• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
I-Heine-I schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:59:
Even voorstellen:

Mitsubishi Evo IV, 360pk, stuurt bijna té perfect :D
[afbeelding]

Net gekochte Audi RS6 Avant, nog niets aan gewijzigd.
[afbeelding]

Ik moet zeggen dat die premium auto's mij erg blij maken. De standaard auto's besteed ik maar geen aandacht aan :P
Netjes :) Hoe krijg je die kunst van ps3 op de pc?

En standaard is inderdaad waardeloos vergeleken met de premium auto's, had liever een optie gezien om de standaard wagens gewoon uit te zetten want die brengen het geheel wel naar beneden, rondingen zijn pixelig en hoekig en reflectie ala gt3 :/

Voor degene die het vroeg, RUF is via de occasion handel te kopen.
Zag er net eentje te koop staan.

[ Voor 6% gewijzigd door naaitsab op 25-11-2010 22:17 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Via je GT Life menu je fotoalbum induiken, driehoekje op een foto doen, exporteren naar XMB en dan kopiëren naar een USB stickje.

Omslachtig, maar volgens mij kan het niet anders?

[ Voor 17% gewijzigd door S_Chief op 25-11-2010 22:19 ]

Fotomode werkt niet fijn met G25 :( Controller 2 is niet bestuurbaar, en heb geen analoge pookjes op mijn stuur :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:21:
Fotomode werkt niet fijn met G25 :( Controller 2 is niet bestuurbaar, en heb geen analoge pookjes op mijn stuur :(
Nee klopt, 27 ook niet. Je moet dus de game starten met je controller... was in Forza ook zo (ook in de paintshop).

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
je kan ook gewoon de game normaal starten en dan je controller slot re-assignen naar slot1, zo kan je je controller en je wheel tegelijk gebruiken.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Vanavond weer 2 uurtjes gespeeld en de A license op gold gereden. Moet zeggen de laatste elf duizendste wegrijden in de schumacher ss'es was even lastig, maar uiteindelijk gelukt. Geniet er al van die licenses bij GT. Nog geen cup races gereden hier. Denk dat ik eerst voor alle licenses op goud ga.

flickr - WOT Profile - Game PC

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
SChief schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:19:
Via je GT Life menu je fotoalbum induiken, driehoekje op een foto doen, exporteren naar XMB en dan kopiëren naar een USB stickje.

Ah bedankt, ook maar eens mee stoeien.
Wussie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:26:
je kan ook gewoon de game normaal starten en dan je controller slot re-assignen naar slot1, zo kan je je controller en je wheel tegelijk gebruiken.
Dus ingame de PS knop ingedrukt houden en dan naar controller instellingen voor degene niet niet weten hoe je moet re-assignen, je kunt je stuurtje dus gewoon laten zitten.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:21
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5169/5206918539_04f0174f79_z.jpg
Mercedes C63 AMG by Rick van Overbeek, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4145/5206918211_010d18d8a5_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5006/5206919473_26a8ceabb2_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5048/5207103501_a23fd3bf1f_z.jpg
Ford Focus WRC by Rick van Overbeek, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4086/5207700814_ef8b848f38_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5007/5207103801_99b21c6474_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4130/5207699626_4887c331a6_z.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 25-11-2010 22:45 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
nogmaals de vraag. wie kan er WEL remupgrades kopen @ GT5?
Lampuhkap schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:43:
nogmaals de vraag. wie kan er WEL remupgrades kopen @ GT5?
niemand. zit er (nog) niet in.
heb er nog geen last van gehad.

heb zojuist credits filmpje gezien.
vond ik een goed moment om mn signature edition eens te openen.
damn mooi spul :D die 1:43 sls is erg strak.
heb gelijk alle stealth en chrome wagens even gedownload.
jezus die zijn mooi. wou ze niet eerder doen want vind ik een on eerlijk voordeel :P
ga weer snel verder :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Eerste korte speel sessie achter de rug. Weet meteen weer dat ik in gt toch minder goed ben dan andere racegames. Licenses B1 t/m B5 had ik al moeite mee en heeft me bijna een half uur gekost.
Daarna een korte race op LeMans met de Gallardo; yuck wat een lelijke ruitenwissers en de spray is ook een beetje overdone.
Maar die Gallardo is net zo tailhappy bij aanremmen als in het echt, voelt goed dus. Dit werkend maar ff mijn stuurtje aansluiten en verder testen.
Door de slechte graphics bij vlagen kan ik wel heen kijken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Zo, avondje socializen heb ik ook weer gehad! nu weer snel tijd om GT5 te doen. All stars cup here we come!
Daarna ben ik zeker lvl 20 (nu 19,5) en dan zal ik es effe kijken wat de Extreme menutje te bieden heeft ! :)

Battle.net tag

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
20 is max toch? Gaat enorm snel. Ben nog bij Beginner en al level 9 ofzo :S

Wel erg toffe game :) Toen ik voor het eerst mijn auto ging tunen en aanpassen in GT auto kwam er toch een glimlach op mijn gezicht. Je kunt je auto aardig aanpassen hehe.

[ Voor 53% gewijzigd door FerdiV op 25-11-2010 23:03 ]

• Brammel
  • Laatst online: 20:47
Weet er iemand wat je in de foto mode met de bewegingsensor van de sixaxis controller zou moeten kunnen? Ik beweeg hem alle kanten op, maar er gebeurt niet echt iets...
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:53:
Eerste korte speel sessie achter de rug. Weet meteen weer dat ik in gt toch minder goed ben dan andere racegames. Licenses B1 t/m B5 had ik al moeite mee en heeft me bijna een half uur gekost.
Daarna een korte race op LeMans met de Gallardo; yuck wat een lelijke ruitenwissers en de spray is ook een beetje overdone.
Maar die Gallardo is net zo tailhappy bij aanremmen als in het echt, voelt goed dus. Dit werkend maar ff mijn stuurtje aansluiten en verder testen.
mja ik moest ook erg wennen toen ik van forza naar gt5 ging.
maar ben nu wel gewoon goed erin, sommige licenses haalde ik in 1x goud.(de makkelijkere dan he :P)
over de graphics ben ik het wel beetje met je eens. maar ookal is het minder. regen is gewoon altijd beter dan niets. ik merk het nu niet eens meer. nordschleife in het donker met regen, is bizar moeilijk. dan moet je baan echt kunnen dromen, en vertrouwen hebben in je racebak :P

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Medetweakers,

is er iemand die zijn ideale instellingen geeft van GT5 i.c.m. DFGT van Logitech

ik heb het idee dat er meer uit mijn stuur te halen , het sturen,gas en rem reageert zo laat heb ik het idee

een G25 en G27 zullen vele beter zijn , als ik de reviews lees beter zijn maar moet het voorlopig hier meer doen :)

wie heeft de ultieme tip ?
Wat is dat replaydata exporteren?
Ik dacht dat ik m daarmee naar mn vids kreeg (met track cam) en dan zo via sd card naar de pc kon zetten.. Maar ik vind m nergens

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Rivanov
Zit ook nog een leuke bug in. Als je Quit Game doet. Dan start hij heel de PS3 opnieuw op! 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Mijn eerste ervaringen met Online racen :D

Eerste room was een stel Nederlanders, helaas te veel kloten dat het amper racen was. Daarna bij een paar engelsen gekomen en toen begon de fun. Suzuka, Nismo vs Zonda (ik) vs Impreza vs Supra. Je kan tijdens racen gewoon via de mic praten, spectators kunnen chatten, loopt allemaal erg vloeiend :D

Alleen lijkt het in sommige rooms iedereen de race kan starten, leuk als je net nieuw setje banden aan het testen was.

Met een paar mooie achtervolgingen (ik was snelste op rechte stuk, maar verloor enorm in de bochten en moest echt op het gas letten de bochten uit) en 2 leuke crashen, erg mooie race :D

Al verwacht ik wel 1 bonk chaos als je dit met 10 man gaat doen, iemand die zonder kleerscheuren uit de crash komt loopt dan ook enorm snel uit.

Nu nog uitvogelen hoe je meer auto's kan krijgen in Online races, steeds hetzelfde beetje auto's zijn enkel beschikbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2010 23:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mauro101
FerdiV schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:02:
20 is max toch? Gaat enorm snel. Ben nog bij Beginner en al level 9 ofzo :S

Wel erg toffe game :) Toen ik voor het eerst mijn auto ging tunen en aanpassen in GT auto kwam er toch een glimlach op mijn gezicht. Je kunt je auto aardig aanpassen hehe.
Nope 40! (tenminste, der is een trophy als je 40 haalt).

Verder de eerste race in de all-stars cup, nondejuuuuuu!! wat een ontiegelijke zware race, zelfs met een volledig getunede veyron is het lastig, en vergt al m'n concentratie! pfff! LOVE IT!

Battle.net tag

• Rivanov

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Karpertjuh schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:30:
Pff nog 1tje (B6) en dan me eerste rijbewijs op goud.. Fokking lastig met die megane.. kom 0.005 te kort// tijd voor een stuurtje want denk dat het dan makkelijker gaat..
Waar ik achter ben gekomen zet de TCS eens uit in je license (staat standaard op 5), heb nu alles op goud. zonder TCS kan je echt veel sneller rijden.

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Het is na een aantal keer proberen gelukt om de Yaris race in the beginner league te winnen met de Yaris die je krijgt bij de Sunday Cup :)

Dit gebeurde bij een eerdere poging: :P

[ Voor 26% gewijzigd door Mastasidaz op 25-11-2010 23:28 ]

Verwijderd

BMW M3 550 pk :). Trouwens ik kan er geen turbo op zetten hoe is dat nu weer mogelijk?
Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/CapeRingPeriphery_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/CapeRingPeriphery.jpg

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Ben zelf een Forza man, maar ik zou bijna een PS3 kopen voor deze game. Het ziet er wel erg vet uit. Ben stinkend jaloers... Hier zet Sony de heren van MS toch even op achterstand. Hopelijjk slaan ze met Forza4 weer terug, maar dit gaat lastig worden. Hoe is trouwens het Top Gear circuit? Kom je qua tijden een beetje in de buurt?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Net na een paar uur racen eens een tijdje zitten kijken naar de demo filmpjes die starten als je het spel 90 sec met rust laat. Er starten willekeurige races met willekeurige auto's en dat ziet er gelikt uit en best indrukwekkend. Start er net gewoon een race met klassieke Ferrari's, Jag's etc op de Nordschleife met regen en dag/nacht overgang. Dat ziet er echt zo vet uit :9~

Beetje jammer dat de overgang tussen auto en spray zo extreem pixelated is, doet echt een beetje afbreuk aan het premium gevoel.

Dus als je het spel anderhalve minuut met rust kan laten zit er nog veel meer leuks in :)

Nu weer snel verder rijden...

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

BertP schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:22:
[...]Waar ik achter ben gekomen zet de TCS eens uit in je license (staat standaard op 5), heb nu alles op goud. zonder TCS kan je echt veel sneller rijden.
Ik rij alles met 0 hulpen. Alles op 0. Is echt het snelst. En bij auto's waar je de rembalans kan aanpassen de remkracht voor verhogen en achter iets naar beneden. Dat geeft reductie van overstuur bij (bij)remmen en licht sturen. Echt fun.
Wel een beetje ziek dat je met deze auto op amateur niveau tegen golfjes en zo mag rijden.
Nissan GT-R GT500 Stealth Model
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4098/4859753578_fa60712c80_z.jpg
Erg jammer dat ie als een naaimachine / scheerapparaat klinkt. Wel al ff 339 km/u gereden ermee. En ook al gevlogen op de Cape Ring na het kombaan gedeelte.
Ga me morgen maar weer gedragen en langzamere auto's kiezen voor het amateur etc. gedeelte. Alles op een rondje zetten in 1 race is wat ongezellig. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

Misschien domme vraag maar hoe kan je met de G27 achteruit? Nu moet ik steeds wachten tot ie mij weer terug in de baan zet :')

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:46:
Misschien domme vraag maar hoe kan je met de G27 achteruit? Nu moet ik steeds wachten tot ie mij weer terug in de baan zet :')
Op de knop 'achteruit' drukken.

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Lekker hoor net 402 km per uur met de Bugatti Veyron volledig getuned :)

Wat een power!

Alleen beetje jammer dat je gelijk daarna 500.000!!! moet betalen om je carrosserie bij te laten stellen :(

• mauro101
Necros schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:53:
Lekker hoor net 402 km per uur met de Bugatti Veyron volledig getuned :)

Wat een power!

Alleen beetje jammer dat je gelijk daarna 500.000!!! moet betalen om je carrosserie bij te laten stellen :(
MOET dat ja?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Geen idee moet nog ondervinden in hoeverre je daar last van hebt.

Edit: Op gtplanet is iemand die wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan naar deze kwestie :P :

Ok, after some study I found this:

1 - The amount of driving or damage does not affect the amount of money to be paid. As soon as you have driven a car you have the option to refresh the rigidity and it will be for a fixed price.
2 - The rigidity fix of all cars bought at the dealerships will cost half the price of the car (Volvo C30, price: 42k, fix: 21k; M3 coupe, price: 92k, fix: 46k
3 - All chromeline cars can be fixed for 500 credits, probably a friendly gesture to all who bought special editions.
4 - There is no indication yet about whether or not (or at which point) the lack of body rigidity will become an issue. But you probably don't have to refresh before you've driven a few k of miles.
5 - I'm not yet sure what the price is for second hand cars, but I'm sure that's related to the price of the car aswell.

edit: I don't know how people came to think it was related to damage. I haven't found any indication of this as of yet.

[ Voor 73% gewijzigd door Necros op 26-11-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zojuist op de Nurburgring Nordschleife + GP Type V een foutloze ronde van 8.35.000 gereden met een standaard Ferrari 458 Italia.

Ik wilde vooral een net rondje maken om een filmpje op te nemen, en ik kan je vertellen het kost heel wat concentratie om dat 26 km lang te doen (deel GP circuit en hele Nordschleife).

Nu vraag ik me af waneer de volledige 24 uur lay-out komt (complete GP circuit + hele Nordschleife).

Echt bizar hoe vet het is om te rijden met cockpit view. De trillingen etc komen echt overeen met het echte racen. Ik heb voor de gein eens de Lamborghini Gallardo getest en die reageerde en reed precies zoals in het echt (heb ik pas geleden mee op Zandvoort geraced, dus zit nog vers in het geheugen).

Al met al valt het spel mij nu mee, waarschijnlijk omdat ik de teleurstellingen vooraf had.

Wel vind ik het zeer spijtig dat je je savegame niet kan backuppen. Mocht het namelijk gebeuren dat je alles verliest dan MOET je alles weer opnieuw doen, anders zit je met een spel waar de helft niet unlocked is (na een jaartje doe je meestal alleen online met de vergaarde auto's en tracks). Ook mis ik meer historische circuits, met Spa bovenaan. Tot slot: het is nogal vreemd dat ik in de regen met zachte slicks meer grip heb dan regenbanden. Dat is denk ik een bug.

PS: weet iemand hoe het zit met pitstops? Want als ik de pits in rijd dan doet hij altijd een drive through. Ook merk ik nogal weinig van bandenslijtage (bandentemperatuur is WEL duidelijk goed verwerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Ok, zelfs met de Veyron wordt ik er finaal eruit gereden in de All-stars classe.
Kom je in de eerste bocht niet als eerste eruit, en kun je de rest een foutloze race EN de auto's achter je tegenhouden. Dan win je het gewoon niet. Hoe snel ik ook reed, ik verloor nog 3-4 secondes PER ronde, op Nordschleife zelfs met 35 sec achterstand. En mijn tijd was 7.04.xxx

Maar wat heerlijk was dat! haha

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo kreeg net bijna een hart aanval.
was aan het gamen ineens klap, lamp ging half uit en weer aan, en ps3 was uit.
zo ik spacde hem gek!!!!! dus ik rustig ps3 weer opstarten, kreeg ik berichtje ps3 niet goed afgesloten, ik zo van ja duh ;) maare ik was bang dat mn savegame foetsie was. dus ik gelijk checken, maar alles is dr nog.
zo damn als ik alles weer kwijt was dan was ik echt nie blij(understatement!!!).

maare vind die gt4 tracks echt weer super om te doen.
zeker nu ze in (soort van) HD zijn.
echt heel tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
mauro101 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:35:
Ok, zelfs met de Veyron wordt ik er finaal eruit gereden in de All-stars classe.
Kom je in de eerste bocht niet als eerste eruit, en kun je de rest een foutloze race EN de auto's achter je tegenhouden. Dan win je het gewoon niet. Hoe snel ik ook reed, ik verloor nog 3-4 secondes PER ronde, op Nordschleife zelfs met 35 sec achterstand. En mijn tijd was 7.04.xxx

Maar wat heerlijk was dat! haha
De Veyron is dan ook een auto die vooral heel hard rechtuit kan. Probeer eens een andere auto die speciaal is gericht op het bochtenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
FerdiV schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:02:
Klopt, heb (traditiegetrouw) mijn eerste wagentje bewaard en lekker getuned, ik race nu zo af en toe eens in een azuur blauwe oude mini met 200 km/u... Echt kicken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SChief schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:19:

Op je PS3 staat een foto-applicatie waarmee je direct je foto's kan uploaden naar Picasa en/of Facebook.
http://picasaweb.google.com/jjstok/DropBox (Helaas wel behoorlijke compressie als ik het zo zie).

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 26-11-2010 00:49 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

BertP schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:22:
[...]

Waar ik achter ben gekomen zet de TCS eens uit in je license (staat standaard op 5), heb nu alles op goud. zonder TCS kan je echt veel sneller rijden.
Ik heb het eerder gemerkt met die instelling boven ABS (ben ff vergeten hoe het heet). Die heb ik uitstaan en TCS op 3. Nu merk je dus dat je net wat meer gas kunt geven in en uit de bochten, wat werd tegengehouden door die instelling.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

GT5 Bevat geen CLS. Dat zou de enige reden zijn dat ik GT5 zou willen. :| Toch maar racen in de CL65 AMG met Forza3. Vindt het echt jammer van SONY. :X

Afbeeldingslocatie: http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/gfx/word/79966281.jpg

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59
BugBoy schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:38:
Ben zelf een Forza man, maar ik zou bijna een PS3 kopen voor deze game. Het ziet er wel erg vet uit. Ben stinkend jaloers... Hier zet Sony de heren van MS toch even op achterstand. Hopelijjk slaan ze met Forza4 weer terug, maar dit gaat lastig worden. Hoe is trouwens het Top Gear circuit? Kom je qua tijden een beetje in de buurt?
Ik heb 't omgekeerde gedaan een tijdje terug :p, want gran turismo was nergens te bekennen. Vind zelf het top gear circuit tegenvallen, het is eigenlijk een soort oase van pionnen geworden en de crashes daar werken nogal op de lachspieren (auto's die gaan koprollen nadat ze de onzichtbare muur hebben geraakt enzo). Ik heb zelf nog geen tijden geprobeerd, maar ik ben ook maar een middelmatige chauffeur. Overigens ben ik het er (nog) niet mee eens dat GT beter is dan forza, ze hebben allebei hun voor en nadelen, beste zou zijn als de tuning, geluiden, car list, livery editor, online modus (al was deze in den beginne ook crap) en ai van forza gemixd wordt met de graphics, tracks en besturing/physics van GT.

[ Voor 9% gewijzigd door Bastard op 26-11-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:55:
GT5 Bevat geen CLS. Dat zou de enige reden zijn dat ik GT5 zou willen. :| Toch maar racen in de CL65 AMG met Forza3. Vindt het echt jammer van SONY. :X

[afbeelding]
uhm ja ok :S
1 auto niet en dan niet de game kopen. sja zo kan het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:53:
Kwestie van ff wennen :P

GT is wat minder fouttolerant dan andere racegames naar mijn gevoel - je moet echt vrij "net" racen om het zo maar te zeggen. Enne die licenses zijn ook gewoon rukkend kut :P

(vooral als je geen goud pakt op 6 duizendste van een seconde, zoals ik ervaren heb :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Is er eigenlijk iemand die IC license op goud heeft? Die derde wilt me maar niet lukken :x (Das met die 350Z op die scherpe haarspeld bocht). Zit er 3 tiende vanaf en heb het gevoel dat ik er amper meer uit kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan ik de standard cars in arcade mode rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Da's een beetje vreemd, je moet een standard auto eerst favoriet maken, dan kan je ze wel in arcade kiezen. Heb dit overigens gelezen, nog niet zelf getest.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Businessman007 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:40:
[...]

De Veyron is dan ook een auto die vooral heel hard rechtuit kan. Probeer eens een andere auto die speciaal is gericht op het bochtenwerk.
Nee daar ben ik dus ook achter! Ik ga op zoek naar een geschikte auto!

Oh, vraagje: zitten er endurance racen hierin? kan ze niet vinden! :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ethirty schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 01:22:
Da's een beetje vreemd, je moet een standard auto eerst favoriet maken, dan kan je ze wel in arcade kiezen. Heb dit overigens gelezen, nog niet zelf getest.
8)7 ok 8)7 thnx

Slaat echt nergens op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 01:22:
[...]

Nee daar ben ik dus ook achter! Ik ga op zoek naar een geschikte auto!

Oh, vraagje: zitten er endurance racen hierin? kan ze niet vinden! :(
extreme races als het goed is/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
v8power67 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 01:38:
[...]

extreme races als het goed is/
Race 1 van de 9 in Extreem is het iig niet :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:12
Gisteren gehaald en nu alle B licenses binnen en de beginner races uitgereden.
Ik vind alle negatieve commentaar erg overtrokken! Mooi ogende game, geluid vind ik prima. Ik hoor trouwens duidelijk verschil in de tunnels en daarbuiten; ook in de auto!

Punten irritatie: zaagtand schaduw, beroerd uitziend publiek. Verders TOP race simulatie!

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Is er al iemand achter hoe je de Nordschleife in Arcade / Practice mode kunt kiezen?

Lees net dat je alle de eerste twee AMG challenges op brons moet hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door MoietyMe op 26-11-2010 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Unbreukable schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:18:
Pffff nu blijkt dat de G27 inderdaad niet helemaal ondersteund is door GT5... het meeste werkt (zelfs de rev lights) maar er is niets in te stellen (buttons etc. zijn niet bruikbaar).

http://forums.logitechio....g/G27-and-GT5/td-p/517573

Anders geef ik ff bijna 300 euro uit voor een stuur speciaal voor GT5... met halve ondersteuning.
Hier dito met een sterretje ....

Lekker irritant dat niet alles te configureren valt :(
JoepW schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:47:
[...]

Op de knop 'achteruit' drukken.
Je hebt ook notie genomen van alle andere Logitech G27 problemen?
Iets met 6e versnelling dus.

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even met de driving settings option menu zitten testen, maar ik zou het graag nu weer naar default settings willen hebben. Iemand enig idee wat die zijn, of hoe ik dit kan resetten in GT5?

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 26-11-2010 10:23 . Reden: bold tags verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
krijg je voor de b spec races ook geld wat je in de a spec kunt gebruiken?

iemand een idee?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Van de blog van Thomas van Fanatec (http://www.911wheel.de/)
----------------------------------
The following wheels are fully compatible to GT5:
•911 Carrera wheel
•911 Turbo S wheel
•911 GT3 RS V2 wheel
--------------------------------------------------------------------------------
These wheels need to be upgraded to make it work:

1. 911 Turbo Wheel (Not "S")
In order to make this wheel work you need to use the new RF dongle for the 911 Turbo S wheel which is available in our weshop for 29,95 USD / Euro. (USA / EU)
All customers get the dongle for free within the extended warranty period of 2 years.
Please provide your copy of the invoice to our e-support.
If your wheel is older than 2 years we will offer you a free coupon code of 20 USD / EURO after the purchase of the dongle. Please place a regular order and leave a note in the comments field with the invoice number and date of your original PWT purchase and we will send you an email with your coupon code.

2. 911 GT3RS V1 wheel
This wheel was never advertised to be fully PS3 compatible although it works with several games. Unfortunatly this is not the case for GT5. The good news are that you can upgrade your wheel to V2 and get full PS3 compatibility, more Tuning features and even the big ClubSport shifter paddles.
You can purchase the upgrade kits in our webshop but availability is limited due to the big demand.
--------------------------------------------------------------------------------
Notes:
•You can map buttons if you choose the profile for the "Driving Force Pro"
•No need to press the trinagle button to activate the clutch
•Set the SEN to 900°. If you want to reduce the angle in order to make faster movements you should increase the Linearity value in order to keep the precise feeling around the center and avoid shaking on straights.
•It is not recommended to add artificial dead zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Dit weekend lekker racen :) 2 vraagjes:

1. Welke auto namen jullie voor die event met Japanse auto's uit 60-79 (of tot 69)? Kan er niks voor kopen geloof ik :S
2. Wanneer komt die top gear track vrij voor practice? Wil daar me auto's op testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Wacht nog steeds op mijn bestelling :/

Mensen met een PWTS en CS pedals: wat zijn jullie settings op het stuur en ingame?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Capo schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 06:48:
krijg je voor de b spec races ook geld wat je in de a spec kunt gebruiken?

iemand een idee?
Als je in de B-Spec zit en je wint een race krijg je dat er gewoon bij in de A-Spec. Hetzelfde geld voor de auto's die je dan unlockt ;)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Vind de B-spec wel echt niet leuk. Je kunt de tijd ook niet forwarden ofzo dus dan is het voor mij net zo nuttig om de races zelf te rijden, want leuker.

Wanneer komen die endurance races nu een keer? Ik mag toch hopen dat ze die er niet uit hebben gehaald...

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Maximus schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 07:48:
Vind de B-spec wel echt niet leuk. Je kunt de tijd ook niet forwarden ofzo dus dan is het voor mij net zo nuttig om de races zelf te rijden, want leuker.

Wanneer komen die endurance races nu een keer? Ik mag toch hopen dat ze die er niet uit hebben gehaald...
Ik zet meestal een B-Spec aan als ik op mijn computer even mail doe checken. Even doe chatten met vrienden via MSN etc. Verder vind ik het ook leuker om zelf te rijden. Heb er echter ook pas 2 races mee uitgereden.

Wat me gisteren trouwens op viel, bij sommige series heb je een "kampioenschap" als je daar gewoon alle races wint win je ook op de "andere/zelfde" circuits in de serie direkt de gouden beker. Kan iemand dit even bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
Oxigeon schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 07:56:
[...]

Ik zet meestal een B-Spec aan als ik op mijn computer even mail doe checken. Even doe chatten met vrienden via MSN etc. Verder vind ik het ook leuker om zelf te rijden. Heb er echter ook pas 2 races mee uitgereden.

Wat me gisteren trouwens op viel, bij sommige series heb je een "kampioenschap" als je daar gewoon alle races wint win je ook op de "andere/zelfde" circuits in de serie direkt de gouden beker. Kan iemand dit even bevestigen?
het is de championship versie van de races, dus ja, als je die doet, heb je ook meteen de races gehaald.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

FRidh schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:13:
[...]

het is de championship versie van de races, dus ja, als je die doet, heb je ook meteen de races gehaald.
Dan zou je in principe die dus het beste kunnen doen, Dan hoef je die andere ook niet nog een keer te rijden :$. Alleen moet je iets meer rondjes rijden geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Gisteravond mijzelf de hele avond met de game beziggehouden.
Licenses B en A gehaald.
Begonnen met een Honda Civic Type R '97 na meerdere races een Nissan Silvia (s15) erbij gekocht. Blijken gelijk allebei premiums te zijn(goed begin in het halve werk).
Het geluid is mijns inziens dik in orde, mijn civic klinkt na een inlaat, uitlaat en turbo upgrade een heel stuk vetter. :)
Ook voel je beter de invloed van de upgrades moet ik zeggen.

En ja de schaduwen zijn niet netjes maar tot op heden heb ik mijn daar niet erg aan gestoord.
Prologue had daar ook al last van, alleen in iets mindere mate.

Museum toevoeging heeft ook wel wat. Aan het racen zelf voegt het weinig toe, maar wel aan de totale autobeleving van GT.
Het is dat ik vandaag moet werken en daarna naarstig op zoek moet naar een set wielmoeren(tbv winterbanden/velgen) en zaterdag naar Essen ga, anders ging ik lekker het hele weekend racen.

Mijn eerste indruk van de game na één avond spelen is positief, het GT gevoel is weer terug(had het namelijk bij prologue niet echt).

EDIT: Zal ook z.s.m. wat foto's uit foto-mode posten.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 22:48

KLK

Gister een Ps3 gekocht, samen met Gran Turismo.

Nou heb ik nog een oude CRT televisie 4:3. Bij GT5 valt het me op dat de lettertjes haast niet te lezen zijn, terwijl bij andere games dit wel het geval is. GT5 is standaard in 16:9, zodat ik wel balken krijg. Nou geef ik GT5 niet de schuld, mijn TV moet toch maar eens vervangen worden, heb ik daar nu een goed smoesje voor 8)

Verder : Vette game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Weinig plaatjes en filmpjes...

Deze heb ik gisteren gekocht..
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~robu/Mustang1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~robu/Mustang2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~robu/Mustang3.jpg

Gelijk al een testrit gedaan en over de kop geslagen ;)

Foto's zijn alleen wat donker op mijn ps3/ hdtv zien ze er beter uit....

[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 26-11-2010 08:33 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff eindelijk binnen. Gelukkig ging het via pakketpost en lag hij gewoon in mijn bus!
Vanavond beginnen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wii4all schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:33:
Weinig plaatjes en filmpjes...

Deze heb ik gisteren gekocht..
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gelijk al een testrit gedaan en over de kop geslagen ;)

Foto's zijn alleen wat donker op mijn ps3/ hdtv zien ze er beter uit....
Vette bak. Zodra ik centjes heb wil ik me ook zon bak kopen. PRobleem vind ik alleen altijd dat ze bijna onbestuurbaar zijn :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:39:
[...]

Vette bak. Zodra ik centjes heb wil ik me ook zon bak kopen. PRobleem vind ik alleen altijd dat ze bijna onbestuurbaar zijn :$
Klopt daarvoor heb ik hem ook niet gekocht ;)
Gewoon omdat ik erin wilde rijden en de foto mode wilde testen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 04-04 15:45
Gisteren binnen gekregen en ben er erg over te spreken!

Omdat het mijn verjaardag was gisteren, kreeg ik een auto uit mijn geboortejaar, dus nu heb ik een mooie gestroomlijnde Nissan PAO uit '89, haha.

Ik kan nog geen goede review geven, omdat ik pas een aantal rondjes heb gereden. Jammer is wel dat je bij split-screen geen autoschade hebt, geen verschillende weertypes kunt, geen stof achter je auto hebt bij dirt ondergrond en geen camera view in je auto hebt. (Of is dit alles nog te unlocken? 8)7 )
Dit is tot zover het enige dat ik jammer vind, maar ik wil me niet te veel richten op de downisdes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb er nu een dik uur opzitten, en ben bij B10 aanbeland. (Alleen nog licenses gedaan en 1 arcade race.)
Maar volgens mij ben ik te oud voor games, heb alle B licenses tussen de 3 en de 20 keer opnieuw moeten doen, waar ik bij GT4 zeker bijna een derde van alle licenses in 1x haalde.

Verder storen de graphics me nog niet echt, maar heb dan ook nog niet echt wat gedaan en alleen nog maar premium auto's gezien.

Geluid is wel echt een minpunt, maar voor mijn vriendin een pluspunt; ze zei vanmorgen nog; "wel lekker rustig dat nieuwe spelling in tegenstelling tot die andere racespellen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Wat is halen in jouw ogen, goud of brons? :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zal wel goud zijn..

want ik ben niet zo'n racer en haal alles meestal wel in 1 keer op brons, zilver sporadisch...en goud tot nu toe alleen als beginner bij de special events (nascar/karten)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

oXygeN schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:52:
Licenses halen zou in mijn ogen al brons zijn. Met de series ga ik niet voor minder dan goud. Die licenses komen vanzelf wel een keer op goud bij mij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
oXygeN schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:52:
Ehm goud ja, sorry. Ik weiger ook verder te gaan als ik geen goud heb.
Wil eerst wel een paar series licenties hebben gehaald voor ik ga beginnen aan het racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Goh, het zou wel leuk zijn mochten ze een photomode ontwikkelen waar je foto's van je eigen oprit kon uploaden en daar de auto's opzetten :D gewoon effe een panoramaatje trekken van huis en omgeving, uploaden, mergen , dikke bak neerzetten en je vrienden doen jaw-droppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen in forza zette je dan gewoon het stuur even uit, stroomkabel uittrekken. Controller aan, die automatisch player 1 werd. Daarna batterijen even loshalen van controller en stuur weer connecten.
Unbreukable schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:24:
[...]

Nee klopt, 27 ook niet. Je moet dus de game starten met je controller... was in Forza ook zo (ook in de paintshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Hierbij mijn splinternieuwe BMW M3.
Nog niet mee gereden, meteen naar photo-modus gegaan, erg vet btw!

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/1r2dz7ih0/BMW_M3_Poort_van_Ahrweiler_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://s2.postimage.org/j25ta8pw/BMW_M3_Poort_van_Ahrweiler_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://s2.postimage.org/j2e2yz6s/BMW_M3_Poort_van_Ahrweiler_3.jpg

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Welke auto hebben jullie trouwens als eerste gekocht? Ik ben maar voor een 2e hands MX5 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
Ik ben met eem Golf 1 GTI begonnen, ondertussen 154pk sterk en best aardig verbouwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 18:38
lol? Kan je ook tweedehandse auto's halen? Nouja mijn eerste auto was een civic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 14-09 16:17
Niet zulke mooie foto's als andere op dit forum posten, maar ik plaats ze toch even :):

Standaard Civic:
Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/2484/grandvalleyeast.jpg

Iets gepimpt:
Afbeeldingslocatie: http://img813.imageshack.us/img813/7440/deepforestraceway.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img638.imageshack.us/img638/8936/deepforestraceway1.jpg

Driften in Arcade mode.
Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/1585/eigernordwandshorttrack.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1585/eigernordwandshorttrack.jpg

[ Voor 127% gewijzigd door bsmpower op 26-11-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ook hier een paarse (! :D ) Civic. 160pk op 1000 en een beetje kilo. Wil best van zijn plek. :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:24:
Niet zulke mooie foto's als andere op dit forum posten, maar ik plaats ze toch even :):

[afbeelding]
doen het (nog) niet.

bij de garage neem ik aan kun je je auto raceklaar maken zeker?

[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 26-11-2010 09:27 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Wii4all schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:27:
[...]
doen het (nog) niet.

bij de garage neem ik aan kun je je auto raceklaar maken zeker?
Sorry, was een beetje aan het kloten met de url :). Maar inmiddels werken ze :)

Hoe bedoel je race klaar maken? Je kan een auto kopen en in 2 afzonderlijke delen gaan tunen. Op 1 plek kan je alles kopen wat te maken heeft met de auto op technisch gebied zoals de motor, turbo, uitlaat etc. In een ander gedeelte kan je kiezen voor andere velgen, spoilers en bodykit. Net voor de race kan je je auto nog tunen. Dus als je eerder een nieuwe vering hebt gekocht, dan kan je deze voor de race aanpassen in hoogte, chamber, etc.

[ Voor 43% gewijzigd door bsmpower op 26-11-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die eerste foto van dat driften vind ik eerlijk gezegd toch wel behoorlijk bruut :). Heb gisteren even de simpele achievements gehaald. Wil me vanmiddag/vanavond na mijn werk weer gaan inleven op het racen zelf. Nog wat licenses halen zodat ik daar de eerste tijd niet meer naar om hoef te kijken. Daarna nog wat series rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Raceklaar maken bedoel ik mee interieur eruit etc, eigenlijk dus racewagen maken ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb eergisteren een of andere yaris gekregen of gekocht om aan die Yaris race mee te doen. Ik heb daar voor wel 150k ingestoken maar dat ding is eigenlijk nog steeds niet vooruit te branden :$. Probleem is dat ik totaal geen verstand heb van tunen van auto's en het kopen van die upgrades.

Nu is mijn vraag eigenlijk. Welke onderdelen zorgen ervoor dat een auto sneller wordt etc? Ik dacht maak mijn wagen even lekker snel, maar op het rechte stuk komen ze me allemaal voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Wii4all schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:38:
Raceklaar maken bedoel ik mee interieur eruit etc, eigenlijk dus racewagen maken ;)
Je hebt de opties om je auto lichter te maken (in 3 stappen) en, als je genoeg geld hebt, een race bodykit te installeren. Of het interieur ook echt veranderd weet ik niet? Daarbij dus talloze opties qua verbetering van je: motor, turbo, assen, uitlaat, vering, etc.. Genoeg om van je standaard auto een race monster te maken ;)...!

[ Voor 17% gewijzigd door bsmpower op 26-11-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Oxigeon schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:42:
Ik heb eergisteren een of andere yaris gekregen of gekocht om aan die Yaris race mee te doen. Ik heb daar voor wel 150k ingestoken maar dat ding is eigenlijk nog steeds niet vooruit te branden :$. Probleem is dat ik totaal geen verstand heb van tunen van auto's en het kopen van die upgrades.

Nu is mijn vraag eigenlijk. Welke onderdelen zorgen ervoor dat een auto sneller wordt etc? Ik dacht maak mijn wagen even lekker snel, maar op het rechte stuk komen ze me allemaal voorbij.
Ik weet nog niet wat er in GT5 allemaal mogelijk is, maar het eerste dat ik normaal doe is de auto lichter maken (interieur etc strippen) en andere banden eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik zie dat bij een hoop sturen zowel PC als PS3 wordt aangegeven als systeem.
Is het mogelijk dat mijn pc stuur ook werkt op de ps3?
Gaat om de Logitech formula Force EX.

Ik lees op I-net dat er wel mensen zijn die het met GRID en dergelijke laten werken. Iemand ervaring met GT5 en dit stuur?

Scheelt weer 100 euro en het is verder een aardig stuurtje.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Phusebox schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:43:
[...]
Ik weet nog niet wat er in GT5 allemaal mogelijk is, maar het eerste dat ik normaal doe is de auto lichter maken (interieur etc strippen) en andere banden eronder.
In ieder geval niet al je geld in 1 onderdeel stoppen. Dus op elke gebied een update kopen zodat je meer PK's hebt en je auto lichter wordt zoals hierboven wordt gezegd. Daarbij kan je handmatig je versnellingsoverbrenging wijzigen (instellingen net voor je de race begint) waardoor je bv een hogere topsnelheid krijgt, of indien gewenst hogere acceleratie ipv topsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 04-04 15:45
Oxigeon schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:42:

Volgens mij kun je ook een standaard pakket kopen, waarin het meeste al voor je is aangepast en de verschillende te tunen onderdelen vervangen zijn. Staat bij de garage helemaal rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:45:
[...]

In ieder geval niet al je geld in 1 onderdeel stoppen. Dus op elke gebied een update kopen zodat je meer PK's hebt en je auto lichter wordt zoals hierboven wordt gezegd. Daarbij kan je handmatig je versnellingsoverbrenging wijzigen (instellingen net voor je de race begint) waardoor je bv een hogere topsnelheid krijgt, of indien gewenst hogere acceleratie ipv topsnelheid.
Gear ratio's aanpassen niet voor elke auto toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik was even aan het kijken naar de dure auto's in de shop, maar what the hell zeg: 10 miljoen en meer!
Hoe ik dat bij elkaar moet gaan harken is beyond me...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:47:
[...]
Gear ratio's aanpassen niet voor elke auto toch?
Weet ik niet zeker maar ik vermoed wel bij auto's waarbij je de versnellingsbak kan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Spierincx schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:47:
[...]

Volgens mij kun je ook een standaard pakket kopen, waarin het meeste al voor je is aangepast en de verschillende te tunen onderdelen vervangen zijn. Staat bij de garage helemaal rechts.
Dan zal ik dat vanavond eens eventjes uitzoeken :). Als ik eenmaal online ga racen ga ik zo lang aan een auto klooien tot ik rete snel ben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Phusebox schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:48:
Heb er nu een dik uur opzitten, en ben bij B10 aanbeland. (Alleen nog licenses gedaan en 1 arcade race.)
Maar volgens mij ben ik te oud voor games, heb alle B licenses tussen de 3 en de 20 keer opnieuw moeten doen, .....
Ach wat is oud. Ik zit met 50ste gewoon lekker te rijden met m'n racesims en kom aardig mee. Dus niet zeuren doorrije ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, eindelijk de tijd om een beetje mijn eerste indruk te geven (internetkabel is niet uit de PS3 geweest haha).

Als eerste de positieve punten in mijn ogen:
-De rijbewijzen: Lekker uitdagend weer, zitten een aantal pittige bij (eerste rijbewijs op goud was echter niet zo heel moeilijk, als is het wel naadje als je .008 boven de tijd zit bij je eerste poging)
-De banen: Grafisch vallen de banen me zeker niet tegen. Poppetjes let ik niet op want die ga ik te snel voorbij. Grootste plus: Cape Ring!! Wat een geweldige baan! _/-\o_
-De menu's: lekker overzichtelijk. Leuk dat je voortgang van vrienden kan checken.
-De Tuning mogelijkheden: Nog niet geprobeerd, maar er kan een hoop zag ik.
-De Handling: Je voelt echt wat voor auto je onder je kont hebt en hoever je ermee kunt gaan.
-De challenges: Leuk alternatief voor de Drving Missions van GT4. En uitdagend!
-Weerseffecten: Oke, de regen is wat statisch maar het zicht, de handling en de spray zijn zeker erg mooi.
-Dag/nacht: Mooi, wel moeilijk als je de baan niet kent haha
-Trophies: Ik hou van trophies, dus voor mij weer genoeg te doen.
-Het geluid: Tip Neem de Zonda in Arcade mode, ga racen in Japan op dat rechte circuit met die lange tunnels. In de tunnel je geluid vol open en de view achter (!) de auto... _/-\o_

Minpunten:
-De AI: Zwaar ruk. Period. (als voorbeeld de busjes challenge of de FR races, jij raakt hun en je staat andersom, hun raken jou en je staat andersom...)
-De Standaard wagens: Sorry maar dat kan echt niet hoe slecht die zijn. En dan zie ik 'm alleen bij het aftellen naar de start.
-Laadtijden: Discussiepunt, maar gisteren ruim 3 minuten moeten wachten om terug te keren naar mijn "huis" pagina... sporadisch overigens, verder gaat het laden "als vanouds".
-Arcade mode: En dan bedoel ik de auto keus, ik wil mijn auto's van carriere ook in arcade kunnen gebruiken. Kan uiteraard wel in Gt modus bij oefenen.
-Replay na een splitscreen race?

"Frustratie" 1 kwam gisteren: de challenge met de busjes op het Top Gear track... man wat irritant. Eerste bocht smijten met dat ding en 'm verder gewoon overal tussen proppen. "Gebruik maken van de omgeving" (lees: tegenstanders) noem ik dat. uiteindelijk wel gehaald natuurlijk :*) Toen de Lotus geprobeerd, maar die is niet onder controle te houden, dus maar gestopt daarmee.

FTO '97 gekocht om te beginnen (beetje raar dat ik een auto MOET kopen als ik aan de rijbewijzen begin :? )
Nu een Lambo Diablo en een Mazda 6 Touring Car gekocht. Jammer genoeg allebei standaard. Die Mazda rijdt echt super _/-\o_

Al met al is het wat ik er van verwacht had (een typische GT game), alleen valt ie me grafisch wat tegen. Zeker gezien alle filmpjes die van tevoren uit zijn gebracht.
Ik ga er een hoop fun aan beleven! :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.