Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 10:45
Die Hardline pro met sam/care/sentry is inderdaad wat overpowered vind ik, ben het er ook mee eens dat ze dat nu gaan veranderen dat je alleen care packages kan veranderen. Soms zul je een sentrygun in ammo veranderen, maar bijna net zo vaak in een helicopter of zelfs een chopper gunner/gunship/dogs. Ik gebruik deze combi nou sinds 4 of 5 potjes en heb er 2x chopper gunner gekregen (waaronder die 62-7 score op nuketown laatst (lang niet gespeeld :p)), een keer dogs en heel vaak napalm, helicopter, etc.

Het leuke van Hardline pro is dat de kansen op killstreaks anders zijn zodra je een package veranderd. Standaard zijn dit de kansen:
"ammo", 20
"radar_mp", 15
"counteruav_mp", 15
"rcbomb_mp", 9
"m220_tow_mp", 5
"mortar_mp", 5
"autoturret_mp", 5
"auto_tow_mp", 5
"airstrike_mp", 3
"m202_flash_mp", 3
"napalm_mp", 3
"radardirection_mp", 3
"helicopter_comlink_mp", 3
"minigun_mp", 2
"helicopter_gunner_mp", 2
"dogs_mp", 1
"helicopter_player_firstperson_mp", 1

Maar na veranderen zijn dit de kansen:
"ammo", 9
"radar_mp", 9
"counteruav_mp", 9
"rcbomb_mp", 9
"m220_tow_mp", 9
"mortar_mp", 9
"autoturret_mp", 9
"auto_tow_mp", 9
"airstrike_mp", 4
"m202_flash_mp", 4
"napalm_mp", 4
"radardirection_mp", 4
"helicopter_comlink_mp", 4
"minigun_mp", 3
"helicopter_gunner_mp", 3
"dogs_mp", 1
"helicopter_player_firstperson_mp", 1

De kans op ammo gaat dus van 20% naar 9%, en vooral de middelste streaks komen veel meer voor. Kans op chopper gunner is ook eentje groter geworden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rutger Mulder schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:48:
[...]

Ik vind dit gewoon abusen van een bug, hoor je gewoon niet te doen. Een team kan hierdoor een veel te groot voordeel krijgen. Het is niet een onschuldige bug ofzo. Van mij mogen ze mensen hier wel een temp ban voor geven. Krijg soms wel de kriebbels om z'n persoon in mijn team ff een kogel door de kop te jassen en zo zijn carepackages door de neus te boren.
Stel je aan zeg, het is helemaal geen bug. Ja het wordt er nu alleen uitgehaald, maar dat is gewoon omdat nu blijkt dat het wat te sterk is. Is toch niets mis mee? Elk spel heeft wel iets wat overpowered is, moet je mensen dan maar meteen bannen als ze daarvan gebruik maken 8)7
En als jij je teammate die 3 pakketjes krijgt een kogel door de kop jaagt zodat de tegenstander de packages kan pakken dan hoop ik je nooit tegen te komen. Teamplay zit er niet echt in he..?
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:48:
[...]

Nope, je moet zelf voor je package gaan staan en dan 2x snel op reloaden drukken (PC -> "R").
Het werkt helaas niet als je een teammaat hebt die denkt "hey wat leuk 3 carepackages, daar mag ik er zeker wel eentje van pakken". Zodra hij captured kun jij niet je carepackage veranderen.
Hacken is iets anders dan veranderen... Hacken doe je bij een care package van de tegenstander. Je hackt vanzelf eigenlijk als je een care package van de tegenstander probeert te pakken (en hacker pro hebt uiteraard). Er gaat ook gewoon een balkje lopen, jij krijgt de killstreak, maar het pakketje blijft liggen en als de tegenstander hem nog probeert te pakken dan ontploft hij. Voor jou is er dus niets anders, je moet gewoon hetzelfde doen alsof je het pakketje jat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:03
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:53:
[...]
Hacken is iets anders dan veranderen... Hacken doe je bij een care package van de tegenstander. Je hackt vanzelf eigenlijk als je een care package van de tegenstander probeert te pakken (en hacker pro hebt uiteraard). Er gaat ook gewoon een balkje lopen, jij krijgt de killstreak, maar het pakketje blijft liggen en als de tegenstander hem nog probeert te pakken dan ontploft hij. Voor jou is er dus niets anders, je moet gewoon hetzelfde doen alsof je het pakketje jat.
Doh! Even in de haast de Perk verkeerd gelezen. Idd, Hacker is iets anders dan Hardline 8)7

@Rutger
Ik neem aan dat U een FFA speler bent die met een mes tussen zijn tanden a la Rambo zijn explosieve kruisboospijlen prepareert en zich weinig aantrekt van enige vorm van samenspel?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:40
Gister nog een leuke situatie met hacker pro. Ligt er midden in de map hanoi een care package van de enemy. hij lag er al 30s ofzo en ik zag hem, dus ging eens kijken wat erin zat. Zat er gewoon een chopper gunner in. Nou ja hacken die handel. Daarna even wachten tot dat de enemy hem zelf nog even wilde pakken. Dit leverde een double kill op en toen kon ik de chopper gunner launchen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:00
Ik krijg zo nu en dan een carepackage waarvan ik niet weet wat het is. Het logo'tje lijkt een soort skate-ramp te zijn als ik me goed herinner. Als ik op 6 druk om te activeren gebeurt er vervolgens niets. Wat is dit voor care-package?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
jesco_white schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:19:
Ik krijg zo nu en dan een carepackage waarvan ik niet weet wat het is. Het logo'tje lijkt een soort skate-ramp te zijn als ik me goed herinner. Als ik op 6 druk om te activeren gebeurt er vervolgens niets. Wat is dit voor care-package?
Haha...idd, ja dat was precies ook meteen het eerste wat ik dacht toen ik in de eerste dagen deze package kreeg.
Maarre, het is AMMO

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-05 11:13
dat is ammo package. Geen killstreak reward zoals bv. Mortars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:00
ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:19
(PS3)
Ik zie tijdens het spelen bijna niet het verschil tussen mijn medespelers en mijn tegenstanders.
Zit dan ook de helft van de tijd kogels in mijn team te pompen omdat ik denk dat het een tegenstander is.
Heb dan ook op youtube veel ps3-gameplay filmpjes zitten kijken of andere mensen dat ook hebben. Maar niks. Zie overal bij medespelers groene namen boven het poppetje staan en tegenstanders rode namen.
Maar als ik speel zie ik dat niet. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 11:40

joskuiper

PapaCooper

Timmetjuhs schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:17:
Ik ben nu Prestige 1 lvl 39. Het blijft leuk om verschillende wapens en killstreaks te proberen.
Hier laatst een leuke score op de GoT server:
http://screenshot.xfire.com/s/107542930-4.jpg
Dat is helemaal niet zo'n leuke score zo te zien hoor!
Jouw team heeft totaal 130 kills, andere team slechts 69 deaths!

Dus nogal wat friendly kills meneertje!!!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
joskuiper schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:42:
[...]

Verder ook nog 1 caps en 0 defends. Wss dus de eerste vlag even meegepakt en de rest maar laten waaien.

Kwa friendly fire zal het wel mensen die geleaved zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

[...]

BUSTED!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50
[...]
Stel je aan zeg, het is helemaal geen bug. Ja het wordt er nu alleen uitgehaald, maar dat is gewoon omdat nu blijkt dat het wat te sterk is. Is toch niets mis mee? Elk spel heeft wel iets wat overpowered is, moet je mensen dan maar meteen bannen als ze daarvan gebruik maken 8)7
En als jij je teammate die 3 pakketjes krijgt een kogel door de kop jaagt zodat de tegenstander de packages kan pakken dan hoop ik je nooit tegen te komen. Teamplay zit er niet echt in he..?
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:00:
@Rutger
Ik neem aan dat U een FFA speler bent die met een mes tussen zijn tanden a la Rambo zijn explosieve kruisboospijlen prepareert en zich weinig aantrekt van enige vorm van samenspel?
Ik ben juist wel een groot team speler en ga ook altijd meer voor de objectives dan de kills. Speel eigenlijk nooit FFA of TDM omdat ik dat geen ruk aan vind. Ik doe meer HQ, DOM of S&D. Maar het gaat er bij mij om dat het gewoon bug abusen is. Het is namelijk nooit de bedoeling geweest dat dit ook voor sam en sentrygun werkt. Iedereen met een beetje verstand weet dat dit zwaar overpowered is (helemaal nu ik die lijst met verhoogde reroll kansen zie). Ik vind het irritant als de vijand dit tegen mijn team gebruikt, maar moet ik het dan wel toe juichen als mijn eigen team het doet....? 8)7
Ik blijf gewoon bij mijn principes. Net zoiets als sommigen die hun eigen teammates niet reviven omdat ze last stand gebruiken en het ook irritant vinden als de vijand dat gebruikt. Dit doe ik dan weer niet, ik revive gewoon iedereen als het veilig kan omdat dit niet echt game breaking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Rutger Mulder schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:50:
[...]
Iedereen met een beetje verstand weet dat dit zwaar overpowered is (helemaal nu ik die lijst met verhoogde reroll kansen zie).
Mwah, dat wil ik toch wel graag een beetje nuanceren. Je levert er een zwaar overpowerde perk (Ghost (Pro)) voor in. Je bent en blijft kwetsbaar tijdens het binnenhalen van de packages (je moet ook eerst de kills zien te maken).
En zo ook met de OMA discussie van MW2: zo lang dit in het spel blijft zitten is het geen bug maar een feature. Dat is toch iets anders dan een bug/glitch waarbij je onkwetsbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

Tuurlijk is het een bug.
Pro laat je een care package veranderen.
Een sentry en een sam zijn GEEN care package, dus bug.

Ik gebruik zelf geen Hardline Pro, ik haal zelf wel een choppergunner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe kom je erbij dat het nooit de bedoeling was dat je sam en sentry niet kunt rerollen? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk... Ze hebben er gewoon bij het testen niet goed bij na gedacht dat 3x random killstreak met 5 kills soms te sterk kan zijn (als je wat geluk hebt). Dat zijn gewoon dingen die je tijdens het spelen pas ontdekt. Net zoiets als de akimbo 1887 bij MW2 die gewoon veel te sterk was. Dat was ook geen bug, maar gewoon een kleine onbalans in het spel die er snel genoeg uit gepatched is.

En overpowered moet je inderdaad relatief zien. 3/5 keer krijg je een middelmatige killstreak, waar een sentry of sam misschien handiger geweest was. 1/5 keer krijg je ammo ipv een sentry en 1/5 keer krijg je wel iets goeds. Dus dat het gamebreaking is is echt onzin...
Redje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:30:
[...]

Tuurlijk is het een bug.
In mijn spel komen een sentrygun en sam turret toch echt met een care pacakge omlaag vallen...

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 08-12-2010 12:33 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hogader schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:45:
[...]
Verder ook nog 1 caps en 0 defends. Wss dus de eerste vlag even meegepakt en de rest maar laten waaien.

Kwa friendly fire zal het wel mensen die geleaved zijn
Nette score, ik bekijk het wat positiever. Je hebt een hoop kills, welke waarschijnlijk kills zijn bij het DEFENDEN van een vlag. Daarom heb je minder vlaggen hoeven te veroveren, zeker als je continue twee vlaggen in het bezit hebt. Die mongolen die wel wat verover punten hebben snappen het spel nog niet, en gingen elke keer voor de derde vlag.

Dan die gasten die onderaan staan met 20 deaths en 2 a 4 kills, geen idee wat die hebben gedaan. Waarschijnlijk als een dolle rond zitten lopen en de meid aan de telefoon.

Wat betreft aantal kills, zijn er uiteraard wat mensen uit het spel gegaan omdat ze jou te goed vonden en geen zin meer hadden in hun score van 0-10.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

baronruud schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:28:
(PS3)
Ik zie tijdens het spelen bijna niet het verschil tussen mijn medespelers en mijn tegenstanders.
Zit dan ook de helft van de tijd kogels in mijn team te pompen omdat ik denk dat het een tegenstander is.
Heb dan ook op youtube veel ps3-gameplay filmpjes zitten kijken of andere mensen dat ook hebben. Maar niks. Zie overal bij medespelers groene namen boven het poppetje staan en tegenstanders rode namen.
Maar als ik speel zie ik dat niet. Weet iemand waar dit aan ligt?
Heb je toevallig wat bij options verandert, hier kun je volgens mij namelijk aanpassen wat je boven de speler ziet staan. Ik heb hier niets aan verandert en ik zie goed of het een teamgenoot is of niet(uitzonderingen daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Anoniem: 361496 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:56:
[...]
Heb je toevallig wat bij options verandert, hier kun je volgens mij namelijk aanpassen wat je boven de speler ziet staan. Ik heb hier niets aan verandert en ik zie goed of het een teamgenoot is of niet(uitzonderingen daargelaten).
In hardcore kan dit echt nog wel verbeterd worden, vaak zie je ergens in de verte iemand zijn hoofd uitsteken. Vervolgen leg je hem op de korrel en pomp je er met perfectie één welgemikte kogel in en schijnt het later je teammaat te zijn die op een 8 killstreak zat en nog maar één kill moest voor zijn choppergunner.

Vaak steken mensen iets of wat uit maar is die naam echt heel ver te bekennen, in de normale modus maakt dit niet zoveel uit maar in hardcore is het zeker van belang.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 16:57
Redje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:30:
[...]

Tuurlijk is het een bug.

Ik gebruik zelf geen Hardline Pro, ik haal zelf wel een choppergunner :)
ik heb daar online wel carepackages voor nodig :'( heb het geluk er niet voor. Wordt gewoon teveel in mijn rug gelopen door de tegenstanders. Of ik nou vaak achter mij kijk of niet, kijk ik achter mij staat daar niks, draai ik me weer op staat er iemand met een shotgun voor mijn neus of ik krijg mee een mes in mijn ribben. :| dan kom je niet bij de choppergunnen.
bij MW2 moest ik het ook van de killstreaks hebben om een chopper te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
NeoMe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:02:
[...]

In hardcore kan dit echt nog wel verbeterd worden, vaak zie je ergens in de verte iemand zijn hoofd uitsteken. Vervolgen leg je hem op de korrel en pomp je er met perfectie één welgemikte kogel in en schijnt het later je teammaat te zijn die op een 8 killstreak zat en nog maar één kill moest voor zijn choppergunner.

Vaak steken mensen iets of wat uit maar is die naam echt heel ver te bekennen, in de normale modus maakt dit niet zoveel uit maar in hardcore is het zeker van belang.
ik speel zelf inderdaad ook alleen maar hardcore en ik loop ook constant tegen dit fenomeen aan, de herkenbaarheid moet beter. in radiation door roosters zie ik geen balkje met naam die aangeeft dat het een teammaat is, of ze lopen voorbij een muurtje, pas als meer dan de helft van het lijf voorbij is zie je dat balkje dan pas, of zoals jij zeg bij een raam oid.. zwaar irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
ArgantosNL schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:04:
[...]

ik heb daar online wel carepackages voor nodig :'( heb het geluk er niet voor. Wordt gewoon teveel in mijn rug gelopen door de tegenstanders. Of ik nou vaak achter mij kijk of niet, kijk ik achter mij staat daar niks, draai ik me weer op staat er iemand met een shotgun voor mijn neus of ik krijg mee een mes in mijn ribben. :| dan kom je niet bij de choppergunnen.
Dit komt door het brakke spawnsysteem wat ze proberen te fixen in de volgende patch (volgende week o.i.d.).

Hopelijk is het dan niet zo triest als nu het geval is en kun je wél de 9 en 11 streaks halen zonder te lamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

SpeedKill schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:12:
[...]

Dit komt door het brakke spawnsysteem wat ze proberen te fixen in de volgende patch (volgende week o.i.d.).

Hopelijk is het dan niet zo triest als nu het geval is en kun je wél de 9 en 11 streaks halen zonder te lamen.
Lijkt me prachtig :)

Overigens werkt dat brakke spawnsysteem wel twee kanten op, jij kan ook een keer aan de andere kant staat, de tegenstander naaien en je streakje bouwen.

Ik had vorige week een keer de chopper gunner ingesteld met het idee "voor als ik 'm ooit eens krijg". Na drie potjes was het wonderbaarlijk genoeg zo ver, wordt dat ding binnen 10 sec uit de lucht gehaald. Sja. Ik hou het maar op de blackbird dan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
SpeedKill schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:12:
[...]

In MW2 was het zo dat je killstreak kills meetellen met je streak, dat is nu niet het geval en hierdoor is het toch een stuk moeilijker. Mijn langste killstreak voor BO is nu 9,. bij mw2 staat hij op 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
xeple schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:20:
[...]
In MW2 was het zo dat je killstreak kills meetellen met je streak, dat is nu niet het geval en hierdoor is het toch een stuk moeilijker. Mijn langste killstreak voor BO is nu 9,. bij mw2 staat hij op 36.
Hier een keer op miraculeuze wijze 15 gehaald op HC Nuketown, maar dat was meer een combinatie van Extended mags + SOH + dubieuze spawns. Meestal leg ik het toch af bij een killstreak van 5 a 6.
Maar moet zeggen dat ik wel blij ben dat de killstreak kills niet meer meetellen en dat een nuke eruit is. Je focust toch daardoor meer op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05 22:40
Ik lees al een tijdje de topic door :P en speel het "offline" denk dat ik hem maar moet aanschaffen voor de PC :D, is er al een steamcommunity voor BO?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:31:
In mijn spel komen een sentrygun en sam turret toch echt met een care pacakge omlaag vallen...
Het komt uit een package.
Een care package is een package met een random steak, een sentry en sam zijn niet random.
Het is totaal onverdiend als iemand 5 kills weet te maken en krijgt 3 choppergunners.
ArgantosNL schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:04:
[...]

Anders spelen, dus niet als een malle de hoek om rennen en op je radar blijven kijken en gebruik maken van UAV.
In TDM en DOM blijft het lastig met de rare spawns maar met CTF en DOM spawnt het team altijd bij hun basis.
Hardline scheelt ook maar 1 kill dus ja zoveel is dat niet, er zijn betere perks zoals ghost die je ook kills opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 12-04 19:27
Redje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:33:
[...]

Een care package is een package met een random steak, een sentry en sam zijn niet random.
Het is totaal onverdiend als iemand 5 kills weet te maken en krijgt 3 choppergunners.

[...]

Anders spelen, dus niet als een malle de hoek om rennen en op je radar blijven kijken en gebruik maken van UAV.
In TDM en DOM blijft het lastig met de rare spawns maar met CTF en DOM spawnt het team altijd bij hun basis.
Hardline scheelt ook maar 1 kill dus ja zoveel is dat niet, er zijn betere perks zoals ghost die je ook kills opleveren.
jammer dat je mensen met de Ghost perk niet op de radar ziet. kan je nog in je rug neergestoken worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

fatihbatur schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:32:
Ik lees al een tijdje de topic door :P en speel het "offline" denk dat ik hem maar moet aanschaffen voor de PC :D, is er al een steamcommunity voor BO?
Tadaa!!!! :)
http://steamcommunity.com/groups/TweakersBlackOps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Laten we niet om de naamgeving gaan zeuren, het zijn alle drie exact dezelfde packages, enkel krijg je uit de care package KILLSTREAK een random reward, en krijg je uit de care package die je met de sam turret KILLSTREAK en sentry gun KILLSTREAK rewards krijgt een vaste reward.

Iemand die 3 chopper gunners krijgt uit 3 packages mag zich wel eens een loterij lot gaan kopen, want die kans is slechts 0.0027%.

De kans dat je een chopper gunner krijgt met 3 packages met hardline pro is 9% (3x 3%), zonder hardline pro is dit 2%.
Dat verschil vind ik niet groot genoeg om het gamebreaking te maken, want dat is nou eenmaal het effect van de hardline pro perk 8)7 Vergeet niet dat je er een perk als Ghost voor inlevert en dat je er een sentry gun en sam turret voor weg gooit!

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 08-12-2010 13:45 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
[...]
De kans dat dat gebeurt is 1% * 1% * 1% = 0,0001%
ik ga hier waarschijnlijk een kleine rekenfout maken: Dat is dus een kans van 1 op 1 miljoen om 3 choppergunner crates te krijgen uit Hardline Pro en 3 crates.

Lijkt mij nogal verwaarloosbaar klein om er een punt over te gaan maken.

Edit: Hmm, welke rekensom gebruik jij Nick?

[ Voor 3% gewijzigd door Joarie op 08-12-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:45:
[...]

ik ga hier waarschijnlijk een kleine rekenfout maken: Dat is dus een kans van 1 op 1 miljoen om 3 choppergunner crates te krijgen uit Hardline Pro en 3 crates.

Chopper gunner re-roll is 3%, niet 1%. En je moet eigenlijk ook nog meetellen dat dat ene care package al een 2% kans heeft om chopper gunner te zijn. Mijn kansrekening is niet goed genoeg om dat mee te nemen :+
Dat wordt dan iets als 3% * 3% * (2% + 3%) = 0,0045%, denk ik? Oftewel nog steeds 0.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:16
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:42:
[...]

Laten we niet om de naamgeving gaan zeuren, het zijn alle drie exact dezelfde packages, enkel krijg je uit de care package KILLSTREAK een random reward, en krijg je uit de care package die je met de sam turret KILLSTREAK en sentry gun KILLSTREAK rewards krijgt een vaste reward.

Iemand die 3 chopper gunners krijgt uit 3 packages mag zich wel eens een loterij lot gaan kopen, want die kans is slechts 0.0027%.

De kans dat je een chopper gunner krijgt met 3 packages met hardline pro is 9% (3x 3%), zonder hardline pro is dit 2%.
Dat verschil vind ik niet groot genoeg om het gamebreaking te maken, want dat is nou eenmaal het effect van de hardline pro perk 8)7 Vergeet niet dat je er een perk als Ghost voor inlevert en dat je er een sentry gun en sam turret voor weg gooit!
Dus de kans dat je 3 chopper gunners krijgt uit 3 crates is bijna 1 op 10? Lijkt me niet :P
Die kans is 0.03 tot macht 3 = 0.03 * 0.03 * 0.03 = 0.000027 ;)
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:45:
[...]

Edit: Hmm, welke rekensom gebruik jij Nick?
Je mist een paar nullen: 1% = 0.01 ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Morax schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:49:
[...]

Dus de kans dat je 3 chopper gunners krijgt uit 3 crates is bijna 1 op 10? Lijkt me niet :P
Eh... Lees nog eens? Dat zeg ik toch. De kans dat je EEN chopper gunner krijgt met 3 re-rolls is 3x 3% = 9%.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Laten we het niet over wiskunde gaan hebben jongens/meisjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:47:
[...]

Chopper gunner re-roll is 3%, niet 1%. En je moet eigenlijk ook nog meetellen dat dat ene care package al een 2% kans heeft om chopper gunner te zijn. Mijn kansrekening is niet goed genoeg om dat mee te nemen :+
Dat wordt dan iets als 3% * 3% * (2% + 3%) = 0,0045%, denk ik? Oftewel nog steeds 0.
Klopt, ik bekeek de stats van helicopter_player_firstperson. Je moet idd nog de kans meetellen dat je de de Choppergunner uit de crate kunt krijgen.

Dus de rekensom is (0,03*0,03*0,03) + 0,02 = 0,020027

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Maar hoe krijg je dat met hardline pro dan voor elkaar dat je kan "kiezen" wat er in je care package zit?

(ben zelf namelijk bijna hardline pro ;) )

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:51:
[...]

Klopt, ik bekeek de stats van helicopter_player_firstperson. Je moet idd nog de kans meetellen dat je de de Choppergunner uit de crate kunt krijgen.

Uitgaande dat de kans op een chopper gunner uit crate = 1%
Uitgaande dat de kans op een chopper gunner na hardline pro gebruiken = 3%

Dan is de totale kans op een chopper gunner PER CRATE dus 1 + 3 = 4%
De kans dat dat bij x crates gebeurd = 0.04 tot de macht X, waarbij X = 3 in dit geval.

Dan kom je uit op 0.04 tot de macht 3 = 0.04 * 0.04 * 0.04 = 0.000064% kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Morax schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:49:
[...]

De kans dat je één chopper gunner uit 3 crates krijgt is 1 op de 10 keer dat je 3 crates voorhanden hebt. De kans op 3 chopper gunners uit 3 crates krijgt is inderdaad veel kleiner.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:51:
[...]

Lijkt me veel te hoog. De kans is OF 0.03^3, in het geval je 3 keer moet re-rollen, OF 0.03^2 + 0.02, in het geval je er een uit je echte care package krijgt. Totaal dus 0.03^3 + 0.03^2 + 0.02 = 0.03 * 0.03 * (0.03 + 0.02) = 0.000045

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
NeoMe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:49:
[...]

Nette score, ik bekijk het wat positiever. Je hebt een hoop kills, welke waarschijnlijk kills zijn bij het DEFENDEN van een vlag. Daarom heb je minder vlaggen hoeven te veroveren, zeker als je continue twee vlaggen in het bezit hebt. Die mongolen die wel wat verover punten hebben snappen het spel nog niet, en gingen elke keer voor de derde vlag.

Dan die gasten die onderaan staan met 20 deaths en 2 a 4 kills, geen idee wat die hebben gedaan. Waarschijnlijk als een dolle rond zitten lopen en de meid aan de telefoon.

Wat betreft aantal kills, zijn er uiteraard wat mensen uit het spel gegaan omdat ze jou te goed vonden en geen zin meer hadden in hun score van 0-10.
Hij heeft misschien een paar kills van mensen die naar een vlag toe lopen, maar geen enkele kill van mensen die een vlag aant veroveren zijn en hij heeft die vlag ook nooit zelf teruggepakt. Zijn teammates hebben die echter wel teruggepakt. Echt defenden is er dus niet bij. Daardoor vind ik het nog steeds overrated, want zijn team had makkelijker kunnen winnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hogader op 08-12-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Morax schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:54:
[...]

Uitgaande dat de kans op een chopper gunner uit crate = 1%
Uitgaande dat de kans op een chopper gunner na hardline pro gebruiken = 3%

Dan is de totale kans op een chopper gunner PER CRATE dus 1 + 3 = 4%
De kans dat dat bij x crates gebeurd = 0.04 tot de macht X, waarbij X = 3 in dit geval.

Dan kom je uit op 0.04 tot de macht 3 = 0.04 * 0.04 * 0.04 = 0.000064% kans :P
Ook niet. Sowieso is de kans 2% zonder re-roll, maar je gaat er nu van uit dat je ook een 1% kans hebt op een chopper in je sentry gun en sam turret package, en dat klopt natuurlijk niet. Je hebt maar 1 kans op chopper gunner per 3 packages (alleen je care package).

In andere woorden: de kans op chopper gunner PER CAREPACKAGE is 2 + 3 = 5%
De kans op chopper gunner PER SAM of SENTRY PACKAGE = 0 + 3 = 3%.

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 08-12-2010 13:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Dudes, hou het lekker ff bij CoD, dit gaat helemaal nergens meer over!
Bottom line is dat de kans verrekte klein is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Bedankt crackslet 8)7

Edit: net gekocht via steam dvm logmein @ work :D vanavond effetjes spelen paar uurtjes :O

[ Voor 18% gewijzigd door forzabesiktas op 08-12-2010 14:18 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:57:
[...]

Ook niet. Sowieso is de kans 2% zonder re-roll, maar je gaat er nu van uit dat je ook een 1% kans hebt op een chopper in je sentry gun en sam turret package, en dat klopt natuurlijk niet. Je hebt maar 1 kans op chopper gunner per 3 packages (alleen je care package).
Ok, dan doen we het nu ff goed :P

De kans op een chopper gunner uit een care package = 5% (2% kans op drop, nog eens 3% na hardline pro).
Voor SAM turret en Sentry is dit 3% (alleen de 3% van hardline pro).

Dan is de kans op 3 chopper gunners uit 3 packages (1 x care, 1 x sam, 1 x sentry) dus 5% * 3% * 3% = 0.05 * 0.03 * 0.03 = 0.000045%

De kans op 1 chopper gunner uit dezelfde 3 packages kan je optellen: 5% + 3% + 3% = 11% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik ga voor het laatste antwoord van Nick, want wat Morax aanneemt en berekent doet pijn aan mijn ogen :P
Maar klopt, je moet idd die twee scenarios uit elkaar halen.

Gutogut, had nooit gedacht nog wat Wiskunde A voorbij te zien komen op het BO-forum (of elke andere shooter) :+ Moet echter nog wel flink afgestoft worden...heb me teveel met integralen/vectoren enzo bezig gehouden de jaren erna

Edit:
Als er nou een oplettende middelbare school leraar/lerares hier op het forum zit dan heeft hij/zij meteen een leuke rekensom/case die menig middelbare scholier zal aanspreken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Joarie op 08-12-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:00:
Ik ga voor het laatste antwoord van Nick, want wat Morax aanneemt en berekent doet pijn aan mijn ogen :P
Maar klopt, je moet idd die twee scenarios uit elkaar halen.

Gutogut, had nooit gedacht nog wat Wiskunde A voorbij te zien komen op het BO-forum (of elke andere shooter) :+ Moet echter nog wel flink afgestoft worden...heb me teveel met integralen/vectoren enzo bezig gehouden de jaren erna
Uiteindelijk zijn we toch op hetzelfde uitgekomen haha.

En same here, kansen enzo zijn nooit m'n sterkste punt geweest. Vectorrekening, integreren etc aan de andere kant is een eitje :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
CrackSlet schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:58:
Dudes, hou het lekker ff bij CoD, dit gaat helemaal nergens meer over!
Bottom line is dat de kans verrekte klein is!
Haha idd, ik geef een voorbeeld en iedereen begint te rekenen. :F
Het gaat om het idee dat het mogelijk is om 3 chopper gunners (of iets anders) te halen met veel minder moeite.
Dat iemand Hardline Pro gebruikt zal mij verder een worst zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Redje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:06:
[...]
Haha idd, ik geef een voorbeeld en iedereen begint te rekenen. :F
Het gaat om het idee dat het mogelijk is om 3 chopper gunners (of iets anders) te halen met veel minder moeite.
Dat iemand Hardline Pro gebruikt zal mij verder een worst zijn :+
Waarvoor dank :)
Zit hier met een grote smile op mijn gezicht omdat dit een leuke oefening is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

jaaa maar.... maar hoe kan je dat met hardline pro "kiezen" wat er in je care package zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Mon0lith schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:08:
jaaa maar.... maar hoe kan je dat met hardline pro "kiezen" wat er in je care package zit?
Ik ga er nu even vanuit dat dit gewoon een Troll is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

ff heel wat anders. Ik zat net nog is de review van BO op Tweakers door te lezen (link) en daar zeggen ze in het stukje over de wagermatches het volgende:
Hoe spannend precies, wordt mede bepaald door de inzet. Daarin kent Black Ops drie niveaus. Aan te raden is om te beginnen in Ante Up, de laagste van de drie. De standaardinzet is hier tien CoD-punten, met de optie om dat aantal te verdubbelen als de hele lobby van zes spelers daarmee instemt. Het volgende niveau, Weekend Gambler, eist een inleg van duizend punten per speler per potje, en ook hier kan er worden verdubbeld. Op het hoogste niveau is de inleg tienduizend punten en leidt 'Double Down' dus naar de maximum inzet van twintigduizend punten per speler.
Ben ik nou achterlijk of niet? Want standaard alle wagermatches die ik speel zijn met een inleg van €500,-. (naja, cod-points, maar you get the point). Ik kan nergens matches met een andere (hoger of lager) inleg vinden en kan dit ook nergens instellen naar mijn idee.
Is dit na de beta uit de definitieve game gehaald oid of zoek ik gewoon verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mon0lith schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:08:
Double tap op reloaden (R voor PC).
CrackSlet schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:10:
ff heel wat anders. Ik zat net nog is de review van BO op Tweakers door te lezen (link) en daar zeggen ze in het stukje over de wagermatches het volgende:

[...]

Ben ik nou achterlijk of niet? Want standaard alle wagermatches die ik speel zijn met een inleg van €500,-. (naja, cod-points, maar you get the point). Ik kan nergens matches met een andere (hoger of lager) inleg vinden en kan dit ook nergens instellen naar mijn idee.
Is dit na de beta uit de definitieve game gehaald oid of zoek ik gewoon verkeerd?
Alleen voor console versie.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:10:
[...]

Ik ga er nu even vanuit dat dit gewoon een Troll is
:/
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:11:
[...]

Bedankt voor de uitleg :)

[ Voor 34% gewijzigd door Mon0lith op 08-12-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ah...je doelde op de bediening. Mijn excuses. Je post was nogal anders op te vatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik wel cool vind is dat je ook echt wat aan ammo drops hebt bij BO, bij MW2 kon je niet meer ammo dragen dan je in de eerste instantie bij je had. Bij Black Ops krijg je daadwerkelijk meer kogels tot je beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:11:
[...]

[...]

Alleen voor console versie.
Ah, ok. Dat verklaard een hoop.
Desalnietemin wel vaag dat dat alleen voor de console versies is, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:49
Anoniem: 382978 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:44:
Heb nu ook Hacker Pro, vanmiddag eens uitproberen want daar ben ik nog niet aan toegekomen. Worden al je Care Packeges die je pakt automatisch gehacked daarmee?
Ja dat gebeurd inderdaad :)

Gisteren was ik aan het spelen rond half 12 (23:30) toen ineens de connectie met de server werd verbroken. Terwijl de internet verbinding het thuis nog wel gewoon deed. Hebben meer mensen hier problemen mee gehad?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-05 16:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ja tuurlijk, het hele spel is brak -.-
Hitmarker registratie is hier nul komma nul...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Alleen bij vijandelijke pakketjes!

En gefeliciteerd Gynnad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Mavamaarten schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:16:
Ja tuurlijk, het hele spel is brak -.-
Hitmarker registratie is hier nul komma nul...
Hoe doe je dat dan? :9
Ik heb vooral vaak last van "Connection Interrupted" en vastlopers, maar dat is alleen bij Domination. Verder natuurlijk connectie met host weg, maar dat was bij MW2 niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 12-04 19:27
Sinds gisteravond iig weer Commando beschikbaar en daar ben ik erg blij mee! :)

Op de 1 of andere manier had ik gisteren de smaak goed te pakken en kreeg ik veel punten en een goeie k/d ratio. Laatste potje wat ik deed kreeg ik 20k xp. niet verkeerd aangezien het zonder challenges gedaan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-04 13:52
Erg netjes. Ik zag net de inhoud van m´n huiswerk voorbijkomen :D. Ik heb na die allerlaatste patch dat de Hitbox het weer doet en ik heb geen connection interrupted meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303104

Het wilt nog niet helemaal vlot lopen :)
Meestal al blij als me k/d ratio boven 1 zit... (zit gemiddeld rond 0.7 geloof ik)

Maargoed, eerste cod spel dat ik speel en ook nog net 3 dagen dus..
Iemand nog goede tips voor fijne wapens?
Gebruik nog een
Famas (voor iets langere afstanden en langzamere games)
AK47u (voor korte afstanden en snelle games)
en ik heb die Stoner gekocht maar die moet ik nog ff goed testen (vervangt denk ik die famas)
Zit eigelijk te wachten tot ik voor de Commando kan gaan :)

Legitemy-070 (psn, add me!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

patrickos85 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:13:
Sinds gisteravond iig weer Commando beschikbaar en daar ben ik erg blij mee! :)

Op de 1 of andere manier had ik gisteren de smaak goed te pakken en kreeg ik veel punten en een goeie k/d ratio. Laatste potje wat ik deed kreeg ik 20k xp. niet verkeerd aangezien het zonder challenges gedaan is :)
Ik speel alleen met de commando, dat ding is echt goed. In mijn ogen de beste all round assault rifle, veel power en aardig nauwkeurig en uiteraard full auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-04 09:50

JDeraGear

Mighty Pirate!

Blegh ik word er helemaal moe van dat werkelijk níemand probeert om de objectives in het spel te doen. Verpest voor mij echt de objective-based game modes. :(

Zeer zelden kom je eens in een team dat het wel snapt, en dan is het ook meteen steamrollen over het andere team heen... ik heb liever een spannende match, maar die krijg je toch écht alleen maar als je met een hele zooi clanmaten speelt. Alleen dan weet je dat ze om een punt zitten om het te verdedigen, en niet zoals 99% gewoon toestaan dat er gecapped/geplant wordt zonder wat te doen, om alleen maar de volgende kill af te wachten.

Wat brengt online gameplay toch het slechtste in mensen naar boven. Bah. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-04 17:48
Vandaag twee mijlpalen bereikt:
1. Regelmatig in de top 3 eindigen
2. Ergeren aan je eigen team. Normaal kon ik dat niet doen omdat ik zelf net zo slecht was, maar vandaag ging het heerlijk en dan krijg je zo'n slecht team..

ach ja, het was wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw deeltje Bassie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04
[...]

Wat dacht je van spelers die al weer weg zijn :F Gelijk maar denken dat iedereen dan iets verkeerd doet is beetje jammer... Daarbij komen FF kills voorzover ik weet niet bij je kill lijst op...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 08-05 16:57
JDeraGear schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:51:
Blegh ik word er helemaal moe van dat werkelijk níemand probeert om de objectives in het spel te doen. Verpest voor mij echt de objective-based game modes. :(

Zeer zelden kom je eens in een team dat het wel snapt, en dan is het ook meteen steamrollen over het andere team heen... ik heb liever een spannende match, maar die krijg je toch écht alleen maar als je met een hele zooi clanmaten speelt. Alleen dan weet je dat ze om een punt zitten om het te verdedigen, en niet zoals 99% gewoon toestaan dat er gecapped/geplant wordt zonder wat te doen, om alleen maar de volgende kill af te wachten.

Wat brengt online gameplay toch het slechtste in mensen naar boven. Bah. :(
Ik ken dat gevoel, heb ik met mijn hele team 2 maal zo veel kills dan het andere team in demolition dan nog verliezen omdat je team tacktisch gestoort is |:( ga ffa spelen als je zo veel wil killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 06-05 13:05
Morax schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:09:
[...]

Ik wist niet dat er al een ETA voor de patch was, mag ik vragen wat je bron is dat hij volgende week komt? Niet om lullig te doen hoor, maar ik heb zelf nog niets gelezen over een releasedatum. Ik hoop overigens wel vurig dat het waar is :D
Nu je het zegt, ik heb het ook alleen maar gehoord (van diezelfde clanmaten). Ik heb even de BO forums bekeken, en er is inderdaad nog geen ETA. Maar met kerstvakanties etc zal het wel begin januari ofzo worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zouden we, dit topic kan nog lekker ff door ;) .

SAM
Carepackage
Minigun

Mijn nieuwe favo combo, hardline pro erop en gaan :3.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
D4NG3R schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:06:
[...]

Waarom zouden we, dit topic kan nog lekker ff door ;) .

SAM
Carepackage
Minigun

Mijn nieuwe favo combo, hardline pro erop en gaan :3.
Haha, na al onze berekeningen van vanmiddag krijg ik uitgerekend in de eerste SAM carepackage een Choppergunner....snif mijn allereerste.
Maar wederom de bug (of feature): inverted mouse besturing werkt niet op choppergunner (net zoals bij de Valkyrie rockets). Ik heb gezocht in de instellingen, maar helaas is er geen remedie voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Geweldig spel tot nu toe. Maar waar ik me wel mateloos aan irriteer is dat wanneer je aan het schieten bent er een knuppel van jou team voor je gaat staan= je schiet hem neer. Nadat die situatie een paar keer voorkomt krijg je een autokick. =,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Ik zit dichtbij het randje het op te geven met dit spel..
Het spel opzich is leuk alleen connection interupted en vast lopen niet leuk en de party werkt voor geen moer heb ik ongeveer gister 3 potjes uit kunnen spelen in 3 uur tijd. Hebben hier meer mensen last van? (PS3)
Er is 1 iemand in me vriendenlijst die ik nooit kan joinen de andere wel.. iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Djmaddox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:33:
Geweldig spel tot nu toe. Maar waar ik me wel mateloos aan irriteer is dat wanneer je aan het schieten bent er een knuppel van jou team voor je gaat staan= je schiet hem neer. Nadat die situatie een paar keer voorkomt krijg je een autokick. =,=
Heb ik eigenlijk nooit last van. Heb al best wel wat Hardcore potjes gespeeld, maar geen teamkills, terwijl ik toch best wel lomp ben als het gaat om granaten smijten en crossbow. Ben alleen één keer zelf doodgeschoten door een teammember, maar toen liep ik ook gewoon heel dom in zijn vuurlijn, headshot.-___-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:53
Anoniem: 266471 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:25:
Ik zit dichtbij het randje het op te geven met dit spel..
Het spel opzich is leuk alleen connection interupted en vast lopen niet leuk en de party werkt voor geen moer heb ik ongeveer gister 3 potjes uit kunnen spelen in 3 uur tijd. Hebben hier meer mensen last van? (PS3)
Er is 1 iemand in me vriendenlijst die ik nooit kan joinen de andere wel.. iemand ervaring mee?
Yep, hier ook. Disconnects, maar ook complete freezes van de PS3. Moet wel zeggen dat ik in het uurtje dat ik gisterenavond heb gespeeld er zowaar geen last van heb gehad.

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 303104 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:49:
Het wilt nog niet helemaal vlot lopen :)
Meestal al blij als me k/d ratio boven 1 zit... (zit gemiddeld rond 0.7 geloof ik)

Maargoed, eerste cod spel dat ik speel en ook nog net 3 dagen dus..
Iemand nog goede tips voor fijne wapens?
Gebruik nog een
Famas (voor iets langere afstanden en langzamere games)
AK47u (voor korte afstanden en snelle games)
en ik heb die Stoner gekocht maar die moet ik nog ff goed testen (vervangt denk ik die famas)
Zit eigelijk te wachten tot ik voor de Commando kan gaan :)

Legitemy-070 (psn, add me!)
AK47. Wederom de meest krachtige Assault rifle, wel wat meer recoil maar niet om over naar huis te schrijven. Waar de kickback op veel wapens niet alleen naar boven maar ook links en rechts is heeft de AK alleen naar boven.

Daarnaast gebruik ik de AK74u met rapid fire, de commando met silencer, afwisselend de M16 of FAL met rds en de Galil. Voor snipen de L96 met variabele zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Gisteren op het werk gekocht en s'avonds ff gespeeld :D
24/7 nuketown damn wat een leuk map is dat alleen waar ik me aan erger is dat ik steeds wordt gekillt door een nade :P na een tijdje wordj gewoon gespamt door nades van alle kanten :D knalleuh +1
Na half uur lvl 10 :P en heb steeds een positief score :P / dus kill meer dan dat ik dood ga /

Nog een vraagje, na welk lvl kan ik een famas of een aug krijgen ? of moet ik eerst de single player hiervoor afmaken -O-

Ik had het tevens via steam gekocht (60 euro :@ damn ik zie dat het goedkoper via pricewatch was :P )

[ Voor 40% gewijzigd door forzabesiktas op 09-12-2010 08:59 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378463

Ik speel ook op de PS3 en hoop van harte dat de patch aankomende week het lobby closen en dergelijke gaat verhelpen. Transmission error komt vaak alleen voor als je in een party zit, deze error krijg je als verschillende leden in de party verschillende typen NAT Type hebben.

Op de PS3 kan je dit checken in multiplayer menu -> options -> [select]

Toch ben ik wel blij met mijn 2.10 k/d ratio. Daar waar ik een week geleden nog op 1.75 stond. Ben nu Prestige 3 level 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

fatihbatur schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:53:

Nog een vraagje, na welk lvl kan ik een famas of een aug krijgen ? of moet ik eerst de single player hiervoor afmaken -O-
Famas level 14, Aug level 26 :)

Kijk ook eens op de volgende website voor uitgebreide info:

http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops

[ Voor 36% gewijzigd door M4DMan op 09-12-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378463 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:54:
Ik speel ook op de PS3 en hoop van harte dat de patch aankomende week het lobby closen en dergelijke gaat verhelpen. Transmission error komt vaak alleen voor als je in een party zit, deze error krijg je als verschillende leden in de party verschillende typen NAT Type hebben.

Op de PS3 kan je dit checken in multiplayer menu -> options -> [select]

Toch ben ik wel blij met mijn 2.10 k/d ratio. Daar waar ik een week geleden nog op 1.75 stond. Ben nu Prestige 3 level 32.
Zou het daarom kunnen dat ik 1 persoon in mijn vriendenlijst niet kan joinen>? Dat we verschillende NAT type hebbe?

Ak74u rapid fire is pwnage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
SytseHartvelt schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:24:
[...]
Nu je het zegt, ik heb het ook alleen maar gehoord (van diezelfde clanmaten). Ik heb even de BO forums bekeken, en er is inderdaad nog geen ETA. Maar met kerstvakanties etc zal het wel begin januari ofzo worden?
Ik lees net in een artikel op gamer.nl dat de patch volgens hun inderdaad volgende week komt volgens een "post op het officiële forum", maar die bewuste post kan ik toch echt nergens vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:06:
[...]

Zou het daarom kunnen dat ik 1 persoon in mijn vriendenlijst niet kan joinen>? Dat we verschillende NAT type hebbe?

Ak74u rapid fire is pwnage
Sinds ik mijn kit veranderd heb naar AK74u Rapid + Grip vliegt mijn k/d ratio omhoog.

Het zou kunnen dat het met je NAT type te maken heeft. Maar niet omdat het verschillend is, maar misschien wel omdat één of beide van jullie Strict hebben. Dat maakt het joinen van een buddy soms onmogelijk. Daarbij is het van belang dat je uPnP enabled in je router & PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:09:
[...]

Ik lees net in een artikel op gamer.nl dat de patch volgens hun inderdaad volgende week komt volgens een "post op het officiële forum", maar die bewuste post kan ik toch echt nergens vinden?!
Klopt. er is nog geen ETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 20:49
Anoniem: 104511 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:32:
[...]

Alleen bij vijandelijke pakketjes!

En gefeliciteerd Gynnad ;)
Dank je!

Waar ik me nog steeds mateloos aan irriteer is dat je op de 'verkeerde' plaatsen wordt respawned. Meteen ben je kansloos voor je ook maar een vinger op de controller hebt kunnen krijgen. Hopelijk gaan ze hier nog verandering in brengen d.m.v. een Patch?

Gisteren weer heerlijk zitten spelen tot een uur of 12, wat blijft het toch verslaafd :o

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378463 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:10:
[...]

Sinds ik mijn kit veranderd heb naar AK74u Rapid + Grip vliegt mijn k/d ratio omhoog.

Het zou kunnen dat het met je NAT type te maken heeft. Maar niet omdat het verschillend is, maar misschien wel omdat één of beide van jullie Strict hebben. Dat maakt het joinen van een buddy soms onmogelijk. Daarbij is het van belang dat je uPnP enabled in je router & PS3.
Ok dank maar dan is het toch vreemd dat we beiden wel bij andere (zelfde) kunnen joinen maar alleen niet bij elkaar of zie ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
M4DMan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:05:
[...]

Famas level 14, Aug level 26 :)

Kijk ook eens op de volgende website voor uitgebreide info:

http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops
Thanks for the info _/-\o_

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:18:
[...]

Ok dank maar dan is het toch vreemd dat we beiden wel bij andere (zelfde) kunnen joinen maar alleen niet bij elkaar of zie ik het nu verkeerd?
Nee dat is niet zo raar, aangezien die 3e persoon wel uPnP enabled heeft waarschijnlijk. Daardoor krijgt diegene een toegankelijke NAT type toegewezen.

Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 13:36

Mystikal

It never hurts to help!

Ik twijfel nog steeds wat het beste werkt met de AK74u. Sowieso grip. Maar dan, extended mags of rapid fire?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je Lenterie..

Rapid fire is zo goed op de ak74u...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Mystikal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:50:
Ik twijfel nog steeds wat het beste werkt met de AK74u. Sowieso grip. Maar dan, extended mags of rapid fire?
Extended mags en Sleight of Hand ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 12:28
SOH bijna pro, dat wordt dan perk 7 die ik pro heb :D heb gisteren geprobeerd om 5 vijanden te verwonden, reloaden en killen maar meestal ga je dan zelf dood, moet er nog 2 dus dat gaat wel goed komen vanavond!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Svennie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:07:
SOH bijna pro, dat wordt dan perk 7 die ik pro heb :D heb gisteren geprobeerd om 5 vijanden te verwonden, reloaden en killen maar meestal ga je dan zelf dood, moet er nog 2 dus dat gaat wel goed komen vanavond!
Mensen die Second Chance gebruiken :P Easy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystikal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:50:
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Maar de meeste mensen werken met Rapid fire + Grip voor de AK74u. Persoonlijk vindt ik dit ook de beste kit, aangezien met Rapid Fire je damage per second veel groter is en met Grip het wapen gecontroleerd blijft schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mijn favo combi op dit moment is:

AK-47
Extended mags

Crossbow

Semtex
Flashbang
Claymore

Hardline pro
Steady aim pro
Marathon pro

Hier rape ik echt flink mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
Ik ben sinds een dag of 4 begonnen met dit spel. Had ook al andere Cod's maar door de frustratie nooit meer gespeeld (oud Pc speler). Deze vind ik echt wel gaaf om te doen en ben dan ook echt wel bezig om de controls onder de knie te krijgen. Maar ben nu ergens level 25 en zit nog steeds op .33 ratio. Bijna altijd onderaan.

Ben echt altijd te laat ...of waar ik een magazine nodig heb voor een kill, lukt het de ander mij met 3 kogels te killen. Zelfs van ver. Denk zelf dat ik van de hip moet beginnen te schieten en dan pas moet aimen erbij?

Het lijkt ook wel dat iedereen bij elkaar blijft en ik steeds op een eilandje midden in de enemy zone sta plots. Ik ben niet het type om te gaan campen ergens.. Denk dat ik de velden gewoon nog niet goed genoeg ken.

gebruik een AK74u met rapid fire en red dot. Gebruik Claymore's.

Tips plzzzz..

[ Voor 5% gewijzigd door Tranzy op 09-12-2010 10:35 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 08-05 15:43
Tranzy schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:32:
Ik ben sinds een dag of 4 begonnen met dit spel. Had ook al andere Cod's maar door de frustratie nooit meer gespeeld (oud Pc speler). Deze vind ik echt wel gaaf om te doen en ben dan ook echt wel bezig om de controls onder de knie te krijgen. Maar ben nu ergens level 25 en zit nog steeds op .33 ratio. Bijna altijd onderaan.

Ben echt altijd te laat ...of waar ik een magazine nodig heb voor een kill, lukt het de ander mij met 3 kogels te killen. Zelfs van ver. Denk zelf dat ik van de hip moet beginnen te schieten en dan pas moet aimen erbij?

Het lijkt ook wel dat iedereen bij elkaar blijft en ik steeds op een eilandje midden in de enemy zone sta plots. Ik ben niet het type om te gaan campen ergens..

gebruik een AK74u met rapid fire en red dot. Gebruik Claymore's.

Tips plzzzz..
Gewoon blijven oefenen. De AK74u met rapid fire houden, maar ik zal eens grip eronder gooien in plaats van red dot. Die dot voegt niet veel toe.
Daarbij gewoon veel om je heen kijken. En gewoon veel spelen, maps leren kennen, spawnpoints leren kennen. Het is niet zo lastig, gewoon echt een kwestie van oefenen. Heb eerste weken ook rond de 0,70 K/D gehad. En sta nu weer op 1,30 dacht ik. Na verloop van rijd krijg je het wel door ;)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client