Ik sprong letterlijk uit mn stoel toen ik deze maakte
.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76975132
lijkt erg veel op die van mijmhpwolf schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:46:
Ik sprong letterlijk uit mn stoel toen ik deze maakte.
[ Voor 4% gewijzigd door __REMCO__ op 29-05-2011 23:28 ]
Die is echt nicemhpwolf schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:46:
Verwijderd
mhpwolf schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:46:
Haha lol, die hoef ik niet ik wil die van ajaxEnzymeNL schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:54:
[...]
Kan die van mij wel wat Utrecht chants krijgen
[...]
[video]![]()
Jup, nog steeds. Of eigelijk, altijd al gehadVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 00:31:
![]()
Hebben trouwens meer mensen last van die paar seconden lag tijdens een (offline) potje?
Heb 't elke wedstrijd nu 2, 3x. Heb het idee dat dat (voor de update?) minder was...
Dit vind ik zelf de grootste ergenis uit Fifa11, beetje verdediger kan echt elk willekeurig schot tegenhouden. Buiten natuurlijk de belachelijke tijd dat sommige spelers nodig hebben om op te staan en de bal op te pakken.Daarnaast kregen verdedigers steeds wel heel veel tijd om een schot te blokken, waardoor het in onze ogen iets te moeilijk was om eens lekker uit te halen.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2011 17:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nice, maare zo schiet ik hem best vaak binnen. Met spelers als Drogba, Messi, Ronaldo, Del Piero en Pirlo kan je van behoorlijk ver scoren. Net buiten de zestien relatief eenvoudig met geplaatst schot...mhpwolf schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:46:
Gras lijkt er iets beter uit te zien, net als 1-touch-pass. Wegwerken van de bal lijkt ook beter te gaan.
PSN ID = Jorco
Dit was mijn mooiste doelpunt ooit gemaakt met fifa, maja ik ben eigenlijk ook pas dit jaar overgestapt van pes naar fifaPuDy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:32:
[...]
Nice, maare zo schiet ik hem best vaak binnen. Met spelers als Drogba, Messi, Ronaldo, Del Piero en Pirlo kan je van behoorlijk ver scoren. Net buiten de zestien relatief eenvoudig met geplaatst schot...
Shootingleemeadowcroft Lee Meadowcroft
#fifa12 dribbling is a much more powerful tool though seems inconsistent, early build though
Adam_Bhatti Adam Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
Injuries/Impact EngineDave797 Dave Bryant
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
Adam_Bhatti Adam Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally...low hard crackers! #FIFA12
tem1985 Tom Mills
First thought, Shooting feels WAY better.
AIleemeadowcroft Lee Meadowcroft
#fifa12 impact engine very good when it works but lots of work needed to make it work properly and consistently!
Dave797 Dave Bryant
Impact Engine is wonderful when it works but there some glaring issues at times. Obviously early but needs a mention. #FIFA12
Adam_Bhatti Adam Bhatti
Seeing some ugly moments with impact engine. Like players reacting like a bomb has gone off over little things. Still early though #FIFA12
tem1985 Tom Mills
Dribbling feels really tight. Impact engine is hit and miss. Just beat @Dave797 #FIFA12
Tactical Defendingleemeadowcroft Lee Meadowcroft
#fifa12 CPU still insanely pressurising on Legendary!
Dave797 Dave Bryant
My biggest issue with the AI is the off the ball movement. Can be quite static at times. #FIFA12
Xaor Xaor
#fifa12 Defending much better. AI, momentum/inertia... still really problematic.
Adam_Bhatti Adam Bhatti
Player individuality is improved to an extent, but more in dribbling now. Saying that, just got ripped apart by Terry v AI...#FIFA12
Na dit gelezen te hebben, denk ik het volgende: Schieten, dribbelen en verdedigen klinkt goed. Impact engine moet nog het nodige aan gebeuren. AI is en blijft denk ik een zwak punt van FIFA (ik heb niet zoveel verstand van programmeren, maar dat zal ook wel moeilijk zijn om te verbeteren).BigZombieMonkey Spike Chapman
Second man press is now "second man contain" which is R1/RB #FIFA12
Dave797 Dave Bryant
Getting to grips with the Tactical Defending takes time. Where and when to use it is the key. #FIFA12
Adam_Bhatti Adam Bhatti
defense system is takin time getting used to. X/A is contain, stops you from tackling. O/B is now the tackle button. not intuitive #FIFA12
[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 02-06-2011 00:07 ]
[ Voor 10% gewijzigd door vinom op 02-06-2011 13:02 ]
Mag ik vragen hoe je die kapbeweging maakt? Gewoon rennen loslaten en draaien? En hoe draai je hem zo lekker de hoek in?mhpwolf schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:46:
Welke voorzet geef je hier? Diep? Of juist hoog?ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:29:
Wat zit mijn goal er toch lekker in met ronaldo, een vliegende hak xd
Genoa 0 – 2 Inter http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/76637625
superB
Verwijderd
vierkantje kruisje gelijk en dan L2 en schieten vanaf een schuine hoekinXs schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:26:
[...]
Mag ik vragen hoe je die kapbeweging maakt? Gewoon rennen loslaten en draaien? En hoe draai je hem zo lekker de hoek in?
En dan gelijk vraag 2:
[...]
Welke voorzet geef je hier? Diep? Of juist hoog?
superB
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad! Kies je de juiste momenten en je hebt sowieso een 1-op-1 situatie met de keeper (wat dus 999/1000 keer een goal betekendslico schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:10:
Één van de meest bruikbare trucs.
Hoe doe je die? Overigens gebruik ik veelal dribbelen met LT en kappen met zowel B + A en X + A. En als ik wat goals voorsta dan gaan we gewoon aan die knuppel draaien.:PVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:09:
[...]
Inderdaad! Kies je de juiste momenten en je hebt sowieso een 1-op-1 situatie met de keeper (wat dus 999/1000 keer een goal betekend)
Gaude et aude
Dat trukje heet de Stop and Turn.Ik speel op de PS3, dus dat is dan de L2 knop ingedrukt en dan rechterpookje naar links en daarna rechterpookje omhoog.inXs schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:26:
[...]
Mag ik vragen hoe je die kapbeweging maakt? Gewoon rennen loslaten en draaien? En hoe draai je hem zo lekker de hoek in?
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door mhpwolf op 09-06-2011 16:01 ]
PSN ID: Enzyme-NL
klinkt allemaal veelbelovend!EnzymeNL schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:55:
Deze al voorbij gekomen?
Dat zijn natuurlijk overtredingen, net als in het echt.EnzymeNL schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:50:
Ja alleen voorzie nu al wel ergernissen met die impact engine..
Nu zou iemand bij corners bijvoorbeeld heel makkelijk de keeper opzij of zelfs onderuit kunnen duwen?
Of zou daarvoor snel gefloten worden..
HOI.
Verwijderd
De keeper is in zijn 5-metergebied vrijwel onschendbaar, dus dat gaat niet op.EnzymeNL schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:50:
Ja alleen voorzie nu al wel ergernissen met die impact engine..
Nu zou iemand bij corners bijvoorbeeld heel makkelijk de keeper opzij of zelfs onderuit kunnen duwen?
Of zou daarvoor snel gefloten worden..
Ja ik zoek ook een clubVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:41:
Hallo allemaal,
Ik speel al tijden FIFA 11 op pc, nu ben ik een tijdje bezig met Pro club champions ship.
Nu is mijn vraag, is er op tweakers.net ook voor de PC een Pro Club, want ik wordt een beetje moe van die mensen die nooit over willen spelen
Mvg,
Koen
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
speel fifa via de pc op m'n 32" lcd tv dus ik lig alsnog relaxed op de bank418O2 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:16:
Ik snap niet echt waarom je Fifa op 'klein' scherm met toetsenbord (kan ook met controller, dat weet ik wel) speelt, als je laidback op de bank kan liggen met je controller.
Kan je wel zeggen 'ik speel toch alleen maar Fifa, daar koop ik geen xbox voor', maar dat is geen reden imoIk heb misschien 10 uur andere games dan Fifa gedaan op mijn 360 in het afgelopen jaar
Beamer met 2x Xbox 360 wireless controller op de bank418O2 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:16:
Ik snap niet echt waarom je Fifa op 'klein' scherm met toetsenbord (kan ook met controller, dat weet ik wel) speelt, als je laidback op de bank kan liggen met je controller.
Kan je wel zeggen 'ik speel toch alleen maar Fifa, daar koop ik geen xbox voor', maar dat is geen reden imoIk heb misschien 10 uur andere games dan Fifa gedaan op mijn 360 in het afgelopen jaar
Ja lekker 45 graden bochtjes om iemand heen "slalommen" en van achterlijke afstanden/hoeken scoren. 11 is voor PC begrippen al een verademing.KoppenSneller schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:45:
Fifa 11 viel wel mee, dat was ongeveer hetzelfde als Fifa 10 was op de consoles. Maar features als Personality+ e.d. ontbraken dus. De versies daarvoor waren gebaseerd op een opgevijzelde PS2 engine, en dat was écht om te janken.
[ Voor 29% gewijzigd door SqnLdr op 23-06-2011 13:35 ]
superB
[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 07-07-2011 22:40 ]
Ah, ik wist dat het niet moeilijk kon zijnSR8 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:40:
@ Vraag 2: Online Game Modes --> Head to Head --> Custom Match --> Play a Friend. (oid)
superB
[ Voor 3% gewijzigd door Barbas op 11-07-2011 11:25 ]
Mejor así
1. Dat kan niet echt, of je moet een andere speler selecteren en meelopen.inXs schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:35:
Even twee vragen tussendoor, 1 verdedigen... Hoe zorg ik ervoor in de verdediging dat mijzelf als het ware vastklamp aan de aanvaller, ook al heeft deze geen bal, ik wil hem met mijn schouder bijvoorbeeld wegdrukken..
Vraag 2, online. Een vriend van me speelt ook fifa en ik wil af en toe wel eens een pot tegen hem online spelen... Als ik hem al zie in de room en hem een uitnodiging stuur voor een game, dan kom ik in het team kies scherm, maar hij dan meestal nog niet, dan komt er toch een ander persoon bij mijn game.... Is hier een makkelijkere manier voor? Gewoon 1op1...
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 17:21 ]
[ Voor 16% gewijzigd door SR8 op 18-07-2011 18:37 ]
Hoogstwaarschijnlijk verlies je punten met een draw omdat je een quitter bent. Als je voor het einde van de wedstrijd weg gaat krijg je de minpunten van het verlies toch bij een volgende wedstrijd die je wel afmaakt. (aanname want anders weet ik het niet)roachzz schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:50:
Kan iemand mij vertellen waarom ik steeds tegen 3300/5000 punten spelers moet spelen. Ik zit zelf op 1484 en ik verlies gewoon punten als ik draw speel tegen een kerel van 3300 punten. Dit is zo frustrerend.
Verwijderd
In FIFA 11 heb ik een dergelijk iets nog niet gezien, helaas.NACBreda schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:50:
Niemand weet het antwoord? Spijtig, volgens mij kan het niet!
Real Madrid 1 - 1 Manchester United mercenaire-59300roachzz schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:13:
Ik ben geen quiter. Zie mijn ps3 profile: http://www.ea.com/soccer/profile/statistics/PS3/omgroachz
[ Voor 12% gewijzigd door Kluutmaran op 18-07-2011 23:27 ]
Hmm dat is wel een goede oplossing denk ik zo. Vanavond maar eens proberen te fixen. Thanks voor je snelle antwoord! ;-).Kluutmaran schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:22:
[...]
Real Madrid 1 - 1 Manchester United mercenaire-59300
Real Madrid 0 - 3 FC Barcelona killer91ITA
Deze 2 wedstrijden passen wel in je verhaal. Geen quiter in ieder geval nee maar het kan ook komen als je toevallig disconnected raakt he.
Als je je eigen echt irriteert aan quiters kun je ook gewoon een game starten met alleen mensen die maar x% DNF maximaal hebben he. Ik vond het altijd makkelijke punten want zonder 90 minuten te hoeven spelen al volledige punten krijgen is toch niet zo erg. Hoe hoger ik kwam hoe minder ik met 3-0 voorkwam dus ook hoe minder mensen eruit naaiden maar als dat wel het geval was bleven ze nog steeds wegrennen. (zoals je ziet praat ik in verleden tijd omdat ik al een half jaar niet meer speel zowat dus weet niet hoe het nu zit)
Edit:
De carrieremode is ook de minste mode van Fifa imo, veel te traag en AI die nooit leuk tegenstand geeft hier kan ik dus ook geen antwoorden op geven want dat heb ik nooit gespeeld. Tegen mensen spelen maakt de game zoveel leuker of het nu in 1vs1, clubs of UT is.
Dat zit allemaal onder EAInsider.com in het menu van de carrieremodus.NACBreda schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:22:
Best wel slecht dat dat niet kan eigenlijk. Het is sowieso gek dat je niet terug kan naar je inbox, net zoals dat je nergens de stand kunt vinden, behalve in een hokje rechts dat flitst tussen twee schermen. Ik wil gewoon door de stand kunnen scrollen en het aantal doelpunten kunnen bekijken enzo. Het lijkt wel of de carriere mode helemaal is afgeraffeld. Ik herriner me dat het namelijk zelfs in FIFA Football 2004 kon.
Verwijderd
Nee, die blijven quiten418O2 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:33:
http://www.ea.com/soccer/...h-history/360/doemaarnie#
Vrijwel al die 3-0 overwinningen zijn quitters (elke keer stond ik 2/3-0 voor). Beetje jammer. Wordt dat minder als je een hoger level krijgt? Word er nu echt gek van. Doe je je best de hele tijd, loopt het soepel en als ik vaker dan twee keer scoor voel ik de quit alweer aankomen en scoor ik maar niet meer...
Maar het is toch vrij lastig om een hoge rank te krijgen als je veel quit? omdat je dan elke keer punten verliest?Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:26:
[...]
Nee, die blijven quiten
Ik heb ondervonden dat mensen minder quiten als je beide een team uit kiest die minder sterk is. Dan word je gewoon gedwongen om echt te voetballen en is luck een kleinere factor en quiten mensen minder snel uit frustratie.
Ik neem bijvoorbeeld vaak Borussia Dortmund.
Beetje late reactie, maar waarom kies je niet voor aangepaste match ipv snelle match. En dan het percentage NV op 25% zetten. Ik heb de laatste 50 wedstrijden maar 1 quitter gehad.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:26:
[...]
Nee, die blijven quiten
Ik heb ondervonden dat mensen minder quiten als je beide een team uit kiest die minder sterk is. Dan word je gewoon gedwongen om echt te voetballen en is luck een kleinere factor en quiten mensen minder snel uit frustratie.
Ik neem bijvoorbeeld vaak Borussia Dortmund.
superB
Weet jij toevallig of je als eigenaar van een club een CM kunt kicken?
Op tijd schieten, gecontroleerd er langs?inXs schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:
iemand nog tips om goed te scoren bij een 1op1 met de keeper? Bij mij heeft de keeper hem in ieder geval 50% van de keren......
- Niet als een idioot op de keeper af blijven sprinten, als de verdedigers nog ver achter je zijn de run knop loslaten zodat je preciezer kunt schieten.inXs schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:
iemand nog tips om goed te scoren bij een 1op1 met de keeper? Bij mij heeft de keeper hem in ieder geval 50% van de keren......
Dat weet ik toevallig japsvjw schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:06:
[...]
Weet jij toevallig of je als eigenaar van een club een CM kunt kicken?
Als je echt recht op 'm afloopt geplaatst schot met je goede been naar die kant (dus linkspoot naar links schieten) Diagonaal schieten heb ik slechte ervaring mee. Korte hoek werkt vaak het beste vind ik. Alleen als je te lang wacht en je probeer het dan zachtjes faal je ook 8 van de 10 keerinXs schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:
[ Voor 5% gewijzigd door EnzymeNL op 26-07-2011 17:53 ]
Op snelheid er langs werkt ook prima met het rechter sticky+sprint, als je het mooi wilt doen doe je eerst een faint shot en dan er op snelheid langs via eerder genoemde methode. [n.b. zonder sprint speel je de bal iets minder ver vooruit]inXs schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Ik het altijd het idee dat als ik tegen een CPU-bestuurde keeper speel dat dat faint shot eigenlijk geen effect heeft op die keeper... Net alsof die keeper al weet dat het een faint shot is.LoneRanger schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:27:
[...]
Op snelheid er langs werkt ook prima met het rechter sticky+sprint, als je het mooi wilt doen doe je eerst een faint shot en dan er op snelheid langs via eerder genoemde methode. [n.b. zonder sprint speel je de bal iets minder ver vooruit]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/80323143
Zonder dummy is trouwens ook een makkelijke manier om een penalty uit te lokken, vlak voor de keeper speel je hem er langs en 9 van de 10 keer haalt de keeper je dan neer.
[ Voor 40% gewijzigd door iPodKiller op 30-07-2011 22:49 ]
Verwijderd
Ik speel wel een aantal potjes per week...418O2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 00:19:
Op fok spelen heel veel lui heel fanatiek fut. Weet zelf ook niet wat er leuk aan is. Met fifa 12 maar eens checken.
Op zich zijn het wel makkelijke punten als de ander quit, maar ik word helemaal gek als iemand dat doet, zoo lame..
Zijn hier nog 360 spelers die vaak online spelen?
Lijkt mij dat je even een nieuwe team update gedoe moet downloaden. En af en toe hebben de servers van EA het ook gewoon moeilijk en dan zitten die gewoon te kutten. (heb er zelf af en toe ook wel is last van)Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:23:
Ik speel sinds 3 maanden ook Fifa 11 op de Xbox, meestal onine (bijna 300 wedstrijden nu, punten 3700 ofzo). Sinds gisteren kan ik echter ineens niet meer online spelen; als ik een wedstrijd start gaat ie laden, zoals gewoonlijk, maar vervolgens krijg ik de melding dat er een probleem is met het downloaden van de laatste update, probeer het later nog eens... Ik heb gisteren eerst gewoon wel 3 wedstrijden kunnen spelen, en toen ineens niet meer. Xbox live account is gewoon ok, andere games doen wel online.
Iemand een idee hoe dit te fixen?
Thanks!
[ Voor 49% gewijzigd door DeEindbaas op 02-08-2011 10:43 ]
[ Voor 199% gewijzigd door DeEindbaas op 02-08-2011 10:42 ]
Verwijderd
En waar vind ik op de Xbox dat nieuwe team update gedoe? Heb al lopen zoeken namelijk, maar kan nergens in de menu's iets van updaten vinden..Dreamwire schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:35:
[...]
Ik speel wel een aantal potjes per week...
[...]
Lijkt mij dat je even een nieuwe team update gedoe moet downloaden. En af en toe hebben de servers van EA het ook gewoon moeilijk en dan zitten die gewoon te kutten. (heb er zelf af en toe ook wel is last van)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 11:18 ]
My FIFA 11 > Edit Teams > Squads > Download UpdatesVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:13:
[...]
En waar vind ik op de Xbox dat nieuwe team update gedoe? Heb al lopen zoeken namelijk, maar kan nergens in de menu's iets van updaten vinden..
Thanks!
Edit: ik heb de teams update gevonden, maar nu krijg ik de melding dat de EA servers niet beschikbaar zijn. Zal daar wel aan liggen dan.
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 06-08-2011 19:01 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Ah jammer, tis maar dat mijn oude ps3 kapot is gegaan en geformatteerd anders had ik wel meegezocht met jou naar een clubjeVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:06:
Zit iemand in een beetje actieve Pro Club?
Ik zoek nog een leuke club..!!
Ben CAM met gemiddelde van 80 ( Met mijn Virtual Pro natuurlijk! ).
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 09-08-2011 17:32 ]
An a day keeps the doctor away.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq