Tja, ik heb op het moment helemaal geen abbo, maar kon niet even snel zo'n goedkoop abbo vinden voor 1 jaar. Ik heb niet eens een toestel op het moment

, maar dat maakt niet uit. Omdat ik helemaal niets had, heb ik getwijfeld tussen de Iphone of de Desire. De Iphone vind ik een schitterend toestel. Wat ik alleen niet zo schitterend vind is de prijs van het toestel icm een abbo van 1 jaar en het gesloten karakter van alle apple producten. De keus was dus snel gemaakt om voor de Desire te kiezen.
De afgelopen tijd flink lopen rondneuzen bij verschillende leveranciers, maar goedkoper dan BC kon ik toch echt niet vinden. Natuurlijk komt er wel 10 euro bij voor een internet verbinding en kom je dus op 23 euro pm uit. Ander was ik bijv. bij gsm-web 137 euro voor het toestel kwijt geweest + een vodafone 200 abbo, waarbij ik gemiddeld 29,50 pm betaal. Voordeel is dan wel dat Vodafone sneller internet levert.
Omdat ik van helemaal geen toestel afkom en naar een superdeluxe smartphone ga, kijk ik de internetsnelheid wel even aan. Vind ik deze te langzaam, kan ik altijd nog opwaarderen naar een iets hogere snelheid. Dit zou betekenen dat ik ongeveer dezelfde maandlasten zou hebben als het Vodafone abbo, maar spaar wel de toestelkosten uit.