Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Trenchdog schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:41:
LOL, de vele opmerkingen over de Top Gear-busjes-race waren erg vermakelijk :) Ik moet toegeven dat ik het precies rijden met 'gewone' auto's altijd leuker heb gevonden dan het racen met de beste auto's.
Precies... geen PK om fouten te compenseren, soepel rijden is dan belangrijk...

Zijn de arcade races eigenlijk one-offs of kan je nog wat unlocken door ze allemaal te winnen?
Heb er 1 geprobeerd maar zag volgens mij geen trofeetje oid... :?

Overigens vind ik mijn oude liefde Tsukuba er PERFECT uitzien...., kan niet wachten om daar in een NSX over heen te snokken.... _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 24-11-2010 12:02 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Obi1r schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:48:
Als je de Collectors Edition op de dag van de release wil, kun je beter niet bestellen bij FRS...
De Signature Edition verzekerden ze mij dat hij vandaag in het filiaal zou zijn. Ach ja, anders hebben ze ruzie :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Nee hoor, ben het 100% met hem eens.

Je moest eens lezen als je hier een paar dagen geleden iets kritisch zei. HEILIGSCHENNIS! En nu is het spel uit en valt het qua bepaalde onderdelen toch wel (zoals gewoon te verwachten was mits je niet zo hyper overdreven fanboy-achtig enthousiast was) wat tegen.

Blijkbaar is op een forum als dit (gefundeerde) kritiek onmogelijk. Erg vermakelijk wel. Lijkt wel of jullie allemaal aan dit spel persoonlijk hebben meegewerkt en jezelf aangevallen voelt of zo. Het is een SPEL, fcol zeg.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
wie niet schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:58:
[...]

Uhm, ik weet niet of het overal zo is, maar toen ik wilde karten stond er in het race-selectie scherm gewoon een icoontje van de garage om ff snel een kart te selecteren
klopt, het is bij events zo dat als je een race wilt doen, rechts onderin een icoontje met "Garage". Daar staan dan de auto's die beschikbaar zijn in je garage voor dat event!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wie niet schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:58:
[...]

Uhm, ik weet niet of het overal zo is, maar toen ik wilde karten stond er in het race-selectie scherm gewoon een icoontje van de garage om ff snel een kart te selecteren
Je kan als je als actieve auto een auto hebt die niet geschikt is voor het evenement wel een geschikte kiezen vanuit je garage, maar als je geen geschikte in je garage hebt kan je niet direct naar de dealer om een juiste te kopen. Daarvoor moet je eerst weer helemaal terug naar het hoofdmenu. Volgens mij heb ik garage en dealer door elkaar gehaald, excuus voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
rodie83 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:02:
[...]

Je kan als je als actieve auto een auto hebt die niet geschikt is voor het evenement wel een geschikte kiezen vanuit je garage, maar als je geen geschikte in je garage hebt kan je niet direct naar de dealer om een juiste te kopen. Daarvoor moet je eerst weer helemaal terug naar het hoofdmenu. Volgens mij heb ik garage en dealer door elkaar gehaald, excuus voor de verwarring.
cool, 't is je vergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:00:
[...]

Nee hoor, ben het 100% met hem eens.

Je moest eens lezen als je hier een paar dagen geleden iets kritisch zei. HEILIGSCHENNIS! En nu is het spel uit en valt het qua bepaalde onderdelen toch wel (zoals gewoon te verwachten was mits je niet zo hyper overdreven fanboy-achtig enthousiast was) wat tegen.

Blijkbaar is op een forum als dit (gefundeerde) kritiek onmogelijk. Erg vermakelijk wel. Lijkt wel of jullie allemaal aan dit spel persoonlijk hebben meegewerkt en jezelf aangevallen voelt of zo. Het is een SPEL, fcol zeg.
Kritiek is één, alle mogelijke negativiteit en kritische noten die je over de game kan vinden in dit topic dumpen is iets anders. Er zijn genoeg mensen die hier kritisch, maar ook positief over verscheidene aspecten van het spel zijn en zoals je ziet gaat dat wél prima, in tegenstelling tot het eerst vermelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Oh dat was mij nog niet opgevallen dan! Kwam er ook pas later achter dat die gewonnen auto's in die vrachtwagen kwamen... Ik wilde karten en zag dat ding nergens in m'n garage... Heb ik maar een kart gekocht via de dealer... Zie ik die later als coupon in de vrachtwagen 8)7

Nou ja het was toen ook al half 2 's nachts ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kritiek is iets anders dan mindless kopierend bashen. Je hebt daarin de vrijheid om je gewoon buiten zo'n topic te houden, als ik gewoon alles haat van Apple ga ik toch ook hele APL niet volspammen met reviews en onzin? Dit is een topic voor de GT5-mensen, vind je het niets kan je best op een goed niveau discusieren, maar kansloze zut en random wat reviews erbij pakken, zonder maar _iets_ van de game te hebben gespeeld (plus de achtergrond), blijf dat gewoon uit dit topic.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Hoe kan ik online samen met een vriend? Ik heb een nieuwe lobby aangemaakt maar begrijp er niks van. Waar kan ik hem 'inviten'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Shiver23 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:57:
Sowieso snap ik nog steeds de pre-orders niet. Iedere game kan je eerder in de winkel halen en ik heb nog nooit meegemaakt dat op de dag van de launch een spel overal uitverkocht is. Altijd hetzelfde gedoe met te late leveringen en beperkte voorraden bij online shops.
Niet mee eens. bol.com levert altijd netjes op de dag van release waarbij de meeste games ook zo worden verpakt dat het gewoon door de brievenbus kan. Niks thuis blijven dus.

Als bol.com niet op tijd kan leveren ligt het probleem waarschijnlijk toch wel bij de aanlevering bij bol.com.

[ Voor 13% gewijzigd door Royer op 24-11-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

de game is echt geweldig.. het is zooo'n uitgebreide game echt super tof.
er is echter 1 heeel groot punt waar ik me aan irriteer en dat is dat ps3 zo'n kut videokaart erin hebt.

Belichting in die game is perfect maar AA heeft het gewoon niet. waardoor de schaduwen zoo lelijk blijft.
wie heeft het samengesteld weetje? ps3 heeft awesome processor bijv maar de video is echt jammer soms.

Op schaduwen na is deze game echt compleet top

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft al wel gemerkt dat GT5 niet perfect is, maar ik ben alweer net zo verslaafd als bij de andere delen! Velen vast met mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
Heb me de afgelopen weken dus ook gek laten maken door de hype die rond deze game gemaakt werd. Speel nu op mn xbox alleen maar Forza en F1 2010 en zat er echt serieus aan te denken het hele zooitje in te ruilen voor een PS3 / GT5.

Alle posters op de vorige 11 pagina's bedankt , zie er toch maar vanaf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:12:
Iedereen heeft al wel gemerkt dat GT5 niet perfect is, maar ik ben alweer net zo verslaafd als bij de andere delen! Velen vast met mij. :)
Zo denk ik er ook over. Kan niet wachten tot ik weer klaar ben met werken en weer kan gaan gamen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Royer schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:11:
[...]

Niet mee eens. bol.com levert altijd netjes op de dag van release waarbij de meeste games ook zo worden verpakt dat het gewoon door de brievenbus kan. Niks thuis blijven dus.

Als bol.com niet op tijd kan leveren ligt het probleem waarschijnlijk toch wel bij de aanlevering bij bol.com.
Als het ALTIJD netjes op de dag van release geleverd werd, dan zat ik nu niet hier te zeuren. Bol.com is duur en onbetrouwbaar. En ja, ik ben bevooroordeeld omdat ik hier nu zit te zaniken in plaats van bij mn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
Gefundeerd als ik heb geen PS3 en geen GT5 maar ik zeg toch dat ik het echt slecht vind. Kudos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Wat houdt de optie in het optiies menu om alles te installeren, terwijl ik dat de eerste keer heb gedaan toen ik hem opstartte?

Als ik dat aanklik zegt hij dat dat ongeveer 50 min kan duren, terwijl ik dat net gedaan heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
theHoff schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:16:
Gefundeerd als ik heb geen PS3 en geen GT5 maar ik zeg toch dat ik het echt slecht vind. Kudos....
Ik heb een PS3 en GT5 en vind het ook in bepaalde opzichten slecht. Opzichten die je voor de koop al kon verwachten, en die nu zijn waargemaakt. Het toen zeggen mocht niet omdat je het spel nog niet had (waarbij elk weldenkend mens reeds kon weten dat het zo zou gaan worden), het nu zeggen mag ook niet omdat het zo lekker rijdt. En die nadelen moet je dus maar vergeten enz. Wat een onzin. Ze zijn er zes jaar mee bezig geweest en nog steeds zitten er dingen in die toén crap waren en nu nog steeds.

Dat je er blij mee bent en/of het een geweldig spel vindt, prima. Dat het gewoon enorm (ja echt letterlijk enorm) tegenvalt op bepaalde gebieden is gewoon zo. Dit spel is (na zoveel tijd) echt geen 9 waard gewoon. YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Houd het vriendelijk.

[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 24-11-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er al mensen die 720p ipv 1080p hebben uitgeprobeerd op een grote tv?

Ik heb zelf een 40" aan het einde van me playseat staan waar de PS3 nu 1080p heen knalt.
Zou een lagere resolutie (720) maar wel 2x/4xAA echt mooier zijn?

Vind de grafix tijdens de race nu wat tegen vallen namelijk, niet heel erg aangezien gameplay dit natuurlijk makkelijk kan compenseren.

(Ik rij bumperCam en dan is het asfalt soms net een tapijt van lowres textures. Shit dat zag er slecht uit. Vooral op die Nascar kom)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Damn hey, kan dit gejammer stoppen aub. De kritiek die geuit wordt is geen probleem. Iedereen mag hier zijn mening geven over GT5, maar hou het svp wel inhoudelijk ipv dit persoonlijke gebash over en weer....

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Donstil schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:24:
Ik heb zelf een 40" aan het einde van me playseat staan waar de PS3 nu 1080p heen knalt.
Probeer het?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben aan het werk maar we hadden het er hier over en was benieuwd.
Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:21:
Dat je er blij mee bent en/of het een geweldig spel vindt, prima. Dat het gewoon enorm (ja echt letterlijk enorm) tegenvalt op bepaalde gebieden is gewoon zo. Dit spel is (na zoveel tijd) echt geen 9 waard gewoon. YMMV.
Jij vind van niet, anderen vinden van wel. Die anderen zijn dan meteen fanboys, en jij bent een zeikert. Wat is nu het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Donstil schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:24:
Zijn er al mensen die 720p ipv 1080p hebben uitgeprobeerd op een grote tv?

Vind de grafix tijdens de race nu wat tegen vallen namelijk, niet heel erg aangezien gameplay dit natuurlijk makkelijk kan compenseren.

(Ik rij bumperCam en dan is het asfalt soms net een tapijt van lowres textures. Shit dat zag er slecht uit. Vooral op die Nascar kom)
Kun je dit instellen in GT5? Ik kan wel zien in GT5 op welke resolutie ik het draai, maar ik kan dit niet veranderen. Ook vreemd is dat bij de eerste keer opstarten GT5 niet volledig scherm is. Er zit een zwarte kader om het hele spel heen. Dit kun je in GT5 groter maken, zodat je geen zwarte kader hebt, maar het is toch vreemd want bij andere spellen heb ik dit nooit.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:31:
Jij vind van niet, anderen vinden van wel. Die anderen zijn dan meteen fanboys, en jij bent een zeikert. Wat is nu het probleem?
Het "probleem" is dus dat je niet iets negatiefs mag/kan zeggen zonder er vaak op te worden aangevallen. Soms ook persoonlijk, zoals je een paar berichten hierboven nog hebt kunnen zien. Dat is alles. Dat is primitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:21:
[...]
Dat het gewoon enorm (ja echt letterlijk enorm) tegenvalt op bepaalde gebieden is gewoon zo. Dit spel is (na zoveel tijd) echt geen 9 waard gewoon. YMMV.
Een paar IMHO-tjes hier en daar zouden volgens mij geen kwaad kunnen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheKillingBean schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:32:
[...]

Kun je dit instellen in GT5? Ik kan wel zien in GT5 op welke resolutie ik het draai, maar ik kan dit niet veranderen. Ook vreemd is dat bij de eerste keer opstarten GT5 niet volledig scherm is. Er zit een zwarte kader om het hele spel heen. Dit kun je in GT5 groter maken, zodat je geen zwarte kader hebt, maar het is toch vreemd want bij andere spellen heb ik dit nooit.
Nee waarschijnlijk moet je dat dan aanpassen in je PS3. Die dus in zijn geheel op 720p zetten.
Althans dat is het vaak wel.

(ik moest idd ook dat kader aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:27:
[...]

Waarmee het gemiddelde niveau hier typerend is aangetoond, bedankt hiervoor d:)b

Het was een vóórbeeld, maar lezen doet men hier toch niet, da's waar. Of op zijn minst extreem selectief.
Wat wil je nou? Je hebt gelijk, sommige dingen zijn gewoon zaad uitgevoerd. Prima. Dat gaat ook niet meer veranderen. Of het metacritic cijfertje te hoog of laag is interesseert geen zak.

Wat voor eventueel geïnteresseerden wel van belang is, en waarmee ik het na een uur of 4 speeltijd denk ik wel eens ben is dit gedeelte van de conclusie van IGN in hun review:
Gran Turismo 5 is a 10/10 simulator wrapped up in a 5/10 game – driving is as exhilarating as anything that’s gone before, and slavish obsession with the minutiae of many of its cars ensure it's an encyclopaedia of automotive delights. Its brilliance on the track, however is matched by its sloppiness off of it, and there’s a lack of polish that would at one time have seemed sacrilegious to the series.
We kunnen het de rest van het topic over de "lack of polish" hebben, maar er zullen meer mensen in dit topic zitten die van het "driving is as exhilarating as anything that’s gone before" zijn. Een focus op het laatste lijkt me dan ook plezieriger voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Oxigeon schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:14:
[...]

Zo denk ik er ook over. Kan niet wachten tot ik weer klaar ben met werken en weer kan gaan gamen.
Ja dat geldt hier ook al :D GT werkt gewoon verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:34:
Een paar IMHO-tjes hier en daar zouden volgens mij geen kwaad kunnen... :+
Nee hoor. De AI valt gewoon tegen. Bepaalde tracks vallen gewoon tegen. Bepaalde auto's vallen gewoon tegen. Het geluid mag je zelf bepalen (vind ik ook niet geweldig). De graphics verder mag je zelf bepalen (mixed feelings), de handling mag je zelf bepalen (vet). De gehele experience mag je zelf bepalen (vet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:33:
[...]

Het "probleem" is dus dat je niet iets negatiefs mag/kan zeggen zonder er vaak op te worden aangevallen. Soms ook persoonlijk, zoals je een paar berichten hierboven nog hebt kunnen zien. Dat is alles. Dat is primitief.
Je mag een hoop negatiefs zeggen maar met Phusebox was ik het verre mee eens en dat mag ook gezegd worden. Dat jij hem bijval gaat geven is prima, maar om dan vervolgens iets wat over hem gezegd wordt op jezelf te betrekken is op z'n zachts gezegd een beetje de discussie uit z'n verband trekken. En Brad Pitt is er erg trots op dat tie metrosexueel is hoor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
theHoff schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:37:
[...]

Je mag een hoop negatiefs zeggen maar met Phusebox was ik het verre mee eens en dat mag ook gezegd worden. Dat jij hem bijval gaat geven is prima, maar om dan vervolgens iets wat over hem gezegd wordt op jezelf te betrekken is op z'n zachts gezegd een beetje de discussie uit z'n verband trekken. En Brad Pitt is er erg trots op dat tie metrosexueel is hoor. :9
Je mist alleen z'n sig Hoff O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:59
heb dit hele topic nu al doorgelezen en het lijkt hier bij momenten een echte kindertuin...
Als iemand kritiek loopt te geven kan mij dat persoonlijk geen zier schelen, dat is toch zijn/haar mening.
Ik snap dan ook niet dat er mensen daar dan nodeloos en oneindig op blijven ingaan...

Ik heb alvast plezier gehad met GT5 (weliswaar nog maar een tweetal uurtjes)!

dat is mijn mening :P

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
theHoff schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:37:
En Brad Pitt is er erg trots op dat tie metrosexueel is hoor. :9
Wil niet te ver offopic gaan maar wil alleen maar even weten waar je dit op baseert, dan laat ik het verder zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:40:
[...]

Wil niet te ver offopic gaan maar wil alleen maar even weten waar je dit op baseert, dan laat ik het verder zo.

Een metrosexueel is super populair bij de vrouwtjes. Dus mocht je het zijn dan zit je goed _/-\o_ )

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 24-11-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:37:
[...]

Nee hoor. De AI valt gewoon tegen. Bepaalde tracks vallen gewoon tegen. Bepaalde auto's vallen gewoon tegen. Het geluid mag je zelf bepalen (vind ik ook niet geweldig). De graphics verder mag je zelf bepalen (mixed feelings), de handling mag je zelf bepalen (vet). De gehele experience mag je zelf bepalen (vet).
Ha malle, ga jij me nou vertellen wat ik wel en niet zelf mag bepalen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:43:
Ha malle, ga jij me nou vertellen wat ik wel en niet zelf mag bepalen?? 8)7
Jij mag het spel helemaal 100% perfect vinden hoor, dat is echt geen enkel probleem.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/hu0cjt.jpg
Donstil schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:43:

Een metrosexueel is super populair bij de vrouwtjes. Dus mocht je het zijn dan zit je goed _/-\o_ )
Weet wel wat het is, maar snap de logica in dit verband niet helemaal. En de grap "dus" ook niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Brad Pitt op 24-11-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:37:
[...]

nee forza 3 is zon super game ? die vond ik dus ook een echte tegen valler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Toch snap ik dit soort dingen niet, even serieus, ook al is het een 3d model van GT4 of lager, je kunt toch zeker je 3d modellen opnieuw berekenen en punten toevoegen om zo een vloeiender geheel te krijgen? Dat je dan eventueel geen tijd hebt voor alle textures, ok, maar zo'n 3d model even aanpassen naar wat meer punten moet toch niet zo moeilijk zijn?

Roep waarschijnlijk weer iets doms nu, en voor dat er weer moord en brand geschreeuwt word, dit is geen flame. Vraag het me gewoon af.

edit: Hmm bij nader inzien lijkt het meer in de textures te zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 12:50 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:48:
nee forza 3 is zon super game ? die vond ik dus ook een echte tegen valler
Waar Forza 3 nu opeens vandaan komt weet ik niet. Waar wordt die vergelijking gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:44:
[...]

Jij mag het spel helemaal 100% perfect vinden hoor, dat is echt geen enkel probleem.

[afbeelding]

[...]

Weet wel wat het is, maar snap de logica in dit verband niet helemaal. En de grap "dus" ook niet.
Roflol das wel schreeuwend lelijk ja :D

Zit het er nog in dat er via DC wat wordt gedaan aan die textures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09
Ik begin mij sinds een dag toch wel een beetje af te vragen of ik nog wel tot de doelgroep van GT5 behoor... Alleen maar zeiken op elkaar omdat mensen een bepaalde mening hebben.

Toch heb ik GT5 gekocht, en het belangrijkste vind ik toch (ja, ik ja, mijn mening) dat het oude GT gevoel aanwezig is.Ben alleen nog benieuwd naar de b-spec modus en hoe dit op andere platformen uitgewerkt wordt. (Het zou toch mogelijk worden om vanaf je PC b-spec te doen ofzo?)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:50:
[...]

Waar Forza 3 nu opeens vandaan komt weet ik niet. Waar wordt die vergelijking gemaakt?
Op ieder pagina in dit topic wordt Forza 3 minstens 1x aangehaald. Daar komt het waarschijnlijk vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:49:
edit: Hmm bij nader inzien lijkt het meer in de textures te zitten.
Hey! jij zou hier niet meer posten tot je de game getest had...

Van het weekend ga ik beginnen met de GT5 GoT challenge, even goed doornemen wat precies online allemaal mogelijk is, en we kunnen beginnen met een 16-32 mans competitie :)

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
-LA- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:53:
Ik begin mij sinds een dag toch wel een beetje af te vragen of ik nog wel tot de doelgroep van GT5 behoor... Alleen maar zeiken op elkaar omdat mensen een bepaalde mening hebben.

Toch heb ik GT5 gekocht, en het belangrijkste vind ik toch (ja, ik ja, mijn mening) dat het oude GT gevoel aanwezig is.Ben alleen nog benieuwd naar de b-spec modus en hoe dit op andere platformen uitgewerkt wordt. (Het zou toch mogelijk worden om vanaf je PC b-spec te doen ofzo?)
Die feature komt nog. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren tijdens het installeren van het spel de playseat in elkaar gezet.
Man man wat is dat gaaf!
Daarna het introfilmpje met open mond zitten bekijken (eerste drie en halve minuut boeiden me niet, maar daarna _/-\o_ )
Toen heel even in het arcade menu zitten kijken, en 1 ding viel me op:
In GT4 zag je alle merken mooi in beeld staan en kon je een merk kiezen en dan de wagen. Heel overzichtelijk.
Nu zie ik alle wagens op rij staan.
Het zijn er nog niet zo veel, maar wat als ik straks in arcade mode zeg een 300 wagens tot mijn beschikking heb?
Wordt een hele klus om daar doorheen te scrollen.
Even de feature onboard geprobeerd zonder te rijden (normaal, nauw en nauwst), hij gaat dus op nauw/nauwst bij mij, goeie toevoeging tov GT5P!
Daarna uitgezet en gaan slapen.
Zometeen ga ik uitgebreid spelen!!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:54:
Van het weekend ga ik beginnen met de GT5 GoT challenge, even goed doornemen wat precies online allemaal mogelijk is, en we kunnen beginnen met een 16-32 mans competitie :)
Da's natuurlijk wel 100x vetter dan spelen tegen de tegenvallende/prima zijnde/geweldige (op safe) AI ja! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 24-11-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Iemand al een endurance race voldaan/aan begonnen? :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Afbeeldingslocatie: http://craphound.com/images/xkcdwrongoninternet.jpg

Sommige hadden verwacht dat GT5 na vijf jaar helemaal perfect was. Beetje naief... er is altijd wel wat op te merken, zo ook bij GT5. Maar slecht kun je het niet noemen. Zeker niet als er eigenlijk geen alternatief is, men hier overwegend positief is (op wat kleine zaken na) en de gemiddelde score in de reviews op 8,6 staat. Dat is gewoon een hele nette score.

Verder is het een spelletje van 50 euro. Ik heb games die hetzelfde kosten die ik na tien uur spelen in de kast flikker en niet meer naar kijk. Met GT5 vermaak ik mij wel langer, ook al is het niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:57:
[...]

Da's natuurlijk wel 100x vetter dan spelen tegen de tegenvallende/prima zijnde/geweldige (op safe) AI ja! _/-\o_
Wordt die AI in latere races/hogere niveau's ook daadwerkelijk beter dan in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:54:
[...]

Hey! jij zou hier niet meer posten tot je de game getest had...

Daar wil deze jongen wel aan mee doen :)

Mits zijn !@#$!@E$@#!$!@#$ Fanatec GT3RS v1 stuurtje gaat werken in GT5 want met een controler vertik ik het om races te doen.

Maar niemand schijnt er last van te hebben dat zijn GT3RS v1 het niet doet .. iedereen heeft een v2 thuis ...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
[...]

Denk dat het wel algemeen geaccepteerd is dat AI nog altijd minder is dan een real person hoor.

Ontopic maar weer. M'n pakket is afgeleverd dus ik kan vanavond ook zelf gaan zien of het genieten of irriteren wordt. Ben nog steeds erg benieuwd, maar bovenstaande screenshot van BP maakt me toch een beetje huiverig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
theHoff schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:01:
[...]

Denk dat het wel algemeen geaccepteerd is dat AI nog altijd minder is dan een real person hoor.

Ontopic maar weer. M'n pakket is afgeleverd dus ik kan vanavond ook zelf gaan zien of het genieten of irriteren wordt. Ben nog steeds erg benieuwd, maar bovenstaande screenshot van BP maakt me toch een beetje huiverig.
Tijdens het rijden valt het allemaal niet zo op, althans, mij is het niet opgevallen. Tis ook maar net hoe erg je er op wil letten natuurlijk. Als je er negatief instapt is het nou eenmaal sneller kut dan wanneer je er positief instapt right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En _dat_ is nu iets waar ik zeer kritisch over zal zijn. Tevaak en teveel games gezien die qua features goed zitten, maar online was het gewoon een ramp. Weinig of slecht uitgewerkte features, dan ben ik heel benieuwd of GT5 wel een goed online systeem heeft neergezet.
(zoals invites via XMB, is gewoon not-done, BC2 had dit.. kon ik niet begrijpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Jarnoootje schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:00:
[...]

Daar wil deze jongen wel aan mee doen :)

Mits zijn !@#$!@E$@#!$!@#$ Fanatec GT3RS v1 stuurtje gaat werken in GT5 want met een controler vertik ik het om races te doen.

Maar niemand schijnt er last van te hebben dat zijn GT3RS v1 het niet doet .. iedereen heeft een v2 thuis ...!
I'm gain! Laat maar weten.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snapt iemand hier de online features?

Ik kan een room maken, maar niemand inviten, en geen password setten. Wat is dat community-ding? Een soort party systeem net als bij Halo?

Je kan ook geen friends direct vanuit xmb inviten voor zover ik zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:04
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal te doen is in 2 player split screen mode? Nascar? Rally? Kart?
Kun je alleen tegen elkaar rijden, of ook met andere auto's erbij?

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, FRS net gebeld.. hij staat klaar. Deze jongen gaat de sig.edition ophalen :D

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Tom schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:59:
Sommige hadden verwacht dat GT5 na vijf jaar helemaal perfect was. Beetje naief... er is altijd wel wat op te merken, zo ook bij GT5. Maar slecht kun je het niet noemen. Zeker niet als er eigenlijk geen alternatief is, men hier overwegend positief is (op wat kleine zaken na) en de gemiddelde score in de reviews op 8,6 staat. Dat is gewoon een hele nette score.

Verder is het een spelletje van 50 euro. Ik heb games die hetzelfde kosten die ik na tien uur spelen in de kast flikker en niet meer naar kijk. Met GT5 vermaak ik mij wel langer, ook al is het niet perfect.
Toch als het op fun en singleplayer gebied aankomt voor mezelf sprekende dan :) om maar niks te zeggen over die recentelijke shooters van 4-6u lang qua singleplayer. Ik ben nu zelf niet zo'n online-guy.

Ging Sony nu nog iets vrijgeven over GT5 (volgens die Twitter van een paar dagen terug)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
aalekss schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:09:
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal te doen is in 2 player split screen mode? Nascar? Rally? Kart?
Kun je alleen tegen elkaar rijden, of ook met andere auto's erbij?

tnx!
Dit wil ik ook graag weten. Ik heb 'm sowieso al gekocht (alleen nog niet binnen), maar ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Wel jammer dat ze niet hebben gekozen om Moon over the Castle in de opening te houden. Niet zo erg, maar kreeg meer nostalgie toen ik de japanse versie van de opening zag :P

Ga er iig de hele middag lekker voor zitten. Gisteravond maar een uurtje gespeeld en vrij positief :)

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 24-11-2010 13:17 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 24-07 12:08
ik ben eigenlijk aan het wachten op de review van onze vertrouwde T.net...
hoewel ik toch op mijn werk ben, kan ik dat rustig lezen.
lkkr rustige dag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biemold
  • Laatst online: 15-07 00:36
Net ook opgehaald bij E-Plaza vanavond maar even uittesten hoe het speelt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Ha, remote (text based) races vanuit je kantoor, lijkt me :)
Gran Turismo Anywhere - Host races even when away from home

Remote races can be started from the us.gran-turismo.com official website, where you can even monitor the progress and check results of the race.

While on the go or away from home, you can check race results, and even set and start new remote races. A whole new way to enjoy Gran Turismo is here.

*This feature enables the remote operation of "Gran Turismo 5" from a web browser, and requires "Gran Turismo 5" to be running on your "PlayStation 3," set to the remote race screen in the game.
*Race progress is displayed via text only.
Alleen nog eventjes wachten tot december. Ipod of Android appje kan interessant worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Er zat toch geen schade op standaard modellen?
Want ik rij nu in een niet-premium subaru en de voorbumber is toch echt helemaal verbogen, bekrast etc :9
Hebben ze dat stiekem met de update er ingevoegd ?

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Bij Intertoys 59.99 betaald. Heb een T-Shirt erbij gekregen. Wel maat M die flink klein is uitgevallen... Vast een leuk cadeautje voor 'de kinderen van'.

Installeren van de 133 MB update duurde nog geen minuut. Nu is hij aan de installatie naar de harde schijf bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Steven6249 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:19:
ik ben eigenlijk aan het wachten op de review van onze vertrouwde T.net...
hoewel ik toch op mijn werk ben, kan ik dat rustig lezen.
lkkr rustige dag:)
review na 1 dag? haha, dan neem ik het alles behalve serieus.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou ik ben er nu al bijna klaar mee :S
heb meer dan 2 uur die top gear challenge geprobeerd met die kut elise.
ten eerste als dat ding zo rijdt in het echt is het levens gevaarlijk :S
ten 2e de AI is echt absurd maar dan absurd slecht :(
haal je ze in rammen ze je meteen omver, en dan blijven hun netjes doorrijden als een trein.
heb laatste paar uren zoveel gescholden, had ik niet eens met cod bo.
tis dat ik nu met een controller rij omdat ik geen zin heb om op mn erg koude slaapkamer te zitten.
maar man o man wat is die ai bagger.
nordschleife is btw ook niet wat ik verwacht had. die caroussel is niet zoals in het echt, hier is ie veel minder schijn :S.
mja ga toch weer proberen dalijk, maar signature edition gaat denk ik in de verkoop.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Dakoina schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:26:

[...]
Alleen nog eventjes wachten tot december. Ipod of Android appje kan interessant worden
Als dit komt zou echt ideaal zijn. Inderdaad B-Spec doen vanaf het werk :P. Kun je wat verder komen in de game. Lees ik nu wel goed dat je dan de ps3 aan moet hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

kaos- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:31:
[...]

Je mag er vanuit gaan dat menig gamejournalist toch wel iets eerder een review exemplaar krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

kaos- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:31:
[...]

Noem jij me maar eens een aantal games op die niet binnen 1 dag op de site van tweakers stonden. Trouwens elke review die op internet staat moet in 1 dag gemaakt zijn :S. Dus maak je niet druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:31:
ten 2e de AI is echt absurd maar dan absurd slecht :(
haal je ze in rammen ze je meteen omver, en dan blijven hun netjes doorrijden als een trein.
heb laatste paar uren zoveel gescholden, had ik niet eens met cod bo.
tis dat ik nu met een controller rij omdat ik geen zin heb om op mn erg koude slaapkamer te zitten.
maar man o man wat is die ai bagger.
nordschleife is btw ook niet wat ik verwacht had. die caroussel is niet zoals in het echt, hier is ie veel minder schijn :S.
mja ga toch weer proberen dalijk, maar signature edition gaat denk ik in de verkoop.
En het gemekker gaat weer verder haha.
Jawel jongens, GT is voor echte mannen, dat blijkt maar weer.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Arm1n schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:27:
Er zat toch geen schade op standaard modellen?
Want ik rij nu in een niet-premium subaru en de voorbumber is toch echt helemaal verbogen, bekrast etc :9
Hebben ze dat stiekem met de update er ingevoegd ?
In de OP staat:

PremiumStandard
Schade met gevolgen voor physics
Modder, krassen en deuken
Losgerukte of vervormde carrosseriepanelen-

Schade met gevolgen voor physics
Bij deze vorm van schade merk je dat de auto anders reageert als gevolg van botsingen. Afhankelijk van de impact kunnen er gevolgen zijn voor de bestuurbaarheid en de stabiliteit in bochten. Geldt voor alle auto's.

Modder, krassen en deuken
Deze zichtbare schade ontstaat op modderige circuits en tijdens aanvaringen. Geldt voor alle auto's.

Losgerukte of vervormde carrosseriepanelen
Bij deze schade worden carrosseriepanelen losgerukt of vervormd. Geldt alleen voor premium auto's.

Over de kop vliegen
Tijdens echte races kunnen auto's over de kop gaan bij harde crashes, te snel genomen oneffenheden of verkeerd genomen hellingen. Deze sensationele gebeurtenissen voeren het gevoel van spanning nog verder op.

Dus ook niet-Premium auto's hebben dat soort schademodel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vond de volgende reactie ergens bij een review website :

PD, the masters of bulls**tting that make Peter Molyneux look understated!!

After all the hype and ridiculous wait it's a sterile, boring, anti-climax...

Now where's my copy of Forza gone?

ik kon me er wel in vinden.

enne @ KAOS
tis geen gemekker. het is wat ik heb zelf heb gezien.
het is gewoon waarheid dat de ai bagger is.
maakt dat de game slechter: ja als je alleen singleplayer speelt wel ja.
speel je online heb je dr geen last van.

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2010 13:41 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Iemand al in 3d modus rondgereden?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:31:
Zal het je laten weten zodra ik met de Elise heb gereden. Rijd zelf Elise en ben nu met mijn 2e Elise bezig in real life.

De S1 is listig in originele vorm ja.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:33:
[...]

Trouwens elke review die op internet staat moet in 1 dag gemaakt zijn :S. Dus maak je niet druk
Nee hoor, de bekende gamesites hadden het spel al langer maar mochten hun review pas vanaf vannochtend online zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 24-11-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04

[...]
Sorry to be bitching, maar dan moet je dus de hele tijd je PS3 aan laten staan, op het daarvoor bestemd scherm in game. Lekker voor je stroomverbruik en het milieu.

Dit was in ieder geval niet wat ik in gedachten had toen ik het las. Moet toch niet zo moeilijk zijn om je profiel online te synchen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[...]
Web based op me iPad lijkt me opzich ook prima.
Is december nu bevestigd? Zo ja dan kunnen we het in april wel verwachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Ik vind het een geweldig spel waar ik zeker heel veel plezier aan ga beleven.

Echter, ik zal niet beweren dat het spel geen minpuntjes heeft. Zo vind ik de beperkingen van de standaard auto's en de grafische kwaliteit van die auto's wel wat teleurstellend. Ook mis ik een enorm aantal auto's die de laatste jaren zijn uitgekomen, iets wat ik niet gewend ben in de GT serie.

Maar om nou te zeggen dat ik daar wakker van ga liggen, absoluut niet. Ik ben erg blij dat ik nu definitief mijn PS2 de deur uit kan doen inclusief GT4. Eindelijk kan ik GT5 spelen op mijn PS3! :) :)

Vanavond weer los, kan niet wachten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
zo, mijn thema, chromeline pakket en SLS Stealth zijn binnen, PS3 staat nu heel lief GT5 te installen :D

Nu maar weer geduld ophoesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm niet echt megapositieve reacties op het web. Ik zou er nog een hele ps3 bij moeten kopen, met deze gemengde reacties weet ik het nog niet. Wat dit wel duidelijk maakt voor mij, is dat consoles te lange lifecycles hebben. Na 4-5 jaar gaan ze achterlopen en dat wordt hier pijnlijk duidelijk bij de aa, shadows en het particle systeem vd regen. Maar dat had je van tevoren kunnen weten als het moet draaien op 1080p en 60fps en gedetailleerde auto's, dat je met zo'n 5 jaar oude RSX chip je concessies gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:48:
[...]

Sorry to be bitching, maar dan moet je dus de hele tijd je PS3 aan laten staan, op het daarvoor bestemd scherm in game. Lekker voor je stroomverbruik en het milieu.

Dit was in ieder geval niet wat ik in gedachten had toen ik het las. Moet toch niet zo moeilijk zijn om je profiel online te synchen?
Je PS3 fungeert als server. Net zoals je je PC voor de meeste games kan laten functioneren als dedicated server. Daarvoor moet ie natuurlijk wel aanstaan.

[ Voor 11% gewijzigd door rodie83 op 24-11-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:48:[...]Sorry to be bitching, maar dan moet je dus de hele tijd je PS3 aan laten staan, op het daarvoor bestemd scherm in game. Lekker voor je stroomverbruik en het milieu.

Nu mag je van mij :D
Het idee is inderdaad leuk, maar qua stroomverbruik etc (en zeker met de 1ste generatie zoals de mijne) is het niet goedkoop om die een hele dag de ps3 aan te laten staan. Volledig mee eens. Ik word er nu al ambetant van als mijn dochter(tje) de ps3 een hele dag laat draaien zonder ik het weet. Die kleine vingertjes willen overal aankomen :)
rodie83 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:53:
[...]Je PS3 fungeert als server. Je hoeft natuurlijk niet je TV aan te laten staan.
En dan nog... zo'n PS3 verbruikt redelijk wat

[ Voor 13% gewijzigd door Dakoina op 24-11-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand nog een tip/zelfde probleem gehad?

Ik heb eerst een arcade race gedaan.
Daarna gt mode gekozen, hier moet je dan een racepak kiezen, daarna krijg je een scherm met online instellingen (zichtbaar voor alleen vrienden of iedereen).

Ik kon dat scherm niet doordrukken/wegdrukken.

Iemand hetzelfde?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:55:
Iemand nog een tip/zelfde probleem gehad?

Ik heb eerst een arcade race gedaan.
Daarna gt mode gekozen, hier moet je dan een racepak kiezen, daarna krijg je een scherm met online instellingen (zichtbaar voor alleen vrienden of iedereen).

Ik kon dat scherm niet doordrukken/wegdrukken.

Iemand hetzelfde?
Ja, daar heb ik ook last van. 'Ok' knop deed helemaal niks. Uitloggen van PSN 'lost het op'.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Dakoina schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:54:
[...]
Het idee is inderdaad leuk, maar qua stroomverbruik etc (en zeker met de 1ste generatie zoals de mijne) is het niet goedkoop om die een hele dag de ps3 aan te laten staan. Volledig mee eens. Ik word er nu al ambetant van als mijn dochter(tje) de ps3 een hele dag laat draaien zonder ik het weet. Die kleine vingertjes willen overal aankomen :)

[...]
Een dedicated server up houden kost ook stroom. Je PC aanhouden kost ook stroom. Het is geen verplichting, het is gewoon een toevoeging. Ik zal er zelf overigens nooit gebruik van gaan maken (ik vind het niet zo bijzonder nuttig allemaal), maar als je het graag wil kan het. Overigens ken ik weinig, sterker nog, geen games die dergelijke remotecontrol kennen op server gebied op een console.

[ Voor 6% gewijzigd door rodie83 op 24-11-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Ga nu beginnen aan Tuning kampioenschap in de expert klasse! :D

wish me luck!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplayfilmpjes op youtube zien er toch wel mooi uit hoor. Heeft iemand al online geraced? Ik ben nogal benieuwd of je force cockpit view aan kan zetten in de multiplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Chester schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:56:
[...]

Ja, daar heb ik ook last van. 'Ok' knop deed helemaal niks. Uitloggen van PSN 'lost het op'.
ok bedankt! vanavond maar even proberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Dr. Quipers schreef op woensdag 24 november 2010 @ 01:15:
Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een game als Uncharted 2 dan zijn die graphics toch adembenemend en zoveel mooier dan GT5...
Kun je niet met elkaar vergelijken. Toen GTA IV uitkwam (nee, niet GT4) was er ook zoveel kritiek op de wat tegenvallende graphics. Een game als Uncharted 2 kan veel meer detail hebben omdat meestal de kijkdiepte beperkter is en je je bovendien veel minder snel door de omgeving beweegt. Bij racegames race je letterlijk door de omgeving heen dus is alles dynamischer en moet er sneller met texturedata e.d. heen en weer geschoven worden. Aangezien de PS3 ook maar beperkt geheugen heeft betekent dit concessies doen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
De menumuziekjes zijn heeeeeeel fijn. Veel beter dan die kutmuziek die je bij PES de hele tijd hebt. Volgens mij is hij hem nu voor de tweede keer aan het installeren, maar goed, ik wilde toch wel eens weten wat nou het gevolg zou zijn van het aanklikken van dat ene rondje als je al hebt geinstalleerd. Hij staat vrijwel meteen op 3 minuten resterend, maar blijft ook wel even staan. Het introfilmpje kon me niet zo boeien, de menustructuur ziet er heel mooi uit en de muziek in het menu is in elk geval al heel fijn.

De installatie is ook echt na 3 minuten weer gedaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Het is weer duidelijk dat er 2 partijen zijn; degenen die Gran Turismo haten, en mensen die het té gek vinden... maar de haters weten niet precies waaróm ze GT niet trekken... behalve dat ze veel te klagen hebben.
Als je het mij vraagt is het grootste deel van de GT haters uit op 'korte termijn satisfaction' in gaming, en houden van competitie & aktie, net als bijvoorbeeld met tennis.

De Japanners mag je conservatief noemen, maar als ze een sport ontwikkelen dan is dat meestal competitief met JEZELF. Denk aan de vele vechtsporten die japan heeft... op de lange termijn een sport als Karate of Aikido beoefenen levert erg veel persoonlijke groei op en maakt dat je zelfverzekerder en sterker in het leven komt te staan. Bij competitieve spellen (als tennis) verkrijg je dit veel lastiger, of nagenoeg niet... behalve misschien als je doorstoot naar de wereldtop maar dat is een andere discussie.
Zoals je de Amerikanen niets hoeft te leren over marketing, hoef je de Japanners niets wijs te maken over diepgang en kwaliteit op langere termijn.

Inderdaad zijn vele dingen vanaf het 1e deel van GT nog hetzelfde, waar je je aan kan ergeren. Heen en weer navigeren is niet zinloos, als de Japanners daar geen reden voor hadden dan hadden ze dat wel anders gedaan.
Ze denken waarschijnlijk 'als je tijd hebt om te gamen, besteed je tijd dan ook aan iets waardevols'.

Is lastig te begrijpen misschien... vandaar deze poging. Ik kan je altijd aanraden om een jaar of 5 uit te trekken om een Japanse (vecht) sport te gaan doen. Maar ga dat niet doen om een ander 'een lesje te leren'... then you're missing the point of the whole thing.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Heb net de Yitz race gedaan met de reward Toyota Yaris die je krijgt van de Sunday cup. Op het laatste rechte stuk blocken als een gek omdat ie zo sloom is en dit is wat er gebeurd:

Uiteindelijk 9de gefinished :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mastasidaz op 24-11-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 04-09 23:14
Even een vraag: Missen jullie in de Gt Mode ook een aantal dealers om nieuwe auto's te kopen.

Ik mis namelijk
Opel
Vauxhall
Spyker
RUF

iemand een idee hoe dit kan of moet je dit vrijspeleen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Nou, nog steeds een eitje die AI, en dat in de expert klasse!

Maar mijn Ferrari california (volledig getuned) rete fijn!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Dakoina schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:54:
[...]

[...]
alsof een game pc niet zoveel verbruikt , niet zo miepen over het milieu etc.. aub komt op hetzelfde neer , ik wil geen troll starten of iets maargoed :X
ik heb mijn pc heel vaak heel de dag aan en mijn stroomkosten zijn gewoon te doen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Patjeee op 24-11-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Eriko1 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:14:
Even een vraag: Missen jullie in de Gt Mode ook een aantal dealers om nieuwe auto's te kopen.

Ik mis namelijk
Opel
Vauxhall
Spyker
RUF

iemand een idee hoe dit kan of moet je dit vrijspeleen??
Misschien omdat ze geen premium modellen hebben en zo alleen in de used car dealership te zien zijn?

PSN: Geengrenzuh

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.