Belcompany actie met HTC Desire

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 25.841 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
En zojuist contact gehad met de koerier. Morgen word ie geleverd.

Hoe zou Phusebox reageren als ik zeg dat ik een bruine had besteld?
Helaas weet ik dat dat niet zo is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:51:
[...]

Zilver/bruin? Zet dat er even bij mensen aub.
Mhhhmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
En zojuist contact gehad met de koerier. Morgen word ie geleverd.

Hoe zou Phusebox reageren als ik zeg dat ik een bruine had besteld?
Bewijzen........ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja je kent toevallig iemand die een bruine Desire heeft, of je ript wat foto's van internet. Post dan maar een kopie van je pakbon waarop staat dat ie bruin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:55:
[...]

Helaas weet ik dat dat niet zo is.
Hey, je twijfelt begrijp ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:20:
[...]

Hey, je twijfelt begrijp ik? :+
Nee hoor ik twijfel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoort het morgen wel. Mijn werkdag gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Gaat weer lekker nergens over hier! Leuk, zo'n desire! ;)

Btw, we zitten hier allemaal al te wachten op onze desire, dus even een vraag tussendoor! Zijn jullie al aan de gang gegaan met t zoeken van apps / instellingen voor t toestel? Ben benieuwd wat jullie al aan 'voorbereiding' hebben gedaan. Ik zelf heb gisteren toevallig al een micro-sd kaartje van 16gb gekocht, en gelijk een zooi mp3tjes erop gedonderd!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Nog geen voorbereidingen getroffen, eerst maar eens kijken wat ik ga missen aan apps t.o.v. mijn huidige toestel :) Geheugenkaartje zal inderdaad nog wel nodig zijn, maar die komt nog wel.

Ook vanmiddag gebeld trouwens door de koerier, dus ik kan hem morgen verwachten op mijn werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik ben wel alvast op zoek gegaan naar wat leuke apps. Ik heb de android market al even bezocht, en heb al heel veel app's op usenet gevonden. Ik zou alleen nog niet precies weten hoe ik deze apps vanaf mijn pc op de Desire ga krijgen, maar dat zal niet zo'n heel groot probleem worden denk ik. Verder zit ik toch sterk aan te denken op de app apps2sd even goed uit te pluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Nu online
Oké... En al een idee hoe jullie je mail gaan installeren op t toestel? T schijnt dat die standaard e-mail app heel slecht is. De G-mail app is wel ok, maar schijnt te knoeien met je telefoon contacten.

Ik persoonlijk denk dat ik gewoon zowel mijn g-mail als mijn hotmail account instel in de k-9 mail app... Andere ideeen? Ervaringen? Tips?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

grannymark: dat lijkt mij meer een discussie voor een ander topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Mag het hier a.u.b. weer on-topic? Kortom, terug naar de afhandeling door Belcompany in plaats van allerlei discussie over het toestel zelf etc.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Nu online
Net in het Desire levertijden topic gelezen dat er vandaag iemand gebeld had met Belcompany. Ze verwachten de (bruine) toestellen morgen binnen;

Yellax in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

Dus wie weet hebben wij spoedig een bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
grannymark schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:38:
Net in het Desire levertijden topic gelezen dat er vandaag iemand gebeld had met Belcompany. Ze verwachten de (bruine) toestellen morgen binnen;

Yellax in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

Dus wie weet hebben wij spoedig een bericht ;)
Die mensen aan de telefoon roepen ook maar wat, precies weten ze het toch nooit. Misschien als we geluk hebben dan worden ze inderdaad tegen het eind v/d week uitgeleverd. Ik ga voorlopig maar even uit van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:23
Ik heb zoals eerder vermeld de bruine desire besteld.
Het aflever bedrijf heeft vandaag meermaals contact geprobeerd op te nemen met mij.
Ik had alleen mijn telefoon uit ivm internet enzo tijdens kort verblijf in Duitsland.

Ik had bij terugkomst in NL :
1 voicemail
2 mails dat ze me hadden getracht te bereiken
1 sms dat ze me meermaals hadden getracht te bereiken.

Ik heb daarop teruggebeld en een afspraak gemaakt voor donderdag.

Dus donderdag krijg ik mijn HTC Desire..

Alle hulde aan de Belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
®icha®d schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:06:
Ik heb zoals eerder vermeld de bruine desire besteld.
Het aflever bedrijf heeft vandaag meermaals contact geprobeerd op te nemen met mij.
Ik had alleen mijn telefoon uit ivm internet enzo tijdens kort verblijf in Duitsland.

Ik had bij terugkomst in NL :
1 voicemail
2 mails dat ze me hadden getracht te bereiken
1 sms dat ze me meermaals hadden getracht te bereiken.

Ik heb daarop teruggebeld en een afspraak gemaakt voor donderdag.

Dus donderdag krijg ik mijn HTC Desire..

Alle hulde aan de Belcompany
Nice, wel vreemd dat ze dan telefonisch zeggen dat ze geen voorraad hebben. Wat waren de laatste 3 cijfers van je order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
376

Nog even wachten voor mij .. en voor alle anderen hoop ik ook dat ie er spoedig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:57:
376

Nog even wachten voor mij .. en voor alle anderen hoop ik ook dat ie er spoedig is..
Vreemd, ik was ca. 50 orders voor jou. Dus ze handelen niet naar volgorde van binnenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Hmzz.. ok.. dat is wel vreemd dan inderdaad.
En dan heb ik ook nog geen één keer zelf contact oid met de Belcompany opgenomen.

Alleen maar hier meegelezen..
Dus sorry voor de mensen die eerder hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Nu online
®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:19:
En dan heb ik ook nog geen één keer zelf contact oid met de Belcompany opgenomen.

Kan jij ook weinig aan doen :P. Zal vast te maken hebben met de storing. Maar, dit lijkt me in ieder geval goed nieuws. Ik hoop vandaag of morgen ook een telefoontje te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:19:

Ben benieuwd of je dan ook echt een bruine krijgt of dat je per abuis toch een zilveren hebt besteld aangezien ze tegen vrijwel iedereen hebben gezegd dat de bruine pas eind deze week verwacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ben er vrij zeker van dat ik de bruine heb besteld. Maar goed de site was traag.. en het belangrijkste vond ik dat de order in het systeem kwam. Dus het zou ook een zilveren versie kunnen zijn.

Dan kan ik zodra ik ze beide thuis heb bekijken welke ik het mooiste vindt. Ik had bij Telfort namelijk bij een verlenging ook reeds een bruine Desire besteld.

Gratis bij 1 jaar verlenging telfort 200 minuten.

[ Voor 47% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Mijn toestel + abo is zojuist afgeleverd hier!
Nog niet open gemaakt, ik zit op mijn werk ;)

Heb geduld dus mensen :D het komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
En ik heb inmiddels bericht van Telfort dat die ook verzonden is.

Die verwacht ik dus vrijdag of zaterdag.

Maar dat is hier uiteraard offtopic

[ Voor 15% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Blamm schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:38:
Mijn toestel + abo is zojuist afgeleverd hier!
Nog niet open gemaakt, ik zit op mijn werk ;)

Heb geduld dus mensen :D het komt goed
Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had bij Telfort namelijk bij een verlenging ook reeds een bruine Desire besteld.

waar heb je die besteld en wanneer want die van mij is afgekeurd door t-mobile en moet nu naar een andere aanboeding zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

koekoek2003nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:54:
[...]

Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnement
Dit is mij aan de telefoon allemaal verteld bij het maken van de afspraak.
Ik moest het legitimatiebewijs bij mij hebben welke ik opgegeven heb op het contract, en de bankpas. Vervolgens bij de koerier €0,01 pinnen om te verifiëren dat het mijn bankrekeningnummer is. Geen afschrijving nodig gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:16:
Ik had bij Telfort namelijk bij een verlenging ook reeds een bruine Desire besteld.

waar heb je die besteld en wanneer want die van mij is afgekeurd door t-mobile en moet nu naar een andere aanboeding zoeken.
Afgekeurd? Waarom dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:35:
[...]

Afgekeurd? Waarom dat dan?
dat willen ze en kunnen ze niet zeggen maar ik heb al een brief naat t-mobile gestuurt om dit te laten cheken en wat de renen is want ik ben al jaren een t-mobile klant en heb nooit problemen met ze gehad.
ik vind het dus ook raar en heb BC gezegd dat ik het goed laat nacontroleren of het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag 13 april de Desire besteld (met een verlenging van mijn abonnement) bij BelCompany, na even ongeduldig te zijn geweest 2 x gebeld en op de hoogte gebracht van hun problemen met het systeem, ik heb ze op vrijdag geadviseerd om dat hier ook even te melden, wat ze inderdaad hebben gedaan. Daarna deze site even in de gaten gehouden hoever het stond met de levering.
Gisteren 2 x een email van ze dat ik door de koerier zou worden gebeld voor een afspraak om woensdag af te leveren. Werd netjes gebeld en kreeg daarna een sms met de bevestiging, later op de avond ook nog een emailtje met bevestiging, keurig.
Vanochtend mocht ik de Desire in ontvangst nemen, helaas moeten constateren dat er een fout was gemaakt met de contractverlenging (KPN), dus meteen met BC gebeld (bij hun stond het goed op papier), dus
de fout ligt bij KPN (wat voor mij dus niet de 1e keer is dat zij er een puinhoop van maken en er een eeuwigheid over doen om het te herstellen).
In iedergeval gaat BC dit met hun oplossen en krijg ik hier bericht over (telefonisch) en er wordt dan een nieuw contract gestuurd.
Kan alleen maar zeggen, na een weekje wachten op de Desire mede door hun computer problemen hebben ze toch wel zeer snel geleverd.
Complimenten voor hun klantenservice (die helemaal gek werden gebeld en je toch netjes te woord stonden) en hun hele snelle levering nadat het probleem was opgelost. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Zowel bestelling bij Telfort alsook die bij de Belcompany zijn beide dezelfde zondagavond gedaan van de belcompany actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:49:
Zowel bestelling bij Telfort alsook die bij de Belcompany zijn beide dezelfde zondagavond gedaan van de belcompany actie.
ik begrijp je niet helemmal goed heb je ze beide bij BC besteld, als je dat hebt gedaan zou ik ik het ook zo gedaan hebben maar goed daar heb ik nu niets aan en moet nu naar een goede aanbieding zoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
hmzz.. Dat is niet erg ideaal dan.

Kan iemand die het toestel reeds heeft ontvangen me overigens vertellen of dit gewoon een simlockvrij toestel is?

[ Voor 123% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:45:
Dinsdag 13 april de Desire besteld (met een verlenging van mijn abonnement) bij BelCompany, na even ongeduldig te zijn geweest 2 x gebeld en op de hoogte gebracht van hun problemen met het systeem, ik heb ze op vrijdag geadviseerd om dat hier ook even te melden, wat ze inderdaad hebben gedaan. Daarna deze site even in de gaten gehouden hoever het stond met de levering.
Gisteren 2 x een email van ze dat ik door de koerier zou worden gebeld voor een afspraak om woensdag af te leveren. Werd netjes gebeld en kreeg daarna een sms met de bevestiging, later op de avond ook nog een emailtje met bevestiging, keurig.
Vanochtend mocht ik de Desire in ontvangst nemen,
Neem aan dat je ook een zilveren Desire had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:44:
[...]

dat willen ze en kunnen ze niet zeggen maar ik heb al een brief naat t-mobile gestuurt om dit te laten cheken en wat de renen is want ik ben al jaren een t-mobile klant en heb nooit problemen met ze gehad.
ik vind het dus ook raar en heb BC gezegd dat ik het goed laat nacontroleren of het waar is.
Ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:18:
[...]

Ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?
het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben benieuwd wanneer we de foto krijgen van de pakbon van Ciris waarop staat dat hij een bruine Desire geleverd heeft gekregen :+
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:23:
[...]

het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengt
Wanneer is je vodafone abo afgelopen? Misschien te vroeg voor nummerbehoud?

[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:30:
Ik ben benieuwd wanneer we de foto krijgen van de pakbon van Ciris waarop staat dat hij een bruine Desire geleverd heeft gekregen :+

[...]

Wanneer is je vodafone abo afgelopen? Misschien te vroeg voor nummerbehoud?
die loopt op 8 jun 2010 af dus ik kan nu al verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had inderdaad de zilveren Desire besteld, en hij ziet er mooi uit, voelt erg licht aan in vergelijking met mijn andere (nep iphone) telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:44:
[...]

die loopt op 8 jun 2010 af dus ik kan nu al verlengen.
Hmm ja vreemd dan. Je moet toch zeker wel kunnen opvragen waarom je geweigerd bent, zeker als je zelf Tmobile belt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:54:
Ik had inderdaad de zilveren Desire besteld, en hij ziet er mooi uit, voelt erg licht aan in vergelijking met mijn andere (nep iphone) telefoon.
dat heb ik ook gedaan en wacht nu op hun anrwoordt wat maximaal 10 werkdagen zou durem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:59

TheVMaster

Moderator WOS
koekoek2003nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:54:
[...]

Bij T-Mobile is een kopie van je bankpas voldoende werd mij door 2Call verteld. Andere aanbieders kunnen ook om een kopie-bankafschrift vragen :+ maar dan kun je dus alle bedragen zwart maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou ik heb mijn micro usb kabel, screenprotector, autolader en micro sd kaartje al klaarliggen of besteld. Hopelijk krijgen we deze week nog goed nieuws maar dat zal wel niet, aangezien er andere winkels ook al roepen dat de levertijd 1-2 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

Eigenlijk toch vreemd.

Als ik een hypotheek of lening afsluit, wordt er minder gecontroleerd dan bij het afsluiten van een mobiel abonnement. Terwijl het dan om veeeel groter bedragen kan gaan.

Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n strenge controle is bij het afsluiten van een telefoon abonnement. Ik kan mij alleen iets voorstellen bij het gebrek aan onderpand.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:26:
Eigenlijk toch vreemd.

Als ik een hypotheek of lening afsluit, wordt er minder gecontroleerd dan bij het afsluiten van een mobiel abonnement. Terwijl het dan om veeeel groter bedragen kan gaan.

Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n strenge controle is bij het afsluiten van een telefoon abonnement. Ik kan mij alleen iets voorstellen bij het gebrek aan onderpand.
Inderdaad geen onderpand, plus je krijgt een telefoon "gratis", dus ze geven jou geld voordat ze iets terug kunnen verdienen. En die kosten kunnen nogal oplopen als iemand blijkbaar niet kan betalen na 1 maand. Vandaar dat ze graag zeker weten dat jij gewoon netjes kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:23:
[...]

Ik hoop niet dat ik hetzelfde probleem ga krijgen, ik heb namelijk ook een nieuw abonnement van T-mobile terwijl in nu Vodafone heb. Huidige abonnement loopt eind Juni af.
Dezelfde situatie als jou dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ding is binnen. Vind die bruine kleur wel wat hebben.

Anywayzzzz, ik ben weg uit dit topic. So long bitches....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:45:
Ding is binnen. Vind die bruine kleur wel wat hebben.

Anywayzzzz, ik ben weg uit dit topic. So long bitches....... :+
Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:36
Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:52:
[...]

Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.
Inderdaad. Ik heb ook nog geen bericht over een koeriersafspraak etc. (Ik bestelde ook de bruine met de 'actie') en ik wacht gewoon rustig af..

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Het is niet echt bruin, vind het meer zwart met een paarse rand. Ik heb een losse Desire gekocht zodoende weet ik het.

Ciris, waarom vind jij de bruine kleur wel wat hebben? Kijk je ook elke dag terug in de wc-pot, omdat je bruin wat vind hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:52:
[...]

Zodra ik het toestel morgen heb ga ik er een foto van maken voor je .. en ga ik even kijken hoe ik die hier op het forum zet... komt vast goed..
Met een beetje geluk krijg je dan een foto van 2 toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Yezzzzz!

Heb de mijne rond vijfen opgehaald in de lokale BC shop. Verkoper had bij ontvangst nog even contact opgenomen met hoofdkantoor, maar de deal was echt. Meteen aan de oplader en daarna helaas weer weg.

Nu net terug, dus ga ermee spelen :9~

@Phusebox:
Lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, maar ik heb de mijne toch echt geleverd gekregen!

[ Voor 17% gewijzigd door mcv op 21-04-2010 21:07 ]

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Nu online
mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:05:
Yezzzzz!

Heb de mijne rond vijfen opgehaald in de lokale BC shop. Verkoper had bij ontvangst nog even contact opgenomen met hoofdkantoor, maar de deal was echt. Meteen aan de oplader en daarna helaas weer weg.

@Phusebox:
Lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, maar ik heb de mijne toch echt geleverd gekregen!
foto als proof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebelscum666
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:55
Ik volg de nexus en desire topics al vanaf de start. Heb nu dankzij de tip van Dynamic83 hem eindelijk binnen. De (lelijke) zilveren weliswaar. Phusebox ook weer blij. Was de 1e die hem in Amsterdam kwam, althans in dit filiaal kwam ophalen dus het mocht even duren. 100 kopien en de filiaalmanager had voordat ik kwam het hoofdkantoor gebeld of dit wel het juiste contract was.
Maar dikke kudos voor BC en Dynamic83. Het is echt een verademing vergelen met mijn Touch Diamond.
Heeft iemand al een opzetje voor de douche?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

jammer dat ik dit gemist heb... dit toestel wil ik ook wel hebben, en deze prijs kan/wil ik best ervoor betalen, 400+ is op het moment teveel :/

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 08:08
rebelscum666 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Ik volg de nexus en desire topics al vanaf de start. Heb nu dankzij de tip van Dynamic83 hem eindelijk binnen. De (lelijke) zilveren weliswaar. Phusebox ook weer blij. Was de 1e die hem in Amsterdam kwam, althans in dit filiaal kwam ophalen dus het mocht even duren. 100 kopien en de filiaalmanager had voordat ik kwam het hoofdkantoor gebeld of dit wel het juiste contract was.
Maar dikke kudos voor BC en Dynamic83. Het is echt een verademing vergelen met mijn Touch Diamond.
Graag gedaan hoor :)

Nu alleen maar hopen dat ik ook snel wat hoor.... wachten duurt altijd zo lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:59
rebelscum666 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Nee zover ik weet niet en heb dit topic aardig gevolgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Laatst online: 18-01-2021
Is dit nog gaande? Want ik vind niks op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 08:08
kyddil schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:14:
Is dit nog gaande? Want ik vind niks op de website...
nee helaas dan ben je anderhalve week telaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:05:
Yezzzzz!

@Phusebox:
Maar jij had ook zilver toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik heb ook een bruine besteld met de BC actie, maar ook hier nog steeds geen bericht van BC. Maar het is weer een nieuwe dag met een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Met het vliegen gaat het ook steeds beter, dus ik verwacht toch wel dat ze deze of volgende week bij BC aankomen. Nog even gebeld met BC, was rond 12.15 uur, werd de telefoon er tot 3x toe opgegooid :? .... De 4e keer kreeg ik iemand aan de lijn die helemaal niets kon zeggen over een verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
patje01 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:02:
Ik heb ook een bruine besteld met de BC actie, maar ook hier nog steeds geen bericht van BC. Maar het is weer een nieuwe dag met een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Met het vliegen gaat het ook steeds beter, dus ik verwacht toch wel dat ze deze of volgende week bij BC aankomen. Nog even gebeld met BC, was rond 12.15 uur, werd de telefoon er tot 3x toe opgegooid :? .... De 4e keer kreeg ik iemand aan de lijn die helemaal niets kon zeggen over een verwachte leverdatum.
Ja voor BC is het nu ook koffiedik kijken wanneer de levering komt. De zending moet toch zeker deze week of dit weekend landen. Dan uiterlijk ma/di naar distributeur, wo bij BC, do uitleveren, vr in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

@Phusebox: Inderdaad de zilveren

@Grannymark: Ik zal vandaag eens proberen de pakbon te digitaliseren. Foto's kan ik zo van het web plukken ;)

@Dynamic83: Hartelijk dank voor deze tip. Ik nomineer je hierbij voor tweaker van het jaar _/-\o_

@de rest die besteld hebben; wees geduldig, want ze worden echt uitgeleverd.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mcv schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:53:
@Phusebox: Inderdaad de zilveren

@Grannymark: Ik zal vandaag eens proberen de pakbon te digitaliseren. Foto's kan ik zo van het web plukken ;)

@Dynamic83: Hartelijk dank voor deze tip. Ik nomineer je hierbij voor tweaker van het jaar _/-\o_

@de rest die besteld hebben; wees geduldig, want ze worden echt uitgeleverd.
Doe niet teveel moeite, dat de zilveren geleverd werden wisten we inmiddels. Velen van ons wachten op het eerste bericht dat er weer bruine toestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Zoals eerder gezegd ik weet het dus niet 100 procent zeker..
Ik meende echt de bruine te hebben gekozen op de site.

Ik heb een aflever afspraak tussen 10.50 en 13.50 vandaag.. dus als het de bruine is mag mijn touch diamond zijn laatste foto's voorlopige maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:
Zoals eerder gezegd ik weet het dus niet 100 procent zeker..
Ik meende echt de bruine te hebben gekozen op de site.

Ik heb een aflever afspraak tussen 10.50 en 13.50 vandaag.. dus als het de bruine is mag mijn touch diamond zijn laatste foto's voorlopige maken.
Ik hoop het voor je, beter eerst buitenkant doos checken voor je hem openmaakt. Anders gaan ze misschien moeilijk doen met ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Oh.. het maakt mij op zich niet zoveel uit.

Er is ook nog 1 van telfort onderweg. Daarvan weet ik zeker dat die bruin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Ik ben benieuwd naar de leveringen... er lijkt schot in de zaak te komen. Ik kan nog wel even wachten aangezien ik mijn bruine Desire vorige week al gekocht heb omdat mijn Touch Diamond problemen kreeg (deze wordt straks door een koerier opgehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ok.. Hij is binnen.. :D

Klaarblijkelijk heb ik toch de zilveren versie besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:55:
Ok.. Hij is binnen.. :D

Klaarblijkelijk heb ik toch de zilveren versie besteld..
Als ik het niet dacht 8) Veel plezier ermee.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 22-04-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
sorry voor de stress die ik je/jullie bezorgd heb..

Moet overigens zeggen dat ik de zilveren ook nog wel mooi vindt..

[ Voor 40% gewijzigd door ®icha®d op 22-04-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:04:
sorry voor de stress die ik je/jullie bezorgd heb..

Moet overigens zeggen dat ik de zilveren ook nog wel mooi vindt..
Ik heb zelf ook de zilveren en ik vind hem er helemaal niet lelijk uitzien nu ik hem een paar dagen heb. Het AMOLED scherm valt juist heel mooi valt me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Mja.. er komt nog 1 binnen vandaag... dus ik zal even kijken welke ik zelf ga gebruiken.
Maar ik begin er al wel aan te wennen..
Maar straks met de bruine ernaast is die misschien wel weer mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...ik kreeg afgelopen vrijdag keurig een mailtje. De Iphone waar ik op wacht zou afgelopen maandag binnenkomen, dinsdag zou mijn order worden behandeld en zou ik een telefoontje krijgen van de koerier om een afspraak te maken ( of een mailtje als de order zou worden afgekeurd)...maar ik hoorde niets. Woensdag toen toch maar even gebeld met BC. " ergens volgende week komen ze als het goed is weer binnen "...kreeg ik te horen ( terwijl ze op de site wel als " op voorraad" staan nu.....grrrrr. Wachten duurt toch best wel lang...iemand anders die wacht op de Iphone al iets concreters gehoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:17:
Mja.. er komt nog 1 binnen vandaag... dus ik zal even kijken welke ik zelf ga gebruiken.
Maar ik begin er al wel aan te wennen..
Maar straks met de bruine ernaast is die misschien wel weer mooier
mag ik je vragen wat je met die andere gaat doen want ziolas je weet is die van mijn afgewezen als je er maar een gaat gebruiken en die andere weg wil doen heb ik wel interesse om het van je over te nemen als we uit kunnen komen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Volgens mij ging dit topic toch echt niet over de vraag of de zilveren of de bruine versie mooier is, hoe snel iPhones worden uitgeleverd of over het tweedehands verkopen van dubbele bestellingen. Aangezien de oorspronkelijke discussie, ondanks een paar duidelijke waarschuwingen, totaal ondergesneeuwd raakt door allerlei slow chat doe ik dit topic op slot.

Hopelijk houdt Belcompany zich netjes aan hun woord en worden alle bestellingen uitgeleverd en hopelijk voor de bestellers gaat dat ook niet al te lang meer duren. Mocht je uiteindelijk toch nog tegen problemen aanlopen dan behoort een nieuw topic over jouw kwestie natuurlijk altijd tot de mogelijkheden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na overleg met de Telecom collega's staat HTC Desire levertijden- en abonnemententopic tot jullie beschikking om verder te discussieren. Echter, houdt er wel rekening mee dat men daar geen zin heeft in hetzelfde geslowchat als hier, dus zie het als een laatste kans om toch over de actie te kunnen discussieren.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Plaats alleen een post als je ook echt iets hebt toe te voegen aan de discussie. Er staan inmiddels 3 modbreaks in het topic en dat is de laatste die we zetten.