[MMO] Het grote World of Tanks topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 32.605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Zimmer schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Nog een Paladin :P Ik heb het zelf ook zeer actief gespeeld tot in de laatste weken van WotLK (Alleen LK Heroic niet gecleared :()
Zelfde voor mij. Ben gestopt aant einde van Wotlk. Paar pogingen op heroic, maar mensen waren aant slacken en we kregen hem niet neer. Maar nu hebben we tenminste tanks om hem neer te knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 22:04
Panther 2 is binnen :P Op naar de Ferdinand.

(Ik wil elke tree uitproberen voor de reset, tijdens deze 3dagen ga ik alleen xp farmen om een tank te halen en er daarna niet meer mee spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

leuk om nu te lezen dat er 3 dagen veel xp te verdienen valt...
ben deze week veel aan het overwerken en vrijdag kan ik compenseren/spelen :'(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Zimmer schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Nog een Paladin :P Ik heb het zelf ook zeer actief gespeeld tot in de laatste weken van WotLK (Alleen LK Heroic niet gecleared :()
Same :P al was mijn paladin wel een tank ^^

Ik ga vanavond nog wat potjes proberen. maar erg veel zal ik niet binnen halen denk ik. ik probeer nog mijn T23 volledig geupgrade te krijgen. daarna is het wachten en lang grinden tot de laatste medium..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:34:
[...]

Ik ga vanavond nog wat potjes proberen. maar erg veel zal ik niet binnen halen denk ik. ik probeer nog mijn T23 volledig geupgrade te krijgen. daarna is het wachten en lang grinden tot de laatste medium..
Ben al een heel eind op weg naar de T-54 maar die krijg ik niet volledig geupgrade voor de tijd :)
Vanmiddag toen het zo slecht ging wel mijn SU-152 weten te bemachtigen maar daarmee alleen nog maar verloren helaas. Ook nog niet geupgrade dus daar ga ik ook nog maar even aan werken ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 07:53:
[...]

Hoe kom je aan 90k free exp dan?

En 5x experience, hoe werkt dat?
Ik heb echt geen idee, misschien omdat ik vanaf de release een paar weken gespeeld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
-Mike- schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:13:
[...]

Ik heb echt geen idee, misschien omdat ik vanaf de release een paar weken gespeeld heb?
Er is een softwipe geweesd, toen heb je alle xp die je toen verdiend hebt teruggekregen als free XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb inmiddels een acount en ben online maar sta op een amerikaanse server :S kan dat niet meer terug draaien want kon ook geen nieuwe key aanvragen omdat ik er al 1 heb op mn email adress maarja net mn Marder2 aangeschaft ennuh behoorlijk verslavend..maar hoeveel tijd hebben we nog tot een reset ofzo? (of was dat net geweest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:50:
Nou heb inmiddels een acount en ben online maar sta op een amerikaanse server :S kan dat niet meer terug draaien want kon ook geen nieuwe key aanvragen omdat ik er al 1 heb op mn email adress maarja net mn Marder2 aangeschaft ennuh behoorlijk verslavend..maar hoeveel tijd hebben we nog tot een reset ofzo? (of was dat net geweest?)
ze zeggen dat het spel eind feb uit zou komen.. dus dan is er een reset.

overigens komt er ook nog een open beta en dan zou er ook een reset komen.. wie weet wanneer dat is.. geen idee :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 22:49
Mijn nieuwe tankcommandant :P

http://i56.tinypic.com/29xdd0n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:53:
[...]

ze zeggen dat het spel eind feb uit zou komen.. dus dan is er een reset.

overigens komt er ook nog een open beta en dan zou er ook een reset komen.. wie weet wanneer dat is.. geen idee :P
Dat er dan een reset komt heb ik niet meegekregen en zou ook nogal nutteloos zijn als ze vlak ervoor nog een compensatie hebben gegeven voor geen softwipe.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:50:
Lees anders even een stukje terug, is al vaak genoeg gezegd.. :)

[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 18-01-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oow ok thx weet ik ook weer hoe het in elkaar zit,net een marder2 aangeschaft maar nog niet veel geluk gehad ermee..beetje aan gort geschoten nog voor ik iemand serieus kon raken haha ook lullig als je met zo'n ding net de verkeerde kant opstaat en er iemand achter je opduikt ineens haha maarja moet nog ff feeling krijgen voor het hele gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
haha :P

mijn T23 is nu helemaal geupgrade. turret radio alles erop en eraan. nu 170k grinden voor de laatste medium tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooohooo mn eerste kill! (schaam schaam) was een marder die de weg afreed op mij af terwijl ik heel dapper vanuit de bosjes hem uit zn voegen schoot :D (jaaa stiekem wel een beetje trots haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Dit is die van mij

Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/1461/shot047.jpg

(Zie ook de tanks onderin het scherm :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Nou nou, dat daarnet was ook niks.. Kom ik leuk flanken vanaf een heuvel. Staat er beneden een IS4. Ik denk dus: mooi, kan ik van boven af door de koepel schieten. Wtf? 1% met de Jagdpnzr 4 van boven op zijn koepel. Normaal gesproken zou de hele crew gebraden zijn, maar met een IS4 niet :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee die turrets zijn nauwelijks te penetraten daarom zijn ze hull down ook zo gevaarlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Daarom gewoon op de achterplaat schieten (waar de motor onder ligt). De Jagdpanther is zonet ook mijn garage binnengereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ik moet nog 130k exp voor mijn volgende tank.. al is dat wel meteen de laatste :P dan ben ik uhm.. klaar denk xD want het enige wat hierna nog is is de hardwipe. :( jammer dat het zoveel gold kost om exp om te zetten.. anders kon ik gewoon met free exp sparen voor heavy's straks haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb mijn T-54 bijna binnen maar dan wordt het nog wel een zware kluif om de gun etc bij elkaar te sparen ;)
SU-152 staat op het moment even stil maar hopelijk morgen nieuwe gun erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:11:
[...]

haha :P

mijn T23 is nu helemaal geupgrade. turret radio alles erop en eraan. nu 170k grinden voor de laatste medium tank..
Ah nog iemand die voor de pershing gaat :P.

Denk dat ik als de hardwipe komt eerst voor een amerikaanse medium ga. en dan nog een duitse light tank om credits te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:09:
ik moet nog 130k exp voor mijn volgende tank.. al is dat wel meteen de laatste :P dan ben ik uhm.. klaar denk xD want het enige wat hierna nog is is de hardwipe. :( jammer dat het zoveel gold kost om exp om te zetten.. anders kon ik gewoon met free exp sparen voor heavy's straks haha.
Koop gewoon een M3Lee en speel de T1 Heavy vrij. Geld zat toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
t1 / m6 vind ik lompe shit tanks xD en de m3lee helemaal.. geld gaat het niet om maar vind dat echt bagger tanks. dus wil die helemaal niet spelen.. daarom wachte ik op de softwipe kon meteen een T29 in..

gaat de laatste potjes weer lekker ruk.. rijd hele tijd tegen grote shit op die me in een paar schoten vernietigd.. steeds mijn tracks eraf.. ammo rack wat ontploft.. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:36:
t1 / m6 vind ik lompe shit tanks xD en de m3lee helemaal.. geld gaat het niet om maar vind dat echt bagger tanks. dus wil die helemaal niet spelen.. daarom wachte ik op de softwipe kon meteen een T29 in..

gaat de laatste potjes weer lekker ruk.. rijd hele tijd tegen grote shit op die me in een paar schoten vernietigd.. steeds mijn tracks eraf.. ammo rack wat ontploft.. zucht.
Dat heb ik dus met mijn leopard, wordt altijd in belachelijk hoge tiers gezet en kom altijd een heavy tegen die me one shot. Vind de luchs dan ook een veel leukere light tank, je wordt veel beter geplaatst qua tier en je komt geen arty tegen die 10 meter bij je vandaan kan schieten en je dan alsnog one shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Maar niks is leuker dan als alle hoge tiers bezig zijn en jij kan 2 arty's van hun neerhalen door gewoon rondjes te crossen. Maar idd, 9 van 10 keer wordt je gewoon afgemaakt. Gelukkig heb ik mijn marder nog waarmee ik meestal wel tankjes op kan blazen :)

En trouwens, het is veel leuker om met arty gewoon met tanks mee te rijden ben ik achter gekomen. Okay, je wordt in 1 shot afgemaakt. Maar altijd leuk dat iedereen over de chat schreeuwt: STAAAYY BACCCKK! KAMIKAZEEE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net na mijn laatste game kreeg ik ff 13.5k Exp en 240k credits voor de battle met mijn Ferdy 2x Aus. B 2x Tiger 2 en 1 IS-3 maar de eeuwige jachtvelden gestuurd hehe, en zit nu dus nog maar een kleine 30k Exp verwijderd van het unlocken van mijn JagdTiger _/-\o_ .

Morgen dus waarschijndelijk eindelijk de JagdTiger unlocked en in mijn garage hehehe.

Heb alles in huis momenteel voor 100% crew + nog een 40k Free Exp om te gebruiken voor upgrades voor mijn JagdTiger (al zullen dat er niet veel zijn hehe).

Heb gelukkig nog een 47 dagen staan op mijn Premium account dus het goud kan ik er mooi allemaal voor gebruiken.

Zit trouwens op de US server met mijn clan aangezien de meeste van onze leden uit de VS komen.

Moet zeggen daar totaal geen last van enige lag.

Iemand van jullie die kan zeggen hoe de speelbaarheid is op de Euro server ?.

Vind het prachtig die X5 exp en credits schiet het tenminste lekker op vooral met een premium account.

JagdTiger bijna unlocked en vannavond zowel de Tiger en SU-152 unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:36:

M6 is best een goeie tank als je eenmaal het beste kanon heb. Daarmee ben ik nu bezig en het bevalt me best wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

EDIT: Kut verkeerde topic xD

[ Voor 77% gewijzigd door N1ckk op 19-01-2011 08:16 . Reden: ben nog niet wakker denk ik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou inmiddels een Code aangeboden gekregen (kan maar niet op een europe server) want speel nu nog op een us server,had een nieuwe code aangevraagd maar via die link waar je ook die valentine tank krijgt kan je geloof ik alleen op een us server :S met het inloggen op europe pakt ie me gewoon niet en op us wel :S nu maar hopen dat die code voor europe gebruikt kan worden :)

ben nu bezig met tank destroyers maar dat is wel opassen zeg en je bent ook enorm in het nadeel omdat je geen draaiendee turret hebt,neem aan dat je daarvoor in de plek meer vuurkracht en range krijgt?

gisteren van mn mardertje overgestapt naar de Hetzer en vanavond maar eens die Stug (a.k.a Sturmgeshutz) proberen te scoren :D denk wel dat dit een blijvertje wordt hoor,gisteren niet eens in wow ingelogt haha (nog een vanilla paladin hier)

maar wel lelijk dat je zo vies wordt afgeschoten haha gisteren een paar keer afgeknalt door een enorme russische tank daar kon ik gewoon niks tegen doen en een paar ongeluks treffers gemaakt waarbij ik dwars door de vijandelijke tank heenschoot maar niks belangerijks raakte..

zag ook nog de special ability's van mn hetzer crew en daar zat ook camouflage bij..weet iemand of dit een tank destroyer specific skill is of dat iedereen dat heeft? zou dat dan in mn voordeel kunnen gebruiken als ik weet dat ze me ook echt niet zien in de bosjes..

maar het gros van de keren dat ik dood ging lag het wel een beetje aan mn zelf (te ongeduldig) waardoor ik in open terein gepakt werd of mn tracks er waren afgeschoten en die tank doodleuk om mij heen reed en me vanachteren pakte...denk dat als ie live gaat ik ook een tankdestroyer word..

mijn ingame nick is trouwens hetzelfde als hier op got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die abillities van crew is voor iedereen hetzelfde maar je moet je crew eerst 100% hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
elke crewmember die op 100% zit kan camoflage, repair, en extinguish fire trainen. Wanneer 1 van deze 3 skills op 100% is, kan je 1 van de andere 2 leren tot je crewmember alle 3 op 100% heeft.

Van wat ik heb begrepen is als je meerdere crewmembers hebt die camouflage op een hoge percentage hebben dat je tank minder snel gezien wordt. Als het goed is word er gekeken naar het gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zoiets had ik idd ook gelezen maar thx for the reply :D man wat is dit allemaal verslavend haha
wist eerst niet precies welke nationaliteit ik moest kiezen en welke tank maar heb gewoon wat verder gekeken en was erg gecharmeerd vd Ferdinand tankjager en tja beetje voorliefde voor duitse tanks dus daar blijf ik zowiezo hangen,wel raar trouwens dat er geen amerikaanse tank jagers zijn die hadden toch die M10 Wolverine in wo2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipower
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-08 21:37

chipower

i750 - sapphire 5850

heb gister nieuw record verbeter van 8.2kxp. nog 10k dan kan ik met normale xp tiger II kopen. en iets van 30k xp kan ik tier 7 TD kopen. en heb ook gister veel met t1 heavy gespeeld en verkocht na research m6. t1 heavy vond ik eerst ook niks. maar als je beetje boven aan staat kan die best goed zijn. het heeft best wel hoge penetration en fire rate. en hoge armor voor tier 5. ik denk als ik klaar ben met duitse tree verder ga met USA heavies. heb nu iets van 2miljoen credits waar ik niet veel mee kan.

wat houd het hardwipe in? en wanneer/hoelaat (NL tijd) eindigd x5 xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Ik ben nu bijna bij de T23. Ik moet zeggen dat de T20 ook een hele fijne tank is; snel, beweegzaam en een lompe gun. Ik kan tigers makkelijk aan met de T20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffffffft dacht na de kv1 dat de kv3 wel leuk zou zijn

wat zijn die krengen traag zeg.
maar hopen dat de is iets beter is d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:27:

Andere tracks eronder zetten en ze worden al wat sneller en eventueel een sterkere motor voor het versnellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:46:
[...]

Andere tracks eronder zetten en ze worden al wat sneller en eventueel een sterkere motor voor het versnellen :)
joh
no shit sherlock (-;

maar dan nog is het een stuk bevroren stront wat zich door een dunne trechter probeert te banen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
Wat is het verschil tussen de munitie van de duitse arty? Ik heb een grille, maar ik snap helemaal niet wat het verschil is tussen de eerste twee types.
Ja de tweede doet meer damage en kost meer, maar waarom zou je dan in vredesnaam dat eerste type nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Die gebruik je voor TD Mode, dan weet je vrijwel zeker dat je een tank gaat raken dus dan kun je gewoon AP gebruiken voor maximale damage.

Edit; Het ook de gold ammo zijn

@Vivaladen

Een paar pagina's terug is het exact uitgewerkt hoe het crew systeem werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Zimmer op 19-01-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:53:
[...]

joh
no shit sherlock (-;

maar dan nog is het een stuk bevroren stront wat zich door een dunne trechter probeert te banen
Het is ook meer een tussentank net zoals de 3001p (wat een onding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:27:

De KV3 is een geniale tank, hij is extreem sterk voor zijn tier, en zelfs met een King Tiger moet je ervoor oppassen, je moet er natuurlijk wel mee leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tja op dit moment leer je de tanks zo niet goed als normaal is mijn mening.
Gisteren nog wel de T-54 gekocht en een potje in gewonnen maar nog helemaal stock dus dat behoeft nog genoeg speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Kijk je met je 122mm heel lief naar de achterkant van een panther. Klik, BOEM. En toen verdween de granaat.

RRRRAAAAGGGGGEEEEE :(

Also, genoeg XP voor de SU-152, alleen niet genoeg gold om het om te zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:54:
Kijk je met je 122mm heel lief naar de achterkant van een panther. Klik, BOEM. En toen verdween de granaat.

RRRRAAAAGGGGGEEEEE :(

Also, genoeg XP voor de SU-152, alleen niet genoeg gold om het om te zetten :')
Is niks nieuws, en dan gebruik je nog goedkope shells. Mijn shells kosten nu 1300credits per stuk, en 1/10 verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:04:
[...]

Is niks nieuws, en dan gebruik je nog goedkope shells. Mijn shells kosten nu 1300credits per stuk, en 1/10 verdwijnen.
I know, maar op zo'n moment voel je je toch wel een beetje boos worden :P

Mijn shells kosten ook iets van 1200 credits stuk. Goedkopere shells kan zeker, maar dat is hetzelfde als propjes tegen de muur gooien en hopen dat de muur kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:13:
[...]

I know, maar op zo'n moment voel je je toch wel een beetje boos worden :P

Mijn shells kosten ook iets van 1200 credits stuk. Goedkopere shells kan zeker, maar dat is hetzelfde als propjes tegen de muur gooien en hopen dat de muur kapot gaat.
En in wat voor tank rijd jij rond dan? Want de meeste russische shells zijn goedkoper dan de duitse varianten

Al gevonden, ap kost 1025 per stuk, inderdaad zonde van de credits, maar het gebeurt

[ Voor 8% gewijzigd door Zimmer op 19-01-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De 100mm op de Su100 werkt op zich wel, maar hij doet niet genoeg oempf nadat ie door de armor is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik gebruik altijd de grootste gun die ik op een tank kan kwakken, anders kun je net zo goed een tier lager gaan spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zimmer op 19-01-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:41:
Ik gebruik altijd de grootste gun die ik op een tank kan kwakken, anders kun je net zo goed een tier lager gaan spelen.
Is ook niet mogelijk want stock krijg je al de 152mm daarna ga je terug naar 122mm die minder damage doen maar iets hogere penetration + hogere RoF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Stock op een Su100 is een 85mm hoor ;)

Stock op de Su152 is wel een 152mm, die echt BRUUT is trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
http://forum.worldoftanks...__pid__375704#entry375704

Hardwipe op het eind van volgende maand (februari).
Daarna schone start voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
psychoclown schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:58:
[...]

Is ook niet mogelijk want stock krijg je al de 152mm daarna ga je terug naar 122mm die minder damage doen maar iets hogere penetration + hogere RoF :)
Je weet wat ik bedoel :P Ik gebruik altijd de beste gun op een tank, ook al is het duur om het ding te gebruiken (Zoals bijvoorbeeld de 105 op de KT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:06:
Stock op een Su100 is een 85mm hoor ;)

Stock op de Su152 is wel een 152mm, die echt BRUUT is trouwens. :)
Weet ik maar eerst had je het over de SU-152 :)
De SU-152 heb ik ook maar kan niet echt zeggen dat ik hem heel veel fijner vind. Volgens mij houd ik meer van hogere penetration want die is van de 152mm gun niet bepaald hoog :)
Dennis_k schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:24:
http://forum.worldoftanks...__pid__375704#entry375704

Hardwipe op het eind van volgende maand (februari).
Daarna schone start voor iedereen
Staat nog niet helemaal vast, Overlord zei februari en waarschijnlijk tegen het eind.
Zimmer schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:51:
[...]

Je weet wat ik bedoel :P Ik gebruik altijd de beste gun op een tank, ook al is het duur om het ding te gebruiken (Zoals bijvoorbeeld de 105 op de KT)
Hehe ja weet ik, probeer ik ook altijd wel te doen. Wellicht dat ik de sniper gun op de T-44 ook eens ga proberen, kijken hoe dat bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
psychoclown schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:32:Hehe ja weet ik, probeer ik ook altijd wel te doen. Wellicht dat ik de sniper gun op de T-44 ook eens ga proberen, kijken hoe dat bevalt :)
Heb nu de eerste snipergun @ Panther2 (Zelfde als op Panther1) en dat bevalt me wel, ik scheur van cover naar cover, vooral op de flank, waardoor ik bij de zwakke plekken van tanks kan komen. Ik moet het wel nog van de zwakke plekken hebben want het is niet zo'n heel erg sterke gun (88mm L/71, zelfde als op Tiger1/Tiger2/4502/Panther)

Overigens nog 10k XP tot aan de Ferdinand, dan heb ik mijn doel voor deze dagen behaald :)

Update; Hij is binnen, wat een lomp ding is het toch, blijkt ook wel aan de crew die erin zit, 6 stuks :o

[ Voor 13% gewijzigd door Zimmer op 19-01-2011 19:06 . Reden: Wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Het gaat.. erg.. moeizaam..

hele tijd super snel dood.. bagger weinig exp.. hele tijd max 2/3k.. en als je dan nog een goeie 70k moet.. zucht :( komende week maar op de normale manier grinden :P

en dan te denken dat de gun erna ook ff lekker 50k kost xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Potje met de SU152, gaat redelijk lekker. KV3 van 100% naar 14% geholpen met 1 schot. Veel schoten geïncasseerd, gelukkig allemaal dings. Krijg je een arty op je bek: *INSTAKILL* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
Pff eigenlijk is er niet heel veel meer aan op deze manier. Ik race door alle tanks heen zonder al te veel moeite.
Heb al mijn tanks al minstens 1 tier up en de meeste kunnen zelfs al nog een verder. En ook nog twee nieuwe tiers gestart (light en heavy)...

Maargoed ik zeik nergens over, straks heb ik een leuke voorraad tanks zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
jah en dan is het spel afgelopen =)

heb nu 7.5 miljoen credits lol. kan mijn volgende tank meteen vol upgrades proppen.. geld zat..

*edit*

en mijn M26 is binnen =) nu maar sparen voor upgrades.. maar eerst slapen.

laatste potje in mijn T23 was wel geweldig. 6 kills 1 damage 3 spotted. en mijn eerste top gun gehaald.. nieuw record =) jammer genoeg wel verloren :( 2 GW panther dingen ownde onze laatste tanks (en mij xD)

[ Voor 52% gewijzigd door TgR_KILLER op 20-01-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Gisteren toch nog de T29 kunnen behalen. Jezus wat is dat ding traag zeg! :{ Met die 5x credits en xp heb ik gelijk het 125mm kanon erop gezet. Duur geintje, maar dan heb je ook wat. Helaas niet veel mee kunnen doen omdat het al laat werd, maar 1 ronde ermee gespeeld en kon toch met 5 schoten een T34 naar 12% brengen. Toen kwamen zijn maatjes te hulp en had ik geen tijd meer over :P

Buiten dat ik nu een T34 heb, heb ik op mijn M6 tank 30k xp staan waar ik niets mee doe. Niet genoeg gold om het om te zetten naar free xp helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond ook nog eventjes kunnen spelen, met de T-54 ging alles super lekker behalve dat ik soms in onmogelijke situaties terecht kwam. Wel wonnen we zo'n beetje alles in tegenstelling tot potjes eerder deze week. Mooi de tracks en motor kunnen upgraden nu nog een gun, turret en gun (in die volgorde).
Met de SU-152 ging het niet bepaald lekker, veel ghost shells en vaak in 2-3 schoten neer. Armor wat op het ding zit is niet bepaald dik.. merkte ik in mijn mediums altijd al wel als ik ze van ver beschoot maar zelf meemaken geeft toch een andere kijk op de zaak. Daarbij is de tank ook nog eens traag in vergelijking met de JgdPzr IV. Weet dus nog niet zo goed of ik de russische TD lijn voortzet na de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Laatst ook weer de Ferdinand geunlocked. Gelijk de gun van de jagdpanther derop + tracks. Maar damn, traag en lomp is dat ding. Ipv kogels bounces vangt ie ze allemaal op :P

Maar het is wel zo dat iedereen niet voor je durft te rijden als je in een Ferdinand zit :) (niet wetend natuurlijk dat je de grootste gun erop hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
In de tussenliggende tiers is het echt een saai kut spel. Ik speel USA en heb een M3 elite m5 en een Lee. Met de m3 word ik goed ingedeeld maar met die andere twee ben ik bijna altijd de laagste. Dan is het echt steeds 2 hits dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ligt misschien aan je speelstijl? Soms kun je natuurlijk ook pech hebben, heb ik afgelopen week vaak genoeg gehad en dan lag het niet altijd aan mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Rudolf schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:06:
In de tussenliggende tiers is het echt een saai kut spel. Ik speel USA en heb een M3 elite m5 en een Lee. Met de m3 word ik goed ingedeeld maar met die andere twee ben ik bijna altijd de laagste. Dan is het echt steeds 2 hits dood.
Bij mij varierde het als een tierelier. Ene keer stond ik als hoogste tank, dan weer in het midden en soms onderaan. De Lee tank is een camping tank. tactisch plaatsen, wachten op vijanden en knallen!

Maar ben blij dat ik nu van die tank af ben. Kijk er tegenop om na de release te beginnen met die tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
Rudolf schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:06:
Afgelopen 3 dagen zijn ook niet echt representatief... Bijna iedereen speelde met zijn hoogst mogelijke tiers omdat je toch geen verlies draaide wat je ook deed... Zal nu wss weer beter worden in de verschillende tiers... 2e nadeel is natuurlijk ook de server split waardoor de servers ongeveer 50-50 zijn gegaan en er in totaal wss minder players online zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het is mij gelukt hoor,gisteren een ticket aangemaakt en heb een europa key gekregen moet alleen de europa client nog ff downloaden zei die gamemaster..

hoop dat ik niet helemaal opnieuw moet beginnen maarja geeft ook niet zoveel want zover was ik nog niet (pas bij de Stug 3) hou het wel bij tankjagers :D

had op mn hetzer dat 10,5 lefh kanon gemonteerd en das wel een lekker ding haha herlaad hartstikke traag maar je kan er flinke klappen mee uitdelen :) heb wel vaak dat ik swars door iemand heen schiet zonder iets te treffen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
patrickos85 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:25:
[...]

Bij mij varierde het als een tierelier. Ene keer stond ik als hoogste tank, dan weer in het midden en soms onderaan. De Lee tank is een camping tank. tactisch plaatsen, wachten op vijanden en knallen!

Maar ben blij dat ik nu van die tank af ben. Kijk er tegenop om na de release te beginnen met die tank..
Ik vond de M3lee ook helemaal niks, gelukkig ga ik na de release voor mediums dus dan kan ik mooi het pad van de light tanks nemen. Vanaf de sherman is USA trouwens heel erg leuk, met mijn t20 of t23 kan ik ook makkelijk tanks van een hogere tier aan door zijn goeie gun (wel uitkijken geblazen dat je zelf niet geraakt wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:50:
nou het is mij gelukt hoor,gisteren een ticket aangemaakt en heb een europa key gekregen moet alleen de europa client nog ff downloaden zei die gamemaster..

hoop dat ik niet helemaal opnieuw moet beginnen maarja geeft ook niet zoveel want zover was ik nog niet (pas bij de Stug 3) hou het wel bij tankjagers :D

had op mn hetzer dat 10,5 lefh kanon gemonteerd en das wel een lekker ding haha herlaad hartstikke traag maar je kan er flinke klappen mee uitdelen :) heb wel vaak dat ik swars door iemand heen schiet zonder iets te treffen :S
Ik heb die 10.5cm op de Hetzer nooit wat gevonden. Was ook blij dat ik over kon naar de Stug III. Maar na 10 battles met de Stug is het vooral wachten, je komt hiermee bij veels te hoge tiers in de groep waardoor (zelfs met 10.5 cm kanon) vrij weinig schade doet. Heb in die twee ronden ook maar twee kills gemaakt.
Denk dat na de patch de Stug beter tot zijn recht zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hetzelfde merk ik voornamelijk op mijn SU-152, met de SU-100 werd ik altijd wel redelijk geplaatst en mede door de hoge penetration en redelijke damage kon ik vaak wel wat doen. Met de SU-152 daarentegen kom ik vaak in battles dat ik in 2 schoten kan liggen omdat mijn armor zelden iets bounced en zelf helaas vaak vol raak maar geen damage doe. Ik heb nu wel een andere gun waardoor ik wel meer kan raken, hogere penetration, maar doe ik wel minder damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Tankbusters members hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Het zat er natuurlijk aan te komen..

Launch date for the official open beta - January 27th, 2011

dus.. als de plannen voor een hardwipe door gaan hebben we nog 7 daagjes te spelen met onze nieuw verworven hoge tanks en dan zijn we alles weer kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maar er zijn nooit plannen geweest voor een hardwipe tussen Closed en Open beta, dus tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen kan ik de rest ervan verzekeren dat we mooi door kunnen spelen met de huidige tanks :)

psychoclown in "[MMO] Het grote World of Tanks topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
psychoclown schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:23:
Maar er zijn nooit plannen geweest voor een hardwipe tussen Closed en Open beta, dus tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen kan ik de rest ervan verzekeren dat we mooi door kunnen spelen met de huidige tanks :)

psychoclown in "[MMO] Het grote World of Tanks topic"
oh.. ik dacht dat die plannen er wel waren? geen softwipe met server wissel maar hardwipe tussen open/closed.

naja.. M26 is voorlopig nog een beetje ruk :( hij is sowieso bijna 10km/u trager dan de T23.. draaid wat minder snel... hoop dat het met wat upgrades beter gaat.. sowieso eerst de gun. zit nu eigenlijk de hele tijd tussen maussen en is7's en daar schiet ik geen deukje in met 90mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Geen hardwhipe bij overgang naar open beta... confirmed door Overlord zowel op eu als us forum... Pas bij overgang naarl live, whipe...

Live verwacht in maart... Dan wel whipe, dus nog minimaal 1 maandje genieten van high tiers... :)

Overlord, on 20 January 2011 - 02:14 PM, said:
No wipe on January 27. WOT is switching to open beta and doing away with invite system.

http://forum.worldoftanks...te-announced/page__st__20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dan was zijn eerdere tijdlijn (zie link in mijn vorige bericht) dus inderdaad correct :)
Mooi dat scheelt weer kunnen we tenminste nog even nagenieten van afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
nou ja.. genieten.. :/ enkele potjes gedaan.. tier 9/10 heavy's kom ik niet doorheen.. in 30 schots 0 damage lol. en omdat ik niemand meer kan killen maar 2k exp voor een win.. en dat was zelfs al doubled.. die 50k voor de volgende gun gaat wel erg lang duren zo :(

heb al wel mijn tracks geupgrade.. had die nodig voor de gun en zat aan max weight kon ook geen rammer ofzo erop schroeven.

[ Voor 19% gewijzigd door TgR_KILLER op 20-01-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UdiBenLudi schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:31:
Geen hardwhipe bij overgang naar open beta... confirmed door Overlord zowel op eu als us forum... Pas bij overgang naarl live, whipe...

Live verwacht in maart... Dan wel whipe, dus nog minimaal 1 maandje genieten van high tiers... :)

Overlord, on 20 January 2011 - 02:14 PM, said:
No wipe on January 27. WOT is switching to open beta and doing away with invite system.

http://forum.worldoftanks...te-announced/page__st__20
Ah gelukkig maar. Na al die galore aan credits en xp kan ik nog even verder spelen met mijn nieuwe speeltjes.

Ben erg blij met de SU-152. Gewoon default gun met 20 HE en 6 AP shells.Alles kan er mee kapot :+ . Reload is wel traag, maar goed dat heb je ook met tanks met tier7+ guns.

IS-3 met de BL9 is ook een serieus apparaat.
Maar de beste allround tank imo is de Sherman Easy8. Snel, wendbaar en cheap om te onderhouden. Ik heb al de t20 gehad met 100% crew met alle modules (stabilizer, laying drive en rammer) maar ik vond het als een medium erg tegenvallen. Geen enkele shell bounced, veel module damage, wel veel HP maar voor de rest zo dun als papier. Ook qua wendbaarheid valt het vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Weer een win... 700 exp :(

en de m8a3e8 is inderdaad een geweldige tank. heb die nog bewaard. de t20 heb ik verkocht. en de t23 heb ik nog.. de t23 is wel weer een lekkere tank.. de m26 valt zonder upgrades erg tegen.. en je hebt giga veel exp nodig om hem te upgraden. naja tis dan ook de hoogste medium..

[ Voor 84% gewijzigd door TgR_KILLER op 20-01-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:56:
nou ja.. genieten.. :/ enkele potjes gedaan.. tier 9/10 heavy's kom ik niet doorheen.. in 30 schots 0 damage lol. en omdat ik niemand meer kan killen maar 2k exp voor een win.. en dat was zelfs al doubled.. die 50k voor de volgende gun gaat wel erg lang duren zo :(

heb al wel mijn tracks geupgrade.. had die nodig voor de gun en zat aan max weight kon ook geen rammer ofzo erop schroeven.
Je moet weten waar te schieten + je kan beter met een grote boog er omheen rijden (om ze vervolgens van achter te beschieten :+). Pak al die Panthers, T-54's etc of rijd mee met een IS-7/Maus/T34 dan kun je zeker wel opschieten :)

Het is vaak zo dat je eerst de tracks nodig hebt alvorens de gun te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:57

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met een T-43 achter 2 medium tanks naar de grote hoogte rushen (op de map vol gebouwen), een heavy volgde en kwam een vijand tegen. Onze 3 mediums trokken aggro, de heavy deed zijn job en we waren door de linie gebroken. Tijd om overal heavies te flanken, langs achteren te pakken en rondjes te draaien ipv op afstand schoten uitwisselen. Met groepjes van 3 à 4 mediums kan je best wel leuke doorbraken creëren.

SU-152 met de stock gun, zeer trage reload en wel lekkere damage. Triple Maus versus dual Maus + IS-7 levert nogal gevechten op. Dan rolt een T-54 voorbij die Maus-schoten zit te bouncen, wat een reacties in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
TgR_KILLER schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:59:
Weer een win... 700 exp :(

en de m8a3e8 is inderdaad een geweldige tank. heb die nog bewaard. de t20 heb ik verkocht. en de t23 heb ik nog.. de t23 is wel weer een lekkere tank.. de m26 valt zonder upgrades erg tegen.. en je hebt giga veel exp nodig om hem te upgraden. naja tis dan ook de hoogste medium..
De Panther2 is ook een soso tank zonder alle upgrades, ik moet nog de laatste engine en laatste gun, nu is het eigenlijk een Panther1 die in tier9 battles wordt gegooid.

Begin mijn Ferdinand heel erg fijn te vinden, ik gebruik hem niet zoals het moet maar het werkt wel xD. Ik gebruik hem als mijn Panther, aan het begin wat naar achteren hangen, en daarna agressief spelen en altijd naar voren drukken. Door de redelijke gun die erop zit is kan ik de meeste tanks wel aan, en de armor die op de voorkant zit is op het zieke af. (Met deze speelstijl gaat het of goed of ontzettend fout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zonet even een Jagdtiger naar de eeuwige tankjachtvelden geholpen. Van 56% naar 0% met 1 schot. :*)

Soms hou ik wel van de stock gun van de Su-152, maar 9 van de 10 keer haat ik hem. Traag, inaccuraat, valt alleen damage mee te doen als je HE gebruikt. Kortom, same shit, different tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
bah wat is die m26 een onding zeg :/ net een loss maar 200 exp lol. kost nog maanden om die gun te krijgen zo.. kan geen deuk in een pakje boter schieten..

net 1 potje met mijn m4a3e8 gedaan. ook die even geupgrade met wat extra's en gewoon rushen xD op een gegeven moment schoten 7 tanks op me haha nog 2 meegenomen en wederom een sniper medal gekregen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:09:
bah wat is die m26 een onding zeg :/ net een loss maar 200 exp lol. kost nog maanden om die gun te krijgen zo.. kan geen deuk in een pakje boter schieten..

net 1 potje met mijn m4a3e8 gedaan. ook die even geupgrade met wat extra's en gewoon rushen xD op een gegeven moment schoten 7 tanks op me haha nog 2 meegenomen en wederom een sniper medal gekregen =)
Volgens mij moet je nog een beetje wakker worden want de 3 dagen compensatie zijn over, wen er maar aan dat dit weer normale getallen zijn ;)
User.tmp schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:49:
Zonet even een Jagdtiger naar de eeuwige tankjachtvelden geholpen. Van 56% naar 0% met 1 schot. :*)

Soms hou ik wel van de stock gun van de Su-152, maar 9 van de 10 keer haat ik hem. Traag, inaccuraat, valt alleen damage mee te doen als je HE gebruikt. Kortom, same shit, different tank.
Al aan het sparen voor de 122mm guns?
Zelf nog niet zoveel mee gespeeld maar hoewel deze een stuk sneller is doe ik ook meteen weer minder damage. Weet nog niet of het dus wel een vooruitgang is ten opzichte van de stock gun.

Ik denk precies hetzelfde over de stock gun, de ene keer een KT of IS ~50% eraf maar dan zien ze je en liggen je tracks eraf en kun je het eigenlijk al wel vergeten. Jammere is dat je met stock gun op verre afstand nauwelijks iets raakt, meestal krijg je dan een hit zonder damage of iets of ghost shells :)

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:19:Al aan het sparen voor de 122mm guns?
Zelf nog niet zoveel mee gespeeld maar hoewel deze een stuk sneller is doe ik ook meteen weer minder damage. Weet nog niet of het dus wel een vooruitgang is ten opzichte van de stock gun.

Ik denk precies hetzelfde over de stock gun, de ene keer een KT of IS ~50% eraf maar dan zien ze je en liggen je tracks eraf en kun je het eigenlijk al wel vergeten. Jammere is dat je met stock gun op verre afstand nauwelijks iets raakt, meestal krijg je dan een hit zonder damage of iets of ghost shells :)
Ik wacht op gold om de ISU-152 te kopen eerlijk gezegd. Ik kan die guns opzich wel kopen omdat ze ook op de ISU passen, maar ik wil gewoon zo snel mogelijk naar de ISU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:19:
Al aan het sparen voor de 122mm guns?

Ook als je met premium speelt, zijn de ammo kosten van de 122 (de 2e dan he, met de snellere reload) erg aan de hoge kant. Vaak heb ik er ook ghost-shots mee, erg zonde.

Ik moet zeggen dat ik tot 400m 80% van mijn doelen raak, met de 152mm. En met AP kun je alles wat niet sloped is of van de zijkant kapot knallen (KV's, VK mediums, Ferdi side-shot). Gisteren nog een KV-3 ermee ge-oneshot, hehehe.

De SU-152 met 152mm is wel een beetje alles of niets destroyer. De SU-100 met die fantastische 100mm gun is meer een thinking-mans TD.

Na de hardwipe ga ik meteen voor de SU-152 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd het wel bij de ehh Duitse modellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Geniale heavy scout, een T-43 rustig vooruit bewegen, overal verstoppen en de arty hun werk laten doen. In latere stadium naar de vijandelijke base rollen en arties afslachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben net weer opnieuw begonnen vdaag om de EU servers (zat eerst op de us) maar hebben ze de XP terug gedraait ofzo? lijkt wel langzamer te gaan (of heb ik weer iets gemist?) wel aardig wat kills erop zitten met mn TD...Jawohl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

yup, de xp bonus was tot 6 uur vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:44:
Ik houd het wel bij de ehh Duitse modellen :D
Ik had een jagdpanther, an sich een goeie TD. De 88L71 is een prima gun waarmee je goed kunt snipen. Alleen de gun (en de mantel er omheen) gaat heel snel kapot, mede ook door auto-aim users.
Maar wat ik ook nog veel vervelender vond, is dat de camo net niet werkt voor de jagdpanther. Het schijnt zelfs zo te zijn dat door toedoen van de camo net je nog beter zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

SilencerNL

No remorse

Ik ben ook net begonnen met dit spel, wat verslavend zeg! Echter, valt het mij op dat ik echt constant in het verliezende team zit, ookal maak ik 6 kills in 1 potje, we verliezen nog steeds. Heb ik nou echt domme pech, of doe ik nog steeds iets verkeerd? Van de 20 potjes heb ik echt maar 3 of 4 keer gewonnen :S

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
SilencerNL schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:55:
Ik ben ook net begonnen met dit spel, wat verslavend zeg! Echter, valt het mij op dat ik echt constant in het verliezende team zit, ookal maak ik 6 kills in 1 potje, we verliezen nog steeds. Heb ik nou echt domme pech, of doe ik nog steeds iets verkeerd? Van de 20 potjes heb ik echt maar 3 of 4 keer gewonnen :S
Dit is meestal pech.

Ik heb met mijn Stug III 13 rondes gespeeld en er maar 1 gewonnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_k schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:28:
[...]

Dit is meestal pech.

Ik heb met mijn Stug III 13 rondes gespeeld en er maar 1 gewonnen :X
ja en als je een lagere tier pakt dan win je weer vet veel :S had die TD die je nog voor de marder hebt een beetje gepimped zodat ie elite status had en dan knal je weer iedereen af :S kwamen 6 tanks op mij af en wist er gewoon 4 uit te schakelen :S werd dan wel weer door een laf klein tankje afgemaakt omdat ik mijn toren niet kan draaien en dat boefje netjes achter me bleef haha was net alsof ie met een shotgun op me aan het knallen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:11:
[...]

ja en als je een lagere tier pakt dan win je weer vet veel :S
En als je een hoge Tier pakt win je ook weer veel, dan kan je het potje maken of kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:41:
Na de hardwipe ga ik meteen voor de SU-152 :9
Ik vind het maar niks om de sniping mogelijkheid van SU-100, SU-85,... te missen. Nu moet ik doelwitten onder bv 400 m bereik opzoeken ipv achter cover het fijnere werk zoals rupsbanden eraf knallen, door de Duitse mantels knallen (wegens slecht ontwerp kon het als een shot trap werken, dan bounce een shell richting de hull om de driver dood te krijgen), kleine hoekjes van een tank dat nog niet volledig achter cover zit,...

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 21-01-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
rapture schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:41:
[...]
Ik vind het maar niks om de sniping mogelijkheid van SU-100, SU-85,... te missen. Nu moet ik doelwitten onder bv 400 m bereik opzoeken ipv achter cover het fijnere werk zoals rupsbanden eraf knallen, door de Duitse mantels knallen (wegens slecht ontwerp kon het als een shot trap werken, dan bounce een shell richting de hull om de driver dood te krijgen), kleine hoekjes van een tank dat nog niet volledig achter cover zit,...
Ooit aan duitse TDs gedacht? De hetzer is de enige TD uit de duitse tree die niet uit te staan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:48:
[...]

En als je een hoge Tier pakt win je ook weer veel, dan kan je het potje maken of kraken.
Tja het kan ook zeer pech hebben zijn, recklezz en ik hadden afgelopen tijd ook niet bepaald veel geluk wat teams betreft :)
rapture schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:41:
[...]
Je kan nog 2 122mm guns erop gooien, beide met dezelfde stats behalve dat RoF hoger ligt bij de ene :)
Maar inderdaad met de 152mm moet je best wel dichtbij zijn wil je iets kunnen raken en dan moet je oppassen dat je snel genoeg bent om de tegenstander neer te krijgen voordat hij jou heeft. Een KT is dan best lastig als je na het eerste schot 47% eraf krijgt om daarna de tracks er te zien liggen waardoor je kansloos bent :+
Zimmer schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Ooit aan duitse TDs gedacht? De hetzer is de enige TD uit de duitse tree die niet uit te staan is.
Zijn net torretjes, vind ze wel schattig :D
Daarnaast zijn het leuke targets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Voor ieder die nog wat wil lezen over het overgaan naar open beta:

http://forum.worldoftanks...ta-means-for-cbt-testers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nice! Ze komen dus niet alleen met US TD's maar ook met een basic French tree :)
Daarnaast is de gold increase naar 250/dag zeer welkom met het omzetten van free exp!

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!