@ mcv en ®icha®d
Welke telefoon / kleur hebben jullie besteld?
Hier kun je meestal gemakkelijk achterkomen door hun post history eens doortenemenDynamic83 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:09:
@ mcv en ®icha®d
Niet aan gedacht... thnx voor de tipdragon3016 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:37:
[...]
Hier kun je meestal gemakkelijk achterkomen door hun post history eens doortenemen
Zijn er al updates met betrekking tot leveringen? Gezien het vliegverkeer weer langzaam op gang komt zouden de distributeurs toch al inzicht kunnen hebben wanneer nieuwe leveringen binnen komen?Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:56:
. Verder hebben wij helaas ook te maken met minder leveringen vauit de leveranciers door de beruchte aswolk.Hopelijk komen deze leveringen deze week weer op gang, maar helaas zijn wij afhankelijk van wanneer er weer gevlogen mag worden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Zilver/bruin? Zet dat er even bij mensen aub.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:46:
Net een bevestiging gekregen. Nummerbehoud is goedgekeurd en de volgende bevestiging een paar minuten later met de mededeling dat de koerier contact gaat opnemen.
[ Voor 21% gewijzigd door mcv op 20-04-2010 13:52 ]
Computer says NO!
[ Voor 20% gewijzigd door Blamm op 20-04-2010 14:02 ]
Verwijderd
Ik heb ook gekozen voor de bruine en nog steeds niets gehoord. Ik hoop maar dat het vliegtuig waar de bruine Desires in zitten, vanavond voor 21.01 op de grond staat, want daarna is het luchtruim gesloten en moeten we nog wat langer wachten...Phusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:04:
snif... Was die zilveren maar net zo mooi als de bruine dan had ik daarvoor gekozen.
Als ik deze post mag geloven liggen ook de bruine toestellen gewoon al op voorraad bij BC te wachten tot het probleem met het ordersysteem is opgelost. Opzich is het wel logisch dat ook de online shop gewoon voorraad heeft gekregen tegelijk met de winkels, alleen dat deze dus nog niet uitgeleverd is. Dat zou betekenen dat de vertraging door het verminderde vliegverkeer wel meevalt.chaque schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:28:
Update systeemproblemen Belcompany (vertraagde uitlevering bij online bestellingen):
Gebeld naar BC; nog steeds geen nieuwe indicatie mogelijk over wanneer BC de internetbestellingen kan gaan uitleveren aan koeriers voor verspreiding aan klanten. De telefoons liggen nog in centraal depot bij BC in Veenendaal. Ze hopen over een paar dagen een oplossing te hebben. Tja, die kennen we al...
Switchen naar uitlevering via winkel is niet mogelijk. Kan wel huidige online order bij BC annuleren, en daarna een bestelling doen bij een winkel.
Hoezo gaat het luchtruim weer dicht dan? Waar lees je dat? Als je bedoelt dat ze alleen met daglicht vliegen, dat klopt inderdaad. Dat het vliegtuig al onderweg zou zijn is overigens alles behalve zeker. Er zal een enorme backlog zijn van vliegtuigen die nog moeten vertrekken en passagiers gaan waarschijnlijk voor op cargo.patje01 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:41:
[...]
Ik heb ook gekozen voor de bruine en nog steeds niets gehoord. Ik hoop maar dat het vliegtuig waar de bruine Desires in zitten, vanavond voor 21.01 op de grond staat, want daarna is het luchtruim gesloten en moeten we nog wat langer wachten...
Ik heb verder ook nog geen mailtje van BC gekregen met enige uitleg over vertraging oid. Blijf hier dus maar de hele dag op F5 drukken en hopen op goed nieuws
Lekker makkelijk praten als jouw telefoon wel onderweg isVerwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:08:
Jij moet eens gaan ontspannen en je niet zo druk maken overal om. Jij ging toch voor de Iphone 4g dus wat maakr die kleur dan uit.
[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 20-04-2010 15:07 ]
Ik bedoel inderdaad dat er alleen met daglicht gevlogen mag worden, maar ik blijf positief denken en F5-enPhusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:02:
[...]
Hoezo gaat het luchtruim weer dicht dan? Waar lees je dat? Als je bedoelt dat ze alleen met daglicht vliegen, dat klopt inderdaad. Dat het vliegtuig al onderweg zou zijn is overigens alles behalve zeker. Er zal een enorme backlog zijn van vliegtuigen die nog moeten vertrekken en passagiers gaan waarschijnlijk voor op cargo.
[...]
Lekker makkelijk praten als jouw telefoon wel onderweg isIk zit op dit moment zonder fatsoenlijke telefoon omdat mijn huidige weg moet voor reparatie...
[ Voor 80% gewijzigd door patje01 op 20-04-2010 15:18 ]
Verwijderd
Haha hoe kom je in vredesnaam aan die info joh.ATCO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:10:
Er zijn vanmorgen 2 vrachtvliegtuigen uit HongKong geland op Schiphol, zou mooi zijn als die vol zitten met Desires.
HahaVerwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
En zojuist contact gehad met de koerier. Morgen word ie geleverd.
Hoe zou Phusebox reageren als ik zeg dat ik een bruine had besteld?
[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 20-04-2010 15:55 ]
Helaas weet ik dat dat niet zo is.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
Verwijderd
Mhhhmmm.Phusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:51:
[...]
Zilver/bruin? Zet dat er even bij mensen aub.
Bewijzen........Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
Tja je kent toevallig iemand die een bruine Desire heeft, of je ript wat foto's van internet. Post dan maar een kopie van je pakbon waarop staat dat ie bruin is.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:17:
Ik zal morgen foto's maken.
Nee hoor ik twijfel niet.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Die mensen aan de telefoon roepen ook maar wat, precies weten ze het toch nooit. Misschien als we geluk hebben dan worden ze inderdaad tegen het eind v/d week uitgeleverd. Ik ga voorlopig maar even uit van volgende week.grannymark schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:38:
Net in het Desire levertijden topic gelezen dat er vandaag iemand gebeld had met Belcompany. Ze verwachten de (bruine) toestellen morgen binnen;
Yellax in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."
Dus wie weet hebben wij spoedig een bericht
Nice, wel vreemd dat ze dan telefonisch zeggen dat ze geen voorraad hebben. Wat waren de laatste 3 cijfers van je order?®icha®d schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:06:
Ik heb zoals eerder vermeld de bruine desire besteld.
Het aflever bedrijf heeft vandaag meermaals contact geprobeerd op te nemen met mij.
Ik had alleen mijn telefoon uit ivm internet enzo tijdens kort verblijf in Duitsland.
Ik had bij terugkomst in NL :
1 voicemail
2 mails dat ze me hadden getracht te bereiken
1 sms dat ze me meermaals hadden getracht te bereiken.
Ik heb daarop teruggebeld en een afspraak gemaakt voor donderdag.
Dus donderdag krijg ik mijn HTC Desire..
Alle hulde aan de Belcompany
Vreemd, ik was ca. 50 orders voor jou. Dus ze handelen niet naar volgorde van binnenkomst.®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:57:
376
Nog even wachten voor mij .. en voor alle anderen hoop ik ook dat ie er spoedig is..
Kan jij ook weinig aan doen®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:19:
Hmzz.. ok.. dat is wel vreemd dan inderdaad.
En dan heb ik ook nog geen één keer zelf contact oid met de Belcompany opgenomen.
Alleen maar hier meegelezen..
Dus sorry voor de mensen die eerder hebben besteld.
Ben benieuwd of je dan ook echt een bruine krijgt of dat je per abuis toch een zilveren hebt besteld aangezien ze tegen vrijwel iedereen hebben gezegd dat de bruine pas eind deze week verwacht zijn.®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:19:
Hmzz.. ok.. dat is wel vreemd dan inderdaad.
En dan heb ik ook nog geen één keer zelf contact oid met de Belcompany opgenomen.
Alleen maar hier meegelezen..
Dus sorry voor de mensen die eerder hebben besteld.
[ Voor 47% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 10:12 ]
[ Voor 15% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 11:42 ]
Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnementBlamm schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:38:
Mijn toestel + abo is zojuist afgeleverd hier!
Nog niet open gemaakt, ik zit op mijn werk
Heb geduld dus mensenhet komt goed
Verwijderd
Dit is mij aan de telefoon allemaal verteld bij het maken van de afspraak.koekoek2003nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:54:
[...]
Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnement
Afgekeurd? Waarom dat dan?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:16:
Ik had bij Telfort namelijk bij een verlenging ook reeds een bruine Desire besteld.
Gratis bij 1 jaar verlenging telfort 200 minuten.
waar heb je die besteld en wanneer want die van mij is afgekeurd door t-mobile en moet nu naar een andere aanboeding zoeken.
Verwijderd
dat willen ze en kunnen ze niet zeggen maar ik heb al een brief naat t-mobile gestuurt om dit te laten cheken en wat de renen is want ik ben al jaren een t-mobile klant en heb nooit problemen met ze gehad.
Verwijderd
Verwijderd
ik begrijp je niet helemmal goed heb je ze beide bij BC besteld, als je dat hebt gedaan zou ik ik het ook zo gedaan hebben maar goed daar heb ik nu niets aan en moet nu naar een goede aanbieding zoeken.®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:49:
Zowel bestelling bij Telfort alsook die bij de Belcompany zijn beide dezelfde zondagavond gedaan van de belcompany actie.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 13:04 ]
[ Voor 123% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 13:07 ]
Neem aan dat je ook een zilveren Desire had besteld?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:45:
Dinsdag 13 april de Desire besteld (met een verlenging van mijn abonnement) bij BelCompany, na even ongeduldig te zijn geweest 2 x gebeld en op de hoogte gebracht van hun problemen met het systeem, ik heb ze op vrijdag geadviseerd om dat hier ook even te melden, wat ze inderdaad hebben gedaan. Daarna deze site even in de gaten gehouden hoever het stond met de levering.
Gisteren 2 x een email van ze dat ik door de koerier zou worden gebeld voor een afspraak om woensdag af te leveren. Werd netjes gebeld en kreeg daarna een sms met de bevestiging, later op de avond ook nog een emailtje met bevestiging, keurig.
Vanochtend mocht ik de Desire in ontvangst nemen,
Ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:44:
[...]
dat willen ze en kunnen ze niet zeggen maar ik heb al een brief naat t-mobile gestuurt om dit te laten cheken en wat de renen is want ik ben al jaren een t-mobile klant en heb nooit problemen met ze gehad.
ik vind het dus ook raar en heb BC gezegd dat ik het goed laat nacontroleren of het waar is.
Verwijderd
het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengtSR8 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:18:
[...]
Ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?
Wanneer is je vodafone abo afgelopen? Misschien te vroeg voor nummerbehoud?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:23:
[...]
het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengt
[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2010 13:31 ]
Verwijderd
die loopt op 8 jun 2010 af dus ik kan nu al verlengen.Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:30:
Ik ben benieuwd wanneer we de foto krijgen van de pakbon van Ciris waarop staat dat hij een bruine Desire geleverd heeft gekregen
[...]
Wanneer is je vodafone abo afgelopen? Misschien te vroeg voor nummerbehoud?
Verwijderd
Hmm ja vreemd dan. Je moet toch zeker wel kunnen opvragen waarom je geweigerd bent, zeker als je zelf Tmobile belt lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:44:
[...]
die loopt op 8 jun 2010 af dus ik kan nu al verlengen.
Verwijderd
dat heb ik ook gedaan en wacht nu op hun anrwoordt wat maximaal 10 werkdagen zou duremVerwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:54:
Ik had inderdaad de zilveren Desire besteld, en hij ziet er mooi uit, voelt erg licht aan in vergelijking met mijn andere (nep iphone) telefoon.
Bij T-Mobile is een kopie van je bankpas voldoende werd mij door 2Call verteld. Andere aanbieders kunnen ook om een kopie-bankafschrift vragenkoekoek2003nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:54:
[...]
Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnement
Computer says NO!
Inderdaad geen onderpand, plus je krijgt een telefoon "gratis", dus ze geven jou geld voordat ze iets terug kunnen verdienen. En die kosten kunnen nogal oplopen als iemand blijkbaar niet kan betalen na 1 maand. Vandaar dat ze graag zeker weten dat jij gewoon netjes kunt betalen.mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:26:
Eigenlijk toch vreemd.
Als ik een hypotheek of lening afsluit, wordt er minder gecontroleerd dan bij het afsluiten van een mobiel abonnement. Terwijl het dan om veeeel groter bedragen kan gaan.
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n strenge controle is bij het afsluiten van een telefoon abonnement. Ik kan mij alleen iets voorstellen bij het gebrek aan onderpand.
Ik hoop niet dat ik hetzelfde probleem ga krijgen, ik heb namelijk ook een nieuw abonnement van T-mobile terwijl in nu Vodafone heb. Huidige abonnement loopt eind Juni af.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:23:
[...]
het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengt
Verwijderd
Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:45:
Ding is binnen. Vind die bruine kleur wel wat hebben.
Anywayzzzz, ik ben weg uit dit topic. So long bitches.......
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2010 16:53 ]
Inderdaad. Ik heb ook nog geen bericht over een koeriersafspraak etc. (Ik bestelde ook de bruine met de 'actie') en ik wacht gewoon rustig af..Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:52:
[...]
Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.
Zodra ik het toestel morgen heb ga ik er een foto van maken voor je .. en ga ik even kijken hoe ik die hier op het forum zet... komt vast goed..Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:52:
[...]
Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door mcv op 21-04-2010 21:07 ]
Computer says NO!
foto als proof?mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:05:
Yezzzzz!
Heb de mijne rond vijfen opgehaald in de lokale BC shop. Verkoper had bij ontvangst nog even contact opgenomen met hoofdkantoor, maar de deal was echt. Meteen aan de oplader en daarna helaas weer weg.
Nu net terug, dus ga ermee spelen
@Phusebox:
Lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, maar ik heb de mijne toch echt geleverd gekregen!
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Graag gedaan hoorrebelscum666 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Ik volg de nexus en desire topics al vanaf de start. Heb nu dankzij de tip van Dynamic83 hem eindelijk binnen. De (lelijke) zilveren weliswaar. Phusebox ook weer blij. Was de 1e die hem in Amsterdam kwam, althans in dit filiaal kwam ophalen dus het mocht even duren. 100 kopien en de filiaalmanager had voordat ik kwam het hoofdkantoor gebeld of dit wel het juiste contract was.
Maar dikke kudos voor BC en Dynamic83. Het is echt een verademing vergelen met mijn Touch Diamond.
Heeft iemand al een opzetje voor de douche?
Nee zover ik weet niet en heb dit topic aardig gevolgdrebelscum666 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Ik volg de nexus en desire topics al vanaf de start. Heb nu dankzij de tip van Dynamic83 hem eindelijk binnen. De (lelijke) zilveren weliswaar. Phusebox ook weer blij. Was de 1e die hem in Amsterdam kwam, althans in dit filiaal kwam ophalen dus het mocht even duren. 100 kopien en de filiaalmanager had voordat ik kwam het hoofdkantoor gebeld of dit wel het juiste contract was.
Maar dikke kudos voor BC en Dynamic83. Het is echt een verademing vergelen met mijn Touch Diamond.
Heeft iemand al een opzetje voor de douche?
nee helaas dan ben je anderhalve week telaatkyddil schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:14:
Is dit nog gaande? Want ik vind niks op de website...
Maar jij had ook zilver toch?mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:05:
Yezzzzz!
Heb de mijne rond vijfen opgehaald in de lokale BC shop. Verkoper had bij ontvangst nog even contact opgenomen met hoofdkantoor, maar de deal was echt. Meteen aan de oplader en daarna helaas weer weg.
Nu net terug, dus ga ermee spelen
@Phusebox:
Lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, maar ik heb de mijne toch echt geleverd gekregen!
Ja voor BC is het nu ook koffiedik kijken wanneer de levering komt. De zending moet toch zeker deze week of dit weekend landen. Dan uiterlijk ma/di naar distributeur, wo bij BC, do uitleveren, vr in huis?patje01 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:02:
Ik heb ook een bruine besteld met de BC actie, maar ook hier nog steeds geen bericht van BC. Maar het is weer een nieuwe dag met een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Met het vliegen gaat het ook steeds beter, dus ik verwacht toch wel dat ze deze of volgende week bij BC aankomen. Nog even gebeld met BC, was rond 12.15 uur, werd de telefoon er tot 3x toe opgegooid.... De 4e keer kreeg ik iemand aan de lijn die helemaal niets kon zeggen over een verwachte leverdatum.
Computer says NO!
Doe niet teveel moeite, dat de zilveren geleverd werden wisten we inmiddels. Velen van ons wachten op het eerste bericht dat er weer bruine toestellen zijn.mcv schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:53:
@Phusebox: Inderdaad de zilveren
@Grannymark: Ik zal vandaag eens proberen de pakbon te digitaliseren. Foto's kan ik zo van het web plukken![]()
@Dynamic83: Hartelijk dank voor deze tip. Ik nomineer je hierbij voor tweaker van het jaar![]()
@de rest die besteld hebben; wees geduldig, want ze worden echt uitgeleverd.
Ik hoop het voor je, beter eerst buitenkant doos checken voor je hem openmaakt. Anders gaan ze misschien moeilijk doen met ruilen.®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:
Zoals eerder gezegd ik weet het dus niet 100 procent zeker..
Ik meende echt de bruine te hebben gekozen op de site.
Ik heb een aflever afspraak tussen 10.50 en 13.50 vandaag.. dus als het de bruine is mag mijn touch diamond zijn laatste foto's voorlopige maken.
Als ik het niet dacht®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:55:
Ok.. Hij is binnen..
Klaarblijkelijk heb ik toch de zilveren versie besteld..
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 22-04-2010 11:58 ]
[ Voor 40% gewijzigd door ®icha®d op 22-04-2010 12:04 ]
Ik heb zelf ook de zilveren en ik vind hem er helemaal niet lelijk uitzien nu ik hem een paar dagen heb. Het AMOLED scherm valt juist heel mooi valt me op.®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:04:
sorry voor de stress die ik je/jullie bezorgd heb..
Moet overigens zeggen dat ik de zilveren ook nog wel mooi vindt..
Verwijderd
Verwijderd
mag ik je vragen wat je met die andere gaat doen want ziolas je weet is die van mijn afgewezen als je er maar een gaat gebruiken en die andere weg wil doen heb ik wel interesse om het van je over te nemen als we uit kunnen komen natuurlijk.®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:17:
Mja.. er komt nog 1 binnen vandaag... dus ik zal even kijken welke ik zelf ga gebruiken.
Maar ik begin er al wel aan te wennen..
Maar straks met de bruine ernaast is die misschien wel weer mooier
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq