• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:08:
Ik heb het spel nog steeds niet kunnen spelen :( In sommige delen van NL werd gewoon post bezorgd, maar natuurlijk hier in Leeuwarden weer niet..
Er zijn meer postbedrijven dan de TNT hè. ;)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vanmiddag ook CE gehaald. Net 'even' gespeeld. Wat gaaf weer.
Karten is geniaal. Zeker online is het heel erg leuk. Ook nog even met de photomode zitten spelen. Daar kan je ook hele mooie dingen mee doen zeg.

Career valt mij alles mee. Er zit een duidelijkere richting in dan bij GT4 en met die levels werkt goed. Ook de challenges hebben ze goed aangepakt.

Natuurlijk zodra het kon een C30 gekocht. Toch gaaf om in je eigen auto rond te rijden in een spel. :D

PSN: Shiver23

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
OzBoz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:10:
Stomme vraag maar heb hier een G25 stuurtje. Werkt op zich prima maar hoe zit het met schakelen, ik moet nu de H-bak gebruiken als ik in een auto rij maar kan me voorstellen dat een R8 in principe gewoon flippers heeft. Is dat ergens in te stellen of moet ik dan één van de andere type stuurtjes als basis nemen (heb nu gewoon helemaal niets aangepast, behalve opstarten met G25 ingeplugged).
Ik heb de DFGT en daar kan ik zowel schakelen met de flippers als het pookje. Heb wel eens gehad dat ik het stuur zover moest ronddraaien dat ik niet lekker bij de flippers kon en snel schakelde met het pookje :)
Stomme vraag maar heb hier een G25 stuurtje. Werkt op zich prima maar hoe zit het met schakelen, ik moet nu de H-bak gebruiken als ik in een auto rij maar kan me voorstellen dat een R8 in principe gewoon flippers heeft. Is dat ergens in te stellen of moet ik dan één van de andere type stuurtjes als basis nemen (heb nu gewoon helemaal niets aangepast, behalve opstarten met G25 ingeplugged).
De draaiknop van je Shifter omzetten? :+ Daarmee schakel je tussen de Hshifter en de sequele.. seqieuen :? .. siqu.. sequenti.. :/ ... op & neer shift/flippers :P

Edit, net mailtje van FRS, pre-orders kregen een ingame auto:
Enige tijd geleden heb je op www.freerecordshop.nl de game Gran Turismo 5 gekocht. Iedereen die deze game tijdens de actieperiode heeft gekocht, ontvangt een unieke downloadcode voor een extra ingame auto. Hieronder jouw code!

Laat ik ze nu net allemaal al hebben :+

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2010 16:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:13:
De draaiknop van je Shifter omzetten? :+ Daarmee schakel je tussen de Hshifter en de sequele.. seqieuen :? .. siqu.. sequenti.. :/ ... op & neer shift/flippers :P
mag dan stokoud zijn maar zo intelligent was ik nog wel :) maar ging me meer over de flippers op het stuur, die werken nu niet en ik vind dat zelf wel prettiger dan de H-bak of sequentieel via het aparte ding. Moet overigens zeggen dat het niet mee valt om in bv 1 van die bonus auto's een rondje te raggen terwijl ik ook druk ben met de koppeling en het schakelen. Misschien eens een rijbewijs gaan halen ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Je kunt voor wat ik in dit topic heb gelezen een ander stuur gebruiken in de settings om die flippers te binden.
Als je de knoppen van je G25 wil aanpassen dan moet je bij de settings naar het Driving Force Pro stuur gaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Maxow op 25-11-2010 16:24 ]

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
[...]

Edit, net mailtje van FRS, pre-orders kregen een ingame auto:
Enige tijd geleden heb je op www.freerecordshop.nl de game Gran Turismo 5 gekocht. Iedereen die deze game tijdens de actieperiode heeft gekocht, ontvangt een unieke downloadcode voor een extra ingame auto. Hieronder jouw code!

wil je ze anders even naar mij dm'en? of mailen?

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Om de geruchten machine maar eens op gang te brengen, info over de nieuwe patch:

- New patch coming Dec. 1st, which will enable damage in Arcade Mode.
- Damage model is currently enabled from Level 20
- Damage model upgrade will be included that will let car veer right or left, if there is damage to the front wheels.
- possibility to turn on/off engine damage and total loss.
- framerate performance should be better
- will not be the only patch until Christmas

Bron: http://www.videogameszone...int-am-1-Dezember-801633/

PSN: Geengrenzuh

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Is er een cirquit waar de veyron 400km/h gereden kan worden?

MBP 5,1

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zijn die codes niet gewoon allemaal hetzelfde.Leuk als jullie ze delen met ons ;)

Burp

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sunstream schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:26:
Ja want er is een trophy voor ;)
GT5 starten met de G25 ingeplugd is voldoende.
Je kan de H shifter gebruiken door die draaiknop om te draaien (en het pookje dan wat indrukken)

Dit is totaal niet noodzakelijk aangezien de flippers gewoon werken zolang je pookje in neutraal staat (ook in de H modus) .

Wat ik probeer te doen is schakelen met de H bak indien de auto alleen handgeschakeld is. Zodra de auto irl beschikbaar is met flippers dan doe ik lekker flipperen :) .

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 25-11-2010 16:28 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Ik zeg: prijsje voor de eerste GoT timetrial challenge!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
Brad Pitt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:32:
[...]

:( Lekker doorgaan zo, roep dat over 2.5 uur dan jah! ;) Die Top Gear VW challenge vind ik dus HEL hè, had stuurtje bijna losgerukt en tegen de tv gesmeten gisteren. Echt élke kleine fout is disqualified :)
Ja die topgear challenge is k*t net als met de lotus :| klein tikkie of 1 pylon en je kan overneuw beginnen met je uber-slome vw slagschip (overigens wel epich dat geluid als je iemand ramt of geramd word *klunk* :D )

Zijn er nog tips om een beetje snel geld te verdienen? gaat niet echt bijster snel.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Daytona?

Heb nu 2 dagen met de controller gespeeld maar vanavond gaat de G25 van de game pc af en op een klaptafeltje voor de TV :F Ben benieuwd..!

[ Voor 27% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 25-11-2010 16:34 ]

PSN: jannvsdvinvs

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
mijn record is momenteel 411 kmph, en toen was ik nog op tijd om te remmen en normaal de bocht te nemen :)

Battle.net tag

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Le Mans circuit misschien?

• bsmpower
  • Laatst online: 16:17
naaitsab schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:29:
[...]
Zijn er nog tips om een beetje snel geld te verdienen? gaat niet echt bijster snel.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Als je kijkt wat sommige mensen al hebben kunnen kopen... van uitgaande dat ze het spel sinds woensdag hebben... dat zijn toch flink duurdere auto's (met nieuwe bodykits voor 200.000 om maar iets te noemen).

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
000421
SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:55:
[...]

Wat is er dan precies beter? FFB, accurater?

Nu is het weer de PWTS, dan is het weer de GTR3, dan weer G25, denk dat het ook stukje persoonlijke voorkeur is.
Dat is zeker een questie van persoonlijke voorkeur. Ik had alleen al heel lang mijn G25 niet meer gebruikt, maar het verschil is echt groot:

- PWTS is los van de game instelbaar in: graden rotation, force feedback, vibration, deadzone, spring ect ect.
- PWTS is groter en dikker dan de G25
- PWTS heeft ABS vibration welke je kunt instellen
- De clubsport pedals hebben vibration op het rempedaal, zijn van aluminium en hebben een loadcell
- De FFB van de PWTS is sterker dan de G25 en de FFB maakt bijna geen geluid.

Over de PS3 jailbreak: Ik wilde alleen maar melden dat ik twijfelde of ik GT5 op de oude fat of op de nieuwe slim zou gaan spelen.

Ik heb 12 orginele PS3 games. Als een game het waard is koop ik em, maar ik geef ook eerlijk toe dat ik af en toe wel eens een spelletje download.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
naaitsab schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:29:
Gewoon zoveel mogelijk van die Special Events doen, dan gaat het het snelst

• OzBoz

OzBoz

Maxow schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:23:
Je kunt voor wat ik in dit topic heb gelezen een ander stuur gebruiken in de settings om die flippers te binden.
Donstil schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:27:
Dit is totaal niet noodzakelijk aangezien de flippers gewoon werken zolang je pookje in neutraal staat (ook in de H modus) . Wat ik probeer te doen is schakelen met de H bak indien de auto alleen handgeschakeld is. Zodra de auto irl beschikbaar is met flippers dan doe ik lekker flipperen :) .
Thanks! Ga ik vanavond even proberen. Denk dat ik hem dan niet in neutraal had staan. En die neiging heb ik ook om het alleen te doen als er in het echt ook flippers op de auto zitten. Maar GT5 is weer ff erg wennen na GTR/GTR2/Race07/iRacing etc. Moet weer ff oefenen.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Krijg je nou wel of geen credits door online te racen? Ik heb volgens mij niets gekregen.

Wii4all schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:27:
Zijn die codes niet gewoon allemaal hetzelfde.Leuk als jullie ze delen met ons ;)
Gezien ze via PSN lopen, lijkt me de kans erg klein.

Maar idee is wel interessant, als prijs voor de time trial (of desnoods een 16 man race).

[ Voor 80% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2010 16:40 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
HAHA, net de 3de Top Gear challange gedaan! ge-wel-dig! Weet niet of het zo hoort, denk het wel... maar het zag er in iig zeer komisch uit _/-\o_

Battle.net tag

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Geengrenzuh schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:26:
Om de geruchten machine maar eens op gang te brengen, info over de nieuwe patch:

- New patch coming Dec. 1st, which will enable damage in Arcade Mode.
- Damage model is currently enabled from Level 20
- Damage model upgrade will be included that will let car veer right or left, if there is damage to the front wheels.
- possibility to turn on/off engine damage and total loss.
- framerate performance should be better
- will not be the only patch until Christmas

Bron: http://www.videogameszone...int-am-1-Dezember-801633/
In kan werkelijk waar er met m'n hoofd er niet bij waarom ze na 6 jaar nog zulke "grote"/"fundamentele" patches moeten opzetten? En wanneer kunnen we nu betere remmen kopen ?! (WTF is dat voor actie geweest eigenlijk |:( !!)
Frenzy_LS schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:40:
In kan werkelijk waar er met m'n hoofd er niet bij waarom ze na 6 jaar nog zulke "grote"/"fundamentele" patches moeten opzetten? En wanneer kunnen we nu betere remmen kopen ?! (WTF is dat voor actie geweest eigenlijk |:( !!)
Opzetten? Kijk nu eens naar WoW, waarom doen ze daar alles in stappen? Om iedereen eerst rustig aan de game te laten wennen. Wat heeft een newbie aan een lvl20 schade model, of damage/total loss?

1 december, dat is volgende week woensdag :/

• naaitsab
Lukosje schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:34:
[...]

Gewoon zoveel mogelijk van die Special Events doen, dan gaat het het snelst
Daar krijg je maar 1x geld voor :'(

if (!coffee) {
Work = false; }

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Frenzy_LS schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:40:
[...]

Ik ben allang blij dat ze de game actief gaan ondersteunen/patchen eigenlijk. Hopelijk ook met nieuwe tracks(Spa!!!)/auto's in de toekomst.

• Donstil
  • Niet online
Ooh keurig krijg net de Download code voor me Stealth Car via de FRS.
Jammer voor hun dat ik me order al lang geannuleerd heb.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
TRAXION schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:30:
[...]
Yup geprobeerd, werkt best grappig maar zorg maar dat je genoeg licht in je omgeving hebt want anders werkt het voor geen meter.

Tevens als je een 2de persoon in je buurt hebt en die beweegt gaat je cockpit alle kanten op, leuke gimmick maar race meestal toch met de hood/bumpercam.
Heb gisteravond de head-tracking geprobeerd. (Volgensmij werkt het alleen in Arcade-mode?)
Je moet in ieder geval niet te ver weg gaan zitten merkte ik, anders werkt het niet.
Toen ik dichterbij ging zitten deed ie het ineens. Mijn eerste indruk: Gaaf, maar vreemd.
Vraag me af of het echt bruikbaar is. Je moet in ieder geval de instellingen wel goed tweaken en recht voor de TV zitten anders moet je je hoofd veel te ver draaien en zie je de TV niet meer ..

Het is wel leuk, maar ik ga het niet gebruiken denk ik.
Werd er b.t.w. ook een beetje misselijk van. :P

PSN ID: robhoeben

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

naaitsab schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:43:
[...]

Daar krijg je maar 1x geld voor :'(
Dan doe je toch gewoon de cups of championships in de Professional klasse?

PhD i.o.

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Als er nog iemand codes over heeft voor een ouwe zeikerd dan hoor ik het wel :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

heeft iemand de Ruf''s al gevonden? ik dacht dat die er in zouden zitten..

[ Voor 2% gewijzigd door BiLo op 25-11-2010 16:57 . Reden: typo ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Patchen die meer auto's/track toevoegen is natuurlijk prima. Maar kleine dingen die er schijnbaar expres uit gelaten zijn er met een patch weer invoegen?!. Kan ook niks te maken hebben met aan het spel wennen. M.i waren ze gewoon nogsteeds niet klaar met het spel.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij dat het spel er eindelijk is. Ik vermaak me er zelfs mee, en ben ook 1/2 verslaafd :). Maar kan niet ontkennen dat zo'n beetje alles waar ik me aan ergerde in voorgaande series precies hetzelfde terug is gekomen in GT5 :(

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

DylanE schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:56:
heeft iemand de Ruf''s al gevonden? ik dacht dat die er in zouden zitten..
Aangezien de Ruf's geen premium modellen hebben in GT5 komen deze alleen in de used car dealership voor. Wachten totdat ze langskomen dus...
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:53:
Als er nog iemand codes over heeft voor een ouwe zeikerd dan hoor ik het wel :)
Hahahah, ga eerst die game nou maar halen dude!

• andyy
  • Laatst online: 12-09 23:54
Iemand enig idee op welke auto's je racing modification kan doen?
Het staat ook nergens ofzo :?

• BiLo
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

andyy schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:13:
Iemand enig idee op welke auto's je racing modification kan doen?
Het staat ook nergens ofzo :?
Dat zou ik ook graag willen zien, bijv. op welke auto's kun je een bodykit monteren.. Bij mij laatst aangeschafte wagen (premium R8) kon iig niet

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Ik wilde net mijn eigen muziek gaan importeren om te luisteren tijdens het racen en ligt het aan mij of is dit redelijk slecht gedaan?
Zoals ik het zie is er geen optie om alle muziek te gebruiken voor de game maar alleen de optie om een map te importeren, want de game verdeelt alles in mappen en dan mag je zelf de map kiezen (op letter, jaar etc).

Of weet iemand een manier om wel gewoon al je muziek te gebruiken voor de game?

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:03
Als je dit spel speelt met een stuurtje, rij je dan werkelijk zoveel beter dan dat als je speelt met een controller? Met de controller kan ik nu ook wel aardig gedoseerd gas geven en sturen op zich, maar als het stuurtje een betere controle geeft wil ik het nog wel overwegen.

En verder: wanneer mag ik wat verwachten van GT TV? Ik wil die Top Gear afleveringen downloaden! :Y)

Gisterenavond flink doorgespeeld (ondanks de vele lange pauzes in het hoofdmenu), en heb nu een Toyota FT-86 (die ik cadeau had gekregen voor het winnen van een race) flink opgepept tot zowat het maximale met +- 350 pk, rijdt echt heerlijk dat ding. Mooi vindt ik hem ook wel:
Afbeeldingslocatie: http://www.zcars.com.au/images/toyota-ft86-concept12.jpg
En het interieur zag er ook best interessant uit (voor zover de camera-view van het interieur dat toelaat).
Jorn1986 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:27:
Als je dit spel speelt met een stuurtje, rij je dan werkelijk zoveel beter dan dat als je speelt met een controller? Met de controller kan ik nu ook wel aardig gedoseerd gas geven en sturen op zich, maar als het stuurtje een betere controle geeft wil ik het nog wel overwegen.
Gas geven is denk niet eens zo'n issue, maar het precies sturen maakt een behoorlijk verschil.

Afaik is de maximale uitslag bij de controller afhankelijk van snelheid, waar het bij een racestuur altijd 'gelijk' blijft. Goed merkbaar op bijvoorbeeld Monaco, de tunnel bocht heb je de pook net zover naar rechts als bij de 2 haarspelbochten vlak ervoor.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Abnormaal mooi hè die photomode! GT5 ftw! ;)

Nickname does not reflect reality

• OzBoz

OzBoz

SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:41:
Opzetten? Kijk nu eens naar WoW, waarom doen ze daar alles in stappen? Om iedereen eerst rustig aan de game te laten wennen. Wat heeft een newbie aan een lvl20 schade model, of damage/total loss?
Hey heb je aandelen? Het is echt gewoon objectief gezien namelijk te kansloos na zoveel jaar. Goed, laat ze dan zeggen dat ze 4 jaar op een tropisch eiland hebben gezeten ipv te werken omdat het toch wel geld ging opleveren maar ik vind het gewoon echt triest. Niet dat het niet mooi of leuk is, maar gewoon het feit alleen. Moet ik eens doen, mijn klanten afschepen met iets wat voor 90% werkt. Gaat niet echt werken.

En ook kleine dingen zoals het lampje als je met je koplampen seint wat gewoon niet werkt. Vraag me serieus af of het spel ooit goed getest is. Echt een dikke min voor die luie zwijnen wat dat betreft.

Misschien ben jij erg tolerant en vind je het bijvoorbeeld ook prima als je internet er elke dag 20 minuten uit ligt, zodat je daar aan kan wennen. Maar ik vind het echt niet kunnen bij een game van dit formaat. Ben ook een kritische consumer wat dat betreft.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
OzBoz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:39:
[...]

Hey heb je aandelen? Het is echt gewoon objectief gezien namelijk te kansloos na zoveel jaar. Goed, laat ze dan zeggen dat ze 4 jaar op een tropisch eiland hebben gezeten ipv te werken omdat het toch wel geld ging opleveren maar ik vind het gewoon echt triest. Niet dat het niet mooi of leuk is, maar gewoon het feit alleen. Moet ik eens doen, mijn klanten afschepen met iets wat voor 90% werkt. Gaat niet echt werken.

En ook kleine dingen zoals het lampje als je met je koplampen seint wat gewoon niet werkt. Vraag me serieus af of het spel ooit goed getest is. Echt een dikke min voor die luie zwijnen wat dat betreft.

Misschien ben jij erg tolerant en vind je het bijvoorbeeld ook prima als je internet er elke dag 20 minuten uit ligt, zodat je daar aan kan wennen. Maar ik vind het echt niet kunnen bij een game van dit formaat. Ben ook een kritische consumer wat dat betreft.
Hoef je geen criticus voor te zijn om die mening te delen ;)
Gewoon om te laten zien hoe fucking makkelijk die VW busjes challenge is:

7.576 seconden voorsprong op de finishlijn en 2e na 1 ronde..
En dit is met een Dualshock3

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

OzBoz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:39:
Sommige mensen noemen het 90%, andere mensen noemen dit nieuwe features (Apple multitask anyone?).

Het principe is simpel, is het 100% functioneel? Kan jij niet rijden door die lampen? Loopt je PS3 vast? Is de game totaal laggy en buggy door een lvl20 damage model? Online werkt niet omdat de shadows kartelig zijn?

Noem mij 1, echt maar 1, game of programma die OOIT 100% perfect is uitgebracht.

Moet ik nu de game maar weggooien, omdat volgende week de eerste patches al komen? Moet ik maar stoppen terwijl ik amper 5% van de game uberhaubt heb gespeeld? Moord en brand gillen EPIC ROFL FAIL omdat de servers op dag van release overbelast waren?

Jij mischien wel, ik niet.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2010 18:08 ]

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:06:
[...]

Sommige mensen noemen het 90%, andere mensen noemen dit nieuwe features (Apple multitask anyone?).

Het principe is simpel, is het 100% functioneel? Kan jij niet rijden door die lampen? Loopt je PS3 vast? Is de game totaal laggy en buggy door een lvl20 damage model? Online werkt niet omdat de shadows kartelig zijn?

Noem mij 1, echt maar 1, game of programma die OOIT 100% perfect is uitgebracht.

Moet ik nu de game maar weggooien, omdat volgende week de eerste patches al komen? Moet ik maar stoppen terwijl ik amper 5% van de game uberhaubt heb gespeeld? Moord en brand gillen EPIC ROFL FAIL omdat de servers op dag van release overbelast waren?

Ik snap op zich wel een beetje wat er bedoeld wordt met zijn verhaal. Het zou acceptabel zijn als dit spel redelijk snel op de markt is gekomen, maar ze hebben er wel 6 jaar over gedaan. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een moddervette game echt waar. Maar ik vraag me ook wel beetje af wat ze de afgelopen 6 jaar hebben gedaan. Ik zie hier namelijk niet een racegame die nou echt zoveel nieuwe dingen brengt of zoveel beter is dan FM3 (waar er overigens 2 delen van zijn uitgekomen in de tijd dat GT5 is geproduceerd).

Patch is altijd goed nieuws hoor, begrijp me niet verkeerd, dan wordt er namelijk wat aan gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, dit had natuurlijk al vanaf begin er in moeten zitten. Ik vindt namelijk ook dat als een game 6 jaar in productie is ik mooie automodellen mag verwachten, en geen opgepoetste PS2 versies.

Maar goed, vette game non the less en ik speel het met een hele hoop plezier.

• jrd

jrd

Zijn er hier overigens mensen die zowel een DFGT hebben als een G25 / G27? Ik wil weten wat de gebruikers ervaringen zijn. Ik vind het namelijk redelijk lastig om zelf een knoop door te hakken zonder echt te weten waar ik het over heb als het gaat om zoveel geld als dit :) DFGT = 100 euro, G27 = 220+ als ik me niet vergis.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

jrd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:15:
[...]

Ik snap op zich wel een beetje wat er bedoeld wordt met zijn verhaal. Het zou acceptabel zijn als dit spel redelijk snel op de markt is gekomen, maar ze hebben er wel 6 jaar over gedaan. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een moddervette game echt waar. Maar ik vraag me ook wel beetje af wat ze de afgelopen 6 jaar hebben gedaan. Ik zie hier namelijk niet een racegame die nou echt zoveel nieuwe dingen brengt of zoveel beter is dan FM3 (waar er overigens 2 delen van zijn uitgekomen in de tijd dat GT5 is geproduceerd).

Patch is altijd goed nieuws hoor, begrijp me niet verkeerd, dan wordt er namelijk wat aan gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, dit had natuurlijk al vanaf begin er in moeten zitten. Ik vindt namelijk ook dat als een game 6 jaar in productie is ik mooie automodellen mag verwachten, en geen opgepoetste PS2 versies.

Maar goed, vette game non the less en ik speel het met een hele hoop plezier.
Ik heb me in het begin eigenlijk alleen maar gestoord aan de "standard" auto's, maar zodra je de premiums al hebt boeit het al eigenlijk niet meer. Het blijven toch 200 premium auto's die toch wel het vetst zijn. Ik koop nu iig ook alleen premiums. Maar zoals iedereen vraag ik me dan inderdaad af waarom ze hier 6 jaar over moesten doen. Hopelijk voor de kerst nog een dikke auto update met oa Audi RS5, RS3 misschien, BMW M6 en VW Golf VI GTi.

Btw het is nonetheless ;)

Master_A

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Net de 432 even aangeraakt met de Veyron op Circuit de la Sarthe 2009 (No Chicanes).

Veyron maximaal getuned. Race Hard banden en de transmission op max. Alle hulpmiddelen uit.

Gaat echt verdomde snel.

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100038/432%20met%20Veyron.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12907053760001

Update

Net de 436 gehaald :P

[ Voor 4% gewijzigd door MoietyMe op 25-11-2010 18:55 ]

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:06:
[...]

rustig rustig, dat werd allemaal veel onschuldiger bedoeld dan dat je laat uitschijnen.

Ik kan akkoord gaat met Frenzy_LS of jrd's mening... Als je 6 jaar aan een game werkt en het een aantal keer uitstelt, dan toch uitbrengt, maar de eerstvolgende maand nog altijd patches moet gaan uitbrengen ("not the only patch between now & christmas" werd gezegd), deels voor features die al op voorhand aangekondigd werden voor de volledige game, dan kan je toch niet anders dan je afvragen "wat hebben ze al die tijd dan wel gedaan?"

Hoe fantastisch de game wel mag zijn, hoe surrealistisch mooi de photo mode wel kan zijn, toch voel ik mij misleid... Ik vind dat hun prioriteiten niet altijd even ideaal lagen. Bijvoorbeeld: ik was veel meer tevreden geweest met 500 auto's die herwerkt werden naar 2010 standaarden, dan 1000 auto's die gewoon PS2 kopieën zijn... Of dat ze eens 10% minder tijd spendeerden aan de photomode, maar dan deftige collision sounds gingen opnemen...

Dat allemaal terzijde, blijft het een fantastisch game.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Pff nog 1tje (B6) en dan me eerste rijbewijs op goud.. Fokking lastig met die megane.. kom 0.005 te kort// tijd voor een stuurtje want denk dat het dan makkelijker gaat..

psn: Arco1981

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

jrd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:17:
Zijn er hier overigens mensen die zowel een DFGT hebben als een G25 / G27? Ik wil weten wat de gebruikers ervaringen zijn. Ik vind het namelijk redelijk lastig om zelf een knoop door te hakken zonder echt te weten waar ik het over heb als het gaat om zoveel geld als dit :) DFGT = 100 euro, G27 = 220+ als ik me niet vergis.
Ik heb een DFGT gehad en nu een G25.
Als je het kan missen, ga voor die laatste. Het zijn beide prima stuurtjes, maar de pedalen van de G25 zijn van een heel ander niveau. Bij het stuur zelf is het verschil wat kleiner, maar ik irriteerde mij aan de rubberachtige-feel. De G25 is van leer, voelt een stuk beter (maargoed, ik vind een stuur en het gevoel daarmee belangrijk, in m'n auto ook 400 euro uitgegeven aan een nieuw M-stuur omdat die dikker is :P). Dat pookje bij de G25 is crap imho.

• jrd

jrd

Tom schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:34:
[...]

Ik heb een DFGT gehad en nu een G25.
Als je het kan missen, ga voor die laatste. Het zijn beide prima stuurtjes, maar de pedalen van de G25 zijn van een heel ander niveau. Bij het stuur zelf is het verschil wat kleiner, maar ik irriteerde mij aan de rubberachtige-feel. De G25 is van leer, voelt een stuk beter (maargoed, ik vind een stuur en het gevoel daarmee belangrijk, in m'n auto ook 400 euro uitgegeven aan een nieuw M-stuur omdat die dikker is :P). Dat pookje bij de G25 is crap imho.
Haha, dat maakt het waarschijnlijk voor mij ook zo moeilijk. Zou ik nou een enorm grote racefan zijn dan had ik er niet eens over nagedacht. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik dat echt ben. En wie weet wordt de ervaring met zo'n stuur wel heel anders hoor waardoor ik echt helemaal gek op racegames word. Kan zonder meer haha, ik sluit niets uit. Ik sluit echter ook niet uit dat ik er over 2 maanden klaar mee ben, zoals ik zeg ik heb nog nooit eerder echt geraced met een stuur van deze generatie (lees het FFB van deze tijd).

Ik ga eens even rondspitten of ik ergens bij een zaak zoiets kan proberen ofzo, iemand toevallig een idee hiervoor?

Terugkomend op degene die hiervoor reageerde op m'n bericht... nontheless inderdaad haha.

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik heb vaak genoeg geprobeerd om met mijn stuurtje snellere rondes te rijden dan met de controller... ben toch tot de conclusie gekomen dat ik met m'n controller snellere rondetijden zet, gek genoeg... gezien hier het enthousiast gebruik van stuurtjes. Ik heb de Logitech Force Feedback, met de flippers en de blauwe 'rubberen' grip op het stuur. Was toch niet de goedkoopste... ik gebruik sindsdien het stuur omdat het leuk rijden is, maar niet als voor de betere performance. ik kan niet verklaren waarom, behalve misschien de logische gedachte dat je met je duim sneller een stuur beweging maakt dan met je 2 handen het stuurwiel omgooit.
Gaat me er me niet om m'n gelijk te krijgen, alleen dit is hoe ik 't ervaar.
Ik speel de GT serie sinds deel 1 en ben echt geen rookie

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:25
Ik twijfel ook over een stuur. Ben controller gewend, maar stuur helpt in sommige gevallen
veel denk ik. Die nascar challenge is echt kut, omdat je niet goed kan doseren met een controller
en met een stuur beter denk ik. Nu zit ik wel met het dilemma of ik dat ding er wel bij ga
pakken elke keer. :(

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Moet wel een pluspunt geven voor de licenses; Je hoeft nu niet steeds terug naar het hoofdmenu om een nieuwe license uitdaging te kiezen, je kan gewoon verder met de volgende uitdaging knop. Wat heb ik mij daar vroeg aan geirriteerd...

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:03
Brad Pitt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:36:
[...]

Abnormaal mooi hè die photomode! GT5 ftw! ;)
Maar dat was een foto van het ''echte'' prototype hoor, niet uit de photomode van GT5. Overigens mag de photomode er helemaal zijn, wat een pracht op m'n scherm! Komen er later nog andere locaties dan de 5 die ik nu kan selecteren (nog een beetje aan het begin van de GT-ladder)?

• Lukosje
jslavenburg schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:56:
Moet wel een pluspunt geven voor de licenses; Je hoeft nu niet steeds terug naar het hoofdmenu om een nieuwe license uitdaging te kiezen, je kan gewoon verder met de volgende uitdaging knop. Wat heb ik mij daar vroeg aan geirriteerd...
Kon met GT4 ook al hoor ;)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Heb GT4 ook grijs gespeeld, kan het mij niet herinneren *kuch* te lang geleden* :$

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Met de controller kon ik ook altijd 'kleine' stuurbewegingen maken (voor de ovals) door korte tikjes op de analoge stick... werkte altijd prima. Ik heb veel mensen de fout zien maken door echt stuur bewegingen te maken met de controller, dat gaat niet goed op een oval. Dus met tikjes je wagen corrigeren, als je subtiel je wagen regelmatig moet corrigeren zullen dat 2 tikjes per seconde zijn schat ik

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:25
Het probleem met die nascar is dat hij niet helemaal ovaal is. Ben daar iets van 30x de fout in gegaan voordat
ik hem haalde op brons :S De enige proef waar ik moeite mee had :(. Stuurde lijkt me daarin fijner, maar probeer het liever eerst voordat ik zo`n ding aanschaf..

• jrd

jrd

Ik heb wat kunnen regelen ik kan van iemand even een Driving Force Pro lenen (de voorganger van de DFGT), dit moet me in ieder geval een idee kunnen geven van hoe het is om met FFB te rijden. Ben benieuwd!

• Phusebox
Nou hou je maar vast, ik heb 'm. Nu eerst nog naar huis en installeren als ik nog plaats heb.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Weet iemand hoe je na een race de replay kunt stoppen? Ik rij met een stuurtje (logi momo race) en ik heb een idee dat niet alle knoppen goed gemapped zijn.
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:40:
Nou hou je maar vast, ik heb 'm. Nu eerst nog naar huis en installeren als ik nog plaats heb.
eerste wat je moet doen.
een f40 over de le mans circuit in het donker met regen. en alle hulp uit.(abs zelf beslissen)
OMG das vechten jonge!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Alle licenties gold nu, ligt het aan mij of is het makkelijker als in voorgaande delen? Anyway nu lekker gaan cashe en die bolides gaan binnen harken :D

Die 'specials' vind ik vaak lastiger dan die licenties btw...

En dan nog één vraag: met die licenties win je ook auto's, die krijg je via zo'n vrachtauto icoontje. Moet je deze echt allemaal individueel gaan aanklikken zodat ze in je garage komen? Dit gaat tergend traag namelijk

• naaitsab
HammerNL schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:53:

En dan nog één vraag: met die licenties win je ook auto's, die krijg je via zo'n vrachtauto icoontje. Moet je deze echt allemaal individueel gaan aanklikken zodat ze in je garage komen? Dit gaat tergend traag namelijk
Jup :z

GT5 is niet echt gemaakt voor mensen die niet zo lang willen wachten :O Zoals de menus zelfs zonder internet zijn ze zo traag als een Pentium 3 :+

if (!coffee) {
Work = false; }

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoe krijg je de PS3 Eye met headtracking aan de praat? In de opties zie ik het wel, maar ik krijg het niet aan de praat ingame..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik ben jaloers... zelf nog steeds aan het wachten tot Informatique de Signature Edition van hun leverancier heeft ontvangen en richting mindcrash HQ stuurt. :'(

Oh well... moet toch nog even verder met New Vegas...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Rivanov
  • Laatst online: 01:50
Waar kan ik gewoon een nachtrace kiezen?
Want als ik Arcade Mode of Practice doe en ik kies de Nordschleife met Changeable Weather dan kan ik verder niets wijzigen. Kan ik niet gewoon kiezen dat ik in de nacht start?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Lekker geld verdienen met die B spec mode :P

Leuk dat de AI mijn speciale Lamboghini behoorlijk de prak in rijd....

[ Voor 45% gewijzigd door Slavy op 25-11-2010 20:18 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Met de licenses zit ik nu bij IC-10, maar ik ben wat te enthousiast in de bochten, dus ik haal met moeite 1 ronde. Ik ben ook continu naar grip aan het zoeken met dat ding :P
v8power67 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:01:
kerel ik zeg je het volgende:
ik was voor de release ook heel negatief over gt5 (dat kunnen sommigen beaamen :P)
maar ik ben nu gewoon echt extreem verslaafd eraan. ik vergeet soms gewoon te eten en drinken.
Ik vind het wel mooi om te lezen dat toch vrij veel mensen terugkomen van hun harde kritieken als ze het spel eenmaal wat meer uren gespeeld hebben :) Die witte challenger ziet er erg vet uit trouwens :9
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:40:
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, maar ik zou in ieder geval niet te vroeg oordelen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2010 20:36 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Ik heb een auto gewonnen, en nu wil ik deze auto ( ticket ) geven aan een vriend in mijn PSN vriendenlijst.
Maar als ik de optie ''geven aan vriend'' kiest dan gaat hij zoeken naar vrienden maar 10 minuten later vind hij nog niks... hijs laat geen enkele vriend / vriendin zien in de lijst.

Terwijl ik toch vrienden heb op mn PSN account waarvan er toch 2 daarvan GT 5 speelt.

Moet ik nog iets speciaals doen, wat ik over het hoofd zie... of is het een fout in het spel zelf?!?

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

Volgens mij heeft PD tijdelijk wat functies uitgeschakeld om de servers te onlasten.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:33:
Ik heb een auto gewonnen, en nu wil ik deze auto ( ticket ) geven aan een vriend in mijn PSN vriendenlijst.
Maar als ik de optie ''geven aan vriend'' kiest dan gaat hij zoeken naar vrienden maar 10 minuten later vind hij nog niks... hijs laat geen enkele vriend / vriendin zien in de lijst.

Terwijl ik toch vrienden heb op mn PSN account waarvan er toch 2 daarvan GT 5 speelt.

Moet ik nog iets speciaals doen, wat ik over het hoofd zie... of is het een fout in het spel zelf?!?
http://www.nu.nl/games/23...blemen-trage-servers.html
;)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Verwijderd

Vandaar... THNX!
HammerNL schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:53:
Alle licenties gold nu, ligt het aan mij of is het makkelijker als in voorgaande delen? Anyway nu lekker gaan cashe en die bolides gaan binnen harken :D
Vorige delen haalde ik A en B toch bijzonder snel Goud... Nu is brons normaal, silver is geluk en goud is puur toeval :P

• Phusebox
Ben nu aan het updaten, dan installeren.

Bij mediamarkt zag ik die prestige of hoe het heet voor 169 overigens, stuk goedkoper dan ik op internet zie

• leech1984
  • Laatst online: 20:43
Iemand zin om het online gedeelte eens te bekijken?

Ik heb zo een lounge open. Ik zal er wel GoT inzetten.

Het zal eerst free run worden op het Top Gear circuit.
Beetje spelen en hard powerrrrrr roepen door de bochten!

PSN: Leech1984

• Karpertjuh
Dikke shit man die AMG challenges.. 1 stuurfoutje is gelijk fataal.. LOVE IT

• Donstil
  • Niet online
leech1984 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:50:
Iemand zin om het online gedeelte eens te bekijken?

Ik heb zo een lounge open. Ik zal er wel GoT inzetten.

Het zal eerst free run worden op het Top Gear circuit.
Beetje spelen en hard powerrrrrr roepen door de bochten!
Ik probeer wel ff te joinen

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Karpertjuh schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:51:
Dikke shit man die AMG challenges.. 1 stuurfoutje is gelijk fataal.. LOVE IT
Ik hoop niet dat je het over de 300SL @ Ring hebt? :+ Want ik vind dat het ding behoorlijk foolproof is. :P

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Godsklere die Sambabus Topgear challenge is echt te kut voor woorden. Zelfde voor die Lotus challenge die daarna komt.
Ik ben een echte GT fanaat (stond 9e van de wereld op fuji met een evo x ooit in GT5:P), maar heb hier echt zware moeite mee. :-(

Soundcloud

• Lukosje
SChief schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:54:
[...]

Ik hoop niet dat je het over de 300SL @ Ring hebt? :+ Want ik vind dat het ding behoorlijk foolproof is. :P
Mwa probeer al die dingen maar op goud te krijgen :P Ben er zelf iig tijdje mee bezig geweest...
mn nieuwste aanwinst Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM ‘02
was standaard nu is ie racing modified :D
dingetje heeft nu 450 pk ong.
weegt 1000 kilo. heeft slicks en gaat als de jekko :D

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/RedBullHangar-7_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/RedBullHangar-7_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/RedBullHangar-7_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/RedBullHangar-7_1.jpg

@lukosje :
ik heb die eerste met die 300sl al op goud en was wel te doen.
maar die 2e met die sls. heb ik alles op goud behalve die volle ronde. ik haal daar maar zilver.
je moet dan een 7:05 rijden. en ik haal een 7:12. en ging tot het naatje :S

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 25-11-2010 21:01 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik heb me utp kabel er weer in en het is gelijk gezeik. Die gaat er dus weer uit en ik ga offline verder.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

@#%$#$ Ik heb ongeveer 2-3 maanden een Drivingforce GT. Is vervanging van het stuurtje dat ik bij GT3 kreeg, omdat het rempedaal bleef hangen. Wat denk je? Blijft bij dit stuur het rempedaal ook hangen! Ding was nieuw, maar bij een particulier gehaald dus geen garantie.

Kan je misschien ergens deadzone van het rempedaal instellen in GT5? Dat zou al het nodige kunnen helpen. Ik kan het nergens vinden.

• Donstil
  • Niet online
Mijn EvoX.

500+ pk en alles wat er verder op kan.

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/4619/redbullhangar7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/7014/redbullhangar71.jpg

Auto zelf kost iets van 45k. Aanpassingen 350k 8)7

En nog me 650+ pk SLS met zwarte sjonnie's

Afbeeldingslocatie: http://img545.imageshack.us/img545/8717/kyotogionj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/9563/ahrweilerstadsplein.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 25-11-2010 21:43 ]

• leech1984
Hmmm, lounge laat even op zich wachten... kan niet connecten met de servers...

• Karpertjuh
SChief schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:54:
[...]

Ja heb ik het wel over. Heb em na wat moeite wel op goud nu :)

@V8power67.. Vette bak man. Vooral die picca van de binnenkant is cool. Photomode is echt leuk _/-\o_

Verwijderd

Ik vind B spec toch wel een beetje onzinnig. 1 Race in gedaan en behalve het achter over zitten voor een pauze snap ik niet echt het nut ervan en ik denk dan ook niet dat ik er veel tijd aan zal spenderen.

A spec tot nu toe erg makkelijk, beginners races aan het doen. B licenses allemaal gehaald, meeste gold paar silver. Karten vind ik ook wel grappig, maar ook dat is vrij makkelijk zo ver. Het zal allemaal wel wat lastiger worden als ik hoger kom neem ik aan.

• leech1984
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:44:
Ben nu aan het updaten, dan installeren.

Bij mediamarkt zag ik die prestige of hoe het heet voor 169 overigens, stuk goedkoper dan ik op internet zie
Signature Edition.

Ben benieuwd.

• naaitsab
kaos- schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:55:
Godsklere die Sambabus Topgear challenge is echt te kut voor woorden. Zelfde voor die Lotus challenge die daarna komt.
Ik ben een echte GT fanaat (stond 9e van de wereld op fuji met een evo x ooit in GT5:P), maar heb hier echt zware moeite mee. :-(
Ik moest me inhouden om de controller niet tegen de muur te "parkeren" :(
toch maar op de 7-9e plaats blijven rijden dan, wat een graf-bakken :r

if (!coffee) {
Work = false; }

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Zijn er nog mensen met een dfgt, of een stuur in het algemeen, die de volgende 2 problemen hebben?

1) photo mode is onbruikbaar omdat de sixaxis controller niet werkt ingame. Als mijn stuur is aangesloten, is de enige knop die nog op de normale ps3 controller werkt, de PS knop... photo mode vraagt echter om die joysticks... mijn stuur heeft geen joysticks...

2) ik moet mijn stuur iets meer dan 180 graden omgooien om in game, bij de gallardo bv, het stuur daar maar de helft van te zien afleggen... Zéér storend... 360 graden lock to lock vind ik niet zo speelbaar...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
naaitsab schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:39:
[...]

Ik moest me inhouden om de controller niet tegen de muur te "parkeren" :(
toch maar op de 7-9e plaats blijven rijden dan, wat een graf-bakken :r
Ik vond die VW busjes al k#t, maar die 2e top gear track met die Lotus Elise is echt niet te doen!
Hoe de fok gaat me dat ooit lukken :|

PSN ID: robhoeben

• foute baas
  • Laatst online: 05-07 20:27
Ik heb inmiddels 10 wagens in de garage en een paar challenges gedaan. Wat een spel! Ik ben echt zeer enthousiast. De premiums zien er echt geweldig uit. De standards behoorlijk minder maar tijdens het rijden merk ik daar niets van.

De Top Gear challenge met die busjes is idd niet te doen.

• Rivanov
  • Laatst online: 01:50
Photo Mode is zooooooooo verslavend!
Weer een update! Audi RS6 en C63 AMG

http://www.flickr.com/photos/rivanov/sets/72157625341143545/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

Buzz_Fuzz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:46:
Zijn er nog mensen met een dfgt, of een stuur in het algemeen, die de volgende 2 problemen hebben?

1) photo mode is onbruikbaar omdat de sixaxis controller niet werkt ingame. Als mijn stuur is aangesloten, is de enige knop die nog op de normale ps3 controller werkt, de PS knop... photo mode vraagt echter om die joysticks... mijn stuur heeft geen joysticks...

2) ik moet mijn stuur iets meer dan 180 graden omgooien om in game, bij de gallardo bv, het stuur daar maar de helft van te zien afleggen... Zéér storend... 360 graden lock to lock vind ik niet zo speelbaar...
1) Je moet de PS3 controler als controller 1 instellen dan werkt de controler gewoon ingame.

2) Gebruik zelf de Porsche Turbo stuur met 900 graden. Alleen als je je auto wel is verliest wil t stuur voledig uitslaan wat welis iritant is (handen vinden dat wat minder met 3 FFB moters). Maar als je max een kwart draait kan je de meest scherpe bochten wel om sturen.

iRacing Profiel

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Even voorstellen:

Mitsubishi Evo IV, 360pk, stuurt bijna té perfect :D
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/w0p53k.jpg

Net gekochte Audi RS6 Avant, nog niets aan gewijzigd.
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/1687ib8.jpg

Ik moet zeggen dat die premium auto's mij erg blij maken. De standaard auto's besteed ik maar geen aandacht aan :P

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Is er nou echt niemand geweest die in die 6 jaar even de tijd had om wat icoontjes te maken voor bij de trophies?

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Unbreukable schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:11:
Is er nou echt niemand geweest die in die 6 jaar even de tijd had om wat icoontjes te maken voor bij de trophies?
Haha, je zou toch wel verwachten dat ze daar één of andere stagair op zouden zetten :P
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.