Belcompany actie met HTC Desire

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 25.852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartaxi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 00:04
ik zat me even af te vragen: ik heb deze actie besteld met een nieuw nummer, betekent dat dat ook dat ik aansluitkosten moet betalen? (dan is het nl ineens €190 euro voor de Desire ipv €165)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
Sartaxi schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:02:
ik zat me even af te vragen: ik heb deze actie besteld met een nieuw nummer, betekent dat dat ook dat ik aansluitkosten moet betalen? (dan is het nl ineens €190 euro voor de Desire ipv €165)
Ja maar je hebt niks te klagen met een prijs van 190 hoor ;) anders koop ik hem wel van je over heb nog zat mensen die er wel een willen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Sartaxi schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:02:
Je moet altijd aansluitkosten betalen, ook als je nummerbehoud doet. Een verlenging is wat anders, maar daar geldde deze prijzen niet voor.

Nu maar hopen dat de nieuwe lading snel komt...

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 13-04-2010 08:16 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

BlueSpore schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:50:
Heb zojuist een email ontvangen met een bevestiging dat ik hem morgen kan komen ophalen. Ik ga hem morgen middag ophalen, en ik laat nog wel horen hoe het afgelopen is.
In welke plaats kun je de desire gaan ophalen?

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Met een 1 jarige verlenging Relax 15 kon t ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-04 21:53
Middelburg =)

[ Voor 85% gewijzigd door BlueSpore op 13-04-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sartaxi schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:21:.... - nu alleen hopen dat de Desire 24u-actie van T-mobile die over een paar dagen is niet een nog betere deal is, of zou ik deze dan nog kunnen annuleren?
Heb deze "fout van de bank... belcompany" gemist, maar wanneer komt deze aktie? Is daar al iets meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:27
Hoop dat ik vandaag het zelfde mailtje krijg als jou .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Me too ;) (Drukt F5, weer F5, nogmaals F5, F5 F5 F5 F5)

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 09:17

DFS

The Yorick schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:10:
Haha had al een desire, maar nu nog één extra en een iPhone bestelt, ben benieuwd :) ga ze denk ik gewoon verkopen :)
Wat is dan de deal met de iphone's? Die kon je blijkbaar gisteren nog voor een goed prijsje bestellen ofzo? Had ik dat geweten toen ik dit topic gisteren las..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
grannymark schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:08:
[...]

Klopt, heb ik laatst ook gedaan. Let wel op ; dit kan je kosteloos toevoegen, maar wanneer je het weer weg wilt hebben, dus alleen bellen en SMSen, zul je daarvoor moeten betalen.
neehoor, je kunt 'm ook kosteloos weghalen.

zie: http://www.t-mobile.nl/pe...jslijst_relax_1112010.pdf

alleen de 'vast' varianten die dus contractueel zijn vastgelegd kun je niet vanaf, aangezien die onderdeel zijn van je lopende contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 20:20
Wat is dan de deal met de iphone's? Die kon je blijkbaar gisteren nog voor een goed prijsje bestellen ofzo? Had ik dat geweten toen ik dit topic gisteren las..
Nee het was tot gisterochtend vroeg. Toen is de prijs snel aangepast op de website. De meeste mensen hebben hem zondagmiddag/avond besteld.

[ Voor 39% gewijzigd door Binnetie op 13-04-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere87
  • Laatst online: 01-10 08:30
HTC desire silver net afgeleverd door de koerier :)

Voor de afgesproken prijs van 13,75 per maand voor een jaar

cheers voor belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Oke dan! Tijd voor een warme douche nominatie! Ik heb de bruine besteld dus ik zal nog moeten wachten denk ik. Ik zal ze eens bellen vanmiddag of ze al een idee hebben wanneer hij binnenkomt bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:43

Ankh

|true

Godsklere, ik ben weer eens te laat met een actie :)
Nou ja, hopelijk gebeurt het nog eens ;-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
sphere87 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:05:

Ben benieuwd naar foto's van de zilveren versie en je indrukken.

Aan de ene kant stom stom stom dat ik niet voor zilver heb gekozen, die stond niet op voorraad bij bestellen, de bruine wel. Aan de andere kant denk ik dat ik de bruine mooier blijf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:49
Iemand 'm al 'opgehaald' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:27
Binnetie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:11:
Oke dan! Tijd voor een warme douche nominatie! Ik heb de bruine besteld dus ik zal nog moeten wachten denk ik. Ik zal ze eens bellen vanmiddag of ze al een idee hebben wanneer hij binnenkomt bij hun.
Zou je dit gesprek kunnen delen met ons ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ook ik heb de zilveren besteld, al was het pas om 0:30 's nachts, dus ik ben bang dat ik redelijk achteraan mag sluiten ;)
Toch... die stiekeme hoop op een belletje of mailtje vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere87
Voor de mensen die hier benieuwd naar zijn het toestel is gewoon simlock vrij.
Net even uitgetest met mijn HI simkaart ;)

Hier wat foto's van de HTC desire, naast mijn oude telefoon de HTC Touch Pro
Afbeeldingslocatie: http://richarddv.nl/~Sphere/HTC%20desire/IMG_2140.JPG

en nog wat foto's
Afbeeldingslocatie: http://richarddv.nl/~Sphere/HTC%20desire/IMG_2141.JPG

Afbeeldingslocatie: http://richarddv.nl/~Sphere/HTC%20desire/IMG_2142.JPG

Het toestel bevalt goed, ziet er strak uit en reageert heel wat sneller dan mijn touch pro. Alleen ff wennen aan de overstap van windows mobile naar android.

[ Voor 66% gewijzigd door sphere87 op 13-04-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag even aandacht voor de topic waarschuwing. Dit topic heeft bij vlagen een reeks posts met weinig toegevoegde waarde (de welbekende "ik ook" reacties). Deze zullen vanaf heden worden getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartaxi
  • Laatst online: 12-06 00:04
Quantor schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:58:
[...]

Heb deze "fout van de bank... belcompany" gemist, maar wanneer komt deze aktie? Is daar al iets meer over bekend?
Het zou ergens deze week zijn: houd http://twitter.com/tmobile_shop in de gaten, dan mis je m niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
sphere87 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:05:

Wat baal ik dat ik hem niet besteld heb. Ik zag zondagavond ook de aanbieding op de site van Bel Company, maar ik dacht 'if it looks too good to be true, it is'.

Blijkbaar had ik het beter kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Ik heb de zilveren versie besteld rond half 12 en gekozen voor ophalen. Tot nu toe geen bericht :|

@sphere87: Kun je aangeven wanneer jij besteld hebt?

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik heb zojuist gebeld met de "Klantenservice Internetaankopen", niks verteld over de actie of whetever, gewoon gevraagd wanneer ze de HTC Desire Brown op voorraad hebben. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ze begin volgende week een lading geleverd krijgen. Toen ik vroeg of ik hem dan in de loop van volgende week binnen zou hebben als ik hem nu zou bestellen antwoordde zij Ja.

Iedereen die brown heeft besteld (ik dus ook) zal nog een weekje in spanning moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere87
mcv schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:27:
Ik heb de zilveren versie besteld rond half 12 en gekozen voor ophalen. Tot nu toe geen bericht :|

@sphere87: Kun je aangeven wanneer jij besteld hebt?
Mijn bestelling was geplaatst op zondag avond rond 12 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
pposthoorn schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:34:
Ik heb zojuist gebeld met de "Klantenservice Internetaankopen", niks verteld over de actie of whetever, gewoon gevraagd wanneer ze de HTC Desire Brown op voorraad hebben. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ze begin volgende week een lading geleverd krijgen. Toen ik vroeg of ik hem dan in de loop van volgende week binnen zou hebben als ik hem nu zou bestellen antwoordde zij Ja.

Iedereen die brown heeft besteld (ik dus ook) zal nog een weekje in spanning moeten afwachten.
Oh ik wilde ook nog even bellen vanmiddag. Hmz... nog een week wachten dus... nja een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Mailtje er aan gewaagd, met de vraag of ze een idee over de levertijd van de door mij bestelde zilveren Desire kunnen geven.

Antwoord is dat ik vandaag of uiterlijk morgen ofwel gebeld word door de koerier, ofwel een mail krijg dat mijn aanvraag is afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Laatst online: 15:44
Blamm schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:08:
Mailtje er aan gewaagd, met de vraag of ze een idee over de levertijd van de door mij bestelde zilveren Desire kunnen geven.

Antwoord is dat ik vandaag of uiterlijk morgen ofwel gebeld word door de koerier, ofwel een mail krijg dat mijn aanvraag is afgewezen.
Afgewezen in de vorm van ; deze belachelijk lage aanbieding gaat niet door of afwijzing in de vorm van : Tmobile accepteert je aanvraag niet?

Btw -- Ik heb m zondagavond rond 11 uur besteld. Nog niet gebeld door de koerier. Overigens heb ik de zilveren versie besteld. Wel gisteren diverse bevestigingen gehad. Ik hoop dat ik dus vandaag of morgen gebeld word :).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 19:42
Ik waagde ook een mailtje met de vraag over de bruine versie en de levertijd ervan, dit was het antwoord:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw email. We verwachten dit toestel volgende week geleverd te krijgen.

Edit: Respect voor BC om de 'aanbieding' gewoon te respecteren! _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door MaSw85 op 13-04-2010 14:14 ]

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Geen idee, en als je het niet heel erg vind ga ik het niet vragen in die vorm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 16:57
Heb vandaag ook contact gehad met BC. Als je een kleur hebt bestelt en je hebt liever de andere kleur dan kun je hem achteraf nog omruilen in de winkel (in gesloten verpakking uiteraard). Maar het is niet mogelijk om de order nu al aan te passen. Maar dan kun je uiteindelijk je bruine nog voor een zilveren omruilen of vice versa.
Uiteraard algemeen informerend gebeld, ben niet gek :D

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 13-04-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
RaptorRVL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:35:
Heb vandaag ook contact gehad met BC. Als je een kleur hebt bestelt en je hebt liever de andere kleur dan kun je hem achteraf nog omruilen in de winkel (in gesloten verpakking uiteraard). Maar het is niet mogelijk om de order nu al aan te passen. Maar dan kun je uiteindelijk je bruine nog voor een zilveren omruilen of vice versa.
Uiteraard algemeen informerend gebeld, ben niet gek :D
Ook onzin trouwens dat gesloten verpakking verhaal :

Van de BC site:
Content garantie
Je nieuwe mobiele telefoon lijkt in de winkel ideaal. Maar eenmaal thuis ontdek je dat het toch niet is wat je had verwacht. Geen probleem: bij BelCompany ruil je je mobiele telefoon gewoon in, binnen 14 dagen na aankoop. Want wij willen dat je niet alleen tevreden de winkel uitloopt, maar ook tevreden blijft. Vraag in de winkel naar de voorwaarden of klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Phusebox schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:38:
[...]

Van de BC site:

[...]
Let wel even op, ik kan me een scenario inbeelden als volgt:
> ik wil deze bruine Desire graag omruilen voor een ander toestel
< bevalt hij niet?
> dat wel, maar ik wil graag de zilveren Desire
< u heeft 0 euro bijbetaald voor uw toestel, deze kost bij uw afgesloten abonnement 329 euro, wilt u deze pinnen of contant betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Blamm schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:51:
[...]

Let wel even op, ik kan me een scenario inbeelden als volgt:
> ik wil deze bruine Desire graag omruilen voor een ander toestel
< bevalt hij niet?
> dat wel, maar ik wil graag de zilveren Desire
< u heeft 0 euro bijbetaald voor uw toestel, deze kost bij uw afgesloten abonnement 329 euro, wilt u deze pinnen of contant betalen?
En dan zeg je; jammer helaas.

Niet dat ik hem zal willen omruilen. Denk ook dat de meesten dat niet willen als ze hem eenmaal hebben. Ik heb eerst ook getwijfeld over zilver maar als ik hem zo zie ben ik blij dat ik bruin heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Toch wel raar dat ze bij de belcompany blijkbaar niet veel toestellen hebben ingekocht. Hadden ze vantevoren niet zo'n stormloop op deze telefoon verwacht? of kopen ze de 1e keer altijd weinig in. of konden ze gewoon domweg niet meer inkopen? Kan me voorstellen als 1 organisatie alle desires inkoopt die beschikbaar komen in nederland dat je dan een mooie monopolie positie hebt. Hoe wordt dat eigelijk geregeld met het verdelen van al die mobiels over alle winkels?

hmmm het wordt een beetje offtopic zo i guess... maar toch wel benieuwd waarom de desires zo snel op bij bij BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Phusebox schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:38:
[...]

Van de BC site:

[...]
Ik denk dat je de goden niet teveel wilt verzoeken. Ruilen gaat over het algemeen zo veel makkelijker met een volledig dichte verpakking dan met geopende verpakking :D Zeker in dit geval.

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorRVL op 13-04-2010 15:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
koekoek2003nl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:00:
Toch wel raar dat ze bij de belcompany blijkbaar niet veel toestellen hebben ingekocht. Hadden ze vantevoren niet zo'n stormloop op deze telefoon verwacht? of kopen ze de 1e keer altijd weinig in. of konden ze gewoon domweg niet meer inkopen? Kan me voorstellen als 1 organisatie alle desires inkoopt die beschikbaar komen in nederland dat je dan een mooie monopolie positie hebt. Hoe wordt dat eigelijk geregeld met het verdelen van al die mobiels over alle winkels?

hmmm het wordt een beetje offtopic zo i guess... maar toch wel benieuwd waarom de desires zo snel op bij bij BC
De foute aanbieding liep wel ERG hard denk ik.
Voor 160 euro een Desire EN daarbij nog een handjevol belminuten en/of sms'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
trapm schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:03:
[...]

De foute aanbieding liep wel ERG hard denk ik.
Voor 160 euro een Desire EN daarbij nog een handjevol belminuten en/of sms'jes.
160 euro? Gratis met 1 jaar Relax 15 voor 13,75 per maand!

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Ik ben benieuwd hoeveel ze er via deze 'actie' hebben verkocht. Ik kan me niet voorstellen dat de gehele voorraad er via de actie doorheen is gegaan. Want dan gaan ze echt die dingen niet uitleveren.
Ik kan me alleen voorstellen dat ze de boel toch uitleveren via de 'actie' omdat het er a. niet heel erg veel zullen zijn (is mijn conclusie dan) en b. dat het zeer mooie PR oplevert. Niet alleen omdat iedereen ze misschien ergens op TV gaat aanmelden, maar ook mond op mond reclame zal lekker positief zijn.

Maargoed, it ain't over till the fat lady sings. Dus ik ga pas juichen als die bruine Desire op de spreekwoordelijke deurmat valt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Waus26 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:08:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen die sim wegleggen (en alvast een event in plannen in hun gmail agenda om op te zeggen over een jaar). Dus dan gaat het uiteindelijk gewoon om 160 euro + de aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Ja daar zit wat in. Ik heb er een 1000 SMS bundel en een internetbundel bij gedaan en betaal daardoor 10 euro minder dan ik nu doe en blijf bij T-Mobile. Bellen doe ik toch niet zoveel dus die 90 minuten ofzo red ik waarschijnlijk niet eens alle maanden.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Waus26 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:08:
[...]

13.75*12 = 165 :)

Zoals ik al zei: voor ca 160 een Desire en DAARBIJ (geheel gratis ....een handjevol minuten en smsjes )

Ofwel even abo en toestel omdraaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal eind vd middag mijn zilveren desire op besteld via de 'actie', nou zat ik te denken: wat nu als ik na zeg 2 dagen terug ga en zeg dat het mij niet bevalt. Kan ik dan ook geld terugkrijgen :P hij staat voor 480 euri in de webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
trapm schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:12:
[...]

13.75*12 = 165 :)

Zoals ik al zei: voor ca 160 een Desire en DAARBIJ (geheel gratis ....een handjevol minuten en smsjes )

Ofwel even abo en toestel omdraaien :)
Pluse 29,95 aansluitkosten, dus € 194,95 in totaal om precies te zijn.

Ik heb het kale abo gepakt zonder internet/sms, upgraden kan altijd nog als ik het echt ga gebruiken.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:21:
Ik haal eind vd middag mijn zilveren desire op besteld via de 'actie', nou zat ik te denken: wat nu als ik na zeg 2 dagen terug ga en zeg dat het mij niet bevalt. Kan ik dan ook geld terugkrijgen :P hij staat voor 480 euri in de webshop :)
Bij het ophalen krijg je vast een factuur voor je garantie. Als je dan je geld terugwil moet je even de factuur overhandigen en de telefoon, geven zij jou 0 euro terug.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 13-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
Zoals beloofd zou ik ook nog even wat laten weten wanneer ik het toestel in bezit zou hebben. Ik heb het toestel maandag nacht rond kwart over twaalf besteld en vanmiddag rond twee uur werd er door de Belcompany naar mij opgebeld dat ik het toestel in de winkel kon komen ophalen. Niet gevreesd, de medewerkers van de Belcompany zijn op de hoogte gesteld van de fout en zullen de telefoon gewoon leveren voor 0 euro. Ik hoop jullie hier voldoende mee geïnformeerd te hebben. Als iemand nog een vraag heeft, dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

BlueSpore schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:37:
Zoals beloofd zou ik ook nog even wat laten weten wanneer ik het toestel in bezit zou hebben. Ik heb het toestel maandag nacht rond kwart over twaalf besteld en vanmiddag rond twee uur werd er door de Belcompany naar mij opgebeld dat ik het toestel in de winkel kon komen ophalen. Niet gevreesd, de medewerkers van de Belcompany zijn op de hoogte gesteld van de fout en zullen de telefoon gewoon leveren voor 0 euro. Ik hoop jullie hier voldoende mee geïnformeerd te hebben. Als iemand nog een vraag heeft, dan hoor ik het wel.
uuhm ik mag geen ik ook reacties posten, maar wou eigelijk alleen vragen of je wat foto's kon schieten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik mag m morgen ophalen in de winkel, heb net gebeld en het toestel is verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
koekoek2003nl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:05:
[...]

uuhm ik mag geen ik ook reacties posten, maar wou eigelijk alleen vragen of je wat foto's kon schieten O-)
Op de vorige pagina (5) heeft Sphere een aantal foto's van zijn toestel neergezet. Ik heb net zoals hem een zilver toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
Nu vind ik mijzelf nog stommer dat ik twijfelde om te bestellen 8)7 |:( }:O

Ik wacht nog steeds op mn toestel vanuit VF !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Michie23 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:06:
Ik mag m morgen ophalen in de winkel, heb net gebeld en het toestel is verstuurd :D
Ook zilver?

Ben benieuwd wanneer de eerste met een bruine zich meld dat ie geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Phusebox schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:21:
[...]

Ook zilver?

Ben benieuwd wanneer de eerste met een bruine zich meld dat ie geleverd wordt.
Ik weet dus gewoon niet welke ik heb besteld en mijn PDF was ook nog eens leeg, een verrassing dus. Laat het weten zodra ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Da's toch wel heel grappig. Op de actiedag van BC kwamen er direct reacties binnen dat het totaal geen zin had om te bestellen. Natuurlijk volgden er ook een aantal reacties dat nooit geschoten altijd mis zou zijn en zie daar...... er zijn inmiddels gewoon een aantal toestellen uitgeleverd.
BC laat hiermee zien dat zij ballen heeft door vervolgens nog sneller te leveren dan andere bedrijven op het moment doen. Chapeau BC.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

*knip*
Als iemand nog een vraag heeft, dan hoor ik het wel.
Er is nog enige onduidelijkheid rond de aansluitkosten. Heb jij verlengd of een nieuwe abbo afgesloten, en zaten daar kosten aan verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik wordt nu echt nerveus, net weer te horen gekregen dat het systeem niet meewerkt en er vertraging is :(
Hij zou nu pas morgen worden verstuurd (zilver). Nu hopen dat alles goedkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
pposthoorn schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:34:
[...]

Er is nog enige onduidelijkheid rond de aansluitkosten. Heb jij verlengd of een nieuwe abbo afgesloten, en zaten daar kosten aan verbonden.
Op de BC site stond toen 29,95 aansluitkosten bij een nieuw abo, ik denk dat die met de eerste maandafrekening afgeschreven wordt.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Michie23 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:37:
Ik wordt nu echt nerveus, net weer te horen gekregen dat het systeem niet meewerkt en er vertraging is :(
Hij zou nu pas morgen worden verstuurd (zilver). Nu hopen dat alles goedkomt!
Ach kom op, ze hebben een nieuwe site die nog niet 100% lekker werkt, dus dan duurt het misschien een dagje langer. Ze kunnen nu niet de ene helft wel uitleveren en de andere niet.

Aub allemaal gewoon even rustig afwachten en niet 3x per dag gaan bellen. Als ze ook nog eens al die telefoontjes eroverheen krijgen maakt dat het voor hun alleen nog maar moeilijker. Ze verdienen een grote pluim voor het uitleveren van de orders, laten we ze dat dan ook rustig doen zonder ze steeds lastig te vallen.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 13-04-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de foute aanbieding alleen gold voor de Desire? Of was het complete assortiment gratis? Ik wacht overigens ook op een bericht dat ik mijn bruine Desire kan komen afhalen bij mijn local Belcompany:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Nee volgens de berichten gold dit voor het volledige assortiment. Las ook dat het iemand met een Iphone 3GS 32 GB gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Zojuist even gebeld met belcompany. Bleek toch de bruine te hebben besteld ipv de zilveren... 8)7 .. Zal wel aan t late uur gelegen hebben. In ieder geval, de medewerker zei zojuist via de telefoon tegen me dat ze de toestellen halverwege volgende week verwachten. Nog even afwachten dus!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:40

-tom-562

Oliesjeik

Binnetie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:09:
Nee volgens de berichten gold dit voor het volledige assortiment. Las ook dat het iemand met een Iphone 3GS 32 GB gelukt is.
Damn :( komt er binnenkort nog zo'n actie?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

-tom-562 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:30:
[...]

Damn :( komt er binnenkort nog zo'n actie?
Het was geen actie maar hoogstwaarschijnlijk een fout op de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Er wordt nog steeds getwijfeld over of dit nou wel echt een actie was. Het zou ook een fout kunnen zijn, maar toch leveren ze de toestellen wel uit.

T-Mobile zou ook een actie gaan voeren ; de HTC desire dag. Je moet even het toppic lezen van HTC desire : abbonnementen en levertijden. Daar stond de actie in. Ik geloof 19,90 per maand, wel 2 jaar lang. Of Belcompany nog zo'n áctie' gaat voeren, denk ik niet. Dit kost ze erg veel geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Het was een fout werd mij door de medewerkers verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
grannymark schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:20:
Zojuist even gebeld met belcompany. Bleek toch de bruine te hebben besteld ipv de zilveren... 8)7 .. Zal wel aan t late uur gelegen hebben. In ieder geval, de medewerker zei zojuist via de telefoon tegen me dat ze de toestellen halverwege volgende week verwachten. Nog even afwachten dus!
Hmm zo zijn ze inmiddels gegaan van "op voorraad" (tijdens bestelling), naar verwacht eind deze week, toen begin volgende week en nu weer halverwege volgende week.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 19-04-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 08:47
Aan de andere kant kost het ze ook een hoop geld en hebben jullie hier natuurlijk allemaal wel een enorm groot mazzeltje: positief blijven denken!

Wij hebben vanaf hier natuurlijk geen enkel zicht op hoeveel bestellingen er wel niet binnen zijn gekomen en uiteindelijk moeten de winkels ook nog bevoorraad worden! BelCompany heeft wel sinds korte tijd een nieuwe website, dus waarschijnlijk is daar iets verkeerd gegaan (zo heb ik het ergens eerder in dit topic gelezen).

[ Voor 20% gewijzigd door Arjan90 op 14-04-2010 11:50 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Sp!tF!re schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:49:
Aan de andere kant kost het ze ook een hoop geld en hebben jullie hier natuurlijk allemaal wel een enorm groot mazzeltje: positief blijven denken!

Wij hebben vanaf hier natuurlijk geen enkel zicht op hoeveel bestellingen er wel niet binnen zijn gekomen en uiteindelijk moeten de winkels ook nog bevoorraad worden! BelCompany heeft wel sinds korte tijd een nieuwe website, dus waarschijnlijk is daar iets verkeerd gegaan (zo heb ik het ergens eerder in dit topic gelezen).
En het rare vind ik dan dat je bij bestellen een filiaal kunt kiezen, waar dan staat dat het op voorraad is, maar dat je toch moet wachten op levering uit het magazijn :S. Zet het er dan niet bij dat het op voorraad is. Staat overigens los van dit hele verhaal; maar is gewoon een verneukeratieve manier van verkopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 19-04-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
WTF?
Ik had even een filiaal gemailt dat met de vraag wanneer de bruine Desire op voorraad kwam.

Kreeg net onderstaande mailtje:
Beste,

Wij hebben momenteel de HTC Desire zowel in het zilver als in het bruin op voorraad. Mocht je het toestel willen reserveren raad ik je aan hiervoor even te mailen of bellen (waarbij de laatste voorkeur heeft), het zijn nl. populaire toestellen.

Mocht je meer informatie nodig hebben sta je vrij om contact met ons op te nemen,

Met vriendelijke groet,
Ik heb tijdens het bestellen ervoor gekozen het abonnement op te halen in een filiaal. Dan is het toestel er al, hoeft alleen het simmetje nog maar gactiveerd te worden... of denk ik de te moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb denk ik ook geluk, ze hadden nog eentje op voorraaad en die zou ik krijgen, ik zou vandag nog gebeld worden door de koerir ik heb niet naar de kleur gevraagd want dat vindt ik niet zo belangrijk voor deze prijs.
inderdaad volgende week krijgen ze weer eeen lading binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Even gebeld zojuist en de vriendelijke dame kon wel zien dat mijn aanvraag nog in behandeling was, maar door problemen met het systeem niet waarom en hoe lang het nog ging duren. Ik word telefonisch op de hoogte gehouden :)

Voor mij nog steeds een kwestie van "nee heb je, ja kun je krijgen".

Binnetie: Ik vermoed dat winkelvoorraad en webshopbestellingen volledig gescheiden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 08:47
@Phusebox: dat denk ik niet. BelCompany komt vziw uit de winkelstraat en de winkels zullen dus daarom waarschijnlijk eerst bevoorraad worden, waarschijnlijk werken ze met een systeem waarop basis van reservering wordt uitgeleverd bij populaire toestellen (ik weet dat dit met de N900 het geval was).
Met je laatste punt ben ik het persoonlijk overigens gewoon eens! Als het toestel niet in de winkel opgehaald kan worden, moet je de voorraad niet aangeven.

Verder schaar ik mij achter Blamm, waarschijnlijk zijn de voorraden gewoon gescheiden omdat je met IMEI-nummers e.d. werkt die uniek zijn per toestel en ingevuld moeten worden bij het aansluitsysteem van T-Mobile.

Maar goed, over dit alles is er maar 1 die de antwoorden heeft en dat is BelCompany zelf (uiteraard wel de internetshop, de winkel zal hier niet veel mee kunnen doen als ze het toestel überhaupt al niet kunnen leveren). Is er nog niemand die hierover contact heeft gehad/gezocht?

[ Voor 63% gewijzigd door Arjan90 op 14-04-2010 12:10 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegene die voor de Apple Iphone is gegaan ( net als ik :P )....heeft die al iets gehoord over wanneer er geleverd of afgehaald kan gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 21:17

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:30:
Diegene die voor de Apple Iphone is gegaan ( net als ik :P )....heeft die al iets gehoord over wanneer er geleverd of afgehaald kan gaan worden?
nope, nog nix :(

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 18:00

Kiswum

Gadget reviewer

Hmm dit is niet de eerste keer dan BC zo'n fout maakt.
1-2 maanden geleden was de HTC HD2 voor zo'n 299 euro te koop, het verschil was toen rond de 300 euro. Dit was niet alleen via het reclamekrantje zo, maar dit was ook via de online folder het geval.
Veel consumenten kunnen aan de buitenkant echt niet zien wat het toestel aan de binnenkant zo duur kan maken, hierdoor is het alleen voor mensen met enige kennis, over het product, te zien wat de waarde is voor een toestel.

[ Voor 2% gewijzigd door Kiswum op 14-04-2010 12:56 . Reden: prijs aangepast ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-10 18:58
Binnetie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:57:
WTF?
Ik had even een filiaal gemailt dat met de vraag wanneer de bruine Desire op voorraad kwam.

Kreeg net onderstaande mailtje:

[...]

Ik heb tijdens het bestellen ervoor gekozen het abonnement op te halen in een filiaal. Dan is het toestel er al, hoeft alleen het simmetje nog maar gactiveerd te worden... of denk ik de te moeilijk?
Wat je zou kunnen proberen is gewoon naar het filiaal gaan aangeven dat je in je bestelling hebt aangegeven dat je hem in dat filiaal komt ophalen, en aangezien ze toch op voorraad zijn vragen als ze niet even intern voor je kunnen bellen :) Tenminste dat zou ik doen :p. Morgen ook maar eens bellen met het filiaal waar ik hem mag ophalen en kijken als er wat te regelen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 11:25
Jongens (en meisjes)! wees nou eens geduldig en laten we niet constant gaan bellen met BC, ze hebben het al druk genoeg met ons. Een vriend heeft gisteren naar ze gebeld. Je mag er vanuit gaan dat je de Desire of de Iphone eind volgende week in huis hebt. Dus gewoon afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
En daarbij ik denk niet dat er veel zijn die voor deze prijs het product gaan cancelen.
Daarbij is het erg netjes dat ze na zo'n fout toch deze grote hoeveelheden gaan uitleveren. En als je zo'n lage prijs betaald is het denk ik ook niet meer dan reëel om te accepteren dat mensen die de volle mep betalen en gewoon naar een shop toegaan hun product iets sneller krijgen.

Ik had m ook liever vandaag dan morgen, begrijp me niet verkeerd, maar in dit geval mogen ze er van mij nog wel een week over doen. Mn andere toestel wordt begin volgende week verzonden door Telfort.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Dynamic83 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:10:
[...]

Wat je zou kunnen proberen is gewoon naar het filiaal gaan aangeven dat je in je bestelling hebt aangegeven dat je hem in dat filiaal komt ophalen, en aangezien ze toch op voorraad zijn vragen als ze niet even intern voor je kunnen bellen :) Tenminste dat zou ik doen :p. Morgen ook maar eens bellen met het filiaal waar ik hem mag ophalen en kijken als er wat te regelen valt.
Heb ik ook geprobeert maar het blijkt dat de leveringsvoorwaarden verschillen van de winkel ten opzichte van de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Zou het niet een fout geweest zijn dat er per ongeluk een paar toestellen WEL uitgeleverd zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blamm schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:05:
Zou het niet een fout geweest zijn dat er per ongeluk een paar toestellen WEL uitgeleverd zijn? ;)
ik denk het niet want die toestellen zijn uitgeleverd nadat ze die die fout ondekt hadden, als ze wouden konden ze helemaal niets leveren en konden ze zeggen het is een foutje sorry we leveren niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:54:
[...]

ik denk het niet want die toestellen zijn uitgeleverd nadat ze die die fout ondekt hadden, als ze wouden konden ze helemaal niets leveren en konden ze zeggen het is een foutje sorry we leveren niets.
Wouden dat zijn bossen zei mijn geschiedenisleraar altijd :p
Vorig jaar was er een nieuwe processor opeens heel erg goedkoop was te lezen hier. Er waren meedere webshops met die lage prijs. Maar uiteindelijk heeft er geen 1 shop hem voor die prijs uitgeleverd.
Wat dat betreft is BC erg goed bezig! Super! Helaas moeten we tot eind volgende week wachten, terwijl ze in de winkel op voorraad zijn. Helaas was het zondag niet mogelijk om de foutieve actie in de winkel te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:55:
[...]

Vorig jaar was er een nieuwe processor opeens heel erg goedkoop was te lezen hier. Er waren meedere webshops met die lage prijs. Maar uiteindelijk heeft er geen 1 shop hem voor die prijs uitgeleverd.
Wat dat betreft is BC erg goed bezig! Super! Helaas moeten we tot eind volgende week wachten, terwijl ze in de winkel op voorraad zijn. Helaas was het zondag niet mogelijk om de foutieve actie in de winkel te halen :D
ik begrijp heel goed wat je beoelt, ik vindt het trouwens ook raar want ik zelf heb in rotterdam op de ljinbaan gevraagd of ze het op voorraad hadden en ja de zilveren hadden ze in de winklel vervolgens vertelde ik dat ik op internet online er eemtje had besteld en dat de keur voor mij niet uitmaakte, de verkoper belde naar het hoofdkantoor en vroeg of hij er een mee kon geven nee dat mocht niet want de voorraad van de winkel mocht niet worden verkocht en heb er dus geen een mee kunnen nemen.
de voorraad van het hoofdkantoor en de voorraad van de winkels worden op eem apart manier van elkaaar gehouden werd er tegen mij gezegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Volgens mij houd BC de verkoop van de online shop en de fysieke shops gescheiden. Ook als je naar een telefoon nummer zoekt op de site krijg je de keuze uit online of winkel.
Ik denk dat je de online shop moet zien als een losse winkel. Als je op de Lijnbaan Rotterdam een toestel besteld kan je dit volgens mij ook niet afhalen in in Amsterdam, en dus ook niet bij de online store en visa versa.
Een beetje zoals de MediaMarkt zeg maar, allemaal kleine bedrijfjes onder één company.

Anyway, ik heb alvast een 16GB microSD kaartje van V&A geplukt, je moet wat doen tijdens het wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:28:
Volgens mij houd BC de verkoop van de online shop en de fysieke shops gescheiden. Ook als je naar een telefoon nummer zoekt op de site krijg je de keuze uit online of winkel.
Ik denk dat je de online shop moet zien als een losse winkel. Als je op de Lijnbaan Rotterdam een toestel besteld kan je dit volgens mij ook niet afhalen in in Amsterdam, en dus ook niet bij de online store en visa versa.
Een beetje zoals de MediaMarkt zeg maar, allemaal kleine bedrijfjes onder één company.

Anyway, ik heb alvast een 16GB microSD kaartje van V&A geplukt, je moet wat doen tijdens het wachten :P
en wat heb je voor die kaart betaalt en waar heb je die geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:36:
[...]

Hiervandaan

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:36:
[...]
2e handsje voor €25. Vanaf €37 staan ze in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:55:
[...]

Die van jou ook al? :p Verwijderd in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat weet je toch? Heb een jaartje bij je in de klas gezeten. Meende dat het in het schooljaar 1998-1999 was :D
Ik heb opnieuw met het filiaal gebeld en gezegt dat het eigenlijk vreemd is met die voorraden etc. Uiteindelijk gaf de medewerker mee en kon ook geen reden verzinnen waardoor het niet zo kunnen dat ik de tel in de winkel zou halen.
Hij ging er voor mij achteraan. Ook omdat ik al 8 jaar daar voor mijn abonnementen kom, voor mij maar ook familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik zit nog steeds met een fout in het systeem daar en het is nog niet opgelost, het klinkt misschien kinderachtig maar het duurt nu wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik vind het zo vreemd dat er hier 2 mensen zijn die hem wel hebben gekregen en ook nog eens heel snel. en dat de rest niks hoort? daarom heb ik sterk mijn twijfels of die eerste 2 wel de waarheid spreken. Zondag bestellen en maandag al in huis hebben? tis toch geen bol.com dacht ik zo, en die kan dat zelf niet eens zo snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Volgens mij hebben die twee een zilveren Desire besteld en die waren wel op voorraad itt de bruine. Belcompany heeft aangegeven dat de bruine Desire volgende week weer op voorraad is. Dus als er volgende week niks gebeurd moeten we ons pas zorgen gaan maken... Heeft iemand op die zondag smorgens vroeg
een bestelling gedaan? dan kunnen we aan de hand van bestelnummers vergelijken en kijken hoeveel orders er die dag binnen zijn gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik heb een zilveren besteld dus vind het allemaal erg vreemd. Order geplaatst op zondagavond en het systeem werkt nog niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
wat bedoel je met het systeem werkt nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik vind het ook wel een beetje vreemd dat er 2 mensen zijn die wel al hun zilveren binnen hebben, maar de rest nog niet. (er zijn er meer die zilver besteld hebben).

Ik heb hem zondag avond besteld:

Mail Orderbevestiging: 23:56
Ordernummer: BCxxxx399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds zo mijn twijfels of het allemaal wel gaat lukken. Echt overtuigd ben ik pas wanneer de koerier het pakje heeft achtergelaten en alles in orde blijkt te zijn. Ik heb eergisteren een mail gestuurd naar BC met de vraag wanneer het toestel weer op voorraad zou zijn.....totaal geen reactie gehad ( tot nu toe) ...dus buiten de bevestigingsmailtjes die ik heb gehad weet ik totaal nog niets over een eventuele aflevering.
Hoeveel mensen hebben er nou totaal gebruik gemaakt van deze " actie" ?... en dan hebben er maar 2 het toestel al? ?? Toch wel beetje vreemd allemaal, al zou je denken dat na de telefonische reacties die sommige wel hebben gehad van BC dat alles wel in orde is anders zouden ze toch wel gezegd hebben dat de orders geannuleerd worden ofzo door de fout...zijn we misschien te ongeduldig? Ik wacht nog maar even rustig een week af...en hou ondertussen hier een beetje in de gaten of er 1 dezer dagen nog meer toestellen afgeleverd/opgehaald gaan worden. En als ik de mijne heb....dan stuur ik Dynamic83 in ieder geval een bedankje :-) ...want dan wordt dit denk ik wel het meevallertje van het jaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orderbevestiging 21:39
ordernummer: bcxxxx365

en ik weet dat 1 van de erste dievan de " actie" gbruik heeft gemaakt...uren eerder was!!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
pposthoorn schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:25:
Ik vind het ook wel een beetje vreemd dat er 2 mensen zijn die wel al hun zilveren binnen hebben, maar de rest nog niet. (er zijn er meer die zilver besteld hebben).

Ik heb hem zondag avond besteld:

Mail Orderbevestiging: 23:56
Ordernummer: BCxxxx399
Nu nog iemand die smorgensvroeg heeft besteld en we weten hoeveel telefoons er zijn besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

m3power schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:36:
[...]

Nu nog iemand die smorgensvroeg heeft besteld en we weten hoeveel telefoons er zijn besteld...
Niet helemaal he, we weten dan hoeveel orders er zijn geplaatst bij BC, dat betekend niet dat ook al die mensen gebruik hebben gemaakt van deze 'actie'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
klopt, maar je zal wel een aardige indruk krijgen. We weten nu dat tussen 21.39 en 23,55 35 orders zijn geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit de tweede order was die BC toen kreeg via hier.......

ordernummer BCXXXX322...deze is van diegene die de " actie" heeft ondekt en daarna hier heeft gemeld...1 van de eerste dus

dus 99-22....zijn 77 orders in een paar uur!!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 12:47 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Plaats alleen een post als je ook echt iets hebt toe te voegen aan de discussie. Er staan inmiddels 3 modbreaks in het topic en dat is de laatste die we zetten.