[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik bestel denk ik gewoon via Apple.com. Die extra tijd neem ik wel voor lief! Het echte verschil is eigenlijk gewoon het scherm dus ik wacht rustig af.

Weet iemand wel hoe laat je via Apple.com kan bestellen? Is dat vanaf 00:01u 's nachts of pas 's middags?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 20:53
Ik twijfel om vrijdag bij apple online te bestellen of gokken en savonds naar oberhausen te rijden, iemand enig idee of er bij oberhausen snel weer voorraad komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:14:
Hoe zit het met annuleren via Apple Store? Stel dat ik hem (als het kan) vrijdagochtend 09:00 bestel en betaal en ik ga vervolgens de stad in om te kijken of hij ergens te koop is, kan ik hem dan elk moment annuleren?
Je kunt op internet precies zien tot wanneer je hem kunt annuleren. Als je dan te laat zou zijn is dat nog geen probleem, want je kunt hem zelfs terugsturen als je hem hebt ontvangen. Daar doen ze helemaal niet moeilijk over.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
Ik bestel ook online. De levertijd van 3-4 weken boeit me niet zo. Wordt aan de deur afgeleverd. Wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik heb een mail naar Coolblue verstuurd, waarop ik graag wil dat het zwart op wit komt hoe het nu zit met deze leveringen en dat ik deze onduidelijkheid meer dan zat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Hoor graag het antwoord!

Zeker aangezien ik voor jou heb besteld.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Osxy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:58:
Hoor graag het antwoord!

Zeker aangezien ik voor jou heb besteld.
Dit heb ik gestuurd:
Geachte heer/mevrouw,

Op de 22e heb ik bij jullie een witte iPhone 5 16GB besteld inclusief een screenprotector, met ordernummer 78xxx. Dit is allemaal goed gegaan. Echter, via de bestellingen pagina op jullie website kwam ik een vreemd iets tegen. Zo was de status vanochtend veranderd van "klaar om ingepakt te worden" naar "bestelling wordt verzonden op 28-09-2012". Later vanmiddag is dat weer teruggedraaid. Toen heb ik gebeld met jullie over hoe dit zat. De medewerker, Steve of Steven, wist te vertellen dat dit te maken had met de inkoopafdeling die de telefoons nog niet binnen had. Hij wist te vertellen dat ik ongeveer 22e op de lijst stond met bestellingen en de verwachting was dat ik mijn bestelling a.s. vrijdag of zaterdag in ontvangst kon nemen, afhankelijk van de levering aan jullie.

Later lees ik via jullie Twitter-account (waar ik overigens geen reacties op heb gehad, na een aantal vragen!) in een conversatie met Osxy, dat jullie eerst abonnementen met iPhone's gaan uitleveren. Ik ben ontzettend verbaasd over jullie verschillende standpunten en ik zou graag zwart op wit willen hebben hoe het nu zit met deze levering van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
veel iphones op ebay.de vanaf 679 - 720, met 2 dagen shipping krijg je met een beetje geluk op donderdag of vrjdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 11:12

jrn

Het is misschien handig om de bij discussies steeds te vermelden of het om een winkel in België of Nederland gaat. Beide worden op een andere manier bevoorraad als ik mij niet vergis.

Ivm met Belgische Apple Store:
Was het bij de iPhone 4S vanaf het begin mogelijk online te bestellen in de store?
Zoja, vanaf wanneer waren deze beschikbaar op de store? 's Nachts direct of eerder in de ochtend?

[ Voor 37% gewijzigd door jrn op 25-09-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
atoombom schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:08:
veel iphones op ebay.de vanaf 679 - 720, met 2 dagen shipping krijg je met een beetje geluk op donderdag of vrjdag.
Hm waarom zie ik alles boven 750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Dirk0s schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:13:
[...]

Hm waarom zie ik alles boven 750?
gebruik de prijs filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Hele nette mail.. heb zelf een dag later besteld maar ben heel benieuwd naar hun reactie.
laat je wat weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alliems
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07-2023
MichaelK1985 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:49:
Ik bestel denk ik gewoon via Apple.com. Die extra tijd neem ik wel voor lief! Het echte verschil is eigenlijk gewoon het scherm dus ik wacht rustig af.

Weet iemand wel hoe laat je via Apple.com kan bestellen? Is dat vanaf 00:01u 's nachts of pas 's middags?
hier ben ik ook benieuwd naar. mijn 3gs is zo kapot dat ik hem bijna niet meer kan gebruiken dus wil de iphone meteen hebben. als ik naar de apple store ga hoe laat zal de iphone uitverkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Gedaan, alleen dat zijn allemaal biedingen die nog minstens 1 dag lopen waarvan de prijs dus automatisch nog omhoog gaat.

Heb nu contact met iemand die heeft een gesealde alleen uit de VS , risico, doen of wachten?

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk0s op 25-09-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:15
Niet doen, moet je nog importkosten betalen ook.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Joost1991 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:29:
Niet doen, moet je nog importkosten betalen ook.
De telefoon komt uit de VS maar wordt nu verkocht in Nederland. Bedoelde dat er 3 versies van de iPhone 5 zijn niet dat het dalijk de verkeerde is. ( 1 werkte er niet in Europa als ik het goed begrepen heb?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Security schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:22:
[...]

Hele nette mail.. heb zelf een dag later besteld maar ben heel benieuwd naar hun reactie.
laat je wat weten?
Uiteraard, heb op dit moment nog geen antwoord. Overigens heb ik dus op Twitter geen respons gehad en vind ik de huidige manier van communiceren gewoon belachelijk slecht voor zo'n bedrijf en voor zo'n product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Nou ik ben benieuwd naar CoolBlue. Ook een iPhone besteld op zondag. Status blijft klaar om in te pakken en verwachte leverdatum staat op 28-09. Hopelijk snel duidelijkheid want ik had al een beetje verwacht dat ze zouden leveren met een dergelijke status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
me_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:51:
[...]

Uiteraard, heb op dit moment nog geen antwoord. Overigens heb ik dus op Twitter geen respons gehad en vind ik de huidige manier van communiceren gewoon belachelijk slecht voor zo'n bedrijf en voor zo'n product.
Zeg melker, heb eens geduld. Of denk je dat die mensen een hele dag niks beter te doen hebben dan op twitter te zitten en 100 keer dezelfde vraag te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Rebbelx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:59:
[...]

Zeg melker, heb eens geduld. Of denk je dat die mensen een hele dag niks beter te doen hebben dan op twitter te zitten en 100 keer dezelfde vraag te krijgen.
Pardon? Dan moet je niet de service bieden van "binnen 30 minuten antwoord". Dat verzin ik niet. Daarnaast loopt dit hele geouwehoer over gebrekkige communicatie al sinds zaterdag (!), toen Osxy al vragen stelde. Verder kun je die termen even voor je houden, alsjeblieft.

Edit: Sterker nog, Coolblue gaf zelf aan dat ze maandag met duidelijkheid zouden komen. Niet gedaan. Ze laten zelf een weekend lang op de webshop de mogelijkheid om een losse iPhone 5 te kopen open, terwijl ze het weten en zijn daar onduidelijk over. Simpel navraag doen via Twitter, telefoon en de eigen site leveren verschillende statements op. Lijkt mij dat ik geen "melker" ben, maar gewoon wil weten wat het nu is. Ze hebben mij in vandaag gewoon toegezegd dat ik een iPhone geleverd zou krijgen de 28e (zie: me_mrtn in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6") en ik wil graag weten wat er met mijn geld gaat gebeuren.

[ Voor 37% gewijzigd door me_mrtn op 25-09-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 18-09 12:43
me_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:00:
[...]

Pardon? Dan moet je niet de service bieden van "binnen 30 minuten antwoord". Dat verzin ik niet. Daarnaast loopt dit hele geouwehoer over gebrekkige communicatie al sinds zaterdag (!), toen Osxy al vragen stelde. Verder kun je die termen even voor je houden, alsjeblieft.
Je bent heus niet de enige hoor die een iPhone 5 wil. Denk dat het op dit moment een echt gekkenhuis is bij Coolblue. Dusja..laat ze anders op elke mail antwoorden die ze binnen krijgen, heb je binnen anderhalve maand nog je gsm niet. Man man echt waar das nu toch voor ne floeren aap te schijten!

[ Voor 4% gewijzigd door Rebbelx op 25-09-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Rebbelx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:05:
[...]

Je bent heus niet de enige hoor die een iPhone 5 wil. Denk dat het op dit moment een echt gekkenhuis is bij Coolblue. Dusja..laat ze anders op elke mail antwoorden die ze binnen krijgen, heb je binnen anderhalve maand nog je gsm niet. Man man echt waar das nu toch voor ne floeren aap te schijten!
Yep want dat is totaal de zelfde afdeling...

Het is gewoon vervelend dat we elke keer andere antwoorden krijgen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Rebbelx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:05:
[...]

Je bent heus niet de enige hoor die een iPhone 5 wil. Denk dat het op dit moment een echt gekkenhuis is bij Coolblue. Dusja..laat ze anders op elke mail antwoorden die ze binnen krijgen, heb je binnen anderhalve maand nog je gsm niet.
Zie mijn vorige post, of het nu Sintjuttemis of niet, dan moet je die service niet bieden of in ieder geval pretenderen. Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel en ik snap heus dat ze die mail niet direct beantwoorden. Ik zat heus niet te timen, maar het gaat er mij om dat ze niet eenduidig zijn. Dan leveren ze wel, dan weer niet, dan weer op volgorde, dan weer niet, dan gaan abonnementen voor, dan niet, dan maakt het allemaal niet uit, dan is het weer onzeker. Ze zijn nog duidelijker als ze er een statement uitdoen als:

"Afgelopen weekend kon er door een fout van onze kant een bestelling worden gedaan voor een losse iPhone in combinatie met een of meerdere accessoires. Wij weten momenteel niet hoeveel iPhone's er binnenkomen deze week en proberen zo spoedig mogelijk deze klanten persoonlijk op de hoogte te stellen hoe er geleverd gaat worden".

Nogmaals, kun je die insinuaties gewoon voor je houden, ik behandel je toch ook als een normaal persoon?

[ Voor 4% gewijzigd door me_mrtn op 25-09-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:45
Om eerlijk te zijn vraag je er ook zelf om, het was vrij duidelijk dat het een fout op de website was, daarna gaat iedereen bestellen, om daarna te klagen dat het onduidelijk is wat er gaat gebeuren. Wil je er zeker van zijn dat je hem krijgt dan bestel je hem op een site waar alles duidelijk wordt aangegeven, CoolBlue is verder een prima webwinkel en heeft het op dit moment gewoon druk. En er is wel meer in het leven dan een iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Niemand die mij kan helpen hoe ik aan een gesealde iphone 5 uit VS kan zien of deze hier te gebruiken is ja of nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:11:
Om eerlijk te zijn vraag je er ook zelf om, het wat vrij duidelijk dat het een fout op de website was, daarna gaat iedereen bestellen, om daarna te klagen dat het onduidelijk is wat er gaat gebeuren. Wil je er zeker van zijn dat je hem krijgt dan bestel je hem op een site waar alles duidelijk wordt aangegeven, CoolBlue is verder een prima webwinkel en heeft het op dit moment gewoon druk. En er is wel meer in het leven dan een iPhone 5.
Dat het een fluke was, dat was mij via Osxy en Twitter duidelijk ja. En daar was ik mij ook van bewust. Maar vervolgens werd er meerdere malen (eigen website, medewerkers) gepretendeerd dat de telefoon geleverd zou worden. Zo lastig is het niet als bedrijf om te communiceren, lijkt mij. Zou grappig zijn als ik in mijn beroepsleven zo zou omgaan met mijn klanten. Dan had ik binnen de kortste keren waarschijnlijk een bezoekje bij de directeur, OR of nog erger. En nee, ik zit niet in de communicatie. Drukke periodes ken ik ook wel, vier speciale drukke periodes in het jaar en geloof me, een werkweek van 50 uur red ik dan echt niet. Dan kan ik ook niet verzaken. En hoe en wat ik verder met mijn leven of geld doe, is niet jouw zaak. :)
Dirk0s schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:14:
Niemand die mij kan helpen hoe ik aan een gesealde iphone 5 uit VS kan zien of deze hier te gebruiken is ja of nee?
GSM-banden ja, LTE-banden nee. Geldt voor zowel de A1429 als de A1428. :)

[ Voor 10% gewijzigd door me_mrtn op 25-09-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:32
als je nou (net als ik) geen 800+ eur wilt betalen voor een iPhone 5 maak je dan een beetje kans als je vrijdag via apple.nl een simlockvrij dus zonder abbo wil bestellen? Ik ga geen belachelijke prijzen betalen voor een iphone maar wil hem wel redelijk snel hebben :) Wat is de beste manier uit ervaringen volgens jullie?

alvast bedankt.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik las op internet(Macrumors) dat de Verizon toestellen unlocked waren. Weet alleen niet of dat op de doos staat. Unlocken kost iets van 30 euro als je een AT&T telefoon hebt. Hoop dat je er iets aan hebt... Wellicht kan de verkoper iets meer info verstrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Rhndy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:20:
[...]

Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik las op internet(Macrumors) dat de Verizon toestellen unlocked waren. Weet alleen niet of dat op de doos staat. Unlocken kost iets van 30 euro als je een AT&T telefoon hebt. Hoop dat je er iets aan hebt... Wellicht kan de verkoper iets meer info verstrekken?
Die vertelde mij dat het gewoon werkt alleen ja, het is en blijft iets kopen via internet waar dus een risico aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:19:
als je nou (net als ik) geen 800+ eur wilt betalen voor een iPhone 5 maak je dan een beetje kans als je vrijdag via apple.nl een simlockvrij dus zonder abbo wil bestellen? Ik ga geen belachelijke prijzen betalen voor een iphone maar wil hem wel redelijk snel hebben :) Wat is de beste manier uit ervaringen volgens jullie?

alvast bedankt.
Moeilijk te zeggen. Dit is het eerste jaar dat er een officiële Apple Store is waar ze simlock vrij te verkrijgen zijn en de geruchten over voorraden lopen uiteen van 1000-5000 stuks, dus daar is geen pijl op te trekken.
Online zal er minimaal een levertijd van een paar dagen opzitten maar ik vermoed dat dit snel op zal lopen naar een aantal weken (in de US zit het nu al op 3-4 weken dus ik verwacht het hier niet veel korter eerlijk gezegd).

Kortom: Snelste manier is voor de Apple Store bivakkeren. Meest relaxte manier is online bestellen. Beide even duur...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Voor mensen die nu al los de iPhone snel willen hebben, je kunt hem los bestellen op de vodafone website voor 729 euro.

Je doet dit: Iphone 5 staat er ook niet op maar als je naar abonnementen gaat en dan een iphone abonnement selecteert dan krijg je in een menu later de optie om een telefoon uit te zoeken en daar staat de iphone 5 wel weer tussen. Abonnement wegklikken en voila je hebt toestel. _/-\o_ Wel 50 euro duurder dan normale prijs, maar wel snel in huis!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:17:
Voor mensen die nu al los de iPhone snel willen hebben, je kunt hem los bestellen op de vodafone website voor 729 euro.

Je doet dit: Iphone 5 staat er ook niet op maar als je naar abonnementen gaat en dan een iphone abonnement selecteert dan krijg je in een menu later de optie om een telefoon uit te zoeken en daar staat de iphone 5 wel weer tussen. Abonnement wegklikken en voila je hebt toestel. _/-\o_ Wel 50 euro duurder dan normale prijs, maar wel snel in huis!! :)
Goed gezien. Maar waar baseer je op dat het snel in huis is? Staat geen levertijd o.i.d. op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter ontspanning van de Hardcore Fans:
http://www.telegraaf.nl/v...d-core__iPhone-fan__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
i avoid the internet!!

Hahaha jeetje, volgens mij puur om de aandacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zit nog enorm te twijfelen of ik naar Amsterdam ga. Kom uit Twente, dus nog best een stuk reizen met het OV. Daarnaast heb ik nog gewoon mijn 4S. Ik twijfel nog even door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dennischo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:27:
Zit nog enorm te twijfelen of ik naar Amsterdam ga. Kom uit Twente, dus nog best een stuk reizen met het OV. Daarnaast heb ik nog gewoon mijn 4S. Ik twijfel nog even door :D
Jij moet ook nog omreizen ook met die rotverbinding momenteel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
me_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:27:
[...]

Jij moet ook nog omreizen ook met die rotverbinding momenteel. :P
En moet donderdagavond werken tot 21:00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
ahahhaha duidelijk een reseller op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Dennischo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:27:
Misschien helpt dit je te beslissen :
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img543/1977/img2157.png

Ik ga niet in de rij liggen (was het eerst wel van plan).. Ik ga vrijdag direct bestellen en kijk wel naar de levertijd. Ik ben dinsdag voor m'n werk in Amsterdam en zal ze wel even bellen wat de huidige voorraad is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:44
Ik ga vrijdag na school wel even langs de Apple store (om wat hoesjes te kijken voor me iPhone 5) en zal dan gelijk vragen hoe groot de voorraad is enz. Zal er rond half 12 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rhndy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:19:
[...]

Goed gezien. Maar waar baseer je op dat het snel in huis is? Staat geen levertijd o.i.d. op..
Omdat vodafone altijd duizenden iPhones heeft en hij pas op internet staat bij hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is inmiddels al gepost een paar keer.

Elke USA iPhone kan je zonder problemen kopen maar 4g zal dan in Nederland nooit werken (is er ook niet dus maakt weinig uit). De verizon iPhone stop je een sim in en doet het, de ATT iphone unlock je eerst legaal via imzdl.com/unlock

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 12:26
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:34:
[...]

Omdat vodafone altijd duizenden iPhones heeft en hij pas op internet staat bij hun
Net met VF gebeld, bestelling afronden kan pas vanaf morgen. Bestelling wordt daarna binnen 5 tot 10 werkdagen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Blikthomas schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:14:
[...]

Net met VF gebeld, bestelling afronden kan pas vanaf morgen. Bestelling wordt daarna binnen 5 tot 10 werkdagen bezorgd.
opzich wel een ideale kans om er een te bemachtigen... twijfel... stel je doet het en je wilt hem toch annuleren of ervan af zien. kan je de koop dan nog ongedaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:18
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:18:
[...]

opzich wel een ideale kans om er een te bemachtigen... twijfel... stel je doet het en je wilt hem toch annuleren of ervan af zien. kan je de koop dan nog ongedaan maken?
Je koopt het via internet, dus heb je altijd zeven dagen de tijd om het product terug te sturen. Of je annuleert 'm gewoon voordat hij komt. Ik ga 'm nu proberen te bestellen, die extra euro's heb ik wel over voor een langere garantie en snellere levering. En anders stuur je 'm net zo makkelijk weer terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:18:
[...]

Tuurlijk kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s

Done! onder rembours, dus mocht je hem ergens eerder kunnen bemachtigen weiger je het pakketje gewoon :)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 18:19

janklp

FortyTwo Capital

Donstil schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:10:
[...]

Is inmiddels al gepost een paar keer.

Elke USA iPhone kan je zonder problemen kopen maar 4g zal dan in Nederland nooit werken (is er ook niet dus maakt weinig uit). De verizon iPhone stop je een sim in en doet het, de ATT iphone unlock je eerst legaal via imzdl.com/unlock
Ruilt de Nederlandse Apple store wel Amerikaanse iphones om met garantie? Neem aan dat ze in Amsterdam geen AT&T en cdma versies hebben liggen b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Ik heb 'm ook via Vodafone besteld, alleen met creditcard. Nu maar hopen dat ze het snel leveren, anders zit ik straks met al dat teruggestortte geld op mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Dirk0s schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:33:
[...]

Done! onder rembours, dus mocht je hem ergens eerder kunnen bemachtigen weiger je het pakketje gewoon :)
Bedankt
ok... maar dan heb je toch nog wel betaald dat krijg je dan weer terug gestort? Ik heb hier geen ervaring mee dus vandaar mijn twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:36:
[...]

ok... maar dan heb je toch nog wel betaald dat krijg je dan weer terug gestort? Ik heb hier geen ervaring mee dus vandaag mijn twijfel..
Onder rembours betekent dat je betaalt aan de postbode, dus je betaalt nu helemaal niks. Je moet alleen wel een extra bedrag betalen voor deze service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:36:
[...]

ok... maar dan heb je toch nog wel betaald dat krijg je dan weer terug gestort? Ik heb hier geen ervaring mee dus vandaag mijn twijfel..
Krijg je wel de vraag is hoelang het duurt, ik ga hem in ieder geval niet bestellen, bijna 60 euro duurder, onzekerheid over de datum etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ik betaal per pin of contant aan de postbode, dus betaal pas zodra hij geleverd wordt.
Heb ik hem eerder zeg ik tegen de postbode verkeerde bestelling en gaat hij retour afzender.
Ook zitten hier geen extra kosten aan teminste is niet vermeld in mijn email die ik kreeg over wat ik moet betalen.

[ Voor 24% gewijzigd door Dirk0s op 25-09-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Gewoon bij Vodafone onder rembours bestellen jongens, wordt er niet duurder op. Wel dus 50 euro duurder dan Apple online, maar als apple online 4 weken levertijd is is het maybe wel de moeite waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
----------

[ Voor 100% gewijzigd door NotSoSteady op 25-09-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel, heb dat Coolblue verhaal gelezen hier en wie zegt mij dat het niet hetzelfde is als bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:44:
Ik twijfel, heb dat Coolblue verhaal gelezen hier en wie zegt mij dat het niet hetzelfde is als bij Vodafone?
Vorig jaar was er volgens mij ook al een hoop gezeik met de 4S die los werd besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een zwarte 5 besteld bij VF. uiteraard met rembours maar bij de totale kosten kwamen geen rembourskosten bij te staan maar die schat ik op een euro of 15? Nou ben benieuwd hoe het zal gaan en vooral hoe snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:44:
Tsja, dan weiger je order en bestel je hem onder rembours. Niks aan het handje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:46:
ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een zwarte 5 besteld bij VF. uiteraard met rembours maar bij de totale kosten kwamen geen rembourskosten bij te staan maar die schat ik op een euro of 15? Nou ben benieuwd hoe het zal gaan en vooral hoe snel :)
Rembours is gratis, al nagevraagd bij vf klantenservice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nou als je die 50-60 euro extra toch niks uitmaakt, waarom haal je hem dan niet van Marktplaats voor nog iets meer, dan weet je zeker dat je hem eerder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:46:
[...]

Rembours is gratis, al nagevraagd bij vf klantenservice :)
Dat is helemaal top, 5 tot 10 werkdagen dus in het ergste geval een paar dagen zonder foon/iphone ;) Maar hij wordt bezorgd op mijn werk, stel ik ben er niet dan komen ze de dag erop weer want ik moet tekenen en betalen lijkt me.... en de nano sim, krijg je die van VF erbij? of heb je dat niet gevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:48:
Nou als je die 50-60 euro extra toch niks uitmaakt, waarom haal je hem dan niet van Marktplaats voor nog iets meer, dan weet je zeker dat je hem eerder hebt.
Dan heb je een mindere garantie dan via Vodafone! Al valt natuurlijk te betwisten of Dynafix ook garantie is, als je de verhalen af en toe hoort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:48:
[...]

Dat is helemaal top, 5 tot 10 werkdagen dus in het ergste geval een paar dagen zonder foon/iphone ;) Maar hij wordt bezorgd op mijn werk, stel ik ben er niet dan komen ze de dag erop weer want ik moet tekenen en betalen lijkt me.... en de nano sim, krijg je die van VF erbij? of heb je dat niet gevraagd :)
Nano prepaid sim werd er bij geleverd dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké heb ook maar even rembours gedaan, weten jullie of het nog iets extra's kost als je de bestelling afwijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:50:
[...]

Nano prepaid sim werd er bij geleverd dacht ik
lol dus daar heb ik niets aan? ik zit nu ook bij VF (jaren al) maar aan die nano heb ik dan niets? Ik heb nu een 4s met een Sim Only abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
oohh schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:50:
[...]

Dan heb je een mindere garantie dan via Vodafone! Al valt natuurlijk te betwisten of Dynafix ook garantie is, als je de verhalen af en toe hoort >:)
Alle reparaties centra's zijn echt drama, behalve de Geniussussuessues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:52:
Oké heb ook maar even rembours gedaan, weten jullie of het nog iets extra's kost als je de bestelling afwijst?
Niks, wet koop op afstand :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Klantenservice Vodafone wist me trouwens te garanderen dat toestellen die los zijn besteld uiterlijk volgende week vrijdag geleverd zijn. Yeaaah. Nog 10 dagen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Om weer even terug te komen op mijn twijfel verhaal. Is er ook iemand uit Twente die vrijdag naar Amsterdam gaat? Wie zou er dan eventueel ook één voor mij willen meenemen?
Komt voor mij OV en tijd technisch niet handig uit, daarbij weet ik nog niet zeker of ik wel de iPhone 5 ga nemen. Maar wel handig als ik wat achter de hand kan houden.

Mag via DM :) Laat je dan sowieso voor donderdagavond weten of ik wel of geen intresse heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:00:
Klantenservice Vodafone wist me trouwens te garanderen dat toestellen die los zijn besteld uiterlijk volgende week vrijdag geleverd zijn. Yeaaah. Nog 10 dagen! :)
dat zou top zijn! nog even geduld dus :) Morgen maar even bellen met VF over de nanosim hoe dat werkt, aangezien ik nu al sim only abbo heb bij VF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
CoolBlue: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Zware Unit schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:05:
Dat stond er bij mij gister ook.

Nouja ik heb ook maar ff een bestelling bij VF geplaatst.
En ik ga morgen even langs bij mijn lokale Amac, vragen of ze een nachtopening hebben, of zoiets.

[ Voor 26% gewijzigd door xAnarchyBaS op 25-09-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
cypress3d schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:02:
[...]

dat zou top zijn! nog even geduld dus :) Morgen maar even bellen met VF over de nanosim hoe dat werkt, aangezien ik nu al sim only abbo heb bij VF :)
Keep us posted, dit zou ik ook wel willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:15
Is inmiddels al redelijk wat bekend over de gang van zaken bij Coolblue, alleen houden ze het niet bij 1 statement, maar nemen ze meerdere standpunten in.

Ze weten nog niet hoeveel iPhones ze binnen gaan krijgen. Dus kan er nog niet gezegd worden hoeveel er worden geleverd.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Zware Unit schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:05:
Lees de laatste paar pagina's van Osxy en mij maar even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
pfff dat wordt vrijdag gewoon naar de apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
me_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:08:
[...]

Lees de laatste paar pagina's van Osxy en mij maar even terug.
Als backup ook maar twee telefoons bij Vodafone besteld. Eens zien wie er kan leveren.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:06:
[...]

Dat stond er bij mij gister ook.

Nouja ik heb ook maar ff een bestelling bij VF geplaatst.
En ik ga morgen even langs bij mijn lokale Amac, vragen of ze een nachtopening hebben, of zoiets.
Zojuist gebeld met CoolBlue. Enorm vaag verhaal. Ze willen / kunnen momenteel niet bevestigen dat de telefoons op voorraad zijn. Volgens de medewerker moeten ze nog binnenkomen en is er niet duidelijk hoe het precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Zware Unit schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:32:
[...]

Zojuist gebeld met CoolBlue. Enorm vaag verhaal. Ze willen / kunnen momenteel niet bevestigen dat de telefoons op voorraad zijn. Volgens de medewerker moeten ze nog binnenkomen en is er niet duidelijk hoe het precies zit.
Vanmiddag werd tegen mij verteld dat ze inderdaad niet binnen zijn en dat ze niet weten of dit nu donderdag of vrijdag gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Zware Unit schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:32:
[...]

Het komt er op neer dat de status "klaar om ingepakt te worden" kant noch wal slaat. Het betekend alleen dat je order is bevestigd, meer niet. iPhone's moeten nog binnen komen (zie ook de berichten van me_mrtn). Waarschijnlijk donderdag of vrijdag werd hem verteld volgens mij. Ik denk dat we rekening moeten houden dat we straks allemaal "vrijwillig" onze bestelling moeten annuleren omdat het gewoon te lang gaat duren.

edit; dat zal ze niet zo netjes staan als dat gebeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Bloemstukje op 25-09-2012 22:35 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik vind het zeer kwalijk dat de status niet de daadwerkelijke stand van zaken weergeeft.

Oh en deze gast:
Caliprio schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:32:
Zo nieuws van mn insider maatje bij cool blue daar hebben ze al iphone 5 liggen er zijn er 1500 besteld en maandag komt de rest binnen mijne ligt al klaar ^^.
Die moet ook maar eens even aangepakt voor het verspreiden van bullshit.

[ Voor 42% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 25-09-2012 22:56 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:54:
Ik vind het zeer kwalijk dat de status niet de daadwerkelijke stand van zaken weergeeft.

BTW, wie was het ook alweer die een stuk eerder in dit topic net deed alsof hij insider was en claimde dat er 1500 iPhones al binnen waren bij Coolblue? Die moet ook maar eens even aangepakt voor het verspreiden van bullshit.
Of jij moet even bij jezelf te rade gaan en niet iedere persoon geloven die iets op een forum post...
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png

Ik werk zelf in een APR en kan uit ervaring vertellen dat retailers (incl. APR's) over het algemeen (zeer) kleine voorraden krijgen. Dit is al jaren zo met de iPhone. De distributie wordt gecontroleerd door de providers in NL, maar ik hoop dat er dit jaar verandering in komt omdat er nu een officiële Apple Store in NL zit. Maar verwacht er niet teveel van. De enige retailers die enigszins een deuk in het boterpakje v/d providers kunnen slaan zijn bv. de MediaMarkt door hun gigantische inkoop mogelijkheden en hun mogelijkheid om kiet te willen draaien puur om klanten te behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Die Vodafone iPhone 5 is 70 euro duurder dan de NL prijs, hoe naai ik mijn klanten het hardst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:09:
Die Vodafone iPhone 5 is 70 euro duurder dan de NL prijs, hoe naai ik mijn klanten het hardst.
Ik lees overal over vodafone & de iphone 5. Maar zelf kan ik niks vinden, is dit alleen voor bestaande klanten of waar vind ik deze informatie?
Gewoon niewsgierig, heb de iphone allang besteld elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:11:
[...]

Ik lees overal over vodafone & de iphone 5. Maar zelf kan ik niks vinden, is dit alleen voor bestaande klanten of waar vind ik deze informatie?
Zie hier : alwaysleft in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:11:
[...]

Here you go.

http://www.vodafone.nl/sh...elefoons?_requestid=42729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:09:
Nergens wordt je verplicht de iPhone simlock vrij via Vodafone te kopen. Je kunt hem ook voor de normale prijs bij de AppleStore bestellen/kopen.

Waarom heeft toch iedereen die drang om dat ding z.s.m. kostte wat het kost te bemachtigen?

Tuurlijk, ik wil hem ook wel op launch day hebben, maar denk maar niet dat ik er ook maar een tientje meer voor ga betalen dan wat Apple er op hun website voor vraagt. Dan wacht ik wel een paar dagen/weken...

Kom op zeg, het is maar een telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Waarschijnlijk 70 euro duurder wanneer je de prijs van de 4S vergelijkt met die van Duitsland.
RobbieB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:13:
[...]

Nergens wordt je verplicht de iPhone simlock vrij via Vodafone te kopen. Je kunt hem ook voor de normale prijs bij de AppleStore bestellen/kopen.

Waarom heeft toch iedereen die drang om dat ding z.s.m. kostte wat het kost te bemachtigen?

Tuurlijk, ik wil hem ook wel op launch day hebben, maar denk maar niet dat ik er ook maar een tientje meer voor ga betalen dan wat Apple er op hun website voor vraagt. Dan wacht ik wel een paar dagen/weken...

Kom op zeg, het is maar een telefoon...
Ik heb hem ook niet besteld, maar dit is meer een actie voor een stel beunhazen en niet voor een bedrijf als Vodafone. Wacht wel mooi tot vrijdag, geen onzekerheid, maar gewoon drie weken en mogelijk minder wachten, ben niet langer van plan dit soort woekerprijzen te betalen voor een toestel dat ergens anders 10% goedkoper is.

[ Voor 41% gewijzigd door NotSoSteady op 25-09-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:13:
[...]

Waarschijnlijk 70 euro duurder wanneer je de prijs van de 4S vergelijkt met die van Duitsland.

[...]

Ik heb hem ook niet besteld, maar dit is meer een actie voor een stel beunhazen en niet voor een bedrijf als Vodafone.
50 euro...is het zo moeilijk rekenen? 679 euro kost die in duitsland, vodafone vraagt 729....is dus 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Dank voor de links. Valt me toch tegen van vodafone, had ze voordeliger verwacht icm abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:15:
[...]

50 euro...is het zo moeilijk rekenen? 679 euro kost die in duitsland, vodafone vraagt 729....is dus 50 euro
Hij vergelijkt het met de prijs van de 4S. En die was iets hoger in Duitsland. Wat de 5 in Nederland gaat kosten is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:41
[quote]alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:15:
[...]

50 euro...is het zo moeilijk rekenen? 679 euro kost die in duitsland, vodafone vraagt 729....is dus 50

Nevermind, zie hierboven.

[ Voor 21% gewijzigd door OkeOkeOke op 25-09-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:15:
[...]

579 = iPhone 4S DE
679 = iPhone 5 DE

559 = iPhone 4S NL
??? = iPhone 5

Reken nu nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
OkeOkeOke schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:17:
[...]

Hij verwacht dat de iPhone 5, net als de 4S 20 euro goedkoper zal zijn in Nederland en dan zou het verschil 70 euro zijn.
Jongens, wat doen we nu moeilijk. De iPhone 5 gaat 679 euro waarschijnlijk kosten in NL, zeker straks met die btw verhoging. Met vodafone kost die nu 729 euro, is dus 50 euro verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:19:
[...]

579 = iPhone 4S DE
679 = iPhone 5 DE

559 = iPhone 4S NL
??? = iPhone 5

Reken nu nog eens.
ik heb het over de iPhone 5 alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:41
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:19:
[...]

Jongens, wat doen we nu moeilijk. De iPhone 5 gaat 679 euro waarschijnlijk kosten in NL, zeker straks met die btw verhoging. Met vodafone kost die nu 629 euro, is dus 50 euro verschil
Ik doe niet moeilijk, leg je zijn redenering uit, die je waarschijnlijk toch al begrepen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik weet niet wat de btw is in Duitsland, maar in Belgie is deze 21%. Ik denk dat de prijs na 1 oktober via Apple.nl sowieso 679 euro zal zijn. Wat de prijs voor 1 oktober is, kan best 659 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:21:
Ik weet niet wat de btw is in Duitsland, maar in Belgie is deze 21%. Ik denk dat de prijs na 1 oktober via Apple.nl sowieso 679 euro zal zijn. Wat de prijs voor 1 oktober is, kan best 659 zijn.
kan, maja zit je op levertijd van aantal weken gelijk volgens apple care. is wel 50 euro verschil, maja...wachten maar ;)
Pagina: 1 ... 23 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.