Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Anoniem: 238040 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:14:
[...]

Maar had jij hem via een pre-order of gewoon los in de winkel gekocht?
Pre-order

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spierincx schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:04:
S Toyota SPRINTER TRUENO GT-APEX (AE86 Shuichi Shigeno Version) ‘00

Hij zit er dus twee keer in ;)
Die, die die, moet ik hebben :D (Shigeno is de auteur van Initial D).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:56
Pffff ic-10 license 12x op rij 4e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Jamoru schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:54:
[afbeelding]

Damn, wat was het soms moeilijk! Maar toch 60/60 gold gehaald! Wohoo! :D
Respect!! Ben nu alle licenties aan het halen maar kan me er nog niet toe zetten om ze ook allemaal in goud te doen, komt wel als ik wat series gewonnen heb.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

kaos- schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:03:
lekker dan :-( nat-type 2 aan beide kanten.
probeerde dus bij een vriend in zijn lobby te komen, helaas dus
Dat soort meldingen zijn de regel waarom ik een verschrikkelijke hekel heb aan NL-talige programma's. Lekker geforceerd alles zitten vertalen. Ielgh.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Frenzy_LS schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:22:
[...]
Bij gewoon in de winkel kopen had ik 2 stealth car vouchers (Game mania).
Beetje lame dan dat de ene winkel ze wel heeft en de ander niet. Of het zou totale willekeur zijn. Maar ja, pech gehad. Ben ook blij met de chrome line cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238040 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:26:
Beetje lame dan dat de ene winkel ze wel heeft en de ander niet. Of het zou totale willekeur zijn. Maar ja, pech gehad. Ben ook blij met de chrome line cars.
Het voordeel met Stealth cars is echt enorm, in simulation kan je ze dus gewoon gebruiken. Ik heb ze allemaal, waardoor je behoorlijk wat races direct met deze jongens kan rond rijden op lvl1. Chrome heb ik de M3 voor B-spec, de Lambo voor de lambo race en Shelby dacht ik 1x gebruikt voor zo'n oldtimer race.

Andere kant, je mist wel wat van het 'hard werken' voor je auto's :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2010 16:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:29:
[...]

Het voordeel met Stealth cars is echt enorm, in simulation kan je ze dus gewoon gebruiken. Ik heb ze allemaal, waardoor je behoorlijk wat races direct met deze jongens kan rond rijden op lvl1. Chrome heb ik de M3 voor B-spec, de Lambo voor de lambo race en Shelby dacht ik 1x gebruikt voor zo'n oldtimer race.

idd, Je verkracht het hele spel princiepe met die auto's. De hele 'opbouw' fase gaat aan je voorbij.
Vind ik wel jammer eigenlijk. Vind het maar een rare gimmick eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frenzy_LS schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:38:
idd, Je verkracht het hele spel princiepe met die auto's. De hele 'opbouw' fase gaat aan je voorbij.
Andere kant, Signature edition koop je ook niet zomaar. Of je zit al heel lang in de series, dat het 'opbouw' gevoel eigelijk niet meer is dan irritatie, of je verwacht wel heel wat extra's tov CE/normale versie. Daarnaast kan je er verder niets mee, afaik niet mee online rijden (al zijn ze wel identiek aan de normale non-stealth modellen).

Maarja, genoeg races die je zonder die bonus auto's moet doen, dus alsnog tijdje bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
Exact, Ik heb overigens de CE in pre-order gekocht, maar ook ik heb enkel die Chrome line auto's en niet die stealth wagen.

Maar je hebt wel gelijk. Een groot onderdeel van de gameplay van GT (vanaf deel 1 al) is de haast RPG-achtige werkwijze van 'levelen'. Het is aan de ene kant wel klote om eerst in een ouwe lelijke golf (of zoiets;)) te moeten rijden, want je wil het liefste meteen in een dikke Lambo over het circuit blazen. Aan de andere kant is (voor mij althans) die enorme voldoening die je hebt wanneer je die Lambo eenmaal bij elkaar heb geraced hetgeen wat GT zo gaaf maakt. Je ziet ook dat over die balans goed is nagedacht met al die verschillende races en de voorwaarden voor die races. Je moet echt goed nadenken welke auto je koop. Wanneer je em koop. Is het slimmer een andere te kopen ? Of ga ik deze voor veel geld tunen ? Al die keuzes. Allemaal onderdeel van die vette gameplay.

Dat is met die CE volledig om zeep geholpen. Ik ben er dus ook mee gestopt om deze (in de single-player modus althans) Chrome line wagens te gebruiken. Met name die BMW M3 rijdt heerlijk. Maar haalt de balans volledig uit het spel wanneer je deze vanaf het begin al meteen in mag zetten. En dat mag.

Vind het wel leuk dat ze erbij zitten en ze zijn erg mooi ook.Maar ik wil aan het eind het gevoel hebben dat ik alles zelf heb gedaan. Dat ik er zelf voor heb geknokt. DAT is gaaf aan GT5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
Hahaha, je kan het inderdaad ook korter zeggen dan ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Wie heeft er al een PK monster..?
Heb zelf ook die bugatti gewonnen en getuned naar 1134 pk
Maar vroeg me af of er nog auto's waren die wat verder te tunen zijn ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

kaos- schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:03:
[afbeelding]

lekker dan :-( nat-type 2 aan beide kanten.
probeerde dus bij een vriend in zijn lobby te komen, helaas dus
nat type zegt niet zo heel veel, staan de poorten wel open? ik heb altijd nat type 2 maar met alle spellen kan ik pas joinen als de poorten goed staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:26
Welke settings gebruiken jullie trouwens met betrekking tot ABS en Traction control?

Ik probeer het regelmatig met beide op uit, maar ik ga dan regelmatig de mist in :). Nu heb ik vaak ABS op 1 staan en Traction control op uit, 1 of 2, waarbij het dan redelijk gaat.

Zelf vind ik het spel overigens echt geweldig, alleen jammer dat er vaak zulke lange laadtijden tussen ritten zitten.

EDIT:
Voor de TS, mijn specs voor in het GT-lijstje:
GoT: alex3305 | PSN: alex3305 | Driving Force Pro | GT5:CE

[ Voor 13% gewijzigd door alex3305 op 29-11-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 16:25
Hopelijk kan een van jullie mij antwoord geven op het volgende, aangezien de leveranciers niet reageren op mijn emails:
- Is er een wheelstand die compatible is met de oude Logitech Momo Force (met de rode base)? Of kan er een wheelstand aangepast worden zodat deze compatible wordt?

GT5 komt een dezer dagen in mijn bezit en ik zoek dus nog een goede manier om mijn stuur te bevestigen.
Waar ik qua GT5 nog over twijfel is de standaard of de Collector's Edition (met het APEX boekje).

- Kan iemand mij vertellen wat er in dat boekje staat?
- En hoe nuttig is deze informatie voor iemand die wel iets van merken/types weet, maar voor de rest niets van tuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik met de stuur race gaat TC op 1, maar als ik lekker lui met de DS3 game dan gaat hij naar 4.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
LL Southside schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:53:
Wie heeft er al een PK monster..?
Heb zelf ook die bugatti gewonnen en getuned naar 1134 pk
Maar vroeg me af of er nog auto's waren die wat verder te tunen zijn ?????
1134pk maar, ik had hem getuned naar 1255pk
eduardtee schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:57:
GT5 komt een dezer dagen in mijn bezit en ik zoek dus nog een goede manier om mijn stuur te bevestigen.
Waar ik qua GT5 nog over twijfel is de standaard of de Collector's Edition (met het APEX boekje).

- En hoe nuttig is deze informatie voor iemand die wel iets van merken/types weet, maar voor de rest niets van tuning?
http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5/collectorsedition
Count_Galious schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:47:
[...]

Exact, Ik heb overigens de CE in pre-order gekocht, maar ook ik heb enkel die Chrome line auto's en niet die stealth wagen.
Lag er net aan waar je hem ge-preorderd heb
SLS AMG Mercedes Stealth: Bart Smit/E-Plaza
Mazda 787B Stealth: Dixons/Dynabyte/Consoleshop.nl
Nissan GT-R GT500 Stealth: GameMania
Honda NSX GT500 Stealth: Free Record Shop
McLaren F1 Stealth: Mediamarkt/Saturn
Audi R10 Stealth: geen idee.

[ Voor 68% gewijzigd door Bullus op 29-11-2010 17:07 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staat alleen ABS op 1, anders is remmen niet te doen (voor mij).
TC en Slip recovery uit, behalve dan bij de Elise :P
TC wil ik bij sommige achterwielwagens nog wel eens op 1 zetten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
eduardtee schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:57:
Hopelijk kan een van jullie mij antwoord geven op het volgende, aangezien de leveranciers niet reageren op mijn emails:
- Is er een wheelstand die compatible is met de oude Logitech Momo Force (met de rode base)? Of kan er een wheelstand aangepast worden zodat deze compatible wordt?

Afbeeldingslocatie: http://www.ruwebit.net/pictures/index.php?action=view&album=/Reviews/Speedblack/&picture=img_6559.jpg
Deze heb je toch ? Die zit hier bevestigd op een speedblack wheelstand. Zit ook te denken deze stand te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:47
heerlijk spel dat gt5 , ben nu lvl 20 a spec en ic rijbewijs
ik rij een

ford gt fully tuned rond 1200kg en 800pk
mercedes c63 fully tuned 1400kg en 900pk
mercedes sls fully tuned witte velgen witte lak 850pk
nissan gt-r 800pk
bugatti veyron helaas geen premium:(
toyota yaris GT ofzo:P
corvette zr1 met die racing aanpassing fully tune
subaru impreza sedan 2010 fully tuned 414 pk ofzo

zoek alleen nog goedkope hardcore race wagen

iemand suggesties?

en heeft iemand nog zo'n code voor mij over:$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:59:
Volgens mij ook hoogste van allemaal, voorgaande series was het dacht ik een Nissan die hoogst haalbare PK kon halen (net over de 1200), en natuurlijk d Toyota met 1100nogwat (al was de 'krachtigste' nog altijd de Escudo Pikes peak). Zover ik weet zijn er geen monsters meer bij gekomen, dus zal de Bugatti wel bovenaan blijven staan.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
Is er toevallig iemand die een Fanatec porsche gt3 rs v2 _/-\o_ stuurtje heeft bestelt, met de levering eind nov/ begin dec???? zo ja al iets vernomen van fanatec?
Hier namelijk nog niets :'( :'(

Ik weet het!!!: Ben ongeduldig om 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:39
die car codes zijn ook duur op ebay yoh 30$ voor een code ofzo :( vind ik wel jammer want wist niet dat je met een pre-order een code kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MercenaryAtWork schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:22:
[...]

Je kan toch ook gewoon proberen? :F
Ja kan, maar het stuurtje ligt ergens in een doos achterin m'n berging, dus voordat ik de hele berging overhoop haal om het stuur te pakken zoeken dacht ik laat ik het eerst ff vragen of het uberhaupt kan...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:19
Anoniem: 315662 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:53:
[...]

nat type zegt niet zo heel veel, staan de poorten wel open? ik heb altijd nat type 2 maar met alle spellen kan ik pas joinen als de poorten goed staan
`
ik zit online via uPnP, dus zou geen probleem moeten zijn, de meneer aan de andere kant ook.
de rest van de games (CoD MW2/BO, PES2011) gaat allemaal vlekkeloos

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 16:25
Count_Galious schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:02:
[...]

http://www.ruwebit.net/pi...ack/&picture=img_6559.jpg

Deze heb je toch ? Die zit hier bevestigd op een speedblack wheelstand. Zit ook te denken deze stand te kopen.
Aha! Cool! Blij om te horen dat er in ieder geval een oplossing is.
Had zelf meer gekeken naar die Wheelstand Pro. Die zag er wat eleganter, maar toch degelijker uit.
Dit ziet er wel uit als een goede oplossing, alleen wat ik me wel afvraag is of deze wellicht ook met een schroef bevestigd kan worden aan de bovenplaat. Ik denk dat je dan zelf gaten zou moeten boren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zag net de Tank car van Jay Leno voorbij komen bij de 2e hands dealer. :9~

Afbeeldingslocatie: http://media.techeblog.com/images/leno_1.jpg

De complete carlist ken ik gelukkig niet dus dan wordt je nog eens verrast. :)
Helaas kost het ding wel ruim 3M en dat heb ik nog niet.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:17
toch leuk om de High Speed Ring in minder dan een minuut af te leggen met de Veyron :)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ik zie hier dat veel mensen een auto kopen bij de Occason dealer, maar wat ik me afvraag is of daar dus ook premium auto's langskomen. Of komen hier alleen standaardmodellen langs?

Overigens wil ik nog ff aangeven dat ik het spel echt top vind! Ik heb GT4 nooit gehad/gespeeld en ik ben helemaal weg van dit spel. Wil gewoon ff een positief bericht plaatsen tegenover sommigen die toch wel teleurgesteld zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Amiet01 op 29-11-2010 18:13 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Alleen standaardmodellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:32
Buh, e-mail gekregen van Amazon dat ik geen code's krijg ondanks mijn pre-order, omdat ik buiten de UK woon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
Mmm had de olie nog niet ververst scheelt toch best wel wat..!
Same here ondertussen... ;)
@SinergyX
Mis die Suzuki Escudo eigenlijk ook wel..! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 09:36
[...]

[...]

http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5/collectorsedition

[...]

Lag er net aan waar je hem ge-preorderd heb

[...]
toon volledige bericht
ik heb ook geen stealth auto met de CE hoor...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Amiet01 schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:12:
Ik zie hier dat veel mensen een auto kopen bij de Occason dealer, maar wat ik me afvraag is of daar dus ook premium auto's langskomen. Of komen hier alleen standaardmodellen langs?

Overigens wil ik nog ff aangeven dat ik het spel echt top vind! Ik heb GT4 nooit gehad/gespeeld en ik ben helemaal weg van dit spel. Wil gewoon ff een positief bericht plaatsen tegenover sommigen die toch wel teleurgesteld zijn.
Used Car Dealerships verkopen alleen Standard Cars. Zelfs auto's waarvan premium modellen bestaan verschijnen daar in standaarduitvoering. Van veel premium auto's bestaat dus ook een standaarduitvoering die een stuk lelijker en minder gedetailleerd is. Heel raar dat ze dit zo hebben gedaan, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
LL Southside schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:23:
[...]

@SinergyX
;) Gister ff snel top geprobeerd..431KM/u ,aan het eind van de weg, kreeg ik een total loss trophie :D
Jammer dat ik geen foto's ervan heb gemaakt |:(

[ Voor 62% gewijzigd door Bullus op 29-11-2010 18:27 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:52
LoneRanger schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:54:
Ik zag net de Tank car van Jay Leno voorbij komen bij de 2e hands dealer. :9~

[afbeelding]

De complete carlist ken ik gelukkig niet dus dan wordt je nog eens verrast. :)
Helaas kost het ding wel ruim 3M en dat heb ik nog niet.
Ziet er gaaf uit zeg!

Dadelijk eens wat races bij A-Spec gaan doen, tot nu toe bijna alleen maar die Special Events en Licenses tot Supersport gedaan. Ik ben nu level 16.

Hebben jullie nog een paar A-Spec races waar je leuke auto's kunt winnen, zoals de Bugatti Veyron. Want ik las dat die daar ergens te winnen viel?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

@SinergyX
Heb jij er ook last van dat de Veyron voornamelijk onderstuur heeft in bochten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 11:39
Skire schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:26:
[...]

Used Car Dealerships verkopen alleen Standard Cars. Zelfs auto's waarvan premium modellen bestaan verschijnen daar in standaarduitvoering. Van veel premium auto's bestaat dus ook een standaarduitvoering die een stuk lelijker en minder gedetailleerd is. Heel raar dat ze dit zo hebben gedaan, maar goed.
hoe kan je dan aan al die premium cars komen die niet bij de dealer te koop zijn ?
allemaal te winnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:14
Pre-order nu!! Dan weet je zeker dat je hem.......
Bijna een week later kan spelen...
Maar hij is er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
Bullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:26:
;) Gister ff snel top geprobeerd..431KM/u ,aan het eind van de weg, kreeg ik een total loss trophie :D
Jammer dat ik geen foto's ervan heb gemaakt |:(
Zal t eens gaan proberen.. >:)
Anoniem: 146055 schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:32:
Heb jij er ook last van dat de Veyron voornamelijk onderstuur heeft in bochten?
Ja meestal omdat ik te vroeg op t gas ga en dan is ie niet te houden... ;)
Je zit zo 60 km te hard... :o

Wel supersoft race banden er onder zitten natuurlijk anders schiet het helemaal niet op..! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
syntesia schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:34:
[...]

hoe kan je dan aan al die premium cars komen die niet bij de dealer te koop zijn ?
allemaal te winnen ?
Even goed lezen, used car dealerships, er bestaat ook nog zoiets als een dealership waar je nieuwe auto's [premiums] kunt kopen. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

@SinergyX
Volgens de GTplanet lijst bestaat hij dus nog wel:
http://www.troppoimiglior...udo-dirt-trial-car-98.jpg
Dat is de precieze naam (ja, GT4 plaatje).

Andere jongen die ik in de lijst vond:
http://www.ultimatecarpag...tro-S1--Pikes-Peak-_3.jpg
De Audi Pikes peak :D

Zou dan de orginele gele FTO LM er ook nog in zitten? (wie kent hem nog uit GT1/2? :P)
edit
http://konzole.syspro.cz/granturismo4/galerie.php?typ=4WD
Hiervan zitten er bijzonder veel ingame, FTO Super Touring (dit was de LM volgens mij) dus ook :)

Zoveel auto's nog die ik wil hebben, zoveel rondneuzen in Occasions.. Ik voorzie een ware markt voor Standaard cars :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177960

Ben sinds gisteren ook in het bezit van GT5. Super!!,

Heb een vraag over het onderdeel community? Bij mij, maar ook bij mijn vrienden, blijft het logboek leeg? Weet iemand hoe dat komt en hoe je dat moet veranderen? Hoor het graag..ga weer verder rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Leuke site van alle auto's van GT4
http://konzole.syspro.cz/granturismo4/galerie.php ff op druh klikken

De Saleen S7 was volgens mij ook een zeer rappe bak

[ Voor 30% gewijzigd door Bullus op 29-11-2010 19:22 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 18:49
Iemand die met de Logitech driving force EX rijdt?

Ik krijg hem morgen binnen, kan niet wachten :9~ . Zal denk ik wel een stuk beter rijden i.p.v. een controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Pff hele tijd bezig geweest met het behalen van die laatste challenge van de nascar special, blijkt ASM nog aan te staan.... Met ASM kwam ik tot max 3e plaats, met ASM uit 1/2 laps al op 1e plaats... 8)7

Rij normaal ook met alles uit, maar had dit niet opgemerkt. Ik zie nu trouwens wel dat je ASM 'officieel' niet uit kan zetten voor de race, dus via auto instellingen. Ik heb toevallig een DF GT, gelukkig kan je het daarmee in de game nog veranderen.

Heb het hier dus over de level 21 nascar challenge op daytona (de laatste)

Zijn hier mensen die hem met ASM aan hebben gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb een vraagje over de online modus van GT5. Ik wil bijvoorbeeld de keuze limiteren tot 1 type Maxda MX-5. Maar als ik op garage klik in het menu van de eventvoorwaarden dan krijg ik alleen een standaard garage te zien en niet die van mijzelf. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Auto's naar favorieten zetten

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://ui30.gamespot.com/1373/audipp_2.png
helaas is het niet de s1 quatro, zag hem namelijk al in de used cars dealer. echt jammer :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 14:14
v8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:47:
[...]

[afbeelding]
helaas is het niet de s1 quatro, zag hem namelijk al in de used cars dealer. echt jammer :(
Je kan em echter wel winnen, hij staat namelijk al in mijn garage ;)

(of bedoelde je dat niet? :F )

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels 57 licenses goud, maar wat is S8 een pita. Niet normaal. Die 8c is echt een drama om te rijden omdat al die stabiliteitsregelingen e.d. niet uit te schakelen zijn :(

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 18:40
Jaguar XJ13 Chrome line kun je via facebook een code voor krijgen kost in gt5 20 miljoen
erg leuke wagen voor de foto shoots. plaatje
Hier te halen http://apps.facebook.com/takeittothetrack/ en hier uitleg hoe de code te krijgen

[ Voor 17% gewijzigd door Kimo op 29-11-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
downing schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:33:
Is er toevallig iemand die een Fanatec porsche gt3 rs v2 _/-\o_ stuurtje heeft bestelt, met de levering eind nov/ begin dec???? zo ja al iets vernomen van fanatec?
Hier namelijk nog niets :'( :'(

Ik weet het!!!: Ben ongeduldig om 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 van te worden
Net een mail gehad van Fanatec mijn stuff wordt verstuurdt!!! :*) :*) nu nog maar hopen dat ik hem deze week nog krijg.

Net de veron bemachtigd met mijn audi r8 chrome line (full update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb gisteren een testje gedaan met het uitlenen van een auto met een vriend. Had een pickup truck nodig voor een race en had die nog niet gevonden. Vriend van me had er al 1 en gaf die als cadeau (driehoekje bij auto en kiezen voor "aan vriend geven" ) :

- je kan maximaal 1x per dag een auto weggeven aan een vriend in je PSN lijst
- buiten de auto krijg je dan ook de verfkleur cadeau
- ook alle aangeschafte onderdelen uit de tuneshop worden netjes meegestuurd

Ik had die standaard pickup dus getuned en een ander kleurtje gegeven en na mijn races weer teruggestuurd. hij kreeg hem netjes in de nieuwe kleur, volledig getuned terug. Inclusief een nieuw kleurtje verf voor de paintshop!
Aanrader dus! :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Dat werkt niet. Ik heb het over als je zelf een race host en dan iedereen dezelfde auto wil laten gebruiken. Ik zie er dan altijd dezelfde 52 auto's. Maar mijn eigen auto's staan daar niet tussen ook niet als ik ze als favoriet zet. Zal toch wel op een of andere manier mogelijk moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 05-05 19:39
Chrasher schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:32:
Heb gisteren een testje gedaan met het uitlenen van een auto met een vriend. Had een pickup truck nodig voor een race en had die nog niet gevonden. Vriend van me had er al 1 en gaf die als cadeau (driehoekje bij auto en kiezen voor "aan vriend geven" ) :

- je kan maximaal 1x per dag een auto weggeven aan een vriend in je PSN lijst
- buiten de auto krijg je dan ook de verfkleur cadeau
- ook alle aangeschafte onderdelen uit de tuneshop worden netjes meegestuurd

Ik had die standaard pickup dus getuned en een ander kleurtje gegeven en na mijn races weer teruggestuurd. hij kreeg hem netjes in de nieuwe kleur, volledig getuned terug. Inclusief een nieuw kleurtje verf voor de paintshop!
Aanrader dus! :)
Klopt, is elders in dit topic al een keer voorbij gekomen!
Makkelijk als je beide niet veel te spenderen hebt!
Kimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:31:
Jaguar XJ13 Chrome line kun je via facebook een code voor krijgen kost in gt5 20 miljoen
Hier te halen http://apps.facebook.com/takeittothetrack/ en hier uitleg hoe de code te krijgen
Ik krijg de code niet helaas....

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Jammer het is mij wel gelukt. Die site werkt voor geen meter maar als je stap voor stap de uitleg volgt moet het lukken.
Heb je ook op de profile page gekeken? Daar stond mijn code.

[ Voor 28% gewijzigd door Kimo op 29-11-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 21:05
Ik heb hem! Maar weet iemand hoe lang de code houdbaar is? Ik wil hem nog niet gebruiken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Kimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:51:
[...]

Jammer het is mij wel gelukt. Die site werkt voor geen meter maar als je stap voor stap de uitleg volgt moet het lukken.
Ik heb het nog een keer gedaan en dit keer niet mijn vrienden maar gewoon wildvreemden aangeklikt, nu heb ik wel de code op de pagina die jij gaf! Top! Dank voor de tip.

Zijn er nog meer van dit soort promo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

Vuvuzela

My spire is forming

Het is mij ook niet gelukt met 3 vrienden.. Ik heb dus 4x die race gedaan en dus 4x iemand recents uitgedaagd. Dus ook 4 grudges en dat was genoeg.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:51:
[...]

tis mij ook gelukt :D nice nice nice, thnx voor de heads up :D
net btw alle rally races gedaan bij special events. niet die met sebastian loeb, maar die andere :P
wel tof hoop geld gehad en een mooi
spoiler: rally bak
rs200

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maciek schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:27:
Het is mij ook niet gelukt met 3 vrienden.. Ik heb dus 4x die race gedaan en dus 4x iemand recents uitgedaagd. Dus ook 4 grudges en dat was genoeg.
kan ook gewoon bij die friends page, even tabje aanklikken en dan my locale kiezen, die hebben het allemaal al gedaan. zo kreeg ik hem meteen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:41
Gran Turismo 5 is deze week €49,- bij MediaMarkt. Wat hebben jullie betaald? Is dat een goede prijs? Dan ga ik 'em morgen even meepikken. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 11-05 22:13
giganielsie schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:27:
Iemand die met de Logitech driving force EX rijdt?
Hier (weliswaar de PC versie maar die werkt eigenlijk ook zonder problemen op de PS3) alles werkt perfect trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:32
Waar kan je die codes eigenlijk ingeven *voelt zich een idioot* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
LuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:40:
Gran Turismo 5 is deze week €49,- bij MediaMarkt. Wat hebben jullie betaald? Is dat een goede prijs? Dan ga ik 'em morgen even meepikken. :)
179, 179, 80 en 90 euro respectievelijk. ;)

49 euro is een nette prijs voor een spel dat net uit is!
caoim schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:54:
Waar kan je die codes eigenlijk ingeven *voelt zich een idioot* :)
IN de playstation store. Rechtsbovenin kun je code inlossen (Redeem code) kiezen.

[ Voor 27% gewijzigd door leech1984 op 29-11-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
De F1 2010 wagen kost iets van 12,5 miljoen cr. De F1 2007 auto kost iets van 10 miljoen. Die Ferrari sportauto kost iets van 20 miljoen cr....... is het uberhaubt mogelijk om deze auto's aan te schaffen zonder 300+ uur te spelen of komen er boven expert niveau races waarbij je gewoon 2 miljoen cr wint per race zonder dat de race uren duurt? :) Aan de andere kant zie ik binnenkort nog wel een DLC komen waarbij je voor 10 euro alles vrijspeelt oid aangezien ik dat bij meer spellen zie langskomen..........

[ Voor 35% gewijzigd door OCTheEagle op 29-11-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-05 22:05
Soms heb ik last van een kleine frame drops het is mee even.Ik gebruik full hd en de ps3 fat.

Ik vraag me wel is af hoe doet gt5 het op de slim beter of slechter dan de fat. En hoeveel verschil zit erin 720P en 1080P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321654

Vraagje voor de kenners....

Ik heb mijn Audi R8 5.2 FSI "iets" te hard getuned (865PK bij 1393 KG).
Ik kan nog verder tunen maar hij is nu al aardig slecht te besturen, dus dat lijkt me niet echt handig.
De snelheid van de R8 is ongekend, maar de remmen zijn nu onvoldoende en bochtengedrag erg matig.

Middels een turbokit voor gemiddelde toerentallen kan ik terug naar 776 PK. Is dat een goede optie?

Of is dit gewoon standaard voor zulke heftige PK's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Laatst online: 26-08-2024
Zou het kunnen dat deze webpagina Firefox laat crashen? Ik heb het constant. Als ik het met IE probeer wil hij de pagina gewoon niet helemaal laden... Iets mis mee?

Vandaag trouwens iets raars: Na alle rally ritten goud te hebben gehaald kreeg ik een ticket in de vorm van basis rally auto, toen ik hem gebruikte kreeg ik een Peugeot 206 S16. Rally auto? :P

EDIT: Firefox in veilige modus laat het wel werken, heb de codes nu in bezit. Bedankt voor de tip dus! :)

[ Voor 5% gewijzigd door I-Heine-I op 29-11-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 22:04
Ben ik de enige die het vreemd vind dat ik op sneeuw (met sneeuw banden) veel meer grip heb dan op dirt, met dirt banden? Ik zou zeggen dat dirt toch minder glad is dan sneeuw? Ben van m'n werk door de sneeuw naar huis gereden, maar dat was toch flink glibberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Brammel schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:05:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat ik op sneeuw (met sneeuw banden) veel meer grip heb dan op dirt, met dirt banden? Ik zou zeggen dat dirt toch minder glad is dan sneeuw? Ben van m'n werk door de sneeuw naar huis gereden, maar dat was toch flink glibberen...
Had je sneeuwbanden onder je auto? :P

Maar hetzelfde was mij ook opgevallen, enkel bij het remmen merk je dat de remweg aanzienlijk langer is.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je die code trouwens in GT5 invoeren of gaat dat via de store?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 29-11-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 22:04
Magic schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:12:
[...]

Had je sneeuwbanden onder je auto? :P

Maar hetzelfde was mij ook opgevallen, enkel bij het remmen merk je dat de remweg aanzienlijk langer is.
Haha, nee dat niet. Maar toch, lijkt me toch sterk dat je op dirt zoveel minder grip hebt... Kan je nog zo veel spijkers in je banden hebben, op sneeuw zou je meer moeten slippen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist maar ff G25 aangesloten. Wat een verschil. Waar ik voorheen de challenges op tienden tot honderdsten haalde, haal ik ze nu op seconden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290492

Anoniem: 321654 schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:02:
Middels een turbokit voor gemiddelde toerentallen kan ik terug naar 776 PK. Is dat een goede optie?
In GT4 kon je altijd nadat je je bak getuned later ook kiezen uit welke onderdelen je nou wilt gebruiken. Ik had het zelfde probleem met een auto en ik kon daar voor een race een optie kiezen waarbij ik een heel lijstje had met de onderdelen. Je kon dan de onderdelen aanvinken of afvinken. Ik heb GT5 zelf nog niet maar het lijkt me sterk dat dat niet meer kan omdat je daar ook de vering etc. kan aanpassen. Je hoeft dus niet een mindere turbo te kopen maar het kan ook maar zo zijn dat de auto dan wel goed behandelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:23:
Zojuist maar ff G25 aangesloten. Wat een verschil. Waar ik voorheen de challenges op tienden tot honderdsten haalde, haal ik ze nu op seconden..
Zo'n vermoeden had ik inderdaad ook al! Bij sommige special events rijd ik foutloos en zit ik letterlijk seconden van de golden trophy vandaan! Toch maar eens een stuurtje gaan halen dan, geen idee waar ik het kwijt kan maar dat zien we dan wel weer.

Mijn tafel heeft een hele vervelende rand onder het blad zitten. Weet iemand of zo'n Driving Force GT van Logitech een beetje goed te verstellen is?

Hier een geïmproviseerde doorsnede:

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/8456/tafel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Anoniem: 146055 schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:21:
Kan je die code trouwens in GT5 invoeren of gaat dat via de store?
Via de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 21:05
Wat vervelend is bij de G27 zijn de beugels om het stuur vast te houden. Ik heb hem met schroeven vast maar kan die klemmen er niet makkelijk afhalen. Bij de versnellingspook heb ik het wel gedaan.

Kan hem eventueel wel openmaken want we zijn hier ten slotte op tweakers, maar heb geen zin om hem te slopen omdat ik hem wil verkopen.

[ Voor 26% gewijzigd door FerdiV op 29-11-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
LuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:40:
Een dag voor de officiele releasedate lag ie ook al bij de MediaMarkt (in Cruquius) voor 49,- euro ;) Daar heb ik hem destijds gehaald... en ja dat is een heel zacht prijsje voor een nieuwe PS3 game! Kopen dus! :D

Ik ga maar weer eens verder met die Grand Tour om geld binnen te halen, zodat ik eindelijk een 458 Italia of F430 Scuderia kan kopen 8) Die met die 8C is wel pittig om goud te halen :? Die op Monza is een eitje en die met die Murcielago vind ik ook niet echt makkelijk... Ik zie geen fuck in het donker... Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:35:
[...]

Zo'n vermoeden had ik inderdaad ook al! Bij sommige special events rijd ik foutloos en zit ik letterlijk seconden van de golden trophy vandaan! Toch maar eens een stuurtje gaan halen dan, geen idee waar ik het kwijt kan maar dat zien we dan wel weer.

Mijn tafel heeft een hele vervelende rand onder het blad zitten. Weet iemand of zo'n Driving Force GT van Logitech een beetje goed te verstellen is?

Hier een geïmproviseerde doorsnede:

[afbeelding]
8 cm haalt ie niet.. Ik heb mn G25 nu vast zitten op een goedkop inklapbaar campingtafeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Skire schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:35:
[...]

Dat gaat erg krap worden, if not onmogelijk. Je hebt wel een aantal cm speling, maar de klemmen zijn niet zodanig dat je het stuur op zo'n rand goed vast kan zetten. Heb zelf een bureau met een gelijke vorm; het stuur zit nu vast op een ander deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijne blijft hangen op 'create a grutch', boven 'selected friends' blijft dat laad ding maar staan :(

Wel grappig van het spelletje, die baan had ik net gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ai lastig. Had mijn TV dan op m'n bureautafel willen zetten, maar achteraf gezien is dat met 40" ook geen plezier denk ik. Zal wel een goedkoop klein tafeltje erbij pakken en het daarop monteren. Kan ik hem ook opbergen als ik niet speel. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YES!
S8 goud! :D
Eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320977

Ik heb probleem met mijn G25.Als ik gas indruk zo'n 2cm gebeurt niets en ineens wel als ik verder druk,
heeft iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb 'm voor €39 meegenomen bij de Saturn :)

Anyways, license IB is nu ook gehaald, maakt het totaal als volgt... :')

License B: 10 goud
License A: 10 goud
License IC: 4 goud, 6 zilver
License IB: 5 goud, 5 zilver

Zojuist ook nog even een trophy gehaald naast de license trophy, human stopwatch :)

P.S.: Heeft iemand een idee of de Momo met GT5 werkt, inclusief de FF?

[ Voor 10% gewijzigd door Sp33dFr34k op 29-11-2010 23:22 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 12-05 19:19
Sp33dFr34k schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:18:
Ik heb 'm voor €39 meegenomen bij de Saturn :)

Anyways, license IB is nu ook gehaald, maakt het totaal als volgt... :')

License B: 10 goud
License A: 10 goud
License IC: 4 goud, 6 zilver
License IB: 5 goud, 5 zilver

Zojuist ook nog even een trophy gehaald naast de license trophy, human stopwatch :)

P.S.: Heeft iemand een idee of de Momo met GT5 werkt, inclusief de FF?
Je kan het toch gewoon proberen? wie weet werkt het wel? mijn Logitech Formula Force GP doet het in ieder geval prima, dat stuur is 6/7 jaar oud;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hey gasten ik heb een idee( gestolen van gtplanet.net haha)
we kunnen een car trade systeem maken, misschien apart topic ?
maar is wel leuk want dan kunnen we bv auto's uitlenen en dan regels opstellen wat ervoor terug gegeven wordt.
en kunnen ook echt auto's ruilen dan.
iemand ideeen hoe we dit kunnen roggelen ??
lijkt mij wel tof idee. alleen nadeel is mag maar 1 per keer geven per dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn licenties:
nagenoeg alles brons :+

Expert Japan Challenge valt bizar tegen, redelijk matige auto's die ik met mijn GTR makkelijk eruit reed. Toch maar weer mijn 787B pakken, ben ik toch ruim minuut sneller klaar met de race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 16:52
Brammel schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:05:
Was mij ook al opgevallen ja, in dirt glijdt ik veel sneller weg in de bochten bijvoorbeeld.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet nu alleen nog S10. Verder heb ik alle licenties goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 13:35
v8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:30:
hey gasten ik heb een idee( gestolen van gtplanet.net haha)
we kunnen een car trade systeem maken, misschien apart topic ?
maar is wel leuk want dan kunnen we bv auto's uitlenen en dan regels opstellen wat ervoor terug gegeven wordt.
en kunnen ook echt auto's ruilen dan.
iemand ideeen hoe we dit kunnen roggelen ??
lijkt mij wel tof idee. alleen nadeel is mag maar 1 per keer geven per dag :(
Toevallig, ik zat er ook aan te denken om hier een topic over te openen, ik heb nog wel een aantal zeldzame autootjes dubbel in mijn garage en een paar die ik nog graag wil hebben.
Sommige auto's zijn ook niet te koop en ik ga er uiteindelijk voor elke premium car in bezit te krijgen...
Ik heb iig een '67 Ford GT40 racecar, Chapparal 2d, Ferrari 330 en Miura dubbel...
Wil er wel iets vergelijksbaars voor terug dan.. Iig een premium en liefst een die ook niet bij de dealer te koop is. Mijn id is jeroenit46

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:00

Ethirty

Who...me?

Hmm, eigenaardigheidje? Gister Golf gekocht met BBS velgen, maar in de verkeerde kleur. Zit ik vandaag te kijken wat voor opties ik hem om hem zo goedkoop mogelijk in de goede kleur te krijgen valt me op dat ik ineens een heel ander aanbod van velgen heb. Geen BBS meer en volgens mij mistte ik nog wel meer tov gister. Is die keuze ook random?

Wat een gez*k trouwens, op deze manier kleuren sparen. Geintje gaat me dik 70.000 (2x Golf GTI) + spuiten kosten, maar niet doen dus.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Bug gevonden

Bij professional reeks, zwarte woud,
Restrictie, duitse auto's tot 300pk

Ik kan gewoon met de audi R8 chrome-line ermee racen +300pk

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenit schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:21:
Toevallig, ik zat er ook aan te denken om hier een topic over te openen, ik heb nog wel een aantal zeldzame autootjes dubbel in mijn garage en een paar die ik nog graag wil hebben.
Sommige auto's zijn ook niet te koop en ik ga er uiteindelijk voor elke premium car in bezit te krijgen...
Ik heb iig een '67 Ford GT40 racecar, Chapparal 2d, Ferrari 330 en Miura dubbel...
Wil er wel iets vergelijksbaars voor terug dan.. Iig een premium en liefst een die ook niet bij de dealer te koop is. Mijn id is jeroenit46
GT40 racecar, ding gaat voor 19mil ofzo? Voor hoeveel verkoopt dat ding eigelijk tweedehands? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Even voor de goede orde mensen, we kunnen zeiken soms op deze game wat we willen, maar ik vind het een ontzettend leuke game...

Wat een FUCKING geniaale sound track zit er trouwens bij... Echt awesome. Sorry dat moet ik inderdaad zo zeggen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 12-05 19:19
DAMAGE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:43:
Even voor de goede orde mensen, we kunnen zeiken soms op deze game wat we willen, maar ik vind het een ontzettend leuke game...

Wat een FUCKING geniaale sound track zit er trouwens bij... Echt awesome. Sorry dat moet ik inderdaad zo zeggen :)
Ik vind dat liedje die bij de carwash ed zit helemaal geweldig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:43:
[...]

8 cm haalt ie niet.. Ik heb mn G25 nu vast zitten op een goedkop inklapbaar campingtafeltje :P
mijne gemonteerd op een oud nachtkastje 8) Wil nog wel een wheelstandpro aanschaffen uiteindelijk.
Maar ja, 8cm is inderdaad een beetje veel, de G25 haalt zo'n 4-5 cm maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-05 17:56
Pff eindelijk IC licentie op goud -.- Vond hem behoorlijk wat pittiger dan IB :x beetje raar. Vooral die laatste 2 rondes op Rome heb ik tig keer overnieuw moeten doen :"D Naja, op naar IA :)
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.