Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:46

DarkUnreal

Postmaster General

Hiroj schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:12:
Na een tijdje te zijn gestopt ben ik weer begonnen met het spelen van WoW!
Ik was tijdelijk (anderhalve maand) gestopt met het spelen, omdat ik geen behoefte meer had aan ICC e.d.
Kort samengevat: het werd nogal saai.

Gisteren alvast digitaal Cataclysm gekocht, werkt op zich toch wel lekker zo via de Blizzard Store.
Na zo'n 5 minuten was mijn account cata-ready, dit mede door een hoge internet snelheid.
Vanavond ga ik mij eigen inloggen om zo het eerste uurtje te kunnen spelen, daarna moet ik wel slapen aangezien ik om 8 uur 's ochtends rijles heb. Ben dan ongeveer vanaf half 11 hardcore aan het levelen tot een uur of 7, omdat ik ook nog eens naar een verjaardag moet. Daarna maak ik de rest van het levelen wel af in de avond en in het weekend :D

Waar gaan jullie als eerst levelen? Ik ga naar dat onderwater gebeuren, lijkt me toch wel het tofst om te zien!
we gaan met 3 man wat questen in de nieuwe gebieden, maar ook veel instance runnen.. ik ga op mijn warrior (prot),er is een holy pala en een frost dk.. lijkt me wel een leuke groep om door de nieuwe gebieden heen te lopen, alles te pullen en maar neer aoe'en (als dat nog lukt :d).

Ben ook echt super benieuwd naar de nieuwe dungeons.. ook nieuwe gear.. whoei!. zit nu op het werk.. heb vanaf morgen vrij.. maar zit nu al sinds 8 uur naar me cata wallpaper te staren... fireworks staat open, maar nog geen zin om wat te gaan ontwerpen :p.. GIEF CATA!!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384805

hey ik kreeg dit mailtje zou dit een echt mailtje van blizzard zijn ?

Greetings,
An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the
account in question is being sold or traded.
As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here:
WoW -> Legal -> End User License Agreement
and Section 8 of the Terms of Use found here:
WoW -> Legal -> Terms of Use
The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the
action to be taken against your account.
If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can,
and will be suspended/closed/or terminated. In order to keep this from occurring,
you should immediately verify that you are the account.
To verify your identity please visit the following webpage:
Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues.
Thank you for your time and attention to this matter,
and your continued interest in World of Warcraft.
Blizzard Entertainment Inc Account Administration Team
P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623
Blizzard Entertainmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:54

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 384805 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:02:

Greetings,
An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the
As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here:
and will be suspended/closed/or terminated. In order to keep this from occurring,
Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues.
Blizzard Entertainmen
toon volledige bericht
Wat denk je zelf?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:35
Nee kan niet echt zijn, zo te zien moet je je account verifiëren via een link en dan moet je waarschijnlijk je wachtwoord opgeven, terwijl blizzard nooit om een wachtwoord vraagt.
Scam dus.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384805

ok, bedankt voor de snelle reacties... nou ik wist het niet helemaal ckr dus vandaar dat ik het hier vraag liever het ckere voor het onckere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal

DarkUnreal

Postmaster General

Anoniem: 384805 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:07:
ok, bedankt voor de snelle reacties... nou ik wist het niet helemaal ckr dus vandaar dat ik het hier vraag liever het ckere voor het onckere :)
als je goed kijkt naar de link, zie je ook dat hij niet naar eu.battle.net verwijst maar naar een of ander faal adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

In order to keep this from occurring,
- Dergelijke mailtjes van Blizzard worden via een script verstuurd, dus, geen kans op eenmalige menselijke type/taalfouten.
- Alvorens dergelijke mailtjes worden opgenomen in de scripts van Blizzard wordt er toch wel uitvoerig gecontroleerd dat het een en ander klopt op het gebied van spelling, grammatica en zinsconstructie.

... 'you are the account.' ? *grin*

Enfin, het werd al gezegd - wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal

DarkUnreal

Postmaster General

psychodude schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:49:
Jaja, zo net nog even die 2 daagjes voor Cata, hacked :p.

heel verhaal
hmm.. tijdje terug gaf gMail mij ook de melding dat iemand, of iets :p, vanuit China geprobeerd heeft op mijn account in te loggen.. nu zocht er niet gelijk chineese wow hackers achter... maar tzou zomaar kunnen (zeker omdat ik al 2x eerder gehacked ben.)..

wat een trieste lui ook.. die hackers :S

vroeger gingen ze nog farmen om hun gold te verkopen (want ik neem aan, dat de meeste goldsellers ook de hackers zijn).. nu gaan ze maar accounts hacken.. bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

i think it's legit Bro...

|:(

[ Voor 71% gewijzigd door vhal op 06-12-2010 09:35 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkUnreal schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:24:
wat een trieste lui ook.. die hackers :S

vroeger gingen ze nog farmen om hun gold te verkopen (want ik neem aan, dat de meeste goldsellers ook de hackers zijn).. nu gaan ze maar accounts hacken.. bah!
Tja, het is een miljoenen markt, dan doe je alles om aan gold te komen :P Niet veel anders dan die 'kijk wie jou geblokkeerd heeft op msn!' crapzooi, principe is hetzelfde.

Sinds vorige week al niet meer ingelogt, mede door GT5, enkel 1 ICC run gedaan waar ik bij boss 3 al geen zin meer had :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:05
Van het weekend lekker wat door gespeeld op mijn Dwarven Shaman. Vanaf level 20 wordt dat best een leuke class :).

Ze is nu level 32 (30 volgens armory). Loop alleen qua questline achter op mijn level (moet nu zelfs low level quests tracken). Heb intussen 2 zone quest achiements binnen. (Dun Morgoth en Wetlands). Ben begonnen in Arathi Highlands, maar daar hoef je maar 18 quests. (Heb er intussen 9 op zitten).

Maar vanaf morgen ga ik weer verder met mijn druid te levelen in Cataclysm. Questen als moonkin en instances als resto.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-05 18:04
Gisteren even een char overgezet naar Moonglade (Horde). Iemand anders hier nog met chars op Moonglade aan horde zijde?
Ging nog lekker, ik heb mijn belf paladin overgezet naar Moonglade en direct een race change naar tauren gedaan. Bij het inloggen kreeg ik de melding dat de naam aangepast moest worden en net dat ik bezig was ramt mijn zoontje op het toetsenbord :P Dus mijn naam is nu niet helemaal zoals het hoort.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze?

Een female Dwarf? Cool! Die zie je opvallend weinig. Nee, echt, let er maar eens op, in vergelijking met andere class/gender combinaties. Het is zelfs zo erg, ten tijde van vanilla, op de eerste server waar ik destijds op speelde - daar was gewoon geen actieve female Dwarf Rogue. Echt gewoon geen enkele. En van andere classes zeer weinig female Dwarves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow wacht eens even 7 december is vannacht al... ik had in mijn hoofd dat wij pas morgenavond om 00:01 los konden.... loool

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Weekendboekje

Heb mijn doel voor de release kunnen halen. Wilde mijn Drood op minstens lvl 30 hebben. Tikte gisterenmiddag lvl 33 aan. Moet zeggen dat een Feral Drood erg lekker speelt. Heerlijk om zo quests te doen, weinig downtime en zelden dood. Wordt vanaf morgen weer wennen als ik op mijn priest ga, maar kan niet wachten om die op lvl 85 te hebben.

Was nog wel leuk, liep voor een quest Stonetallon Mountains in en ineens was alles rood, ik dacht eerst dat het voor de quest was, dus liep lekker rustig door en kilde wat mobs en ineens, splash, dood en een achievement rijker (helaas niet op mijn priest waar ik 'm zo graag op wilde) Hebben ze wel enorm mooi gedaan vond ik.

En helaas was ik niet bij de raid, maar ons guild heeft LK down gekregen gisteren, baal baal, maar wel super dat ze dat voor Cata nog hebben kunnen halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Thorval op 06-12-2010 09:57 ]

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Was me trouwens opgevallen dat Dual talent spec nu al op lev 30 kan en nog maar 10 gold kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41

Greetings,
Blizzard Entertainmen
toon volledige bericht
lol heb soort gelijk mailtje gekregen, later zelf ingame een whisper van blizz.employee ofzo dat ik naar die en die website heen moest bla bla

kreeg als antwoord van mij een stfu fool. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:06
Kunnen we nu vannacht echt om 0:01 gaan beginnen? of zal het eerder/later worden?

In het geval dat het later is ga ik eerst slapen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

kleefei schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:12:
Kunnen we nu vannacht echt om 0:01 gaan beginnen? of zal het eerder/later worden?

Als Blizzard zijn zaken op orde heeft kan je inderdaad om 1 min over 12 spelen.

zo me Female dwarf shaman is bijna Northrend klaar. Elemental is behoorlijk OP'ed in zowel pve (2 shot mobs lol) en pvp (Thunderstorm in EoTS, love it :D)

Gisteren ook gelijk een racechange aangevraagd voor me DK dus die gaat vannacht gelijk over naar Worgen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

kleefei schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:12:

Volgens de melding die je krijgt als je deze pre-dld, kunnen we vanaf 00:01 op de servers.

Ik heb echter ook geruchten gehoord dat we er vanavond om 22.00 al zouden op kunnen. Zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Gohan-san schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:53:
ow wacht eens even 7 december is vannacht al... ik had in mijn hoofd dat wij pas morgenavond om 00:01 los konden.... loool
With stupid, nu wil ik liever op mijn druid verder die level 48 is, alleen 80(85) is nog zo ver weg :'(

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

JapyDooge

NoxiousPluK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 10:16
Wow's art design is echt prachtig, helemaal nu de oude wereld een flinke update gehad heeft. Hierbij even wat screenshots van mijn kant.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4126/5029315381_d8dd4bf520_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4105/5029932804_c80497c78c_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4090/5029932104_0a040e82d8_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4152/5029931634_c49e0fd32e_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5044/5217779552_eee8f73e9c_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4085/5217773906_8cf8a4bf21_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4089/5029932336_92019339b7_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4129/5217194731_9de1176b1b_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5007/5217182401_7d81c0b686_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4104/5029297951_f23750e838_z.jpg

Trouwens iemand al cataclysm gespot in de shops?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 16:42
Anoniem: 384805 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:07:
Godverdomme zeg. Ik ben geen taalnazi maar is het dan zo f-in' veel moeite om EEN hele letter meer te typen bij het woord "zeker".

"onckere", hoe de neuk kom je d'r op 8)7

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
Hydra schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:44:
[...]

Godverdomme zeg. Ik ben geen taalnazi maar is het dan zo f-in' veel moeite om EEN hele letter meer te typen bij het woord "zeker".

Helemaal mee eens hydra, ik voel me gewoon verdomd oud wanneer ik dergelijke taal probeer te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
[...]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 15:31

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Heb vorige week al de digitale versie gekocht, hoop daarmee wat opstart/installatie en dergelijk release ellende te ontwijken, en kan vannacht 0:01 lekker inloggen en de eerste quests gaan doen! :9~

Dat word weer XP farmen de komende weken, schijnt allemaal niet zo hard te gaan tenzij je 24 uur per dag speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

/signed. Het doet iemand over komen als 6 jarige.

En ik ben zelf een dyslect (duurde ook even voordat ik door had wat de coitus daar stond), en nederlands is niet mijn eerste taal.

Ok, even wat tips nodig:

Wat is de allerbeste plek om te starten? Ik zat te denken aan naast de flightmaster in de hoofdstad te gaan staan om vliegen te kunnen leren, 100 meter verderop archeology op te pikken en dan in een rechte lijn naar MT te vliegen om daar leeker phazed doorheen te rennen en wat minder last van de rest te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 23:04
cataclysm ligt in de mediamarkt in heerlen.
i'm just saying.

ik heb hem gepreorderd online dus ik wacht fijn ,
kan toch niet beginnen om 00:01 want ik heb school en stage tot 6 uur .

ik snap niet waarom jullie allemaal snel snel lvl 85 willen zijn.
ik ga rustig aan doen eerst even een worgen traine.
je betaald wel 30 euro dr voor dan wil ik niet in 3 dagen al hoogste lvl zijn.
maarja sommige willen raiden met de guild enzo i get that.

[ Voor 41% gewijzigd door baxic op 06-12-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baxic schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:08:
cataclysm ligt in de mediamarkt in heerlen.
i'm just saying.

ik heb hem gepreorderd online dus ik wacht fijn ,
kan toch niet beginnen om 00:01 want ik heb school en stage tot 6 uur .
ach ik werk dinsdag ochtend gewoon weer, en ik ga ook tot 0300 snachts door :).
Heb de hele vakantie die ik had genomen afgeblazen zodatg ik die kan gebruiken voor het klussen in me huis.
Jammer voor WoW

Maja eind Januari haal ik het wel in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
2 weken vakantie over 1 week dus dan ding ik wel 85 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 08-05 16:13
Oh shit, vanavond is het al zover... Ik had morgen avond in mijn hoofd :)

WAt de meest efficiente route is weet ik niet, maar zelf ga ik eerst naar Blackrock Mountain om daar de Caverns te ontdekken. Dan snel naar Stormwind om vliegen te trainen en dan door naar Vash denk ik. Daar kan ik dan gaan questen en Throne of the Tides ingang ontdekken.

Ben tank dus wil questen afwisselen met dungeons runnen. BRC en Throne zijn dan een mooi begin. Vrees dat voor een warrior questen sowieso lastig wordt met het taggen van mobs. Op beta was het al een ramp in ieder geval, maar wie weet kan ik een groepje maken met een ranged DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Morrar schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:18:
Oh shit, vanavond is het al zover... Ik had morgen avond in mijn hoofd :)

WAt de meest efficiente route is weet ik niet, maar zelf ga ik eerst naar Blackrock Mountain om daar de Caverns te ontdekken. Dan snel naar Stormwind om vliegen te trainen en dan door naar Vash denk ik. Daar kan ik dan gaan questen en Throne of the Tides ingang ontdekken.

Ben tank dus wil questen afwisselen met dungeons runnen. BRC en Throne zijn dan een mooi begin. Vrees dat voor een warrior questen sowieso lastig wordt met het taggen van mobs. Op beta was het al een ramp in ieder geval, maar wie weet kan ik een groepje maken met een ranged DPS.
Werkt de remote niet meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

JapyDooge

NoxiousPluK

Vliegen kun je nu al trainen toch?
Naast de gryphon master dude in SW... Ik heb het al weken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Remote werkt prima, maar kom je wel in de bar terecht :) Ik ga liever gewoon vanavond iets van te voren die kant op.

Vliegen kun je trainen, maar nog niet de flight master's license die je nodig hebt om in Azeroth te vliegen (behalve dan een enkeling door een bug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

De ingang van Blackrock Caverns zit niet in de van blackrock depths fyi.
Deze zit in de buurt van waar je de quest kan oppakken voor je attunement BWL.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe kom ik in de nieuwe levelingsgebieden? :+ Voel me echt ee enorme noob, maar bij de vorige patches was het redelijk duidelijk waar je heen moest, boot of portal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-04 07:47
Even een vraag.
Ik heb nu een sinds vanmorgen een druid van level 80, ook heb ik een DK van lvl 80.

Nu was de vraag; Welke zal ik met welke spec doorlevelen? Ik zelf zat te denken aan mijn druid en dan in feral. Ik ben begonnen als Balance, sinds level 40 ook healing er bij. Sinds level 75 heb ik mijn Boomkin vervangen door een feral. Ik heb alle gear nog, dus hoe zal ik door levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shoombak schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:29:
Hoe kom ik in de nieuwe levelingsgebieden? :+ Voel me echt ee enorme noob, maar bij de vorige patches was het redelijk duidelijk waar je heen moest, boot of portal ;)
Normaal gezien zullen we questen kunnen opnemen in SW/Orgrimmar om dan naar de nieuwe gebieden te trekken. Weet zeker dat dit voor Vash het geval is, MH vermoedelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jeetje, nu al.

Pff, ik zal de uitbreiding morgen even ophalen ergens en dan samen met Krook levelen in Lingering :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 09:42
Je neemt de quests up van het Warchiefs bord en dan gewoon volgen :)

Edit: te laat, tgaat hier weer snel!

[ Voor 5% gewijzigd door Paterpor op 06-12-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martijnprijt schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:31:
Even een vraag.
Ik heb nu een sinds vanmorgen een druid van level 80, ook heb ik een DK van lvl 80.

Nu was de vraag; Welke zal ik met welke spec doorlevelen? Ik zelf zat te denken aan mijn druid en dan in feral. Ik ben begonnen als Balance, sinds level 40 ook healing er bij. Sinds level 75 heb ik mijn Boomkin vervangen door een feral. Ik heb alle gear nog, dus hoe zal ik door levelen?
Als je met alle gear je heirlooms bedoelt, zal dit helaas tegenvallen want voor 81-85 zijn er namelijk nieuwe heirlooms.

Mocht ik in jou plaats zijn, zou ik voor Boomkin kiezen.

Ik ben DK vrijwel beu en hou van de verscheidenheid in speelstijl van druids. Nu, ligt aan jezelf, wat wil je graag gaan doen op lvl 85 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
JapyDooge schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:25:
Vliegen kun je nu al trainen toch?
Naast de gryphon master dude in SW... Ik heb het al weken :o
ja tuurlijk je kan nog niet vliegen in azeroth dat is cata only.
misschien heb je het doormiddel van een bug kunnen kopen.
of je vergist je gewoon.

het kost nu
8500g om alle flight training te hebben
dat was eerst 12250g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-05 18:23
Ik ga in mijn pauze zometeen even Rotterdam in om te kijken of ik hem al ergens zie liggen. Dan hoef ik tenminste niet vannacht om 00:00 precies dat spel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
ik heb voor de afwisseling maar weer de expansion gekocht :P
Ik zit al sinds maart of zo niet meer online, had het een beetje gehad met de 'gear rating' pugs .

Ik ga over een weekje of twee pas beginnen met cataclysm denk ik, tenzij ik de verleiding niet kan weerstaan :D
Dan lekker een worgen maken of misschien wel zo'n goblin, eens kijken wat ik doe.. Verder lijkt het mij ook wel leuk om die nieuwe professie maar eens te proberen, al heb ik nog geen flauw idee wat het inhoudt.

Maar om de drukte te vermijden, en lekker op m'n gemakje de wereld te verkennen (voor de 6e keer of zo) en hopelijk wat nieuwe dingen te ontdekken, ga ik een aantal dagen later dan de release pas online.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 379651 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:44:
[...]

Ze?

Een female Dwarf? Cool! Die zie je opvallend weinig. Nee, echt, let er maar eens op, in vergelijking met andere class/gender combinaties. Het is zelfs zo erg, ten tijde van vanilla, op de eerste server waar ik destijds op speelde - daar was gewoon geen actieve female Dwarf Rogue. Echt gewoon geen enkele. En van andere classes zeer weinig female Dwarves.
female dwarfs unite! :9

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 15:31

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Het lastigste vind ik nu om te kiezen, ga ik mijn rogue als eerste naar 85 brengen of mijn paladin :?

De rogue is ICC geared, paladin is me favoriete alt waar ik ook wel eens mee wil raiden eigenlijk.

Lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
Ik heb 3 weken geleden cataclysm digitaal ge pre-ordered, ik had verwacht dat hij hem ondertussen wel zou downloaden, dat doet hij dus niet :S. iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
martijnprijt schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:51:
Ik heb 3 weken geleden cataclysm digitaal ge pre-ordered, ik had verwacht dat hij hem ondertussen wel zou downloaden, dat doet hij dus niet :S. iemand enig idee hoe dit kan?
Zoals je waarschijnlijk al wist, kun je Cataclysm nu al digitaal kopen. Daarbij wordt in de tijd tot de release ook alvast de client gedownload, zodat je op releasedag vanaf de eerste minuut kunt gaan spelen.

Nu dacht je waarschijnlijk dat dit pre-downloaden alleen kon als je cataclysm digitaal kocht via Blizzard. Jij dacht waarschijnlijk dat je eerst nog de expansion moest gaan installeren zodra de speldisc in je handen hebt en dus om die reden al een paar uur achterloop op de pre-downloaders die het spel al ready hadden vanaf de eerste minuut.
Dan ben ik bij deze je redder in nood, want ook niet-digitale kopers van Cataclysm kunnen het spel pre-downloaden. Al gaat dit wel met een kleine tweak. Omdat een Blizzard medewerker deze tweak zelf heeft aangegeven is dit volledig te vertrouwen.

Dit moet je doen:
- Ga naar World of Warcraft\WTF\config.wtf en open deze in een texteditor.
- Zoek deze lijn: SET accounttype
- Je ziet er waarschijnlijk een "LK" achter staan wat betekent dat je een Lich King account hebt.
- Verander de letters "LK" in "CT". Je zou dan het volgende moeten hebben staan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Anoniem: 379651 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:44:
[...]

Ze?

Yup, ze: Belild@Aszune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
Davidita schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:52:
[...]

Zoals je waarschijnlijk al wist, kun je Cataclysm nu al digitaal kopen. Daarbij wordt in de tijd tot de release ook alvast de client gedownload, zodat je op releasedag vanaf de eerste minuut kunt gaan spelen.

Nu dacht je waarschijnlijk dat dit pre-downloaden alleen kon als je cataclysm digitaal kocht via Blizzard. Jij dacht waarschijnlijk dat je eerst nog de expansion moest gaan installeren zodra de speldisc in je handen hebt en dus om die reden al een paar uur achterloop op de pre-downloaders die het spel al ready hadden vanaf de eerste minuut.
Dan ben ik bij deze je redder in nood, want ook niet-digitale kopers van Cataclysm kunnen het spel pre-downloaden. Al gaat dit wel met een kleine tweak. Omdat een Blizzard medewerker deze tweak zelf heeft aangegeven is dit volledig te vertrouwen.

Dit moet je doen:
- Je ziet er waarschijnlijk een "LK" achter staan wat betekent dat je een Lich King account hebt.
- Verander de letters "LK" in "CT". Je zou dan het volgende moeten hebben staan:
toon volledige bericht
Hartelijk dank voor de poging tot hulp, maar dat is het probleem niet.
Ik heb al deze stappen al ondernomen, Het probleem is alleen, hij begint niet met downloaden.
Of zou dat onopvallen moeten gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
martijnprijt schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:58:
[...]

Ik heb al deze stappen al ondernomen, Het probleem is alleen, hij begint niet met downloaden.
Misschien kun je jouw wow.exe controleren op het versie nummer of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
martijnprijt schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:58:
[...]

Wel met je launcher opgestart? En dan je launcher laten staan?
Dat werkte bij mij en m'n broertje gister wel... O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Het Cataclysm alarm is hier net al afgegaan (in heel Nederland)
Nog 12 uur!

Mn rogue staat in de startblokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
ik weet alleen alliance, geen idee voor Horde

Alliance Vashir is via SW harbor, de oude boot die naar northrend gaat wortd dan gephased door de nieuwe die naar vashir gaat

Hyjal is via portal in Stormwind Keep.

Horde zal wel Orgrimmar zijn, eventueel Undercity, geen idee

eventueel dat gamemania mijn CE al heeft klaarliggen, anders morgenvroeg maar even oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
JBplap schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:02:
Nog 12 uur!

Epic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Akaendra schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:08:
[...]

ik weet alleen alliance, geen idee voor Horde

Alliance Vashir is via SW harbor, de oude boot die naar northrend gaat wortd dan gephased door de nieuwe die naar vashir gaat

Hyjal is via portal in Stormwind Keep.

Horde zal wel Orgrimmar zijn, eventueel Undercity, geen idee

eventueel dat gamemania mijn CE al heeft klaarliggen, anders morgenvroeg maar even oppikken.
Hmm en hoe wil je dan Northrend komen? Alleen via de menethil boot dan?

Maar als ik nog geen lvl 82 ben ga ik eerst naar Vashj'ir. Dus ben wel benieuwd hoe veel de dungeons gaan opleveren. Het langzaam levelen en lezen van de quest info doe ik wel op 1 van mijn 7 alts.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
JBplap schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:02:
Nog 12 uur!

/applaud!!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Please allow several days for the character transfer process to complete."

:/ Ik wist niet dat het dagen duurde om je char te moven.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
map van de lvl areas op 1 scherm wow op mn laptop scherm.
cola ingeslagen.
ik ben er klaar voor xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Ik heb gisteren mijn hunter verder geleveld. Maar ik weet het nog niet, de laatste tijd beleef ik niet meer zo veel plezier. De low level instances leverden ooit nog wel eens een wipe op, maar nu is het net als de WOTLK hcs. Je moet wel erg gek doen wil je nog dood gaan. Daarnaast is alliance pvp een dikke facepalm. Arathi bassin, geen healers, iedereen solo'd naar plekjes toe waar ze de meeste kills kunnen maken. De horde sluit de bij de eerste farm bij de ingang van de alliance en het is gedaan. Alliance blijft als kippen zonder kop in de armen van de horde rennen. Daarnaast mijn level 80 doe ik alleen maar achievments mee. Ik weet nog niet of ik wel catalysm moet kopen. :/

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:44:

Dat duurt meestal niet zo lang. Als het goed is, is je karakter over een paar minuten getransfered.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
Macchill schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:02:
[...]

Ik heb echt van alles geprobeerd, het werkt allemaal niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-05 18:04
MrVegeta schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:44:

Mijn char was binnen 20 minuten overgezet dus het valt wel mee hoe lang het duurt

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
martijnprijt schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:51:
Heb ik ook! Digitaal gekocht maat geen extra update...
Wel de patch die iedereen moest downloaden.

Het enige wat anders was met inloggen na het kopen van CE is dat mijn launcher even snel van 0-100% deed laden, rn toen overging naar het inlogscherm.

Moet ik nu toch nog wat proberen te downloaden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
junglebeast schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:27:
[...]

Hmm en hoe wil je dan Northrend komen? Alleen via de menethil boot dan?

Maar als ik nog geen lvl 82 ben ga ik eerst naar Vashj'ir. Dus ben wel benieuwd hoe veel de dungeons gaan opleveren. Het langzaam levelen en lezen van de quest info doe ik wel op 1 van mijn 7 alts.
De boot naar Vashj'ir en Northrend wisselen elkaar af op dezelfde pier (in beta tenminste). De Northrend boot is dezelfde als nu het geval is. De mercenary boot naar Vashj'ir ziet er heel anders uit; platter en meer een soort piratenboot met kanonnen en alles (kan inmiddels veranderd zijn). Daarnaast is er een conversatie op de boot / pier als de boot arriveert.

Maar let dus wel goed op welke boot je pakt, want anders zit je zo in Northrend (jaja ervaring, ik was zelf ook zo dom) :+ Je kon trouwens ook gewoon naar Vashj'ir vliegen (rechtdoor over de SW vuurtoren), maar aangezien alles daar enorm gefaseerd is heeft dat heel weinig zin voor de eerste keer.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 06-12-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:44:
Ik weet nog niet of ik wel catalysm moet kopen. :/
Dan zou ik het niet doen. Zoals ik Blizzard schreef in ticket aan ze, naar aanleiding van mijn besluit om te stoppen met de Cataclysm Beta - "It's just not enough to make a former player such as myself return to active gameplay."

Het is geen slechte expansion, het is echter ook geen briljante expansion. Sommige elementen ervan zijn zondermeer wel heel erg goed gedaan en heel erg goed uitgewerkt, maar, over de gehele linie voelde het toch eerder aan als een 'net niet' dan een 'net wel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 05-05 12:51
Anoniem: 379651 schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:53:
[...]

Dan zou ik het niet doen. Zoals ik Blizzard schreef in ticket aan ze, naar aanleiding van mijn besluit om te stoppen met de Cataclysm Beta - "It's just not enough to make a former player such as myself return to active gameplay."

Het is geen slechte expansion, het is echter ook geen briljante expansion. Sommige elementen ervan zijn zondermeer wel heel erg goed gedaan en heel erg goed uitgewerkt, maar, over de gehele linie voelde het toch eerder aan als een 'net niet' dan een 'net wel'.
Geef eens voorbeelden van wat jij mist, of wat jou wel over de streep had kunnen trekken. Ik ben wel benieuwd.

Zelf nog geen idee hoe deze expansion gaat uitpakken, maar de nieuwe zones / dungeons / raids zien er wel uitnodigend uit. Hoe lang het leuk blijft is inderdaad de vraag. Maar zelfs voor een paar maanden is het vast weer een toffe ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 379651 schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:53:
[...]

Kan natuurlijk ook zijn omdat het de Beta was en je daardoor minder je best deed om er van te genieten oid. en dat de Beta nog niet helemaal af was.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Voor mensen die nog opzoek zijn Dynabyte in Groningen heeft 2x de Custom Edition liggen.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Macchill schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:02:
[...]

heb hem vanochtend geupgraded, 1 x in- en uitgelogged (tijdens het inloggen zag ik een % teller ) en toen de launcher opnieuw gestart. Hier begon hij direct met het downloaden van een 8xx MB patch. Of dat de juiste patch is...geen idee. 8)7 We zien het vanavond wel weer..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
WDF schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:06:
Voor mensen die nog opzoek zijn Dynabyte in Groningen heeft 2x de Custom Edition liggen.
Wordt 'ie nu al verkocht dan of is dat een preorder en kun je 'em morgen ophalen?

Denk dat ik 'em maar gewoon via de Blizzard site koop, net zo makkelijk en kan ik meteen aan de slag vanavond (mits de loginservers het houden ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Heb de beta gespeeld en moet ook zeggen dat deze expansion me iets minder aanspreekt dan de vorigen. Dit komt denk ik deels omdat er niet heel veel nieuw land wordt toegevoegd (geen nieuw continent) en de grote veranderingen aan de oude wereld krijg je ook zonder Cataclysm. Daarnaast zijn er ook niet heel veel spraakmakende nieuwe features toegevoegd, zoals vliegende mounts of vehicle combat.

Toch vind ik niet dat Blizzard zich er gemakkelijk vanaf heeft gemaakt; ze hebben veel werk gestoken in de update van Azeroth en ik vind veel zones echt een stuk beter geworden (moet er nog maar een paar voor tweede keer Loremaster). Daarnaast zijn de nieuwe zones en dungeons ook echt mooi gemaakt en leuk om te spelen.

Ik denk dus dat het wat lagere enthousiasme voor een groot deel voortkomt uit het feit dat we al zoveel gezien hebben dat we er aan gewend beginnen te raken :) Nieuwe rassen zijn leuk, maar ik had ook wel genoeg aan de bestaande rassen. Daarnaast vind ik archeology best leuk, maar het speelt voor mij als profession geen sleutelrol in het spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 06-12-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 08:27

LazySod

Scumbag with a mission

Aaargh! 2 December ben ik begonnen met een poging mijn account te her-activeren. Ik heb het ergens in Mei of Juni opgezegd omdat het me teveel tijd begon te vreten en omdat het spel me daarvoor te vervelend was.

Ik loop echter meteen tegen een probleem aan: ik kan niet aanloggen. Username/password invullen gaat nog, dan authentication code. Lukt ook, maar dan is het "login failed". Geen idee wat er aan de hand is.. Is mijn account gepikt? Ik heb maar een recovery poging ingezet (en meteen het password veranderd) maar ik kom zo niet verder.

Volgens de recovery zou ik binnen 10/12 uur of maximaal 2 werkdagen reactie moeten krijgen, maar het zijn er al 4 (volgens de site is support 7 dagen per week) en zelfs als alleen de vrijdag geteld wordt dan is de tijd al bijna volledig verstreken.

Bah. Ik wil aanloggen, ik wil al die gepimpte questen in de beginners areas gaan doen, ik wil archeology achievements halen met mijn achievement jagende hunter.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:39
Zie net dat de status van mijn bestelling bij Bol.com is veranderd van "word verwerkt" naar "verzonden". CE is on his way :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Hooli-gan schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:19:
Zie net dat de status van mijn bestelling bij Bol.com is veranderd van "word verwerkt" naar "verzonden". CE is on his way :D
Bij mij nog niet helaas. Ik woon in België dus ik vrees er sowieso voor dat ik hem morgen heb (alhoewel ik wel al zendingen uit Nederland overnacht gekregen heb).

Ik ben er niet rouwig om. De eerste dagen zal bijna alles onspeelbaar zijn door de grote hoeveelheid spelers. Enkel Archeology aangezien dit niet met gedeelde nodes werkt, en misschien vissen maar niet in pools. Ik wacht wel een beetje tot het wat rustiger is vooraleer ik met mijn main begin te levelen.

Ik vraag mij af of bol enkel verkocht heeft wat ze hebben of hebben ze bvb 100 preorders en maar 50 CE's.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamalan op 06-12-2010 13:25 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:12:
Ik denk dus dat het wat lagere enthousiasme voor een groot deel voortkomt uit het feit dat we al zoveel gezien hebben dat we er aan gewend beginnen te raken :) Nieuwe rassen zijn leuk, maar ik had ook wel genoeg aan de bestaande rassen. Daarnaast vind ik archeology best leuk, maar het speelt voor mij als profession geen sleutelrol in het spel.
Ik mis de hele diepgang van de nieuwe expension, leuk dat er nieuwe content wordt toegevoegt, maar de 'core' elementen blijven nagenoeg identiek. Nog steeds die houtigere animaties, het 'kijk ik kan mijn shield laten verdwijnen als ik cast' principe, de nog sterkere nadruk op het holy trinity systeem. Dat wel alle zones op de schop gaan is leuk, maar ik kom daar toch nooit meer en het 'herleven' zal nooit meer hetzelfde plezier zijn als mijn eerste character.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:05:
[...]

Kan natuurlijk ook zijn omdat het de Beta was en je daardoor minder je best deed om er van te genieten oid. en dat de Beta nog niet helemaal af was.
Ik speelde WoW sinds 2005 en heb alleen al op mijn Warlock 200days /played gelogged, ik weet wel hoe ik tijd kwijt moet raken aan WoW. ;) ;) ;) En ik weet ook heel goed hoe ik door bugs heen moet kijken.

Nee, mijn bezwaar was niet gerelateerd op welke manier dan ook aan het feit dat het een Beta was. Ik was juist blij dat ik was uitgenodigd voor de Beta. Ik heb ook ongelooflijk veel feedback gegeven over van alles en nog wat. Ik zat echt te Beta testen, ik zat niet domweg Cataclysm te spelen ofzo.
geert1 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:03:
[...]

Geef eens voorbeelden van wat jij mist, of wat jou wel over de streep had kunnen trekken. Ik ben wel benieuwd.

Zelf nog geen idee hoe deze expansion gaat uitpakken, maar de nieuwe zones / dungeons / raids zien er wel uitnodigend uit. Hoe lang het leuk blijft is inderdaad de vraag. Maar zelfs voor een paar maanden is het vast weer een toffe ervaring.
In een aantal steekwoorden - content en structuur. Cataclysm voelt voor mij aan als een halve expansion en dan nog wel een die volledig onsamenhangend is. Laat ik het als volgt illustreren:

Vanilla WoW - daar kunnen we het met z'n allen over eens zijn, dit was gewoon spot on.
The Burning Crusade - Fenomenale gameplay mechanics, erg goed uitgebalanceerd qua uitdagingsniveau, etc. Maar, het verhaal.. ach, als je echt verliefd bent op de lore is het interessant, buiten dat... niet echt interessant voor mensen die geen interesse hebben in de lore.
Wrath of the Lich King - Natuurlijk de vette lore hier. Al was het maar omdat de supervillain uit WC3 hier aan bod komt - the Lich King. Gameplay - matig. Niet slecht, maar, feitelijk veel en veel te gemakkelijk.
Cataclysm - vleesch noch visch. Het raakt kant noch wal. De gameplay is niet slecht maar niet briljant, het verhaal is niet slecht maar overtuigt ook niet echt. Ja, Deathwing is een supervillain en is zondermeer erg imposant, maar... je moet er echt diep in zitten en echt op die lore geilen wil je hem juist kunnen plaatsen.

Nou zit ikzelf wel dik in de lore, ik speel een spel voornamelijk vanwege het verhaal er achter. Cataclysm wist mij dus ook voornamelijk niet te overtuigen op het gebied van gameplay. De getallen zijn gewoon te groot, de 80+ content is te weinig, de time and money sinkholes zijn gewoon te voor de hand liggend en stompzinnig en de verbeteringen zijn niet volledig genoeg. Omdat bepaalde zaken die al jaren aan verbetering toe waren nog steeds zijn blijven liggen - als klein voorbeeld noem ik Fishing.

Enfin, zoals ik dus ook al aan Blizzard schreef - It's just not enough.

Ik schreef het al eerder - ik vind het geen slechte expansion, ik vind het echter ook niet briljant. En ik voel er daarom weinig voor om het opnieuw op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

hier ook zowel de ce als de gewone editie :)

de eerste voor mijn account de 2e voor mijn vriendin haar account.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

eh nog geen tijd voor nieuw topic?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[De gameplay is niet slecht maar niet briljant, het verhaal is niet slecht maar overtuigt ook niet echt. Ja, Deathwing is een supervillain en is zondermeer erg imposant, maar... je moet er echt diep in zitten en echt op die lore geilen wil je hem juist kunnen plaatsen.
Echt diep inzitten ? Als ik zo de boeken overloop die ik tot nu toe gelezen heb, vind ik deathwing in bijna ieder verhaal terug. Deathwing is in mijn ogen de supervillain in het spel. OK, velen zullen beweren dat dit eerder Arthas is, maar enkel uit het opzicht van de boeken speelt The Earth Wardner een veel grotere rol.

Bestaat ook al tijden langer.

Kan niet wachten om de verdere twists in lore te zien in cata, waar de horde naar toe gaat, wat er nu Thrall gaat gebeuren (en zijn vriendinnetje), hoe Varian verder regeert..

Ik denk, (lees:hoop), dat het voor lore een heel dikke expansie wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 20:53

Goku33

Ownage!

Kan je de Retail Cataclysm al in de winkel kopen en activeren zodat je vannacht om 00:01 kan spelen? Of moet je echt wachten tot morgen als je een Retail versie wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Hydra schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:11:
[...]

Wordt 'ie nu al verkocht dan of is dat een preorder en kun je 'em morgen ophalen?

Denk dat ik 'em maar gewoon via de Blizzard site koop, net zo makkelijk en kan ik meteen aan de slag vanavond (mits de loginservers het houden ;)).
kan vanaf 12 uur savonds worden opgehaald :)

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Bij mij staat ie nog op "wordt verwerkt" lekker dan.. al begin september besteld. Schiet dus niet echt op met bol.com. Laatste keer dat ik daar dit soort bestellingen doe waarschijnlijk dus.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Goku33 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:34:
Kan je de Retail Cataclysm al in de winkel kopen en activeren zodat je vannacht om 00:01 kan spelen? Of moet je echt wachten tot morgen als je een Retail versie wil?
Sommige winkels verkopen hem al.

Je zou hem theoretisch nu kunnen oppikken, de code in je account beheer gooien, en vannacht gaan met die bannaan. Echter, ik denk dat diegene die 's avonds gaan voor een nachtelijke verkoop letterlijk en figuurlijk van een koude kermis gaan thuis komen als ze daarna willen gaan spelen. Een groot deel van europa zal proberen zijn account te upgraden vannavond/vannacht, en ervaring leert dat meestal de webhosting daar niet geschikt voor is (terecht, is maar 1x in de 2 jaar dat dit gebeurt).

Ik heb mijn CE's afgezegd, en vorige maand digitaal geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:34:
[...]

Echt diep inzitten ? Als ik zo de boeken overloop die ik tot nu toe gelezen heb, vind ik deathwing in bijna ieder verhaal terug. Deathwing is in mijn ogen de supervillain in het spel. OK, velen zullen beweren dat dit eerder Arthas is, maar enkel uit het opzicht van de boeken speelt The Earth Wardner een veel grotere rol.

Bestaat ook al tijden langer.

Kan niet wachten om de verdere twists in lore te zien in cata, waar de horde naar toe gaat, wat er nu Thrall gaat gebeuren (en zijn vriendinnetje), hoe Varian verder regeert..

Ik denk, (lees:hoop), dat het voor lore een heel dikke expansie wordt.
Technisch gezien is de ware villain natuurlijk Sargeras. Zonder Sargeras geen Burning Legion, zonder Burning Legion geen Kil'jaeden, zonder Kil'jaeden geen Lich King, etc, etc, etc.

Enfin, je mag hopen wat je wilt - ik heb de content zoals hij vanaf 00:01 te spelen is voor iedereen gespeeld en ik ben verre van onder de indruk. ;) Maar goed, dat is maar één mening. En zoals ik ook al voor mijzelf concludeerde - misschien ligt het ook wel gewoon aan mijzelf en ben ik na totaal minstens één jaar /played (alle chars tezamen) wel gewoon toe aan iets anders dan WoW.

Daar houd ik zondermeer rekening mee. Neemt niet weg dat het dus niet genoeg was om die honger naar WoW in mij nieuw leven in te blazen. Dat is al. ;) Het is niet bedoeld om Cataclysm, Blizzard of WoW af te kraken. Ik zou niet durven, als ik vanaf nu WoW zou gaan zitten afkraken ben ik gewoon dom bezig. Nogmaals, wel gewoon 5 kalenderjaren van mijn leven aan gespendeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Davidita schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:52:
[...]
Dit moet je doen:
Ja, alleen als je daarna in het spel inlogt dan verandert hij hem weer terug in LK :) En als je het daarna weer terug verandert dan downloadt hij de cataclysm content gedeeltelijk opnieuw.

Ik heb hem dus maar gisteravond veranderd, content gedownload en niet gespeeld, tot vanavond als ik de CD key ingevoerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
LazySod schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:18:
Aaargh! 2 December ben ik begonnen met een poging mijn account te her-activeren. Ik heb het ergens in Mei of Juni opgezegd omdat het me teveel tijd begon te vreten en omdat het spel me daarvoor te vervelend was.

Ik loop echter meteen tegen een probleem aan: ik kan niet aanloggen. Username/password invullen gaat nog, dan authentication code. Lukt ook, maar dan is het "login failed". Geen idee wat er aan de hand is.. Is mijn account gepikt? Ik heb maar een recovery poging ingezet (en meteen het password veranderd) maar ik kom zo niet verder.

Volgens de recovery zou ik binnen 10/12 uur of maximaal 2 werkdagen reactie moeten krijgen, maar het zijn er al 4 (volgens de site is support 7 dagen per week) en zelfs als alleen de vrijdag geteld wordt dan is de tijd al bijna volledig verstreken.

Bah. Ik wil aanloggen, ik wil al die gepimpte questen in de beginners areas gaan doen, ik wil archeology achievements halen met mijn achievement jagende hunter.
Had ik ook... M'n battlenet account was gehacked. Ik heb vervolgens mijn pc een fresh install gegeven, een nieuw mail adres gemaakt (was ook gehacked door een of andere chinees) en vervolgens dankzij de hulp van blizzard mijn oude wow account aan mijn nieuwe mail account gekoppeld, en de authenticator aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ik las overigens dat er zo'n 3500+ quests zijn bijgekomen.

Geldt dit ook voor de lvl 1 - 80? Want ik heb wel zin om een nieuw avontuur te beginnen, en m'n alts lekker te parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
WDF schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:35:
kan vanaf 12 uur savonds worden opgehaald :)
Ja, daar heb ik dus ff geen zin in. Ben met WOTLK ook zo dom geweest te denken dat ik 'em wel ff 's avonds op kon halen. Sta je daar als enorme nerd in een enorme crowd en blijkt dat er sowieso alleen genoeg zijn voor de preorders. Ik loop straks wel ff langs de gamestore en als dat niet werkt koop ik 'em wel online.
FragNeck schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:55:
Ik las overigens dat er zo'n 3500+ quests zijn bijgekomen.

Geldt dit ook voor de lvl 1 - 80? Want ik heb wel zin om een nieuw avontuur te beginnen, en m'n alts lekker te parkeren.
Questen gaat echt retesnel nu. Heel veel gebieden hebben kwa quests een complete overhaul gekregen.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 06-12-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Of een expansion nu goed of slecht is, ik speel hem toch wel. Elke 1,5 tot 2 jaar iets anders is meer dan welkom. :)

En ja ook ik had liever nieuwe race modellen gezien. En player/guildhousing. De dans studio. Een betere calender. Maar wie weet komen ze nog wel. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
GekkePrutser schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:48:
Ik heb hem dus maar gisteravond veranderd, content gedownload en niet gespeeld, tot vanavond als ik de CD key ingevoerd heb.
Als dat lukt met de drukte. :-). neem aan dat je 'm bij battle.net moet toevoegen toch? zal wel druk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
theHoff schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:02:
Als dat lukt met de drukte. :-). neem aan dat je 'm bij battle.net moet toevoegen toch? zal wel druk worden.
Dat was sowieso alleen een issue bij TBC, Bij WotLK ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 08:27

LazySod

Scumbag with a mission

FragNeck schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:55:
[...]

Had ik ook... M'n battlenet account was gehacked. Ik heb vervolgens mijn pc een fresh install gegeven, een nieuw mail adres gemaakt (was ook gehacked door een of andere chinees) en vervolgens dankzij de hulp van blizzard mijn oude wow account aan mijn nieuwe mail account gekoppeld, en de authenticator aangeschaft.
Ik weet niet of mijn account gehacked is. Ik heb een authenticator. Ik heb in de tijd tussen het opzeggen van het abonnement en het nu weer proberen te activeren al meerdere fresh installs gehad (Windows totaal om zeep, nieuwe harde schijf, etc).

Met mijn alternatieve account (voor de kleine) kan ik zonder probleem aanloggen. Dat account heeft een ander e-mail adres en een eigen authenticator.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
HawVer schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:44:
Ik heb gisteren mijn hunter verder geleveld. Maar ik weet het nog niet, de laatste tijd beleef ik niet meer zo veel plezier. De low level instances leverden ooit nog wel eens een wipe op, maar nu is het net als de WOTLK hcs. Je moet wel erg gek doen wil je nog dood gaan. Daarnaast is alliance pvp een dikke facepalm. Arathi bassin, geen healers, iedereen solo'd naar plekjes toe waar ze de meeste kills kunnen maken. De horde sluit de bij de eerste farm bij de ingang van de alliance en het is gedaan. Alliance blijft als kippen zonder kop in de armen van de horde rennen. Daarnaast mijn level 80 doe ik alleen maar achievments mee. Ik weet nog niet of ik wel catalysm moet kopen. :/
Als je maar weet dat ik altijd een plekje voor je vrij houd hoor :)

Nou het is gelukt hoor! een character die ik 3 jaar geleden al had gewist (verhaaltje vertel ik zo ff) heb ik via een GM ticket weer terug gekregen!

ik had per ongeluk 2x vanilla wow besteld en op naam gezet en mijn broertje speelde er op 1 totdat ie zijn eigen acountje ging kopen,had ie nadat ie hem opgezegt had voor de grap om mij te sarren een LvL 62 tauren hunter naar mij gestuurd en daarna zn account gecancelled en een eigen acount gemaakt..ikke natuurlijk gelijk toen ik die koe in mijn lijstje stond op de delete knop gedrukt haha

maarja heb van het weekend mijn enige andere lvl 80 (mijn lock-Disenchant whore) naar mijn nieuwe reealm getransfered en toen zag ik doe koe in mn migration geschiedenis staan en dacht "nooit geschoten is altijd mis" en die is nu na een weekendje spelen een lvl 69 HUMAN huntard!

moet toegeven dat ik het een hele leuke class vind om mee te spelen en heb mn eerste world kills ook al gemaakt..ben natuurlijk beast mastery omdat ik die ene pet wilde uit het starters gebied vd dreanei!
die witte Corehound met 2 wolf koppen erop genaamd de Kurken :D daarvoor ook nog die Orc wolf mount lookalike uit hellfire ramparts gescoord :) maar echt een leuke class vooral het tracken van hordies is geweldig op de map...je ziet zelfs het verschil tussen een humanoid npc en speler want die is rood en de ander is rood maar wat doffer van kleur :) ook de pet talents en het verdwijnen van munitie is cool.

hij had zelfs nog de old school title/fos Master Sergeant! haha maarja dat is vanaf morgen crap aangezien je bij iedere rank in de rated Bg's ook gewoon de behaalde rank als title mag dragen maareh ik denk dat ik in het begin van cata maar gewoon even mijn huntardje genaamd "Leftyguns" (ja van donnie brasco) verder lvlen tot het wat rustiger is in de nieuwe area's
Hydra schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:03:
[...]

kwam dat niet voornamelijk omdat er in wotlk 2 starter area's waren? en niet 1 zoals in vanilla en tbc?

[ Voor 5% gewijzigd door Vivaladen op 06-12-2010 14:18 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
Vivaladen schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:11:
[...]

[...]

kwam dat niet voornamelijk omdat er in wotlk 2 starter area's waren? en niet 1 zoals in vanilla en tbc?
Dit en het feit dat veel mensen een DK begonnen waardoor alles uitgesmeerd werd over 3 gebieden.
Zullen nu ook een groep mensen zijn die een Goblin of Worgen gaan beginnen (waaronder ikzelf :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Davidita op 06-12-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 11:50

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand de CE besteld bij Intertoys? Ben er net langs geweest en ze zeiden dat ze die pas woensdag kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:03:
[...]

Bij TBC zat je account nog niet gekoppeld aan een battle.net account volgens mij hoor.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!