Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 20:55
Loadichus schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:15:
Ik zelf beschik over de xbox360 versie en lees op een aantal forums de mogelijkheid om "movies" te exporteren naar een USB stick. Tot op heden heb ik deze optie nog niet gevonden. Is het iemand op de Xbox360 al gelukt een export te maken van een aantal movie clips?
Nee, je upload ze naar Treyarch, en kan ze dan downloaden. Hoe weet ik zelf ook niet precies. USB Export zou echt een topfunctie zijn! Misschien dat ze dan de video's ook niet zo hoeven te comprimeren :@ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Bedankt voor de tip. Ik zal er vanavond maar even mee aan de slag dan.
Wellicht kunnen we in de toekomst wel een USB export functie verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

SamStar schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:52:
Ballistic knife is zo lekker af en toe :D

just love it :D
[video]

(ook in 720p te bekijken ;) )
Waarom neem je niet op met die irritante theater mode controls uit het zicht? Is f2 of f4 ofzo.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:36:
Ik ben het eens met White, Promod bij COD4 was lelijk, saai en veel te defensief. Tenminste, voor COD. Als je iets dergelijks aanspreekt, waarom dan COD spelen? Hou het dan bij CS. Een ontwikkelaar doet moeite om een spel heel uitgebreid te maken wat betreft maps, wapens en mogelijkheden en probeert het grafisch zo mooi mogelijk te krijgen. Vervolgens wordt alles er weer eraf gestript en moet die modificatie het ultieme zijn.
Voor wapens zijn er wel mensen met ideeen om het wat afwisselend te maken hoor, http://www.tek-9.org/foru...ns_idea-53291.html?page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
NickThissen schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:24:
[...]

Bedoel je nu dat ik gekicked ben voor het gebruiken van een RPG? Dat was namelijk niet zo, ik raapte hem alleen twee seconden op (en ik was level 4, vandaar dat ik het grappig vond dat de admin volhield dat het toch echt mijn RPG was).

Als je last stand bedoelt dan ben ik het er niet mee eens, een ranked server zou niet mogen kicken om het gebruik van een bepaald wapen / perk, dan is het hele idee van ranked servers (iedereen gelijk) weg.
Nee ik heb het over het gebruik van bepaalde wapens of perks, ik heb bij cod4 ook al zo vaak gehad dat ik bij 1 claymore gelijk geautokicked werd toen ik er een kill mee maakte. Dat gebeurd en imho geen groot probleem, wel een beetje jammer dat het zonder waarschuwing gebeurd, wellicht is dat niet mogelijk ofzo.
Dat je gekicked word omdat je alleen dat wapen opgepakt hebt is jammer.
En elke server die door een private eigenaar word gerund mag doen wat hij wil met die server binnen de legale regels. Dat is het voordeel én tevens een nadeel voor spelers die gebruik maken van wapens/perks/attachements die 'verboden' zijn in die server.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:04:
Mensen kicken die last stand gebruiken :F
mensen die last stand gebruiken zijn hackers, het is namelijk second chance ;) (die perk is gewoon niet tof, ik vind het zo jammer dat die er wel in zit en stopping power niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mijn huidige afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/4493/foto0165c.jpg

Beetje slechte kwaliteit.. Foto is gemaakt met de 2MP van mn mobiel :'). Xbox-360 vandaar.
5 layers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik de filmpjes nou wel goed op youtube krijg, ik zie alleen maar lege uploads zonder content. Iemand hier ook last van? De links zijn al wel gemaakt via treyarch en BO aangezien ze wel in youtube staan maar de inhoud mist.

Hmm ik lees dat het blijkbaar niet mogelijk is om langer dan 30 seconden direct te uploaden vanaf de xbox maar geldt dit ook voor de pc? mijn clip is 2:35 ofzo

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-12-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:44:
[...]

mensen die last stand gebruiken zijn hackers, het is namelijk second chance ;) (die perk is gewoon niet tof, ik vind het zo jammer dat die er wel in zit en stopping power niet.)
Je kan ook gewoon opletten ?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:54:
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik de filmpjes nou wel goed op youtube krijg, ik zie alleen maar lege uploads zonder content. Iemand hier ook last van? De links zijn al wel gemaakt via treyarch en BO aangezien ze wel in youtube staan maar de inhoud mist.

Hmm ik lees dat het blijkbaar niet mogelijk is om langer dan 30 seconden direct te uploaden vanaf de xbox maar geldt dit ook voor de pc? mijn clip is 2:35 ofzo
Gebruik FRAPS om het van theater mode op te nemen en dan Windows Live Movie Maker ofzo om er een filmpje van te bakken in de juiste resolutie, en dan publish to youtube.. Een kind kan de was doen.

Als je de ingame settings op 1280x720 zet is je filmpje ook meteen in het juiste formaat voor een 720p youtube filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:54:

1. neem op met fraps
2. upload naar youtube
3. ???
4. enjoy movie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
na dinsdag men nieuwe afgehaald te hebben, gistere eerste echt goeie potje gespeeld.

Het spel bevalt me wel, alleen die killstreaks irriteren me nogal altijd kapot.

Hopelek komt er snel een promod

Weet er iemand goeie S&D servers waar :

- Dingen als red dot afstaan
- geen killstreaks zijn
- er mr 10 is ofzo ( allesinds niet nar 4 een nieuwe map)

[ Voor 28% gewijzigd door svperhmn_ op 02-12-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge ik ben vandaag te traag ofzo, weet niet of dat nou aan mij ligt (vroeg opstaan helpt ook niet) of aan de verbinding, maar in elke 1vs1 leg ik het af omdat ik gewoon eerder plat lig. Het werkt in ieder geval redelijk frustrerend en ff leuk spelen is er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Second change en RC XD vind ik de enige 2 dingen die ik irritant vind aan het spel. Waarom dat Last Stand en Second Change in het spel blijven is mij een raadsel, sinds COD4 klaagt de community al over die perk. Gisteren ook weer iemand die ik neer schiet achter een krat, vervolgens loop ik er naartoe en knifed hij mij vanaf de grond. Bah!

En die RC XD moet gewoon op 5 kills komen, het aantal karretjes wat er soms in een potje voorbij komt is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom mensen hammeren dat promod alleen voor "pro's" is en niet voor normale spelers beat me nog steeds hé.

Either you love it or hate it... tussen de 2 kan ook :) promod heeft zen voor & nadelen en dat is gewoon bij elke mode...
COD is idd een fast shooter enja promod was een ongelukkige keuze van mod indertijd in COD4 ( vele pro's van COD2 wouden iets meer slowheid in het spel brengen en dat werd COD4 promod :) )

Je mag zanniken zolang je wilt ... ik heb 3 jaar promod gespeeld (ik heb zelfs nog pam gespeelt op CB & ESL in het begin)
Promod is niet het beste wat COD4 is overkomen maar ook niet het slechste (het heeft wel de dood van het spel ( voor mij toch ) betekend.
Reden: altijd dezelfde wapens (AK & AK47u) en altijd dezelfde mappen over and over again ... zeker op lans ... 6 x Crossfire ofzo :)

http://www.tek-9.org/foru...ns_idea-53291.html?page=2

Deze link toont aan dat er eindelijk slimme mensen aan de slag willen gaan met BO... Oké de meeste "pro's" zeiken de nieuwe game af... maar who cares ? dat deden de COD2 pro's ook :)

Promod of een andere mod: Wil je het ... speel het ... en anders speel je toch gewoon je eigen mod ?
Loop gewoon niet 1 mod af te zeiken omdat die gemaakt is voor 'competitief spel'...

Over speelstijl: je speelt hoe je wil .. en als tegenstander pas je je toch gewoon aan ookal is het lame play .. zo een situaties zelfs op LAN meegemaakt ...

/endrant
/endessay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

svperhmn_ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:29:
na dinsdag men nieuwe afgehaald te hebben, gistere eerste echt goeie potje gespeeld.

Het spel bevalt me wel, alleen die killstreaks irriteren me nogal altijd kapot.

Hopelek komt er snel een promod

Weet er iemand goeie S&D servers waar :

- Dingen als red dot afstaan
- geen killstreaks zijn
- er mr 10 is ofzo ( allesinds niet nar 4 een nieuwe map)
Je laatste zin begrijp ik niet, maar attachments en killstreaks staan uit in barebones s&d servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:45:
[...]

Je laatste zin begrijp ik niet, maar attachments en killstreaks staan uit in barebones s&d servers.
mr10 => mister 10

na 10 rondes spelen wisselen van sides ongeacht de score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:45:
[...]

mr = Max Rounds, dus maxrounds 10 ipv 4.
en ik vind het btw goed idee dat ze de wapens per side willen veranderen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:08:
[...]

1. neem op met fraps
2. upload naar youtube
3. ???
4. enjoy movie!!
:F via die theatre mode, fraps zorgt voor enorme haper bij opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:10:
[...]

:F via die theatre mode, fraps zorgt voor enorme haper bij opnemen...
bij mij lukt 30 fps ook nog maar net hoor... gwoon helemaal op sloom zetten in theatre dan heb je alsnog 150 fps. anders doe je 12 fps, dan heb je 60 fps... nood oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Frentik schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:06:
[...]
Je kan ook gewoon opletten ?
heeft niets met opletten te maken, ik word praktisch nooit afgemaakt maar het is zo'n lamme perk, stopping power is een veel leukere en dynamischere perk die zorgt dat je opeens heel andere combi's kan maken met wapens + sniping is een stuk beter...
Naja ach ik ben allang blij dat er geen martyrdom perk meer is, dat was nog wel de meest irritante, vooral als je van die noobs had die het in een FF on server gingen gebruiken en dan elke keer afgeknalt werden en met de granaat jou raakten omdat je net de hoek om kwam oid. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:54
edit spuit11 :p

Maarre, kan je niet barebones spelen als je geen killstreaks en dergelijke wilt? (heb deze optie nog niet gevonden op de pc though :x)

[ Voor 70% gewijzigd door Gundogan op 02-12-2010 13:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:35:
Waarom mensen hammeren dat promod alleen voor "pro's" is en niet voor normale spelers beat me nog steeds hé.

Either you love it or hate it... tussen de 2 kan ook :) promod heeft zen voor & nadelen en dat is gewoon bij elke mode...
COD is idd een fast shooter enja promod was een ongelukkige keuze van mod indertijd in COD4 ( vele pro's van COD2 wouden iets meer slowheid in het spel brengen en dat werd COD4 promod :) )

Je mag zanniken zolang je wilt ... ik heb 3 jaar promod gespeeld (ik heb zelfs nog pam gespeelt op CB & ESL in het begin)
Promod is niet het beste wat COD4 is overkomen maar ook niet het slechste (het heeft wel de dood van het spel ( voor mij toch ) betekend.
Reden: altijd dezelfde wapens (AK & AK47u) en altijd dezelfde mappen over and over again ... zeker op lans ... 6 x Crossfire ofzo :)

http://www.tek-9.org/foru...ns_idea-53291.html?page=2

Deze link toont aan dat er eindelijk slimme mensen aan de slag willen gaan met BO... Oké de meeste "pro's" zeiken de nieuwe game af... maar who cares ? dat deden de COD2 pro's ook :)

Promod of een andere mod: Wil je het ... speel het ... en anders speel je toch gewoon je eigen mod ?
Loop gewoon niet 1 mod af te zeiken omdat die gemaakt is voor 'competitief spel'...

Over speelstijl: je speelt hoe je wil .. en als tegenstander pas je je toch gewoon aan ookal is het lame play .. zo een situaties zelfs op LAN meegemaakt ...

/endrant
/endessay
die post zieter me zeer interresant uit, een side-gun systeem lijkt me echt sterk.
Dat ze maar snel die modders erop los laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
naja ik kan nog wel proberen om via die theatre mode fraps op te nemen, ik weet wel dat tijdens gamen dat niet werkt, mss werkt het wel goed via die theatre mode opnemen zoals MicScott zei.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-12-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:13:
[...]

bij mij lukt 30 fps ook nog maar net hoor... gwoon helemaal op sloom zetten in theatre dan heb je alsnog 150 fps. anders doe je 12 fps, dan heb je 60 fps... nood oplossing :P
150 fps heeft geen toevoeging bij opnemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svperhmn_ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:15:
[...]

die post zieter me zeer interresant uit, een side-gun systeem lijkt me echt sterk.
Dat ze maar snel die modders erop los laten.
@sneek :p : speel je nu ookal COD ? :p de modders zijn er al mee bezig (het is wel lokaal testen nog maar de basis is er) alleen nog wachten op modtools om de code daar in te pompe. Maar de code is er al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
SP maar uitgespeeld vanwege die steam problemen gister avond.
Heb er 4 uur over gedaan en moet zeggen ik heb me wel vermaakt.
Voor mij blijft mw1 de beste op sp gebied vond die meer spanning hebben.
Overigens vond ik het wel fijn om steeds andere omgevingen te zien, zo word het minder snel saai.
De "a-i" daar begin ik maar niet over................

Mp speel ik niet meer sinds de game bij elk potje freezed en vind het belachelijk dat het na die update is gekomen..........
Zijn nu bijna twee weken verder geloof ik en het probleem is nog niet gefixed en ben het wachten zat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:20:
[...]

@sneek :p : speel je nu ookal COD ? :p de modders zijn er al mee bezig (het is wel lokaal testen nog maar de basis is er) alleen nog wachten op modtools om de code daar in te pompe. Maar de code is er al :)
Na ET heb ik lang Cod4 gespeeld , mat mer WaW en mw2 vonk et effe genoeg. Maar black ops ziek terug zitten + het feit dat ik binnenkort bij men vriendin ga wonen en aldus enorm veel tijd ga hebben savond's :)

+ ik mis de competitie erg hard

Wat is je steam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svperhmn_ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:43:
[...]

Na ET heb ik lang Cod4 gespeeld , mat mer WaW en mw2 vonk et effe genoeg. Maar black ops ziek terug zitten + het feit dat ik binnenkort bij men vriendin ga wonen en aldus enorm veel tijd ga hebben savond's :)

Wat is je steam ?
ik zal je vanavond effe pme. Maare ... waarom wacht je niet op Brink ? dat is mix van ET / COD

Aim zonder sight => ET tracking
Aim door sight => COD
Gameplay => ET

maar goed off topic gegaan :p
bijna de AK :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:18:
[...]

150 fps heeft geen toevoeging bij opnemen....
wel! dan heb je dat coole frameblending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:54:
[...]

ik zal je vanavond effe pme. Maare ... waarom wacht je niet op Brink ? dat is mix van ET / COD

Aim zonder sight => ET tracking
Aim door sight => COD
Gameplay => ET

maar goed off topic gegaan :p
bijna de AK :) 8)7
Omdat ik genoeg geld verdien om beide te kunnen kopen ;) en omdat Cod me ook wel ligt , ET heb ik al jaren niet meer gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:20
[...]

Wat is je steam ?
Dan krijg je juist meer tijd? :?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
Gynnad schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:57:
[...]

Dan krijg je juist meer tijd? :?
Nu ga ik 2 a 3 avonden per week naar haar , maar ze heeft geen internet dus is het hele avond tv kijken.
Soms wijfTV ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
svperhmn_ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:07:
[...]

Nu ga ik 2 a 3 avonden per week naar haar , maar ze heeft geen internet dus is het hele avond tv kijken.
Soms wijfTV ...
Ik kan me wel andere activiteiten bedenken dan gamen als ik bij mijn vriendin zou zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:10:
[...]

Ik kan me wel andere activiteiten bedenken dan gamen als ik bij mijn vriendin zou zijn O-)
Na 5 jaar mindert dat wel ;) Aan 1 kant toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:10:
[...]

_/-\o_

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svperhmn_ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:15:
[...]

Na 5 jaar mindert dat wel ;) Aan 1 kant toch ;)
OT blijven jij ! :D
Wijftv i know the feeling ...

anyway.. iemand al ETA gezien voor modtools ? o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Jullie hebben gewoon de verkeerde vrouwen uitgekozen :p. Ik game samen met mijn vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
zoenvisje schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:25:
Jullie hebben gewoon de verkeerde vrouwen uitgekozen :p. Ik game samen met mijn vriend!
persoonlijk zou ik het niet echt aantrekkelijk vinden moest mijn vriendin gamen :s
zker ni as ze gamed als ik :)

klaat ze liever haard lipstick jungle zien , en wat met haar konijntje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-______________-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svperhmn_ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:34:
[...]

persoonlijk zou ik het niet echt aantrekkelijk vinden moest mijn vriendin gamen :s
zker ni as ze gamed als ik :)

klaat ze liever haard lipstick jungle zien , en wat met haar konijntje spelen
ge beseft toch hoe verkeerd da nu klinkt hé sneek ... :p
OT please :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Mjah beter dat we het ontopic houden weer :P
alhoewel wijf tv erg bekend fenomeen is uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:54:
[...]

wel! dan heb je dat coole frameblending :)
Aha! Dat is interessant, ga het vanavond ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik moet nog 9 lvls voordat ik weer de commando assault rifle heb :'(
Voorlopig loop ik nog met Stoner63 rond flinke gaten in mensjes te maken op hardcore :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
patrickos85 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:25:
Ik moet nog 9 lvls voordat ik weer de commando assault rifle heb :'(
Voorlopig loop ik nog met Stoner63 rond flinke gaten in mensjes te maken op hardcore :p
Wat heeft de Commando wat andere guns niet hebben?
De Famas unlock je al bij 14 dan ben je klaar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dan heb ik de goede :) Maargoed, heeft ook soms zijn nadelen ;D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Wat is je steam ?
Misschien een cursus lees-tekens in combinatie met grammatica en spelling doen in je vrije tijd?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voor het opnemen van video moet je er voor zorgen dat je op 720p resolutie draait,
en dat je opneemt naar de snelste HDD die je hebt.
De haperingen komen niet omdat je CPU of videokaart het niet meer aankan,
maar je HDD kan het gewoon niet meer snel genoeg wegschrijven.
Ik neem zelf op met 50 fps 720p full screen naar een oude 7200 Rpm hdd.
Dat gaat prima met fraps. (30 fps voelt niet helemaal vloeiend aan)
Als je system normaal maar net 60 fps tevoorschijn haalt, kun je beter playclaw gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik ben nu niet bij mijn pc thuis dus ik zal tzt eens kijken wat werkt. Wel jammer dat het niet gewoon automatisch werkt vanaf BO zoals bij anderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:51:
[...]

Misschien een cursus lees-tekens in combinatie met grammatica en spelling doen in je vrije tijd?
leestekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

unfor schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:11:
Voor het opnemen van video moet je er voor zorgen dat je op 720p resolutie draait,
Jawel hoor, in sommige maps doet ie namelijk nog makkelijk 90fps met fraps op full-screen terwijl op andere maps en ver uitgezoomd het opeens 30 fps is, dat ligt echt niet aan de schrijfsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:11:
maar je HDD kan het gewoon niet meer snel genoeg wegschrijven.
Ik neem zelf op met 50 fps 720p full screen naar een oude 7200 Rpm hdd.
Dat gaat prima met fraps. (30 fps voelt niet helemaal vloeiend aan)
Als je system normaal maar net 60 fps tevoorschijn haalt, kun je beter playclaw gebruiken.
ja, zoals ik deed in dit test filmpje: YouTube: My FIRST CoD: BO minimovie:D
in de config r_mode volgens mij op 1280x960 (wat extra hoogte om te croppen)
alles verder op high enz
Dan stel je fraps in op 30, of w/e hij steady kan halen, zonder framedrops.
Daarna bij het opnemen moet je alles langzaam afspelen (0.2 in theater mode).

Als je het daarna versneld naar normale speed, heb je 150 fps footage. (dus vloeiend). Als je daarna in Vegas oid je project op 30 fps in steld, dan maakt hij van die 150 fps 30 fps, dus hij heeft per frame dan 5 subframes = leuk effect + het ziet er vloeiender uit. Voorbeeldje uit een cod4 movie (hier gebruikte ik 200 fps): http://i54.tinypic.com/jpkgad.png

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 04-12-2010 17:05 . Reden: linkje gemaakt van >1MB grote afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
MicScott schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:31:
[...]

Jawel hoor, in sommige maps doet ie namelijk nog makkelijk 90fps met fraps op full-screen terwijl op andere maps en ver uitgezoomd het opeens 30 fps is, dat ligt echt niet aan de schrijfsnelheid.
Dat ligt puur aan je config tweaks, ik heb mijn config zo getweaked dat ik nog high quality beeld heb maar wel 90-200 fps. (Vooral shadows=off scheelt je gauw zo'n 20-30 fps!)
Met standaard config heb ik ook 30 fps als ik op cracked door de straat kijk, bad coding is dat, aangezien m'n gpu's uit hun neus lopen te vreten met 30% gpu usage.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 02-12-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Als het goed is, speel ik met 66-67 FPS (?) maar heeft het dan nog toegevoegde waarde om 1650-1050 te downgraden naar een lagere resolutie (probeer nu heel slim over te komen). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:41:
Als het goed is, speel ik met 66-67 FPS (?) maar heeft het dan nog toegevoegde waarde om 1650-1050 te downgraden naar een lagere resolutie (probeer nu heel slim over te komen). :+
Voor het recorden van movies wel(1280x720 voor 720p), en ingame gewoon, als je 125 steady haalt door op 1280x1024 te spelen zou ik dat zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:38:
[...]

ja, zoals ik deed in dit test filmpje: YouTube: My FIRST CoD: BO minimovie:D
in de config r_mode volgens mij op 1280x960 (wat extra hoogte om te croppen)
alles verder op high enz
Dan stel je fraps in op 30, of w/e hij steady kan halen, zonder framedrops.
Daarna bij het opnemen moet je alles langzaam afspelen (0.2 in theater mode).

Als je het daarna versneld naar normale speed, heb je 150 fps footage. (dus vloeiend). Als je daarna in Vegas oid je project op 30 fps in steld, dan maakt hij van die 150 fps 30 fps, dus hij heeft per frame dan 5 subframes = leuk effect + het ziet er vloeiender uit. Voorbeeldje uit een cod4 movie (hier gebruikte ik 200 fps):
Welk liedje gebruik je daar in je minimovie... wel vet namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de experts; is er een wezenlijk verschil tussen de AK47 en de commando? De stats die er toe doen zijn exact hetzelfde voor die twee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 19:38
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:53:
Even voor de experts; is er een wezenlijk verschil tussen de AK47 en de commando? De stats die er toe doen zijn exact hetzelfde voor die twee..
De commando reload wat sneller, voor de rest is er theoretisch als het goed is geen verschil nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:58:
[...]

De commando reload wat sneller, voor de rest is er theoretisch als het goed is geen verschil nee.
Behalve de totaal andere handling van beide wapens. Recoil van AK47 gaat zwaar op en neer terwijl de commando licht naar boven neigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Met de nieuwe ati 6870 loop het spel met alles op max soepel. Een ervaring op zich. Alleen wat betreft het interpreteren van de fps is mij wat vaag.

Rechts staat er constand 60 fps en links tussen haakjes varieert de weergave tussen 56-63 tot 32-200 of 40-111 om maar wat te noemen.

Is het nu zo dat er een 200 fps score is met deze kaart, of moet ik gewoon het rechter getal 60 als fps aanhouden?

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 02-12-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
com_maxfps 125 al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Staat reeds com_maxfps 125 in de config file.

Maar moet ik nu de cijfers rechts of links als fps waarde interpreteren?

[ Voor 209% gewijzigd door TecTo op 02-12-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Laatst online: 16-10-2024
V-sync uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tower410 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:58:
[...]

Volgens mij is dat veranderd.

Op de XBOX heeft de commando nu een balkje lagere damage dan de AK47. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:20:
[...]

Welk liedje gebruik je daar in je minimovie... wel vet namelijk....
wel ge-edit, maar dit was het orgineel:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Uuc8bRRJNyo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:19:
[...]

Volgens mij is dat veranderd.

Op de XBOX heeft de commando nu een balkje lagere damage dan de AK47. ;)
De ingame stats schijnen niet echt te kloppen. De echte stats kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
thx, nu gaat rechts tot 125 en soms er nog boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:28:
[...]

Behalve de totaal andere handling van beide wapens. Recoil van AK47 gaat zwaar op en neer terwijl de commando licht naar boven neigt.
Hmm, dat is wel apart gezien het feit dat volgens die tabelletjes met ingame informatie de recoil alle kanten op identiek is voor beide wapens. Toch blijf ik nog steeds m'n twijfels over die grafiekjes en statistiekjes hebben, ook al zegt men dat ze rechtstreeks uit de code komen.

De AK47 heeft inderdaad die typerende op en neer stuiter recoil (either love it or hate it), de Commando heb ik dus zelf nog niet maar ik kan me herinneren van de paar keer dat ik 'm opgeraapt had 'ie minder leek te stuiteren inderdaad. Hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 08:54
De AK47 heeft evenveel 'echte' recoil als de commando. De animatie van de recoil op de AK is echter veel meer overdreven dan op de commando (in elke CoD met de AK zo). Daarom vinden sommigen de AK niet echt fijn omdat je vaak 'blind' aan het vuren bent, omdat de model ervoor gaat hangen.

Ook heeft de AK in BO weer bedriegelijke sideways recoil in de model zoals in CoD4 (maar ook dit is geen echte recoil, slechts de animatie).

G11 met variable zoom + sleight of hand = holycow awesome sniper btw :)

[ Voor 51% gewijzigd door Gundogan op 02-12-2010 22:03 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

superbassie schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:26:
[...]

De ingame stats schijnen niet echt te kloppen. De echte stats kan je hier vinden.
Maar die stat is veranderd zag ik vandaag. De Commando is dus een balkje verloren en ik denk dus dat die een beetje generfd is. Ik ken die weapon stats en het is handig maar behalve voor de silencer drop heb ik er niet zoveel aan gehad bij BO. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
DanielWW2 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:24:
[...]

Maar die stat is veranderd zag ik vandaag. De Commando is dus een balkje verloren en ik denk dus dat die een beetje generfd is. Ik ken die weapon stats en het is handig maar behalve voor de silencer drop heb ik er niet zoveel aan gehad bij BO. ;)
Het punt is dus dat die stats ingame niets zeggen want er klopt helemaal niks van.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Na mijn prestige wil het niet echt meer vlotten met de kills, heb nu eindelijk de FAMAS weer, maar die gaat nog niet echt lekker. Teveel gewend geraakt aan de AK of silenced galil :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

unfor schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:40:
[...]

Dat ligt puur aan je config tweaks, ik heb mijn config zo getweaked dat ik nog high quality beeld heb maar wel 90-200 fps. (Vooral shadows=off scheelt je gauw zo'n 20-30 fps!)
Met standaard config heb ik ook 30 fps als ik op cracked door de straat kijk, bad coding is dat, aangezien m'n gpu's uit hun neus lopen te vreten met 30% gpu usage.
Ja maar dat heeft dus niks te maken met schrijfsnelheid van je HDD zoals ik al zei. Ik maak mijn spel liever niet lelijk. Tijdens het spelen heb ik 120-165 en ik heb die fancy dingen wel gewoon aan, vind ik mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NickThissen schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:12:
[...]

Het punt is dus dat die stats ingame niets zeggen want er klopt helemaal niks van.
Dat weet ik ook wel maar het viel me gewoon op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik vind de AK-47 helemaal niet zo lekker spelen als ik gedacht had...
Misschien verwachtte ik er teveel van, haha achja gelukkig speelt de MPL verrassend goed en vanavond maar een die Ikaris uitproberen!
Trouwens welke speelt lekkerder: De spectre of de Ikaris? Want de damage is hetzelfde maar volgens die balkjes is de Ikaris na damage overal beter in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey PC gamers:

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

IN PROGRESS

• Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
• Incomplete server browser results.
• Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
• /connect
• /reconnect
• Improved threading performance on computers with only 2 cores.
• Fixed random freezes in certain computer configurations.
• Increased reserved slots to 9.
• Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared – in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
• Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
• Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
• Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
• Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
• Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
• Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
• Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location
• Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
• Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
• Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
• Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
• Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
• Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
• User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52
Wanneer komt deze patch uit, kan niet wachteN! Zeker dit gedeelte:
• Improved threading performance on computers with only 2 cores.
klinkt mij super in de oren! Hoewel ik ook wel graag had gezien dat mijn videokaart
ipv 15% naar de 80% ging ofzo...

[ Voor 12% gewijzigd door HesRuud op 03-12-2010 08:09 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 11:46
Das pas een mooi lijstje, hopelijk rollen ze de patches zo snel mogelijk uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 07:51:
Hey PC gamers:

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

IN PROGRESS

lijstje
I LIKE <3 }:O _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik hoop niet dat ze mijn Commando hebben aangepast. Dat is samen met Stoner LMG mijn favo gun in de game :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
/connect tzal tijd worren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

WOOT gisteren twee keer een pot gewonnen met meer kills dan deaths (is voor mij een hele prestatie). Zelfs een keer in de top 3. Komen nu natuurlijk de opmerkingen; zat je alleen op de server etc etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat je alleen op de server? O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Vooral die /connect klinkt goed! Eindelijk niet dat gehannes met die serverlijst als je in 1 van de GoT servers wilt spelen! :)

Btw: Hoe kan je zien hoeveel BO van je video trekt en van je CPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Heb nu 2 nieuwe favo combos:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Famas - Silencer & Dual-Mag
Crossbow
---
Frag
Stun
Claymore
---
P1: Hardline (Core) of FlatJacket (Hardcore)
P2: Warlord PRO
P3: Hacker

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Steyr AUG - Silencer & ACOG
Crossbow
---
Tomahawk
Decoy
Claymore
---
P1: Ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Dan is het heel knap als je meer kills dan deaths hebt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:49:
Heb nu 2 nieuwe favo combos:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Famas - Silencer & Dual-Mag
Crossbow
---
Frag
Stun
Claymore
---
P1: Hardline (Core) of FlatJacket (Hardcore)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Steyr AUG - Silencer & ACOG
Crossbow
---
Tomahawk
Decoy
Claymore
---
P1: Ghost
die claymores mogen ze bannen van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb me aangemeld bij de Steam group en zal via die site eens wat GoT-ers opzoeken voor een partijtje ass whooping...hatzaaa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Waarom zit er nu de optie: 'choose team' niet in??? Onbegrijpelijk! Heel dit spel is rond clans opgezet (met clantags, emblems en weet ik al wat niet meer), maar samen met je vrienden gamen, ho maar...

Maar goed, verder wel goede aanpassingen natuurlijk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:36
svperhmn_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:25:
[...]

Jij wilt dus zeker niet de perks Flak Jacket (Pro) en/of Hacker (Pro) nemen. Als je ook maar een van die twee hebt dan is de kans vrijwel nihil dat je doodgaat door claymores.

Bannen ervan zou die perks al stukken minder interresant maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
[...]

Neem gewoon een andere perk, als je er echt last van hebt :). Het is het een of het ander! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:29:
Waarom zit er nu de optie: 'choose team' niet in??? Onbegrijpelijk! Heel dit spel is rond clans opgezet (met clantags, emblems en weet ik al wat niet meer), maar samen met je vrienden gamen, ho maar...

Maar goed, verder wel goede aanpassingen natuurlijk.
We pakken even Twitter erbij :D

PCDev:
'mea culpa: It is too hard to play on the same team with friends in ranked servers. We are kicking around some ideas. Stay tuned.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13-09 10:44
Hij ziet ze nooit aankomen :p

Fuck it ze horen er bij dan neem je maar flack jacket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]svpersmart schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:25
helemaal mee eens, vind 2 dingen in het spel echt te overpowered
1. rcxd op 3 kills (of geef 'm minder tijd of maak 'm sterker en bij 5 kills)
2. claymore's, heb eindelijk server gevonden (hardcore S&D) waar ze deze niet gebruiken

vind trouwens one in the chamber echt GENIAAL :D heb zeker 10 uur gespeeld afgelopen week, heb je echt skills voor nodig :D

(had op geven moment 13-0 met 5 bullits >.< schoot ze allemaal weg in 1 keer op me laatste tegenstander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Claymores zijn echt niet overpowered. Vind ze zelfs minder krachtig dan in MW2...zelfs zonder Flatjacket kan je soms gewoon door een claymore lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

ahhh, te vaak dood gegaan omdat je al rushend niet zat op te letten? arme jij.

flakjacket/hacker niets voor je?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
superbassie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:00:
Claymores zijn echt niet overpowered. Vind ze zelfs minder krachtig dan in MW2...zelfs zonder Flatjacket kan je soms gewoon door een claymore lopen.
Klopt, bij 9/10 claymores die ik neerleg hoor ik '' enemy destroyed your equipment. En 1 keer is er daadwerkelijk iemand die ik kill.
Gewoon goed opletten, en op sommige plekken kun je ze ook wel verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:58:
[...]

helemaal mee eens, vind 2 dingen in het spel echt te overpowered
1. rcxd op 3 kills (of geef 'm minder tijd of maak 'm sterker en bij 5 kills)
2. claymore's, heb eindelijk server gevonden (hardcore S&D) waar ze deze niet gebruiken

vind trouwens one in the chamber echt GENIAAL :D heb zeker 10 uur gespeeld afgelopen week, heb je echt skills voor nodig :D

(had op geven moment 13-0 met 5 bullits >.< schoot ze allemaal weg in 1 keer op me laatste tegenstander)
Waarom zijn RC-XD's overpowered dan? Ze tellen niet mee voor je killstreaks, je hoort ze van mijlenver aankomen. En ze doen (mits je flat jacket gebruikt) bijna geen schade. Hun damagerange is 75% dat van een noobtube, en pas binnen 50% van die range ga je dood aan de explosie (Zonder flat jacket)

Voor claymores gebruik je gewoon Hacker of Flat jacket.

Niet huilen over iets als de oplossing voor handen ligt 8) . ;)

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client