Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:07:
WTB life. 8 level 80's, mis alleen nog een rogue en een warrior. 8)7
Ik speel al sinds april niet meer op live. Interesse in dat leven?... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HawVer schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:30:
Ik heb alleen een level 80 warrior, waar ik twee keer mee geraid heb. Wil je mijn leven? :P
4 van mijn 80's hebben ICC geraid, mijn druid, mage, shammy en pally. DK, priest en lock vond ik niet echt leuk spelen (respectievelijk te simpel, te saai en teveel generft :+) en mijn hunter is pas sinds vanavond 80. Moet wel zeggen dat ik me maar op een char tegelijk focus in mijn vrije tijd, afgezien van guild raids die altijd op mijn main gaan. Zo heb ik mijn pally best vaak aan een stuk door gespeeld en was ik altijd daarop te vinden als ik niet raidde op mijn druid. Toen ik de pally even zat was begon ik mijn hunter te levelen. Bezigheidstherapie. :P

Huntertje heeft ook zelf ook al zijn skills betaald, inclusief epic flying. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De nieuwe website is trouwens echt een meesterwerk, echt heel knap ontwikkeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:02:
Gister nog even wat gepvp'ed met mijn warrior, in protection, met fully wrathfull gear. Had daarvoor een filmpje gezien van een warrior in de cata beta, die aan het pvp'en was als prot..

Dat zag er zoo goed uit, dat ik het ook ff moest proberen.. en damn!, het ging weer lekker.. zoveel mogelijk chargen, intervenen, intercepten als mogelijk, en tussendoor shockwaven en fearen.. en laat alle dps'ers om me heen alle allies maar afmaken.. ik blijf gewoon stunnen..

naah echt super vet :).. zelf ga je ook niet neer.. zelfs zonder healer kun je d'r wel 2 aan (veel chargen enzo, veel stunnen.. dan heb je tijd genoeg om ze af te maken)..

alleen 1 ding is jammer dat we het nu nog niet hebben, heroic leap :o.. daarmee kon de warrior uit het cata beta filmpje, makkelijk uit benarde situaties komen.. als er teveel enemies waren, jumpte hij zo uit de battle, om daarna weer terug te chargen en te shockwaven.. aah.. warrior prot pvp... <3

filmpje weer gevonden | <-- aan pvp!!
Haha Nice one man! Utility wins games! speel zelf sinds de nieuwe patch ook Prot (paladin dan) en ik heb net iets minder stuns dan jou maar ik heb er een Silence bij zitten :P vind het heerlijk om met een Arms warrior (en zn charge) en een healer samen te spelen in Bg's,ik silence eventuele healers en gooi wat stuns en dmg heen en weer en de DPSers schakelen de vijand uit! geeft je ook het gevoel net als met healen in pvp dat je ook echt bijdraagt aan het gevecht en dat die dpsers blij met je zijn omdat je tegenstander gewoon sneller het loodje legt,en dat helpt natuurlijk weer met het verdedigen/aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kort dagverslagje.

Gisteren weer 's niet veel tijd gehad. Druid een leveltje hoger kunnen maken, nu lvl 24. Gaat toch allemaal wel enorm snel hoor. Kan me herinneren dat ik op mijn priest echt veel langer deed over een level. Heb de druid nu mining en skinning gegeven, maar zit toch te denken een ervan te droppen en daar herbing voor te nemen. Even zorgen dat ik mijn Inscription altje dan als bank gebruik voor de herbs die ik zelf nodig heb voor straks levellen van alchemy op mijn goblin, rest op de AH. Denk dat ik dan mining erbij houdt, zodat ik straks herbing er weer af kan gooien en dan engi naar omhoog kan gaan levellen. nu eerst maar 's flink gold verdienen met die drood.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 07:24:
[...]

Haha Nice one man! Utility wins games! speel zelf sinds de nieuwe patch ook Prot (paladin dan) en ik heb net iets minder stuns dan jou maar ik heb er een Silence bij zitten :P vind het heerlijk om met een Arms warrior (en zn charge) en een healer samen te spelen in Bg's,ik silence eventuele healers en gooi wat stuns en dmg heen en weer en de DPSers schakelen de vijand uit! geeft je ook het gevoel net als met healen in pvp dat je ook echt bijdraagt aan het gevecht en dat die dpsers blij met je zijn omdat je tegenstander gewoon sneller het loodje legt,en dat helpt natuurlijk weer met het verdedigen/aanvallen
iedereen constant blijven stunnen/fearen doet me mee plezier dan als een bezetene dps te lopen doen in een bg :p..

leuke is ook.. gister bv, lukte het weer behoorlijk geod met het stunnen.. en de mensen die je stunt..worden geloof ik steeds gefrustreerder... waarna ze na 10 minuten alleen maar mij targeten.. maar met een healer erbij ga ik dan toch niet neer, en moeten ze weer in het stof bijten :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Voor de mensen die Cata 'des nachts' de game gaan halen, of de game digitaal kopen: nog 3 nachtjes!!

Voor de mensen die Cata overdag gaan halen na een onrustig ongeduldig nachtje wachten gaan halen: nog 3,5 nachtjes!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Dagboekje :W

Gisteren een 'guild event' omdat het 't einde van het seizoen is.Het werd een voetrace van de Valley of Trials >> Ratchet >> Booty Bay > Grom'Gol > Orgrimmar > Crossroads. Iedereen moest een level 1 maken en dus 't hele stuk rennen. Het werd dus een kwestie van proberen zo min mogelijk mobs te agroën (dus als eerste rennen helpt niet). Gelukkig in tegenstelling tot vorige keer waren er nu een paar punten waar je elkaar een beetje op kon wachten (de boot in Ratchet en de zeppelin in Grom'Gol), maar desondanks stonden er maar vier man (waaronder ik) bij Grom'Gol te wachten op de zeppelin. Uiteindelijk als tweede gefinished (wat me 5k gold opleverde, leuk zakcentje!) maar het was best hilarisch. Kregen ook allemaal een startbedrag van 1G wat je moest proberen zo hoog mogelijk te maken door een beetje te /beggen of gewoon aan ruilhandel te doen. Had al vrij snel een vanity pet gescoord en weer verkocht voor 5G maar verder dan dat kwam ik niet. Een meid uit de guild had 250G ontvangen puur door het zijn van een meid, MSN uitgewisseld en 't geld werd gestort :') Dus die had die prijs gewonnen (was geloof ik 2500G of zo).

Desondanks wel een leuk avondje :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:11

Melkaz

Melkazar

Op mijn account staat een 80 hunter, Priest, Paladin, Druid, Death Knight en Warlock. Verder een 64 mage, 62 warrior en nog en 70 hunter(oude main, voordat race rerolls implemented waren). Alleen de Hunter en Pala hebben ICC gear, de rest maak ik eigenlijk meer als bezigheidstherapie en voor de proffesions. In cata transfer ik de 70 hunter weg en roll een Goblin Shaman op mijn main server.

Eigenlijk was het plan om het in Cata rustiger aan te doen, zal wel weer lastig gaan worden :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteravond nog "even snel" exalted geworden met de Goblins en Keepers of Time, dus laat Cata nu maar komen (moet er nog 3) voor "the exalted" title :)

Zag laatst in de vorige guild waar ik in zat een achievement voorbij komen voor de 45e exalted faction...

O ja, verder ook nog even "Ashtail" getamed, een fox met een unique skin (as-grijs dus)

[ Voor 14% gewijzigd door bitpixl op 03-12-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Ik zag net de vid op mmo-champion van the world reborn, looks pretty awesome :)
kan niet wachten tot cata uitkomt. Ik ga eerst mijn verse (holy) priest levellen naar 85. heb die in 2 weken naar full T10 gegeared dus hopelijk kan ik direct cata instances runnen. Als die lvl85 is dan wordt het tijd voor een verse worgen hunter. Vind alleen dat die heirloom zo ontzettend veel jp kost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot de expansion dan eindelijk komt! Ik heb de hele week vrijgenomen dus ga er volle bak voor :D

Tot maandagnacht 12 uur speel ik niet meer heb ik besloten, er gebeurt werkelijk niets meer en ik ben dan ook volledig uitgekeken op de huidige content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kunnen de mensen die de beta hebben gespeeld me vertellen of jewelcrafting in CATA rep-based, daily quest based of een mixed van beide gaat worden.
Ik doe nu alle gems voor de guild, maar aangezien mijn paladin pas mijn 4de alt is zal het wel even duren voordat ik weer gems kan gaan maken als het rep-based only is.

Hoef nu nog maar 14 recipies voordat ik "eindelijk" alle recipies heb vanuit dalaran. De enigste die ik dan nog mis zijn de raid-dungeons recipies, maar daar maak ik me niet zo druk om.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
Gelukkig beginnen de stakingen van TNT pas om 2300 op Dinsdag nacht, anders waren een hoop mensen (waaronder ik), met een pre-order flink gedupeerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Bitbron schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:44:
Gisteravond nog "even snel" exalted geworden met de Goblins en Keepers of Time, dus laat Cata nu maar komen (moet er nog 3) voor "the exalted" title :)

Zag laatst in de vorige guild waar ik in zat een achievement voorbij komen voor de 45e exalted faction...

O ja, verder ook nog even "Ashtail" getamed, een fox met een unique skin (as-grijs dus)
Ja dat klopt want ik Cata heb je namelijk 45 factions nodig voor die titel :/ dus of je moet hem nu nog snel halen of wat extra factions doen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:06:
Kunnen de mensen die de beta hebben gespeeld me vertellen of jewelcrafting in CATA rep-based, daily quest based of een mixed van beide gaat worden
http://www.mmo-champion.c...5-Jewelcrafting-Cataclysm

Ik heb mij tijdens mijn Beta activiteiten niet verdiept in Jewelcrafting, maar aan de hand van MMO Champion's overzichtje - beetje hetzelfde als WOTLK. Zo op het eerste gezicht in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Laatst online: 05-01-2024
Zethiel schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:10:
[...]

Ja dat klopt want ik Cata heb je namelijk 45 factions nodig voor die titel :/ dus of je moet hem nu nog snel halen of wat extra factions doen.
... Hmmm, nu bezig met die rep van de nieuwe factie ... Gilneas ...

welke instance is het beste te doen als grindbase ? Stocks doet met 3 bosses 180 rep + een beetje ... dus dat schiet niet echt op ...

De truc in BRD met de 7 werkt niet meer ... en Deadmines is leuk maar niet genoeg rep om echt interessant te zijn ... (al is het doorswitchen van de quest ui je interface een geniale vonst)

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dice schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:39:
... Hmmm, nu bezig met die rep van de nieuwe factie ... Gilneas ...

Iemand een idee ?
Heb je die tabard al? http://www.wowhead.com/item=64882
Gilneas Tabard
Binds when picked up
Tabard
Item Level 1
Equip: You champion the cause of Gilneas. All reputation gains while in dungeons will be applied to your standing with them.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Gewoon random heroics spammen? Volgens mij 300 rep per boss, en je krijgt ook nog is JP's.

^ Natuurlijk, anders zou hij totaal geen rep krijgen :P

[ Voor 24% gewijzigd door TJHeuvel op 03-12-2010 09:51 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Tuurlijk :)

Daarom krijg ik ook braaf 3 rep per sloop en 60 per boss ...
Gaat mij om welke instance het meest effectief is ...

In BRD heb je die gigantische zaal met enorm veel snel spawnende knullen (vlak voordat je de laatste 2 bosses tegenkomt) ... maar die knullen gaven geen rep :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Dice schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:51:
[...]

In BRD heb je die gigantische zaal met enorm veel snel spawnende knullen (vlak voordat je de laatste 2 bosses tegenkomt) ... maar die knullen gaven geen rep :{
Je kunt ook gewoon gaan questen, ik krijg nu 500 rep per quest ( ligt misschien ook aan mn level )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:39

ZeroCode

Woopie

detheavn schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:03:
[...]

Ik weet niet met welke faalpersonen jij mee gaat, maar juist op Eonar schoppen de meeste PuGs het best ver. Heb zelf met een pug 11/12 in ICC10 heroic gedaan, al een paar maandjes gelee. Speel zelf nu niet veel meer op Eonar, maar heb toch leuke runs gehad met Behemoth en mensen uit Ethereals, TLC, ex-WRATH e.d.

Ik zal wel mazzel hebben gehad :p
LoL dan noem je ook guilds :) Daleknast toevallig haha?
Maar op Eonar zijn de PUGS echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Sylvanas, ben na 3 weken weer terug gemigreerd. Te erg gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zethiel schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:10:
[...]
Doh! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Welke character kan ik nu /w'n in game voor een Gathering invite op Outland? mijn horde char op deze server is nu lvl 40 en ik wil toch wel graag joinen.. mits jullie een beetje actief zijn?

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ZeroCode schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:00:
Maar op Eonar zijn de PUGS echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Sylvanas, ben na 3 weken weer terug gemigreerd. Te erg gewoon....
Dat zijn inderdaad niet de minste guilds. :)

Heb geen ervaring met andere servers, alleen Eonar. Het zal ook vast wel komen omdat het nu zo vlak voor Cataclysm is, maar afgelopen week was het best drama met de PUGs weer.

Moet zeggen, we hebben steeds wel alle bosses gekilled, maar het waren gewoon geen fijne runs; dat je een ninja-pull overleefd omdat iedereen ICC gear heeft, betekend niet dat het geen stomme actie is...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:51:
[...]

Lowlevel dungeons geven alleen rep die de moeite waard is als je zelf rond dat level zit. Gewoon level 80 heroics farmen dus, zoals CyCloneNL al zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:26:
[...]

Lowlevel dungeons geven alleen rep die de moeite waard is als je zelf rond dat level zit. Gewoon level 80 heroics farmen dus, zoals CyCloneNL al zegt. :)
Schiet ik er alleen de rep mee op idd :)

JP's ben ik maxed ... (was meer dan maxed, dus werden me 446 JP's door mijn neus geboord tegen 2500 G die ik niet nodig had :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dice schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:43:
[...]

JP's ben ik maxed ... (was meer dan maxed, dus werden me 446 JP's door mijn neus geboord tegen 2500 G die ik niet nodig had :()
Koop je een paar epic gemmetjes en dan zet je die op ah. Heb je weer wat speling :)

Gisteren lekker wat hc's gerund en m'n standaard questjes voor rep gedaan.
Nu alleen nog Ebon Hold op Exalted en dan heb ik Northrend Vanguard ook weer erbij.

Gisteren was een vriend van mij ook gecomprimised.. al z'n goud zoek.. z'n ticket is nu in behandeling.
Gelukkig heb ik zelf vorige week mijn Authenticator binnen gehad.
Dus alleen maar blijer ermee nu :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dakreal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:47:
[...]

Koop je een paar epic gemmetjes en dan zet je die op ah. Heb je weer wat speling :)
Niet wat ik bedoel :D

Ik had 4446 JP's ... en ik kreeg van de week een mail mer its van 2.5K aan G ... en de melding dat ik nu 4000 jp's heb.

ik had 8k goud ... en die 2,5 extra dus niet echt nodig

[ Voor 30% gewijzigd door Dice op 03-12-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:43:
[...]

Dan geef je wat JP uit voor heirlooms of gems of whatever, of je neemt je verlies en gaat gewoon heroics farmen alleen voor de rep. Dan is het nog steeds handiger dan lowlevel crap doen voor een paar honderd rep per run. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 03-09 19:59
Jooz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:09:
Welke character kan ik nu /w'n in game voor een Gathering invite op Outland? mijn horde char op deze server is nu lvl 40 en ik wil toch wel graag joinen.. mits jullie een beetje actief zijn?
Check hier maar wie je het beste kan whisperen:
http://eu.wowarmory.com/g...Outland&n=The%20Gathering
Heb je altijd een up to date lijstje.
NMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:56:
[...]

Dan geef je wat JP uit voor heirlooms of gems of whatever, of je neemt je verlies en gaat gewoon heroics farmen alleen voor de rep. Dan is het nog steeds handiger dan lowlevel crap doen voor een paar honderd rep per run. ;)
Ik wou dat ik dat met heirlooms gedaan had voor de patch. Shit wat duur zijn ze geworden.

[ Voor 32% gewijzigd door HawVer op 03-12-2010 10:58 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dice schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:48:
[...]

Niet wat ik bedoel :D

Ik had 4446 JP's ... en ik kreeg van de week een mail mer its van 2.5K aan G ... en de melding dat ik nu 4000 jp's heb.

ik had 8k goud ... en die 2,5 extra dus niet echt nodig
Ik slaag er niet in om te zien hoe dit een probleem is. Er werd lang genoeg op tijd gemeld dat dit het geval ging zijn, er kwamen zelfs kleine applicaties die je toelieten te berekenen hoeveel gold/JP je overhield na de 4.0.3a patch.

Maar goed, ik wil je gerust helpen en die 2.5 overnemen van je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Meer mensen trouwens last van een bugged character screen ingame?

De waarde van itemlevel update niet altijd goed, soms is mijn Hit en Crit opeens (zonder gear swap) stukken lager. Soms lost het opnieuw openen van het char screen het probleem op, soms niet. Op de Armory website staat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
Je kan de level 85 JP gear ook nu al aanschaffen bij de vendors (in Org staan ze bovenop de crib van Garosh), kan je met een brug naartoe lopen. Daarmee voorkom je dat je gezien max 4000 de komende dagen JP in een zwart gat ziet verdwijnen.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:35
Dutchman! schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:14:
Je kan de level 85 JP gear ook nu al aanschaffen bij de vendors (in Org staan ze bovenop de crib van Garosh), kan je met een brug naartoe lopen. Daarmee voorkom je dat je gezien max 4000 de komende dagen JP in een zwart gat ziet verdwijnen.
Dit mag dus niet aangezien je nog geen l85 bent.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:14:
Kan niet, "You must be level 85 to purchase that item".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:16:
[...]

Kan niet, "You must be level 85 to purchase that item".
hmm da's wel balen.. dus alle dungeons doe we doen tussen 80 en 85 krijgen we geen jp meer (als we nu al aan de 4K zitten)..

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nibbz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:23:
[...]

hmm da's wel balen.. dus alle dungeons doe we doen tussen 80 en 85 krijgen we geen jp meer (als we nu al aan de 4K zitten)..
Dat is inderdaad het idee van een " Cap "

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:57:
[...]

Ik slaag er niet in om te zien hoe dit een probleem is. Er werd lang genoeg op tijd gemeld dat dit het geval ging zijn, er kwamen zelfs kleine applicaties die je toelieten te berekenen hoeveel gold/JP je overhield na de 4.0.3a patch.

Maar goed, ik wil je gerust helpen en die 2.5 overnemen van je :p
Hehe snap het probleem ook niet helemaal. Zo had ik 7.9k punten omdat ik op m'n priest zo enorm geslacked had met het opmaken van oude badges... natuurlijk wel helemaal leeggekocht met gems om de heroic repgrind nog ff interessant te maken ;)
Nibbz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:23:
[...]

Psies de reden dat ik al maanden tegen alle stresskipjes roep dat ze moeten chillen en nog tijd zat hebben :P

[ Voor 21% gewijzigd door porn* op 03-12-2010 11:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
Heh, beetje doelloos van Bliz wat mij betreft. De item requirement heeft altijd betrekking gehad op de mogelijkheid om het te equippen/gebruiken, en niet om het in bezit te hebben. Waarom dat nu ineens omdraaien? Zeker als je twee specs raidklaar moet maken is dat niet bepaald handig...

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:32:
Heh, beetje doelloos van Bliz wat mij betreft. De item requirement heeft altijd betrekking gehad op de mogelijkheid om het te equippen/gebruiken, en niet om het in bezit te hebben. Waarom dat nu ineens omdraaien? Zeker als je twee specs raidklaar moet maken is dat niet bepaald handig...
Ze konden er ook gewoon voor kiezen om de vendor weg te laten voor Cataclysm. Nu kun je de items al bekijken. Zou nogal raar zijn als je aan Cataclysm begint als je alle JP gear al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Omdat je dan geen hc's meer hoeft te runnen maar gewoon nu al alles kunt kopen.
Vervolgens heb je dan al gear, en gaan mensen weer klagen dat de content zo makkelijk is allemaal, bla bla :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mn enige andere LvL 80 van Anachronos naar Auchindoun gemigrate met in zn bags alle heirlooms :D die was ik vergeten mee te nemen :S en op het schermpje waar ik de progressie zat te bekijken vd Migrate zag ik ineens dat ik nog een LvL 62 huntard had haha op de Khadgar realm..

ikke gelijk kijken maar hij was er niet meer :S Waarschijnlijk Gedelete ofzo maar niet door mij (miss van toen voordat ik die authenticator had en was ge-keylogged..

anyways heb een tocket aangemaakt en die stond naast mn minimap op een gegeven moment op"Escalated"
ikke googlen en dat blijkt dus in die status te gaan als een GM niet de middelen ervoor heeft om het op te lossen en er een specialist bij komt :S om het te fixen :S

zou leuk zijn als ik hem alsnog terug kreeg maar was al een vergeten alt zo lang had ik hem al niet meer gebruikt haha misde hem nieteens :S maar als ik hem krijg maak ik er gelijk een Human hunter van en heb ik snel mn 3e lvl 80 haha (of niet ik lvl aardig sloom altijd) en blijf aanhankelijk bij mn pally..nog steeds favo class no1! als sinds vanilla haha mn main is mn eerste char ooit gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-09 11:42
Als je aan je cap zit gewoon spullen voor kopen,
ik hoorde van een speler dat hij naar SW ging om daar mounts te halen die hij nog niet kende,
en hij ondertssen z'n points weer aanvult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruntFCA schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:40:
Als je aan je cap zit gewoon spullen voor kopen,
ik hoorde van een speler dat hij naar SW ging om daar mounts te halen die hij nog niet kende,
en hij ondertssen z'n points weer aanvult
ja idd zonde om aan die cap te blijven en maar doorgaan met verdienen van honor of JP dat is hetzelfde als 6 dagen werken en er 5 betaald krijgen haha het verdampt anders gewoon en dat is zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Omdat je de specifieke emblems ook pas kon krijgen in de content die bij die level hoorde. EOF bijvoorbeeld alleen in level 80 dungeons en hcs. Imho past het bij het concept content en gear passend bij je level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

NMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:56:
[...]

Edit: spuit 11 :X

[ Voor 8% gewijzigd door Snappie88 op 03-12-2010 11:49 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Snappie88 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:47:
[...]

Of je koopt alvast wat blauwe level 85 gear :)
wat dus niet kan...zie 4 posts hierboven ofzo

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
ZeroCode schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:00:
Daleknast stelt minder voor dan men je wil laten geloven. Heb met hem geraid nadat Behemoth met PUG gemerged was. Moet eerlijk zeggen dat ik liever met Angellus of Arturius te maken heb... Of nog beter... Murgen :D
OkkE schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:11:
Dat zijn inderdaad niet de minste guilds. :)

Heb geen ervaring met andere servers, alleen Eonar. Het zal ook vast wel komen omdat het nu zo vlak voor Cataclysm is, maar afgelopen week was het best drama met de PUGs weer.

Moet zeggen, we hebben steeds wel alle bosses gekilled, maar het waren gewoon geen fijne runs; dat je een ninja-pull overleefd omdat iedereen ICC gear heeft, betekend niet dat het geen stomme actie is...
Tja, maar er is een verschil tussen geboost worden en raiden :p

Ik vind het persoonlijk leuker om je te moeten inzetten voor iets dan dat je ergens achteraan hobbelt. Een tijd terug met wat mensen een alt run gedaan... En dan bedoel ik niet gegearde alts... En dan zie je pas hoe 'skilled' mensen zijn. Hoe je met undergeared personen die de tactics kunnen dromen gewoon zo'n raid bijna leegtrekt, da's toch heerlijk? :)

Maar goed, het niveau van Eonar is echt niet slecht. De helft van de ex-WRATH crew die gerealmtransferred of factionchanged waren zijn inmiddels weer terug. Alliance side heeft daar toch echt wel iets :)

En ja, elke realm heeft z'n idioten... En jammergenoeg schromen sommigen van deze niet om raids te starten. Het is gewoon een kwestie van opletten, inspecten, beetje babbelen vantevoren in raid chat geeft ook al snel een beeld van de mensen. Ben zo al vaker ge-GTFO'd om later te horen dat het je reinste faalrun was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Alright, omdat ik hier de vraag nog niet heb kunnen ontdekken start ik hem maar:
Wat is jouw Pre Cata leveling checklist? Dit voor de release nacht zodat je snel aan de gang kunt.
Ik zat te denken aan dingen zoals stocken van food en drinks, clearen van bank en bags maar er zijn vast nog veel meer dingen voor op een dergelijke Checklist.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondermeer - wat dacht je van twee leveling specs vastleggen in je dual spec? Eén voor instances, één voor solo gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
killbillfast schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:12:
Alright, omdat ik hier de vraag nog niet heb kunnen ontdekken start ik hem maar:
Wat is jouw Pre Cata leveling checklist? Dit voor de release nacht zodat je snel aan de gang kunt.
Ik zat te denken aan dingen zoals stocken van food en drinks, clearen van bank en bags maar er zijn vast nog veel meer dingen voor op een dergelijke Checklist.
1. Hopen dat TNT gaat bezorgen volgende week
2. Lekker werken
3. Daarna studeren tijdens install
4. Wachten tot ik klaar ben met gewenste hoofdstuk
5. Start game
6. Start playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:17:
[...]

1. Hopen dat TNT gaat bezorgen volgende week
2. Lekker werken
3. Daarna studeren tijdens install
4. Wachten tot ik klaar ben met gewenste hoofdstuk
5. Start game
6. Start playing.
1. Monday sleeping untill the first loggin is possible.
2. Getting the redbull, sigarets and other goodies to my desk
3. Start game
4. Play untill tired

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Koffie, chippies, redbull ...

Mek was me voor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Hele week vrij, gekregen nog wel, ik vroeg er niet eens om. Komt goed uit! :p

Anyway:
  1. Hopen dat m'n CE op maandag binnenkomt en ik de 2de kan ophalen :)
  2. Genoeg proviand inslaan om de week door te kunnen komen.
  3. Compleet OD'en aan de koffie en de EuroShopper Energy Drinks, zodat ik de nacht van maandag op dinsdag gewoon wakker ben :p
  4. Flying skill kopen.
  5. Genieten van alles in Azeroth :)
  6. Geen hardcore grindfest voor mij, gewoon relaxed mijn pala levelen.
  7. Samen met m'n vriendin (in de tijd dat ze online is) onze druids levelen tot 85 :)
Het belangrijkste event van deze week is toch: Op woensdag naar Weird Al Yankovic, live!!! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door detheavn op 03-12-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk zojuist in mijn ongewenste mail (hotmail) en zie het volgende nepmailtje met als titel: Battle.net account - Blizzard investigation en afzender: Blizzard Entertainment

Greetings,

An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded.
As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here:
WoW -> Legal -> End User License Agreement
and Section 8 of the Terms of Use found here:
WoW -> Legal -> Terms of Use
The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the action to be taken against your account.
If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can, and will be suspended/closed/or terminated.
In order to keep this from occurring, you should immediately verify that you are the original owner of the account.
To verify your identity please visit the following webpage:
[mbr]*knip*[/]

Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues.
Thank you for your time and attention to this matter,
and your continued interest in World of Warcraft.

Sincerely,
Account Administration
Blizzard Entertainment

Zelf zie ik bijna altijd onmiddelijk wanneer een bericht wel/niet misleidend is maar misschien hebben anderen daar meer moeite mee.

Ik deel dit met jullie omdat dit mailtje er best 'echt' uit vind zien en een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze toch altijd 8) .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ach zou het je nog sterker vertellen, ik krijg er 10 tot 15 per dag in me ongewenste.
Op een mail adress waar nooit wow opgestaan heeft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Knappe fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:39
Gewoon negeren, als er iets met je account is, merk je dat snel genoeg als je wilt inloggen. :+
ps: haal de link even weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij duidelijk een fake: gm-blizzard.com is beetje raar domein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:37:
Haha ach zou het je nog sterker vertellen, ik krijg er 10 tot 15 per dag in me ongewenste.
Dito. Alhoewel ik vermoed deze account gebruikt te hebben ooit om een trial accountje aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:40:
[...]

Dito. Alhoewel ik vermoed deze account gebruikt te hebben ooit om een trial accountje aan te maken.
Neuh ikke niet weet mijn email op Guildiste's te vinden is of is geweest en zo krijg je dat.
teminste denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel.

Blizz zou nooit om een wachtwoord vragen. Doen ze dit wel, fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Heb mijn subscrption maar weer eens gestopt en mijn pre-order gecancelled. Speelde inmiddels al maanden niet meer dus ja...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:46:
Heb mijn subscrption maar weer eens gestopt en mijn pre-order gecancelled. Speelde inmiddels al maanden niet meer dus ja...
Je moet ook niet zoveel shooters spelen moppie is bad for tha brainzzz <3.
Maar goed je weet als je der vanaf moet waar je me kan vinden he :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:42:
Heel simpel.

Blizz zou nooit om een wachtwoord vragen. Doen ze dit wel, fake.
Iedere keer als ik inlog vragen ze er om! :(

Sorry sorry :$

Ik ben inmiddels lvl 61, jeuj! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik moet zeggen dat ik tegen woordig zo paranoia ben betreffende zulke mails, dat ik een tijd geleden niet eens durfden te rageren toen ik echt een mailtje kreeg van blizzard betreffende mijn acount.

De enige reden dat ik toendertijd toch die mail durfde te gebruiken was omdat mijn acount geblocked was volgens die mail. En dat ik niks anders hoefde te doen dan op een link te klikken en dan een nieuw paswoord hoefde in te vullen 2x. geen oud pasword. geen username. helemaal niks.

Toch nog steeds vreemd. nieuwe wachtwoord werkt. pc meerdere keren gescand voor van alles en niks gevonden, dus geen idee hoe ze ooit binnen zijn gekomen.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zoals ik zei, ik ken het niveau van andere servers niet, maar wat ik de afgelopen dagen op Eonar ben tegengekomen was niet hoog.

De runs gingen uiteindelijk helemaal niet slecht hoor, maar dat was meer vanwegen hele goede gear als vanwegen skill. Opzich voor een farm run niet zo'n ramp, maar het maakt het wel minder leuk...

Ach, ik heb eigenlijk gewoon een hekel aan PUGs, maar soms "moet" je wel. Dat hele item level is wel fijn om een beetje een selectie te maken hoor, maar het zorgt er ook voor dat je als goede raider soms niet mee mag van n00bs, ondanks dat je gear wel voldoende is.

Maar ik zal ophouden met ranten, bijna tijd voor Cata en dus weer levellen en dungeons met de guild. Dan loop ik weer gelijk met de rest en kan ik vrolijk mee met raid runs ipv PUGs. :)
Dembar schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:57:
Ik moet zeggen dat ik tegen woordig zo paranoia ben betreffende zulke mails, dat ik een tijd geleden niet eens durfden te rageren toen ik echt een mailtje kreeg van blizzard betreffende mijn acount.
Och, het is eigenlijk vrij simpel: alleen mailtjes en websites van "blizzard.com" bekijken en nooit je wachtwoord geven in e-mail. :)

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 03-12-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 20:39

ZeroCode

Woopie

Mektheb schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:37:
Ja ik ook, echt bakken met mail... Heb nu gewoon een filter, alles met blizzard gelijk de prullenbak in... Net alsof blizzard mij ooit zal mailen lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Vandaag kreeg ik een mailtje: Cataclysm Beta Invitation. Ja dat zal wel echt zijn ...

Dagboekje:
Gisteren met mijn Undead Blood DeathKnight Shatterend Halls gegaan. Het was heel lang geleden dat ik daar nog eens binnenkwam. Meestal skip je die maar had daar een quest en wou nog wat nostalgie dus ik me daar specifiek opgegeven. En ja ik vond het verschrikkelijk leuk. We hadden een redelijk groepje, ik zei ook in begin onmiddellijk: "Deze instance is iets moeilijker dus ik ga iets trager gaan". Ze zeiden: "Fair enough". Uiteindelijk was het ook moeilijker dan anders maar makkelijker dan ik me kon voorstellen. Ik kon makkelijk een pakje mobs overleven, hadden ook wel een heel degelijke healer maar toch met het nieuwe skill systeem is alles plots makkelijker. Maar ik vond het moeilijkheids niveau toch heerlijk, niet overdreven hard maar toch 2 maal gewiped. De bazen zelf waren niet zo moeilijk jammer genoeg maar toch pittiger dan anders. Dan nog een lekker helmpje gescoord en Northrend ingedoken. Hier ga ik gewoon braindead door gaan, ben dat continent kotsbeu gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paterpor schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:11:
Vandaag kreeg ik een mailtje: Cataclysm Beta Invitation. Ja dat zal wel echt zijn ...
Ja, echt wel. Zeker omdat die beta al niet meer toegankelijk is voor iedereen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 14:21
Mektheb schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:20:
[...]

1. Monday sleeping untill the first loggin is possible.
2. Getting the redbull, sigarets and other goodies to my desk
3. Start game
4. Play untill tired
1. Alvast materials voor je proffesions verzamelen voor de eerste 20 skillups
2. 25 quest complete zodat je ze meteen kan inleveren wanneer je live gaat, 7(balkjesexp).

:P

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oggy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:36:
[...]

1. Alvast materials voor je proffesions verzamelen voor de eerste 20 skillups
2. 25 quest complete zodat je ze meteen kan inleveren wanneer je live gaat, 7(balkjesexp).

:P
Dat is standaard procedure met die 25 daily's al klaar hebben :P, ( doe ik altijd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:23
Mijn plan:

Hopen dat TNT levert :)

Mijn Rogue lvlen tot aan 85 en de nieuwe gebieden verkennen. Dan misschien mijn DK ook nog pakken. hunter laat ik even geparkeerd staan.

Ik heb 2 weken vakantie dus wat gamen is nooit slecht. 2de week is mijn vriendin vrij en dan gaan we die maar eens helpen met lvlen.

[ Voor 4% gewijzigd door SpoekGTi op 03-12-2010 13:41 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
Heb inmiddels bijzonder veel food + buffs ingeslagen.
Dual spec = ready op mn warrior (deze gaat als eerst naar 85)
Op maandag avond nog even mn druid (droewd) naar 80 lvlen.
Ik heb de digitale key gekocht dus hij is aan het downloaden.
Dan gaan we de volgende ingredienten inslaan;
- Redbull (B-merk mag ook, ben niet zo moeilijk :P )
- Grote asbak
- Slofje Camel
- Koelkastje
(- Dixi toilet is op dit moment nog in discussie)

Ik verwacht volgend weekend wel mijn eerste HC's te kunnen gaan doen >:) (op 85 dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
ZeroCode schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:10:
[...]

Ja ik ook, echt bakken met mail... Heb nu gewoon een filter, alles met blizzard gelijk de prullenbak in... Net alsof blizzard mij ooit zal mailen lol....
Ja.. Heb gisteren een mail gehad betreffende de midnight launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mijn plan :

Uitslapen, op mijn dooie akkertje eerst de baas een plezier doen door mijn neus in een serverdoos te mikken ...

Thuiskomen ... hapje eten ...

En heeeeeel misschien eens achter de meute aan om eens te kijken wat er allemaal te doen is ...

(oh ja ... arch oppikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:08
Na een break van ruim een jaar toch maar weer is beginnen met de launch van cataclysm!
Ik ga helemaal opnieuw beginnen en twijfel nog tussen de volgende classes
  • Goblin Hunter
  • Goblin Warlock
  • Goblin Rogue
  • Goblin Mage
Mijn vraag aan jullie is de volgende:
Wat is een leuke realm om te beginnen? Ik zag volgens mij dat hier redelijk wat mensen op Bloodhoof spelen, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kleefei schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:41:
[...]

Heb inmiddels bijzonder veel food + buffs ingeslagen.
Dual spec = ready op mn warrior (deze gaat als eerst naar 85)
Op maandag avond nog even mn druid (droewd) naar 80 lvlen.
Ik heb de digitale key gekocht dus hij is aan het downloaden.
Dan gaan we de volgende ingredienten inslaan;
- Redbull (B-merk mag ook, ben niet zo moeilijk :P )
- Grote asbak
- Slofje Camel
- Koelkastje
(- Dixi toilet is op dit moment nog in discussie)

Ik verwacht volgend weekend wel mijn eerste HC's te kunnen gaan doen >:) (op 85 dan)
Hou er maar rekening mee dat het normals worden ;-) In de BETA zijn er niet veel hc's gecleared MET dungeon gear ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Dakreal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:54:
[...]

Hou er maar rekening mee dat het normals worden ;-) In de BETA zijn er niet veel hc's gecleared MET dungeon gear ;-)
Misschien zit ie bij een goede guild. Ik verwacht ook HC's te runnen in het weekend, voor zowel guildrep als gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:51:
[...]

Iedere keer als ik inlog vragen ze er om! :(

Sorry sorry :$

Ik ben inmiddels lvl 61, jeuj! :P
Daar zat ik op te wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Darkangle schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:14:
[...]

Misschien zit ie bij een goede guild. Ik verwacht ook HC's te runnen in het weekend, voor zowel guildrep als gear.
Een goeie guild helpt inderdaad mee. Maar een tekort aan gear en mogelijk tactics kunnen je aardig tegenzitten. Daarnaast is het handig om instances eerst op normal te doen en daarna op HC. Zeker met nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Dembar schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:57:

De enige reden dat ik toendertijd toch die mail durfde te gebruiken was omdat mijn acount geblocked was volgens die mail. En dat ik niks anders hoefde te doen dan op een link te klikken en dan een nieuw paswoord hoefde in te vullen 2x. geen oud pasword. geen username. helemaal niks.

Toch nog steeds vreemd. nieuwe wachtwoord werkt. pc meerdere keren gescand voor van alles en niks gevonden, dus geen idee hoe ze ooit binnen zijn gekomen.
Je kan toch zo links onderin in beeld zien naar welke locatie je gaat? :P Als er dan staat https://eu.battle.net dan zit je redelijk safe. Maar ik herken het wel, ik check drie vier keer zo een mailtje voordat ik er uberhaupt iets mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

kleefei schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:41:
Als ik zo het filmpje van normal Grim Batol zie, dan denk ik dat je hier niet te veel van uit moet gaan. De normal mode lijkt meer heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
;w Vaarwel HC's.

Had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn. Ik kan mij het begin van de WOTLK HC's nog als de dag van gisteren herineren, dat was ook bijzonder moeilijk. Maar wel goed te doen.

Ik zit niet in een goede guild, sterker nog, alle chars in mijn guild ben ik zelf :*)
Ik vind de Guild Bank gewoon "kek hendig" (best handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

OkkE schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:41:
[...]

Als ik zo het filmpje van normal Grim Batol zie, dan denk ik dat je hier niet te veel van uit moet gaan. De normal mode lijkt meer heroic.
al verwacht ik een week na de release al de eerste dungeon nerfs...dat is nl. standaard bij Blizzard :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

deadsy33 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:04:
[...]

al verwacht ik een week na de release al de eerste dungeon nerfs...dat is nl. standaard bij Blizzard :P
Ik hoop 't niet, maar het is niet ongebruikelijk nee. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleefei schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:03:
;w Vaarwel HC's.

Had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn. Ik kan mij het begin van de WOTLK HC's nog als de dag van gisteren herineren, dat was ook bijzonder moeilijk. Maar wel goed te doen.

Ik zit niet in een goede guild, sterker nog, alle chars in mijn guild ben ik zelf :*)
Ik vind de Guild Bank gewoon "kek hendig" (best handig)
Moeilijk ?.
Welke was moeilijk dan ?, ik kan alleen halls of lightning herrineren waar ik nogwel is dood ging :P.
Maar ajol nerub en dergelijke waren op echt simpel.

Geloof dat de helft van me guild toendertijd nog in ze Sunwell gear liep met wat random blue's ertussen toen we in naxx rondliepen en daar was nou ook niet echt iets moeilijks aan behalve wat rtardchecks en gearcheck's.

Als ik het moest vergelijken met me 1e shadowlabs ervaring in tbc
of die irritante black moras voor de key van kara.

Ik ben ook zeker niet bang voor Heroic's / Normal's van Cata heb al genoeg gelezen / gezien en op beta gespeeld om te kunnen zeggen van dat lukt me wel.
Alleen niet met een RNG LFG groep ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 03-12-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
hmm, dinsdag eerst maar eens lekker uitslapen, dan op mijn gemakkie naar de winkel mijn CE ophalen
installen, spelen, en dan de dag erop weer werken :P
heb de beta al doorgespeeld dus weet iig de grove lijnen, geen idee of er inmiddels veel is veranderd maar dat zal wel niet, hoop in ieder geval wel dat sommige spawnrates zijn aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:16
Dakreal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:33:
[...]

Omdat je dan geen hc's meer hoeft te runnen maar gewoon nu al alles kunt kopen.
Vervolgens heb je dan al gear, en gaan mensen weer klagen dat de content zo makkelijk is allemaal, bla bla :P
Wat maakt het nu uit als je ze al zou kunnen kopen?
Je kan ze toch pas dragen op lvl 85?
Je hebt het gear dan al wel maar je kan het niet dragen waardoor Hc NIET opeens makkelijker wordt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:11:
[...]

Moeilijk ?.
Welke was moeilijk dan ?, ik kan alleen halls of lightning herrineren waar ik nogwel is dood ging :P.
Maar ajol nerub en dergelijke waren op echt simpel.
Azjol Nerub heroic 2 dagen na release doen met iedereen nog in quest greenies en blues was vrij pittig hoor. :P Die eerste boss heeft ons diverse keren goed neergemaaid voordat het ons lukte. ;) Oculus was ook lastig voordat de laatste baas een nerf kreeg, en in HoL verkrachtte Loken zowat elke groep. UP was ook tricky, met name de op één na laatste baas met zijn frost carpet. :)

* NMe gaat vanavond maar even flink inkopen doen voor volgende week. Energy drink en chips voor de hele week ofzo. :P

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 03-12-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
De tray lidl redbull is binnen.
De wekker is gezet voor 6 Dec 11:45.
Veel noodles aangeschaft.

We zijn er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:39:
[...]

Azjol Nerub heroic 2 dagen na release doen met iedereen nog in quest greenies en blues was vrij pittig hoor. :P Die eerste boss heeft ons diverse keren goed neergemaaid voordat het ons lukte. ;) Oculus was ook lastig voordat de laatste baas een nerf kreeg, en in HoL verkrachtte Loken zowat elke groep. UP was ook tricky, met name de op één na laatste baas met zijn frost carpet. :)

* NMe gaat vanavond maar even flink inkopen doen voor volgende week. Energy drink en chips voor de hele week ofzo. :P
Mja maar dat is het dus ik heb geen greens en blue's gehad :P( ja wel wat 4 ofzo ), ik heb gewoon me tier 6 aangehouden met sunwell items en random blue's zoals boots / trinkets.
En gelijk in naxx epic's gehad.

Denk het daarom wel makkelijker leek dan.

edit : wanneer mogen wij nou spelen gelijk 00:00 of pas om 12:00 ofzo ?

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 03-12-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Vond wotlk HC's op dag1 echt niet moeilijk. In crafted blue's & epics + hier en daar nog wat lvl 70 epics (in mijn geval: T5 + Isle of Quel'Danas badge stuff) ramde je overal al flink doorheen. Die lvl 80 craftables waren zodanig makkelijk te maken dat je echt wel mocht verwachten dat ieder dat minimaal aanhad als verse 80.

Alleen in HoL (Loken + Trash vlak voor Loken) en Ahn'Kahet (spellflinger groups) moest je oppassen. Overige instances waren easy peasy.

[ Voor 16% gewijzigd door Seraphin op 03-12-2010 15:50 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap