Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
HardCoreGamer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:21:
Jongens wat is dit? Momenteel heb ik de PC versie van Fifa 11, die is niet eens afgemaakt! Een REGEL RECHTE port van de Xbox 360 naar de PC!
Overal staat: Press A, Press B, Press Y en Press X. Ik kan de graphics niet eens aanpassen van de game omdat dat bij de X360 ook niet kan.

Ik vind dit zwaar schandalig van EA! :(
Misschien voordat je de game opstart eventjes de moeite nemen om in spelinstellingen te kijken? :+

Dan spreekt alles voor zich lijkt me. :P

En ja, tis een fifa 10 console port idd. Maar dat zal in fifa 12(hoogstwaarschijnlijk) over zijn.

Vind fifa 11pc alleen leuk voor mods, kan niet meer terug naar die FIFA 10 gameplay vooral na FIFA 11. :P

iPodKiller wijzigde deze reactie 09-08-2011 23:29 (7%)

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Dat heb ik al gedaan, daarin stond: Game Settings, Controller settings, Video settings.
En onder video settings stond weer Video kalibreren en Video helderheid. Maar geen graphics. ;)

An  a day keeps the doctor away. :)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:47
Klein vraagje... Is het (op de xbox360) mogelijk om de kleur van je 'selectie' te veranderen als je met meerdere spelers online speelt? Ik speel vaker online (gewoon quick ranked match) met 2 guests (gewoon vrienden naast me op de bank), maar speler 3 krijgt dan een groen pijltje (speler 1 rood, speler 2 blauw), en dat is vaak echt heel lastig te zien tegen de groene achtergrond. Er staat me iets bij dat je bij offline spelen wel gewoon je kleur kan aanpassen (in het scherm waar iedereen kiest aan welke kant hij staat) maar online heb ik zo'n mogelijkheid nog nooit gevonden... Kan dat?

Mijn iRacing profiel

• MsG
  • Laatst online: 15:38

MsG

Forumzwerver

quote:
HardCoreGamer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:29:
Dat heb ik al gedaan, daarin stond: Game Settings, Controller settings, Video settings.
En onder video settings stond weer Video kalibreren en Video helderheid. Maar geen graphics. ;)
Dan doe je toch iets _compleet_ fout. Kijk eens in dat popupje wat je eerst krijgt. Ik kan alles instellen.

overigens is het wel een 1 op 1 port bijna van FIFA 10, maar goed het werkt hier prima. Je wil FIFA op de PC imo ook het liefst met een controller doen.

MsG wijzigde deze reactie 10-08-2011 14:45 (15%)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:35
quote:
NickThissen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:04:
Klein vraagje... Is het (op de xbox360) mogelijk om de kleur van je 'selectie' te veranderen als je met meerdere spelers online speelt? Ik speel vaker online (gewoon quick ranked match) met 2 guests (gewoon vrienden naast me op de bank), maar speler 3 krijgt dan een groen pijltje (speler 1 rood, speler 2 blauw), en dat is vaak echt heel lastig te zien tegen de groene achtergrond. Er staat me iets bij dat je bij offline spelen wel gewoon je kleur kan aanpassen (in het scherm waar iedereen kiest aan welke kant hij staat) maar online heb ik zo'n mogelijkheid nog nooit gevonden... Kan dat?
Nee. 1 van mijn grootste ergernissen. Ik ben niet kleurenblind ofzo, maar ik zie dat vaak ook niet goed.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
HardCoreGamer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:29:
Zie je dit niet als je FIFA 11 PC start onder Game settings?

iPodKiller wijzigde deze reactie 10-08-2011 20:14 (11%)

• iApp
  • Niet online
Na wat gezoek in de game map zelf heb ik hem eindelijk gevonden.
Ik kan nu Fifa spelen op mijn pc, alhoewel ik niet snap hoe ik de Manager mode in Fifa 2009 heb gehaald. Wat een moeilijke besturing zeg... :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
HardCoreGamer schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:23:
Na wat gezoek in de game map zelf heb ik hem eindelijk gevonden.
Ik kan nu Fifa spelen op mijn pc, alhoewel ik niet snap hoe ik de Manager mode in Fifa 2009 heb gehaald. Wat een moeilijke besturing zeg... :P
Speel gewoon op je console(als je die hebt), is veel leuker en beter en wacht op fifa 12 PC.
Dat is mijn advies, tenzij je gaat modden. :P

• iApp
  • Niet online
Nahh, ik heb beide consoles van mij verkocht, en daarvan nog wat geïnvesteerd zodat ik een écht high-end systeem heb. :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dan maar FIFA 12 PC, die krijgt dezelfde features als bij de consoles. :P

Eindelijk krijgen de PC gamers hun zin, wat al eigenlijk jaren geleden al zou moeten maar goed.

• Swaxie
  • Laatst online: 16:04
Is er eigenlijk een optie om je virtuele Pro te resetten en opnieuw te beginnen in Fifa 11 op de Xdoos?
quote:
Swaxie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:52:
Is er eigenlijk een optie om je virtuele Pro te resetten en opnieuw te beginnen in Fifa 11 op de Xdoos?
Volgens mij moet je dat via ea regelen.

Volgens mij kun je gewoon je fifa save weggooien. Ik weet niet of er een aparte save is voor je vp.

Burp

• Swaxie
  • Laatst online: 16:04
quote:
Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:00:
[...]

Volgens mij moet je dat via ea regelen.

Volgens mij kun je gewoon je fifa save weggooien. Ik weet niet of er een aparte save is voor je vp.
Probleem is dat je dan dus ook je savegames kwijt ben voor je carriere modus met Teams.
Er is dus geen Optie om je VP te resetten ofzo?

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
Swaxie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:13:
[...]

Probleem is dat je dan dus ook je savegames kwijt ben voor je carriere modus met Teams.
Er is dus geen Optie om je VP te resetten ofzo?
Waarom zou je je vp willen resetten?
De enige reden die ik me kan bedenken is dat je alle acc's weer opnieuwe wilt halen want de rest kunt je editten.
Als je je vp in een carriere modus voor teams hebt zitten is het geen optie om je vp te resetten aangezien hij in die savegame zit, mocht dat de reden zijn.

Only fools are enslaved by time and space.

• Soundless
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 06-05 16:00
Ik hoop echt dat ze in Fifa 12 wat hebben gedaan aan de leavers. Dit slaat nergens meer op. Ik kan maar 1 van de 10 wedstrijden eindigen, omdat iedereen leavet zodra je op meer dan 2 goals verschil staat.
Stond net 6-0 voor, dacht 'ow die is sportief' (normaal leaven ze al op de 3-0), leavet die gast in de laatste minuten... >_>

• NickThissen
quote:
Soundless schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:41:
Ik hoop echt dat ze in Fifa 12 wat hebben gedaan aan de leavers. Dit slaat nergens meer op. Ik kan maar 1 van de 10 wedstrijden eindigen, omdat iedereen leavet zodra je op meer dan 2 goals verschil staat.
Stond net 6-0 voor, dacht 'ow die is sportief' (normaal leaven ze al op de 3-0), leavet die gast in de laatste minuten... >_>
Wat maakt het uit? Of je de wedstrijd nou afspeelt en nog 3 minuten herhalingen moet aanzien of iemand quit in de laatste minuut en je meteen weer in het menu bent, dan heb ik nog liever dat hij lekker quit. De winst heb je toch wel.

Mijn iRacing profiel

• Catch22
het is gewoon irritant... Als ik met 2-0 voorsta in de eerste helft ga ik al minder mijn best doen om te scoren, omdat er anders geleaved gaat worden

• Soundless
Zo ver ik weet krijg je ook geen punten als je een wedstrijd niet afspeelt...

• Catch22
als het in de laatste x (20?) minuten gebeurd wel

• Soundless
dus ik krijg wel punten, maar ik zie alleen die overzicht niet? Daar kan ik nog wel mee leven..

• NickThissen
Het is heel simpel, de eerste 5 minuten (in-game) tijd is 'gratis'. Als je tegenstander binnen die 5 min quit dan krijg je geen winst en hij geen verlies. Dit is gewoon voor het geval er teveel lag is ofzo. Na die 5 minuten ingame tijd, als je tegenstander dan quit krijgt hij een 0-3 verlies en jij een 3-0 winst. De precieze score hangt volgens mij nog af van de score op het moment van quitten (ik zie wel eens 4-1 langs komen bijv na een quit) maar het is in ieder geval altijd winst voor jou.

Het is inderdaad irritant als de tegenstander al snel quit, maar als het in de laatste minuut gebeurt kan ik er echt niet mee zitten.

Hou er alsjeblieft ook rekening mee dat het niet altijd bewust is. Voor veel mensen, waaronder ik, is het online gedeelte nog altijd zo brak als maar kan. Om de haverklap word ik gewoon eruit gekieperd (zodra ik dan in het menu ben krijg ik te zien dat hij de connectie met EA servers kwjit is. Slaat nergens op want ik kan meteen weer connecten zonder problemen). Dat gebeurt me ook wel eens precies op het moment dat de tegenstander scoort, en dan kun je natuurlijk haat berichtjes verwachten, maar goed, ik kan er echt niks aan doen :S M'n DNF (did not finish) ratio is ook vrij hoog (23% ofzoiets zelfs) maar het merendeel daarvan is door dit soort brakke connecties...

Mijn iRacing profiel

• Soundless
Je zegt 'k zie wel eens 4-1 langs komen' waar zie je dat dan? Ik snap dat er mensen zijn met slechte verbindingen, maar er is toch geen mens op aarde die zegt dat 9 van de 10 mensen een slechte verbinding heeft :P

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
Soundless schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:37:
Je zegt 'k zie wel eens 4-1 langs komen' waar zie je dat dan?
In de Player Hub. En daar kom je ergens via Online Game Modes.

SR8 wijzigde deze reactie 11-08-2011 19:03 (10%)

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-06 17:11
wat ook werkt is in plaats van "snelle klassementsmatch" de aangepaste te pakken en dan het NV% (NV staat voor Niet Voltooid) op max 10% of max 25% te zetten. Dat zijn mensen die (bijna) nooit leaven.

• Dopdop
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-10-2014
quote:
Swaxie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:52:
Je hoeft je vp toch niet te resetten?
Je kunt hem altijd veranderen, en de accomplishments blijven altijd hetzelfde..

• NickThissen
quote:
Soundless schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:37:
Je zegt 'k zie wel eens 4-1 langs komen' waar zie je dat dan? Ik snap dat er mensen zijn met slechte verbindingen, maar er is toch geen mens op aarde die zegt dat 9 van de 10 mensen een slechte verbinding heeft :P
Je kunt het online zien op de ea games website ofzo, lang niet geweest maar het kan wel.

En ik zeg ook niet dat 9/10 mensen slechte verbinding heeft, ik zeg alleen dat er relatief veel mensen zijn met slechte verbinding als ik de forums en mijn vriendengroep mag geloven. Dat is natuurlijk niet representatief voor alle spelers (alleen de spelers met problemen zullen klagen, de rest hoor je niet) maar dan nog heb ik het gevoel alsof het probleem bij fifa11 ontstaan is. Fifa10 kan ik nog steeds zonder problemen online spelen.

M'n punt is dat je niet altijd meteen moet aannemen dat iemand quit omdat hij achter staat. Precies het voorbeeld dat je aanhaalt (hele wedstrijd aan het verliezen zijn met op het eind 6-0 achterstand en DAN pas quitten) heb je best kans dat hij gewoon de connectie verloor. Ik weet uit ervaring hoe zuur het is om met zo'n score te verliezen, je daar overheen te zetten en niet te quitten, dan de connectie verliezen en dan haat berichtjes te krijgen :(

Mijn iRacing profiel

• Soundless
Dat laatste doe ik dan weer niet. In de tijd dat ik een bericht intyp kan ik namelijk al een volgende wedstrijd spelen :P
Maar ik snap je punt. Ik heb Fifa10 niet gespeeld dus daar kan ik niks over zeggen. Waar het probleem ook ligt, er moet in Fifa12 een oplossing voor komen.

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 22:17
Tegen iemand met een slechte verbinding spelen doe je zelf. Je mag in de eerste 10 fifa speelminuten (of 5 weet het niet zeker) "gratis" quitten als de verbinding brak is (ook als de verbinding niet brak is wat erg irritant is als mensen leaven terwijl je al 1-0 of 2-0 voorstaat).

Het is door EA heel makkelijk op te lossen door quitters gewoon veel meer strafpunten te geven maar helaas willen ze nog niet aan deze optie. Misschien ook wel omdat ze de connectie ook niet altijd zelf op orde hebben getuige de vele lagproblemen in het begin.

Xbox Live: Spuit11

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik vind gewoon dat EA een straf systeem moet maken voor de quitters.
Gewoon strafpunten voor uitkiezen van teams bijvoorbeeld:

1 wedstrijd is halve ster weg voor het uitkiezen van teams.
3 wedstrijden is 1 ster weg voor het uitkiezen van teams.
5 wedstrijden is 2-3 sterren weg en ga zo door.
En 7-10 wedstrijden verlaten is een ban om online te spelen voor 1 week.

En je verdient een halve ster terug door minimaal 3 wedstrijden (zonder te stoppen) te spelen.

Dat lijkt mij een gepaste straf voor quitters.

En zoals Kluurmaran zegt, gewoon de 1e 5-10 minuten kijken of de verbinding slecht of sterk is. Maar eigenljik kan je dat al zien aan de signaal(streepjes) als je teams gaat kiezen.

Die mensen moeten gewoon harder aangepakt worden. Als je slecht bent, ben je slecht. Maar maak dan iig netjes je wedstrijd af om je tegenstander de gelegenheid te geven om zijn goals op te slaan en ga niet zomaar weg als je verliest. FIFA is heel frustrerend soms, maar het blijft en is een spel :P

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 10:43
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een mannetje van de tegenpartij kan passeren. Ik probeer het nu al een hele tijd met een linker stick op de 360, maar het lukt me gewoon bij geen één mannetje. Iemand tips?

• Catch22
Moet je een truckje doen, maar het is wel heel moeilijk.

• carpebios
Is er geen standaard manier om voorbij iemand te komen? In plaats van trucjes?

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 22:17
Jawel uitspelen via 1-2, de bal langs de speler afspelen of een fysiek duel winnen. Gewoon oefenen, desnoods in de arena en je zult vanzelf mensen voorbij kunnen komen.

Xbox Live: Spuit11

• carpebios
er moet toch een manier zijn om die poppetjes dribbelend te passeren zoals zelfs de pc met gemak kan?

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:23
Afgelopen maand is van mijn PS3 80GB de Blu-ray speler stuk gegaan, gelukkig had ik nog garantie en heb ik mijn PS3 naar Sony kunnen sturen. Omdat ik niet lang wilde wachten en voor € 249,00 een PS3 320GB kon kopen, heb ik deze gekocht en bij terugkomst van reparatie de refurbished PS3 80GB verkocht voor € 200,00. Leuk allemaal totdat je FIFA 11 gaat spelen. In de eerste tien wedstrijden vier keer een 'micro freeze' die ik nooit eerder gezien had op mijn PS3 80GB (ook bij 1 tegen 1 opdezelfde console). Toch maar eens gegoogeld en lijkt dat alle PS3 Slims met een Hitatchi HDD 120/160/250/320GB hier last van hebben.

Overigens lijken alle EA Sports games hier last van te hebben, als je wat verder door zoekt.

De enige oplossing is de HDD drive vervangen voor een 'goede' HDD. Link: http://www.fifa-tips.co.u...ezing-on-ps3-slim-solved/

Wees gewaarschuwd als je van deze games houdt. EA lijkt niet aan deze bug te doen. Wel heb ik gelezen dat de PS3 CECH-3001A/B een Toshiba HDD heeft en dit probleem waarschijnlijk niet kent.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb ook idd last van micro freezes. Soms duren ze 3 seconden of zo. Is walgelijk irritant tijdens online.

Maar het rare ervan, mijn ps3 slim 120gb 1e versie was laatst kapot gegaan en die had daar geen last van.

En mijn 160gb wel.

iPodKiller wijzigde deze reactie 20-08-2011 21:35 (37%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn nieuwe FIFA 11 video met de nieuwe CTR 360 schoenen in de spotlight. Heb er 45minuten aan gewerkt in totaal. Imperfecties kunnen erin zitten, ben namelijk nieuw met adobe premiere.

• NickThissen
quote:
Kluutmaran schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:52:
Tegen iemand met een slechte verbinding spelen doe je zelf. Je mag in de eerste 10 fifa speelminuten (of 5 weet het niet zeker) "gratis" quitten als de verbinding brak is (ook als de verbinding niet brak is wat erg irritant is als mensen leaven terwijl je al 1-0 of 2-0 voorstaat).

Het is door EA heel makkelijk op te lossen door quitters gewoon veel meer strafpunten te geven maar helaas willen ze nog niet aan deze optie. Misschien ook wel omdat ze de connectie ook niet altijd zelf op orde hebben getuige de vele lagproblemen in het begin.
Ik heb het helemaal niet over slechte verbindingen, de verbinding is prima, tot het moment dat hij gewoon helemaal wegvalt en ik uit de wedstrijd gegooid wordt. Overigens is het ook wel eens andersom, als ik met 3-0 achter sta dan is het ook opeens "your opponent left the match" en dan win ik alsnog met 3-0, dan ga ik er ook maar vanuit dat hij de connectie kwijt was (of gewoon weg moest kan natuurlijk ook).
M'n punt is: het is geen slechte connectie, maar hij valt gewoon in een keer van (bijna) 100% naar niks, en dan is het over.
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:55:
Ik vind gewoon dat EA een straf systeem moet maken voor de quitters.
Gewoon strafpunten voor uitkiezen van teams bijvoorbeeld:

1 wedstrijd is halve ster weg voor het uitkiezen van teams.
3 wedstrijden is 1 ster weg voor het uitkiezen van teams.
5 wedstrijden is 2-3 sterren weg en ga zo door.
En 7-10 wedstrijden verlaten is een ban om online te spelen voor 1 week.

En je verdient een halve ster terug door minimaal 3 wedstrijden (zonder te stoppen) te spelen.

Dat lijkt mij een gepaste straf voor quitters.

En zoals Kluurmaran zegt, gewoon de 1e 5-10 minuten kijken of de verbinding slecht of sterk is. Maar eigenljik kan je dat al zien aan de signaal(streepjes) als je teams gaat kiezen.

Die mensen moeten gewoon harder aangepakt worden. Als je slecht bent, ben je slecht. Maar maak dan iig netjes je wedstrijd af om je tegenstander de gelegenheid te geven om zijn goals op te slaan en ga niet zomaar weg als je verliest. FIFA is heel frustrerend soms, maar het blijft en is een spel :P
Leuk idee... als de connectie nooit weg viel. Al deze straffen zijn absoluut onzin omdat het spel niet kan beslissen of ik zelf m'n netwerk kabel eruit trek of dat ik echt de connectie verlies door ofwel problemen met mijn router of met het spel zelf.

Als ze zoiets gaan inbouwen dan weet ik wel zeker dat ik het spel niet ga kopen. Kom op nou, zelf een brakke online connectie inbouwen en dan ook nog mensen straffen die er last van hebben, dat is toch van de zotte?

En dat is ook precies de reden dat ze niet strenger optreden tegen quitters: ze weten zelf maar al te goed dat ze daarmee ook onschuldige mensen pakken omdat ze simpelweg niet kunnen discrimineren tussen echte quitters of mensen die gewoon connectie problemen hebben.

Mijn iRacing profiel

• Jenthex
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:04
We zoeken nog geïnteresseerde PS3 spelers voor ons FIFA toernooi op ..knip.. Het Xbox 360 toernooi is net begonnen maar ook hiervoor komt er binnenkort een nieuwe :)

psychoclown wijzigde deze reactie 03-09-2011 09:29 (11%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb in de afgelopen 2-3 maanden nog wat FIFA 12 covers gemaakt en dit zijn mijn best gelukte, ik sta open voor opbouwende kritiek :P Tja, sommige dingen konden beter maar dat zie ik nu pas :P

http://img840.imageshack..../fifa12covertottcit2y.jpg
http://img12.imageshack.u...ifa12coverbarcare33al.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/1707/fier4412rm2.jpg

Het is de bedoeling dat je zelf thumbnails maakt, foto's van 3MB per stuk zijn niet bepaald forum vriendelijk.

psychoclown wijzigde deze reactie 27-08-2011 01:09 (16%)

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15:38
Ik heb gisteren weer een aantal potjes Manager Mode gespeeld, ik speel met FC Twente op Professional. Het is echter een en al ergernis en ik zit mezelf helemaal op te vreten als ik tegen de AI speel.

- Verdedigen is ultra simpel: Gewoon R2 ingedrukt houden samen met X en je hebt binnen no time weer de bal. De tegenstander is niet in staat om ook maar 1 kans te creeeren op die manier.
- Aanvallend combineren lukt mij voor geen meter, passjes komen niet aan of gaan niet zoals ik dat wil.

Hierdoor krijg je dus heel veel 1-0 en 0-0 uitslagen en dat bevalt me totaal niet, aan de ene kant is het veel te makkelijk en aan de andere kant is het aanvallen veel te moeilijk.

Ik zat nog in dubio of ik dit jaar voor PES of FIFA moet gaan ( ik speel veel offline ) maar als het op Manager Mode of Master League aankomt dan is het voor mij absoluut PES want ik trek dit echt niet :X

• qrst
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-06 14:21
Gisteren echt zoiets vaag beleefd met FIFA11. Ging tegen een maatje spelen, ik Man. City hij Arsenal. Opstelling en alles ingesteld en vervolgens gingen we spelen. Ik zette hem constant onder druk op zijn eigen helft. Echter na 1 helft viel het ons pas op dat Arsenal maar 7 spelers op het veld had, terwijl niemand een kaart had gekregen!?

Een andere bug die altijd voorkomt is als je een na een wedstrijd een rematch doet en je wilt de opstelling wijzigen, de spelers op dezelfde positie blijven staan. Dus Tevez blijft rechts staan als je hem links links zet. Enige manier om de spelers op de goede positie te zetten is eerst de spelers op de goede positie te zetten en vervolgens de opstelling te veranderen en weer terug te veranderen.

Echt super vaag heeft iemand deze bugs ook gehad?

• Yofresh
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 19:40
Ik heb een probleem met FIFA11 in manager mode. Ik speel met Chesterfield en ben net gepromoveerd naar de League one (dus onder de premier league en championship). Op de een of andere manier is het compleet onmogelijk om spelers te kopen. Het maakt niet uit of ik investeer in m`n negotiator, meer dan het dubbele biedt voor een speler of de wage zo hoog mogelijk zet (en de interest zo hoog mogelijk staat), er wil geen enkele speler komen. Eigenlijk altijd met als smoes dat de club het bod niet hoog genoeg vindt.

Ik heb ook met Middlesbrough en Portsmouth gespeeld en daar kon ik wel gewoon spelers mee kopen. Hoe kan ik dit aanpassen?

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Noax
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
quote:
Jumpman schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:54:
Afgelopen maand is van mijn PS3 80GB de Blu-ray speler stuk gegaan, gelukkig had ik nog garantie en heb ik mijn PS3 naar Sony kunnen sturen. Omdat ik niet lang wilde wachten en voor € 249,00 een PS3 320GB kon kopen, heb ik deze gekocht en bij terugkomst van reparatie de refurbished PS3 80GB verkocht voor € 200,00. Leuk allemaal totdat je FIFA 11 gaat spelen. In de eerste tien wedstrijden vier keer een 'micro freeze' die ik nooit eerder gezien had op mijn PS3 80GB (ook bij 1 tegen 1 opdezelfde console). Toch maar eens gegoogeld en lijkt dat alle PS3 Slims met een Hitatchi HDD 120/160/250/320GB hier last van hebben.

Overigens lijken alle EA Sports games hier last van te hebben, als je wat verder door zoekt.

De enige oplossing is de HDD drive vervangen voor een 'goede' HDD. Link: http://www.fifa-tips.co.u...ezing-on-ps3-slim-solved/

Wees gewaarschuwd als je van deze games houdt. EA lijkt niet aan deze bug te doen. Wel heb ik gelezen dat de PS3 CECH-3001A/B een Toshiba HDD heeft en dit probleem waarschijnlijk niet kent.
Bedankt voor de tip!
Het is zowel on als offline bagger om last te hebben van die irritante freeze.

Waarschijnlijk bedoel je deze
LinK ?

• AFT0570
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-06 08:25
Wie op Xbox paar online matches doen? Ik speel meestal alleen carriëre, maar heb nu live aangeschaft (deels voor het kunnen downloaden van fifa 12), maar wil wel een paar potjes online oefenen. Op carriëre speel ik meestal professioneel of wereldklasse. Gamertag is AFT100995

• Tweekeraar
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-04 16:58
Via V&A fifa 11 gekocht, blijkt het dat ik deze niet kan gebruiken omdat de code (online pass) al gebruikt is...

• slico
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:00
Wat vinden jullie van de Demo van Fifa 12?

• laurenssie
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17-06-2018
Ik zag in de demo dat je bij spelinstellingen de keuze hebt met controllers tussen de Logitech F510 en de Logitech Rumble Pad 2. Weet iemand of FIFA 12 nog steeds werkt met een wired Xbox 360 controller?

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-06 16:25
quote:
Tweekeraar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:22:
Via V&A fifa 11 gekocht, blijkt het dat ik deze niet kan gebruiken omdat de code (online pass) al gebruikt is...
Je kan alleen offline spelen, om online te spelen moet je dan een code kopen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Def!ance
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18-02 11:50

Def!ance

Assumption is the mother.....

Weet iemand van jullie wat ik moet doen?

Mijn xbox is dood gegaan, en ik heb een nieuwe gehaald, maar mijn online pass heb ik uiteraard op mijn oude xbox gebruikt, opnieuw invoeren werkt dus niet.

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
Def!ance schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:35:
Weet iemand van jullie wat ik moet doen?

Mijn xbox is dood gegaan, en ik heb een nieuwe gehaald, maar mijn online pass heb ik uiteraard op mijn oude xbox gebruikt, opnieuw invoeren werkt dus niet.
Uit de online pass FAQ:
quote:
What happens if my console dies or is lost or stolen?
If you have already redeemed the code from your game manual or purchased Online Pass access, you will be able to access online features from any console using the same Xbox 360 gamertag or PlayStation 3 persona. You may need to go to the ‘my downloaded content’ section in Xbox LIVE Marketplace or PSN Store to re-download your EA SPORTS Online Pass.

SR8 wijzigde deze reactie 25-09-2011 16:43 (25%)

• EnzymeNL
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 14:47

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
laurenssie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:43:
Ik zag in de demo dat je bij spelinstellingen de keuze hebt met controllers tussen de Logitech F510 en de Logitech Rumble Pad 2. Weet iemand of FIFA 12 nog steeds werkt met een wired Xbox 360 controller?
Ja werkt nog.

PSN ID: Enzyme-NL

• Def!ance

Def!ance

quote:
SR8 schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:42:
[...]

Uit de online pass FAQ:

[...]
Ja leuk je verhaal, maar er klopt alleen niet veel van, er is geen "My downloaded content" op xboxlive.

Wellicht nog vreemder, in mijn "aankoopgeschiedenis" is ook niks van een online pass terug te zien.

Achterlijk systeem dit.... :(

Def!ance wijzigde deze reactie 25-09-2011 17:26 (22%)

• Def!ance

Def!ance

schop omhoog,

even de feiten op rij :

1. oude xbox gaat dood (profiel + online pass staan op memory stick)
2. nieuwe xbox , memory stick erin, zie online pass op de memory stick staan, profiel is corrupt.
3. in download history niks van online pass te zien.
4. Toch zegt fifa dat ik geen online pass heb,

• carpebios
Liggen de servers er weer uit?

• Loona35
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-06 07:11
Weet iemand of je de player indicator kunt veranderen? Standaard is dat een donker rood driehoekje. Dat ding is echt freaking onzichtbaar haast. Zou wel gewoon geel rond cirkeltje willen of iets wat in ieder geval meteen opvalt.

iRacing Profiel

• goldenoldie
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-06 13:18
Even een vraagje in een oud topic (omdat een nieuw topic ook weer zo wat is...): ik heb Fifa 2011 en wil in ieder geval de Eredivisie updaten naar 2011-2012. Nu heb ik wel een update gevonden en da's een cmp bestand. Maar het probleem is dat ik Creation Master, wat je nodig hebt om dat bestand te installeren, niet kan downloaden: de officiele exe is steeds corrupt en ik kan nergens anders dat CM vinden... Ja, ik kan beta's vinden, maar de beta's die ik vond, lieten het alarm van m'n AV afgaan...

Iemand enig idee hoe ik alsnog de update voor 2011-2012 kan installeren? Is er misschien nog een andere mogelijkheid? Ik vind Fifa 11 prima (hoef niet zonodig Fifa 12) maar het zou wel leuk zijn als de namen een beetje up to date waren. ;)
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True