Belcompany actie met HTC Desire

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 25.842 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 21:00
nou dat valt me nog mee, ik ging uit van vele honderden bestellingen. Veel mensen dachten waarschijnlijk te mooi om waar te zijn dus ik probeer het niet eens. Hopelijk vergroot dit de kans voor ons dat we ook daadwerkelijk geleverd krijgen volgenden week :-) en daarnaast hebben we normale orderbevestigingen gekregen. Daarna nog geen bericht ontvangen en dat zie ik in dit geval als positief.

[ Voor 20% gewijzigd door m3power op 15-04-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de actie werd hier bekend rond 15:00......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Het zal ook wel goedkomen hoor, denk alleen dat Belcompany niet had gerekend op deze extra orders en daardoor sneller door de voorraad heen was.

Jammer dat ze met een gescheiden systeem werken waardoor je niet bij de winkel terecht kunt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3power schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:47:
nou dat valt me nog mee, ik ging uit van vele honderden bestellingen. Veel mensen dachten waarschijnlijk te mooi om waar te zijn dus ik probeer het niet eens. Hopelijk vergroot dit de kans voor ons dat we ook daadwerkelijk geleverd krijgen volgenden week :-) en daarnaast hebben we normale orderbevestigingen gekregen. Daarna nog geen bericht ontvangen en dat zie ik in dit geval als positief.
inderdaad en sommige mensen dachten, dat kan nooit voor die prijs en het zal toch niet uitgeleverd worden maar als je niets probeert weet je het ook niet, je kan het altijd proberen want het kost je toch geen enkele cent alleen maar een paar minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:23
BC****376 mailtje kwam binnen om 23:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waarom zetten jullie allemaal die sterretjes? Het is duidelijk dat er bij iedereen hetzelfde voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:24:
Waarom zetten jullie allemaal die sterretjes? Het is duidelijk dat er bij iedereen hetzelfde voor staat?
Dat staat lekker geheimzinnig en raadselachtig!! lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
ja, gewoon overgenomen van de anderen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22
BC*****408 besteld om 1.33u

Edit: Dus in 5 uur zo'n 50 toestellen.. Valt mee

[ Voor 49% gewijzigd door MaSw85 op 15-04-2010 14:14 ]

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:34:
[...]

Dat staat lekker geheimzinnig en raadselachtig!! lol
Verklaart gelijk die punt in je username :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Een vraag voor de mensen die nog steeds wachten.

Hebben jullie na de mail van "u order met ordernummer ... is compleet en zal nu verder verwerkt worden" nog een mail gehad?
Of is het nu alleen nog wachten op een mail met de inhoud: 'Je mag hem ophalen bij de winkel' of 'de koerier belt u spoedig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik wacht alleen nog maar op de ophaalmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22
SR8 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:20:

Hebben jullie na de mail van "u order met ordernummer ... is compleet en zal nu verder verwerkt worden" nog een mail gehad?
Of is het nu alleen nog wachten op een mail met de inhoud: 'Je mag hem ophalen bij de winkel' of 'de koerier belt u spoedig'.
Het is lijkt mij nu afwachten op evt. toestemming voor nummerbehoud en goedkeuring van T-Mobile en uiteraard wachten op voorraad van de bruine Desire alvorens we weer mailtjes krijgen.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ik heb enigszins de neiging om BC op te bellen en aan te geven dat ze ook wel een Zilveren versie mogen sturen. :-)
Ik vrees alleen dat ze dan de order moeten annuleren waarna ze me niet weer dezelfde 'actie' kunnen verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Waus26 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:33:
[...]

Het is lijkt mij nu afwachten op evt. toestemming voor nummerbehoud en goedkeuring van T-Mobile en uiteraard wachten op voorraad van de bruine Desire alvorens we weer mailtjes krijgen.
Geen nummerbehoud hier, en heb een zilveren toestel besteld. Het enige waar het dus van af zou hangen is goedkeuring door T-Mobile, maar dat heeft bij mij ook nooit langer als een uur geduurd in het verleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

®icha®d schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:39:
Ik heb enigszins de neiging om BC op te bellen en aan te geven dat ze ook wel een Zilveren versie mogen sturen. :-)
Ik vrees alleen dat ze dan de order moeten annuleren waarna ze me niet weer dezelfde 'actie' kunnen verstrekken.
Heeft ook weinig zin. Ik heb de zilveren besteld icm een nieuw nummer. Dus dat moet toch snel geregeld kunnen worden.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Dat blijkt dan inderdaad ook geen optie.
Misschien de zilveren nu ook niet meer op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Blamm schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:46:
[...]

Geen nummerbehoud hier, en heb een zilveren toestel besteld. Het enige waar het dus van af zou hangen is goedkeuring door T-Mobile, maar dat heeft bij mij ook nooit langer als een uur geduurd in het verleden ;)
Hmm dat is vreemd want de zilveren staat gewoon op voorraad op de BC site, al de hele week. Iemand van jullie (de mensen met de zilveren versie) al eens gebeld om te vragen hoe het zit?

Kijk als ze niet gaan leveren weet ik dat graag, kan ik ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:59
SR8 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:20:

Geen mail hierna gehad tis wachten op het woord dat we hem kunnen ophalen of dat ie onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Ben vanmiddag even naar de BC in Haarlem geweest, daar hadden ze de zilveren en de bruine desire liggen. Ben toch blij dat ik voor de bruine heb gekozen. Voor wat betreft de voorraad weet BC zelf niet precies wanneer ze precies de bruine weer krijgen ;( . Ik hoop toch echt wel dat dat deze of volgende week gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
patje01 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:01:
Ben vanmiddag even naar de BC in Haarlem geweest, daar hadden ze de zilveren en de bruine desire liggen. Ben toch blij dat ik voor de bruine heb gekozen. Voor wat betreft de voorraad weet BC zelf niet precies wanneer ze precies de bruine weer krijgen ;( . Ik hoop toch echt wel dat dat deze of volgende week gaat gebeuren.
Ga er maar vanuit dat deze volgende week geleverd wordt.
Op de website van belcompany is de bruine versie ook nog niet op voorraad dus.
Geduld is een schone zaak we mogen allang blij wezen dat ze het waarschijnlijk doorzetten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:06
Aan dit bericht te zien krijgen mensen die los van deze "actie" besteld hebben de telefoon ook nog niet binnen: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33835985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
Ik heb vandaag mijn legend gewoon gekregen 's avonds rond een uurtje of 22.00 besteld voor mijn vrouw....had nooit gedacht dat dit door zou gaan anders had ik voor mijzelf ook wel ff een abootje afgesloten met iPhone 32gieg.....maar doordat mensen zijn gaan twijfelen is het totaal aantal orders misschien nog meegevallen en ja voor elk abootje wat BC afsluit krijgen ze denk ik ook weer provisie hoewel dat denk ik in schil contrast staat met de kosten van al de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
thys schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:04:
Aan dit bericht te zien krijgen mensen die los van deze "actie" besteld hebben de telefoon ook nog niet binnen: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33835985
Even losgezien van de 'fout'. Als zij een probleem hebben met hun systeem en daardoor geen telefoons versturen lijkt het me niet meer dan redelijk om de mogelijkheid te gaan beiden om hem in de winkel te mogen halen. Bedoel als ik bijv. geen internet zou hebben dan geeft me dat niet het recht om mijn betalingen niet te doen. Ik weet het, beetje krom voorbeeld 8)7 maar een passende oplossing is dan wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Michel242186 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:24:
Ik heb vandaag mijn legend gewoon gekregen 's avonds rond een uurtje of 22.00 besteld.
*knip*
Gefeliciteerd! ;) Volgens mij ben je de derde die nu zijn toestel via deze 'actie' binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:23:
[...]

Even losgezien van de 'fout'. Als zij een probleem hebben met hun systeem en daardoor geen telefoons versturen lijkt het me niet meer dan redelijk om de mogelijkheid te gaan beiden om hem in de winkel te mogen halen. Bedoel als ik bijv. geen internet zou hebben dan geeft me dat niet het recht om mijn betalingen niet te doen. Ik weet het, beetje krom voorbeeld 8)7 maar een passende oplossing is dan wel zo netjes.
ik denk dat er iets anders afspeelt, ook ik heb een bestelling geplaats en heb netjes de eamil terug gekregen met mijn order en heb ze daarna nog gebeld en vroeg of er uitgeleverd zou worden ja hoor er wordt gewoon uitgeleverd, er was nog een zilveren op voorraad en die zou ik krijgen.
vanaf maandag tot nu wordt ik naar mijn mening aan het lijntje gehouden want er wordt iedere keer gezegd ja de koerir zal met je contact opnemen om een afspraak af te spreken maar dat is na 3 dagen nog steeds niet rond en vandag was er iets met het systeem aan de hand,ik krijg mijn twijfels hierover en zal ze morgen gewoon bellen wat ze echt van plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik lees in andere topics dat mensen die bij BC besteld hebben, buiten deze 'actie' om, ook niets binnen krijgen. Er schijnt een storing te zijn in het systeem bij BC waardoor ze geen orders door kunnen geven aan de koerier...
Ik wacht geduldig af, mij is verteld dat ze begin volgende week zouden komen. Als ik dinsdag middag nog niks heb gehoord waag ik er wellicht een belletje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Twitter van HTC topman:
markmoons : Pffff Stuck in Hong Kong..... and Worse is, our shipments can't land in amsterdam either :-([
Dus ik denk dat het nog wel eens heel lang kan gaan duren voordat er weer bruine telefoons in Nederland zijn. Denk dat ik maar ga cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:09
Dat komt omdat op dit moment het luchtruim is gesloten.

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tribledragon schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:14:
Dat komt omdat op dit moment het luchtruim is gesloten.
Goh denk je? Ik dacht dat het kwam omdat de Teletubbies het vliegveld bezet hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:52
Phusebox schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:18:
[...]

Goh denk je? Ik dacht dat het kwam omdat de Teletubbies het vliegveld bezet hadden.
Je koppelt zelf de conclusie 'dat het heel lang gaat duren' aan het feit dat ze niet op Amsterdam kunnen landen. Een medetweaker geeft je de tip dat het vanwege de tijdelijke sluiting van het luichtruim is (en je dus beter kunt inschatten door de oorzaak hoe lang dat duren gaat, niet dat hun maatschappij geblacklist is in de EU bijvoorbeeld) en vervolgens ga je sarcastisch lopen bitchen? -O-

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
coyote1980 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:40:
[...]

Je koppelt zelf de conclusie 'dat het heel lang gaat duren' aan het feit dat ze niet op Amsterdam kunnen landen. Een medetweaker geeft je de tip dat het vanwege de tijdelijke sluiting van het luichtruim is (en je dus beter kunt inschatten door de oorzaak hoe lang dat duren gaat, niet dat hun maatschappij geblacklist is in de EU bijvoorbeeld) en vervolgens ga je sarcastisch lopen bitchen? -O-
Heb ik ergens gesproken over blacklisten of oorzaken?

Feit is dat de luchthaven zo goed als zeker de hele dag nog dicht is, en er dan waarschijnlijk nog een hoop vluchten gedelayed worden ALS er uberhaupt dit weekend wordt gevlogen. Daarnaast als Amsterdam open is wil het nog niet zeggen dat ze over heel Europa kunnen vliegen.

Met andere woorden; voordat die zending in Amsterdam is duurt nog wel een dag of 4-5, dan moet ze nog ingeklaard worden, weer 1-2 dagen verder gezien de drukte dan met alle vertragingen. Vervolgens distribueren en zo zijn we al snel 10 dagen verder voor er weer nieuwe voorraad is.

Dat is voor mij heel lang, als ze overal gewoon op voorraad liggen en BC (online) de enige winkel in Nederland zonder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:10
Phusebox schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:04:
[...]

blablabla

Dat is voor mij heel lang, als ze overal gewoon op voorraad liggen en BC (online) de enige winkel in Nederland zonder is.
Dat kan wel zo zijn, maar zie maar is ergens een HTC desire voor 190 te vinden ;). Mocht dit nog 10 dagen duren, wacht ik daar geduldig op!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
grannymark schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:24:
[...]

Dat kan wel zo zijn, maar zie maar is ergens een HTC desire voor 190 te vinden ;). Mocht dit nog 10 dagen duren, wacht ik daar geduldig op!
Tja bij nacalculatie bleek voor mij:

BC actie: € 13,75 x 12 + € 29,95 = € 194,95
Los vodafone abo erbij: € 21,95 x 12 + € 20 = € 283,40
(En dan heb ik MINDER belminuten en MINDER smsjes dan onderstaand abo)
Totaal 1 jaar: € 478,35

of:

Nieuw vodafone abo met nummerbehoud: € 139 + € 29,50 x 12 + € 24,95 = € 517,95

Scheelt me dus 40 euro, en dan heb ik met onderstaande optie een beter abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je naar het gewone topic levertijden en abonementen kijkt zie dat sommige mensen sinds maart op hun toestel wachten.
Ja ik heb ook mijn toestel liever vandag dan morgen maar ik heb weer contact met hun opgenomen en ze houden vol dat hert geleverd gaat worden alleen moeten we wat meer geduld hebben want de roestellen zijn nu niet op voorraad en hun systeem werkt ook nog niet goed.
ik heb een toezeging gekregen dat mijn toestel die geleverd had moet worden vandag of begin volgende week geleverd zal worden.
Ik en dus alle andere mensen moeten nog even gedulf hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Phusebox schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:40:
[...]

of:

Scheelt me dus 40 euro, en dan heb ik met onderstaande optie een beter abonnement.
Beetje kromme vergelijking. De kosten van het HTC desire toestel met t-mobile abbo bestaat uit alleen de abbonement kosten. Als je dan reeel blijft, upgrade je het T-mobile abbonement naar jou bel / sms wensen. Pas dan heb je een eerlijke vergelijking. Je komt nu omdat je dat tmobile abbonnement links laat liggen zowiezo 190 euro duurder uit. Het scheelt dus totaal niet 40 euro, maar 230 euro.

Enne, ik verplicht je niet je order in stand te blijven houden hoor. Als jij wilt cancellen, vooral doen!

Ik moet je wel gelijk geven dat het voordeel van de 13,75 per maand nihil is. Je hebt alleen goedkoop het toestel, dus je hebt pas echt flink voordeel als je al een abbonnement hebt waar je bijvoorbeeld je huidige phone van verkocht hebt/stuk is. Ik denk bij veel mensen dit het geval is, anders hadden ze zowiezo bij de desire een nieuw abbo afgesloten wat helemaal op hun wensen aansloot. Immers, dan was hij 'standaard' al gratis ;).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
grannymark schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:54:
[...]

Beetje kromme vergelijking. De kosten van het HTC desire toestel met t-mobile abbo bestaat uit alleen de abbonement kosten. Als je dan reeel blijft, upgrade je het T-mobile abbonement naar jou bel / sms wensen. Pas dan heb je een eerlijke vergelijking. Je komt nu omdat je dat tmobile abbonnement links laat liggen zowiezo 190 euro duurder uit. Het scheelt dus totaal niet 40 euro, maar 230 euro.

Enne, ik verplicht je niet je order in stand te blijven houden hoor. Als jij wilt cancellen, vooral doen!

Ik moet je wel gelijk geven dat het voordeel van de 13,75 per maand nihil is. Je hebt alleen goedkoop het toestel, dus je hebt pas echt flink voordeel als je al een abbonnement hebt waar je bijvoorbeeld je huidige phone van verkocht hebt/stuk is. Ik denk bij veel mensen dit het geval is, anders hadden ze zowiezo bij de desire een nieuw abbo afgesloten wat helemaal op hun wensen aansloot. Immers, dan was hij 'standaard' al gratis ;).
Als ik het tmobile abo moet opschroeven dan kom ik op € 23,50 extra uit per maand. Dus dat scheelt ook maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Tja, ik heb op het moment helemaal geen abbo, maar kon niet even snel zo'n goedkoop abbo vinden voor 1 jaar. Ik heb niet eens een toestel op het moment :D , maar dat maakt niet uit. Omdat ik helemaal niets had, heb ik getwijfeld tussen de Iphone of de Desire. De Iphone vind ik een schitterend toestel. Wat ik alleen niet zo schitterend vind is de prijs van het toestel icm een abbo van 1 jaar en het gesloten karakter van alle apple producten. De keus was dus snel gemaakt om voor de Desire te kiezen.
De afgelopen tijd flink lopen rondneuzen bij verschillende leveranciers, maar goedkoper dan BC kon ik toch echt niet vinden. Natuurlijk komt er wel 10 euro bij voor een internet verbinding en kom je dus op 23 euro pm uit. Ander was ik bijv. bij gsm-web 137 euro voor het toestel kwijt geweest + een vodafone 200 abbo, waarbij ik gemiddeld 29,50 pm betaal. Voordeel is dan wel dat Vodafone sneller internet levert.

Omdat ik van helemaal geen toestel afkom en naar een superdeluxe smartphone ga, kijk ik de internetsnelheid wel even aan. Vind ik deze te langzaam, kan ik altijd nog opwaarderen naar een iets hogere snelheid. Dit zou betekenen dat ik ongeveer dezelfde maandlasten zou hebben als het Vodafone abbo, maar spaar wel de toestelkosten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Phusebox schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:40:
[...]

of:

Feit blijft dat je bij BC voor 195 euro een toestel krijgt wat je voor minimaal €350 kan verkopen. Dat betekend €150 winst. Als je toch een ander abbo moet afsluiten zou ik toch die van BC erbij nemen en daar voor een leuk prijsje een andere tweaker blij mee maken. Ben je uiteindelijk 517.95-150= €367.95 kwijt voor het abbo wat jij wil met de telefoon die je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En inmiddels gaat de discussie weer compleet ergens anders over; leuke aan forums. Ik klaag niet over de prijs die ik betaal; daar is zeker niks mis mee. Ik gaf alleen aan dat het voor mij persoonlijk het wel waard is om te cancellen als blijkt dat ze er volgende week ook nog niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Phusebox schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:46:
En inmiddels gaat de discussie weer compleet ergens anders over; leuke aan forums. Ik klaag niet over de prijs die ik betaal; daar is zeker niks mis mee. Ik gaf alleen aan dat het voor mij persoonlijk het wel waard is om te cancellen als blijkt dat ze er volgende week ook nog niet zijn.
Dan bestel je toch alvast ergens anders en laat je deze doorgaan en als je hem eenmaal hebt verkoop je hem en heb je er ook nog winst op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Uit het algemene Desire levertijden topic:
chaque schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:23:
Update systeemproblemen Belcompany:
Online bestellingen via BC worden al sinds begin deze week niet uitgeleverd, en ook niet meer vandaag/morgen.
Oorzaak is aanhoudend softwareprobleem waardoor uitwisseling van centraal depot BC met koerier niet kan worden vastgelegd. Dus de toestellen (oa HTC Desire) liggen klaar, maar worden simpelweg niet afgegeven bij de koerier. :( Onbekend waneer dit wordt opgelost. Daar word ik nou frustie van...
Komt overeen met wat mij gisteren aan de telefoon is verteld, en waar ik vandaag meer over zou horen. Jammer dat ze het niet op korte termijn opgelost krijgen of handmatig kunnen doorzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Net mail ontvangen dat ze er alles aan doen om alles in orde te krijgen Toestellen komen volgende week en als abo dan wordt goedgekeurd zal de koerier contact opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

m3power: bruin dan neem ik aan? Ik heb zilver besteld dus het toestel zou geen issue moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb belcomapny vandaag gebeld want ik wacht op me HTC desire zilver.

Ze hebben mij netjes uitgelegd dat ze een nieuwe site hebben alleen dat alles niet zo loopt wat ze ervan verwacht hadden. Ik heb hier alle begrip voor. ze verwachten dat volgende week alles weer soepeltjes verloopt.

Dus tot die tijd wacht ik gewoon netjes af want die mensen doen echt wel hun best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Om verwarring te verkomen: De mail is naar iphone bestellers gegaan. De desire klanten hebben nog geen mail ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aangezien we nu afhankelijk zijn van nieuwe voorraad ui Azie en er voorlopig nog niet gevlogen wordt kunnen we eigenlijk gewoon wachten op nieuws dat het luchtruim geopend is ipv wachten op een mail van BC. daarna zalhet nog wel een dag of 5-7 duren voor de telefoons echt bij BC binnenkomen. Damn you vulkanische as...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Phusebox schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:21:
Aangezien we nu afhankelijk zijn van nieuwe voorraad ui Azie en er voorlopig nog niet gevlogen wordt kunnen we eigenlijk gewoon wachten op nieuws dat het luchtruim geopend is ipv wachten op een mail van BC. daarna zalhet nog wel een dag of 5-7 duren voor de telefoons echt bij BC binnenkomen. Damn you vulkanische as...
Er komt volgens mij ook redelijk wat met containers (per boot). Gaat wat langzamer, maar daar staat weer tegenover dat je meer mee kan nemen en dat het goedkoper is dus het wordt wel veel gebruikt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Marzman schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:24:
[...]

Er komt volgens mij ook redelijk wat met containers (per boot). Gaat wat langzamer, maar daar staat weer tegenover dat je meer mee kan nemen en dat het goedkoper is dus het wordt wel veel gebruikt.
Ja dat dacht ik ook, maar ik ging even uit van het twitter bericht van Mark Moons dat hun vracht niet weg kan vanwege het gesloten luchtruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Gevolg van deze actie? :-)

jobs: Webontwikkelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
haha zou je bijna zeggen of ze hebben een paar lui ontslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Het vliegverkeer gaat langzaam weer op gang komen, dus kom maar op met Desires.... HTC kan ze weer gaan "verschepen". Misschien worden ze dan toch nog de komende week geleverd door de BC :9

[ Voor 12% gewijzigd door patje01 op 18-04-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
patje01 schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:49:
Het vliegverkeer gaat langzaam weer op gang komen, dus kom maar op met Desires.... HTC kan ze weer gaan "verschepen". Misschien worden ze dan toch nog de komende week geleverd door de BC :9
Denk niet dat ze deze week nog gaan redden, ik hou het voorzichtig maar op begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Volgens mij zijn ze gewoon op voorraad maar kon er door de systeemstoring geen uitlevering plaatsvinden. Dat is wat ik er van heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Michie23 schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:21:
Volgens mij zijn ze gewoon op voorraad maar kon er door de systeemstoring geen uitlevering plaatsvinden. Dat is wat ik er van heb begrepen.
De zilveren zouden wel op voorraad zijn, de bruine echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:34:
[...]

haha zou je bijna zeggen of ze hebben een paar lui ontslagen ;)
ik brgrijp niet wat er hier aan te lachen is, dus als jij een fout zou maken en jij zou ontslagen worden moeten wij dan ook hierom lachen, ik vindt het een kinderachtige opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:16:
[...]

ik brgrijp niet wat er hier aan te lachen is, dus als jij een fout zou maken en jij zou ontslagen worden moeten wij dan ook hierom lachen, ik vindt het een kinderachtige opmerking.
Als je de zin goed leest staat dat haha los van het stukje ontslagen wegens de of die er staat ;)
Ik ga er verder ook geen worden over vuil maken vind het een vreemde reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

We zijn nu precies een week verder en het is al zeker vier dagen stil. Laatste wat ik weet is nogsteeds dat BC verwacht dat ze begin komende week binnen komen. Als er maandag geen nieuws is ga ik dinsdag eens vragen of ze al meer weten. Heb gister met de Desire van iemand anders zitten spelen, kan nu niet meer wachten tot die van mij er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pposthoorn schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:42:
We zijn nu precies een week verder en het is al zeker vier dagen stil. Laatste wat ik weet is nogsteeds dat BC verwacht dat ze begin komende week binnen komen. Als er maandag geen nieuws is ga ik dinsdag eens vragen of ze al meer weten. Heb gister met de Desire van iemand anders zitten spelen, kan nu niet meer wachten tot die van mij er is :P
Die verwachting was er voordat het luchtruim gesloten was... Helaas is het nu koffiedik (of vulkaanas) kijken.

Laatste wat ik begrepen heb is dat de goederen eigenlijk afgelopen vrijdag hadden moeten landen, waarbij ze dus donderdag zouden vertrekken vanuit Azie. Dat is dus inmiddels 5 dagen opgeschoven (want zal niet voor morgen vertrekken), dus schuift de bevoorrading ook 5 dagen op. Nu kunnen we er dus wel vanuit gaan dat het niet deze week wordt maar de week erna.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 19-04-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij als BelCompany willen graag even reageren en e.e.a. verduidelijken. Momenteel spelen er inderdaad 2 "problemen" waardoor wij momenteel niet of weinig kunnen uitleveren. Wij ondervinden momenteel een storing in ons nieuwe back-office syteem, waardoor orders vertraagt of niet geleverd worden. Wij werken hier hard aan en wij hopen dit vandaag opgelost te hebben. Verder hebben wij helaas ook te maken met minder leveringen vauit de leveranciers door de beruchte aswolk.Hopelijk komen deze leveringen deze week weer op gang, maar helaas zijn wij afhankelijk van wanneer er weer gevlogen mag worden.

In ieder geval zullen wij alle orders die door de fout op de website zijn gedaan uitleveren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Top dat jullie de moeite nemen om hier te reageren! :) En nog meer top dat jullie besloten hebben om op de kiezen te bijten en de klanten tegemoet te komen mbt de fout op de website. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dank voor de reactie. Erg netjes van Belcompany, als ik het toestel in mijn handen heb zal ik natuurlijk een nominatie voor een warme douche gaan doen! Helaas is het niet mogelijk om het toestel in de winkel op te halen... mijn Touch Diamond is er namelijk mee opgehouden afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:56:
Wij als BelCompany willen graag even reageren en e.e.a. verduidelijken.
Misschien sowieso een puntje om mee te nemen bij aanpassen van de website dat het duidelijk is voor mensen dat je dus sowieso moet wachten op voorraad van het magazijn en de voorraad van de winkel er niets mee te maken heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 19-04-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

_/-\o_ Inderdaad hulde voor de afhandeling en reactie van BC! Mijn reactie voegt niet veel toe, maar BC kan rekenen op een warme douche nominatie van mijn kant als ik het toestel in handen heb. _/-\o_

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Helemaal super dat BC hier even een berichtje achter laat. Ook hier een warme douche nominatie als het toestel uitgeleverd is. Ik heb geduld en begrijp uiteraard de problemen waar jullie mee kampen. Verder hopen wij dat er zo spoedig mogelijk weer gevlogen gaat worden :Y

BC bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om hier een berichtje achter te laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:23:
[...]

Misschien sowieso een puntje om mee te nemen bij aanpassen van de website dat het duidelijk is voor mensen dat je dus sowieso moet wachten op voorraad van het magazijn en de voorraad van de winkel er niets mee te maken heeft.
Zijn we momenteel inderdaad mee bezig.... Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:44:
[...]

Zijn we momenteel inderdaad mee bezig.... Thanks voor de tip.
Nog een foutje op de website: als je filiaal wil zoeken: je typt een plaatsnaam en drukt dan op enter dan krijg je een 404 melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij als BelCompany willen graag even reageren en e.e.a. verduidelijken. Momenteel spelen er inderdaad 2 "problemen" waardoor wij momenteel niet of weinig kunnen uitleveren. Wij ondervinden momenteel een storing in ons nieuwe back-office syteem, waardoor orders vertraagt of niet geleverd worden. Wij werken hier hard aan en wij hopen dit vandaag opgelost te hebben. Verder hebben wij helaas ook te maken met minder leveringen vauit de leveranciers door de beruchte aswolk.Hopelijk komen deze leveringen deze week weer op gang, maar helaas zijn wij afhankelijk van wanneer er weer gevlogen mag worden.

In ieder geval zullen wij alle orders die door de fout op de website zijn gedaan uitleveren.
en is het systeem mu al werkend want dat is al een week zo want ik zit op mijn toestel te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Lees je niet ofzo? Er staat toch dat ze 2 problemen hebben. Het bericht is om 10:56 geplaatst, als je een beetje logisch nadenkt dan val het best te snappen dat ze dit niet binnen 5:30 uur hebben opgelost, en ook nog eens alle toestellen hebben verstuurd, omdat er op miraculeuze wijze een privetransport (speciaal voor jou, want je wacht al een week op je telefoon) met HTC Desire's is geland.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:45:
Lees je niet ofzo? Er staat toch dat ze 2 problemen hebben. Het bericht is om 10:56 geplaatst, als je een beetje logisch nadenkt dan val het best te snappen dat ze dit niet binnen 5:30 uur hebben opgelost, en ook nog eens alle toestellen hebben verstuurd, omdat er op miraculeuze wijze een privetransport (speciaal voor jou, want je wacht al een week op je telefoon) met HTC Desire's is geland.
ik vraag het toch niet aan jou, deze storing is al een week aan de gamg en dus niet 5.30 uur.
jij moet goed lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Phusebox schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:45:
[...]

Nog een foutje op de website: als je filiaal wil zoeken: je typt een plaatsnaam en drukt dan op enter dan krijg je een 404 melding.
Mocht jij of iemand anders nog wat meer vinden, neem dan even direct contact op met Belcompany, al dan niet via een DM aan Belcompany. Hier in dit topic is het gewoon totaal off-topic en dus niet de bedoeling :)
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:16:
[...]

ik vraag het toch niet aan jou, deze storing is al een week aan de gamg en dus niet 5.30 uur.
jij moet goed lezen.
Belcompany geeft aan dat ze hopen dat dit vandaag opgelost zal zijn. Verder staat er nergens dat die storing al een week aan de gang is, dus waar je die wijsheid vandaan hebt? Vragen of het al opgelost is voegt sowieso verder helemaal niks toe aan dit topic (behalve dat het voor allerlei off-topic geneuzel zorgt), dus ik stel voor dat we dat soort update-requests even achterwege laten. Gezien ze de moeite genomen hebben om hier tekst en uitleg te geven, zullen ze ook vast wel even de moeite nemen om een update te plaatsen als er vorderingen zijn :)

[ Voor 44% gewijzigd door Orion84 op 19-04-2010 16:21 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik heb inmiddels een koeriersafspraak gemaakt voor morgen en ja ik ben een foutje in de website klant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Michie23 schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:19:
Ik heb inmiddels een koeriersafspraak gemaakt voor morgen en ja ik ben een foutje in de website klant :)
Welke had je besteld? HTC desire bruin? Ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
grannymark schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:25:
[...]

Welke had je besteld? HTC desire bruin? Ander toestel?
Hij heeft een zilveren toestel een andere tweaker had hetzelfde verhaal en had ook een zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Men mag een gegeven paard niet in de bek kijken...
Ik heb wel even geduld. De vliegtuigen mogen weer vliegen dus er zit weer schot in de zaak en nu is 1 van de 2 problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Gaat lekker hier..

Maar om dit even te onderbreken.. :

Ik heb om 9.17 vanochtend wederom een mailtje gehad dat mijn order in behandeling is.
Vooralsnog heb ik er vertrouwen in dat alles goed komt. Ook dat ze de moeite nemen om hier op het forum te reageren vindt ik helemaal top.

Zodra alles afgerond is zal ik de Belcompany zeker aanmelden voor een warme douche.
Wellicht is het echter verstandig dat we dit niet allemaal apart doen maar dat er één persoon is die hierover een goed stukje schrijft waarop de rest stemt dat het een enorm hete douche moet zijn.

Normaal gesproken komen namelijk alleen de stukjes op tv met een hoog emo gehalte is me wel eens opgevallen.

Douche inzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Blijkbaar was Orion84 niet duidelijk genoeg. Wij willen hier geen offtopic geneuzel lezen en al helemaal geen ruzie of iemand wel recht heeft op een toestel. Terug ontopic nu weer en als je iets wilt weten van BC dan neem je maar even individueel contact met ze op.

Edit: voor de duidelijkheid, ik heb eea aan offtopic posts verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Ik trof gisteravond 2 mailtjes van BC aan.

Het 2de mailtje gaf aan dat de koerier contact met mij zal opnemen, of al contact heeft opgenomen over de aflevering. Ben benieuwd, want ik had gekozen voor het ophalen in een filiaal.

@ ®icha®d
Goed plan! Een aantal mensen heeft aangegeven BC voor een warme douche te nomineren. Middels een stemming zullen, naar mijn verwachting, veel meer mensen hun dank willen uiten voor deze fantastische aktie doordat de drempel lager is ( en natuurlijk een oproep hier) ;)

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ok. Het mailtje betreffende de koerier oid heb ik zelf nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 08:08
@ mcv en ®icha®d

Welke telefoon / kleur hebben jullie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ik heb de bruine Desire besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Dynamic83 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:09:
@ mcv en ®icha®d

Welke telefoon / kleur hebben jullie besteld?
Hier kun je meestal gemakkelijk achterkomen door hun post history eens doortenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 08:08
dragon3016 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:37:
[...]

Hier kun je meestal gemakkelijk achterkomen door hun post history eens doortenemen :)
Niet aan gedacht... thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Ik heb de zilveren versie besteld

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
. Verder hebben wij helaas ook te maken met minder leveringen vauit de leveranciers door de beruchte aswolk.Hopelijk komen deze leveringen deze week weer op gang, maar helaas zijn wij afhankelijk van wanneer er weer gevlogen mag worden.
Zijn er al updates met betrekking tot leveringen? Gezien het vliegverkeer weer langzaam op gang komt zouden de distributeurs toch al inzicht kunnen hebben wanneer nieuwe leveringen binnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een bevestiging gekregen. Nummerbehoud is goedgekeurd en de volgende bevestiging een paar minuten later met de mededeling dat de koerier contact gaat opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:46:
Net een bevestiging gekregen. Nummerbehoud is goedgekeurd en de volgende bevestiging een paar minuten later met de mededeling dat de koerier contact gaat opnemen.
Zilver/bruin? Zet dat er even bij mensen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

En ik ben zojuist gebeld door de lokale BelCompany.

Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt om mijn (zilveren) Desire op te halen!!!!! Voor alle duidelijkheid, bestelling was een nieuw abonnement zonder nummerbehoud .

Whoohooo :9~

[ Voor 21% gewijzigd door mcv op 20-04-2010 13:52 ]

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ook hier is de mail aangekomen dat de koerier contact met mij op gaat nemen, of dit reeds gedaan heeft.
Zilver voor Phusebox ;)

Lijkt allemaal toch nog op zijn pootjes terecht te komen dus

[ Voor 20% gewijzigd door Blamm op 20-04-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
:'( snif... Was die zilveren maar net zo mooi als de bruine dan had ik daarvoor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij moet eens gaan ontspannen en je niet zo druk maken overal om. Jij ging toch voor de Iphone 4g dus wat maakr die kleur dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Voor de warme douche zou ik wel graag het verhaal hier willen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk verhaal bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Phusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:04:
:'( snif... Was die zilveren maar net zo mooi als de bruine dan had ik daarvoor gekozen.
Ik heb ook gekozen voor de bruine en nog steeds niets gehoord. Ik hoop maar dat het vliegtuig waar de bruine Desires in zitten, vanavond voor 21.01 op de grond staat, want daarna is het luchtruim gesloten en moeten we nog wat langer wachten...
Ik heb verder ook nog geen mailtje van BC gekregen met enige uitleg over vertraging oid. Blijf hier dus maar de hele dag op F5 drukken en hopen op goed nieuws :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Laatst online: 09:06
chaque schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:28:
Update systeemproblemen Belcompany (vertraagde uitlevering bij online bestellingen):

Gebeld naar BC; nog steeds geen nieuwe indicatie mogelijk over wanneer BC de internetbestellingen kan gaan uitleveren aan koeriers voor verspreiding aan klanten. De telefoons liggen nog in centraal depot bij BC in Veenendaal. Ze hopen over een paar dagen een oplossing te hebben. Tja, die kennen we al...

Switchen naar uitlevering via winkel is niet mogelijk. Kan wel huidige online order bij BC annuleren, en daarna een bestelling doen bij een winkel.
Als ik deze post mag geloven liggen ook de bruine toestellen gewoon al op voorraad bij BC te wachten tot het probleem met het ordersysteem is opgelost. Opzich is het wel logisch dat ook de online shop gewoon voorraad heeft gekregen tegelijk met de winkels, alleen dat deze dus nog niet uitgeleverd is. Dat zou betekenen dat de vertraging door het verminderde vliegverkeer wel meevalt.

Hier nog geen nieuwe mail in elk geval (bruine / met nummerbehoud / ophalen in winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
patje01 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:41:
[...]

Ik heb ook gekozen voor de bruine en nog steeds niets gehoord. Ik hoop maar dat het vliegtuig waar de bruine Desires in zitten, vanavond voor 21.01 op de grond staat, want daarna is het luchtruim gesloten en moeten we nog wat langer wachten...
Ik heb verder ook nog geen mailtje van BC gekregen met enige uitleg over vertraging oid. Blijf hier dus maar de hele dag op F5 drukken en hopen op goed nieuws :O
Hoezo gaat het luchtruim weer dicht dan? Waar lees je dat? Als je bedoelt dat ze alleen met daglicht vliegen, dat klopt inderdaad. Dat het vliegtuig al onderweg zou zijn is overigens alles behalve zeker. Er zal een enorme backlog zijn van vliegtuigen die nog moeten vertrekken en passagiers gaan waarschijnlijk voor op cargo.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:08:
Jij moet eens gaan ontspannen en je niet zo druk maken overal om. Jij ging toch voor de Iphone 4g dus wat maakr die kleur dan uit.
Lekker makkelijk praten als jouw telefoon wel onderweg is ;) Ik zit op dit moment zonder fatsoenlijke telefoon omdat mijn huidige weg moet voor reparatie...

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 20-04-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Niet online
Er zijn vanmorgen 2 vrachtvliegtuigen uit HongKong geland op Schiphol, zou mooi zijn als die vol zitten met Desires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Phusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:02:
[...]

Hoezo gaat het luchtruim weer dicht dan? Waar lees je dat? Als je bedoelt dat ze alleen met daglicht vliegen, dat klopt inderdaad. Dat het vliegtuig al onderweg zou zijn is overigens alles behalve zeker. Er zal een enorme backlog zijn van vliegtuigen die nog moeten vertrekken en passagiers gaan waarschijnlijk voor op cargo.

[...]

Lekker makkelijk praten als jouw telefoon wel onderweg is ;) Ik zit op dit moment zonder fatsoenlijke telefoon omdat mijn huidige weg moet voor reparatie...
Ik bedoel inderdaad dat er alleen met daglicht gevlogen mag worden, maar ik blijf positief denken en F5-en :'). En achja ik heb hier helemaal nog geen telefoon (wat je niet hebt, mis je toch niet :D ) of toch wel.

[ Voor 80% gewijzigd door patje01 op 20-04-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zojuist contact gehad met de koerier. Morgen word ie geleverd.

Hoe zou Phusebox reageren als ik zeg dat ik een bruine had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ATCO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:10:
Er zijn vanmorgen 2 vrachtvliegtuigen uit HongKong geland op Schiphol, zou mooi zijn als die vol zitten met Desires.
Haha hoe kom je in vredesnaam aan die info joh.

Ik heb ook de bruine besteld maar nog geen 4e (koerier) mail gehad. Kwam die bij jullie ook weer in je spam folder terecht of niet?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
En zojuist contact gehad met de koerier. Morgen word ie geleverd.

Hoe zou Phusebox reageren als ik zeg dat ik een bruine had besteld?
Haha :+

[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 20-04-2010 15:55 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Plaats alleen een post als je ook echt iets hebt toe te voegen aan de discussie. Er staan inmiddels 3 modbreaks in het topic en dat is de laatste die we zetten.