Belcompany actie met HTC Desire

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 25.839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:39
Gisteren zag ik tot mijn verbazing dat op de website van de Belcompany de HTC Desire gratis was bij een 1 jarig T-Mobile Relax 15 abonnement (voor 13,75 per maand). Als je niks met het abonnement doet zou je het toestel voor 165 dus kunnen krijgen.
Ik en vele andere hebben een order geplaatst (de website werd erg langzaam).
Gisteravond kreeg ik een bevestiging van mijn order met een PDF waarin alles nog samengevat werd (mijn gegevens etc).
Vanochtend krijg ik een mailtje dat de order in behandeling is genomen en niet veel later een mailtje dat de order compleet was en verder verwerkt zal worden.

Vanochtend was dezelfde telefoon met hetzelfde abonnement nu 389,00 euro.

Ik heb nu dus 3x een bevestiging gekregen dat ze met de order bezig waren. Volgens mij lukt het hun nooit om hem voor deze prijs te leveren...

In hoeverre sta ik in mijn recht?

Edit: kan iemand mijn topictitel fixen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.belcompany.nl/.../Algemenevoorwaarden.aspx
Een overeenkomst komt slechts tot stand indien en voor zover BelCompany.nl een overeenkomst schriftelijk of per e-mail aanvaardt of door BelCompany.nl uitvoering aan een overeenkomst wordt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Kort antwoord: niet.

Een verschil van 389 euro kan onmogelijk een actie zijn maar is zo overduidelijk een fout van het systeem of een medewerker, iets wat je zelf ook wel weet.

Automatische ordersystemen, prijsfouten en 'sta ik in mijn recht': eens in de zoveel tijd komen ze voorbij maar bottomline is vrijwel altijd dat je niet in je recht staat.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:43
roy.ahuis schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:23:

Een verschil van 389 euro kan onmogelijk een actie zijn maar is zo overduidelijk een fout van het systeem of een medewerker, iets wat je zelf ook wel weet.

Automatische ordersystemen, prijsfouten en 'sta ik in mijn recht': eens in de zoveel tijd komen ze voorbij maar bottomline is vrijwel altijd dat je niet in je recht staat.
Maar alleen als de webshop dit in haar verkoopvoorwaarden heeft opgenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, of je krijgt een verwijzing naar het Otto arrest en zult dan zelf moeten gaan procederen om het tegendeel aan te tonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
roy.ahuis schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:23:

Nou ja het verschil is 270 of 279 als je naar andere webwinkels kijkt. En bij een tijdelijke exclusieve actie zou dit niet geheel ondenkbaar zijn. Hoogst onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:23:
Een overeenkomst komt slechts tot stand indien en voor zover BelCompany.nl een overeenkomst schriftelijk of per e-mail aanvaardt of door BelCompany.nl uitvoering aan een overeenkomst wordt gegeven.
Maar is het dan niet zo dat ze met het bevestigingsmailtje waarin staat dat de order "compleet is bevonden" de overeenkomst aanvaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Weet iemand toevallig wat voor de BC de normale communicatiestappen zijn bij een online bestelling? Aan de hand daarvan kunnen we zien of we nog op schema zitten of dat er plots wordt afgeweken van de normale route en ze de boel aan het herstellen/annuleren zijn.

Overigens wel jammer dat ze niet op voorraad zijn. Misschien krijgen ze vandaag weer voorraad en doet onze stagiair alle bestelde phones vanmiddag de de deur uit.... :Y

[ Voor 24% gewijzigd door patje01 op 12-04-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel sneu dat diegene die ons attend maakte van deze " actie" ( Dynamic83) ...zelf nog geen bevestiging van de order heeft gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:39:
[...]

Nou ja het verschil is 270 of 279 als je naar andere webwinkels kijkt. En bij een tijdelijke exclusieve actie zou dit niet geheel ondenkbaar zijn. Hoogst onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
Op een nieuwprijs van 400 euro of iets in die richting lijkt mij een verschil toch echt een foutje en niet zomaar een exclusieve actie. Als ze zo goedkoop aan een stapeltje Desires hadden kunnen komen dan hadden ze het wel grootser gepromoot, lijkt mij.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
patje01 schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:43:
Overigens wel jammer dat ze niet op voorraad zijn. Misschien krijgen ze vandaag weer voorraad en doet onze stagiair alle bestelde phones vanmiddag de de deur uit.... :Y
Tijdens mijn bestelling stond er dat de telefoon in de door mij gekozen winkel op voorraad was, alleen worden telefoons normaal gesproken pas uitgeleverd als nummerbehoud akkoord is bevonden door de oude provider (als je dat hebt aangevraagd tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 21:30
thys schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:43:
[...]

Maar is het dan niet zo dat ze met het bevestigingsmailtje waarin staat dat de order "compleet is bevonden" de overeenkomst aanvaarden?
Als het overduidelijk een fout is kan het zelfs na het ontvangst vh product nog teruggedraaid worden, gebruik de search maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ze net gebeld en tegen mij werd er gezegd zodra ze op voorraad zijn worden ze gewoon uitgeleverd als het natuurlijk goed is gekeud door de proveder, ze kunnen het ook zo spelen en zeggen dat het niet is goed gekeurd door de proveder maar goed het is afwachten war ze zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:50:
ik heb ze net gebeld en tegen mij werd er gezegd zodra ze op voorraad zijn worden ze gewoon uitgeleverd als het natuurlijk goed is gekeud door de proveder, ze kunnen het ook zo spelen en zeggen dat het niet is goed gekeurd door de proveder maar goed het is afwachten war ze zullen doen.
Wauw...'k ben heel benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:12
Ik heb niet de HTC Desire gekozen maar de HTC legend ook intussen 4 mailtjes binnen en we blijven maar afwachten...ga er wel vanuit dat de Legend op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat het niet uitmaakt of je hebt gekozen voor de optie afhalen of afleveren?..In beide gevallen hebben mensen mailtjes gekregen dat de order compleet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

Klopt!

Ik heb zelf gekozen voor de optie afhalen en heb de bevestigingen binnen. In het Desire levertijden- en abonnementen topic staan meerdere posts van mensen die hebben gekozen voor aflevering en de (dubbele) bevestiging binnen hebben.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik heb gekozen voor afleveren en heb de mail: Jouw bestelling met ordernummer xxx is compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden. Dit betreft de 3e e-mail. Er zijn ook mensen die al een 4e mail hebben ontvangen.

Ik zie nu net op de website dat de Desire in het grijs op voorraad is. Ik ben dus benieuwd of degene die gekozen hebben voor de grijze, of deze dan nu ook direct verzonden gaan worden.

Ik heb helaas gekozen voor de bruine, omdat ik dacht dat deze eerder binnen zou zijn. Jammer maar verkeerd gegokt.... :'(

[ Voor 41% gewijzigd door patje01 op 12-04-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik dacht trouwens ook nog geen bevestiging te hebben, maar de 2 mailtjes (in behandeling en compleet) zaten bij mij in de spam/junkmail box.
Dus voor diegene die nog geen bevestiging hebben, kijk daar even.
patje01 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:13:
Ik heb helaas gekozen voor de bruine, omdat ik dacht dat deze eerder binnen zou zijn. Jammer maar verkeerd gegokt.... :'(
Hier hetzelfde. :P

[ Voor 56% gewijzigd door SR8 op 12-04-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:14:
Ik dacht trouwens ook nog geen bevestiging te hebben, maar de 2 mailtjes (in behandeling en compleet) zaten bij mij in de spam/junkmail box.
Dus voor diegene die nog bevestiging hebben, kijk daar even.
je moet kijken bij ongewnste emails want bij mij waren ze daar binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

ROFL!

Ik heb gekozen voor de zilvere/grijze. Ben benieuwd1

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:43:
Weet iemand toevallig wat voor de BC de normale communicatiestappen zijn bij een online bestelling? Aan de hand daarvan kunnen we zien of we nog op schema zitten of dat er plots wordt afgeweken van de normale route en ze de boel aan het herstellen/annuleren zijn.

Leveringsprocedure toestel + abonnement(+cadeau) òf sim only abonnement:
- Uw bestelling komt binnen bij BelCompany

- Onze medewerkers verwerken uw contractsaanvraag

- Zodra BelCompany een goedkeuring heeft wordt je op de hoogte gesteld per e-mail

- Onze koeriersdienst neemt vervolgens contact met je over de aflevering van het product

- De koeriersdienst neemt het contract mee en een scan apparaat. Je controleert het contract,
ondertussen zal de koerier ter plaatse een scan maken van de volgende items:

- Legitimatiebewijs: rijbewijs, paspoort of Europese ID-kaart
- Bankpas: zowel voor- als achterzijde
- Bankafschrift (niet ouder dan 1 maand, bedragen mogen onleesbaar worden gemaakt)
- Als alles juist is, ondertekent je het contract en de pakbon. Vervolgens ontvangt u uw bestelling

Ben benieuwd wie als eerste een belletje van de koerier krijgt...en wanneer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb ook gekozen voor de bruine en deze stond gisteravond op voorraad in het filiaal waar ik hem op wilde halen (Hoogeveen). Het gekke is dat het abonnement niet op voorraad was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Binnetie schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:52:
Ik heb ook gekozen voor de bruine en deze stond gisteravond op voorraad in het filiaal waar ik hem op wilde halen (Hoogeveen). Het gekke is dat het abonnement niet op voorraad was :?
Volgens mij zijn abonnementen nooit op voorraad omdat deze aangevraagd moeten worden bij de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:37:
[...]

- Zodra BelCompany een goedkeuring heeft wordt je op de hoogte gesteld per e-mail

- Onze koeriersdienst neemt vervolgens contact met je over de aflevering van het product

- De koeriersdienst neemt het contract mee en een scan apparaat. Je controleert het contract,

- Bankafschrift (niet ouder dan 1 maand, bedragen mogen onleesbaar worden gemaakt)
- Als alles juist is, ondertekent je het contract en de pakbon. Vervolgens ontvangt u uw bestelling

Wanneer zul je een bericht ontvangen als je de bestelling afhaald bij een filiaal? Dus als je de telefoon niet laat bezorgen?

Omdat T-mobile zeer binnenkort met een 24-uurs actie komen i.c.m. de Desire vraag ik me af of Belcompany niet stiekem deze actie al eerder gehouden heeft (dus afgelopen weekend).

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 12-04-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Nou, zie ik dit nu pas... :(

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Wordt de HTC Desire in alle gevallen sim-lock vrij geleverd? Of zal er bij dit soort acties (mocht het een actie blijken) een simlock worden toepast?

[ Voor 11% gewijzigd door mmedia op 12-04-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mmedia schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:10:
Wordt de HTC Desire in alle gevallen sim-lock vrij geleverd? Of zal er bij dit soort acties een simlock worden toepast?
Telefoon is gewoon simlock vrij...volgens mij zijn alleen de 'branded' varianten voorzien van een simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mmedia schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:10:
Wordt de HTC Desire in alle gevallen sim-lock vrij geleverd? Of zal er bij dit soort acties een simlock worden toepast?
Volgens mij moeten ze dat vermelden als er een simlock op zit. Je besteld juist bij een onafhankelijke winkel om een simlockvrij toestel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:11:
[...]

Volgens mij moeten ze dat vermelden als er een simlock op zit. Je besteld juist bij een onafhankelijke winkel om een simlockvrij toestel te krijgen.
Ben ik helemaal met je eens. Maar vaak als er een "too good to be true"-aanbieding is, word je automatisch wat argwanend. Waar zit de adder? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mmedia op 12-04-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Hoe bedoel je???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Net in m'n mail:
Jouw bestelling met ordernummer BC000XXXX is goedgekeurd. Onze koeriersdienst zal contact met je opnemen over de levering van jouw order, of heeft dit reeds gedaan.

de Desire voor 12 x €13,75 gaat dus door...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Tenzij de koerier op eens wil dat je €389,99 aan de deur betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terentio
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:56
W1LL3M schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:40:
Net in m'n mail:
Jouw bestelling met ordernummer BC000XXXX is goedgekeurd. Onze koeriersdienst zal contact met je opnemen over de levering van jouw order, of heeft dit reeds gedaan.

Had ik hem maar ook laten opsturen ipv afhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Net in m'n mail:

Had jij met of zonder nummerbehoud gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Zonder nummerbehoud en natuurlijk laten bezorgen, zo min mogelijk tijd en interactie van BC nodig! Ik gebruik dat abbo gewoon niet...

Ze hebben nog niet gebeld helaas.
SR8 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:43:
Tenzij de koerier op eens wil dat je €389,99 aan de deur betaalt.
Dan kan de koerier mooi terug zonder handtekening.

[ Voor 83% gewijzigd door W1LL3M op 12-04-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

@W1LL3M

En welke kleur?

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-

[ Voor 134% gewijzigd door Phusebox op 19-04-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in m'n mail:

wanneer had jij het besteld, ze zijn nu niet meer op voorraad maar zullen deze week binnen komen.
Het gaat goed komen met deze levering.
Ik hoop dat Dynamic83 niet buiten de boor zal vallen want hij heeft het hier gepost en ik hoop dat hij er ook een kan krijgen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:06:
[...]

wanneer had jij het besteld, ze zijn nu niet meer op voorraad maar zullen deze week binnen komen.
Het gaat goed komen met deze levering.
Ik hoop dat Dynamic83 niet buiten de boor zal vallen want hij heeft het hier gepost en ik hoop dat hij er ook een kan krijgen..
Ik heb 'm gisteren om ongeveer 22.00u besteld (zilver btw), en gokte erop dat het zonder nummerbehoud en door te laten bezorgen wel eens heel snel zou kunnen gaan. Ik hoop voor de rest die 'm besteld heeft natuurlijk dat zij 'm nog deze week binnen gaan krijgen ;) Maar ja, eerst zien dan geloven, zolang ik 'm niet in m'n handen heb reken ik er nog maar niet teveel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:56:
Mij is zojuist medegedeeld dat ze niet op voorraad zijn en voorlopig ook niet binnenkomen. Ook een manier om je er vanaf te maken...

En dan kies je voor een winkel met voorraad: zeggen ze dat dat niks uitmaakt want ze moeten toch wachten op levering uit het magazijn.
ik zou zeggen laat je niet gek maken want ik heb vandag meerder malen gebeld en iedere keer is er gezegd dat ze deze week weer binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok even voor iedereen :

Ze hebben zojuist toegegeven dat er een fout is gemaakt door de nieuwe website; maar dat ze wel iedereen zullen uitleveren. De vraag is alleen wanneer ze weer nieuwe toestellen binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:37:
[...]

Ik heb hem gisteravond (+- 22:00) ook besteld, en heb 3 mailtejs gekregen.
1e direct automatisch gegenereerde met je gegevens
2e vannochtend 8:21 in behandeling
3e vannochtend 8:22 compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden.

Maar als ze wel gaan leveren heb ik dus een bankafschrift nodig? Die krijg ik niet meer met de post thuis gestuurd namelijk. Hoe moet ik dat gaan doen dan? via rabo internet bankieren inloggen (als ze daar staan?) en die dan uitprinten?
Phusebox schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:29:
Ok even voor iedereen :

Ze hebben zojuist toegegeven dat er een fout is gemaakt door de nieuwe website; maar dat ze wel iedereen zullen uitleveren. De vraag is alleen wanneer ze weer nieuwe toestellen binnenkrijgen.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT serieus? hoe weet je dat hoe kom je aan die info? En ja met welk prijskaartje?

[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-04-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
koekoek2003nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:30:
[...]
[...]

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT serieus? hoe weet je dat hoe kom je aan die info? En ja met welk prijskaartje?
Werd mij zojuist verteld door iemand van BelCompany. Prijskaart? Gewoon waar je hem voor gekocht hebt, dus ze houden zich aan de aanbieding.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 12-04-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Woehoeeee *O* *O* *O* Goed gegokt. Helemaal te gek dat BC gewoon gaat uitleveren en zich niet gek laat maken :Y . Natuurlijk wel even afwachten totdat iedereen ook geleverd heeft gekregen. Ben wel benieuwd hoe je aan die info komt natuurlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
koekoek2003nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:30:
[...]

Ik heb hem gisteravond (+- 22:00) ook besteld, en heb 3 mailtejs gekregen.
1e direct automatisch gegenereerde met je gegevens
2e vannochtend 8:21 in behandeling
3e vannochtend 8:22 compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden.

Maar als ze wel gaan leveren heb ik dus een bankafschrift nodig? Die krijg ik niet meer met de post thuis gestuurd namelijk. Hoe moet ik dat gaan doen dan? via rabo internet bankieren inloggen (als ze daar staan?) en die dan uitprinten?

[...]

Inderdaad...je kunt ze daar gewoon afdrukken als je ze niet meer thuis krijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:36
Goed nieuws inderdaad. Nu maar afwachten wanneer mijn bruine Desire komt, ook omdat ik T-Mobile al had en wel nummerbehoud heb gedaan.. Abbo loopt 12 juli af, precies goed dus die 4 maand was vandaag en bestelde vannacht na 0.00u hehe.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:11
Dus wie stuurt de nominaties naar Radar, Kassa en weet ik veel wie allemaal nog meer? :) Echt een super toffe actie van Belcompany. (Hoewel het mogelijk wel iemand zijn/haar salaris/baan kost?)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:54
Toen ik gisteravond laat thuis kwam, toch nog snel ff forum gecheckt over nieuwe updates. Kwam toevallig berichten tegen over de 'fout' op de site van Belcompany. Dacht eigenlijk, to good to be true, maar uiteindelijk toch maar besteld. En naar mate we verder komen blijkt dus dat ze waarschijnlijk toch gaan leveren. Hier ben ik wel heeeeeel erg blij mee. Scheelt ons allemaal een hoop geld!

@ hierboven ; ALS belcompany inderdaad levert, lijkt t me wel zo tof dat degene die hiervan profiteren even een bedankje in de vorm van nominatie naar kassa/radar sturen etc..

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Eerst nog maar even afwachten, maar anders stuur ik zeker een mailtje naar Tros radar.

_/-\o_ Hulde BelCompany _/-\o_

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Inderdaad..als er geleverd gaat worden krijgen ze van mij ook een warme douche nominatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Het zou natuurlijk wel handig zijn als BC eea in een mail aan desbetreffende klanten kenbaar maakt dat er door hun nieuwe website een fout is gemaakt, maar dat zij ondanks deze fout zich houden aan de afspraak en toch gaan uitleveren. Hierdoor hebben klanten te zekerheid dat er geen addertje onder het gras verborgen zit en zal menig klant waarschijnlijk aansporen om een positieve nominatie naar radar/kassa te sturen.

Ik zou het in ieder geval zeker doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
TheVMaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:35:
[...]

Inderdaad...je kunt ze daar gewoon afdrukken als je ze niet meer thuis krijgt. :+
Even snel nog contact gehad, je kan ook 0,01 cent pinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Michie23 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:54:
[...]

Even snel nog contact gehad, je kan ook 0,01 cent pinnen :)
Dat lijkt me stug :+ 0,01 cent....zal wel 0,01 euro zijn :+ of 1 cent hehe maar goed....dat bedoelde je natuurlijk ook.

m'n pa zal wel blij zijn als blijkt dat de deal doorgaat..hehe..zo goedkoop heeft hij nog nooit een nieuwe telefoon gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
ik ga er nog steeds vanuit dat er niet uitgeleverd word, er zijn genoeg dingen waar ze zich achter kunnen 'verschuilen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik werd net gebeld door de koeriersdienst, ze komen 'm morgen op m'n werk brengen! (en moet wel 1 cent betalen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
W1LL3M schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:11:
Ik werd net gebeld door de koeriersdienst, ze komen 'm morgen op m'n werk brengen! (en moet wel 1 cent betalen!)
:+ die van de 'aktie'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
W1LL3M schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:11:
Mag ik vragen welke plaats jij woont?

Heeft belcompany eigenlijk meerdere 'hoofd' magazijnen?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen dat ik dit gemist heb -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:46
Idd ik ook, had graag aan deze actie meegedaan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 08:08
Net maar even gebeld met bc, voordat ik daadwerkelijk de enige was zonder bevestigings mail. Maar ik had blijkbaar een foutief rijbewijs nummer ingevuld. Even recht gezet en morgen zou ik alsnog alles bevestigd krijgen via de mail :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dynamic83 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:30:
Net maar even gebeld met bc, voordat ik daadwerkelijk de enige was zonder bevestigings mail. Maar ik had blijkbaar een foutief rijbewijs nummer ingevuld. Even recht gezet en morgen zou ik alsnog alles bevestigd krijgen via de mail :).
Volgens mij is dit wederom een bevestiging dat er gewoon uitgeleverd gaat worden?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Voor de mensen die nog geen bevestigingsmail hebben gehad die komen in de junk(ongewenste) map terecht. Bij hotmail/live iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

croxz schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:28:
[...]

Maar alleen als de webshop dit in haar verkoopvoorwaarden heeft opgenomen!
Helemaal niet, dit staat gewoon in het wetboek en valt onder wilsontbreken.

Het zou leuk zijn als ze leveren, maar vier e-mailbevestigingen verplichten hun tot helemaal niks in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

grannymark schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:17:
[...]

Mag ik vragen welke plaats jij woont?

Heeft belcompany eigenlijk meerdere 'hoofd' magazijnen?
Ik woon in Eindhoven, maar ze bezorgen 'm morgen in Helmond.

En ja deze is van de "speciale" actie ;)

Ik vroeg nog maar even hoeveel ik moest betalen, niets zei ze eerst, maar meteen erna 1 cent ter controle v.h. rekeningnummer. Een desire voor €165,01 kom je voorlopig niet snel meer tegen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
W1LL3M schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:05:
[...]

Ik woon in Eindhoven, maar ze bezorgen 'm morgen in Helmond.

En ja deze is van de "speciale" actie ;)

Ik vroeg nog maar even hoeveel ik moest betalen, niets zei ze eerst, maar meteen erna 1 cent ter controle v.h. rekeningnummer. Een desire voor €165,01 kom je voorlopig niet snel meer tegen denk ik!
+ iedere maand 90 minuten gratis bellen of 90 smsjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Hier net afspraak gemaakt met de koerier ging om een verlenging en een "gratis legend" vooralsnog lijkt alles door te gaan.
Het wordt op het werk van mijn vrouw afgeleverd en er is niks gezegd over legitimatie oftewel pinnen.

Achteraf jammer dat ikzelf ook niet ff een nieuw contractje heb afgesloten maar goed nu al een gratis legend..heheh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Dynamic83 schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:33:
[...]

+ iedere maand 90 minuten gratis bellen of 90 smsjes :P
Die ga ik niet eens gebruiken, heb een vodafone sim-only abbo met internet die ik erin duw. Nieuwe simmetje gaat voorlopig wel in een afdankertje...

Nu nog hopen dat ie zoals al op diverse plekken is aangegeven ook echt simlockvrij is, anders kost het me nog 19 dollar extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik weet nu niet meer of ik een W&W heb afgesloten, kan je dit nog wijzigen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Nou als ik em geleverd krijg ga ik em zeker gebruiken, want ik heb op heb nog geen eigen gsm :X . Heb direct ook Web 'n Walk standaard erbij besteld, want met zo'n toestel moet je natuurlijk wel kunnen internetten.
Michie23 schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:54:
Ik weet nu niet meer of ik een W&W heb afgesloten, kan je dit nog wijzigen denk je?
Volgens mij kun je W&W ook achteraf los bij T-mobile bestellen.

[ Voor 38% gewijzigd door patje01 op 12-04-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
patje01 schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:55:
Volgens mij kun je W&W ook achteraf los bij T-mobile bestellen.
Je kunt dit maandelijks toevoegen/verwijderen in My T-Mobile volgens hun website.
http://www.t-mobile.nl/pe...biel-internet-bundel.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
thys schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:04:
[...]

Je kunt dit maandelijks toevoegen/verwijderen in My T-Mobile volgens hun website.
http://www.t-mobile.nl/pe...biel-internet-bundel.aspx
Klopt, heb ik laatst ook gedaan. Let wel op ; dit kan je kosteloos toevoegen, maar wanneer je het weer weg wilt hebben, dus alleen bellen en SMSen, zul je daarvoor moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Tvp, heb een iphone 3GS 32gb besteld. hopen dat ie binnenkomt, heb ondertussen al wel mailtje gehad dat hij compleet is bevonden :)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Dan heb jij helemaal geen slechte deal gemaakt. Zelf even W&W bij T-mobile toevoegen en gaan met die banaan. Tenzij je misschien wat meer wilt bellen oid. Zou je dan via T-Mobile ook gewoon direct al kunnen verhogen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartaxi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 00:04
Ik heb gisteren ook vlak voor het slapen gaan nog snel even de Desire (Bruin) besteld.
Zie nu in dit topic dat ik ook de Zilveren had kunnen bestellen, dus net even een mailtje gestuurd of ik dat nog kon wijzigen.

Ik houd jullie op de hoogte....
(Heb overigens niet mijn eigen abo verlengd, maar een nieuwe afgesloten... ik betaal dus gewoon 165e en ga zelf sim-only verlengen - netto heb ik hem dan voor ~75 euro bij verlenging van 12 maanden ipv 100 euro +90 minuten per maand gratis die ik niet ga gebruiken, maar misschien kan ik het contract afkopen.... - nu alleen hopen dat de Desire 24u-actie van T-mobile die over een paar dagen is niet een nog betere deal is, of zou ik deze dan nog kunnen annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
geerttttt schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:09:
Tvp, heb een iphone 3GS 32gb besteld. hopen dat ie binnenkomt, heb ondertussen al wel mailtje gehad dat hij compleet is bevonden :)
Das de beste deal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

mmedia schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:16:
[...]

Ben ik helemaal met je eens. Maar vaak als er een "too good to be true"-aanbieding is, word je automatisch wat argwanend. Waar zit de adder? ;)
De adder is dat je hem niet meer kunt bestellen omdat het een foutje was.

Ik had dit ook wel wat eerder willen weten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 12-04-2010 19:40 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Idd,

[ Voor 20% gewijzigd door geerttttt op 12-04-2010 19:55 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanskuiper24
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 10:38
Jeetje hadden jullie dit maar eerder gemeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
hanskuiper24 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:17:
Jeetje hadden jullie dit maar eerder gemeld :(
Volgende keer zal ik je bellen...

Jammer dat de bruine niet op voorraad is bij de BC. Ik zal dus nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Toch blijft het wel een gek verhaal totaal geen reactie van BC, maar wel vanmorgen gelijk de fout weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig hebben we 'm nog geen van allen in huis...misschien zijn ze nog druk aan het vergaderen over hoe dit op te lossen/aan te pakken...naar mijn gevoel kan het nog alle kanten op.

Ik ben trouwens voor dezelfde Iphone als Geert gegaan :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
  • Laatst online: 06-04 21:53
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:42:
Voorlopig hebben we 'm nog geen van allen in huis...misschien zijn ze nog druk aan het vergaderen over hoe dit op te lossen/aan te pakken...naar mijn gevoel kan het nog alle kanten op.

Ik ben trouwens voor dezelfde Iphone als Geert gegaan :P
Dat lijkt mij niet.. Een vriend van mij heeft net zoals mij gisteravond een HTC Desire (zilver) besteld en werd afgelopen middag al opgebeld dat hij morgen (13 april) afgeleverd zou worden. Ikzelf heb voor de optie afhalen gekozen, heb alleen nog geen bericht gehad dat ik hem kan af komen halen.. nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:37
BlueSpore schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:55:
[...]

Dat lijkt mij niet.. Een vriend van mij heeft net zoals mij gisteravond een HTC Desire (zilver) besteld en werd afgelopen middag al opgebeld dat hij morgen (13 april) afgeleverd zou worden. Ikzelf heb voor de optie afhalen gekozen, heb alleen nog geen bericht gehad dat ik hem kan af komen halen.. nog even afwachten dus.
Moet hij nog betalen voor het toestel ? If so, kan het wel eens zo zijn dat er 399 moet worden neergelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
MSoft06 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:58:
[...]

Moet hij nog betalen voor het toestel ? If so, kan het wel eens zo zijn dat er 399 moet worden neergelegd
Nee, hij hoeft niet te betalen voor het toestel. Alleen die ene cent ter controle van de rekening voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
Haha had al een desire, maar nu nog één extra en een iPhone bestelt, ben benieuwd :) ga ze denk ik gewoon verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

The Yorick schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:10:
Haha had al een desire, maar nu nog één extra en een iPhone bestelt, ben benieuwd :) ga ze denk ik gewoon verkopen :)
Het zou lullig van mij zijn om te zeggen dat je ook tever kan gaan.
Maar ik doe het toch. Je heb gewoon 2 toestellen besteld, terwijl je al een desire hebt? komop vent |:( Ik gun jouw toestellen eerder aan iemand die er nog geen heeft. Of die de actie net heeft misgelopen.

[ Voor 3% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-04-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
koekoek2003nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:47:
[...]

Het zou lullig van mij zijn om te zeggen dat je ook tever kan gaan.
Maar ik doe het toch. Je heb gewoon 2 toestellen besteld, terwijl je al een desire hebt? komop vent |:( Ik gun jouw toestellen eerder aan iemand die er nog geen heeft. Of die de actie net heeft misgelopen.
Maak je geen zorgen heb ze waarschijnlijk al verkocht aan vrienden en vraag er de prijs voor die ik betaal plus een paar bier ;) er was toch geen gelimiteerd aantal bestelling waardoor ik andere mensen benadeelt hebt? Geloof me ik ben echt geen kwade jongen en voor het geld doe ik dit echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Ik had er een voor m'n vriendin bestelt via de 'speciale actie' (de bruine). Maar ze heeft liever een zilveren versie (ja.. *zucht* een bruine is ook wel ok, maar liever de zilveren).
Wat denken jullie? Zal ik gewoon opbellen en vragen of ze het kunnen aanpassen naar een zilveren versie? Alhoewel ik dan natuurlijk sowieso het risco loop dat ze de boel annuleren of willen veranderen naar de nieuwe prijs vanwege mijn verandering.

Anders achteraf misschien maar naar de winkel toe gaan en hopen dat ze hem daar willen ruilen voor een zilveren. Eerst maar afwachten of hij sowieso wel geleverd gaat worden...

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorRVL op 12-04-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
RaptorRVL schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:34:
Ik had er een voor m'n vriendin bestelt via de 'speciale actie' (de bruine). Maar ze heeft liever een zilveren versie (ja.. *zucht* een bruine is ook wel ok, maar liever de zilveren).
Wat denken jullie? Zal ik gewoon opbellen en vragen of ze het kunnen aanpassen naar een zilveren versie? Alhoewel ik dan natuurlijk sowieso het risco loop dat ze de boel annuleren of willen veranderen naar de nieuwe prijs vanwege mijn verandering.

Anders achteraf misschien maar naar de winkel toe gaan en hopen dat ze hem daar willen ruilen voor een zilveren. Eerst maar afwachten of hij sowieso wel geleverd gaat worden...
:+ Da's inderdaad een dilemma....'k zou voor het laatste gaan..je kunt hem anders atijd nog op Marktplaats zetten en dan zelf een nieuwe kopen (verkoop je hem voor paar tientjes minder desnoods....moet je misschien per saldo paar tientjes voor je nieuwe bijleggen, maar ja..je hebt hem gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
Heb zojuist een email ontvangen met een bevestiging dat ik hem morgen kan komen ophalen. Ik ga hem morgen middag ophalen, en ik laat nog wel horen hoe het afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
BlueSpore schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:50:
Heb zojuist een email ontvangen met een bevestiging dat ik hem morgen kan komen ophalen. Ik ga hem morgen middag ophalen, en ik laat nog wel horen hoe het afgelopen is.
Heb je de zilvere of de bruine besteld? Kan iemand trouwens een na kijken wat voor product nummer er in de pdf staat voor een bruine? ik weet eigelijk niet zeker als ik nou wel de bruine heb gepakt (ik hoop van wel)

[ Voor 21% gewijzigd door Dynamic83 op 12-04-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamic83 schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:54:
[...]

Heb je de zilvere of de bruine besteld? Kan iemand trouwens een na kijken wat voor product nummer er in de pdf staat voor een bruine? ik weet eigelijk niet zeker als ik nou wel de bruine heb gepakt (ik hoop van wel)
Mocht je per ongeluk een zilvere besteld hebben kan je misschien ruilen met Raptor!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
Dynamic83 schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:54:
[...]

Ik heb de zilvere besteld. Het artikelnummer dat bij mij in de PDF staat is: 10000012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
BlueSpore schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:02:
[...]

Ik heb de zilvere besteld. Het artikelnummer dat bij mij in de PDF staat is: 10000012.
Hmmm...... ik heb ook artikelnummer 10000012... dat is waarschijnlijk dus geen bruine voor mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
Dynamic83 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:04:
Hmmm...... ik heb ook artikelnummer 10000012... dat is waarschijnlijk dus geen bruine voor mij :/
Ik heb zeker weten de bruine besteld en ook artikelnummer 10000012 in de PDF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
thys schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:05:
[...]

Ik heb zeker weten de bruine besteld en ook artikelnummer 10000012 in de PDF...
Ohw dat is mooi :P dan word het een verrassing lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Als je wilt ruilen... ik hou me aanbevolen! :) Weet alleen niet wanneer ze weer die bruine binnen gaan krijgen :/

edit: ah, mooi voor jou! Geen verandering in 'mijn situatie' dan :o 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door RaptorRVL op 13-04-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
RaptorRVL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:07:
Als je wilt ruilen... ik hou me aanbevolen! :) Weet alleen niet wanneer ze weer die bruine binnen gaan krijgen :/

edit: ah, mooi voor jou! Geen verandering in 'mijn situatie' :+
Als blijkt dat ik toch een zilvere heb wil ik graag ruilen met die van jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik hoop dat de bruine snel weer binnenkomt, want ik wil eigenlijk geen zilvere. Ik heb de bruine besteld, maar als ik het zo even bekijk, hebben we allemaal hetzelfde artikelnummer
Artikelnummer: 10000012 HTC Desire
Het is dus misschien een verrassing welke kleur je krijgt <+:). Spannend hoor :9~
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Plaats alleen een post als je ook echt iets hebt toe te voegen aan de discussie. Er staan inmiddels 3 modbreaks in het topic en dat is de laatste die we zetten.