• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Zou wel leuk zijn als J. Clarckson himself commentaar zou geven bij de Top Gear track :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Zou wel leuk zijn als ze daadwerkelijk "The Stig"-challenges er in hadden gedaan en niet drie lamlendige races.

PhD i.o.

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Wie weet wat het verschil is tussen de Rennsport wheelstand en de Wheelstand pro? en welke dan eventueel beter is?

psn: Arco1981

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Heeft iemand al de Extreem sectie vrijgespeeld? (lvl20). Zit nu op halverwege lvl 18. Ga nu AMG gevorderden doen, hopenlijk schiet ik daar tot 19 en met een paar race's daarna op 20!:D

Battle.net tag

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Karpertjuh schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:19:
Wie weet wat het verschil is tussen de Rennsport wheelstand en de Wheelstand pro? en welke dan eventueel beter is?
Mijn indruk, niet uit ervaring.

Zijn deze beide bijna gelijk aan elkaar. Alleen moet je even kijken naar de extra's die je nodig hebt en de verzendkosten. Daarnaast is ook de pen waarmee de verticale stang wordt vastgezet verschillend, niet geheel onbelangrijk als je wilt heel-en-toe'en. Allebei goed stabiel en voorgeboord voor bepaalde sturen. Voordeel van de rennsport is de bijgeleverde pedal stop en shifter adapter voor fanatec shifters.

Kijk even welke voor jou het goedkoopst is inclusief de accessoires die je nodig hebt. Let ook op met de verzendkosten, die lopen aardig in de papieren bij de Wheelstand als ik me niet vergis. In mijn geval (omdat ik al fanatec heb) ga ik zodra het geld er is voor de rennsport.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Helaas is de Fanatec Porsche Turbo S niet meer verkrijgbaar, ik heb er een tijdje naar zitten kijken, toen ik het geld kon missen, echt letterlijk op de dag af, was ie uitverkocht :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Nog een belangrijk voordeel van de Fanatec sturen is dat je heel veel settings op het stuur zelf kunt aanpassen. Rotation, deadzone, shock effects, spring settings, drift mode etc. etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Sander H op 25-11-2010 12:34 ]

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
Karpertjuh schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:19:
Je kan de Wheelstand Pro naar voor en achter zetten en de Rennsport niet. Ik heb zelf de Wheelstand Pro en deze werkt erg eenvoudig met een soort clip die je op en dicht kan doen. Dus Wheelstand voor de bank zetten, clip open, stand naar je toe trekken, clip dicht en je bent klaar! Zelfde voor inklappen, clip open, stand helemaal naar beneden kantelen, clip dicht en klaar om weg te zetten. De Rennsport stand werkt met draaiknoppen zo te zien. Verder heeft de Wheelstand Pro wel uitsparen maar die worden iig niet gebruikt icm de Driving Force GT. De DFGT zet je vast met de schroeven op het stuur zelf (net zoals je hem vast maakt op een bureau. Tot slot is de Wheelstand Pro ook nog goedkoper. Dus als je een Logitech stuur hebt dan zou ik gaan voor de Wheelstand Pro. Voor een Fanatac stuur zal de Rennsport stand waarschijnlijk beter voldoen?

p.s. Wheelstand Pro is 109,- INCL. verzending (voor de DFGT. Voor de G25 en G27 iets duurder ivm schakelbak)!

[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 25-11-2010 12:36 ]

• Gizzy
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:33:
Helaas is de Fanatec Porsche Turbo S niet meer verkrijgbaar, ik heb er een tijdje naar zitten kijken, toen ik het geld kon missen, echt letterlijk op de dag af, was ie uitverkocht :(
Als je geen 360 hebt, heb je ook genoeg aan de Carrera. Das echt een koopje voor dat geld. Apart dan lekker de CSP erbij.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:26
Rennsport Wheelstand zou mijn voorkeur genieten puur omdat (als het goed is) alle stuurwieltjes op dat ene ding passen. Bij de Wheelstand Pro moet je hem specifiek voor 1 type stuur halen (fanatec stuurtjes en G25/27 stuurtjes apart naast geloof ik de standaard logitech stuurtjes). Mocht je dus ook in de toekomst je stuurtje willen upgraden/veranderen moet je ook meteen een nieuwe bevestigingsplank in het geval van de Wheelstand Pro. Enige nadeel dat ik zie van de Rennsport Wheelstand is dat die op de site staat voor "vanaf eind december leverbaar" XD

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

heeft iemand anders ook al ondervonden dat de murcielago wordt gezien als een hatchback?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• Phusebox
bsmpower schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:34:
[...]

Je kan de Wheelstand Pro naar voor en achter zetten en de Rennsport niet. Ik heb zelf de Wheelstand Pro en deze werkt erg eenvoudig met een soort clip die je op en dicht kan doen. Dus Wheelstand voor de bank zetten, clip open, stand naar je toe trekken, clip dicht en je bent klaar! Zelfde voor inklappen, clip open, stand helemaal naar beneden kantelen, clip dicht en klaar om weg te zetten. De Rennsport stand werkt met draaiknoppen zo te zien. Verder heeft de Wheelstand Pro wel uitsparen maar die worden iig niet gebruikt icm de Driving Force GT. De DFGT zet je vast met de schroeven op het stuur zelf (net zoals je hem vast maakt op een bureau. Tot slot is de Wheelstand Pro ook nog goedkoper. Dus als je een Logitech stuur hebt dan zou ik gaan voor de Wheelstand Pro. Voor een Fanatac stuur zal de Rennsport stand waarschijnlijk beter voldoen?
Nadeel van de wheelstand pro is dat je niet echt makkelijk aan die klem komt als je erachter zit. Daarnaast is de afwerking niet echt super, heb al 3x echt een flinke snee opgelopen door ergens met mijn hand/arm langs te schaven.
Gizzy schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:39:
[...]

Als je geen 360 hebt, heb je ook genoeg aan de Carrera. Das echt een koopje voor dat geld. Apart dan lekker de CSP erbij.
Dat is het hem juist, ik wilde 1 stuur voor alle systemen, maar dat zit er voorlopig niet meer in. Denk ook niet dat Fanatec nog zoiets gaat produceren.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 25-11-2010 12:44 ]

• bsmpower
AppieNL schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:40:
...Mocht je dus ook in de toekomst je stuurtje willen upgraden/veranderen moet je ook meteen een nieuwe bevestigingsplank in het geval van de Wheelstand Pro.
Ligt ook een beetje aan de bevestiging van het stuurtje. Zoals ik zei gebruikt mijn DFGT alleen de klemmen van het stuur zelf. Dus als er een nieuw stuurtje komt dan kan deze best passen op de Wheelstand Pro (als de ruimte tussen de klemmen maar niet groter is als de breedte van de plaat van de stand.
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:43:
Nadeel van de wheelstand pro is dat je niet echt makkelijk aan die klem komt als je erachter zit. Daarnaast is de afwerking niet echt super, heb al 3x echt een flinke snee opgelopen door ergens met mijn hand/arm langs te schaven.
De knop op de Rennsport stand zit op dezelfde hoogte als de klem van de Wheelstand Pro. Dus dat maakt in dit geval weinig uit? Daarbij, gelukkig, nog geen problemen gehad met scherpe randen?

Daarbij lijkt de Rennsport wat breder (en daar stabieler?)

[ Voor 34% gewijzigd door bsmpower op 25-11-2010 12:47 ]

heb net mn camaro hellemaal lopen tunen(bijna 700 pk :D) maar zie ik het tuning gedeelte dat je de versnellingsbak niet per versnelling kan aanpassen, alleen de topsnelheid. en dus daarmee elke versnelling. :S das wel een gemis, zeker met auto's met veel vermogen, dan kun je met optrekken wel een lange eerste versnelling gebruiken, en dan de rest wat korter. zal wel gepatched worden, want de knopjes voor elke versnelling zitten er wel maar zijn grijs. :S

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• AppieNL
bsmpower schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:43:
[...]

Ligt ook een beetje aan de bevestiging van het stuurtje. Zoals ik zei gebruikt mijn DFGT alleen de klemmen van het stuur zelf. Dus als er een nieuw stuurtje komt dan kan deze best passen op de Wheelstand Pro (als de ruimte tussen de klemmen maar niet groter is als de breedte van de plaat van de stand.
Ja, ik snap het verschil ook niet echt, behalve dat stukje voor de schakelbak van G25/27 en fanatec stuurtjes. Dus waarom ze dat onderscheid maken op hun site snap ik niet. De rest zou gewoon moeten passen lijkt me op een plank met die klemmen of schroeven.

[ Voor 45% gewijzigd door AppieNL op 25-11-2010 12:47 ]

• bsmpower
AppieNL schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:46:
[...]
Ja, ik snap het verschil ook niet echt, behalve dat stukje voor de schakelbak van G25/27 en fanatec stuurtjes. Dus waarom ze dat onderscheid maken op hun site snap ik niet. De rest zou gewoon moeten passen lijkt me op een planken met die klemmen of schroeven.
Ik las ergens dat de dikte van de stangen voor de G25/G27 stand is dikker zijn ivm het grotere gewicht?
Mensen met een Sig Edition, al iets gevonden over die GT5 SLS AMG Challenge? 2 boekjes met codes (chrome & stealth), maar geen informatie over de challenge waar je mee zou kunnen doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik zit er ook over te twijfelen om een stuurtje + GT5 aan te schaffen maar ik heb in het verleden een stuurtje gehad voor de ps1 (ja ik weet het tijdje geleden).. en nou moet ik zeggen dat dit niet erg vlekkeloos werkte.. als je bijvoorbeeld naar links stuurde duurde het vaak erg lang totdat de auto reageerde...

dus mijn vraag is dan ook is dit tegenwoordig niet meer en is het aanschaffen van bijvoorbeeld een G27 of een ander stuur de moeite waard? dus is de beleving echt alsof je in een echte auto stuurt??

tevens lijkt mij een stoel+stuur ook wel erg gaaf.. maar heb al gezien dat de prijsklasses daar erg uiteenlopen, wat is volgens jullie een goeie optie daarin?

• Phusebox
bsmpower schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:43:
[...]

[...]

De knop op de Rennsport stand zit op dezelfde hoogte als de klem van de Wheelstand Pro. Dus dat maakt in dit geval weinig uit? Daarbij, gelukkig, nog geen problemen gehad met scherpe randen?

Daarbij lijkt de Rennsport wat breder (en daar stabieler?)
Ok wist niet hoe het met de Rennsport zat, heb alleen de Wheelstand Pro.
Het ding doet zijn werk, maar het had net ff wat beter afgewerkt kunnen zijn. Die klemmen zijn ook al redelijk versleten na 2 maanden gebruik, maar die zijn vast wel op een of andere manier weer strakker te draaien.

• bsmpower
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:52:
[...]
Die klemmen zijn ook al redelijk versleten na 2 maanden gebruik, maar die zijn vast wel op een of andere manier weer strakker te draaien.
Er zit een schroef set (inbus en nog iets) bij waarbij je alles weer kunt aandraaien!

• Gizzy
[...]
[...]
Dat is het hem juist, ik wilde 1 stuur voor alle systemen, maar dat zit er voorlopig niet meer in. Denk ook niet dat Fanatec nog zoiets gaat produceren.
Als je even thomas' zijn blog checkt, kan je zien dat er wel een stuur gaat komen voor alle systemen. De vraag is enorm. Maar dat zal nog even duren, zover ik weet. Daarnaast een turbo s is soms nog te vinden op ebay. Tijdje geleden zelf nog gekocht icm met de csp pedalen. Heb toen de pwts met mijn carrera pedalen weer weggedaan. Ik ga toch alleen serieus racen op de ps3 en de pc. Op de 360 zou ik gek worden van het gebash bij Forza3.

• BiLo

BiLo

SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:51:
Mensen met een Sig Edition, al iets gevonden over die GT5 SLS AMG Challenge? 2 boekjes met codes (chrome & stealth), maar geen informatie over de challenge waar je mee zou kunnen doen.
Je weet dat die challenge niet voor inwoners van NL is?

• Necros
  • Laatst online: 30-01 20:13
DylanE schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:42:
heeft iemand anders ook al ondervonden dat de murcielago wordt gezien als een hatchback?
Ja, ik heb de hatchback race/kampioenschap gedaan met mijn Murcielago LP640 getuned (ong. 860 pk) :P

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Gizzy schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:33:
[...]

Ik vond de 207gti bocht in Tsukuba ook het lastigst. Moet zeggen het is wel een van mijn favo bochten met RWD die bocht daaro. Vooral in een race is die bocht op zoveel manieren te nemen om toch goed achter een concurrent uit te komen. IIG die vond ik het lastigst. Bij de B2 moet je op het laatst niet de ideale lijn volgen maar rechtdoor rijden aan het einde van de bocht, scheelt bijna een tiende. Bij B6 is het belangrijk om je apex eigenlijk net na de punt van de bocht te hebben. Dus rechterband over de curbstones krijgen op het moment dat de curbs terug naar rechts beginnen te lopen.
Thanks voor de tips! :)

Verwijderd

Damn, ik ook toch echt dat mijn Rennsport Wheelstand snel verzonden wordt. Zou tot eind van deze maand duren voordat hij weer voorradig zou zijn bij Fanatec. Tot die tijd maar met de controller spelen. Zijn er meer mensen die er op wachten?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 13:03 ]

• AppieNL
Van wat ik begreep uit het unboxing filmpje op youtube zit het kaartje voor die SLS AMG competitie in de portomonnee, maar je kan er in Nederland niet aan meedoen. Dus of ze hebben er niet in gedaan in de Benelux versie (wtf?!) of als die er in zit, hoop ik dat je vrienden hebt in Duitsland of zo, waar je dan via hun mee kan doen =D

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
De GT5 SLS AMG Challenge is er niet voor ons! Alleen voor ee paar landen in Europa, maar niet voor NL en BE in iedergeval. Er zal over niet al te lange tijd ook een nieuwe GT Academy worden aangekondigd, hopelijk mogen we daar dan wel weer aan deelnemen!

Ik heb trouwens maar 1 boekje kunnen vinden met codes voor de stealth... waar zit het boekje verstopt voor de chrome dan?

edit: doh net hierboven al gepost 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Djie op 25-11-2010 13:08 ]

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
[...]

[...]

Dat stuurtje komt er wel. Er is een nieuw stuurtje aangekondigd, geen details prijs gegeven helaas, die voor alle platforms gaat werken. Mocht ik meer horen dan laat ik het je weten :)
Djie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:07:
Ik heb trouwens maar 1 boekje kunnen vinden met codes voor de stealth... waar zit het boekje verstopt voor de chrome dan?
1 zit bij je game zelf, de ander zat onder mijn Apex boek. Die boekjes zien er identiek uit, dus goed opletten :P

Beetje jammer dat het dus geen Benelux is, mischien komt er wel compensatie (rondje Assen/Zandvoort? :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Even een snelle vraag, klopt het dat er nog geen review van tweakers is over GT5? Want ik kan hem niet vinden.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02

HenkS

Da_king alias HenkS

wel artikel over performance GT5 door online drukte:
nieuws: Performance Gran Turismo 5 lijdt onder onlinedrukte

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
bijna hetzelfde...
ElmarNieser schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:29:
Even een snelle vraag, klopt het dat er nog geen review van tweakers is over GT5? Want ik kan hem niet vinden.
Nu de meeste games worden getest op de Xbox, ben ik benieuwd :P

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vermoed zelfs dat het puur marketing is dat de servers het in het begin begeven. Er is geen reclame zo goedkoop als dit soort nieuwsberichten...
ik heb nergens meer last van :P heb niet mn netwerk kabel eruit ofzo, en hij hangt nooit meer in menu's.
heb net btw een ft-86 concept in het mat zwart gewonnen, heb er goude velgen onder (HMMMMMMMM lekku)
heb net met mn camaro een supercar race gewonnen tegen enzo en ford gt enz.
was dikke race, maar won wel erg makkelijk. nou is mn camaro ook wel gewoon erg bizar snel.
heb er slicks onder gehangen, en man o man wat een verschil met sport bandjes :P

• mauro101
Polyphony Cup met de veyron doen! :D

Battle.net tag

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
bsmpower schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:34:
[...]

p.s. Wheelstand Pro is 109,- INCL. verzending (voor de DFGT. Voor de G25 en G27 iets duurder ivm schakelbak)!
Is dat echt zo dat je de Rennsport niet naar voren kan zetten? Dat zou dan betekenen dat je je stuurtje nooit boven je bank kan krijgen dus ook niet in chill stand op de bank kunt racen..
Is er iemand die de Rennsport heeft en dit kan bevestigen? Als ik naar het plaatje kijk zou je zeggen dat je de onderste knop los draait en de stang naar je toe kan trekken zover je maar wilt..

psn: Arco1981

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ben nu na twee dagen spelen wel positief geworden en ik neem de minpuntjes graag voor lief.

Heb een Lancer Evolution X met 500+ pk en verder alles wat eronder kan. Auto kost rond de 50.000 en er zit voor 300.000 onderdelen in :p

(jammer alleen dat hij wat "gabber" auto op me over komt door de vleugel enz.)

Ben nu hard aan het sparen voor een echt vette bak. Lexus LF-A

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 25-11-2010 14:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Lancer, staat volgende op mijn lijst :D
Eerst mijn Civic helemaal afpimpen :P

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Gewoon je eigen uitloggen helpt ook tegen de trage menu ingame.

Nu alleen maar 1 auto aangeschaft in het begin, verder niks. Ik wacht wel als het echt nodig is voor een bepaalde track/event.

chromeline cars kun je ook upgraden.

[ Voor 57% gewijzigd door Bullus op 25-11-2010 14:07 ]

|2600k|Asus 290|

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02

HenkS

Da_king alias HenkS

als je niet-online hoeft te zijn tijdens single-player, waarom zoekt het spel dan steeds naar een internet connectie?

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
2 lancer evo's hier :) een 6 RS 499pk ( stalen velgen , auto wit) en een nieuwe evo 6 TME gekocht en gekieteld. Win je veel races mee :P

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 18:39
HenkS schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:05:
als je niet-online hoeft te zijn tijdens single-player, waarom zoekt het spel dan steeds naar een internet connectie?
was bij GT5P zo dat je tijden online werden bijgehouden, dus ook single player kon daar overweg met internet.

Misschien is het zo dat er zo veel (nieuwe) rondetijden worden doorgestuurd naar de grote Sony DB dat deze het even niet kan verwerken? En nu iedereen wel zn snelste tijden gepusht heeft het beter gaat?

(vond het zelf heel logisch klinken, maar nog steeds beetje jammer)

• mauro101
En op hoeveel auto's zitten jullie op het moment? ik heb er nu ongeveer een 25 :P

Battle.net tag

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mauro101 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:10:
En op hoeveel auto's zitten jullie op het moment? ik heb er nu ongeveer een 25 :P
eentje een 2e hands bak die ik met mn startkapitaal heb gekocht ;)

Ben nog met de basis auto controle onderdelen bezig remmen/bochten moet er nog 5....

Burp

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Shiver23 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:29:
Iemand dit al geprobeerd? (actie vanaf 3:20) Met een Fiat 500 op Eiger rally circuit.
[video]
Haha lachen, dat probleem had je in GT4 ook als je met de 1886 Benz Patent Motorwagen (1pk :p) op de Nordschleife ging rijden. Er zijn ook echt mensen die een hele techniek hebben ontwikkeld om toch de hellingen op te komen (zigzaggend enzo) en de snelste tijd zit echt op 4 uur ofzo haha...
HenkS schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:05:
Als ik de hub bekijk, en initiele instellingen, denk ik dat er ook een soort van online 'bezoekpagina' bestaat. Wat je nu aan het doen ben, welke achievements je hebt gehaald etc, denk dat dat gedeelte continue internet verbinding zoekt (waar je ook welkomsbericht enzo kan neerzetten)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Net nog even een uurtje gespeeld en unlike gisternacht was het menu gewoon zoals het zou moeten zijn. Ofwel zijn de problemen enigszins opgelost of het is "nu" gewoon een wat rustigere tijd globaal gezien, geen idee :)

Nickname does not reflect reality

zo een nieuwe aanwinst :
challenger 1970 racing modified :D koste me kleine 250000 maar heb je wel wat.
wat er verandert : je krijgt sidepipes. interieur is race like. race livery en andere velgen.
hij wordt heel stuk lichter, en bredere voor en achter banden.

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/Ahrweiler-Stadsplein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/Ahrweiler-Stadsplein_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/Ahrweiler-Stadsplein_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/Ahrweiler-Straat.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 25-11-2010 14:27 ]

• Brad Pitt
  • Nu online
v8power67 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:26:
zo een nieuwe aanwinst :
challenger 1970 racing modified :D
Wat... een... vette... bak!!!! _/-\o_ Wil meteen weer naar huis als ik dit zie. Werk is teh suxx0rz! :(

Verwijderd

Zooo... Net GT5 gekocht, zit nu ongeduldig te wachten op de installatie..

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Vette bak zeg! :D

Damn die Photo Mode is toch wel cool zo als je alles met elkaar kan delen! :9 Vanavond ook maar eens mee spelen! :D

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Brad Pitt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:31:
[...]

Wat... een... vette... bak!!!! _/-\o_ Wil meteen weer naar huis als ik dit zie. Werk is teh suxx0rz! :(
Heh bah, een playseat, PS3 en GT5 op werk hier :D

\o/

heb er net mee gereden (had ik nog nie gedaan heh :P) maar is gaaf man verschil tussen racing modification en standaard is erg groot.
sowieso wordt ie hellemaal leeg gemaakt, en scheelt snel 2-300 kilo :D
nu even slicks kopen ervoor en een dif, want 1 wiel gaat constant spinnen :P

Verwijderd

Ik kan gewoon niet wachten tot het 17:00u is, dan ren ik naar de auto en vlam ik naar huis. Heb echt zin om GT5 weer te spelen! Gisteren van 20:30 to 00:30 bezig geweest en ben echt gelijk weer verslaafd.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Vanmiddag de MM in gelopen, alleen maar standaard versies, even een rondje gelopen. Kom ik terug staan er opeens zes Collector's Editions, die men toch nog binnengehad had vandaag. Ik heb er maar één meegenomen, ik weet alleen niet of dit de € 20,00 meer rechtvaardigd, ik kan hem nog terugbrengen hij zit nog in seal.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
v8power67 : erg bruut!

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• BertP
  • Laatst online: 13-09 20:22
oXygeN schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:39:
[...]

LUL! }:O

/jaloers!!

Ik moet ook nog de GTI 207 license op goud halen, zit er 6 duizendste vanaf :\

Voor de rest vind ik het echt dik maar heb nog weinig tijd gehad om het te spelen. Speel het overigens met een DFGT, nu nog zonder wheelstand maar die is onderweg. Heb nu een corolla levin uit 93 oid met 250 pk, binnenkort lekker verder uitbouwen en meer licenses halen.

Ik vermaak me wel :D

De FFB bij rally in arcade vond ik wel vrij heftig trouwens :)

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 18:39
Jumpman schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:41:
Vanmiddag de MM in gelopen, alleen maar standaard versies, even een rondje gelopen. Kom ik terug staan er opeens zes Collector's Editions, die men toch nog binnengehad had vandaag. Ik heb er maar één meegenomen, ik weet alleen niet of dit de € 20,00 meer rechtvaardigd, ik kan hem nog terugbrengen hij zit nog in seal.
Ik vind het APEX boek erg leuk om te lezen die kaarten die er bij zitten hoeft niet voor mij.
Moet zelf de stealth en chromecars nog unlocken maar lijkt me ook een leuke extra!

• Necros
  • Laatst online: 30-01 20:13
Ik heb gisteren een paar events meerdere keren gedaan voor de credits. Het viel me op dat je in deze GT maar 1x een car ticket krijgt.

Kan iemand dit bevestigen? Of moet ik eerst de auto verkopen voordat je de auto opnieuw kunt winnen?

• Phusebox
Hmm telkens denk ik weer; niet doen, niet kopen, bespaart jou (en GoT) een hoop ellende.

Maar dan lees ik hier weer hoe enthousiast sommigen zijn en dan twijfel ik weer. Een voordeel dat ik niet in een stad woon is dat ik hem anders allang had gekocht. Hier is binnen 10km überhaupt geen winkel die games verkoopt.

• BertP
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:47:
Hmm telkens denk ik weer; niet doen, niet kopen, bespaart jou (en GoT) een hoop ellende.

Maar dan lees ik hier weer hoe enthousiast sommigen zijn en dan twijfel ik weer. Een voordeel dat ik niet in een stad woon is dat ik hem anders allang had gekocht. Hier is binnen 10km überhaupt geen winkel die games verkoopt.
Gewoon kopen, het is verslavend!

Auto's uitzoeken, het maximale eruit halen! Vette races rijden, uren op de ring sturen omdat je met je opgefokte impreza net die 5 seconden extra wil halen!

Pff werk is echt een dooddoener! :'(

Verwijderd

Inderdaad, niet kopen. Dan heb je minder reden om hier je negativiteit te spuien.

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

*kuch* online... *kuch * bestellen ... * kuch *... getver, wat een hoest :p

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40

Kerel als je al jou uren in de GT5 forums had gewerkt had je al een dikke signature versie kunnen kopen..
Go work, go to the city and buy you're new game!
It is it worth!
Echt, het is een masterlijk spel.. _/-\o_
Alles over die netwerkproblemen heb ik nog niks van gemerkt, is allemaal overdreven.
En als mensen er last van hebben; het is toch snel opgelost want ze willen geen slechte naam vlak voor de kerst..
Er is zoveel in deze game te doen, je kan er zo veel leuke uurtjes aan kwijt, dit spel is echt geweldig vergeleken met andere spellen. :D

Verwijderd

Yep, het is gewoon lekker uitgebreid en er zijn zoveel mogelijkheden.

• Brad Pitt
  • Nu online
DutchSjors schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:54:
Alles over die netwerkproblemen heb ik nog niks van gemerkt, is allemaal overdreven.
Dat is natuurlijk onzin. Heb gisteren ook letterlijk soms twee minuten of zo zitten wachten tot de selectie "cursor" weer tevoorschijn kwam. En ja, wist dat dat kwam door netwerkproblemen en nee, had geen zin om de kabel er uit te rukken. Maar om te zeggen dat het overdreven is is gewoon pertinent niet waar :)

En waarom heb je met hood view zo'n brak geluid en met achter de auto view zo vet :( Dat geluid wil ik overal.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 25-11-2010 14:58 ]

kerel ik zeg je het volgende:
ik was voor de release ook heel negatief over gt5 (dat kunnen sommigen beaamen :P)
maar ik ben nu gewoon echt extreem verslaafd eraan. ik vergeet soms gewoon te eten en drinken.
ik heb gelukkig een lieve mama die me eraan herrinert.
enigste minpunt die ik nu nog kan vinden zijn sommige autogeluiden.
geluiden zijn soms minder, maar tijdens het racen zijn ze echt uitstekend.
vooral met wagens die je getuned hebt, dan zit er een race versnellingsbak onder, nou die hoor je wel.
net zoals in het echt janken die bakken lekker :P
en aangezien PD belooft heeft veel te patchen, kan het alleen maar beter en beter worden.
er is nog geen enkele game die nachtraces in de regen beter simuleert dan gt5(denk ik dan he :P)
die lichteffecten zijn snachts gewoon absurd mooi.
en als iemand achter je rijdt dan wordt jou interieur hellemaal opgelicht door zn lampen.
dus tuurlijk er zitten minpunten aan, maar doe even vorige pagina van dit topic, en bekijk mn hagel nieuwe challenger uit 1970. en zeg maar eens heel eerlijk, "DIT IS NIET MOOI, DIT IS NIET BRUUT!!!"
als je dat kan dan idd koop geen gt5 :P

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
echt gave game!:D ik vind het alleen tegen vallen dat de auto's nog steeds niet kapot kunnen :( had ik wel na 5 jaar ontwikkeling op gehoopt. verder.. top:D:D

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
Brad Pitt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:57:
[...]

Dat is natuurlijk onzin. Heb gisteren ook letterlijk soms twee minuten of zo zitten wachten tot de selectie "cursor" weer tevoorschijn kwam. En ja, wist dat dat kwam door netwerkproblemen en nee, had geen zin om de kabel er uit te rukken. Maar om te zeggen dat het overdreven is is gewoon pertinent niet waar :)

En waarom heb je met hood view zo'n brak geluid en met achter de auto view zo vet :( Dat geluid wil ik overal.
Als ik er toch geen last van heb gehad, dan post ik dat ik het overdreven vind..
En inderdaad achter de auto heb je lekker geluidje:)

• BertP
Brad Pitt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:57:
[...]

Gister ook gehad dat het menu af en toe leek te 'hangen'. Maar nu weet ik dus waarom.

En je tweede vraag, de camera die je bekijkt geeft het geluid weer wat er bij die camera aanwezig is. Zo heb je dus als je achteruit kijkt bijna geen rijwind geluiden. En heb je deze weer wel als je in de bumpercamera zit. Zo heb je dat ook met karten, hier hoor je ook veel meer rijwind. Zo is er ook een verandering van het geluid waar te nemen als je gaat slipstreamen, het is dan een stuk stiller.

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
oXygeN schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:39:
[...]

nu nog een HD beamer, een dikke audio install en natuurlijk een scherm van 8 meter breeds :o

ben jaloers... ik zit hier achter me schermpje notes naar sharepoint te migreren, en hopen dat t snel half 5 is... |:(

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• Brad Pitt
  • Nu online
BertP schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:07:
En je tweede vraag, de camera die je bekijkt geeft het geluid weer wat er bij die camera aanwezig is.
Ja dat snap ik wel, maar ik vind dus dat je eigenlijk alleen met die achter de auto view een "vet" geluid hebt en met de andere views niet/minder.

Nu is dit ook wel zoals het "in het echt is" maar aangezien andere dingen ook niet 100% realistisch zijn had ik graag een Always Enable Rearview-sounds vinkje gezien bij de opties :)

Andere geluidseffecten zijn wel bijzonder heftig. Als je je volume wat enthousiast hebt staan en je landt weer na een jump liggen zowat je ramen er uit en zo. Echt waanzinnig :P

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik zie in de apex guide (photo tips sectie) een wagen in een windtunnel staan, mét zichtbare luchtstromen/rook. Benieuwd of het zich aanpast aan de aerodynamische vorm van de wagens?

Iemand al gezien in de game (ja, zit zelf nog niet erg ver)
Brad Pitt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:20:
[...]Andere geluidseffecten zijn wel bijzonder heftig. Als je je volume wat enthousiast hebt staan en je landt weer na een jump liggen zowat je ramen er uit en zo. Echt waanzinnig :P
Heb één kapotte surround box... irritant ;( moet volgende week eens naar de winkel

[ Voor 44% gewijzigd door Dakoina op 25-11-2010 15:22 ]

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Andere geluidseffecten zijn wel bijzonder heftig. Als je je volume wat enthousiast hebt staan en je landt weer na een jump liggen zowat je ramen er uit en zo. Echt waanzinnig :P
Moet ineens denken aan die sprong voor die bochtencombinatie in het Cape Ring circuit. Als ik straks thuis ben eerst maar weer een paar rondjes daarop rijden.

PSN: Geengrenzuh

Verwijderd

Inderdaad, als je een andere auto per ongeluk aantikt dan hoor je een dreun...de ramen staan er gewoon bol van. Vind het geluid over het algemeen zeker niet tegenvallen.

• Phusebox
v8power67 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:01:
[...]
dus tuurlijk er zitten minpunten aan, maar doe even vorige pagina van dit topic, en bekijk mn hagel nieuwe challenger uit 1970. en zeg maar eens heel eerlijk, "DIT IS NIET MOOI, DIT IS NIET BRUUT!!!"
als je dat kan dan idd koop geen gt5 :P
Haha, nou ik word niet echt warm van die auto :+

Hou niet zo van die muscle cars en stickers op dat ding.

• BertP
[...]

Ja dat snap ik wel, maar ik vind dus dat je eigenlijk alleen met die achter de auto view een "vet" geluid hebt en met de andere views niet/minder.

Nu is dit ook wel zoals het "in het echt is" maar aangezien andere dingen ook niet 100% realistisch zijn had ik graag een Always Enable Rearview-sounds vinkje gezien bij de opties :)

Zou inderdaad een mooie optie zijn :)

Vooral als je een race muffler erin hebt zitten bij zo'n oude auto, haha heerlijk jagen! Heb nu alweer zin om te sturen :)

Weet iemand eigenlijk of er al een 'walktrough' achtig iets online te vinden is? Of gewoon tips en trucs, die auto zo tunen of met die auto kan je dit doen, of je moet je dit als gtfan lekker zelf uitzoeken?

• BiLo

BiLo

BertP schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:23:
[...]

Zou inderdaad een mooie optie zijn :)

Vooral als je een race muffler erin hebt zitten bij zo'n oude auto, haha heerlijk jagen! Heb nu alweer zin om te sturen :)

Weet iemand eigenlijk of er al een 'walktrough' achtig iets online te vinden is? Of gewoon tips en trucs, die auto zo tunen of met die auto kan je dit doen, of je moet je dit als gtfan lekker zelf uitzoeken?
gebruik het apex boekje! (mits je die hebt natuurlijk)

• Brad Pitt
  • Nu online
Vooral als je een race muffler erin hebt zitten bij zo'n oude auto, haha heerlijk jagen!
Precies! En het klinkt ook veel vetter bij van die hoogtoerige motoren zoals in Ferrari's en zo. Als je dan terugschakelt is het met achter de auto view kippenvel- :9~ -geluid en met de andere views :O / :/ -geluid.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
[...]
Lijkt mij inderdaad ook wel wat, aangezien ik totaal geen verstand heb van de techniek van auto's. Ik heb geen idee waar ik mee bezig ben als in het tune gedeelte van het spel zit en hoop elke keer dat ik de auto er beter van maak (wat vaak niet het geval is... :o )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Hahahaha die laatste Top Gear challenge is geniaal :D Ik verklap niks :P

• Davidita
  • Laatst online: 12-09 19:28
Kan iemand heel kort even neerzetten hoe je een foto vanuit photomode nou op een USB stick krijgt?

Alvast bedankt!

David

• Brad Pitt
  • Nu online
Lukosje schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:30:
Hahahaha die laatste Top Gear challenge is geniaal :D Ik verklap niks :P
:( Lekker doorgaan zo, roep dat over 2.5 uur dan jah! ;) Die Top Gear VW challenge vind ik dus HEL hè, had stuurtje bijna losgerukt en tegen de tv gesmeten gisteren. Echt élke kleine fout is disqualified :)

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
SinergyX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:12:
[...]

1 zit bij je game zelf, de ander zat onder mijn Apex boek. Die boekjes zien er identiek uit, dus goed opletten :P

Beetje jammer dat het dus geen Benelux is, mischien komt er wel compensatie (rondje Assen/Zandvoort? :P).
Thnx! Had nog niet in het doosje gekeken ;)
ElmarNieser schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:29:
Dat komt omdat er nog geen review exemplaren zijn verstuurd. Ik zou er ook eentje ontvangen maar vooralsnog niets ontvangen van Sony, net als alle andere media in NL.

• Phusebox
Djie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:34:
[...]

Thnx! Had nog niet in het doosje gekeken ;)

[...]

Dat komt omdat er nog geen review exemplaren zijn verstuurd. Ik zou er ook eentje ontvangen maar vooralsnog niets ontvangen van Sony, net als alle andere media in NL.
Stel je voor dat je als gierige journalist zelf even naar de winkel gaat voor een kopietje :+

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Brad Pitt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:32:
[...]

:( Lekker doorgaan zo, roep dat over 2.5 uur dan jah! ;) Die Top Gear VW challenge vind ik dus HEL hè, had stuurtje bijna losgerukt en tegen de tv gesmeten gisteren. Echt élke kleine fout is disqualified :)
Vond die opzich nog wel meevallen... De volgende is een stuk lastiger :X

Verwijderd

[...]

Die zal er wel komen; ik heb er ook nood aan zodat ik de juiste wagens koop en niet doorverkoop. Al 3 auto's gekocht en verkocht die ik nodig had op het volgende niveau

Verwijderd

Ik denk dat ik toch maar een Wheelstand Pro aan ga schaffen voor mijn G27. Met controller is toch niet je-van-het, echt 0,0 gevoel.

• mauro101
Davidita schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:32:
Kan iemand heel kort even neerzetten hoe je een foto vanuit photomode nou op een USB stick krijgt?

Alvast bedankt!

David
Bij premium auto's moet je gewoon een foto maken in die photo modus. Bij standaard moet in een herhaling van een race op start drukken en dan een foto maken.

Vervolgens in je fotoalbum in t menu je foto kopiëren naar je XMB, en vanuit daar op een USB kopiëren!

succes

Battle.net tag

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:40:
[...]

Stel je voor dat je als gierige journalist zelf even naar de winkel gaat voor een kopietje :+
Hoor wie het zegt, meneer "30km van de grote stad en parkeren is duur" :o

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuz op 25-11-2010 15:47 ]

PSN: Sluuz

• Davidita
  • Laatst online: 12-09 19:28
mauro101 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:45:
[...]

Bij premium auto's moet je gewoon een foto maken in die photo modus. Bij standaard moet in een herhaling van een race op start drukken en dan een foto maken.

Vervolgens in je fotoalbum in t menu je foto kopiëren naar je XMB, en vanuit daar op een USB kopiëren!

succes
Mijn dank is groot!

• bsmpower
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:45:
Ik denk dat ik toch maar een Wheelstand Pro aan ga schaffen voor mijn G27. Met controller is toch niet je-van-het, echt 0,0 gevoel.
Doen! Krijg je geen spijt van ;). Ik zou dit soort racegames niet meer met controller willen spelen :). Alleen met vrienden in splitscreen ofzo...

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Woohoo. Net de credits vrij gespeeld. Vraag me alleen af waarom dat al na de expert mode komt :/

• mauro101
Wij zijn benieuwd naar je auto(s)! :)

Battle.net tag

• mauro101
Good Fella schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:50:
Woohoo. Net de credits vrij gespeeld. Vraag me alleen af waarom dat al na de expert mode komt :/
En je hebt een Bug Vey gekregen? Raar is dat hè?
Vond het ook al vreemd!

Battle.net tag

• Phusebox
Ik ga hem dan vanavond of morgen voor het eerst spelen, kan ik meteen testen of mijn oude stuurtje werkt. Moet ik alleen nog kijken hoe ik dat ga doen met mijn wheelstandpro, daar zit nu mijn xbox stuurtje op, en ik heb wel een tweede plaat erbij voor de Logitech, maar dan moet ik mijn pedalen eraf slopen, is ook niet echt makkelijk/snel te doen.
Sluuz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:47:
[...]

Hoor wie het zegt, meneer "30km van de grote stad en parkeren is duur" :o
Ja maar die journalisten kunnen het niet alleen declareren, ze krijgen er ook nog eens voor betaald. Bovendien ontvangen ze al genoeg zut gratis qua games en goodies.

Ik zei alleen dat het geen zin had om naar de stad te gaan omdat ik dan net zo goed hier 65 euro kan betalen, als ik speciaal alleen voor dat spel moet gaan.

Bovendien verdient een gemiddelde gamesreviewer vast bakken meer geld dan mij :)

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 25-11-2010 15:56 ]

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

mauro101 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:54:
[...]

En je hebt een Bug Vey gekregen? Raar is dat hè?
Vond het ook al vreemd!
Ja en een Ferrari California en een lvl 12 gift auto.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb het spel nog steeds niet kunnen spelen :( In sommige delen van NL werd gewoon post bezorgd, maar natuurlijk hier in Leeuwarden weer niet..

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Stomme vraag maar heb hier een G25 stuurtje. Werkt op zich prima maar hoe zit het met schakelen, ik moet nu de H-bak gebruiken als ik in een auto rij maar kan me voorstellen dat een R8 in principe gewoon flippers heeft. Is dat ergens in te stellen of moet ik dan één van de andere type stuurtjes als basis nemen (heb nu gewoon helemaal niets aangepast, behalve opstarten met G25 ingeplugged).

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.