Ik snap dat gezijk over tubes en claymores ook niet echt. De tube vind ik niet echt sterk en je moet goed aimen wil je er kills mee maken. In de tijd die het je kost om met de tube goed te aimen kon je ook gewoon schieten. Claymores zijn wat dat betreft irritanter, maar met hacker of flak jacket ook geen probleem.
Ik speelde zelf eerst altijd met ghost perk en hacker, maar ik ben nu helemaal over op de flak jacket. Die perk is in mijn ogen echt veel te goed tegen nades, tubes en claymores. Ghost heb ik niet echt meer nodig aangezien ik toch altijd m'n strela bij me heb voor uav's etc. Met hacker kun je wel claymores zien, maar toch had ik nog regelmatig dat ik ze niet goed zag en dood ging. Met flak jacket ren ik gewoon de kamer binnen want een explosie doet toch amper damage en knal de camper dood. De kant van de claymore dekken ze niet omdat ze denken veilig te zitten. Last stand vind ik dan wel weer irritant, maar daar moet je er gewoon voor zorgen dat je ff door schiet zodat je zeker bent dat ie dood is. Verder kun je daar mensen niet echt voor gaan kicken want de perk is ook gewoon onderdeel van de standaard assault class.
Light Weight - Geeft in mijn ogen te weinig effect/voordeel
Scavenger - Ik heb bijna nooit ammo problemen en kan altijd een wapen van een dode pakken. Extra nades zijn leuk, maar vs flak jacket users weinig zinvol
Ghost - In maps met veel respawn kan het zinvol zijn (veel kill streaks), maar vaak zijn er genoeg mensen die uav's etc uit de lucht kunnen schieten.
Flak Jacket - Momenteel mijn favoriet

. Deze perk heeft pas echt vaak mijn leven gered.
Hard Line - ik speel niet echt voor de kill streaks en zonder haal ik ze vaak ook wel.
In mijn ogen is er dus haast geen reden om flak jacket te negeren.
Wat ik nu veel gebruik is Flak jacket, Sleight of hand en Marathon/Tactical mask. Het is jammer dat Ninja nog niet goed werkt, want ik ben erg gewend om op sound te spelen en dan heb je daar echt voordeel van. Heb alle perks die ik gebruik wel op pro behalve flak jacket. De opdracht om nades terug te gooien is echt klote. Je krijgt eigenlijk nooit de kans om een nades terug te gooien want de meeste mensen cooken ze eerst en je moet ook nog eens op de juiste plaats staan

.