Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik sprong letterlijk uit mn stoel toen ik deze maakte :).

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76975132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
lijkt erg veel op die van mij :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76823637

[ Voor 4% gewijzigd door __REMCO__ op 29-05-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:45
Die is echt nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Hebben trouwens meer mensen last van die paar seconden lag tijdens een (offline) potje?
Heb 't elke wedstrijd nu 2, 3x. Heb het idee dat dat (voor de update?) minder was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

psvjw schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Ik heb die van PSV voor je. :*)
EnzymeNL schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Kan die van mij wel wat Utrecht chants krijgen :D
[...]

[video] O-) *O*
Haha lol, die hoef ik niet ik wil die van ajax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:45
Een vraagje, in de preview van fifa 12 staat dat alle profs Chelsea als team nemen. Waarom is dat? Ik kom van pes af en daar kan je met Chelsea bijna niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Chelsea is fysiek heel sterk en dus maar moeilijk van de bal te krijgen. Hierin zijn ze een beetje doorgeschoten waardoor fysiek belangrijker is dan techniek. Zo kun je zelfs een Messi in beweging makkelijker van de bal krijgen dan Drogba.

Overigens vind ik het helemaal niet fijn spelen en speel ik liever met technisch behendige teams als Spanje, Barca maar vooral Borussia Dortmund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 00:31:
_/-\o_

Hebben trouwens meer mensen last van die paar seconden lag tijdens een (offline) potje?
Heb 't elke wedstrijd nu 2, 3x. Heb het idee dat dat (voor de update?) minder was...
Jup, nog steeds. Of eigelijk, altijd al gehad :P Raak er nu gewend aan, online hangt alles even paar seconde en daarna soort van versneld afspelen trekt de game weer recht.

Uit de review:
Daarnaast kregen verdedigers steeds wel heel veel tijd om een schot te blokken, waardoor het in onze ogen iets te moeilijk was om eens lekker uit te halen.
Dit vind ik zelf de grootste ergenis uit Fifa11, beetje verdediger kan echt elk willekeurig schot tegenhouden. Buiten natuurlijk de belachelijke tijd dat sommige spelers nodig hebben om op te staan en de bal op te pakken.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2011 17:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Laatst online: 10:45
In pes is messi een beest en niet te stoppen en drogba juist iemand die je makkelijk van de bal kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28

Polycom

Poes van goud

Nice, maare zo schiet ik hem best vaak binnen. Met spelers als Drogba, Messi, Ronaldo, Del Piero en Pirlo kan je van behoorlijk ver scoren. Net buiten de zestien relatief eenvoudig met geplaatst schot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 00:18
Gras lijkt er iets beter uit te zien, net als 1-touch-pass. Wegwerken van de bal lijkt ook beter te gaan.
Ze hebben nog 3 maanden :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
PuDy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:32:
[...]

Nice, maare zo schiet ik hem best vaak binnen. Met spelers als Drogba, Messi, Ronaldo, Del Piero en Pirlo kan je van behoorlijk ver scoren. Net buiten de zestien relatief eenvoudig met geplaatst schot...
Dit was mijn mooiste doelpunt ooit gemaakt met fifa, maja ik ben eigenlijk ook pas dit jaar overgestapt van pes naar fifa >:) . Begin het aardig onder de knie te krijgen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Ach, die mensen die disconnecten zijn gewoon slechte verliezers. Je hebt gewonnen toch en daar gaat het om. Mij boeit die skills points niet. Die komen er vanzelf wel weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Er was vandaag een playtest van Mafifa (:P) 12
Op het EA forum is een topic met een overzicht van twitter berichten van deze dag. Ik heb een aantal geselecteerd die al wat duidelijkheid geven over de game, ondanks dat het nog een vroege versie is.

Dribbling
leemeadowcroft Lee Meadowcroft
#fifa12 dribbling is a much more powerful tool though seems inconsistent, early build though

Adam_Bhatti Adam Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
Shooting
Dave797 Dave Bryant
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12

Adam_Bhatti Adam Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally...low hard crackers! #FIFA12

tem1985 Tom Mills
First thought, Shooting feels WAY better.
Injuries/Impact Engine
#fifa12 impact engine very good when it works but lots of work needed to make it work properly and consistently!

Dave797 Dave Bryant
Impact Engine is wonderful when it works but there some glaring issues at times. Obviously early but needs a mention. #FIFA12

Adam_Bhatti Adam Bhatti
Seeing some ugly moments with impact engine. Like players reacting like a bomb has gone off over little things. Still early though #FIFA12

tem1985 Tom Mills
Dribbling feels really tight. Impact engine is hit and miss. Just beat @Dave797 #FIFA12
AI
#fifa12 CPU still insanely pressurising on Legendary! :-(

Dave797 Dave Bryant
My biggest issue with the AI is the off the ball movement. Can be quite static at times. #FIFA12

Xaor Xaor
#fifa12 Defending much better. AI, momentum/inertia... still really problematic.

Adam_Bhatti Adam Bhatti
Player individuality is improved to an extent, but more in dribbling now. Saying that, just got ripped apart by Terry v AI...#FIFA12
Tactical Defending
BigZombieMonkey Spike Chapman
Second man press is now "second man contain" which is R1/RB #FIFA12

Dave797 Dave Bryant
Getting to grips with the Tactical Defending takes time. Where and when to use it is the key. #FIFA12

Adam_Bhatti Adam Bhatti
defense system is takin time getting used to. X/A is contain, stops you from tackling. O/B is now the tackle button. not intuitive #FIFA12
Na dit gelezen te hebben, denk ik het volgende: Schieten, dribbelen en verdedigen klinkt goed. Impact engine moet nog het nodige aan gebeuren. AI is en blijft denk ik een zwak punt van FIFA (ik heb niet zoveel verstand van programmeren, maar dat zal ook wel moeilijk zijn om te verbeteren).

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 02-06-2011 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:15
Ultimate Team gratis te downloaden! http://bit.ly/lkIiHN
Nevermind, UT was altijd al gratis :P

[ Voor 10% gewijzigd door vinom op 02-06-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
De FIFA 12 E3 Trailer: http://bit.ly/mi7Jpq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Mag ik vragen hoe je die kapbeweging maakt? Gewoon rennen loslaten en draaien? En hoe draai je hem zo lekker de hoek in?

En dan gelijk vraag 2:
ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:29:
Wat zit mijn goal er toch lekker in met ronaldo, een vliegende hak xd

Genoa 0 – 2 Inter http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/76637625
Welke voorzet geef je hier? Diep? Of juist hoog?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:26:
[...]

Mag ik vragen hoe je die kapbeweging maakt? Gewoon rennen loslaten en draaien? En hoe draai je hem zo lekker de hoek in?

En dan gelijk vraag 2:

[...]

Welke voorzet geef je hier? Diep? Of juist hoog?
vierkantje kruisje gelijk en dan L2 en schieten vanaf een schuine hoek
dan krijg je dwt:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

vierkantje kruisje? Hoge paas en lage paas tegelijk indrukken?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:19

Koppensneller

winterrrrrr

Terwijl je met vierkantje je hoge pass 'charged', moet je op kruisje drukken. Da's een nep-pass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid, die kapbeweging die je volgens mij bedoelt is niet het bovengenoemde schijnschot toch? ;) Is toch gewoon een trucje die je met LT + knuppel uitvoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Laatst online: 07-08 18:14
Dat is inderdaad geen kap, maar een trucje, volgens mij de McGeady turn.
Één van de meest bruikbare trucs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PSVJW:

Kun je mij ook die PSV songs sturen of even een DM sturen over hoe er aan te kunnen komen asjeblieft?
Ik ben sinds gisteren begonnen met Fifa 11 en de sfeer bevalt me uitstekend in de careermode maar mis wat extra's.
Overigens lijkt het er wel op dat ik niet voor newbie had moeten kiezen, elke wedstrijd wordt met dubbele cijfers gewonnen al moet ik zeggen dat ik zelf nog veel moet leren wat bal aannames betreft en scoren. Met twee toetsenbesturing gaat het beter dan met traditioneel want met dat laatste gaat elk schot 100% zeker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Laatst online: 07-08 18:14
Erg irritant, bij mij loopt een wedstrijd met het Boosting Team altijd vast als zij een wissel uitvoeren.
Kan je ergens uitzetten dat zij wissels kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slico schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:10:
Één van de meest bruikbare trucs.
Inderdaad! Kies je de juiste momenten en je hebt sowieso een 1-op-1 situatie met de keeper (wat dus 999/1000 keer een goal betekend :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:09:
[...]

Inderdaad! Kies je de juiste momenten en je hebt sowieso een 1-op-1 situatie met de keeper (wat dus 999/1000 keer een goal betekend :P)
Hoe doe je die? Overigens gebruik ik veelal dribbelen met LT en kappen met zowel B + A en X + A. En als ik wat goals voorsta dan gaan we gewoon aan die knuppel draaien.:P

Misschien niet geheel in lijn met dit topic, maar ik plaats hem toch:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/17427720

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
inXs schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:26:
[...]

[...]
Dat trukje heet de Stop and Turn.Ik speel op de PS3, dus dat is dan de L2 knop ingedrukt en dan rechterpookje naar links en daarna rechterpookje omhoog.
Ligt er natuurlijk aan welke kant je op rent, Ik rende naar links dus: L2 ingedrukt en dan pookje links gevolgd naar boven, naar rechts is L2: rechts+omhoog,

Hier nog een link naar de trick: YouTube: ‪FIFA 11 "New Skills" Tutorial (PS3)‬‏

Kijk vanaf 16 seconden en je ziet het, er is ook een zelfde video voor de xbox: YouTube: ‪FIFA 11 "New Skills" Tutorial (Xbox 360)‬‏

Ook vanaf 16 seconden.

Hou wel rekening mee dat je de LT knop ingedrukt moet houden.

Hoe ik hem in de hoek draaide? Lol, ik dacht die gaat naast maar hij draaide er toch in, ik speel alles op semi assisted, ik denk dat ik net genoeg curve meegaf met het linkerpookje denk ik :).

[ Voor 8% gewijzigd door mhpwolf op 09-06-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 07:26
Na het laden van de carriere mode, en vervolgens teammanagement te openen loopt mn xbox 360 helemaal vast. :-(

Het viel valt me op dat de symbolen van de aanvallers niet blauw, maar oranje zijn. En de stats niet kloppen. :o

Ik speel al maanden fifa (andere modes) en nog nooit eerder problemen gehad.

Dit is al de tweede keer achter elkaar dat dit gebeurd. De vorige keer dacht ik dat save game misschien corrupt was en heb ik die gedatet, maar dat blijkt dus niet de oplossing te zijn..

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/21116357/Fifa%20fout.jpg

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Deze al voorbij gekomen?

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
klinkt allemaal veelbelovend! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja alleen voorzie nu al wel ergernissen met die impact engine..
Nu zou iemand bij corners bijvoorbeeld heel makkelijk de keeper opzij of zelfs onderuit kunnen duwen?
Of zou daarvoor snel gefloten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

EnzymeNL schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:50:
Nu zou iemand bij corners bijvoorbeeld heel makkelijk de keeper opzij of zelfs onderuit kunnen duwen?
Dat zijn natuurlijk overtredingen, net als in het echt.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik speel al tijden FIFA 11 op pc, nu ben ik een tijdje bezig met Pro club champions ship.
Nu is mijn vraag, is er op tweakers.net ook voor de PC een Pro Club, want ik wordt een beetje moe van die mensen die nooit over willen spelen :)

Mvg,

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 12:38
EnzymeNL schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:50:
De keeper is in zijn 5-metergebied vrijwel onschendbaar, dus dat gaat niet op.

De regels, of de implementatie daarvan, zullen niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zucht, na een paar maanden weer 's Pro Clubs met maten gestart. Rond tienen heeft iedereen problemen met de EA servers. Ik krijg daar echt een punthoofd van, tot een maand na release kan ik me problemen voorstellen, maar niet na meer dan een halfjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 19:32
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:41:
Hallo allemaal,

Ik speel al tijden FIFA 11 op pc, nu ben ik een tijdje bezig met Pro club champions ship.
Nu is mijn vraag, is er op tweakers.net ook voor de PC een Pro Club, want ik wordt een beetje moe van die mensen die nooit over willen spelen :)

Mvg,

Koen
Ja ik zoek ook een club :(

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Fucking _eindelijk_, Fifa 12 wordt op de PC gelijk aan de PS3- en Xbox-versies :)

http://easf.www.easports.com/uk/football/news/fifa12-pc-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik snap niet echt waarom je Fifa op 'klein' scherm met toetsenbord (kan ook met controller, dat weet ik wel) speelt, als je laidback op de bank kan liggen met je controller.

Kan je wel zeggen 'ik speel toch alleen maar Fifa, daar koop ik geen xbox voor', maar dat is geen reden imo :P Ik heb misschien 10 uur andere games dan Fifa gedaan op mijn 360 in het afgelopen jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
418O2 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:16:
Ik snap niet echt waarom je Fifa op 'klein' scherm met toetsenbord (kan ook met controller, dat weet ik wel) speelt, als je laidback op de bank kan liggen met je controller.

Kan je wel zeggen 'ik speel toch alleen maar Fifa, daar koop ik geen xbox voor', maar dat is geen reden imo :P Ik heb misschien 10 uur andere games dan Fifa gedaan op mijn 360 in het afgelopen jaar :P
speel fifa via de pc op m'n 32" lcd tv dus ik lig alsnog relaxed op de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

En ik ook, met LCD TV en controller. Net zo laid back als op een console dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oke... ja dan is het wel balen ja. De PC versies zijn echt om te janken zo slecht (voor zover ik dat meekreeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Fifa 11 viel wel mee, dat was ongeveer hetzelfde als Fifa 10 was op de consoles. Maar features als Personality+ e.d. ontbraken dus. De versies daarvoor waren gebaseerd op een opgevijzelde PS2 engine, en dat was écht om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:16:

Beamer met 2x Xbox 360 wireless controller op de bank :D. Om nou een 360 te kopen voor Fifa >:). En dan moet je ook nog op 720p spelen. Of dan misschien een PS3 kopen voor Fifa 1080p... nah.
KoppenSneller schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:45:
Fifa 11 viel wel mee, dat was ongeveer hetzelfde als Fifa 10 was op de consoles. Maar features als Personality+ e.d. ontbraken dus. De versies daarvoor waren gebaseerd op een opgevijzelde PS2 engine, en dat was écht om te janken.
Ja lekker 45 graden bochtjes om iemand heen "slalommen" en van achterlijke afstanden/hoeken scoren. 11 is voor PC begrippen al een verademing.

Anyways, eindelijk dezelfde engine! Qua gameplay voelt 11 toch nog echt een stuk beter op consoles dan de PC :'( Geduld... geduld...

[ Voor 29% gewijzigd door SqnLdr op 23-06-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
FIFA 12 Producer Video: Aerial Threat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Even twee vragen tussendoor, 1 verdedigen... Hoe zorg ik ervoor in de verdediging dat mijzelf als het ware vastklamp aan de aanvaller, ook al heeft deze geen bal, ik wil hem met mijn schouder bijvoorbeeld wegdrukken..

Vraag 2, online. Een vriend van me speelt ook fifa en ik wil af en toe wel eens een pot tegen hem online spelen... Als ik hem al zie in de room en hem een uitnodiging stuur voor een game, dan kom ik in het team kies scherm, maar hij dan meestal nog niet, dan komt er toch een ander persoon bij mijn game.... Is hier een makkelijkere manier voor? Gewoon 1op1...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

@ Vraag 2: Online Game Modes --> Head to Head --> Custom Match --> Play a Friend. (oid)

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 07-07-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

SR8 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:40:
@ Vraag 2: Online Game Modes --> Head to Head --> Custom Match --> Play a Friend. (oid)
Ah, ik wist dat het niet moeilijk kon zijn

* inXs schaamt zich.....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ik heb gisteren een game face gemaakt via de website van EA voor Fifa 11. Als ik de game face download via het Fifa 11 menu, dan blijft de voortgangsbalk op een bepaald percentage hangen en "freezed" m'n Xbox.

Iemand anders met dit probleem? Heb gezocht via google maar ben geen soortgelijke problemen tegen gekomen. Ook het doorzoeken in dit topic (+ deel 1) biedt geen resultaten.

Edit: Oplossing gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Barbas op 11-07-2011 11:25 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
inXs schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:35:
Even twee vragen tussendoor, 1 verdedigen... Hoe zorg ik ervoor in de verdediging dat mijzelf als het ware vastklamp aan de aanvaller, ook al heeft deze geen bal, ik wil hem met mijn schouder bijvoorbeeld wegdrukken..

Vraag 2, online. Een vriend van me speelt ook fifa en ik wil af en toe wel eens een pot tegen hem online spelen... Als ik hem al zie in de room en hem een uitnodiging stuur voor een game, dan kom ik in het team kies scherm, maar hij dan meestal nog niet, dan komt er toch een ander persoon bij mijn game.... Is hier een makkelijkere manier voor? Gewoon 1op1...
1. Dat kan niet echt, of je moet een andere speler selecteren en meelopen.
2. als je met een xbox speelt moet je samen even in een party gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel al tijden FIFA 11 maar nu kan ik opeens geen nieuwe carrière starten. Elke keer als ik een sponsor heb gekozen krijg ik een foutmelding waar een crash op volgt. En dat terwijl ik dit in het verleden vijf keer crash-loos heb gedaan.

Edit: zojuist als admin opgestart en toen kon ik wel een nieuwe manager-mode aanmaken, maar nu krijg ik een crash wanneer de transfers worden voltooid (op 50%).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Laatst online: 14:05
Even een vraagje, ik speel FIFA op de PS3, maar hoe kan het dat online wel spelers als affelay en torres bij barça en chelsea zitten en offline niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
omdat je nog niet geupdate hebt :) Bij My Fifa en dan Squads oid staat een update knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Laatst online: 14:05
Dat was snel! Dankje, ik zat bij het verkeerde menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Kan iemand mij vertellen waarom ik steeds tegen 3300/5000 punten spelers moet spelen. Ik zit zelf op 1484 en ik verlies gewoon punten als ik draw speel tegen een kerel van 3300 punten. Dit is zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Laatst online: 27-07 09:56
Vraagje over carriere en verzoek of deze met spoed beantwoord kan worden. Ik heb biedingen gedaan op spelers en die werden geaccepteerd. Maar op dat moment was de budgetverdeling zo, dat ik niet genoeg salaris kon bieden voor het bieden van een daadwerkelijk contract. Ik heb dat inmiddels veranderd, maar hoe kan ik nu opnieuw in het scherm komen zodat ik hem een salaris aan kan bieden? Kan ik bijvoorbeeld terug komen in mijn inbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Misschien via Transfers --> Negotiation History ?

[ Voor 16% gewijzigd door SR8 op 18-07-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
Bedankt voor de reactie, maar dan kan ik slechts een nieuw bod doen. Maar ik wil geen nieuw bod doen, ik wil, nadat het bod geaccepteerd is, hem salaris aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
roachzz schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:50:
Kan iemand mij vertellen waarom ik steeds tegen 3300/5000 punten spelers moet spelen. Ik zit zelf op 1484 en ik verlies gewoon punten als ik draw speel tegen een kerel van 3300 punten. Dit is zo frustrerend.
Hoogstwaarschijnlijk verlies je punten met een draw omdat je een quitter bent. Als je voor het einde van de wedstrijd weg gaat krijg je de minpunten van het verlies toch bij een volgende wedstrijd die je wel afmaakt. (aanname want anders weet ik het niet)

Waarom je tegen mensen met hogere punten speelt is waarschijnlijk omdat je daarmee de beste connectie kan maken en je tegen mensen van hetzelfde aantal punten een stuk slechtere verbinding zou hebben. Ik had er meestal niet zo'n problemen mee om tegen mensen met hogere aantal punten te spelen omdat je dan zelfs bij verlies weinig minpunten krijgt en bij winst enorm veel pluspunten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard

Knetterhard

Dedicated

Ik ben geen quiter. Zie mijn ps3 profile: http://www.ea.com/soccer/profile/statistics/PS3/omgroachz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://www.ea.com/soccer/...h-history/360/doemaarnie#

Vrijwel al die 3-0 overwinningen zijn quitters (elke keer stond ik 2/3-0 voor). Beetje jammer. Wordt dat minder als je een hoger level krijgt? Word er nu echt gek van. Doe je je best de hele tijd, loopt het soepel en als ik vaker dan twee keer scoor voel ik de quit alweer aankomen en scoor ik maar niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
Niemand weet het antwoord? Spijtig, volgens mij kan het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NACBreda schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:50:
Niemand weet het antwoord? Spijtig, volgens mij kan het niet!
In FIFA 11 heb ik een dergelijk iets nog niet gezien, helaas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
Best wel slecht dat dat niet kan eigenlijk. Het is sowieso gek dat je niet terug kan naar je inbox, net zoals dat je nergens de stand kunt vinden, behalve in een hokje rechts dat flitst tussen twee schermen. Ik wil gewoon door de stand kunnen scrollen en het aantal doelpunten kunnen bekijken enzo. Het lijkt wel of de carriere mode helemaal is afgeraffeld. Ik herriner me dat het namelijk zelfs in FIFA Football 2004 kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Real Madrid 1 - 1 Manchester United mercenaire-59300
Real Madrid 0 - 3 FC Barcelona killer91ITA

Deze 2 wedstrijden passen wel in je verhaal. Geen quiter in ieder geval nee maar het kan ook komen als je toevallig disconnected raakt he.

Als je je eigen echt irriteert aan quiters kun je ook gewoon een game starten met alleen mensen die maar x% DNF maximaal hebben he. Ik vond het altijd makkelijke punten want zonder 90 minuten te hoeven spelen al volledige punten krijgen is toch niet zo erg. Hoe hoger ik kwam hoe minder ik met 3-0 voorkwam dus ook hoe minder mensen eruit naaiden maar als dat wel het geval was bleven ze nog steeds wegrennen. (zoals je ziet praat ik in verleden tijd omdat ik al een half jaar niet meer speel zowat dus weet niet hoe het nu zit)

Edit:
De carrieremode is ook de minste mode van Fifa imo, veel te traag en AI die nooit leuk tegenstand geeft hier kan ik dus ook geen antwoorden op geven want dat heb ik nooit gespeeld. Tegen mensen spelen maakt de game zoveel leuker of het nu in 1vs1, clubs of UT is.

[ Voor 12% gewijzigd door Kluutmaran op 18-07-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Op fok spelen heel veel lui heel fanatiek fut. Weet zelf ook niet wat er leuk aan is. Met fifa 12 maar eens checken.

Op zich zijn het wel makkelijke punten als de ander quit, maar ik word helemaal gek als iemand dat doet, zoo lame..

Zijn hier nog 360 spelers die vaak online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard

Knetterhard

Dedicated

Kluutmaran schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:22:
[...]

Real Madrid 1 - 1 Manchester United mercenaire-59300
Real Madrid 0 - 3 FC Barcelona killer91ITA

Deze 2 wedstrijden passen wel in je verhaal. Geen quiter in ieder geval nee maar het kan ook komen als je toevallig disconnected raakt he.

Als je je eigen echt irriteert aan quiters kun je ook gewoon een game starten met alleen mensen die maar x% DNF maximaal hebben he. Ik vond het altijd makkelijke punten want zonder 90 minuten te hoeven spelen al volledige punten krijgen is toch niet zo erg. Hoe hoger ik kwam hoe minder ik met 3-0 voorkwam dus ook hoe minder mensen eruit naaiden maar als dat wel het geval was bleven ze nog steeds wegrennen. (zoals je ziet praat ik in verleden tijd omdat ik al een half jaar niet meer speel zowat dus weet niet hoe het nu zit)

Edit:
De carrieremode is ook de minste mode van Fifa imo, veel te traag en AI die nooit leuk tegenstand geeft hier kan ik dus ook geen antwoorden op geven want dat heb ik nooit gespeeld. Tegen mensen spelen maakt de game zoveel leuker of het nu in 1vs1, clubs of UT is.
Hmm dat is wel een goede oplossing denk ik zo. Vanavond maar eens proberen te fixen. Thanks voor je snelle antwoord! ;-).

Misschien ook leuk om een tweakers competitie te maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuoRocks
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:42
NACBreda schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:22:
Best wel slecht dat dat niet kan eigenlijk. Het is sowieso gek dat je niet terug kan naar je inbox, net zoals dat je nergens de stand kunt vinden, behalve in een hokje rechts dat flitst tussen twee schermen. Ik wil gewoon door de stand kunnen scrollen en het aantal doelpunten kunnen bekijken enzo. Het lijkt wel of de carriere mode helemaal is afgeraffeld. Ik herriner me dat het namelijk zelfs in FIFA Football 2004 kon.
Dat zit allemaal onder EAInsider.com in het menu van de carrieremodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:33:
http://www.ea.com/soccer/...h-history/360/doemaarnie#

Vrijwel al die 3-0 overwinningen zijn quitters (elke keer stond ik 2/3-0 voor). Beetje jammer. Wordt dat minder als je een hoger level krijgt? Word er nu echt gek van. Doe je je best de hele tijd, loopt het soepel en als ik vaker dan twee keer scoor voel ik de quit alweer aankomen en scoor ik maar niet meer...
Nee, die blijven quiten :)

Ik heb ondervonden dat mensen minder quiten als je beide een team uit kiest die minder sterk is. Dan word je gewoon gedwongen om echt te voetballen en is luck een kleinere factor en quiten mensen minder snel uit frustratie.

Ik neem bijvoorbeeld vaak Borussia Dortmund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Mijn wedstrijdstatistieken blijven vaststaan op 91 wedstrijden en hetzelfde aantal punten. In mijn playerhub komen de uitslagen er nog wel bij, maar voor de rest staan de stats vast. 8)7

Edit: Ik ben op dit moment iig niet de enige

[ Voor 22% gewijzigd door SR8 op 26-07-2011 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:26:
[...]

Ik heb ondervonden dat mensen minder quiten als je beide een team uit kiest die minder sterk is. Dan word je gewoon gedwongen om echt te voetballen en is luck een kleinere factor en quiten mensen minder snel uit frustratie.

Maar het is toch vrij lastig om een hoge rank te krijgen als je veel quit? omdat je dan elke keer punten verliest?

Gisteravond weer een intense sessie gehad, paar spannende potten gespeeld (en meestal gewonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:26:
[...]

Beetje late reactie, maar waarom kies je niet voor aangepaste match ipv snelle match. En dan het percentage NV op 25% zetten. Ik heb de laatste 50 wedstrijden maar 1 quitter gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Omdat je nooit wint zeker? :D

:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

iemand nog tips om goed te scoren bij een 1op1 met de keeper? Bij mij heeft de keeper hem in ieder geval 50% van de keren......

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Weet jij toevallig of je als eigenaar van een club een CM kunt kicken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
inXs schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:
iemand nog tips om goed te scoren bij een 1op1 met de keeper? Bij mij heeft de keeper hem in ieder geval 50% van de keren......
Op tijd schieten, gecontroleerd er langs?

Het is niet 'makkelijk', maar het is wel te doen. Je moet gewoon een hoek kiezen en schieten. Scheelt wel als je zorgt dat de speler met zijn goede been in een goede schothouding loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
- Niet als een idioot op de keeper af blijven sprinten, als de verdedigers nog ver achter je zijn de run knop loslaten zodat je preciezer kunt schieten.
- Niet te hard schieten
- Probeer een geplaatst schot met R1
- Oefenen in de Arena met 1 op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
sowieso niet rennend schieten, dat werkt niet echt heel goed meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

En wat ook goed werkt: proberen diagonaal te komen aanlopen en dan in de verre hoek schieten. Je hebt daar dan meer ruimte omdat de keeper uit positie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

psvjw schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:06:
[...]

Weet jij toevallig of je als eigenaar van een club een CM kunt kicken? :D
Dat weet ik toevallig ja 8)
Als je echt recht op 'm afloopt geplaatst schot met je goede been naar die kant (dus linkspoot naar links schieten) Diagonaal schieten heb ik slechte ervaring mee. Korte hoek werkt vaak het beste vind ik. Alleen als je te lang wacht en je probeer het dan zachtjes faal je ook 8 van de 10 keer :) (als je mazzel hebt rolt die onder zen been door)

Wat kopppensneller zegt klopt wel. Maar dat is dus alleen als je diagonaal komt aanlopen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door EnzymeNL op 26-07-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op snelheid er langs werkt ook prima met het rechter sticky+sprint, als je het mooi wilt doen doe je eerst een faint shot en dan er op snelheid langs via eerder genoemde methode. [n.b. zonder sprint speel je de bal iets minder ver vooruit]

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/80323143

Zonder dummy is trouwens ook een makkelijke manier om een penalty uit te lokken, vlak voor de keeper speel je hem er langs en 9 van de 10 keer haalt de keeper je dan neer.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van een bug. Elke potje die ik online doe, 1 vs 1 ranked. Krijg ik altijd -37 punten en mijn score staat al zeker 5 tot 8 wedstrijden op 3134 punten in totaal. Ook als ik verlies zie ik weer -37 punten en me totaal blijft op 3134..
Vervolgens als ik naar klassementen ga kijken, zie ik ook daar mijn score, echter ook gewoon 3134..
Iemand hier bekend mee? Uiteraard ps3 al opnieuw opgestart, disc eruit gehaald en weer opnieuw etc. Heb hier al 2 dagen last van. :(

Ook kan ik niet meer als ik naar online spelen ga, me scores zien en die van mensen in me lijst. Gegevens niet beschikbaar krijg ik continu te zien. Dit kon ik voorheen altijd wel, maar sinds psn weer online is, heb ik die gegevens daar niet meer. Meerdere mensen hier last van of wellicht in het verleden last van gehad?

Ik speel het overigens op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dat eerste probleem heeft (bijna) iedereen last van op de PS3. Er zijn op het EA forum al iets van 20 topics daarover geopend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
LoneRanger schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:27:
[...]

Op snelheid er langs werkt ook prima met het rechter sticky+sprint, als je het mooi wilt doen doe je eerst een faint shot en dan er op snelheid langs via eerder genoemde methode. [n.b. zonder sprint speel je de bal iets minder ver vooruit]

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/80323143

Zonder dummy is trouwens ook een makkelijke manier om een penalty uit te lokken, vlak voor de keeper speel je hem er langs en 9 van de 10 keer haalt de keeper je dan neer.
Ik het altijd het idee dat als ik tegen een CPU-bestuurde keeper speel dat dat faint shot eigenlijk geen effect heeft op die keeper... Net alsof die keeper al weet dat het een faint shot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Wat is het lekker om zo te scoren tegen zo'n Real gastje:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/84711300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ahhh, dit kom ik vandaag weer eens tegen. Goeie ouwe tijd.. :)

Heb hem vandaag maar ff geupload. Kan me nog herinneren dat ik een half uur hetzelfde steeds moest overdoen.

Die domme A.I. van de keepers waren geweldig in de arena! :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hRD46Q11-XI]

Oh en nu ik er toch ben laat ik ook gelijk mijn Lampard shot zien van bijna een jaar oud :9 Die arena oefenen paid off. ;) (En dit was online, de eerste week toen ik fifa 11 kocht)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hHi2t9UsMzU]

EN mijn FIFA 11 PC AdiPower Ad. Jammer genoeg niet in Hd;(, had niets te doen die dag :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U6VBvRYIpu8]

[ Voor 40% gewijzigd door iPodKiller op 30-07-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds 3 maanden ook Fifa 11 op de Xbox, meestal onine (bijna 300 wedstrijden nu, punten 3700 ofzo). Sinds gisteren kan ik echter ineens niet meer online spelen; als ik een wedstrijd start gaat ie laden, zoals gewoonlijk, maar vervolgens krijg ik de melding dat er een probleem is met het downloaden van de laatste update, probeer het later nog eens... Ik heb gisteren eerst gewoon wel 3 wedstrijden kunnen spelen, en toen ineens niet meer. Xbox live account is gewoon ok, andere games doen wel online.

Iemand een idee hoe dit te fixen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:57
418O2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 00:19:
Op fok spelen heel veel lui heel fanatiek fut. Weet zelf ook niet wat er leuk aan is. Met fifa 12 maar eens checken.

Op zich zijn het wel makkelijke punten als de ander quit, maar ik word helemaal gek als iemand dat doet, zoo lame..

Zijn hier nog 360 spelers die vaak online spelen?
Ik speel wel een aantal potjes per week... :)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:23:
Ik speel sinds 3 maanden ook Fifa 11 op de Xbox, meestal onine (bijna 300 wedstrijden nu, punten 3700 ofzo). Sinds gisteren kan ik echter ineens niet meer online spelen; als ik een wedstrijd start gaat ie laden, zoals gewoonlijk, maar vervolgens krijg ik de melding dat er een probleem is met het downloaden van de laatste update, probeer het later nog eens... Ik heb gisteren eerst gewoon wel 3 wedstrijden kunnen spelen, en toen ineens niet meer. Xbox live account is gewoon ok, andere games doen wel online.

Iemand een idee hoe dit te fixen?

Thanks!
Lijkt mij dat je even een nieuwe team update gedoe moet downloaden. En af en toe hebben de servers van EA het ook gewoon moeilijk en dan zitten die gewoon te kutten. (heb er zelf af en toe ook wel is last van)

[ Voor 49% gewijzigd door DeEindbaas op 02-08-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
*fout*

[ Voor 199% gewijzigd door DeEindbaas op 02-08-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamwire schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:35:
[...]

Ik speel wel een aantal potjes per week... :)

[...]

Lijkt mij dat je even een nieuwe team update gedoe moet downloaden. En af en toe hebben de servers van EA het ook gewoon moeilijk en dan zitten die gewoon te kutten. (heb er zelf af en toe ook wel is last van)
En waar vind ik op de Xbox dat nieuwe team update gedoe? Heb al lopen zoeken namelijk, maar kan nergens in de menu's iets van updaten vinden..

Thanks!

Edit: ik heb de teams update gevonden, maar nu krijg ik de melding dat de EA servers niet beschikbaar zijn. Zal daar wel aan liggen dan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:13:
[...]

En waar vind ik op de Xbox dat nieuwe team update gedoe? Heb al lopen zoeken namelijk, maar kan nergens in de menu's iets van updaten vinden..

Thanks!

Edit: ik heb de teams update gevonden, maar nu krijg ik de melding dat de EA servers niet beschikbaar zijn. Zal daar wel aan liggen dan.
My FIFA 11 > Edit Teams > Squads > Download Updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Hallo, heb een vraag over gebruik controller icm fifa 11 PC.

Soms heb ik een opwelling en dan speel ik een periode fanatiek fifa 11.
Fifa speel ik al vanaf minimaal 1998, altijd met toetsenbord!
Me zwager heeft een ps3, we spelen dan met een controller, ten nadele van mij ;).
Hij had nog een Thrustmaster controller liggen.
Afbeeldingslocatie: http://benchmarkreviews.com/images/reviews/input_devices/Thrustmaster%203-in-1/DualTriggerPS3Product800x600.jpg

Hij doet het uitstekend!!! Vind het nu al, na een paar potjes, fijner dan op een toetsenbord >:)

Alleen nog kom ik wat vreemds tegen.
Als ik in balbezit ben, kan ik gewoon sprinten.
Als ik in de verdediging ben, dan reageert de sprint knop niet, de spelers lopen wel gewoon :?
Als me verdedigers niet kunnen sprinten in duel met een aanvaller heb ik geen kans om een tackle in te zetten.
Ben dus behoorlijk 'gehandicapt'.
Met mijn toetsenbord, doet hij het wel.

Hier op het forum de 2 fifa 11 delen gefilterd en kon het niet vinden.

Weet iemand wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb je goed in de controller setup van fifa 11 pc gekeken?

En ga fifa 11 gewoon spelen op de ps3 joh, is veel fijner en beter. Fifa 11 pc is gewoon in feite fifa 10 met 2010-11 tintje eraan. Dat is meteen mijn advies.

Heb gehoord dat FIFA 12 pc dezelfde features gaat hebben als bij de console versie.

Vette controller btw :P Is die dual trigger fijn?

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 06-08-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Ja FIFA 12 wordt volgens EA net zo goed als op de consoles. FIFA 11 is overigens ook wel oke, alleen je speelt inderdaad domweg FIFA 10, maar het is best een prima spel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Probleem is opgelost!!!

Ik denk dat ik gewoon een verkeerde knop op de 1 of andere manier heb ingedrukt.

Hoe ik dat dan zo had :|

PS. zin in fifa 12 op pc :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Het ding heeft ook veel te veel knoppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Wat ik me afvraag is, als ik een seizoen begin met VVV, word kampioen, En ga dan naar een ander team uit een andere competitie dat ook eerste is geworden. Kan ik dat met mijn nieuwe team dan ook CL of Uefa cup spelen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit iemand in een beetje actieve Pro Club?
Ik zoek nog een leuke club..!! :P
Ben CAM met gemiddelde van 80 ( Met mijn Virtual Pro natuurlijk! ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:06:
Zit iemand in een beetje actieve Pro Club?
Ik zoek nog een leuke club..!! :P
Ben CAM met gemiddelde van 80 ( Met mijn Virtual Pro natuurlijk! ).
Ah jammer, tis maar dat mijn oude ps3 kapot is gegaan en geformatteerd anders had ik wel meegezocht met jou naar een clubje :P. Mijn pro was iets van 83-85 of zo.
(als je een ps3 hebt). Nu is mijn pro weer op 0 door mijn nieuwe ps3.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 09-08-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jongens wat is dit? Momenteel heb ik de PC versie van Fifa 11, die is niet eens afgemaakt! Een REGEL RECHTE port van de Xbox 360 naar de PC!
Overal staat: Press A, Press B, Press Y en Press X. Ik kan de graphics niet eens aanpassen van de game omdat dat bij de X360 ook niet kan.

Ik vind dit zwaar schandalig van EA! :(

An  a day keeps the doctor away.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste