[MMO] Het grote World of Tanks topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 32.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
SU85=PRO!

Heb je de 107mm al? Volgens de fora own je daar tier8 tanks mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Inderdaad een dikke gun maar ik had eerlijk gezegd besloten om voor de SU-100 te gaan.
Dit omdat de 107mm gun enkel op de 85 te gebruiken is en ik daar in hogere tiers niks meer aan zou hebben.
De bedoeling is wel dat ik de 107mm ga nemen maar eerlijk gezegd neig ik er wel naar om hem toch voor de SU-100 te nemen, exp is binnen no time verdiend met de 85 :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik ga sowieso voor de 107mm, ik wordt nog veel te vaak bij een hele zooi King Tigers gegooid. Doe je niks tegen met je 85mm. Misschien eerst nog voor de 122mm gaan, maar die is traag en inaccuraat.

Keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die 122mm vind ik het niet waard, de 107mm is stukken beter, dan kun je beter die ~4k in de zak houden en doorsparen :) Ik denk dat ik toch ook maar voor de 107mm ga eerst want die is toch wel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik ben zelf een redelijke rusher, dus ik denk dat die 122mm mij redelijk van pas kan komen. Ik ga hem sowieso even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 22:04
Hij is wel goed, maar het chasis waarop deze gun wordt geplakt is toch nog minder dan de SU-100, ze komen uit in dezelfde battles (Heb ook het idee dat hoe meer je iets upgrade hoe hoger de tiers waar je tussen komt) en tegen de echt sterke tanks maak je met de Su100 toch zeker veel meer kans om iets terug te kunnen doen doordat het gehele chassis een stuk beter is.

Maar dat zou mijn keuze zijn, ik ben sowieso meer van het doorstomen naar hogere tiers dan eerst een tank optimaal maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zeker waar, ben er ook nog niet dus kan nog genoeg twijfelen maar ik zal het allemaal nog eens goed bezien ;)

Net wel mooi trouwens, aantal potjes aan het doen voor de dubbele exp en bijna alle potjes lukte ook meteen.
Gewoon goed spel en veel kills, damaged en detects waardoor ik nog maar 6.2k nodig heb om straks mijn T-44 heel erg leuk kan upgraden. Alleen de exp voor de T-44 zelf moet nog even flink geharkt worden al valt dat nog wel mee, nog maar 18k nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Nou... een Dev heeft op het officiele WoT forum gemeld dat de Soft Wipe niet doorgaat en dat de release waarschijnlijk in februari plaats gaat vinden, ook zal de verdeling tussen Europa en Amerika deze week plaats vinden.

Hier de bron:

http://forum.worldoftanks...ge__hl__soft+wipe__st__80

Nou.... komt er dus op neer dat de devs een niet klaar spel uit gaan brengen (Bugs in spotting systeem, buts in balance, en wat al niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ben er een beetje skeptisch over want met een groot aantal bugs kan het toch nooit dat het live gaat.
Volgens mij hebben we het hier over een open beta release in februari. Daarnaast bevestigd Overlord nog dat het visibility systeem compleet op de schop gaat maar ook dat moet ik eerst maar afwachten voordat ik begin met juichen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Hij heeft het niet over een open beta, maar over de uiteindelijke release.

Ik zou het wel jammer vinden, want ik wil eigenlijk nog wel wat meer van de amerikaanse en russiche kant uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
jammer dat de softwipe niet komt dan :/ wilde de heavy's nog uitproberen.. zucht

wel net nog wat potjes gedaan om mijn double exp te halen en lekker te converten. lekker 2 tanks op elite.

heb de turret geupgrade van mijn T20. nog 5k exp en kan ook de gun naar 90mm upgraden.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je verder leest dan zegt hij:
EU servers -> open beta -> clan wars beta -> game release & hard wipe -> clan wars release & clan wars wipe (global map wipe)
Lijkt me niet dat de open beta maar 2-4 weken zal duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
En daarna komt weer een hard wipe als het live gaat. dus dat betekent dat je weer voor niks kan gaan farmen :)

Denk dat ik dan maar even een pauze neem tot aan de echte release, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja alleen komt er dus geen softwipe dus is er toch nog tijd zat tot aan de release?
Het is uiteraard jammer dat de softwipe niet meer plaats gaat vinden maar in principe was het na de softwipe alsnog grinden voor andere tanks dus verandert er niet zoveel behalve dat je niet je exp beter kan verdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Als ik het goed begrijp komt er tussen de closed en open beta ook nog een hardwipe, en dan tussen de open beta en de uiteindelijke release weer een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hmm dat kan ik niet zo snel terug vinden maar dat zou wel heel erg zonde zijn zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Had al een tijdje geleden een beta key bemachtigd, maar nooit het spel zelf gedownload.
Gisteren maar eens gedaan en ook begonnen met spelen.

Eerste indruk:

Leuk spel, niet te moeilijk, grafisch ook nog aardig ook!
Heb me kostelijk vermaakt de hele dag (vrouw en kinderen waren een dagje weg)

Heb nu do volgende tanks in bezit:

PzKpfw 38H735 (f) <-- mijn geld en xp maker. Meeste rondes die ik speel win ik met deze tank. Huidige record is 6 kills. Heb ook alle upgrades voor deze tank.

PzKpfw III Ausf. A: Leuke tank. Tot nu toe 15 battles gewonnen, 13 verloren. Nog niet alle onderdelen heb ik onderzocht.

Marder II: Gisteren expert (?) gehaal met deze klasse en nu onderweg naar de Hetzer. De beste tactiek die ik voor deze tank heb is meestal even wachten totdat alle andere over het veld verspreid zijn en dan rustig een positie opzoeken.

Tot op heden heb ik me prima kunnen vermaken met dit spel. Blijf het nog wel een tijdje spelen.

Mijn profiel:
http://game.worldoftanks.com/accounts/114701-Den_enjen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:24

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eventjes ingestalleerd, grinden en sparen voor T-34.

BT-2 viel goed mee in de gewone random battles. Meestal kan ik wel iets raken, het kan in de aanval of in sniping ingezet worden.

A-20 als opstapje richting T-34 om niet veel goud in te zetten voor free XP. Tussen de tigers, T-34-85, IS-3,... en snipers kan het niet meer zoveel. In 1 schot dood gaan als je te ver naar voor gaat en de anderen kunnen verder zien dan je light tank als scout. Dan maar in struiken zitten om tanks te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanmiddag wat potjes gedaan om wat dubbel exp te behalen, zit inmiddels al over mijn doel heen om de tracks, turret en engine te kopen voor de T-44. Als het dus een beetje mee zit kan ik, zodra ik hem kan kopen, ook meteen de radio upgraden en daarna meteen doorsparen voor de T-54 :)
De SU-85 gaat ook wel erg lekker al twijfel ik nog of ik voor de gun zal gaan of niet.

Btw de thread omtrent de softwipe op de officiële forums is volgens mij getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zimmer schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:03:
Als ik het goed begrijp komt er tussen de closed en open beta ook nog een hardwipe, en dan tussen de open beta en de uiteindelijke release weer een.
Als dat gaat gebeuren dan kap ik meteen xD dan speel ik pas weer als het echt uitkomt.. mits ik het dan nog niet uit het oog ben verloren.

Het is wel leuk maar om nou 2x nog te grinden..

zou t ook wel lame vinden als er echt een hardwipe komt tussen closed en open beta.. dan ben ik nu idd voor niks aan het spelen etc..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kan me ook niet voorstellen dat ze dat doen. Sure, degene die straks met de open beta beginnen die komen dan tegen meer ervaren spelers terecht maar die zitten tig tiers hoger. Wanneer er daadwerkelijk een hardwipe tussen closed en open beta gegooid wordt dan komen de nieuwe spelers echt tussen de ervaren spelers en dan is het al helemaal makkelijk punten scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
psychoclown schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:55:
Kan me ook niet voorstellen dat ze dat doen. Sure, degene die straks met de open beta beginnen die komen dan tegen meer ervaren spelers terecht maar die zitten tig tiers hoger. Wanneer er daadwerkelijk een hardwipe tussen closed en open beta gegooid wordt dan komen de nieuwe spelers echt tussen de ervaren spelers en dan is het al helemaal makkelijk punten scoren :)
kan me voorstellen dat ze tussen closed / open beta nog 1 of andere grote update doen maar duw er dan een softwipe tussen ipv hardwipe..

anders vrees ik dat ze idd erg veel mensen gaan verliezen die nu al mega lang hebben zitten sparen op hoge tanks en die gaan straks niet nog eens een paar weken opnieuw grinden om dan weer een hardwipe te krijgen met de release.

en lijkt mij dat je de mensen uit closed beta er wel bij wil houden om feedback te geven ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja alleen het schijnt dus ook te zijn dat er een 'super beta groep' is waar veel feedback van komt maar hoeveel daarvan waar is. Sowieso hoeft een softwipe van mij niet perse maar een hardwipe zou toch wel heel erg zonde zijn. Grote kans dat ik daarna weer opnieuw zou beginnen maar het zou wel een deel van mijn plezier ontnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hehe.... ben al een paar dagen aan het spelen maar ik kom er een uur geleden net achter dat ik ook kan "snipen" door het scrollwiel op de muis te gebruiken, direct mijn beste pot gespeeld met 6 tanks destroyed :D

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ScrooLoose schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:24:
Hehe.... ben al een paar dagen aan het spelen maar ik kom er een uur geleden net achter dat ik ook kan "snipen" door het scrollwiel op de muis te gebruiken, direct mijn beste pot gespeeld met 6 tanks destroyed :D
das zon beetje het eerste wat ik probeer in eender welke shooter :P scrollen = zoomen xD

:/ eigenlijk heb ik er helemaal geen zin meer in nu de softwipe niet doorgaat.. was aan het sparen om straks een lekker dikke heavy te kunnen proberen.. maar dat hele idee gaat dus niet meer door.

ach ja..

[ Voor 20% gewijzigd door TgR_KILLER op 11-01-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haha ja, heb je serieus ook steeds rondgereden zonder uit te zoomen? :+
Dat had ik echt niet volgehouden, overigens kun je ook snel switchen met de linker Shift. Dan kun je ook de stand bewaren als het ware dus ver uitgezoomed blijven en linker Shift voor 100% inzoomen (of wat je fijn vindt) :)

-edit-
Wat kan ik me ergeren aan een bagger team.. vanavond is niet mijn avond en dat in schril contrast met eerder vandaag. Telkens ben ik de sjaak omdat mijn team er niks van bakt.. dan weet ik wel wat kills en damage te doen maar als mijn team dan vervolgens afgeslacht worden als loltraktors dan treur je toch wel.

Het potje van net is een mooi voorbeeld.. een groot deel van ons team gaat (op de map met de hill in het midden en water links op de map) rechts en weet daar goed door te stomen. Ondertussen ben ik de enige die links staat en maar 2-3 op de berg. Ik weet een tweetal te doden en eentje te hitten maar dan denk je bijna gewonnen te hebben.. wordt ons team massaal afgeslacht op de tegenstanders base. Van 12 vs 8 naar 3 vs 6 in minder dan 30 seconden.. dat is gewoon te triest voor woorden |:(
Helaas werden mijn tracks eraf geschoten dat ik net niet in bereik was om een T-28 te doden (speelde met SU-85) dat hij mij pakte toen ik arty op mijn dak kreeg :)

[ Voor 62% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik heb laatst een keer snoeihard verloren, binnen 2 minuten was het potje over. Was op zo'n map waar je eerst een stukje moet rijden om naar je eigen cap te gaan zeg maar. En ik was de enigste die verdedigde. Werd gescout door een stuart en daarna geraped door tanks die de halve map over schoten.

Tegenstanders hadden 5 kills, wij geen een. Kheb toen flink lopen schelden op mijn team, stelletje lutsers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ach, net zo leuk zijn die potjes met 6-7 arty's. Dat is gewoon wachten tot er een aap gaat scouten en dan is het gelijk afgelopen met al die arty =\

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de hogere tiers is het vaak nog erger dan op de lagere tiers met het verdwijnen van je target.

Heb sinds afgelopen weekend eindelijk mijn Ferdinant shells kosten gewoon hoop credits minimaal 1k per round is best frustrerend als je net vuurt en je target verdwijnt en je krijgt geen hit.

Heb er Binocs op zitten met Camo net en nog wordt ik geregeld gehit door doelen die ik zelf niet kan zien terwijl ik doodstil sta.

Naar mijn inziens zitten er toch nog best wel wat bugs in.

En ja repair kosten op Tier 8 zijn niet mals 10k alleen al voor reparatie voor mijn Ferdinant als ie helemaal verrot geschoten is.

Het kan af en toe zeer kostbaar zijn als je niks raakt en zelf verrot geschoten wordt.

Gebeurd me geregeld dat ik dik verlies lijdt qua credits zeker als we met de clan Company doen, maar goed heb nog altijd mijn JagdPanther, Hummel (beiden Elite status) , SU-8 en SU-100 dus daarmee kan ik het wel enigzins opvangen qua kosten, al prefereer ik het wel om met een Tank Destroyer te spelen arty vind ik beetje saai geworden om eerlijk te zijn en speel ik alleen als het echt niet anders kan.

Oh en BTW ook met een SU-85 met een 85mm gun kan je een Tiger II uitschakelen als je weet waar je moet mikken ( achter zijkant of achterkant is het armor dun of onder de voorkant daar is het armor ook dun, als dit niet lukt met AP shells overschakelen naar HE shells).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik vind de ghost shells zo irritant, al denk ik dat dat enigszins met afstand ed. te maken heeft maar ook op normale afstanden dan wil de kogel nog wel eens verdwijnen.

Verlies maak ik eigenlijk nooit, misschien straks met mijn T-44 maar dat geloof ik ook niet want de shells worden in ieder geval niet duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Je gebruikt premium, met premium maak je eigenlijk nooit verlies, want alles dat je extra krijgt door premium is "Winst" (Het spel is zo gemaakt dat de standaard inkomsten de uitgaven grotendeels dekken bij een redelijk potje)

@ Dragana
Shells zijn inderdaad duur, daarom zorg ik ervoor dat ik zeker weet dat ik een goede kans maak om de target te raken voordat ik schiet (Dit ook omdat de reload lang is, ik zit tussen 2 shells rond de 10seconden te wachten, en op dat moment komt altijd het perfecte schietmoment langs...)
En waarom zijn verdwijnende targets een probleem? Je kunt ze nog steeds raken, alleen meld je crew het niet als je iets raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verdwijnende targets zijn idd wel lastig. ik schiet tegenwoordig steeds vaker eerst op de tracks. als dan de tegenstander verdwijnt weet je iig waar hij staat. dan nog een paar rounds die kant op knallen en af en toe op die manier toch nog een kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:01:
Je gebruikt premium, met premium maak je eigenlijk nooit verlies, want alles dat je extra krijgt door premium is "Winst" (Het spel is zo gemaakt dat de standaard inkomsten de uitgaven grotendeels dekken bij een redelijk potje)
Ja daar heb je gelijk in al merk ik dat ik met mijn lagere tiers altijd meer credits scoor (bij een victory) dan met mijn hogere tiers.

Overigens ben ik toch maar voor de gun gegaan op de SU-85, dan kan ik nu opnieuw sparen voor de SU-100 maar dat geeft me gelegenheid om genoeg free exp te sparen voor een bijna volledige upgrade van de tank :)
Had er vanochtend (2-3 potjes gedaan) nog geen geluk mee, werd steeds als eerste gespot en overdonderd.

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat door niet zichtbare targets beschoten worden is niet geheel raar.

Ik schiet zelf vaak zat op tanks die ik nooit zou moeten kunnen zien door puur en alleen maar de tracers te volgen.

Ik concentreer me dus eigenlijk met mijn arty op hun arty's

arty is ook enige tank waarmee ik totnutoe meer kills maak als battles speel
Tevens ook de tank waar ik het meest mee speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:31:
dat door niet zichtbare targets beschoten worden is niet geheel raar.

Ik schiet zelf vaak zat op tanks die ik nooit zou moeten kunnen zien door puur en alleen maar de tracers te volgen.

Ik concentreer me dus eigenlijk met mijn arty op hun arty's

arty is ook enige tank waarmee ik totnutoe meer kills maak als battles speel
Tevens ook de tank waar ik het meest mee speel
Nee hoor, zeker niet alle gevallen want vaak genoeg wordt ik beschoten terwijl ik geen schot gelost heb.
Maar goed, volgens een van de devvers gaan ze het visibility systeem op de schop doen en opnieuw opbouwen. Hopelijk doen ze dat ook voordat ze live/open beta gaan :)
quote: Overlord

Q: Any word on matchmaking tweaks? there is no huge problem here, however seeing some games with 3 t-44 vs 3 tiger 2's 90% = victory for tiger 2's, more balance of high tier mediums would definitely solve this, arty and heavy balance are pretty good.
A:
No news on match-making adjustments currently, need to get and assess the data first. For sure, there will be improvements.

Q: You have mentioned the sight/firing/camo system posed a serious problem and would be addressed, is there any word on pre/release implementation of this?
A:
Planned rework of visibility system requires game engine modification. At the moment we are not ready to share any information on that.

Q: I see you are starting on french tech tree, now by the your earlier posts i'm not sure if it was made clear if french would be out with release, can you confirm/deny french coming out with release?
A:
No, we won't manage to finish French line in Q1. Lowe, Pz 38 NA, KV-5, KV-13, and US TDs are possible, but not French vehicles.

Q: While you have said beta gifts were under discussion, my question is slightly different, will there be a package available to beta/players in general for gold purchasing in first month or so of release? While many beta players might feel frustrated about the wipe issue, i believe some incentive package might help quell some of these, any previous discussion on this topic?
A:
I'm totally sure our guys will devise something. Prior to Russian release there were 5 packages with fixed amount of gold and bonus tanks (Pz V/IV, A-32).

Q: Finally, you have said that February 2011 is to be estimated release of WoT, are there any plans to enable a sort of continual game mode with numbered re-spawns or separate objectives (retrieve the spy/assassinate the dignitary, etc) in the near future?
A:
At least two game modes are being worked on at the moment. Assault - one team is to defend the base, the other one is to capture it. Domination - there is one base in the center of the map and both teams are to capture it. Current maps will be reworked and adjusted to suit these two plus new maps will be added.

[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren zowaar1.2k xp verdient met mijn T2 tankje. We zaten op de map met in het midden dat bergje. Ik ging erheen rushen zodat ik daar iig op was. Niet veel later kwam er nog een tank die de ingang bewaakte. Het ging erg goed. Van ons team waren 3 tanks kapot voordat wij wonnen. Helaas was mijn koepel geraakt en draaide ik erg slecht aan het einde, anders had ik nog wel meer xp kunnen krijgen. Maar toch niet verkeerd met 4 kills, paar damages en weinig spotting :D

aangezien het een elite tank is, kan ik die xp gewoon omzetten :9

[ Voor 6% gewijzigd door patrickos85 op 13-01-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
quote: Overlord
Q: I see you are starting on french tech tree, now by the your earlier posts i'm not sure if it was made clear if french would be out with release, can you confirm/deny french coming out with release?
A:
No, we won't manage to finish French line in Q1. Lowe, Pz 38 NA, KV-5, KV-13, and US TDs are possible, but not French vehicles.

Q: Finally, you have said that February 2011 is to be estimated release of WoT, are there any plans to enable a sort of continual game mode with numbered re-spawns or separate objectives (retrieve the spy/assassinate the dignitary, etc) in the near future?
A:
At least two game modes are being worked on at the moment. Assault - one team is to defend the base, the other one is to capture it. Domination - there is one base in the center of the map and both teams are to capture it. Current maps will be reworked and adjusted to suit these two plus new maps will be added.
US TD's, JUIST! Eindelijk TD's mét koepels! M18 voor de win! 97km/h pure powerrrrrr. >:)

Assault maps kan imo nog wel een beetje lastig worden. Je kunt gewoon de defence scouten en platgooien met arty. Domination kan ook wel leuk worden lijkt me. Hoewel dat ook een artyfest kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Assault lijkt bij wat we nu hebben. Alleen met 1 basis minder. Dus tja.. Zo lastig lijkt me dat niet programmeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Hoe zit het met de kosten van WoT? is het maandelijks of alleen de aanschafprijs?

Helaas zit ik op me werk dus kan dat nu even zo niet uitvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
patrickos85 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:52:
Hoe zit het met de kosten van WoT? is het maandelijks of alleen de aanschafprijs?

Helaas zit ik op me werk dus kan dat nu even zo niet uitvinden
tot zover ik weet free to play.. oftewel je betaald niks.. enkel gold kost geld waar je dus straks mee premium van kan kopen en exp omzetten etc. de dingen die je nu ook kan met gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:
[...]

US TD's, JUIST! Eindelijk TD's mét koepels! M18 voor de win! 97km/h pure powerrrrrr. >:)

Assault maps kan imo nog wel een beetje lastig worden. Je kunt gewoon de defence scouten en platgooien met arty. Domination kan ook wel leuk worden lijkt me. Hoewel dat ook een artyfest kan worden.
Lijkt me ook wel heel gaaf inderdaad! Overlord had het over nog 1-2 patches voor de release die waarschijnlijk eind februari zal zijn :)

Assault maps, tja als ze goede maps maken niet. Denk hierbij aan maps waar je als defender in een town zit en de attackers komen uit een bos of een soort van berg/hill die je moet verdedigen waarbij je van 4-5 kanten aangevallen kan worden. Ben wel heel benieuwd moet ik zeggen :)
TgR_KILLER schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:26:
[...]

tot zover ik weet free to play.. oftewel je betaald niks.. enkel gold kost geld waar je dus straks mee premium van kan kopen en exp omzetten etc. de dingen die je nu ook kan met gold.
Free to play inderdaad maar je kan dus gold kopen met echt geld. Volgens mij las ik ook op het forum dat je in Rusland (waar de game al geruime tijd live is) ook een soort van packages/abonnement vorm waarbij je elke maand Premium koopt en daarnaast ook nog wat gold krijgt (voor slots / items / exp converten etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
TgR_KILLER schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:26:
[...]

Zo dat is best verrassend. Het ziet er echt goed uit voor een FtP game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Pfff.. net een potje begint een SU-85B een SU-100 op spawn neer te schieten, killed vervolgens nog 2 van ons team en dan pakt een KV-3 van ons hem eens aan. Helaas geen screen kunnen nemen terwijl hij iemand killed maar zo'n vent mogen ze perm bannen van mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:38:
Pfff.. net een potje begint een SU-85B een SU-100 op spawn neer te schieten, killed vervolgens nog 2 van ons team en dan pakt een KV-3 van ons hem eens aan. Helaas geen screen kunnen nemen terwijl hij iemand killed maar zo'n vent mogen ze perm bannen van mij :S
wat is daar nou de lol van? je helpt zo het spel om zeep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tja en toch vinden sommigen het leuk net als cheaten ed. Ik snap het zelf ook niet maar als ik degene was geweest die geTK'ed was had ik meteen een screen gemaakt en mailtje naar Wargaming gestuurd. met 3 TK's lijkt me dat hij wel een lange tijd geen WoT meer zou kunnen spelen.
Overigens was het sowieso zonde want het beloofde een goed potje te worden maar gezien ik bovenaan stond, werd ik belaagd door alle artie (3-4 stuks) en dan nog die TD die achter mij en 2 anderen zat.. de zoveelste defeat door een noob(team) :)

Ik had nog wel de Sniper Achievement, tenminste veel credits :+

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:
[...]

Reken er maar niet op, de Tiger2 kon ook 50km/h halen, maar vanwege balance is deze snelheid teruggebracht naar 28km/h. En ik denk ook niet dat je je te veel moet voorstellen van de koepel, het zal waarschijnlijk een extreem langzame traverse snelheid hebben, want anders is het een gewone tank met een veel te grote gun voor zijn tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Waren die koepels ook niet gelimiteerd draaibaar? Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar :)

Overigens net een mooi potje, op die map met in het midden bos waar alleen de scouts doorheen knallen en beide basissen verhoogd. Anyways ik was de enige die de linkerzijde coverde (met T-34-85) uitgezonderd van 2 campers die nog op base stonden (oa. een T-43 8)7). Wist daar in 2 hits een T-34 neer te schieten, daarna in 3 hits (en 1 miss) een T1 Heavy waarna ik begon te schieten op een IS. Helaas was dat een beetje jammer want die miste ik op een of andere manier 3x van de 3 en toen maar gaan focussen op een KV. Met behulp van waarschijnlijk de T-43 op spawn in 2 hits neer om heel snel nog proberen weg te komen van de IS die opeens achter me stond. Wist hem hard te raken en hij miste me, schoot een T-34 die hem volgde 54% neer en werd toen geraakt door de IS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Het zou wel lachu zijn een TD met 97km/u :P Dan is er ook niemand meer die de A-20 pakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Soms hem je geluk en soms niet ;)

ik moet nog iets van 140k credits voordat ik de nieuwe heavy tank kan kopen. Vanaf vanavond kan ik wel premium nemen voor 3 dagen. Jammer genoeg kan ik pas vanaf zondag weer gamen. Op zich geen probleem, dan kan ik later deze week een complete week premium nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:05:
[...]

Reken er maar niet op, de Tiger2 kon ook 50km/h halen, maar vanwege balance is deze snelheid teruggebracht naar 28km/h. En ik denk ook niet dat je je te veel moet voorstellen van de koepel, het zal waarschijnlijk een extreem langzame traverse snelheid hebben, want anders is het een gewone tank met een veel te grote gun voor zijn tier.
Fout, de max van de King Tiger is rond de 42. En dat alleen op de weg, daarnaast is die max niet lang vol te houden. De gemiddelde snelheid van de King Tiger op de weg ligt rond de 38. De max offroad is rond de 15-20. Dus die max van WoT is gewoon realistisch. Ok, ik moet toegeven, de max van de M18 zal niet op de 90 komen. Eerder rond de 70-80 aangezien het een tank was die op die manier ontworpen was. Battlefield oprennen, schieten, en weer wegwezen. Ik hoop dat de snelheid hoger ligt dan die van de Leopard, die overigens niet klopt. Ingame ligt de top op 68, in het echt rond de 50-60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
FikkieHo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:29:
Het zou wel lachu zijn een TD met 97km/u :P Dan is er ook niemand meer die de A-20 pakt :P
Ik vind de A-20 sowieso al een rot tank, een leopard bounced tenminste schoten de A-20 is met een beetje geluk pas in 2-3 schoten neer.
patrickos85 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:32:

ik moet nog iets van 140k credits voordat ik de nieuwe heavy tank kan kopen. Vanaf vanavond kan ik wel premium nemen voor 3 dagen. Jammer genoeg kan ik pas vanaf zondag weer gamen. Op zich geen probleem, dan kan ik later deze week een complete week premium nemen :)
Dat is zonde om te doen, hou die 3 dagen in de zak en spaar als het even kan door tot 30d premium.
Dan moet je nog maar 600g in principe dus dat heb je er met een paar dagen binnen. Weet niet of je komende 3 dagen even kunt inloggen als je niet kan gamen maar dan heb je volgende week maandag 30d :)

[ Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:32:
[...]

Fout, de max van de King Tiger is rond de 42. En dat alleen op de weg, daarnaast is die max niet lang vol te houden. De gemiddelde snelheid van de King Tiger op de weg ligt rond de 38. De max offroad is rond de 15-20. Dus die max van WoT is gewoon realistisch. Ok, ik moet toegeven, de max van de M18 zal niet op de 90 komen. Eerder rond de 70-80 aangezien het een tank was die op die manier ontworpen was. Battlefield oprennen, schieten, en weer wegwezen. Ik hoop dat de snelheid hoger ligt dan die van de Leopard, die overigens niet klopt. Ingame ligt de top op 68, in het echt rond de 50-60.
Wat denk je zelf, dat ze het toestaan dat een tank met 70-80km/h rondjes gaat rijden? ik zou eerder denken aan een top van 60km/h. zeker omdat de gemelde snelheden (tot een max van 114km/h, dit was tijdens een recordpoging) allemaal op asfalt zijn gerekend. En over de King Tiger, er zijn verschillende bronnen, de een vermeld 35km/h en de ander vermeld 50km/h maar het komt erop neer dat hij langzamer is dan hij in echt was. En het mooie is dat de russische tanks stuk voor stuk sneller zijn dan in het echt. Ik ben het er gewoon niet mee eens :P

Wat trouwens ook niet wordt meegenomen in WoT is de kwaliteit van het staal, de russen gebruikten hun beroemde russische troep die al in de folder roeste, en de duitsers gebruikten alleen het allerbeste staal (en dan hebben we het nog niet eens over de fabricage methoden). En toch houdt een stuk russisch armor net zo veel tegen als een stuk duitse armor van dezelfde dikte.

Ik ben weer eens vies hard geowned door een is3, daarom moest ik even zeiken over russische tanks :P...ik schoot hem op zijn zwakke verticale stukken armor maar alles bouncde, hij schoot op mijn sterkste stukken armor en alles ging er dwars doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik dacht, ik zet de client op Duits voor "Achtung!" stemmen. Maar nee hoor, gewoon engelse stemmen in mijn Leopard :( Het is wel leuk als je een keer in de laagste tier komt. Iedereen tevergeefs een beetje op je schieten terwijl je iedereen met 2 schoten afmaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Wat trouwens ook niet wordt meegenomen in WoT is de kwaliteit van het staal, de russen gebruikten hun beroemde russische troep die al in de folder roeste, en de duitsers gebruikten alleen het allerbeste staal (en dan hebben we het nog niet eens over de fabricage methoden). En toch houdt een stuk russisch armor net zo veel tegen als een stuk duitse armor van dezelfde dikte.
Ik denk dat als ze dat zouden meenemen de russen 2x spawn zouden moeten krijgen :Y)

Zonder gein, je moet niet vergeten dat het maar half realistisch is. Het moet natuurlijk ook wel enigszins leuk en balanced blijven. Niet dat ik daarmee suggereer dat alles even balanced is maar ze gaan de US tree flink aanpakken :)
Ik ben weer eens vies hard geowned door een is3, daarom moest ik even zeiken over russische tanks :P...ik schoot hem op zijn zwakke verticale stukken armor maar alles bouncde, hij schoot op mijn sterkste stukken armor en alles ging er dwars doorheen.
Kan ook wel een stukje pech wezen. Net als dat ik daarstraks 3x miste op een IS terwijl ik toch zeker in range was (de T1 stond maar marginaal naar voren) en ik precies op hem richte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:18:
[...]

Ik denk dat als ze dat zouden meenemen de russen 2x spawn zouden moeten krijgen :Y)

Zonder gein, je moet niet vergeten dat het maar half realistisch is. Het moet natuurlijk ook wel enigszins leuk en balanced blijven. Niet dat ik daarmee suggereer dat alles even balanced is maar ze gaan de US tree flink aanpakken :)
Ik ben het er mee eens dat het niet volledig realistisch moet zijn, maar ik vind het wel een beetje krom dat de russische tanks neer worden gezet als superieur in dit spel, terwijl ze dit toch echt niet waren (op een enkele tank na)

Snap nog steeds niet waarom al die US rijders zo veel klagen, er was een bug waardoor ze nauwelijks dood te krijgen waren. Nu dat is gefixed komt de zwakke kant van de amerikaanse tanks naar boven drijven, de mensen die hierover zeuren begrijpen niet dat als je een snelle tank wilt hebben hij niet veel armor mee kan zeulen

Als voorbeeld;
Een t32 kan een snelheid halen van 35km/h, met een gewicht van 55 ton en 860pk
Een IS3, 36km/h, 49 ton, 700pk
Een KT, 28km/h, 69 ton, 870pk

De KT en T32 hebben dus ongeveer hetzelfde motorvermogen, de T32 is echter 14 ton lichter dan de KT, vandaar de 35km/h topsnelheid (Ik laat de overbrenging ed buiten beschouwing, anders wordt het wel heel erg ingewikkeld). Als de Devs besluiten er alsnog een laag armor bij op te kwakken hoop ik wel dat ze de snelheid ook naar beneden halen, anders weet ik ook wel voor wat ik ga bij de release.

Als ik te veel zeur moet je het ook zeggen, vind het gewoon jammer dat de duitse tanks neer worden gezet alsof het nutteloze dingen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Wat denk je zelf, dat ze het toestaan dat een tank met 70-80km/h rondjes gaat rijden? ik zou eerder denken aan een top van 60km/h. zeker omdat de gemelde snelheden (tot een max van 114km/h, dit was tijdens een recordpoging) allemaal op asfalt zijn gerekend. En over de King Tiger, er zijn verschillende bronnen, de een vermeld 35km/h en de ander vermeld 50km/h maar het komt erop neer dat hij langzamer is dan hij in echt was.
De top van de leopard is ingame 68km/h. 'In de folder' staat dat hij een top had van rond de 50-60km/h. De m18 is in de folder al een heel stuk sneller dan de leopard, waarom zou hij dan ingame ineens veel langzamer moeten? Ja, het is een TD met een koepel... die met de hand moest worden rondgedraaid. Per rondje 1 minuut. En een armor van 25 (!!) mm.

Also, AchtungPanzer over de max van de King Tiger:
Maximum speed on the road was 35-38km/h (22-24 mph) and cross-country was 17km/h (10mph).
En owja:
[...] while with the Henschel turret weighed 69,800 kg. [...] powered by 12 cylinder Maybach HL 230 P30 engine producing 700hp (as used in the Panther).
Imo is AchtungPanzer 1 van de meest betrouwbare website voor dat soort feitjes.

[ Voor 18% gewijzigd door User op 13-01-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:23:
[...]

De top van de leopard is ingame 68km/h. 'In de folder' staat dat hij een top had van rond de 50-60km/h. De m18 is in de folder al een heel stuk sneller dan de leopard, waarom zou hij dan ingame ineens veel langzamer moeten? Ja, het is een TD met een koepel... die met de hand moest worden rondgedraaid. Per rondje 1 minuut. En een armor van 25 (!!) mm.
De m18 mag dan wel een armor van papier hebben maar alsnog is de top speed dan ingame denk ik wel veels te snel. Wil je een scout dan neem je m18 want niemand kan hem raken omdat hij zo snel is, owja en hij one-shot arty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Artyhunt met de m18 lukt imo niet, een near miss killt hem, vergeet niet dat hij tier 6/7 is. Ik wil niet eisen dat de m18 een max moet hebben van 90-100 ofzo, 80 oid is prima. Vergeet ook niet dat de main tactic van de m18 shoot 'n scoot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Over Tiger2; Dan heeft de site waar ik het heb gezien het fout, zal nog ff opzoeken welke dat was.

Over M18; Denk eens even na.... Een tank die 80km/h gaat? De reden dat de Leopard een lading NO2 in zijn kofferbak heeft is omdat het een scout is, er moest een scout komen voor de duitsers als tegengewicht van de A20 en M5. Dat gaat je niet lukken met de historisch accurate snelheid van +/- 50km/h.

En al heeft hij maar 25mm armor, een near miss met een AP shot zoals de meeste mensen gebruiken (behalve artillery) zal hem niks doen. En als er een tank met 80km/h op je af komt stormen neem je niet de tijd om naar een AP shell te wisselen, want dit zal bij de meeste tier 6/7 tanks rond de 6seconden duren, in welke tijd de M18 dan een afstand zal afleggen van +/- 133 meter. Daarom hoop ik, en neem ik aan dat de snelheid van deze tank in het spel een stuk lager zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Je denkt dat de m18 accuraat zal zijn als hij 80 rijd? Meh, nee. En omdat de turret gigantisch sloom draait, moet je in de m18 óf head on op je enemy in rijden, óf je draait de turret van te voren. Maar omdat je niet weet waar je enemy is, gaat dat een beetje lastig. Als je dan mist, moet jij óók rond de 6 seconden wachten. Ik vermoed dat de turnspeed van de m18 drastisch omlaag word gebracht zodat je niet makkelijk overal tussendoor kunt slalommen. Als je echt in de shit zit als er een m18 op je af komt, probeer hem te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je mist het punt wat Zimmer en ik proberen te maken.
De m18 is, ook met een max snelheid van 80km/h, alsnog een super snelle tank. Als je dan met een langzame turret aan het scouten bent dan maak je toch snel even een draai rondom de enemy als je turret te langzaam draait? Daarnaast zie je veel eerder een enemy dan je doet vermoeden, als je zo'n 50m in de buurt bent zie je de tegenstander al
Je hebt een punt dat je niet accuraat bent als je rijdt maar je kan jezelf heel makkelijk aanleren om dat te corrigeren. Zo heb ik al aardig wat kills weten te maken door om al rijdend een hit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:33:
De m18 is, ook met een max snelheid van 80km/h, alsnog een super snelle tank. Als je dan met een langzame turret aan het scouten bent dan maak je toch snel even een draai rondom de enemy als je turret te langzaam draait? Daarnaast zie je veel eerder een enemy dan je doet vermoeden, als je zo'n 50m in de buurt bent zie je de tegenstander al
Je hebt een punt dat je niet accuraat bent als je rijdt maar je kan jezelf heel makkelijk aanleren om dat te corrigeren. Zo heb ik al aardig wat kills weten te maken door om al rijdend een hit te maken.
Dat dus

En als je echt aan het scouten bent aan het begin van een potje dan staan alle tanks nog in het open en zul je ze vanaf 200-300 meter ook al wel zien als je een beetje fatsoenlijke crew hebt. Genoeg tijd om je voor te bereiden dus.

(En het niet zo accuraat zijn tijdens het rijden is heel makkelijk op te lossen, gewoon op 2meter afstand erlangs heen crossen, als je dan nog mist ben je echt een idioot :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:32:

Waarom 3 dagen pakken of maar een Week is zo zonde van je Premium points.

17 dagen sparen heb je 2550 prem points en dus maand premium account.

30x (gemiddeld) 150 premium points 4500 points min de 2500 voor maand account hou je nog 2k premium points per maand over.

Is gewoon zo zonde om je premium points te spenderen aan maar 3 dagen of een week.

Met een premium account pak je altijd veel meer credits en XP.

Denk dat ik zelf maar is wat cash ga sparen kleine 700k nodig ofzo voor de 3601 tank (Duits) want wil toch eigenlijk ook wel is een keertje rond karren in een Tiger lol.

Aan de andere kant nu druk bezig met mijn Ferdinant om de laatste upgrade te unlocken de 12.8 CM gun en dan de laatste 170k XP voor de JagdTiger, maar ja dat kreng kost ook wel weer 3.5m credits lol.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:59:
[...]

17 dagen sparen heb je 2550 prem points en dus maand premium account.

30x (gemiddeld) 150 premium points 4500 points min de 2500 voor maand account hou je nog 2k premium points per maand over.

Is gewoon zo zonde om je premium points te spenderen aan maar 3 dagen of een week.

Met een premium account pak je altijd veel meer credits en XP.

Denk dat ik zelf maar is wat cash ga sparen kleine 700k nodig ofzo voor de 3601 tank (Duits) want wil toch eigenlijk ook wel is een keertje rond karren in een Tiger lol.

Aan de andere kant nu druk bezig met mijn Ferdinant om de laatste upgrade te unlocken de 12.8 CM gun en dan de laatste 170k XP voor de JagdTiger, maar ja dat kreng kost ook wel weer 3.5m credits lol.
ik doe zefl hetzelfde hoor.
Als ik weet dat ik echt tijd heb om te gamen neem ik 1 of 3 dagen premium account
ja ik weet dat het niet de kosten eruit haalt.
Maar helaas na de 500 points per day periode begonnen dus ik heb niet zoveel en als ik speel wil ik wel gewoon lekker vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:59:
[...]

Omdat ik de komende maand druk bezig ben met verhuizen :P

Op zich zou ik ook pas na die maand weer kunnen gamen, dan heb ik een slootwater aan gold. Tenminste, als je ook gold krijgt wanneer je een bepaalde tijd niet inlogt.

Gisteravond toch nog de M6 kunnen nemen net voor bedtijd :+ Heel snel 1 battle gedaan, maar dat leverde weinig op behalve zeer zware tanks waar ik niets tegen kan doen.

Toch met de T1 weer een goeie avond gehad. Paar matches met 5+ kills. Dan krijg je zonder premium toch nog tussen de 15k en 23k credits erbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:41:
[...]

Dat dus

En als je echt aan het scouten bent aan het begin van een potje dan staan alle tanks nog in het open en zul je ze vanaf 200-300 meter ook al wel zien als je een beetje fatsoenlijke crew hebt. Genoeg tijd om je voor te bereiden dus.
True, maar je weet niet wat de max view distance van dat ding is. Mijn SU85 heeft een max view distance van 320 meter. Vermoedelijk krijgt de m18 ook zoiets. Ze zien jou eerder dan jij hen, genoeg tijd om geraped te worden lijkt me.
(En het niet zo accuraat zijn tijdens het rijden is heel makkelijk op te lossen, gewoon op 2meter afstand erlangs heen crossen, als je dan nog mist ben je echt een idioot :P)
True, maar dat betekend dat zij ook niet kunnen missen.
psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:33:
De m18 is, ook met een max snelheid van 80km/h, alsnog een super snelle tank. Als je dan met een langzame turret aan het scouten bent dan maak je toch snel even een draai rondom de enemy als je turret te langzaam draait?
Zoals ik al zei, waarschijnlijk word de turnspeed van de tank aangepast zodat je niet makkelijk rondjes rond een tank kunt crossen. Irl kon de m18 gruwelijk snel draaien, het zou mij wel leuk lijken als ze er een functie in zetten dat je met de m18 supersnel draait als je op X drukt ofzo. Maar dat je tracks dan zodanig vernacheld zijn dat je X seconden alleen rechtdoor kunt rijden.

Dus dan cross je de battlefield op, schiet, ramt op X en je crosst terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:47:
[...]
True, maar je weet niet wat de max view distance van dat ding is. Mijn SU85 heeft een max view distance van 320 meter. Vermoedelijk krijgt de m18 ook zoiets. Ze zien jou eerder dan jij hen, genoeg tijd om geraped te worden lijkt me.
Voordat degene die je gespot heeft een gericht heeft sta je al naast hem. Het gebeurt vaak genoeg dat je een tank pas ziet vlak voordat hij tegen je aan staat.
[...]
True, maar dat betekend dat zij ook niet kunnen missen.
Als je een beetje slim bent kies je een tank uit die zijn koepel maar langzaam kan draaien of een TD/SPG
[...]
Zoals ik al zei, waarschijnlijk word de turnspeed van de tank aangepast zodat je niet makkelijk rondjes rond een tank kunt crossen. Irl kon de m18 gruwelijk snel draaien, het zou mij wel leuk lijken als ze er een functie in zetten dat je met de m18 supersnel draait als je op X drukt ofzo. Maar dat je tracks dan zodanig vernacheld zijn dat je X seconden alleen rechtdoor kunt rijden.

Dus dan cross je de battlefield op, schiet, ramt op X en je crosst terug.
Dit is de grootste onzin die ik ook heb gehoord, waarom zou je een tank een speciale functie geven zodat hij en 80km/h kan rijden en bochten kan maken als een luchs. Wat ik uit je comments begrijp is dat je graag een tank wilt hebben waar je heel makkelijk artillery en TDs mee kan rapen, waarna je weer snel naar de basis vlucht en daar achter een grote tank schuilt en nog een paar kills ninjaad.
Ik zie de M18 als een snelle TD (60km/h) die snel ondersteuning kan bieden op een plek waar het nodig is, een flank die ondergelopen wordt bijvoorbeeld.

.

[ Voor 4% gewijzigd door Zimmer op 14-01-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:37:
Dit is de grootste onzin die ik ook heb gehoord, waarom zou je een tank een speciale functie geven zodat hij en 80km/h kan rijden en bochten kan maken als een luchs. Wat ik uit je comments begrijp is dat je graag een tank wilt hebben waar je heel makkelijk artillery en TDs mee kan rapen, waarna je weer snel naar de basis vlucht en daar achter een grote tank schuilt en nog een paar kills ninjaad.
Ik zie de M18 als een snelle TD (60km/h) die snel ondersteuning kan bieden op een plek waar het nodig is, een flank die ondergelopen wordt bijvoorbeeld.
Wowowowow wait a minute! Ik zeg niet bochten, ik zeg bocht. Als jij nadat jij supersnel een bocht maakt, maar daarna X seconden rechtdoor moet rijden, ga jij niet in een enemy base rondcrossen. Je wordt dan gewoon snoeihard geraped omdat je netjes rechtdoor rijd.

Ondersteunen met 60km/h? No f*cking way, de SU85 rijd 55km/h en je wordt geraped als je tussen de heavy's door komt rijden omdat je direct gespot wordt. Als je dan ook nog moet stoppen om fatsoenlijk te schieten ben je helemaal de lul.
Voordat degene die je gespot heeft een gericht heeft sta je al naast hem. Het gebeurt vaak genoeg dat je een tank pas ziet vlak voordat hij tegen je aan staat.
Geen last van gehad, ik zie enemy's ruim van tevoren. Tijd genoeg om te aimen. Het is een eitje om een Leopard te rapen als die probeerd je basis binnen te dringen. Als een leopard een eitje is, dan is de m18 helemaal een piece of cake. De armor van de leopard is 2x zo dik. En ik vermoed dat de m18 ook een stukje groter is dan de leopard, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Als je een beetje slim bent kies je een tank uit die zijn koepel maar langzaam kan draaien of een TD/SPG
Jaaaa, laten we tussen de Heavy's, Mediums en Lights rondcrossen om bij de SPG's te komen.

En TD's zijn achterlijk als ze ergens in hun uppie rondcrossen. Een TD die ergens alleen staat wordt door iedere player, die weet hoe een TD werkt, geraped.

En dan nog, een tank de specificaties afnemen waar hij speciaal voor gemaakt is. F*ck off zou ik zeggen, irl wás de m18 een rapende tank. Ik snap best dat de specificaties 1 op 1 overnemen de m18 overpowered maakt. Maar als je de specificaties ingame onderuitschroeft moet je wel onthouden met welk doel die tank gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:20:
[...]

Wowowowow wait a minute! Ik zeg niet bochten, ik zeg bocht. Als jij nadat jij supersnel een bocht maakt, maar daarna X seconden rechtdoor moet rijden, ga jij niet in een enemy base rondcrossen. Je wordt dan gewoon snoeihard geraped omdat je netjes rechtdoor rijd.
Ik vind het alsnog een belachelijk idee, en waarom zou je weg willen rijden? Het lijkt mij sowieso een One-way-trip, zeker als je alleen maar rechtuit kan rijden, dan verzeker ik je dat je een 105mm shell recht in je reet krijgt van mij.
Ondersteunen met 60km/h? No f*cking way, de SU85 rijd 55km/h en je wordt geraped als je tussen de heavy's door komt rijden omdat je direct gespot wordt. Als je dan ook nog moet stoppen om fatsoenlijk te schieten ben je helemaal de lul.
Als je zo rijd met een Su85 weet je niet hoe je er mee om moet gaan. Je moet er altijd voor zorgen dat je verdekt opgedekt staat, en als je dat goed doet wordt je niet gespot, ook niet als je schiet. En stoppen om te schieten? Dat is normaal voor tanks, alleen de moderne tanks kunnen schieten, raken en rijden tegelijk.
(Dit lukt mij ook niet met een KT met een vertical stabilizer, 100% crew en vlak terrein, het is en blijft altijd een pure gok en dan rijd ik nog maar 28km/h (2 van de 3 guns die op de KT gemonteerd kunnen worden staan bekend als de meest accurate guns uit de game))
[...]
Geen last van gehad, ik zie enemy's ruim van tevoren. Tijd genoeg om te aimen. Het is een eitje om een Leopard te rapen als die probeerd je basis binnen te dringen. Als een leopard een eitje is, dan is de m18 helemaal een piece of cake. De armor van de leopard is 2x zo dik. En ik vermoed dat de m18 ook een stukje groter is dan de leopard, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dat je enemys ver van te voren aan kan zien komen komt ook door de Tiers waarin je speelt. Op deze tiers gebruikt niemand cammo nets of 100% cammo trained crews, waardoor ze niks hebben om op te gaan in het terrein.
[...]
Jaaaa, laten we tussen de Heavy's, Mediums en Lights rondcrossen om bij de SPG's te komen.
Ik heb hier totaal geen problemen mee met mijn Leopard, ik kijk waar ze naar kijken en verander mijn route aan de hand van deze dingen. Hierdoor kom ik 8 van de 10 keer aan bij de artys.
En TD's zijn achterlijk als ze ergens in hun uppie rondcrossen. Een TD die ergens alleen staat wordt door iedere player, die weet hoe een TD werkt, geraped.
Dan ben je nog nooit een Ferdinand in zijn uppie tegen gekomen (En dan ben je niet, want ik heb zonet je player details gechecked :P). Die krengen zien mijn KT vanaf 400meter aankomen, een punt waarop zij dwars door mijn koepel heen schieten, en een punt waarop ik hun front niet kan penetreren. En aangezien ik dan nog 400meter moet rijden om naast ze te komen heeft hij tijd genoeg om te draaien ofwel mij af te maken.
En dan nog, een tank de specificaties afnemen waar hij speciaal voor gemaakt is. F*ck off zou ik zeggen, irl wás de m18 een rapende tank. Ik snap best dat de specificaties 1 op 1 overnemen de m18 overpowered maakt. Maar als je de specificaties ingame onderuitschroeft moet je wel onthouden met welk doel die tank gemaakt is.
Zie toch eens in dat een tank zoals de M18 niet in dit spel zal passen, het gaat totaal tegen de rest van het spel in. Zodra je in wat hogere Tiers speelt zul je dit beseffen.

Ik zou nu graag deze discussie willen sluiten, jij wil graag een accurate M18, en andere mensen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als de M10 en latere M18 accuraat is, dan heb je een open geschutstoren. In Forgotten Hope (mod op Battlefield 1942) werd de crew door machinegeweren, infanterie,... beschoten. Zeker als het niet volledig horizontaal staat (er ligt geen volledig horizontale asfalt op de mappen) of je wordt schuin langs boven beschoten.

In Forgotten Hope werd het balanceringsprobleem anders aangepakt. De voertuigen zijn zoals ze zijn en mappen hebben een jaartal zodat je alleen voertuigen en wapens van dat jaartal kan gebruiken. Heavy tanks zijn zeldzaam, medium tanks komen meer voor tot hopen T-34's of Shermans, dan heb je nog half tracks, motoren, Willys jeeps, mortieren, anti-tank-guns, howitzers, machinegeweren,... en er zijn zelfs infanterie in verdediging versus tanks mappen. Als ik de schepen, vliegtuigen,... mee tel, dan zijn er meer dan 250 voertuigen en 11 landen, de mod was met 3 CD's groter dan Battlefield met 2 CD's.

Aangezien iedereen zijn tank meebrengt, zal map, veldslag of jaartal gebaseerd balancering niet zo direct werken. Je kan dan met prijzen en kosten om het draaiend te houden spelen. Dan zou je een Duits leger vol Stugs, Panzer III en IV's, een Soviet leger vol T-34's en Amerikaans leger vol Shermans zien.

Ik ga voor een T-34 wegens ervaringen uit Forgotten Hope. Lekker snel, mobiel (kruipt overal op), redelijke gun ipv rot Shermans waarmee je weinig kan raken, de bepantsering is ook redelijk. IS-2 was niet vooruit te branden, duurt erg lang om de 2-delige munitie te laden (2 schoten per minuut) en top heavy (valt om als je door moeilijk terrein moet). Het was eigenlijk bedoeld om met grote HE-shells bunkers, loopgraven en infanterie te bestoken.

Ik vind het klote dat ik niet meer van een kleine verhoging naar beneden kan springen. Helemaal rondrijden in het begin ipv eventjes eraf springen.
Afbeeldingslocatie: http://www.okauto.hu/pics/tank_flying_tank.jpg

Voor het snipen zijn er tank destroyers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:45:
[...]

Toch met de T1 weer een goeie avond gehad. Paar matches met 5+ kills. Dan krijg je zonder premium toch nog tussen de 15k en 23k credits erbij :9
15-23k met een paar battles hmmm dat pak ik met mijn JagdPanther in 1 relatief slechte battle.

Meestal pak ik zo tussen de 25-40k per goeie match met mijn Jagdpanther met mijn Ferdinant toch al snel tussen de 35 en de 50k

Voor mijn beste battle tot nu toe met mijn Ferdinant heb ik 66k credits gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:53:
[...]

15-23k met een paar battles hmmm dat pak ik met mijn JagdPanther in 1 relatief slechte battle.

Meestal pak ik zo tussen de 25-40k per goeie match met mijn Jagdpanther met mijn Ferdinant toch al snel tussen de 35 en de 50k

Voor mijn beste battle tot nu toe met mijn Ferdinant heb ik 66k credits gepakt.
Waarschijnlijk zit je 1 of meerdere tiers hoger dan dat ik zit. Tenminste, dat hoop ik maar :+ Ik ben niet bekent met tanks en in welke tier ze zitten.

66k is erg veel met 1 match. Ik ga ervanuit dat het met premium is? die van mij zijn zonder premium. Anders zou er nog 50% bijkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik kom nooit in de buurt van de 66k met mijn Tiger2 of Panther, zelfs niet in het rondje dat ik 6kills had, 7 damages en 9 spotts (Daarbij kreeg ik ook nog Sniper, Conferderate en Steel wall medailles), dit was met mijn Tiger2, ik kreeg 45k credits, de repairs en ammo kosten lagen rond de 35k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:55:
Ik vind het alsnog een belachelijk idee, en waarom zou je weg willen rijden? Het lijkt mij sowieso een One-way-trip, zeker als je alleen maar rechtuit kan rijden, dan verzeker ik je dat je een 105mm shell recht in je reet krijgt van mij.
Het is ook maar een idee ;) Ik heb wel eens vaker van die vage ideeën :P
Als je zo rijd met een Su85 weet je niet hoe je er mee om moet gaan. Je moet er altijd voor zorgen dat je verdekt opgedekt staat, en als je dat goed doet wordt je niet gespot, ook niet als je schiet. En stoppen om te schieten? Dat is normaal voor tanks, alleen de moderne tanks kunnen schieten, raken en rijden tegelijk.
(Dit lukt mij ook niet met een KT met een vertical stabilizer, 100% crew en vlak terrein, het is en blijft altijd een pure gok en dan rijd ik nog maar 28km/h (2 van de 3 guns die op de KT gemonteerd kunnen worden staan bekend als de meest accurate guns uit de game))
Gelukkig rij ik ook niet zo met mijn SU85. Bosje opzoeken, wachten, kaableweeh!
Dat je enemys ver van te voren aan kan zien komen komt ook door de Tiers waarin je speelt. Op deze tiers gebruikt niemand cammo nets of 100% cammo trained crews, waardoor ze niks hebben om op te gaan in het terrein.
Ik speel tegen VK4502's, King Tigers etc. Ik denk wel dat die dat hebben.
Ik heb hier totaal geen problemen mee met mijn Leopard, ik kijk waar ze naar kijken en verander mijn route aan de hand van deze dingen. Hierdoor kom ik 8 van de 10 keer aan bij de artys.
Als ik een Leo tegenkom en hem weet te raken, is ie mince meat. En dat met een TD. De Leo's die ik tegenkom zijn altijd heerlijk voorspelbaar. :Y)
Dan ben je nog nooit een Ferdinand in zijn uppie tegen gekomen (En dan ben je niet, want ik heb zonet je player details gechecked :P). Die krengen zien mijn KT vanaf 400meter aankomen, een punt waarop zij dwars door mijn koepel heen schieten, en een punt waarop ik hun front niet kan penetreren. En aangezien ik dan nog 400meter moet rijden om naast ze te komen heeft hij tijd genoeg om te draaien ofwel mij af te maken.
Helaasch hebben de player details het fout. Ik kom vaker een Ferdinand tegen dan mij lief is. 1e keer dat ik zo'n ding van dichtbij tegenkwam kon ik niet na vertellen... hij trouwens ook niet. En wie was de eerste die het vuur opende? Juist, ik. Hij had 2 schoten nodig om mij neer te halen. (en dat in een SU85!)
Zie toch eens in dat een tank zoals de M18 niet in dit spel zal passen, het gaat totaal tegen de rest van het spel in. Zodra je in wat hogere Tiers speelt zul je dit beseffen.
Ik ben het helemaal met je eens dat hij niet met zijn irl specificaties ingame past. Ik vraag me gewoon af hoe ze hem ingame zo aangepast hebben dat hij wel netjes binnen de perken blijft.
Ik zou nu graag deze discussie willen sluiten, jij wil graag een accurate M18, en andere mensen niet.
Super realistisch hoeft niet per se, ik wil gewoon een m18 die gewoon de rol kan uitoefenen waar hij voor gemaakt is. Niet een tank die dezelfde rol heeft als alle andere TD's. Een m18 is er gewoon niet voor gemaakt om in een bosje te wachten tot er iemand langs komt kachelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:41:
Ik kom nooit in de buurt van de 66k met mijn Tiger2 of Panther, zelfs niet in het rondje dat ik 6kills had, 7 damages en 9 spotts (Daarbij kreeg ik ook nog Sniper, Conferderate en Steel wall medailles), dit was met mijn Tiger2, ik kreeg 45k credits, de repairs en ammo kosten lagen rond de 35k.
Same here, merk ook dat ik meer credits krijg wanneer ik flink damage + detect. Als ik enkel kills (bv. 2-3) heb dan heb ik maar een schamele 25k credits :)
User.tmp schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:42:
[...]
Gelukkig rij ik ook niet zo met mijn SU85. Bosje opzoeken, wachten, kaableweeh!
Moet eerlijk bekennen dat ik me niet altijd in kan houden met mijn SU-85 :P
Maar dat komt ook voort uit slechte teams, die bijv. massaal gaan campen op base of één flank compleet negeren :') Dikwijls gaat het dan ook goed maar soms nekt dat me wel als ik overrompeld wordt door een 4-5tal tanks, als weet ik dan nog wel 2-3 tanks sowieso met me mee te nemen naar de tankenhemel.
Ik ben het helemaal met je eens dat hij niet met zijn irl specificaties ingame past. Ik vraag me gewoon af hoe ze hem ingame zo aangepast hebben dat hij wel netjes binnen de perken blijft.

[...]
Super realistisch hoeft niet per se, ik wil gewoon een m18 die gewoon de rol kan uitoefenen waar hij voor gemaakt is. Niet een tank die dezelfde rol heeft als alle andere TD's. Een m18 is er gewoon niet voor gemaakt om in een bosje te wachten tot er iemand langs komt kachelen.
Dan denk ik dat we het eens zijn geworden.
De speed zal gewoon omlaag gebracht worden en evenals een gelimiteerde en langzame turret gok ik zo.
Dat zou voldoende moeten zijn voor genoeg balance maar toch ook het doel van de tank behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:57:
Moet eerlijk bekennen dat ik me niet altijd in kan houden met mijn SU-85 :P
Maar dat komt ook voort uit slechte teams, die bijv. massaal gaan campen op base of één flank compleet negeren :') Dikwijls gaat het dan ook goed maar soms nekt dat me wel als ik overrompeld wordt door een 4-5tal tanks, als weet ik dan nog wel 2-3 tanks sowieso met me mee te nemen naar de tankenhemel.
Heb jij de 107mm al dan? Ik wordt hier nogal hard geraped met de 85mm. Net een potje, zitten we te wachten tot de enemy komt. Komt er niets, ik rij voorzichtig naar voren. Nog niets, ik rij nog verder naar voren, staan er ineens 3 tanks. BAM! En wat doen mijn teammates? NIETS! Kan ik zo gigantisch pissig om worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik sta eerder achter een rij scouts en word meer tank spotter als ik alleen in een struik moet blijven zitten om een flank in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja dat begrijp ik soms ook niet, maarja op zich zou ik beter weten na jaren fps online gespeeld te hebben in pubs is gewoonweg vrijwel geen teamwork. Al is het bij WoT soms nog best wel aanwezig :)

Yup heb de 107mm genomen want ik had besloten om eerst de T-44 te kopen + upgrades en daarna voor de SU-100 te sparen + bijna volledige upgrades. Niet zo heel veel potjes gespeeld maar inmiddels al 10k free exp voor de SU-100 en op de SU-85 al zo'n 7k. Moet vandaag nog spelen dus dat gaat straks wel weer hard genoeg ;)

De 107mm is overigens wel heel erg fijn. Al meerdere keren echt flink de beest uitgehangen waarbij ik een aantal tanks achter elkaar neerpofte met een enkel schot. Oa. op de desert map met een stadje in het midden naast een riviertje. Ging ik de jacht maken op wat hetzers, arties en op een gegeven moment reden de tigers zo hard als maar kon voor me weg.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Wat een geld allemaal, ik ben al blij als ik met mijn M2 medium tank de 8k haal B)

Ik heb daar net de 75mm howitzer opgezet en dat gaat wel lekker, als ik niet te zwaar word ingedeeld door de server dan heb ik vaak 1 shot 1 kill :w

[ Voor 48% gewijzigd door ScrooLoose op 14-01-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Net een T-34 gehaald, maar het kost enige tijd om het up te graden en beetje normale view range te halen. Blind aanvallen zonder ook maar te merken van waar je beschoten wordt. Om het nu zoals een Marder II of AT-1 te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee gewoon rustig mee spelen. Een medium (vooral vanaf de 85) is erg sterk en de voordelen ten opzichte van heavies zijn de snelheid en wendbaarheid. Waarneer je daar goed gebruik van maakt dan kun je zeer veel in een dergelijk tank. Als je hem net hebt zou ik proberen zoveel mogelijk bij anderen te blijven, sowieso is de gun nog niet van-je-het dus ermee voorop rijden is niet aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik snap niet hoe berekent word hoeveel geld/exp enzo je krijgt.
Heb net 2 potjes gedaan met mijn M2 medium tank, in beide potjes zat ik in de middenmoot kwa sterkte van de tanks en in beide potjes bakte ik er niks van met maar 1 hit en geen kills.

In het 1e verloren potje 262exp en 8468 geld en in het 2e gewonnen potje 177exp en 4171 geld.
Ik lag er in beide potjes vrij snel uit.

Lijkt mij een beetje een vreemde score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is inderdaad een beetje vreemd maar je weet zeker dat je in beide potjes een tank gedamaged had?
Kan natuurlijk zijn dat in het ene potje een hogere tier flink geraakt hebt en in de andere lagere :)

Overigens net een mooi potje in mijnSU-85. Speelde die map met die vallei en we besloten meteen om niet te scouten.. sommigen konden het niet laten dus deden het toch maar goed. Anyways ik wist er 6 neer te halen en was toen nog alleen vs een stug en Pz III en was terug gereden om ze te stoppen terwijl ze aan het cappen waren. Was helaas al bijna dood dus ik deed voorzichtig maar kon ze niet zien (commander dood :() wilde net de stug neer schieten maar toen was de match afgelopen. Achja in ieder geval mijn best gedaan :)

[ Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Vermakelijk spel, ben in de Duitse tree bezig.. Heb een VK 3001 (P) als main nu en nog een VK 3001 (H), Stug III, Grill en Russische A-20 als extra tanks.

Ben wel benieuwd naar de clan wars die ik op sommige sites op plaatjes tegen kom maar dat zal via een tank company gaan o.i.d.?

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gisteravond tot half 12 zitten grinden voor een 107mm. Nu werken :( Ben niet heel erg actief ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond had ik weer flink pech met teams, sowieso waren er ongelooflijk veel spelers met tier 8+ online en was de balance vaak ver te zoeken. Erg jammer want als je dan een van de laagste tiers bent dan kun je alsnog geen zak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Voor het eerst in 4 dagen weer wat potjes gedaan.. de 90mm op mijn T20 unlocked.. enkel krijg echt bagger teams. hele tijd in mijn 1tje tegen 4/5 man tja dan ben ik zo dood :/

die 90mm raakt wel lekker enkel is bagger traag dat is weer een nadeel als je 20 schoten per minuut gewent bent en naar 9 gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 11-09 22:49
Net premium gekocht, merk wel dat het vooral qua credits een flink verschil maakt. Qua exp zit ik rond de 700-1200 per potje.

Nog 25k xp voor mijn Tiger 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Tijdens de middag 2 goede potjes, samen met de team bewegen of in een flank als spotter stilzitten en snipen. De 57mm ZiS-4 kan zij- en achterkanten van de hulls van zware tanks penetreren, goede rate of fire en accuraat. 400m view range turret is nodig en vannacht komt de radio voor signal range erbij.

Beter leren snipen en hull down posities innemen. Vanuit 3rd person is dat niet zo direct zichtbaar, in een first person zoals in Forgotten Hope was hull down belangrijk. Meer erop letten, ookal zie je het op het scherm niet zo direct.

Voor een T34-85 wordt hull down belangrijker en twijfelen tussen 85mm D5T-85BM voor accuratie/rate-of-fire en 100mm D10T voor penetratie/damage. Schoten per minuut en op 500m een turret te kunnen raken lijkt voor mij de voorkeur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Heb er echt een beetje genoeg van.. met de Wipe die eraan zit te komen sowieso al.. maar kan geen 1 fatsoenlijk potje meer vinden. elk potje worden we totaal geowned :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:32:
Heb er echt een beetje genoeg van.. met de Wipe die eraan zit te komen sowieso al.. maar kan geen 1 fatsoenlijk potje meer vinden. elk potje worden we totaal geowned :/
Ik ben dus zo te horen niet de enige.. alsof ik de rest van mijn team (met 2-3 andere die er wel iets van bakken) moet compenseren. Ja jongens daar doe ik het niet voor ;)
rapture schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:19:
Voor een T34-85 wordt hull down belangrijker en twijfelen tussen 85mm D5T-85BM voor accuratie/rate-of-fire en 100mm D10T voor penetratie/damage. Schoten per minuut en op 500m een turret te kunnen raken lijkt voor mij de voorkeur te zijn.
100mm is echt een veraderming, uiteraard is de RoF een stuk lager maar hij schiet o zo fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik kan wel voorstellen dat max damage en penetratie op medium en short range goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
beta v.0.6.2.8 - v.0.6.3.0 patch notes

- Basic UI for web-based battles (clan battles).
- Removed festive stuff from maps and hangars.
- Reworked static lightning for some maps.
- Fixed long descriprions for HE shells in service window.
- Fixed failure when pressing PTT button (rare).
- Fixed crash to desktop when using voice chat (rare).
- Fixed bug when reticle in SPG mode going beyond the map in some cases.
- Fixed incorrect display of water when using high settings for some configurations.
- Fixed incorrect display of assigned buttons in game controls.
- Fixed bug with opening game menu while loading the map.
- Fixed game "hang-up" when searching for companies.
- Removed "turret" for Object 704 from shop window.
- Cleared descriptions for some medals.
- [E] button unassigned from "fire" and "auto-aim".
- Fixed too powerful jerks when taking a hit in SPG mode.
- Reassembled audio output libraries.

Vehicle performance characteristics:
- T-54: repair costs increased by 15%, clearance increased by 15 cm, decreased armor of tracks by 5mm (now the same as for T-44), track repair time increased by 10% (now the same as for T-44).
- ISU-152: repair costs increased by 8%.
- Object 212: repair costs increased by 100%, decreased gun armoring.
- 203mm F-625D shell: price 1387 -> 1442.
- 203mm G-620 shell: price 1050 -> 1092.
- IS-7: repair costs increased by 5%.
- T-14: maximum battle tier reduced by 1.
- Т30: repair costs increased by 10%.
- STUG III: increased weight limit for top suspension, maximum battle tier reduced by 1.
- Increased hit points for guns: 75mm_KwK_L70, 75mm_KwK45_L100, 88mm_KwK_43_L71, 105mm_KwK45_L52_ausf_B.
- Maus: reloading time decreased by 0.21 sec.
Panther II:
- 7,5 см KwK42 L/70 gun: dispersion decreased by 7%.
- 7,5 cm KwK45 L/100 gun: dispersion decreased by 4%.
- increased weight limit for stock suspension (to mount top turret).
- repair costs decreased by 6%.
- 10,5 cm KwK45 L/52 Ausf. B gun: decreased dispersion during turret traverse by 14%, reloading time decreased by 0.17 sec, dispersion radius decreased by 7%.
- Maybach HL 234P50 engine: decreased chance of fire by 5%, increased hit point by 12.5%.
- Ammo rack: hit points increased by 8%.

Projected timeline: to be announced.

Current status: in open RU testing since January 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

psychoclown schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:15:
- STUG III: increased weight limit for top suspension, maximum battle tier reduced by 1.
YESSSS... eindelijk een keer niet met mijn Stug tegen ISen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je interpreteert het verkeerd. Namelijk jij hebt minder kans om bij hogere tier battles geplaatst te worden. De minimum tier van heavies gaat niet omhoog. Daarnaast heb je sowieso nog een vrij grote kans om bij IS'en ingedeeld te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Dat wordt dan maar doorsparen tot de Ferdinand.. Duurt nog wel een tijdje.. De laatste tijd kom ik alleen maar in onmogelijk potjes terecht waardoor ik altijd met 1 shot wordt afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik heb soms ook enorm veel pech, kon ik afgelopen vrijdagavond nog goede potjes maken met de SU-85 (ook al verloren we) was dat gisteravond omgedraaid. Toen ging ik als een speer met de T-44 en had ik vaak defeats met de SU-85 al speelde ik wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de keuze gemaakt voor een anti-tank geval en zit nu op AT-1. Ga toch ook eens wat anders uitproberen voor het spel voor het echie gaat want als ik zie waar ik straks in kom te rijden weet ik niet of ik dat wil, 3 schoten per minuut. En draaien als dikke **** in een trechter. Of heeft iemand ervaring met wendbaarder spul waarmee je ook wat meer kunt schieten? Ben nu volstrekt kansloos tegen een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tja dat is nou eenmaal een TD, die moeten snipen in plaats van scouten :)
Daarentegen zijn ze wel sterk en uiteraard moet je op zwakke plekken schieten en niet verachten een hogere tier tank zomaar van voren te kunnen penetraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voorlopig maar voor een normale tank. Maar wat is het voordeel van een medium tank ten opzichte van een heavy tank als beide op tier 9 zijn? Is dat wendbaarheid?

Edit: Ik zie het al, veel sneller rijden en draaien maar wel minder damage doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 14:55 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!