Volgens mij begrijp je niet goed wat ik bedoel. Aan het begin van de match zie je beide teams in de lijst staan. Degene (of dezelfde typen) waar jij tegenover geplaatst bent is(/zijn) meestal jou 'directe' tegenstanders.
Zo zul je nooit een Ferdinand tegenover een Stug zien, de matchmaking is niet altijd super maar in principe doet het zijn werk goed
Als je dus naar het verouderde matching schema kijkt zie je dat een Stug in Tier 4-8 battles kan komen en een Ferdinand in Tier 7-10 battles. Zodoende is het helemaal niet zo verwonderlijk dat je daar regelmatig tegenover staat.
TgR_KILLER schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:05:
[...]
nooit last van gehad eigenlijk
laatste dagen niet echt meer gespeeld. begint beetje erg vervelend te worden die m26 zonder upgrades suckt nogal

misschien volgende week weer wat spelen als gold ook weer wat rapper binnen komt.. heb nog tot het spel live gaat premium dus kan dan weer lekker met mijn t23 en m4a3e8 xp grinden en omzetten in free exp voor mijn m26

Met mijn T-54 de eerste gun gegrind (19k) en naar 5-7 battles zat ik alweer op 6k exp, free exp (4k) ga ik gebruiken voor de T-54 dus nog zo'n 13k te gaan voor de turret en dan nog de laatste gun voor 59.6k

In principe goed te doen, als je een paar hits kan krijgen dan schiet het meestal al wel aardig op.
Wat betreft de memory leak, dat treedt ook enkel op als ik langere tijd achter elkaar speel. Sowieso is het na een herstart van het spel weer over maar er is geen duidelijk patroon. Met de HD5770 1GB heb ik na 3-4+ uur last van de memory leak maar met een 8800GTS 320MB na 2-3 uur spelen nog niet. Instellingen zijn een beetje tegenpolen van elkaar maar met die GTS bemerk je altijd al dat je te weinig videogeheugen hebt wanneer een spel grote textures bevat. Ik vind het dus raar dat ik daarmee nog nooit een memory leak in WoT heb meegemaakt.
Overigens gisteravond weer wat mooie potjes met Fikkie en later nog met Zimmer erbij. Begin van de avond verloren Fikkie en ik nog alles ondanks dat wij wel goed speelden maar dat ging langzaam aan beter en uiteindelijk alleen nog maar telkens gewonnen
Net ook eventjes ontspannen tussen het studeren door en man o man het gaat eindelijk weer eens vlot. Wat lekkere potjes met mijn SU-152, ik had gister de eerste gun al vrij gespeeld (hogere RoF) en daar ging het erg lekker mee! Vandaag ook 2 potjes gehad waarin ik 5 kills had en alleen maar gewonnen. Dus inmiddels ook de beste gun (nog hogere RoF) erop alleen nog niet mee gespeeld

Exp ging in ieder geval weer flink hard!
Paar potjes
[Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2011 15:30]