aankomt. Gelukkig heb ik er (dankzij een medetweaker) al een...

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:56:
[...]

Je houdt je hart vast als het straks op leveren van de iPhone 5 aankomt. Gelukkig heb ik er (dankzij een medetweaker) al een...
ik heb het gehad met oa coolblue ... geen losse verkoop.. totale onduidelijkheid in de belgische vestiging.
Andere PR hebben me ondertss al gemailed dat ze GEEN toestellen krijgen van apple. Mediamarkt was meteen duidelijk aan de telefoon en mail.

Ik heb beslist om de iphone5 online te bestellen bij apple. het maakt me al niet meer uit dat ik 2 - 3 weken moet wachten tot hij op men stoep ligt.

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 17:36
Ik heb maar even Dixons gemaild dat ik een iPhone 5 los wil kopen met de vraag of ze hem op gaan nemen in hun assortiment. Daar kreeg ik al vrij snel het volgende antwoord op:
Geachte heer XXXXX,

Dat gaat inderdaad gebeuren maar het is nog niet bekend wanneer precies.
Op onze website kunt u hem bestellen zodra wij weten wanneer hij te leveren is.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

XXXXX
Dixons Nederland B.V.
Postbus 1484
1300 BL Almere
T 0900-5015046
E info@dixons.nl
Moet ik er natuurlijk wel bij zetten waarom bij Dixons ;) ik heb hier nog behoorlijk wat VVV-bonnen liggen. Die mogen wel een keer op. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Synthetika op 26-09-2012 17:20 ]

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:12:
[...]

ik heb het gehad met oa coolblue ... geen losse verkoop.. totale onduidelijkheid in de belgische vestiging.
Andere PR hebben me ondertss al gemailed dat ze GEEN toestellen krijgen van apple. Mediamarkt was meteen duidelijk aan de telefoon en mail.

Ik heb beslist om de iphone5 online te bestellen bij apple. het maakt me al niet meer uit dat ik 2 - 3 weken moet wachten tot hij op men stoep ligt.
Ik heb bijna 24 uur geleden een net mailtje naar de klantenservice van Coolblue gedaan en nog niet eens bevestiging gehad dat ze het mailtje in behandeling hadden. Ik ga nu even bellen, want ik ben het ook spuug- en spuugzat.

Terwijl ik in de wacht zit, zie ik opeens dat mijn order geen producten meer bevat!

[ Voor 5% gewijzigd door me_mrtn op 26-09-2012 17:19 ]

Verwijderd

me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:17:
[...]

Ik heb bijna 24 uur geleden een net mailtje naar de klantenservice van Coolblue gedaan en nog niet eens bevestiging gehad dat ze het mailtje in behandeling hadden. Ik ga nu even bellen, want ik ben het ook spuug- en spuugzat.
jullie hebben tenminste al een pre order... wij wachten al een week op nieuws van een voorraad... Dit is gewoon belachelijk. Oké het probleem ligt mss bij apple zelf. Dat ze dan tenminste eerlijk zijn. Mijn premium reseller waar ik men ipad / ipod / macbook pro heb gehaald stuurde me oprecht een mailtje deze morgen:

Beste *****,

Met spijt in het hart moet ik zeggen dat wij de iPhone 5 niet hebben. Reserveren/bestellen is niet mogelijk.
Mvg

Tenminste oprecht :)

• me_mrtn
Situatie Coolblue als volgt. Ik heb gebeld en heb het hele verhaal met een nogal boze ondertoon uitgelegd, over de gebrekkige communicatie, het veranderen van de orderstatus, et cetera. De meneer aan de lijn ging het allemaal grondig onderzoeken en kwam na een paar minuten met het volgende. De eerste batch die binnenkomt, is van Vodafone. Mensen die een iPhone met Vodafone-abonnement hebben afgesloten, krijgen de iPhone 5 als eerste uitgeleverd. Daar zit niets bij voor mensen die hem los hebben besteld! Daarnaast weten ze dat ze 28 oktober (!) een batch van T-Mobile krijgen en dat deze dus voor mensen met een T-Mobile abonnement is, maar! Hier zit ook een deel bij wat voor de losse verkoop bestemd is. Verder weten ze niets wat binnenkomt en is er bij Coolblue hier geen zekerheid over. Ze proberen het wel zo snel mogelijk te leveren, maar zijn dus afhankelijk. De medewerker wist mij wel te vertellen de losse verkoop dus niet geleverd gaat worden vrijdag.

Daarnaast heb ik ze nogmaals verteld dat ik niet te spreken was over deze gebrekkige manier van communicatie en hij wist mij te vertellen dat intern hier ook over werd gesproken over de manier waarop ze het nu hebben aangepakt en bood mij daarop ook z'n excuses aan. Ik heb hem gezegd dat ik best snap dat lang niet alles altijd goed kan gaan, maar dat het jammer is dat je er zelf zoveel tijd in moet steken en dat de orders zo worden aangepast. Ik hou de order nog even aan, maar waarschijnlijk wordt het dus de reservering in Oberhausen dan maar. Bah, balen.

[ Voor 12% gewijzigd door me_mrtn op 26-09-2012 17:32 ]

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Maw, grote kans dat losse orders pas over een maand geleverd worden?!

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Verwijderd

1 groot drama dus... voor elke PR :)
Apple site zal dus nog sneller zijn als CoolBlue :)

• me_mrtn
Osxy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:32:
Maw, grote kans dat losse orders pas over een maand geleverd worden?!
Wat er tussen de Vodafone- en T-Mobile-batch dus is, is niet bekend. Maar als daar dus niets tussen zit, op z'n vroegst een deel van de T-Mobile-batch.

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
Gewoon via de Apple site bestellen en eventjes geduld hebben...

Het is maar een telefoon heh. Na een weekje gebruik ben je hem helemaal gewoon en vraag je je af waarom je je zo druk hebt gemaakt...

[ Voor 35% gewijzigd door johanvdv op 26-09-2012 17:34 ]

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Er zijn al zoveel verschillende situaties gecommuniceerd door cool blue dat ik deze ook niet serieus neem.. ik wacht morgen en overmorgen even af, als er dan geen persoonlijk bericht aan me is gestuurd ga ik verder zoeken.

cool-bluhuhhhh kots

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik ben/was er klaar mee, dus heb hem maar gewoon bij een lokale handelaar gekocht voor een 100 euro boven de normale prijs. Ik heb hem hier nu in ieder geval wel langs me liggen, bezig met het terugzetten van een backup.

Als developer is het ontzettend irritant dat er niet een duidelijke of eenzijdige manier is om aan een iPhone 5 te komen, tenzij je in de rij gaat liggen/staan/zitten in Amsterdam. Ik denk dat de manier waarop ik het nu gedaan heb me minder tijd, en dus geld, kost eerlijk gezegd.

Tesla Model Y RWD (2024)

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Niemand hier bij Mobistar besteld?

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Goed, order is dus geannuleerd en ik ga nu me geluk wagen bij resellers vrijdag en anders de online store.
Die is waarschijnlijk zelfs sneller met leveren dan CB.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Verwijderd

downer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:37:
Niemand hier bij Mobistar besteld?
als je via ISWAP bent gedaan heb je 50% kans dat je 1 hebt :) de kleine mobistar winkels krijgen 10 a 20 stuks.
De grotere steden antwerpen/gent en shit krijgen er iets van een 100 tal :) dat is wat mij is verteld van een mobistarman

PS: levertijd via de site van apple ? Iemand lokaal hier zei me dat hij hem bij de 4S een week nadien al had ...

+ @downer:
Als je nu naar een MM.Be winkel gaat hebje hem vrijdag :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 17:42 ]

• me_mrtn
Osxy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:38:
Goed, order is dus geannuleerd en ik ga nu me geluk wagen bij resellers vrijdag en anders de online store.
Die is waarschijnlijk zelfs sneller met leveren dan CB.
Je hebt gebeld om te annuleren? Zeiden ze nog wat?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:38:
[...]

als je via ISWAP bent gedaan heb je 50% kans dat je 1 hebt :) de kleine mobistar winkels krijgen 10 a 20 stuks.
De grotere steden antwerpen/gent en shit krijgen er iets van een 100 tal :) dat is wat mij is verteld van een mobistarman

PS: levertijd via de site van apple ? Iemand lokaal hier zei me dat hij hem bij de 4S een week nadien al had ...
Ik had hem een week na de release, maar ik had hem 2 weken daarvoor al besteld, dus ga er maar vanuit dat het lang gaat duren. Bij de iPhone 4S konden ze met een pre-order zelfs nog niet op tijd leveren, laat staan met de iPhone 5. Maar ik ga hem daar in ieder geval wel halen, dan maar iets langer wachten, tenminste wel een hoop minder gezeik en geen belachelijk abonnement aan me kont hangen. En tja wat is er nou anders afgezien van een snellere processor en een iets mooier ontwerp.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 26-09-2012 17:42 ]

• SuidAkrA
  • Niet online
@miZ Klopt niet helemaal, ik kon hem vrijdag in Brussel ophalen, alleen ik kan niet helaas. (had wel dat gewicht goed geraden kennelijk dus invite voor vrijdag gewonnen)
Vandaag of morgen volgt mailtje of ik hem zaterdag of later volgende week kan ophalen in de winkel.

iSwap kan nog steeds trouwens, al zullen de lijsten wel al groot zijn nu.

Verwijderd

downer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:43:
@miZ Klopt niet helemaal, ik kon hem vrijdag in Brussel ophalen, alleen ik kan niet helaas. (had wel dat gewicht goed geraden kennelijk dus invite voor vrijdag gewonnen)
Vandaag of morgen volgt mailtje of ik hem zaterdag of later volgende week kan ophalen in de winkel.

iSwap kan nog steeds trouwens, al zullen de lijsten wel al groot zijn nu.
probleem is dat het in de winkel moet. heb ik helaas geen tijd voor :)

• SuidAkrA
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:46:
[...]

probleem is dat het in de winkel moet. heb ik helaas geen tijd voor :)
Klopt, al kon ook iemand anders het voor je doen ;)
Ben 15e gelijk naar België gescheurd en gewoon geprobeerd, baal wel dat ik vrijdag niet kan dus alle hoop op mail voor zaterdag afhalen nu.

Anyway ik volg jullie hier een beetje, benieuwd hoe het overal loopt en hoe het in A'dam zal gaan.
Succes all!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:26
Hoelang zou de levertijd zijn als ik hem vrijdag ochtend gelijk bestel, via de Apple Store? Dan ga ik gewoon voor een Sim Only, komt vele malen goedkoper uit.

• me_mrtn
iMick schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:05:
Hoelang zou de levertijd zijn als ik hem vrijdag ochtend gelijk bestel, via de Apple Store? Dan ga ik gewoon voor een Sim Only, komt vele malen goedkoper uit.
Weet geen hond.

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Hoelaat zal de verkoop in de apple store (online) beginnen?
Misschien dat we dit niet kunnen weten maar hoe was het dan in de andere landen? 08:00?

• iMick
  • Registratie: November 2009
offtopic:
Ik vroeg het ook niet aan honden toch?

Maar ik had al zo'n vermoeden, bedoelde eigenlijk meer ervaringen van voorgaande jaren :).

• me_mrtn
iMick schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:13:
[...]

offtopic:
Ik vroeg het ook niet aan honden toch?

Maar ik had al zo'n vermoeden, bedoelde eigenlijk meer ervaringen van voorgaande jaren :).
Het verschilt gewoon, voorraad is anders, geen pre-order, het is gewoon afwachten.

Overigens heb ik m'n order geannuleerd bij Coolblue.

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Durf het bijna niet vragen maar het F&F topic is dichtgezet omdat er iemand nogal spammerig werd..
als iemand een code over heeft stuur me even een DM mijn vriendin wil ook graag switchen.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb mn order bij Coolblue nog niet geannuleerd. Ben sowieso een van de eersten en je weet nooit wat Apple voor rare bokkesprongen maakt met uitleveren van toestellen. Wel interessant bericht dat er veel voorraad zou zijn in Amsterdam. Ik ga niet voor de winkel liggen maar ben wel van plan in de ochtend even te gaan kijken als Coolblue nog geen statusupdate heeft gegeven.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Heeft iemand een idee hoeveel iPhones er vrijdag in de Apple Store A'dam op voorraad zal zijn?

Is het de moeite waard om anderhalf uur te gaan reizen om vrijdag rond een uur of 10:00 aan te komen in Amsterdam?

An  a day keeps the doctor away.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:15
Apple zelf heeft gezegd dat er voldoende voorraad moet zijn om de namiddag te halen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• 123coen123
  • Laatst online: 09-09 19:19
Maakt het qua garantie en service nog uit of je bij de Apple store of apple.nl koopt?

Op de website van apple is niet moeilijk te vinden.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:36
Wel foto's spammen he als jullie allemaal een iPhone 5 hebben. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Security schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:58:
Durf het bijna niet vragen maar het F&F topic is dichtgezet omdat er iemand nogal spammerig werd..
als iemand een code over heeft stuur me even een DM mijn vriendin wil ook graag switchen.
Security, het topic werd niet alleen gesloten omdat er iemand aan het spammen ging, maar omdat er niet achterhaald kon worden hoe de codes gegeneerd werden.
Bushalte schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:24:
Wel foto's spammen he als jullie allemaal een iPhone 5 hebben. :9
Komen eraan! ;)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Joost1991 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:20:
Apple zelf heeft gezegd dat er voldoende voorraad moet zijn om de namiddag te halen.
Dan zal Apple waarschijnlijk rond de 5.000 iPhones op voorraad hebben lijkt mij zo.
Ik vraag mijzelf af hoeveel mensen er overmorgen op Amsterdam af zullen komen... Wie doet een gokje? :)

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Goudvis12 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:25:
[...]

Security, het topic werd niet alleen gesloten omdat er iemand aan het spammen ging, maar omdat er niet achterhaald kon worden hoe de codes gegeneerd werden.

[...]
Inderdaad was heel erg jammer.. maar mijn vraag blijft wel openstaan :>

• Erulezz
  • Laatst online: 22:21
HardCoreGamer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:26:
[...]

Dan zal Apple waarschijnlijk rond de 5.000 iPhones op voorraad hebben lijkt mij zo.
Ik vraag mijzelf af hoeveel mensen er overmorgen op Amsterdam af zullen komen... Wie doet een gokje? :)
Ik gok dat er 's ochtends ~500 man staan te wachten ofzo? Ik ben er iig om 08.00

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Erulezz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:28:
[...]

Ik gok dat er 's ochtends ~500 man staan te wachten ofzo? Ik ben er iig om 08.00
Als er 500 man staan wachten, lijkt het mij verstandig om om 6:00 al te vertrekken, zodat ik rond 7:30 aankom... :S

• Erulezz
HardCoreGamer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:29:
[...]

Als er 500 man staan wachten, lijkt het mij verstandig om om 6:00 al te vertrekken, zodat ik rond 7:30 aankom... :S
Haha is ook maar een gokje. Echt geen idee. Zie het allemaal wel. Ik neem in ieder geval de eerste trein richting Amsterdam.

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
500? Denk een heel stuk meer. Ik sta iig 05:00 in de rij :)

• Rowinio
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/542133_4334745780125_1223509890_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/643982_4334751500268_417477975_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/304937_4334751340264_1903106134_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/75095_4334749180210_360205425_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/541151_4334747500168_1681385570_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/406480_4334745700123_1489463687_n.jpg

Losse iPhone 5 32GB zwart vanuit Duitsland. Geen beschadiging en/of foutje in de telefoon te bekennen! ;) Top! Foto's gemaakt met mijn iPhone 4s. Het was vandaag nogal donker buiten, vandaar de ietwat donkere foto's helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Rowinio op 26-09-2012 19:36 ]

• Erulezz
Goudvis12 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:35:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Losse iPhone 5 32GB zwart vanuit Duitsland. Geen beschadiging en/of foutje in de telefoon te bekennen! ;) Top! Foto's gemaakt met mijn iPhone 4s. Het was vandaag nogal donker buiten, vandaar de ietwat donkere foto's helaas.
Vandaag opgehaald? Hadden ze een nieuwe levering?

• Rowinio
Erulezz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:37:
[...]

Vandaag opgehaald? Hadden ze een nieuwe levering?
Nee, heb een kennis in Duitsland die hem afgelopen vrijdag geleverd kreeg. Zaterdag op de post naar Nederland, waarna het pakket gisteravond aankwam ;)

• Bushalte
Goudvis12 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:35:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk, thanks. Ik begin er flink warm voor te worden. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Tito129
  • Registratie: November 2001
Hmm in mijn hoofd had ik gekozen voor wit, keer wat anders. Maar nu ik deze fotos weer zie... slaat toch de twijfel toe. Gelukkig nog geen vrijdag dus kan nog even denken welke ik op de site ga aanklikken.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Tito129 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:39:
Hmm in mijn hoofd had ik gekozen voor wit, keer wat anders. Maar nu ik deze fotos weer zie... slaat toch de twijfel toe. Gelukkig nog geen vrijdag dus kan nog even denken welke ik op de site ga aanklikken.
Ik ga toch voor de witte, ondanks dat ik ieder jaar weer voor zwart kies.
De enige reden waarom ik niet voor zwart kies is dat de toplaag te makkelijk van het aluminium krast, en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel krassen op mijn (luxe) producten waaronder een iPhone...

Edit: Aight, als ik de foto's hierboven eens bekijk kan ik haast niet meer voor de witte (lelijke :P) iPhone 5 kiezen. lol

[ Voor 9% gewijzigd door iApp op 26-09-2012 19:46 ]

• Bushalte
Sowieso de zwarte. Die is echt zo mooi gewoon.

• Rowinio
HardCoreGamer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:42:
[...]

Ik ga toch voor de witte, ondanks dat ik ieder jaar weer voor zwart kies.
De enige reden waarom ik niet voor zwart kies is dat de toplaag te makkelijk van het aluminium krast, en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel krassen op mijn (luxe) producten waaronder een iPhone...
Heb hier de telefoon in handen en had echt de witte iPhone niet willen hebben. Waarom? Ik heb de witte iPhone 4S gehad, en was er gewoon klaar mee. Wit verveelt gewoon zo gigantisch schel. Neem een Desmay hoesje, en er komen geen krassen op je iPhone. Vandaar dat ik wel de witte iPhone 5 heb gekozen dit keer 8)

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Een vraag voor mensen die vaker dingen via apple online bestellen:

Als ik donderdag een iPhone en een Lightning kabel samen bestel (die kabel is sowieso niet op voorraad). Wordt die iPhone apart verstuurd of wordt het pas verstuurd als alles compleet is?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Goudvis12 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:45:
[...]

Heb hier de telefoon in handen en had echt de witte iPhone niet willen hebben. Waarom? Ik heb de witte iPhone 4S gehad, en was er gewoon klaar mee. Wit verveelt gewoon zo gigantisch schel. Neem een Desmay hoesje, en er komen geen krassen op je iPhone. Vandaar dat ik wel de witte zwarte (?) iPhone 5 heb gekozen dit keer 8)
Daar heb je wel gelijk mee, en nog een punt wat op ten duur vervelend kan worden is de sensor, facetime camera en interne speaker die je continu ziet zitten op de witte versie.

• Draakje5
  • Laatst online: 22:25
Rhndy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:48:
Een vraag voor mensen die vaker dingen via apple online bestellen:

Als ik donderdag een iPhone en een Lightning kabel samen bestel (die kabel is sowieso niet op voorraad). Wordt die iPhone apart verstuurd of wordt het pas verstuurd als alles compleet is?
De bestelling wordt verzonden zodra alle afzonderlijke artikelen beschikbaar zijn - in één zending Overweeg vele bestellingen te plaatsen voor snellere levering.

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
Draakje5 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:50:
[...]

De bestelling wordt verzonden zodra alle afzonderlijke artikelen beschikbaar zijn - in één zending Overweeg vele bestellingen te plaatsen voor snellere levering.
Hmm, dan zou ik dus verzendkosten moeten gaan betalen voor die kabel? Dan haal ik die later wel een keer bij de icentre

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Draakje5 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:50:
[...]

Of te wel, bestel je een Lightning kabel + iPhone 5, dan wacht Apple eerst totdat beide op voorraad zijn, totdat ze de bestelling versturen.

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:19
Ik was van plan hem bij de mediamarkt te gaan halen want daar is mij 2x verteld dat ze hem wel los konden verkopen op vrijdag. Maar de prijs wist de verkoopster nog niet (ze dacht 680) maar ik zie nu op internet dat ze hem voor 750euro willen verkopen... Zal in de winkel wel niet goedkoper zijn lijkt me :( Nu misschien toch maar wel naar Amsterdam.

• Draakje5
  • Laatst online: 22:25
Mediamarkt is trouwens inderdaad vaak vrij duur. Was met de iPad geloof ik ook, veel duurder dan Dixons toen was tijdens de launch.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb gisteren gebeld gemaild naar MediaMarkt, en die wist mij te vertellen dat ze alleen iPhone 5's met abonnement verkopen en dus niet los. Hoe komen jullie aan deze informatie?

[ Voor 4% gewijzigd door iApp op 26-09-2012 20:12 ]

• Shaverion
HardCoreGamer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:07:
Ik heb gisteren gebeld naar MediaMarkt, en die wist mij te vertellen dat ze alleen iPhone 5's met abonnement verkopen en dus niet los. Hoe komen jullie aan deze informatie?
Ik was vorige week de Mediamarkt binnen gelopen en toen vertelde mij de verkoopster dat ze liever geen iPhone 5's zonder abonnement verkochten maar dat het wel mogelijk was. Toen las ik op internet dat andere Mediamarkt's andere dingen zeiden dus ben ik maandag weer ff terug gegaan en toen werd mij hetzelfde verhaal vertelt.

Ze wou helaas niet vertellen hoeveel ze er binnen kregen maar na een korte blik op het beeldscherm leek het erop dat ze van de 16gb 30 stuks krijgen.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Shaverion schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:10:
[...]

Ik was vorige week de Mediamarkt binnen gelopen en toen vertelde mij de verkoopster dat ze liever geen iPhone 5's zonder abonnement verkochten maar dat het wel mogelijk was. Toen las ik op internet dat andere Mediamarkt's andere dingen zeiden dus ben ik maandag weer ff terug gegaan en toen werd mij hetzelfde verhaal vertelt.

Ze wou helaas niet vertellen hoeveel ze er binnen kregen maar na een korte blik op het beeldscherm leek het erop dat ze van de 16gb 30 stuks krijgen.
Deze mail kreeg ik gisteren van de MM:

''Geachte meneer *****,

Bedankt voor uw mail.
De Iphone 5 zal alleen beschikbaar zijn in combinatie met een abonnement.
Niet voor de losse verkoop.
Helaas is niet bekend wat voor aantal wij geleverd gaan krijgen, helaas zal dit minimaal zijn.
De leveringstijd is onbekend.

Met vriendelijke groet,
****''

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vergeet niet dat iedere MediaMarkt zijn eigen prijzen en eigen handelswijze er op na houdt. Kan dus prima zijn dat hij bij de ene MediaMarkt 750 is en bij de ander 679. Ook kan de ene alleen met abonnement verkopen terwijl de andere ook los verkoopt.

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Iemand al een email ontvangen over het reserveren van de iPhone? of ben ik iets te snel }:O

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
s1ck schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:02:
Iemand al een email ontvangen over het reserveren van de iPhone? of ben ik iets te snel }:O
Nope. niemand. het is al 9 uur

Verwijderd

Ik ben dit weekend in Glasgow. Iemand enig idee of het slim is om hem daar te halen? ivm garantie enz? En ik ben pas weer 19 oktober in NL dus vandaar ;)

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Ik neem aan dat we vrijdag toch wel gewoon in apple store.nl kunnen bestellen toch, of is dat morgen al?

Ik twijfel nog even tussen 16 of 32GB...

Power to the beat.

• Jeroenvde89
ronaldm3 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:41:
Ik neem aan dat we vrijdag toch wel gewoon in apple store.nl kunnen bestellen toch, of is dat morgen al?

Ik twijfel nog even tussen 16 of 32GB...
Dacht vrijdag vanaf 09:00

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Ja daar gaat ik ook van uit maar aangezien de vraag van Rhndy vraagt wat er gebeurt als ie op donderdag besteld... denk dat ie een dag eerder wil bestellen. ;)

Power to the beat.

• Erulezz
Ibix schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:05:
[...]

Nope. niemand. het is al 9 uur
Van de store in Oberhausen? Ik ook niet. Dat wordt morgen gelijk om 09.00 weer reserveren

• me_mrtn
Geen mail van Oberhausen gehad vandaag. Zag net dat Algebeld.nl de iPhone ook levert voor €679,- maar geeft wel netjes aan dat een los toestel een onbekende levertijd heeft. Zo hoort het.

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
me_mrtn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:16:
[...]
Overigens heb ik m'n order geannuleerd bij Coolblue.
Ook mijn bestelling van 2 toestellen geannuleerd. Onbetrouwbare hut.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Oei oei als jullie daar maar geen spijt van krijgen. Coolblue heeft al heel veel verschillende reacties gegeven, die later weer door zichzelf tegen werden gesproken. Wie zegt dat dit laatstebericht wel klopt? Ik wacht in iedergeval tot vrijdag af. Tegen die tijd verwacht ik wel een status update van mijn bestelling.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:13
In ieder geval betekent die wispelturigheid in berichtgeving niet veel goeds.. ik zou het er niet op gokken! (Als je hem snel los wilt hebben dan..)

[ Voor 15% gewijzigd door keanu_ op 26-09-2012 22:54 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tsja, maar waarom zou je dan nu al annuleren? Als ze hem vrijdag niet leveren is het toch vroeg genoeg om te cancelen, zou ik denken...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• me_mrtn
Kjid schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:45:
Oei oei als jullie daar maar geen spijt van krijgen. Coolblue heeft al heel veel verschillende reacties gegeven, die later weer door zichzelf tegen werden gesproken. Wie zegt dat dit laatstebericht wel klopt? Ik wacht in iedergeval tot vrijdag af. Tegen die tijd verwacht ik wel een status update van mijn bestelling.
Ik heb meer vertrouwen in mijn laatste contact met hen, dan in het gehele gelul daarvoor. Deze persoon wist een duidelijk verhaal te vertellen, diep op sommige vragen in te gaan en eerlijk te zijn door soms "dat weten wij niet en daar kan ik dan niets op zeggen" als antwoord te geven. Als andere toko's ook aangeven dat provider-toestellen voorrang krijgen, dan neigt mijn gevoel te zeggen dat ik gewoon de goede keuze heb gemaakt door te annuleren. En zo niet, jammer dan. Ik gun het ze ook niet als er zo met klanten wordt omgegaan en ik had zelf ook in Oberhausen kunnen staan vorige week.
Herko_ter_Horst schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:02:
Tsja, maar waarom zou je dan nu al annuleren? Als ze hem vrijdag niet leveren is het toch vroeg genoeg om te cancelen, zou ik denken...
Het geld groeit mij ook niet op de rug en ik heb liever nog dat het op mijn rekening staat, dan op die van hen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door me_mrtn op 26-09-2012 23:03 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Bestel hem gewoon bij de Apple Store, ten eerste zakt de prijs waarschijnlijk nog met 20 euro - koop er twee kratjes bier van - ten tweede weet je gewoon waar je aan toe bent, en laat je niet afschrikken van levertijden van 3-4 weken, want die worden toch vaak naar voren gehaald.

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ik ga vrijdagochtend naar A'dam. Pak om half 6 de trein hier in Nijmegen en dan ben ik rond half 8 bij de AppleStore.

Heb vorig jaar m'n 4S in de AppleStore in Perth (AU) gekocht en daar kon ik 1 uur 's middags zo naar binnen lopen en een model uitzoeken. Ik verwacht dus dat er nu in Nederland ook wel genoeg voorraad zal zijn. Lang wachten moet je toch, of je nu de avond ervoor of in de ochtend gaat staan en hopelijk is het iets beter georganiseerd dan in Oberhausen (het scheelt dat de rij direct voor de deur begint ipv buiten een winkelcentrum).

Nog meer mensen die gaan? (Is het misschien handig om een apart 'Apple Store Launch Day'-topic aan te maken?)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Verwijderd

Ik kan absoluut niet vrijdag :(

Zou er zaterdag ook nog wat op vorraad zijn bij Apple Store? Iemand ervaringen met jaren ervoor hoe het met de 4S gesteld was?

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:33:

Zou er zaterdag ook nog wat op vorraad zijn bij Apple Store? Iemand ervaringen met jaren ervoor hoe het met de 4S gesteld was?
Toen was er nog geen Apple Store in NL :)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:33:

Die Apple Store is pas dit jaar sinds maart open, daardoor kan er niks gezegd worden over de 4S launch.

Lijkt mij, aangezien dit de enige Apple Store in de Benelux is, dat er een aardige voorraad is. Tevens zijn er opmerkingen van medewerkers aan de telefoon die het beetje los lieten dat er veel voorraad is en je begin van de middag wel kan ophalen nog.

Maar, spijker me er niet op vast!

• Niltag
  • Laatst online: 18-09 18:23
Bekse schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:07:
[...]

Was gewoon een lokale zaak hier in de buurt. Is niet van een keten maar gewoon een eigen zaakje. Hij doet altijd aan inruil en verkoopt dus ook tweedehands toestellen. Vond het wel een mooie optie om het zo te doen.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:39

FreakNL

Well do ya punk?

Shaverion schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:01:
Ik was van plan hem bij de mediamarkt te gaan halen want daar is mij 2x verteld dat ze hem wel los konden verkopen op vrijdag. Maar de prijs wist de verkoopster nog niet (ze dacht 680) maar ik zie nu op internet dat ze hem voor 750euro willen verkopen... Zal in de winkel wel niet goedkoper zijn lijkt me :( Nu misschien toch maar wel naar Amsterdam.
Wtf vanmiddag stond hij nog op 699.

749 is veel te veel

• Shaverion
FreakNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:27:
[...]

Wtf vanmiddag stond hij nog op 699.

749 is veel te veel
Dan ben ik toch niet gek xD Ik dacht al dat hij eerst op 699 stond maar dacht gewoon niet goed gekeken te hebben. Heb ff mailtje naar MM gedaan met de vraag wat hij in de winkel gaat kosten.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goku33 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:29:
Ik ga komende week naar Amerika, maar voor zover ik op de Apple sites kan vinden verkopen ze de iPhone 5 daar enkel bij een abbo van AT&T, Sprint of Verizon. Weet iemand of er aan losse verkoop gedaan wordt, en wat dat dan zou kosten? En dan blijft het probleem van de CDMA versie die ze daar verkopen qua frequenties niet matched met het Nederlandse netwerk?
M.a.w.: zou het zin hebben om een iphone mee te nemen, of kan ik beter gewoon de hoofdprijs betalen in NL?
Lees het topic anders even door, ik ben op dit moment in de vs en heb er al kunnen kopen.

De ATT Store's, Apple Store's en Verizon store's verkopen ze gewoon los maar het is erg afhankelijk van de verkoper of ze dat ook echt doen. Hebben ze er nog maar een "paar" dan verkopen ze liever met een Abbo erbij, hebben ze er net weer genoeg binnen dan doen ze niet zo moeilijk is me opgevallen.

De voorraad is trouwens prima net zoals de afgelopen jaren, de AppleOnline store is dan wel uitverkocht, de retail store's hebben meestal nog wel voorraad en krijgen ook bijna dagelijks (kleine) leveringen.

Ik sta bv weer voor morgen op de lijst bij de plaatselijke ATT store, vasthouden doen ze niet maar als je het vraagt willen ze je wel ff mailen/bellen. Althans dat deden de store's die ik bezocht heb tot nu toe.

16gb ATT kost je 599,- ex tax en legaal unlocken kost je $30,-

(Ik was 500 euro kwijt voor een 16gb plus unlock. Toch leuk verdiend dacht ik zo)

Edit: Ga trouwens naar kleine dorpjes ipv de grote steden, daar is de kans een heel stuk groter valt me elk jaar weer op. Krijgen ook best regelmatig levering maar verkopen er gewoon niet zoveel.

Had laatst een ATT store (Klein dorpje in Colorado) en die had zijn hele voorraad aan toeristen verkocht omdat er onder de plaatselijke bevolking gewoon geen interesse voor was 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 27-09-2012 03:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• stfnz
  • Laatst online: 19-09 09:33
Jammer, die nieuwe ontwikkelingen bij Coolblue. Ik laat hem nog even staan en dan zien we wel wat het gaat worden. Veelbelovend klonk het in ieder geval niet echt meer.

Ik zie ook dat de Screenprotectors in de combinatie bestelling niet op voorraad zijn. Meestal versturen ze pas als alles op voorraad is, dus dat had ook een probleem geworden lijkt me.

• wilc0o
  • Laatst online: 01-06-2024
Net mail terug gehad van CB over veranderd ordernummer etc. Zoals verwacht en hier al eerder genoemd.

Beste meneer,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 112**** en ordernummer: 786****

Met uw order is niet aan de hand, er is alleen een nieuwe order geplaatst. Dit heeft alles te maken met de laatste administratieve veranderingen.
Voor u verandert er eigenlijk niets, enkel het ordernummer is veranderd. Uiteraard geldt ook voor uw order "first in, first out"
U hoeft zich dus geen zorgen te maken dat u weer opnieuw in de wachtrij geplaatst wordt.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

...
Medewerker Klantenservice

• Erulezz
https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
Aufgrund der begrenzten Verfügbarkeit sind im Moment leider keine iPhone Reservierungen möglich. Versuch es bitte später noch einmal.
;(

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Wanneer zullen we de prijs weten ? Vrijdag om 00:01 of om 8 uur s'ochtends ?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16
Iemand enig idee wat de voorraad bij Oberhausen is? Ik denk dat ik het er zo even op ga wagen, voor mij een uurtje rijden. Mocht er voorraad zijn wil ik wel een iphone extra meenemen voor een forumlid hier die niet meer kan wachten :) Bij interesse graag even je telefoonnummer via DM, dan kan ik je via whatsapp op de hoogte houden.
Pagina: 1 ... 25 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.