PSN: Leech1984
Occasions goed in de gaten houden, daar kwam ik een Dodge Ram 1500 tegenSpierincx schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:57:
[...]
Dat wil ik ook wel weten... Ik kijk altijd bij de Occasions, maar ben er nog nooit een pickup tegengekomen.
gewoon na elke race even kijken of er iets bij staat.
Volgens mij kan het zo wel.rickertsnaak schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:34:
[...]
Zou kunnen, maar ik denk van niet. Heb om te testen goedkope Comfort Hard banden gekocht, maar deze zijn nu wel gelijk gemonteerd en kan niet meer mijn reeds aangeschafte Sport banden selecteren!?
Iemand een idee?
Garage > auto in kwestie selecteren > tuning > banden. Hier kun je alle banden kiezen/monteren...
Volgens mij kun je gewoon de standaard weer installerenKAdrifter schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:57:
[...]
Dit hebben ze gewoon exact gekopieerd van GT4, samen met de oil changes. Wat mij betreft hadden ze dit er wel uit mogen houden, samen met de tuning die niet omkeerbaar is. Fijn als je auto in een keer door zo'n grapje niet meer mee mag doen aan een event omdat je dan 1 pk te veel heb.
Wat me ook echt tegenvalt is alsof het lijkt dat alle auto's ongeveer dezelfde vermogens verandering krijgen in procenten bij bepaalde onderdelen, terwijl in Forza je een skyline bijvoorbeeld veel verder kan tunen dan bv. een e30 m3. Anyway ik krijg steeds meer het idee dat ze de game afgeraffeld hebben omdat ze de boel toch eens moesten releasen, wat echt doodzonde is want de physics zijn gewoon echt goed, banen als grand valley, deep forest, high speed ring en trial mountain zijn nog steeds een genot om op te rijden en met vlagen ziet de game er echt fantastisch goed uit. Maar dan kom je vervolgens de rare menu's tegen, de zombie ai, het gebrek aan tuning, de standaard auto's, de online modus die nergens op lijkt enz. en dan vraag je je toch heel hard af wat ze daar in vredesnaam in al die tijd hebben gedaan...
|2600k|Asus 290|
PSN: Geengrenzuh
Dat automatisch kiezen klopt als er verplichte banden zijn voor het evenement en je ze al in je bezit hebt.renedis schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:25:
[...]dat had ik ook gezien, mij lukte het ook niet. Volgens mij kiest het spel automatisch de beste banden voor je.
Als de banden keuze vrij is kan je de banden monteren in hetzelfde scherm waar je ook de ABS en TC etc kan instellen. Dus NIET in het tuningscherm! Beetje onlogisch.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Dit zit er (nog) niet in helaas, hebben ze op het laatste moment verwijderd uit het spel met als vage reden dat ze er geen ruimte meer voor hadden.. ??Anoniem: 73703 schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:27:
Heb ik iets over het hoofd gezien of kan je je remmen niet meer upgraden?
Ik had mijn auto in alle opzichten getuned maar kan me niks over de remmen herinneren...
Heb er vertrouwen in dat het terugkomt middels een update, maar op wat voor termijn.. geen idee.
Anoniem: 380275
GT5 kiest zelf de banden maar je kan die aanpassen net voor de race start bij auto opties. Dus na de track geladen is verschijnt er een scherm waar je moet klikken om te starten. Daar is ook menu om opties bij te stellen aan je auto.rickertsnaak schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:15:
Even vraagje;
Heb zojuist verschillende typen banden gekocht. Nu wil ik switchen van banden type. Dus ik ga naar Garage -> Selecteer m'n wagen -> Tuning -> Banden. Zie bij 'banden' m'n aangeschafte banden wel staan, maar kan ze niet monteren?
De laatste gekochte banden zijn gemonteerd, maar als ik bijv. terug wil naar sport banden ofzo, hoe monteer ik deze?
1969 camaro ss.
Chevrolet Camaro Z28 ‘69
zit gee 69 ss in de game

kan alleen bij bv uitlaten en inlaat enz. motortuning stage 1-3 kunnen niet meer verwijdert worden.Bullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:21:
[...]
Volgens mij kun je gewoon de standaard weer installeren(bij auto instellingen, bv standaard uitlaat aanvinken ,middelste kolom)
zelfde als auto lichtmaken(wat eigenlijk ook logisch is) want heel je auto strippen, bouw je niet snel even terug. en motor tuning zelfde, als je je motor uitboordt dan kun je dat nie meer terug plakken
[ Voor 64% gewijzigd door v8power67 op 29-11-2010 11:52 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja dat vind ik ook heel erg vetGeengrenzuh schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:38:
Ik vind trouwens die used car dealership wel cool eigenlijk. Na elke race even checken of er wat leuks te vinden is. Nogsteeds op zoek naar een Merc 190E en een 205 Turbo 16...
Ik heb voor al die classic en muscle car races die Camaro SS '69 gebruikt
Als je gaat B-speccen zijn banden-restricties wel iets om goed in de gaten te houden. Want alhoewel de events gelijk zijn aan de A-spec events, zijn de beperkingen qua banden veel strikter. Zo kan je in A-spec bij Amateur-races al vaak met race-banden aan de slag, terwijl je het bij hetzelfde B-spec event max sport-hard-banden mag hebben.Anoniem: 380275 schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:43:
[...]
GT5 kiest zelf de banden maar je kan die aanpassen net voor de race start bij auto opties. Dus na de track geladen is verschijnt er een scherm waar je moet klikken om te starten. Daar is ook menu om opties bij te stellen aan je auto.
Heeft een leuk effect als je dat niet doorhebt, dan stuur je dus vrolijk je coureur met comfort-banden de race in, en dan gaat ie hééél veel vangrails kussen
ga met die camaro eens naar gt-auto en dan de laatste optie aanklikken, dan wordt het pas echt feest.Dr. Quipers schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:51:
[...]
Ja dat vind ik ook heel erg vetIk ben nog op zoek naar al die oude Alfa Romeo's (zit toch ook een 155 DTM in?) en wat mooie andere toffe raceklassiekers! Zo'n oude Renault 5 Turbo
[...]
Ik heb voor al die classic en muscle car races die Camaro SS '69 gebruiktSupercharged motortuning tot 475pk
krijg je een racing modified camaro, en ziet er gewoon ziekelijk bruut uit
Str1ngS schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:58:
[...]
Ik zou zeggen dat het de oude Dodge Challenger is.
Muse schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:19:
[...]
Dat is een oude Camaro Z28. Ik gok eind 60s.
v8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:47:
[...]
1969 camaro ss.
Chevrolet Camaro Z28 ‘69
zit gee 69 ss in de game
Volgens mij kan dat niet bij deze standaard hoorv8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:54:
[...]
ga met die camaro eens naar gt-auto en dan de laatste optie aanklikken, dan wordt het pas echt feest.
krijg je een racing modified camaro, en ziet er gewoon ziekelijk bruut uit
Hehe die zit er toch wel inv8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:47:
[...]
1969 camaro ss.
Chevrolet Camaro Z28 ‘69
zit gee 69 ss in de game
*edit*
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/
109. S Chevrolet Camaro SS ‘69
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Quipers op 29-11-2010 12:03 ]
Anoniem: 73703
Ik hoop het...Marando schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:42:
[...]
Dit zit er (nog) niet in helaas, hebben ze op het laatste moment verwijderd uit het spel met als vage reden dat ze er geen ruimte meer voor hadden.. ??
Heb er vertrouwen in dat het terugkomt middels een update, maar op wat voor termijn.. geen idee.
Het voelt wel vanouds GT aan kwa rijden. Alleen dat levelen gaat trager als ik gehoopt had, dat vind ik wel een beetje een domper op de spelvreugde, daardoor voelt het wat te systematisch/geforceerd aan.
Wel 1pk!! meer met mijn 2cv met 450.000 op de klok.Capo schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:00:
Moet je eens een motor revisie doen, krijg je ook pak hoger vermogen van ( mits gebruikte auto )
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dan kun je alleen nog maar naar je XMB via de knop op je controller, de rest doet niks...
zo goeiemorgenDr. Quipers schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:00:
[...]
Volgens mij kan dat niet bij deze standaard hoorAlleen bij die Camaro uit de premium
[...]
Hehe die zit er toch wel inVoor een prikke uit de occasion shop gehaald en helemaal getuned
*edit*
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/
[...]
idd ss zit dr in maar is standard.
maja die premium z28 racing modified
ja is vaak als die andere muziek gaat spelen,dus nummer wisselt, dan hoor je ook je ps3 laser als je goed luisterd.Spierincx schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:14:
Freezed bij jullie het beeld in het hoofdmenu ook weleens?
Dan kun je alleen nog maar naar je XMB via de knop op je controller, de rest doet niks...
[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 29-11-2010 12:25 ]
Ik heb het spel nog niet super goed kunnen uittesten ivm tijd. Maar ik vind hem nu al geweldig, die graphics zien er echt super uit zeg! Na mn eerste auto (Civic Type R) heb ik eerst nostalgisch de Mitsubishi GTO Twin Turbo gehaald (Met GT 1 zwaar getuned zodat hij 412 km/u kon halen!).
Helaas zoek ik nog een Audi S3 ‘02, maar kan hem nog niet krijgen/vinden. Heeft iemand anders hem al wel tegengekomen?
De karts zijn trouwens ook wel leuk, maar wel heel anders rijden dan gewone auto's, was wel even wennen toen ik daar in ging rijden.
Die speciale events leuk gedaan, maar die AMG special event met die hele ronde en verkeer.. Het verkeer gaat niet eens aan de kant, terwijl je toch echt de snelste bent (en dus opzij moet zoals in het verhaaltje staat?)
En die Evira (als ik me niet vergis) op Top Gear test track is vrijwel niet te doen, die auto is echt niet te houden als je gewoon de ideale lijn volgt. En om in te halen moet je eigenlijk de AI eruit remmen, en die gooit gewoon glashard de deur dicht, en als je pech hebt ben je dan ook nog eens gediskwalificeert. Dat vind ik wel jammer aan die speciale events/licenties, waarbij je verkeer hebt.
Dat is toch een verhoging van 50%GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:07:
[...]
Wel 1pk!! meer met mijn 2cv met 450.000 op de klok.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Die Top Gear challenge met die busjes is echt ongelovelijk kudt. Na 10 restarts ben ik daar maar mee gestopt. Dan weer een tik net te hard, dan schamp je een pion. En dan kijk je voor je en dan rijd de computer pionnen om als een gek.

http://www.eurogamer.net/...mo-5-tech-analysis?page=6
doen ze fps testen in 720p 1080p en in 3d.
en ook een soort van review, waar ze soms erg positief en daarna ook wel negatief zijn.
btw 720p heeft net wat strakkere fps.
Die is bij mij wel al een keer langsgekomen in de used car dealership. Even regelmatig checken daar dus.Archiebald schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:26:
Helaas zoek ik nog een Audi S3 ‘02, maar kan hem nog niet krijgen/vinden. Heeft iemand anders hem al wel tegengekomen?
Ja dat was wel drama, die dingen trekken echt niet... De eerste keer dat ik de finish haalde (omdat ik niet uit mijn eigen al op restart drukte) lag ik nek-aan-nek met de eerste, maar toch in mijn nadeel: 0,001 seconden er achterAnoniem: 73703 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:34:
Die Top Gear challenge met die busjes is echt ongelovelijk kudt. Na 10 restarts ben ik daar maar mee gestopt. Dan weer een tik net te hard, dan schamp je een pion. En dan kijk je voor je en dan rijd de computer pionnen om als een gek.

Daarna wel goud
Ik en mijn broer testen nu alle auto's die we serieus genoeg achten en die we ook willen gebruiken op de Top Gear Track, dus eigenlijk net als in de show. Ik mis wel het Top Gear muziekje eigenlijk.
Het lukt niet om de controlsettings voor player 2 goed te krijgen. Player 1 staat standaard gas=X en rem=O. Bij player 2 staat dit ingesteld op het rechter pookje (naar boven en beneden).
Als ik de settings probeer te veranderen voor player 2 krijgt ik gas en rem niet gemapped aan X en O.
Meer mensen met dit probleem?

Of hoort dit onder de noemer 'je kan niet alles hebben'.
Wel ff lastig als je dan ineens vol in de ankers moet
Hebben jullie ook niet dat je denkt van "ach het zal wel", en gewoon lekker geniet van de game?
Als ik iedere game met minpunten links moet laten liggen kan ik niks meer spelen

Ik focus me liever op de positieve punten, zoals de uitdagingen bij rijbewijzen en het knallen met een touringcar op de Ring
Als ik vol concentratie over de Ring knal vallen de slechte graphs me eigenlijk niet eens op. Sterker nog, dit is de mooiste Ring die ik ooit in een game heb gezien
Standaard auto's zijn lelijk, maar dat zie je niet als je een bumpercam hebt... en ik moet zeggen dat de Diablo 25th aniversary er goed uitziet voor een standaard wagen!
Punt is: ik vermaak me reuze met deze game, en dat zal ik ook blijven doen
Enige waar ik me echt aan erger is de AI, verder niks eigenlijk.
Feit is wel dat 6 jaar ontwikkeltijd te veel is voor deze game imo.
Gister trouwens de Lupo Cup op de Ring gedaan (1 ronde), had wel verwacht dat die lastig zou worden omdat iedereen met een Lupo of Lupo Cup Car reed, maar niets is minder waar. Ruim 25 seconden voorsprong.
Misschien scheelt het dat ik de Ring grijs heb gereden in GT4 en de SLS challenge goed doorstaan heb.
Wel een heerlijk wagentje!
Tip voor laadtijden: Netwerkkabel eruit trekken.
Ik speel al een paar dagen zonder netwerkverbinding, en het laden gaat echt als een trein. Het langst duurt het om een circuit te laden, maar dat is zelden meer als 30 seconden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
net gewoon eindelijk die amg challenge op nordschleife gehaald met sls. damn was effe spacen, maar deed een 7:03
Misschien komt het omdat ik modnation racers gewend ben
Wil nog wel wat meer cups gaan doen, alleen tot nu toe de sundaycup uitgereden.
Burp
PSN: Shiver23
Ik heb em in mn garage staan, inderdaad te krijgen bij de occasion dealer als je gelukt hebtArchiebald schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:26:
\o/
Ik gebruik die Toyota FT86 (oid) concept car die je wint bij een van de beginner evenementen. Kan je zeer goedkoop tunen tot 248PK en gaat als de brandweer op de lange rechte stukken.Anoniem: 73703 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:34:
Welke wagen raden jullie aan voor die rally challenge. Ik geloof dat die een limiet heeft van 249PK.
Bochten wat minder maar als je beetje handig drift kom je een eind
Het is een volledige mat zwarte auto trouwens die beige wordt als je de rally bij zonsondergang rijdt, gaat iets niet goed met de belichting zo te zien.
[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 29-11-2010 13:26 ]
Honda MUGEN MOTUL CIVIC Si Race Car ‘87Anoniem: 73703 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:34:
Welke wagen raden jullie aan voor die rally challenge. Ik geloof dat die een limiet heeft van 249PK.
Die krijg je als het goed is gekregen bij een race/event.
zie
Clubman Cup (Level 5)
Reward:
Honda Mugen Motul Civic Si Race '87
[ Voor 10% gewijzigd door Bullus op 29-11-2010 15:59 ]
|2600k|Asus 290|
Ik heb die gedaan met een 147 Ti en getuned tot 249pk... Was wel ff pittig, maar uiteindelijk na een uurtje wel gelukt om die alle3 te halen op goudUnbreukable schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:31:
Welke wagen gebruiken jullie voor de Rally events? Ik heb mijn Focus ST '06 gepakt en er terreinbanden onder gehangen maar ik kom niet van de 4e plek af...
Jup, super wagen voor die ralley race. Grappig is dat je dacht ik als reward de Renault '80 krijgtBullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:27:
Honda MUGEN MOTUL CIVIC Si Race Car ‘87
Die heb je als het goed is gekregen bij een race/event.
Anders kan je uit occasions nog de RS200 halen, rijd ook best goed.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN: Shiver23
DankBullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:27:
[...]
zie
spoiler:A-spec: Amateur Series
Clubman Cup (Level 5)
Reward:
Honda Mugen Motul Civic Si Race '87
En shit! Die heb ik verkocht al omdat ik het een lelijk ding vond haha
Vanavond maar eens kijken dan...
Het valt me op dat als ik aan de voorkant de inbus bout links en rechts vast draai, ie rechtsachter z'n pootje optilt en dus wiebelt. Als ik em dan weer wat losser zet dan staat ie wel op 4 poten op de grond maar dan zit er wat speling in de buis waar het stuur op zit gemonteerd...
iemand hier een trucje voor om dit goed te krijgen?
\o/
Precies,.....die gebruik ik ook. Zelfs zonder te tunen kom je een heel eind met die bak. Alleen even een paar dirt-bandjes kopenAce schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:25:
[...]
Ik gebruik die Toyota FT86 (oid) concept car die je wint bij een van de beginner evenementen. Kan je zeer goedkoop tunen tot 248PK en gaat als de brandweer op de lange rechte stukken.
Anoniem: 140372
Hier ligt het aan de vloer... halve meter naar rechts staat mijne wel stabiel.oXygeN schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:37:
Heb inmiddels mn wheelstand pro binnengekregen.
Het valt me op dat als ik aan de voorkant de inbus bout links en rechts vast draai, ie rechtsachter z'n pootje optilt en dus wiebelt. Als ik em dan weer wat losser zet dan staat ie wel op 4 poten op de grond maar dan zit er wat speling in de buis waar het stuur op zit gemonteerd...
iemand hier een trucje voor om dit goed te krijgen?
Ik heb 'm tweede hands zien staan als group B ralleycar. Was ongeloofelijk duur; meerdere miljoenen....Shiver23 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:34:
Ik werd bij de rally-events er uitgereden door een Renault 5 Turbo. Helaas ben ik dit nog niet tegengekomen in de lijst met occasions. Sowieso een dikke bak die ik graag wil hebben.
Helemaal omdat je geen schade kunt rijden voor je lvl20 bent zou je gewoon misbruik kunnen maken van de vangrail in sommige situaties.
Ik erger met trouwens totaal niet aan de AI behalve dan dat ze gewoon tegen je aan blijven beuken als je achterstevoren staat b.v.
In de races zelf vind ik het wel prima eigenlijk, beter dan gt5p iig.
Zo kwam ik gister geflankeerd door 2 AI tegenstanders een tunnel uit en dat is gewoon een super leuke ervaring.
Op de Nordschleife ook totaal geen problemen, langzame[re] auto's gaan gewoon naar rechts of iig van de lijn af behalve dan in de bochten maar daar kan het ook bijna niet.
Dat is eigenlijk ook het leuke, je moet echt timen en soms even iets eerder van het gas om b.v. niet in een bocht vast achter een AI auto te komen zitten en dat kan gewoon omdat je ze al ver van tevoren voor je ziet rijden vaak.
Voorlopig pas 2 auto's gekocht en wat upgrades voor 1 van m'n standaard auto's om in een bepaalde race het veld bij te kunnen houden, voor de rest doe ik het vooralsnog met de auto's die ik krijg.
700K+ op de bank en voorlopig koop ik alleen wanneer ik iets nodig heb wat ik niet al gekregen heb.
@Dutchdevil: geweldig filmpje trouwens die van de Schleife.
Only fools are enslaved by time and space.
tijdens het racen heb ikw el eens van die momenten dat ik denk da's leuk voor een foto! dan moet je het hele filmpje gaan kijken op het jusite moment op pauze drukken... dan ben ik net eits te laat en moet ik helemaal overnieuw kijken
Overigens vindt ik het ook jammer dat geld verdienen niet echt snel gaat, auto's verzamelen is HET pluspunt van deze game, vaak zie ik bij de 2'de handjes wagens staan die ik graag wil voor de heb/fun, maar op dat moment moet ik mijn geld uitgeven aan een of andere wagen die ik nodig heb voor een challange maar waar ik niets mee heb ..
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je die mastered is het echt een hele fijne baan om te rijden!
In GT4 ruim 1000 rondjes op die baan gereden (incl de 24h), dus ik ken 'm best goed haha
Die heb ik ook gebruikt voor de Japanse jaren '80 cup.Bullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:27:
[...]
Gaat als een trein dat ding!!
De FR challenge bij de beginner events heb ik met een Alteza (of zo) touring car gedaan, gaat ook als een trein haha
Het enige wat ik trouwens altijd doe qua tuning is normale sportbanden onder een wagen leggen, dat scheelt zoveel qua weggedrag. Verder nog niets getuned eigenlijk.
O ja, de FT-86 concept (die je ergens krijgt) mooi blauw gespoten en Volk racing velgen eronder gelegd
De meeste van de prof events heb ik gedaan met wagens die ik heb gewonnen, gaat best rap zo.
Btw ik verkoop nooit wagens, vind ik zonde, ik ben een verzamelaar haha
Replay in Split Screen mode mis ik ook wel ja...
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2010 13:58 ]
Was wel grappig vond ik.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik had bij het 2e rijbewijs bij die pylonnenslalom dat ik 20.025 reed waar 20.000 nodig was.
Probeer daar maar eens onder te komen dan

Vaak trouwens dat ik echt een honderdste of zelfs een duizendste mis voor goud...
Maar ik ben een strebertje: goud of niets
Eerste 2 rijbewijzen nu op goud.
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2010 14:00 ]
De challenges leveren onwijs veel credits op, vooral als je ze op goud haalt. Zo vul ik in ieder geval m'n virtuele bankrekening steeds aan.Chaoss schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:49:
Overigens vindt ik het ook jammer dat geld verdienen niet echt snel gaat, auto's verzamelen is HET pluspunt van deze game, vaak zie ik bij de 2'de handjes wagens staan die ik graag wil voor de heb/fun, maar op dat moment moet ik mijn geld uitgeven aan een of andere wagen die ik nodig heb voor een challange maar waar ik niets mee heb ..
Chevy Camaro Z/28 '69, supercharged naar 400+ pk
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik negeer die baan altijd zoveel mogelijk in games. Snap niet wat daar nou leuk aan is, 1 foutje en je mag weer opnieuw tegen de 7-10 minuten bezig zijn (afhankelijk van de auto).dvdkiwi schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:56:
@Phusebox: de Nordschleife is een van de mooiste, zo niet het mooiste circuit op deze planeet!
Als je die mastered is het echt een hele fijne baan om te rijden!
In GT4 ruim 1000 rondjes op die baan gereden (incl de 24h), dus ik ken 'm best goed haha
[...]
Sowieso vind ik de baan verder maar saai.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo leer je 'm het beste kennen imo.
Gebeurd mij ook inderdaad of op x.006 ofzo .dvdkiwi schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:59:
Dat is wel lachen ja.
Ik had bij het 2e rijbewijs bij die pylonnenslalom dat ik 20.025 reed waar 20.000 nodig was.
Probeer daar maar eens onder te komen dan
Vaak trouwens dat ik echt een honderdste of zelfs een duizendste mis voor goud...
Maar ik ben een strebertje: goud of niets![]()
Eerste 2 rijbewijzen nu op goud.
Zilver neem ik ook nog wel genoegen mee, maar brons kan echt niet
Ik heb alleen weinig zin om heel erg lang met een license onderdeel bezig te zijn om goude te halen, behalve als ik een fractie van een seconde van goud af zit.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik heb de rally events gereden met een Delta HF Intergrale Evoluzione (’91). Alles op goud op 1 na (asfalt rally - zilver). Waarschijnlijk door verkeerde banden.Shiver23 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:34:
Ik werd bij de rally-events er uitgereden door een Renault 5 Turbo. Helaas ben ik dit nog niet tegengekomen in de lijst met occasions. Sowieso een dikke bak die ik graag wil hebben.
Waar installeer je dat
Ik heb al vernomen dat je races in de A-spec kan herhalen... en zo nogmaals het prijzen geld kan opstrijken. Dit kan niet voor Special Eventes races..
Gister trouwens.. mijn volledig getunede 207 GTI.. per ongeluk verkocht... Kreeg er maar 7000 credits voor.. ding heeft tegen de 30k gekost
Als je die Special Events zou kunnen herhalen zou iedereen rondjes blijven rijden in de karts totdat je een paar miljoen op de bank had voor supercarspgerrits schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:19:
Ik heb al vernomen dat je races in de A-spec kan herhalen... en zo nogmaals het prijzen geld kan opstrijken. Dit kan niet voor Special Eventes races..
Gister trouwens.. mijn volledig getunede 207 GTI.. per ongelijk verkocht... Kreeg er maar 7000 credits voor.. ding heeft tegen de 30k gekost.. Vind ik niet in verhouding. Maar goed.
Een auto per ongeluk verkopen?

Garage > Auto selecteren > Verkopen > Weet je het zeker JA/NEE (cursor staat automatisch op NEE)

Kwam hem ook tegen, 15 jaar geleden werkte ik ergens waar de vennoot naast wat Alpines en een Porsche ook zo'n Renault 5 Turbo had. Weleens mee geweest, hij reed als een gestoorde maar wat een auto. Echt enorm bruut. Enorme banden en dan die motor waar je ongeveer met je rug tegenaan zit. Geweldig.Shiver23 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:34:
Ik werd bij de rally-events er uitgereden door een Renault 5 Turbo.
Vind tot nu toe skyline '96 met 450 pk toch wel het fijnste (A). Meteen 4wd bak gehaald !
Je kan aangekochte onderdelen installeren of juist de-installeren net voor de race (knop naast settings geloof ik). Mijn auto had bv te veel PK's dus toen moest ik even switchen tussen 2 onderdelen.Buzz_Fuzz schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:23:
Je kan aangekochte maar nog niet geïnstalleerde onderdelen normaal gezien installeren via het Accessoires venster (naast je Garage knop denk ik). Zelf nog niet geprobeerd.
Wilde even weten wat het waard zou zijn... en inderdaad standaar op nee. Daarom ram ik ook gewoon op X... maar wat blijkt blijkbaar stikje aangeraakt en poef.. weg is je auto..Spierincx schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:23:
[...]
Als je die Special Events zou kunnen herhalen zou iedereen rondjes blijven rijden in de karts totdat je een paar miljoen op de bank had voor supercars
Een auto per ongeluk verkopen?![]()
Garage > Auto selecteren > Verkopen > Weet je het zeker JA/NEE (cursor staat automatisch op NEE)
Zeg toch ook niet dat het een fout van het spel is? Gewoon mijn eigen schuld.
En inderdaad zoals ik ook al zei, kan je die special events niet blijven herhalen...
Ehm,...gewoon in je garage toch ? Je kiest een auto. Degene die je wilt tunen dus. Dan druk je op change car. En de knop daarnaast is (even uit mijn hoofd) tuning.pgerrits schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:19:
[zeikmodus] Weet je wat ik raar vind? Dat als je een tuning onderdeel koopt, en je besluit het NIET te installeren.. dat ik geen mogelijkheid zie omdat vervolgens alsnog te doen.. Zo heb ik nu bij diverse onderdelen rechts onderin het scherm staan: "1 item tot beschikking" of zoiets...
Waar installeer je dat[/zeikmodus]
Ik zit atm op 50/60. mag de S-licentie nog niet doenJamoru schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:54:
[afbeelding]
Damn, wat was het soms moeilijk! Maar toch 60/60 gold gehaald! Wohoo!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Kies je auto, hoofdscherm icoon naast garage (accessoires) en daar kan je alles alsnog installeren.Count_Galious schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:45:
[...]
Ehm,...gewoon in je garage toch ? Je kiest een auto. Degene die je wilt tunen dus. Dan druk je op change car. En de knop daarnaast is (even uit mijn hoofd) tuning.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij IC de laatste is met die ferrari 2 rondjes op Rome City Course. De auto begint of wel alle kanten op te slingeren als ik rem (ook al stuur ik niet) ofwel een tegenstander knalt op mij of duwt mij tegen de muur en moet ik opnieuw beginnen. De rest is erg simpel, maar bij deze zit maar geen progressie in. Bij die anderen was het vooral een paar keer proberen en het ging al stukken beter.
NiceeeeeeeeeeeeJamoru schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:54:
[afbeelding]
Ik heb alleen B nog maar gedaan... Vind die license zo frustrerend.... Dat gevecht om duizendsten van seconde... Grr... Dan liever wat races rijden en zo tussendoor eens die licenties doen
Nordschleife is echt zoooooooooooo bruut!Phusebox schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:55:
Snap trouwens niet wat iedereen zo geweldig vind aan Le Mans en Nordschleife. Persoonlijk vind ik beide echt een draak van een baan.
Kan ik in GT5 het volgende stuurtje gebruiken of moet ik echt op zoek naar wat nieuws?
Logitech Wingman Formula Force GT

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat is echt een $#$# race. Mijn beste actie is 4de plek, met zeker nog 8sec achter de nr. 1.Kyhfin schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:59:
Bij IC de laatste is met die ferrari 2 rondjes op Rome City Course. De auto begint of wel alle kanten op te slingeren als ik rem (ook al stuur ik niet) ofwel een tegenstander knalt op mij of duwt mij tegen de muur en moet ik opnieuw beginnen. De rest is erg simpel, maar bij deze zit maar geen progressie in. Bij die anderen was het vooral een paar keer proberen en het ging al stukken beter.
Waar je enorm veel kan winnen zijn de eerste 3 bochten na eerste bocht vanaf start/finish, direct na de eerste bocht (2x rechts) kan je al redelijk in zijn 3 doortrekken naar binnen duiken, doorgaan in zijn 4 en bocht naar links pakken via de buiten kant. Laat remmen bij de 90 graden bocht en schuif achter de corvette ertussen, als je dat zonder iemand te beuken doet kom je al snel plekje 6-7. Stukje slipstreamen achter de oude Corvette, maar rem optijd voor de volgende bocht.
Daarna is het puur geluk of je dit gaat halen.
wow, respect!Jamoru schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:54:
[afbeelding]
zo'n stuurtje heb ik ook op zolder liggen, werkte in GT5:P prima.Meelobee schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:03:
Ik kom er via de site van Logitech niet echt uit, dus dan maar ff hier vragen:
Kan ik in GT5 het volgende stuurtje gebruiken of moet ik echt op zoek naar wat nieuws?
[afbeelding]
binnenkort maar weer eens aansluiten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik speel het niet in 3D, maar het lijkt me niet de moeite waard. Misschien wel als je nog geen (grote) HD monitor hebt.Anoniem: 380275 schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:16:
Iemand die GT5 in 3D speelt? De moeite om een 3D TV voor te kopen?
Maar ik geloof dat je de 3D techniek alleen kunt gebruiken in de cockpit-view door naar links en rechts te kijken. Nou, de cockpit-view heb je alleen bij de Premium auto's dus kun je het niet eens overal gebruiken.
heb nu full tuned BMW m3 coupe 07 en een Nissan GTR specV full tuned gekocht.
maarja ik snap dat fine tuning niet echt want heb gevoel dat die nissan veel beter kan sturen dan wat hij nu doet want hij rijdt nu aardig stug vind ik maar opzich wel fijne bak! heb er mijn bugatti veyron mee gehaald.
Je kan toch ook gewoon proberen?Meelobee schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:03:
Ik kom er via de site van Logitech niet echt uit, dus dan maar ff hier vragen:
[afbeelding]

Het mooie is dat dit ook gebeurd bij wagens die flippers aan het stuur hebben...
[ Voor 85% gewijzigd door Brad Pitt op 29-11-2010 15:29 ]
Nickname does not reflect reality
Ik neem aan als je alles hebt voltooid, net als dat je in GT4 toen die speciale soort Indycar kreeg. (kreeg je na 100% completion en na de 24h Nurburgring).
Bij die 100% hoefde je trouwens niet alle rijbewijzen op goud te halen
Ik heb hem ook, niet te rijden met dat ding. Trwijl de 458 Italia als een zonnetje rijdt.Necros schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:54:
Wat een monster de Enzo Ferrari (volledig getuned van binnen en buiten) !!![]()
915 pk bij 1034 kilo (1.13)![]()
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat je auto naar gelang je hem gebruikt er steeds enkele pk's bij krijgt. Ik bedoel dan niet van de oil change, maar gewoon na elke race.
Alsof je de auto eerst een beetje moet inrijden.
Mijn Enzo is ook volledig getuned, versie olie en alles, maar heeft geen 915 PK, raar
Met de Enzo is prima te rijden. Je moet alleen uitkijken met de 3e versnelling. Die heeft nogal veel power. Verder zijn Racing Slicks geen slechte aankoop voor dat ding.Businessman007 schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:45:
[...]
Ik heb hem ook, niet te rijden met dat ding. Trwijl de 458 Italia als een zonnetje rijdt.
Mijn Enzo is ook volledig getuned, versie olie en alles, maar heeft geen 915 PK, raar
Stuurtje?v8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:07:
JUIST!!!!
net gewoon eindelijk die amg challenge op nordschleife gehaald met sls. damn was effe spacen, maar deed een 7:03kan nog veeel sneller, als die andere dr niet reden, want had eentje in een bocht en moest echt achter hem blijven. maja ik heb hem ben erg blij
Mij lukt het niet om met controller onder de 7:05:900 te komen.
Gok dat die onderdeel is van de 5 hidden achievements, zal dus wel onderdeel zijn van die laatste groep races. GT4 was het de Polyphony Formula Gran Turismo, kan best dat hij nu weer bij de 24 Nurburg zit.dvdkiwi schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:36:
Iemand een idee wanneer je de Red Bull X1 krijgt?
Ik neem aan als je alles hebt voltooid, net als dat je in GT4 toen die speciale soort Indycar kreeg. (kreeg je na 100% completion en na de 24h Nurburgring).
Bij die 100% hoefde je trouwens niet alle rijbewijzen op goud te halen
Weet niet of er ook weer een Formula race is? Dat daar het de grote prijs is.
Ja ik heb dat ook Mercedes C 63 AMG getuned rond de 880 pk, na enkele races had ie opeens 901 even opgelet en inmiddels 903 pk??Necros schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:54:
Wat een monster de Enzo Ferrari (volledig getuned van binnen en buiten) !!![]()
915 pk bij 1034 kilo (1.13)![]()
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat je auto naar gelang je hem gebruikt er steeds enkele pk's bij krijgt. Ik bedoel dan niet van de oil change, maar gewoon na elke race.
Alsof je de auto eerst een beetje moet inrijden.
Btw heel erg fijn auto zoek alleen nog een beetje naar de juist instelling voor de vering(onderstuurt lichtjes), iemand goede instelling gevonden?
We gaan het zien...SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:55:
[...]
Gok dat die onderdeel is van de 5 hidden achievements, zal dus wel onderdeel zijn van die laatste groep races. GT4 was het de Polyphony Formula Gran Turismo, kan best dat hij nu weer bij de 24 Nurburg zit.
Weet niet of er ook weer een Formula race is? Dat daar het de grote prijs is.
Duurt nog even though, ik ben pas op 27% of zo...
[ Voor 73% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2010 15:58 ]
Welke set-up gebruik jij dan?Good Fella schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:47:
[...]
Met de Enzo is prima te rijden. Je moet alleen uitkijken met de 3e versnelling. Die heeft nogal veel power. Verder zijn Racing Slicks geen slechte aankoop voor dat ding.
Anoniem: 238040
Ik moet eerst lvl20 worden voordat ik weer verder kan in die series, van de eerste 3 groepen moet ik enkel nog de Ferrari race, maar nog geen geld genoegdvdkiwi schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:57:
We gaan het zien...
Duurt nog even though, ik ben pas op 27% of zo...
Fiat panda '80
GT Nismo Pace Car (met zwaailichten
Starlet Glanza (beste car mod in GT2 - helaas niets in GT5)
Nu nog op zoek naar de 'driftlegend' Trueno AE86 (zit die wel in GT5?)
Bjj CE zou er 1 bij moeten zitten, apart boekje in de verpakking. De Pre-order code kreeg je achteraf via de webshop.Anoniem: 238040 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:01:
Ik zat net nog eens de topic start te bekijken en zag toen staan dat je met de Collectors Edition één van de zes stealth auto's krijgt. Maar geldt dit echt alleen voor pre-orders? Als je hem gewoon in de winkel hebt gekocht, krijg je hem dus niet?
Signature kreeg ze allemaal incl. Chrome wagens.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2010 16:03 ]

lekker dan
probeerde dus bij een vriend in zijn lobby te komen, helaas dus
S Toyota SPRINTER TRUENO BZ-R ‘98SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:02:
[...]
Nu nog op zoek naar de 'driftlegend' Trueno AE86 (zit die wel in GT5?)
S Toyota SPRINTER TRUENO GT-APEX (AE86 Shuichi Shigeno Version) ‘00
S Toyota SPRINTER TRUENO GT-APEX (AE86) ‘83
Hij zit er dus twee keer in
Dan zal het wel enkel voor pre-orders gelden. Ik heb die van mij bij de Mediamarkt vandaan op releasedag en daar zat alleen een boekje met codes bij voor de chrome line cars.SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:02:
[...]
Bjj CE zou er 1 bij moeten zitten, apart boekje in de verpakking. De Pre-order code kreeg je achteraf via de webshop.
Heeft iemand trouwens GT TV al werkend gezien? Heb het nu een aantal keer geprobeerd maar krijg altijd de melding dat de data die benodigd is niet opgehaald kan worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 29-11-2010 16:10 ]
Ik heb de CE en de stealth code voucher zat er ook bij . Chrome-line cars zaten in het spel hoesje.SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:02:
[...]
Bjj CE zou er 1 bij moeten zitten, apart boekje in de verpakking. De Pre-order code kreeg je achteraf via de webshop.
Signature kreeg ze allemaal incl. Chrome wagens.
|2600k|Asus 290|
Maar had jij hem via een pre-order of gewoon los in de winkel gekocht?Bullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:12:
[...]
Ik heb de CE en de stealth code voucher zat er ook bij . Chrome-line cars zaten in het spel hoesje.
Bij gewoon in de winkel kopen had ik 2 stealth car vouchers (Game mania).Anoniem: 238040 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:14:
[...]
Maar had jij hem via een pre-order of gewoon los in de winkel gekocht?
Had eerst nieteens door, en pas dit weekend de vouchers gebruikt.
Kreeg uber-brute Nissan GTR race versie en een Audi RT10.
Ben blij dat ik ze niet van het aller begin heb, beetje cheaten voelt het eigenlijk.
Dit topic is gesloten.
Gran Turismo 5 Foto Topic