somfortiwan schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:10:
Ik heb een raar probleem met mijn 15CL35. Enkele toetsen van het toetsenbord lijken niet te werken. Het gaat om te C toets en het het pijltje naar links en naar reChts. Het is geen hardwareprobleem, want Shift + C werkt wel, net zoals FN + links/reChts... Gisteren had ik dit probleem en was het opgelost door de drivers van het toetsenbord te verwijderen en pC te herstarten, maar vandaag heb ik identiek hetzelfde probleem. Iemand ervaring met dit probleem?
Edit: nevermind, ik had blijkbaar in VLC de shortcuts verkeerd ingesteld, waardoor de mediaplayer het opving

Ik wou net gaan antwoorden maar ik zie de oplossing al staan

Double-X-L schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:54:
Iemand enig idee waarom de 17cl35 bij alternate zo goedkoop is?
Naast het feit dat de BTO service van Alternate zwaar onder de maat zou zijn kan ik ff niks bedenken.
Zouden ze apparaten met Pixelfouten verkopen die nog binnen de NEN norm zou liggen?
Lijkt me wel een hele kwalijke zaak als dat op voorhand bekend is en het dan niet vermelden.
Anders is 749,- voor de Alternate 17CL35 BTO met 2630QM en GT555 niet duur.
Iedereen is vrij in de keuze waar te bestellen en dit is dan ook puur informatief.
1: Het is GEEN BTO
2: Bij een echte BTO zit o.a. een actiepakket
3: Er zijn meer verschillen maar conform regelementen tweakers.net mag ik niet inhoudelijk ingaan op eventuele concurenten hun aanbieding.
Aangezien ik mij ten alle tijden wil houden aan deze regels kan ik op dit forum er hier niet verder op ingaan. Rest mij alleen te zeggen dat ik het aanraad om anders met beiden partijen die u overweegt contact op te nemen, zo hoort u het verhaal van beiden kanten

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:58:
De xps 17 is maar €100 duurder, met een veel beter scherm, een 3D scherm, een een 2x zo grote accu (al is de accuduur nog steeds matig). En windows. Dat vind ik een betere deal tenzij je niets geeft om schermkwaliteit, service, en een windows licentie hebt liggen.
Verder, de ene GT555m is de andere niet... clevo gebruikt 144 shaders + 128-bit bus, dell gebruikt 144 shaders + 192-bit bus, en msi en lenovo gebruiken 96 shaders en een 128-bit bus, met GDDR5.
Beste Darkstone,
Het is en blijft een BTO topic, maar ik vraag mij het volgende af: hoe kun jij als _niet_ klant iets over onze service zeggen? En zo zijn er meer punten.
Ik vind het leuk dat je actief probeert mee te doen in dit topic maar bijna iedere reactie lijkt mij of anti BTO / Notebook Totaal (i.a.w. is er zgn. wel iets beters) of een promotie voor een andere fabrikant.
Hoe kun je überhaupt zeggen dat je bij ons moet kopen als je
NIETS om service geeft? Notebook Totaal heeft de hoogste score van alle NL webshops. Kun jij dus onderbouwen wat je nu stelt? Het zelfde gaat over je reactie m.b.t. de schermen.
Ik vind het op persoonlijke titel zeer jammer dat een moderator, iemand die betrouwbaar zou moeten zijn, zulke stellingen poneert zonder enige onderbouwing.
Zoals eerder vermeld ga ik graag het dialoog aan maar hou het a.u.b. wel fair. Je zult mij ook nooit een negatief woord over jouw favoriete merk hier zien schrijven.
peatron schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:09:
@ Notebooktotaal
Zal morgen foto’s (sneakpeak) van de 17CL40DT plaatsen… wat een bakbeest is dat!
Is die ook te leveren met een 6990M? Want er kan geen videokaart geselecteerd worden.
Personelijk spreekt de barebone mij wel aan..Ik maak wel wel iets zorgen over de fangeluid..
De 6990 lijkt mij ooit wel leverbaar. Voor nu zijn er echter enkel GTX 560’s, Quadro 5010M’s en de ATI 6970’s binnen.
Vergeet niet dat dit systeem ook SLI ondersteund.
Eerst moet denk ik de huidige voorraad weg zijn voor (eventueel) de 6990 komt maar voor nu zijn het beiden supersnelle 3D kaarten en mis je dus weinig als je een 6970 zou bestellen. (die denk ik tevens goedkoper is)
Foto’s :

desalniettemin schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:34:
Ik volg dit topic al een tijdje. Iedereen is enthousiast over deze notebooks, maar als ik de tests lees van de verschillende merken, dan hebben ze allemaal een scherm met een hele slechte verticale kijkhoek. Hoe is dat met BTO notebooks? En als je de laptop alleen binnen gebruikt heeft een mat scherm dan nut?
Het verschilt van scherm tot scherm maar ik denk dat wij meerdere foto’s online hebben staan van schermen die op dit vlak bijzonder goed presteren. Ik verkoop met Notebook Totaal ook zat notebooks van andere merken maar BTO presteert op dit vlak zeker niet onder de maat. Zeker de high-end modellen zoals de CL35 en 37/38 series hebben volgens velen hele mooie schermen.
Binnen heeft een matte folie ook nut maar persoonlijk vind ik het beeld glanzend mooier
IPS schermen zijn, zoals Darkstone stelt, inderdaad een stuk beter voor dit gebruik maar enorm duur (ik heb er wel een aantal gehad en nog één in gebruik, je ziet het verschil) en vaak op andere vlakken wat minder goed. (o.a. zwart)
De 15CL11?
[
Voor 100% gewijzigd door
Verwijderd op 05-08-2011 18:37
]