Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• EnzymeNL
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 14:47

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Iemand anders die opnieuw een online pass moest invoeren?

PSN ID: Enzyme-NL

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
Hmm zojuist een nieuw persoonlijk record gevestigd. In Ultimate team, bij een toernooitje met lagere moeilijkheidsgraad welke ik even moest halen om meer toernooitjes te unlocken; 33-0 tegen Millwall :)

(Xbox live tag: Sjagga)

• DennZo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-01-2012
quote:
Resonance schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:50:
Hmm zojuist een nieuw persoonlijk record gevestigd. In Ultimate team, bij een toernooitje met lagere moeilijkheidsgraad welke ik even moest halen om meer toernooitjes te unlocken; 33-0 tegen Millwall :)
Haha, beetje magertjes :P

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20-09 16:05
Sinds zondag ben ik nu ook in het bezit van Fifa 11. In vergelijking met Fifa 10 vind ik de passing wel een stuk moeilijker gaan, maar daar is natuurlijk wel wat voor te zeggen want bij Fifa 10 ging het wel heel makkelijk.

Speel nu op World Class en kan het op zich wel bijbenen, creeeren van kansen vind ik nog wel lastig en mijn steekballen komen ook vaak niet aan of gaan niet in de richting waar ik ze heen wil hebben. Komt waarschijnlijk doordat ik van PES af kom en daar gaat het heel wat anders.

Grafisch verschilt het amper van 10, en de gezichten van de spelers vind ik minder mooi als in PES. Maar goed, ik heb deze gewoon gehaald omdat ik op PES was uitgekeken en hij bevalt tot nu toe prima.

• WickedWizard
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:09
Vandaag zou er een screenshot van FIFA 12 worden uitgegeven, zal waarschijnlijk niet in-game zijn. Ben toch wel benieuwd. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:45
Eerste FIFA 12 screenshot is een feit!
http://www.fifabenelux.co...2-screenshot-is-een-feit/

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
Beginnen ze nu alweer met die nietszeggende plaatjes....

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:58

MsG

Forumzwerver

Lijkt me gewoon een hoge resolutie render van een bepaald model. Weinigzeggend imo.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-09 15:13
Brazilie met de nieuwe rosters speelt echt bizar goed.
Hulk is een beer :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

quote:
MsG schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:52:
Lijkt me gewoon een hoge resolutie render van een bepaald model. Weinigzeggend imo.
Inderdaad. Ik lees liever wat ze gaan verbeteren. Geluid van de paal en lat mag wel weer zoals het in 10 was, nu klinkt het alsof je de bal op een zandzak schiet.

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
quote:
Exorcist schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:03:
[...]

Inderdaad. Ik lees liever wat ze gaan verbeteren. Geluid van de paal en lat mag wel weer zoals het in 10 was, nu klinkt het alsof je de bal op een zandzak schiet.
Geluid vind ik dan nog het minst belangrijk. Liever dat ze die 2 sec freeze eruit halen.

• Vlassie1980
Sinds een week nu Fifa 11 in bezit, moet zeggen dat ik nog heel erg aan de gameplay moet wennen. Ik heb de moeilijksheidgraad dan ook maar even teruggeschroefd van World Class naar Professional.

Mijn punten:
- Steekballen ( driehoekje op de PS3 ) komen ontzettend vaak niet aan. Komt volgens mij doordat ik vaak de knop te kort indruk, dan krijgt de verdediger altijd de bal. Wanneer ik de knop te lang ingedrukt hou dan is de steekbal te diep en gaat ie over de achterlijn of heeft de keeper hem.
Bij PES gaat dit toch wel een stukje soepeler.

- Stroperige passing, het lijkt wel of er een kleine vertraging inzit en het gaat niet helemaal soepel. Als ik even snel een harde pass wil geven en de knop wat langer ingedrukt hou wil het wel eens voorkomen dat de bal wordt ingepikt door de tegenstander.

- Waarom zijn die menu's zooooo traag? Screw die animaties, die zorgen alleen maar voor langere laadtijden.

• IJburger
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:12
sinds de laatste update van Fifa 11 op PS3 heb ik het volgende probleem:

Als ik online een Snelle Klassement match wil spelen, dan blijft ie de hele tijd zoeken binnen niveau's. Eerst zoeken binnen "Zelfde skillniveau" dan "binnen 5 niveau", dan "binnen 10 niveaus" en tenslotte 15 niveaus.

Af en toe pakt ie bij binnen 5 of 10 niveaus een tegenstander maar dan krijg ik gelijk de meldingen "gamesessie niet beschikbaar", "Tegenstander heeft de wedstrijd verlaten" of "Verbinding verbroken".

Weet iemand hier een oplossing voor? Heb al bijna een maand geen online match kunnen spelen, het begint te jeuken..

• Brik
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:20
Heb hetzelfde maar dan al sinds 6 maanden ofzo.

Als je dan wacht kun je een wedstrijd aanmaken. Dan joint er meerstal wel iemand binnen 30 sec en kan ik alsnog online spelen.

Gekke is dat ik bij teamplaywedstrijden er geen last van heb.

Iemand zin in een potje tegen mij binnenkort? Ik ben wel heel slecht (niveau 20 ofzo)

• WickedWizard
Heeft iemand anders er ook last van dat de EA servers down zijn? Kan sinds gisteravond niet meer inloggen. Mijn PS3 heeft wel gewoon internetverbinding, aangezien ik wel ben aangemeld op mijn account. Maar kan met geen mogelijkheid aanmelden bij de EA Servers. :?

edit: Oh, op m'n andere account doet hij het wel. Vreemd.. Als ik op m'n Europese account inlog lukt het ineens wel, maar normaal deed hij het ook altijd op m'n Amerikaanse (tot gisteravond dus).

WickedWizard wijzigde deze reactie 17-04-2011 15:37 (27%)

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 03-09 10:49
Goh, wat is dit spel toch waanzinnig slecht op het online gebied. Heb het spel nu meer dan 2 maanden maar tot nu toe is elk van de 20 matches die ik online gespeeld heb, beëindigd in een disconnect.

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 21:28
Zeker de PS3 versie?

Heb sinds kort de xbox360 versie met xbox live en bijna geen problemen. Alleen een a twee potjes met lag gespeeld.

De PS3 versie is echt ontzettend slecht t.o.v. de 360 versie. Spel heeft last van anti aliasing, frame-drops, time outs en online heb ik slechts een aantal potjes kunnen spelen zonder lag.

• DennZo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-01-2012
quote:
PuDy schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:35:
de xbox360 versie met xbox live en bijna geen problemen.
Eensgelijks
quote:
Spel heeft last van anti aliasing
Heb persoonlijk nog nooit gehoord dat je last kunt hebben van anti aliasing bij een game? :P
Anti aliasing heeft visueel toch alleen maar voordelen en is het kut als je het juist niet hebt?

• WickedWizard
quote:
DennZo schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:16:
[...]
Heb persoonlijk nog nooit gehoord dat je last kunt hebben van anti aliasing bij een game? :P
Anti aliasing heeft visueel toch alleen maar voordelen en is het kut als je het juist niet hebt?
Hij bedoelt dan ook een gebrek aan anti-aliasing, denk ik. :) Hoop ik. :X

• Vlassie1980
Gisteren werd ik halverwege een potje online er uit gegooid, dacht eerst dat mijn tegenstander weer eens quitte maar ik had gewoon geen verbinding met de EA servers meer.

Ik verdacht eerst nog mijn draadloze verbinding ( signaal is niet zo sterk, rond de 65% ) maar ik bleef gewoon heel de tijd ingelogd. Hopelijk gaat dit niet al te vaak voorkomen :(

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:24

nexhil

BAM!

quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:57:
Gisteren werd ik halverwege een potje online er uit gegooid, dacht eerst dat mijn tegenstander weer eens quitte maar ik had gewoon geen verbinding met de EA servers meer.

Ik verdacht eerst nog mijn draadloze verbinding ( signaal is niet zo sterk, rond de 65% ) maar ik bleef gewoon heel de tijd ingelogd. Hopelijk gaat dit niet al te vaak voorkomen :(
Wij werden rond 23:15u (dacht ik) met meerde mensen tegelijkertijd van de EA server af gegooid duurde een half uur ofzo voordat we weer konden connecten (xbox live werkte verder wel zonder problemen)

Kan iemand mij verder misschien helpen.
Als ik moet verdedigen met ons online team (als de any speler) en ik heb 2 verdedigers om een speler van de tegenstander staan, toch lukt het ze keer op keer er tussen uit te springen en met een speler van 1.60m een grote verdediger voor lul te zetten :D
Ik word er echt moedeloos van en heb echt het idee dat ik iets verkeerd doe.
Meestal hou ik A+B ingedrukt

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:09

Hupske

AFCA

quote:
nexhil schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:09:
[...]

Wij werden rond 23:15u (dacht ik) met meerde mensen tegelijkertijd van de EA server af gegooid duurde een half uur ofzo voordat we weer konden connecten (xbox live werkte verder wel zonder problemen)

Kan iemand mij verder misschien helpen.
Als ik moet verdedigen met ons online team (als de any speler) en ik heb 2 verdedigers om een speler van de tegenstander staan, toch lukt het ze keer op keer er tussen uit te springen en met een speler van 1.60m een grote verdediger voor lul te zetten :D
Ik word er echt moedeloos van en heb echt het idee dat ik iets verkeerd doe.
Meestal hou ik A+B ingedrukt
Als je op de xbox speelt zou je eens kunnen proberen om LT in te houden. Daarmee houd je de tegenstander voor je. En als hij er voorbij wilt, pak je meestal nog wel de bal af. Give it a try.

Ik heb nog nooit xbox live gehad, maar speel nu al 5 seizoenen carrière.
Onderhand word ik er een beetje moe van. Met West Brom Albion al 2 maal kampioen geworden en zit er nu eens over na te denken om xbox live te nemen alleen om fifa online te spelen.

Alleen lees ik hier toch wel veel over disconnecting etc. Is het de moeite waard om het aan te schaffen puur voor fifa online?
Wellicht kunnen jullie met goeie argumenten komen.

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:24

nexhil

BAM!

quote:
hupske schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:02:
[...]

Als je op de xbox speelt zou je eens kunnen proberen om LT in te houden. Daarmee houd je de tegenstander voor je. En als hij er voorbij wilt, pak je meestal nog wel de bal af. Give it a try.

Onderhand word ik er een beetje moe van. Met West Brom Albion al 2 maal kampioen geworden en zit er nu eens over na te denken om xbox live te nemen alleen om fifa online te spelen.

Alleen lees ik hier toch wel veel over disconnecting etc. Is het de moeite waard om het aan te schaffen puur voor fifa online?
Thanks! ik zal het even proberen.

Ik heb eigenlijk vrij weinig problemen met 1 op 1 potjes. Alleen als we met meer dan 3 personen als profclub spelen komt het wel eens voor dat het lijkt alsof je bewegingen 2 seconden out of sync zijn en iid zoals hierboven ook al ergens aangegeven wordt, dat het weer beter is nadat er een onderbreking is geweest door bv een uittrap of een ingooi.
Maar ook net zo vaak dat een onderbreking geen zin heeft en dat je met kramp in je hand de wedstrijd door moet zien te komen omdat alles wat je doet 2 seconden later gebeurt.

Wat zetten jullie trouwens standaard aan als je aan een potje begint? Ik heb vaak de neiging om het elftal op ultra defensief te zetten. Ik heb er een hekel aan dat er een persoon (80+) op randje buiten spel blijft staan op de middenlijn en zodra er lange bal komt ik met de slome standaard prof-club verdedigers de spits niet kan bijhouden en ze alleen op de keeper afstormen.

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 12:47
quote:
hupske schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:02:
[...]

Online spelen is zoveel beter dan offline! Zo kun je Ultimate team samen stellen en spelers verzamelen, is 1 op 1 spelen natuurlijk nooit hetzelfde omdat je telkens tegen andere spelers speelt en kun je je Virtual Pro in een club zetten zodat je met je club kan voetballen.

Online verveelt veel minder snel dan offline dus wat mij betreft is de aanschaf van Xbox Live meer dan waard. Maar als je twijfels zou je een nieuwe account aan kunnen maken en daarmee een maand gratis gebruik maken van Xbox Live zodat je kunt kijken of het voor jou het geld waard is.

• El_V
  • Laatst online: 19-09 16:12

El_V

psn=el_v

hoe zit het eigenlijk precies met die skill levels?

zit nu bij eentje 2150 punten.. die gaat omhoog en omlaag. best wel hoog maar helaas nog steeds een hoop mensen die internet eruit trekken als ze verliezen :s

en de andere score is 8000 ofzo.. geen idee wat die inhoudt

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:09

Hupske

AFCA

Ik zal het eens voor 1 maandje aanschaffen en bekijken of ik het wat vind.
En het lijkt met toch sterk dat je bij een nieuw account weer 1 maand gratis krijgt? Zo kan je account naar account blijven maken?

Zit trouwens alweer met veel plezier te wachten op Fifa 12, want hoop dat daar weer veel vernieuwing bij zit.
- Meer trucjes
- De handsballen. Worden er gewoon teveel van gemaakt
- Discutabel moment van buitenspel gewoon door laten gaan
- Voordeel regel wat korter maken.
- Spelers minder snel vermoeid laten raken. Als ik een doordeweekse wedstrijd heb, moet ik bijna me hele elftal veranderen. Aangezien de basis weer te moe is.
- De passing ziet er soms ook te stroef nog uit.

Voor de rest heb ik me er ook nog niet in verdiept, dus vraag me af of hier wat mensen er wat meer van weten.

Hupske wijzigde deze reactie 20-04-2011 17:33 (14%)

• Matsetst
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-07-2013
quote:
hupske schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:32:
En het lijkt met toch sterk dat je bij een nieuw account weer 1 maand gratis krijgt? Zo kan je account naar account blijven maken?
Kan max. 4 keer. Tevens moet je opnieuw beginnen met je gamepoints & save games ( voor die gamertag dan ).

Matsetst wijzigde deze reactie 20-04-2011 18:40 (3%)

• Exterminator
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21:38
Zojuist ook maar eens fifa voor de PC gekocht. Iemand in voor een online potje vanavond? :)

• qrst
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:28
Ik heb pas fifa 2011 voor de ps3 gekocht. Mijn probleem is dat als ik een wedstrijd offline speel het spel telkens een seconde of 2 stilstaat en dan weer verder gaat. Ik heb het soms meer dan 5x per wedstrijd. Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn ps3?

• SR8
  • Niet online
quote:
- FIFA 12 introduces the 'Impact Engine' which properly tracks and formulates contact between players, including their hips, knees etc.
- The AI will also keep track of areas of the body players have been injured during a match. Players can also become injured off the ball if abused too much, especially late in the game.
- FIFA 12 also introduces 'AI Vision Game' (rough translation), which promises to make passing more realistic. If you try to complete a pass to a player that's not within visible range, for example, it's less likely you'll complete the pass. EA hopes this will get rid of "blind passing".
- Personality Plus is more developed and should influence AI players' passes this time.
- AI is said to be "more human", with each player acting more or less according to his abilities. One example given is when an AI player sees Fabregas coming towards him with the ball, he'll act more carefully.
- OPM describes "new presentation" of matches in FIFA 12, which are said to be very much inspired by English football crowds.
- The game includes three new arenas, this time with integrated benches along the sidelines and "impressive lighting effects" according to OPM France.
- Integration of a new short dribble with the left stick.
- The game features a new camera that's noticeably closer to the ground.
- There's also a new menu interface that appears to be simpler and more ergonomic than before.
De eerste marketing bla bla bla feitjes op een rij.

• Rdeurloo
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-01-2017
Fifa is alleen online leuk, of met vrienden.
Jammer genoeg kan je nu niet online gamen!@

• vinom
Meer details FIFA 12 bekend gemaakt Nederlandse vertaling van wat hierboven staat.
Rooney gaat studio’s in voor opname FIFA 12 commerical

vinom wijzigde deze reactie 29-04-2011 14:35 (10%)

• WickedWizard
Ben ik de enige die drie nieuwe stadia wat karig vindt? :?

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Duurt nog ongeveer 6 maanden voordat die uitkomt dus nog tijd zat om dingen toe te voegen :)

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17:31

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
CaptainCharisma schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:35:
Ben ik de enige die drie nieuwe stadia wat karig vindt? :?
er staat: FIFA 12 zal drie nieuwe arena’s bevatten.

dus dat kan ook betekenen dat ze die trapveldjes bedoelen die je tijdens het laden ziet. Dat noemen zijn, geloof ik, arena's.

Hier wel stiekem de hoop dat de Jupiler League erin zit. Lekker een AGOVV of Fortuna naar de champions league lootsen :P

Player1S: Mixer

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
quote:
qrst schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:55:
Ik heb pas fifa 2011 voor de ps3 gekocht. Mijn probleem is dat als ik een wedstrijd offline speel het spel telkens een seconde of 2 stilstaat en dan weer verder gaat. Ik heb het soms meer dan 5x per wedstrijd. Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn ps3?
Ja ik heb het ook. Het probleem komt voor bij alle PS3 Slim 250/320GB (120gb verschilt) gebruikers. EA weet niet hoe ze het probleem kunnen oplossen dus je zal er mee moeten leven. Probeer maar een potje 11vs11 wanneer PSN back is. Het ziet er dan zo uit:

Je ziet dat je eerst een freeze krijgt en daarna spoelt ie snel door zeg maar omdat je online natuurlijk 2 seconden niet achter kan lopen hehe dus in totaal heb je er iets van 5/6 seconden last van. Echt belachelijk dat EA dit niet kan fixen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qrst
  • Laatst online: 11:28
quote:
Striptease schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:34:
[...]

Ja ik heb het ook. Het probleem komt voor bij alle PS3 Slim 250/320GB (120gb verschilt) gebruikers. EA weet niet hoe ze het probleem kunnen oplossen dus je zal er mee moeten leven. Probeer maar een potje 11vs11 wanneer PSN back is. Het ziet er dan zo uit:

[video]

Je ziet dat je eerst een freeze krijgt en daarna spoelt ie snel door zeg maar omdat je online natuurlijk 2 seconden niet achter kan lopen hehe dus in totaal heb je er iets van 5/6 seconden last van. Echt belachelijk dat EA dit niet kan fixen.
Bij mij is dit precies hetzelfde alleen speel ik offline. Ik heb echter verder gezocht en kwam erachter dat als je custom tracks gebruikt het spel daardoor vaker vast kan gaan lopen. Ik heb al mijn custom tracks gewist en ik heb die freeze nu 1 of 2 x per potje.

Ik ben juist overgestapt van PES omdat die zoveel bugs heeft, maar deze van EA vind ik toch wel heel lelijk! Slecht programmeerwerk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-09 00:20
Sta ik in de finale van de beker met VVV, kom ik 1 speler tekort vanwege blessures en een schorsing, nu moet ik de wedstrijd dus opgeven om met 3-0 te verliezen. Grrrrr.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MB23
  • Laatst online: 18:05
Ja zo heb ik de eredivisie verloren op 2 punten omdat ik halverwege het seizoen 5 wedstrijden op rij (die binnen 4 weken vielen) moest opgeven. Vlak voor het einde van het seizoen had ik weer 2 geblesseerde spelers en toen wilde ik met mijn VP een voorzet geven precies op het moment dat een tegenstander de bal afpakt waardoor ik dus ipv een voorzet een sliding maak en rood krijg en nog 2 wedstrijden niet genoeg spelers had en dus moest opgeven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
Ben nu al een tijdje bezig met Manager Mode, bevalt wel maar ik heb een aantal vraagjes:

Transfers:

- Is het ook mogelijk om een wishlist te maken van spelers die je wilt aantrekken in de transfer periodes?
Bij PES kan je een speler opzoeken en dan aan de scout list toevoegen zodat je vrij snel kunt handelen.

- Ik vind de manier van zoeken naar spelers maar irritant, in PES kan je gewoon browsen door alle teams door te bladeren, in FIFA kan je wel zoeken maar krijg je alleen maar de eerste 50 resultaten. Werk niet helemaal lekker, neem aan dat er geen andere mogelijkheden zijn?

- Meen me te herinneren dat ik in FIFA 10 een scout kon gebruiken, maar die kon ik nu niet meer vinden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:36:
Ben nu al een tijdje bezig met Manager Mode, bevalt wel maar ik heb een aantal vraagjes:

Transfers:

- Is het ook mogelijk om een wishlist te maken van spelers die je wilt aantrekken in de transfer periodes?

- Ik vind de manier van zoeken naar spelers maar irritant, in PES kan je gewoon browsen door alle teams door te bladeren, in FIFA kan je wel zoeken maar krijg je alleen maar de eerste 50 resultaten. Werk niet helemaal lekker, neem aan dat er geen andere mogelijkheden zijn?

- Meen me te herinneren dat ik in FIFA 10 een scout kon gebruiken, maar die kon ik nu niet meer vinden?
- Ja soort van mogelijk. Als je bijvoorbeeld Messi in de gaten wilt houden kun je hem opzoeken bij de transferlijst en dan druk je(op ps3) op driehoekje. Dan word die opgeslagen in een verlanglijst. Dan kun als je later gaat zoeken weer filteren op verlanglijst en zie je daar alle spelers die je hebt toegevoegd.

-Je kunt filteren op competitie en team.

-Zo'n scout als fifa 10 zit er inderdaad niet in. Maar je kunt wel bij transfers op aanbevelingen van een scout zoeken.

Over het hoe wat en waar moet je zelf maar even kijken. Weet ik niet uit mijn hoofd 8)7

Succes! :)

EnzymeNL wijzigde deze reactie 03-05-2011 18:09 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
quote:
EnzymeNL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:03:
[...]

- Ja soort van mogelijk. Als je bijvoorbeeld Messi in de gaten wilt houden kun je hem opzoeken bij de transferlijst en dan druk je(op ps3) op driehoekje. Dan word die opgeslagen in een verlanglijst. Dan kun als je later gaat zoeken weer filteren op verlanglijst en zie je daar alle spelers die je hebt toegevoegd.

-Je kunt filteren op competitie en team.

-Zo'n scout als fifa 10 zit er inderdaad niet in. Maar je kunt wel bij transfers op aanbevelingen van een scout zoeken.

Over het hoe wat en waar moet je zelf maar even kijken. Weet ik niet uit mijn hoofd 8)7

Succes! :)
Bedankt voor de antwoorden, is me nu al wat duidelijker allemaal :)
Vind de manier van zoeken minder makkelijk als bij PES maar ik kom er wel uit.

Heb nog een vraag:
Speel nu dus de manager mode, en ik speel vaak gelijk met 0-0 of boek meestal een krappe overwinnning van 1-0 of 2-0.
Ik heb nog erg veel moeite met het vinden van vrije ruimtes in de 16 van de tegenstander, ik kan prima in de buurt van de 16 meter komen, maar echt lekker een balletje er doorheen steken lukt nagenoeg nooit. Ik scoor vaak doordat ik een spits heb rondlopen die goed kan koppen, dus ik geef vaak met mijn wingers een voorzet en dan is het vaak wel raak.

Hebben jullie hier nog tips voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:55
snel combineren en er een steekpass doorheen gooien... Als het al vol is in de 16 krijg je hem daar niet snel tussendoor, das logisch...

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
Het probleem bij mij is dat ik in feite te veel naar de cornervlaggen wordt gepushed zoals in onderstaande afbeelding:

Op de plek van het rondje krijg ik die bal vrijwel nooit.

Bij PES was het nog wel eens mogelijk om dan uit te kappen en vervolgens naar binnen te rennen.
Bij FIFA lukt me dit niet en ben ik dan 9 van de 10 keer de bal kwijt, snel combineren lukt me ook niet want de passes gaan dusdanig traag dat de verdediging al weer kan anticiperen en me op een andere plek ook weer opwacht.

Ik zal vanavond wel wat meer 1-2tjes proberen te doen, misschien dat het dan wat beter gaat.
Online spelen kan ook leerzaam zijn maar dan moet het PSN network het wel doen he :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Wat ik vaak doe is 1-2tje met een hoge steekball over de verdediging :) Werkt prima 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
Vanavond gewoon even de moeilijkheidsgraad op Legendary gezet en verder gegaan met mijn Manager Mode met Real Betis. Kan nog redelijk meekomen moet ik zeggen, alleen jammer dat ik tot 2x keer toe een 1-0 voorsprong vlak voor tijd uit handen geef :P

Ga gewoon hiermee door, gotta learn it the hard way!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catch22
  • Laatst online: 13:55
Ik heb de squads geupdatet, maar Chicarito heeft maar 77 skillspunten (Man Utd) terwijl die echt heel goed is... Beetje apart. Of zijn die squads al lang geleden geupdatet? Had het namelijk nog niet geupdatet sinds ik hem heb.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
FIFA 12 scans voor wie er geïnteresseerd is: http://bit.ly/kFG3hH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 22:16
quote:
Vlassie1980 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:00:
Het probleem bij mij is dat ik in feite te veel naar de cornervlaggen wordt gepushed zoals in onderstaande afbeelding:
[afbeelding]

Op de plek van het rondje krijg ik die bal vrijwel nooit.

Bij PES was het nog wel eens mogelijk om dan uit te kappen en vervolgens naar binnen te rennen.
Bij FIFA lukt me dit niet en ben ik dan 9 van de 10 keer de bal kwijt, snel combineren lukt me ook niet want de passes gaan dusdanig traag dat de verdediging al weer kan anticiperen en me op een andere plek ook weer opwacht.

Ik zal vanavond wel wat meer 1-2tjes proberen te doen, misschien dat het dan wat beter gaat.
Online spelen kan ook leerzaam zijn maar dan moet het PSN network het wel doen he :P
Ik denk dat je 433 speelt. Bij 4321 en 41212 zal je hier veel minder last van hebben.

PSN: Stensie

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
vinom schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:16:
FIFA 12 scans voor wie er geïnteresseerd is: http://bit.ly/kFG3hH
Als er geen fifa 12 bij stond zou je zeggen dat dit screenshots van 11 waren.

of ben ik de enige? :X

• Resonance
  • Laatst online: 01-10-2015
quote:
Dersan schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:59:
[...]

Ik denk dat je 433 speelt. Bij 4321 en 41212 zal je hier veel minder last van hebben.
Dat zijn mijns inziens sowieso de twee fijnste formaties :)

(Xbox live tag: Sjagga)

• vinom
PC, Xbox 360 en Playstation 3 waarschijnlijk identiek in FIFA 12:
http://www.fifabenelux.co...lijk-identiek-in-fifa-12/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psvjw
quote:
vinom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:58:
Ik las de kop als identiek aan FIFA 11. Maar dát werd gelukkig niet bedoeld

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jellevdwerff
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-06-2011
hoop wel dat ze bij fifa 12 niet zo vaak commentaar zeggen van 'hij zet een tackle in." zo irritant.. overigens kan de kwaliteit van de commentatoren wel omhoog, en misschien variatie erin brengen met andere stemmen?

ook meer NL stadions zou welkom zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14:41
Met welk team spelen jullie tegen barca?

Ik speel nu met Chelsea maar ik heb best wel veel moeite met verdedigen tegen barca. Ik speel natuurlijk wel online of tegen vrienden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:15

Koppensneller

winterrrrrr

Ik speel op de PC regelmatig online, maar zo af en toe kom ik van die grapjassen tegen die na een verliespartij lekker niks doen in het scherm waar gevraagd wordt om een rematch. Na 10 min ben ik dat meestal wel zat, en Alt-F4 ik de boel maar, maar dan krijg ik wel een 3-0 aan mijn kont. Iemand een idee wat daar tegen te doen valt?

Ratelbak - Lapflop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Egootje
  • Niet online
quote:
vinom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:58:
Eerst zien dan geloven. Dat beloofden ze vorig jaar ook.

Heb tijdens PSN downtime wat op singleplayer PC gespeeld. En dat is qua gameplay eerder FIFA 9/10 dan 11. Maar ik hoop dat die volwaardige PC build er echt komt. Want op mijn PS3 is het echt geen vlotte bedoening. Ik had een tijd terug ook last van verschrikkelijk veel kleine hang-ups tijdens multiplayer én singleplayer. Had ergens gelezen dat het door trage IO zou kunnen komen dus wat schijfruimte vrijgemaakt en alle FIFA gamefiles verwijderd. Dit heeft het iets vlotter gemaakt, maar heb toch nog steeds heel wat willekeurige schokken. Ik had ergens gelezen dat een schijf met hogere RPM zou helpen. Maar om daar nu mijn schijf voor te vervangen. 8)7

En de potjes op PSN zijn van 4/5 zo laggy dat het nauwelijks speelbaar is. Ik stel me toch vragen bij die netcode, haast nooit last in andere P2P multiplayer games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19-09 15:18
Balen.. PSN online, maar Live-Season lukt niet omdat de Store offline is |:(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psvjw
quote:
Egootje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:56:
[...]
En de potjes op PSN zijn van 4/5 zo laggy dat het nauwelijks speelbaar is. Ik stel me toch vragen bij die netcode, haast nooit last in andere P2P multiplayer games.
Dat ligt dan toch echt aan je eigen verbinding. Ik heb ook wel eens een lag-momentje maar dat is in ongeveer 1/4 van de wedstrijden 1 a 2 keer voor een seconde of 3.

Is nog steeds vervelend, maar nauwelijks speelbaar wil ik het nioet noemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
KoppenSneller schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:43:
Ik speel op de PC regelmatig online, maar zo af en toe kom ik van die grapjassen tegen die na een verliespartij lekker niks doen in het scherm waar gevraagd wordt om een rematch. Na 10 min ben ik dat meestal wel zat, en Alt-F4 ik de boel maar, maar dan krijg ik wel een 3-0 aan mijn kont. Iemand een idee wat daar tegen te doen valt?
Zit daar geen timer op? Op de PS3 als 1 van de 2 'nee' kiest, gaat hij volgens mij automatisch terug.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:15

Koppensneller

winterrrrrr

Ja, zo'n timer zit er wel op, maar als die klaar is met aftellen gebeurt er niets. Superhandig ;)

Ratelbak - Lapflop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
quote:
Egootje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:56:
[...]
Eerst zien dan geloven. Dat beloofden ze vorig jaar ook.
FIFA 11 op de PC is identiek aan FIFA 10 op de consoles. Dat is er beloofd, maar dat is dit jaar dus anders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supreme
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:26
Kan iemand me tippen hoe je corners online verdedigd? Gewone gameplay dus.... Ik verlies altijd door een corner, dat is mn enige zwakke punt. Ik kan ze maar niet verdedigen. Echt 5/10 gaan erin bij mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:37

Morenoo91

Flexible Mexican

quote:
Supreme schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:34:
Kan iemand me tippen hoe je corners online verdedigd? Gewone gameplay dus.... Ik verlies altijd door een corner, dat is mn enige zwakke punt. Ik kan ze maar niet verdedigen. Echt 5/10 gaan erin bij mij.
Ik gebruik altijd het de mannetje die de eerste tegenstander dekt, en positioneer hem tussen de 1e paal en de tegenstander en daar komt de bal meestal.
Als ie midden/achter terechtkomt op een speler als Pique/Drogba kan je er niks aan doen :)

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• slico
  • Laatst online: 20-09 18:47
Het netwerk is weer online, maar ik zit meteen met een volgend probleem:
Playstation herkent mijn online pas niet meer. Ik had Fifa 11 2ehands gekocht en had later een Online Pas gekocht. Hij gaf soms al aan dat hij hem niet meer herkende, maar als je dan klikte op kopen, herkende het systeem hem weer.
Nu kan je echter niet meer aangeven dat je er één wil kopen, omdat de Playstation Store eruit ligt. Iemand een idee wat te doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SR8
  • Niet online
Eerst inloggen op PSN en dan FIFA opstarten.

In het begin had ik ook last van dat probleem en dit 'truukje' werkte dan, en vroeg ie niet naar de code.
Geen echte oplossing dus, maar dan kan je wel online spelen. (althans, als het bij jou ook werkt)

SR8 wijzigde deze reactie 17-05-2011 23:13 (43%)

• Polycom

• vinom
Duitse FIFA 12 cover plus nieuwe screens
Mochten jullie dit FIFA 12 nieuws zo af en toe als vervelend ervaren, zeg het even.

vinom wijzigde deze reactie 19-05-2011 21:34 (37%)

• SR8
  • Niet online
Ik had gehoopt dat ze in FIFA12 wat aan die 'pressure' zouden doen, maar ik zag gister een screenshot (van een nieuwe camera-positie) op het EA forum, waar er 5 man in de halve middencirkel stonden (4 van Chelsea, 1 van Arsenal zo uit mijn hoofd).

Edit: Hier nog een filmpje over o.a. de Impact Engine.

Edit2: Nieuwe link: YouTube: ‪Fifa 12 leaked video new features‬‏

Fimpje wordt steeds verwijderd of op privé gezet. EA is er volgens mij niet blij mee dat het was uitgelekt, want er werden gister ook al meerdere topics met dit filmpje verwijderd op het EA forum.

SR8 wijzigde deze reactie 20-05-2011 15:35 (76%)

• psvjw
quote:
Zesje ;)

Nee, geintje. Die zit er echt geweldig in. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 12:47
quote:
SR8 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:48:
Ik had gehoopt dat ze in FIFA12 wat aan die 'pressure' zouden doen, maar ik zag gister een screenshot (van een nieuwe camera-positie) op het EA forum, waar er 5 man in de halve middencirkel stonden (4 van Chelsea, 1 van Arsenal zo uit mijn hoofd).

Edit: Hier nog een filmpje over o.a. de Impact Engine.

YouTube: ‪Fifa 12 leaked video new features‬‏
Die 'halve' overtredingen zien er wel erg vet uit! Over slidings heen springen en geraakt worden maar wel doorvoetballen ziet er erg realistisch en soepel uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Jeujj we kunnen eindelijk dribbelen als we de bal afschermen.
Mooie salto ook trouwens van die Chelsea meneer op 5.33 d:)b
Ziet er goed uit die impact engine, vernieuwde blessures en shared collisions _/-\o_

EnzymeNL wijzigde deze reactie 20-05-2011 14:52 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SR8
  • Niet online
Wel een beetje te veel "over the top" die salto :P
Maar ze hebben nog wel een aantal maanden om dat te perfectioneren.

SR8 wijzigde deze reactie 20-05-2011 14:54 (50%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja hopelijk word er nog wel wat gedaan aan de animaties. Het oogt wat stijfjes.

http://youtu.be/Dw2M707tq2I
hier in betere kwaliteit

EnzymeNL wijzigde deze reactie 20-05-2011 15:44 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Nieuwe screens: http://bit.ly/j7RVJP

vinom wijzigde deze reactie 20-05-2011 19:50 (216%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

dit zijn in-game screenshots? Die vrije trap screenshot lijkt me wel erg opgepoetst :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Laatst online: 18:23
YouTube: ‪FIFA 12 Leaked video. Contains new features and gameplay!‬‏ voor de mensen die het gemist hebben (geen idee hoelang dit er op blijft)

• Darwish
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01-10-2014
Ik heb een klein probleempje en hoop dat iemand hier er antwoord op heeft.
Als ik 1v1 doet en ik speel over naar een anderen speler dan speelt die speler de bal een stuk vooruit, zonder dat ik maar enige knop indruk. dat is maar aan 1 kant van de team, bij de anderen doet ie het wel juist. Ik heb nog naar controller instelling gekeken maar die zijn hetzelfde als de anderen controller.

op de PS3

• ReMCoDijKSTRa
Wat zit mijn goal er toch lekker in met ronaldo, een vliegende hak xd

Genoa 0 – 2 Inter http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/76637625

• Polycom
quote:
ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:29:

wow epic :D

Welk level zijn 'jullie' eigenlijk online? Ik zwerf rond level 26/27..

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:

Ja dies wel sick! :9~ _/-\o_

• afca123
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-10-2018

afca123

PSN Blasterus15

Heeft iemand nog mooie ajax Chants voor ps3 ? Het ajax clublied in de rust three little birds en aan het eind Je kunt winnen of verliezen ofso? Ik kan ze nergens vinden. Iemand link?
ty online psn Blasterus15

• vinom
quote:

Heel slim dat je hem hebt ingestuurd voor Goal van de Maand! :)

• MsG
  • Laatst online: 17:58

MsG

Forumzwerver

Zijn dat een paar ingebouwde acties ofzo, die bij bepaalde topspelers horen? Goal ziet er erg gaaf uit :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• giganielsie
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14:41
quote:
PuDy schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:51:
[...]

wow epic :D

Welk level zijn 'jullie' eigenlijk online? Ik zwerf rond level 26/27..
Ik ben nu level 12 >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
Vanavond weer even offline gespeeld met Manager Mode, en wat een frustraties weer. Ik blijf erbij: Je moet PES kopen voor offline / Master League en Fifa om online te gaan.

PES: Online ruk / Master League nog altijd fun
FIFA: Manager mode en Offline zijn ruk / Online veel beter als PES.

My 2 cents ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
FIFA 12 Impact Player Trailer: http://bit.ly/jfsI6a

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
vinom schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:28:
[...]

Heel slim dat je hem hebt ingestuurd voor Goal van de Maand! :)
inderdaad! Ik heb gestemt :P
Als je een youtube kanaal hebt misschien ook leuk om 'm daar op te zetten(anders wil ik het wel voor je doen hoor met credits :9 ). Heb 1 keer eerder zo'n scorpion kick goal gezien maar die was van veel mindere kwaliteit 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19-09 15:18
Ben zelf echt gek op Live Season, maar gezien het feit dat PSN nog altijd niet 100% online is kan dit niet :(

Nu maar eens een eigen landencompetitie gemaakt.
Zelf spelen met Nederland (zwaar underrated in Fifa11) tegen Duitsland, Engeland, Spanje, Brazilië, Argentinië, Frankrijk (zwaar overrated) en Portugal.

Tijdje niet meer gespeeld, maar moet zeggen dat het verrassend leuke wedstrijden zijn. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-09 14:54
quote:

Zo scoorde Van der Vaart ooit tegen Feyenoord, prachtig doelpunt _O_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
quote:
EnzymeNL schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:55:
[...]

inderdaad! Ik heb gestemt :P
Als je een youtube kanaal hebt misschien ook leuk om 'm daar op te zetten(anders wil ik het wel voor je doen hoor met credits :9 ). Heb 1 keer eerder zo'n scorpion kick goal gezien maar die was van veel mindere kwaliteit 8)
ga je gang.
quote:
MsG schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:22:
Zijn dat een paar ingebouwde acties ofzo, die bij bepaalde topspelers horen? Goal ziet er erg gaaf uit :).
Deze was met C. Ronaldo bij inter

ReMCoDijKSTRa wijzigde deze reactie 27-05-2011 19:07 (24%)

• psvjw
quote:
afca123 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:11:
Heeft iemand nog mooie ajax Chants voor ps3 ? Het ajax clublied in de rust three little birds en aan het eind Je kunt winnen of verliezen ofso? Ik kan ze nergens vinden. Iemand link?
Ik heb die van PSV voor je. :*)

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
psvjw schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Ik heb die van PSV voor je. :*)
Kan die van mij wel wat Utrecht chants krijgen :D
quote:
O-) *O*

EnzymeNL wijzigde deze reactie 28-05-2011 10:26 (34%)

• audio2009
  • Laatst online: 20-10-2014
hallo,

ik heb geen idee of dit eerder is voorgekomen, maar toen ik vanmiddag mijn ps3 opstartte kreeg ik de volgende problemen:

1) In mijn carreer mode waren enkele spelers 'verdwenen' en stond er geen naam meer bij, enkel hun alg waarvan dat een hele vreemde waarde was, bijv -78934578
2) toen ik vervolgens de volgende wedstrijd wilde spelen, stonden de namen er bij teammanagement wel bij, alleen stonden ze niet op het veld waardoor ik met 8 man voetbalde

weet een van jullie hier een verklaring voor?

mvg

EDIT: 3) Toen ik deze 3 missende spelers wilde wisselen tijdens de wedstrijd liep het spel vast.

Misschien save file corrupt ofzo?? :S

audio2009 wijzigde deze reactie 28-05-2011 13:39 (11%)

• Matsetst
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-07-2013
quote:
afca123 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:11:
Ik heb ze gewoon van youtube filmpjes geript, niet echt super kwaliteit maar dat gaat nooit echt lukken vrees ik.

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
audio2009 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:36:

weet een van jullie hier een verklaring voor?
Volgens mij is dit op te lossen door in Fifa alle opstellingen te herstellen, staat wel ergens tussen de edit teams optie geloof ik.
Ik heb het probleem ooit ook gehad en het volgens mij op die manier opgelost.
Het is iig op te lossen.

Only fools are enslaved by time and space.

• audio2009
  • Laatst online: 20-10-2014
quote:
LoneRanger schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:38:
[...]

Volgens mij is dit op te lossen door in Fifa alle opstellingen te herstellen, staat wel ergens tussen de edit teams optie geloof ik.
Ik heb het probleem ooit ook gehad en het volgens mij op die manier opgelost.
Het is iig op te lossen.
worden dan ook de opstellingen die je zelf gemaakt hebt verwijderd en de spelers die ik in mijn carrière heb gekocht dan ook?

• Tremium
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11-01-2014

Tremium

Belg!

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76889072
Ik ben toch wel trots op dit doelpunt :P.

• Morenoo91
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:37

Morenoo91

Flexible Mexican

quote:
Tremium schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:19:

Ik ben toch wel trots op dit doelpunt :P.
Hij is wel nice, zo eentje is ook tegen mij gescoord helaas :(

PSN: MGFlexican.

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
audio2009 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:40:
[...]

worden dan ook de opstellingen die je zelf gemaakt hebt verwijderd en de spelers die ik in mijn carrière heb gekocht dan ook?
Volgens mij niet maar ik had dat probleem in fifa10 [lang geleden] en volgens mij kon ik toen gewoon verder waar ik gebleven was.
Desnoods maak je een backup van je savegames naar een usb-stick ofzo.
Hoe dan ook, nu kun je niet verder en een andere oplossing is er niet zover ik weet.
Als je het allemaal 100% zeker wilt weten moet je even gaan neuzen op het EA forum.

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True