Rebbelx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:05:
[...]
Je bent heus niet de enige hoor die een iPhone 5 wil. Denk dat het op dit moment een echt gekkenhuis is bij Coolblue. Dusja..laat ze anders op elke mail antwoorden die ze binnen krijgen, heb je binnen anderhalve maand nog je gsm niet.
Zie mijn vorige post, of het nu Sintjuttemis of niet, dan moet je die service niet bieden of in ieder geval pretenderen. Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel en ik snap heus dat ze die mail niet direct beantwoorden. Ik zat heus niet te timen, maar het gaat er mij om dat ze niet eenduidig zijn. Dan leveren ze wel, dan weer niet, dan weer op volgorde, dan weer niet, dan gaan abonnementen voor, dan niet, dan maakt het allemaal niet uit, dan is het weer onzeker. Ze zijn nog duidelijker als ze er een statement uitdoen als:
"Afgelopen weekend kon er door een fout van onze kant een bestelling worden gedaan voor een losse iPhone in combinatie met een of meerdere accessoires. Wij weten momenteel niet hoeveel iPhone's er binnenkomen deze week en proberen zo spoedig mogelijk deze klanten persoonlijk op de hoogte te stellen hoe er geleverd gaat worden".
Nogmaals, kun je die insinuaties gewoon voor je houden, ik behandel je toch ook als een normaal persoon?
[
Voor 4% gewijzigd door
me_mrtn op 25-09-2012 19:09
]