is er eigelijk al iets bekend van die modtools ? Zit daar een mapmaker in ofzo ?
Ik zou zeggen stuur het op naar Treyarch en hopelijk passen ze het aan in de volgend patch! (al denk ik dat ze het eerst nog wel druk genoeg hebben andere dingen te patchenNickThissen schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:13:
Ben het er wel mee eens dat die RC-XDs wat minder mogen. Het is niet dat ze overpowered zijn ofzo, integendeel ze zijn heel zwak, je moet al veel geluk hebben wil je er een multikill mee maken, ze worden makkelijk kapot geschoten, en de tijd die jij nodig hebt om al je autotjes te gebruiken kun je veel beter gebruiken om zelf kills te maken of punten te capturen. De reden dat ze minder mogen van mij is gewoon omdat ze veel te vaak voorkomen. In de kleinere maps vooral is het gewoon constant "RC-XD inbound", word er gek van! Het zou denk ik beter zijn om ze wat sterker te maken (iets grotere explosie, iets minder snel kapot geschoten, maar iets minder lang de tijd ofzo), maar dan wel pas na 5 kills te doen (zoals de predator in MW2 eigenlijk). Dan zijn ze ook nuttig om te gebruiken maar worden ze niet door jan en allemaal gespammed.
Klinkt mij iig als muziek in de oren.
Als hij dan iets betere armor ten koste van wat snelheid heeft en na iets van 5 kills, is het veel meer de moeite waard om te gebruiken.
De tijd dat je nu bezig bent zo'n ding te gebruiken kan je zelf alweer 3 kills maken, gekilled worden, respawnen en nog eens 3 kills maken
Ach, iets opsturen naar Treyarch heeft op dit moment 0 zin. De forums worden volgespammed met non-problemen (huilen om claymores zoals hier ook gebeurtCrackSlet schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:30:
[...]
Ik zou zeggen stuur het op naar Treyarch en hopelijk passen ze het aan in de volgend patch! (al denk ik dat ze het eerst nog wel druk genoeg hebben andere dingen te patchen)
Klinkt mij iig als muziek in de oren.
Als hij dan iets betere armor ten koste van wat snelheid heeft en na iets van 5 kills, is het veel meer de moeite waard om te gebruiken.
De tijd dat je nu bezig bent zo'n ding te gebruiken kan je zelf alweer 3 kills maken, gekilled worden, respawnen en nog eens 3 kills maken
Dat bedoel ik! EXACT!reemprive schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:42:
Om mijn punt wat betreft de RCXD's wat meer te verhelderen heb ik even een filmpje opgenomen(en ja ik stond naast de vlag zonder te cappen):
YouTube: rcxd ownage
[ Voor 43% gewijzigd door DeBaroN op 03-12-2010 15:39 ]
Alle grote problemen zijn dan ook wel bekend bij treyarch hoor, wees daar maar niet bang voor en op dat forum nog wat plaatsen zal idd weinig doen.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
nuketown is dan ook wel een extreem slechte map voor 18 man domination. die is echt veel te klein voor zo veel mensenbaronruud schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:38:
[...]
Dat bedoel ik! EXACT!echt zwaar irritant
blup
Ook voor HQ trouwens, een HQ te pakken krijgen is bijna onmogelijk. Daarom hebben wij hem uit de roulatie gehaald op onze serverBezulba schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:43:
[...]
nuketown is dan ook wel een extreem slechte map voor 18 man domination. die is echt veel te klein voor zo veel mensen
Overigens overweeg ik vanwege de poll om ook Hanoi uit de roulatie te slopen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Misschien om een vanavond een TMD te doen met wat GoT... lekker knallen en whinen tegen elkaar
Hahahah lijkt me wel oke! Ik zit vaak op de GoT en Tigers server, als deze niet leeg of vol zijn that isMaduth schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:07:
Misschien om een vanavond een TMD te doen met wat GoT... lekker knallen en whinen tegen elkaar
Zal vanavond vanaf half negen wel via de steam wat bekende forum namen opzoeken
Ik vind dat de Blackbird killstreak véél te weinig gebruikt wordt trouwens. Het is zonder twijfel een van de beste killstreaks, je kan zo een minuut ongeveer alle vijandelijke posities inclusief richting in real-time op de camera zien. Bijna een wallhack
Heu? Het zal wel aan mij liggen, maar je krijgt een RCXD toch pas na 3 kills? Ok, dan die ene perk erbij waardoor je er maar 2 hoeft, maar dan kom je er na de eerste RCXD toch nog een tekort? De eerste paar RCXD kills waren geen double kill. Ik snap er geen reet van?!.reemprive schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:42:
Om mijn punt wat betreft de RCXD's wat meer te verhelderen heb ik even een filmpje opgenomen(en ja ik stond naast de vlag zonder te cappen):
YouTube: rcxd ownage
Verwijderd
Weet niet of het al gepost was:
YouTube: TNM | Black Ops Top 5 Plays | Episode 1
TNM is weer begonnen met een nieuwe serie Top 5 Plays.
YouTube: TNM | Black Ops Top 5 Plays | Episode 1
TNM is weer begonnen met een nieuwe serie Top 5 Plays.
Je kan ze sparen.AmonTobin schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:03:
[...]
Heu? Het zal wel aan mij liggen, maar je krijgt een RCXD toch pas na 3 kills? Ok, dan die ene perk erbij waardoor je er maar 2 hoeft, maar dan kom je er na de eerste RCXD toch nog een tekort? De eerste paar RCXD kills waren geen double kill. Ik snap er geen reet van?!.
Je killed twee mensen, dat is een RCXD. Als je dan dood gaat en je killed weer twee mensen krijg je er weer een RCXD bij.
Ik had die RCXD's daarvoor gehaald maar niet gebruikt. Het waren er volgens mij 15. als ik goed heb geteld. Je kan niet met een killstreak een killstreak halen, zoals in MW2.AmonTobin schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:03:
[...]
Heu? Het zal wel aan mij liggen, maar je krijgt een RCXD toch pas na 3 kills? Ok, dan die ene perk erbij waardoor je er maar 2 hoeft, maar dan kom je er na de eerste RCXD toch nog een tekort? De eerste paar RCXD kills waren geen double kill. Ik snap er geen reet van?!.
Echt waar?! Dat is nog eens slecht zeg. Vind je het gek dat die dingen zo enorm gespammed worden.superbassie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:08:
[...]
Je kan ze sparen.![]()
Je killed twee mensen, dat is een RCXD. Als je dan dood gaat en je killed weer twee mensen krijg je er weer een RCXD bij.
Dat is waar ook idd. Dat is dan weer goed geregeld, maar dat sparen van kilstreak rewards moet echt weg. Dat is echt geen goed idee.reemprive schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:09:
[...]
Ik had die RCXD's daarvoor gehaald maar niet gebruikt. Het waren er volgens mij 15. als ik goed heb geteld. Je kan niet met een killstreak een killstreak halen, zoals in MW2.
Helemaal mee eens! Geweldige streak gewoon. Heb ik standaard altijd aan.MicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:46:
Ik vind dat de Blackbird killstreak véél te weinig gebruikt wordt trouwens.
Ook de samsite is erg handig, als je geen Ghost hebt is een UAV snel uit de lucht.
Waar vui zit, zit geen glans!
Ik gebruik Counter-Uav, Blackbird en Chopper gunner als kill streaks.MicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:46:
Ik vind dat de Blackbird killstreak véél te weinig gebruikt wordt trouwens. Het is zonder twijfel een van de beste killstreaks, je kan zo een minuut ongeveer alle vijandelijke posities inclusief richting in real-time op de camera zien. Bijna een wallhack
Ook counter-uav is ontzettend goed voor 't team, aangezien er altijd al genoeg anderen met uav zijn.
Blackbird wordt denk ik wel als de beste killstreak gezien, maar niet veel mensen halen constant 7-8 kills ervoor, mezelf inbegrepen 
Ik gebruik zelf nu om uit te proberen sam turret, care package en sentry gun, icm met hardline pro hax. 3x care package of dingen die je team sowieso wel gaan helpen bij objective modes.
Normaal zou ik ook iets van (counter-)spyplane, blackbird en attack helicopter of chopper gunner gebruiken.
(als je dat niet bedoelde
)
Beetje lullig als je net een blackbird hebt na een spray van meerdere mensen, maar de laatste fragged je met second chance
Ik gebruik zelf nu om uit te proberen sam turret, care package en sentry gun, icm met hardline pro hax. 3x care package of dingen die je team sowieso wel gaan helpen bij objective modes.
Normaal zou ik ook iets van (counter-)spyplane, blackbird en attack helicopter of chopper gunner gebruiken.
Het niet hebben van 2x dezelfde killstreak in je 'queue' is wel genoeg naar mijn meningAmonTobin schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:21:
Dat is waar ook idd. Dat is dan weer goed geregeld, maar dat sparen van kilstreak rewards moet echt weg. Dat is echt geen goed idee.
Beetje lullig als je net een blackbird hebt na een spray van meerdere mensen, maar de laatste fragged je met second chance
[ Voor 38% gewijzigd door Gundogan op 03-12-2010 17:54 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Dit gaat schijnbaar binnenkort gepatched worden, waarna het re-rollen van SAM en Sentry niet meer mogelijk is. (dit staat schijnbaar ergens op de Twitter van een van de dev's, en een aantal Black Ops fora staan er ondertussen vol over)Gundogan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:50:
Overigens ben ik het eens met het sentiment dat de Blackbird de beste killstreakreward is. Je kunt geen kant meer op als de tegenstander zo'n ding in de lucht heeft, ze zien je altijd en overal aankomen - een minuut lang
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 17:58 ]
Gaat lekker vanavond
Ik dacht zet voor de grap eens chopper gunner en gunship allebei (en UAV). Twee potjes TDM gespeeld, twee maal chopper + gunship gehaald
Eerste op firing range, vrij laat in het potje dus chopper waren maar een paar kills (uiteindelijk 42-6 ofzo), en een keer op nuketown hahaha, dat was 34-3, en die 3 waren in die 2 minuten dat ik niets kon doen omdat ik in een chopper of gunship zat... Deze combo ga ik vaker gebruiken.
Gaat hier al twee dagen kut.
Niet ene keer een Chopper kunnen halen omdat de wapens opeens 10x zwakker lijken...
En dan gaat het net ff goed...flikkert de server er weer uit.
En dan gaat het net ff goed...flikkert de server er weer uit.
Waar staat de complete poll eigenlijk?Frentik schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:34:
[...]
Laten we het polletje nog eens tevoorschijn halen
[...]
Vond dit wel een leuke tomahawk, zag een klein gaatje en dacht: laten we dat eens proberen
YouTube: CoD Black Ops - Tomahawk through tiny gap!
Helaas doet het geluid het weer eens niet.. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Ik render het met Sony Vegas, heb al verschillende geprobeerd, onder andere Windows Media Audio 9, 10, etc, maar het lijkt random wanneer het werkt en wanneer niet. In windows werkt het gewoon prima maar eenmaal geupload is het of alleen wat gekraak zoals nu, of het loopt 5 seconden achter... Snap er niets van
Helaas doet het geluid het weer eens niet.. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Ik render het met Sony Vegas, heb al verschillende geprobeerd, onder andere Windows Media Audio 9, 10, etc, maar het lijkt random wanneer het werkt en wanneer niet. In windows werkt het gewoon prima maar eenmaal geupload is het of alleen wat gekraak zoals nu, of het loopt 5 seconden achter... Snap er niets van
Verwijderd
Na weer even lichtelijk gefrustreerd te zijn geraakt van BO heb ik voor het eerst sinds de BO release weer eens MW2 in de xdoos gestopt. Ik heb maar twee potjes gedaan maar goh wat voelde dat weer goed aan zeg. Ik merkte toen pas echt hoeveel verschil een paar zaken wel niet maken, met als voornaamste Stopping Power en een relatief goed spawnsysteem.
Ik zal zeker BO nog niet afschrijven of verkondigen dat het een slecht spel is (integendeel), maar als ik niet op korte termijn een beetje wen aan de ergernisjes die ik heb zou het zomaar eens kunnen dat ik weer terugval op MW2.
Ik zal zeker BO nog niet afschrijven of verkondigen dat het een slecht spel is (integendeel), maar als ik niet op korte termijn een beetje wen aan de ergernisjes die ik heb zou het zomaar eens kunnen dat ik weer terugval op MW2.
Ik doe het met Windows Movie Maker, werkt prima. Vind Vegas te ingewikkeld om me in te verdiepen. Ik kan je. Filmpje niet zien, ligt denk ik aan mijn telefoon.NickThissen schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:12:
Vond dit wel een leuke tomahawk, zag een klein gaatje en dacht: laten we dat eens proberen![]()
Hmm... gebruik je fraps of die ingame opname commands? Met in ieder geval de ingame opname commands lijkt vegas niet echt goed met de gemaakte filmpjes overweg te kunnen (niet afspelen of maar half of met problemen). Als ik ze een keer door virtualdub haal voordat ik ze bewerk in vegas (save as avi, wordt wel een grote file zo), werkt het weer prima.NickThissen schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:12:
Vond dit wel een leuke tomahawk, zag een klein gaatje en dacht: laten we dat eens proberen![]()
Nee gewoon fraps. Zoals ik al zei, in windows werkt het gewoon prima, alleen na uploaden niet, dus het lijkt erop dat ik codecs gebruik waar youtube niet mee overweg kan ofzo...Gundogan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:13:
[...]
Hmm... gebruik je fraps of die ingame opname commands? Met in ieder geval de ingame opname commands lijkt vegas niet echt goed met de gemaakte filmpjes overweg te kunnen (niet afspelen of maar half of met problemen). Als ik ze een keer door virtualdub haal voordat ik ze bewerk in vegas (save as avi, wordt wel een grote file zo), werkt het weer prima.
Tip voor iedereen die via codecs ect zijn video wil uploaden.. Maak hem 60FPS (Desnoods met dubbele frames welke je op 2x speed afspeelt). Ben er achter gekomen dat YT k*t doet met 30FPS filmpjes, maar niet met 60FPS.
Nog niet geprobeerd met FRAPS opnames van BO though
.
Nog niet geprobeerd met FRAPS opnames van BO though
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Welke complete poll?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
toen ik bo nog speelde had ik als killstreaks die ene bommenwerper, choppergunner en gunship/dogsNickThissen schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:55:
Gaat lekker vanavondIk dacht zet voor de grap eens chopper gunner en gunship allebei (en UAV). Twee potjes TDM gespeeld, twee maal chopper + gunship gehaald
Eerste op firing range, vrij laat in het potje dus chopper waren maar een paar kills (uiteindelijk 42-6 ofzo), en een keer op nuketown hahaha, dat was 34-3, en die 3 waren in die 2 minuten dat ik niets kon doen omdat ik in een chopper of gunship zat... Deze combo ga ik vaker gebruiken.
Verwijderd
Hey PS3 gamers,
We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.
IN PROGRESS
Patch 1.04 is nearing the end of Phase 2 testing. Going into Phase 3 submissions on 12/6.
Patching process: http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=70&t=346952
Issues Addressed:
* • Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* • Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.
* • Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* • Addressed an issue with VOIP icons not appearing when USB headsets were plugged in prior to game launch.
* • Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
* • Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* • Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* • Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* • Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* • Contracts will now reset when the player Prestiges.
* • Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* • Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions.
* • Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* • Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Gameplay Tuning:
* • Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
* • Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* • Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* • Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
* • Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* • Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* • Additional minor reductions in knife lunge.
Wie weet is er nog hoop
We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.
IN PROGRESS
Patch 1.04 is nearing the end of Phase 2 testing. Going into Phase 3 submissions on 12/6.
Issues Addressed:
* • Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* • Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.
* • Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* • Addressed an issue with VOIP icons not appearing when USB headsets were plugged in prior to game launch.
* • Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
* • Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* • Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* • Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* • Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* • Contracts will now reset when the player Prestiges.
* • Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* • Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions.
* • Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* • Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Gameplay Tuning:
* • Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
* • Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* • Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* • Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
* • Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* • Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* • Additional minor reductions in knife lunge.
Wie weet is er nog hoop
Het is zeer goed dat ze ook de PS3 versie updaten, maar ook weer vreemd. Op de console mag je sowieso verwachten dat een spel direct goed werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 07:40:
Hey PS3 gamers,
IN PROGRESS
<knip lijstje met wijzigingen>
Wie weet is er nog hoop
Voor de PC is het gewoon te verwachten.
Niet erg, maar het is wel opmerkelijk dat de Xbox360 veel minder problemen heeft dan de PC en PS3.
[ Voor 61% gewijzigd door PromoX op 04-12-2010 16:51 . Reden: quote ingekort ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik vermoed dat het te maken heeft met een conversie van samplerate. Dan kun je dit soort effecten krijgen. Let dus op wat het origineel is, 44100 of 48000. Zorg ervoor dat je output gelijk is. Mediaplayers kunnen er vaak nog wat van bakken, maar een YT-codec kan er dan weer soep van maken.NickThissen schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:12:
Je bedoelt het origineel als in: de recording van fraps? Dus ik moet even kijken welke samplerate (kwa geluid is dat toch alleen..?) de opname heeft, en dan moet ik dezelfde kiezen tijdens het renderen? Ik heb er weinig verstand van maar ik zou toch verwachten dat zoiets wel vanzelf goed gaatNMNN schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:10:
[...]
Ik vermoed dat het te maken heeft met een conversie van samplerate. Dan kun je dit soort effecten krijgen. Let dus op wat het origineel is, 44100 of 48000. Zorg ervoor dat je output gelijk is. Mediaplayers kunnen er vaak nog wat van bakken, maar een YT-codec kan er dan weer soep van maken.
Ben nog steeds aan het experimenteren met de fps. Als ik v-sync aanzet dan krijg ik constant 60 fps. Met v-sync uit ging het tot max 125 fps.
Na com_maxfps verhoogt te hebben naar 200 gaat het tot 200fps als ik aan het spelen ben.
Is 200fps schadelijk voor de hardware of echt nodig, of kan ik net zo goed v-sync aanzetten en op 60fps draaien?
Wat zijn zo de gemiddelde fps die mede gamers gebruiken?
hardware; i7 2.80GHZ, 6GB mem, Ati 6870
Na com_maxfps verhoogt te hebben naar 200 gaat het tot 200fps als ik aan het spelen ben.
Is 200fps schadelijk voor de hardware of echt nodig, of kan ik net zo goed v-sync aanzetten en op 60fps draaien?
Verwijderd
gewoon een fps waarde die je steady haalt, zoals 125 of 250. Meesten gebruiken in BO 125 omdat het spel nog bugged is d8 ik.TecTo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:35:
Ben nog steeds aan het experimenteren met de fps. Als ik v-sync aanzet dan krijg ik constant 60 fps. Met v-sync uit ging het tot max 125 fps.
V-sync uit blijkt te helpen met aimen (en met v-sync wordt je FPS automatisch rond de 60 inderdaad). Maar 200 FPS is echt overkill. 60 FPS is echt genoeg in de meeste gevallen hoor, en een beetje meer kan nog wel eens helpen, maar meer dan 100 ofzo zul je echt niet merken. Als je zo makkelijk 200 FPS haalt kun je misschien je graphics wat omhoog gooien. Dingen als schaduwen, als je die nog niet aan hebt, kunnen echt wel helpen, ik zie regelmatig iemand aankomen doordat ik zijn schaduw zie. Leuk als ze dan beginnen te huilen dat ik wallhack heb, want ze hebben alles op het allerlaagste staan om zo hoog mogelijke FPS te halen en zien dus geen schaduwenTecTo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:35:
Ontopic; ik las net dat iemand hier zei dat ze misschien het re-rollen van SAMs en Sentries patchen; heb je hier een link van, want ik kan het zelf niet vinden. Ik maak er zelf dankbaar gebruik van namelijk.
[ Voor 66% gewijzigd door PromoX op 04-12-2010 17:23 ]
Verwijderd
Is het toeval dat je cannot migrate host krijgt in 50% van de gevallen dat je dogs inzet? 
Super irritant die mensen die hun KD proberen te beschermen door hun inet kabel eruit te trekken. Of misschien kan ik beter zeggen dat het super irritant is dat dit niet opgelost kan worden via het netwerk waar ik geld voor mag betalen om op te spelen (Xbox). Wie zal het zeggen.
Zo negatieviteit eruit. Topspel verder. Speel bijna alleen core TDM en vermaak me prima met de guns in dit spel. Ze voelen allemaal net wat minder 'easy and cheap' aan dan MW2. Je moet meer je best doen om je sights op de tegenstander te houden. Speelt heerlijk weg.
Super irritant die mensen die hun KD proberen te beschermen door hun inet kabel eruit te trekken. Of misschien kan ik beter zeggen dat het super irritant is dat dit niet opgelost kan worden via het netwerk waar ik geld voor mag betalen om op te spelen (Xbox). Wie zal het zeggen.
Zo negatieviteit eruit. Topspel verder. Speel bijna alleen core TDM en vermaak me prima met de guns in dit spel. Ze voelen allemaal net wat minder 'easy and cheap' aan dan MW2. Je moet meer je best doen om je sights op de tegenstander te houden. Speelt heerlijk weg.
Helemaal correct. En laten dat soort dingen nou net niet vanzelf goed gaan.NickThissen schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:29:
[...]
Je bedoelt het origineel als in: de recording van fraps? Dus ik moet even kijken welke samplerate (kwa geluid is dat toch alleen..?) de opname heeft, en dan moet ik dezelfde kiezen tijdens het renderen? Ik heb er weinig verstand van maar ik zou toch verwachten dat zoiets wel vanzelf goed gaat
De servers van YT comprimeren vervolgens ook weer dus zorg ervoor dat je een .avi of .mov aanlevert met de H264 codec. Dan heb je de minste kans op fouten naar mijn weten.
info
info
Verwijderd
of je doet gewoon makkelijk: download dit:NMNN schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:53:
[...]
Helemaal correct. En laten dat soort dingen nou net niet vanzelf goed gaan.
De servers van YT comprimeren vervolgens ook weer dus zorg ervoor dat je een .avi of .mov aanlevert met de H264 codec. Dan heb je de minste kans op fouten naar mijn weten.
info
info
http://www.mediafire.com/?m4zx4ntjzk2
uncompressed avi erin, fps goed zetten, preset op brassemense. dan heb je 1280x720 voor yt
Verwijderd
Check het lijstje wat Queezel een paar posts hierboven heeft gepost, daar staat 'ie tussen! Hopelijk geldt dit op korte termijn ook voor de Xbox, aangezien er ook een fix in het spawnsysteem staatJDeraGear schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:10:
[...]
Ontopic; ik las net dat iemand hier zei dat ze misschien het re-rollen van SAMs en Sentries patchen; heb je hier een link van, want ik kan het zelf niet vinden. Ik maak er zelf dankbaar gebruik van namelijk.
Verwijderd
Vsync is hetzelfde als alle andere cods.. toen heette het nog sync every frame.. als je die aan hebt staan blijft je limiet gewoon 60 fps wanneer je deze uit zet ga je over dit limiet heen, een steady fps van 125 is genoeg... in cod1 werd vaak 333 fps gebruikt zodat je bepaalde trickjumps kon uitvoeren... het is maar net wat je zelf gewend bent.TecTo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:35:
Niet dat ze het re-rollen van packages gaan patchen(als dat temisnte hardline pro is).
Zo geinig, paar gunships in een potje
.
Geen zin meer om moeitje te doen om 11 kills te halen, watik dan niet zo vaak haal.
Maar 3 pakketjes veranderen is soms erg nice als je 12 pakketjes inroept in ground domination ofzo
.
Je hebt toch maar 20 kills nodig voor 12 pakketjes, grote kans dat er iets moois inzit, maar ook schijtvaak uav-jammer
.
vind het een tof spel, de wapens voelen zeker minder cheap aan zoals hierboven staat idd.
Ik moet alleen nog een goede reticle vinden, weet iemand wat?
Ik wil een rondje dat hol is van binnen zegmaar, maar die sights zijn niet scherp, dus dan heb je een heel blurry sight waar je mee kunt mikken.
Commando red dot+ extended mags, echt ideaal als er 4 noobs voor je staan, kun je ze allemaal ni een keer neer knallen.
(speel btw op xbox)
Er is inderdaad een update nu net uitgekomen*
Zo geinig, paar gunships in een potje
Geen zin meer om moeitje te doen om 11 kills te halen, watik dan niet zo vaak haal.
Maar 3 pakketjes veranderen is soms erg nice als je 12 pakketjes inroept in ground domination ofzo
Je hebt toch maar 20 kills nodig voor 12 pakketjes, grote kans dat er iets moois inzit, maar ook schijtvaak uav-jammer
vind het een tof spel, de wapens voelen zeker minder cheap aan zoals hierboven staat idd.
Ik moet alleen nog een goede reticle vinden, weet iemand wat?
Ik wil een rondje dat hol is van binnen zegmaar, maar die sights zijn niet scherp, dus dan heb je een heel blurry sight waar je mee kunt mikken.
Commando red dot+ extended mags, echt ideaal als er 4 noobs voor je staan, kun je ze allemaal ni een keer neer knallen.
(speel btw op xbox)
Er is inderdaad een update nu net uitgekomen*
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
Heb ik net Hardline Pro ontdekt, hoor ik dat ze het gaan patchen. Zonde! Snel proberen nu het nog kan.
Ik ben natuurlijk wel blij dat ze het gaan patchen, maar je moet toegeven: ondanks dat je noobtubers kut vond, heb je het zelf ook wel geprobeerd bij MW2, toch?
Ik ben natuurlijk wel blij dat ze het gaan patchen, maar je moet toegeven: ondanks dat je noobtubers kut vond, heb je het zelf ook wel geprobeerd bij MW2, toch?
Zojuist level 26 met zombies gehaald, probleem is eigenlijk dat je zonder ammo komt te zitten. We deden allemaal erg zuinig aan en elke kogel was zo'n beetje raak. Iedereen had twee upgraded weapons waarvan één raygun. Maar als je niet tegen een max ammo aanloopt dan houdt het heel snel op. De laatste man bleef rondjes rennen en elke keer teleporten en granaten gooien maar op een gegeven moment kwam hij er ook niet meer door.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb her en der in het topic wat posts verwijderd (hier en daar zal er nog een minder fijne reactie staan, maar ik heb niet zo'n zin om het halve topic door te lopen..)
Bij deze het verzoek om vervelende reacties zoals in dit geval over hoe goed (of slecht) iemand wel niet is achterwege te laten. Dat geldt zowel voor de personen die de reacties uitlokken als de personen die er op ingaan (en die toch ook beter zouden moeten weten).
Bij deze het verzoek om vervelende reacties zoals in dit geval over hoe goed (of slecht) iemand wel niet is achterwege te laten. Dat geldt zowel voor de personen die de reacties uitlokken als de personen die er op ingaan (en die toch ook beter zouden moeten weten).
And I'm the only one and I walk alone.
Dat is nice gedaan zeg! Ik zou de smiley iets kleiner maken misschien, maar voor de rest is ie geniaal.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:29:
[afbeelding]
Mijn gamertag, moet nog wat meer verbeteren mss ander kleurtje
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Mijn evil clown

Grappig btw hoe een potje totaal kan veranderen als je een chopper krijgt. Begon net heel slecht op Nuketown, stond 6-11 volgens mij, waarvan zeker 9 deaths door frags/semtex.
Toen ging het ineens ff lekker en zat ik aan de 8 kills met Hardline, chopper time dus
Uiteindelijk toch nog met 52 kills geëindigd.

Grappig btw hoe een potje totaal kan veranderen als je een chopper krijgt. Begon net heel slecht op Nuketown, stond 6-11 volgens mij, waarvan zeker 9 deaths door frags/semtex.
Lol, die van jou lijkt erg op die van mij
Ik heb alleen de eigh-tball.

Sorry voor de slechte kwaliteit, iphone 3gs kwaliteit
Ik heb alleen de eigh-tball.

Sorry voor de slechte kwaliteit, iphone 3gs kwaliteit
PSN: Von_Smallhausn
Lekker potje zombies gedaan net met vinom en een maat van hem. Mijn record was level 10 zonder cheats haha, en nu hadden we level 24 gehaald. We hadden een goeie tactiek en het ging heel lang goed, maar op een gegeven moment kun je gewoon zonder ammo en moet je heel zuinig gaan doen. Ik had al vrij snel een thundergun and raygun, ook beide geupgrade, maar bij gebrek aan ammo moest ik de raygun vaarwel zeggen, ingeruild voor een galil die ik na een paar rondjes ook kon upgraden, maar verder niet gekomen. De thundergun heeft ons wel meer dan 10 keer gered denk ik, lekker als je daar ff 10-15 zombies tegelijk mee omver blaast
Ja, de Thunder Gun is een goede voor als het even moeilijk word. We hebben zeker goed gespeeld en gelukkig werkte de tactiek ook met 3 man. Zeker voor herhaling vatbaar, aangezien jij een goede zombie player bent ^^
De tactiek heb ik overigens hier vandaan: YouTube: Black Ops Zombies Round 50 Challenge on Kino Der Toten (Part 1)
Die zijn tot Round 41 ermee gekomen en toen hadden ze geen zin meer, want ze speelden al non-stop 5,5 uur.
Ja, ik heb alle 17 parts bekeken
De tactiek heb ik overigens hier vandaan: YouTube: Black Ops Zombies Round 50 Challenge on Kino Der Toten (Part 1)
Die zijn tot Round 41 ermee gekomen en toen hadden ze geen zin meer, want ze speelden al non-stop 5,5 uur.
[ Voor 44% gewijzigd door vinom op 04-12-2010 22:50 ]
Hahah ja dat gaat wel ver... Dat is ook meteen het nadeel aan de zombie mode: hoe verder je komt, hoe langer je speelt en hoe minder zin je hebt om nog verder te gaanvinom schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:47:
Ja, de Thunder Gun is een goede voor als het even moeilijk word. We hebben zeker goed gespeeld en gelukkig werkte de tactiek ook met 3 man. Zeker voor herhaling vatbaar, aangezien jij een goede zombie player bent ^^
Ze moeten eigenlijk gewoon een soort van savegame inbouwen. Dat er na elke ronde gesaved wordt (of na 5 bijvoorbeeld). Gewoon opslaan welk level, welke wapens iedereen heeft, hoeveel geld etc. Dat kan toch niet zoveel moeite zijn? Dan kun je op een later tijdstip gewoon verder gaan. Dat maakt het spel niet makkelijker verder, je begint gewoon meteen op level 20 (bijvoorbeeld), en als je dood bent dan worden de savegames gewoon verwijderd (dood = opnieuw beginnen natuurlijk, niet leuk om dan ook een savegame te gebruiken).
Jou filmpje op YouTube lijkt btw wel cropped, ik doe het zo:Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:03:
[...]
of je doet gewoon makkelijk: download dit:
http://www.mediafire.com/?m4zx4ntjzk2
uncompressed avi erin, fps goed zetten, preset op brassemense. dan heb je 1280x720 voor yt
En dan heb je 1080p op YouTube:Wat ik doe is (op PC dus):
Fraps installeren, video recorden op F9 instellen, en dan Full Screen en 25FPS.
Fraps starten voordat ik Black Ops opstart en dan:
- Theater mode openen, dan de game zoeken waar ik een bepaalde kill maakte.
- Als de game gestart is het moment zoeken waar ik de kill maakte.
- Dan op dan moment recorden met R.
- Als ik alles uit die game heb wat ik wil dan druk ik op escape en dan op Upload Segments, dan continue om de segments op te slaan in je File Share.
- Dan terug naar Theater Mode en dan kies je File Share.
- Dan start je het filmpje.
- Druk je als het filmpje 2 seconden bezig is op spatie (pauze) en druk op je vervolgens pijltje naar links (dus helemaal terug naar het begin van het filmpje).
- Dan druk je op F1 (gaat het balkje van de tijd weg).
- Vervolgens druk je op F9 (start opnemen met Fraps) en dan op Spatie zodat het filmpje start, als het filmpje klaar is druk je weer op F9 om het recorden van Fraps te stoppen.
- Het filmpje van Fraps is nogal groot qua filesize (makkelijk 1GB voor 20 seconden ofzo), en naar YouTube is het Max 2GB, dus dat schiet niet op.
Dus dan ga ik het bestandje van Fraps comprimeren met VirtualDub en de XVID MPEG-4 Codec.
Moet je dus eerst wel de Codec installeren, hier te vinden:
X86:
http://dl.dropbox.com/u/2237610/xvid/XviD-1.2.2-x86.exe
X64:
http://dl.dropbox.com/u/2237610/xvid/XviD-1.2.2-x64.exe
Van VirtualDub gebruik ik de standalone (portable):
X86:
http://sourceforge.net/pr...alDub-1.9.10.zip/download
X64:
http://sourceforge.net/pr...1.9.10-AMD64.zip/download
Wat je doet om te comprimeren:
- VirtualDub starten.
- File -> Open video file
- Fraps bestandje selecteren.
- Video -> Compression -> Xvid MPEG-4 Codec -> OK
- File -> Save as AVI..
Dan wordt het filmpje gecomprimeerd.
Aangezien ik zelf nogal veel filmpjes heb meestal heb ik ook even uitgezocht hoe de commandline bij VirtualDub werkt:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 @echo off TITLE Compressing video files using VirtualDub SET WORKDIR=G:\Fraps SET VD=%WORKDIR%\VD\VirtualDub-1.9.10-AMD64\Veedub64.exe SET in=%WORKDIR%\Movies\ SET out=%WORKDIR%\Done\ SET vcf=%WORKDIR%\Movies\process.vcf echo. echo Compressing.. echo. %VD% /s %vcf% /b %in% %out% /r /c /x echo. EXIT
(als je dit wilt gebruiken moet je dus wel zelf de locaties aanpassen).
Bovenstaande heb ik opgeslagen als Compress.CMD en staat in mijn Fraps/Movies mapje. Zodra ik dit cmdtje start compressed iets automatisch alle bestanden in het Fraps/Movies mapje en slaat ze op in het mapje Frpas/Done.
process.vcf moet je zelf even aanmaken, is simpel:
- Start virtualdub en laad een filmpje, selecteer vervolgens compression: Xvid MPEG-4 Codec. Nu doe je niet File -> Save as Avi, maar doe je File -> Save processing settings, en dan opslaan als process.vcf en dit bestandje moet je dan in het Movies mapje zetten. (of zelf cmdtje aanpassen).
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Sniper Montage (L96A1) - Pt.3
Verwijderd
Omdat hier waarschijnlijk ook wel leden actief zijn die dit spel spelen op de PS3 heb ik de volgende vraag:
Wanneer ik splitscreen gebruik op mijn televisie tijdens multiplayer sessies verschijnen er 2 zwarte balken links en rechts in beeld. Dit is vreemd aangezien ik single player wel gewoon gebruik kan maken van het volledige scherm. Ik heb al een 'safe-area' ingesteld op volledige grootte. Zijn er meer mensen die dit ondervinden?
Wanneer ik splitscreen gebruik op mijn televisie tijdens multiplayer sessies verschijnen er 2 zwarte balken links en rechts in beeld. Dit is vreemd aangezien ik single player wel gewoon gebruik kan maken van het volledige scherm. Ik heb al een 'safe-area' ingesteld op volledige grootte. Zijn er meer mensen die dit ondervinden?
Verwijderd
is ook croppedVraaag schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:22:
[...]
Jou filmpje op YouTube lijkt btw wel cropped, ik doe het zo:
[...]
Neemt niet weg dat ik voor men cod4 / cod2 fragmovies het anders aanpak. Daar avidemo ik 240 fps, daarna audio opnemen met soundForge, dan avidemo+audio samenvoegen en renderen naar lossless avi, dan editen, dan eind resultaat renderen als avi zonder audio, en de audiotrack als mp3 renderen, daarna in Megui een avisynth script maken, en een .264 bestand van de avi encoderen, dan nog door de muxer halen en viola we hebben een .mp4 met x624 codec
Klere lui die glitchen en boosten. Heb het mooi opgenomen en ze gereport:

Verpest gewoon je potje.

Verpest gewoon je potje.
[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 05-12-2010 00:54 ]
Even los van het feit dat het zwaar irritant is dat ze boosten, dacht ik dat de carepackage glitch was gefixed? Of is er weer een nieuwe gevonden...vinom schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:54:
[afbeelding]
Verpest gewoon je potje.
Dit is normaal. Heb het ook op de xbox-360 en bij 5/6 vrienden.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:23:
Omdat hier waarschijnlijk ook wel leden actief zijn die dit spel spelen op de PS3 heb ik de volgende vraag:
Dat "Safe zone" is trouwens voor je HUD, en niks anders.
[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 05-12-2010 01:47 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
MP40 kopen. Kan je makkelijk 30+ komen. Door de punten die je vergaart met de MP40 kan je het superlang volhouden. (40+ zelfs)NeoMe schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:48:
Zojuist level 26 met zombies gehaald, probleem is eigenlijk dat je zonder ammo komt te zitten. We deden allemaal erg zuinig aan en elke kogel was zo'n beetje raak. Iedereen had twee upgraded weapons waarvan één raygun. Maar als je niet tegen een max ammo aanloopt dan houdt het heel snel op. De laatste man bleef rondjes rennen en elke keer teleporten en granaten gooien maar op een gegeven moment kwam hij er ook niet meer door.
En alsmaar hetzelfde rondje lopen langs de MP40. Lopen, niet rennen anders kom je de horde zombies voor je tegen en zit je vast.
Mag ik vragen wat ze hier aan booste en glitchen doen.vinom schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:54:
[afbeelding]
Verpest gewoon je potje.
Op eerste gezicht lijken dit meer mensen met hardline pro die care package, sam en die andere ding hebben en ze telkens rerollen als het niks is. Ze hebben er zoveel omdat ze opgespaart zijn.
Nee staat nog op de To-Do lijst voor de pc...D4NG3R schreef op zondag 05 december 2010 @ 01:44:
[...]
Even los van het feit dat het zwaar irritant is dat ze boosten, dacht ik dat de carepackage glitch was gefixed? Of is er weer een nieuwe gevonden...
Ik doe het heel simpel, theater mode opnemen met FRAPS, uit BO, bij FRAPS op view klikken en het desbetreffende bestand openen met Movie Maker. Vervolgens opslaan als High Definition video en het .wmv bestand naar YouTube overzetten. Lekker makkelijk, prima kwaliteit en audio altijd sync.
Dat heb ik anders niet op mijn 360.D4NG3R schreef op zondag 05 december 2010 @ 01:44:
Dit is normaal. Heb het ook op de xbox-360 en bij 5/6 vrienden.
Dat "Safe zone" is trouwens voor je HUD, en niks anders.
Maat van mij heeft het nu ook op zijn PS3.
Is dat misschien door een update gekomen?
Verwijderd
tja dat heb je he met killstreaks ":D"vinom schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:54:
[afbeelding]
Verpest gewoon je potje.
maar reporten heeft tog geen zin volgens mij, moeten ze zeker alle reports door gaan kijken
Ik heb een vraagje over een het hosten van een party op de PS3. Na één potje ziet ik, als ik host ben tenminste, mijn andere partyleden niet meer blauw. Zij zien mij echter wel nog steeds als een blauwe teamgenoot.
Ik heb zelfs een BOP Noobtube classe gemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:39:
Heb ik net Hardline Pro ontdekt, hoor ik dat ze het gaan patchen. Zonde! Snel proberen nu het nog kan.
Slot 6 naam: Tube.
Prim : Galil + tube.
Sec: Crossbow == longrange tube
Semtex, Claymore, Decoy
Lightweight, Steady Aim, Hacker
Heb een van die vervangen door hardline.
UAV, Napalm en 7kill chopper.
Tuben is net als LMG een traag wapen dus ipv met de tube in de aanslag rond te gaan rennen. gebruik ik het nu minder, maar pas als er een situatie komt waarbij tube handig is. Anders in CQC ben je easy prey.
Ook heeft Warlord geen zin aangezien undermount dat te niet doet.
scavanger nog nooit gebruikt. well in MW2
Speel uitsluitend Hardcore TD en FFA en dan moet je zelf mikken dus medium range kills is te doen. Maar verder vereist toch wat mik kunsten. Vooral omdat de blast radius beperkd schijnd te zijn.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Ik ga maar eens proberen een paar Pro Perks te halen. Deze lijken me het wel waard: Scavenger, Ghost, Hardline, Flack Jacket, Hardened, Sleight of Hand, Warlord, Tactical Mask, Marathon, Ninja en Hacker
De andere Perks vind ik sowieso niet zo interessant. Kan iemand deze perks combineren tot een paar mooie classes? Ik heb deze bedacht (moeten wel Pro versie zijn):
Class 1
Ghost Pro
?
Hacker Pro
Waarom: Met Ghost Pro kan je makkelijk in de buurt van de vijand komen zonder gezien te worden, en zo hun equipment hacken. Tweede perk weet ik nog niet, iemand suggesties?
Class 2
Ghost Pro
?
Ninja Pro
Waarom: Gewoon een goede steatlh-class. Ninja schijnt niet zo goed te zijn als eerst, maar dat wordt gepatched en bovendien is Ninja Pro wel beter. Suggesties voor tweede perk?
Class 3
Hardline Pro
?
Hacker Pro
Waarom: Ga naar een vijandige care package, verander 'm van Spy Plane naar Chopper Gunner, pak 'm, booby trap 'm en geniet! SAM Turret - Care Package - Sentry Gun zolang het nog kan natuurlijk.
Class 4
Scavenger Pro
Warlord Pro
Marathon Pro/Tactical Mask Pro
Waarom: Warlord laat je extra lethal en tactical granaten hebben, en met Scavenger kan je die ook oppakken. Dit betekent unlimited granaten. In combinatie met Marathon handig bij CTF. In combinatie met Tactical Mask handig voor het cleanen van kamers, of bij Domination. Ik ben niet echt een rusher dus ik denk dat het Tactical Mask wordt ipv Marathon
Class 5
Flack Jacket Pro
Hardened Pro
Tactical Mask Pro
Waarom: Met deze combinatie kom je overal langs. Flack Jacket beschermt je tegen explosies, Hardened tegen kogels (niet echt, maar je kan wel goed blijven mikken), en Tactical Mask tegen tactical granaten.
edit; ik bedenk me nu net dat Steady Aim misschien wel handig is voor een van de classes. Misschien met een shotgun of smg?
edit 2; wat veranderingen gedaan bij Class 4 en 5
De andere Perks vind ik sowieso niet zo interessant. Kan iemand deze perks combineren tot een paar mooie classes? Ik heb deze bedacht (moeten wel Pro versie zijn):
Class 1
Ghost Pro
?
Hacker Pro
Waarom: Met Ghost Pro kan je makkelijk in de buurt van de vijand komen zonder gezien te worden, en zo hun equipment hacken. Tweede perk weet ik nog niet, iemand suggesties?
Class 2
Ghost Pro
?
Ninja Pro
Waarom: Gewoon een goede steatlh-class. Ninja schijnt niet zo goed te zijn als eerst, maar dat wordt gepatched en bovendien is Ninja Pro wel beter. Suggesties voor tweede perk?
Class 3
Hardline Pro
?
Hacker Pro
Waarom: Ga naar een vijandige care package, verander 'm van Spy Plane naar Chopper Gunner, pak 'm, booby trap 'm en geniet! SAM Turret - Care Package - Sentry Gun zolang het nog kan natuurlijk.
Class 4
Scavenger Pro
Warlord Pro
Marathon Pro/Tactical Mask Pro
Waarom: Warlord laat je extra lethal en tactical granaten hebben, en met Scavenger kan je die ook oppakken. Dit betekent unlimited granaten. In combinatie met Marathon handig bij CTF. In combinatie met Tactical Mask handig voor het cleanen van kamers, of bij Domination. Ik ben niet echt een rusher dus ik denk dat het Tactical Mask wordt ipv Marathon
Class 5
Flack Jacket Pro
Hardened Pro
Tactical Mask Pro
Waarom: Met deze combinatie kom je overal langs. Flack Jacket beschermt je tegen explosies, Hardened tegen kogels (niet echt, maar je kan wel goed blijven mikken), en Tactical Mask tegen tactical granaten.
edit; ik bedenk me nu net dat Steady Aim misschien wel handig is voor een van de classes. Misschien met een shotgun of smg?
edit 2; wat veranderingen gedaan bij Class 4 en 5
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 13:26 ]
Je kan naar mijn mening beter sleight of hand pro nemen voor rushen. De standaard hipfire van wapens is al prima en snellere ADS is erg handig, vooral in CQC met shotguns.
Voor de rest gebruik ik hardened pro met assault rifles. Geen hit flinches meer en extra wallpenetration is handig (hoewel de algemene wallpenetration best teleurstellend is in BO, door sommige objecten kan je niet of nauwelijks schieten) en zelfs de extra damage tegen niet spelers is best handig tegen bijvoorbeeld sentry guns.
Verder vind ik flackjacket + tactical mask handig voor domination en demolition. De nade damage is een stuk minder en hopelijk heeft tactical mask pro hetzelfde effect voor flashbangs en concussion nades.
Voor de rest gebruik ik hardened pro met assault rifles. Geen hit flinches meer en extra wallpenetration is handig (hoewel de algemene wallpenetration best teleurstellend is in BO, door sommige objecten kan je niet of nauwelijks schieten) en zelfs de extra damage tegen niet spelers is best handig tegen bijvoorbeeld sentry guns.
Verder vind ik flackjacket + tactical mask handig voor domination en demolition. De nade damage is een stuk minder en hopelijk heeft tactical mask pro hetzelfde effect voor flashbangs en concussion nades.
Verwijderd
Voordat ik je bericht zag heb ik de Flack Jacket class al aangepast, goed idee! Hardened heb ik ook bij Flack Jacket gezet, en komt waarschijnlijk ook nog wel bij een andere Class, omdat ik bijna geen andere second perk gebruik dan hardened, sleight of hand en warlord.Gundogan schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:18:
Je kan naar mijn mening beter sleight of hand pro nemen voor rushen. De standaard hipfire van wapens is al prima en snellere ADS is erg handig, vooral in CQC met shotguns.
sleight of hand pro is altijd handig voor de wat kleinere maps, voor zover er grotere maps zijn
warlord is ook handig als je een silencer met rapid fire of grip ofzo gebruiken wil voor rush of sneak class. Hardened pro is altijd fijn
Voor de rest uitproberen

warlord is ook handig als je een silencer met rapid fire of grip ofzo gebruiken wil voor rush of sneak class. Hardened pro is altijd fijn
[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-12-2010 13:30 ]
*even tussendoor: De term CQC, is dat close quarter combat?
Verwijderd
Ja.Sagaris schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:34:
jep, CQB word ook wel gebruikt, close quarter battle.Sagaris schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:34:
[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-12-2010 14:01 ]
En QQ? Ik zie dat redelijk vaak gezegd word in de game en op de fora. Ik heb echt geen idee wat het betekend.
[ Voor 12% gewijzigd door vinom op 05-12-2010 14:00 ]
PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss
Verwijderd
DatN3D3RWI3T schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:04:
Huilende smiley.
@ Superbassie; geweldig emblem
edit: dan had ik ook nog een vraag; worden algemene Wager Match statistieken ook in je Combat Record opgenomen? (Kills, Deaths, Streaks, Wapen specifieke dingen)
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 15:04 ]
Bij mijn weten niet. En thanks guys for the quick answer.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 15:01:
[...]
Dat
@ Superbassie; geweldig emblem
edit: dan had ik ook nog een vraag; worden algemene Wager Match statistieken ook in je Combat Record opgenomen? (Kills, Deaths, Streaks, Wapen specifieke dingen)
Verwijderd
ARGH wat een frustrerend rotspel is het toch, 75% van de tijd. Waarom gebeurt het toch zo vaak dat er gewoon net te veel vertraging in zit om het lekker speelbaar te houden. Wat is nou de lol van zo'n snel spel als je in het gros van de potjes je tegenstanders een fractie later op je scherm ziet dan zij jou. Geen host = geen plezier het gros van de tijd hier
Aan mijn verbinding zal het niet liggen in ieder geval, die is prima.
En dan zit ik eens in een lobby met een prima host, nokt 'ie er na een paar minuten mee...
En dan zit ik eens in een lobby met een prima host, nokt 'ie er na een paar minuten mee...
Verwijderd
Ik weet het ook niet zeker, maar ik denk dat ze iets met unlimited care packages hebben. Ze killen namelijk totaal niemand en blijven maar care packages en care packages krijgen.Hogader schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:32:
[...]
Mag ik vragen wat ze hier aan booste en glitchen doen.
Op eerste gezicht lijken dit meer mensen met hardline pro die care package, sam en die andere ding hebben en ze telkens rerollen als het niks is. Ze hebben er zoveel omdat ze opgespaart zijn.
White net in TDM op onze server, haalt even 2 chopper gunners over het veld, resultaat:
http://www.flickr.com/photos/55902608@N06/5234456493/
nice ik kom ff een potje doenreemprive schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:57:
White net in TDM op onze server, haalt even 2 chopper gunners over het veld, resultaat:
Vanmorgen na bijna week niet gespeeld te hebben, vanwege ontsteking in knie en ik moest dus koelen en omhooghouden (wat niet echt gaat bij mijn bureau), heb ik eens de flamethrower onder een commando gehangen. Echt wel chill dat ding. Close combat is dat ding een beest.
Het grappige is dat het er niet eens 2 waren... Ik kreeg een 5 killstreak, wat met Hardline pro 3 pakketjes betekent, en daarvan kon ik er 1 in een chopper gunner veranderen. Ik had dus 5 kills toen ik de chopper inging, en kwam er uit met 50reemprive schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:57:
Valt me wel op dat niemand anders prestige is, dus allemaal beginnelingen! dus het was eigenlijk 2tegen7reemprive schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:57:
Toch mooie score!
Sorry maar je weet het niet zeker, maar je gaat toch maar reporten en filmpjes maken? De tijd die het je gekost heeft dat filmpje te maken had je toch ook even normaal kunnen spectaten in theater mode? Dan had je duidelijk kunnen zien wat ze nu aan het doen waren. Misschien hebben ze het hele potje packages opgespaart om ze daarna allemaal te gooien, dat is echt niet moeilijk met hardline pro (3 kills = sam turret = random killstreak met hardline pro). Als ze echt een glitch gebruiken kun je dat toch duidelijk zien door even hun te volgen in de replay?Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:34:
[...]
Ik weet het ook niet zeker, maar ik denk dat ze iets met unlimited care packages hebben. Ze killen namelijk totaal niemand en blijven maar care packages en care packages krijgen.
Nee, iemand van level 40 weet niet dat je een chopper gunner uit de lucht kan schieten... Dat er toevallig niemand in prestige zit wil niet zeggen dat ze allemaal noobs zijn, en ze hebben allemaal (op die level 8 na, en mss 31 weet ik niet zeker) beschikking tot de Strela (en als ze een beetje hun best gedaan hebben ook Ghost Pro) dus dan is het uit de lucht halen van een chopper gunner een eitje. Maar goed, voor zover ik kon merken waren er maar 1 of 2 mensen die de moeite namen, en ik had net het geluk dat ze zover niet kwamen, dus dan moeten ze maar voelenMinaaj schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:44:
[...]
Valt me wel op dat niemand anders prestige is, dus allemaal beginnelingen! dus het was eigenlijk 2tegen7
Toch mooie score!
Kijk maar uit met die flamethrower.Hogader schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:13:
Vanmorgen na bijna week niet gespeeld te hebben, vanwege ontsteking in knie en ik moest dus koelen en omhooghouden (wat niet echt gaat bij mijn bureau), heb ik eens de flamethrower onder een commando gehangen. Echt wel chill dat ding. Close combat is dat ding een beest.
Zo gaat dat koel houden natuurlijk nooit lukken.
Overigens kan ik maar niet wennen aan flamethrower, tegen de tijd dat ik dicht genoeg in de buurt ben om iemand te roosteren dan ben ik al lang omgelegd.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
QQ is soort van huilen.vinom schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:59:
En QQ? Ik zie dat redelijk vaak gezegd word in de game en op de fora. Ik heb echt geen idee wat het betekend.
Somige zeggen dan; QQ niet zo
Zou niet weten of er meerdere dingen mee bedoelt worden. Dit was de enigste wat ik weet.
Verwijderd
Weet iemand wanneer de nieuwe update komt voor de ps3?
Kan niet wachten namelijk, tot die tijd mw 2 erin
Kan niet wachten namelijk, tot die tijd mw 2 erin
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=QQSynag schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:10:
[...]
QQ is soort van huilen.
Somige zeggen dan; QQ niet zo
Zou niet weten of er meerdere dingen mee bedoelt worden. Dit was de enigste wat ik weet.
Wist ook niet dat dat bestond.
Je moet hem dan ook alleen selecteren als je in range bent. Er buiten is nutteloos.Franko P. schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:50:
[...]
Kijk maar uit met die flamethrower.
Zo gaat dat koel houden natuurlijk nooit lukken.
Overigens kan ik maar niet wennen aan flamethrower, tegen de tijd dat ik dicht genoeg in de buurt ben om iemand te roosteren dan ben ik al lang omgelegd.
Net ook weer 61 kills, waarvan +-25 met de flamethrower.
[ Voor 6% gewijzigd door Hogader op 05-12-2010 21:33 ]
Net toch een bizar potje. Ik kom de server binnen (ik zat met vrienden op vent te spelen en was 1 van hen gejoined). Het is Hardcore TDM en Jungle. Ik lag leuk ff plat te campen boven op de rotsje. En blijkbaar vinden ze campen niet cool of zo. Ma goed ik las dat niet meteen. Maar ok als je niet wil campen dan pak ik een andere gun en ga roamen. Vanaf dat moment geen moment gecamped echt niet langer dan 10 sec per plek. Dus het was Firing range en ik schiet 2 mensen stuk, draai me om en ga verder lopen. Ik hoor achter me een gun af gaan, loop terug en schiet iemand neer (1 van die admins) en p00f gekicked. Ik zat echt ff van huh? wat? Ik ben glashard aan het roamen. Maja ik ben hard leers of zo, dus ik join weer en het is nieuwe map. Ik zit tegen al die gasten van de server, clan tag DFI. En loop van mijn spawn langs de rand van de map naar hun spawn, en sta 7-0. Ik gebruik me helicopter, die killed 3 keer een DFI gast en ik word weer gekicked omdat ik aan het campen was.
Dus ik hard leers dat ik ben join weer. En zeg tegen ze kijk dan theater mode en volg mij vanaf het begin van de match en je ziet dat ik niet camp. Maja als je niet wil dat ik camp, dan maak ik meer kills omdat ik roam. En als je daar niet tegen kan dan kick je gewoon iemand omdat hij aan het "campen" is. Ik wilde gewoon met vrienden spelen. Dus ach, we zijn maar andere server gejoined. Best jammer de mensen daar waren best makkelijk te killen scheelt een hoop exp die ik mis loop ^^
Dus ik hard leers dat ik ben join weer. En zeg tegen ze kijk dan theater mode en volg mij vanaf het begin van de match en je ziet dat ik niet camp. Maja als je niet wil dat ik camp, dan maak ik meer kills omdat ik roam. En als je daar niet tegen kan dan kick je gewoon iemand omdat hij aan het "campen" is. Ik wilde gewoon met vrienden spelen. Dus ach, we zijn maar andere server gejoined. Best jammer de mensen daar waren best makkelijk te killen scheelt een hoop exp die ik mis loop ^^
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
cool story broye-roon schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:05:
Net toch een bizar potje. Ik kom de server binnen (ik zat met vrienden op vent te spelen en was 1 van hen gejoined). Het is Hardcore TDM en Jungle. Ik lag leuk ff plat te campen boven op de rotsje. En blijkbaar vinden ze campen niet cool of zo. Ma goed ik las dat niet meteen. Maar ok als je niet wil campen dan pak ik een andere gun en ga roamen. Vanaf dat moment geen moment gecamped echt niet langer dan 10 sec per plek. Dus het was Firing range en ik schiet 2 mensen stuk, draai me om en ga verder lopen. Ik hoor achter me een gun af gaan, loop terug en schiet iemand neer (1 van die admins) en p00f gekicked. Ik zat echt ff van huh? wat? Ik ben glashard aan het roamen. Maja ik ben hard leers of zo, dus ik join weer en het is nieuwe map. Ik zit tegen al die gasten van de server, clan tag DFI. En loop van mijn spawn langs de rand van de map naar hun spawn, en sta 7-0. Ik gebruik me helicopter, die killed 3 keer een DFI gast en ik word weer gekicked omdat ik aan het campen was.
Allememaggies...ik maar denken dat die Valkyrie rocket niks kon, blijkt dat kreng gewoon een non-inverted muisbesturing te hanteren! Erg handig als je een doorgewinterde inverted muisspeler bent (teveel vliegspellen vroeger).
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client