Waarom mensen hammeren dat promod alleen voor "pro's" is en niet voor normale spelers beat me nog steeds hé.
Either you love it or hate it... tussen de 2 kan ook

promod heeft zen voor & nadelen en dat is gewoon bij elke mode...
COD is idd een fast shooter enja promod was een ongelukkige keuze van mod indertijd in COD4 ( vele pro's van COD2 wouden iets meer slowheid in het spel brengen en dat werd COD4 promod

)
Je mag zanniken zolang je wilt ... ik heb 3 jaar promod gespeeld (ik heb zelfs nog pam gespeelt op CB & ESL in het begin)
Promod is niet het beste wat COD4 is overkomen maar ook niet het slechste (het heeft wel de dood van het spel ( voor mij toch ) betekend.
Reden: altijd dezelfde wapens (AK & AK47u) en altijd dezelfde mappen over and over again ... zeker op lans ... 6 x Crossfire ofzo
http://www.tek-9.org/foru...ns_idea-53291.html?page=2
Deze link toont aan dat er eindelijk slimme mensen aan de slag willen gaan met BO... Oké de meeste "pro's" zeiken de nieuwe game af... maar who cares ? dat deden de COD2 pro's ook
Promod of een andere mod: Wil je het ... speel het ... en anders speel je toch gewoon je eigen mod ?
Loop gewoon niet 1 mod af te zeiken omdat die gemaakt is voor 'competitief spel'...
Over speelstijl: je speelt hoe je wil .. en als tegenstander pas je je toch gewoon aan ookal is het lame play .. zo een situaties zelfs op LAN meegemaakt ...
/endrant
/endessay