[MMO] Het grote World of Tanks topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 32.607 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:52:
Ik ga voorlopig maar voor een normale tank. Maar wat is het voordeel van een medium tank ten opzichte van een heavy tank als beide op tier 9 zijn? Is dat wendbaarheid?

Edit: Ik zie het al, veel sneller rijden en draaien maar wel minder damage doen.
Qua damage komen medium tanks vaak nog redelijk mee met heavy's voordeel van heavy's is meer armor/leven voordeel van mediums is inderdaad snelheid, sneller rijden / draaien etc.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de medium tanks voorlopig.

Ik kom er net achter dat je dat gold wat je (elke dag?) gratis krijgt ook in xp om kunt zetten. Maar als ze je elke dag gratis gold geven vraag ik me af wie er gold gaat kopen. En daar zullen ze het toch van moeten hebben, hopelijk is het financieel op te brengen om de servers draaiende te houden want als je elke dag al gratis gold krijgt ga je het niet kopen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:47:
Ik ga voor de medium tanks voorlopig.

Ik kom er net achter dat je dat gold wat je (elke dag?) gratis krijgt ook in xp om kunt zetten. Maar als ze je elke dag gratis gold geven vraag ik me af wie er gold gaat kopen. En daar zullen ze het toch van moeten hebben, hopelijk is het financieel op te brengen om de servers draaiende te houden want als je elke dag al gratis gold krijgt ga je het niet kopen lijkt me.
Je weet dat dit spel in BETA is he?.. oftewel we testen het spel.. en voor ons om het te kunnen testen heb je ook gold nodig voor de gold functies te testen ;)

Als het spel live is (tot zover ik weet eind feb ergens) houd het gratis gold krijgen natuurlijk op he :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Misschien een idee even (een deel van) dit topic door te lezen? Veel van je vragen zijn al meerdere keren beantwoord. Overigens zal ik binnenkort de TS eens flink updaten dan kun je dat soort dingen ook in de TS opzoeken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Heb net weer een sherman gekocht :P een 105 gemount net als alle andere upgrades.. heb nu 3 elite tanks. de m4 sherman de m4a3e8 sherman en de t14 (premium)

gewoon leuk om mee te kloten af en toe xD

yay ook de laatste motor in de T20 gezet.. nu door sparen voor de volgende tank maar weer hij is helemaal geupgrade nu. 100k te gaan....

[ Voor 25% gewijzigd door TgR_KILLER op 16-01-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hoe bevalt de T20 eigenlijk? Flinke vooruitgang ten opzichte van je m8 sherman of valt het mee?

De T-44 bevalt me uitstekend trouwens. Vandaag een aantal potjes mee gemaakt en eigenlijk alleen maar gewonnen. Kon ook lekker veel doen, veel kills gemaakt en leuke goede teams.
Daarnaast ook wat potjes met de SU-85 kunnen maken. Ging ook seer lekker en ik kwam erachter dat ik me berekent had op de free exp benodigd voor de SU-100 dus toen nog in 2 potjes 1.6k verzameld. I.middels ben ik in bezit van een gloednieuwe SU-100 met alle upgrades en betere gun. Nog eentje te gaan en ik kan sparen voor de SU-152 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Echt een heel grote vooruitgang vind ik het niet.. behalve dat hij wel meer tegen een stootje kan. heb nu 1100 hp wat echt ruim meer is dan de m4a3e8 had. de gun die er nu op zit (90mm) is traag maar kan wel grotere tanks goed beschadigen.. vind hem wel trager dan de m4a3e8 dat ding was lekker snel :P

gelukkig heb ik nog 3 tanks die elite zijn waar ik lekker mee kan klote en exp verdienen =) heb de arti verkocht trouwens gebruikte hem nooit meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik lees het net:

http://game.worldoftanks....ews/game_cluster_division

vanaf morgen worden de servers gesplit voor EU en USA

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
FikkieHo schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:44:
Ik lees het net:

http://game.worldoftanks....ews/game_cluster_division

vanaf morgen worden de servers gesplit voor EU en USA
nou.. dat zal dus ook wel de wipe worden..

alle zuur verdiende punten bloed zweet en tranen door het putje..

k*t beta's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:29:
Heb de keuze gemaakt voor een anti-tank geval en zit nu op AT-1. Ga toch ook eens wat anders uitproberen voor het spel voor het echie gaat want als ik zie waar ik straks in kom te rijden weet ik niet of ik dat wil, 3 schoten per minuut. En draaien als dikke **** in een trechter. Of heeft iemand ervaring met wendbaarder spul waarmee je ook wat meer kunt schieten? Ben nu volstrekt kansloos tegen een tank.
Ik gebruik ze voor de basis te verdedigen aan de vergeten flank (als meer dan de helft langs de andere flank aanvalt, niet leuk als je als scout moet functioneren omdat niemand anders meer tussen je en de vijand zit), sniping vanuit basis of geschikte posities en als het kan, mee rijden als vuursteun achter een rij tanks (de massa volgen in de grote aanval in een flank).

Van tijd tot tijd komt een leopard of een luch in de base om de arties te rapen. Een ruk aan de TD geven, wachten totdat het in het vizier rijdt en afknallen.

In een later stadium van een potje met een hetzer alleen naar de vijandelijk basis rijden om te cappen, dan kan ik bij een ander gaan campen. De vaardigheden van je arties bepalen mee het succes van zo'n "forward observer".

Afbeeldingslocatie: http://www.efour4ever.com/op_enthusiasm.jpg
Dat deed ik in het begin ook. Rush naar voor met een light tank, daar is de vijand tegen de arties roepen. Je kan beter ergens verstoppen en voorkomen dat je door de vijand gespot wordt, terwijl je aan het tank spotten bent.

Het is klote als er na 3 kills, alleen een tank, mijn Su-76 en 2 arties overblijft. En bij de 5de kill ben ik helemaal solo, door de vijand gespot, wordt door 3 tanks en een hoop arties beschoten.

Met de T-34 volg ik een groepje heavies en kan snipen terwijl de vijandelijke aandacht op de heavies gefixeerd is. In mappen met verstedelijking en genoeg scouts, rijd ik het blokje om en in de zijkanten van zwaardere tanks te knallen. Anders kunnen de vijandelijke heavies voor een zachtere doelwit met een hogere kill zekerheid kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door rapture op 16-01-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
TgR_KILLER schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:00:
[...]

nou.. dat zal dus ook wel de wipe worden..

alle zuur verdiende punten bloed zweet en tranen door het putje..

k*t beta's :(
Volgens de forums niet :)
Alleen hard wipe bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik ben blij dat ik het spel tot zover heb kunnen spelen iig. Als het 'zicht' word gefixt, dan is het nog beter dan dat het is. Het is jammer van de wipes, maar op zich de kans om te beginnen van de grond af vind ik niet vervelend. :)

Gisteren toch nog even kunnen spelen. De motor, kanon en koepel geupgrade. Alsnog vind ik de M6 matig tot redelijk spelen. Nog even doorsparen voor het duurste kanon. Hopelijk kan ik die nog doen voordat de wipe is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

Van het weekend weer wat kunnen spelen, voordeel van dit spel is dat je af en toe ene potje kan spelen en niet uren achter elkaar hoeft!
momenteel heb ik een gisteren een SU-85 kunnen kopen, maar heb er nog geen enkel fijn potje mee kunnen spleen. gisteren ook wat meer tijd in mijn SPG gespendeerd en een SU-26 aangeschaft, heb zelfs in een potje 5 kills kunnen maken, voelde me echt onoverwinnelijk :)

ik merk wel dat ik met mijn TD-ers bijna altijd onderaan geranked wordt, en met die SPGs ik vaak bij bovenste helft hoor. hebben er meer daar last van?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
skoozie schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:29:
ik merk wel dat ik met mijn TD-ers bijna altijd onderaan geranked wordt, en met die SPGs ik vaak bij bovenste helft hoor. hebben er meer daar last van?
Komt doordat je ingedeeld wordt naar tank tier. Ik heb een tier 7 kanon op mijn SU85 zitten, maar wordt ingedeeld adv tank tier. Dus als ik bij andere tier 5 tanks ingedeeld wordt, rape ik iedereen volledig.

KV's kan ik meestal twoshotten. Ik heb al een keer een dikke rage gehad van een KV. Mijn eerste 2 schoten dingden, toen dacht hij waarschijnlijk van: MUAHAHAHA I'M INVINCIBLE!!! }) Totdat ik hem 2 keer wel goed raakte. Toen werd ie boos. 8)

Edit: Nu ik er nog wat over nadenk, slaat mijn uitleg nergens op |:( :+

[ Voor 5% gewijzigd door User op 17-01-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

User.tmp schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:40:
Edit: Nu ik er nog wat over nadenk, slaat mijn uitleg nergens op |:( :+
maar verklaard wel waarom mijn SU-85 momenteel minder goed speelt, klinkt ook wel logisch als je het zo verteld.. :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Hmm, zowel het "oude" forum, als het nieuwe eu forum zijn up en running.
http://forum.worldoftanks.com/ en http://forum.worldoftanks.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is aan de ene kant toeval, ligt er een beetje aan hoeveel hoge tiers er online zijn etc.
Aan de andere kant worden TD'ers altijd hoog ingedeeld evenals SPG's, zie ook het matching schema in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 22:04
patrickos85 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:41:
Het is jammer van de wipes, maar op zich de kans om te beginnen van de grond af vind ik niet vervelend. :)
Wacht maar tot je eindelijk rond rijdt in een T34, dan denk je er wel anders over :P. Ben nog steeds credits aan het farmen voor mijn 4502 of Panther2, wil niet echt op schieten. Zit nu op 1.5mil.

Die grafiek @ TS klopt ook niet helemaal meer trouwens, ze hebben er weer wat in zitten roeren. Overigens rammelt het matchmaking systeem nog aan alle kanten, een medium en heavy uit dezelfde tier worden gelijk gesteld, maar als het erop aan komt is de heavy een belangrijkere tank in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee klopt het is alweer iets verouderd en met de komende patch klopt het alweer niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zimmer schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:11:
[...]

Wacht maar tot je eindelijk rond rijdt in een T34, dan denk je er wel anders over :P. Ben nog steeds credits aan het farmen voor mijn 4502 of Panther2, wil niet echt op schieten. Zit nu op 1.5mil.
De kans is sowieso klein dat ik zover kom. Ik ga helpen met verhuizen en een examen begin februari gooien roet in mijn speeluren :)

Eigenlijk hoop ik dat de wipe maar snel komt zodat we allemaal opnieuw van start kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lijkt me aan de ene kant heel zuur omdat ik nu juist zo ver bent maar aan de andere kant ook wel zeer fijn. Volgens mij wordt het echt lachen in de MS-1, loltracktors etc en als je een beetje goed speelt kun je volgens mij in 2x naar de volgende tank ;)

Dat ik dezelfde lijn ga bewandelen staat wel vast al ben ik er nog niet over uit of ik wellicht duitse TD ga ipv de russische. Voordeel is vooral dat ik met de russische lijn dan al veel geresearched heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
patrickos85 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:56:
[...]

De kans is sowieso klein dat ik zover kom. Ik ga helpen met verhuizen en een examen begin februari gooien roet in mijn speeluren :)

Eigenlijk hoop ik dat de wipe maar snel komt zodat we allemaal opnieuw van start kunnen gaan.
Voor zover ik weet komt er alleen nog een hard wipe bij de relaese van de game eind februari / begin maart.
Ach, nog een half uurtje en de server is (hoop ik) weer online, zodat er weer wat geknald kan worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennis_k op 17-01-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:55
Op welke server gaan jullie spelen? EU of USA?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

EU ofcourse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Clavat schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:03:
Op welke server gaan jullie spelen? EU of USA?
Welke de beste ping geeft natuurlijk, zal wel EU worden. En je moet er ook aan denken dan USA in een andere tijdzone zit, en dus +/- 8uur later begint te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
EU uiteraard, heb je in ieder geval garantie dat je lag vrij kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:55
Dan hopen dat ze zo online gaan dan gaan we voor de EU.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 09:28

Dark Angel

Corvette LS Power

kan ik toegevoegd worden aan de Speler lijst.
speel het nu sins de zomer vakantie. En het is echt verslavend.

Username MarkoC70T5

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik zit te denken, als er toch geen softwipe komt kan ik net zo goed de tanks verkopen die ik toch niet meer gebruik (Je zou het volledige aankoop bedrag terugkrijgen) en kan ik vandaag nog rondcrossen in een 4502, of volgende week in een Panther 2 (Ik zou mijn Tiger2 dan dumpen, gebruik ik nauwelijks meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Gisteren me IS4 omgeruild voor een IS7 + verkoop van mijn andere tanks SU152/T23.

Moet zeggen heerlijk om in een tank te rijden en het gevoel te hebben dat je in GODMODE speelt :) totdat je door 1 schot geraped word door een GW Tiger :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
oostland33 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:56:
Gisteren me IS4 omgeruild voor een IS7 + verkoop van mijn andere tanks SU152/T23.

Moet zeggen heerlijk om in een tank te rijden en het gevoel te hebben dat je in GODMODE speelt :) totdat je door 1 schot geraped word door een GW Tiger :O
Ik heb eigenlijk geen problemen met een IS7 op mijn Tiger2, je moet gewoon weten waar je schiet en genoeg cover gebruiken. De IS7s gebruiken vaak geen cover omdat ze denken god te zijn, en dat vind ik helemaal niet erg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Zimmer schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:02:
[...]

Ik heb eigenlijk geen problemen met een IS7 op mijn Tiger2, je moet gewoon weten waar je schiet en genoeg cover gebruiken. De IS7s gebruiken vaak geen cover omdat ze denken god te zijn, en dat vind ik helemaal niet erg *O*
Ik ga ook eens kijken of ik me nog in de gelederen kan voegen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien maar ik ben niet zo goed in die tijdszones

wanneer gaat de game weer up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Goede vraag, ik snap ook niet waarom ze niet gewoon GMT gebruiken (UTC houdt geen rekening met zomer/wintertijden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:02:
[...]

Inderdaad, gister nog meegemaakt. Ik ondersteunde met mijn T-44 een Maus en reden met zijn tweeën langs de tegenstanders basis de bossen in om nog hun laatste 3-4 tanks af te maken waaronder een IS-7.
Die kwam als een malle aangereden en had eigenlijk alleen maar oog voor mij omdat ik een easy target was. Wist hem 2x goed te raken terwijl ik rond hem reed en voordat hij mij neerschoot (was bijna dood), maakte het wel heel makkelijk voor de Maus om nog een flinke kogel in zijn motor te rammen.
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:14:
Stomme vraag misschien maar ik ben niet zo goed in die tijdszones

wanneer gaat de game weer up?
Nee dat is niet te vertellen, ze zijn al over hun gestelde tijdspan heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Up and running op de EU server. Ben zeer benieuwd naar m'n ping, was voorheen rond de 130.

Edit: ping zit nu netjes rond de 30. Nice :D

[ Voor 70% gewijzigd door xCell op 17-01-2011 19:12 ]

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Een campende scout...

Juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ping is wel lekker.. volgens mij is EXP wel bugged. net 1500 gekregen voor een loss.. heb mensen gezien die zeiden dat ze 7 tot zelfs 16k exp kregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Snel wat potjes er doorheen jagen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
TgR_KILLER schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:25:
Ping is wel lekker.. volgens mij is EXP wel bugged. net 1500 gekregen voor een loss.. heb mensen gezien die zeiden dat ze 7 tot zelfs 16k exp kregen :P
Dan moet ik snel ff wat potjes doen op mijn Panther :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
TgR_KILLER schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:25:
Klopt, was net vergeten om ammo mee te nemen in m'n nieuwe kv, heb dus geen kill gemaakt, geen spot gedaan maar wel bijna 2k xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
9.4k exp.. (double first win) maar 0 kills :P dus telt lekker aan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo... maar even profiteren dan, wilde eerst nog een stukje studeren maar dat draai ik wel even om :)
Ping is ook wel meteen een hele verbetering zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
het is trouwens niet alleen exp.. net voor ik het potje opstarte nu zag ik ineens dat ik bijna 500k credits had. toen ik begon paar potjes terug maar 150 :P

net voor 1 potje 91k credits gehad =)

vraag me af hoelang het duurt voor de servers op slot gaan en ze het fixen haha.

[ Voor 28% gewijzigd door TgR_KILLER op 17-01-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klopt, net potje verloren met de T-44 en had helemaal niks want ik stond meteen tegenover hun Maus + jagdtiger.. had wel 795exp en 51k credits :)

Tot nu toe alleen nog maar defeats.. kom ook telkens in mijn tankjes de hoogste tier van het andere team tegen..

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Geen idee of het klopt maar ik hoor net via de chat dat de "bug" om 21.00 "verholpen" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Kijk, dat was ik nodig. 170k credits in een potje. zo komt die 4502 er vandaag nog wel xD

Dit blijft zo voor de komende 3! dagen

[ Voor 19% gewijzigd door Zimmer op 17-01-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Meh, volgens het forum zeggen ze weer dat het 3 dagen duurt en dat het gewoon hoort..

Bron derbij:

http://game.worldoftanks....e_more_experience_battles

[ Voor 36% gewijzigd door FikkieHo op 17-01-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
FikkieHo schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:05:
Meh, volgens het forum zeggen ze weer dat het 3 dagen duurt en dat het gewoon hoort..
3 dagen?! Dat is nog veel beter :)

edit: x5 exp en credits voor 3 dagen..

[ Voor 11% gewijzigd door xCell op 17-01-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
lol dan zit ik over 3 dagen in een nieuwe tank..

net 7k exp en 150k credits voor een win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Over 3 dagen zit ik in een Elite 4502 en Elite Panther2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou zoveel speel ik nou weer niet xD

ik heb wel last van ENORME lag.. ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Geen enorme lag, wel last van lag-spikes.. Niet echt storend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
TgR_KILLER schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:45:

Nee, ik heb weer last van vliegende tanks... enorm vervelend voor een TD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:45:
Nou zoveel speel ik nou weer niet xD

Ja soms enorme lagspikes en mijn kogels lijken soms net blanks..
Helaas gaat de exp hier niet zo bijsterend hard.. mijn teams zuigen als een malle en pas 2 van de ~12 potjes weten te winnen :')

Wel 'slecht' dat ze dit pas over 3 dagen fixen.. is het ter compensatie van geen softwipe of is het echt een probleem?

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

bron:

http://game.worldoftanks....e_more_experience_battles

Dus als compensatie..

[ Voor 4% gewijzigd door FikkieHo op 17-01-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik vind het wel fijn, de grind naar de 128mm @ VK4502 is lang (62k XP) en een hel, nu is hij 5x korter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ik heb enorme lag spikes me tank gaat alle kanten op. ook uitschieters naar 100 ms :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:07:
Ik vind het wel fijn, de grind naar de 128mm @ VK4502 is lang (62k XP) en een hel, nu is hij 5x korter :P
Zeker wel mooi, nu nog teams die wel eens winnen dan beleef ik er ook lol aan. is echt frusterend om te zien dat je goed speelt maar 10x achter elkaar verliest :)
TgR_KILLER schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:08:
ik heb enorme lag spikes me tank gaat alle kanten op. ook uitschieters naar 100 ms :/
Ze moeten inderdaad nog wel het een en ander tweaken aan de servers. De ping is erg onstabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik heb zojuist mijn VK4502 gekocht! =D binnen 2uur heb ik 2.nogwat miljoen credits verzameld. Direct een dikke lading upgrades geunlocked, laat het farmen naar de 128mm (Maus gun) beginnen.

Hij is wel zo traag als dikke stront in een trechter zonder beter tracks en beste motor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
op het offi forum al geklaagd over de lagspikes.. vind trouwens het offi forum erg onduidelijk zoveel verschillende subforumpjes.. kan er nooit mijn weg vinden.

overigens wel leuk die huge exp boost. maar zojuist even wel 1300 gold erdoorheen geblaast om mijn exp te converten van mijn elite tanks.

wat er dus op neer komt dat mijn gold nu op is.. gisteren nog premium gekocht.. dus kan nu enkel nog exp grinden met mijn T20 want kan geen exp meer omzetten want geen gold meer :/ 1 potje met mijn m4a3e8 is nu al meer dan 150 gold lol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Zonet best potje ooit :P samen met een een t44 schoot ik een jagdtiger, 3 tiger2s en 2 4502s naar de schroothoop (Dit was overigens nog in mijn Tiger2, heb nog geen crew voor mijn 4502 :P). Kreeg als bonus ook nog eens 200k credits toe.

@ TGR_Killer

Ik zet geen free xp meer om, dan zou direct al mijn goud weg zijn :P

Edit;

Bedenk me ook opeens dat ik best wel een mooie garage heb zo;

Leopard Elite
3002DB Elite
Panther
Tiger2 Elite
4502
Stug3 Elite
M4a3e8 Elite

en nog wat klein grut

[ Voor 22% gewijzigd door Zimmer op 17-01-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb alleen een medium lijn... de exp van mijn m4a3e8 kan ik nergens anders voor gebruiken.. de T20 erna heb ik al.. dus als ik er geen free exp van kan maken heb ik er niks aan dus kan ik net zo goed die sherman verkopen..

nog altijd huge lag.

mensen in bosjes niet zien.

en potjes verliezen en 600 exp krijgen met 64k credits.. credits heb ik al weer meer dan genoeg 2 miljoen +.. enkel exp gaat bagger traag zo.

de fun van het extra exp/credits is alweer over hier -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Die M4a3E8 gewoon gebruikene om credits te farmen, die 2mil kan je later vast wel een keer gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Leef met je mee reck.. net mijn nieuwe gun op de SU-100 gaan testen.. denk yay mooi KV in het open van relatief dichtbij.. 2x kogel weg.. Daarstraks met mijn T-44 ook al constant.
Mag wel iets aan gedaan worden opzich :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
Ik word helemaal knettergek van die lag! Ik kan helemaal niets meer raken. Of ik nu in mijn luchs, PZ3, marder of hetzer rondkar, ik raak amper wat op afstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zimmer schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:44:
Die M4a3E8 gewoon gebruikene om credits te farmen, die 2mil kan je later vast wel een keer gebruiken
ondertussen is het alweer 2.2 mil credits.. sowieso nooit te weinig credits gehad. gisteren nog camo net gekocht voor mijn t20..

dus hem gebruiken om credits te farmen is beetje useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik heb altijd te kort aan credits gehad, zal wel door mijn tree keuze komen (en geen premium). De 4502 doet het wel redelijk, wel ontzettend langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
vooral premium helpt wel met credits ;)

maar 5x exp voor 3 dagen is ook beetje overdone denk ik. vooral mensen die overdag ook kunnen spelen (Geen weekend) hebben dadelijk na 3 dagen allemaal een tier 10 tank xD

ik had liever softwipe gehad. dan was ik voor heavy's gegaan ipv mediums.. ff opnieuw beginnen doe ik nu niet. zelfs niet met 5x exp xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja 3 dagen is wel erg lang maar goed op zich ook wel weer leuk :)
Gaat eindelijk beter en nu samen met Zimmer schiet het helemaal op! Als je dan dood gaat na een paar kills ben je er in ieder geval wel bijna zeker van dat je gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Van de teleporterende tanks had ik ook last, terwijl mijn SU-85 relatief stationair blijft. De XP schiet snel omhoog zodat ik met een enkele dagen oude account al met T-34-85, StuG, SU-85 rondcross. Nu wil ik dat ze allemaal minstens een gun met ongeveer 175 mm penetratie heeft. Dan zijn de IS'en en Tigers niet meer zo lastig tov rondtoeren met een gun met 75 à 100 mm penetratie.

Samenwerking lijkt fantastisch, maar past dat ook in mijn nachtelijke uren?

[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 17-01-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
S'nachts gaat me niet lukken, overdag wel.

Zojuist de Maus gun op mijn 4502 gemount, en tering, dat ding is sterk. Ik schoot 31% van een T34 heavy af, recht door zijn voorarmor. En het leuke is dat bijna geen enkele gun door mijn voorplaat heen komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb mijn T23 nu.. de gun al geupgrade naar 90mm.. nu de rest van de upgrades nog. eerst de motor maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Lol, dan log je opeens voor het eerst in nadat je een paar weekjes na de release gespeeld hebt kom je erachter dat er bijna 20k gold en 90k free EXP op je staat te wachten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 11-09 22:49
Tiger gekocht :)

Long 88 erop gezet en de op één na beste engine. Nog even de laatste engine en tracks vrijspelen, wat centen voor mods sparen en dan grinden naar de Tiger II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipower
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-08 21:37

chipower

i750 - sapphire 5850

duitse tier 6 TD gekocht.. moet nu voor veel tanks gaan sparen zelfs x5 exp duurd het wel even voor ik 50 - 100k exp heb verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klopt, heb mijn T-44 een flinke boost gegeven en zit nu na een aantal victories op 83k en mijn SU-100 op 26k, flink op weg om de SU-152 te kopen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 18-01-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
-Mike- schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:25:
Lol, dan log je opeens voor het eerst in nadat je een paar weekjes na de release gespeeld hebt kom je erachter dat er bijna 20k gold en 90k free EXP op je staat te wachten :7
Hoe kom je aan 90k free exp dan?

En 5x experience, hoe werkt dat?

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 18-01-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 07:53:
[...]

Hoe kom je aan 90k free exp dan?

En 5x experience, hoe werkt dat?
simpel je krijgt 5x zoveel exp als normaal.

heb gisteren ook de nieuwe motor voor de t23 nog unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:23:
[...]

simpel je krijgt 5x zoveel exp als normaal.

heb gisteren ook de nieuwe motor voor de t23 nog unlocked.
Ja maar wanneer/hoe? Of is dat nu gewoon altijd zo door een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Wat een gun zit er op die 4502, het is zo fijn om te weten dat je een IS3 kan 1 shotten :P

Ben ook al goed op weg voor de Panther2, nog 50k xp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Op deze manier kan ik tenminste nog van 1 hogere tier snoepen voordat de reset gebeurt :d

Iig de 3e heavy tank unlocked. Nu nog 600k credits verzamelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Gisteren mijn Hetzer de deur uit gedaan.
Zit nu in een Stug III. Speelt leuk, alleen de indeling van de tiers is een beetje raar.
Ik denk dat ik ook na de release TD blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:27:
[...]

Lees anders even een pagina terug..
Dennis_k schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:08:
Gisteren mijn Hetzer de deur uit gedaan.
Zit nu in een Stug III. Speelt leuk, alleen de indeling van de tiers is een beetje raar.
Ik denk dat ik ook na de release TD blijf spelen.
TD's worden 9 van de 10 keer laag geplaatst omdat het TD zijn net als SPG die hoger komen dan hun eigen tier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Ik heb gisteren ook maar weer eens wat gespeeld. Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik straks voor de medium tree ga. Vooral vanaf de Panzer III/IV bevallen de mediums mij goed, hoge snelheid en een lompe gun, daar wil ik rustig wat armor voor inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Gisteren heb ik snel een 24h premium account gekocht omdat het xp/credits nu hard gaan. Maar krijg je 24h speeltijd, of 24 uren in een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
24h in een dag dus als je gister 10u voor een dag hebt aangeschaft dan is het vanavond 10u weer verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:27:
[...]
Lees even de laatste 2 pagina's van het topic door.. dan is het wel duidelijk hoop ik. zo niet dan kan ik het ook niet uitleggen aan je ;)

Gisteren die paar potjes in mijn T23 waren wel leuk.. 1300 hp.. kan toch redelijk wat hebben. op een gegeven moment lagen mijn tracks eraf en er stond iets op mij te schieten wat gewoon 0 damage deed en een tiger 2 die ook 6/7 schoten nodig had om me te killen :P

Enige nadeel is dat het ding tier 8 is en dus regelmatig om een hoekje kwam en er een Maus ofzo voor mijn neus stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:10:
[...]

Gisteren die paar potjes in mijn T23 waren wel leuk.. 1300 hp.. kan toch redelijk wat hebben. op een gegeven moment lagen mijn tracks eraf en er stond iets op mij te schieten wat gewoon 0 damage deed en een tiger 2 die ook 6/7 schoten nodig had om me te killen :P

Enige nadeel is dat het ding tier 8 is en dus regelmatig om een hoekje kwam en er een Maus ofzo voor mijn neus stond :P
Ja dat is soms echt oppassen want daar doe je zo 123 niet zoveel tegen :P
Wel heb ik met mijn T-44 al een aantal keer gehad dat ik zeer veel kans had tegen een lagere tier maar ik zeer unlucky, na 2-3 bounces of <50dmg, geraakt wordt in mijn ammorack met insta-death als gevolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:02:
24h in een dag dus als je gister 10u voor een dag hebt aangeschaft dan is het vanavond 10u weer verlopen :)
Balen! maar goed, het is te overleven aangezien het niet meer lang lijkt te duren voordat de wipe komt. :)

Oja! ik bedenk me net dat ik gisteren 1 leuke ronde heb gehad met me M6 tank. Ik was de tank met hoogste tier en ik had net het sterkste kanon erop gezet. Ik erg blij aangezien ik het gelijk kon testen :9

We gaan dus van start en ik rush door het midden. Halverwege wacht ik even omdat ik 2 tanks zag die naar ons kwamen. 1 daarvan had ik zelf kapot gemaakt en niet veel later ging de ander ook.

Er kwam niets meer aanrijden, dus ik maar rushen naar hun base. Ondertussen spot ik wat tanks in de bosjes en ondertussen rij ik naar de artillery. Maar liefst 4 tanks(waarvan 3 arty) aan het knallen. Ik ging dus aan de slag met mijn nieuwe kanonnetje. Ik 1 shot maar liefst 3 arty's en 1 tank ermee _/-\o_

Toen was er nog maar 1 tank over die net bij hun eigen base over de heuvel kwam rijden. Om hem niet buiten te sluiten heb ik die ook maar afgeknalt :+

1 specifieke actie van mij vond ik erg mooi. Omdat mijn reloadtijd best lang is en ik 2 tanks zag, besloot ik er 1 te rammen en daarna de ander beschieten. Waarempel werkte het nog goed ook! 8)

totale kills: 6 en veel spots

Die ronde kreeg ik iets van 6k xp en 300k credits O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
patrickos85 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:00:
[...]

Balen! maar goed, het is te overleven aangezien het niet meer lang lijkt te duren voordat de wipe komt. :)

Oja! ik bedenk me net dat ik gisteren 1 leuke ronde heb gehad met me M6 tank. Ik was de tank met hoogste tier en ik had net het sterkste kanon erop gezet. Ik erg blij aangezien ik het gelijk kon testen :9

We gaan dus van start en ik rush door het midden. Halverwege wacht ik even omdat ik 2 tanks zag die naar ons kwamen. 1 daarvan had ik zelf kapot gemaakt en niet veel later ging de ander ook.

Er kwam niets meer aanrijden, dus ik maar rushen naar hun base. Ondertussen spot ik wat tanks in de bosjes en ondertussen rij ik naar de artillery. Maar liefst 4 tanks(waarvan 3 arty) aan het knallen. Ik ging dus aan de slag met mijn nieuwe kanonnetje. Ik 1 shot maar liefst 3 arty's en 1 tank ermee _/-\o_

Toen was er nog maar 1 tank over die net bij hun eigen base over de heuvel kwam rijden. Om hem niet buiten te sluiten heb ik die ook maar afgeknalt :+

1 specifieke actie van mij vond ik erg mooi. Omdat mijn reloadtijd best lang is en ik 2 tanks zag, besloot ik er 1 te rammen en daarna de ander beschieten. Waarempel werkte het nog goed ook! 8)

De wipe komt niet meer, ze hebben juist de extra xp toegepast omdat er geen softwipe komt. Of bedoel je de de wipe waarbij het spel retail gaat :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Annihilism schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:34:
[...]

De wipe komt niet meer, ze hebben juist de extra xp toegepast omdat er geen softwipe komt. Of bedoel je de de wipe waarbij het spel retail gaat :P?
Ja de hardwipe als het beestje bij zijn naam genoemd wordt :)

Maar goed, van wat ik heb begrepen komt het spel in februari uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
patrickos85 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:41:
[...]

Ja de hardwipe als het beestje bij zijn naam genoemd wordt :)

Maar goed, van wat ik heb begrepen komt het spel in februari uit?
Volgens mij eind februari. Ik ben iig veel aan het spelen vandaag en morgen zodat ik alles snel ff kan uitproberen :P.

Denk dat ik voor duits/amerikaanse tanks ga. in ieder geval de luchs, pershing, sherman en de panter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eind februari heeft Overlord gezegd maar het staat nog niet helemaal vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me gister maar eens aangemeld voor een beta..maareh nog steeds geen mailtje terug gehad :S wel leuk meelezen trouwens maar wil nu toch wel eens zelf ervaren hoe het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:00:
[...]

je ingame naam is Michael Wittmann?? die had ook een geweldige solo actie in normandie...
mooi verhaal man..kan niet wachten om een keer ingame te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik heb ook nog een mooi verhaal.

Was het eerste potje met de Maus gun op mijn VK4502, het was de italiaans uitziende map met het klooster in het midden. Ik reed samen met een Panzerjager4 op aan de linkerkant van de map, we reden over de heuveltjes en niet over de weg. De rest van het team zat een heel stuk voor ons en was al druk in gevecht met een aantal enemys. Op het moment dat wij eraankomen wordt ons team net teruggedrukt en krijgen ik en de jagdpanzer vrij vuur op de achterkant van een is3 en Tiger2, we schoten tegelijk en ze waren beiden met 1 salvo uitgeschakeld (Geweldig die gun, ik schoot 85% van een IS3 af ). Op hetzelfde moment worden we aan de andere kant onder de voet gelopen, dus ik rijd terug en de jagdpanzer 4 blijft erachter (Hij wordt een minuut later door een arty afgeschoten). Eenmaal uitkijkend over de basis blijkt dat onze hummel de rechterflank compleet heeft weggevaagd, dus dan sta ik daar in mijn eentje, want de Hummel was zelf ook neergeschoten door een arty. op dat moment is het nog 6 tegen 5. Mijn team begint aan de linkerkant van de map een aanval op hun basis maar stuit op een T34 (US Heavy), een ISU 152, en twee Tiger2s, ze worden compleet in de pan gehakt. Ik ben dus in mijn eentje over... Omdat ik toch al op weg was richting hun kamp dacht ik; ik kan het altijd proberen. Halverwege kom ik een van de Tiger2s neer, hij zag mij niet dus dat was totaal geen probleem. Eenmaal uit het stadje ziet de ISU me en begint het gedonder, ze komen allemaal op me af, maar ze schieten alleen op mijn voorplaat, waarop 80% van de shells bounced. Een voor een begin ik ze uit te schakelen, ondertussen glipt er een Tiger2 weg. Uiteindelijk wist ik ze allemaal te killen, met alleen die Tiger2 nog over. Ik zou nooit snel genoeg zijn om hem in te halen als hij op weg was naar onze vlag, dus ik besluit om hun vlag te cappen. Op het moment dat ik naar boven rijd komt de Tiger2 vol van achteren op me af rijden, hij mist de eerste 2 schoten (Het duurt een eeuwigheid voordat mijn tank en turret omgedraaid zijn) dus dat was een mazzeltje, zodra ik hem zie schiet ik hem vol op zijn ammorack af en weg is de tank, van 100% naar 0% in 1 schot. Dat noem ik nou een mooi potje :P.

Sorry van de lange lap tekst :)

(Dit soort acties zijn trouwens zeldzaam, verwacht niet dat je met een dikke tank over alles en iedereen heen walst, het slim gebruiken van cover en je tank helpt er natuurlijk wel bij :))

[ Voor 4% gewijzigd door Zimmer op 18-01-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mijn geluk is weer helemaal gedaald, 2 van de 7 potjes weten te winnen want de andere keren waren we of kansloos gematched of had ik een kansloos team.. zelfs een paar keer een heavy die disconnecte omdat hij er al geen brood in zag en het team zit dan met nog minder power :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:05:
[...]

je ingame naam is Michael Wittmann?? die had ook een geweldige solo actie in normandie...
mooi verhaal man..kan niet wachten om een keer ingame te kunnen
Nope, mijn in-game naam is Iktankniet :P

Dit is ook de naam van mijn paladin in WoW. Vond het ook erg toepasselijk voor WoT :+

[ Voor 11% gewijzigd door patrickos85 op 18-01-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
patrickos85 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:41:
[...]

Nope, mijn in-game naam is Iktankniet :P

Dit is ook de naam van mijn paladin in WoW. Vond het ook erg toepasselijk voor WoT :+
Nog een Paladin :P Ik heb het zelf ook zeer actief gespeeld tot in de laatste weken van WotLK (Alleen LK Heroic niet gecleared :()
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!