Jaja, zo net nog even die 2 daagjes voor Cata, hacked

.
Geen keyloggers, geen trojans, geen passes uitdelen, geen goldselling services, nope, allemaal niet

. Wat is er gebeurd? 13 uur geleden is iemand er in geslaagd mijn gmail account te hacken, een of andere knaap in Hong Kong. gmail welk ik dagelijks gebruik en om veiligheidsredenen heb ingesteld me te waarschuwen als er ooit vanaf een vreemde locatie wordt ingelogd.... geeft verder helemaal niets aan.
4 uurtjes terug, ingelogd vanuit mainland China. Niet snel hierna ingelogd op mijn gmail account via een dedicated server. WoW recovery in gang gezet, net tijdens het eten waardoor ik jammer genoeg de mailtjes hiervan gemist heb. In ieder geval ingame de guild bank geripped, gezien ik guild master ben vrije toegang tot alles aangezien het volgens Blizzard nonsense was toen ik een keer een ticket had ingestuurd mezelf limited access te geven gezien zij geen authenticators verkopen via automatische incasso, paypal of ideal.
Alle chars gerestored een reeks mails van, blijkbaar had de tsjap ze gedelete denk ik

.
Naja, nu wachten. Mijn gmail settings iig alvast verandert, zometeen nog even een mailtje sturen naar google om ze er toch even op te duiden dat die hele waarschuwingsfunctie niets gedaan heeft.
Voor de zekerheid wilde ik daarnaast mijn wow account ook nog overzetten naar een ander mail adres, maar het zeurt nu dat mijn security question answer niet goed is. Reset Blizzard het antwoord hierop automatisch? Waarop ik dus eerst op hun verdere response moet wachten? Of kun je die zelf ergens binnen je account wijzigen en zie ik het over het hoofd?
Ach ja, hoop dat ze snel nieuwe betalings mogelijkheden toevoegen aan hun blizzard store, hebben we iig dit soort onzin niet meer

.