Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
@knaak een herkenbaar verhaal.

Het wordt steeds gekker op al die privé servers waar baasje spelen vaak voorkomt. Geen claymore, geen tube, niet campen, no last stand enz..

Dus rennen als een malloot en springen als een kangoeroe is de norm. 20 dood 40 kills. Het gaat nergens meer over.

Gewoon terug naar mw2 servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TecTo schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:07:

Het wordt steeds gekker op al die privé servers waar baasje spelen vaak voorkomt. Geen claymore, geen tube, niet campen, no last stand enz..

Dus rennen als een malloot en springen als een kangoeroe is de norm. 20 dood 40 kills. Het gaat nergens meer over.

*mw2 fail p2p systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, TA moet beter toezicht houden op ranked servers. Thats it.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Ik had daarstraks 20-1 op nuketown. Volgens mij 1 van de weinige keren dat mijn team won, ik heb echt een ongelofelijk slechte W/L-ratio voor TDM, kom altijd in een schijtteam terecht... wordt dan wel lastig om challenges te behalen of contracts.... Vaak staat team switchen ook nog eens uitgeschakeld...

Maarja ben nu level 41.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Even een technische vraag tussendoor. Ik dacht toch dat ik wel een redelijk systeem had, maar duurt het laden van levels bij jullie ook al gauw tussen de 20-30 seconden? Plaatje met balkje bedoel ik dus.

Ik wilde al een tijdje een SSD, het laden gaat dan vast vlotter. Dank alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff, alsjeblieft niet! Ben echt super blij met dedicated servers.
Er zitten idd wat rottige servers tussen, maar aangezien ik vaak op dezelfde servers speel waar dat soort onzin niet voorkomt, heb ik daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, Sharpshooter Wager matches zijn leuk zeg. Naar mijn smaak klopt daarin alles - de maps zijn goed aangepast, iedereen dezelfde wapens, leuke afwisseling (zo staat iedereen ineens met een M72LAW te denken "huh, wat moet ik hier nu mee") en ik lijk van geen van de problemen in "normale" potjes last te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Had een leuke kill met een Care Package net :) Jammer dat het niet de final kill is maar echt NET de een-na-laatste... :(

YouTube: Black Ops Care Package Kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:35:
Allememaggies...ik maar denken dat die Valkyrie rocket niks kon, blijkt dat kreng gewoon een non-inverted muisbesturing te hanteren! Erg handig als je een doorgewinterde inverted muisspeler bent (teveel vliegspellen vroeger).
Daar heb ik dus ook last van, echt belachelijk zo zie je maar echt die gasten hebben voor de pc echt niks gedaan, ik kan het nog steeds niet spelen zonder stutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:45:
[...]

Sorry maar je weet het niet zeker, maar je gaat toch maar reporten en filmpjes maken? De tijd die het je gekost heeft dat filmpje te maken had je toch ook even normaal kunnen spectaten in theater mode? Dan had je duidelijk kunnen zien wat ze nu aan het doen waren. Misschien hebben ze het hele potje packages opgespaart om ze daarna allemaal te gooien, dat is echt niet moeilijk met hardline pro (3 kills = sam turret = random killstreak met hardline pro). Als ze echt een glitch gebruiken kun je dat toch duidelijk zien door even hun te volgen in de replay?
Sorry, ik was niet de gene die reporte. Iemand anders vroeg wat ze nou eigenlijk misdeden, waarop ik zei dat ik het niet zeker wist maar blabalbal.... Het was niet mijn filmpje!

Bij mij duurt het laden toch ook al wel snel 15 seconden hoor, en ik eb geen trage pc ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even terugkomend op deze discussie:
IDD, op Private servers maakt dit niet uit (Hence, Private) maar als jij een ranked server hebt, waar je XP, CP, K/D, Contracts and Challenges haalt. Moet je geen aangepaste regels invoeren.
Rennen als een Malloot en Springen als een Kangoeroe is dikke lol op TJ servers & TJ maps. Maar of die al bestaan voor BO weet ik niet :+ .
Absoluut NIET. Als er 1 systeem erg was, was het dat van MW2.. P2P servers werken op de Consoles goed. Maar op de PC met meer man is het een godschruwelijk irritant systeem...

Treyarch moet beter toezicht houden op Ranked servers, als ze doorhebben dat iemand eigen regeltjes houd. Moet de eigenaar gewaarschuwd worden, als de eigenaar de 2e keer de fout in gaat moet de server gewoon non-ranked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens, ranked server = ranked server. Daar moet de eigenaar eigenlijk vrij weinig in te zeggen hebben. Tenslotte zit de 'noobtube' en claymore ook gewoon in het spel, dan mogen ze ook gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Zo, ondertussen van het weekend prestige 1 in gegaan! Is wel weer even wennen zonder Spectre en Commando..
Denk dat ik na deze prestige nog een keer prestige in ga en dan dus in de 2de prestige blijf zitten. Vindt die 2de wel een mooi logo hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 08:35

Mystikal

It never hurts to help!

D4NG3R schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:27:
Treyarch moet beter toezicht houden op Ranked servers, als ze doorhebben dat iemand eigen regeltjes houd. Moet de eigenaar gewaarschuwd worden, als de eigenaar de 2e keer de fout in gaat moet de server gewoon non-ranked worden.
Ik ben het met je eens, alleen ga je voorbij aan het feit dat een non-ranked server duurder is. Dus omzetten gaat zomaar niet, aangezien ze dan meer moeten betalen. En daar heb je weer geen contract voor afgesloten.

Maar goed, dat moet ook wel op te lossen zijn, daar niet van.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:34:
Mee eens, ranked server = ranked server. Daar moet de eigenaar eigenlijk vrij weinig in te zeggen hebben. Tenslotte zit de 'noobtube' en claymore ook gewoon in het spel, dan mogen ze ook gebruikt worden.
Dus de huurder van de server mag helemaal niets volgens jou?
Als ik een tuber irritant begin te vinden, dan kick ik 'm gewoon.
1 Tube maakt me niet zoveel uit, maar constant alleen maar kills met tubes maken houd je niet lang vol op ons server.
Je vergeet dat jij te gast bent op een server waar de huurder voor betaalt.
Er zijn al vrijwel geen instellingen die je kunt wijzigen op ranked servers, je kunt niet eens een andere map opgooien.
Niemand houd jou tegen een server te zoeken/huren waar je naar hartelust kunt noobtuben.
Op ons server hebben we twee simpele regels die 't spel voor iedereen leuk houd: No last stand, no tube spam.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 06-12-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:17:
[...]

Dus de huurder van de server mag helemaal niets volgens jou?
Als ik een tuber irritant begin te vinden, dan kick ik 'm gewoon.
1 Tube maakt me niet zoveel uit, maar constant alleen maar kills met tubes maken houd je niet lang vol op ons server.
Je vergeet dat jij te gast bent op een server waar de huurder voor betaalt.
Er zijn al vrijwel geen instellingen die je kunt wijzigen op ranked servers, je kunt niet eens een andere map opgooien.
Niet als de server RANKED is.
Waarom denk je dat je bijna geen opties hebt in Ranked servers? Juist ja, omdat deze niet aangepast MOGEN worden. Dit staat ook in de overeenkomst die je krijgt als je een server huurt. Wat wij bedoelen is dat de admin mensen waarschuwt/kicked/banned omdat ze bijvoorbeeld claymores, last stand of Grenade Launchers gebruiken.

Ga lekker een Unranked server huren als je god wilt spelen.

Edit: Je mag er van uit gaan dat elke Ranked server gelijk is, het enige wat ze aan mogen passen (Wat met een van de volgende updates ook fatsoenlijk kan) is de map rotation. Zo zal een XP boost server (Alleen maar nuketown) mij weinig boeien. Omdat het geen exploit of abuse is, het is slechts een map.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 06-12-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
D4NG3R schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:19:
[...]

Niet als de server RANKED is.
Waarom denk je dat je bijna geen opties hebt in Ranked servers? Juist ja, omdat deze niet aangepast MOGEN worden. Dit staat ook in de overeenkomst die je krijgt als je een server huurt. Wat wij bedoelen is dat de admin mensen waarschuwt/kicked/banned omdat ze bijvoorbeeld claymores, last stand of Grenade Launchers gebruiken.

Ga lekker een Unranked server huren als je god wilt spelen.
Wat interreseert iemand die overeenkomst? Net als bij BC2 was daar ook een "overeenkomst" waar je geen wapens mocht limiteren.
Gebeurde ook gewoon, waarom zou Treyarch of Gameservers een betalende klant er uit knikkeren?
Overigens kick ik gewoon zonder opgaaf van reden, als er iemand over huilt: Oh dat was een reserved slot voor clanmember :)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 06-12-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
En nog een leuke fail !

YouTube: fail 2 black ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:22:
[...]

Wat interreseert iemand die overeenkomst? Net als bij BC2 was daar ook een "overeenkomst" waar je geen wapens mocht limiteren.
Gebeurde ook gewoon, waarom zou Treyarch of Gameservers een betalende klant er uit knikkeren?
Overigens kick ik gewoon zonder opgaaf van reden, als er iemand over huilt: Oh dat was een reserved slot voor clanmember :)
Sneu machtsmisbruik. Vandaar dat ik (en beduidend meer forumleden) vind(en) dat TA hier wat tegen moet doen.

Edit: Wat hieronderstaat klopt ook ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 06-12-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op zich klinkt het redelijk krom wat je hier zegt. Je accepteert een overeenkomst dat iets niet mag en vervolgens zeg je "wat boeit die overeenkomst me". Hopelijk ga je niet met elke beslissing in het leven zo om ;)
Maargoed, het blijkt maar weer dat aan beide soorten hosting/matchmaking voor- en nadelen kleven. Het zal nooit eens een keer perfect zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:36:
[...]

Op zich klinkt het redelijk krom wat je hier zegt. Je accepteert een overeenkomst dat iets niet mag en vervolgens zeg je "wat boeit die overeenkomst me". Hopelijk ga je niet met elke beslissing in het leven zo om ;)
Maargoed, het blijkt maar weer dat aan beide soorten hosting/matchmaking voor- en nadelen kleven. Het zal nooit eens een keer perfect zijn :p
Het kan best perfect zijn, alleen moeten de eigenaren zich aan de regels houden, doen ze dit niet, wat dus contractbreuk is zou TA direct de server off moeten kunnen halen, of eerst waarschuwingen uitdelen.
Zolang ze dat niet doen, zullen ze gewoon hun eigen regels blijven maken

Triestig dat mensen het uberhaupt doen eigenlijk :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:36:
[...]

Zolang er duizenden servers zijn waar custom rules zijn, en Gameservers er niets aan doet maak ik me er niet druk om.
Zie het net als illegaal downloaden, iedereen weet dat het niet netjes is, toch doet iedereen het omdat er toch niets aan gedaan word.
Ik snap overigens niet wat iedereen toch zo tegen custom rules heeft... Ik zoek altijd juist de no-tube servers.
ik heb het idee dat iedereen die er zo zwaar op tegen is nog maar net om het hoekje komt kijken in online gaming.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 06-12-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:35:
Allememaggies...ik maar denken dat die Valkyrie rocket niks kon, blijkt dat kreng gewoon een non-inverted muisbesturing te hanteren! Erg handig als je een doorgewinterde inverted muisspeler bent (teveel vliegspellen vroeger).
Als ik me niet vergis (wat ik vaker doe) dan kun je dit aanpassen in het menu onder flight-besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 08:35

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben blij dat op de servers waar ik kom (meestal onze eigen server of die van de Tigers) dit soort dingen niet gebeuren. Dat was voor ons precies de reden waarom we een eigen server hebben genomen. Niet van dat kinderachtige kick-gedrag dat als het even niet zint je er uit geknikkerd word. Ik kan daar slecht tegen. Die paar avonden per week dat ik speel, wil ook fatsoenlijk kunnen spelen.

En nee, ik kom niet net kijken bij online gaming... Dat doe ik echt al vele jaren (minimaal sinds MOH of RTCW)

[ Voor 12% gewijzigd door Mystikal op 06-12-2010 10:57 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 23:29
Na gisteren eindelijk gevonden te hebben hoe je met Hardline Pro je carepackage en SAM-package eenmalig kunt veranderen in iets anders (2 x reloadknop indrukken...hiervoor dank Tom) zit ik alleen nog met de vraag: Hoe kun je de richting veranderen van een Napalmstrike of B52-run? In MW2 was dit dmv rechtermuisknop vasthouden, maar blijkbaar doet dat hem niet meer. Vind het namelijk een beetje jammer als ik eindelijk een B52 op Nuketown heb en dan een instant team-kill autokick te krijgen omdat die run niet te richten is.

@D4NG3R en Unfor:
Uit die discussie gaat niemand nader tot elkaar komen. Als betalende server-eigenaar dicht je jezelf toch enkele rechten toe en ontkom je er bijna niet aan om het spel toch meer naar je eigen hand te zetten. Enige oplossing is weer terug gaan naar de MW2 opzet, maar daar worden niet veel mensen gelukkig van.
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:54:
[...]
Als ik me niet vergis (wat ik vaker doe) dan kun je dit aanpassen in het menu onder flight-besturing.
Doh, dat zou nog best weleens kunnen. Die is zeker na zo'n default terugzetactie van BO zelf weer op de verkeerde instelling gekomen. Zal het meteen vanavond opzoeken. Thx!

[ Voor 18% gewijzigd door Joarie op 06-12-2010 10:59 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
[...]

Buiten het feit dat ik het er ook niet mee eens ben dat je uberhaupt limitaties oplegt aan je ranked server vind ik het ronduit onbeschoft om mensen te kicken omdat jij niet tegen je verlies kan en dan ook nog eens te liegen en te zeggen dat het voor een clanmember was... Zeg dan gewoon duidelijk dat het niet op prijs wordt gesteld om te tuben, en als men dit wel doet dat men een kick kan verwachten. Zoals ik al zei, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens, maar als ik dat ergens kan zien dan kan ik in ieder geval een andere server gaan zoeken en hoef ik niet 4 keer op rij gekicked te worden met een lame excuse voordat ik doorheb dat het komt omdat ik je aan het ownen ben met een noobtube. O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Joarie schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:56:
Na gisteren eindelijk gevonden te hebben hoe je met Hardline Pro je carepackage en SAM-package eenmalig kunt veranderen in iets anders (2 x reloadknop indrukken...hiervoor dank Tom) zit ik alleen nog met de vraag: Hoe kun je de richting veranderen van een Napalmstrike of B52-run? In MW2 was dit dmv rechtermuisknop vasthouden, maar blijkbaar doet dat hem niet meer. Vind het namelijk een beetje jammer als ik eindelijk een B52 op Nuketown heb en dan een instant team-kill autokick te krijgen omdat die run niet te richten is.
Linkermuisknop inhouden op de plek waar je hem wil laten neerkomen, dan kun je gaan draaien. Ik had liever eerst willen draaien, dan pas plaatsen, maar zo werkt het jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Joarie schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:56:
Gewoon linkermuis inhouden geloof ik, dan kun je nog ronddraaien en zodra je loslaat zet je hem in. Dit maakt het wel iets moeilijk om goed te richten (wat overigens niet erg is vind ik), want zodra je geklikt heb kun je alleen nog maar draaien en niet meer ergens anders mikken, dus je moet goed denken voordat je klikt. De eerste keer dacht ik dat ik het nog kon aanpassen na het draaien, maar dat ging blijkbaar niet en dat waren wel flink een aantal teamkills geweest als het op hardcore was geweest :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Heeft overigens niets met verliezen te maken, ik ga niet dood door newbtubes aangezien ik altijd Flakjacket draag voor de claymores.
Ik kick m'n eigen team-members er ook voor, ons rules staan gewoon in de welcome message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 23:29
Sagaris schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:59:
[...]
Linkermuisknop inhouden op de plek waar je hem wil laten neerkomen, dan kun je gaan draaien. Ik had liever eerst willen draaien, dan pas plaatsen, maar zo werkt het jammer genoeg niet.
Ah, erg handig dat het precies dus de andere muisknop is :)
En idd, deze vorm is niet heel handig aangezien je veel minder nauwkeurig een "strip" neer kunt leggen. Ik neem aan dat hij draait om zijn middelpunt?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:58:
[...]

Buiten het feit dat ik het er ook niet mee eens ben dat je uberhaupt limitaties oplegt aan je ranked server vind ik het ronduit onbeschoft om mensen te kicken omdat jij niet tegen je verlies kan en dan ook nog eens te liegen en te zeggen dat het voor een clanmember was... Zeg dan gewoon duidelijk dat het niet op prijs wordt gesteld om te tuben, en als men dit wel doet dat men een kick kan verwachten. Zoals ik al zei, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens, maar als ik dat ergens kan zien dan kan ik in ieder geval een andere server gaan zoeken en hoef ik niet 4 keer op rij gekicked te worden met een lame excuse voordat ik doorheb dat het komt omdat ik je aan het ownen ben met een noobtube. O-)
Of gewoon netjes "No Tubespam" OID in de titel zetten. Zul je al heel wat minder mensen horen klagen (omdat ze dan weten dat ze die server moeten mijden).

Maar nee... Dit doet bijna geen enkele host, omdat ze dan weten dat ze minder mensen aantrekken.

Edit: Voordat dit echt compleet in een welles-nietes strijd eindigt: Volgens de regels (Overeenkomst die je accepteerd) is wat jij doet verboden. Dus jij bent fout.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 06-12-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
unfor schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:01:
Heeft overigens niets met verliezen te maken, ik ga niet dood door newbtubes aangezien ik altijd Flakjacket draag voor de claymores.
Ik kick m'n eigen team-members er ook voor, ons rules staan gewoon in de welcome message.
Waarom zeg je dan niet gewoon eerlijk waarom iemand gekicked wordt? Het is gewoon belachelijk als je smoesjes gaat verzinnen, typisch machtsmisbruik, gewoon lekker doen waar je zin in hebt en totaal geen rekening houden met de andere spelers.

En als je altijd flack jacket gebruikt en nooit dood gaat door tubes... waarom kick je ze dan? Gratis kills voor jou lijkt me.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 06-12-2010 11:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Dus als er een oplossing is tegen noobtubes, waarom zou je er dan nog voor kicken? Als mensen dus slim spelen, dan heeft noobtuber geen kans.

Kan je je eindelijk houden aan je overeenkomst. Ik vind het erg kinderachtig, kicken om valse of geen reden. Als je een echte vent was, dan zou je mensen duidelijk grenzen durven stellen, en niet weglopen voor je verantwoordelijkheid.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:05:
[...]

Waarom zeg je dan niet gewoon eerlijk waarom iemand gekicked wordt? Het is gewoon belachelijk als je smoesjes gaat verzinnen, typisch machtsmisbruik, gewoon lekker doen waar je zin in hebt en totaal geen rekening houden met de andere spelers.

En als je altijd flack jacket gebruikt en nooit dood gaat door tubes... waarom kick je ze dan? Gratis kills voor jou lijkt me.
Nou nou, zo erg is het ook weer niet.. Er zijn vele duizenden servers en sommigen daarvan hebben rules als no last stand of no tubes, of zelfs no claymores. Als ik op zo een server kom speel ik het potje uit en zoek daarna een andere server.

Persoonlijk kick ik alleen mensen die zich misdragen en anderen de huid volschelden. Misschien kan je dat ook wel machtsmisbruik noemen. Of plek maken voor meer dan het aantal eigenlijke reserved slots, of mensen kicken die niet voor de objectives spelen is dat ook machtsmisbruik? Ik vind het maar een dunne lijn, en er zijn zat andere servers waar je kan doen wat je wil.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
nog een reden om lekker op een console te blijven spelen!
Zolang de makers het niet uit het spel halen, kun je regels opstellen wat je wilt maar het blijft gewoon toegestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Als er iemand wel een hekel heeft aan Last stand, of Tubers, dan ben ik het wel.
Maar de admins die "eigen regeltjes" gaan bedenken mogen van mij allemaal per direct hun server afgepakt worden.
Ik word echt schijtziek van dat gehuil over tubes en last stand.

Als ik te vaak dood ga door een tuber dan ligt dat aan mij , en niet aan de tuber.

Werkt trouwens bij iemand hier de theatre mode goed? op de XBoX360?
Bij mij worden nieuwe filmpjes niet meer gepubliceerd.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso, is zo'n anti-tube regel nog wel noodzakelijk? Ik ben welgeteld 1x omgelegd door een tube, verder heb ik denk ik in totaal ca. 3 keer iemand er mee zien lopen. Niet echt een big deal lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:26:
Sowieso, is zo'n anti-tube regel nog wel noodzakelijk? Ik ben welgeteld 1x omgelegd door een tube, verder heb ik denk ik in totaal ca. 3 keer iemand er mee zien lopen. Niet echt een big deal lijkt me zo.
IDD, ik zie vrijwel nooit een tube. Ik heb welgeteld 1 kill ermee gemaakt (Met een Tube die ik oppakte) en welgeteld 2 deaths eraan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:26:
Inderdaad, ik denk dat de tubehaat voornamelijk komt door 1000000 maal er aan dood gegaan te zijn in MW(2). In BO moet je er goed mee mikken, en dan nog moet iemand geen flak jacket hebben wil je er een kill me scoren.

Ik ben in mijn hele BO tijd nog pas 3 of 4 keer door een tube doodgegaan, dus ze zijn zwaar underpowered, en nog worden mensen er om van servers gekicked.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:31:
[...]

Inderdaad, ik denk dat de tubehaat voornamelijk komt door 1000000 maal er aan dood gegaan te zijn in MW(2). In BO moet je er goed mee mikken, en dan nog moet iemand geen flak jacket hebben wil je er een kill me scoren.

Ik ben in mijn hele BO tijd nog pas 3 of 4 keer door een tube doodgegaan, dus ze zijn zwaar underpowered, en nog worden mensen er om van servers gekicked.. :/
Post-Traumatisch Stress syndroom van mw(2)? :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet mee eens, tubes zijn gewoon zeer gay en vooral bij S&D zijn deze veels te gemeen, flack jacket kost je een perk. dus is amper optie omdat je alle perks nodig hebt, vind daarom ook zeer goed dat sommige servers dit verbieden. maar nadeel is dat deze meestal ook clay's verbieden :O(vind clay's ook naar maar die horen er wel watm eer bij om b.v. de bom te verdedigen)... maja dat ben ik, ik ben rusher dus heb er zoiezo weinig last van (moet zeggen wager matches ftw :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:41:
niet mee eens, tubes zijn gewoon zeer gay en vooral bij S&D zijn deze veels te gemeen, flack jacket kost je een perk. dus is amper optie omdat je alle perks nodig hebt, vind daarom ook zeer goed dat sommige servers dit verbieden. maar nadeel is dat deze meestal ook clay's verbieden :O(vind clay's ook naar maar die horen er wel watm eer bij om b.v. de bom te verdedigen)... maja dat ben ik, ik ben rusher dus heb er zoiezo weinig last van (moet zeggen wager matches ftw :D)
Beargumenteer eens waarom Noobtubes "Gay" (Verzin wat anders) zijn?. Als jij een Perk moet inzetten om jezelf te beschermen, dan is het absoluut geen verspilling van een perk? Of ben ik nou helemaal achterlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

D4NG3R schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:47:
[...]

Beargumenteer eens waarom Noobtubes "Gay" (Verzin wat anders) zijn?. Als jij een Perk moet inzetten om jezelf te beschermen, dan is het absoluut geen verspilling van een perk? Of ben ik nou helemaal achterlijk?
WOW ik ben het een keer met D4NG3R eensch....... :o :+

Anyway, ik wil graag iedereen vragen om het "Gay/lame tube" en "Kut Claymores" uit dit topic te houden, het word nu echt vervelend, al 20+ pagina's dit gezeik.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 18:28
niet mee eens, tubes zijn gewoon zeer gay en vooral bij S&D zijn deze veels te gemeen, flack jacket kost je een perk. dus is amper optie omdat je alle perks nodig hebt, vind daarom ook zeer goed dat sommige servers dit verbieden.
Het kost je toch ook een perk om onzichtbaar te blijven voor uav. Moet je daarom uav verbieden?
Je maakt met de perks zelf een keuze. Wil je max ammo, dan meot je aanvaarden dat je zichtbaar bent op uav en dat je kwetsbaar ben tvoor explosives. zo bij iedere perk.

Daarom zijn er ook perks, zodat iedere speler de perks kan nemen die bij zijn speelstijl passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Het kost je een perk? Dus je wil zeggen dat Flack Jacket geen perk is? Het is een keuze die je moet maken, en zeker bij Domination of HQ heb ik standaard Flack Jacket, ben er ook heel blij mee moet ik zeggen :P Dus zeker een volwaardige perk mijns inziens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben verliefd geworden op de Famas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 09:37

Silence

Godlike

Waar ik me enorm aan stoor is die oranje/zwart camo want het ziet er niet uit, waarom hebben zoveel mensen die :\ ?

[ Voor 13% gewijzigd door Silence op 06-12-2010 12:42 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe lelijker de camo, hoe meer mensen hem gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik mocht op een gegeven moment de ak74u niet meer gebruiken anders zou ik gebanned worden.. is dat nou een goede serveradmin volgens de medeadmins hier? Wil je nou echt dat je op jouw ranked server alleen nog maar rond mag lopen met een python zonder attachments? tis te triest voor woorden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

van de 100 keer dat jij dood gaat aan een tube (wat nog veel is, want ik ben geloof ik tot nu toe 5 tubers tegen gekomen) was jij 95x gewoon dood gegaan als hij geen tube had omdat hij achter je stond, naast je stond, je eerder zag lopen. De tube weghalen heeft dan heel weinig nut.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silencex schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:41:
Waar ik me enorm aan stoor is die oranje/zwart camo want het ziet er niet uit, waarom hebben zoveel mensen die :\ ?
Hoe lelijker de camo, hoe meer mensen hem gebruiken ja. *KUCH Fall camo uit MW2 KUCH*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:26
Ik snap dat gezijk over tubes en claymores ook niet echt. De tube vind ik niet echt sterk en je moet goed aimen wil je er kills mee maken. In de tijd die het je kost om met de tube goed te aimen kon je ook gewoon schieten. Claymores zijn wat dat betreft irritanter, maar met hacker of flak jacket ook geen probleem.
Ik speelde zelf eerst altijd met ghost perk en hacker, maar ik ben nu helemaal over op de flak jacket. Die perk is in mijn ogen echt veel te goed tegen nades, tubes en claymores. Ghost heb ik niet echt meer nodig aangezien ik toch altijd m'n strela bij me heb voor uav's etc. Met hacker kun je wel claymores zien, maar toch had ik nog regelmatig dat ik ze niet goed zag en dood ging. Met flak jacket ren ik gewoon de kamer binnen want een explosie doet toch amper damage en knal de camper dood. De kant van de claymore dekken ze niet omdat ze denken veilig te zitten. Last stand vind ik dan wel weer irritant, maar daar moet je er gewoon voor zorgen dat je ff door schiet zodat je zeker bent dat ie dood is. Verder kun je daar mensen niet echt voor gaan kicken want de perk is ook gewoon onderdeel van de standaard assault class.

Light Weight - Geeft in mijn ogen te weinig effect/voordeel
Scavenger - Ik heb bijna nooit ammo problemen en kan altijd een wapen van een dode pakken. Extra nades zijn leuk, maar vs flak jacket users weinig zinvol
Ghost - In maps met veel respawn kan het zinvol zijn (veel kill streaks), maar vaak zijn er genoeg mensen die uav's etc uit de lucht kunnen schieten.
Flak Jacket - Momenteel mijn favoriet <3. Deze perk heeft pas echt vaak mijn leven gered.
Hard Line - ik speel niet echt voor de kill streaks en zonder haal ik ze vaak ook wel.

In mijn ogen is er dus haast geen reden om flak jacket te negeren.

Wat ik nu veel gebruik is Flak jacket, Sleight of hand en Marathon/Tactical mask. Het is jammer dat Ninja nog niet goed werkt, want ik ben erg gewend om op sound te spelen en dan heb je daar echt voordeel van. Heb alle perks die ik gebruik wel op pro behalve flak jacket. De opdracht om nades terug te gooien is echt klote. Je krijgt eigenlijk nooit de kans om een nades terug te gooien want de meeste mensen cooken ze eerst en je moet ook nog eens op de juiste plaats staan :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gister ontdekt hoe handig Flat Jacket is op een map als Nuketown. Die eerste challenge, dat je 10x een lethal grenade moet overleven, had ik daar binnen 5 minuten completed volgens mij. :D

Toch hou ik het op de grotere mappen liever op Ghost Pro of Hardline Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
superbassie schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:09:
Heb gister ontdekt hoe handig Flat Jacket is op een map als Nuketown. Die eerste challenge, dat je 10x een lethal grenade moet overleven, had ik daar binnen 5 minuten completed volgens mij. :D

Toch hou ik het op de grotere mappen liever op Ghost Pro of Hardline Pro.
Heerlijk, lopen vijanden langs je heen omdat er geen rode naam bove je ghost pakje staat.
Sta jij der zo van: Huh? liep ie nou gewoon langs me heen? Omdraaie en tomahawk in de nek gooie! :+ Altijd lache met ghost PRO :P

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
O nee, weer terug bij Tubes en Claymores!
Het is gewoon part of the game, like it or don't play! Ik vind het vooral kinderachtig als mensen klagen dat het kut en klote is. Maar vervolgens wel het spel blijven spelen en het geweldig vinden!
Het spel is dus wel geweldig en cool, ook met tubes en claymores. Ja als men die dingen gebruikt, is dat toch lekker hun keuze.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Ik loop me het meeste te storen aan die smg's zelfs om medium range word ik vaak neer gesproeit want schieten kun je het niet noemen. Ik speel op de xbox waardoor je met het probleem zit dat de schade bij de tegenstande later aankomt dan dat jij schiet. Als ik iemand close range met 10 kogels met de stoner raak leg ik het nogsteeds af tegen die smg. Terwijl die gast ook gewoon door had moeten zijn.

Bij halo komt die schade teminste nog aan, maar bij BO is dat niet zo waardoor die soor sproeier als ze host hebben ongestoort kunnen rond rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ArgantosNL schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:16:
Ik loop me het meeste te storen aan die smg's zelfs om medium range word ik vaak neer gesproeit want schieten kun je het niet noemen. Ik speel op de xbox waardoor je met het probleem zit dat de schade bij de tegenstande later aankomt dan dat jij schiet. Als ik iemand close range met 10 kogels met de stoner raak leg ik het nogsteeds af tegen die smg. Terwijl die gast ook gewoon door had moeten zijn.

Bij halo komt die schade teminste nog aan, maar bij BO is dat niet zo waardoor die soor sproeier als ze host hebben ongestoort kunnen rond rennen
Tip: Ga ook sproeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 11:41
AvanCade schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:46:
Ik vind het erg jammer dat er op de console vrijwel nooit iemand gerevived word. Als iemand dood op de grond ligt ga ik mijn best doen om die persoon te reviven.

Maar ik ben zelf vaker dood gegaan en staan er 3 teammates om me heen en die laten mij lekker creperen (ik speel overigens op de PS3). Naast het feit dat je mij er een plezier en je plicht ermee doet krijg je er ook nog eens punten ervoor. Erg storend.

Overigens vind ik het ook jammer dat ik na 4 matches al ingedeeld wordt met lvl40+. Daar zit je dan als lvl6 tussen allemaal lvl40+. Zo kom ik vrijwel niet meer aan de bak met kills...
hier 1 van de personen die je wel zou reviven, ik ga er niet naar de andere kant van map voor rennen maar als ik toch in de buurt ben revive ik players.

ik zie ook wel mensen met lvl 6 in potjes waar ik in zit maar de meeste zitten toch aardig op hetzelfde lvl als ik (ben richting de 40 geloof ik).
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:42:
[...]
Level 6, waarschijnlijk dus nog geen LastStandPro......anderen kunnen je nog niet reviven 8)7
had ik nog niet bij stil gestaan.... dan ren ik je ook voorbij :P

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 06-12-2010 13:36 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
ik speel eigenlijk alleen domination en heb nog niet echt de behoefte gehad om flakjacket te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Het zelfde doen als waar jij je aan iriteert is nou ook niet echt de oplossing. Ik wil me niet verlagen naar het rondrennen en sproeien.

Ik ben wel een claymore user en hardline :+ ik heb gewoon het geluk niet om veel kills te maken. Wordt gewoon teveel in mijn rug gelopen door sproeiers. En ik ben geen camper ik heb het gedult niet om 1 minute te wachten vind ik gewoon geen bal aan. Ik heb wel wat lopen klote met combat training. Leuk om TDM te doen tegen 9 low level bots. Ze mikken wat traag maar daarna hebben ze wel een lock waar je niet uit komt. Een potje een KD van 75 rolling thunder en chopper gunner en gunschip :+ was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik had gisteren op een potje Hardcore S&D dezelfde dude 3 keer in één ronde gerevived.. Dat was wel even lullig voor de tegenstanders, en ja, zelf heb ik ook een hekel aan het doodgaan aan last stand, maar op een gegeven moment heb ik het ook wel door dat bij een bepaalde valanimatie ik nog even wat door moet schieten.

Als men op een moeilijk bereikbare plek ligt, en je vervolgens 30 seconden nog hebt om hem af te maken, dán is het pas irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ArgantosNL schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:39:
[...]

Het zelfde doen als waar jij je aan iriteert is nou ook niet echt de oplossing. Ik wil me niet verlagen naar het rondrennen en sproeien.

Ik ben wel een claymore user en hardline :+ ik heb gewoon het geluk niet om veel kills te maken. Wordt gewoon teveel in mijn rug gelopen door sproeiers. En ik ben geen camper ik heb het gedult niet om 1 minute te wachten vind ik gewoon geen bal aan. Ik heb wel wat lopen klote met combat training. Leuk om TDM te doen tegen 9 low level bots. Ze mikken wat traag maar daarna hebben ze wel een lock waar je niet uit komt. Een potje een KD van 75 rolling thunder en chopper gunner en gunschip :+ was wel grappig.
Ik weet da thet geen goede oplossing is hoor ;)! Just joking.
Maarja het is zoiezo een bepaald manier van spelen! Dus het is kut, maar je kan er ook niks aan doen :).
Laatst ook wat combat training gedaan in nuketown, en score en alles op het hoogst, en dan tegen 9 low bots inderdaad. ik had iets van 200 kills ofzo, in ieder geval HEEL VEEL! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rondrennen en sproeien is een vrij goede techniek als xbox live je weer eens in een lag festijn heeft gegooid. De techniek waarmee je de hoogste KD mee haalt is de juiste. In TDM in elk geval.

Als ik een keer geen lag heb dan ben ik zeer in mijn nopjes met famas + silencer. Vaak ghost pro voor geen rode lettertjes, altijd sleight of hand en hacker/last stand. Meestal hacker omdat ik ga smijten met controllers van claymore deaths. Is er iets beter dan sleight of hand? De 2e slot vind ik een beetje suf verder.

Heb sterk het idee dat party groote de kans op laggy potjes vergroot. Speel met veul plezier met een aantal jongens van hier. We hebben wel erg vaak laggy toestanden. In ieder geval veel meer dan als ik met maar 1 ander ga knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Ik vind alle perks en killstreaks sowieso onzin (denkt terug aan cod2) Ik hou van lekker puur spelen, daarom ben ik nu ook even flink aan het prestigen om die "pure" gamemode te unlocken. Dat haalt teminste weer de "echte" skills naar boven van de mensch.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Bouli schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:14:
Ik vind alle perks en killstreaks sowieso onzin (denkt terug aan cod2) Ik hou van lekker puur spelen, daarom ben ik nu ook even flink aan het prestigen om die "pure" gamemode te unlocken. Dat haalt teminste weer de "echte" skills naar boven van de mensch.
Zoals al heel vaak besproken, en om verdere discussie te laten bloeien, wat zijn in jou ogen ''ECHTE'' skills dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Schieten en raken. Zonder hulpmiddelen a la hefschroefvliegtuigen en gekke radardingentjes.

Ik ken nu de levens al zo'n beetje uit het hoofd, dus ik doe aan muurschieten op plekken waarvan ik weet dat er mensen zitten.... en dan wordt je meteen uitgemaakt voor hacker bla bla en krijg je een kick/ban enzo. Volgens mij snappen mensen niet, dat er ook echt goede spelers in een spel zitten en niet alleen cheaters? :/

Nee je moet in een hoekje stil gaan zitten, zorgen dat je 7 kills maakt en je helicopter de rest laten doen? Dat is toch saai :'(

[ Voor 77% gewijzigd door Bouli op 06-12-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

in een hoekje zitten en wachten op een tegenstander bedoel je.. want dat gebeurde zo vaak in CS en aanverwante waar je geen radar had, geen mooie perks die dat konden verkomen. MAar als je dat graag wil spelen waarom ga je dan een game kopen waar dit allemaal in zit? En waarom ga je er dan over klagen? Het is net zoiets als klagen over het feit dat er in Fifa te veel arcade gespeeld word.. no shit sherlock, dat wist je bij de aankoop al.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Bouli schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:23:
Schieten en raken. Zonder hulpmiddelen a la hefschroefvliegtuigen en gekke radardingentjes.

Ik ken nu de levens al zo'n beetje uit het hoofd, dus ik doe aan muurschieten op plekken waarvan ik weet dat er mensen zitten.... en dan wordt je meteen uitgemaakt voor hacker bla bla en krijg je een kick/ban enzo. Volgens mij snappen mensen niet, dat er ook echt goede spelers in een spel zitten en niet alleen cheaters? :/

Nee je moet in een hoekje stil gaan zitten, zorgen dat je 7 kills maakt en je helicopter de rest laten doen? Dat is toch saai :'(
Euhm, jij schiet op willekeurige hoekjes, en noemt jezelf hierboven een goede speler. Ja Als mensen 7 kills maken en chopper krijgen, is dat goed. Dat is ook een vorm van skill.
Dat jij eigenlijk op puur ''geluk'' door muurtjes gaat schieten, vind ik minder skill dan 7 kills maken van dezelfde plek zonder gepakt te worden hoor ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
Skills bij het gamen zijn, aimen, schieten, bewegen en strategie. Als je deze skills goed beheerst ben je naar mijn inziens een aardig tot goede gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

FrankLe schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:31:
[...]

Euhm, jij schiet op willekeurige hoekjes, en noemt jezelf hierboven een goede speler. Ja Als mensen 7 kills maken en chopper krijgen, is dat goed. Dat is ook een vorm van skill.
Dat jij eigenlijk op puur ''geluk'' door muurtjes gaat schieten, vind ik minder skill dan 7 kills maken van dezelfde plek zonder gepakt te worden hoor ! :P
Zijn ook geen willekeurige hoekjes, zelf schiet ik vaak op bepaalde momenten in een potje ook op muren waar dan vaak mensen achter lopen/zitten. Soms heb je dan een hit marker te pakken en weet je dat je nog even door moet schieten, dat vind ik ook wel bij skill horen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

xeple schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:34:
Skills bij het gamen zijn, aimen, schieten, bewegen en strategie. Als je deze skills goed beheerst ben je naar mijn inziens een aardig tot goede gamer.
En bij strategie hoort ook op het juiste moment je killstreaks inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, ik denk dat je weinig kills maakt als je niet gaat schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ja maar als jij op 1 plek zit, 3 min te wachten, er komen er 5 om een hoekje, en jij knalt ze af met 1 magazijn en een balastic headshot. Heb je dan skills? Of ben je dan een NOOBcamper?

*ik weet mijn antwoord wel, even wachten wat jullie daarop zeggen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
MicScott schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:35:
[...]

Zijn ook geen willekeurige hoekjes, zelf schiet ik vaak op bepaalde momenten in een potje ook op muren waar dan vaak mensen achter lopen/zitten. Soms heb je dan een hit marker te pakken en weet je dat je nog even door moet schieten, dat vind ik ook wel bij skill horen eerlijk gezegd.
In mijn ogen is schieten op bepaalde hoekjes waarvan je denkt dat er iemand zit geen skill, maar ervaring. Je weet immers van alle voorgaande potjes dat daar mensen zitten. De hitmarker haalt ook nog eens skill weg, want als dat ding er niet was dan is het pas knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, mijn ervaring leert me dat het in BO lastig is om langer dan.. kort op één plek te zijn? Tegenstanders komen altijd van alle kanten, spawns wisselen als de malle en als je één iemand pakt weet die meteen waar je zit. Ik camp zelf niet bepaald, maar als ik soms eventjes temporiseer om om te oriënteren, iemand op te wachten of wat dan ook dan verschijnt er in no-time weer iemand achter- of naast me.

Verder hoop ik dat niet meer mensen Flak Jacket gaan gebruiken, niet nu granaten werpen een van m'n favoriete bezigheden is geworden :p (Warlord pro ftw!)

En @ mensen die geen killstreaks of perks of wat dan ook willen, daar is toch Barebones voor? Hoef je niet voor te prestigen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:37:
[...]

Goh, ik denk dat je weinig kills maakt als je niet gaat schieten..
Ja daarmee word dus bedoeld, sprayen of burst shots. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15
(jarig!)
[b][message=35157032,noline]. De opdracht om nades terug te gooien is echt klote. Je krijgt eigenlijk nooit de kans om een nades terug te gooien want de meeste mensen cooken ze eerst en je moet ook nog eens op de juiste plaats staan :( .
Join een Nuketown 24/7, je hoeft een granaat niet helemaal weg te gooien. Op het moment dat je kan klikken en je klikt telt ie al mee ook al ontploft een een tiende van een seconde later.

En aangezien daar iedereen met granaten in de weer is zou het niet zo'n probleem moeten zijn.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Hogader schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:38:
[...]

In mijn ogen is schieten op bepaalde hoekjes waarvan je denkt dat er iemand zit geen skill, maar ervaring. Je weet immers van alle voorgaande potjes dat daar mensen zitten. De hitmarker haalt ook nog eens skill weg, want als dat ding er niet was dan is het pas knap.
Oefening baart skill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
FrankLe schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:37:
[...]

Ja maar als jij op 1 plek zit, 3 min te wachten, er komen er 5 om een hoekje, en jij knalt ze af met 1 magazijn en een balastic headshot. Heb je dan skills? Of ben je dan een NOOBcamper?

Een balastic noob camper met skills :9

Ik zou het nog best knap vinden als een camper er 5 neer kan halen die net het hoekje om komen lopen.
In de meeste gevallen zijn het er 2 of 3 en word hij zelf neer gemaaid omdat er dan 5 tegelijkertijd meteen het hele magazijn leegpompen. Zijn het er nu 5 die exact op een rijtje lopen ja dan is het dus gewoon dumb luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankLe schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:37:
[...]

Wie is/zijn er noob, de persoon(en) die dom de val in rennen. Of de camper..? Juist ja, de kneusjes die niet opletten en dom rondrennen (Run'n'Gunners).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Nee hoor, kunst B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:26
Dibbuz schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:53:
[...]

Join een Nuketown 24/7, je hoeft een granaat niet helemaal weg te gooien. Op het moment dat je kan klikken en je klikt telt ie al mee ook al ontploft een een tiende van een seconde later.

En aangezien daar iedereen met granaten in de weer is zou het niet zo'n probleem moeten zijn.
Ja daar had ik ook al aan gedacht en dus ook geprobeerd, maar dat valt dus echt niet mee. Het is me na 1 dag proberen nog maar 1x gelukt.

Waar ik me op het moment mateloos aan irriteer zijn die mensen die bij het zien van een vijand direct op hun buik duiken. Het is in dit spel veel te makkelijk om prone te gaan en dan ook nog eens snel te schieten (ook nog veel accurater vanwege prone). Hier mogen ze van mij wel een soort van anti quickscope iets voor inbouwen. Op je buik duiken en net zo snel kunnen schieten als de ander is totaal niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
xeple schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:01:
[...]

Een balastic noob camper met skills :9

Ik zou het nog best knap vinden als een camper er 5 neer kan halen die net het hoekje om komen lopen.
In de meeste gevallen zijn het er 2 of 3 en word hij zelf neer gemaaid omdat er dan 5 tegelijkertijd meteen het hele magazijn leegpompen. Zijn het er nu 5 die exact op een rijtje lopen ja dan is het dus gewoon dumb luck.
Als geen van die 5 jou kan schieten, wie is er dan een noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Ik denk iig dat we het er over eens kunnen zijn dat skills relatief zijn. De ene persoon vind no perks en alleen maar knallen skills, de andere in een hoekje zitten en 5 man afknallen en de volgende vind heet weer skills als een persoon zo veel mogelijk meters aflegd in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Heren,

Ik heb nu een heerlijke class ontdekt:

Ak74U met rapidfire en silencer
Steady aim en
Ninja

Pure porno... :9

Flackjacket is een waardevolle perk, maar hij staat me tegen... :-(

I need no protection of that kind.... 8)

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
D4NG3R schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:04:
[...]

Wie is/zijn er noob, de persoon(en) die dom de val in rennen. Of de camper..? Juist ja, de kneusjes die niet opletten en dom rondrennen (Run'n'Gunners).
Klopt, maar ik heb een raare ziekte. Als een campert mij killed dan doe ik er alles aan om hem kapot te maken ! Ik wacht nadat hij deaud is net zolang totdat hij weer in zijn tentje kruipt, om hem vervolgens weer net zo hard de tent uit te schoppen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Bezulba schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:25:
in een hoekje zitten en wachten op een tegenstander bedoel je.. want dat gebeurde zo vaak in CS en aanverwante waar je geen radar had, geen mooie perks die dat konden verkomen. MAar als je dat graag wil spelen waarom ga je dan een game kopen waar dit allemaal in zit? En waarom ga je er dan over klagen? Het is net zoiets als klagen over het feit dat er in Fifa te veel arcade gespeeld word.. no shit sherlock, dat wist je bij de aankoop al.
Ik klaag toch niet?
FrankLe schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:31:
[...]

9 van de 10 keer wel een kill. Ik weet uit instinct dat daar mensen zitten, maakt mij dat dan slecht? Op een gegeven moment heb ik gewoon door hoe een level in elkaar zit en gebruik ik gewoon die "tactiek" Ik heb ook vaak zat wars gespeeld van cod4 en daar deden de pro-spelers hetzelfde hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
zo ben bijna bij prestige 1 weer lvl 50 :)
heeft prestige nog meer nut dan opnieuw beginnen:P

en zit zelf met een probleempje ofja bijna op iedere server uitgezonderd HC servers
dat andere spelers mijn stijl niet leuk vinden dan dan als er een admin op de server komt dan word ik gekickt en meestal gebanned.
ik speel dan knife only voor mijzelf :P ik bunnyhop niet of iets dergelijks maar ontwijk wel alles en loop heen en weer, owjah op HC servers lukt dit natuurlijk bijna niet dus vandaar dat ze er geen last van hebben.

iemand anders hier iets tegen ?

ik gebruik Lightw8 pro stady aim pro en marathon pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Knife only in je eentje is leuk om te doen, doe ik ook vaak zat, ook om die challenges te halen. Je vernederd dan gewoon je tegenspeler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

PiRiVi schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:08:
Heren,

Ik heb nu een heerlijke class ontdekt:

Ak74U met rapidfire en silencer
Steady aim en
Ninja
Je hebt dus 2 attachments op je wapen EN ook nog steady aim, knap hoor. Leg eens uit ? :o

edit; mijn bovenstaande post moest een edit zijn ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Bouli op 06-12-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Helemaal gelijk, ik heb alleen silencer...
Warlord heb ik ff gehad om te testen...
Bouli schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:21:
[...]

Je hebt dus 2 attachments op je wapen EN ook nog steady aim, knap hoor. Leg eens uit ? :o

edit; mijn bovenstaande post moest een edit zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 17:51
wat een bazen :>

geblaat over campers, rushers, tubers, noobs,en ga zo maar door 8)7
Ieder heeft zijn eigen gamestyle toch? Of iemand nou campt, rusht of tubed ( zit er niet voor niets in toch _/-\o_ ) Kom op zeg, als je het niet aankan dan gaat men maar een ander spelletje doen.

Al officieel nieuws voor een nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:24:

[...]
wat is je 1ste perk nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 12:39
in afwachting van de nieuwe patch, speel ik alleen nog maar nuketown demolition. dan weet je teminste van welke kant de vijand komt. en spawnt het halve vijandelijke team teminste niet 2 meter achter je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Bouli schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:18:
Knife only in je eentje is leuk om te doen, doe ik ook vaak zat, ook om die challenges te halen. Je vernederd dan gewoon je tegenspeler :D
Je vernedered ze net zo hard als dat je ze gewoon killd. Knifen in call of duty is namelijk niet echt iets wat iemand vernederd (een backstab misschien wel maar dat is anders in dit geval).

Als je nog een knife zou moeten selecteren als wapen en je dan stiekemer moet rondlopen dan is het een vernedering in mijn ogen.

Ik snap trouwens volkomen dat je wordt gekicked met je knife running. Ikzelf vind dat het enigste rotte wat ze tegen mij gebruiken. Maarja tis een speelstijl van mensen die het leuk vinden, dus ik laat het lekker gaan en spray ze dan maar kapot als ze weer aan komen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-04 15:27
Hogader schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:31:
[...]

Je vernedered ze net zo hard als dat je ze gewoon killd. Knifen in call of duty is namelijk niet echt iets wat iemand vernederd (een backstab misschien wel maar dat is anders in dit geval).

Als je nog een knife zou moeten selecteren als wapen en je dan stiekemer moet rondlopen dan is het een vernedering in mijn ogen.

Ik snap trouwens volkomen dat je wordt gekicked met je knife running. Ikzelf vind dat het enigste rotte wat ze tegen mij gebruiken. Maarja tis een speelstijl van mensen die het leuk vinden, dus ik laat het lekker gaan en spray ze dan maar kapot als ze weer aan komen rennen.
Dat is zielig zeg... Knife runners kicken... Probeer het zelf maar eens, dan weet je dat 't niet makkelijk is. De tegenstander heeft in die tussentijd meer tijd gehad om je te killen dan dat de kniferunner zelf een pistol had gebruikt.

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Lightweight
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:26:
[...]

wat is je 1ste perk nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het lijkt erop dat ik in de Sharpshooter matches vooral winst maak met de pistolen. Anderen kunnen daar voor geen kut mee schieten om een of andere reden. Wel grappig dat als er een wapen met een tube eronder langs komt iedereen gaat lopen tuben terwijl schieten toch makkelijker is imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Wat mij op valt is dat alle klachten van wie dan ook over wie dan ook altijd voortkomen uit het onvermogen van de klager zich ertegen te wapenen.

Ookal roepen ze "ik spray knifer wel als hij aan komt rennen" of ik "schop hem uit zijn tent als hij mij heeft gekilled".

Ik ben zelf een knifer en ik kan je zeggen dat ik in de korte ruimte bijna onverslaanbaar ben daarmee.
Op lange afstanden, wees gerust, pak ik echt mijn wapen, knifen doe je in close combat....

Ook ik word weleens door een speler die graag op 1 plek blijft zitten gekilled, door een gebruiker van de grenade launcher gekilled, door een persoon met een werpmes en door collega-gamers die graag snel inzoomen met een sniperwapen...

(Let hier op het vermijden van de hater-termen die hierbij horen)

Doel is om per saldo de baas te zijn over de vijand, linksom of rechtsom...

FRUSTRATIE IS HET LELIJKE BROERTJE VAN WOEDE

Dus have fun en be the best you can, don't care how...
highmastdon schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:39:
[...]

Dat is zielig zeg... Knife runners kicken... Probeer het zelf maar eens, dan weet je dat 't niet makkelijk is. De tegenstander heeft in die tussentijd meer tijd gehad om je te killen dan dat de kniferunner zelf een pistol had gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PiRiVi schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:24:

[...]
AK74u met Grip + Rapid Fire. Dat is pas porno op Nuketown. :P
En Flat Jacket erbij om te cappen als je Domination speelt. _/-\o_
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client