Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Ik weet niet goed welke auto ik moet pakken voor die classics, ze zijn allemaal zo traag als stront :P. En geen zin in om heel veel te tunen en zo :).

Maja, ga wel ff b-spec doen. Heb een Focus ST, MR2 en een Evo. Dus kan sowieso wel een paar rondjes laten rijden. En tussen door een beetje lezen en zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:38
PHiXioN schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:19:
[...]

Mee eens. Bij GT4 kon ik mij in de kritiek vinden, want daar had je weinig echt spannende competities, maar deze game houdt mij op het puntje van mijn stoel.
Tis wel spannend maar je ergeerd je ook vaak kapot aan de toch wel vele tekortkomingen van dit spel :/

Het is zeker geen slecht spel maar er mag nog flink wat gefixt worden, met name de ai. Gelukkig zijn er nu patches/dlc mogelijk iets wat bij de vorige gran turismos niet ging.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03
Die foto mode is echt geweldig! Klopt het dat je een replay niet door kan spoelen?

knip, verplaatst naar het photo topic: Brammel in "[PS3] Gran Turismo 5 Foto Topic"

[ Voor 79% gewijzigd door Brammel op 28-11-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
De AI is er flink op vooruit gegaan sinds GT4, het is misschien nog niet helemaal realistisch, maar je ziet auto's nu wel moves maken om je in te halen. Voorheen reden ze dwars door je heen. Nu wordt je nog steeds kapotgebeukt op het moment dat je dwars staat op de baan na een spin, dat dan weer wel.

Ik kan niet wachten tot het schademodel is geunlocked, want nu voelt het nog wel een beetje aan als GT4 en kan je afremmen op de achterbumper van je tegenstander..

Deze is trouwens wel erg leuk... lol, Fiat 500-tjes die niet de heuvel op komen...

YouTube: Gran Turismo 5 GT5 Funny Fail Fiat 500

[ Voor 17% gewijzigd door PHiXioN op 28-11-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Brammel schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:41:
Die foto mode is echt geweldig! Klopt het dat je een replay niet door kan spoelen?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
psst [PS3] Gran Turismo 5 Foto Topic Zie waarschuwing onderaan dit topic ;)

Terug en vooruit spoelen en ook kleine stapjes vooruit/achteruit zou ik er graag in zien.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 08:03
naaitsab schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:56:
[...]

psst [PS3] Gran Turismo 5 Foto Topic Zie waarschuwing onderaan dit topic ;)

Terug en vooruit spoelen en ook kleine stapjes vooruit/achteruit zou ik er graag in zien.
A, een foto topic. Super. Heb het even verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Mmm die Sports Car Cup 80's Festival is wel heel makkelijk bij de professional series met een iets getunede Fairlady X 300ZX. Akelig lelijke auto met idem textures en geen cockpit maar eitje met twee vingers in de neus en een biertje en peuk in de hand :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:04
Iemand een idee op welk level het schademodel wordt geunlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Zit nu in level 14 volgens mij en de schade begint te komen...zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35114562

[ Voor 43% gewijzigd door Bullus op 28-11-2010 22:25 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Laatst online: 25-08 16:04
Bullus schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:24:
Zit nu in level 14 volgens mij en de schade begint te komen...zie [PS3] Gran Turismo 5 Foto Topic
Ik zit dus op 15 en de enigste schade die ik tot nu toe heb gezien is een omgebogen spiegel. Ik wil graag dat me crashes ook echt de race uitslag bepalen. Niet dat ik weer even een goed rondje rij en weer 1e sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
lukjah schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:20:
level 40 in gt-mode, arcade weet ik niet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
lukjah schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:20:
20

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
OzBoz schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:00:
Mmm die Sports Car Cup 80's Festival is wel heel makkelijk bij de professional series met een iets getunede Fairlady X 300ZX. Akelig lelijke auto met idem textures en geen cockpit maar eitje met twee vingers in de neus en een biertje en peuk in de hand :)
Sommige races zijn inderdaad "way-to-easy". Bijv; sinds wanneer is Audi R8 of Lamborghini Murcielago een hot-hatch? :o
(race met 207's, 147's, Coopers etc)

Tot zover prima vermaakt met GT5, alhoewel ik de volgende puntjes graag gefixed (zeikmodus) zou zien;
  • Schakelmoment, overbodig, in RL heb je dat ook niet voor een bocht :?
  • HUD meuk uitzetten, of in iedergeval iets kleiner
  • Standard vs Premium, waarom die in een race doormekaar heen gooien? ziet er niet uit op de replay..
  • Filmpjes naar Youtube?
  • Password mogelijkheid op je eigen Online Lobby
  • Meer Premium Alfa Romeo's had best gemogen :Y)
  • PS3 ding, waarom eerst de game afsluiten voordat je een plaatje kan kopieren :F
Voor de rest d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door rlkz op 28-11-2010 22:33 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Dat wou ik ook net vragen, Snapte al helemaal niks van het feit dat ik zo hard kan beuken als ik wil, maar geen schade oploop.
Wel stom dat het pas later beschikbaar is trouwens. Als je je dan toch als race simulator neer wilt zetten....

Net als het feit dat ik tot nu toe in ALLE auto's het stuur aan de rechterkant heb zitten. :(
Engelse auto's of merken ok, maar zelfs in de franse Citroën C4 zit het stuur rechts......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen credit meer op de bank maar heb wel mijn Lexus LFA! De game is voor mij al geslaagd :)
Nu de Mazda 787B nog maar dat duurt nog wel even denk ik....

Vind het geluid van de LFA in ieder geval vrij aardig klinken, kan beter maar ben tevreden. Hopelijk beginnen ze nu alvast met een casetterecorder voor GT6 de geluiden op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Royer schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:33:
[...]
Net als het feit dat ik tot nu toe in ALLE auto's het stuur aan de rechterkant heb zitten. :(
Engelse auto's of merken ok, maar zelfs in de franse Citroën C4 zit het stuur rechts......
Zal wel een Japans ding zijn.. daar rijden ze namelijk aan de verkeerde kant :P

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
JaWSnl meldt zich!

Spelletje inmiddels level 10 A-spec. Multiplayer ook geprobeerd en erg leuk! Nog geen bekenden gezien die dit spel hebben (voeg me toe, PSN-ID ook JaWSnl). Ik heb nog niet kunnen vinden waar ik de best-line uit kan zetten :S die staat nu altijd aan, dat maakt het vaak iets te makkelijk.

Van de eerste serie licenses heb ik alles op goud, behalve de Dunlop bocht! Het lukt me na uren proberen gewoon niet om te halen. Telkens 10/1000, 16/1000 (2x) , 23/1000 te langzaam tijdens mn beste pogingen :S .

B-spec durf ik nog niet te proberen, weet niet of me dat leuk lijkt :P Favoriete auto+track tot nu toe: Mercedes Benz 300 SL op Nordschleife!

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Voordat je op start race drukt(groene vlaggetje) kijk even bij auto-opties(of iets dergelijks) dat staat naast dat groene vlaggetje, daar kun je de ideale lijn aan of uit zetten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
naaitsab schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:25:
Voordat je op start race drukt(groene vlaggetje) kijk even bij auto-opties(of iets dergelijks) dat staat naast dat groene vlaggetje, daar kun je de ideale lijn aan of uit zetten.
Is dat ook in de singleplayer? Mijn relaas was wat verwarrend, in de MP staat ie wel uit.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist mn international c licentie alles op goud gehaald. was echt heel makkelijk.
alleen die rem punt was lastig, maar heb ik iets leuks op gevonden, ik was veelste laat begonnen met remmen, dus trok aan de handrem en spinde hem, en was gewoon snel genoeg en kreeg goud. zal proberen de replay hier neer te zetten, was wel grappig.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Zo'n beetje iedereen koopt gelijk een Ferrari of Lambo als ze een beetje geld hebben of niet?

Ik zal wel afwijkend zijn, maar heb een Golf V GTI gekocht voor op de ring. Maximale gewichtsbesparing, die dure stabiset, duurste schokbreker set eronder (-30mm voor, -15mm achter), BBS RS eronder in dezelfde kleur als de auto en een andere uitlaat, verder minimaal technisch getuned. Ding ligt op rails O+

O, een beetje gek ben ik ook wel hoor: heb ook nog een witte ringtaxi gekocht, 335km/h op La Sarthe >:)

Dat wordt de komende dagen de ring uit mijn hoofd leren, want AMG challenge op brons is het natuulijk net niet :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Allejezus!!!!! Dat geluid van een Dodge Challenger met volledig aangepaste in- en uitlaatlijn! _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:30:
zojuist mn international c licentie alles op goud gehaald. was echt heel makkelijk.
alleen die rem punt was lastig, maar heb ik iets leuks op gevonden, ik was veelste laat begonnen met remmen, dus trok aan de handrem en spinde hem, en was gewoon snel genoeg en kreeg goud. zal proberen de replay hier neer te zetten, was wel grappig.
IB is nog gemakkelijker ;)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
JaWSnl schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:28:
[...]

Is dat ook in de singleplayer? Mijn relaas was wat verwarrend, in de MP staat ie wel uit.
jep

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:09

JoepW

iRacer & Home Assistant

spoiler: Wel een stoere trofee gehaald
Menselijke stopwatch: Voltooi drie ronden op rij met een tijd die maximaal 0,2 seconde scheelt met de beste ronde.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo zeg die topgear lotus elise is best tricky, en dat zeg ik als drift liefhebber. Die traction controle moet uit. Ff kijken of dat kan, dan drift ik er wel langs met dat kreng :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:55:
spoiler: Wel een stoere trofee gehaald
Menselijke stopwatch: Voltooi drie ronden op rij met een tijd die maximaal 0,2 seconde scheelt met de beste ronde.
Is erg makkelijk. Een van de kart-events doen waar je de baan bijna volgas kunt doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
eindelijk het nut van b-spec begonnen te zien :)

lekker racen en huiswerk maken top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
OzBoz schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:00:
Fairlady Z. ;) En een Z32 300ZX lelijk? :X Achja, ieder z'n ding. :)

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 29-11-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

SChief schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:17:
Fairlady Z. ;) En een Z32 300ZX lelijk? :X Achja, ieder z'n ding. :)
Naja misschien ben ik te oud, maar dit soort units http://media.photobucket..../xhinevaz/tokyodrift3.jpg die zijn wat mij betreft weinig flitsend. Vind ze nou ook weer geen cult auto's met enige charme :) En in GT5 is het een oud lelijk 3d model :) rijdt wel lekker, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zojuist eindelijk de Elise uitdaging gehaald, jezus wat een gedoe zeg.

De laatste op Top Gear track is wel grappig. Het is letterlijk oorlog (easteregg naar de auto waar je in rijd)

Ik kom trouwens nog steeds een seconde te kort voor die 7:05:000 op de AMG school om alle Nurburgring versies te unlocken. Zooooo frusterend. Hoop echt dat er een andere manier is om de 24 uurs versie te krijgen, zou namelijk fail zijn als je die dus niet kan hebben. Zitten al zo weinig banen in (maar dat had ik al gezegd).

Ook even een Ferrari Enzo gekocht, helemaal getuned, maar wat rijdt dat ding slecht zeg. Rechtuit is het leuk, maar bochten maken kun je vergeten. De SLS AMG daarentegen is briljant.

[ Voor 58% gewijzigd door Pyrone89 op 29-11-2010 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wel vervelend dat hun alles mogen, lees rammen en shit, en jij mag dat niet want dan ben je DNF

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
OzBoz schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:23:
[...]

Naja misschien ben ik te oud, maar dit soort units http://media.photobucket..../xhinevaz/tokyodrift3.jpg die zijn wat mij betreft weinig flitsend. Vind ze nou ook weer geen cult auto's met enige charme :) En in GT5 is het een oud lelijk 3d model :) rijdt wel lekker, dat wel :)
Dat is idd een Z31, stuk lelijker. Imho ook de lelijkste Z die er ooit is geweest. Dacht dat je het over de Z32 300ZX had, ik vind dat echt een prachtige bak. :)

Ook eens over de handling btw, van 240Z tot en met de 370Z, allemaal rijden ze geweldig.

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 29-11-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Er is zeker geen manier om goedkoop een in een verkeerde kleur gekochte auto in de goede kleur te krijgen, he? :(

Zwart metallic... grijs zul je bedoelen. En daar natuurlijk pas achterkomen nadat je een slordige 80.000 aan je Golf verspijkerd heb ;(

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ik heb nog geen last gehad van 'weinig banen'. Na 4 dagen spelen zijn er nog steeds tracks die ik nog nooit geraced heb :P

27 verschillende met heel veel daar van die ook nog eens meerdere layouts hebben vind ik toch best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

v8power67 schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:30:
Makkelijk? Ik heb het zojuist geprobeerd, haal er maar 4 goud en de rest zilver. Wel nog geen uurtje ofzo geprobeerd trouwens, maar vind het haast niet te doen met een controller. Die remtest over 1000 meter heb ik wel 50 keer overnieuw gedaan geloof ik :| Hebben jullie dat ook dat die auto met de remtest niet 100% rechtdoor gaat? Vraag me af of die auto's een afwijking hebben of mijn controller..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:48
Gisteren toch ook eindelijk mijn GT5 CE binnen gekregen hier in China(is nog een hele klus hier, geloof me), helaas heeft ook de HK versie geen 'Moon over the castle'-intro :(

Anyway, eerste indruk is positief, behalve dat GT5 op een CRT TV net zo goed GT4 had kunnen heten. Ik mis mijn Sony BRAVIA :( En mijn G25 overigens ook :P

Verder weer ouderwets verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:38:
[...]

Makkelijk? Ik heb het zojuist geprobeerd, haal er maar 4 goud en de rest zilver. Wel nog geen uurtje ofzo geprobeerd trouwens, maar vind het haast niet te doen met een controller. Die remtest over 1000 meter heb ik wel 50 keer overnieuw gedaan geloof ik :| Hebben jullie dat ook dat die auto met de remtest niet 100% rechtdoor gaat? Vraag me af of die auto's een afwijking hebben of mijn controller..
gewoon als je merkt dat je nog te snel gaat hard aan de handrem trekken .
zo deed ik het ook, had hem in 3 keer. heb zelfs eentje die rally met evo in 1keer op goud.
rest was vaak na paar keer, maar vond ze makkelijk vergeleken met gt4 :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elise uitdaging ook op goud. In principe redelijk eenvoudig, maar je hebt geduld nodig. En als een Elise werkelijk zo rijdt als deze hoef ik nooit een Lotus Elise..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:27
GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:20:
Elise uitdaging ook op goud. In principe redelijk eenvoudig, maar je hebt geduld nodig. En als een Elise werkelijk zo rijdt als deze hoef ik nooit een Lotus Elise..
dit dus :P gewoon 6 inhalen in de eerste ronde door later te remmen, 6 in de volgende ronde. de auto breekt wel veel uit maar persoonlijk vond ik dat best leuk om te doen :P

goud is niet al te moeilijk, kost hooguit 30 minuten... met controller :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik lag op plaats 3 na 1 ronde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:32:
Hmm, ik lag op plaats 3 na 1 ronde :).
ja dat kan ook met iets meer risico, ik deed gewoon rustig aan, meer de safe choice omdat ik wel weer gezien had 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Volgens mij liggen er dan ook echt prutbanden onder de Elise tijdens deze uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
SChief schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:40:
[...]

Volgens mij liggen er dan ook echt prutbanden onder de Elise tijdens deze uitdaging.
de motor licht achterin en hij heeft achterwiel aandrijving. wellicht dat sport/race slicks de uitkomst bieden maar over het algemeen lijkt mij dit rijgedrag wel normaal :)

edit: niet achterin, middenin, anders was het 'RR' toch? maar het is MR :P

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 29-11-2010 01:49 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klopt ook.. Comfort hard..
@ Kevs, nee de Elise heeft een motor in t midden..Dat ding hoort gewoon stabiel te zijn..
damn..
op IA4 moet je 40.000 halen.. Ik haal... 40.001 :(

//edit
en nu 39.866 *O*

[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 29-11-2010 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jongens wtf is dit??

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/11/28/1290980574-20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

Ik heb hem nu op brons gehaald, ben blij dat ik dat gehaald heb. Binnenkort maar eens voor goud gaan. Ik speel hem dan ook met traction control op 0... Ding wil niet fatsoenlijk door de bocht, je moet echt heel erg voorzichtig met gas rem en sturen zijn. Waardeloos ding. Ik zei onder het racen ook nog, slaat nergens op, als dit ding zo rijd in het echt, dan is het gewoon een heel erg onveilige auto :P Ik zei het nog wat groffer maar ik denk dat men dat niet zo waardeerd op dit forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
hahahaha ik kwam f. de boer ook al tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Range Stormer lijkt ook van uitzonderlijk lage kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, net 431KM per uur gereden met een Veyron online. Je wint echt met gemakt met zo'n ding. Helaas heeft het toch wel wat onderstuur. En kan er zelf geen vleugel opzetten :(.

Mijn bugatti veyron getuned naar 1234PK!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 03:16:
Haha, net 431KM per uur gereden met een Veyron online. Je wint echt met gemakt met zo'n ding. Helaas heeft het toch wel wat onderstuur. En kan er zelf geen vleugel opzetten :(.

Hoe heb je dat gedaan? Ik krijg hem met alle upgrades niet verder dan 1185.

Lijkt wel alsof er verschil zit in het aantal PK's dat mensen hem weten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Die Elise staat op 'Comfort Hard' oftewel de allerslechtste banden die er zijn. Vandaar dat hij zo slecht rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
syntesia schreef op maandag 29 november 2010 @ 02:40:
[...]

hahahaha ik kwam f. de boer ook al tegen
Ik kwam E. Spears, B.Knowles en C.Aguilera tegen.

Ook inmiddels Schuhmacher (geen spelfout van mijn kant) en dergelijke.

Eastereggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hahaha :D
Businessman007 schreef op maandag 29 november 2010 @ 06:47:
Hoe heb je dat gedaan? Ik krijg hem met alle upgrades niet verder dan 1185.

Lijkt wel alsof er verschil zit in het aantal PK's dat mensen hem weten te krijgen.
Misschien de olie eens verversen? Daar kun je ook enkele pk's mee winnen.

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 29-11-2010 07:15 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

Businessman007 schreef op maandag 29 november 2010 @ 06:48:
[...]

Die Elise staat op 'Comfort Hard' oftewel de allerslechtste banden die er zijn. Vandaar dat hij zo slecht rijdt.
Yep zet maar is een andere achterwiel aangedreven auto op die banden.

En als de die Elise al lastig vind moet je is proberen de AC Cobra te rijden. Heb er zelf nog een supercharger opgezet. Damn wat een beest. Trekt op als een tierelier maar bijna elke bocht vol driftent door (komt vaak ook omdat ik net iets te laat rem lol) Maar heb er wel de Mustle car races mee gewonnen.

Gister ook nog ff de 24h Nurburgering met weers veranderingen gedaan in men nieuwe aanwinst de Lexus IS350 race auto. Zeer leuk maar in de regen word het niet makkelijker op de ring. Ook niet omdat je 16 man mag inhalen met alle spray die ze omhoog werpen. Ziet geen fluit.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-11-2010 08:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Wat ik wel slecht vind qua "realisme" is dat je bij de Elise bij het aanremmen (heb ik pas op het laatst ontdekt) gewoon met je stuur kunt zigzaggen, dus continu korte rechts-links-rechts-etc bewegingen maken om het uitbreken op te vangen. Ik zie je dat in het echt nog niet zo snel doen ;)

Wat namen betreft, ik heb in B-spec een rijder die bijna mijn echte naam heeft, freaky.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 29-11-2010 08:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
DAMAGE schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:56:
Zo zeg die topgear lotus elise is best tricky, en dat zeg ik als drift liefhebber. Die traction controle moet uit. Ff kijken of dat kan, dan drift ik er wel langs met dat kreng :P
Daar heb ik me gister aardig op verkeken en ben op een gegeven moment maar andere races gaan doen, raakte een beetje gefrustreerd. Doe later wel weer een poging.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog tips voor de beginners rally? Waar je drie proeven moet afleggen. Ik krijg het niet eens voor elkaar om er één te winnen. Wat voor auto hebben jullie gebruikt met eventueel nog aanpassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

pur_DutchDevil schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:05:
[...]

Yep zet maar is een andere achterwiel aangedreven auto op die banden.

En als de die Elise al lastig vind moet je is proberen de AC Cobra te rijden. Heb er zelf nog een supercharger opgezet. Damn wat een beest. Trekt op als een tierelier maar bijna elke bocht vol driftent door (komt vaak ook omdat ik net iets te laat rem lol) Maar heb er wel de Mustle car races mee gewonnen.

Gister ook nog ff de 24h Nurburgering met weers veranderingen gedaan in men nieuwe aanwinst de Lexus IS350 race auto. Zeer leuk maar in de regen word het niet makkelijker op de ring. Ook niet omdat je 16 man mag inhalen met alle spray die ze omhoog werpen. Ziet geen fluit.
Clio V6 (ph2) is ook echt een verschrikkelijke wagen om mee te rijden, uberhaupt gas in de bocht = achterstevoren, iets teveel insturen = achterstevoren. Je moet echt met fluwelen slofjes en handschoentjes rjiden om dat ding op de weg te houden :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:45:
Heeft iemand nog tips voor de beginners rally? Waar je drie proeven moet afleggen. Ik krijg het niet eens voor elkaar om er één te winnen. Wat voor auto hebben jullie gebruikt met eventueel nog aanpassingen?
Ik had nog een Ford Focus ST ‘06, die heb ik wat kleine race-aanpasisngen gedaan (luchtfilter en ECU) zodat ie onder de 250 pk bleef. Daarna met 2 vingers in de neus gewonnen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Weet iemand wanneer je de 24 uurs races kunt doen ?? Ben level 20 maar nog niks gezien ervan. Heb ook nog geen een race gehad waarbij ik een pitstop moest maken (zie overigens niks van benzineverbruik of bandenslijtage bij races, tenzij je naar "oefenen" gaat).

Ook vraag ik me af waar al die licenties voor nodig zijn ? heb zelfs de S licentie gehaald maar ik krijg geen toegang tot extra races of wat dan ook (terwijl de dame dat wel verteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:53
klopt het dat je online multiplayer alleen kan spelen met vrienden die je uitnodigt in je Lounge? Dus niet zomaar op een server inloggen en kan gaan racen?
Verder, updates/patches: worden deze automatisch gedownload of moet je dat handmatig doen?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45
Hopjesvla79 schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:13:
klopt het dat je online multiplayer alleen kan spelen met vrienden die je uitnodigt in je Lounge? Dus niet zomaar op een server inloggen en kan gaan racen?
Verder, updates/patches: worden deze automatisch gedownload of moet je dat handmatig doen?
Als er een update is, krijg je een melding met het opstarten van het spel.

Dat Online weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hopjesvla79 schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:13:
gebeurd automatisch als je game start,
multiplayer moet je mensen in je lounge zien te krijgen.
of je joint een public vanuit community > open lounge

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Wat ook heel tof geweest zou zijn als ze er een race of champions-achtig event in hadden kunnen stoppen.

Ik merk trouwens dat er of onverhard (bv die ic license met die gele lancer) echt helemaal geen grip is... het is bijna meer geluk dan skill om daar niks te raken. Voor mij gevoel heeft mijn steering input (te) weinig effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Ik had het eerst geprobeerd met een één of ander Toyota prototype, dat gaat die eerste stage wel ok maar niet als je dingen door een bocht moet smijten. Uiteindelijk met de Clio gedaan en dat ging prima in 1x.
oXygeN schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:50:
Clio V6 (ph2) is ook echt een verschrikkelijke wagen om mee te rijden, uberhaupt gas in de bocht = achterstevoren, iets teveel insturen = achterstevoren. Je moet echt met fluwelen slofjes en handschoentjes rjiden om dat ding op de weg te houden :)
Vind je dat? Ik vind die juist erg easy rijden. Had laatst (per ongeluk) met de Clio meegedaan bij de Supercars challenge :) Tikje arrogant van Renault dat het kan, je moet niet overdrijven. Maar ging nog best redelijk, je bent kansloos door het lange rechte stuk maar in die bochten kun je al die supercars nog wel inhalen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat levelsysteem echt brak. Als je dan al al die rijbewijzen moet halen waarom dan nog moeilijk doen met unlocken via uplevelen...

Nu heb ik me gefocussed om mijn 1e auto te maximalliseren en kan ik er slechts 4/5 events mee rijden. Mooi spel wel maar toch bekruipt me vaak het gevoel, moest dit nou 5 jaar duren? Erg gaaf spel en geheel in de lijn van de vorige GT's maar weinig baanbrekends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Komen/zijn er nog meer locaties voor de (reis)fotomodus? in het hoofdmenu zie ik soms mijn wagen in een rotsachtige omgeving. Lijkt me een mooie locatie voor wat foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
Businessman007 schreef op maandag 29 november 2010 @ 06:51:
[...]

Ik kwam E. Spears, B.Knowles en C.Aguilera tegen.

Ook inmiddels Schuhmacher (geen spelfout van mijn kant) en dergelijke.

Eastereggs.
Ik kwam al J. Bieber en B. Holloway tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Spannender word het met de Nissan Silvia 240 sx ('83) secondhand. Wel de uitgebreide suspension eronder zetten + transmission, level 1 chip tune en level 1 air intake volgens mij... zit je net onder de limiet. Transmissie soms wat aanpassen aan de track... en genieten van het gehuil van de Silvia

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Laatst online: 10:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 03:16:

Mooi met dat de vol getunede Veyron de Franse races gewonnen, lekker tegen Clio's en Meganes :)

Een van de eerste spellen waar ik ook echt het idee heb dat ik hard ga: 430 over het La Sarthe circuit.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Weet iemand hoe je je b-spec driver via een website races kan laten racen? of is dit nog niet mogelijk?
Meen namelijk wel zoiets gelezen te hebben dat dit mogelijk is. Ook zou dit dan kunnen via een app voor de mobiel?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
tombola schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:33:
[...]

Mijn coureur voor B-spec heet D. Patrick...

Je kan trouwens bij je gemaakte foto's aanvinken delen met vrienden, zouden ze dan niet moeten verschijnen bij de profiel optie onder de licenties? Je gedeelde B-Spec coureurs staan daar wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoe kom ik aan een Pickup truck voor de beginner series A? Zie ze nergens bij de Dealerships en bij de 2e hands auto's ook niet. Moet ik daar gewoon geluk hebben dat er een 2e hands aangeboden wordt?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
Ik lees veel reacties van mensen die kiezen voor de snelste auto's en hierdoor races met gemak winnen. Waarom kiezen jullie niet voor auto's waarbij je echt je best moet doen om te winnen (lees: gelijkwaardige auto)? Geeft mij iig veel meer voldoening wanneer ik daadwerkelijk die race win. Uiteindelijk moet iedereen doen wat ie leuk vind, maar ik vroeg het me af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aight! schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:32:
Ik weet niet goed welke auto ik moet pakken voor die classics, ze zijn allemaal zo traag als stront :P. En geen zin in om heel veel te tunen en zo :).
De Buick Special '62 die je ergens wint.
Daar win je de classic cup op beginner en het muscle car event op prof mee.
Niks aan tunen en rijdt nog redelijk lekker ook.

Zo dan, gisteren eindelijk de Lotus Challenge gehaald!
TC op 8 maar ik merkte niet echt verschil.
Op de rechte stukken driften als een gek, hoop niet dat dat in het echt ook zo is :/

Toen de Amateur SLS challenge gedaan.
Waar ik in de "oude" SL met veel moeite goud haalde (laatste sector kom ik nog steeds een seconde tekort), had ik met de nieuwe SLS op iedere sector goud binnen 2 pogingen. Rijdt lekker die bak!!
Wat wel frapant is: Er wordt heel mooi uitgelegd dat er bij het volledige rondje ook andere recreanten op de baan rijden, en dat de langzame auto's rechts rijden. Als je je aan deze regels houdt bla bla bla....
Die andere wagens rijden dus alles behalve rechts he, fail dus. ;w
En als je ze raakt, wie staat er dan achterstevoren? 3 keer raden..... juist.
Beetje jammer. :(
Die superrondjes moet ik nog even neerzetten voor goud. :9

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2010 09:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bsmpower schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:38:
Ik lees veel reacties van mensen die kiezen voor de snelste auto's en hierdoor races met gemak winnen. Waarom kiezen jullie niet voor auto's waarbij je echt je best moet doen om te winnen (lees: gelijkwaardige auto)? Geeft mij iig veel meer voldoening wanneer ik daadwerkelijk die race win. Uiteindelijk moet iedereen doen wat ie leuk vind, maar ik vroeg het me af :)
dat is om de frustratie races te compenseren :X sommige opdrachten zijn bijna onmogelijk, 1 stuurvout, 1 keertje de berm raken, 1x te laat remmen en dag race. Vrij frustrerend als je 12min. bezig bent, en je faalt. Dan is het een voldoening om de tegenstander stront voor de ogen te rijden met een 700pk SLS

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Laatst online: 10:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

bsmpower schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:38:
[...] Waarom kiezen jullie niet voor auto's waarbij je echt je best moet doen om te winnen (lees: gelijkwaardige auto)? [...]
Af en toe is het leuk om ze weg te zetten alsof ze stil staan, maar als spel is het inderdaad leuker om gelijkwaardige auto's te hebben. Alleen lastig dat je dat van tevoren zo lastig in kunt schatten, vaak ben je gewoon of echt te langzaam of veel te snel.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De enige reden dat ik niet vaak een gelijkwaardige auto neem is vanwege de erg brakke AI.
Ik heb al een paar keer mogen ervaren dat ze inderdaad op een rails rijden en niet schromen om jou aan te tikken.
Zij liggen op de weg als een ijsbreker, jij bent altijd de sjaak.
Het is niet zo dat de AI vecht voor een plek, ze pakken 'm wel...

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2010 09:56 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Meelobee schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:37:
Hoe kom ik aan een Pickup truck voor de beginner series A? Zie ze nergens bij de Dealerships en bij de 2e hands auto's ook niet. Moet ik daar gewoon geluk hebben dat er een 2e hands aangeboden wordt?
Dat wil ik ook wel weten... Ik kijk altijd bij de Occasions, maar ben er nog nooit een pickup tegengekomen.
mr.paaJ schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:53:
[...]

Af en toe is het leuk om ze weg te zetten alsof ze stil staan, maar als spel is het inderdaad leuker om gelijkwaardige auto's te hebben. Alleen lastig dat je dat van tevoren zo lastig in kunt schatten, vaak ben je gewoon of echt te langzaam of veel te snel.
Als je bij een race op Competitie klikt, dan kun je zien hoeveel PK's de rest heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door SixFo op 29-11-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

een sleeper maken is ook wel leuk...

Ik had ergens zo'n Mazda Cosmo 110s uit 1976 gekregen als reward ofzo en ik moest in de eerste klasse die classic jap car race nog, dus ik met deze proberen, reed voor geen meter niet vooruit te branden!

Dus turbo kitje erop, andere inlaat, andere uitlaat (overal goedkoopste variant) chippen, sport onderstel + medium sportbanden. en hij ging van 110 naar 150pk... was het toch ineens een pittig karretje. en sportonderstel + banden maakte enorm verschil in de handelig... probleemloos die classic jap races gehaald op goud :+

upgrades waren prolly duurder dan de waarde van die kar, maar dat maakt niet uit :D
dvdkiwi schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:47:
[...]

De Buick Special '62 die je ergens wint.
Daar win je de classic cup op beginner en het muscle car event op prof mee.
Niks aan tunen en rijdt nog redelijk lekker ook.
ik vondt die buick echt voor geen meter rijden... wel veel vermogen op het rechte eind.

Ik heb een 2'de hand Dodge challanger gekocht... maar dat ding reed bij 185 al de toeren begrenzer in :X dus toen maar een custom gearbox gekocht zodat ik de top kon opschroeven. ook een supercharger erop.

erg geil geluidje maakt die Challanger!

Heeft een uitlaad upgrade ook invloed op het ingame geluid? heb soms het idee van wel maar dat kan ook placebo zijn...

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 29-11-2010 10:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:59:
De Grand Tours bij de Events laat ik even voor wat het is. Als die Alfa in het echt ook zo rijdt zullen er best wel wat mensen verongelukt zijn vrees ik. Het lukt me niet eens om brons te halen bij de eerste proef.
Moet je de traction control op 5 of 6 zetten, dan heb je veel meer grip en kan je hem prima controleren :) Had eerst TC uit en dat werd ook niks... Toen ik hem op 6 zette haalde ik gelijk zilver... Vanavond maar even voor goud gaan. Overigens is die Grand Tour wel erg vet gedaan zeg :D

Ik ben alleen een beetje dom geweest en heb volgens mij wel 300k aan credits verspeeld aan tunen van klassiekers om die European, World Classics en Muscle Car Classic etc. te halen :? Nu moet ik eigenlijk een Ferrari of Lambo gaan kopen voor de A-spec, maar bij lange na niet genoeg credits... Grrr
Dus probeer wel die Grand Tour op goud te halen, waardoor ik er straks genoeg heb en weer verder kan.

Ik vond die rally op amateur ook best pittig zeg... Met een Alfa 147 Ti getuned tot 249pk lukt het met moeite. Je moet dan echt foutloos rijden.

AMG challenge op goud halen met controller is echt heel erg moeilijk volgens mij. Ik haal met gemak zilver, maar zit nog zon 3 seconde boven goud met die SL 300. Wil die eigenlijk eerst allemaal op goud hebben, voordat ik met de SLS verder ga.

Die Elise op TopGear is ook erg pittig... Met TC op 6 is ie nog net te besturen en dan moet brons/zilver erin zitten... Iemand die al wel op goud kunnen zetten?
Spierincx schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:57:
[...]

Dat wil ik ook wel weten... Ik kijk altijd bij de Occasions, maar ben er nog nooit een pickup tegengekomen.
Ja dat is ook de enige die ik nog mis uit die beginners serie... Heb ooit een Dodge pick-up gezien tussen de occasions, maar niet gekocht... Nu is gewoon wachten op een Dodge of op een vette Ford F150! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Quipers op 29-11-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

tombola schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:33:
[...]

Ik heb al V. Holt en W. van Dijk gezien (Viola en Wendy).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Even vraagje;

Heb zojuist verschillende typen banden gekocht. Nu wil ik switchen van banden type. Dus ik ga naar Garage -> Selecteer m'n wagen -> Tuning -> Banden. Zie bij 'banden' m'n aangeschafte banden wel staan, maar kan ze niet monteren?

De laatste gekochte banden zijn gemonteerd, maar als ik bijv. terug wil naar sport banden ofzo, hoe monteer ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
rickertsnaak schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:15:
Even vraagje;

Heb zojuist verschillende typen banden gekocht. Nu wil ik switchen van banden type. Dus ik ga naar Garage -> Selecteer m'n wagen -> Tuning -> Banden. Zie bij 'banden' m'n aangeschafte banden wel staan, maar kan ze niet monteren?

De laatste gekochte banden zijn gemonteerd, maar als ik bijv. terug wil naar sport banden ofzo, hoe monteer ik deze?
dat had ik ook gezien, mij lukte het ook niet. Volgens mij kiest het spel automatisch de beste banden voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik iets over het hoofd gezien of kan je je remmen niet meer upgraden?
Ik had mijn auto in alle opzichten getuned maar kan me niks over de remmen herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Vind het wel een beetje raar heb nu TC eens op 0 geprobeerd maar merk geen enkel merkbaar verschil. Wel als ik ABS uitzet van 1 naar o, maar TC van 5 naar 0, geen effect

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Denk dat ik mij wel meer en meer ga beginnen frustreren met het racen zelf... Dit weekend toch ook al paar keer ferm gevloekt...

Zelfs al rij je schuin (<45°) tegen de vangrail en verwacht je gewoon "een schampschot", vergeet het, elk beetje gas dat je bijgeeft gaat uw wagen gewoon meer en meer loodrecht op die vangrail zetten, precies of die zijkant is van superglue gemaakt....
Je mag dan traagjes achteruit gaan rijden, maar het toppunt is dan dat de AI auto's tegen dan er ook al zijn en gewoon domweg tegen u blijven beuken en blijven volgas duwen, waardoor ge uw auto totaal niemer gedraaid krijgt...

AI van men kloten ....

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
renedis schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:25:
[...]

dat had ik ook gezien, mij lukte het ook niet. Volgens mij kiest het spel automatisch de beste banden voor je.
Zou kunnen, maar ik denk van niet. Heb om te testen goedkope Comfort Hard banden gekocht, maar deze zijn nu wel gelijk gemonteerd en kan niet meer mijn reeds aangeschafte Sport banden selecteren!?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

oXygeN schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:50:
[...]

Hahah ik ken het, moet je die RUF yellow bird eens proberen. Was zo naïef om een rondje Nordschleife in de regen met dat ding te doen. Ik heb in ieder geval genoeg 360 graden views van dat circuit gehad. :)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbuks
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Buzz_Fuzz schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:31:
Denk dat ik mij wel meer en meer ga beginnen frustreren met het racen zelf... Dit weekend toch ook al paar keer ferm gevloekt...

Zelfs al rij je schuin (<45°) tegen de vangrail en verwacht je gewoon "een schampschot", vergeet het, elk beetje gas dat je bijgeeft gaat uw wagen gewoon meer en meer loodrecht op die vangrail zetten, precies of die zijkant is van superglue gemaakt....
Je mag dan traagjes achteruit gaan rijden, maar het toppunt is dan dat de AI auto's tegen dan er ook al zijn en gewoon domweg tegen u blijven beuken en blijven volgas duwen, waardoor ge uw auto totaal niemer gedraaid krijgt...

AI van men kloten ....
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Buzz_Fuzz schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:31:

AI van men kloten ....
Dit zijn naar mijn mening ook de meest irritante dingen.

Probeer je je auto te herstellen na een gefailde bocht, zit die klote AI in je kont te douwen. Komt er een 2e naast rijden waardoor je niet meer kan rijden, maar zijwaarts wordt voortgeduwd door twee AI spelers *aaargH!*

En die superglue op de zijkant is vooral vervelend in die NASCAR races.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
rickertsnaak schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:34:
[...]

Zou kunnen, maar ik denk van niet. Heb om te testen goedkope Comfort Hard banden gekocht, maar deze zijn nu wel gelijk gemonteerd en kan niet meer mijn reeds aangeschafte Sport banden selecteren!?

Iemand een idee?
Misschien voor je een race start dat je dan bij auto-instellingen je banden kunt verwisselen?
Str1ngS schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:37:
[...]
Inderdaad, tijdens die racing school verloor je daar al ruim 60 KM/H mee door even aan die muur vast te zitten

[ Voor 25% gewijzigd door SixFo op 29-11-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
uit het foto topic:
Ethirty schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:29:
Echt, zien sommige van jullie nu echt die rode balk niet :?
Anyhows...

[afbeelding]
American muscle
Welke auto is dat?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Laatst online: 30-01 20:13
Wat een monster de Enzo Ferrari (volledig getuned van binnen en buiten) !! _/-\o_

915 pk bij 1034 kilo (1.13) >:)

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat je auto naar gelang je hem gebruikt er steeds enkele pk's bij krijgt. Ik bedoel dan niet van de oil change, maar gewoon na elke race.
Alsof je de auto eerst een beetje moet inrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Wii4all schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:52:
uit het foto topic:

[...]

Welke auto is dat?
Ford Mustang denk ik
Dodge Challenger

[ Voor 6% gewijzigd door SixFo op 29-11-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Str1ngS schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:37:
[...]

Dit zijn naar mijn mening ook de meest irritante dingen.

Probeer je je auto te herstellen na een gefailde bocht, zit die klote AI in je kont te douwen. Komt er een 2e naast rijden waardoor je niet meer kan rijden, maar zijwaarts wordt voortgeduwd door twee AI spelers *aaargH!*

Inderdaad zeer irritant, maar het zou nog wel te vergeven zijn als ze de AS (Artificial Stupidity) een klein beetje eigen inbreng hadden gegeven. Bijvoorbeeld door ze om de speler heen te laten rijden in plaats van er doorheen.

Ik vind het onbegrijpelijk dat ze na al die ontwikkeltijd nog zulke fouten erin hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is voor mij nog steeds de leukste racegame voor de console, maar het is er niet aan af te zien dat ze zolang bezig zijn geweest. Wat mij betreft hadden ze best iets meer naar Forza mogen kijken. Bijvoorbeeld het terugspoelen van replays en slow motion in replays. (de analoge sticks als jog shuttle is geniaal in forza).

Ik ben benieuwd of GT5 zijn edge behoud als volgend jaar Forza 4 verschijnt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:23
Necros schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:54:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat je auto naar gelang je hem gebruikt er steeds enkele pk's bij krijgt. Ik bedoel dan niet van de oil change, maar gewoon na elke race.
Als of je de auto eerst een beetje moet inrijden.
Dit hebben ze gewoon exact gekopieerd van GT4, samen met de oil changes. Wat mij betreft hadden ze dit er wel uit mogen houden, samen met de tuning die niet omkeerbaar is. Fijn als je auto in een keer door zo'n grapje niet meer mee mag doen aan een event omdat je dan 1 pk te veel heb |:( .
Wat me ook echt tegenvalt is alsof het lijkt dat alle auto's ongeveer dezelfde vermogens verandering krijgen in procenten bij bepaalde onderdelen, terwijl in Forza je een skyline bijvoorbeeld veel verder kan tunen dan bv. een e30 m3. Anyway ik krijg steeds meer het idee dat ze de game afgeraffeld hebben omdat ze de boel toch eens moesten releasen, wat echt doodzonde is want de physics zijn gewoon echt goed, banen als grand valley, deep forest, high speed ring en trial mountain zijn nog steeds een genot om op te rijden en met vlagen ziet de game er echt fantastisch goed uit. Maar dan kom je vervolgens de rare menu's tegen, de zombie ai, het gebrek aan tuning, de standaard auto's, de online modus die nergens op lijkt enz. en dan vraag je je toch heel hard af wat ze daar in vredesnaam in al die tijd hebben gedaan...

[ Voor 55% gewijzigd door Bastard op 29-11-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Wii4all schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:52:
uit het foto topic:

[...]

Welke auto is dat?
Ik zou zeggen dat het de oude Dodge Challenger is.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Moet je eens een motor revisie doen, krijg je ook pak hoger vermogen van ( mits gebruikte auto )

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.