• Bouli
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-10 11:17

Bouli

9000 rpm

patrickos85 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:17:
[...]

Met welke knop hack je op de pc? ik heb het gehad voordat ik de eerste prestige inging, maar nooit gewerkt oid.
Gewoon F ingedrukt houden.... hij hacked automatisch.

[Voor 5% gewijzigd door Bouli op 07-12-2010 15:21]

K20A daily :-)

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10:28
Bouli schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:21:
[...]

Gewoon F ingedrukt houden.... hij hacked automatisch.
Zelfs knop is reviven, maar daar kom je ook achter nadat je boven iemand staat die gerevived moet worden en je schiet hem per ongeluk zelf dood omdat je niet weet welke knop je moet gebruiken. :P

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22-10 16:48
Sagaris schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:30:
[...]

Zelfs knop is reviven, maar daar kom je ook achter nadat je boven iemand staat die gerevived moet worden en je schiet hem per ongeluk zelf dood omdat je niet weet welke knop je moet gebruiken. :P
staat dat er bij de PC versie niet bij dan? Bij de PS3 staat het er elke keer bij, ook al revive je iemand binnen een potje 5 keer.

PSN ID: Svennie-NL

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Wat echt hatelijk is in dit spel is dat niemand je revived, ook al lig je gewoon voor hun voeten, ze zien je en lopen je straal voorbij. In Bad Company 2 zag je het ook al, maar hier is het nog 10x erger...
Alleen de wat hogere ranks reviven je...

• CrackSlet
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-08 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

The Great HooD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:49:
Wat echt hatelijk is in dit spel is dat niemand je revived, ook al lig je gewoon voor hun voeten, ze zien je en lopen je straal voorbij. In Bad Company 2 zag je het ook al, maar hier is het nog 10x erger...
Alles wat ik tegenkom probeer ik te reviven. Ik ren er niet de halve map voor om, maar ik doe mn best ;)

• FlyLight3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02-06 19:06
Komt omdat meeste mensen last stand voor mietjes vinden! En dan je liever dood zien gaan dan dat ze je helpen!
*ik revive wel* ookal heb ik een hekel aan last stand. Maar het is weer wat XP :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Als er iemand voor m'n voeten dood ligt te gaan, wil ik nog weleens reviven. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen je lekker laten liggen.

• Tjoekie
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
Ik ben er mee opgehouden. Altijd als ik iemand probeer te reviven wordt ik kapot geknald.
Ik laat mensen lekker liggen hoor. Ik haat de perk Second Chance, dus dan hoef je van mij niet te verwachten dat ik iemand revive.

• Freaky_frenky
  • Laatst online: 14-02-2013
Persoonlijk teamkill ik nog iemand liever die met last stand op de grond ligt dan dat ik hem revive... Dan maar een TK extra achter mijn naam...

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
En dat is dus echt hatelijk. Ik merk al weer dat jullie (met uitzondering van een aantal mensen) helemaal voor zichzelf spelen, en dan alsnog gaan zeiken als je de ronde verliest. Kom op man, als de vijanden spawnen aan de andere kant van de map en er ligt iemand bij je eigen spawnplek die je niet eens kunt reviven. Echt hatelijk en dom, want je hebt immers jezelf er alleen maar mee...

Tuurlijk laat je iemand midden in de warzone liggen en probeer je eerst vijanden kapot te schieten, maar zonder dit alles moet je gewoon reviven, doe je dat niet ben je een bitch, klaar.

• Freaky_frenky
  • Laatst online: 14-02-2013
Also also also. Mensen moeten gewoon niet zo'n laffe perk nemen. Daarnaast is het alleen maar lokvoer voor de tegenstander. Ze kunnen beter dood gaan en dan met een fatsoenlijk wapen gaan schieten en rondrennen. En ja ze verliezen hun killstreak.

• Dooierocker
  • Laatst online: 15-05-2011
als iemand voor me voeten ligt dood te gaan en hij heeft last stand pro dan probeer ik het wel
maar zolang je geen pro heb dan mag je idd voor me voeten doodgaan

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:37
The Great HooD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:17:
En dat is dus echt hatelijk. Ik merk al weer dat jullie (met uitzondering van een aantal mensen) helemaal voor zichzelf spelen, en dan alsnog gaan zeiken als je de ronde verliest. Kom op man, als de vijanden spawnen aan de andere kant van de map en er ligt iemand bij je eigen spawnplek die je niet eens kunt reviven. Echt hatelijk en dom, want je hebt immers jezelf er alleen maar mee...

Tuurlijk laat je iemand midden in de warzone liggen en probeer je eerst vijanden kapot te schieten, maar zonder dit alles moet je gewoon reviven, doe je dat niet ben je een bitch, klaar.
In een objective match(dus geen TDM) is het gewoon niet nuttig, en doe ik dus niet aan revives. Het kost tijd, en die tijd is erg kostbaar. Die extra keer dat jij bent doodgegaan is niet erg belangrijk.

Terwijl ik je sta te reviven kan een vijand een vlag cappen. Het is dus beter/sneller dat je gewoon op F ramt en weer spawned.

• Excelb-boy
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

beany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:28:
In een objective match(dus geen TDM) is het gewoon niet nuttig, en doe ik dus niet aan revives. Het kost tijd, en die tijd is erg kostbaar. Die extra keer dat jij bent doodgegaan is niet erg belangrijk.

Terwijl ik je sta te reviven kan een vijand een vlag cappen. Het is dus beter/sneller dat je gewoon op F ramt en weer spawned.
Amen.

• Gundogan
  • Laatst online: 09:44
beany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:28:
[...]

Bij HQ defend en S&D lijkt me het anders wel handig :)

(second chance is verder erg crappy en frustratie opwekkend, snap niet waarom die perk het 4 delen heeft overleeft :/ )

[Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 07-12-2010 16:49]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-10 09:34

NeoMe

#Addict

Je kunt twee claymore's neerzetten, moet je wel 'reloaden' vanuit een care package en dan ammo krijgen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Frostbite
  • Laatst online: 18-10 17:53
Ik doe het alleen als iemand in de weg ligt + er geen tegenstanders in de buurt zijn.

Ik vind reviven van een teamspeler (bijvoorbeeld in S&D) minder erg of irritant dan het om een hoekje campen van tegenstanders. Dat vind ik juist bloedirritant.

"Kijk mij lekker in een hoekje zitten te wachten op een tegenstander die ik zo makkelijk kan killen." Ik zie graag dat dat soort 'gamers' gekicked worden voor spelbederf. (m.u.v. snipers want die zullen wat langer op 1 punt blijven)

Ik hoop trouwens binnenkort mijn eerste prestige in te kunnen gaan (ben nu lvl 46)

[Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 07-12-2010 16:59]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2018

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

NeoMe schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:52:
Je kunt twee claymore's neerzetten, moet je wel 'reloaden' vanuit een care package en dan ammo krijgen.
Vaak genoeg gedaan in MW2 met Scavenger.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Bloemp
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-01-2016
Als ik ze tegenkom revive ik wel, is me alleen al wel een paar keer voorgekomen dat ik vervolgens wordt neergeknald. Snap inderdaad niet dat mensen second change gebruiken, kan die perk wel beter besteden

• Remz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22-10 16:26
Second Chance is gewoon zielig.

Als de enemy Second Chance gebruikt is het gewoon zielig dat je soms nauwelijks merkt of iemand nou wel dood is gegaan of niet, om vervolgens een bullet in je hoofd te krijgen. En ik heb ook geen zin om me hele clip leeg te schieten op de grond.

Als een friendly Second Chance gebruikt, oke, leuk dat hij de tegenstander pest. Maar ik ga hem niet reviven. Waarom niet? Omdat ik het andersom ook lullig vind. Laat de tegenstander dan maar een kill krijgen.

Meestal bespaar ik mezelf ook nog een death er mee.

• clockw1ze
  • Laatst online: 05-10 08:50
*Zoekt mensen voor zijn Barebone SND server*

e-fusion / barebone sNd!

add me maar op steam --> jamiie89

en @ hierboven second chance is gewoon gay.
denk dat meer dan de helft het gebruikt, ben daarom een beetje gewend om tijdens het aimen richting de grond te knallen omdat al die gastjes 2nd chance gebruiken -_-

[Voor 54% gewijzigd door clockw1ze op 07-12-2010 17:18]

• beany
Ik heb er opzich geen moeite mee dat iemand second chance gebruikt. Irritant is het soms wel, maar ja... dat zijn die liggertjes ook(die figuren die direct gaan liggen zodat ze moeilijker te raken zijn).

Maar het is altijd wel wat eigenlijk. In MW2 was de tube + danger close & knifers 'gay' en nu is dat second chance. Het perfecte spel bestaat denk ik niet, en er over blijven zeuren(niet dat de discussie hier direct zeuren is, maar ik zie wel eens anders op andere plekken) heeft ook geen nut.

Ik zie het vaak meer als een uitdaging in BO. Ik merk ook dat mijn hitboxes voornamelijk de voetjes zijn, omdat ik er al bij voorbaat vanuit ga dat de tegenstander gaat liggen :P
MegaTronics schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:58:
[...]

Vaak genoeg gedaan in MW2 met Scavenger.
MW2 is een ander spel...? In BO krijg je geen extra claymore met scavenger. Ik denk niet dat veel mensen weten dat je 2 claymore's kunt neerzetten in BO.

En de discussie over last stand weer... (het gaat wel op en neer hier zeg, een week last stand, de volgende week mense die denken dat ze pro zijn, dan weer last stand, etc..) ik ben het met beany eens. Ik zie soms mensen liggen in domination, 300 meter van een vlag af, en dan blijven ze echt een minuut liggen te wachten totdat iemand de halve map over rent om ze te komen reviven. En dan janken als het niet gebeurt. In die minuut dat ze daar niks liggen te doen hadden ze 3 keer een vlag kunnen capturen, of op z'n minst kunnen proberen.
De enige keer dat ik revive is als het dicht in de buurt bij een vlag is, zodat ik ten eerste niet hoef om te lopen, en omdat het waarschijnlijk is dat hij me daarna zal helpen met capturen of verdedigen. (Als hij dat niet doet laat ik hem ook lekker liggen volgende keer, dan heb ik toch niks aan em, die extra death zal ons team weinig pijn doen).

Mijn iRacing profiel

beany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:18:
Ik heb er opzich geen moeite mee dat iemand second chance gebruikt. Irritant is het soms wel, maar ja... dat zijn die liggertjes ook(die figuren die direct gaan liggen zodat ze moeilijker te raken zijn).

Maar het is altijd wel wat eigenlijk. In MW2 was de tube + danger close & knifers 'gay' en nu is dat second chance. Het perfecte spel bestaat denk ik niet, en er over blijven zeuren(niet dat de discussie hier direct zeuren is, maar ik zie wel eens anders op andere plekken) heeft ook geen nut.

Ik zie het vaak meer als een uitdaging in BO. Ik merk ook dat mijn hitboxes voornamelijk de voetjes zijn, omdat ik er al bij voorbaat vanuit ga dat de tegenstander gaat liggen :P
Het vreemde is dat last stand eigenlijk vanaf cod4 (vanaf het begin dus) al gehaat wordt door het merendeel van de spelers. In cod4 is het zeldzaam een server te vinden die het toelaat. En het zit er 3 generaties later nog steeds in (in MW2 zelfs twee keer). Als het nou om iets gaat wat voor de gebruiker wel heel leuk kan zijn (een tube bijvoorbeeld, je kan zeggen wat je wil maar 3-4-5 man met een tube tegelijk raken is gewoon vet) dan kan ik nog begrijpen dat ze het erin laten, maar ik denk niet dat veel mensen het zullen missen als het weg is, ook degene die het nu wel gebruiken en het niet hatelijk vinden.

Mijn iRacing profiel

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
Goh, wat een stelletje zure appels hier wat betreft second chance zeg, en overdrijven is ook een vak hè. Sure, ik hou er ook niet echt van als als de tegenstander het gebruikt, maar eigenlijk alleen maar omdat dan nog met enige regelmaat de kill door een teamgenoot gejat wordt.

Verder gebruikt helemaal niet "bijna iedereen" het en ga je er zelden door dood (persoonlijk nog niet één keer meegemaakt), of je moet wel heel erg slecht aan het opletten zijn. Als een teamgenoot op een veilige plek vlakbij ligt te creperen zal ik 'm ook altijd reviven. Gratis XP en weer iemand z'n dag iets beter gemaakt..

Ik vind het minstens net zo irritant als mensen met hacker m'n equipment constant slopen, maargoed zo is het nou eenmaal.

(Xbox live tag: Sjagga)

• beany
NickThissen schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:20:
[...]

Het vreemde is dat last stand eigenlijk vanaf cod4 (vanaf het begin dus) al gehaat wordt door het merendeel van de spelers. In cod4 is het zeldzaam een server te vinden die het toelaat. En het zit er 3 generaties later nog steeds in (in MW2 zelfs twee keer). Als het nou om iets gaat wat voor de gebruiker wel heel leuk kan zijn (een tube bijvoorbeeld, je kan zeggen wat je wil maar 3-4-5 man met een tube tegelijk raken is gewoon vet) dan kan ik nog begrijpen dat ze het erin laten, maar ik denk niet dat veel mensen het zullen missen als het weg is, ook degene die het nu wel gebruiken en het niet hatelijk vinden.
Ik kom het eigenlijk regelmatig tegen, dat iemand second chance gebruikt. Dus blijkbaar is er een aanzienlijke groep mensen die de perk leuk vinden. Op zijn minst om het zelf te gebruiken, geen idee wat ze er van vinden als een vijand het gebruikt ;)

Misschien had er een balans perk of zo in moeten zitten. Dat als je die perk hebt je de second chance overruled. Net zoals je de Flak Jacket hebt waarmee je bijna altijd een claymore kan overleven.
beany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:26:
[...]

Ik kom het eigenlijk regelmatig tegen, dat iemand second chance gebruikt. Dus blijkbaar is er een aanzienlijke groep mensen die de perk leuk vinden. Op zijn minst om het zelf te gebruiken, geen idee wat ze er van vinden als een vijand het gebruikt ;)

Misschien had er een balans perk of zo in moeten zitten. Dat als je die perk hebt je de second chance overruled. Net zoals je de Flak Jacket hebt waarmee je bijna altijd een claymore kan overleven.
De hele perk zou veel beter zijn als er gewoon geen momentje van invincibility in zat. In MW2 was dit nog 10 keer erger, het is nu al een stuk korter, maar er is gewoon een korte tijd waarin kogels hem gewoon geen schade toebrengen. Dat is gewoon bullshit, want dan moet je gewoon wachten met schieten totdat je weet dat je hem weer kan raken, en dat slaat gewoon nergens op.
Als je het niet gelooft, zoek maar eens op 'tomahawk hitmarker' op youtube, er zijn genoeg video's waar iemand die net in last stand aan het gaan is door een tomahawk geraakt wordt en niet dood gaat.

Mijn iRacing profiel

• exi22
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-10 00:02
Volgens dit bericht kunnen we volgende week de nieuwe update verwachten

http://www.gamer.nl/nieuw...n-black-ops-volgende-week

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:53
jeej, een patch voor snipers! Ben erg benieuwd wat ze ermee gaan doen

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Nerfen })

Hmm, helaas
Ook de sluipschuttersgeweren in de game worden verbeterd. Na de patch zullen sluipschutters die een geluidsdemper op hun wapen hebben altijd met één schot een tegenstander doden, wanneer ze hem in het hoofd schieten. Ook zullen deze wapens zuiverder worden, wanneer een speler inzoomt. Deze aanpassingen zullen alleen in de PS3- en Xbox 360-versies van het spel worden doorgevoerd.
^^Vervelend he, lezen

[Voor 96% gewijzigd door steveman op 07-12-2010 18:20]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Preau
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
/reconnect eindelijk.

Handig voor als je je klasses aan wil passen, kan je lekker makkelijk rejoinen.
Pff, kan amper normaal emblems maken...elke keer als ik wat save verspringt alles. :S Heb ik nog nooit gehad...
Waarom nou alleen voor consoles? Op de PC is die fout er toch ook nog altijd? Dat snipers met silencer niet genoeg damage doen voor een one headshot kill? En dat ze niet recht schieten vlak na het inzoomen (hoewel dat geen fout was, maar een counter tegen quickscopen die achteraf gezien gewoon te veel nadeel geeft)... Of zijn die al gefixed op de PC?

Mijn iRacing profiel

NickThissen schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:29:
Waarom nou alleen voor consoles? Op de PC is die fout er toch ook nog altijd? Dat snipers met silencer niet genoeg damage doen voor een one headshot kill? En dat ze niet recht schieten vlak na het inzoomen (hoewel dat geen fout was, maar een counter tegen quickscopen die achteraf gezien gewoon te veel nadeel geeft)... Of zijn die al gefixed op de PC?
70% van de spelers speelt op consoles. Grootste groep spelers = Voorrang op updates. Wel vreemd dat het zo lastig is deze updates door te voeren naar de PC.. Het is immers een console port.

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 00:17
Bijltje666 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:18:
[...]

Sure.. De F2000 met een silencer? Favo? rofl... wat zul je dan een interessante kd-ratio hebben gehad...
Dat ding is met een silencer compleet waardeloos... zonder silencer vliegt hij alle kanten op en mag je blij zijn dat je iets raakt, laat staan dood maakt.
Met silencer is het nog erger: dan moet je op stab afstand staan om te hopen dat je iets raakt en als je wat raakt, valt het gewoon niet om.

Kortom: kutapparaat.
Maar goed, ieder zijn meug zeg maar..
Geen kutapparaat, maar een apparaat wat oefening nodig heeft. Ik had een k/d van ongeveer 1.8 met dat ding. Kills maakte ik vaak op lange afstand, want short range ben ik vaak belabberd. Je moet gewoon niet sprayen, maar hem als semi automatic gebruiken. Perfect wapen ism een silecned kit.

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 11-09 09:27
Ik hoor een hoop mensen altijd over een k/d ratio met betrekking tot een bepaald wapen. Maar eigenlijk zegt dit niet veel. stel ik haal een k/d van 2, haalt een ander dit dan ook? nah denk het niet.

K/d ratio hangt van je skills af, je tegenstanders, je geluk :), en hoe voorzichtig je speelt.

[Voor 16% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 07-12-2010 19:23]

* PSN=Chef_NL** *

• Hogader
Ik houd iig van spelen met kit's die eigenlijk niemand zal pakken. Gister ook eentje gemaakt en even mee lopen spelen. Gaat nooit gelijk goed, maar het gaat om de fun:

PSG - Acog - Extended Mags
Makarov - Extended Mags

Tomahawk
Concussion
Claymore

Flak Jacket Pro
Warlord Pro (2 tomahawks en 3 concussion)
Hacker Pro/Marathon Pro

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ach ja, het ouderwetse Perk gezeur :P Vind de perks in BO wel redelijk op elkaar afgestemd. Martyrdom was destijds gewoon een fout in CoD, maar voor de rest is er eigenlijk niks wat echt uit de toon valt. Als iemand Last Stand gebruikt, mik ik er gewoon een granaatje achteraan.

Persoonlijk erger ik me het meest aan alle noobs die RC-XD nog steeds gebruiken. Nutteloze killstreak, waar het team ook echt niks aan heeft. Zie het tegenwoordig wel steeds minder, en het wordt eigenlijk alleen nog maar gebruikt door de mensen die in de onderste regionen op de lijst staan, dus we gaan de goede kant op :)

Ik gebruik nu zelf:
  1. SR-71 (de beste imho, het hele vijandelijke team is zwaar de sjaak)
  2. Chopper Gunner (iedereen vlucht naar binnen :P )
  3. Attack Dogs (irritante killstreak, maar het ontregelt het hele vijandelijke team)

• Hogader
PWM schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:31:
Persoonlijk erger ik me het meest aan alle noobs die RC-XD nog steeds gebruiken. Nutteloze killstreak, waar het team ook echt niks aan heeft. Zie het tegenwoordig wel steeds minder, en het wordt eigenlijk alleen nog maar gebruikt door de mensen die in de onderste regionen op de lijst staan, dus we gaan de goede kant op :)
RCXD is net zo nutteloos voor een team dan een Napalm, Mortar, Helicopter, valkyrie, B52, Chopper, Gunship en Dogs.

Allemaal bedoeld voor kills. RC-XD is gewoon de goedkoopste en imo de slechtste variant, maar daardoor niet minder nutteloos voor het team dan de rest.

• Gundogan
  • Laatst online: 09:44
Hogader schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:00:
[...]

RCXD is net zo nutteloos voor een team dan een Napalm, Mortar, Helicopter, valkyrie, B52, Chopper, Gunship en Dogs.

Allemaal bedoeld voor kills. RC-XD is gewoon de goedkoopste en imo de slechtste variant, maar daardoor niet minder nutteloos voor het team dan de rest.
Spawntrappen misschien met chopper of gunship? Had het laatst nog.
[flex,coolstorybro]Kwam de game (demolition) in met nog iets van 1:30 op de klok en nog 1 bombsite te gaan als attacker. Was op array en we hadden een beetje moeite met B. Probeer zelf te aanvallen, maar ga dood. Toch nog een care package met een (tada!) chopper gunner. Dus mooie spawntrap ermee, 24-1 score en makkelijke win. Mede mogelijk gemaakt door geluk :) [/flex,coolstorybro]

RCXD is meestal nutteloos ja. Veels te veel tijd kwijt voor meestal 1 kill. Maar wel fun natuurlijk om een mini-buggy te besturen ;)

[Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 07-12-2010 20:13]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Hogader schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:00:
[...]

Ik speel hardcore, dus iedereen die daar Napalm, Mortar of een B52 gebruikt, is sowieso niet helemaal lekker :+

Dogs en Gunship hebben wel degelijk een team effect. De tegenstander moet zich, in ieder geval even, bezig houden of in ieder geval rekening houden met, die killstreaks, in plaats van met de vlag of het HQ.

Ik zet overigens ook nog wel regelmatig de SAM Turret aan, afhankelijk van hoe de tegenstander speelt.

Persoonlijk baal ik er wel van dat Killstreaks geen onderdeel zijn van je class. Per spel wil ik eigenlijk standaard andere streaks.

• Hogader
PWM schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:11:
[...]
Dogs en Gunship hebben wel degelijk een team effect. De tegenstander moet zich, in ieder geval even, bezig houden of in ieder geval rekening houden met, die killstreaks, in plaats van met de vlag of het HQ.
Met een RC-XD moet het team, ofja iig 1 a 2 persoen zich ook er even mee bezig houden. Het is dus gewoon een mini variant, maar dus niet nutteloos XD

• Rutger Mulder
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-10 07:55
RC-XD kan wel erg nuttig zijn bij S&D omdat je daar dood blijft. De andere killstreaks haal je daar vaak toch niet makkelijk en veel mensen lopen met ghost rond dus UAV helpt dan ook niet echt. Voor instant respawn modes is hij echter minder geschikt omdat de vijand er toch zo weer aankomt. Maar toch prima gooedkope killstreak voor bepaalde situaties.

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

RC-XD is nutteloos omdat je 2 minuten aan het rondrijden bent voor een enkele kill. In die 2 minuten had je makkelijk zelf meer kills kunnen krijgen, of een flag capturen, een bomb planten, defusen, ga zo maar door.

Alle andere killstreaks die ook voor kills gaan helpen wel degelijk. Die waar je zelf niets bij hoeft te doen spreekt voor zich: ze zorgen een enorme afleiding voor het andere team, kills voor jou team (ook in objective modes zijn kills natuurlijk belangrijk, de tegenstander moet steeds respawnen en kan niet bij de objective blijven), en in de tussentijd kun jij gewoon lekker door gaan. Die waar je zelf moet besturen zijn ook de echte goede (chopper gunner en gunship) en daar kun je veel meer kills mee maken dan dat je zelf kon doen te voet, dus daar maakt het niet zoveel uit dat jij een minuut stil zit.

Maar de RC-XD is gewoon tijdsverspilling omdat het toch vrijwel nooit meer dan een kill oplevert en je er vaak toch lang mee aan het rijden bent. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze vaak gewoon op 100 meter afstand afgeschoten worden.

Mijn iRacing profiel

• jesco_white
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:53
Sjongejonge, zojuist gekicked zonder enige waarschuwing of wat dan ook. Ik ben maar een middelmatige speler maar had zojuist toevallig eens een heel lekker potje op hardcore domination. Stond dik bovenaan, mede door de choppergunner die ik uit een (eigen) carepackage haalde. Denk wel dat het mijn beste potje ooit en dan opeens, vlak voor het eind...: kicked from server. Lekker weer voor jan lul gespeeld, puntjes weer weg enzo.

Wat is dat toch? Gister ook al een keer. Loop niet te kutten of te campen ofzo. Wordt hopelijk niet de trend, om de haverklap gekicked worden zonder reden, als je bovenaan staat.

• rjpurk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-08 11:18
jesco_white schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:09:
Sjongejonge, zojuist gekicked zonder enige waarschuwing of wat dan ook. Ik ben maar een middelmatige speler maar had zojuist toevallig eens een heel lekker potje op hardcore domination. Stond dik bovenaan, mede door de choppergunner die ik uit een (eigen) carepackage haalde. Denk wel dat het mijn beste potje ooit en dan opeens, vlak voor het eind...: kicked from server. Lekker weer voor jan lul gespeeld, puntjes weer weg enzo.

Wat is dat toch? Gister ook al een keer. Loop niet te kutten of te campen ofzo. Wordt hopelijk niet de trend, om de haverklap gekicked worden zonder reden, als je bovenaan staat.
Puntjes weg?
punten tellen gewoon mee hoor.
als jij midden in een match ermee stopt worden je kills en deaths gewoon meegeteld met je K/D Ratio.

• Prometheus
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14-03-2019
Teamkills misschien?

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

• jesco_white
rjpurk schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:21:
[...]

Puntjes weg?
punten tellen gewoon mee hoor.
als jij midden in een match ermee stopt worden je kills en deaths gewoon meegeteld met je K/D Ratio.
Oh is dat zo? Ik dacht dat je je punten enzo kwijt was als je zelf kapt of gekicked wordt. Dat scheelt dan weer. Ik vermoed zelf dat ik gekicked werd om ruimte te maken voor een member. Dat kan toch ook? Die server zat nadat ik gekicked werd gelijk weer vol namelijk.

• rabor
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-09-2019
jesco_white schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:49:
[...]

Oh is dat zo? Ik dacht dat je je punten enzo kwijt was als je zelf kapt of gekicked wordt. Dat scheelt dan weer. Ik vermoed zelf dat ik gekicked werd om ruimte te maken voor een member. Dat kan toch ook? Die server zat nadat ik gekicked werd gelijk weer vol namelijk.
Je kills & deaths worden real-time geregistreerd, je XP krijg je pas aan het eind als alles bij elkaar wordt opgeteld, dus dat loop je mis.

Dat automatische (& random) kicken via gereserveerde slots is best lullig want je krijgt idd geen waarschuwing..

Kepi_nl

• SytseHartvelt
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-10 12:31
Ik werd er laatst inderdaad ook uitgegooid, nadat ik een chopper gunner had en 43-2 stond. Echt heel naar gewoon.
Maar ik hoop dat de patch van volgende week de lag voor dualcore's fixt, want ik speel nu constant alleen omdat mijn hele clan teveel lagt...
Ik vond deze triple kill wel een videotje waard :)

Kom 3 man tegen, schieten schieten schieten, bijna ammo op en nog steeds niemand dood!
What would you do...
YouTube: Black Ops - Triple kill with 5 bullets

Mijn iRacing profiel

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:53
steveman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:20:
Nerfen })

Hmm, helaas

[...]

^^Vervelend he, lezen
Bedoelde natuurlijk hoe de uitwerking gaat zijn... Leek me logisch. Op dit moment is snipen echt helemaal niks waard, hopelijk wordt dat door deze actie beter

• Touchdown
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

NickThissen schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:27:

Kom 3 man tegen, schieten schieten schieten, bijna ammo op en nog steeds niemand dood!
What would you do...
Triple kill with 5 bullets?

Met die 5 kogels schiet je 1 dude neer, de andere 2 gaan neer door je granaat. Lekker misleidend..

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

Touchdown schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:23:
[...]

Triple kill with 5 bullets?

Met die 5 kogels schiet je 1 dude neer, de andere 2 gaan neer door je granaat. Lekker misleidend..
"And a grenade"... :X Heb ik nou een minuut van je leven verspild omdat je dacht dat ik 3 mensen met 5 kogels neerschoot? Bij deze m'n oprechte excuses... Ga vanavond maar een minuutje later naar bed ;)

Mijn iRacing profiel

• Touchdown
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

Heb het over de titel, wijsneus. En ja ik zou je er eigenlijk voor moeten aanklagen ;)

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

• rjpurk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-08 11:18
rabor schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:37:
[...]

Je kills & deaths worden real-time geregistreerd, je XP krijg je pas aan het eind als alles bij elkaar wordt opgeteld, dus dat loop je mis.

Dat automatische (& random) kicken via gereserveerde slots is best lullig want je krijgt idd geen waarschuwing..
iets voor in de volgende patch mischien? lijkt mij ook handig om te weten al hoewel ik nog nooit gekicked ben.

• CrackSlet

CrackSlet

jesco_white schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:09:

Zou ook kunnen dat het komt omdat je met je Chopper gunner toch iets te veel TK's hebt gemaakt zonder dat je het in de gaten hebt (je vuurt namelijk nogal een kogeltje of 2 af en een TK in HC is snel gemaakt). Als je dan vervolgens net ff iemand aan t neerknallen bent en erachter loopt zo'n dude van jou team de restkogels op te vangen, wordt je misschien gekicked voordat je in de gaten hebt dat je een TK maakte. Werd laatst ook geTK'ed en die dude was binnen een seconden gekicked. Gaat vrij snel dus soms.
CrackSlet schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:52:
[...]

Zou ook kunnen dat het komt omdat je met je Chopper gunner toch iets te veel TK's hebt gemaakt zonder dat je het in de gaten hebt (je vuurt namelijk nogal een kogeltje of 2 af en een TK in HC is snel gemaakt). Als je dan vervolgens net ff iemand aan t neerknallen bent en erachter loopt zo'n dude van jou team de restkogels op te vangen, wordt je misschien gekicked voordat je in de gaten hebt dat je een TK maakte. Werd laatst ook geTK'ed en die dude was binnen een seconden gekicked. Gaat vrij snel dus soms.
Idd, het word gewoon tijd dat er weer reflection komt.. Als je dan met een choppergunner OID TK's maakt (Wat 9/10x gebeurt) ga je zelf dood IPV je team.

• CrackSlet

CrackSlet

D4NG3R schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:54:
[...]

Idd, het word gewoon tijd dat er weer reflection komt.. Als je dan met een choppergunner OID TK's maakt (Wat 9/10x gebeurt) ga je zelf dood IPV je team.
Er is wel al reflection, ben een keer of 2 gekilled daardoor.
Wordt denk ik gewoon heel weinig gebruikt ofzo.

• xV0rtexx
  • Laatst online: 19-10 13:37
Ja second change is irritant, omdat het wat extra ammo kost om die gasten neer te knallen, maar als niemand second change gebruikt kunnen wij weer geen SOH pro halen.

xVortexx D3

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22-10 16:48
xV0rtexx schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:03:
Ja second change is irritant, omdat het wat extra ammo kost om die gasten neer te knallen, maar als niemand second change gebruikt kunnen wij weer geen SOH pro halen.
goed idee, ik moet voor SOH pro nog alleen de verwonden, herladen en kill opdracht, ik moet er nog een stuk of 6, gaat makkelijk met die gastjes.

PSN ID: Svennie-NL

CrackSlet schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:01:
[...]

Er is wel al reflection, ben een keer of 2 gekilled daardoor.
Wordt denk ik gewoon heel weinig gebruikt ofzo.
Reflection verplichten in Ranked servers ;) .

Even op dat Second Chance (pro) gezeur van hier boven, het enige waar ik mij aan kan irriteren daarbij. Is dat mijn team de kill pakt van iemand die down is.. Geef dan het teamlid een assist, en mij de kill. Ik heb immers het meeste werk gedaan :S? Verder is het weinig interessant.. Misschien dat sommigen zich irriteren aan de korte "Godmode" die je krijgt als je valt, maar ik heb nog nooit iemand gezien die in die 0.5 sec een kill kan maken :P .

[Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 08-12-2010 09:09]

• Misiek
  • Laatst online: 12-08 14:27

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Ik vind sowieso dat als je gekilled wordt als je een kill-streak reward uitvoerd deze afgelopen moet zijn.

Hoe kun je een RC-XD besturen als je dood bent?

• xV0rtexx
NickThissen schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:27:

What would you do...
Antwoord op je vraag. Ik zou eerst reloaden (Soh) en dan als een gek erin vliegen of wachten tot ze in de deuropening staan (afhankelijk van mijn stemming op dat moment :P ).

xVortexx D3

• Morax
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20-10 22:09
SytseHartvelt schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:54:
Ik werd er laatst inderdaad ook uitgegooid, nadat ik een chopper gunner had en 43-2 stond. Echt heel naar gewoon.
Maar ik hoop dat de patch van volgende week de lag voor dualcore's fixt, want ik speel nu constant alleen omdat mijn hele clan teveel lagt...
Ik wist niet dat er al een ETA voor de patch was, mag ik vragen wat je bron is dat hij volgende week komt? Niet om lullig te doen hoor, maar ik heb zelf nog niets gelezen over een releasedatum. Ik hoop overigens wel vurig dat het waar is :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• xV0rtexx
Misiek schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:07:
Ik vind sowieso dat als je gekilled wordt als je een kill-streak reward uitvoerd deze afgelopen moet zijn.

Hoe kun je een RC-XD besturen als je dood bent?
Dat vind ik een goed idee, maar wel een beetje sneu voor de noobs die heel veel moeite hebben gedaan om 2 kills te maken voor hun karretje om vervolgens midden in de map te gaan staan voor het besturen van dat ding :P.

xVortexx D3

Er is nog geen ETA.
xV0rtexx schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:12:
[...]

Dat vind ik een goed idee, maar wel een beetje sneu voor de noobs die heel veel moeite hebben gedaan om 2 kills te maken voor hun karretje om vervolgens midden in de map te gaan staan voor het besturen van dat ding :P.
Of ze zorgen ervoor dat als je een RC-XD inroept, en je doodgaat. De RC-XD direct gaat piepen, en dat je nog maar 5 secs ofzo hebt. Lijkt mij een stukkie beter :P, direct je RC-XD verliezen word ook lullig in bijv hardcore.. Wil je langs je team heen, ga je dood. BOEM. Teamkill.

Edit: Ben sinds 5 dagen letterlijk niet meer dood gegaan aan RC-XD's. FlakJacket is best wel handig, alhoewel ik wel merk dat ik minder vaak Carepackages of Mortars heb, omdat ik Hardline mis.

Toch afvragen wat beter is:
20 kills op 10 deaths. (Met flatjacket, minder killstreaks dus)
Of 30 kills op 15 deaths. (Met hardline, meer deaths dus)

Edit: En ik ben er achtergekomen dat als je een kill wilt maken met je RC-XD tegen een flatjacket drager, je gewoon tegen ze aan moet rijden :). Dat geeft namelijk hetzelfde effect als een "STUCK" met Semtex of Pijlen.

[Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 08-12-2010 09:21]

• CrackSlet

CrackSlet

@ DANGER:
Dan zou ik toch voor hardline gaan.
Meer kills = meer killstreaks = meer kills (see te circle? ;) )
Plus ik vind de gain van een kill meer waard dan de loss van een death in termen van spelplezier. (beetje vage zin, I know, maar you get the point wel)
CrackSlet schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:33:
@ DANGER:
Dan zou ik toch voor hardline gaan.
Meer kills = meer killstreaks = meer kills (see te circle? ;) )
Plus ik vind de gain van een kill meer waard dan de loss van een death in termen van spelplezier. (beetje vage zin, I know, maar you get the point wel)
Nee, want die extra gemaakte kills komen dan van de killstreaks :P .
Edit: En die extra kills leveren mij dus geen nieuwe killstreaks op :P .

Met hardline zal ik dus een Mortar team krijgen bij 5 kills, IPV een carepackage. En bij 4 kills krijg ik dus al een Carepackage. Get the idea? Ik maak in principe geen extra kills met mn wapens. Maar de kills van de killstreaks maken dit weer goed.

Aan de andere kant. Als ik vaker carepackages krijg, heb ik ook een grote kans op bijv choppergunner. En dan eindig ik 40 - 10 ofzo :P . (Gister een keer 48 - 3 gemaakt met choppergunner :D )

En zodra ik hardline pro heb, kan ik mn ammo/UAV crates ook mooi ombouwen tot wat beters.

[Voor 41% gewijzigd door D4NG3R op 08-12-2010 09:42]

• ArgantosNL
  • Laatst online: 22-10 12:24
Ik heb gister behoorlijk lopen iriteren aan het gecamp bij ffa. 80% van de tegenstander zat ergens stil in een hoekje te wachten. Heb mijn xbox na 3 onafgemaakte potjes uitgezet, zo verneuk je toch het spel plesier van andere mensen. Vervelend gecamp en jagen op de campers had ook geen zin omdat er te veel campers zaten om hun positie bij te houden.

• patrickos85
  • Laatst online: 22-10 22:34
D4NG3R schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:38:
[...]

En zodra ik hardline pro heb, kan ik mn ammo/UAV crates ook mooi ombouwen tot wat beters.
Ik krijg bijna alleen maar ammo, uav en jammer! En dan gebruik ik Hardline ook nog eens :{

• FlyLight3r
  • Laatst online: 02-06 19:06
Ok, gisteren de eerste gebruiker van die hiervoor genoemde aimbot! De beste man had 154/5 in een potje Nuketown DOM. De killcam was erg duidelijk. Alleen maar headshots en zijn beeld ging van links naar rechts en draaide om in notime. Echt superlame. Maarja die theater werkt nog niet. Dus kan niks doen. Maar het is echt HEEEL vervelend zon kereltje.
We waren net begonnen pakken A. Lopen naar B, en hij had al 11/1. Nou choppergunner erop. Bah, wordt echt wel misselijk van dat soort mensen.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Joarie
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:41
patrickos85 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:57:
[...]

Ik krijg bijna alleen maar ammo, uav en jammer! En dan gebruik ik Hardline ook nog eens :{
Hardline Pro is echt geweldig :)
Mijn streak staat ingesteld op: SAM, carepackage en Sentrygun. Elk van deze pakketjes kun je met Pro in iets anders veranderen. Met name leuk om dan in 1x de hele boel neer te gooien en dan die pakketjes te zien veranderen in B52/Dogs/Napalm enz :)

Without engineers science is just philosophy. Elk welkwoord zijnt gelijk!

• SpeedKill
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:27:
[...]

Mijn streak staat ingesteld op: SAM, carepackage en Sentrygun. Elk van deze pakketjes kun je met Pro in iets anders veranderen. Met name leuk om dan in 1x de hele boel neer te gooien en dan die pakketjes te zien veranderen in B52/Dogs/Napalm enz :)
Haha, die drie icm Hardline Pro gebruik ik ook. Komt wel vaak voor dat je soms met 3-4 SAM-kisten rondloopt. Heb pas 1x een Gunship gekregen na een reload van het pakketje.

Meestal wordt het Ammo/UAV/Jammer wat vrij logisch is lijkt me :-)

• AquariumMaster
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 04-01-2011
Heb nu ook Hacker Pro, vanmiddag eens uitproberen want daar ben ik nog niet aan toegekomen. Worden al je Care Packeges die je pakt automatisch gehacked daarmee?

PS3 | PSN: T0MSoaD | Hattrick: F.C. Eersel United |

• Rutger Mulder
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:27:
[...]

Ik vind dit gewoon abusen van een bug, hoor je gewoon niet te doen. Een team kan hierdoor een veel te groot voordeel krijgen. Het is niet een onschuldige bug ofzo. Van mij mogen ze mensen hier wel een temp ban voor geven. Krijg soms wel de kriebbels om z'n persoon in mijn team ff een kogel door de kop te jassen en zo zijn carepackages door de neus te boren.

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• Joarie
AquariumMaster schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:44:
Heb nu ook Hacker Pro, vanmiddag eens uitproberen want daar ben ik nog niet aan toegekomen. Worden al je Care Packeges die je pakt automatisch gehacked daarmee?
Nope, je moet zelf voor je package gaan staan en dan 2x snel op reloaden drukken (PC -> "R").
Het werkt helaas niet als je een teammaat hebt die denkt "hey wat leuk 3 carepackages, daar mag ik er zeker wel eentje van pakken". Zodra hij captured kun jij niet je carepackage veranderen.

Die Hardline pro met sam/care/sentry is inderdaad wat overpowered vind ik, ben het er ook mee eens dat ze dat nu gaan veranderen dat je alleen care packages kan veranderen. Soms zul je een sentrygun in ammo veranderen, maar bijna net zo vaak in een helicopter of zelfs een chopper gunner/gunship/dogs. Ik gebruik deze combi nou sinds 4 of 5 potjes en heb er 2x chopper gunner gekregen (waaronder die 62-7 score op nuketown laatst (lang niet gespeeld :p)), een keer dogs en heel vaak napalm, helicopter, etc.

Het leuke van Hardline pro is dat de kansen op killstreaks anders zijn zodra je een package veranderd. Standaard zijn dit de kansen:
"ammo", 20
"radar_mp", 15
"counteruav_mp", 15
"rcbomb_mp", 9
"m220_tow_mp", 5
"mortar_mp", 5
"autoturret_mp", 5
"auto_tow_mp", 5
"airstrike_mp", 3
"m202_flash_mp", 3
"napalm_mp", 3
"radardirection_mp", 3
"helicopter_comlink_mp", 3
"minigun_mp", 2
"helicopter_gunner_mp", 2
"dogs_mp", 1
"helicopter_player_firstperson_mp", 1

Maar na veranderen zijn dit de kansen:
"ammo", 9
"radar_mp", 9
"counteruav_mp", 9
"rcbomb_mp", 9
"m220_tow_mp", 9
"mortar_mp", 9
"autoturret_mp", 9
"auto_tow_mp", 9
"airstrike_mp", 4
"m202_flash_mp", 4
"napalm_mp", 4
"radardirection_mp", 4
"helicopter_comlink_mp", 4
"minigun_mp", 3
"helicopter_gunner_mp", 3
"dogs_mp", 1
"helicopter_player_firstperson_mp", 1

De kans op ammo gaat dus van 20% naar 9%, en vooral de middelste streaks komen veel meer voor. Kans op chopper gunner is ook eentje groter geworden.

Mijn iRacing profiel

Rutger Mulder schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:48:
[...]

Ik vind dit gewoon abusen van een bug, hoor je gewoon niet te doen. Een team kan hierdoor een veel te groot voordeel krijgen. Het is niet een onschuldige bug ofzo. Van mij mogen ze mensen hier wel een temp ban voor geven. Krijg soms wel de kriebbels om z'n persoon in mijn team ff een kogel door de kop te jassen en zo zijn carepackages door de neus te boren.
Stel je aan zeg, het is helemaal geen bug. Ja het wordt er nu alleen uitgehaald, maar dat is gewoon omdat nu blijkt dat het wat te sterk is. Is toch niets mis mee? Elk spel heeft wel iets wat overpowered is, moet je mensen dan maar meteen bannen als ze daarvan gebruik maken 8)7
En als jij je teammate die 3 pakketjes krijgt een kogel door de kop jaagt zodat de tegenstander de packages kan pakken dan hoop ik je nooit tegen te komen. Teamplay zit er niet echt in he..?
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:48:
[...]

Nope, je moet zelf voor je package gaan staan en dan 2x snel op reloaden drukken (PC -> "R").
Het werkt helaas niet als je een teammaat hebt die denkt "hey wat leuk 3 carepackages, daar mag ik er zeker wel eentje van pakken". Zodra hij captured kun jij niet je carepackage veranderen.
Hacken is iets anders dan veranderen... Hacken doe je bij een care package van de tegenstander. Je hackt vanzelf eigenlijk als je een care package van de tegenstander probeert te pakken (en hacker pro hebt uiteraard). Er gaat ook gewoon een balkje lopen, jij krijgt de killstreak, maar het pakketje blijft liggen en als de tegenstander hem nog probeert te pakken dan ontploft hij. Voor jou is er dus niets anders, je moet gewoon hetzelfde doen alsof je het pakketje jat.

Mijn iRacing profiel

• Joarie
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:53:
[...]
Hacken is iets anders dan veranderen... Hacken doe je bij een care package van de tegenstander. Je hackt vanzelf eigenlijk als je een care package van de tegenstander probeert te pakken (en hacker pro hebt uiteraard). Er gaat ook gewoon een balkje lopen, jij krijgt de killstreak, maar het pakketje blijft liggen en als de tegenstander hem nog probeert te pakken dan ontploft hij. Voor jou is er dus niets anders, je moet gewoon hetzelfde doen alsof je het pakketje jat.
Doh! Even in de haast de Perk verkeerd gelezen. Idd, Hacker is iets anders dan Hardline 8)7

@Rutger
Ik neem aan dat U een FFA speler bent die met een mes tussen zijn tanden a la Rambo zijn explosieve kruisboospijlen prepareert en zich weinig aantrekt van enige vorm van samenspel?

• Hogader
Gister nog een leuke situatie met hacker pro. Ligt er midden in de map hanoi een care package van de enemy. hij lag er al 30s ofzo en ik zag hem, dus ging eens kijken wat erin zat. Zat er gewoon een chopper gunner in. Nou ja hacken die handel. Daarna even wachten tot dat de enemy hem zelf nog even wilde pakken. Dit leverde een double kill op en toen kon ik de chopper gunner launchen XD

• jesco_white
Ik krijg zo nu en dan een carepackage waarvan ik niet weet wat het is. Het logo'tje lijkt een soort skate-ramp te zijn als ik me goed herinner. Als ik op 6 druk om te activeren gebeurt er vervolgens niets. Wat is dit voor care-package?

• Joarie
jesco_white schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:19:
Ik krijg zo nu en dan een carepackage waarvan ik niet weet wat het is. Het logo'tje lijkt een soort skate-ramp te zijn als ik me goed herinner. Als ik op 6 druk om te activeren gebeurt er vervolgens niets. Wat is dit voor care-package?
Haha...idd, ja dat was precies ook meteen het eerste wat ik dacht toen ik in de eerste dagen deze package kreeg.
Maarre, het is AMMO

• Tweaker1987
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:55
dat is ammo package. Geen killstreak reward zoals bv. Mortars

• jesco_white
ok thanks

• DeBaroN
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:07
(PS3)
Ik zie tijdens het spelen bijna niet het verschil tussen mijn medespelers en mijn tegenstanders.
Zit dan ook de helft van de tijd kogels in mijn team te pompen omdat ik denk dat het een tegenstander is.
Heb dan ook op youtube veel ps3-gameplay filmpjes zitten kijken of andere mensen dat ook hebben. Maar niks. Zie overal bij medespelers groene namen boven het poppetje staan en tegenstanders rode namen.
Maar als ik speel zie ik dat niet. Weet iemand waar dit aan ligt?

• joskuiper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-10 14:00
Timmetjuhs schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:17:
Ik ben nu Prestige 1 lvl 39. Het blijft leuk om verschillende wapens en killstreaks te proberen.
Hier laatst een leuke score op de GoT server:
http://screenshot.xfire.com/s/107542930-4.jpg
Dat is helemaal niet zo'n leuke score zo te zien hoor!
Jouw team heeft totaal 130 kills, andere team slechts 69 deaths!

Dus nogal wat friendly kills meneertje!!!

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x || LG UltraGear 27GL850 144hz 1440p

• Hogader
joskuiper schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:42:
[...]

Verder ook nog 1 caps en 0 defends. Wss dus de eerste vlag even meegepakt en de rest maar laten waaien.

Kwa friendly fire zal het wel mensen die geleaved zijn

• CrackSlet

CrackSlet

joskuiper schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:42:
[...]

BUSTED!!! ;)

• Rutger Mulder
[...]
Stel je aan zeg, het is helemaal geen bug. Ja het wordt er nu alleen uitgehaald, maar dat is gewoon omdat nu blijkt dat het wat te sterk is. Is toch niets mis mee? Elk spel heeft wel iets wat overpowered is, moet je mensen dan maar meteen bannen als ze daarvan gebruik maken 8)7
En als jij je teammate die 3 pakketjes krijgt een kogel door de kop jaagt zodat de tegenstander de packages kan pakken dan hoop ik je nooit tegen te komen. Teamplay zit er niet echt in he..?
Joarie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:00:
@Rutger
Ik neem aan dat U een FFA speler bent die met een mes tussen zijn tanden a la Rambo zijn explosieve kruisboospijlen prepareert en zich weinig aantrekt van enige vorm van samenspel?
Ik ben juist wel een groot team speler en ga ook altijd meer voor de objectives dan de kills. Speel eigenlijk nooit FFA of TDM omdat ik dat geen ruk aan vind. Ik doe meer HQ, DOM of S&D. Maar het gaat er bij mij om dat het gewoon bug abusen is. Het is namelijk nooit de bedoeling geweest dat dit ook voor sam en sentrygun werkt. Iedereen met een beetje verstand weet dat dit zwaar overpowered is (helemaal nu ik die lijst met verhoogde reroll kansen zie). Ik vind het irritant als de vijand dit tegen mijn team gebruikt, maar moet ik het dan wel toe juichen als mijn eigen team het doet....? 8)7
Ik blijf gewoon bij mijn principes. Net zoiets als sommigen die hun eigen teammates niet reviven omdat ze last stand gebruiken en het ook irritant vinden als de vijand dat gebruikt. Dit doe ik dan weer niet, ik revive gewoon iedereen als het veilig kan omdat dit niet echt game breaking is.

• Joarie
Rutger Mulder schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:50:
[...]
Iedereen met een beetje verstand weet dat dit zwaar overpowered is (helemaal nu ik die lijst met verhoogde reroll kansen zie).
Mwah, dat wil ik toch wel graag een beetje nuanceren. Je levert er een zwaar overpowerde perk (Ghost (Pro)) voor in. Je bent en blijft kwetsbaar tijdens het binnenhalen van de packages (je moet ook eerst de kills zien te maken).
En zo ook met de OMA discussie van MW2: zo lang dit in het spel blijft zitten is het geen bug maar een feature. Dat is toch iets anders dan een bug/glitch waarbij je onkwetsbaar bent.

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22-10 19:24
[...]

Tuurlijk is het een bug.
Pro laat je een care package veranderen.
Een sentry en een sam zijn GEEN care package, dus bug.

Ik gebruik zelf geen Hardline Pro, ik haal zelf wel een choppergunner :)
Hoe kom je erbij dat het nooit de bedoeling was dat je sam en sentry niet kunt rerollen? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk... Ze hebben er gewoon bij het testen niet goed bij na gedacht dat 3x random killstreak met 5 kills soms te sterk kan zijn (als je wat geluk hebt). Dat zijn gewoon dingen die je tijdens het spelen pas ontdekt. Net zoiets als de akimbo 1887 bij MW2 die gewoon veel te sterk was. Dat was ook geen bug, maar gewoon een kleine onbalans in het spel die er snel genoeg uit gepatched is.

En overpowered moet je inderdaad relatief zien. 3/5 keer krijg je een middelmatige killstreak, waar een sentry of sam misschien handiger geweest was. 1/5 keer krijg je ammo ipv een sentry en 1/5 keer krijg je wel iets goeds. Dus dat het gamebreaking is is echt onzin...
Redje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:30:
[...]

Tuurlijk is het een bug.
In mijn spel komen een sentrygun en sam turret toch echt met een care pacakge omlaag vallen...

[Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 08-12-2010 12:33]

Mijn iRacing profiel

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Hogader schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:45:
[...]
Verder ook nog 1 caps en 0 defends. Wss dus de eerste vlag even meegepakt en de rest maar laten waaien.

Kwa friendly fire zal het wel mensen die geleaved zijn
Nette score, ik bekijk het wat positiever. Je hebt een hoop kills, welke waarschijnlijk kills zijn bij het DEFENDEN van een vlag. Daarom heb je minder vlaggen hoeven te veroveren, zeker als je continue twee vlaggen in het bezit hebt. Die mongolen die wel wat verover punten hebben snappen het spel nog niet, en gingen elke keer voor de derde vlag.

Dan die gasten die onderaan staan met 20 deaths en 2 a 4 kills, geen idee wat die hebben gedaan. Waarschijnlijk als een dolle rond zitten lopen en de meid aan de telefoon.

Wat betreft aantal kills, zijn er uiteraard wat mensen uit het spel gegaan omdat ze jou te goed vonden en geen zin meer hadden in hun score van 0-10.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Bloemp
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-01-2016
baronruud schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:28:
(PS3)
Ik zie tijdens het spelen bijna niet het verschil tussen mijn medespelers en mijn tegenstanders.
Zit dan ook de helft van de tijd kogels in mijn team te pompen omdat ik denk dat het een tegenstander is.
Heb dan ook op youtube veel ps3-gameplay filmpjes zitten kijken of andere mensen dat ook hebben. Maar niks. Zie overal bij medespelers groene namen boven het poppetje staan en tegenstanders rode namen.
Maar als ik speel zie ik dat niet. Weet iemand waar dit aan ligt?
Heb je toevallig wat bij options verandert, hier kun je volgens mij namelijk aanpassen wat je boven de speler ziet staan. Ik heb hier niets aan verandert en ik zie goed of het een teamgenoot is of niet(uitzonderingen daargelaten).

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Bloemp schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:56:
[...]
Heb je toevallig wat bij options verandert, hier kun je volgens mij namelijk aanpassen wat je boven de speler ziet staan. Ik heb hier niets aan verandert en ik zie goed of het een teamgenoot is of niet(uitzonderingen daargelaten).
In hardcore kan dit echt nog wel verbeterd worden, vaak zie je ergens in de verte iemand zijn hoofd uitsteken. Vervolgen leg je hem op de korrel en pomp je er met perfectie één welgemikte kogel in en schijnt het later je teammaat te zijn die op een 8 killstreak zat en nog maar één kill moest voor zijn choppergunner.

Vaak steken mensen iets of wat uit maar is die naam echt heel ver te bekennen, in de normale modus maakt dit niet zoveel uit maar in hardcore is het zeker van belang.

• ArgantosNL
  • Laatst online: 22-10 12:24
Redje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:30:
[...]

Tuurlijk is het een bug.

Ik gebruik zelf geen Hardline Pro, ik haal zelf wel een choppergunner :)
ik heb daar online wel carepackages voor nodig :'( heb het geluk er niet voor. Wordt gewoon teveel in mijn rug gelopen door de tegenstanders. Of ik nou vaak achter mij kijk of niet, kijk ik achter mij staat daar niks, draai ik me weer op staat er iemand met een shotgun voor mijn neus of ik krijg mee een mes in mijn ribben. :| dan kom je niet bij de choppergunnen.
bij MW2 moest ik het ook van de killstreaks hebben om een chopper te halen.

• MelodyDeluxe
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 15:01
NeoMe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:02:
[...]

In hardcore kan dit echt nog wel verbeterd worden, vaak zie je ergens in de verte iemand zijn hoofd uitsteken. Vervolgen leg je hem op de korrel en pomp je er met perfectie één welgemikte kogel in en schijnt het later je teammaat te zijn die op een 8 killstreak zat en nog maar één kill moest voor zijn choppergunner.

Vaak steken mensen iets of wat uit maar is die naam echt heel ver te bekennen, in de normale modus maakt dit niet zoveel uit maar in hardcore is het zeker van belang.
ik speel zelf inderdaad ook alleen maar hardcore en ik loop ook constant tegen dit fenomeen aan, de herkenbaarheid moet beter. in radiation door roosters zie ik geen balkje met naam die aangeeft dat het een teammaat is, of ze lopen voorbij een muurtje, pas als meer dan de helft van het lijf voorbij is zie je dat balkje dan pas, of zoals jij zeg bij een raam oid.. zwaar irri
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee