Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:59:
[...]

Dat juig ik helemaal toe, maar wat ik me dan weer afvraag is het zo ernstig hard dat het moeilijk is als bv LK heroic ?

Of Yog+0 ?.
In de aanname dat je al speelde tijdens TBC - dat niveau aan HC. Qua uitdaging, qua moeilijkheidsgraad. Dus, niet meer zomaar alles AoE tanken. Je kunt Cata's HCs niet meer zonder in ieder geval iets aan CC tot een goed einde brengen en in veel gevallen zelfs gewoon meerdere vormen van CC vereist en daar bovenop een party die te allen tijden echt goed oplet.

Er is een stevige stroom aan incoming damage (healer's taak), mechanics die belangrijk worden (een ieder's taak) en threat uitdagingen (tank's taak). Nee, het is geen YS+0 of LKHC. Maar goed, dan noem je ook meteen wel even de twee moeilijkste uitdagingen die WOTLK had te bieden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
kleefei schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:03:
Ik zit niet in een goede guild, sterker nog, alle chars in mijn guild ben ik zelf :*)
Ik vind de Guild Bank gewoon "kek hendig" (best handig)
Hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar? Ik heb laatst geprobeerd voor mezelf een guild op te richten, eigenlijk alleen maar om daar iets te hebben staan zodat ik niet steeds van die irritante onaangekondigde guild charter invites voor mijn neus krijg in Stormwind. Maar zo'n guild bank zou ook wel handig zijn :) Ik wilde die guild charter met mijn alts signen en dat lukt dus niet.

Ik heb al eens geld geboden in de Trade chat maar daar kwamen ook niet veel reacties op. Las wel dat je er nu nog maar 5 handtekeningen voor nodig hebt.

Zou het wel lukken met 5 alts van 1 ander account? Desnoods koop ik er een accountje bij, heb ik gelijk die rocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:15:
[...]

In de aanname dat je al speelde tijdens TBC - dat niveau aan HC. Qua uitdaging, qua moeilijkheidsgraad. Dus, niet meer zomaar alles AoE tanken. Je kunt Cata's HCs niet meer zonder in ieder geval iets aan CC tot een goed einde brengen en in veel gevallen zelfs gewoon meerdere vormen van CC vereist en daar bovenop een party die te allen tijden echt goed oplet.

Er is een stevige stroom aan incoming damage (healer's taak), mechanics die belangrijk worden (een ieder's taak) en threat uitdagingen (tank's taak). Nee, het is geen YS+0 of LKHC. Maar goed, dan noem je ook meteen wel even de twee moeilijkste uitdagingen die WOTLK had te bieden. ;)
Ja daarom was nieuwsgierig in welk categorie je het moet stoppen.
Maar dat is wel leuk om te doen dan, bedoel goeie guild runs zul je dan weer krijgen !

Ik was dol op van die instances zoals SL / Shettek / Arcatraz etc.
Een instance mag van mij best wat tijd kosten, als ik er plezier aan overhou ;).
Rushen al genoeg gedaan ingame :P
GekkePrutser schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:18:
[...]

Hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar? Ik heb laatst geprobeerd voor mezelf een guild op te richten, eigenlijk alleen maar om daar iets te hebben staan zodat ik niet steeds van die irritante onaangekondigde guild charter invites voor mijn neus krijg in Stormwind. Maar zo'n guild bank zou ook wel handig zijn :) Ik wilde die guild charter met mijn alts signen en dat lukt dus niet.

Ik heb al eens geld geboden in de Trade chat maar daar kwamen ook niet veel reacties op. Las wel dat je er nu nog maar 5 handtekeningen voor nodig hebt.

Zou het wel lukken met 5 alts van 1 ander account? Desnoods koop ik er een accountje bij, heb ik gelijk die rocket :)
Gebruik het al sinds het kan ideeal, ik spamde gewoon trade full en liet guildie's van me alts maken, en invite gewoon random mensen, totdat het er was en daarna kickte ik iedereen !

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 03-12-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want het gaat om account (lees: player) signatures. Niet character signatures. Het moeten echt verschillende mensen zijn, niet verschillende characters.

Als je daarentegen gewoon <x> nieuwe accounts koopt, ja, dan werkt 't wel. ;) Geen idee of het inmiddels nog maar 5 handtekeningen zijn. Zou best kunnen. Al zou ik dat wel extreem laag vinden, dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ben geselecteerd voor de wedstrijd van Game Mania & StuBru omtrent WoW: op de opening met 25 man het meeste XP proberen verdienen met een nieuwe char in de eerste 6 uur.
Zal een pittig nachtje worden :P
De alienware laptop, 1 jaar gratis wow kaarten en andere wow-dingetjes zijn ook een leuke motivatie ;)

Maar ik ben natuurlijk vooral blij dat ik al direct cata ga kunnen spelen!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
[...]

Heel simpel, ga naar de Guild Master, haal zon teken-ding. en druk dan het volgende in in Elwyn;
/1 Looking for ppl to sign charter, paying 10g! You can leave direct when i have 10 signs =)

Kost je 5 minuutjes en 100g 50g :D

- Edit; En dan vraag je 1 iemand om even te blijven, en dan kom je met je alts online, en dan nodig je jezelf uit :) (of een extra account om al je alts in te proppen, zoals ik :) )

[ Voor 8% gewijzigd door kleefei op 03-12-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bedankt voor de antwoorden :D Ja mensen omkopen klinkt wel goed eigenlijk >:) , en om dat te doen in een lowbie area als Elwyn had ik al helemaal niet bedacht. In SW krijg je nog niet eens een /wave voor 10 gold :) Ik zal het proberen.

Edit2: Ik heb dat van die 5 signatures even opgezocht, het zijn er zelfs maar 4 volgens een blue post:
Q: How is the Guild Charter functionality changing?
A: A guild charter now only requires 4 signatures to complete it as opposed to the original 10. Also you will be able to rename the guild charter at any time up until the point the guild is created.

[ Voor 84% gewijzigd door GekkePrutser op 03-12-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
speedzor schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:27:
Ben geselecteerd voor de wedstrijd van Game Mania & StuBru omtrent WoW: op de opening met 25 man het meeste XP proberen verdienen met een nieuwe char in de eerste 6 uur.
Zal een pittig nachtje worden :P
De alienware laptop, 1 jaar gratis wow kaarten en andere wow-dingetjes zijn ook een leuke motivatie ;)

Maar ik ben natuurlijk vooral blij dat ik al direct cata ga kunnen spelen!
Leuk! Ikzelf zit in mijn examens dus kon me niet inschrijven. Een tip is misschien om de startingzones van Totalhalibut eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Volgens mij kan je incoming guild requests uitschakelen in je opties.

Of was dat incoming trade requests? hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

SanderAlterNET schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:42:
Volgens mij kan je incoming guild requests uitschakelen in je opties.

Of was dat incoming trade requests? hmmmm
Allebei :) Nu alleen nog een optie om niet te duelen. Maar heb daar een addon voor.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:07:
[...]

Allebei :) Nu alleen nog een optie om niet te duelen. Maar heb daar een addon voor.
Leuke eigenlijk... waarom hebben ze dat nog steeds niet naar de stock UI gehaald? Lijkt zo voor de hand liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
[...]

Ik wel best wel eens een charter voor je signen hoor :P. Heb je er al meteen een!

Ik heb echt zin in cataclysm, zit nog wel steeds te bedenken wat ik nu precies wil spelen en vooral op welke server.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:34:
Ik heb echt zin in cataclysm, zit nog wel steeds te bedenken wat ik nu precies wil spelen en vooral op welke server.
Als je nog nooit Hunter had gespeeld - nu toch een keertje doen. Tijdens de Beta heb ik een goede zwik van mijn tijd aan Cataclysm's Hunter besteed en ik kan je verzekeren - de class is er in speelbaarheid enorm op vooruit gegaan.

Ik had al eerdere Hunter ervaring op live, meerdere Hunters zelfs. Maar, echt, zoals ze nu zijn geworden - het klopt gewoon veel meer. Dus, ik kan het zondermeer aanraden aan een ieder die voorheen een beetje opzag tegen de Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:42:
[...]

Als je nog nooit Hunter had gespeeld - nu toch een keertje doen. Tijdens de Beta heb ik een goede zwik van mijn tijd aan Cataclysm's Hunter besteed en ik kan je verzekeren - de class is er in speelbaarheid enorm op vooruit gegaan.

Ik had al eerdere Hunter ervaring op live, meerdere Hunters zelfs. Maar, echt, zoals ze nu zijn geworden - het klopt gewoon veel meer. Dus, ik kan het zondermeer aanraden aan een ieder die voorheen een beetje opzag tegen de Hunter.
Hunters zijn stiekem wel lastiger geworden @ endgame. Als slechte speler meters toppen op een hunter is er (gelukkig) niet meer bij. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:10:
[...]

Hunters zijn stiekem wel lastiger geworden @ endgame. Als slechte speler meters toppen op een hunter is er (gelukkig) niet meer bij. :)
Daar hebben we nu mages voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Ik vind paladins echt zo random op dit moment. Niet ten opzichte van andere classes, maar de class op zich. De DPS is puur op geluk gebaseerd, en niet of je een goede of slechte speler bent. Voor de laatste patch was het wel ok, holy power opbouwen met filler spells, en met 3 holy power gebruikte je je Templar's Verdict voor brute damage. Maar sinds de laatste patch rust Paladin DPS volkomen op Exorcism. Het is echt belachelijk dat een spell met een 20% proc kans op melee attacks de meeste damage doet, en dat een aanval als Templars Verdict (waar je 3 holy power voor moet opbouwen) veel minder damage doet. Hammer of Wrath doet het op dit moment ook nog beter dan Templar's Verdict. Het is allemaal een zooitje geworden vind ik.

Ik hoop dat dit in Cataclysm weer goed wordt rechtgetrokken naar de juiste prioriteiten van spells, aangezien de weapon damage in Cataclysm omhoog wordt geschroefd en dan hopelijk de attacks weer recht trekt. Ik raid in 25m vaak met een andere retribution paladin, onze gear/dps is ongeveer gelijk. Ik heb meer i277, hij heeft Shadowmourne. Voorheen deed ik meer DPS, maar we gingen behoorlijk gelijk op. Maar nu sinds 4.0.3a kunnen we elke bossfight gaan dobbelen wie er de hoogste DPS doet, namelijk de persoon met de meeste Exocism procs :P En soms met behoorlijk grote verschillen.

En ja, ik speelde pas op mijn mage alt, dat stelt in elke spec niet zoveel voor. Ik dacht dat Arcane de makkelijke spec was (aangezien iedereen het daar over heeft), maar voor Fire gebruik je ongeveer net zo veel (uhh, weinig) knoppen. Ik ben wel benieuwd in Cataclysm, de mastery voor Arcane klinkt wel grappig.

[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 03-12-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:10:
[...]

Dat is er al sinds WOTLK niet meer bij hoor. In TBC hadden we een nogal foute BM spec, maar, in WOTLK was het al zo gemakkelijk niet meer. Althans, niet als je inderdaad de meters consequent wilde toppen, ongeacht de competitie.

Om heel eerlijk te zijn vind ik zelfs endgame er zondermeer op vooruit gegaan voor Hunters in Cataclysm. Het is minder... willekeurig. Minder vreemde, pijnlijke tools om maar die stompzinnige Mana bar aan te houden. Het schrappen van die Mana bar heeft in één klap zoveel onzinnige, jaren oude rommel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar je de: curse of the worgen comic kan halen met als betaal mogelijkheid paypal?

Al gekocht bij: www.allsortsemporium.net

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik zoek een hele simpele addon. Het enige dat ik wil is dat in m'n quest log (mag van Blizz zijn, maar ook van derden), de completed daily's als daily's worden aangegeven. Ik kan in m'n huidige Blizz questlog niet zien welke van m'n completed quests daily's zijn en welke niet.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 22:31
Ik heb erg veel zin in cata. Heb afgelopen maand even een paladin naar 80 geknald. Ben zon jaartje gestopt, maar het begon toch weer te kriebelen. Reken erop dat dinsdagavond een lekker irritatie avondje wordt. Lag, inlog probs, te weinig mobs door drukte. Never play on patchday, maar toch weer een poging wagen zoals bij elke expansion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Nee, je kunt maar signen op 1 wow account, :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:36:
[...]

Dat is er al sinds WOTLK niet meer bij hoor. In TBC hadden we een nogal foute BM spec, maar, in WOTLK was het al zo gemakkelijk niet meer. Althans, niet als je inderdaad de meters consequent wilde toppen, ongeacht de competitie.
Samen met pallies en DK's was het wel een van de simpelste classes om goed te spelen. :P
Om heel eerlijk te zijn vind ik zelfs endgame er zondermeer op vooruit gegaan voor Hunters in Cataclysm. Het is minder... willekeurig. Minder vreemde, pijnlijke tools om maar die stompzinnige Mana bar aan te houden. Het schrappen van die Mana bar heeft in één klap zoveel onzinnige, jaren oude rommel opgelost.
Dat ze vervolgens een compleet nieuwe resource verzinnen voor iets dat in feite gewoon energy is vind ik dan wel weer brak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:55:
Dat ze vervolgens een compleet nieuwe resource verzinnen voor iets dat in feite gewoon energy is vind ik dan wel weer brak. :P
Ja, maar een hunter heeft geen energy nodig. Die moet focussen om goed te kunnen richten :P
temp00 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:39:
Ik zoek een hele simpele addon. Het enige dat ik wil is dat in m'n quest log (mag van Blizz zijn, maar ook van derden), de completed daily's als daily's worden aangegeven. Ik kan in m'n huidige Blizz questlog niet zien welke van m'n completed quests daily's zijn en welke niet.
Ik denk dat je voldoende hebt aan Dailies Quest Tracker gezien de omschrijving ervan. Ze zijn bezig met een cata versie.

PS: Dit topic deel is vol. Ik weet het. Dit deel blijft open tot en met maandagmiddag. Daarna open ik het nieuwe deel tegelijkertijd met de Cataclysm release.

[ Voor 60% gewijzigd door Zeror op 04-12-2010 10:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:23
temp00 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:39:
Ehm? staat er niet gewoon (Daily) achter de naam van de Quest? want dat is bij mij wel.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 09:14:
[...]

Ja, maar een hunter heeft geen energy nodig. Die moet focussen om goed te kunnen richten :P
Misschien niet, maar die resource werkt verder precies als energy. :P het enige verschil is dat hunters skills met een cast time hebben om de bar bij te vullen. :P
SpoekGTi schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:25:
[...]

Ehm? staat er niet gewoon (Daily) achter de naam van de Quest? want dat is bij mij wel.
Als een daily completed is vervangt die tekst het woord daily. Ik vraag me wel een beetje af wat het nut is van het zien wat dailies zijn als je ze toch al completed hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
NMe schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:55:
[...]

Misschien niet, maar die resource werkt verder precies als energy. :P het enige verschil is dat hunters skills met een cast time hebben om de bar bij te vullen. :P

[...]

Als een daily completed is vervangt die tekst het woord daily. Ik vraag me wel een beetje af wat het nut is van het zien wat dailies zijn als je ze toch al completed hebt. :P
Misschien wil hij zn qlog volledig vullen met completed dailys als cata uitkomt, zelfs dan snap ik het nut er nog niet helemaal van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bartske schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:54:
Misschien wil hij zn qlog volledig vullen met completed dailys als cata uitkomt, zelfs dan snap ik het nut er nog niet helemaal van :P
Ik snap ook niet dat mensen dat doen. Voor mij is het plezier van het levellen belangrijker dan hoe snel ik 85 ben. Die eerste keer door een zone levellen is sowieso de leukste, daarna is het alleen maar herhaling. Ben nu 62 met m'n Shammy en daar heb ik in HP nu ook een beetje een "meh" gevoel bij.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Hydra schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:28:
[...]

Ik snap ook niet dat mensen dat doen. Voor mij is het plezier van het levellen belangrijker dan hoe snel ik 85 ben. Die eerste keer door een zone levellen is sowieso de leukste, daarna is het alleen maar herhaling. Ben nu 62 met m'n Shammy en daar heb ik in HP nu ook een beetje een "meh" gevoel bij.
Tis nou niet om het snelst naar lvl 85 te gaan, maar het levert wel 7 XP slots in je eerste bar op ongeveer, ik doe het ook, maar ga wel op mijn gemak naar de nieuwe gebieden lekker questen, als ik zie wat ze met de oude wereld quests hebben uitgehaald dan kunnen de nieuwe alleen nog maar beter worden. Ben serieus weer een nieuw char gestart en vind het serieus weer leuk om te questen :) thumbs up for blizzard.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bartske schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:54:
[...]

Of een quest nu een daily is of een normal quest maakt niet uit, vanaf dinsdag geven ze allemaal weer xp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:28:
[...]

Ikke wel als ik dat doe met de daily's krijg ik gelijk 45% naar level 81.

En ik wil ZSM 85 worden zodat ik kan gaan farmen, en de lore en quests doe ik wel met een alt.
Zone's boeien me niks, ik zie dat wel als ik klaar ben en ik heb al de beta gespeeld.

Kortom ik zie het wel met alts, main gaat zsm naar 85 om te gaan raiden en farmen en pvpe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Misschien is deze vraag al eerder gesteld maar:

Verdwijnen de ICC titles Bane of the Fallen King en Light of Dawn met de Cata launch?
Verwijnen de Glory of the icc raider mounts?

Zit persoonlijk heel dicht tegen een 10man hc LK kill aan met een soort semi pug groepje. Vragen ons alleen af of we nou moeten "stressen" om hem te downen voor of na de expansion.

Drakes heb ik gelukkig al op 3 characters, maar ik zie toch veel vragen omtrend dit verhaal in mn guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Chefbierrr schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:27:

Verdwijnen de ICC titles Bane of the Fallen King en Light of Dawn met de Cata launch?

Zit persoonlijk heel dicht tegen een 10man hc LK kill aan met een soort semi pug groepje. Vragen ons alleen af of we nou moeten "stressen" om hem te downen voor of na de expansion.

Drakes heb ik gelukkig al op 3 characters, maar ik zie toch veel vragen omtrend dit verhaal in mn guild.
Aangezien ze nog aanwezig zijn in de huidige achievment tabs vermoed ik dat ze blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teaser time!

http://dl.dropbox.com/u/2339802/CAT.jpg

@hieronder: Winkel? Das bij mij thuis :+

[ Voor 30% gewijzigd door PromoX op 04-12-2010 16:17 . Reden: linkje gemaakt van grote afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Icec_old

*GUCK* *Guussieboy helemaal blij*

Welke winkel is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

Blijven allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niks wat Meta is verdwijnt, dus zelfs ulduar proto's blijven
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:34:
Teaser time!

[afbeelding]

Vewy nice !

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 04-12-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:34:
Teaser time!

[afbeelding]

Het is jammer dat je er geen ene hol aan hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artbook is wel leuk hoor ;)
Gisteren eindelijk mijn Argent Warhorse gehaal btw, om maar ff ontopic te blijven.
Koe op een paard ziet er niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:38:
Artbook is wel leuk hoor ;)
Gisteren eindelijk mijn Argent Warhorse gehaal btw, om maar ff ontopic te blijven.
Koe op een paard ziet er niet uit :P
Mja ik bedoel al had je hem al een maand voor de release, je kan toch niet spelen tot de servers live gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Twylight schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:40:
[...]
Mja ik bedoel al had je hem al een maand voor de release, je kan toch niet spelen tot de servers live gaan :P
Daarom vind het wel leuk om ons de gek aan te steken.

Heb trouwens net een email gehad van FRS. Ze hebben men CE al opgestuurd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2022
CE net geleverd. *O*

Kan het kwaad om de activationcode al in te voeren eigenlijk? Heb namelijk geen drive en zou de installer alvast willen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
nikk schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:45:
CE net geleverd. *O*

Kan het kwaad om de activationcode al in te voeren eigenlijk? Heb namelijk geen drive en zou de installer alvast willen downloaden.
Hoop dat Bol ook a.s. maandag al levert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
CE net geleverd. *O*

Op de battle.net index krijg ik dagelijks een promotion pagina waar staat dat als je nu upgrade de launcher begint met downloaden en je 7 december gelijk kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

uashy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:16:
[...]

Hoop dat Bol ook a.s. maandag al levert :)
Ik begreep via via dat ze pas de 7e versturen :(

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
Net de code ingevoerd, en m'n account is ge-upgrade. En ingame m'n pet + achievement ontvangen. :P

Helaas kon ik nog niet de gameclient voor Cataclysm downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
nikk schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:14:
Net de code ingevoerd, en m'n account is ge-upgrade. En ingame m'n pet + achievement ontvangen. :P

Helaas kon ik nog niet de gameclient voor Cataclysm downloaden.
Als het goed is moet je 1 keer inloggen en dan begint de launcher te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 23:07
CE net geleverd. *O*

Waar had je je CE eigenlijk besteld, in ieder geval lekker op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:45:
[...]

Ik begreep via via dat ze pas de 7e versturen :(
ik heb gewoon digital gekocht , en bol alsnog de CE laten sturen, dan maar dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
Shady15 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:22:
[...]

Waar had je je CE eigenlijk besteld, in ieder geval lekker op tijd :)
Besteld op 27 november, dus precies een week geleden. Via de website van Mycom, volgens mij zijn er nog enkele te bestellen. Go go. :)

@ hieronder: was zelf 69 euro kwijt inclusief bezorgen.

[ Voor 8% gewijzigd door nikk op 04-12-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik ga gewoon woensdagochtend ff in de stad kijken of er een uitgave ligt.
Wat gaat de collecters edition kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mja,ook berichtje gehad dat mijn bestelling verzonen was.alleen had ik mijn weradres aangegeven,daar ik verwachte dat ik de ce gewoon op dinsdag ging krijgen....nu maar afwachten of dit goed gaat

CE kost tegen de 80 euro geloof ik

[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 04-12-2010 20:05 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Mektheb schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:25:
[...]

ik heb gewoon digital gekocht , en bol alsnog de CE laten sturen, dan maar dubbel
Je kan niet de CE code achteraf nog invoeren of wel?

Je account is tenslotte al geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als bol pas op de 7e gaat versturen is dat best zuur voor de meeste. Ik zelf heb er geen last van, heb de dag daarna (8 december) best wel een belangrijke dag dus opzich wel goed voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

misschien voor sommige mensen die toch liever fysiek het spel willen, op de site van mycom wordt er gezegt dat mycom utrecht en mycom eindhoven een nachtopening houden om het spel te verkopen.
Als maasstricht of rotterdam te ver is voor sommige voor jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:39
Osxy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:30:
[...]

Jawel, dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 15:41
Gropah schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:34:
Als bol pas op de 7e gaat versturen is dat best zuur voor de meeste. Ik zelf heb er geen last van, heb de dag daarna (8 december) best wel een belangrijke dag dus opzich wel goed voor mij.
Als je geluk heb dan.
TNT gaat weer staken, vanaf 8 december.

Bol.com stuurt als het goed is ook zijn pakketjes nu via TNT Pakketpost i.p.v. TNT express (de brieven), maar toch.
Wat ik heb begrepen, draagt ook bol.com hun orders maandag over aan TNT, zodat je ze dinsdag binnenhebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Hmm wel dure grap, totaal 105 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Mektheb schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:25:
[...]

Haha, same. Mede omdat ik mijn verzendadres niet meer kon updaten bij bol.com |:( (zelfs eerste week van November zat mijn bestelling al te ver in het bestelproces.... 8)7 )

[ Voor 13% gewijzigd door woest85 op 04-12-2010 23:49 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
RichardvdD schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:31:
Ik vind paladins echt zo random op dit moment. Niet ten opzichte van andere classes, maar de class op zich. De DPS is puur op geluk gebaseerd, en niet of je een goede of slechte speler bent. Voor de laatste patch was het wel ok, holy power opbouwen met filler spells, en met 3 holy power gebruikte je je Templar's Verdict voor brute damage. Maar sinds de laatste patch rust Paladin DPS volkomen op Exorcism. Het is echt belachelijk dat een spell met een 20% proc kans op melee attacks de meeste damage doet, en dat een aanval als Templars Verdict (waar je 3 holy power voor moet opbouwen) veel minder damage doet. Hammer of Wrath doet het op dit moment ook nog beter dan Templar's Verdict. Het is allemaal een zooitje geworden vind ik.

Ik hoop dat dit in Cataclysm weer goed wordt rechtgetrokken naar de juiste prioriteiten van spells, aangezien de weapon damage in Cataclysm omhoog wordt geschroefd en dan hopelijk de attacks weer recht trekt. Ik raid in 25m vaak met een andere retribution paladin, onze gear/dps is ongeveer gelijk. Ik heb meer i277, hij heeft Shadowmourne. Voorheen deed ik meer DPS, maar we gingen behoorlijk gelijk op. Maar nu sinds 4.0.3a kunnen we elke bossfight gaan dobbelen wie er de hoogste DPS doet, namelijk de persoon met de meeste Exocism procs :P En soms met behoorlijk grote verschillen.

En ja, ik speelde pas op mijn mage alt, dat stelt in elke spec niet zoveel voor. Ik dacht dat Arcane de makkelijke spec was (aangezien iedereen het daar over heeft), maar voor Fire gebruik je ongeveer net zo veel (uhh, weinig) knoppen. Ik ben wel benieuwd in Cataclysm, de mastery voor Arcane klinkt wel grappig.
Aan de ene kant wordt weapondps mischien hoger.. aan de andere kant krijg je straks ook inquisition waardoor je minder TV's doet, en nog eens 30% meer exo-damage.

Ik denk dat we wel een paar finetuning patches over ons heen krijgen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:34:
[...]

Aan de ene kant wordt weapondps mischien hoger.. aan de andere kant krijg je straks ook inquisition waardoor je minder TV's doet, en nog eens 30% meer exo-damage.

Ik denk dat we wel een paar finetuning patches over ons heen krijgen.
Lijkt mij ook wel, hij heeft wel een punt dat het een beetje raar aanvoelt dat je melee abilities ongeveer even sterk of zelfs zwakker zijn dan casts. Komt vast nog wel goed :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Nou, meer dat een spell waar je 3 holy power voor moet opbouwen minder damage doet dan een proc-based spell. Maar dat is bij andere classes ook wel ongeveer zo geregeld. Ze hebben er in ieder geval voor gezorgd dat inquistion het inderdaad waard wordt om te gebruiken. In de beta kwam het eigenlijk alleen maar van pas in combinatie met Hammer of Wrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvdHaar
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-08-2022
Ok voor de mensen die hem via een online store hebben besteld...

Staakt TNT niet 3 dagen komende week?

Vorig jaar heb ik bij Bol.com besteld en die leverde hem pas om 4 uur smiddags op de dag van de release. Dus bij elke andere winkel had ik hem al eerder op kunnen halen, dit doe ik dus nooit meer.

Dit jaar heb ik hem via Blizz zelf besteld, als het goed is moet ik hem dan gelijk om 0:01 kunnen spelen aangezien hij de afgelopen weken al gedownload is.

Ik heb er in ieder geval zin om de nieuwe expansion te spelen, jullie ook veel plezier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
NvdHaar schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:17:
Ok voor de mensen die hem via een online store hebben besteld...

Staakt TNT niet 3 dagen komende week?

Vorig jaar heb ik bij Bol.com besteld en die leverde hem pas om 4 uur smiddags op de dag van de release. Dus bij elke andere winkel had ik hem al eerder op kunnen halen, dit doe ik dus nooit meer.

Dit jaar heb ik hem via Blizz zelf besteld, als het goed is moet ik hem dan gelijk om 0:01 kunnen spelen aangezien hij de afgelopen weken al gedownload is.

Ik heb er in ieder geval zin om de nieuwe expansion te spelen, jullie ook veel plezier!!
TNT staakt vanaf 8 december dacht ik. En de mijne komt morgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:39
Idifix schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:20:
[...]

TNT staakt vanaf 8 december dacht ik. En de mijne komt morgen denk ik.
Van woensdag tot donderdag. Heb ik gelukkig geen last van, ik ga mijn CE gewoon ouderwets ophalen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het als een pakketje verzonden wordt heb je geen probleem. Vooralsnog ziet het er naar uit dat alleen de post bezorging plat ligt, pakketjes zijn apart en staken niet. Winkels als Amazon bezorgen via pakket post bijvoorbeeld. (Maar ja die pakketjes bezorgers kunnen natuurlijk altijd nog beslissen ook te gaan staken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:15:
Als het als een pakketje verzonden wordt heb je geen probleem. Vooralsnog ziet het er naar uit dat alleen de post bezorging plat ligt, pakketjes zijn apart en staken niet. Winkels als Amazon bezorgen via pakket post bijvoorbeeld. (Maar ja die pakketjes bezorgers kunnen natuurlijk altijd nog beslissen ook te gaan staken)
Het lijkt me niet dat de pakketbezorgers ook gaan staken, die worden afgesplitst en daar vallen voor zover ik weet geen ontslagen. Ik hoop dat bol ze met de pakketpost verzend dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:08:
[...]

Het lijkt me niet dat de pakketbezorgers ook gaan staken, die worden afgesplitst en daar vallen voor zover ik weet geen ontslagen. Ik hoop dat bol ze met de pakketpost verzend dan...
Dat doen ze toch altijd, kan me niet herinneren dat ze ooit iets in een envelop hebben verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:30:
[...]

Jawel kan wel :), een CE en Cataclysm zijn 2 verschillende dingen ;).

Vanilla
Vanilla CE
TBC
TBC CE
Wotlk
Wotlk CE
Cataclysm
Cataclysm CE

Je kan altijd dus je oude upgrade, zover ik heb begrepen :)
Edit : en ja dure grap maja 5x12x12,99= meer :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 05-12-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, hoe zit t met woensdag patch dag? gaan de server offline of maakt blizzard een uitzondering ivm catalysm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 15:41:
ff een vraagje, hoe zit t met woensdag patch dag? gaan de server offline of maakt blizzard een uitzondering ivm catalysm?
Ze laten alles online staan. Je merkt eigenlijk niks van het feit dat het cataclysm tijd is buiten dan dat je de nieuwe gebieden in kan en de professions enzo kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binolirao
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 13:27
Even een vraagje kan iemand inloggen op eu.battle.net? Wanneer ik probeer in te loggen krijg is An error has occurred. als melding. Kan iemand kijken of hij er wel op kan? Bij voorbaat dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binolirao schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:30:
Even een vraagje kan iemand inloggen op eu.battle.net? Wanneer ik probeer in te loggen krijg is An error has occurred. als melding. Kan iemand kijken of hij er wel op kan? Bij voorbaat dank! :)
Zelfde hier! Een snelle zoek opdracht op Twitter leert me dat er meerdere mensen zijn met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 10:31
Hmm, ik kan geen eens bij de site komen, error message: http://eu.battle.net/en/?- , Nuclear Launch Detected?!
huh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spekkie1994 schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:36:
Hmm, ik kan geen eens bij de site komen, error message: http://eu.battle.net/en/?- , Nuclear Launch Detected?!
huh? :P
Nuclear Launch Detected? Rofl. Ik kom wel op de site maar als ik probeer in te loggen gebeurt er niks, en als ik op 'ACCOUNT' druk en daar probeer in te loggen krijg ik een error pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nuclear Launch Detected.
We seem to be having a little problem with our website, so we may experience some slight turbulence and then – explode.
Error ID: CDFRG

Gaan we de lucht in? of... rofl.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 10:31
Ik denk dat Deathwing net naar Blizzard HQ is gevlogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paterpor schreef op zondag 05 december 2010 @ 15:54:
[...]

Ze laten alles online staan. Je merkt eigenlijk niks van het feit dat het cataclysm tijd is buiten dan dat je de nieuwe gebieden in kan en de professions enzo kan nemen.
Daar heeft hij het niet over, hij heeft het over de wekelijkse downtime op woensdag. En die slaan ze deze week dus over, als er gepatcht moet worden doen ze dat met hotfixes en rolling restarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in ieder geval alweer inloggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binolirao
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 13:27
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:34:
[...]

Zelfde hier! Een snelle zoek opdracht op Twitter leert me dat er meerdere mensen zijn met dit probleem.
Hij werkt weer bedankt voor het checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ok ik ga even een wat domme vraag stellen.
Graag wil ik asap Cataclysm kunnen spelen. Nu kan ik hellaas door omstandigen niet van huis a.s. woensdag. Dus zit ik erover te denken om hem digitaal te kopen. Niet via bol.com , maar enkel de digi code via blizzard.

Wie heeft hier ervaring mee, en kan mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat ? ik ben nogal een noob op dat gebied.
Krijg je een code ? is het nu al te updaten of kan dat pas a.s. woensdag ?
Hoor het graag

Edit: Never mind, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het zelf ondervonden :D... ging vrij makkelijk.
Alleen toch nog een vraag,krijg je nu een hoesje thuisgestuurd of hellaas pindakaas ? ....

[ Voor 17% gewijzigd door Lasteraar op 05-12-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

http://eu.battle.net/en/info/presale

Lijkt me heel duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:29
Lasteraar schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:29:
Ok ik ga even een wat domme vraag stellen.
Graag wil ik asap Cataclysm kunnen spelen. Nu kan ik hellaas door omstandigen niet van huis a.s. woensdag. Dus zit ik erover te denken om hem digitaal te kopen. Niet via bol.com , maar enkel de digi code via blizzard.

Wie heeft hier ervaring mee, en kan mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat ? ik ben nogal een noob op dat gebied.
Krijg je een code ? is het nu al te updaten of kan dat pas a.s. woensdag ?
Hoor het graag
Je betaald zoals je ook je game-time betaadl, online. Dit kan dus met DigID of bijvoorbeeld Automatische Incasso.

Zodra jouw betaling binnen is wordt je account omgezet van een Wrath of the Lich King naar Cataclysm account. De volgende keer dat je inlogt in WoW zal je Updater de data voor Cataclysm gaan downloaden. Je kan dus meteen om 00:00 online! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ja soz... het is inderdaad wel erg makkelijk. Was er inmiddels al uit :)
Alleen wel of geen hoesje na digitaal updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mmore schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:35:
[...]

Dit kan dus met DigID of bijvoorbeeld Automatische Incasso.
DigID is niet hetzelfde als iDeal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:29
NMe schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:36:
[...]

Woah.. Inderdaad. Lekker op de bank zitten en ondertussen op topics reageren werkt toch niet zoals gewenst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
NMe schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:36:
[...]

Haha, met digiD betalen: "Hoeveel persoonsgegevens kost WoW meneer?" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Nou dat wordt gamen 7-12 at 0.00.... :)
Wel fun hoor, heb wel zin om weer te levelen. En stiekum vind ik het ook erg leuk dat heel Azeroth een make over heeft gekregen. Want je bereikt altijd weer een dood punt met je main, en dan is het leuk om wat vernieuwends tegen te komen bij het levelen van een alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10

Maduth

Probeersel

Me Priest staat klaar, alle profs op 425 of hoger alleen met me lock moet ik nog alc lvl (180 nu) dus nog ff aan de bak. Me mage laat ik maar even op 67 staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 21:44
Jaja, zo net nog even die 2 daagjes voor Cata, hacked :p.

Geen keyloggers, geen trojans, geen passes uitdelen, geen goldselling services, nope, allemaal niet :p. Wat is er gebeurd? 13 uur geleden is iemand er in geslaagd mijn gmail account te hacken, een of andere knaap in Hong Kong. gmail welk ik dagelijks gebruik en om veiligheidsredenen heb ingesteld me te waarschuwen als er ooit vanaf een vreemde locatie wordt ingelogd.... geeft verder helemaal niets aan.

4 uurtjes terug, ingelogd vanuit mainland China. Niet snel hierna ingelogd op mijn gmail account via een dedicated server. WoW recovery in gang gezet, net tijdens het eten waardoor ik jammer genoeg de mailtjes hiervan gemist heb. In ieder geval ingame de guild bank geripped, gezien ik guild master ben vrije toegang tot alles aangezien het volgens Blizzard nonsense was toen ik een keer een ticket had ingestuurd mezelf limited access te geven gezien zij geen authenticators verkopen via automatische incasso, paypal of ideal.

Alle chars gerestored een reeks mails van, blijkbaar had de tsjap ze gedelete denk ik :p.

Naja, nu wachten. Mijn gmail settings iig alvast verandert, zometeen nog even een mailtje sturen naar google om ze er toch even op te duiden dat die hele waarschuwingsfunctie niets gedaan heeft.

Voor de zekerheid wilde ik daarnaast mijn wow account ook nog overzetten naar een ander mail adres, maar het zeurt nu dat mijn security question answer niet goed is. Reset Blizzard het antwoord hierop automatisch? Waarop ik dus eerst op hun verdere response moet wachten? Of kun je die zelf ergens binnen je account wijzigen en zie ik het over het hoofd?

Ach ja, hoop dat ze snel nieuwe betalings mogelijkheden toevoegen aan hun blizzard store, hebben we iig dit soort onzin niet meer :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@psychodude

je weet dat je op iOS en op android ook authenticators hebt?

Er zijn btw ook vaak genoeg mensen die ze gaan bestellen bij Blizz en dan meer mensen aanbieden om mee te kopen...

Maar in ieder geval, blij dat je uit eindelijk niks kwijt raakt, alleen jammer dat het zo vlak voor cata gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5,- Duurder zonder zo'n cool doosje. :(
Jammer dat de pakket bezorger rond 17:30 komt. :'(

(Nu al mijn huiswerk maken voor de aankomende dagen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

psychodude schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:49:
gezien zij geen authenticators verkopen via automatische incasso, paypal of ideal.
Tegenwoordig werken twee van de drie methodes die je daar noemt wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 21:44
NMe schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:57:
[...]

Tegenwoordig werken twee van de drie methodes die je daar noemt wel. ;)
Welke 2 dan? Voor mij werkt namelijk nog geen van de 3 voor het aanschaffen van authenticators. Ik krijg wel leuk de optie voor automatische incasso op bijvoorbeeld het kopen van een pet in de Blizzard store, maar waar het van belang is? Enkel credit cards als betalings mogelijkheid :p.

@Guussieboy: Een telefoon is voor mij alsnog voldoende als ik er mee kan bellen, heb dan ook geen smartphone :p. En mijn klassieke iPod met 60 GB werkt ook nog perfect, alleen geen support voor apps, waardoor een authenticator daarop ook geen mogelijkheid is.

Daarnaast in alle eerlijkheid, is WoW voor mij maar een spelletje :p. Als zij account security niet belangrijk genoeg vinden om het gemakkelijk door iedereen aangeschaft te kunnen laten worden dan vind ik dat niet zozeer mijn probleem, maar dat van hun ;). Zij hebben verder ingame maar te herstellen wat verdwenen is en zo niet dan blijf ik ze gewoon net zo lang lastig vallen tot het terug is, heb ik dan weer weinig problemen mee :p. Ach ja, houdt ze weer even zoet zullen we maar denken, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan nog steeds geen authencator kopen via iDEAL as payment optie laat staan automatische incasso.

anyway bliz store en alle battle.net crap allemaal offline nu ook voor anderen ?
kom er niet op atm lol.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:18:
[...]

Welke 2 dan? Voor mij werkt namelijk nog geen van de 3 voor het aanschaffen van authenticators. Ik krijg wel leuk de optie voor automatische incasso op bijvoorbeeld het kopen van een pet in de Blizzard store, maar waar het van belang is? Enkel credit cards als betalings mogelijkheid :p.

@Guussieboy: Een telefoon is voor mij alsnog voldoende als ik er mee kan bellen, heb dan ook geen smartphone :p. En mijn klassieke iPod met 60 GB werkt ook nog perfect, alleen geen support voor apps, waardoor een authenticator daarop ook geen mogelijkheid is.

Daarnaast in alle eerlijkheid, is WoW voor mij maar een spelletje :p. Als zij account security niet belangrijk genoeg vinden om het gemakkelijk door iedereen aangeschaft te kunnen laten worden dan vind ik dat niet zozeer mijn probleem, maar dat van hun ;). Zij hebben verder ingame maar te herstellen wat verdwenen is en zo niet dan blijf ik ze gewoon net zo lang lastig vallen tot het terug is, heb ik dan weer weinig problemen mee :p. Ach ja, houdt ze weer even zoet zullen we maar denken, hehe.
Account security is helaas niet echt een issue voor Blizzard. Alles wat vanuit hun komt is een extraatje richting hun klanten. In principe is het gewoon iedereens eigen verantwoordelijkheid om je account veilig te houden en niet in domme mails te trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
epic epicness:

(skip naar 1:00)

:D

[ Voor 17% gewijzigd door jmxd op 06-12-2010 05:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

lol 'A shark with lazer beams and a undead playing guitar ontop' :P

Ach ja, vanavond is het zo ver maar helaas ben ik er nog niet uit welke van de 6 te gaan levelen in cata..
Gister even voor de lol frost spec op m'n mage geprobeerd... en damn das leuk zeg.. jammer dat frost sinds TBC niet boeiend meer was buiten level spec..

De strijd is nu tussen :
DK, Priest, Shaman, Paladin, Mage en Druid.
(Hunter, Warlock, Warrior en Rogue worden het niet)

Het enige dat we nog niet hebben in het nieuwe Cata guild is een mage, alle andere classes zijn aanwezig.
Dus ik denk dat de keuze gemaakt is alleen het nadeel is dat je alleen dps of dps bent. Had een paar randoms gedaan en Mage heeft zeker wel nut in dungeons als frost slow/freeze en cc.

Ik zie vanacht wel als m'n kont naar de startzone verplaats :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Na een tijdje te zijn gestopt ben ik weer begonnen met het spelen van WoW!
Ik was tijdelijk (anderhalve maand) gestopt met het spelen, omdat ik geen behoefte meer had aan ICC e.d.
Kort samengevat: het werd nogal saai.

Gisteren alvast digitaal Cataclysm gekocht, werkt op zich toch wel lekker zo via de Blizzard Store.
Na zo'n 5 minuten was mijn account cata-ready, dit mede door een hoge internet snelheid.
Vanavond ga ik mij eigen inloggen om zo het eerste uurtje te kunnen spelen, daarna moet ik wel slapen aangezien ik om 8 uur 's ochtends rijles heb. Ben dan ongeveer vanaf half 11 hardcore aan het levelen tot een uur of 7, omdat ik ook nog eens naar een verjaardag moet. Daarna maak ik de rest van het levelen wel af in de avond en in het weekend :D

Waar gaan jullie als eerst levelen? Ik ga naar dat onderwater gebeuren, lijkt me toch wel het tofst om te zien!
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!