ik gebruik hem niet eens meer omdat veel mensen hacker/flak hebben en tegenwoordig meer opletten. Tac ins. in HQ werkt een heel stuk effectiever
blup
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
blup
Daar komt nog bij dat ze ook vrij makkelijk kapot te schieten zijn. Heb ook niet zoveel last van die dingen.D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:03:
[...]
Waarom zijn RC-XD's overpowered dan? Ze tellen niet mee voor je killstreaks, je hoort ze van mijlenver aankomen. En ze doen (mits je flat jacket gebruikt) bijna geen schade. Hun damagerange is 75% dat van een noobtube, en pas binnen 50% van die range ga je dood aan de explosie (Zonder flat jacket)
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ze exploderen wel sneller, wat mij betreft zijn ze daardoor toch iets dodelijker dan in MW2.marko77 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:08:
idd, claymores staan vaak op bepaalde locaties opgesteld, als je daar op let word je zelden gefragged er door.
Ik gebruik niet eens een flack jacket. Daarnaast zijn ze minder powerful als in MW2, wat ik persoonlijk wel jammer vind
Verwijderd
dat jullie het zo serieus nemen, het is een facking pub game. Als je met clan serieus wil spelen moet je maar promod SD doenMicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:18:
Ik moet eerlijk zeggen dat het eigenlijk wel zo eerlijk is dat je niet met ze allen in één team kan..
Nu hebben we nog best spannende potjes met de tigers met de goede spelers niet altijd allemaal in hetzelfde team. Het is soms wel wat frustrerend als je in je eentje tegen 4 tigers en nog 2 random clandudes moet, of zo, maar het voelt dan wel extra goed als we winnen. (Zoals gisteren op firing range, toen beany bijdehand zei dat hij in het sukkeltjes team zat...)
Stel je voor dat we straks met zijn allen in hetzelfde team de hele tijd zitten? Dan gaan de noobs weg want ze verliezen steeds, en de goede spelers blijven weg, want ze worden steeds samen met hun noobteam in de pan gehakt door ons.
Het is me meerdere keren gebeurt dat ik met lightweigth/marathon voorbij sprint en dat de explosie mij mistMicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:23:
[...]
Ze exploderen wel sneller, wat mij betreft zijn ze daardoor toch iets dodelijker dan in MW2.
Maar met flack jacket ga je er nooit dood door, en met hacker wordt je al zelden erdoor geraakt. Ik ben al tijden niet meer door een claymore doodgegaan eigenlijk.
Op de console schijnt het geluid gefixed te zijn. Zoiets hoorde ik gister in een commentary filmpje op Youtube.patrickos85 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:28:
[...]
Is ninja nu eigenlijk al bruikbaar? ik heb geen verandering gemerkt in het geluidsniveau van voetstappen.
ik ben een competitiespeler , ik heb dus graag skill in een spel. Claymores leggen is 0.0 skill. Het helpt de naabs alleen aan wat killsBezulba schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:00:
[...]
ahhh, te vaak dood gegaan omdat je al rushend niet zat op te letten? arme jij.
flakjacket/hacker niets voor je?
Gebaseerd op welke argumenten is de persoon die er 1 neerzet een noob? Zonder fatsoenlijke plaatsing maak je geneens een kill ermee. De echte 'naab' is de speler die er domweg inrend.. Hacker of Flat jacket en het is fixed.svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:35:
[...]
ik ben een competitiespeler , ik heb dus graag skill in een spel. Claymores leggen is 0.0 skill. Het helpt de naabs alleen aan wat kills
[ Voor 58% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 11:39 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
skill is niet alleen een snelle triggervinger maar ook rekening houden met tactisch geplaatste defensiefe mechanismen (claymore/sentry).svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:35:
ik ben een competitiespeler , ik heb dus graag skill in een spel. Claymores leggen is 0.0 skill. Het helpt de naabs alleen aan wat kills
Ja duh, ooit een claymore zien lopen?D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:35:
Het enige rottige aan claymores is dat ze amper geluid maken.. Ik draag een headset, ik hoor iedere voetstap die elke persoon in de map zet, maar claymores hoor je amper.
[ Voor 29% gewijzigd door Frentik op 03-12-2010 11:40 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Klopt helemaal. Al die reacties hiero over dat skills ook betekend dat je rekening moet houden met Claymores en Sentrys -___- hilarischsvperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:35:
[...]
kipneck schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:39:
tja, die dingen lopen niet e.
Hurr Durr Durr?Frentik schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:40:
Ja duh, ooit een claymore zien lopen?
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:43:
[...]
Klopt helemaal. Al die reacties hiero over dat skills ook betekend dat je rekening moet houden met Claymores en Sentrys -___- hilarisch
[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 11:47 ]
Och daar hebben we onze pro weer.....Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:43:
Klopt helemaal. Al die reacties hiero over dat skills ook betekend dat je rekening moet houden met Claymores en Sentrys -___- hilarisch
Ja en nee, de claymore heeft een iets kleinere blastcirkel maar een grotere killzone hoek, dwz als je er een af laat gaan als je er praktisch naast staat qua hoek dat je nog steeds dood bent terwijl dat in cod4 niet zo was.superbassie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:00:
Claymores zijn echt niet overpowered. Vind ze zelfs minder krachtig dan in MW2...zelfs zonder Flatjacket kan je soms gewoon door een claymore lopen.
Dan plaats jij ze gewoon niet goedKlopt, bij 9/10 claymores die ik neerleg hoor ik '' enemy destroyed your equipment. En 1 keer is er daadwerkelijk iemand die ik kill.
Gewoon goed opletten, en op sommige plekken kun je ze ook wel verwachten
Wat is anders de bedoeling van een claymore, knuffels geven?ik ben een competitiespeler , ik heb dus graag skill in een spel. Claymores leggen is 0.0 skill. Het helpt de naabs alleen aan wat kills
[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2010 11:53 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Nee, ik bedoel die "KLIK" die je snoeihard hoort als er een claymore afgaat.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:46:
Wat D4NG3R bedoelt is dat je voorheen heel goed hoorde als je een claymore plantte, en nu praktisch niets hoort. Dat klopt ook. Aan de ene kant lastig aan de andere kant ook wel logisch dat je dat niet hoort, het zijn 2 stokjes die je in de grond steekt, hoeveel geluid denk je dat dat maakt
Skills is in jou ogen een dikke K/D ratio? Zodat je lekker kan knallen, dan ben je goed? En daarom wil je niet op die manier een kill krijgen omdat het dan noob is?svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:35:
[...]
Skill betekent gewoon ergens vaardig in worden door oefening/scholing.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:43:
[...]
Verwijderd
en op esl en in acad. maargoed, skill kunnen we het pas echt over hebben als het serieus met een (pro)mod wordt gespeeld.MicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:01:
[...]
Skill betekent gewoon ergens vaardig in worden door oefening/scholing.
Door na te denken en vaker te spelen en te oefenen kun je weten waar het waarschijnlijk is claymores tegen te komen. Dat is dus ook skill.
En je bent wel een beetje aan het trollen hoor.. het is leuk en aardig dat jij denkt dat je beter bent dan anderen omdat je toevallig op clanbase iets speelt, maar er zijn ook mensen bij die hun strepen al verdiend hebben en zich niet zo nodig meer hoeven te bewijzen nu gewoon fun willen hebben.
Ikzelf heb al in de top 3 gezeten van en van de meest actieve ladders op clanbase, 7 jaar geleden, toen jij nog op de basisschool zat dus ik weet echt wel waar ik over praat.
Geef ze eens ongelijk? Leg mij eens uit (Met argumenten!) waarom claymores verbannen moeten worden. En waarom ze noob zijn? En kom niet aankakken met iets als "Campers hurr durr" want dan mag je ook direct uitleggen waarom campers zonodig noob zouden moeten zijn.svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:06:
sjeezes ik zee gewoon dat ze claymores van mij mogen bannen, direct 6 pubbers die me afslachten
Ik wacht allesinds op promod , waar al die skilloze brol niet mogelijk is.
Dat je claymores zet is op zich niet zo gay , maar de meeste gebruiken ze om zo een kamer af te sluiten waar ze dan lekker in kunnen campen OF , en dat is eigleijk nog het ergste , in S&D planten ze dan de bom en leggen ze er direct een claymore of c4 op ... please
die is praktisch hetzelfde maar wel sneller BOOM voor mijn gevoel ook al staat er 0,83 sec voor elke game voor trigger naar boom...D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:57:
[...]
Nee, ik bedoel die "KLIK" die je snoeihard hoort als er een claymore afgaat.
Ook het plaatsen heb je gelijk in, maar dit hoor ik nog wel (maar ook in mindere mate).
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2010 12:12 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dus als je S&D speelt weet je dat je een Claymore naast de bom kan verwachten. Tenminste, als je een beetje skill hebt.svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:06:
sjeezes ik zee gewoon dat ze claymores van mij mogen bannen, direct 6 pubbers die me afslachten
Dat je claymores zet is op zich niet zo gay , maar de meeste gebruiken ze om zo een kamer af te sluiten waar ze dan lekker in kunnen campen OF , en dat is eigleijk nog het ergste , in S&D planten ze dan de bom en leggen ze er direct een claymore of c4 op ... please
De kill angle is nu 170 graden, deze was eerst 100 graden geloof ik. Alhoewel de range met 0.1 (10%) afgenomen is. Is het oppervlak waarin je doodgaat wel een stuk groter (20% groter meende ik zo).SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:10:
[...]
die is praktisch hetzelfde maar wel sneller BOOM voor mijn gevoel ook al staat er 0,83 sec voor elke game voor trigger naar boom...in cod4 zovaak over/langs/ontweken claymores gehad maar in black ops nauwelijks geluk ermee, zelfs met marathon pro en lightweight? Nogal apart maar goed. Toch maar eens flakjacket pro halen dus XD...
+1. Deze man begrijpt het. Wil je beginnen over echte "Skills" en "Realistisch" dan weet je dat het "echte" leger ook niet domweg naar binnenstormt in een gebouw. Altijd eerst een Flashbang, Stungrenade of Rookgranaat welke ze naar binnen knikkeren.NeoMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:12:
Ik gebruik flashbang's ook als indicator om te kijken of er uberhaupt iemand zit, want je krijgt zo'n kruisje in je beeld als je flashbang iemand 'raakt'. Weet je meteen dat hij er zit, nog een flashbang naar binnen en een nade/semtex erbij.
[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 12:17 ]
Sorry dat ik het zeg/schreeuw hoor maar dat is dus echt BS!Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:05:
[...]
skill kunnen we het pas echt over hebben als het serieus met een (pro)mod wordt gespeeld.
Precies! Of gewoon hacker en je bent ook klaarsteffex schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:16:
zie het probleem met die claymores niet zo zeer... als je een claymore verwacht in een ruimte, gooi er toch gewoon een flashbang in? klaar!
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 03-12-2010 12:27 ]
als ik de charts mag geloven is het black ops 120% angle vs de 90% van cod4 en cod mw2 0,75 sec trigger = dus sneller dan mw en bo (?) maar geen blast radius te vinden nog.D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:14:
[...]
De kill angle is nu 170 graden, deze was eerst 100 graden geloof ik. Alhoewel de range met 0.1 (10%) afgenomen is. Is het oppervlak waarin je doodgaat wel een stuk groter (20% groter meende ik zo).
Verwijderd
Als je al weet dat ze ze op die posities plaatsen en je bent zo goed als je zegt hoe kan het dan dat je daar niet kan op anticiperen? terwijl je weet waar ze ze plaatsen...svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:06:
Of gewoon flak jacketFrankLe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:22:
[...]
Precies! Of gewoon hacker en je bent ook klaar
Vind het altijd zo jammer als men direct begint met afzeiken als iets ze niet bevalt.
En dat er campers zijn met BO is toch geen verrassing? OOIT een spel gezien waar ze dat niet deden? (shooters dan). Het is ook weer een vorm van tactiek.
Op nuketown gisteren om hoekje leunen in 1 van de huisjes. En maar knallen, heb er 10, chopper gunner erop. Zo hoppa 39/3. wie is er dan noob? Ik? Omdat ik camp? Of de rest van andere team omdat ze weten dat ik hun daar neer heb geschoten, en vervolgens mij niet gaan neerknallen. Ja sorry, ik zat daar wel lekker
Mensen die RC's gebruiken. Missen UAV's. Met UAV's kan je (Mits je goed kan schietenbaronruud schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:24:
Die RC XD! die zijn pas gigantisch irritant!
Ga nou niet zeggen, gebruik dan flakjacket.
Zat laatst in nuketown, ging de hele tijd: "rc-xd spotted in your area" "rc-xd spotted in your area""rc-xd spotted in your area""rc-xd spotted in your area" .......constant, was 1 grote racebaan met die dingen.
Aantal kills voor die streak moeten ze verhogen naar 5.
Nu met hardline krijg je hem al met 2 kills!
Is toch gewoon een predator waar ze de vleugels af hebben gehaald en de wielen er aan hebben gepleurd!
Verwijderd
oh please ga niet beginnen over het *echte* leger.D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:14:
+1. Deze man begrijpt het. Wil je beginnen over echte "Skills" en "Realistisch" dan weet je dat het "echte" leger ook niet domweg naar binnenstormt in een gebouw. Altijd eerst een Flashbang, Stungrenade of Rookgranaat welke ze naar binnen knikkeren.
Ik haal het echte leger ook niet aan als argument tegen wat hij zegt, maar even als simpele vergelijking met wat hij noob of pro vindVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:30:
[...]
oh please ga niet beginnen over het *echte* leger.
en stel je voor, fnatic vs TCM in CiC8 black ops finale (':D"), Stevy in 1v1 situatie, flikkert claymore bij de bom gaat in een hoekje zitten, en wint de ronde op een wel heel gemakkelijke wijze.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 12:35 ]
Ik vind het sneu dat de developers eens niet aan beide spelersgroepen kunnen denken. Alles word afgestemd op de occasionele public speler. Spelers als ik moeten altijd wachten op een promod om een deftig spel te kunnen spelenD4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:09:
Ik vind het gewoonweg sneu dat mensen alles als "noob" taggen als het ze niet bevalt. Niemand verplicht je het spel te kopen, laat staan te spelen.
Kunnen deze "pro's" niet een keer uit het topic gebanned worden? Begin lekker een eigen Pro-mod topique met je stoere puberaal "kijk ons pro zijn" gedrag...Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:43:
[...]
Default blanke hetero
ja vooral eerst een minuut of 3 vanop afstand kijken of er een clay of c4 ligt, jij bent de slimsteMicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:13:
[...]
Dus als je S&D speelt weet je dat je een Claymore naast de bom kan verwachten. Tenminste, als je een beetje skill hebt.
Ja vooral een flash/stun/grenade/semtex/noobtube/crossbowpijl eropaf schieten/gooien om het gebied veilig te stellen, jij bent de slimste.svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:36:
[...]
ja vooral eerst een minuut of 3 vanop afstand kijken of er een clay of c4 ligt, jij bent de slimste
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 12:40 ]
Ik denk dat als de pro's er eens aan zouden denken om het spel te spelen zoals het bedoeld is, er best interessant competitive gameplay zou kunnen ontstaan met enkel de barebones regels. Helaas wíl men dat helemaal niet eens proberen, omdat de hele pro-scene zo vastgeroest zit in hun oude ideeën, dat elk spel hetzelfde moet zijn als CS bèta.svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:34:
Ik vind het sneu dat de developers eens niet aan beide spelersgroepen kunnen denken. Alles word afgestemd op de occasionele public speler. Spelers als ik moeten altijd wachten op een promod om een deftig spel te kunnen spelen
Jouw reactie zegt alleen maar iets over hoe jij speelt. Rennen, schieten en als er toevallig een bom geplant wordt zo snel mogelijk defusen zonder ook maar te kijken naar iets anders blijkbaar.svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:36:
[...]
ja vooral eerst een minuut of 3 vanop afstand kijken of er een clay of c4 ligt, jij bent de slimste
[ Voor 5% gewijzigd door HugoFR op 03-12-2010 12:46 ]
Verwijderd
nee, granaten dienen ervoor om het andere team niet op bepaalde plekken te laten komen (stop nades)D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:38:
[...]
Ja vooral een flash/stun/grenade/semtex/noobtube/crossbowpijl eropaf schieten/gooien om het gebied veilig te stellen, jij bent de slimste.
offtopic:
Denk je nou echt gelijk te krijgen?
Edit: En dan niet zeuren dat je dan een granaat verspilt. Je gebruikt hem immers om jezelf van de dood te beschermen/redden... Dus er is geen granaat verspilt.
Link plz, ik kan me nog herinneren dat ik met cod2 toch rond de 1600 heb gespeeld, en cb dezer dagen is meer fun/mix wars dan egt goeie matches. Oh en volgens mij heb ik ook nooit gezegt dat ik goed was, ik zeg alleen dat bepaalde zaken skilloos/noob zijn, en dat ik wacht op promod.MicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:31:
Trouwens, onze hannes staat op clanbase in 8 clans, waarvan 2 actief, een in cod2 en een in cod4, en in allebei de clans hebben ze minder dan 1.000 punten. (Dus minder dan waar je mee begint.)
Fail...
Ja doorheen elke round een granaat bijhouden om de bombspot te clearen, hard nadenken over je responses doen jullie blijkbaar niet.D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:38:
[...]
Ja vooral een flash/stun/grenade/semtex/noobtube/crossbowpijl eropaf schieten/gooien om het gebied veilig te stellen, jij bent de slimste.
offtopic:
Denk je nou echt gelijk te krijgen?
Edit: En dan niet zeuren dat je dan een granaat verspilt. Je gebruikt hem immers om jezelf van de dood te beschermen/redden... Dus er is geen granaat verspilt.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=2012500&wars=1Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:46:
Link plz, ik kan me nog herinneren dat ik met cod2 toch rond de 1600 heb gespeeld, en cb dezer dagen is meer fun/mix wars dan egt goeie matches. Oh en volgens mij heb ik ook nooit gezegt dat ik goed was, ik zeg alleen dat bepaalde zaken skilloos/noob zijn, en dat ik wacht op promod.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
hahahahMicScott schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:53:
[...]
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=2012500&wars=1
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1810932&wars=1
Ik denk dat je als je halve volksstammen noob noemt, je wel mag verwachten dat men denkt dat je jezelf erg goed vindt.
Beduidend harder als jouw, jij durft geen granaat ernaartoe te gooien. En nee, als er geen granaat is dan loop ik er eerst omheen van een afstandje? Zoiets heet aanpassen aan de omstandigheden.svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:48:
[...]
Ja doorheen elke round een granaat bijhouden om de bombspot te clearen, hard nadenken over je responses doen jullie blijkbaar niet.
PreciesIk stop met discussieren, een alcoholist uitleggen dat ie een probleem heeft is vaak ook zeer moeilijk
Wie heeft dat ooit beslist?Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:46:
[...]
nee, granaten dienen ervoor om het andere team niet op bepaalde plekken te laten komen (stop nades)
Ze hebben zelf de oplossing in handen, wat denken ze dat eerder gebeurt:TecTo schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:06:
Waarom je er geen perk tegen gebruikt is me een raadsel maar waarschijnlijk wil je je eigen style spelen (lees opdringen).
[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 13:10 ]
en de campers, noobtubers, runners met een knive, last stand, sprayers enz. enz. Gewoon lekker mario bross spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door TecTo op 03-12-2010 13:07 ]
Verwijderd
Eens, second change en RC XD's zijn zwaar irritant. Claymores krijg je er maar 1 van en dankzij perks als Hacker en Flak Jacket is een kill met een claymore maken helemaal niet zo makkelijk. De zelfbenoemde pro's, die met een keiharde erectie zitten bij het woord promod, kunnen het niet hebben als ze door iets anders worden gekilled dan een schot van een sniperrifle zonder scope of een headshot met het zwakste pistool vanaf minimaal 3 kwart map lengte. Dat hele gezeik om die claymores is nogal kinderachtig, if you ask me. Maar dat is ook wel tekenend voor het type speler dat zichzelf "God's gift to the COD serie" vindt, het zijn meestal kleuters.baronruud schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:24:
Die RC XD! die zijn pas gigantisch irritant!
Ga nou niet zeggen, gebruik dan flakjacket.
Zat laatst in nuketown, ging de hele tijd: "rc-xd spotted in your area" "rc-xd spotted in your area""rc-xd spotted in your area""rc-xd spotted in your area" .......constant, was 1 grote racebaan met die dingen.
Aantal kills voor die streak moeten ze verhogen naar 5.
Nu met hardline krijg je hem al met 2 kills!
Is toch gewoon een predator waar ze de vleugels af hebben gehaald en de wielen er aan hebben gepleurd!
En aan hierboven: precies, 1 concussion, granaat er achter aan, daaaaag. Simpeler kan het niet.
[ Voor 4% gewijzigd door codex op 03-12-2010 13:12 ]
ik speel op de xbox en probeer altijd te reviven als het mogelijk is... snel even achter een ton gaan liggen en je teammate reviven en vervolgens samen het punt verdedigen. Dat werkt beter in mijn ogen dan lekker door te stormen en hem te laten liggen.AvanCade schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:46:
Ik vind het erg jammer dat er op de console vrijwel nooit iemand gerevived word. Als iemand dood op de grond ligt ga ik mijn best doen om die persoon te reviven.
Maar ik ben zelf vaker dood gegaan en staan er 3 teammates om me heen en die laten mij lekker creperen (ik speel overigens op de PS3). Naast het feit dat je mij er een plezier en je plicht ermee doet krijg je er ook nog eens punten ervoor. Erg storend.
Overigens vind ik het ook jammer dat ik na 4 matches al ingedeeld wordt met lvl40+. Daar zit je dan als lvl6 tussen allemaal lvl40+. Zo kom ik vrijwel niet meer aan de bak met kills...
ahja, dat was ik vergeten te zeggen. Enige waar ik me wel aan erger op hardcore mode is Last Stand. Vaak is 1 kogel van die 'crawling dead' genoeg zodat ik de pijp uitga!reemprive schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:09:
[...]
Eens, second change en RC XD's zijn zwaar irritant. Claymores krijg je er maar 1 van en dankzij perks als Hacker en Flak Jacket is een kill met een claymore maken helemaal niet zo makkelijk. De zelfbenoemde pro's, die met een keiharde erectie zitten bij het woord promod, kunnen het niet hebben als ze door iets anders worden gekilled dan een schot van een sniperrifle zonder scope of een headshot met het zwakste pistool vanaf minimaal 3 kwart map lengte. Dat hele gezeik om die claymores is nogal kinderachtig, if you ask me. Maar dat is ook wel tekenend voor het type speler dat zichzelf "God's gift to the COD serie" vindt, het zijn meestal kleuters.
[ Voor 54% gewijzigd door PromoX op 04-12-2010 17:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
dan heb jij volgens mij niet goed cod4 gespeeld, met promod heb je namelijk geen claymores? trouwens ik wordt bijna nooit gekilled door claymores, daar ik meestal hacker heb. Verder camp ik vrijwel nooit.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:27:
Claymores zetten geen skill ??? Ik ben een Search and Destroy speler en vanaf COD 4 weet ik dat mijn claymores standaard een kill is .. De Naab zoals Hannes zegt is hij zelf door er maar standaard overheen te lopen haha .. Ik bedoel zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn .. Met overzicht kijken waar je loopt op een map . Volgens mij is dat stap 1 in het krijgen van skills ..
Trouwens vaak zijn het niet de rushers die op mijn claymores stappen maar de campers . Ik schakel een huis uit waar veel campers zitten plaats een claymore en ga verder naar de volgende . Ik weet dat types als Hannes terug komen vandaar de claymore . Mocht ie de claymore overleven weet ik dat ie er zit en gooi ik het hele huiss vol met stun granaten en maak het af met een gewone granaat ..
Volgens Hannes heeft deze tactiek helemaal geen skill . Meer waarschijnlijk is dat hij zich ergert aan het spel wat ik speel ..wich i like very much !!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 13:34 ]
Verwijderd
Hij zei cod4, niet co4 met promod. Anyway, kunnen we nu maar gewoon accepteren dat iedereen een andere modus of speelstijl leuk vindt en daardoor niet meer of minder noob is?Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:31:
[...]
dan heb jij volgens mij niet goed cod4 gespeeld, met promod heb je namelijk geen claymores? trouwens ik wordt bijna nooit gekilled door claymores, daar ik meestal hacker heb. Verder camp ik vrijwel nooit. [afbeelding]
[capslock]WAAROM HEB JE ALLEEN SKILL/BEN JE ALLEEN GOED ALS JE PROMOD SPEELT?[/capslock]Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:31:
[...]
dan heb jij volgens mij niet goed cod4 gespeeld, met promod heb je namelijk geen claymores? trouwens ik wordt bijna nooit gekilled door claymores, daar ik meestal hacker heb. Verder camp ik vrijwel nooit. [afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 13:46 ]
Verwijderd
hehe .. dat plaatje is leuk !!Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:31:
[...]
Verwijderd
Level 6, waarschijnlijk dus nog geen LastStandPro......anderen kunnen je nog niet revivenAvanCade schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:46:
Ik vind het erg jammer dat er op de console vrijwel nooit iemand gerevived word. Als iemand dood op de grond ligt ga ik mijn best doen om die persoon te reviven.
Maar ik ben zelf vaker dood gegaan en staan er 3 teammates om me heen en die laten mij lekker creperen (ik speel overigens op de PS3). Naast het feit dat je mij er een plezier en je plicht ermee doet krijg je er ook nog eens punten ervoor. Erg storend.
Overigens vind ik het ook jammer dat ik na 4 matches al ingedeeld wordt met lvl40+. Daar zit je dan als lvl6 tussen allemaal lvl40+. Zo kom ik vrijwel niet meer aan de bak met kills...
Verwijderd
Dat zeg ikThe Great HooD schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:43:
Uuh volgens mij kun je gerevived worden als jij zelf Pro heb, niet andersom of beide...
Heb zelf Last-Stand niet unlocked (heb er niks mee), maar ik kan mensen die Last-Stand PRO hebben gewoon reviven. Zelf ben je het dus niet nodigThe Great HooD schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:43:
Uuh volgens mij kun je gerevived worden als jij zelf Pro heb, niet andersom of beide...
Verwijderd
ik heb nou al 10 keer gezegt dat de wapens in black ops niet het probleem zijn. Ze zijn allemaal even goed enigste dat verschilt is een ander recoilpattern. het gaat meer om de mensen die rond lopen met silencer omdat ze bang zijn om gezien te worden op de radar, en mensen die een claymore ofzo op een bom zetten. maarja ik hou men kaak wel, die promod is voor zover ik weet al in de maak en dan kijken we wel verder. En idd niemand dwingt mij om BO te spelen, ik heb het al weer verwijderd ;ppppD4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:40:
[...]
[capslock]WAAROM HEB JE ALLEEN SKILL/BEN JE ALLEEN GOED ALS JE PROMOD SPEELT?[/capslock]
Serieus, jullie zitten constant te huilen dat wij het fout doen, maar waarom moet je zonodig Promod spelen? Omdat het "Pro"mod word genoemt? Het is een naam voor een modificatie van een spel, het heeft niks met je vaardigheden te maken.
Skill is een f*cking relatieve term. Je kan het niet aan iets als een K/D, wapen, map of item koppelen. Iemand die "Skills" heeft, weet wat hij moet doen met welk wapen. Wat hij moet doen als hij geen granaten meer heeft, en gaat ook niet flippen als hij/zij doodgaat aan iets wat hij/zij niet leuk vind. Een pro zal wapens gebruiken die anderen "noob" vinden. Waarom? Anderen noemen het "Noob" omdat het een goed wapen is, en ze er niet tegenop kunnen.
Edit: En een pro kent zijn limieten, dit moge nog de belangrijkste van allemaal zijn.
Kap met een discussie die je niet kan winnen, en ga gewoon terug naar CoD4 als black ops je niet bevalt. Nogmaals, Niemand dwingt je Black Ops te spelen.
TrueThe Great HooD schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:43:
Hier gaat mijn discussie ook niet over. Ik spreek over het feit dat jij zanikt dat mensen claymores neerzetten bij bijv de bom, om hem te beschermen. Dit is meer als logisch om te doen?Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:48:
[...]
ik heb nou al 10 keer gezegt dat de wapens in black ops niet het probleem zijn.
De recoil kan je mee om leren gaan. Weinig van belang in de discussie.Ze zijn allemaal even goed enigste dat verschilt is een ander recoilpattern.
Lees je eigen zin nog een keer, waar zijn silencers voor gemaakt...?het gaat meer om de mensen die rond lopen met silencer omdat ze bang zijn om gezien te worden op de radar,
Zie hierboven.en mensen die een claymore ofzo op een bom zetten.
Slim van je, zoals ik altijd zeg: "Come back when you uninstalled the game!"ik heb het al weer verwijderd ;pppp
Verwijderd
lmao jij begint over dat "Skills" betekend dat iemand weet wat hij moet doen met welk wapen, dus ik zeg alleen even dat wapens niks uitmaken...D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:52:
[...]
Hier gaat mijn discussie ook niet over. Ik spreek over het feit dat jij zanikt dat mensen claymores neerzetten bij bijv de bom, om hem te beschermen. Dit is meer als logisch om te doen?
[...]
De recoil kan je mee om leren gaan. Weinig van belang in de discussie.
[...]
Lees je eigen zin nog een keer, waar zijn silencers voor gemaakt...?
[...]
Zie hierboven.
[...]
Slim van je, zoals ik altijd zeg: "Come back when you uninstalled the game!"
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:46:
[...]
nee, granaten dienen ervoor om het andere team niet op bepaalde plekken te laten komen (stop nades)
Dus eerst zijn nades er alleen voor om het andere team niet op bepaalde plekken te laten komen (stop nades) en een uur later zijn ze toch ook nog ergens anders goed voor (set nades)?Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:59:
Iemand met skills kan het recoil pattern tegengaan, speelt slim, weet wat hij moet doen in bepaalde situaties, kent goede set/stop nades en kan sommige 1v2/1v3 situaties uitspelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 03-12-2010 14:04 ]
Verwijderd
Zijn granaten niet veel te "noob"? Mensen gooien ze maar naar objectives voor een easy kill. Geen skills tsss..Frentik schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:02:
[...]
[...]
Klinkt ingewikkeld hoor dat promod spelen, ik gebruik ze gewoon om iemand om te leggen....
Hierom neem ik zijn reacties ook met een korrel zout. Hij brengt geen argumenten over, en doet weinig meer als zeuren over claymores en andere explosieven.Frentik schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:02:
[...]
[...]
Dus eerst zijn nades er alleen voor om het andere team niet op bepaalde plekken te laten komen (stop nades) en een uur later zijn ze toch ook nog ergens anders goed voor (set nades)?
Klinkt ingewikkeld hoor dat promod spelen, ik gebruik ze gewoon om iemand om te leggen....
Moet me ook wel inhouden om niet een heel verhaal te typen om het allemaal even duidelijk te maken! Maar daar heb ik geen tijd voor! Ik heb werk te doen!delaitinho schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:13:
Word helemaal aggressief van het lezen van de laatste pagina's. Zie ook steeds nieuwe namen die denken dat ze heel wat betekenen in de COD scene, maar even serieus, er zijn maar een paar mensen die echt skill hebben op dit forum. Voor mij is dit niet alleen zichtbaar door te praten over k/d, gun-customization ect., maar ook door volwassenheid in het spelen en het helpen van andere door te denken in oplossingen ipv problemen die men ervaart of game-modi die weer dit of dat mist...
Just enjoy the game..
peace!;)
Datum is nog niet bekend. JD_2020 houdt niet zo van ETA's gevenD4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:11:
[...]
De aangekondigde patch voor de PC, wanneer kunnen we die verwachten? Ik heb nog geen date gezien.
Verwijderd
hmm Ik reageer vrijwel nooit maar lees dit topic altijd aandachtig . De reden dat ik reageerde was omdat iemand ging zeuren over claymores en liep te pronken met promod ..( ik denk ook niet dat jouw post over mij gaat ) . Maar je schrijft "ik zie heel veel nieuwe namen die denken heel wat voor te stellen in de COD scene" en verder... er zijn maar een paar mensen met skill op dit forum "delaitinho schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:13:
Word helemaal aggressief van het lezen van de laatste pagina's. Zie ook steeds nieuwe namen die denken dat ze heel wat betekenen in de COD scene, maar even serieus, er zijn maar een paar mensen die echt skill hebben op dit forum. Voor mij is dit niet alleen zichtbaar door te praten over k/d, gun-customization ect., maar ook door volwassenheid in het spelen en het helpen van andere door te denken in oplossingen ipv problemen die men ervaart of game-modi die weer dit of dat mist...
Just enjoy the game..
peace!;)
Werk? Was da?FrankLe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:15:
Moet me ook wel inhouden om niet een heel verhaal te typen om het allemaal even duidelijk te maken! Maar daar heb ik geen tijd voor! Ik heb werk te doen!
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2010 14:42 ]
[ Voor 51% gewijzigd door codex op 03-12-2010 14:43 ]
HaHa, heb ik ook wel eens gedaan alleen toen had ik er maar 5 achter elkaarreemprive schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:42:
Om mijn punt wat betreft de RCXD's wat meer te verhelderen heb ik even een filmpje opgenomen(en ja ik stond naast de vlag zonder te cappen):
YouTube: rcxd ownage
Verwijderd
Verwijderd
Wat is er met nummer 4 gebeurd?sanderander schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:48:
Na Unreal Tournement 2004 en Counterstrike Source en Modern Warfare 1, is MW2 toch de nummer 5 van beste shooters ooit voor mij.
Verwijderd
Die reactie ook in de chat op het eindeFrentik schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:47:
[...]
HaHa, heb ik ook wel eens gedaan alleen toen had ik er maar 5 achter elkaar
Oeh die heb ik ook nog origineel liggen XD vette game was dat en daar moest je nog eens tactisch bezig ipv lomp raggen.. hmmm those were the days that rainbow six was rainbow six and not some generic FPS...Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:55:
Vindt BO best vermakelijk blijft een spelletje he.
Mijn all time best is Rainbow six rogue spear, beste shooter ooit daar werden skills vereist..
Verwijderd
Ja idd op The zone ofzo heette dat damn lang geleden. Top spel. Respawn? dat kende we toen nog niet dood=dood..SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:02:
[...]
Oeh die heb ik ook nog origineel liggen XD vette game was dat en daar moest je nog eens tactisch bezig ipv lomp raggen.. hmmm those were the days that rainbow six was rainbow six and not some generic FPS...![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 15:15 ]
Lone wolf en dan 12 spelers XD vette shit idd. daarbij waren je teammembers ook niet magisch geheeld als ze incapacitated waren na de missie maar moest je minstens een missie wachten tot ze weer volledig inzetbaar waren. Ding Chavez ftw!Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:12:
[...]
Ja idd op The zone ofzo heette dat damn lang geleden. Top spel. Respawn? dat kende we toen nog niet dood=dood..... Die crossairs en streven damn dat was pas moeilijk is dit kinderspel bij..
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2010 15:30 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq