Heb jij er ook last van dat de Veyron voornamelijk onderstuur heeft in bochten?LL Southside schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:23:
[...]
Mmm had de olie nog niet ververst scheelt toch best wel wat..!
Same here ondertussen...![]()
@SinergyX
Mis die Suzuki Escudo eigenlijk ook wel..!
hoe kan je dan aan al die premium cars komen die niet bij de dealer te koop zijn ?Skire schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:26:
[...]
Used Car Dealerships verkopen alleen Standard Cars. Zelfs auto's waarvan premium modellen bestaan verschijnen daar in standaarduitvoering. Van veel premium auto's bestaat dus ook een standaarduitvoering die een stuk lelijker en minder gedetailleerd is. Heel raar dat ze dit zo hebben gedaan, maar goed.
allemaal te winnen ?
Pre-order nu!! Dan weet je zeker dat je hem.......
Bijna een week later kan spelen...
Maar hij is er
Bijna een week later kan spelen...
Maar hij is er
Zal t eens gaan proberen..Bullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:26:
Gister ff snel top geprobeerd..431KM/u ,aan het eind van de weg, kreeg ik een total loss trophie
Jammer dat ik geen foto's ervan heb gemaakt
Ja meestal omdat ik te vroeg op t gas ga en dan is ie niet te houden...Anoniem: 146055 schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:32:
Heb jij er ook last van dat de Veyron voornamelijk onderstuur heeft in bochten?
Je zit zo 60 km te hard...
Wel supersoft race banden er onder zitten natuurlijk anders schiet het helemaal niet op..!
Even goed lezen, used car dealerships, er bestaat ook nog zoiets als een dealership waar je nieuwe auto's [premiums] kunt kopen.syntesia schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:34:
[...]
hoe kan je dan aan al die premium cars komen die niet bij de dealer te koop zijn ?
allemaal te winnen ?
Only fools are enslaved by time and space.
Volgens de GTplanet lijst bestaat hij dus nog wel:LL Southside schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:23:
[...]
Mmm had de olie nog niet ververst scheelt toch best wel wat..!
Same here ondertussen...![]()
@SinergyX
Mis die Suzuki Escudo eigenlijk ook wel..!
http://www.troppoimiglior...udo-dirt-trial-car-98.jpg
Dat is de precieze naam (ja, GT4 plaatje).
Andere jongen die ik in de lijst vond:
http://www.ultimatecarpag...tro-S1--Pikes-Peak-_3.jpg
De Audi Pikes peak
Zou dan de orginele gele FTO LM er ook nog in zitten? (wie kent hem nog uit GT1/2?
edit
http://konzole.syspro.cz/granturismo4/galerie.php?typ=4WD
Hiervan zitten er bijzonder veel ingame, FTO Super Touring (dit was de LM volgens mij) dus ook
Zoveel auto's nog die ik wil hebben, zoveel rondneuzen in Occasions.. Ik voorzie een ware markt voor Standaard cars
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2010 19:14 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 177960
Ben sinds gisteren ook in het bezit van GT5. Super!!,
Heb een vraag over het onderdeel community? Bij mij, maar ook bij mijn vrienden, blijft het logboek leeg? Weet iemand hoe dat komt en hoe je dat moet veranderen? Hoor het graag..ga weer verder rijden
Heb een vraag over het onderdeel community? Bij mij, maar ook bij mijn vrienden, blijft het logboek leeg? Weet iemand hoe dat komt en hoe je dat moet veranderen? Hoor het graag..ga weer verder rijden
Leuke site van alle auto's van GT4
http://konzole.syspro.cz/granturismo4/galerie.php ff op druh klikken
De Saleen S7 was volgens mij ook een zeer rappe bak
http://konzole.syspro.cz/granturismo4/galerie.php ff op druh klikken
De Saleen S7 was volgens mij ook een zeer rappe bak
[ Voor 30% gewijzigd door Bullus op 29-11-2010 19:22 ]
|2600k|Asus 290|
Iemand die met de Logitech driving force EX rijdt?
Ik krijg hem morgen binnen, kan niet wachten
. Zal denk ik wel een stuk beter rijden i.p.v. een controller!
Ik krijg hem morgen binnen, kan niet wachten
Pff hele tijd bezig geweest met het behalen van die laatste challenge van de nascar special, blijkt ASM nog aan te staan.... Met ASM kwam ik tot max 3e plaats, met ASM uit 1/2 laps al op 1e plaats...
Rij normaal ook met alles uit, maar had dit niet opgemerkt. Ik zie nu trouwens wel dat je ASM 'officieel' niet uit kan zetten voor de race, dus via auto instellingen. Ik heb toevallig een DF GT, gelukkig kan je het daarmee in de game nog veranderen.
Heb het hier dus over de level 21 nascar challenge op daytona (de laatste)
Zijn hier mensen die hem met ASM aan hebben gehaald?

Rij normaal ook met alles uit, maar had dit niet opgemerkt. Ik zie nu trouwens wel dat je ASM 'officieel' niet uit kan zetten voor de race, dus via auto instellingen. Ik heb toevallig een DF GT, gelukkig kan je het daarmee in de game nog veranderen.
Heb het hier dus over de level 21 nascar challenge op daytona (de laatste)
Zijn hier mensen die hem met ASM aan hebben gehaald?
Ik heb een vraagje over de online modus van GT5. Ik wil bijvoorbeeld de keuze limiteren tot 1 type Maxda MX-5. Maar als ik op garage klik in het menu van de eventvoorwaarden dan krijg ik alleen een standaard garage te zien en niet die van mijzelf. Hoe kan ik dit oplossen?
Auto's naar favorieten zetten
|2600k|Asus 290|
SinergyX schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:09:
[...]
Andere jongen die ik in de lijst vond:
http://www.ultimatecarpag...tro-S1--Pikes-Peak-_3.jpg
De Audi Pikes peak

helaas is het niet de s1 quatro, zag hem namelijk al in de used cars dealer. echt jammer
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je kan em echter wel winnen, hij staat namelijk al in mijn garagev8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:47:
[...]
[afbeelding]
helaas is het niet de s1 quatro, zag hem namelijk al in de used cars dealer. echt jammer
(of bedoelde je dat niet?

Inmiddels 57 licenses goud, maar wat is S8 een pita. Niet normaal. Die 8c is echt een drama om te rijden omdat al die stabiliteitsregelingen e.d. niet uit te schakelen zijn
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Jaguar XJ13 Chrome line kun je via facebook een code voor krijgen kost in gt5 20 miljoen
erg leuke wagen voor de foto shoots. plaatje
Hier te halen http://apps.facebook.com/takeittothetrack/ en hier uitleg hoe de code te krijgen
Hier te halen http://apps.facebook.com/takeittothetrack/ en hier uitleg hoe de code te krijgen
[ Voor 17% gewijzigd door Kimo op 29-11-2010 20:33 ]
Net een mail gehad van Fanatec mijn stuff wordt verstuurdt!!!downing schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:33:
Is er toevallig iemand die een Fanatec porsche gt3 rs v2stuurtje heeft bestelt, met de levering eind nov/ begin dec???? zo ja al iets vernomen van fanatec?
Hier namelijk nog niets![]()
![]()
Ik weet het!!!: Ben ongeduldig om![]()
![]()
![]()
![]()
van te worden
Net de veron bemachtigd met mijn audi r8 chrome line (full update).
Heb gisteren een testje gedaan met het uitlenen van een auto met een vriend. Had een pickup truck nodig voor een race en had die nog niet gevonden. Vriend van me had er al 1 en gaf die als cadeau (driehoekje bij auto en kiezen voor "aan vriend geven" ) :
- je kan maximaal 1x per dag een auto weggeven aan een vriend in je PSN lijst
- buiten de auto krijg je dan ook de verfkleur cadeau
- ook alle aangeschafte onderdelen uit de tuneshop worden netjes meegestuurd
Ik had die standaard pickup dus getuned en een ander kleurtje gegeven en na mijn races weer teruggestuurd. hij kreeg hem netjes in de nieuwe kleur, volledig getuned terug. Inclusief een nieuw kleurtje verf voor de paintshop!
Aanrader dus!
Ik had die standaard pickup dus getuned en een ander kleurtje gegeven en na mijn races weer teruggestuurd. hij kreeg hem netjes in de nieuwe kleur, volledig getuned terug. Inclusief een nieuw kleurtje verf voor de paintshop!
Aanrader dus!
PSN-id: Chrasher
Dat werkt niet. Ik heb het over als je zelf een race host en dan iedereen dezelfde auto wil laten gebruiken. Ik zie er dan altijd dezelfde 52 auto's. Maar mijn eigen auto's staan daar niet tussen ook niet als ik ze als favoriet zet. Zal toch wel op een of andere manier mogelijk moeten zijn?Bullus schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:38:
Auto's naar favorieten zetten
Klopt, is elders in dit topic al een keer voorbij gekomen!Chrasher schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:32:
Heb gisteren een testje gedaan met het uitlenen van een auto met een vriend. Had een pickup truck nodig voor een race en had die nog niet gevonden. Vriend van me had er al 1 en gaf die als cadeau (driehoekje bij auto en kiezen voor "aan vriend geven" ) :
Aanrader dus!
Makkelijk als je beide niet veel te spenderen hebt!
Ik krijg de code niet helaas....Kimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:31:
Jaguar XJ13 Chrome line kun je via facebook een code voor krijgen kost in gt5 20 miljoen
PSN: Leech1984
Jammer het is mij wel gelukt. Die site werkt voor geen meter maar als je stap voor stap de uitleg volgt moet het lukken.leech1984 schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:46:
Ik krijg de code niet helaas....
Heb je ook op de profile page gekeken? Daar stond mijn code.
[ Voor 28% gewijzigd door Kimo op 29-11-2010 21:01 ]
Ik heb hem! Maar weet iemand hoe lang de code houdbaar is? Ik wil hem nog niet gebruiken namelijk.
Ik heb het nog een keer gedaan en dit keer niet mijn vrienden maar gewoon wildvreemden aangeklikt, nu heb ik wel de code op de pagina die jij gaf! Top! Dank voor de tip.Kimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:51:
[...]
Jammer het is mij wel gelukt. Die site werkt voor geen meter maar als je stap voor stap de uitleg volgt moet het lukken.
Zijn er nog meer van dit soort promo's?
Het is mij ook niet gelukt met 3 vrienden.. Ik heb dus 4x die race gedaan en dus 4x iemand recents uitgedaagd. Dus ook 4 grudges en dat was genoeg.
I served in a company of heroes.
tis mij ook geluktKimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:51:
[...]
Jammer het is mij wel gelukt. Die site werkt voor geen meter maar als je stap voor stap de uitleg volgt moet het lukken.
net btw alle rally races gedaan bij special events. niet die met sebastian loeb, maar die andere
wel tof hoop geld gehad en een mooi
spoiler: rally bak
rs200
kan ook gewoon bij die friends page, even tabje aanklikken en dan my locale kiezen, die hebben het allemaal al gedaan. zo kreeg ik hem meteenMaciek schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:27:
Het is mij ook niet gelukt met 3 vrienden.. Ik heb dus 4x die race gedaan en dus 4x iemand recents uitgedaagd. Dus ook 4 grudges en dat was genoeg.
Gran Turismo 5 is deze week €49,- bij MediaMarkt. Wat hebben jullie betaald? Is dat een goede prijs? Dan ga ik 'em morgen even meepikken.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hier (weliswaar de PC versie maar die werkt eigenlijk ook zonder problemen op de PS3) alles werkt perfect trouwensgiganielsie schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:27:
Iemand die met de Logitech driving force EX rijdt?
179, 179, 80 en 90 euro respectievelijk.LuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:40:
Gran Turismo 5 is deze week €49,- bij MediaMarkt. Wat hebben jullie betaald? Is dat een goede prijs? Dan ga ik 'em morgen even meepikken.
49 euro is een nette prijs voor een spel dat net uit is!
IN de playstation store. Rechtsbovenin kun je code inlossen (Redeem code) kiezen.caoim schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:54:
Waar kan je die codes eigenlijk ingeven *voelt zich een idioot*
[ Voor 27% gewijzigd door leech1984 op 29-11-2010 21:55 ]
De F1 2010 wagen kost iets van 12,5 miljoen cr. De F1 2007 auto kost iets van 10 miljoen. Die Ferrari sportauto kost iets van 20 miljoen cr....... is het uberhaubt mogelijk om deze auto's aan te schaffen zonder 300+ uur te spelen of komen er boven expert niveau races waarbij je gewoon 2 miljoen cr wint per race zonder dat de race uren duurt?
Aan de andere kant zie ik binnenkort nog wel een DLC komen waarbij je voor 10 euro alles vrijspeelt oid aangezien ik dat bij meer spellen zie langskomen..........
[ Voor 35% gewijzigd door OCTheEagle op 29-11-2010 21:57 ]
Soms heb ik last van een kleine frame drops het is mee even.Ik gebruik full hd en de ps3 fat.
Ik vraag me wel is af hoe doet gt5 het op de slim beter of slechter dan de fat. En hoeveel verschil zit erin 720P en 1080P?
Ik vraag me wel is af hoe doet gt5 het op de slim beter of slechter dan de fat. En hoeveel verschil zit erin 720P en 1080P?
Anoniem: 321654
Vraagje voor de kenners....
Ik heb mijn Audi R8 5.2 FSI "iets" te hard getuned (865PK bij 1393 KG).
Ik kan nog verder tunen maar hij is nu al aardig slecht te besturen, dus dat lijkt me niet echt handig.
De snelheid van de R8 is ongekend, maar de remmen zijn nu onvoldoende en bochtengedrag erg matig.
Middels een turbokit voor gemiddelde toerentallen kan ik terug naar 776 PK. Is dat een goede optie?
Of is dit gewoon standaard voor zulke heftige PK's?
Ik heb mijn Audi R8 5.2 FSI "iets" te hard getuned (865PK bij 1393 KG).
Ik kan nog verder tunen maar hij is nu al aardig slecht te besturen, dus dat lijkt me niet echt handig.
De snelheid van de R8 is ongekend, maar de remmen zijn nu onvoldoende en bochtengedrag erg matig.
Middels een turbokit voor gemiddelde toerentallen kan ik terug naar 776 PK. Is dat een goede optie?
Of is dit gewoon standaard voor zulke heftige PK's?
Zou het kunnen dat deze webpagina Firefox laat crashen? Ik heb het constant. Als ik het met IE probeer wil hij de pagina gewoon niet helemaal laden... Iets mis mee?Kimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:31:
Vandaag trouwens iets raars: Na alle rally ritten goud te hebben gehaald kreeg ik een ticket in de vorm van basis rally auto, toen ik hem gebruikte kreeg ik een Peugeot 206 S16. Rally auto?
EDIT: Firefox in veilige modus laat het wel werken, heb de codes nu in bezit. Bedankt voor de tip dus!
[ Voor 5% gewijzigd door I-Heine-I op 29-11-2010 22:14 ]
Ben ik de enige die het vreemd vind dat ik op sneeuw (met sneeuw banden) veel meer grip heb dan op dirt, met dirt banden? Ik zou zeggen dat dirt toch minder glad is dan sneeuw? Ben van m'n werk door de sneeuw naar huis gereden, maar dat was toch flink glibberen...
Had je sneeuwbanden onder je auto?Brammel schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:05:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat ik op sneeuw (met sneeuw banden) veel meer grip heb dan op dirt, met dirt banden? Ik zou zeggen dat dirt toch minder glad is dan sneeuw? Ben van m'n werk door de sneeuw naar huis gereden, maar dat was toch flink glibberen...
Maar hetzelfde was mij ook opgevallen, enkel bij het remmen merk je dat de remweg aanzienlijk langer is.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Anoniem: 146055
Kan je die code trouwens in GT5 invoeren of gaat dat via de store?
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 29-11-2010 22:22 ]
Haha, nee dat niet. Maar toch, lijkt me toch sterk dat je op dirt zoveel minder grip hebt... Kan je nog zo veel spijkers in je banden hebben, op sneeuw zou je meer moeten slippen lijkt me zo.Magic schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:12:
[...]
Had je sneeuwbanden onder je auto?
Maar hetzelfde was mij ook opgevallen, enkel bij het remmen merk je dat de remweg aanzienlijk langer is.
Zojuist maar ff G25 aangesloten. Wat een verschil. Waar ik voorheen de challenges op tienden tot honderdsten haalde, haal ik ze nu op seconden..
Anoniem: 290492
In GT4 kon je altijd nadat je je bak getuned later ook kiezen uit welke onderdelen je nou wilt gebruiken. Ik had het zelfde probleem met een auto en ik kon daar voor een race een optie kiezen waarbij ik een heel lijstje had met de onderdelen. Je kon dan de onderdelen aanvinken of afvinken. Ik heb GT5 zelf nog niet maar het lijkt me sterk dat dat niet meer kan omdat je daar ook de vering etc. kan aanpassen. Je hoeft dus niet een mindere turbo te kopen maar het kan ook maar zo zijn dat de auto dan wel goed behandelbaar is.Anoniem: 321654 schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:02:
Zo'n vermoeden had ik inderdaad ook al! Bij sommige special events rijd ik foutloos en zit ik letterlijk seconden van de golden trophy vandaan! Toch maar eens een stuurtje gaan halen dan, geen idee waar ik het kwijt kan maar dat zien we dan wel weer.GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:23:
Zojuist maar ff G25 aangesloten. Wat een verschil. Waar ik voorheen de challenges op tienden tot honderdsten haalde, haal ik ze nu op seconden..
Mijn tafel heeft een hele vervelende rand onder het blad zitten. Weet iemand of zo'n Driving Force GT van Logitech een beetje goed te verstellen is?
Hier een geïmproviseerde doorsnede:

Via de PSN store.Anoniem: 146055 schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:21:
Kan je die code trouwens in GT5 invoeren of gaat dat via de store?
Wat vervelend is bij de G27 zijn de beugels om het stuur vast te houden. Ik heb hem met schroeven vast maar kan die klemmen er niet makkelijk afhalen. Bij de versnellingspook heb ik het wel gedaan.
Kan hem eventueel wel openmaken want we zijn hier ten slotte op tweakers, maar heb geen zin om hem te slopen omdat ik hem wil verkopen.
Kan hem eventueel wel openmaken want we zijn hier ten slotte op tweakers, maar heb geen zin om hem te slopen omdat ik hem wil verkopen.
[ Voor 26% gewijzigd door FerdiV op 29-11-2010 22:38 ]
Een dag voor de officiele releasedate lag ie ook al bij de MediaMarkt (in Cruquius) voor 49,- euroLuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:40:
Ik ga maar weer eens verder met die Grand Tour om geld binnen te halen, zodat ik eindelijk een 458 Italia of F430 Scuderia kan kopen
8 cm haalt ie niet.. Ik heb mn G25 nu vast zitten op een goedkop inklapbaar campingtafeltjeSkire schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:35:
[...]
Zo'n vermoeden had ik inderdaad ook al! Bij sommige special events rijd ik foutloos en zit ik letterlijk seconden van de golden trophy vandaan! Toch maar eens een stuurtje gaan halen dan, geen idee waar ik het kwijt kan maar dat zien we dan wel weer.
Mijn tafel heeft een hele vervelende rand onder het blad zitten. Weet iemand of zo'n Driving Force GT van Logitech een beetje goed te verstellen is?
Hier een geïmproviseerde doorsnede:
[afbeelding]
Dat gaat erg krap worden, if not onmogelijk. Je hebt wel een aantal cm speling, maar de klemmen zijn niet zodanig dat je het stuur op zo'n rand goed vast kan zetten. Heb zelf een bureau met een gelijke vorm; het stuur zit nu vast op een ander deel.Skire schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:35:
[...]
Mijne blijft hangen op 'create a grutch', boven 'selected friends' blijft dat laad ding maar staanKimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:31:
Wel grappig van het spelletje, die baan had ik net gedaan
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ai lastig. Had mijn TV dan op m'n bureautafel willen zetten, maar achteraf gezien is dat met 40" ook geen plezier denk ik. Zal wel een goedkoop klein tafeltje erbij pakken en het daarop monteren. Kan ik hem ook opbergen als ik niet speel. Bedankt voor de reacties!
YES!
S8 goud!
Eindelijk
S8 goud!
Eindelijk
Anoniem: 320977
Ik heb probleem met mijn G25.Als ik gas indruk zo'n 2cm gebeurt niets en ineens wel als ik verder druk,
heeft iemand een idee ?
heeft iemand een idee ?
Ik heb 'm voor €39 meegenomen bij de Saturn 
Anyways, license IB is nu ook gehaald, maakt het totaal als volgt...
License B: 10 goud
License A: 10 goud
License IC: 4 goud, 6 zilver
License IB: 5 goud, 5 zilver
Zojuist ook nog even een trophy gehaald naast de license trophy, human stopwatch
P.S.: Heeft iemand een idee of de Momo met GT5 werkt, inclusief de FF?
Zojuist ook nog even een trophy gehaald naast de license trophy, human stopwatch
[ Voor 10% gewijzigd door Sp33dFr34k op 29-11-2010 23:22 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Je kan het toch gewoon proberen? wie weet werkt het wel? mijn Logitech Formula Force GP doet het in ieder geval prima, dat stuur is 6/7 jaar oud;)Sp33dFr34k schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:18:
hey gasten ik heb een idee( gestolen van gtplanet.net haha)
we kunnen een car trade systeem maken, misschien apart topic ?
maar is wel leuk want dan kunnen we bv auto's uitlenen en dan regels opstellen wat ervoor terug gegeven wordt.
en kunnen ook echt auto's ruilen dan.
iemand ideeen hoe we dit kunnen roggelen ??
lijkt mij wel tof idee. alleen nadeel is mag maar 1 per keer geven per dag
maar is wel leuk want dan kunnen we bv auto's uitlenen en dan regels opstellen wat ervoor terug gegeven wordt.
Mijn licenties:
nagenoeg alles brons
Expert Japan Challenge valt bizar tegen, redelijk matige auto's die ik met mijn GTR makkelijk eruit reed. Toch maar weer mijn 787B pakken, ben ik toch ruim minuut sneller klaar met de race
nagenoeg alles brons
Expert Japan Challenge valt bizar tegen, redelijk matige auto's die ik met mijn GTR makkelijk eruit reed. Toch maar weer mijn 787B pakken, ben ik toch ruim minuut sneller klaar met de race
Was mij ook al opgevallen ja, in dirt glijdt ik veel sneller weg in de bochten bijvoorbeeld.Brammel schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:05:
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik moet nu alleen nog S10. Verder heb ik alle licenties goud
Toevallig, ik zat er ook aan te denken om hier een topic over te openen, ik heb nog wel een aantal zeldzame autootjes dubbel in mijn garage en een paar die ik nog graag wil hebben.v8power67 schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:30:
hey gasten ik heb een idee( gestolen van gtplanet.net haha)
Sommige auto's zijn ook niet te koop en ik ga er uiteindelijk voor elke premium car in bezit te krijgen...
Ik heb iig een '67 Ford GT40 racecar, Chapparal 2d, Ferrari 330 en Miura dubbel...
Wil er wel iets vergelijksbaars voor terug dan.. Iig een premium en liefst een die ook niet bij de dealer te koop is. Mijn id is jeroenit46
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Hmm, eigenaardigheidje? Gister Golf gekocht met BBS velgen, maar in de verkeerde kleur. Zit ik vandaag te kijken wat voor opties ik hem om hem zo goedkoop mogelijk in de goede kleur te krijgen valt me op dat ik ineens een heel ander aanbod van velgen heb. Geen BBS meer en volgens mij mistte ik nog wel meer tov gister. Is die keuze ook random?
Wat een gez*k trouwens, op deze manier kleuren sparen. Geintje gaat me dik 70.000 (2x Golf GTI) + spuiten kosten, maar niet doen dus.
Wat een gez*k trouwens, op deze manier kleuren sparen. Geintje gaat me dik 70.000 (2x Golf GTI) + spuiten kosten, maar niet doen dus.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Bug gevonden
Bij professional reeks, zwarte woud,
Restrictie, duitse auto's tot 300pk
Ik kan gewoon met de audi R8 chrome-line ermee racen +300pk
Bij professional reeks, zwarte woud,
Restrictie, duitse auto's tot 300pk
Ik kan gewoon met de audi R8 chrome-line ermee racen +300pk
|2600k|Asus 290|
GT40 racecar, ding gaat voor 19mil ofzo? Voor hoeveel verkoopt dat ding eigelijk tweedehands?Jeroenit schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:21:
Toevallig, ik zat er ook aan te denken om hier een topic over te openen, ik heb nog wel een aantal zeldzame autootjes dubbel in mijn garage en een paar die ik nog graag wil hebben.
Sommige auto's zijn ook niet te koop en ik ga er uiteindelijk voor elke premium car in bezit te krijgen...
Ik heb iig een '67 Ford GT40 racecar, Chapparal 2d, Ferrari 330 en Miura dubbel...
Wil er wel iets vergelijksbaars voor terug dan.. Iig een premium en liefst een die ook niet bij de dealer te koop is. Mijn id is jeroenit46
Even voor de goede orde mensen, we kunnen zeiken soms op deze game wat we willen, maar ik vind het een ontzettend leuke game...
Wat een FUCKING geniaale sound track zit er trouwens bij... Echt awesome. Sorry dat moet ik inderdaad zo zeggen
Wat een FUCKING geniaale sound track zit er trouwens bij... Echt awesome. Sorry dat moet ik inderdaad zo zeggen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik vind dat liedje die bij de carwash ed zit helemaal geweldigDAMAGE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:43:
Even voor de goede orde mensen, we kunnen zeiken soms op deze game wat we willen, maar ik vind het een ontzettend leuke game...
mijne gemonteerd op een oud nachtkastjeGAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:43:
[...]
8 cm haalt ie niet.. Ik heb mn G25 nu vast zitten op een goedkop inklapbaar campingtafeltje
Maar ja, 8cm is inderdaad een beetje veel, de G25 haalt zo'n 4-5 cm maximaal.
Pff eindelijk IC licentie op goud -.- Vond hem behoorlijk wat pittiger dan IB :x beetje raar. Vooral die laatste 2 rondes op Rome heb ik tig keer overnieuw moeten doen :"D Naja, op naar IA
Saturn Groningen?Sp33dFr34k schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:18:
€39 vind ik een prima prijsje.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Als ik hier zo lees dat mensen de game voor 39euro aanschaffen dan vraag ik me af hoe gt5 verkoopt. Lijkt erop alsof de mediamarkten en de saturns groot hebben ingekocht en nu hun voorraad kwijt willen.
Ik vermaak mij ondertussen prima met deze game, en hoop dat het een verkoop succes wordt. Dan kunnen kaz en zijn mannen weer een paar jaar boven op een berg gaan zitten om voor ons weer een topgame te maken.
Ik vermaak mij ondertussen prima met deze game, en hoop dat het een verkoop succes wordt. Dan kunnen kaz en zijn mannen weer een paar jaar boven op een berg gaan zitten om voor ons weer een topgame te maken.
erg leuk spelletje, ouderwets gt gevoel, ben pas op lvl 9 en op zoek naar een pick-up en een classic haha maar zal wel een keer goed komen
alleen totaal geen verstand van autoos
ben nog niet verder gekomen als bandjes wisselen en een x een spoilertje monteren op zo'n gare jap, ik ga gewoon vol gas de bocht in en dan knal ik tegen alle anderen aan en kom er als 3e ofzo weer uit, denk niet dat ik dat lang ga volhouden zodra de schademodellen gaan werken
ook van amazon bericht gekregen dat ze de 2 premiumcodes niet buiten UK mogen geven nouja vervelend
hoe kun je nu je eigen muziek in-game gebruiken?
alleen totaal geen verstand van autoos

ook van amazon bericht gekregen dat ze de 2 premiumcodes niet buiten UK mogen geven nouja vervelend

hoe kun je nu je eigen muziek in-game gebruiken?
PSN Headless_Pumpkin
De game is de eerste twee dagen 1,8 miljoen keer over de toonbank gegaan. Nu denk ik wel dat de echte fans de game nu gewoon al in huis hebben. Maargoed met kerste= voor de deur wereldwijd gaan ze denk ik dit jaar nog naar 2,5 of 3 miljoen stuks en da's best netjes voor een non shooter... op een console exclusive game... de negatieve toon van veel reviewers en de (uitgesproken) overtuiging van alle Forza/MS boys dat GT5 een flop is zal de game echter geen goed doen.Jimijames75 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 07:45:
Als ik hier zo lees dat mensen de game voor 39euro aanschaffen dan vraag ik me af hoe gt5 verkoopt. Lijkt erop alsof de mediamarkten en de saturns groot hebben ingekocht en nu hun voorraad kwijt willen.
Ik vind de game niks minder dan fenomenaal. Ik moest de eerste twee dagen echt wennen dat de impact van de game niet de vormen had van eerdere delen maar na een paar dagen te hebben gespeeld (vooral online met maten) ben ik helemaal om, wat een fantastische racegame!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik vind het maar lastig om te bepalen welke auto ik nou moet kopen voor een bepaalde race/cup. Was met b-spec begonnen maar mijn auto van de sunday cup was niet toegelaten in de FF cup. Tot drie keer toe een auto gekocht die niet toereikend was, zo ga je wel snel door je geld heen.
Ook mega irritant dat je van de auto's die je hebt gewonnen niet kunt zien wat het is zonder ze te accepteren.
Kleine irritaties komen langzaam bovendrijven.
En tja eigenlijk is het gewoon Pokemon voor autoliefhebbers; gotta drive 'em all! (Echt typisch iets Japans zo'n verzamelgame, want dat is GT5 gewoon. Je moet alles eerst unlocken, paint jobs, tracks, schade etc.)
@swopdark; haha toevallig, ook gefeliciteerd!
Ook mega irritant dat je van de auto's die je hebt gewonnen niet kunt zien wat het is zonder ze te accepteren.
En tja eigenlijk is het gewoon Pokemon voor autoliefhebbers; gotta drive 'em all! (Echt typisch iets Japans zo'n verzamelgame, want dat is GT5 gewoon. Je moet alles eerst unlocken, paint jobs, tracks, schade etc.)
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2010 08:07 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
@swopdark @phusebox: Gefeliciteerd!
Vergeet vandaag niet in te loggen voor je auto uit je geboortejaar
@phusebox: Je kunt als je een cup start op het knopje "competitie" (uit mijn hoofd) klikken, dan krijg je een overzicht van de auto's die het effectiefst zijn op die cup.
@phusebox: Je kunt als je een cup start op het knopje "competitie" (uit mijn hoofd) klikken, dan krijg je een overzicht van de auto's die het effectiefst zijn op die cup.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Waar heb je dan je geboortedatum moeten ingeven eigenlijk? Weet niet eens of ik dat gedaan heb.Magic schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:14:
@swopdark @phusebox: Gefeliciteerd!
Eens kijken of ik nog tijd heb vandaag om in te loggen
De restricties staan bij ieder event aangegeven (deelnamevoorwaarden). Eerst even controleren voor je een auto koopt dus.Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:06:
Ik vind het maar lastig om te bepalen welke auto ik nou moet kopen voor een bepaalde race/cup. Was met b-spec begonnen maar mijn auto van de sunday cup was niet toegelaten in de FF cup.
Nou bedoel niet restricties maar meer de "klasse" van de auto.NLxAROSA schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:23:
[...]
De restricties staan bij ieder event aangegeven (deelnamevoorwaarden). Eerst even controleren voor je een auto koopt dus.
Bij Forza heb je fijn een letter met cijfer, dus als ik tegenstanders zie met B650 tot B699 dan weet ik dus dat ik niet aan moet komen met een C510 auto.
Hier bij GT heb ik geen enkel idee welke auto nu snel is en welke niet.
Ik spiek altijd even snel met de PK's delen door gewicht van de auto. Zo kun je soms best met een snel schakelende auto een dergelijke race winnen als je veel bochten hebt. Bvb de eerste championship in de Professional series is zo'n voorbeeld. PI-index was inderdaad handig geweest.
En vanuit Groningen aan allen ook de hartelijke felicitaties!
En vanuit Groningen aan allen ook de hartelijke felicitaties!
[ Voor 10% gewijzigd door Maximus op 30-11-2010 08:29 ]
PhD i.o.
Inderdaad, PI-index was handig geweest maar het is helaas niet anders.
Van mij ook hartelijk gefeliciteerd beiden!
Gisteren de LP-670 gekocht en full getuned, en ik blijf het maar raar vinden dat je zeg maar PK's moet unlocken.
Van mij ook hartelijk gefeliciteerd beiden!
Gisteren de LP-670 gekocht en full getuned, en ik blijf het maar raar vinden dat je zeg maar PK's moet unlocken.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Vaak staat bij de cup al uitgelegd wat voor restricties er zijn? Volgens mij voldoet bij de FF cup elke auto met voorwielaandrijving en de motor voorin. (vandaar ook FF, Front/Front)Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:06:
Ik vind het maar lastig om te bepalen welke auto ik nou moet kopen voor een bepaalde race/cup. Was met b-spec begonnen maar mijn auto van de sunday cup was niet toegelaten in de FF cup. Tot drie keer toe een auto gekocht die niet toereikend was, zo ga je wel snel door je geld heen.
En waarom zou je een auto willen zien voordat je hem accepteert? Als je een auto niet wilt, laat je hem dan gewoon staan?
Ik vermaak me wel aardig, nu op lvl16, ik loop wel achter qua licenses, maar heb al wel een hoop specials gedaan.
Wel vind ik de topgear specials erg moeilijk! Volgens mij is dat bijna niet te halen zonder een stuurtje...
Wat ik wel jammer vind, is dat het botsen niet echt geweldig is uitgewerkt... het voelt niet echt realistisch aan.
@iets hierboven; die bug met die races in het zwarte woud kwam ik ook achter... volgens de omschrijving tot 350pk ofzo, maar ik heb hem uitgereden met m'n 700pk R8
Wat is het nut van licenses halen?
Je hoeft alleen maar je B-License te halen en dan kun je alles racen...
In de oude GT's moest je nog eens licenses halen...
Je hoeft alleen maar je B-License te halen en dan kun je alles racen...
In de oude GT's moest je nog eens licenses halen...
Net begonnen met GT5 en heb weer helemaal het GT virus te pakken.
Grafische gezien zijn er wel wat dingen op aan te merken maar het zeer realistisch race gevoel maakt dat weer helemaal goed.
Toch ff één voorbeeldje, Laguna Sega ziet er in bv Need For Speed Shift veel beter uit. Maar goed dat mag de pret niet drukken.
Licentie A en B zijn in de pocket. nu net pas op lvl8.
Is er een lijst van de PSN ID's van alle tweakers die GT5 spelen?
jullie kunnen me toevoegen:
Bokito078
Grafische gezien zijn er wel wat dingen op aan te merken maar het zeer realistisch race gevoel maakt dat weer helemaal goed.
Toch ff één voorbeeldje, Laguna Sega ziet er in bv Need For Speed Shift veel beter uit. Maar goed dat mag de pret niet drukken.
Licentie A en B zijn in de pocket. nu net pas op lvl8.
Is er een lijst van de PSN ID's van alle tweakers die GT5 spelen?
jullie kunnen me toevoegen:
Bokito078
Heb dit spel ook maar gekocht dit weekend. (MM 55 EUR) en ik vind het tot nu toe z'n geld dubbel en dwars waard. Ik was een beetje terughoudend na alle gemengde reacties hier en ook wel een beetje bang dat ik er niet veel van terecht zou brengen met een controller. Moet zeggen dat het tot nu toe erg meevalt (behalve die rottige busjes natuurlijk
).
Nog niet veel gelezen hier over de 3D ervaring dus hierbij mijn ervaringen tot nu toe. (level 9)
Ik heb de 3D functie geprobeerd i.c.m. een Samsung LE40C750. Het systeem schakelt terug naar 720P resolutie als je de 3D optie aanzet in opties.
Moet zeggen dat het er goed uitziet. Met name de city tracks zien er geweldig uit. En je kan zelfs foto's maken in 3D! (selecteer 3D formaat i.p.v. jpeg in fototoestel menu via driehoekje).
De menu's komen ook mooi een stukje naar voren in 3D. Laat het spel even in een menu staan en er komen willekeurig geanimeerde foto's voorbij. Met name de scene in de donkere hal met veel auto's bij elkaar ziet er adembenemend uit.
De sterkte van het 3D effect is in te stellen. Soms wel iets last van cross talking maar eigenlijk valt dat alleen maar op als je een herhaling op pauze zet. Het racen in 3D is eigenlijk niet veel moeilijker dan in 2D alleen wel vermoeiender voor je ogen.
Iemand in dit forum vroeg of het de moeite waard is om voor GP5 alleen een 3D TV aan te schaffen. Ik denk niet dat ik een dure 3D TV zou aanschaffen alleen voor GP5 maar natuurlijk kan je er ook 3D films op kijken en straks komen er veel meer spellen in 3D uit. Heb ook de demo van Motorstorm 3D en Super Stardust HD en moet zeggen dat deze er ook erg goed uitzien in 3D.
Verder komt Nvidia binnenkort met software waarmee het mogelijk is om een hele serie PC spellen in 3D te spelen mits je natuurlijk je PC met Nvidia kaart aansluit via HDMI 1.4 met de TV.
Als je toch een nieuwe TV nodig hebt overweeg dan deze Samsung. Is verreweg de goedkoopste 3D TV (ca. 850 EUR incl bril) en heeft ook erg goed beeld. Ook in 2D
. Er zijn diverse reviews over deze TV te vinden.
En nee, ik werk niet bij Samsung en heb ook geen aandelen

Nog niet veel gelezen hier over de 3D ervaring dus hierbij mijn ervaringen tot nu toe. (level 9)
Ik heb de 3D functie geprobeerd i.c.m. een Samsung LE40C750. Het systeem schakelt terug naar 720P resolutie als je de 3D optie aanzet in opties.
Moet zeggen dat het er goed uitziet. Met name de city tracks zien er geweldig uit. En je kan zelfs foto's maken in 3D! (selecteer 3D formaat i.p.v. jpeg in fototoestel menu via driehoekje).
De menu's komen ook mooi een stukje naar voren in 3D. Laat het spel even in een menu staan en er komen willekeurig geanimeerde foto's voorbij. Met name de scene in de donkere hal met veel auto's bij elkaar ziet er adembenemend uit.
De sterkte van het 3D effect is in te stellen. Soms wel iets last van cross talking maar eigenlijk valt dat alleen maar op als je een herhaling op pauze zet. Het racen in 3D is eigenlijk niet veel moeilijker dan in 2D alleen wel vermoeiender voor je ogen.
Iemand in dit forum vroeg of het de moeite waard is om voor GP5 alleen een 3D TV aan te schaffen. Ik denk niet dat ik een dure 3D TV zou aanschaffen alleen voor GP5 maar natuurlijk kan je er ook 3D films op kijken en straks komen er veel meer spellen in 3D uit. Heb ook de demo van Motorstorm 3D en Super Stardust HD en moet zeggen dat deze er ook erg goed uitzien in 3D.
Verder komt Nvidia binnenkort met software waarmee het mogelijk is om een hele serie PC spellen in 3D te spelen mits je natuurlijk je PC met Nvidia kaart aansluit via HDMI 1.4 met de TV.
Als je toch een nieuwe TV nodig hebt overweeg dan deze Samsung. Is verreweg de goedkoopste 3D TV (ca. 850 EUR incl bril) en heeft ook erg goed beeld. Ook in 2D
En nee, ik werk niet bij Samsung en heb ook geen aandelen
Je ziet al snel aan de naam welke auto het is, zeker als je al beetje bekend bent in auto wereld of in GT, ik accepteer gewoon alles opweg naar die 1000 auto'sPhusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:06:
Omdat een 'klasse' vaak niets zegt over de echte potentie van een auto. Een C klasse auto kan sneller zijn dan een B klasse, A klasse auto's kunnen zelf beter zijn dan R classe (racing). Een paar goeie slicks, goeie tuning en beetje stuurmanskunst, kan je nog tegen grotere jongens winnen.Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:26:
Nou bedoel niet restricties maar meer de "klasse" van de auto.
Bij Forza heb je fijn een letter met cijfer, dus als ik tegenstanders zie met B650 tot B699 dan weet ik dus dat ik niet aan moet komen met een C510 auto.
Zeker de eerste races hoef je je niet zo druk te maken, pak een auto die voldoet aan de regels en kietel hem wat, dan kom je al een heel eind.
Uiteindelijk kom je enkel nog bij de 'grote' jongens, dan gaat het puur om een auto waar jij goed mee kan rijden. Sommige zweren bij een GT-R (mega vermogen, redelijk in bochten) of juist een NSX (zwakker vermogen, iets strakker in de bochten), andere willen juist een Viper Orca rijden.
Enige race waar ik nog steeds moeite mee heb, is die classic versie waar je tegen GT40's en Toyota 7's moet rijden. Ik heb niet zo'n superbak uit het verleden, mijn pimped up Challenge r/t gaat dit _echt_ niet redden.
Laguna Seca vind ik veruit de lelijkste track in GT5. Kaal, simpel, fout. Haat het ook elke keer dat ik er moet rijden, terwijl een track als R246 of SS5 weer grandioos is om te zien.Mistermo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:54:
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2010 09:06 ]
Rijbewijs 3 ook alles op goud, wat een geploeter was dat zeg.
Degene welke ik echt 45 keer geprobeerd heb ...... komt ie: de 1000m rem test.
Belachelijk hoe precies dat komt. Geprobeerd met ABS uit, aan en op 10. Eerst 26.705 gehaald, waar 26.700 benodigd was. Uiteindelijk gehaald gelukkig.
De 2 ronden Rome gingen vrij aardig (Met ASM uit gaat die Ferrari veel harder de bochten door!). Wel vaak moeten proberen. En een paar keer boos omdat ik in de laatse bocht (letterlijk de laatste bocht) aan de binnenkant zat van die Diablo, en hij mij aantikte... gevolg: diskwalificatie.
Tevens de Kart series voltooid op goud. Ik denk dan zal ik wel een mooi prijsje krijgen he...
Nou
Degene welke ik echt 45 keer geprobeerd heb ...... komt ie: de 1000m rem test.
Belachelijk hoe precies dat komt. Geprobeerd met ABS uit, aan en op 10. Eerst 26.705 gehaald, waar 26.700 benodigd was. Uiteindelijk gehaald gelukkig.
De 2 ronden Rome gingen vrij aardig (Met ASM uit gaat die Ferrari veel harder de bochten door!). Wel vaak moeten proberen. En een paar keer boos omdat ik in de laatse bocht (letterlijk de laatste bocht) aan de binnenkant zat van die Diablo, en hij mij aantikte... gevolg: diskwalificatie.
Tevens de Kart series voltooid op goud. Ik denk dan zal ik wel een mooi prijsje krijgen he...
Nou
spoiler:
wat mooi een zilver lakje... 

Zonda R, idem: 58.611FRidh schreef o p maandag 29 november 2010 @ 18:11:
toch leuk om de High Speed Ring in minder dan een minuut af te leggen met de Veyron
Respect! Vanaf nu ben jij mijn voorbeeld haha!GAIAjohan schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:32:
Ik moet nu alleen nog S10. Verder heb ik alle licenties goud
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2010 09:21 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
waarom zou je een auto niet accepteren? tis toch een kadootje
je hebt er toch geen nadelen van als die in je garage staat ook al gebruik je hem niet
je hebt er toch geen nadelen van als die in je garage staat ook al gebruik je hem niet
PSN Headless_Pumpkin
Dan heb je Forza nog nooit gespeeld want een B klasse auto met slicks verandert al snel in een A klasse auto. Dat is zo geweldig aan het systeem van Forza. En jij een goede coureur kan met een A klasse best winnen van R, maar zeker niet als je gelijkwaardig bent.SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:05:
[...]
Je ziet al snel aan de naam welke auto het is, zeker als je al beetje bekend bent in auto wereld of in GT, ik accepteer gewoon alles opweg naar die 1000 auto'sIk heb er al 70
.
[...]
Omdat een 'klasse' vaak niets zegt over de echte potentie van een auto. Een C klasse auto kan sneller zijn dan een B klasse, A klasse auto's kunnen zelf beter zijn dan R classe (racing). Een paar goeie slicks, goeie tuning en beetje stuurmanskunst, kan je nog tegen grotere jongens winnen.
Zeker de eerste races hoef je je niet zo druk te maken, pak een auto die voldoet aan de regels en kietel hem wat, dan kom je al een heel eind.
Uiteindelijk kom je enkel nog bij de 'grote' jongens, dan gaat het puur om een auto waar jij goed mee kan rijden. Sommige zweren bij een GT-R (mega vermogen, redelijk in bochten) of juist een NSX (zwakker vermogen, iets strakker in de bochten), andere willen juist een Viper Orca rijden.
Enige race waar ik nog steeds moeite mee heb, is die classic versie waar je tegen GT40's en Toyota 7's moet rijden. Ik heb niet zo'n superbak uit het verleden, mijn pimped up Challenge r/t gaat dit _echt_ niet redden.
[...]
Laguna Seca vind ik veruit de lelijkste track in GT5. Kaal, simpel, fout. Haat het ook elke keer dat ik er moet rijden, terwijl een track als R246 of SS5 weer grandioos is om te zien.
?Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:14:
[...]
Dan heb je Forza nog nooit gespeeld want een B klasse auto met slicks verandert al snel in een A klasse auto. Dat is zo geweldig aan het systeem van Forza. En jij een goede coureur kan met een A klasse best winnen van R, maar zeker niet als je gelijkwaardig bent.
PSN: Shiver23
In Forza krijgt je auto een klasse op basis van performance, als je dus een B auto voorziet van slicks valt hij dan al snel in een hogere klasse. Zo weet je meteen waar je aan toe bent zowel qua tegenstanders als waar je eigen auto zou moeten presteren.
Anoniem: 380275
Ja en? Ik heb niet de indruk dat jij GT al hebt gespeeld want dat is toch net zo goed mogelijk in GT5Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:14:
[...]
Dan heb je Forza nog nooit gespeeld want een B klasse auto met slicks verandert al snel in een A klasse auto. Dat is zo geweldig aan het systeem van Forza. En jij een goede coureur kan met een A klasse best winnen van R, maar zeker niet als je gelijkwaardig bent.
Yo, misschien een stomme vraag, maar zag geen duidelijk antwoord via google.
Kan ik de door mij gebruikte vouchers doorgeven aan een vriend zodat hij ook wat stealth cars krijgt?. Lijkt me niet de bedoeling,.. just checking
Verder, gister online racen met buddy's kunnen proeven, en dat smaakte naar meer!
Moet echt super bruut zijn om met 6-7 buddy's nek aan nek te racen (en enigzins fair zonder veel gebeuk)
Kan ik de door mij gebruikte vouchers doorgeven aan een vriend zodat hij ook wat stealth cars krijgt?. Lijkt me niet de bedoeling,.. just checking
Verder, gister online racen met buddy's kunnen proeven, en dat smaakte naar meer!
Moet echt super bruut zijn om met 6-7 buddy's nek aan nek te racen (en enigzins fair zonder veel gebeuk)
Forza heeft dat echt veel beter voor elkaar. Het auto klasse systeem, that is.
[ Voor 27% gewijzigd door Unbreukable op 30-11-2010 10:02 ]
Nou ik ben er ook maar voor gegaan, gfisteren GT5 gekocht... geweldig wat een spel! De specials zijn leuk, de races goed, de AI had wat beter gemogen van mij, die lui rijden allemaal elke keer dezelfde lijn.
Nog wel een vraagje, ik heb gister wat in de tuning shop gekocht, maar kon dat later inbouwen aangezien ik eerst deel 1 van de upgrade moest kopen, daarna kon ik nergens vinden waar ik mijn inmiddels al gekochte deel 2 van de upgrade kon installeren (gaat over de motor upgrade)
Nog wel een vraagje, ik heb gister wat in de tuning shop gekocht, maar kon dat later inbouwen aangezien ik eerst deel 1 van de upgrade moest kopen, daarna kon ik nergens vinden waar ik mijn inmiddels al gekochte deel 2 van de upgrade kon installeren (gaat over de motor upgrade)
Nieuw deeltje! [PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 4
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
verplaatst naar 4e deel....
[ Voor 94% gewijzigd door robhoeben op 30-11-2010 10:20 ]
PSN ID: robhoeben
Ik heb zojuist ook de code voor de Jaguar gekregen, zometeen maar eens testen 
Dit kan ook gewoon vanuit de XMB hoor, bij je profiel.leech1984 schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:54:
IN de playstation store. Rechtsbovenin kun je code inlossen (Redeem code) kiezen.
[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 30-11-2010 13:42 ]
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 343391
Worden er bepaalde auto's ge-unlocked naar mate je een hoger niveau hebt? Zit nu op niveau 19 en ik kan nog steeds geen pick-up aanschaffen om de pick-up race te doen...
[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 4Anoniem: 343391 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:04:
Worden er bepaalde auto's ge-unlocked naar mate je een hoger niveau hebt? Zit nu op niveau 19 en ik kan nog steeds geen pick-up aanschaffen om de pick-up race te doen...
Pickup is beste om even Occasions in de gaten te houden, daar kom 1 van die auto's wel zeker een keertje langs.
-Zie dat er een topic 4 is, raar dat deze niet dichtgegooid wordt dan-
[ Voor 144% gewijzigd door Kyhfin op 30-11-2010 14:33 ]
nieuw topic dus...
[ Voor 95% gewijzigd door GAIAjohan op 30-11-2010 15:39 ]
Nieuw topic dus: [PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 4
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gran Turismo 5 Foto Topic
Gran Turismo 5 Foto Topic