Bah....net het mailtje gehad dat hij is verstuurd... dan heb ik cata morgen pas : (
1
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb hem woensdag pasragged schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:25:
Bah....net het mailtje gehad dat hij is verstuurd... dan heb ik cata morgen pas : (
Geloof van 1 tot 85 zijn het er nu 4500 ofzFragNeck schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:55:
Ik las overigens dat er zo'n 3500+ quests zijn bijgekomen.
Geldt dit ook voor de lvl 1 - 80? Want ik heb wel zin om een nieuw avontuur te beginnen, en m'n alts lekker te parkeren.
Ik vermoed dat je niet de enige bent die zijn account reactivated wil zo vlak voor de launch en dat ze wat drukker (uch understatement) zijn dan normaal. Het is kut dat het lang duurt en als je meer wil weten kan je ze altijd bellen natuurlijk.LazySod schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:18:
Aaargh! 2 December ben ik begonnen met een poging mijn account te her-activeren. Ik heb het ergens in Mei of Juni opgezegd omdat het me teveel tijd begon te vreten en omdat het spel me daarvoor te vervelend was.
Ik loop echter meteen tegen een probleem aan: ik kan niet aanloggen. Username/password invullen gaat nog, dan authentication code. Lukt ook, maar dan is het "login failed". Geen idee wat er aan de hand is.. Is mijn account gepikt? Ik heb maar een recovery poging ingezet (en meteen het password veranderd) maar ik kom zo niet verder.
Volgens de recovery zou ik binnen 10/12 uur of maximaal 2 werkdagen reactie moeten krijgen, maar het zijn er al 4 (volgens de site is support 7 dagen per week) en zelfs als alleen de vrijdag geteld wordt dan is de tijd al bijna volledig verstreken.
Bah. Ik wil aanloggen, ik wil al die gepimpte questen in de beginners areas gaan doen, ik wil archeology achievements halen met mijn achievement jagende hunter.
blup
Heb gehoord in Houten dat er wel exemplaren beschikbaar zijn.Spartex schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:43:
Weet iemand toevallig al of die in de omgeving Utrecht al verkocht word, scheelt me vannacht weer een ritje over het ijs?
Het zou wel crisis zijn nu op 't hoofdkantoor van blizzard, na 't ontvangen van jouw ticketAnoniem: 379651 schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:53:
[...]
Dan zou ik het niet doen. Zoals ik Blizzard schreef in ticket aan ze, naar aanleiding van mijn besluit om te stoppen met de Cataclysm Beta - "It's just not enough to make a former player such as myself return to active gameplay."
Anoniem: 379651
Kerel, hier heb je nog wat koekjes bij je melk. En als je even naar links kijkt, daar is de zandbak. Veel plezier.garagaholic schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:48:
[...]
Het zou wel crisis zijn nu op 't hoofdkantoor van blizzard, na 't ontvangen van jouw ticket.
Ik heb hem online besteld, en kreeg zojuist een mail dat hij verstuurd was. Hopelijk heb ik hem dus morgen in huisRoshnak schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:22:
Iemand de CE besteld bij Intertoys? Ben er net langs geweest en ze zeiden dat ze die pas woensdag kregen
Tesla Model 3 RWD (2023)
ja logsich toch hij komt morgen uit.ragged schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:25:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Surfin' paradise!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 7% gewijzigd door baxic op 06-12-2010 15:13 ]
Het ging om het opwaarderen van de accounts, niet over de gameplay zelf. Dat zijn twee aparte dingen waar Blizzard inderdaad geleerd heeft van de eerste expansion. Ik vond trouwens dat ondanks de drukte TBC prima speelbaar was. De respawnrate van mobs was lekker dynamisch.Vivaladen schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:11:
kwam dat niet voornamelijk omdat er in wotlk 2 starter area's waren? en niet 1 zoals in vanilla en tbc?
Guildies van me hebben het van de week nog gedaan. Gewoon guild-groepje dus, of anders in /2 adverteren.baxic schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:06:
iik moet nog die domme oculus quests.
vind maar eens een groep die dat wil doen
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 06-12-2010 15:09 ]
https://niels.nu
Misschien is het inderdaad maar beter dat je na al die tijd een keer naar buiten gaatAnoniem: 379651 schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:52:
[...]
Kerel, hier heb je nog wat koekjes bij je melk. En als je even naar links kijkt, daar is de zandbak. Veel plezier.
There is no sadder sight than a young pessimist.
Mischien heb je nog geen battle.net account aangemaakt? Kweenie wanneer WoW de overstap heeft gemaakt, maar je moet tegenwoordig inloggen met je battle.net account.LazySod schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:18:
Aaargh! 2 December ben ik begonnen met een poging mijn account te her-activeren. Ik heb het ergens in Mei of Juni opgezegd omdat het me teveel tijd begon te vreten en omdat het spel me daarvoor te vervelend was.
Ik loop echter meteen tegen een probleem aan: ik kan niet aanloggen. Username/password invullen gaat nog, dan authentication code. Lukt ook, maar dan is het "login failed". Geen idee wat er aan de hand is.. Is mijn account gepikt? Ik heb maar een recovery poging ingezet (en meteen het password veranderd) maar ik kom zo niet verder.
Volgens de recovery zou ik binnen 10/12 uur of maximaal 2 werkdagen reactie moeten krijgen, maar het zijn er al 4 (volgens de site is support 7 dagen per week) en zelfs als alleen de vrijdag geteld wordt dan is de tijd al bijna volledig verstreken.
Bah. Ik wil aanloggen, ik wil al die gepimpte questen in de beginners areas gaan doen, ik wil archeology achievements halen met mijn achievement jagende hunter.
Dit dus.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Poly count is al drastisch omhoog gegaan, vergelijk maar eens humans met draenei en worgen. Textures zijn met cata "mooier" gemaakt, vergelijk vooral de vloer in SW voor en na de patch. Shadows, Sunshafts en nu nieuw water effects zijn toegevoegd. Je kan er dus van uit gaan dat er in de toekomst nog bij zullen komen. (Er is trouwens altijd gezegd geweest dat de engine er op voorzien is)Remy!!!! schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:12:
Hoe is het trouwens in het verleden gegaan met de grapics? Ik neem aan dat de huidige "ultra" instellingen niet al vanaf het begin mogelijk waren.
Zou het dan kunnen dat er over 1á2 jaar o.i.d. een extra optie gaat bijkomen voor de grafische instellingen?
[ Voor 7% gewijzigd door Zamalan op 06-12-2010 15:28 ]
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
Gebeurde bij TBC ook bijna niet, dus de hele avond en morgen de hele dag plat? lijkt me sterk. Hooguit wat problemen in de drukke gebieden denk ik. Heb er wel vertrouwen in dat ze het goed voor elkaar hebben, behalve het eventueel registreren van je product codem0nk schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:24:
Kleine voorspelling voor vanavond/morgen?
- World Server Down! -
En dat kan toch pas nadat de server first is gehaald?kleefei schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:11:
[...]
Druid gaan we morgen sowieso even omgooien naar Worgen. Dan kan je echt in alle vormen shapeshiften. En ik vind de Cat form mooier van een worgen.
[ Voor 27% gewijzigd door theHoff op 06-12-2010 15:34 ]
ik denk het ookm0nk schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:24:
Kleine voorspelling voor vanavond/morgen?
- World Server Down! -
[ Voor 62% gewijzigd door baxic op 06-12-2010 15:36 ]
Je zegt dus dat je in 5 jaar tijd, meer dan een jaar /played hebt? Met alle respect, maar dan wordt het inderdaad tijd voor iets anders. Daar heb je (365 dagen p/jaar) 5 uur per dag voor nodig. Ik wil je aanraden voor je naar buiten gaat eerst een zonnebankje te doen....Anoniem: 379651 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:40:
[...]
En zoals ik ook al voor mijzelf concludeerde - misschien ligt het ook wel gewoon aan mijzelf en ben ik na totaal minstens één jaar /played (alle chars tezamen) wel gewoon toe aan iets anders dan WoW.
Daar houd ik zondermeer rekening mee. Neemt niet weg dat het dus niet genoeg was om die honger naar WoW in mij nieuw leven in te blazen. Dat is al.Het is niet bedoeld om Cataclysm, Blizzard of WoW af te kraken. Ik zou niet durven, als ik vanaf nu WoW zou gaan zitten afkraken ben ik gewoon dom bezig. Nogmaals, wel gewoon 5 kalenderjaren van mijn leven aan gespendeerd.
Anoniem: 384763
Hehe. Doet me aan onze calendar denken.
Anoniem: 384763
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 06-12-2010 15:44 ]
356 dagen wow 8544 uur.Ero-Sensei schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:37:
[...]
Je zegt dus dat je in 5 jaar tijd, meer dan een jaar /played hebt? Met alle respect, maar dan wordt het inderdaad tijd voor iets anders. Daar heb je (365 dagen p/jaar) 5 uur per dag voor nodig. Ik wil je aanraden voor je naar buiten gaat eerst een zonnebankje te doen....
Maar ehm, ik ga ervan uit dat je gewoon overdreef, en niet serieus 20% van je leven hebt besteed aan wow....
Nee kan gelijk al. Er zijn geen race server firsts meer.theHoff schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:31:
[...]
Gebeurde bij TBC ook bijna niet, dus de hele avond en morgen de hele dag plat? lijkt me sterk. Hooguit wat problemen in de drukke gebieden denk ik. Heb er wel vertrouwen in dat ze het goed voor elkaar hebben, behalve het eventueel registreren van je product code
[...]
En dat kan toch pas nadat de server first is gehaald?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik zit ook rond die hoeveelheid, heel bijzonder is het niet.Ero-Sensei schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:37:
[...]
Je zegt dus dat je in 5 jaar tijd, meer dan een jaar /played hebt? Met alle respect, maar dan wordt het inderdaad tijd voor iets anders. Daar heb je (365 dagen p/jaar) 5 uur per dag voor nodig. Ik wil je aanraden voor je naar buiten gaat eerst een zonnebankje te doen....
Maar ehm, ik ga ervan uit dat je gewoon overdreef, en niet serieus 20% van je leven hebt besteed aan wow....
Nee blizzard heeft aangekondigd voorlopig geen nieuwe realms te openen.FragNeck schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:47:
Komen er eigenlijk nog nieuwe servers binnen nu en twee weken?
[ Voor 19% gewijzigd door Osxy op 06-12-2010 15:49 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Kan ik ook beamen. Groot gedeelte van TBC afwezig geweest ook. En geloof me, in de weekenden ben ik niet online te vindenOsxy schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:47:
[...]
Ik zit ook rond die hoeveelheid, heel bijzonder is het niet.
Jaartje HC raiden en verder veel semi-afk voor puur chat.
Surfin' paradise!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik vind 20% van je tijd eigenlijk wel heel bijzonder. Als ik in een week 20 uur heb zitten gamen heb ik al 't gevoel dat ik echt verslaafd aan 't raken ben. Da's 12%.Osxy schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:47:
Ik zit ook rond die hoeveelheid, heel bijzonder is het niet.
Jaartje HC raiden en verder veel semi-afk voor puur chat.
20% van 168 uur is 33,6 uur. Dan zit je dus de rest van de week dik 6.5 uur per dag achter WoW.Snappie88 schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:56:
Kan ik ook beamen. Groot gedeelte van TBC afwezig geweest ook. En geloof me, in de weekenden ben ik niet online te vindenGoed, heb ook geen 365 maar ik denk dat al m'n chars gecombineerd wel zo'n 200 dagen opleverd
*Snap gaat binnenkort eens even uitrekenen hoe hoog het nerdgehalte is*
[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 06-12-2010 16:06 ]
Hmmmz....Snappie88 schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:56:
[...]
Kan ik ook beamen. Groot gedeelte van TBC afwezig geweest ook. En geloof me, in de weekenden ben ik niet online te vindenGoed, heb ook geen 365 maar ik denk dat al m'n chars gecombineerd wel zo'n 200 dagen opleverd
*Snap gaat binnenkort eens even uitrekenen hoe hoog het nerdgehalte is*
Er was een poll op de officiële fora waarbij Mt. Hyjal duidelijk populairder was. Ik zou dus 't zeetje in duikenOkkE schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:56:
Ben er nog niet over uit waar ik ga starten, Mount Hyjal of Vashj'ir. Jullie?
Is er al bevestigd wat de XP-to-level is? Zijn dat nog steeds de cijfers uit de beta, vanaf level 82 steeds 6.x miljoen voor level-up? Dan zal het bij mij wel eens lang kunnen gaan duren... lol.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Ik hoop er nog steeds op. Ouwe servers is gewoon niet zo leuk als je weer terugkomt. Gelukkig staat het marketingtechnisch niet zo handig als je een nieuwe uitbreiding uitbrengt en geen nieuwe servers opent 'om de enorme hausse aan nieuwe spelers te kunnen huisvesten' omdat 'er zoveel spelers uit het spel zijn vertrokken dat de bestaande servers al bijna leeg zijn'.Osxy schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:47:
Nee blizzard heeft aangekondigd voorlopig geen nieuwe realms te openen.
Bron: http://blue.mmo-champion.com/topic/137616/new-realm-question
Dit dus.
Ff vraagje.GekkePrutser schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:48:
[...]
Ja, alleen als je daarna in het spel inlogt dan verandert hij hem weer terug in LKEn als je het daarna weer terug verandert dan downloadt hij de cataclysm content gedeeltelijk opnieuw.
Ik heb hem dus maar gisteravond veranderd, content gedownload en niet gespeeld, tot vanavond als ik de CD key ingevoerd heb.
Heb ik. Mijn alternatieve account werkt ook prima.FunkyTrip schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:23:
[...]
Mischien heb je nog geen battle.net account aangemaakt? Kweenie wanneer WoW de overstap heeft gemaakt, maar je moet tegenwoordig inloggen met je battle.net account.
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Tijdens onze vanilla (net voor TBC) /played epeen flex zat onze main shammy healer over de 370 dagen played.Ero-Sensei schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:37:
[...]
Die comic stond vorige week al op MMO-Champion.Anoniem: 384763 schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:41:
Btw, net gevonden. Over de achiev "I stood in the fire" , hilarisch
[afbeelding]
link : http://www.dslreports.com...87728e/2010-11-29-078.jpg
Lukt dus niet, verwijder deze post gerust
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 15% gewijzigd door Hajame op 06-12-2010 16:52 ]
Euh, ik zeg ook niet dat ik kan vliegen?baxic schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:35:
[...]
ja tuurlijk je kan nog niet vliegen in azeroth dat is cata only.
misschien heb je het doormiddel van een bug kunnen kopen.
of je vergist je gewoon.
het kost nu
8500g om alle flight training te hebben
dat was eerst 12250g
Je kan het nog niet trainen.JapyDooge schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:52:
[...]
Euh, ik zeg ook niet dat ik kan vliegen?
Ik zeg alleen dat je het al kan trainen.
Ik heb ook al 3 gryphons gekocht aldaar.
ja ik zit ook al op een aardig ziek aantal days played maar heb dan ook maar 1 lvl 80 paladin (mn eerste char ooit en speel daar nog steeds voornamelijk op) en een lvl 80 lock (snel naar 80 geleveld en toen was ik er een beetje klaar mee-->Disenchanter) en nu dan die lvl 62 huntard erbij die ik wel heel erg leuk vind,denk dat ik daar nog een hoop uurtjes mee ga spelenMektheb schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:38:
280 days ofzo zit ik op en zonder alts gerekend, boeiend.
Als ik reken hoeveel uur andere mensen ik ken nutteloos zitten te zappen , is het beide vermaak
ooow sorry verkeerd gelezen..my badHydra schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:08:
[...]
Het ging om het opwaarderen van de accounts, niet over de gameplay zelf. Dat zijn twee aparte dingen waar Blizzard inderdaad geleerd heeft van de eerste expansion. Ik vond trouwens dat ondanks de drukte TBC prima speelbaar was. De respawnrate van mobs was lekker dynamisch.
daarmee bedoelde die denk ik die flightskill waarmee je 310% kan vliegen ipv 280% ja die kan je idd al kopen voor 4000g (excalted) maar je moet de flightmasters ook nog 250g contributie betalen om daadwerkelijk te mogen gaan vliegen in de old landskleefei schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:55:
[...]
Je kan het nog niet trainen.
De trainer staat er, maar je hebt een speciale license nodig voor 250g. Die staat helaas nog niet in het rijtje bij die trainer.
Maar je hebt wel gelijk, die trainer gaat het morgen verkopen
[ Voor 17% gewijzigd door Vivaladen op 06-12-2010 16:58 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Zit op 175 days op m'n DK, en op alts ook nog wel 200 days ofzo denk ik. Dus al met al sowieso wel tegen de 400 dagenMektheb schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:38:
280 days ofzo zit ik op en zonder alts gerekend, boeiend.
Als ik reken hoeveel uur andere mensen ik ken nutteloos zitten te zappen , is het beide vermaak
[ Voor 9% gewijzigd door London op 06-12-2010 16:58 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Aye,Chester schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:45:
[...]
Dat duurt meestal niet zo lang. Als het goed is, is je karakter over een paar minuten getransfered.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
haha welkom terug VegetaMrVegeta schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:05:
[...]
Aye,
"The table below shows all completed character transfer transactions."
"Alucardu 80 Outland Trollbane ALUCARDU 06/12/2010"
, ben benieuwd of het wat is.
oow thx die van mij komt ook van bol.com maar heb de hele week avond dienst dus zal wel morgen avond worden voor ik hem kan installerenGropah schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:06:
Heb btw net een mail gehad van bol.com dat hij verstuurd is, dus voor de mensen die bij bol hebben besteld, hij komt op dinsdag binnen als het goed is.
[ Voor 34% gewijzigd door Vivaladen op 06-12-2010 17:08 ]
SW Kotor, prrt. Releasedate 20239 ofzo en geen open beta's tot nu toe. Helaas. Ik zat lekker in de beta maar ik kon niet meer inloggen op de PTR server.Vivaladen schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:07:
Haha welkom terug Vegetapoosje niet meer gezien nadat je gestopt was.
![]()
hoe staat het ervoor met SW Kotor online?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
oow dat is minder manMrVegeta schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:13:
[...]
SW Kotor, prrt. Releasedate 20239 ofzo en geen open beta's tot nu toe. Helaas. Ik zat lekker in de beta maar ik kon niet meer inloggen op de PTR server.
dat zou ruk zijn haha maar was het met de vorige staking niet zo dat de pakettendienst wel gewoon reed en alleen de normale post niet werd bezorgt? anders wordt het zo'n puinhoop op die post verzamelplekken dat ze alleen maar zichzelf ermee hebben met zo'n staking want niemand wil natuurlijk na een poosje lekker staken die enorme berg zooi verdelen/uitpluizen hahaGropah schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:12:
@Vivaladen
Er is ook staking, dus de grote zorg van iedere bol.commer was dat ze door de staking van TNT de hele week zonder Cata zaten
[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 06-12-2010 17:19 ]
Eerst maar eens kijken hoe Cata bevaltVivaladen schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:18:
[...]
oow dat is minder manik zit stiekem een beetje te hopen op een Warhammer 40k online beta maar dat gaat nog wel een paar jaartjes duren denk ik haha. maar wel een beetje vermaakt tot zover in de beta?
ik heb het volgen van "Stargate Worlds" maar een beetje opgegeven nu haha die komt er nooit meer
Dit is toch ook gewoon pakketpost? Ook al krijg je 't in een envelop. Dit aangezien je via BOL wel een T&T nummer krijgt.theHoff schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:20:
Andere pre-orders tijdens stakingen zijn ook helaas gewoon via de post verstuurd door Bol, dus ik hoop dat iedereen 'm wel binnen krijgt. Ik kreeg mijn GT5 uiteindelijk pas op zaterdag binnen ipv op woensdag. Toch wel erg irritant.
En weet iemand of cata al te krijg is ergens in Alkmaar?
Probleem is alleen dat bol het met de post stuurt... Alhoewel mijn StarCraft 2 (wat dezelfde dikte heeft als Cata) wel met de pakket dienst kwamVivaladen schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:18:
dat zou ruk zijn haha maar was het met de vorige staking niet zo dat de pakettendienst wel gewoon reed en alleen de normale post niet werd bezorgt? anders wordt het zo'n puinhoop op die post verzamelplekken dat ze alleen maar zichzelf ermee hebben met zo'n staking want niemand wil natuurlijk na een poosje lekker staken die enorme berg zooi verdelen/uitpluizen haha
Bij GT5 (collectors edition ook nog eens) hadden ze 'm gewoon in een envelop op de briefpost gegooid. Niet eens met expres of garantiesticker. Dus nee helaas, gegarandeerd in huis kan niet volgende de TNT met normale briefpost. Overigens zal het voor het grootste gedeelte van de zendingen wel goed gaan. Maar waalwijk - Alkmaar was blijkbaar te veel vorige keer.Hydra schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:22:
[...]
Dit is toch ook gewoon pakketpost? Ook al krijg je 't in een envelop. Dit aangezien je via BOL wel een T&T nummer krijgt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq