Gisteren zag ik tot mijn verbazing dat op de website van de Belcompany de HTC Desire gratis was bij een 1 jarig T-Mobile Relax 15 abonnement (voor 13,75 per maand). Als je niks met het abonnement doet zou je het toestel voor 165 dus kunnen krijgen.
Ik en vele andere hebben een order geplaatst (de website werd erg langzaam).
Gisteravond kreeg ik een bevestiging van mijn order met een PDF waarin alles nog samengevat werd (mijn gegevens etc).
Vanochtend krijg ik een mailtje dat de order in behandeling is genomen en niet veel later een mailtje dat de order compleet was en verder verwerkt zal worden.
Vanochtend was dezelfde telefoon met hetzelfde abonnement nu 389,00 euro.
Ik heb nu dus 3x een bevestiging gekregen dat ze met de order bezig waren. Volgens mij lukt het hun nooit om hem voor deze prijs te leveren...
In hoeverre sta ik in mijn recht?
Edit: kan iemand mijn topictitel fixen
Ik en vele andere hebben een order geplaatst (de website werd erg langzaam).
Gisteravond kreeg ik een bevestiging van mijn order met een PDF waarin alles nog samengevat werd (mijn gegevens etc).
Vanochtend krijg ik een mailtje dat de order in behandeling is genomen en niet veel later een mailtje dat de order compleet was en verder verwerkt zal worden.
Vanochtend was dezelfde telefoon met hetzelfde abonnement nu 389,00 euro.
Ik heb nu dus 3x een bevestiging gekregen dat ze met de order bezig waren. Volgens mij lukt het hun nooit om hem voor deze prijs te leveren...
In hoeverre sta ik in mijn recht?
Edit: kan iemand mijn topictitel fixen