Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik vind wel dat alle randen zo duidelijk zijn bij de auto's, dat maakt het minder mooi. Of ligt dat aan mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
Kyhfin schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:05:
Ik heb de game op 31 oktober ge-pre-ordered (mediaoffer). Toen was nog niet bekend dat hij 24 November uitkwam. Gisterochtend is die verstuurt en normaal komt hij dan vandaag. Echter, de post is geweest en hij is nog niet binnen. Nu gaan de TNT ook nog 2 dagen staken waardoor het nog verder uitloopt.
Op hun site staat 98% van de post wordt binnen één dag geleverd. Zit ik dus weer bij die 2%. Zelfs bol.com kan je soms nog tot 21.30 bestellen en krijg je het de volgende dag. Daardoor wordt het nu al op zijn minst zaterdag. Erg jammer.
Ik had de mijne ook via mediaoffer besteld, echter is die vandaag wel gewoon binnengekomen (al had ik die al aan de buurman verkocht en zelf gisteren bij de mediamarkt een andere gekocht 8)7 )

Ik kwam trouwens een veyron tegen met 680 pk bij een race, ik mag hopen dat dat een soort auto tuning was om het veld dichterbij elkaar te krijgen.. Verder speelt de game wel lekker weg, maar op sommige vlakken krijgt deze game wel zo intens harde billenkoek van de concurrentie (forza dus)....

[ Voor 14% gewijzigd door Bastard op 24-11-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:42:
Ik lees best wel veel vast lopertjes. Ook mijn PS3 fat is gister een keer vast geslagen (gelukkig net na een save)
Mijn slim heeft nog geen vastloper gehad, al doet ie af en toe wel lang om te laden nadat ik een licentie-race gehaald heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Nondeju! wat is die Veyron een bak zeg!

spoiler: Veyron
Standaart 950+ pk ofzo. kan em tunen tot 1250+/- pk's. 0-100 in ik denk 2-2,5 sec? tot nu toe 380 mee gereden, staat in luttele meters stil :P

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:06:
[...]

Ergens bij de opties zit een mogelijkheid om saves na vastlopers terug te halen.
Heb je soms een idee waar? Is dat in GT5 zelf? Ben volgens mij alles afgegaan... Als ik Saved Games PS3 raadpleeg in XMB stond er niks meer tussen. Ben trouwens wel een paar keer naar My Home teruggekeerd (nogal logisch), maar echt alles kwijt, toch erg :F . Ik zoek ergens een save game te scoren want ik ben echt niet van plan de licenses opnieuw te doen, zo frustrerend, en elke keer die laadtijden.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb hem zojuist gehaald in Deventer bij de Dynabyte. De collectors edition, het was toch al duur.

Vanwaar deze post, nou die gup daar zei dat hij ook posters had binnen gekregen van GT5 en vroeg of ik interesse had. Nu is mijn huis al jaren poster vrij dus heb bedankt, maar hier zitten misschien wel wat lui die GT5 nog niet hebben gekocht en wel graag een poster willen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
KAdrifter schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:16:
[...]

Ik had de mijne ook via mediaoffer besteld, echter is die vandaag wel gewoon binnengekomen (al had ik die al aan de buurman verkocht en zelf gisteren bij de mediamarkt een andere gekocht 8)7 )

Ik kwam trouwens een veyron tegen met 680 pk bij een race, ik mag hopen dat dat een soort auto tuning was om het veld dichterbij elkaar te krijgen.. Verder speelt de game wel lekker weg, maar op sommige vlakken krijgt deze game wel zo intens harde billenkoek van de concurrentie (forza dus)....
Volgens de TNT gaat mijn pakket met de gewone post mee en niet met de pakketpost. Mijn bestelling was voor 10 uur 's ochtends verzonden en nog zit het bij die 2% die ze niet binnen één dag redden en dan wordt het volgens haar (de telefoniste) misschien zaterdag, dat wisten ze niet zeker en anders werd het dinsdag. Nou lekker: ik dacht ik pre-order hem omdat ik hem dan tenminste op tijd heb en hem ook als eerste kan spelen. Doe ik dus ook niet snel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentbas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 21:38
Zo! Ongeveer 5 uurtjes gespeeld nu, ziet er goed uit en speelt fantastisch. Zit op Level 11 met 341.104 CR

De kart challenges lijken me alleen iets wat te makkelijk, op het moelijkste niveau kan ik 2x spinnen en alsnog als eerste finishen! Slechte AI? Of ligt dat aan mij? De andere wedstrijden bieden me duidelijk meer uitdaging.

En kan iemand me vertellen welke auto's ik kan tunen? Ik heb tot nu toe enkel auto's gehad waarvoor geen tuning onderdelen te krijgen waren...

Voeg me toe op PSN onder de naam laurentbas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand zijn savegame met mij delen? Heb de game net gehaald en wat vrienden uitgenodigd maar het is leuker als je wat meer auto's en banen hebt dus vandaar de vraag ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
BatmanHorizon schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:16:
Wel jammer dat ze niet hebben gekozen om Moon over the Castle in de opening te houden. Niet zo erg, maar kreeg meer nostalgie toen ik de japanse versie van de opening zag :P
Dat vind ik ook jammer ja. Dat is gewoon de echte GT tune :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Ik heb geen idee hoe dat kan, maar als iemand mij aan een savegame kan helpen met de eerste rijbewijzen en enkele dingen uitgereden, highly appreciated. Nog eens al die races waar je niet boven 65 kan bij een bergop. -_-

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:12:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, 80GB Fat PS3. Wat ik ook doe bij dat scherm ik raak niet verder. Arcade mode werkt wel, system cache geleegd via options.

Edit: Opgelost, UTP kabel uit mn PS3 getrokken. GT5 zal op dat moment verbinding proberen te maken met servers oid die waarschijnlijk overbelast zijn op dit moment.
Gisteren mijn router eruit getrokken en idd ik krijg dan dit scherm niet.
Nu weer ff geprobeerd en precies hetzelfde. WTF doe ik nu verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th1x4nG schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:50:
Ik heb geen idee hoe dat kan, maar als iemand mij aan een savegame kan helpen met de eerste rijbewijzen en enkele dingen uitgereden, highly appreciated. Nog eens al die races waar je niet boven 65 kan bij een bergop. -_-
Ja, ik zou het ook zeer waarderen ^^.

Kan als bijlage naar quan.vu010 [AT] Gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben ongetwijfeld een domme aap, maar hoe kan ik onilne gezette foto's bekijken?
Ik heb 'm geshared. Online staan. Maar dan?
Is er een website waar ik een account kan aanmaken om online foto's te zien?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Na de vervroegde verkoop van gister een nieuwe teleurstelling. Gamesync zegt hem gistermorgen verstuurd te hebben, en hij is er dus vandaag gewoon niet. 2 dagen stakende postbodes...
Leuk joh dat pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik had net een vastloper in de Lobby. Heeft iemand anders dit al eens gehad? Alles zat vast, heb echt mijn PS moeten herstarten voordat 't zaakje weer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ Dennisdn: Nou je bent niet de enigste ik kan me er heel erg kwaad om maken :@ Ik zit me hier gewoon te verbijten... Waarom zijn die klote webshops van die krenten dat ze het via de BRIEFPOST moeten sturen? Is 70 euro neer tellen voor een spel niet genoeg om het via de pakketpost te versturen? sjonge jonge

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:53:
[...]

Ja, ik zou het ook zeer waarderen ^^.

Kan als bijlage naar quan.vu010 [AT] Gmail.com
helaas voor jullie zijn de savegames van Gran Turismo 5 (voor zover ik weet) nog niet van de playstation 3 af te halen, Polyphony heeft dit gedrag bewust geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:38
Dennisdn schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:55:
Na de vervroegde verkoop van gister een nieuwe teleurstelling. Gamesync zegt hem gistermorgen verstuurd te hebben, en hij is er dus vandaag gewoon niet. 2 dagen stakende postbodes...
Leuk joh dat pre-orderen.
Ik zit met t zelfde probleem :(
ook van gamesync, is dus gelijk de laatste keer dat ik daar wat bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
DAMAGE schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:59:
@ Dennisdn: Nou je bent niet de enigste ik kan me er heel erg kwaad om maken :@ Ik zit me hier gewoon te verbijten... Waarom zijn die klote webshops van die krenten dat ze het via de BRIEFPOST moeten sturen? Is 70 euro neer tellen voor een spel niet genoeg om het via de pakketpost te versturen? sjonge jonge
Dat ze het in eerste instantie via briefpost versturen vind ik prima; levert ook minder gedoe op als hij gewoon in je brievenbus terecht komt. Ik haat het als ik open moet doen en eventueel ook nog moet tekenen :P Als het toch door de brievenbus past, waarom niet?

Maar in het geval van een staking moeten ze het gewoon zonder verdere kosten via de pakketpost doen! Dat doet 12Game wel, godzijdank, zeer netjes opgelost.

Wel raar dat ik eerst dus een mailtje kreeg met "Het spel wordt zonder verdere kosten als pakketpost opgestuurd i.v.m. de staking" en daarna kreeg ik vanavond een mailtje met "Uw pakketje is verzonden, maar het kan zijn dat hij vertraging oploopt door de staking als het geen pakketpost is". Zal wel een standaardmailtje zijn voor deze twee dagen, ze zullen wel niet alle games als pakketpost versturen, alleen GT5 pre-orders omdat die vertraagd zijn. Echt blij was ik dat ze dat zo mooi opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Th1x4nG schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:27:
[...]

Heb je soms een idee waar? Is dat in GT5 zelf? Ben volgens mij alles afgegaan... Als ik Saved Games PS3 raadpleeg in XMB stond er niks meer tussen. Ben trouwens wel een paar keer naar My Home teruggekeerd (nogal logisch), maar echt alles kwijt, toch erg :F . Ik zoek ergens een save game te scoren want ik ben echt niet van plan de licenses opnieuw te doen, zo frustrerend, en elke keer die laadtijden.
Volgens mij bij instellingen en dan bij de optie waar je ook kunt kiezen om te installeren (data beheer oid, helemaal onderaan). Hoop voor je dat het lukt!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan iemand misschien in een spoilertje gooien wanneer ik de nurburg ring kan unlocken?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 21:54
laurentbas schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:40:
Zo! Ongeveer 5 uurtjes gespeeld nu, ziet er goed uit en speelt fantastisch. Zit op Level 11 met 341.104 CR

De kart challenges lijken me alleen iets wat te makkelijk, op het moelijkste niveau kan ik 2x spinnen en alsnog als eerste finishen! Slechte AI? Of ligt dat aan mij? De andere wedstrijden bieden me duidelijk meer uitdaging.

En kan iemand me vertellen welke auto's ik kan tunen? Ik heb tot nu toe enkel auto's gehad waarvoor geen tuning onderdelen te krijgen waren...

Voeg me toe op PSN onder de naam laurentbas!
Je moet ook niet in garage je autotuning kopen maar bij de tuningshop. Ik zat eerst ook te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Wussie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:01:
[...]

helaas voor jullie zijn de savegames van Gran Turismo 5 (voor zover ik weet) nog niet van de playstation 3 af te halen, Polyphony heeft dit gedrag bewust geblokkeerd.
vervelend, ik heb een slim & fat ps3 maar nu moet ik beide het spel helemaal uitspelen.... :X Nu maar hopen dat hij niet stuk gaat...

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Verdomme, GT5 is de volgende in een lange lijn die het verbied om savegames te kopieren.

Slaat echt nergens op.

Als er mensen zijn die savegames willen downloaden, laat ze lekker, maar ga geen features slopen waardoor iedereen in de problemen komt als de HDD kapot gaat. Zeker niet als je straks na 3 jaar een complete garage hebt gebouwd.

-1000 voor Sony (die zitten achter dit beleid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Businessman007 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:38:
Verdomme, GT5 is de volgende in een lange lijn die het verbied om savegames te kopieren.

Slaat echt nergens op.

Als er mensen zijn die savegames willen downloaden, laat ze lekker, maar ga geen features slopen waardoor iedereen in de problemen komt als de HDD kapot gaat. Zeker niet als je straks na 3 jaar een complete garage hebt gebouwd.

-1000 voor Sony (die zitten achter dit beleid)
Mee eens. Ze moeten gewoon waterdicht hebben dat je geen Trophies kan halen met gekopieerde savegames, dat lijkt me het belangrijkste. Natuurlijk is dat alsnog jammer, want dan kan je als je PS3 stuk gaat en je had het spel 90% op Very Hard uitgespeeld, alsnog die Platinum niet meer halen voordat je het spel opnieuw hebt uitgespeeld, maar dat is een betere compromis.

Ik kan me inderdaad niet voorstellen hoe erg ik zou balen als mijn HDD of PS3 zou crashen... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

v8power67 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:08:

... en photomode kan alleen met premiums.
zul je moeten gaan racen en dan doormiddel van de replay photomode ingaan...
Wat?? Dat meen je toch niet, is dat echt zo? En hoe moet ik de 2e zin begrijpen...kun je het een en ander nader toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Ah jammer, ik had gehoopt dat 'bpgames' hem vandaag zou leveren maar dat is niet gebeurd.
nu TNT dreigt te gaan staken kan het nog wel even duren.

jammer wat ik zit de wachten op de primeur dat ik mijn huidige auto digitaal kan gaan besturen.
ben benieuwd hoe ze de Ford Focus ST170 hebben nagemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
detonated schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:50:
Ah jammer, ik had gehoopt dat 'bpgames' hem vandaag zou leveren maar dat is niet gebeurd.

jammer wat ik zit de wachten op de primeur dat ik mijn huidige auto digitaal kan gaan besturen.
Lijkt bij veel winkels zo te zijn, die leveringsproblemen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:01
Ik heb hem. Nu is hij bezig met installeren.
Is dat Apex boekje alleen in het Engels verkrijgbaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Dat laden duurt soms, ondanks een volledige install, bij mij wel erg lang... Dacht na het behalen van B licentie (3 x zilver, 7 x goud) dat ie niet meer verder ging en vast zou lopen, maar 2 minuten later kwam ik toch weer in m'n homescreen gelukkig :)

Sommige licenties zijn wel lastig om goud te halen zeg! Dat biedt in ieder geval wel genoeg uitdaging! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je lampen aanzetten dus zeg maar in elke race ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ok it is al de zoveelste keer dat ik dit vraag maar ik kom er echt niet uit. Het is zo dat je op driehoekje moet drukken om de clutch van de G27 te activeren, waarom lukt dit mij dan meestal niet? Ik druk op driehoekje en nog steeds hoef ik hem niet te gebruiken. Heb pas enkele keren gehad dat het lukte.

Is er een speciaal moment? :S

EDIT: OMG kom er dus achter dat deze auto geen clutch heeft haha. Het is die Vitz, zag ineens dat die rijder schakelde met zijn vingers :P Ik al 2 dagen proberen haha.

[ Voor 20% gewijzigd door FerdiV op 24-11-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
w00t. lvl 17! nu aan de laatste kart event beginnen :P

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben om. Het is echt geweldig.

net met snelle mercedes op nordschleiffe gereden. hele snelheids beleving is er en de balans van de auto is goed voelbaar. oneffenheden ook.

karten voelde ook algoed. net als de mx5.

Het gaat om het racen en dat is te merken.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 03-09 16:07
Holy sh*t die ralley challenges zijn lastig -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo, ik heb hem inmiddels ook geïnstalleerd terwijl ik deze week eigenlijk helemaal geen tijd heb maar volgende week des te meer. :P
Itt de diehards keek ik dus niet echt uit naar deze game, als in het tellen van de dagen, topic volgen en reviews lezen etc, maar kon em ook niet laten liggen vanmiddag met de ervaringen van die challenge eerder dit jaar in het achterhoofd.
Nu heb ik pas een paar rondjes gereden in m'n net aangekochte gele Celica op de Nurburgring [GP] maar wat een gruwelijk dikke game. :9~
Ik heb verder geen ervaring met Forza, doet het niet op m'n ps3 :P , dus ik heb verder geen referentie en dat boeit me verder ook niet, speelt gewoon heerlijk.
DFP inmiddels onder het stof vandaan gehaald, pot zwarte koffie gezet en zo maar eens beginnen om het echie. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het valt me op dat het wel heel makkelijk cashe is in deze GT. Niet dat ik het erg vind, maar neem die karts bijvoorbeeld, even 2 of 5 rondjes gaspedaal indrukken en de cash vliegt om je oren. Je krijgt nu ook het geld van de 1e, 2e en 3e plaats bij elkaar opgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:45:
Zo, ik heb hem inmiddels ook geïnstalleerd terwijl ik deze week eigenlijk helemaal geen tijd heb maar volgende week des te meer. :P
Itt de diehards keek ik dus niet echt uit naar deze game, als in het tellen van de dagen, topic volgen en reviews lezen etc, maar kon em ook niet laten liggen vanmiddag met de ervaringen van die challenge eerder dit jaar in het achterhoofd.
Nu heb ik pas een paar rondjes gereden in m'n net aangekochte gele Celica op de Nurburgring [GP] maar wat een gruwelijk dikke game. :9~
Ik heb verder geen ervaring met Forza, doet het niet op m'n ps3 :P , dus ik heb verder geen referentie en dat boeit me verder ook niet, speelt gewoon heerlijk.
DFP inmiddels onder het stof vandaan gehaald, pot zwarte koffie gezet en zo maar eens beginnen om het echie. :)
Rw ga jij is heeeeeel snel terug naar het fifa club topic ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Evertt schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:03:
Ik heb hem. Nu is hij bezig met installeren.
Is dat Apex boekje alleen in het Engels verkrijgbaar???
Voor zover ik het weet idd alleen in het Engels, en imho absoluut de moeite waard! Geniaal boek. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Wel raar dat de G27 niet tussen die stuurwielen staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou spel hier loopt ineens helemaal klote.

Was lekker aan het spelen in Aspec. Wilde omschakelen naar arcade maar daar liep hij op vast.
Nu telkens als ik hem opstart loopt hij op het eerste scherm vast (pijltje wil maar niet komen)

PlayStation werkt verder nog wel keurig Op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik moet zeggen dat het ook wel apart is dat ik af en toe 2 min moet wachten totdat ik dat muispijltje in het hoofdmenu kan bewegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor de mensen die nog op GT5 wachten, net als ik, en die behoorlijk pissig zijn:

Nou zwolle ligt morgen plat, eigenlijk vanaf vanavond al. het is geen landelijke staking. Met een beetje geluk is dat rotspel al in Leeuwarden hier in het sorteer centrum zodat ik hem morgen toch nog krijg. Ik verwacht wel dat ze gewoon post bezorgen morgen hier.

Rot TNT.

[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 24-11-2010 20:14 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

dddddaaf schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:38:
[...]

Je moet op je PSP even naar de opties gaan, daar staat de mogelijkheid om je garage naar GT5 te uploaden ergens verborgen.
Thanks, dat wassem.
Weet iemand wat ik moet doen voor vrije oefenritten op de Nordschleiffe te mogen doen?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
DAMAGE schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:13:
Voor de mensen die nog op GT5 wachten, net als ik, en die behoorlijk pissig zijn:

Nou zwolle ligt morgen plat, eigenlijk vanaf vanavond al. het is geen landelijke staking. Met een beetje geluk is dat rotspel al in Leeuwarden hier in het sorteer centrum zodat ik hem morgen toch nog krijg. Ik verwacht wel dat ze gewoon post bezorgen morgen hier.

Rot TNT.
Alles wat als pakje wordt verstuurd wordt wel bezorgd. Ligt dus aan de winkel waar je besteld hebt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Hoe krijg ik nu de

-5 "ChromeLine" collectors edition auto's
-Exclusief dynamische thema voor de PS3 XMB?

Heb de collectors edition

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:12:
Nou spel hier loopt ineens helemaal klote.

Was lekker aan het spelen in Aspec. Wilde omschakelen naar arcade maar daar liep hij op vast.
Nu telkens als ik hem opstart loopt hij op het eerste scherm vast (pijltje wil maar niet komen)

PlayStation werkt verder nog wel keurig Op de achtergrond.
Gewoon wat meer geduld hebben. Pijltje komt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:19:
[...]

Gewoon wat meer geduld hebben. Pijltje komt zo.
Geduld heb ik Opzich wel maar na een race, 4minuten naar het logo te kijken gaat me wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bullus schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:18:
Hoe krijg ik nu de

-5 "ChromeLine" collectors edition auto's
-Exclusief dynamische thema voor de PS3 XMB?

Heb de collectors edition
moet je niet naar account information bij psn gaan en daar je codes inlossen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Grmbl, toenstraks voordat ik even wegmoest de harddisk installatie aangezet, kom ik terug: geen enkel teken van leven op mijn ps3. Pas het het unpluggen van de voeding kreeg ik het rode standby lampje weer.

GT opgestart, HDD installatie wordt aanbevolen, nu maar niet doen, dat komt dan later wel weer. Daarna liep GT bij opstarten helemaal vast, kon de ps3 alleen afsluiten door de voeding er weer uit te halen. Daarna moest de ps3 een filesystem check doen. nu ben ik alsnog die installatie aan het doen, ik hoop dat dat werkt en mijn ps3 nog goed is....

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Wii4all schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:22:
[...]

moet je niet naar account information bij psn gaan en daar je codes inlossen?
Klopt en de codes staan in een apart boekje achter de handleiding in het cd hoesje.

Net een C63 AMG in het wit gekocht, maar wou er zwarte velgen onder hebben. Hiervoor moest ik dus eerst de originele velgen vervangen en vervolgens spuiten. Maar wat blijkt je verzamelt kleuren 8)7 dus maar een 2e hands bak gekocht in het zwart, velgen zwart gespoten en bak weer verkocht.

[ Voor 33% gewijzigd door SL65 op 24-11-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:03
Ik vind de arcade races wel erg makkelijk, zelfs op moeilijk heb je haast geen tegenstand.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
detonated schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:50:

Dan moet ik je waarschijnlijk teleur gaan stellen. De Focus ST170 zat ook in GT4, en de auto is voor zover ik weet niet gemodelleerd naar een premium model. In de praktijk betekent dit dat je de auto kan vergeten; ik haal in elk geval niet erg veel plezier uit het rijden van een niet-premium auto: je mist gelijk de interior-view en de slechte graphics van de modellen zijn gewoon onacceptabel.

Dat is ook precies wat ik nu gedaan heb: GT5 is een verschrikkelijk goed spel, maar het hoofdstuk non-premium moet je gewoon afsluiten. De 200+ auto's waar je dan mee kan rijden zijn eigenlijk ook de aantrekkelijkste auto's en de concurrenten van GT5 hebben ook zo'n aantal auto's. Dan blijven alleen nog de lelijke schaduwen en gebrek aan AA over, als je daar voorbij kijkt is GT5 gewoon een erg mooi en verslavend spel. Jammer van die 800 lelijke auto's, maar ik denk dat die toch puur voor de marketing (mooie getalletjes!) erbij zijn gestopt.

Al met al is GT5 goed als racegame opzich, maar het blijft een raadsel waar die 6 jaar in zijn gegaan. Waar ik wel over te spreken ben zijn de zeer mooie menu's (had dit niet verwacht van een GT spel!), de vaak interessante auto-keuze (kubelwagen, kart, leuk!) en de verslavende foto mode.

[ Voor 5% gewijzigd door I-Heine-I op 24-11-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaah, mijn G25 is hier eindelijk
_O_

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Erycius schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:16:
[...]

Thanks, dat wassem.
Weet iemand wat ik moet doen voor vrije oefenritten op de Nordschleiffe te mogen doen?
AMG Academy uitspelen met de 300SL en de SLS AMG.
I-Heine-I schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:33:
[...]

Dan moet ik je waarschijnlijk teleur gaan stellen. De Focus ST170 zat ook in GT4, en de auto is voor zover ik weet niet gemodelleerd naar een premium model. In de praktijk betekent dit dat je de auto kan vergeten; ik haal in elk geval niet erg veel plezier uit het rijden van een niet-premium auto: je mist gelijk de interior-view en de slechte graphics van de modellen zijn gewoon onacceptabel.
Focus ST is gewoon premium hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Ben ik blind of kan je serieus de tijd niet meer versnellen in B-spec? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Wel leuke game ja met driving force stuurtje. Gelukkig al weekend vandaag dus tijd zat om te oefenen :*)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Nu inmiddels even wat geraced en wat licenses gehaald, ik vind het een vette game. Iet wat teleurgesteld in het grafisch geweld dat ik verwacht had te vinden, maar vette game non the less.

Ik ben nu wel echt heel erg in dubio om een stuur te gaan halen icm wheelstand pro. Beetje georiënteerd, de Driving Force GT schijnt dus echt wel een goed ding te zijn (het stuur zelf), maar de pedalen staan me echt totaal niet aan (plastic much?) en geen 'echte' flippers. G27 prijzig, maar is het wel waard volgens mij, enige waar ik echt bang voor ben is dat ik binnen no time dat stuur weer aan de kant zet omdat het toch niet mijn ding is (heb nog nooit met stuur geraced zelf).

Wat zijn jullie ervaringen op dat gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik ben nog niet zo enthousiast, komt met name door de gfx en die kartelbende.

Verder viel het me op dat als ik een beetje met mijn koplampen zat te seinen dat je dat met cockpit view in sommige auto's aangegeven zag maar buiten de auto zie je dat icoontje dan weer niet oplichten. Vraag me wel een beetje af wat ze de afgelopen 6 jaar hebben gedaan eerlijk gezegd.

Weet overigens dat je niet mag zeuren hier, maar dat de G25 niet in de rij met stuurtjes stond vond ik ook al sneu. Maar dit weekend maar eens wat langer voor gaan zitten, wie weet krijg ik de smaak nog te pakken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Lukosje schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:37:
[...]

AMG Academy uitspelen met de 300SL en de SLS AMG.

[...]

Focus ST is gewoon premium hoor ;).
Focus ST (2008) inderdaad, ST170 (2002) niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door I-Heine-I op 24-11-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kom er net achter dat het komt een soort timeout naar de Gt servers toe.
Hebben namelijk de netwerk kabel er uit getrokken en al de laad problemen zijn ineens voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Nog meer mensen problemen met hun GT Mode te starten en eventueel alles goed in te vullen?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
wat ik wel raar vind, ze hebben in die career allemaal dingen gedaan als dat karten, circuits van de wereld, nascar etc. maar driften hebben ze ergens in de arcade mode verstopt :?.. License tests lijken trouwens niet echt moeilijker te zijn geworden, meeste heb ik na een keer of 3 wel goud. Verder is tuning wel echt schrijnend slecht uitgevoerd, je kunt niet eens je remmen upgraden (maar dan zit er wel weer olie verversen, auto wassen en de stijfheid van je chassis verbeteren in 8)7 .....)
Dit is verder allemaal mierengeneuk want de game rijd prima, maar je vraagt je af en toe wel af wat ze daar toch in vredesnaam in die 5 jaar gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Iemand zijn G27 al goed werkend? ik wil die buttons kunnen instellen maar ik heb geen idee hoe.
Daarnaast gebruik ik wel de paddle shifters maar ik kan niet direct van 1 naar R en omdat ik geen knopje voor clutch heb (en het ook niet werkt als ik mijn clutch pedal intrap) kom ik alleen maar achteruit met de quick reverse knop (driekhoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
OzBoz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:44:
Weet overigens dat je niet mag zeuren hier, maar dat de G25 niet in de rij met stuurtjes stond vond ik ook al sneu. Maar dit weekend maar eens wat langer voor gaan zitten, wie weet krijg ik de smaak nog te pakken.
De Fanatec stuurtjes staan er ook niet tussen, maar werken wel 100%. Maakt dus niet zoveel uit, voor mij in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Weet iemand hoe je bij automatisch schakelen een versnelling terug kan en de huidige versnellin vast kunt houden? Dat ging bij GT4 volgens mij toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:17:
[...]
Alles wat als pakje wordt verstuurd wordt wel bezorgd.
Mijn track&trace code van TNT zegt sinds 18.30 uur 'afgeleverd', maar ik heb niks ontvangen, dus ik denk dat ik het met je oneens ben over dat wel bezorgen. Collectors edition zoek. Wat een werkelijk waardeloos bedrijf dat TNT :(

Ik lees maar weinig over het online gebeuren? Werkt het een beetje lagvrij, hoe is het penaltysysteem? Had het graag zelf gecheckt vanavond... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:59:
Weet iemand hoe je bij automatisch schakelen een versnelling terug kan en de huidige versnellin vast kunt houden? Dat ging bij GT4 volgens mij toch wel...
Ja, in GT proloog kon dit ook niet meer, was wel een relaxe functie, vooral overtoeren maken :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik heb nu de kart gekregen, en ook geselecteerd. Maar op een of andere manier kan ik mijn andere auto niet meer selecteren. De text ervoor is grijs :? wel heb ik een andere auto kunnen kopen en selecteren maar alsnog kan ik die andere niet verkopen :?

Iemand tips

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hier wat foto's die ik heb gemaakt in Photo Travel..

http://www.flickr.com/photos/rivanov/sets/72157625461448170/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

KAdrifter schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:57:
wat ik wel raar vind, ze hebben in die career allemaal dingen gedaan als dat karten, circuits van de wereld, nascar etc. maar driften hebben ze ergens in de arcade mode verstopt :?.. License tests lijken trouwens niet echt moeilijker te zijn geworden, meeste heb ik na een keer of 3 wel goud. Verder is tuning wel echt schrijnend slecht uitgevoerd, je kunt niet eens je remmen upgraden (maar dan zit er wel weer olie verversen, auto wassen en de stijfheid van je chassis verbeteren in 8)7 .....)
Dit is verder allemaal mierengeneuk want de game rijd prima, maar je vraagt je af en toe wel af wat ze daar toch in vredesnaam in die 5 jaar gedaan hebben...
Goed zoeken, kan wel degelijk namelijk. Volgens mij moet dat wel vrijgespeeld worden want wou nieuwe uitlaat onder m'n mustang hangen maar kon nog niks kiezen :P

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Magic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:27:
Grmbl, toenstraks voordat ik even wegmoest de harddisk installatie aangezet, kom ik terug: geen enkel teken van leven op mijn ps3. Pas het het unpluggen van de voeding kreeg ik het rode standby lampje weer.

GT opgestart, HDD installatie wordt aanbevolen, nu maar niet doen, dat komt dan later wel weer. Daarna liep GT bij opstarten helemaal vast, kon de ps3 alleen afsluiten door de voeding er weer uit te halen. Daarna moest de ps3 een filesystem check doen. nu ben ik alsnog die installatie aan het doen, ik hoop dat dat werkt en mijn ps3 nog goed is....
zo, na een eindeloze herhaling van oude game data verwijderen, en checks kan ik GT weer opstarten, ik hoop dat het nu goed blijft gaan. :(

edit: en nee dus :(

Nu stopt hij zelfs in het xmb menu al. Bijzonder dat hij het tot gister nog goed gedaan heeft. Kennelijk drukt GT de ps3 net iets verder dan andere games dan doen :/

[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 24-11-2010 21:32 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
Ik had eerst Prologue gespeeld, en had daar de nodige filmpjes gezien met o.a. een Nissan GT-R enzo, maar nu ik de video's wil bekijken in GT5 krijg ik eerst een melding dat hij niet kan verbinden en blijkt de hele lijst met video's leeg (op het introfilmpje na). Hebben meer mensen dit?

[ Voor 4% gewijzigd door Jorn1986 op 24-11-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micsimoen
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11-2022
Zit er eigenlijk een engelstalig deel in de handleiding of enkel nederlands. Ik zou ook willen weten of je de taal in het engels kan zetten (of mss is dat standaard) of schakelt dat gelijk aan de XBM taal. Ik zou namelijk het spel hier in Zweden willen kopen en wsl is dat hier hetzelfde geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:17:
[...]

Alles wat als pakje wordt verstuurd wordt wel bezorgd. Ligt dus aan de winkel waar je besteld hebt.
Mijn pakketje hebben ze als briefpost verstuurd. En dat komt meestal de volgende dag wel aan, maar in mijn geval dus mooi niet :(

Ik hoop dat het dus inmiddels maar in het sorteer centrum hier is zo dat het alsnog morgen aangeboden gaat worden. Ben er behoorlijk zuur om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
micsimoen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:22:
Zit er eigenlijk een engelstalig deel in de handleiding of enkel nederlands. Ik zou ook willen weten of je de taal in het engels kan zetten (of mss is dat standaard) of schakelt dat gelijk aan de XBM taal. Ik zou namelijk het spel hier in Zweden willen kopen en wsl is dat hier hetzelfde geregeld.
Je hebt 3 opties: Gelijk aan XMB, Turks (dacht ik) en eentje waarvan ik geen reet snap (Grieks ofzo)

Dus ik neem aan dat wanneer je je XMB in het Nederlands zet, je het spel gewoon in het Nederlands zal hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door S_Chief op 24-11-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het spel is bij mij nu zo'n 3x vastgelopen, eigenlijk alle drie de keer nadat ik van een race terug wou gaan naar 'mijn home'.

Dingen die me opvallen:

- Geluid is eindelijk aangepakt, dit is dan wel voornamelijk bij de exclusievere auto's maar goed. Met de camera op de moterkap/dak vind ik het geluid trouwens wel beter, dan met de camera in de auto zelf. (M5 en R8 klinken bijv. wel vrij goed)

- Snel cash -> sneller leuke wagens

- In tegenstelling tot andere vind ik de karts wel goed bestuurbaar, het is alleen niet echt uitdagend...

- Rally op dirt en sneeuw voelt veel beter aan dan in vorige delen (duh...) maar wat ik bedoel te zeggen het is niet zo'n ijsbaan meer waarop je auto rond zwabbert.

Tot nu toe zeer tevreden, op naar license IA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch een minpuntje, athans meer een erg groot voordeel. Signature edition krijgt dus alle Chrome en Stealth auto's, maar gewoon bruikbaar in GT mode. Niets cheap ass auto's.. gewoon GT-R's en McLarren rondcruizen door de sunday cup :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:24:
Toch een minpuntje, athans meer een erg groot voordeel. Signature edition krijgt dus alle Chrome en Stealth auto's, maar gewoon bruikbaar in GT mode. Niets cheap ass auto's.. gewoon GT-R's en McLarren rondcruizen door de sunday cup :D
Dat was vroegah (lees, gran turismo 2) ook al mogelijk. Gewoon met de Escudo over Tahiti Road :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
ja, maar toen moest je natuurlijk eerst de Escudo vrijspelen (of gewoon 1.000.000 Cr. hebben? :) ), nu begin je er zowat mee :p

[ Voor 17% gewijzigd door Th1x4nG op 24-11-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dus het is aanbevolen de codes die ik bij mijn CE kreeg pas later te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Ja die foto's worden absoluut niet lelijk!, ze zijn prima als wallpaper. Ik vind het echt een hele leuke feauture die foto mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ben nu al 2 uur bezig met mijn GT start te doen, hele tijd loopt hij vast, of reageert niet meer op mijn knoppen die ik invoer, elke keer ook "geen verbinding met server". PS3 al 10x herstart, stroom er een half uur af gehad. Netwerk kabel eruit gehad.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jslavenburg schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:33:
Ben nu al 2 uur bezig met mijn GT start te doen, hele tijd loopt hij vast, of reageert niet meer op mijn knoppen die ik invoer, elke keer ook "geen verbinding met server". PS3 al 10x herstart, stroom er een half uur af gehad. Netwerk kabel eruit gehad.

Iemand een oplossing?
Netwerk kabel eruit trekken :) Denk dat de servers beetje overvol zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:34:
[...]

Netwerk kabel eruit trekken :) Denk dat de servers beetje overvol zitten.
Nu nog een keer geprobeerd gt account aan te maken, eindelijk gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Gaan we hier op GoT nog een time challenge houden? Lijkt me wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
time challenge ? room openen en gas geven ja :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Wat ik wel raar vind, is dat soms mijn pointer verdwijnt, en ook weg blijft...andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ja, dan is die volgens mij aan het laden.

( misschien connectie maken met inet ofzo , tijdens gamen krijg ik ook links onder "installing" )

[ Voor 55% gewijzigd door Capo op 24-11-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Capo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:44:
Ja, dan is die volgens mij aan het laden.

( misschien connectie maken met inet ofzo , tijdens gamen krijg ik ook links onder "installing" )
Hij stond net 2 minuten nadat ik terug ging naar het hoofdmenu uit zijn neus te wreten, heb maar gereboot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die race met die VW busjes is echt fucking easy... Na 1 ronde lag ik 2e en daarna was t een fluitje avn een cent. Diegenen die er moeite mee hadden, slipstreamen jullie wel?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micsimoen
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11-2022
SChief schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:23:
[...]

Je hebt 3 opties: Gelijk aan XMB, Turks (dacht ik) en eentje waarvan ik geen reet snap (Grieks ofzo)

Dus ik neem aan dat wanneer je je XMB in het Nederlands zet, je het spel gewoon in het Nederlands zal hebben.
en de manual welke taal (talen) heeft die, zit engels daarbij? (Alhoewel dat niet zo erg zou zijn aangezien ik wel Zweeds begrijp)

[ Voor 7% gewijzigd door micsimoen op 24-11-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vette game! Nu 8 uurtjes gespeeld en me geen seconde verveeld! Gameplay is super, grafisch vind ik uhm ook gewoon erg goed (op wat kleine puntjes na). De sound had wat beter gekunnen (vooral de schade), maar ik zit vaak zo in de race dat het me niet super stoord... Hoop dat ze misschien bij de update hier wat aan doen...

Het spel is een stuk moeilijker geworden dan de vorige edities, maar das alleen maar beter. Enige waar ik me stierlijk aan erger is de lange laadtijd bij het aanvangen van een race of na een race. Maar dat neem ik maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:48:
Die race met die VW busjes is echt fucking easy... Na 1 ronde lag ik 2e en daarna was t een fluitje avn een cent. Diegenen die er moeite mee hadden, slipstreamen jullie wel?
Dies idd easy. Heb net wat meer moeite met de Lotussen...wat glijen die dingen zeg! Heerlijke race...ondanks dat ik uhm niet in de eerste 10 keer meteen gehaald heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Vind het wel een hele vette game (twijfel nog of ik het beter/leuker vind dan forza) alleen moet ik echt elke keer en per auto alle rijhulpen uit en op 0 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mailtje van Dixons dat ze het verschil terug gaan storten op mijn rekening (64.99 euro kost de game op dixons.nl en 59.99 euro in de winkel). Zo hoort het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8x4 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:43:
[...]

Wat?? Dat meen je toch niet, is dat echt zo? En hoe moet ik de 2e zin begrijpen...kun je het een en ander nader toelichten?
jup premiums kun je niet doormiddel van photo travel fotograferen.
kan alleen doormiddel van een replay bekijken van een gereden race, en daar dan op photomode klikken, dan kun je wel fotos maken van standard model auto's. maar geloof me gewoon niet doen, heb je niets aan, zie je alleen maar lelijke details.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesku00
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik heb jullie hulp nodig; als ik het spel start krijg ik geen geluid.

Met andere spellen heb ik wel geluid, ik heb 1 ander spel (guitar hero world tour) waarbij ik het probleem heb maar daar ben ik nooit achter aan gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat het niet aan mijn ps3 ligt maar ik krijg niks voor elkaar, ik heb gegoogled en er zijn blijkbaar mensen met hetzelfde probleem, maar toch heb ik nergens een oplossing gevonden. Voor de duidelijkheid; in het menu heb ik wel geluid dus alles is goed verbonden, zodra ik het spel start niet, helemaal niks, niet van de intro, niks. Al vanaf de eerste keer dat het spel in me ps3 zit geen geluid. Natuurlijk heb ik naast het controleren van de geluidsinstellingen in het spel ook die van de ps3 gecontroleerd, met helaas nog geen resultaat. Ik heb de ps3 fat 80gb deze is via hdmi aangesloten op een LG W2753V-PF en via de monitor gaat het geluid naar de speakers.

Bij voorbaat dank
:'(

Het probleem is opgelost. Voor mensen die dit probleem krijgen:

Ik sluit mijn ps3 op veel verschillende tv's aan, waardoor, in mijn geval, de audio settings in de ps3 niet meer compatible zijn geworden met mijn monitor. De oplossing hiervoor is; naar de geluidssettings in de ps3 gaan en het verbindingstype met de monitor te veranderen naar composite, en dan weer terug. Simpel

edit: opgelost

[ Voor 17% gewijzigd door kesku00 op 24-11-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
Valt t mensen ook op dat (ik iig) bij de tuning geen brake upgrades te kopen zijn?
Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.