xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Mhhhmmm.Phusebox schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:51:
[...]
Zilver/bruin? Zet dat er even bij mensen aub.
Bewijzen........Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
En zojuist contact gehad met de koerier. Morgen word ie geleverd.
Hoe zou Phusebox reageren als ik zeg dat ik een bruine had besteld?
Tja je kent toevallig iemand die een bruine Desire heeft, of je ript wat foto's van internet. Post dan maar een kopie van je pakbon waarop staat dat ie bruin is.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:17:
Ik zal morgen foto's maken.
Nee hoor ik twijfel niet.
Btw, we zitten hier allemaal al te wachten op onze desire, dus even een vraag tussendoor! Zijn jullie al aan de gang gegaan met t zoeken van apps / instellingen voor t toestel? Ben benieuwd wat jullie al aan 'voorbereiding' hebben gedaan. Ik zelf heb gisteren toevallig al een micro-sd kaartje van 16gb gekocht, en gelijk een zooi mp3tjes erop gedonderd!
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ook vanmiddag gebeld trouwens door de koerier, dus ik kan hem morgen verwachten op mijn werk!
Ik persoonlijk denk dat ik gewoon zowel mijn g-mail als mijn hotmail account instel in de k-9 mail app... Andere ideeen? Ervaringen? Tips?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Yellax in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."
Dus wie weet hebben wij spoedig een bericht
Die mensen aan de telefoon roepen ook maar wat, precies weten ze het toch nooit. Misschien als we geluk hebben dan worden ze inderdaad tegen het eind v/d week uitgeleverd. Ik ga voorlopig maar even uit van volgende week.grannymark schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:38:
Net in het Desire levertijden topic gelezen dat er vandaag iemand gebeld had met Belcompany. Ze verwachten de (bruine) toestellen morgen binnen;
Yellax in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."
Dus wie weet hebben wij spoedig een bericht
Het aflever bedrijf heeft vandaag meermaals contact geprobeerd op te nemen met mij.
Ik had alleen mijn telefoon uit ivm internet enzo tijdens kort verblijf in Duitsland.
Ik had bij terugkomst in NL :
1 voicemail
2 mails dat ze me hadden getracht te bereiken
1 sms dat ze me meermaals hadden getracht te bereiken.
Ik heb daarop teruggebeld en een afspraak gemaakt voor donderdag.
Dus donderdag krijg ik mijn HTC Desire..
Alle hulde aan de Belcompany
Nice, wel vreemd dat ze dan telefonisch zeggen dat ze geen voorraad hebben. Wat waren de laatste 3 cijfers van je order?®icha®d schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:06:
Ik heb zoals eerder vermeld de bruine desire besteld.
Het aflever bedrijf heeft vandaag meermaals contact geprobeerd op te nemen met mij.
Ik had alleen mijn telefoon uit ivm internet enzo tijdens kort verblijf in Duitsland.
Ik had bij terugkomst in NL :
1 voicemail
2 mails dat ze me hadden getracht te bereiken
1 sms dat ze me meermaals hadden getracht te bereiken.
Ik heb daarop teruggebeld en een afspraak gemaakt voor donderdag.
Dus donderdag krijg ik mijn HTC Desire..
Alle hulde aan de Belcompany
Nog even wachten voor mij .. en voor alle anderen hoop ik ook dat ie er spoedig is..
Vreemd, ik was ca. 50 orders voor jou. Dus ze handelen niet naar volgorde van binnenkomst.®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:57:
376
Nog even wachten voor mij .. en voor alle anderen hoop ik ook dat ie er spoedig is..
En dan heb ik ook nog geen één keer zelf contact oid met de Belcompany opgenomen.
Alleen maar hier meegelezen..
Dus sorry voor de mensen die eerder hebben besteld.
Kan jij ook weinig aan doen®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:19:
Hmzz.. ok.. dat is wel vreemd dan inderdaad.
En dan heb ik ook nog geen één keer zelf contact oid met de Belcompany opgenomen.
Ben benieuwd of je dan ook echt een bruine krijgt of dat je per abuis toch een zilveren hebt besteld aangezien ze tegen vrijwel iedereen hebben gezegd dat de bruine pas eind deze week verwacht zijn.®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:19:
Hmzz.. ok.. dat is wel vreemd dan inderdaad.
Dan kan ik zodra ik ze beide thuis heb bekijken welke ik het mooiste vindt. Ik had bij Telfort namelijk bij een verlenging ook reeds een bruine Desire besteld.
Gratis bij 1 jaar verlenging telfort 200 minuten.
[ Voor 47% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 10:12 ]
Nog niet open gemaakt, ik zit op mijn werk
Heb geduld dus mensen
Die verwacht ik dus vrijdag of zaterdag.
Maar dat is hier uiteraard offtopic
[ Voor 15% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 11:42 ]
Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnementBlamm schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:38:
Mijn toestel + abo is zojuist afgeleverd hier!
Nog niet open gemaakt, ik zit op mijn werk
Heb geduld dus mensenhet komt goed
Verwijderd
waar heb je die besteld en wanneer want die van mij is afgekeurd door t-mobile en moet nu naar een andere aanboeding zoeken.
Dit is mij aan de telefoon allemaal verteld bij het maken van de afspraak.koekoek2003nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:54:
[...]
Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnement
Ik moest het legitimatiebewijs bij mij hebben welke ik opgegeven heb op het contract, en de bankpas. Vervolgens bij de koerier €0,01 pinnen om te verifiëren dat het mijn bankrekeningnummer is. Geen afschrijving nodig gehad
Afgekeurd? Waarom dat dan?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:16:
Ik had bij Telfort namelijk bij een verlenging ook reeds een bruine Desire besteld.
waar heb je die besteld en wanneer want die van mij is afgekeurd door t-mobile en moet nu naar een andere aanboeding zoeken.
Verwijderd
dat willen ze en kunnen ze niet zeggen maar ik heb al een brief naat t-mobile gestuurt om dit te laten cheken en wat de renen is want ik ben al jaren een t-mobile klant en heb nooit problemen met ze gehad.
ik vind het dus ook raar en heb BC gezegd dat ik het goed laat nacontroleren of het waar is.
Verwijderd
Gisteren 2 x een email van ze dat ik door de koerier zou worden gebeld voor een afspraak om woensdag af te leveren. Werd netjes gebeld en kreeg daarna een sms met de bevestiging, later op de avond ook nog een emailtje met bevestiging, keurig.
Vanochtend mocht ik de Desire in ontvangst nemen, helaas moeten constateren dat er een fout was gemaakt met de contractverlenging (KPN), dus meteen met BC gebeld (bij hun stond het goed op papier), dus
de fout ligt bij KPN (wat voor mij dus niet de 1e keer is dat zij er een puinhoop van maken en er een eeuwigheid over doen om het te herstellen).
In iedergeval gaat BC dit met hun oplossen en krijg ik hier bericht over (telefonisch) en er wordt dan een nieuw contract gestuurd.
Kan alleen maar zeggen, na een weekje wachten op de Desire mede door hun computer problemen hebben ze toch wel zeer snel geleverd.
Complimenten voor hun klantenservice (die helemaal gek werden gebeld en je toch netjes te woord stonden) en hun hele snelle levering nadat het probleem was opgelost.
Verwijderd
ik begrijp je niet helemmal goed heb je ze beide bij BC besteld, als je dat hebt gedaan zou ik ik het ook zo gedaan hebben maar goed daar heb ik nu niets aan en moet nu naar een goede aanbieding zoeken.®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:49:
Zowel bestelling bij Telfort alsook die bij de Belcompany zijn beide dezelfde zondagavond gedaan van de belcompany actie.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 13:04 ]
Kan iemand die het toestel reeds heeft ontvangen me overigens vertellen of dit gewoon een simlockvrij toestel is?
[ Voor 123% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 13:07 ]
Neem aan dat je ook een zilveren Desire had besteld?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:45:
Dinsdag 13 april de Desire besteld (met een verlenging van mijn abonnement) bij BelCompany, na even ongeduldig te zijn geweest 2 x gebeld en op de hoogte gebracht van hun problemen met het systeem, ik heb ze op vrijdag geadviseerd om dat hier ook even te melden, wat ze inderdaad hebben gedaan. Daarna deze site even in de gaten gehouden hoever het stond met de levering.
Gisteren 2 x een email van ze dat ik door de koerier zou worden gebeld voor een afspraak om woensdag af te leveren. Werd netjes gebeld en kreeg daarna een sms met de bevestiging, later op de avond ook nog een emailtje met bevestiging, keurig.
Vanochtend mocht ik de Desire in ontvangst nemen,
Ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:44:
[...]
dat willen ze en kunnen ze niet zeggen maar ik heb al een brief naat t-mobile gestuurt om dit te laten cheken en wat de renen is want ik ben al jaren een t-mobile klant en heb nooit problemen met ze gehad.
ik vind het dus ook raar en heb BC gezegd dat ik het goed laat nacontroleren of het waar is.
Verwijderd
het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengtSR8 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:18:
[...]
Ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?
Wanneer is je vodafone abo afgelopen? Misschien te vroeg voor nummerbehoud?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:23:
[...]
het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengt
[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2010 13:31 ]
Verwijderd
die loopt op 8 jun 2010 af dus ik kan nu al verlengen.Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:30:
Ik ben benieuwd wanneer we de foto krijgen van de pakbon van Ciris waarop staat dat hij een bruine Desire geleverd heeft gekregen
[...]
Wanneer is je vodafone abo afgelopen? Misschien te vroeg voor nummerbehoud?
Verwijderd
Hmm ja vreemd dan. Je moet toch zeker wel kunnen opvragen waarom je geweigerd bent, zeker als je zelf Tmobile belt lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:44:
[...]
die loopt op 8 jun 2010 af dus ik kan nu al verlengen.
Verwijderd
dat heb ik ook gedaan en wacht nu op hun anrwoordt wat maximaal 10 werkdagen zou duremVerwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:54:
Ik had inderdaad de zilveren Desire besteld, en hij ziet er mooi uit, voelt erg licht aan in vergelijking met mijn andere (nep iphone) telefoon.
Bij T-Mobile is een kopie van je bankpas voldoende werd mij door 2Call verteld. Andere aanbieders kunnen ook om een kopie-bankafschrift vragenkoekoek2003nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:54:
[...]
Moest je ook een kopie van je bankafschrift inleveren? Wat moest je precies allemaal bij je hebben? of verschilt dat ook bij wat voor type abonnement je hebt? verlenging/nieuw abonnement
Als ik een hypotheek of lening afsluit, wordt er minder gecontroleerd dan bij het afsluiten van een mobiel abonnement. Terwijl het dan om veeeel groter bedragen kan gaan.
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n strenge controle is bij het afsluiten van een telefoon abonnement. Ik kan mij alleen iets voorstellen bij het gebrek aan onderpand.
Computer says NO!
Inderdaad geen onderpand, plus je krijgt een telefoon "gratis", dus ze geven jou geld voordat ze iets terug kunnen verdienen. En die kosten kunnen nogal oplopen als iemand blijkbaar niet kan betalen na 1 maand. Vandaar dat ze graag zeker weten dat jij gewoon netjes kunt betalen.mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:26:
Eigenlijk toch vreemd.
Als ik een hypotheek of lening afsluit, wordt er minder gecontroleerd dan bij het afsluiten van een mobiel abonnement. Terwijl het dan om veeeel groter bedragen kan gaan.
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n strenge controle is bij het afsluiten van een telefoon abonnement. Ik kan mij alleen iets voorstellen bij het gebrek aan onderpand.
Ik hoop niet dat ik hetzelfde probleem ga krijgen, ik heb namelijk ook een nieuw abonnement van T-mobile terwijl in nu Vodafone heb. Huidige abonnement loopt eind Juni af.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:23:
[...]
het ging om nieuwe abo met nummerbehoud van vodfone naar t-mobile maar als je ook met vodafone net deze actie kom verlengen dan had ik gewoon met vodafone verlengt
Dezelfde situatie als jou dus.
Verwijderd
Anywayzzzz, ik ben weg uit dit topic. So long bitches.......
Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:45:
Ding is binnen. Vind die bruine kleur wel wat hebben.
Anywayzzzz, ik ben weg uit dit topic. So long bitches.......
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2010 16:53 ]
Inderdaad. Ik heb ook nog geen bericht over een koeriersafspraak etc. (Ik bestelde ook de bruine met de 'actie') en ik wacht gewoon rustig af..Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:52:
[...]
Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.
Ciris, waarom vind jij de bruine kleur wel wat hebben? Kijk je ook elke dag terug in de wc-pot, omdat je bruin wat vind hebben?
Zodra ik het toestel morgen heb ga ik er een foto van maken voor je .. en ga ik even kijken hoe ik die hier op het forum zet... komt vast goed..Phusebox schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:52:
[...]
Haha echt grappig hoe sommige mensen uit hun nek kunnen lullen. Pics or it didn't happen zullen we maar zeggen.
Met een beetje geluk krijg je dan een foto van 2 toestellen.
Heb de mijne rond vijfen opgehaald in de lokale BC shop. Verkoper had bij ontvangst nog even contact opgenomen met hoofdkantoor, maar de deal was echt. Meteen aan de oplader en daarna helaas weer weg.
Nu net terug, dus ga ermee spelen
@Phusebox:
Lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, maar ik heb de mijne toch echt geleverd gekregen!
[ Voor 17% gewijzigd door mcv op 21-04-2010 21:07 ]
Computer says NO!
foto als proof?mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:05:
Yezzzzz!
Heb de mijne rond vijfen opgehaald in de lokale BC shop. Verkoper had bij ontvangst nog even contact opgenomen met hoofdkantoor, maar de deal was echt. Meteen aan de oplader en daarna helaas weer weg.
@Phusebox:
Lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, maar ik heb de mijne toch echt geleverd gekregen!
Maar dikke kudos voor BC en Dynamic83. Het is echt een verademing vergelen met mijn Touch Diamond.
Heeft iemand al een opzetje voor de douche?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Graag gedaan hoorrebelscum666 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Ik volg de nexus en desire topics al vanaf de start. Heb nu dankzij de tip van Dynamic83 hem eindelijk binnen. De (lelijke) zilveren weliswaar. Phusebox ook weer blij. Was de 1e die hem in Amsterdam kwam, althans in dit filiaal kwam ophalen dus het mocht even duren. 100 kopien en de filiaalmanager had voordat ik kwam het hoofdkantoor gebeld of dit wel het juiste contract was.
Maar dikke kudos voor BC en Dynamic83. Het is echt een verademing vergelen met mijn Touch Diamond.
Nu alleen maar hopen dat ik ook snel wat hoor.... wachten duurt altijd zo lang
Nee zover ik weet niet en heb dit topic aardig gevolgdrebelscum666 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Ik volg de nexus en desire topics al vanaf de start. Heb nu dankzij de tip van Dynamic83 hem eindelijk binnen. De (lelijke) zilveren weliswaar. Phusebox ook weer blij. Was de 1e die hem in Amsterdam kwam, althans in dit filiaal kwam ophalen dus het mocht even duren. 100 kopien en de filiaalmanager had voordat ik kwam het hoofdkantoor gebeld of dit wel het juiste contract was.
nee helaas dan ben je anderhalve week telaatkyddil schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:14:
Is dit nog gaande? Want ik vind niks op de website...
Maar jij had ook zilver toch?mcv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:05:
Yezzzzz!
@Phusebox:
Ja voor BC is het nu ook koffiedik kijken wanneer de levering komt. De zending moet toch zeker deze week of dit weekend landen. Dan uiterlijk ma/di naar distributeur, wo bij BC, do uitleveren, vr in huis?patje01 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:02:
Ik heb ook een bruine besteld met de BC actie, maar ook hier nog steeds geen bericht van BC. Maar het is weer een nieuwe dag met een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Met het vliegen gaat het ook steeds beter, dus ik verwacht toch wel dat ze deze of volgende week bij BC aankomen. Nog even gebeld met BC, was rond 12.15 uur, werd de telefoon er tot 3x toe opgegooid.... De 4e keer kreeg ik iemand aan de lijn die helemaal niets kon zeggen over een verwachte leverdatum.
@Grannymark: Ik zal vandaag eens proberen de pakbon te digitaliseren. Foto's kan ik zo van het web plukken
@Dynamic83: Hartelijk dank voor deze tip. Ik nomineer je hierbij voor tweaker van het jaar
@de rest die besteld hebben; wees geduldig, want ze worden echt uitgeleverd.
Computer says NO!
Doe niet teveel moeite, dat de zilveren geleverd werden wisten we inmiddels. Velen van ons wachten op het eerste bericht dat er weer bruine toestellen zijn.mcv schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:53:
@Phusebox: Inderdaad de zilveren
@Grannymark: Ik zal vandaag eens proberen de pakbon te digitaliseren. Foto's kan ik zo van het web plukken![]()
@Dynamic83: Hartelijk dank voor deze tip. Ik nomineer je hierbij voor tweaker van het jaar![]()
@de rest die besteld hebben; wees geduldig, want ze worden echt uitgeleverd.
Ik meende echt de bruine te hebben gekozen op de site.
Ik heb een aflever afspraak tussen 10.50 en 13.50 vandaag.. dus als het de bruine is mag mijn touch diamond zijn laatste foto's voorlopige maken.
Ik hoop het voor je, beter eerst buitenkant doos checken voor je hem openmaakt. Anders gaan ze misschien moeilijk doen met ruilen.®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:
Zoals eerder gezegd ik weet het dus niet 100 procent zeker..
Ik meende echt de bruine te hebben gekozen op de site.
Ik heb een aflever afspraak tussen 10.50 en 13.50 vandaag.. dus als het de bruine is mag mijn touch diamond zijn laatste foto's voorlopige maken.
Er is ook nog 1 van telfort onderweg. Daarvan weet ik zeker dat die bruin is.
Klaarblijkelijk heb ik toch de zilveren versie besteld..
Als ik het niet dacht®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:55:
Ok.. Hij is binnen..
Klaarblijkelijk heb ik toch de zilveren versie besteld..
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 22-04-2010 11:58 ]
Moet overigens zeggen dat ik de zilveren ook nog wel mooi vindt..
[ Voor 40% gewijzigd door ®icha®d op 22-04-2010 12:04 ]
Ik heb zelf ook de zilveren en ik vind hem er helemaal niet lelijk uitzien nu ik hem een paar dagen heb. Het AMOLED scherm valt juist heel mooi valt me op.®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:04:
sorry voor de stress die ik je/jullie bezorgd heb..
Moet overigens zeggen dat ik de zilveren ook nog wel mooi vindt..
Maar ik begin er al wel aan te wennen..
Maar straks met de bruine ernaast is die misschien wel weer mooier
Verwijderd
Verwijderd
mag ik je vragen wat je met die andere gaat doen want ziolas je weet is die van mijn afgewezen als je er maar een gaat gebruiken en die andere weg wil doen heb ik wel interesse om het van je over te nemen als we uit kunnen komen natuurlijk.®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:17:
Mja.. er komt nog 1 binnen vandaag... dus ik zal even kijken welke ik zelf ga gebruiken.
Maar ik begin er al wel aan te wennen..
Maar straks met de bruine ernaast is die misschien wel weer mooier
Hopelijk houdt Belcompany zich netjes aan hun woord en worden alle bestellingen uitgeleverd en hopelijk voor de bestellers gaat dat ook niet al te lang meer duren. Mocht je uiteindelijk toch nog tegen problemen aanlopen dan behoort een nieuw topic over jouw kwestie natuurlijk altijd tot de mogelijkheden.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Plaats alleen een post als je ook echt iets hebt toe te voegen aan de discussie. Er staan inmiddels 3 modbreaks in het topic en dat is de laatste die we zetten.