Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:55
Sp33dFr34k schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:18:
Ik heb 'm voor €39 meegenomen bij de Saturn :)

Anyways, license IB is nu ook gehaald, maakt het totaal als volgt... :')

License B: 10 goud
License A: 10 goud
License IC: 4 goud, 6 zilver
License IB: 5 goud, 5 zilver

Zojuist ook nog even een trophy gehaald naast de license trophy, human stopwatch :)

P.S.: Heeft iemand een idee of de Momo met GT5 werkt, inclusief de FF?
Saturn Groningen? :)

€39 vind ik een prima prijsje. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:07
Als ik hier zo lees dat mensen de game voor 39euro aanschaffen dan vraag ik me af hoe gt5 verkoopt. Lijkt erop alsof de mediamarkten en de saturns groot hebben ingekocht en nu hun voorraad kwijt willen.

Ik vermaak mij ondertussen prima met deze game, en hoop dat het een verkoop succes wordt. Dan kunnen kaz en zijn mannen weer een paar jaar boven op een berg gaan zitten om voor ons weer een topgame te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
erg leuk spelletje, ouderwets gt gevoel, ben pas op lvl 9 en op zoek naar een pick-up en een classic haha maar zal wel een keer goed komen
alleen totaal geen verstand van autoos O-) ben nog niet verder gekomen als bandjes wisselen en een x een spoilertje monteren op zo'n gare jap, ik ga gewoon vol gas de bocht in en dan knal ik tegen alle anderen aan en kom er als 3e ofzo weer uit, denk niet dat ik dat lang ga volhouden zodra de schademodellen gaan werken :+

ook van amazon bericht gekregen dat ze de 2 premiumcodes niet buiten UK mogen geven nouja vervelend ;w

hoe kun je nu je eigen muziek in-game gebruiken?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Jimijames75 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 07:45:
Als ik hier zo lees dat mensen de game voor 39euro aanschaffen dan vraag ik me af hoe gt5 verkoopt. Lijkt erop alsof de mediamarkten en de saturns groot hebben ingekocht en nu hun voorraad kwijt willen.

Ik vermaak mij ondertussen prima met deze game, en hoop dat het een verkoop succes wordt. Dan kunnen kaz en zijn mannen weer een paar jaar boven op een berg gaan zitten om voor ons weer een topgame te maken.
De game is de eerste twee dagen 1,8 miljoen keer over de toonbank gegaan. Nu denk ik wel dat de echte fans de game nu gewoon al in huis hebben. Maargoed met kerste= voor de deur wereldwijd gaan ze denk ik dit jaar nog naar 2,5 of 3 miljoen stuks en da's best netjes voor een non shooter... op een console exclusive game... de negatieve toon van veel reviewers en de (uitgesproken) overtuiging van alle Forza/MS boys dat GT5 een flop is zal de game echter geen goed doen.

Ik vind de game niks minder dan fenomenaal. Ik moest de eerste twee dagen echt wennen dat de impact van de game niet de vormen had van eerdere delen maar na een paar dagen te hebben gespeeld (vooral online met maten) ben ik helemaal om, wat een fantastische racegame!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Ik vind het maar lastig om te bepalen welke auto ik nou moet kopen voor een bepaalde race/cup. Was met b-spec begonnen maar mijn auto van de sunday cup was niet toegelaten in de FF cup. Tot drie keer toe een auto gekocht die niet toereikend was, zo ga je wel snel door je geld heen.
Ook mega irritant dat je van de auto's die je hebt gewonnen niet kunt zien wat het is zonder ze te accepteren.

Kleine irritaties komen langzaam bovendrijven.

En tja eigenlijk is het gewoon Pokemon voor autoliefhebbers; gotta drive 'em all! (Echt typisch iets Japans zo'n verzamelgame, want dat is GT5 gewoon. Je moet alles eerst unlocken, paint jobs, tracks, schade etc.)

@swopdark; haha toevallig, ook gefeliciteerd!

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2010 08:07 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@swopdark @phusebox: Gefeliciteerd!

Vergeet vandaag niet in te loggen voor je auto uit je geboortejaar :P

@phusebox: Je kunt als je een cup start op het knopje "competitie" (uit mijn hoofd) klikken, dan krijg je een overzicht van de auto's die het effectiefst zijn op die cup.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Magic schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:14:
@swopdark @phusebox: Gefeliciteerd!

Vergeet vandaag niet in te loggen voor je auto uit je geboortejaar :P

@phusebox: Je kunt als je een cup start op het knopje "competitie" (uit mijn hoofd) klikken, dan krijg je een overzicht van de auto's die het effectiefst zijn op die cup.
Waar heb je dan je geboortedatum moeten ingeven eigenlijk? Weet niet eens of ik dat gedaan heb.

Eens kijken of ik nog tijd heb vandaag om in te loggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:06:
Ik vind het maar lastig om te bepalen welke auto ik nou moet kopen voor een bepaalde race/cup. Was met b-spec begonnen maar mijn auto van de sunday cup was niet toegelaten in de FF cup.
De restricties staan bij ieder event aangegeven (deelnamevoorwaarden). Eerst even controleren voor je een auto koopt dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat haalt hij uit je PSN profiel denk ik.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLxAROSA schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:23:
[...]
De restricties staan bij ieder event aangegeven (deelnamevoorwaarden). Eerst even controleren voor je een auto koopt dus. ;)
Nou bedoel niet restricties maar meer de "klasse" van de auto.

Bij Forza heb je fijn een letter met cijfer, dus als ik tegenstanders zie met B650 tot B699 dan weet ik dus dat ik niet aan moet komen met een C510 auto.

Hier bij GT heb ik geen enkel idee welke auto nu snel is en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 17:43

Maximus

There is no substitute

Ik spiek altijd even snel met de PK's delen door gewicht van de auto. Zo kun je soms best met een snel schakelende auto een dergelijke race winnen als je veel bochten hebt. Bvb de eerste championship in de Professional series is zo'n voorbeeld. PI-index was inderdaad handig geweest.

En vanuit Groningen aan allen ook de hartelijke felicitaties! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Maximus op 30-11-2010 08:29 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:11
Inderdaad, PI-index was handig geweest maar het is helaas niet anders.
Van mij ook hartelijk gefeliciteerd beiden!

Gisteren de LP-670 gekocht en full getuned, en ik blijf het maar raar vinden dat je zeg maar PK's moet unlocken. :9

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik vind het maar lastig om te bepalen welke auto ik nou moet kopen voor een bepaalde race/cup. Was met b-spec begonnen maar mijn auto van de sunday cup was niet toegelaten in de FF cup. Tot drie keer toe een auto gekocht die niet toereikend was, zo ga je wel snel door je geld heen.
Ook mega irritant dat je van de auto's die je hebt gewonnen niet kunt zien wat het is zonder ze te accepteren.

Kleine irritaties komen langzaam bovendrijven.

En tja eigenlijk is het gewoon Pokemon voor autoliefhebbers; gotta drive 'em all! (Echt typisch iets Japans zo'n verzamelgame, want dat is GT5 gewoon. Je moet alles eerst unlocken, paint jobs, tracks, schade etc.)

@swopdark; haha toevallig, ook gefeliciteerd!
Vaak staat bij de cup al uitgelegd wat voor restricties er zijn? Volgens mij voldoet bij de FF cup elke auto met voorwielaandrijving en de motor voorin. (vandaar ook FF, Front/Front)
En waarom zou je een auto willen zien voordat je hem accepteert? Als je een auto niet wilt, laat je hem dan gewoon staan? :P

Ik vermaak me wel aardig, nu op lvl16, ik loop wel achter qua licenses, maar heb al wel een hoop specials gedaan.
Wel vind ik de topgear specials erg moeilijk! Volgens mij is dat bijna niet te halen zonder een stuurtje...

Wat ik wel jammer vind, is dat het botsen niet echt geweldig is uitgewerkt... het voelt niet echt realistisch aan.

@iets hierboven; die bug met die races in het zwarte woud kwam ik ook achter... volgens de omschrijving tot 350pk ofzo, maar ik heb hem uitgereden met m'n 700pk R8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:53
Wat een duffe zooi dat b-spec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
Wat is het nut van licenses halen?
Je hoeft alleen maar je B-License te halen en dan kun je alles racen...

In de oude GT's moest je nog eens licenses halen...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-04 16:26
Net begonnen met GT5 en heb weer helemaal het GT virus te pakken.

Grafische gezien zijn er wel wat dingen op aan te merken maar het zeer realistisch race gevoel maakt dat weer helemaal goed.
Toch ff één voorbeeldje, Laguna Sega ziet er in bv Need For Speed Shift veel beter uit. Maar goed dat mag de pret niet drukken.

Licentie A en B zijn in de pocket. nu net pas op lvl8.

Is er een lijst van de PSN ID's van alle tweakers die GT5 spelen?

jullie kunnen me toevoegen:
Bokito078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Heb dit spel ook maar gekocht dit weekend. (MM 55 EUR) en ik vind het tot nu toe z'n geld dubbel en dwars waard. Ik was een beetje terughoudend na alle gemengde reacties hier en ook wel een beetje bang dat ik er niet veel van terecht zou brengen met een controller. Moet zeggen dat het tot nu toe erg meevalt (behalve die rottige busjes natuurlijk 8)7 ).
Nog niet veel gelezen hier over de 3D ervaring dus hierbij mijn ervaringen tot nu toe. (level 9)
Ik heb de 3D functie geprobeerd i.c.m. een Samsung LE40C750. Het systeem schakelt terug naar 720P resolutie als je de 3D optie aanzet in opties.
Moet zeggen dat het er goed uitziet. Met name de city tracks zien er geweldig uit. En je kan zelfs foto's maken in 3D! (selecteer 3D formaat i.p.v. jpeg in fototoestel menu via driehoekje).
De menu's komen ook mooi een stukje naar voren in 3D. Laat het spel even in een menu staan en er komen willekeurig geanimeerde foto's voorbij. Met name de scene in de donkere hal met veel auto's bij elkaar ziet er adembenemend uit.
De sterkte van het 3D effect is in te stellen. Soms wel iets last van cross talking maar eigenlijk valt dat alleen maar op als je een herhaling op pauze zet. Het racen in 3D is eigenlijk niet veel moeilijker dan in 2D alleen wel vermoeiender voor je ogen.
Iemand in dit forum vroeg of het de moeite waard is om voor GP5 alleen een 3D TV aan te schaffen. Ik denk niet dat ik een dure 3D TV zou aanschaffen alleen voor GP5 maar natuurlijk kan je er ook 3D films op kijken en straks komen er veel meer spellen in 3D uit. Heb ook de demo van Motorstorm 3D en Super Stardust HD en moet zeggen dat deze er ook erg goed uitzien in 3D.
Verder komt Nvidia binnenkort met software waarmee het mogelijk is om een hele serie PC spellen in 3D te spelen mits je natuurlijk je PC met Nvidia kaart aansluit via HDMI 1.4 met de TV.
Als je toch een nieuwe TV nodig hebt overweeg dan deze Samsung. Is verreweg de goedkoopste 3D TV (ca. 850 EUR incl bril) en heeft ook erg goed beeld. Ook in 2D :) . Er zijn diverse reviews over deze TV te vinden.
En nee, ik werk niet bij Samsung en heb ook geen aandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je ziet al snel aan de naam welke auto het is, zeker als je al beetje bekend bent in auto wereld of in GT, ik accepteer gewoon alles opweg naar die 1000 auto's :P Ik heb er al 70 :D.
Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:26:
Nou bedoel niet restricties maar meer de "klasse" van de auto.

Bij Forza heb je fijn een letter met cijfer, dus als ik tegenstanders zie met B650 tot B699 dan weet ik dus dat ik niet aan moet komen met een C510 auto.
Omdat een 'klasse' vaak niets zegt over de echte potentie van een auto. Een C klasse auto kan sneller zijn dan een B klasse, A klasse auto's kunnen zelf beter zijn dan R classe (racing). Een paar goeie slicks, goeie tuning en beetje stuurmanskunst, kan je nog tegen grotere jongens winnen.

Zeker de eerste races hoef je je niet zo druk te maken, pak een auto die voldoet aan de regels en kietel hem wat, dan kom je al een heel eind.

Uiteindelijk kom je enkel nog bij de 'grote' jongens, dan gaat het puur om een auto waar jij goed mee kan rijden. Sommige zweren bij een GT-R (mega vermogen, redelijk in bochten) of juist een NSX (zwakker vermogen, iets strakker in de bochten), andere willen juist een Viper Orca rijden.

Enige race waar ik nog steeds moeite mee heb, is die classic versie waar je tegen GT40's en Toyota 7's moet rijden. Ik heb niet zo'n superbak uit het verleden, mijn pimped up Challenge r/t gaat dit _echt_ niet redden.
Mistermo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:54:
Grafische gezien zijn er wel wat dingen op aan te merken maar het zeer realistisch race gevoel maakt dat weer helemaal goed.
Toch ff één voorbeeldje, Laguna Sega ziet er in bv Need For Speed Shift veel beter uit. Maar goed dat mag de pret niet drukken.
Laguna Seca vind ik veruit de lelijkste track in GT5. Kaal, simpel, fout. Haat het ook elke keer dat ik er moet rijden, terwijl een track als R246 of SS5 weer grandioos is om te zien.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2010 09:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rijbewijs 3 ook alles op goud, wat een geploeter was dat zeg.
Degene welke ik echt 45 keer geprobeerd heb ...... komt ie: de 1000m rem test.
Belachelijk hoe precies dat komt. Geprobeerd met ABS uit, aan en op 10. Eerst 26.705 gehaald, waar 26.700 benodigd was. Uiteindelijk gehaald gelukkig.
De 2 ronden Rome gingen vrij aardig (Met ASM uit gaat die Ferrari veel harder de bochten door!). Wel vaak moeten proberen. En een paar keer boos omdat ik in de laatse bocht (letterlijk de laatste bocht) aan de binnenkant zat van die Diablo, en hij mij aantikte... gevolg: diskwalificatie.

Tevens de Kart series voltooid op goud. Ik denk dan zal ik wel een mooi prijsje krijgen he...
Nou
spoiler:
wat mooi een zilver lakje... :/
FRidh schreef o p maandag 29 november 2010 @ 18:11:
toch leuk om de High Speed Ring in minder dan een minuut af te leggen met de Veyron :)
Zonda R, idem: 58.611
GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:32:
Ik moet nu alleen nog S10. Verder heb ik alle licenties goud :)
Respect! Vanaf nu ben jij mijn voorbeeld haha! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2010 09:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
waarom zou je een auto niet accepteren? tis toch een kadootje :9

je hebt er toch geen nadelen van als die in je garage staat ook al gebruik je hem niet

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:05:
[...]

Je ziet al snel aan de naam welke auto het is, zeker als je al beetje bekend bent in auto wereld of in GT, ik accepteer gewoon alles opweg naar die 1000 auto's :P Ik heb er al 70 :D.

[...]

Omdat een 'klasse' vaak niets zegt over de echte potentie van een auto. Een C klasse auto kan sneller zijn dan een B klasse, A klasse auto's kunnen zelf beter zijn dan R classe (racing). Een paar goeie slicks, goeie tuning en beetje stuurmanskunst, kan je nog tegen grotere jongens winnen.

Zeker de eerste races hoef je je niet zo druk te maken, pak een auto die voldoet aan de regels en kietel hem wat, dan kom je al een heel eind.

Uiteindelijk kom je enkel nog bij de 'grote' jongens, dan gaat het puur om een auto waar jij goed mee kan rijden. Sommige zweren bij een GT-R (mega vermogen, redelijk in bochten) of juist een NSX (zwakker vermogen, iets strakker in de bochten), andere willen juist een Viper Orca rijden.

Enige race waar ik nog steeds moeite mee heb, is die classic versie waar je tegen GT40's en Toyota 7's moet rijden. Ik heb niet zo'n superbak uit het verleden, mijn pimped up Challenge r/t gaat dit _echt_ niet redden.

[...]

Laguna Seca vind ik veruit de lelijkste track in GT5. Kaal, simpel, fout. Haat het ook elke keer dat ik er moet rijden, terwijl een track als R246 of SS5 weer grandioos is om te zien.
Dan heb je Forza nog nooit gespeeld want een B klasse auto met slicks verandert al snel in een A klasse auto. Dat is zo geweldig aan het systeem van Forza. En jij een goede coureur kan met een A klasse best winnen van R, maar zeker niet als je gelijkwaardig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:14:
[...]

Dan heb je Forza nog nooit gespeeld want een B klasse auto met slicks verandert al snel in een A klasse auto. Dat is zo geweldig aan het systeem van Forza. En jij een goede coureur kan met een A klasse best winnen van R, maar zeker niet als je gelijkwaardig bent.
?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
In Forza krijgt je auto een klasse op basis van performance, als je dus een B auto voorziet van slicks valt hij dan al snel in een hogere klasse. Zo weet je meteen waar je aan toe bent zowel qua tegenstanders als waar je eigen auto zou moeten presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380275

Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:14:
[...]

Ja en? Ik heb niet de indruk dat jij GT al hebt gespeeld want dat is toch net zo goed mogelijk in GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Yo, misschien een stomme vraag, maar zag geen duidelijk antwoord via google.

Kan ik de door mij gebruikte vouchers doorgeven aan een vriend zodat hij ook wat stealth cars krijgt?. Lijkt me niet de bedoeling,.. just checking :)

Verder, gister online racen met buddy's kunnen proeven, en dat smaakte naar meer!
Moet echt super bruut zijn om met 6-7 buddy's nek aan nek te racen (en enigzins fair zonder veel gebeuk) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:53
Forza heeft dat echt veel beter voor elkaar. Het auto klasse systeem, that is.

[ Voor 27% gewijzigd door Unbreukable op 30-11-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-03 21:33
Nou ik ben er ook maar voor gegaan, gfisteren GT5 gekocht... geweldig wat een spel! De specials zijn leuk, de races goed, de AI had wat beter gemogen van mij, die lui rijden allemaal elke keer dezelfde lijn.
Nog wel een vraagje, ik heb gister wat in de tuning shop gekocht, maar kon dat later inbouwen aangezien ik eerst deel 1 van de upgrade moest kopen, daarna kon ik nergens vinden waar ik mijn inmiddels al gekochte deel 2 van de upgrade kon installeren (gaat over de motor upgrade)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
verplaatst naar 4e deel....

[ Voor 94% gewijzigd door robhoeben op 30-11-2010 10:20 ]

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb zojuist ook de code voor de Jaguar gekregen, zometeen maar eens testen :9
leech1984 schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:54:
IN de playstation store. Rechtsbovenin kun je code inlossen (Redeem code) kiezen.
Dit kan ook gewoon vanuit de XMB hoor, bij je profiel.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 30-11-2010 13:42 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343391

Worden er bepaalde auto's ge-unlocked naar mate je een hoger niveau hebt? Zit nu op niveau 19 en ik kan nog steeds geen pick-up aanschaffen om de pick-up race te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 343391 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:04:
Worden er bepaalde auto's ge-unlocked naar mate je een hoger niveau hebt? Zit nu op niveau 19 en ik kan nog steeds geen pick-up aanschaffen om de pick-up race te doen...
[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 4 :)
Pickup is beste om even Occasions in de gaten te houden, daar kom 1 van die auto's wel zeker een keertje langs.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb ook al 3-4 TR's ingevuld ... modjes waarschijnlijk afwezig vandaag :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin