we gaan met 3 man wat questen in de nieuwe gebieden, maar ook veel instance runnen.. ik ga op mijn warrior (prot),er is een holy pala en een frost dk.. lijkt me wel een leuke groep om door de nieuwe gebieden heen te lopen, alles te pullen en maar neer aoe'en (als dat nog lukt :d).Hiroj schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:12:
Na een tijdje te zijn gestopt ben ik weer begonnen met het spelen van WoW!
Ik was tijdelijk (anderhalve maand) gestopt met het spelen, omdat ik geen behoefte meer had aan ICC e.d.
Kort samengevat: het werd nogal saai.
Gisteren alvast digitaal Cataclysm gekocht, werkt op zich toch wel lekker zo via de Blizzard Store.
Na zo'n 5 minuten was mijn account cata-ready, dit mede door een hoge internet snelheid.
Vanavond ga ik mij eigen inloggen om zo het eerste uurtje te kunnen spelen, daarna moet ik wel slapen aangezien ik om 8 uur 's ochtends rijles heb. Ben dan ongeveer vanaf half 11 hardcore aan het levelen tot een uur of 7, omdat ik ook nog eens naar een verjaardag moet. Daarna maak ik de rest van het levelen wel af in de avond en in het weekend
Waar gaan jullie als eerst levelen? Ik ga naar dat onderwater gebeuren, lijkt me toch wel het tofst om te zien!
Ben ook echt super benieuwd naar de nieuwe dungeons.. ook nieuwe gear.. whoei!. zit nu op het werk.. heb vanaf morgen vrij.. maar zit nu al sinds 8 uur naar me cata wallpaper te staren... fireworks staat open, maar nog geen zin om wat te gaan ontwerpen
13:37