Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 31.322 views

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
psychoclown schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:32:
Nice! Ze komen dus niet alleen met US TD's maar ook met een basic French tree :)
Daarnaast is de gold increase naar 250/dag zeer welkom met het omzetten van free exp!
daar komt de M10 Wolverine tank aan! :D

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 11:58
Vivaladen schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:34:
[...]

daar komt de M10 Wolverine tank aan! :D
Ik wordt blijer van de E-series van de duitsers :P. Eindelijk iets om de IS-serie serieus mee te gaan spanken! (ja, het is nu ook mogelijk, maar je moet wel slim spelen en hopen dat er ene mongool aan de knopjes zit bij de IS-X, iets wat vaak het geval is)
Om alvast een start te maken met de vernieuwde TS wil ik graag iedereen, die in de playertable staat, verzoeken om mij een DM te sturen met een link van zijn of haar WoT profiel pagina. Dit zou mij namelijk een boel werk besparen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Anoniem: 218650

psychoclown schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:56:
Om alvast een start te maken met de vernieuwde TS wil ik graag iedereen, die in de playertable staat, verzoeken om mij een DM te sturen met een link van zijn of haar WoT profiel pagina. Dit zou mij namelijk een boel werk besparen :)
Done.

Ik ben nu even bezig om met de T-43 aan de gang te gaan. Valt tegen voor een medium, heeft wel veel hitpoints. Maar heeft niet de punch als een DB of een Easy8, de 100mm is te traag qua reload. Ik heb helaas geen andere keuze want deze tank wordt vaak in tier7+ matches geplaatst.
Ik vind de 100mm D10T wel een zeer fijne gun. Kun je ook genoeg mee hitten en zelfs een 4502 voor 14% critten ;)

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:01
Kan ik dit spel nog spelen? Ik zie namelijk dat het een closed beta is, en dat ik een code nodig heb om te registreren. Hoe kan ik zo'n code krijgen?
Lees anders een de TS.. overigens begint binnenkort ook de open beta (27-01) dus mocht je nu geen key meer krijgen dan kan je over een weekje sowieso beginnen :)

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:01
psychoclown schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:18:
Lees anders een de TS.. overigens begint binnenkort ook de open beta (27-01) dus mocht je nu geen key meer krijgen dan kan je over een weekje sowieso beginnen :)
Sorry, maar wat is de TS? (:
Topic Start

Hmm met de SU-152 gaat het nu echt stukken beter, die 122mm guns liggen mij een stuk beter!

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 15:24
Ik speel het sinds 2 dagen, maar snap er nog niet veel van.
Ik speel nu met de Sturmpanzer 1 Bizon, is dit een goede keus?
kan iemand me een paar tips geven?

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
Saxsymbol schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:38:
Ik speel het sinds 2 dagen, maar snap er nog niet veel van.
Ik speel nu met de Sturmpanzer 1 Bizon, is dit een goede keus?
kan iemand me een paar tips geven?
lees het topic een beetje door.. . wat een goede keuze is ligt puur aan hoe je het spel wil spelen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 15:24
Teamspeak

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 10:53

FikkieHo

Wokmaster

nope; Psycho had hem al gequote. Het is Topic Start aangezien hij een vraag stelde die daarin stond.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Vivaladen
nou ehhh ik ben weer ff naar de US server vertrokken want duurde wel heel lang met de XP en daar zat ik al in een Stug III nu lekekr aan het sparen voor de Jagdpanzer 4 :D die ferdinands zijn verdomd taaie rakkers trouwens..ben er al 1 tegen gekomen met mn Stug (balance ftw)

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:03

rapture

Zelfs daar netwerken?

psychoclown schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:37:
Zijn net torretjes, vind ze wel schattig :D
Daarnaast zijn het leuke targets ;)
Ze rijden wel lekker, schieten sneller en accurater. Met een StuG een medium tank rush volgen, tiger en tiger II afgemaakt, arties gepakt, voorbij een ferdinand gescheurd, ernaast campen en continue op de tracks knallen.
8)7
Vivaladen schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:01:
nou ehhh ik ben weer ff naar de US server vertrokken want duurde wel heel lang met de XP en daar zat ik al in een Stug III nu lekekr aan het sparen voor de Jagdpanzer 4 :D die ferdinands zijn verdomd taaie rakkers trouwens..ben er al 1 tegen gekomen met mn Stug (balance ftw)
Balance is in vele gevallen wel prima behalve als je met Stug tegenover een Ferdinand werd geplaatst in de spelerslijst aan het begin van de match maar dat kan in de praktijk niet eens :)

• Zimmer
Vivaladen schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:01:
Daar begin ik nu ook achter te komen, een IS7 heeft van voren geen kans, zelfs niet met mijn kutgun :P

We moeten trouwens maar eens een keer wat plannen om te gaan platoonen of iets dergelijks, elke keer als ik met Kyozu in ene platoon zit wordt ik gebeld en moet ik weg (Sorry nog van gisteren...)

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik had jouw taakje als levend schild overgenomen gister :P

Maar goed, nadeel is wel dat je maar met z'n 3en bezig kan zijn. En als iemand wat afspreekt, dan zijn het er meestal meer :P

[Voor 52% gewijzigd door FikkieHo op 22-01-2011 22:42]

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 23-05 14:19
Heb mijn Tiger II nu helemaal gepimpt, en zit in de duitse TD-tree halverwege een Ferdinand.
Speel niet verder voor een VK4502/Jagdtiger. Zit nu in een SU-85b te crossen, kijken of de russen echt zo overpowered zijn.

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 18:40

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Hebben jullie na een aantal uur spelen ook last van een memory leak ?

• Zimmer
Pirate-Bozz schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:26:
Heb mijn Tiger II nu helemaal gepimpt, en zit in de duitse TD-tree halverwege een Ferdinand.
Speel niet verder voor een VK4502/Jagdtiger. Zit nu in een SU-85b te crossen, kijken of de russen echt zo overpowered zijn.
Je moet juist wel verder spelen voor de VK4502, wat een geniale tank is dat! Van voren komt er nauwelijks een shell door het armor, vandaar ook dat ze het een MiniMaus noemen :) En die gun...... enige wat ik daar nog over kan zeggen is; Fap fap. Maar voor je de gun hebt... tjaaa :P
Zimmer schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:41:
[...]

Daar begin ik nu ook achter te komen, een IS7 heeft van voren geen kans, zelfs niet met mijn kutgun :P

We moeten trouwens maar eens een keer wat plannen om te gaan platoonen of iets dergelijks, elke keer als ik met Kyozu in ene platoon zit wordt ik gebeld en moet ik weg (Sorry nog van gisteren...)
Hehe geen probleem joh ;)
Plannen wordt wel lastig maar in het weekend wel vaak vrijdagavond en zaterdagavond ook maar dat had je waarschijnlijk wel vermoed ;)
FikkieHo schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:39:
Ik had jouw taakje als levend schild overgenomen gister :P

Maar goed, nadeel is wel dat je maar met z'n 3en bezig kan zijn. En als iemand wat afspreekt, dan zijn het er meestal meer :P
En ging best fijn ook ;)
Pirate-Bozz schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:26:
Moah.. OP, ik weet niet hoor valt volgens mij allemaal reuze mee :)
garathane schreef op zondag 23 januari 2011 @ 01:10:
Hebben jullie na een aantal uur spelen ook last van een memory leak ?
Laatste tijd niet meer meegemaakt eigenlijk maar toch wel meerdere keren gehad dat mijn videogeheugen volledig gebruikt was en roze textures liet zien.

• Vivaladen
Net door een ferdinand afgemaakt! dus het was geen vergissing hoor Psycho clown :S voornaamste tegenstanders zijn die Tigers en Panthers..best lastig met mn Stugje

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
psychoclown schreef op zondag 23 januari 2011 @ 01:40:

Laatste tijd niet meer meegemaakt eigenlijk maar toch wel meerdere keren gehad dat mijn videogeheugen volledig gebruikt was en roze textures liet zien.
nooit last van gehad eigenlijk :)

laatste dagen niet echt meer gespeeld. begint beetje erg vervelend te worden die m26 zonder upgrades suckt nogal :P misschien volgende week weer wat spelen als gold ook weer wat rapper binnen komt.. heb nog tot het spel live gaat premium dus kan dan weer lekker met mijn t23 en m4a3e8 xp grinden en omzetten in free exp voor mijn m26 :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Vivaladen schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:04:
Net door een ferdinand afgemaakt! dus het was geen vergissing hoor Psycho clown :S voornaamste tegenstanders zijn die Tigers en Panthers..best lastig met mn Stugje
Volgens mij begrijp je niet goed wat ik bedoel. Aan het begin van de match zie je beide teams in de lijst staan. Degene (of dezelfde typen) waar jij tegenover geplaatst bent is(/zijn) meestal jou 'directe' tegenstanders.
Zo zul je nooit een Ferdinand tegenover een Stug zien, de matchmaking is niet altijd super maar in principe doet het zijn werk goed :)

Als je dus naar het verouderde matching schema kijkt zie je dat een Stug in Tier 4-8 battles kan komen en een Ferdinand in Tier 7-10 battles. Zodoende is het helemaal niet zo verwonderlijk dat je daar regelmatig tegenover staat.
TgR_KILLER schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:05:
[...]

nooit last van gehad eigenlijk :)

laatste dagen niet echt meer gespeeld. begint beetje erg vervelend te worden die m26 zonder upgrades suckt nogal :P misschien volgende week weer wat spelen als gold ook weer wat rapper binnen komt.. heb nog tot het spel live gaat premium dus kan dan weer lekker met mijn t23 en m4a3e8 xp grinden en omzetten in free exp voor mijn m26 :P
Met mijn T-54 de eerste gun gegrind (19k) en naar 5-7 battles zat ik alweer op 6k exp, free exp (4k) ga ik gebruiken voor de T-54 dus nog zo'n 13k te gaan voor de turret en dan nog de laatste gun voor 59.6k :P
In principe goed te doen, als je een paar hits kan krijgen dan schiet het meestal al wel aardig op.

Wat betreft de memory leak, dat treedt ook enkel op als ik langere tijd achter elkaar speel. Sowieso is het na een herstart van het spel weer over maar er is geen duidelijk patroon. Met de HD5770 1GB heb ik na 3-4+ uur last van de memory leak maar met een 8800GTS 320MB na 2-3 uur spelen nog niet. Instellingen zijn een beetje tegenpolen van elkaar maar met die GTS bemerk je altijd al dat je te weinig videogeheugen hebt wanneer een spel grote textures bevat. Ik vind het dus raar dat ik daarmee nog nooit een memory leak in WoT heb meegemaakt.

Overigens gisteravond weer wat mooie potjes met Fikkie en later nog met Zimmer erbij. Begin van de avond verloren Fikkie en ik nog alles ondanks dat wij wel goed speelden maar dat ging langzaam aan beter en uiteindelijk alleen nog maar telkens gewonnen :)

Net ook eventjes ontspannen tussen het studeren door en man o man het gaat eindelijk weer eens vlot. Wat lekkere potjes met mijn SU-152, ik had gister de eerste gun al vrij gespeeld (hogere RoF) en daar ging het erg lekker mee! Vandaag ook 2 potjes gehad waarin ik 5 kills had en alleen maar gewonnen. Dus inmiddels ook de beste gun (nog hogere RoF) erop alleen nog niet mee gespeeld :)
Exp ging in ieder geval weer flink hard!
Paar potjes

[Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2011 15:30]

• Vivaladen
ooow verek je hebt helemaal gelijk..was niet mijn directe tegenstander maar van iemand anders..maar schoot me wel aan gort haha

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb iedereen in de spelerlijst toegevoegd, maar hoe kan je nu samenspelen?
Je kunt op twee manieren met elkaar spelen, in een platoon en in een company.
Om ze te maken heb je een premium account nodig maar om erin te spelen niet.
Platoons worden het meest gedaan omdat je hiervoor max 2 anderen nodig hebt (3 in totaal dus).
Daarnaast werkt companies met een puntentelling al kom je dan eigenlijk alleen tegen tier 10's wat ook de reden is dat wij dat (nog) niet doen ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:38

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ben vorige week door een collega getipt over dit spel. Ziet en klinkt er goed allemaal. Ik wacht echter wel even tot de open beta start.

Waar ik voornamelijk naar uitkijk is dat clan gebeuren op die grote map.

Hoe is verder de performance van dit spel? Grafische kwaliteit?

"Oooh Jeroen!"

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:47
Kaap schreef op maandag 24 januari 2011 @ 06:44:
Hoe is verder de performance van dit spel? Grafische kwaliteit?
Grafische kwaliteit is top! Zit alleen nog een soort van video memory leak in.

Shame on me: 1% Su85 vs 1% Tiger. Schiet ik mis :')

[Voor 11% gewijzigd door User op 24-01-2011 07:06]

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 09:29
User.tmp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 07:05:
[...]
Grafische kwaliteit is top! Zit alleen nog een soort van video memory leak in.

Shame on me: 1% Su85 vs 1% Tiger. Schiet ik mis :')
Voor die memoryleak staat er een fix op het WiT forum

• User
Dennis_k schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:51:
[...]

Voor die memoryleak staat er een fix op het WiT forum
Ik heb er gelukkig niet zo vaak last meer van. En zo heel irritant is het niet, behalve als de texture quality ineens van High naar Low springt, dan krijg ik rode straten. :')

[Voor 0% gewijzigd door User op 24-01-2011 09:17. Reden: Typo]

• Dennis_k
User.tmp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:16:
[...]

Ik heb er gelukkig niet zo vaak last meer van. En zo heel irritant is het niet, behalve als de texture quality ineens van High naar Low springt, dan krijg ik rode straten. :')
Klopt, en de tijdelijke fix verhelpt dat probleem :)

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Nou, eindelijk de sterkste gun van de Ferdi geunlocked.. Zzzz wat een reload tijd zeg.

Ben benieuwd of ik uberhaupt die 170k xp bij elkaar krijg voordat de beta's zijn afgelopen.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 13:49
Rustig hier vandaag... Na die enorme xp/cash flow is het wel weer ff doorbijten met de T8+ tankies om tenminste nog gelijk te spelen...
Heb nu tenminste de turret van mijn T32 geupgrade en het verschil is behoorlijk merkbaar... Best een lekkere tank om mee te rijden...

Even voor degenen die op het moment nog op 2 servers spelen:

Posted Yesterday, 03:48 PM
Auto-ban system will be turned on prior to the start of open beta on January 27. Accounts will be banned according to the last battle played, i.e. if you play on EU server on January 25, and then switch to US side on January 26, your EU account will be suspended.

The above goes only for account created prior to server split.

Be careful.

• User
Zonet m'n Leopard elite gemaakt. Wat een heerlijk tankje is dat toch! _/-\o_

• Gizzy
  • Laatst online: 26-05 12:45
User.tmp schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:02:
Zonet m'n Leopard elite gemaakt. Wat een heerlijk tankje is dat toch! _/-\o_
Ja is die echt zo fijn. Zat te twijfelen panzer III te gaan of leopard? Nog tips. Ben nu aan het sparen met mijn panzer II met max upgrades.

flickr - WOT Profile - Game PC

Zojuist een vijftal potjes gedaan om even de eerste victories te krijgen. Wilde ik gisteren ook doen maar kwam alleen in hoge tier potjes wat wel jammer was.

Ik ben benieuwd of de open beta begeleid wordt door een nieuwe patch. Er zouden namelijk, volgens Overlord, nog 2 patches komen voor de release :)

• UdiBenLudi
psychoclown schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:37:
Zojuist een vijftal potjes gedaan om even de eerste victories te krijgen. Wilde ik gisteren ook doen maar kwam alleen in hoge tier potjes wat wel jammer was.

Ik ben benieuwd of de open beta begeleid wordt door een nieuwe patch. Er zouden namelijk, volgens Overlord, nog 2 patches komen voor de release :)
In de RU versie draait al een van de patches die wij binnenkort krijgen naar het schijnt... 1 nieuwe map komt er nog voor/met de release en ze schijnen wat andere maps te "verbeteren"... We zien het wel van het weekend hoe het allemaal gaat... :)
Klopt die draait al sinds 15 januari als ik het goed onthouden heb :)

• User
Helaas komt de m18 pas na de release :(

Hoe wordt er met platoonen eigenlijk gecommuniceerd? Ik kwam ergens in het topic Ventrilo tegen, maar ik heb zelf redelijk slechte ervaringen met Vent. Mumble ftw!

[Voor 71% gewijzigd door User op 25-01-2011 15:30]

• Zimmer
User.tmp schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:17:
Helaas komt de m18 pas na de release :(

Hoe wordt er met platoonen eigenlijk gecommuniceerd? Ik kwam ergens in het topic Ventrilo tegen, maar ik heb zelf redelijk slechte ervaringen met Vent. Mumble ftw!
Via de chat of via Ventrilo. Wat zijn je problemen met Ventrilo? ik gebruik het al jaren voor WoW en nog nooit problemen gehad (Behalve by Kyozu op de server, maar dat is gefixed).

• User
Met Ventrilo was bij mij de kwaliteit van de anderen altijd behoorlijk divers. De 1 klonk superhelder terwijl de ander echt gigantisch brak klonk. Met Mumble klinkt iedereen meestal mooi helder, ook als ze een microfoon hebben die van slechte kwaliteit is. En voor zover ik weet gebruikt Mumble een stuk minder resources dan Ventrilo. Mijn internetverbinding is niet echt super, vandaar dat ik liever Mumble dan Ventrilo gebruik. En mijn microfoon is van nog slechtere kwaliteit, waarschijnlijk ben ik in Ventrilo dan compleet onverstaanbaar. In mumble klink ik al redelijk brak terwijl die bijna geen bandbreedte vreet.

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 10:15
Net weer even een potje WoT gedaan. Nog 35k xp voor de pershing.

Ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan potjes waarbij werkelijk elke speler gaat lopen campen? Zon potje zat ik net dus in.. 5 minuten verder en niemand had zich uberhaupt bewogen nadat ze naar hun positie zijn gereden. Dan beweeg je vervolgens zelf uit verveling en dan wordt je door werkelijk alles verrotgeschoten van het vijandelijke team. Hoewel je soms geen keuze hebt dat je gaat campen of niet, levert het bij mij vrij veel frustratie op als werkelijk het hele team dit doet (zelfs de scouts).

• User
Annihilism schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:01:
Net weer even een potje WoT gedaan. Nog 35k xp voor de pershing.

Ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan potjes waarbij werkelijk elke speler gaat lopen campen? Zon potje zat ik net dus in.. 5 minuten verder en niemand had zich uberhaupt bewogen nadat ze naar hun positie zijn gereden. Dan beweeg je vervolgens zelf uit verveling en dan wordt je door werkelijk alles verrotgeschoten van het vijandelijke team. Hoewel je soms geen keuze hebt dat je gaat campen of niet, levert het bij mij vrij veel frustratie op als werkelijk het hele team dit doet (zelfs de scouts).
QFT

Kan ik me dus ook gruwelijk aan ergeren. Uit RAGE ga ik dan maar naar voren met mijn SU, om dat helemaal naar de kloten geschoten te worden. En volgens mij zitten dan een paar van mijn teammates heel verbaasd naar de computer te staren van: 'Waarom gaat die SU naar voren?? :? '

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Same, gebeurd te vaak in de map met 3 bruggen, die sand vallei en die met een heuvel + open veld. Dan rij ik gewoon met mijn ferdinand maar gewoon dwars door de map en speel ik wel een potje met mijn leopard :P Het is namelijk totaal zinloos om meer dan 5 minuten te campen, want voor je het weet is het na 15 minuten een draw en heb je dus niks anders gedaan dan stil staan :P

Inderdaad, er moet wel een beetje beweging in zitten.
Vooral in high tier battles kan ik me daar flink aan ergeren omdat de hoogste tiers de grootste campers zijn, lijkt wel :)

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Krijg wel erg vaak: "Just dinged them" aargh en dan moet je nog eens 100 potjes spelen om maar een upgrade te kunnen kopen.
Ging met die 5x dagen een stuk sneller...

En inderdaad allemaal van de kampeerplaatsen voor heavy tanks, net 1e pot tegen een maus met m'n nieuwe kv-3 gespeeld.... gelijk m'n nieuwe tank kaputt.

Speelt padel!

• User
Standaardreactie bij een teamkiller: Print screen!

Zonet even een mailtje de deur uit gedaan met een paar screens van teamkillers. Opbokken met die lui }:|

• Zimmer
User.tmp schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:37:
Standaardreactie bij een teamkiller: Print screen!

Zonet even een mailtje de deur uit gedaan met een paar screens van teamkillers. Opbokken met die lui }:|
Denk je er wel aan dat het soms per ongeluk gaat? Ik heb vaak genoeg dat ik met mijn 4502 volledig ingezoomed ben en dat er op het moment van schieten net iemand voorlangs rijdt.. compleet hun eigen schuld en dan ook nog de vinger naar mij wijzen (reken er maar op dat zo'n 12.5cm shell pijn doet, ik 1 shotte gisteren nog een Tiger die opeens besloot voor me langs te rijden).

Shit happens, gebruik je hersenen met het reporten, als je iedereen die teamdamage doet report dan verneuk je het spel ook.

• User
Zimmer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 06:42:
[...]

Denk je er wel aan dat het soms per ongeluk gaat? Ik heb vaak genoeg dat ik met mijn 4502 volledig ingezoomed ben en dat er op het moment van schieten net iemand voorlangs rijdt.. compleet hun eigen schuld en dan ook nog de vinger naar mij wijzen (reken er maar op dat zo'n 12.5cm shell pijn doet, ik 1 shotte gisteren nog een Tiger die opeens besloot voor me langs te rijden).

Shit happens, gebruik je hersenen met het reporten, als je iedereen die teamdamage doet report dan verneuk je het spel ook.
Dat snap ik, ik report ook alleen mensen die aan het begin van de match een ander verrot schieten. Of wanneer het slachtoffer keihard begint te vloeken en te tieren terwijl de schutter niets terug zegt. 9 van de 10 keer is er dan ook sprake van een opzettelijke teamkill. Als jij iemand met je VK4502 een teammate verrot schiet, neem ik aan dat je je veronschuldigd. ;)

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
psychoclown schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:40:
Inderdaad, er moet wel een beetje beweging in zitten.
Vooral in high tier battles kan ik me daar flink aan ergeren omdat de hoogste tiers de grootste campers zijn, lijkt wel :)
Klopt ook wel en is enigzins begrijpelijk. Hogere tier tanks zijn langzamer en dus makkelijkere doelwitten wanneer ze rijden. Ik camp zo goed als niet, maar ik word dan ook vaak overhoop geschoten tijdens rijden met T1, M6, T29 :{

Paar dagen niet kunnen spelen ivm verhuizing en moeten wachten op internet. voordeel is dat ik straks weer een paar dagen premium kan nemen of free xp omzetten. Er staat nog iets van 30k xp op mijn M6 tank 8)

btw, ik heb personeel met 80% camouflage als skill, maar het gaat echt SUPER langzaam verder of helemaal niet. kan het niet tot 100% gaan of gaat de laatste stukken erg langzaam?
patrickos85 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:00:
[...]

Klopt ook wel en is enigzins begrijpelijk. Hogere tier tanks zijn langzamer en dus makkelijkere doelwitten wanneer ze rijden. Ik camp zo goed als niet, maar ik word dan ook vaak overhoop geschoten tijdens rijden met T1, M6, T29 :{
Dat is waar maar de hoogste hoort de rest ook te ondersteunen. Als ik samen met Zimmer en zijn 4502 speel dan ondersteun ik hem zoveel mogelijk met mijn mediums. Een heavy is sterk maar een medium of meerdere die erbij lopen is dodelijk :)
Paar dagen niet kunnen spelen ivm verhuizing en moeten wachten op internet. voordeel is dat ik straks weer een paar dagen premium kan nemen of free xp omzetten. Er staat nog iets van 30k xp op mijn M6 tank 8)

btw, ik heb personeel met 80% camouflage als skill, maar het gaat echt SUPER langzaam verder of helemaal niet. kan het niet tot 100% gaan of gaat de laatste stukken erg langzaam?
Met de open beta krijg je 250g per dag, kun je lekker veel omzetten straks ;)

Dat gaat inderdaad zo langzaam omdat het met een exponentiël afnemende curve gaat.

• Zimmer
Dat met langzaam gaan valt ook nog wel mee, de meeste zware tanks willen wel optrekken maar stoppen opeens als ze bij hun limiet komen. En campen is niet nodig, gewoon de voorarmor van je dikke tank naar voren zetten, had gisteren 27hits (op mij) en 1% damage. Moet wel zeggen dat ik meestal rambo stijl ga, dit eindigd of in tranen of in een victory (Met een tank als de 4502 kun je heel veel verschil maken in een battle).

• patrickos85
psychoclown schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:27:
[...]

Dat is waar maar de hoogste hoort de rest ook te ondersteunen. Als ik samen met Zimmer en zijn 4502 speel dan ondersteun ik hem zoveel mogelijk met mijn mediums. Een heavy is sterk maar een medium of meerdere die erbij lopen is dodelijk :)
vorige keer werd ik al gesloopt op mijn T29 tank door een medium die kwam rushen. Ik miste hem ( :F ) en hij rijd vlak langs, schiet mijn track kapot en blijft rondjes rijden..mijn turret draait niet snel, dus ik ben gewoon de pineut. Nu deed hij niet het laatste schot, maar toch was hij de aanzetter van het probleem.

Met welke tier tanks spelen jullie samen?Als ik eenmaal weer internet heb zou ik weleens willen proberen om samen te werken :) Met jullie of elke willekeurige persoon die hier zit :)

• Zimmer
patrickos85 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:52:
[...]
Met welke tier tanks spelen jullie samen?Als ik eenmaal weer internet heb zou ik weleens willen proberen om samen te werken :) Met jullie of elke willekeurige persoon die hier zit :)
Ik heb van alles wel wat, maar meestal spelen we met onze Tier9s (T54/Panther2/4502) en daarnaast nog onze TDs (SU152/Ferdinand), want we wachten meestal niet tot het potje is afgelopen.

Net de dikste motor in mijn Panther2 gegooid, het ding gaat nu als de brandweer.

[Voor 7% gewijzigd door Zimmer op 26-01-2011 13:02]

• UdiBenLudi
Hee ik zat gister ff te kijken maar kon geen GoT chat channel vinden... Een idee om deze aan te maken? Weet wel dat het na elke patch opnieuw moet gebeuren maar miss wel handig voor het vinden van mede tweakers... En evt organiseren van platoons/companyies...

Gister maar kort online... T32 een mooie battle gehad T20 was ook dikke schik, maar op het moment dat ik in mijn T-44 sprong was de lol voorbij... Joinde laat de battle omdat heb blijkbaar de 1ste keer was dat ik die map op de dag laadde en was binnen 20 seconden compleet tot schrot verwerkt door 4 tier 6+ arties... Toen ben ik maar mijn verdriet gaan verwerken met WOW... :)

[Voor 42% gewijzigd door UdiBenLudi op 26-01-2011 13:53]

• Zimmer
UdiBenLudi schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:44:
Hee ik zat gister ff te kijken maar kon geen GoT chat channel vinden... Een idee om deze aan te maken? Weet wel dat het na elke patch opnieuw moet gebeuren maar miss wel handig voor het vinden van mede tweakers... En evt organiseren van platoons/companyies...
Done, hij heet GoT.

Edit;

Hoe kom ik in het GoT Channel?

1. Linksonder staat een knop Channels
2. Search Channel -> GoT
3. Join

Zo simpel kan het zijn ;)

Deze is nog voor Kyozu; http://game.worldoftanks.eu/accounts/500120831-Zimmer/

[Voor 21% gewijzigd door Zimmer op 26-01-2011 14:00]

• UdiBenLudi
Nice vanavond meteen maar ff joinen :)...
Zimmer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:51:
[...]

Done, hij heet GoT.

Edit;

Zo simpel kan het zijn ;)

Deze is nog voor Kyozu; http://game.worldoftanks.eu/accounts/500120831-Zimmer/
Dacht altijd dat die channels temporary waren dus nooit naar gekeken.maar dat is dus wel handig ;)
Heb je link toegevoegd :)

[Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 26-01-2011 14:43]

• patrickos85
Zimmer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:01:
[...]

Ik heb van alles wel wat, maar meestal spelen we met onze Tier9s (T54/Panther2/4502) en daarnaast nog onze TDs (SU152/Ferdinand), want we wachten meestal niet tot het potje is afgelopen.

Net de dikste motor in mijn Panther2 gegooid, het ding gaat nu als de brandweer.
hmm ok, moet ik dus nog even doorgaan voordat ik op tier 9 zit. Waarschijnlijk haal ik dat nieteens voordat de reset komt jammer genoeg.

• Zimmer
patrickos85 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:01:
[...]

hmm ok, moet ik dus nog even doorgaan voordat ik op tier 9 zit. Waarschijnlijk haal ik dat nieteens voordat de reset komt jammer genoeg.
Maar we hebben dus van alles wat, ik heb nog een aantal Tier5/6/7/8 tanks in garage (In totaal zijn het 12tanks) en Kyozu heeft ook een paar lagere Tier tanks.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Uhu, ik heb ook nog een Stug + Leopard, die is goed voor de lagere tiers :) Hadden we toen ook met kyozu gedaan. Een wat lagere tier, ik met mijn Leopard :) Gewoon arty mollen en dan suiciden..

Also, http://game.worldoftanks.eu/accounts/500224619-FikkieHo/

• patrickos85
ah ok, dat valt mee :)

Mijn hoogste tank is de T29. Dat is Tier 7 of 8 dacht ik.
Zimmer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Maar we hebben dus van alles wat, ik heb nog een aantal Tier5/6/7/8 tanks in garage (In totaal zijn het 12tanks) en Kyozu heeft ook een paar lagere Tier tanks.
Klopt ik heb ook nog een Valentine (tier 4), T-35-85 (tier 6), T-43 (Tier 7), T-44 (Tier 8 ), SU-85 (tier 5) tot aan de SU-152 (tier 7) :)
Een aantal zijn elite of zou ik nog wel elite willen maken dus keuze is best wel groot.

• Zimmer
Misschien wel handig om een lijstje te maken met wie wat heeft, dit heb ik nu in garage staan;

4 VK 1602 Leopard
4 M5 Stuart
7 VK 3002 (DB)
8 Panther 1
9 Panther 2
6 M4A3E8 Sherman
7 T20
7 Tiger 1
8 Tiger 2
9 VK 4502 Ausf B
7 Jagdpanther
8 Ferdinand

Tier staat ervoor, als er een keer iemand zin heeft om een platoon te maken moet je maar een berichtje sturen ingame. (Ik heb premium, dus ik kan hem opzetten indien nodig, ventrilo is ook wel te regelen).

Begin er steeds meer achter te komen hoe Mediums werken, zodra je in een "Wolfpack" zit kan je het meeste wel aan, zeker op open grond. Het is alleen jammer dat heel veel spelers voor eigen succes gaan en daarvoor stil gaan staan in een bosje/om een hoekje, want als je er met een 3-tal T54/Panther2s op af rijdt is het geen probleem. Ik ben nog niks tegengekomen dat een charge van 3 of meer mediums overleefde (leuk rondjes cirkelen om een IS7 :P). Ik heb ondertussen ook mijn een lesje geleerd met de Vk4502, dit soort situaties moet je hoe dan ook uit weg blijven, want je bent kansloos.

Voor wie niet weet wat een Wolf pack is; Wikipedia: Wolf pack

• UdiBenLudi
3 M3 Light Tank
3 M37 Arty
4 M5 Stuart Tank/Scout
4 A20 Tank/Scout
4 Leopard Tank/Scout
4 M7 Priest Arty
5 M7 Tank/Scout
5 Hummel Arty
6 T34-85 Tank
7 T-43 Tank
7 Jagdpanther TD
7 T20 Tank
7 T29 Tank
8 T32 Tank
8 T-44 Tank

Pfff als ik het zo bekijk een beste lijst... Kan in RL ook nooit iets weggooien :)

• Zimmer
UdiBenLudi schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:05:
Pfff als ik het zo bekijk een beste lijst... Kan in RL ook nooit iets weggooien :)
Daar heb ik in RL ook last van, maar in game houd ik alleen de tanks waar ik echt lol mee heb gehad, en waar ik nog lol mee kan hebben.

• User
3 SU-76
4 SU-85b
5 SU-85
6 SU-100
7 SU-152
4 VK 1602 Leopard

Ja, ik ben fan van de SU serie :P

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

7 T-43
7 SU-152
5 StuG
En wat tier 2 arties om te weten wat arties kunnen doen en hoe je met hen rekening kan houden.

Soviets zijn goed in medium tanks, zo mobiel als de scout voertuigen en schieten zoals heavies, terwijl de survivability niet slecht is.

Soviet tank destroyers zijn niet al te mobiel, hebben geen sterke front pantser en hebben beperkte penetratie. Als het niet penetreert dan werd de turret door dermate hoge kinetische energie van oversized kaliber shells eraf getrapt.

Duitse tank destroyers delen hun guns meer met elkaar, schieten accurater, zijn mobieler, penetreren goed en kunnen goede front bepantsering hebben.

Campen, rush of traag oprukken en elkaar ondersteunen is afhankelijk van de spelers in een public potje. Het blijft iets anders dan met een groep vrienden een gecoördineerde aanval uitvoeren.

[Voor 8% gewijzigd door rapture op 26-01-2011 17:16]

• User
rapture schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:15:
Soviet tank destroyers zijn niet al te mobiel, hebben geen sterke front pantser en hebben beperkte penetratie. Als het niet penetreert dan werd de turret door dermate hoge kinetische energie van oversized kaliber shells eraf getrapt.

Duitse tank destroyers delen hun guns meer met elkaar, schieten accurater, zijn mobieler, penetreren goed en kunnen goede front bepantsering hebben.
*zucht*

Nee. Russische TD's zijn imo vrij sterk. Ja maar ze hebben maar een frontal armor van 70-80!!!! Klopt, maar ze zijn vrij schuin van voren dus dingen vrij veel. True, de Jagdpanther heeft ook een schuine armor, maar die van de SU-152 is op meerdere assen schuin. De side armor van de Russen is ook een stukje sterker dan die van de Duitsers, én de zijkant is ook schuin. Het verschil in de front armor is misschien niet zo groot, maar de side armor van de Duitsers is gewoon van papier.

Verder is gewoon bekend dat de Russen de sterkste guns in het spel hebben. (BL-10 enzo) Alleen de Jagdpanther heeft een betere gun tot zijn beschikking dan zijn Russische tegenhanger.

En mobieler? Moah, durf ik geen uitspraken over te doen, wat ik wel weet is dat ik met mijn SU's continue voorop rij.

Of de Duitsers accurater zijn? Geen flauw idee eigenlijk, ik kan in ieder geval een medium turret op 600+ meter te grazen nemen.

[Voor 4% gewijzigd door User op 26-01-2011 17:54]

• patrickos85
5 T1
6 M6
7 T29
2 T57
3 M37
4 M7 Priest

niet al teveel bijzonder :)

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als ik met SU-152 een heavy frontaal ontmoet, dan kunnen mijn schoten de vijand "dingen" en niet betrouwbaar penetreren. Mijn flanken zijn afgedekt zodat alleen frontaal armor relevant is en dat is te zwak om meer dan 2 schoten op te vangen. Jagdpanther heeft 200 mm penetratie ipv 175 mm, +15 % topsnelheid en +30 % om zijn as draaien voor het mikken. Een 0.36 afwijking voor SU-152 tov 0.29 met Jagdpanther, +24 % meer afwijking voor SU-152.

Als je met enkele tanks naar een Ferdinand rijdt, dan heeft zo'n tank groepje moeite om damage aan een Ferdinand uit te delen. De Ferdinand schiet hard terug voor max damage. Als je naar de ISU-152 kijkt, dan heb je niet zulke front armor.

In de situatie dat een wolfpack rond je TD draait, dan ben je sowieso kansloos als ze continue je tracks kapot schieten en je wordt door arties bestookt.
Russische TD's veel dingen? Gebeurt bij mij misschien maar 1 op de 25 keer maar de rest gaat er doorheen alsof ik totaal geen armor heb :)
Duitse TD's zijn wel degelijk accurater waardoor ze soms zeer vervelend kunnen zijn :)

• Zimmer
User.tmp schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:49:
[...]

*zucht*

Verder is gewoon bekend dat de Russen de sterkste guns in het spel hebben. (BL-10 enzo) Alleen de Jagdpanther heeft een betere gun tot zijn beschikking dan zijn Russische tegenhanger.
Ze zijn sterker, maar veel minder accuraat, ze komen minder ver en ze hebben ook minder ArmorPen (in de stats hebben ze misschien minder, maar over afstand verliezen russiche guns veel ArmorPen, ingewikkeld verhaal over snelheid, cw waarde en gewicht). Alles dat ik kan zien kan ik raken, dat is de kracht van de duitse guns. Meer damage is niet altijd beter.
En mobieler? Moah, durf ik geen uitspraken over te doen, wat ik wel weet is dat ik met mijn SU's continue voorop rij.
Mobieler gaat niet alleen om topsnelheid, het gaat om acceleratie, draaisnelheid en draaicirkel, en ik ben uiterst tevreden met die van de duitsers
Of de Duitsers accurater zijn? Geen flauw idee eigenlijk, ik kan in ieder geval een medium turret op 600+ meter te grazen nemen.
Voor je uitspraken doet over een complete tree, probeer hem eens uit. En een medium turret, daar zit nogal verschil in, door die van een T54 kom je gegarandeerd niet heen. en die van een Panzer3 is bijvoorbeeld wel heel erg klein op 600meter afstand ;)

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik word altijd gesandwiched door mediums in mijn ferdinand :P Altijd leuk als er 2 jouw inklemmen :P

Ik denk dat rapture bedoelt dat hij zelf niemand raak schiet omdat zijn kogels bounces.

• Zimmer
FikkieHo schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:09:

Ik denk dat rapture bedoelt dat hij zelf niemand raak schiet omdat zijn kogels bounces.
In dat geval is het een kwestie van zwakke plekken leren, elke tank heeft een zwakke plek.

Er is een site waarop staat waar je op moet schieten bij een bepaalde tank, met de gun die je gebruikt, zal hem eens zoeken.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Zimmer, ben benieuwd naar die site,

hierbij mijn link,
http://game.worldoftanks.eu/accounts/500239506-Skoozie/

ben even aan het kijken hoe andere tanks mij bevallen voor de wipe,
denk dat ik voor Arti ga, momenteel meeste ervaring met USSR tak,
heeft iemand ervaringen met Arti's tussen de verschillende trees?
mijn voorkeur gaat uit naar USSR of Duits zodat ik ook TDers kan levelen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Zimmer
Amerikanen krijgen ook TDs, dus dat is ook nog een optie.

Ik ben nog aan het zoeken op het officiele forum, daar staat de link ergens.
Alleen is het daarvan nog afwachten hoe ze het gaan doen. Slecht zullen ze niet zijn maar ervaring hebben we niet :)

Mij lijkt de duitse TD heel leuk om te spelen maar ik denk dat ik toch wel voor de USSR TD lijn ga naast de mediums omdat het research-wise veel slimmer is en ze eigenlijk wel lekker spelen :)

• User
psychoclown schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:40:
Russische TD's veel dingen? Gebeurt bij mij misschien maar 1 op de 25 keer maar de rest gaat er doorheen alsof ik totaal geen armor heb :)
Duitse TD's zijn wel degelijk accurater waardoor ze soms zeer vervelend kunnen zijn :)
Wut, ik heb dus precies het tegenovergestelde, bij mij dingen veel schoten. Laatst nog een paar schoten gedingd met mijn achterkant. :P Was wel even een wtf momentje. :P

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nou vanavond maar eens de open beta testen, ben erg benieuwd naar dit spel :)

"Oooh Jeroen!"

• UdiBenLudi
Zimmer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:48:
[...]

In dat geval is het een kwestie van zwakke plekken leren, elke tank heeft een zwakke plek.

Er is een site waarop staat waar je op moet schieten bij een bepaalde tank, met de gun die je gebruikt, zal hem eens zoeken.
Is het deze?
http://forum.worldoftanks...__pid__383130#entry383130

• patrickos85
We hebben weer internet bij ons thuis! :D Gisteravond weer even zitten spelen en gelijk wat tank xp omgezet naar free. Daarna een betere motor geplaatst in mijn T29. Rijd dat ding tenminste met een hoger tempo :)

Het blijft heel bizar dat mensen de M6 tank een slechte tank vinden. Gisteren meerdere rondes dat ik +4 tanks afknal.

Waar ik voorheen met de T29 altijd verlies maakte, is dat nu omgewisseld naar een beetje winst.

• UdiBenLudi

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Altijd leuk dit soort potjes in vergelijking met de camper de camp Ferdinand.. En dan ook nog het eerste potje :) Raad maar waarin ik reed :P

[Voor 7% gewijzigd door FikkieHo op 27-01-2011 14:44]

Met je Leopard aan het rondcrossen geweest?
Erg nette overwinning in ieder geval, lekker veel detected ook :)

• patrickos85
ziet er goed uit :)

Ik had gisteren nog een 'showdown' tegen een ferdinand met mijn T29. Na van 10 minuten stond hij op 5% en ik op 30%. Hij was de laatste tank van de tegenpartij en ik mocht niet het laatste schot doen :(

• Mark.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Wat een heerlijk spel is dit toch en ik moet zeggen mijn verleden als Battlefield armor whore komt erg goed van pas. ;) :Y

De mens wikt maar God beschikt.

• Zimmer
Mark. schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:01:
Wat een heerlijk spel is dit toch en ik moet zeggen mijn verleden als Battlefield armor whore komt erg goed van pas. ;) :Y
Nog zo eentje :P Ik was alleen meer van de APCs. Snel en lekker beweegbaar. Misschien moet ik toch maar voor de mediums gaan... alleen jammer dat ze geen raketten hebben :)

[Voor 5% gewijzigd door Zimmer op 27-01-2011 19:13]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik weet eigenlijk helemaal niet goed waar te beginnen. SPG of TD trekt mij het meeste aan maar dan, USA, RU of GER? En moet je bij je eerste tank stuff upgraden of beter je XP bewaren voor later? En voor welke voertuigen kan ik het beste voor gaan?

"Oooh Jeroen!"

Tja veel van die vragen zijn zeer persoonlijk. Of jij SPG of TD leuker, fijner vindt kunnen wij niet bepalen evenals de welke tree te nemen :) Probeer het gewoon even uit, eerste paar tankjes heb je toch binnen no-time, als je een beetje goed speelt kun je in een avondje wel bij tier 2 of 3 komen ;)

Zelf zou ik met de kennis die ik nu heb niet de eerste paar elite maken, sommige dingen zou ik veel slimmer of beter doen. Zo zou ik een radio pas op het eind doen terwijl ik dat in het begin misschien wel als 2e of 3e upgrade heb genomen. Beetje goed plannen is wel handig maar geen noodzaak.

• Zimmer
Kaap schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:46:
Ik weet eigenlijk helemaal niet goed waar te beginnen. SPG of TD trekt mij het meeste aan maar dan,

1. USA, RU of GER?
2. En moet je bij je eerste tank stuff upgraden of beter je XP bewaren voor later?
3.En voor welke voertuigen kan ik het beste voor gaan?
1. Enige persoonlijke voorkeur? Ik ben altijd gecharmeerd geweesd van de Duitsers. (je kan ook de tanks zien die je verderop in de tree krijgt, google en je weet hoe ze eruit zien, en in stats staat wat ze kunnen)
2. Ik bewaar mijn Free XP voor de volgende tank, zodat ik minder lang Xp hoef te farmen voor de eerste upgrade.
3. SPG als je op een plek wilt blijven staan en iedereen van een afstand neer wil halen (Accuracy is niet van je dat)
TD als je een beetje achterop de groep wil blijven hangen en wat kills wil mee plukken.

En wat ook wel handig is, probeer ze gewoon allebei voor het spel live gaat :*)

[Voor 6% gewijzigd door Zimmer op 27-01-2011 19:52]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ja ik heb eens zitten vergelijken. Ik ga of een RU TD of een USA SPG proberen. Maar zaken omtrendt xp zijn mij wat onduidelijk.

Wat kun je dan met die free experience doen? Die andere experience is alleen voor je huidige tank te gebruiken en neem je dus niet mee als je naar een volgende gaat?

"Oooh Jeroen!"

Aankomend weekend heb ik weer genoeg tijd, eerst morgen nog tentamen, dan zal ik even zorgen dat ik een uber TS in elkaar zet met al dit soort info er ook in verwerkt :)

Om je vragen te beantwoorden:
Free experience is x% experience verkregen van battles van al je tanks. Hoeveel dat percentage precies is weet ik niet meer maar dat zat geloof ik rond de 1-5% ofzo. Dit vrije exp kun je, zoals de naam al doet vermoeden, ook vrij besteden op elk van je tanks. Zoals Zimmer al heeft aangegeven kun je dit het beste bewaren voor upgrades voor volgende tanks, op die manier kun je je tank vaak al helemaal upgraden bij aanschaf :)
Wanneer je je tank elite maakt, dit wil zeggen alle upgrades gekocht die er te kopen zijn voor de desbetreffende tank, kun je het verkregen exp om laten zetten in free experience door middel van gold. De ratio om om te zetten ligt op 25 exp voor 1 gold.

Het gewone experience is, zoals je zelf al zegt, tank gebonden en zul je enkel kunnen gebruiken op die tank tenzij de tank elite status heeft.

• patrickos85
Ondertussen zit ik ongeveer om 1/3 voor de heavy tank in tier 8. Ik ben alleen bang dat het nogal veel gaat kosten en ik zit maar op de 1.1 miljoen credits. Waarschijnlijk moet ik iets van 2miljoen hebben. Dat gaat dus nog ff duren :)

even opgezocht en ik moet 2.6 miljoen hebben :'(

[Voor 10% gewijzigd door patrickos85 op 28-01-2011 09:15]

Ach elk potje kun je wel 10-20k credits verdienen als je helemaal lekker gaat en achievements behaalt dan kun je 30-50k verdienen. Als het goed is moet je altijd wel genoeg credits hebben voor een volgende tank, al helemaal als je premium hebt :)

• patrickos85
psychoclown schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:13:
Ach elk potje kun je wel 10-20k credits verdienen als je helemaal lekker gaat en achievements behaalt dan kun je 30-50k verdienen. Als het goed is moet je altijd wel genoeg credits hebben voor een volgende tank, al helemaal als je premium hebt :)
Ik verdien wel iets van 20k per potje, maar als ik afgeknald word is dat ongeveer 7k reparatie en 1k per shell die ik weg schiet. Kom ik al snel aan de 20k die ik dan verdien met de T29 :)

Wist niet dat je extra cash kreeg voor achievements.

• Dennis_k
God wat is die Marder II toch een heerlijke TD.
Bijna elke pot die ik speel maak ik wel 2 of 3 kills. Mijn record staat op 7.
Het is zelfs mogelijk om af en toe te rushen met deze tank, samen met twee of drie light tanks.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Kaap schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:01:
Ja ik heb eens zitten vergelijken. Ik ga of een RU TD of een USA SPG proberen. Maar zaken omtrendt xp zijn mij wat onduidelijk.
ik vind het momenteel fijn dat ik voornamelijk USSR gegeaan ben, hierdoor kan je vaak de radio of motor die je hebt verdient met je ene tank (bv TD) ook in een andere tank (bv SPG) hangen en hoef je hier geen XP voor te behalen en kan je hem direct met credits in je tank monteren.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee