Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mr Ton
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-07 13:31
quote:
Kluutmaran schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:45:
Lol enige minpunt de sfeer noemen 8)7
  • Wat te denken van dingen als duel om een diepe bal dat de spits er ineens een meter voor ligt,
  • Automatische pogingen om de bal aan te nemen bij diepe ballen waardoor je uit balans bent de bal mist en de tegenstander zo door kan lopen,
  • Slecht meelopende spitsen bij 2 vs 1 uitbraak,
  • Spitsen die de hoek in willen lopen waar jij zelf net naar op weg bent om hem voor te willen geven op die spits die dus aan de zijkant is in plaats van voor de goal,
  • Altijd dezelfde posities innemen in plaats van een dynamisch veldspel (4-3-3 is altijd 4-3-3 na elk stilstaand moment)
  • Trage spelhervattingen,
  • Standaard goals (op 16 naar binnen komen en zo geplaatst in de verre hoek schieten, zit 9 van de 10 keer terwijl het in het echt een hele moeilijke bal zou zijn)
  • Verdedigers die niet reageren op een 1-2tje van de tegenstander, ergo altijd te laat zijn tenzij je zelf de lopende man volgt
  • Nog steeds rare kaarten, zoals keeper zelden rood voor doorgebroken spelers
  • Custom match waarbij de max. 4 sterren is ofzo loopt de lobby altijd vast als de tegenstander standaard een 5 sterren team heeft
  • Altijd shirtjetrekken terwijl je in het echt geel of zelfs rood bij een doorgebroken speler vasthouden krijgt, is dit bij FIFA gewoon onderdeel van het spel
Veel frustraties zijn vaak een kwestie van oefenen ja maar de foutenlijst is nog altijd aanzienlijk.
Jep helemaal mee eens. Vooral het shirtje trekken vind ik irritant en het feit dat de keeper nooit rood krijgt is gewoon belachelijk (ik neem ook nooit een reservekeeper mee).

Waar ik me trouwens ook rot aan erger is wanneer je een speler diep achter de verdediging hebt gestuurd met een steekbal en er loopt een 2e spits mee naar de goal dan stopt de hele verdediging plots met rennen. Die andere spits staat dan vrij, balletje breed en de goal is leeg. Hier erger ik me heel vaak aan.

Ik heb trouwens nogal eens problemen met het overstappen. Dan druk ik op RB maar dan doet de speler het gewoon niet. Hebben jullie dit ook wel eens?
quote:
Tr4nnel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:50:
Ik heb altijd best goed FIFA gespeeld, maar de laatste tijd gaat het minder.(wordt gepowned, vooral door vrienden). Vooral verdedigen lukt me niet meer. Ik gebruik tegenwoordig de linkertrigger enzo, maar ze lopen me allemaal voorbij, ik stap niet in, dat soort dingen. Iemand wat handige tips:) Ik zit nu te experimenteren en alles gaat mis.

Verder heb ik een formatie bedacht 4-2-3-1 met een van de DMF op CM. Eerst speelde dit super, maar nu krijg ik er ook niets meer uit. Veel tegengoals ook. Iemand nog tips met betrekking tot formatie?

En als laatste, wat moet je met die uitgebreide instellingen bij team-management. snelheid van het passen enzo.
Ik gebruik zelf vrijwel altijd 4-2-3-1. Zorg dat een van de CDMs mee opkomt in de aanval en dat de andere terugzakt in de verdediging. Fullbacks op laten komen. Vleugels naar binnen laten snijden.

Deze formatie kan met heel erg veel teams goed gespeeld worden, alleen teams die meer dan 1 goede creatieve middenvelder hebben zijn wat minder bruikbaar, dan kun je beter 4-3-3 spelen (Barca, Arsenal etc.)

In Fifa 11 vind ik het spelen met 1 spits trouwens sowieso veel beter gaan dan met 2 spitsen, wat in Fifa 10 juist lekker ging. Ik vind het positioneren bij een 2 spitsen systeem niet echt lekker.

Mr Ton wijzigde deze reactie 25-01-2011 19:54 (22%)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• erriezeekanmgn
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-10-2012
quote:
Mr Ton schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:50:
Ik heb trouwens nogal eens problemen met het overstappen. Dan druk ik op RB maar dan doet de speler het
ja heb ik ook nogal eens. wat ook jammer is, is dat wanneer je wel overstapje doet en dat een 2e speler hem eigenlijk veel beter kan meenemen of passen dat toch vaak die speler die het overstapje doet achter de bal aan gaat. of dat hij eigenlijk een overstapje moet doen en dan meteen diep moet gaan zodat die 2e speler hem diep kan passen. maar dit is natuurlijk in het echt ook zo. een 2e speler kan niet altijd weten of er een overstapje gedaan gaat worden.

erriezeekanmgn wijzigde deze reactie 25-01-2011 21:37 (9%)

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
Sjongejonge, anders laat het antwoord van een speler op een transferaanbod zo'n 3 weken op zich wachten, tot de transferperiode afgelopen is, waarna 'ie zonder bericht ineens bij de mislukte transfers staat. Lekker dan, dat had m'n team voor de seizoensheflt precies afgemaakt. Maar nee hoor...

Ook nog een bizarre goal gemaakt en geupload, alleen de EA sports footballword ligt weer eens een keer op zn gat.

Resonance wijzigde deze reactie 27-01-2011 19:10 (16%)

(Xbox live tag: Sjagga)

• Resonance
Ah, easportsfootballworld doet het weer. Bij dezen dan m'n nieuwe goals-uit-vrije-trappen-afstands-record. Vraag me niet waarom 'ie er in gaat, maar het zij zo :p En dat met een wisselspeler van Morecambe tegen een beter team.

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/63667454

• __REMCO__
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:11
ff een vraag tussendoor voor FIFA11 op de PC.

Is er ook een mogelijkheid om je VP te deleten? Ik wil weer opnieuw beginnen maar ik kan alleen maar editen. Ook als ik een nieuw seizoen begin dan ben ik eerst reserve bij het team wat ik kies maar al wel aanvoerder van t nationale elftal...

Ik wil dus eigenlijk gewoon mn VP opnieuw maken. Iemand een idee?

• powah2k4
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 31-05 13:40
Je Personal settings verwijderen van de HDD.

• __REMCO__
quote:
powah2k4 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:52:
Je Personal settings verwijderen van de HDD.
maar dan ben ik alle settings toch ook kwijt (controller, display en geluid settings)?

• powah2k4
  • Laatst online: 31-05 13:40
Ja, alles. Maja, die heb je in principe zo weer ingesteld.

Ik weet niet of er een andere manier is maar dat is er in ieder geval eentje.

• __REMCO__
quote:
powah2k4 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:26:
Ja, alles. Maja, die heb je in principe zo weer ingesteld.

Ik weet niet of er een andere manier is maar dat is er in ieder geval eentje.
zal t vanavond eens proberen! Dank je iig!

• xenoNn
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-09-2011

xenoNn

S.W.E.D

Mooie trap!

Zelfde als mijn afstand ongeveer denk ik
Mijne was met Van der Vaart tegen een vriend van mij die met Argentinie speelde

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/63180432

Hij viel wel lekker binnen rechtbovenin tegen de kruising :D
quote:
Resonance schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:20:
Ah, easportsfootballworld doet het weer. Bij dezen dan m'n nieuwe goals-uit-vrije-trappen-afstands-record. Vraag me niet waarom 'ie er in gaat, maar het zij zo :p En dat met een wisselspeler van Morecambe tegen een beter team.

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/63667454

Jonko en Whiskey of een Happy Meal... Kipnuggets en een Fristi

• J.F.Kool
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-02-2011
Ik speel alleen career mode op PS3. De manager / speler variant. Lekker spelers kopen in het begin van het seizoen en wat denk je! Halverwege het seizoen verdwijnt er een aankoop uit mn elftal en speelt ie ergens anders of ik krijg allemaal cijfers in mn opstelling!!! WTF man!! Dit is nu al 3 keer gebeurd of zo. Dit vind ik echt een schandalige bug. Career mode is zo niet te spelen. Wie heeft dit nog meer gehad?? Komt er nog een update of zo?

Als dit zo blijft flikker ik het spel weg

• slico
  • Laatst online: 17:01
Erg raar, ik won net een wedstrijd met 3-1, terwijl de tegenstander de punten kreeg?
Bij het eindscherm staat ook gewoon de eindstand in mijn voordeel, maar toch krijg ik de punten niet.
Zijn dit cheaters?

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 14:38
quote:
slico schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:33:
Erg raar, ik won net een wedstrijd met 3-1, terwijl de tegenstander de punten kreeg?
Bij het eindscherm staat ook gewoon de eindstand in mijn voordeel, maar toch krijg ik de punten niet.
Zijn dit cheaters?
Nee je hebt waarschijnlijk de wedstrijd van te voren gedisconnect / eruitgenaaid. Deze punten telt hij de wedstrijd erna eraf. Anders moet je even op ea site kijken daar staan de uitslagen en punten gedetailleerder.

Xbox Live: Spuit11

• slico
Huh? Er stond -42, en iets van 4637 punten, maar na de wedstrijd erna gewonnen te hebben sta ik op 4720.
Waarschijnlijk is alles toch wel goed gegaan....

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

quote:
Mr Ton schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:50:
[...]

Jep helemaal mee eens. Vooral het shirtje trekken vind ik irritant en het feit dat de keeper nooit rood krijgt is gewoon belachelijk (ik neem ook nooit een reservekeeper mee).
Ik heb toch wel rood weten te scoren met mijn keeper(s) hoor.

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-07 21:58
Weet niet of het al genoemd is, maar 23 februari komt de update uit met de wintertransfers!

• DennZo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-01-2012
Speel nu een nieuw seizoen met de Spurs op legendarisch, en moet zeggen dat de scheidsrechterlijke dwalingen wel behoorlijk irritant beginnen te worden. Als je gewoon een exhibition match speelt heb je daar niet zoveel last van of let je er niet op, maar in competitieverband op legendarisch, waar de goals niet zo makkelijk vallen en de punten hard nodig zijn, is het gewoonweg tergend! Gele kaarten om de simpelste overtredingen, penalties na een sliding puur op de bal maar omdat het van achter is doordat de tegenstander met de rug naar je toe draait toch een overtreding, meeste duidelijke overtredingen van de computer waar niet voor wordt gefloten. En ik weet dat de scheidsrechters verschillen in Fifa 11, maar dat heeft niet te maken met het wel al dan niet constateren of toekennen van een overtredingen.

Verder is de AI deels ook niet 'je van het'. Heb een wedstrijd bewust de computer open kansen gegeven (doeltrap inspelen op de spitsen bijv.) en daar gingen er gewoon heel veel niet van in. Ook +/- 9 van de 10 penalties worden OVER gestift bij een stand van 0-0. En bij gewone aanvallen zie je de tegenstander de meest onmogelijke combinaties en goals van zo'n 40 meter maken.

Als laatst wil ik nog even zeggen dat de moeilijkheidsgraad ook niet helemaal goed verdeeld is. Liverpool rol ik met 3-0 op, terwijl een team uit de 3e Barclays League (?) in de beker me á lá Barcelona van het veld tikte.

Moest ik even gezegd hebben }:O

• pino85
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11:31

pino85

Im just a Bird in the Sky

Nadat ik de keuze heb gemaakt tussen pes en fifa ga ik binnenkort toch voor fifa.
Nu is het alleen weer de vraag ga ik voor de ps3 versie of toch voor de pc, is het * next gen* echt wel next gen of is dit weer meer een marketing praatje?
Zelf heb ik een systeem met een AMD X4 B55@3.6 ghz 4GB ram en een 5870.
Zou ik er grafisch gezien beter afkomen met een pc versie of toch de ps3 versie op ons full hd plasma scherm?
Wat zijn jullie ervaringen met de pc versie?

• DennZo
Nooit de pc versie nemen. Op een of andere manier is die versie altijd zoveel minder dan de console versie. Weet niet zeker of het met Fifa 11 ook zo is, met Fifa 10 in ieder geval wel. Gewoon voor de console versie gaan, zit je altijd goed.

• SR8
  • Niet online
PC versie van FIFA11 is wel 'next-gen', alleen met een jaartje achterstand. PC FIFA11 heeft namelijk de gameplay van 360/PS3 FIFA10.

• pino85
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11:31

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hmm tja, ik heb even de pc versie( demo dan gespeeld) ben er niet echt van onder de indruk moet ik zeggen.
Zoals je aan geeft het loopt minstens grafisch een jaar achter, al denk ik wel meer dan 1 jaar.
Maar het is wel al een stuk beter dan de vorige versie(s)

pino85 wijzigde deze reactie 19-02-2011 21:28 (11%)

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-07 22:49

Gaude et aude

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Mazzel goals. :+

Dit heeft veel meer met echte klasse te maken. :P

Zonder dollen, Lille speelt echt lekker, daar speel ik nu veel potjes ranked mee.
2 snelle wingers en met Tulio de Melo ook nog eens een zware spits voorin.
Standaard staat Frau in de spits maar daar kan ik echt niks mee.

Tegen Barca, Man-U en Real gebruik ik gewoon nog Chelsea trouwens.
Als tegenstanders een gelijke of mindere club kiezen kies ik meestal de rivaal van die club.
Gister nog Brugge gekozen tegen iemand die met Anderlecht speelde, hele leuke match die uiteindelijk in 2-2 eindigde, ik stond wel lange tijd voor met 2-0 tegen Lukaku en co.
Ik speel trouwens niet echt om te winnen maar meer voor de fun, verlies liever een spannende match dan dat ik met 4-0 simpel win.
Een foute uitgooi van de keeper bestraf ik ook nooit, die pass ik dan meestal over de achterlijn voor een doeltrap en ga ook nooit in de buurt staan van de dichtst bijzijnde verdediger bij een doeltrap.

Only fools are enslaved by time and space.

• DennZo
quote:
LoneRanger schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:39:
Een foute uitgooi van de keeper bestraf ik ook nooit, die pass ik dan meestal over de achterlijn voor een doeltrap en ga ook nooit in de buurt staan van de dichtst bijzijnde verdediger bij een doeltrap.
Haha die straf ik altijd meteen af. Wordt mij namelijk ook nooit vergeven.. >:) :P

• DennZo
quote:
Er!k schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:58:
Weet niet of het al genoemd is, maar 23 februari komt de update uit met de wintertransfers!
Weet iemand toevallig ook hoelaat deze ong. te verwachten is vandaag?

• SR8
  • Niet online
Rond 18 uur.

• xenoNn

xenoNn

S.W.E.D

• SR8
  • Niet online
quote:
quote:
@FiGHT_ADDiCT should be around 5pm GMT
http://twitter.com/RomilyBroad

• xenoNn

xenoNn

S.W.E.D

Dank u:)

Werk toch tot 17:00 !

• DennZo
Heeft iemand 'm toevallig al binnengehaald?

• michelc85
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:59
quote:
DennZo schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:03:
Heeft iemand 'm toevallig al binnengehaald?
net gekeken , hij is er nog niet

• vinom
  • Laatst online: 17:36
Hij is er inderdaad nog niet. Als je wilt kan je www.fifabenelux.com in de gaten houden. Daar wordt een bericht gepost, zodra de update er is.

• DennZo
quote:
vinom schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:14:
Hij is er inderdaad nog niet. Als je wilt kan je www.fifabenelux.com in de gaten houden. Daar wordt een bericht gepost, zodra de update er is.
Haha we zijn waarschijnlijk niet de enige die dat doen:

Drukte op FIFA Benelux
Op dit moment is het erg druk op FIFA Benelux. Onze database heeft moeite om alle request te verwerken.

Probeer het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.

• vinom

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008

Gaude et aude

• DennZo
Wat een geklooi daar weer bij ea. Nu is het 'waarschijnlijk' vanavond 9 uur. Maar zal tegen die tijd wel wéér langer duren.

• vinom
FIFA Benelux heeft net hun artikel geüpdatet, waarin staat dat de update 9 uur komt:
http://www.fifabenelux.co...ent-page-2/#comment-17953

http://twitter.com/#!/fifabenelux/

• Postyron
  • Laatst online: 29-05-2016
Volgens EA Germany komt de patch vanavond om 20.00 uur...wachten we dan maar op...

• DennZo
quote:
Postyron schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:35:
Volgens EA Germany komt de patch vanavond om 20.00 uur...wachten we dan maar op...
Voor de PC wel ja, voor de console is hij er al. Heb 'm gisteravond rond 9 uur binnengehaald. Alles weer heerlijk up-to-date, voor zover ik het zelf niet bijgewerkt had.

DennZo wijzigde deze reactie 24-02-2011 12:01 (37%)

• Bazza nl
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-02 19:19
Sommige spelers hebben een behoorlijke downgrade gemaakt vind ik. Wijnaldum bijvoorbeeld van 76 naar 66, Gerard zit nu op 80. Wel fijn dat alles weer up-to-date is.
Btw: van Beukering zit op 63, mag hij blij mee zijn denk ik :P

• DennZo
Haha, ik weet niet of het al zo was, maar Robben had gister bij mij 91 algemeen. Beter dan Messi dacht ik?

• Bazza nl
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-02 19:19
Ja volgens mij wel, zelfs beter dan C. Ronaldo (die heeft volgens mij 89)

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-07 00:06
Kan zijn dat Messi en C. Ronaldo dan niet op hun ideale positie staan opgesteld, Zet ze eens op de bank in Teammanagement en kijk dan eens naar hun ALG... Waarschijnlijk zullen ze dan hoger staan.

• Posse9
  • Laatst online: 03-03 16:03
quote:
En ik altijd maar denken dat jij alleen kon stofzuigen op het middenveld :9

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
Posse9 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:37:
[...]

En ik altijd maar denken dat jij alleen kon stofzuigen op het middenveld :9
Mwa, ik kan ook aardig een balletje hooghouden. :P

Only fools are enslaved by time and space.

• Retonator
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:57
Sinds een paar dagen ben ik weer aan de fifa dit maal op de ps3 had hiervoor fifa 10 op de xbox. Ik zou graag wat oefenen met UT dus als je dat ook wilt add me dan psn:retonator . Let wel op ik ben echt een uber noob en mijn UT team is nog gewoon het start team dus dat is heel erg slecht :d.

Ik heb nog wel een vraag over career mode. Ik krijg het met mijn VP steeds voor elkaar om niet meer uitgekozen te worden omdat hij/ik zo slecht speel. echter ik krijg hem daarna niet meer terug in het team hoe doe ik dit? Uit career mode gaan en dan in de andere modes mijn VP beter laten spelen, of gewoon een aantal wedstrijden simmen?

• psvjw
In het begin komt het voor dat je niet bij de selectie zit ja. Aantal keren wat wedstrijden simuleren en je krijgt wel je kansen.

• Tito129
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:45
quote:
Retonator schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:03:
Sinds een paar dagen ben ik weer aan de fifa dit maal op de ps3 had hiervoor fifa 10 op de xbox. Ik zou graag wat oefenen met UT dus als je dat ook wilt add me dan psn:retonator . Let wel op ik ben echt een uber noob en mijn UT team is nog gewoon het start team dus dat is heel erg slecht :d.
Ik ben benieuwd, welke jij makkelijker vindt spelen, kan je makkelijker de trucs etc bij de xbox doen of bij de ps3?

• xenoNn

xenoNn

S.W.E.D

quote:
Tito129 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:11:
[...]

Ik ben benieuwd, welke jij makkelijker vindt spelen, kan je makkelijker de trucs etc bij de xbox doen of bij de ps3?
Ik zelf vind Xbox 360, misschien zit dat tussen mijn oren..
Ik heb een jaar fifa 10 gespeeld en klein gedeelte 11 op de360.

Nu een tijd al op de ps3, maar toch vond ik de 360 beter ..
Persoonlijk vind ik de xbox controller lekkerder in de hand liggen

• Retonator
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:57
quote:
[...]

Dat is een hele goede. Ik vind sowieso dat er een groot verschil is qua spelen tussen 10 en 11 wat niet toe te schrijven is aan de controller. In 10 was ik nogal van het ping-pong passen. In 11 is dit een stuk moeilijker geworden en moet je na aannamen van de bal eerst wat meters maken om wat ruimte te krijgen etc.. en dan eventueel een pass maken. Direct passen resulteerd zeker bij wat mindere spelers in een fail.

Ik heb zelf iets meer voorkeur voor de ps3 controler omdat hij wat lichter is ik moet wel zeggen dat ik gemiddeld wat kleiner handen heb dus dat kan ook zijn waardoor ik de ps3 controller wat lekkerder vind. truc technisch heb ik nog weinig verschil kunnen merken.

Wat ik wel merk tussen 10 en 11 is maar misschien dat dit meer een ps3 dingetje is, is een beetje lag tussen bv de wissel filmpjes en het spel zelf.

• DennZo
quote:
[...]

Ik vind met afstand daar de Xbox controller fijner voor. Simpel om het feit dat m'n vinger vaak van de L2-button afglijd bij de PS3, dat is bij de LT van de Xbox niet het geval.

• Kluutmaran
Ben ik het ook mee eens dat de 360 controller voor FIFA een stuk beter is. Mijn vingers glijden van de sticks af bij de PS3 als je een half veld over moet sprinten, ook de triggers zijn een stuk fijner en de controller ligt beter in de hand omdat de PS3 controller nog steeds hoekig is. Enige voordeel van de PS3 controller, de D-Pad, wordt in FIFA amper gebruikt.

• Luxicon
  • Laatst online: 14-07 23:12
Speel sinds eergister op de pc met een Cordless Rumblepad 2, soort PS3 controller van Logitech.

Met Ajax begonnen op semi-pro, was een tijdje terug dat ik veel FIFA 2009 speelde (ook online).

Had in het hoofdmenu alles op manual gezet (controller 1)..
Goed, ging me prima af (steeds 2-0 / 3-0 / 4-0 o.i.d.) maar ken de combo control niet goed genoeg, dus daarom semi-pro. Stond met 9 punten voor op de nummer 2..
Kom ik er precies op de helft van het seizoen achter dat ze gewoon weer op hulpjes stonden. (controller 3)
Weer alles op manual gezet en de laatste helft van het seizoen heb ik hiermee afgerond.

Echt... wat een verschil en wat is dat wennen zeg. Ik heb een paar wedstrijden verloren en veel gelijk gespeeld, en hier en daar gewonnen. Ik heb gigantisch veel grote wereldkansen gemist, omdat er steeds naast geschoten werd, of omdat iets compleet verkeerd ging met het passen, dat soort dingen.
Het heeft wel mooie momenten opgeleverd. In de 90e minuut de 1-0 scoren, op basis van penalty's de 'Dutch Cup' winnen (tot 3 wedstrijden aan toe, inclusief de finale > 3-1 met penalty's).

De resultaten:

* Door die 'toestand' op de derde plek geëindigd, maar wel de 'Dutch Cup' gewonnen.
* Contract bij Ajax verlengd.
* Heb scouting en onderhandelingen nu op level 10.
Overige, minus stadion, op level 7.
* Heb een centrale verdediger aangekocht (79 overall, 21 jaar) voor 1,5 miljoen.
* En nog een clubloze speler daarnaast. 74 dacht ik en redelijk jong.
Niet een topspeler wat dat betreft, maar wel een paar miljoen waard.
* Daarnaast nog veel spelers verkocht die ik absoluut niet ging opstellen
Vandaar nu nog 3 reserves over.

Heb nog 7 miljoen op de bank staan, en krijg voor elke winst 225.000 Euro.
Dit seizoen is het de bedoeling om de Eredivisie te winnen, de UEFA Cup en de Dutch Cup.
+ de selectie uit te breiden met hopelijk goede, gescoute spelers.
Iemand vertelde me, dat je met maximale upgrades, hele goede spelers aantrekt met scouten.

We gaan zien :D

PS. de bedoeling is, om na het 2e seizoen te switchen naar professional.
Dan heb ik die manual controls hopelijk goed onder de knie.

Luxicon wijzigde deze reactie 01-03-2011 19:31 (3%)

PS4 & Racen? Doe mee met Project Cars 2 & zie PSNRacing.nl voor een league

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu ben ik al een tijdje op zoek naar het simpele principe: kan je met 2 mensen op 1 console (ps3) online spelen?

Bij het team-select-scherm staat onderin wel: druk driehoekje voor gast, maar dat werkt helemaal niet. De 11 vs 11 werkt helemaal niet, via vrienden ook al niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• WickedWizard
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-07 15:19
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:22:
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar het simpele principe: kan je met 2 mensen op 1 console (ps3) online spelen?

Bij het team-select-scherm staat onderin wel: druk driehoekje voor gast, maar dat werkt helemaal niet. De 11 vs 11 werkt helemaal niet, via vrienden ook al niet.
Jazeker, dat gaat prima. De gast moet op de tweede controller in het teamkeuze-scherm driehoekje indrukken en dan staat er als het goed is: "Gasten: 1" onder jouw team. Dan zit hij/zij er bij. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:52
Zijn er meer mensen die problemen hebben met FIFA Ultimate Team op de PS3?

Ik heb regelmatig dat als ik FUT een tijdje gedaan heb dat AL mijn spelers in het normale FIFA van ALLE teams compleet verkeerde namen hebben. Zo heet de keeper van Brazilie op een Yung Soon Yoon oid, Kaka heet Kamil... echt heel vreemd. Het enige wat ik er aan kan doen is alles van FIFA verwijderen van de PS3 en opnieuw installeren :(

Ik denk dat ik m'n geld maar terug ga vragen bij EA, niet dat het om veel gaat, maar zoals is het nu is, is het gewoon een brak product :(

• Kluutmaran
quote:
Ossi schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:23:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met FIFA Ultimate Team op de PS3?

Ik heb regelmatig dat als ik FUT een tijdje gedaan heb dat AL mijn spelers in het normale FIFA van ALLE teams compleet verkeerde namen hebben. Zo heet de keeper van Brazilie op een Yung Soon Yoon oid, Kaka heet Kamil... echt heel vreemd. Het enige wat ik er aan kan doen is alles van FIFA verwijderen van de PS3 en opnieuw installeren :(

Ik denk dat ik m'n geld maar terug ga vragen bij EA, niet dat het om veel gaat, maar zoals is het nu is, is het gewoon een brak product :(
Je hoeft dan niet alles te verwijderen hoor. Gewoon even je spelersselecties handmatig updaten, zo uit mijn hoofd weet ik niet precies waar het zit maar ergens bij Hoofdmenu --> opties --> Teammanagement ofzo --> Teams updaten.

Weet ook niet meer zeker of je eerst je aangepaste selecties moet verwijderen.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
CaptainCharisma schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:33:
Jazeker, dat gaat prima. De gast moet op de tweede controller in het teamkeuze-scherm driehoekje indrukken en dan staat er als het goed is: "Gasten: 1" onder jouw team. Dan zit hij/zij er bij. :)
Gister nog even getest, ik had verwacht een soort van popup te krijgen of extra keuze scherm, maar je hebt gelijk: enkel Gasten: 0 veranderd naar Gasten: 1 en verder helemaal niets (tot je ingame bent). Had al flink lopen zoeken, maar dat het zo terug te vinden is, wist ik nog niet :P

De overige online modus zijn niet met 2-man-1-console te spelen begreep ik?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DennZo
Begin nu naar 75 online matches met fifa 10 (exhibition heb ik het niet over) soms toch echt frustrende dingen tegen te komen. Weet iemand bijvoorbeeld hoe het kan dat het tempo per speelsessie verschilt? De ene keer speelt het precies zo als ik in 'exhibition match' ook speel met een hoog tempo, en de andere keer lijkt het net of mijn spelers en de bal amper vooruit te branden zijn. Ook snap ik niet hoe de balbehandeling per speelsessie zo kan verschillen. Ene keer dan gaat alles soepel en snel, de andere keer ziet alles er zo houterig uit. Spelers draaien zo traag als vrachtwagens en passes over 5 meter die normaal gesproken aankomen, gaan nu 3 meter naast de bal. Ik speel dan steeds met hetzelfde team dus daar ligt het niet aan.

Iemand?

• SR8
  • Niet online
Dat is de manier van EA om 'vorm' te simuleren. Wordt op internet fora ook wel vaak 'momentum' genoemd. In de echte wereld spelen Ajax of Twente ook niet elke wedstrijd de sterren van de hemel.

SR8 wijzigde deze reactie 02-03-2011 19:38 (8%)

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-07 15:54
Wil iemand me helpen met een paar simpele online trophies (op de PS3)? Mijn PSN-ID staat in m'n sig. :)

• DennZo
quote:
SR8 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
Dat is de manier van EA om 'vorm' te simuleren. Wordt op internet fora ook wel vaak 'momentum' genoemd. In de echte wereld spelen Ajax of Twente ook niet elke wedstrijd de sterren van de hemel.
Dat snap ik. Dit is ook niet helemaal de echte wereld ;). Ik bedoel, zo kun je dus nooit van jezelf uitgaan en altijd maar hopen dat je team in vorm is. Zo raak je dus ook nooit ingespeeld met je team wanneer het telkens anders speelt. Het hele gevoel veranderd gewoon. Misschien wel realistisch dat je team wel of niet in vorm is, maar laat ze niet vergeten dat het een game blijft en het dus ook lekker moet spelen.

• Freshnezz
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:11

Freshnezz

Why so serious?

Sinds kort overgegaan op wereldklasse met coach mode omdat prof iets te makkelijk werd... maar ligt het nou aan mij of is de CPU gewoon abnormaal 'goed'.

Bij elke poging om de bal af te pakken wordt er OF bij elke lichte aanraking meteen gefloten voor een overtreding (terwijl ik zelf elke keer rustig naar de grond gebeukt wordt en er niet eens wordt gefloten)

Of ik kom ik niet eens in de buurt van de speler omdat er blijkbaar één of andere force field om hem heen zit waardoor ik gewoon tegen gehouden word (zelfs met twee spelers) en die speler gewoon rustig verder wandelt... wtff... wat een cheatend godmode zeg (of ik ben gewoon nog steeds een n00b :P)

• Kluutmaran
quote:
Freshnezz schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:11:
Sinds kort overgegaan op wereldklasse met coach mode omdat prof iets te makkelijk werd... maar ligt het nou aan mij of is de CPU gewoon abnormaal 'goed'.

Bij elke poging om de bal af te pakken wordt er OF bij elke lichte aanraking meteen gefloten voor een overtreding (terwijl ik zelf elke keer rustig naar de grond gebeukt wordt en er niet eens wordt gefloten)

Of ik kom ik niet eens in de buurt van de speler omdat er blijkbaar één of andere force field om hem heen zit waardoor ik gewoon tegen gehouden word (zelfs met twee spelers) en die speler gewoon rustig verder wandelt... wtff... wat een cheatend godmode zeg
(of ik ben gewoon nog steeds een n00b :P)
:Y)

• neggix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-07 19:16
Is het ook mogelijk om met je ultimate team een vriendschappelijke game te doen? Dus gewoon thuis met vrienden enz?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• psvjw
Yeah vandaag de laatste verdienste voor mijn Virtual Pro behaald. Nu dus 100% :-)

• Reckoner
  • Laatst online: 24-03 16:56
Is het mogelijk om online net zoals gewoon thuis met twee mensen in hetzelfde team te spelen waar ze alle twee de 'any' zijn? Dat lijkt me echt leuk namelijk :(

• psvjw
Ja. Dat is mogelijk. Start een online 1 vs 1 wedstrijd op. In het scherm waar je de teams kunt selecteren, druk je op driehoekje. Dan zie je dat gasten: 0 gaat naar 1. Daarna kun je spelen.

(je moet zelf even kijken met welke controller je op driehoekje moet drukken)

• Reckoner
  • Laatst online: 24-03 16:56
Ja, dat werkt inderdaad. Ik bedoelde nu alleen dat ik nu dan alleen op mijn PS3 speel en ik samen met iemand anders online wil spelen. Tegen de CPU, of tegen andere personen/vrienden online.

Edit: Ah, ik zie dat het kan via de Match Lobbies :)

Reckoner wijzigde deze reactie 12-03-2011 22:49 (12%)

• Argantos
  • Laatst online: 24-02-2014
quote:
CaptainCharisma schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:33:
[...]

Werkt dit dan ook met bv. 5 spelers op 1 console?
Ik ken namelijk een aantal cheap asses die zelf geen ps3 willen/kunnen/zullen kopen ;)

• Catch22
  • Laatst online: 17:54
Hebben jullie wel eens last van hickups?

Kheb hem geinstalleerd op mijn hd (xbox360), maar ik heb elke wedstrijd wel een keer dat alles 2-3 seconden helemaal freezed...

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• AjnK
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-07-2011
Ik heb vanmiddag online pass voor fifa 11 voor de xbox aangeschaft. Nu heb ik net 2 potjes online gespeeld maar ik heb last van een slepende lag. Het hapert eigenlijk constant een beetje waardoor ik vaak te laat ben met mijn acties.

Ik heb upnp enabled. In mijn xbox fifa settings vind ik wel dat de firewall "medium" beveiligd is en niet helemaal open. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb wel is porten geforward, maar mijn huisgenoot trekt in het weekend vaak de stekker uit het modem en is alles dus weer verdwenen. Kan ik dit op de een of andere manier opslaan?

• AjnK
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-07-2011
Ondertusen staat de firewall in fifa op open. Nog steeds heb ik wel lag. Ik heb verscheidene poorten geopend. 't Lost t probleem echter niet op.

Ik heb een sitecom router, type wl-366. Ik ben verbonden via draad, dus NIET draadloos. Iemand die me alsnog verder kan helpen?

• MsG
  • Laatst online: 12:03

MsG

Forumzwerver

quote:
Freshnezz schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:11:

Of ik kom ik niet eens in de buurt van de speler omdat er blijkbaar één of andere force field om hem heen zit waardoor ik gewoon tegen gehouden word (zelfs met twee spelers) en die speler gewoon rustig verder wandelt... wtff... wat een cheatend godmode zeg (of ik ben gewoon nog steeds een n00b :P)
Ik had hetzelfde, met professioneel won ik iets te vaak, dus wilde ik een klasse hoger. Maar wereldklasse verlies ik zelfs Barcelona - De Graafschap, bij wijze van. Wat een verschil is dat weer zeg, en de bal goed afpakken is dan inderdaad erg moeilijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• sneeziaz
  • Laatst online: 27-02 11:44
Ps3 versie:
Hebben anderen ook nog last van disconnects? Ik heb Fifa 11 vanaf het begin, maar om de 3-5 online (ranked) wedstrijden disconnect ik!
Met Fifa 10 heb ik nog nooit problemen gehad, van de ~200 wedstrijden 0% DNF (jaja, 0%!), terwijl ik met Fifa 11 iets van 20% DNF heb in 20 wedstrijden (dit kan je checken in me online stats: sneeziaz). Iemand een idee waar het aan kan liggen? Ook al rechtsreeks op het modem (zonder router) geprobeerd, maar toen viel die ook weg midden in een wedstrijd. Van lag heb ik trouwens nooit last (Tenzij de tegenstander lagt ;>)

tsjoe

• SR8
  • Niet online
quote:
Argantos schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:11:
[...]

Werkt dit dan ook met bv. 5 spelers op 1 console?
Ik ken namelijk een aantal cheap asses die zelf geen ps3 willen/kunnen/zullen kopen ;)
Ik heb het online wel eens met 3 geprobeerd, dat gaat prima. 5 zou je moeten proberen. Offline lukt het sowieso wel met 5 spelers, maximum is 7.

• Argantos
  • Laatst online: 24-02-2014
Ik ga kijken! Bedankt SR8.

Weet iemand trouwens hoe je de filmpjes (goals online) van ea (football) op je pc kan opslaan??

• slico
Wow, ik heb de echte Fifa 11 freak gevonden.
Gisteren speelde ik tegen tigermalesia:
www.easports.com/player-hub/stats/PS3/tigermalesia
Die gast heeft dus 3415 wedstrijden gespeeld! Dat zijn er 570 per maand, ongeveer 20 wedstrijden per dag :o

• DennZo
Haha heb ook weer iets vreemds ontdekt. Als ik in de Arena voor het start menu op de lat of paal schiet, disconnect me controller :P. Heel vreemd, speel met Cantona als speler en Ravelli als keeper en heb een draadloze controller. Heb 't nu 4x geprobeerd en 4x een disconnect. Toch een kleine glitch haha
quote:
slico schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:45:
Wow, ik heb de echte Fifa 11 freak gevonden.
Gisteren speelde ik tegen tigermalesia:
www.easports.com/player-hub/stats/PS3/tigermalesia
Die gast heeft dus 3415 wedstrijden gespeeld! Dat zijn er 570 per maand, ongeveer 20 wedstrijden per dag :o
Die gast heeft zijn laatste wedstrijd 7-7 gespeeld tegen Barcelona, wtf?! :P

DennZo wijzigde deze reactie 17-03-2011 15:37 (43%)

• Ruben0s
Hmm wat is de community van FIFA 11 op de pc toch ongelofelijk slecht. Ik heb dit spel 3 dagen geleden gekocht en heb maar 4 potjes daadwerkelijk kunnen afmaken, omdat bij de andere 20 potjes de tegenstanders al na 4 minuten disconnecten, omdat ze met 2/3 nul achter staan. Op deze manier blijf ik op een te laag level spelen waardoor ik alleen maar van dit soort trieste figuren tegenkom.

PSN: Baklapper

• slico
Gewoon niet scoren binnen de 5 minuten dus...

• Nowad
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02-05 20:46
is het mogelijk met de teams na de update te spelen (dus chelsea met torres en liverpool met suarez etc.) zonder dat je online bent? Ik krijg als ik gewoon 1vs1 met 2controllers of wanneer ik iemand uitnodig uit m'n vriendenlijst om online tegen te spelen steeds de oude teams weer. Gewoon online krijg ik wel de teams van de update.
xbox 360 trouwens.

• Morenoo91
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:51

Morenoo91

Flexible Mexican

quote:
Nowad schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:21:
is het mogelijk met de teams na de update te spelen (dus chelsea met torres en liverpool met suarez etc.) zonder dat je online bent? Ik krijg als ik gewoon 1vs1 met 2controllers of wanneer ik iemand uitnodig uit m'n vriendenlijst om online tegen te spelen steeds de oude teams weer. Gewoon online krijg ik wel de teams van de update.
xbox 360 trouwens.
Dat moet je in de intellingen doen bij jouw fifa 11

PSN: MGFlexican.

• Mr Ton
  • Laatst online: 17-07 13:31
quote:
Nowad schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:21:
xbox 360 trouwens.
Bij instellingen en dan teams kun je de updates downloaden. Dan zouden ze moeten werken bij een 'aftrap' potje. Wel erop letten dat op de 'eerste' controller jouw profiel is ingelogd anders heb je nog geen Torres en Suarez, daar had ik gister nog last van.

Zojuist nog een mooi doelpunt gemaakt met een lekkere kopcombinatie:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/71488237

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Sinds de laatste patch hapert Fifa echt veel op mijn Playstation 3. Tijdens match is er dan HDD activiteit en stopt gameplay x seconden. Erg irritant.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Kaap schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:56:
Sinds de laatste patch hapert Fifa echt veel op mijn Playstation 3. Tijdens match is er dan HDD activiteit en stopt gameplay x seconden. Erg irritant.
Dat heb ik al sinds ik Fifa speel, bepaald moment raak je er gewend aan :P Heb jij toevallig ook een PS3 fat?

• Catch22
  • Laatst online: 17:54
Heeftie op mijn xbox dus ook. Erg irritant. Is pas sinds fifa11 bij mij

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• psvjw
quote:
SinergyX schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:37:
[...]

Dat heb ik al sinds ik Fifa speel, bepaald moment raak je er gewend aan :P Heb jij toevallig ook een PS3 fat?
ik heb het op mijn slim ook

• Resonance
quote:
DennZo schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:25:
Haha heb ook weer iets vreemds ontdekt. Als ik in de Arena voor het start menu op de lat of paal schiet, disconnect me controller :P. Heel vreemd, speel met Cantona als speler en Ravelli als keeper en heb een draadloze controller. Heb 't nu 4x geprobeerd en 4x een disconnect. Toch een kleine glitch haha
Kan te maken hebben met het vibreren van de controller als je de paal/lat raakt, waardoor de batterijen even geen contact meer maken. Ik heb dat probleem in een ander spel (CoD) wanneer de controller vibreert. Erg vervelend (mijn batterijklepje is schijnbaar dusdanig gammel, bij een klein beetje schudden disconnect ie ook al :()

Verder over FIFA; ik heb sinds kort de Ultimate Team weer eens opgestart (had er gek genoeg nog niks mee gedaan). Even vrij snel wat coins verdiend en een 100% chem. gouden braziliaans elftalletje gemaakt. Blijkt dat m'n bijeengeraapte bronzen team nog beter presteert (zelfde moeilijkheidsgraad, zelfde formatie, gelijkwaardige tegenstanders). En daarbij loop ik elke wedstrijd minstens één blessure op. Vrij irritant!

• Craztas
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-06 16:21

Craztas

Ben niet van't fonds!

Heb al sinds een paar dagen last van dat mijn verbinding met de EA servers zijn verbroken, bij elk potje, heb er deze week nog geen een af kunnen maken... Het rare is dat ik ook nooit problemen heb gehad met m'n verbinding. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Had zelf al ff gegoogled, daar hebben ze het over om poorten open te zetten? Zo ja, welke?

• psvjw
Gisteravond toevallig weer 6 potjes Profclubs kunnen spelen. Eéntje met een beetje LAG en button delay, rest prima kunnen spelen.

• Noax
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:37:
[...]

Heb ik na jaren Fifa gekocht, ja ik ben een PES junk.
Ervaar ik net als vele andere hetzelfde probleem met mijn PS3 slim.

Komt er überhaupt nog een patch voor deze game uit?

Noax wijzigde deze reactie 01-04-2011 00:06 (39%)

• SR8
  • Niet online
16 maart is er een patch uitgekomen met een aantal fixes voor de normale fifa modes, maar de focus ligt toch voor al op FUT. --> Meer info

Microfreeze wordt compleet genegeerd.

• Marcel_
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-06 22:10
quote:
Craztas schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:47:
Heb al sinds een paar dagen last van dat mijn verbinding met de EA servers zijn verbroken, bij elk potje, heb er deze week nog geen een af kunnen maken... Het rare is dat ik ook nooit problemen heb gehad met m'n verbinding. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Had zelf al ff gegoogled, daar hebben ze het over om poorten open te zetten? Zo ja, welke?
Dit heb ik dus ook. Kon vanmorgen 1 potje afmaken, daarna viel de gehele tijd de verbinding weg, een keer in de 80e minuut, de andere keer al in de 6e. :(

• Noax
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
quote:
SR8 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:23:
16 maart is er een patch uitgekomen met een aantal fixes voor de normale fifa modes, maar de focus ligt toch voor al op FUT. --> Meer info

Microfreeze wordt compleet genegeerd.
Bedankt voor de info/link!

Na het spelen van de demo was ik helemaal om, ik wilde naast PES, FIFA in huis hebben.
Dan koop ik em na jaren en dan heb je dit 'grapje'..

Niets meer irritant dan een freeze en dan komen ze niet eens met een goede oplossing.
In mijn eerste potje had ik direct de freeze, het is alsof ik de hint heb ontvangen dat ik FIFA in het vervolg maar links moet laten liggen.

Het waren 5 fantastische minuten. ;)

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:57

martijntjuhh

Subtitle

Net toch iets hilarisch meegemaakt, scheidsrechter bleef maar gele kaarten geven, heb het zelf niet kunnen filmen.

Dit was de situatie:

martijntjuhh wijzigde deze reactie 01-04-2011 22:58 (145%)

Handtekening

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik word echt simpel van de lag problemen in Pro Clubs. Alleen ook maar in Pro Clubs en alleen in Fifa. Het spel lijkt steeds meer out of sync te lopen, want vaak gaat het weer beter als er een cut-scene geweest is of in ieder geval het spel tijdelijk onderbroken voor bijv. een vrije trap.

Nu hadden ik en een vriend de afgelopen twee dagen op precies dezelfde momenten dezelfde vertraging(en), we hebben wel beiden Ziggo maar wonen in andere provincies. Andere maat met Telenet (België) en UPC hadden toen nergens last van, maar vaak genoeg ondervinden we problemen met zijn vieren.

Van de tien potjes gisteren had ik er bij 6/7 met regelmaat last van.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:37
Van het weekend ga ik ook Fifa 11 maar eens halen want ik ben uitgekeken op PES 2011.

Ik ergerde me wel in Fifa 10 aan de zeer lange laadtijden bij manager mode en het zoeken van spelers, is dat in deze versie al wat geoptimaliseerd?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True