Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mastasidaz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:13:
Heb net de Yitz race gedaan met de reward Toyota Yaris die je krijgt van de Sunday cup. Op het laatste rechte stuk blocken als een gek omdat ie zo sloom is en dit is wat er gebeurd:

[video]

Uiteindelijk 9de gefinished :P
Hahaha, lekker voordringen :D

Ben echt verbaast dat het een complete metal box is waar alle goodies van Signature edition in zit, dacht eerst dat gewoon een kartonnen doos was :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45
Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:13:
(...) Volgens mij is hij hem nu voor de tweede keer aan het installeren, maar goed, ik wilde toch wel eens weten wat nou het gevolg zou zijn van het aanklikken van dat ene rondje als je al hebt geinstalleerd. Hij staat vrijwel meteen op 3 minuten resterend, maar blijft ook wel even staan. (...)

De installatie is ook echt na 3 minuten weer gedaan nu.
Misschien heb je nu wel extra content geünlockt, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo heb nu mn civic beetje afgesteld. hij is racing modified. dus dan zit er een livery op met een nummer, die je zelf kan wijzigen, en er komt een race interieur in. race tellerbak rolkooi, race stoel.
en hij weegt nog maar 845 kilo. met 202 pk. geluid van titanium muffler is btw raar. klinkt onderin erg zwaar. bovenin als een naaimachine on steroids :P
ben nu level 12 en heb al bijna 500000 credits :D
ga weer racen. btw post zo wel een foto van mn RM civic premium :D
is er al iets bekend over de youtube functie ??

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2010 14:23 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:22

Oxigeon

En zo is dat!

Mastasidaz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:13:
Heb net de Yitz race gedaan met de reward Toyota Yaris die je krijgt van de Sunday cup. Op het laatste rechte stuk blocken als een gek omdat ie zo sloom is en dit is wat er gebeurd:

[video]

Uiteindelijk 9de gefinished :P
Ik heb deze klasse ook al gereden. Kon ze op het begin moeilijk bijhouden met mijn eigen Yitz. Heb hem uiteindelijk wat getuned en het resultaat was dat ik ongeveer het heel cirquit vooruit lag en ze op het rechte stuk bij de fisnish me voorbij gingen. Heb de laatste ronde vol gas gegeven en kon ze uiteindelijk toch lekker voorblijven :). Heb de race wel een keer of 3 opnieuw moeten rijden.

Maar uiteindelijk heb ik het wel gehaald. Mijn doel is om eerst de beginner reeks te doen dan amateur etc. Zo bouw ik de snelheid langzaam een beetje op zodat ik straks niet terug hoef te zakken naar een langzame snelheid :). Heerlijke game :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:22:
zo heb nu mn civic beetje afgesteld. hij is racing modified. dus dan zit er een livery op met een nummer, die je zelf kan wijzigen, en er komt een race interieur in. race tellerbak rolkooi, race stoel.
en hij weegt nog maar 845 kilo. met 202 pk. geluid van titanium muffler is btw raar. klinkt onderin erg zwaar. bovenin als een naaimachine on steroids :P
ben nu level 12 en heb al bijna 500000 credits :D
ga weer racen. btw post zo wel een foto van mn RM civic premium :D
Bij welke race heb je de meeste credits ineens gewonnen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Spierincx schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:22:
[...]

Misschien heb je nu wel extra content geünlockt, haha.
Ik heb mijn hele content geinstaleerd via de knop in het opties menu. Bij mij duurde het geen 3 minuten maar gewoon echt de volle 50 minuten. Dus geen extra content etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Geengrenzuh schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:21:
[...]

Misschien omdat ze geen premium modellen hebben en zo alleen in de used car dealership te zien zijn?
Je kan in de Gt mode toch wel meer niet premium cars kopen dan bedoel ik nieuwen of heb ik dit fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Eriko1 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:14:
Even een vraag: Missen jullie in de Gt Mode ook een aantal dealers om nieuwe auto's te kopen.

Ik mis namelijk
Opel
Vauxhall
Spyker
RUF

iemand een idee hoe dit kan of moet je dit vrijspeleen??
Ik weet het niet zeker maar kan het zijn dat deze merken alleen standaard cars hebben? Standard cars kan je alleen bij de 2nd hand cars kopen, premium alleen bij de dealers.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Patjeee schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:16:
[...]alsof een game pc niet zoveel verbruikt , niet zo miepen over het milieu etc.. aub komt op hetzelfde neer , ik wil geen troll starten of iets maargoed :X
ik heb mijn pc heel vaak heel de dag aan en mijn stroomkosten zijn gewoon te doen :+
geen probleem, maar heb een stroommeter met nachttarief :) overdag is pak duurder natuurlijk (en de lawaai overlast van een razende vriendin over het onnodig laten opstaan van pc en ps3 is geen milieuvervuiling zeker? 7(8)7 ) zonnepanelen zouden wel handig zijn in zo'n geval :) maar die heb ik niet

sorry, beetje teveel off topc

[ Voor 10% gewijzigd door Dakoina op 24-11-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 22:31

HenkS

Da_king alias HenkS

ondertussen toch benieuwd (zit ook op t werk) of het inderdaad minder kartelig en scherper is op 720p ipv 1080p zoals hier beweerd wordt.

Wie o wie kan dit testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LL Southside schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:23:
[...]

Bij welke race heb je de meeste credits ineens gewonnen..?
special events verdien je belachelijk veel mee :P
zoals eerder vermeld in dit topic kun je met een nascar challenge, bijna 50000 winnen in 14 seconden.
helaas kun je ze maar 1x doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 04-09 23:14
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:28:
[...]

Ik weet het niet zeker maar kan het zijn dat deze merken alleen standaard cars hebben? Standard cars kan je alleen bij de 2nd hand cars kopen, premium alleen bij de dealers.
even een filmpje gecheckt van de car list. idd Bently ontbreekt ook heeft alleen een standard car.

Vind dit zelf wel zeer achterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Laatst online: 10-04 23:57
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:33:
[...]

zoals eerder vermeld in dit topic kun je met een nascar challenge, bijna 50000 winnen in 14 seconden.
En bij de gewone A spec races..?
De sunday cup zet geen zoden aan de dijk.. :+

[ Voor 4% gewijzigd door LL Southside op 24-11-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben nog aan het wachten op het spel :')

Gister tot weet ik hoe laat door zitten werken... Ben nu ook nog bezig met werk, en dan straks lekker genieten van het spel!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Zijn er mensen die ervaring hebben met een Speedblack Evo?
http://www.gameracer-renn...ps/62498027/Products/SBEZ

Of zou je beter een Wheelstand Pro kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07 10:17
DAMAGE schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:55:
@Jamoru: Het is schandalig; Ik zit bijna van dag 1 op GoT en ik weet niet hoe ik DM's kan sturen? Ik schaam me kapot... Zou je mij aan de lijst willen toevoegen? Morgen mag ik ook eindelijk los :)

PSN Rick200SX en ik speel met de G25 :)

[edit] ik sta er bij, TOP! :)
Kan je me dan een DM sturen hoe ik een DM moet sturen? Wilde laatst contact opnemen met iemand maar had me toen suf gezocht en nog steeds weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
[...]

Citroën special al gedaan? ik moet nog 2 race's en dan ben ik 16, dan ga ik em es proberen!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Eriko1 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:38:
[...]

even een filmpje gecheckt van de car list. idd Bently ontbreekt ook heeft alleen een standard car.

Vind dit zelf wel zeer achterlijk
Is wel jammer ja. Ik had ook liever wat groter aanbod in de dealerships gehad. Nu moet je maar hopen dat je favoriete auto in de 2e hands shop opduikt.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik denk dat de meeste om de graphics zitten te klachten omdat de verschillen zo groot zijn binnen GT5 zelf. "Normaal" vergelijk je de graphics met een ander spel. Maar in GT5 zit je te spelen en het valt gewoon op dat sommige auto's er zeer mooi uit zien en sommige juist weer heel slecht. Dit is hetzelfde met de tracks. Als ze alles gelijk hadden getrokken (dus geen verschil tussen de auto's) dan was er veel minder over geklaagd.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:41:
[...]

Citroën special al gedaan? ik moet nog 2 race's en dan ben ik 16, dan ga ik em es proberen!
nope nog niet. wel de amg event, heb er al een paar op gold. maar wil eigenlijk eerst die topgear elise event op gold, heb nu silver en werd 2 vlak achter die 1e scheelde nie eens een seconde.
moet zeggen hoe meer ik race, hoe leuker het wordt. die civic blaast echt wel erg hard. heeft een top van 300 als ik tuning mag geloven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nohead schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:39:

Ik heb er toevallig één gekocht in een grijs verleden. Conclusie: na zelf inboren van schroefgaten voor G25 stuur en pedalen is het best goed bruikbaar, maar het wiebelt denk ik wel iets meer dan de Wheelstand.

Met name de pedalen moeten echt met schroeven worden vastgezet, de bandjes die je erbij krijgt zijn volkomen waardeloos als je een beetje fanatiek racen wil.

[ Voor 12% gewijzigd door rodie83 op 24-11-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:44:
[...]

nope nog niet. wel de amg event, heb er al een paar op gold. maar wil eigenlijk eerst die topgear elise event op gold, heb nu silver en werd 2 vlak achter die 1e scheelde nie eens een seconde.
moet zeggen hoe meer ik race, hoe leuker het wordt. die civic blaast echt wel erg hard. heeft een top van 300 als ik tuning mag geloven :D
Ik zit elke keer NET boven gold bij de 2de AMG. Eerste heb ik wel gold gehaald.

Ik krijg ook steeds meer zin om door en door te spelen! ben zeer benieuwd wat er onder de extreme menu zit! (al zullen daar de endurance race's wel zitten.)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier is mn foto van mn civic type r RM.
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/SpecialStageRoute7.jpg
is dus speciale livery, en een racing intrieur(die je alleen niet op de foto kan zetten :S )

ter referentie
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/klootzakklap/RedBullHangar-7.jpg
dit is hem orgineel

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Nohead schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:39:

Ik net even snel youtube gechecked en zag er een beetje wiebelig en fragiel uit. Een wheelstand pro of een rennsport wheelstand van fanatec is dan beter. De laatste van die is denk ik voor NL het goedkoopste gezien de verzendkosten.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
[...]

Nou ja ik vind het eerlijk gezegd alleen maar goed dat je dat soort cash cows maar 1 keer kunt doen :) Anders wordt het wel makkelijk om in no time zoveel geld bij elkaar te sparen dat de uitdaging er snel vanaf is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pdvtjee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:23
een vraag voor de mensen die het spel hebben .. duurde de installatie bij jullie ook zo lang ? ik kijk nu al 10 min naar 24 seconden resterende installatie tijd..:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:56:
[afbeelding]
is dus speciale livery, en een racing intrieur(die je alleen niet op de foto kan zetten :S )
Ziet er goed uit!
En grappig om te lezen hoe je van erg kritisch naar vrij positief bent gegaan door gewoon te spelen. Dat is altijd al zo geweest bij iedere GT. Wat dat betreft snap ik de eerste zin uit de review van Eurogamer ook erg goed: "The moment Gran Turismo 5 clicked for me..". Zo hoort het gewoon te zijn bij GT. Nu zelf nog mijn collector's edition vandaag binnen krijgen en dan kan ik zelf eindelijk beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pdvtjee schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:02:
een vraag voor de mensen die het spel hebben .. duurde de installatie bij jullie ook zo lang ? ik kijk nu al 10 min naar 24 seconden resterende installatie tijd..:S
installatie tijd is zo'n 40 minuten

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeroen76 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:05:
[...]

Ziet er goed uit!
En grappig om te lezen hoe je van erg kritisch naar vrij positief bent gegaan door gewoon te spelen. Dat is altijd al zo geweest bij iedere GT. Wat dat betreft snap ik de eerste zin uit de review van Eurogamer ook erg goed: "The moment Gran Turismo 5 clicked for me..". Zo hoort het gewoon te zijn bij GT. Nu zelf nog mijn collector's edition vandaag binnen krijgen en dan kan ik zelf eindelijk beginnen!
mja ben ik wel met je eens ja :P
vind het nu al veel leuker dan gisteren, ookal heb ik me vandaag mega geiriteerd aan de ai.
de game heeft diepgang, en er is veel te beleven.
soms zijn de graphics slecht, maar de gameplay is prima.
hoop alleen wel dat het zo blijft.
dalijk maar eens een online race fixen :P

edit:
mijn instal tijd was iets meer dan 20 min.
heb een 7200rpm hdd. 320gb dus ja daar zal verschil in zitten denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Pdvtjee schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:02:
Bij mij heeftie wel een minuut of 10 op 3 seconden gestaan. Volgens mij is het bij iedereen anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Wii4all schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:05:
[...]
installatie tijd is zo'n 40 minuten
Verschilt per model van de ps3 volgens Eurogamer. Van 40 minuten tot een klein uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:56:
[afbeelding]

ter referentie
[afbeelding]
dit is hem orgineel
hoe heb je de foto's er zo op gekregen?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Via USB stick.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Weet iemand hoe een bestelling bij ConsoleShop.nl aangeboden word? De postbode is net geweest, maar mijn GT5 zat er niet bij :S Bij de mail die ik had gehad stond bij dat het gewoon via de brievenbus geleverd word, ik heb ook geen track trace code, dus volgens mij als ik er dan zo aan denk krijg ik het spel dus niet vandaag :(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm :)

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs hebt u bij ons de game ‘Gran Turismo 5’ voor de PlayStation 3 besteld

Als gevolg van een incomplete levering door Sony is het helaas niet gelukt uw bestelling vandaag te leveren. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Sony heeft de ontbrekende games vandaag aan ons geleverd. De game wordt morgen alsnog bij u bezorgd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u vast veel speelplezier met ‘Gran Turismo 5’ toe. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.

Morgen dus :D Als TNT geen roet in het eten gooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 15:58
Beetje raar dat ik met mijn LP640 (van de CE) gewoon kan deelnemen aan een middenklasse race :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:27
DAMAGE schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:11:
Weet iemand hoe een bestelling bij ConsoleShop.nl aangeboden word? De postbode is net geweest, maar mijn GT5 zat er niet bij :S Bij de mail die ik had gehad stond bij dat het gewoon via de brievenbus geleverd word, ik heb ook geen track trace code, dus volgens mij als ik er dan zo aan denk krijg ik het spel dus niet vandaag :(
Ik heb dus precies hetzelfde bij bol.com, was ook vanacht verstuurd, zonder 3S code, dus gwn via de brievenbus. Maar bij mij is die ook net al geweest, en zat niks bij. OMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
BusmuiZ schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:14:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde bij bol.com, was ook vanacht verstuurd, zonder 3S code, dus gwn via de brievenbus. Maar bij mij is die ook net al geweest, en zat niks bij. OMG.
Briefpost en pakketpost zijn 2 verschillende personen, in ieder geval bij ons in de buurt. Dus als je geluk hebt komt ie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja maar omdat we geen 3S code hebben, wordt het pakket dan wel gezien als pakket? Vind het een beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dames en heren,

Sinds deze maand is het niet overal meer dat de post 1 dag onderweg is. Het kan zijn dat de post nu 2 ipv 1 dag onderweg is. Dus voor diegene die vandaag zijn verzonden of gisteren. Je zult hem vrijdag pas in je bus vinden aangezien er morgen niet gewerkt wordt bij de TNT

EDIT: Volgens mij krijg je alleen maar een 3S code als het om een pakket gaat. De meeste bedrijven waar je iets besteld geven je deze ook zodat je het pakket kunt volgen. Deze niet ontvangen zal betekenen dat het gewoon via de post gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Oxigeon op 24-11-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:27
Gizzy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:18:
[...]

Briefpost en pakketpost zijn 2 verschillende personen, in ieder geval bij ons in de buurt. Dus als je geluk hebt komt ie nog.
Nee, bij mij komt het altijd met de normale post mee, zelfde persoon. En de normale post heb ik al gehad. snif snif, word dus zaterdag dat ie word afgeleverd, en ben pas maandag weer thuis. Lekker lang wachten woo hooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Oxigeon schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:19:
Dus voor diegene die vandaag zijn verzonden of gisteren. Je zult hem vrijdag pas in je bus vinden aangezien er morgen niet gewerkt wordt bij de TNT
Maak daar maar morgen en overmorgen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Vraagje over de codes die je krijgt bij de CE en SE.

Komen deze alleen in Arcade mode? Of ook in GT mode?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Yeroen76 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:22:
[...]

Maak daar maar morgen en overmorgen van.
Vergeet jij de staking? morgen en overmorgen geen post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die van mij is volgens track and trace net bezorgd :) Vanavond dus lekker spelen.

Is de dealership ook te filteren op premium auto's? Als ik de keuze heb tussen 2 wagens, dan zou ik graag makkelijk willen zien welke een premium is omdat daar dan mijn voorkeur naar uitgaat :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
Magic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:24:
Die van mij is volgens track and trace net bezorgd :) Vanavond dus lekker spelen.

Is de dealership ook te filteren op premium auto's? Als ik de keuze heb tussen 2 wagens, dan zou ik graag makkelijk willen zien welke een premium is omdat daar dan mijn voorkeur naar uitgaat :)
Dealership is premium only.

Used cars zijn de standaard auto's

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Magic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:24:

In de dealerships staan alleen premiums. Je persoonlijke garage bevat tabjes voor Prem en Std auto's.

Edit: Veel plezier ermee trouwens!

[ Voor 3% gewijzigd door Geengrenzuh op 24-11-2010 15:26 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou lekker dan... Lekker wachten tot zaterdag tot ik kan spelen dus. Laatste keer dat ik pre-order. Best wel pissed ben ik er om :S

[edit] Maar hopen dat hij alsnog met de pakket-post komt. Volgens mij kun je ook pakketten versturen zonder de 3S code, gewoon een simpel pakket is dat dan... Er staat wel dat het wordt aangeboden door de TNT Post. Naja zal wel briefpost zijn. Im fucked.

[ Voor 50% gewijzigd door DAMAGE op 24-11-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn B-licentie gehaald. Op 2 na alles goud. Maar mijn level geeft 4 aan (is half vol).. Vreemd... Maar goed, unlock je ook nog iets bijzonders als je alles goud haalt?

B5 en B6 krijg ik net op minder dan 0,1 net niet gehaald. Echt zuur. Hoofdbrekens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
SL65 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:12:
Beetje raar dat ik met mijn LP640 (van de CE) gewoon kan deelnemen aan een middenklasse race :p
Ja vindt ik een beetje jammer. Nu is de verleiding wel erg groot als een race niet lukt om ff je LP640 van stal te halen :9
leech1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:23:
Vraagje over de codes die je krijgt bij de CE en SE.

Komen deze alleen in Arcade mode? Of ook in GT mode?
In GT mode.
Als je de auto daar 'favoriet' als kenmerk meegeeft staan ze ook onder favorieten in de arcade modus.

Mijn 1e echte aankoop van mijn zuurverdiende credits is de (premium) Nissan Skyline GTR NUR II '02.
Kan zijn dat ik er iets naast zit m.b.t de naam, maar goed die was maar 60.000 credits. Nu ben ik wel blut dus ff wat credits binnen harken en dan lekker tunen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Necros op 24-11-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:31:
Heb net mijn B-licentie gehaald. Op 2 na alles goud. Maar mijn level geeft 4 aan (is half vol).. Vreemd... Maar goed, unlock je ook nog iets bijzonders als je alles goud haalt?

B5 en B6 krijg ik net op minder dan 0,1 net niet gehaald. Echt zuur. Hoofdbrekens...
extra auto dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eriko1 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:14:
Even een vraag: Missen jullie in de Gt Mode ook een aantal dealers om nieuwe auto's te kopen.

Ik mis namelijk
Opel
Vauxhall
Spyker
RUF

iemand een idee hoe dit kan of moet je dit vrijspeleen??
Is het niet zo dat de dealers dagelijks wisselen? Dus dat je vandaag wel Ford hebt maar morgen in de plaats Opel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:31:

Je krijgt toch een auto als je alles op Goud haalt?

*KillaZ heeft bijna alles goud op B......en wordt gek als je niets krijgt :+

[ Voor 3% gewijzigd door KillaZ op 24-11-2010 15:36 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Gizzy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:18:
[...]

Ik kan via mijn account bij bol.com mijn order volgen en volgens de track en trace site van TNT waar ik dan terecht kom is het pakketje nog onderweg.

Als je inderdaad geen pakketcode hebt wordt het lastig. Misschien heeft de partij waar je het besteld hebt, dan in een bubbeltjes envelop gedaan, past ook makkelijk lijkt me, tenzij je de SE edition hebt. Indien dat laatste het geval is, is het afwachten en denk ik inderdaad niet dat de 'pakketpostbode' (lol wat een woord) deze vandaag nog aflevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Laatst online: 11-09 08:37
Je krijgt een auto voor alles op brons, 1 voor zilver en 1 voor goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Is het niet zo dat de dealers dagelijks wisselen? Dus dat je vandaag wel Ford hebt maar morgen in de plaats Opel?
Dat is alleen op de PSP versie

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Necros schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:34:
[...]

Ja vindt ik een beetje jammer. Nu is de verleiding wel erg groot als een race niet lukt om ff je LP640 van stal te halen :9

[...]

In GT mode, als je de auto daar 'favoriet' als kenmerk meegeeft staan ze onder favorieten in de arcade modus.

Mijn 1e echte aankoop van mijn zuurverdiende credits is de (premium) Nissan Skyline GTR NUR II '02.
Kan zijn dat ik er iets naast zit m.b.t de naam, maar goed die was maar 60.000 credit. Nu ben ik wel blut dus ff wat credit binnen harken en dan lekker tunen :)
Mwoh dat vind ik juist wel de charme. Is sowieso trouwens zo bij de meeste races: men neme een bak, men pimpt de hele bende naar 2 tot 4x het normale vermogen, men wint de race. Ook al stuurt je bak voor geen meter meer :P

Overigens is het pimpen vaak duurder dan de opbrengsten van de betreffende race, dus credittechnisch schiet je er niet zo veel mee op, maar als je races wil winnen kan het altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Korte impressie, gisteren meegenomen van de MM en begonnen met spelen.
Heb er wat uurtjes opzitten en het bevalt prima.
Gevoel wat ik blijf houden, dit doet me meer denken aan een goede opgepoetste GT4 met extra features. De licence testen geven mij vaak het gevoel van "dit heb ik al eens gedaan". Op de Kuro ziet het er bij mij prachtig uit, heb niets te klagen over de graphics, maar ook hier qua omgeving, was GT5p zoveel minder?
Wellicht side by side zie de verschillen maar ik zie het niet echt. Qua handeling idem.
Misschien ben ik niet echt een ervaren GT speler en bemerk ik het een en ander niet, ik vermaak me wel maar heb niet het idee dat die inmense ontwikkel tijd de benodigde evolutie heeft gebracht.
Al met al goeie game, en wellicht was GT4 al een enorme goeie game.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Iedereen zit nu natuurlijk te spelen, maar de webshop waar ik hem besteld heb zaterdag was te lam om hem gisteren al op de post te doen, nu is hij vandaag verzonden en komt 'ie *HOPELIJK* morgen aan gezien de stakingen bij TNT 25 en 26 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Online spelen is er volgens mij niet bij vandaag. De PS3 hangt zich op bij het ophalen van de lijst met rooms. Jammer.

Het karten is realistisch, tot je gas geeft. Zo'n ding moet eigenlijk gigantisch uitbreken achter als je teveel gas geeft, maar hier kun je gewoon vol gas de bocht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
rodie83 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:39:
[...]

Mwoh dat vind ik juist wel de charme. Is sowieso trouwens zo bij de meeste races: men neme een bak, men pimpt de hele bende naar 2 tot 4x het normale vermogen, men wint de race. Ook al stuurt je bak voor geen meter meer :P

Overigens is het pimpen vaak duurder dan de opbrengsten van de betreffende race, dus credittechnisch schiet je er niet zo veel mee op, maar als je races wil winnen kan het altijd :)
Ja dat vindt ik ook de charme van GT. Dat je met bout auto's begint en dat je uiteindelijk een garage vol monsterbakken hebt :)
Nu krijg je zo 5 top wagens in je schoot geworpen als het ware. Waarmee je heel veel races met 2 vingers in je neus kan winnen. (uitgezonderd de races met restricties).

Je hoeft ze uiteraard niet te gebruiken, maar als je eenmaal een R8 of murcielago gewend bent is het moeilijk om terug te gaan naar je standaard 2e hands bak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Necros schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:45:
[...]

Ja dat vindt ik ook de charme van GT. Dat je met bout auto's begint en dat je uiteindelijk een garage vol monsterbakken hebt :)
Nu krijg je zo 5 top wagens in je schoot geworpen als het ware. Waarmee je heel veel races met 2 vingers in je neus kan winnen. (uitgezonderd de races met restricties).

Je hoeft ze uiteraard niet te gebruiken, maar als je eenmaal een R8 of murcielago gewend bent is het moeilijk om terug te gaan naar je standaard 2e hands bak ;)
Zojuist mijn F California doorgetrokken naar de 355kmph! en hij had zin om nog harder te gaan, maar der kwam een bocht aan:(

Overgens is het rally rijden niet voor mij, die citroën rally special event, is echt heel lastig :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Eigenlijk is dat online winkelen helemaal niet zo'n ramp voor de normale winkels. Het duurt even, maar uiteindelijk gaan mensen erachter komen dat online winkelen helemaal niet zo handig is, bijvoorbeeld bij een slecht functionerende postbezorging. Ik ben blij dat ik Bol.com met de zwendel heb laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@hierboven
Dat is al 6 jaar lang het geval en toch blijven mensen elke keer online preorderen.

Ik heb nog nooit meegemaakt bij een grote release dat het spel in de winkel was uitverkocht.
Winkels zoals mediamarkt hebben het spel echt wel op de release en het mooie is ze zijn tot 9 uur open.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:58:
Eigenlijk is dat online winkelen helemaal niet zo'n ramp voor de normale winkels. Het duurt even, maar uiteindelijk gaan mensen erachter komen dat online winkelen helemaal niet zo handig is, bijvoorbeeld bij een slecht functionerende postbezorging. Ik ben blij dat ik Bol.com met de zwendel heb laten zitten.
Ik heb heel wat moderne spulletjes thuis staan..
Moor nog NOOIT iets online gekocht..
Ik hoop ook dat het simpele 'winkeltje om de hoek' blijft bestaand, ookal betaal je er 5 euro voor.. Het blijft gewoon een fijner gevoel geven om hem in een winkel te halen, dat is gewoon beter naar mijn idee.. En vooral voor duurdere spullen waar je een vraag over hebt kan je direct vragen, hoef je niet te googlen, en hoef je niet op een vreemd iemand af te stappen in de hoop dat die maar de waarheid post.. want in de winkel kan je terug naar die zelfde persoon, op internet klikt een oplichter op 'X'je en hij is weg..

Had lekker op 23 november om 15;00 me Gran Turismo al.. En kwa geld scheeld t ook niet veel.. die 5 euro heb ik er wel voor over. En zeker ivm staking TNT, en langere bezorgtijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste licentie in de pocket, karts gedaan, extra installatie (deze lijkt niet anders dan de initiele, maargoed), import van PSP, Civic Type R wat getuned, Sunday Cup 'even' gedaan :D

Nu maar eens arcade races doen met een paar echt snelle auto's :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 14:52
Twee tweets van een Engelse journalist die bij de press release van GT5 in Madrid is:
For those wondering about damage effects on #GT5, Kazunori said it would be minimal at launch, but would be increased via online upgrades'
Yet to have details confirmed, but upgrades, bonuses and fixes will be implemented to #GT5 via online 'patches' between now and Christmas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
ejsp schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:15:
Twee tweets van een Engelse journalist die bij de press release van GT5 in Madrid is:

quote:
For those wondering about damage effects on #GT5, Kazunori said it would be minimal at launch, but would be increased via online upgrades'

quote:
Yet to have details confirmed, but upgrades, bonuses and fixes will be implemented to #GT5 via online 'patches' between now and Christmas
+1 :P :D _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door DutchSjors op 24-11-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Het vertrouwen in de kennis van een gemiddelde winkel heb ik allang verloren. Voor specifieke kennis en ervaringen, zoek ik liever op het internet, i.p.v. het te moeten vragen aan een verkoper met hele algemene kennis. Op eten, drinken en kleding na, koop ik eigenlijk alles online. :)

Vooral bij duurdere producten zijn de marges bij een brick 'n mortar winkel veel te hoog (ik begrijp wel waarom, dus die discussie ga ik niet aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

[...]

[...]
Als het echt gebeurt is dat een bijzonder goede zaak. Dan is het ook gelijk helder dat Sony nu met de feestdagen gewoon extra wil cashen, anders hadden ze wel gewacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online

[...]

[...]
WTF? :/ Nu weet ik het zeker, ik wacht wel de GOTY editie af. Begrijpelijk als dit door tijdsdruk komt, maar ik wil gewoon een complete game kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
[b][message=35088676,noline]Twee tweets van een Engelse journalist die bij de press release van GT5 in Madrid is:
quote:
quote:
+99!!

had ik ook zeker wel verwacht, net als nieuwere auto's, banen, events etc.
Mischien niet hele grote en 10 per keer.
Maar niet meer dan logisch met de middelen en techniek die we heden hebben!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat karten is mega-fun! Jammer dat je er maar een keer wat mee kunt verdienen.
Verder vind ik de graphics tot nu toe meevallen. Het komt bij mij allemaal veel warmer over dan bij GT5P.
Heb wel de muziek uitgezet, verschrikkelijk.

Heb tig keer de kleintjes cup gereden met een Cuore om wat geld te verdienen om een andere auto te kopen voor de Sunday-cup. Mijn Accord coupe was niet voorin te krijgen, die Cuore rijdt nog beter.

Die training op de Nordschleiffe is best pittig. Heb nu telkens brons maar vraag me af hoe ik ooit zilver of zelfs goud kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:14:
Eerste licentie in de pocket, karts gedaan, extra installatie (deze lijkt niet anders dan de initiele, maargoed), import van PSP, Civic Type R wat getuned, Sunday Cup 'even' gedaan :D

Nu maar eens arcade races doen met een paar echt snelle auto's :D
Waar kan je die extra installatie doen dan?

Ik heb alleen die begin installatie van (uitgepakt) 10 gig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
mauro101 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:24:
had ik ook zeker wel verwacht, net als nieuwere auto's, banen, events etc.
Yes. Maar die zullen dan niet allemaal gratis zijn hè. Dáár gaat om, vanuit hun kant gezien weliswaar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Jezus, dit meen je toch niet. 3 uur zitten spelen. B, A, en de meeste IC-licenses, en een hele reks beginnersraces, karten, nascar etc. Wil ik even trophies checken in XMB, maar PS3 draait vast, geraak er onmogelijk nog uit, dus ik sluit het spel af...

Blijkt dat er helemaal niets opgeslagen is? Het spel moet wel een uur laden voor een stom parcours maar autosave zit er niet in?

Huilen...

En ahja, PSN plat :(

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Th1x4nG schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:32:
Jezus, dit meen je toch niet. 3 uur zitten spelen. B, A, en de meeste IC-licenses, en een hele reks beginnersraces, karten, nascar etc. Wil ik even trophies checken in XMB, maar PS3 draait vast, geraak er onmogelijk nog uit, dus ik sluit het spel af...

Blijkt dat er helemaal niets opgeslagen is? Het spel moet wel een uur laden voor een stom parcours maar autosave zit er niet in?

Huilen...

Wot? Ik heb gister ook na een vastloper de game beëindigd. Mag hopen dan dat er iets bewaard is gebleven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik lees best wel veel vast lopertjes. Ook mijn PS3 fat is gister een keer vast geslagen (gelukkig net na een save)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 21:54
Ik heb ook al 2x een vastloper gehad, maar nog niks kwijtgeraakt. Gisteravond even 1 game
online gespeeld met een nascasr auto met 800pk door londen. De duitser waar tegen ik speelde
had een honda integra, Zo grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Huilen...

Er zit wel een autosave in, maar die doet het volgens mij alleen wanneer je weer terug gaat naar je "huis" (GTlife kamer ofzo). Wel echt kut voor je man!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Heb nog geen vastloper gezien en ben nu toch al uur of 6 bezig totaal denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
rodie83 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:41:
[...]

Wot? Ik heb gister ook na een vastloper de game beëindigd. Mag hopen dan dat er iets bewaard is gebleven :')
Hmmm met deze game ook al vastlopers? Ik begin me af te vragen of de vastlopers niet PS3 (PSN of firmware) gerelateerd zijn. FIFA 11 heeft ze, COD BO heeft ze en nu GT5 blijkbaar ook.

Heeft GT5 trouwens goede leaderbords? Kan pas vanavond zelf de game starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
rodie83 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:41:
[...]

Ik heb ook niks gesaved toen ik gisteravond mij PS3 heb uitgezet...
Volgensmij heeft ie gewoon gesaved hoor.
Toch?? :?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

[...]

[...]
Mooie beloftes maar ik kan me herinneren dat schademodel ook was aangekondigt was voor GT5 prologue en die heb ik ook nooit gezien. Ik zou er maar niet teveel van verwachten
"Maybe by Fall we'll be able to implement it," said Polyphony president Kazunori Yamauchi in an interview with IGN, confirming car damage would be coming as a download to Prologue (set for release in North America on April 17)
link

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Die tweets van die Engelse journalist zijn veelbelovend... maar goed DLC hadden we ook wel verwacht met z'n allen :) Fijn dat er in ieder geval een bevestiging is.

T.a.v. vastlopers liep ie bij mij alleen gisteravond vast in de online lobby, daarna niet meer geprobeerd. Iemand die al wel online heeft geracet?

Ik ga zo maar eens richting huis... Jammer dat ik nog moet koken eigenlijk ;) Een hele week op pizza's leven om een half uurtje extra GT te spelen lijkt me ook niet slim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Repost ::

Gisteravond even 1 game
online gespeeld met een nascasr auto met 800pk door londen. De duitser waar tegen ik speelde
had een honda integra, Zo grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Hoppatee! eerste silver trophy in de pocket!
Alsmede de bugatti veyron :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mijn PS3 liep vast toen ik van Online Lobby terug naar My Home ging. Hij had wel alles bewaard.. dus hij saved wel gewoon.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Niet online

8x4

Kan iemand misschien ingame pics nemen (dus geen photo-mode) van zowel premium als standard cars en zowel nieuwe banen als oude banen? Een beetje goede foto is wel van belang aangezien ik echt op de graphics wil letten.

Ik heb hier namelijk net de CE binnen gekregen maar twijfel om 'm uit de seal te halen en te retourneren vanwege enkele slechte 'impressies' van de graphics...

Dus zou iemand wat pics kunnen nemen?

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8x4 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:57:
Kan iemand misschien ingame pics nemen (dus geen photo-mode) van zowel premium als standard cars en zowel nieuwe banen als oude banen? Een beetje goede foto is wel van belang aangezien ik echt op de graphics wil letten.

Ik heb hier namelijk net de CE binnen gekregen maar twijfel om 'm uit de seal te halen en te retourneren vanwege enkele slechte 'impressies' van de graphics...

Dus zou iemand wat pics kunnen nemen?

Bij voorbaat dank :)
Als je enkel GT koopt om de graphics verdien je nieteens een CE.

Open maken en spelen dat ding. Regel een stuurtje en je kan maanden vooruit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
OMG tegenvaller! de Veyron is geen premium auto, dus kan geen foto maken? uuuh? of doe ik iets niet goed?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Ik vind de graphics niet slecht, zeker niet van de premium auto`s. De AA vind ik wel erg slecht
in gevallen met schaduwen. De standaard auto`s zijn zeker wel een stuk minder, maar ze kunnen
er echt nog wel mee door. Het is en blijft een ps3 game en geen pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Niet online

8x4

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:00:
[...]

Als je enkel GT koopt om de graphics verdien je nieteens een CE.

Open maken en spelen dat ding. Regel een stuurtje en je kan maanden vooruit.
Niet lullig/aanvallend bedoeld ofzo.... maar mag ik nog zèlf bepalen aan welke eisen ik een product onderwerp alvorens ik deze behoud???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb het idee dat het scherm niet helemaal scherp is. Ondertitelingen zijn wat kartelachtig, niet zo scherp als in HD films bijvoorbeeld. Hoort dit of heeft het met de afstelling te maken? (gebruik een HD tv: 1920x1080 resolutie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Misschien domme vraag maar hoe transfer ik GT Prologue data naar GT5 ?
In oorspronkelijke "verkooppraatje" van Gran Turismo 5 Prologue stond ooit dat je vrijgespeelde auto's en credits kon meenemen naar definitieve GT5 (bron: http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5p/) en nu blijkt dat helemaal niet te kunnen. Geen enkel probleem want je wil natuurlijk de volle ervaring hebben maar het was slimmer geweest om dit nooit te beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Laatst online: 12-08 21:37
Ik heb de game op 31 oktober ge-pre-ordered (mediaoffer). Toen was nog niet bekend dat hij 24 November uitkwam. Gisterochtend is die verstuurt en normaal komt hij dan vandaag. Echter, de post is geweest en hij is nog niet binnen. Nu gaan de TNT ook nog 2 dagen staken waardoor het nog verder uitloopt.
Op hun site staat 98% van de post wordt binnen één dag geleverd. Zit ik dus weer bij die 2%. Zelfs bol.com kan je soms nog tot 21.30 bestellen en krijg je het de volgende dag. Daardoor wordt het nu al op zijn minst zaterdag. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online

Huilen...

Ergens bij de opties zit een mogelijkheid om saves na vastlopers terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik rij zelf met de triggers op de gamepad zolang mn stuur niet aangesloten kan worden. Tsja. erfenis van Forza3 en de besturing daar bevalt me enorm goed.
gebruik zelf de triggers van Speedlink. kosten 5 euro bij de Saturn..
http://www.speedlink.com/...cat=3313&pid=23504&paus=1

Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4424-SBK/large/sl-4424-sbk_rgb_004.jpg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:00:
OMG tegenvaller! de Veyron is geen premium auto, dus kan geen foto maken? uuuh? of doe ik iets niet goed?
veyron is niet premium nee, en photomode kan alleen met premiums.
zul je moeten gaan racen en dan doormiddel van de replay photomode ingaan.
btw heb een fat ps3 maar nog geen enkele vastloper gehad. ook het installen ging redelijk snel(20 min ong)
heb een fat 40gb met een 7200 rpm 320gb erin. denk dat het aan de hardeschijven ligt. want hij loopt constant de hdd als buffer te gebruiken. en desondanks de instal doet ie ook nog veel installen tijdens laden van races enz. dus weet wel zeker dat het aan de hardeschijven ligt.

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:08:
[...]

veyron is niet premium nee, en photomode kan alleen met premiums.
zul je moeten gaan racen en dan doormiddel van de replay photomode ingaan.
btw heb een fat ps3 maar nog geen enkele vastloper gehad. ook het installen ging redelijk snel(20 min ong)
heb een fat 40gb met een 7200 rpm 320gb erin. denk dat het aan de hardeschijven ligt. want hij loopt constant de hdd als buffer te gebruiken. en desondanks de instal doet ie ook nog veel installen tijdens laden van races enz. dus weet wel zeker dat het aan de hardeschijven ligt.
Hij loopt bij mij alleen vast als ik online wil gaan spelen. Volgens mij weet je het dus niet zeker.
Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.