SU85=PRO!
Heb je de 107mm al? Volgens de fora own je daar tier8 tanks mee
Heb je de 107mm al? Volgens de fora own je daar tier8 tanks mee
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Lijkt me niet dat de open beta maar 2-4 weken zal durenEU servers -> open beta -> clan wars beta -> game release & hard wipe -> clan wars release & clan wars wipe (global map wipe)
Als dat gaat gebeuren dan kap ik meteen xD dan speel ik pas weer als het echt uitkomt.. mits ik het dan nog niet uit het oog ben verloren.Zimmer schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:03:
Als ik het goed begrijp komt er tussen de closed en open beta ook nog een hardwipe, en dan tussen de open beta en de uiteindelijke release weer een.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
kan me voorstellen dat ze tussen closed / open beta nog 1 of andere grote update doen maar duw er dan een softwipe tussen ipv hardwipe..psychoclown schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:55:
Kan me ook niet voorstellen dat ze dat doen. Sure, degene die straks met de open beta beginnen die komen dan tegen meer ervaren spelers terecht maar die zitten tig tiers hoger. Wanneer er daadwerkelijk een hardwipe tussen closed en open beta gegooid wordt dan komen de nieuwe spelers echt tussen de ervaren spelers en dan is het al helemaal makkelijk punten scoren
Smiling as the shit comes down...
das zon beetje het eerste wat ik probeer in eender welke shooterScrooLoose schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:24:
Hehe.... ben al een paar dagen aan het spelen maar ik kom er een uur geleden net achter dat ik ook kan "snipen" door het scrollwiel op de muis te gebruiken, direct mijn beste pot gespeeld met 6 tanks destroyed
[ Voor 20% gewijzigd door TgR_KILLER op 11-01-2011 20:50 ]
[ Voor 62% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2011 23:07 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 00:55 ]
Ja daar heb je gelijk in al merk ik dat ik met mijn lagere tiers altijd meer credits scoor (bij een victory) dan met mijn hogere tiers.Zimmer schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:01:
Je gebruikt premium, met premium maak je eigenlijk nooit verlies, want alles dat je extra krijgt door premium is "Winst" (Het spel is zo gemaakt dat de standaard inkomsten de uitgaven grotendeels dekken bij een redelijk potje)
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 13:03 ]
Verwijderd
Nee hoor, zeker niet alle gevallen want vaak genoeg wordt ik beschoten terwijl ik geen schot gelost heb.Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:31:
dat door niet zichtbare targets beschoten worden is niet geheel raar.
Ik schiet zelf vaak zat op tanks die ik nooit zou moeten kunnen zien door puur en alleen maar de tracers te volgen.
Ik concentreer me dus eigenlijk met mijn arty op hun arty's
arty is ook enige tank waarmee ik totnutoe meer kills maak als battles speel
Tevens ook de tank waar ik het meest mee speel
quote: Overlord
Q: Any word on matchmaking tweaks? there is no huge problem here, however seeing some games with 3 t-44 vs 3 tiger 2's 90% = victory for tiger 2's, more balance of high tier mediums would definitely solve this, arty and heavy balance are pretty good.
A: No news on match-making adjustments currently, need to get and assess the data first. For sure, there will be improvements.
Q: You have mentioned the sight/firing/camo system posed a serious problem and would be addressed, is there any word on pre/release implementation of this?
A: Planned rework of visibility system requires game engine modification. At the moment we are not ready to share any information on that.
Q: I see you are starting on french tech tree, now by the your earlier posts i'm not sure if it was made clear if french would be out with release, can you confirm/deny french coming out with release?
A: No, we won't manage to finish French line in Q1. Lowe, Pz 38 NA, KV-5, KV-13, and US TDs are possible, but not French vehicles.
Q: While you have said beta gifts were under discussion, my question is slightly different, will there be a package available to beta/players in general for gold purchasing in first month or so of release? While many beta players might feel frustrated about the wipe issue, i believe some incentive package might help quell some of these, any previous discussion on this topic?
A: I'm totally sure our guys will devise something. Prior to Russian release there were 5 packages with fixed amount of gold and bonus tanks (Pz V/IV, A-32).
Q: Finally, you have said that February 2011 is to be estimated release of WoT, are there any plans to enable a sort of continual game mode with numbered re-spawns or separate objectives (retrieve the spy/assassinate the dignitary, etc) in the near future?
A: At least two game modes are being worked on at the moment. Assault - one team is to defend the base, the other one is to capture it. Domination - there is one base in the center of the map and both teams are to capture it. Current maps will be reworked and adjusted to suit these two plus new maps will be added.
[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 18:55 ]
[ Voor 6% gewijzigd door patrickos85 op 13-01-2011 10:58 ]
US TD's, JUIST! Eindelijk TD's mét koepels! M18 voor de win! 97km/h pure powerrrrrr.quote: OverlordQ: I see you are starting on french tech tree, now by the your earlier posts i'm not sure if it was made clear if french would be out with release, can you confirm/deny french coming out with release?
A: No, we won't manage to finish French line in Q1. Lowe, Pz 38 NA, KV-5, KV-13, and US TDs are possible, but not French vehicles.
Q: Finally, you have said that February 2011 is to be estimated release of WoT, are there any plans to enable a sort of continual game mode with numbered re-spawns or separate objectives (retrieve the spy/assassinate the dignitary, etc) in the near future?
A: At least two game modes are being worked on at the moment. Assault - one team is to defend the base, the other one is to capture it. Domination - there is one base in the center of the map and both teams are to capture it. Current maps will be reworked and adjusted to suit these two plus new maps will be added.
tot zover ik weet free to play.. oftewel je betaald niks.. enkel gold kost geld waar je dus straks mee premium van kan kopen en exp omzetten etc. de dingen die je nu ook kan met gold.patrickos85 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:52:
Hoe zit het met de kosten van WoT? is het maandelijks of alleen de aanschafprijs?
Helaas zit ik op me werk dus kan dat nu even zo niet uitvinden
Lijkt me ook wel heel gaaf inderdaad! Overlord had het over nog 1-2 patches voor de release die waarschijnlijk eind februari zal zijnUser.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:
[...]
US TD's, JUIST! Eindelijk TD's mét koepels! M18 voor de win! 97km/h pure powerrrrrr.![]()
Assault maps kan imo nog wel een beetje lastig worden. Je kunt gewoon de defence scouten en platgooien met arty. Domination kan ook wel leuk worden lijkt me. Hoewel dat ook een artyfest kan worden.
Free to play inderdaad maar je kan dus gold kopen met echt geld. Volgens mij las ik ook op het forum dat je in Rusland (waar de game al geruime tijd live is) ook een soort van packages/abonnement vorm waarbij je elke maand Premium koopt en daarnaast ook nog wat gold krijgt (voor slots / items / exp converten etc).TgR_KILLER schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:26:
[...]
tot zover ik weet free to play.. oftewel je betaald niks.. enkel gold kost geld waar je dus straks mee premium van kan kopen en exp omzetten etc. de dingen die je nu ook kan met gold.
Zo dat is best verrassend. Het ziet er echt goed uit voor een FtP gameTgR_KILLER schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:26:
[...]
tot zover ik weet free to play.. oftewel je betaald niks.. enkel gold kost geld waar je dus straks mee premium van kan kopen en exp omzetten etc. de dingen die je nu ook kan met gold.
wat is daar nou de lol van? je helpt zo het spel om zeep..psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:38:
Pfff.. net een potje begint een SU-85B een SU-100 op spawn neer te schieten, killed vervolgens nog 2 van ons team en dan pakt een KV-3 van ons hem eens aan. Helaas geen screen kunnen nemen terwijl hij iemand killed maar zo'n vent mogen ze perm bannen van mij
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 14:04 ]
Reken er maar niet op, de Tiger2 kon ook 50km/h halen, maar vanwege balance is deze snelheid teruggebracht naar 28km/h. En ik denk ook niet dat je je te veel moet voorstellen van de koepel, het zal waarschijnlijk een extreem langzame traverse snelheid hebben, want anders is het een gewone tank met een veel te grote gun voor zijn tier.User.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:
[...]
US TD's, JUIST! Eindelijk TD's mét koepels! M18 voor de win! 97km/h pure powerrrrrr.
Fout, de max van de King Tiger is rond de 42. En dat alleen op de weg, daarnaast is die max niet lang vol te houden. De gemiddelde snelheid van de King Tiger op de weg ligt rond de 38. De max offroad is rond de 15-20. Dus die max van WoT is gewoon realistisch. Ok, ik moet toegeven, de max van de M18 zal niet op de 90 komen. Eerder rond de 70-80 aangezien het een tank was die op die manier ontworpen was. Battlefield oprennen, schieten, en weer wegwezen. Ik hoop dat de snelheid hoger ligt dan die van de Leopard, die overigens niet klopt. Ingame ligt de top op 68, in het echt rond de 50-60.Zimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:05:
[...]
Reken er maar niet op, de Tiger2 kon ook 50km/h halen, maar vanwege balance is deze snelheid teruggebracht naar 28km/h. En ik denk ook niet dat je je te veel moet voorstellen van de koepel, het zal waarschijnlijk een extreem langzame traverse snelheid hebben, want anders is het een gewone tank met een veel te grote gun voor zijn tier.
Ik vind de A-20 sowieso al een rot tank, een leopard bounced tenminste schoten de A-20 is met een beetje geluk pas in 2-3 schoten neer.FikkieHo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:29:
Het zou wel lachu zijn een TD met 97km/uDan is er ook niemand meer die de A-20 pakt
Dat is zonde om te doen, hou die 3 dagen in de zak en spaar als het even kan door tot 30d premium.patrickos85 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:32:
Soms hem je geluk en soms niet
ik moet nog iets van 140k credits voordat ik de nieuwe heavy tank kan kopen. Vanaf vanavond kan ik wel premium nemen voor 3 dagen. Jammer genoeg kan ik pas vanaf zondag weer gamen. Op zich geen probleem, dan kan ik later deze week een complete week premium nemen
[ Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 14:43 ]
Wat denk je zelf, dat ze het toestaan dat een tank met 70-80km/h rondjes gaat rijden? ik zou eerder denken aan een top van 60km/h. zeker omdat de gemelde snelheden (tot een max van 114km/h, dit was tijdens een recordpoging) allemaal op asfalt zijn gerekend. En over de King Tiger, er zijn verschillende bronnen, de een vermeld 35km/h en de ander vermeld 50km/h maar het komt erop neer dat hij langzamer is dan hij in echt was. En het mooie is dat de russische tanks stuk voor stuk sneller zijn dan in het echt. Ik ben het er gewoon niet mee eensUser.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:32:
[...]
Fout, de max van de King Tiger is rond de 42. En dat alleen op de weg, daarnaast is die max niet lang vol te houden. De gemiddelde snelheid van de King Tiger op de weg ligt rond de 38. De max offroad is rond de 15-20. Dus die max van WoT is gewoon realistisch. Ok, ik moet toegeven, de max van de M18 zal niet op de 90 komen. Eerder rond de 70-80 aangezien het een tank was die op die manier ontworpen was. Battlefield oprennen, schieten, en weer wegwezen. Ik hoop dat de snelheid hoger ligt dan die van de Leopard, die overigens niet klopt. Ingame ligt de top op 68, in het echt rond de 50-60.
Ik denk dat als ze dat zouden meenemen de russen 2x spawn zouden moeten krijgenZimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:04:
[...]
Wat trouwens ook niet wordt meegenomen in WoT is de kwaliteit van het staal, de russen gebruikten hun beroemde russische troep die al in de folder roeste, en de duitsers gebruikten alleen het allerbeste staal (en dan hebben we het nog niet eens over de fabricage methoden). En toch houdt een stuk russisch armor net zo veel tegen als een stuk duitse armor van dezelfde dikte.
Kan ook wel een stukje pech wezen. Net als dat ik daarstraks 3x miste op een IS terwijl ik toch zeker in range was (de T1 stond maar marginaal naar voren) en ik precies op hem richteIk ben weer eens vies hard geowned door een is3, daarom moest ik even zeiken over russische tanks...ik schoot hem op zijn zwakke verticale stukken armor maar alles bouncde, hij schoot op mijn sterkste stukken armor en alles ging er dwars doorheen.
Ik ben het er mee eens dat het niet volledig realistisch moet zijn, maar ik vind het wel een beetje krom dat de russische tanks neer worden gezet als superieur in dit spel, terwijl ze dit toch echt niet waren (op een enkele tank na)psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:18:
[...]
Ik denk dat als ze dat zouden meenemen de russen 2x spawn zouden moeten krijgen![]()
Zonder gein, je moet niet vergeten dat het maar half realistisch is. Het moet natuurlijk ook wel enigszins leuk en balanced blijven. Niet dat ik daarmee suggereer dat alles even balanced is maar ze gaan de US tree flink aanpakken
De top van de leopard is ingame 68km/h. 'In de folder' staat dat hij een top had van rond de 50-60km/h. De m18 is in de folder al een heel stuk sneller dan de leopard, waarom zou hij dan ingame ineens veel langzamer moeten? Ja, het is een TD met een koepel... die met de hand moest worden rondgedraaid. Per rondje 1 minuut. En een armor van 25 (!!) mm.Zimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:04:
[...]
Wat denk je zelf, dat ze het toestaan dat een tank met 70-80km/h rondjes gaat rijden? ik zou eerder denken aan een top van 60km/h. zeker omdat de gemelde snelheden (tot een max van 114km/h, dit was tijdens een recordpoging) allemaal op asfalt zijn gerekend. En over de King Tiger, er zijn verschillende bronnen, de een vermeld 35km/h en de ander vermeld 50km/h maar het komt erop neer dat hij langzamer is dan hij in echt was.
En owja:Maximum speed on the road was 35-38km/h (22-24 mph) and cross-country was 17km/h (10mph).
Imo is AchtungPanzer 1 van de meest betrouwbare website voor dat soort feitjes.[...] while with the Henschel turret weighed 69,800 kg. [...] powered by 12 cylinder Maybach HL 230 P30 engine producing 700hp (as used in the Panther).
[ Voor 18% gewijzigd door User op 13-01-2011 18:31 ]
De m18 mag dan wel een armor van papier hebben maar alsnog is de top speed dan ingame denk ik wel veels te snel. Wil je een scout dan neem je m18 want niemand kan hem raken omdat hij zo snel is, owja en hij one-shot artyUser.tmp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:23:
[...]
De top van de leopard is ingame 68km/h. 'In de folder' staat dat hij een top had van rond de 50-60km/h. De m18 is in de folder al een heel stuk sneller dan de leopard, waarom zou hij dan ingame ineens veel langzamer moeten? Ja, het is een TD met een koepel... die met de hand moest worden rondgedraaid. Per rondje 1 minuut. En een armor van 25 (!!) mm.
Dat duspsychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:33:
Je mist het punt wat Zimmer en ik proberen te maken.
De m18 is, ook met een max snelheid van 80km/h, alsnog een super snelle tank. Als je dan met een langzame turret aan het scouten bent dan maak je toch snel even een draai rondom de enemy als je turret te langzaam draait? Daarnaast zie je veel eerder een enemy dan je doet vermoeden, als je zo'n 50m in de buurt bent zie je de tegenstander al
Je hebt een punt dat je niet accuraat bent als je rijdt maar je kan jezelf heel makkelijk aanleren om dat te corrigeren. Zo heb ik al aardig wat kills weten te maken door om al rijdend een hit te maken.
Verwijderd
Waarom 3 dagen pakken of maar een Week is zo zonde van je Premium points.patrickos85 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:32:
Soms hem je geluk en soms niet
ik moet nog iets van 140k credits voordat ik de nieuwe heavy tank kan kopen. Vanaf vanavond kan ik wel premium nemen voor 3 dagen. Jammer genoeg kan ik pas vanaf zondag weer gamen. Op zich geen probleem, dan kan ik later deze week een complete week premium nemen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 01:04 ]
Verwijderd
ik doe zefl hetzelfde hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:59:
[...]
Waarom 3 dagen pakken of maar een Week is zo zonde van je Premium points.
17 dagen sparen heb je 2550 prem points en dus maand premium account.
30x (gemiddeld) 150 premium points 4500 points min de 2500 voor maand account hou je nog 2k premium points per maand over.
Is gewoon zo zonde om je premium points te spenderen aan maar 3 dagen of een week.
Met een premium account pak je altijd veel meer credits en XP.
Denk dat ik zelf maar is wat cash ga sparen kleine 700k nodig ofzo voor de 3601 tank (Duits) want wil toch eigenlijk ook wel is een keertje rond karren in een Tiger lol.
Aan de andere kant nu druk bezig met mijn Ferdinant om de laatste upgrade te unlocken de 12.8 CM gun en dan de laatste 170k XP voor de JagdTiger, maar ja dat kreng kost ook wel weer 3.5m credits lol.
Omdat ik de komende maand druk bezig ben met verhuizenVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:59:
[...]
Waarom 3 dagen pakken of maar een Week is zo zonde van je Premium points.
True, maar je weet niet wat de max view distance van dat ding is. Mijn SU85 heeft een max view distance van 320 meter. Vermoedelijk krijgt de m18 ook zoiets. Ze zien jou eerder dan jij hen, genoeg tijd om geraped te worden lijkt me.Zimmer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:41:
[...]
Dat dus
En als je echt aan het scouten bent aan het begin van een potje dan staan alle tanks nog in het open en zul je ze vanaf 200-300 meter ook al wel zien als je een beetje fatsoenlijke crew hebt. Genoeg tijd om je voor te bereiden dus.
True, maar dat betekend dat zij ook niet kunnen missen.(En het niet zo accuraat zijn tijdens het rijden is heel makkelijk op te lossen, gewoon op 2meter afstand erlangs heen crossen, als je dan nog mist ben je echt een idioot)
Zoals ik al zei, waarschijnlijk word de turnspeed van de tank aangepast zodat je niet makkelijk rondjes rond een tank kunt crossen. Irl kon de m18 gruwelijk snel draaien, het zou mij wel leuk lijken als ze er een functie in zetten dat je met de m18 supersnel draait als je op X drukt ofzo. Maar dat je tracks dan zodanig vernacheld zijn dat je X seconden alleen rechtdoor kunt rijden.psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:33:
Je mist het punt wat Zimmer en ik proberen te maken.
De m18 is, ook met een max snelheid van 80km/h, alsnog een super snelle tank. Als je dan met een langzame turret aan het scouten bent dan maak je toch snel even een draai rondom de enemy als je turret te langzaam draait?
Voordat degene die je gespot heeft een gericht heeft sta je al naast hem. Het gebeurt vaak genoeg dat je een tank pas ziet vlak voordat hij tegen je aan staat.User.tmp schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:47:
[...]
True, maar je weet niet wat de max view distance van dat ding is. Mijn SU85 heeft een max view distance van 320 meter. Vermoedelijk krijgt de m18 ook zoiets. Ze zien jou eerder dan jij hen, genoeg tijd om geraped te worden lijkt me.
Als je een beetje slim bent kies je een tank uit die zijn koepel maar langzaam kan draaien of een TD/SPG[...]
True, maar dat betekend dat zij ook niet kunnen missen.
Dit is de grootste onzin die ik ook heb gehoord, waarom zou je een tank een speciale functie geven zodat hij en 80km/h kan rijden en bochten kan maken als een luchs. Wat ik uit je comments begrijp is dat je graag een tank wilt hebben waar je heel makkelijk artillery en TDs mee kan rapen, waarna je weer snel naar de basis vlucht en daar achter een grote tank schuilt en nog een paar kills ninjaad.[...]
Zoals ik al zei, waarschijnlijk word de turnspeed van de tank aangepast zodat je niet makkelijk rondjes rond een tank kunt crossen. Irl kon de m18 gruwelijk snel draaien, het zou mij wel leuk lijken als ze er een functie in zetten dat je met de m18 supersnel draait als je op X drukt ofzo. Maar dat je tracks dan zodanig vernacheld zijn dat je X seconden alleen rechtdoor kunt rijden.
Dus dan cross je de battlefield op, schiet, ramt op X en je crosst terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Zimmer op 14-01-2011 11:37 ]
Wowowowow wait a minute! Ik zeg niet bochten, ik zeg bocht. Als jij nadat jij supersnel een bocht maakt, maar daarna X seconden rechtdoor moet rijden, ga jij niet in een enemy base rondcrossen. Je wordt dan gewoon snoeihard geraped omdat je netjes rechtdoor rijd.Zimmer schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:37:
Dit is de grootste onzin die ik ook heb gehoord, waarom zou je een tank een speciale functie geven zodat hij en 80km/h kan rijden en bochten kan maken als een luchs. Wat ik uit je comments begrijp is dat je graag een tank wilt hebben waar je heel makkelijk artillery en TDs mee kan rapen, waarna je weer snel naar de basis vlucht en daar achter een grote tank schuilt en nog een paar kills ninjaad.
Ik zie de M18 als een snelle TD (60km/h) die snel ondersteuning kan bieden op een plek waar het nodig is, een flank die ondergelopen wordt bijvoorbeeld.
Geen last van gehad, ik zie enemy's ruim van tevoren. Tijd genoeg om te aimen. Het is een eitje om een Leopard te rapen als die probeerd je basis binnen te dringen. Als een leopard een eitje is, dan is de m18 helemaal een piece of cake. De armor van de leopard is 2x zo dik. En ik vermoed dat de m18 ook een stukje groter is dan de leopard, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.Voordat degene die je gespot heeft een gericht heeft sta je al naast hem. Het gebeurt vaak genoeg dat je een tank pas ziet vlak voordat hij tegen je aan staat.
Jaaaa, laten we tussen de Heavy's, Mediums en Lights rondcrossen om bij de SPG's te komen.Als je een beetje slim bent kies je een tank uit die zijn koepel maar langzaam kan draaien of een TD/SPG
Ik vind het alsnog een belachelijk idee, en waarom zou je weg willen rijden? Het lijkt mij sowieso een One-way-trip, zeker als je alleen maar rechtuit kan rijden, dan verzeker ik je dat je een 105mm shell recht in je reet krijgt van mij.User.tmp schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:20:
[...]
Wowowowow wait a minute! Ik zeg niet bochten, ik zeg bocht. Als jij nadat jij supersnel een bocht maakt, maar daarna X seconden rechtdoor moet rijden, ga jij niet in een enemy base rondcrossen. Je wordt dan gewoon snoeihard geraped omdat je netjes rechtdoor rijd.
Als je zo rijd met een Su85 weet je niet hoe je er mee om moet gaan. Je moet er altijd voor zorgen dat je verdekt opgedekt staat, en als je dat goed doet wordt je niet gespot, ook niet als je schiet. En stoppen om te schieten? Dat is normaal voor tanks, alleen de moderne tanks kunnen schieten, raken en rijden tegelijk.Ondersteunen met 60km/h? No f*cking way, de SU85 rijd 55km/h en je wordt geraped als je tussen de heavy's door komt rijden omdat je direct gespot wordt. Als je dan ook nog moet stoppen om fatsoenlijk te schieten ben je helemaal de lul.
Dat je enemys ver van te voren aan kan zien komen komt ook door de Tiers waarin je speelt. Op deze tiers gebruikt niemand cammo nets of 100% cammo trained crews, waardoor ze niks hebben om op te gaan in het terrein.[...]
Geen last van gehad, ik zie enemy's ruim van tevoren. Tijd genoeg om te aimen. Het is een eitje om een Leopard te rapen als die probeerd je basis binnen te dringen. Als een leopard een eitje is, dan is de m18 helemaal een piece of cake. De armor van de leopard is 2x zo dik. En ik vermoed dat de m18 ook een stukje groter is dan de leopard, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik heb hier totaal geen problemen mee met mijn Leopard, ik kijk waar ze naar kijken en verander mijn route aan de hand van deze dingen. Hierdoor kom ik 8 van de 10 keer aan bij de artys.[...]
Jaaaa, laten we tussen de Heavy's, Mediums en Lights rondcrossen om bij de SPG's te komen.
Dan ben je nog nooit een Ferdinand in zijn uppie tegen gekomen (En dan ben je niet, want ik heb zonet je player details gecheckedEn TD's zijn achterlijk als ze ergens in hun uppie rondcrossen. Een TD die ergens alleen staat wordt door iedere player, die weet hoe een TD werkt, geraped.
Zie toch eens in dat een tank zoals de M18 niet in dit spel zal passen, het gaat totaal tegen de rest van het spel in. Zodra je in wat hogere Tiers speelt zul je dit beseffen.En dan nog, een tank de specificaties afnemen waar hij speciaal voor gemaakt is. F*ck off zou ik zeggen, irl wás de m18 een rapende tank. Ik snap best dat de specificaties 1 op 1 overnemen de m18 overpowered maakt. Maar als je de specificaties ingame onderuitschroeft moet je wel onthouden met welk doel die tank gemaakt is.
Verwijderd
15-23k met een paar battles hmmm dat pak ik met mijn JagdPanther in 1 relatief slechte battle.patrickos85 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:45:
[...]
Toch met de T1 weer een goeie avond gehad. Paar matches met 5+ kills. Dan krijg je zonder premium toch nog tussen de 15k en 23k credits erbij
Waarschijnlijk zit je 1 of meerdere tiers hoger dan dat ik zit. Tenminste, dat hoop ik maarVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:53:
[...]
15-23k met een paar battles hmmm dat pak ik met mijn JagdPanther in 1 relatief slechte battle.
Meestal pak ik zo tussen de 25-40k per goeie match met mijn Jagdpanther met mijn Ferdinant toch al snel tussen de 35 en de 50k
Voor mijn beste battle tot nu toe met mijn Ferdinant heb ik 66k credits gepakt.
Het is ook maar een ideeZimmer schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:55:
Ik vind het alsnog een belachelijk idee, en waarom zou je weg willen rijden? Het lijkt mij sowieso een One-way-trip, zeker als je alleen maar rechtuit kan rijden, dan verzeker ik je dat je een 105mm shell recht in je reet krijgt van mij.
Gelukkig rij ik ook niet zo met mijn SU85. Bosje opzoeken, wachten, kaableweeh!Als je zo rijd met een Su85 weet je niet hoe je er mee om moet gaan. Je moet er altijd voor zorgen dat je verdekt opgedekt staat, en als je dat goed doet wordt je niet gespot, ook niet als je schiet. En stoppen om te schieten? Dat is normaal voor tanks, alleen de moderne tanks kunnen schieten, raken en rijden tegelijk.
(Dit lukt mij ook niet met een KT met een vertical stabilizer, 100% crew en vlak terrein, het is en blijft altijd een pure gok en dan rijd ik nog maar 28km/h (2 van de 3 guns die op de KT gemonteerd kunnen worden staan bekend als de meest accurate guns uit de game))
Ik speel tegen VK4502's, King Tigers etc. Ik denk wel dat die dat hebben.Dat je enemys ver van te voren aan kan zien komen komt ook door de Tiers waarin je speelt. Op deze tiers gebruikt niemand cammo nets of 100% cammo trained crews, waardoor ze niks hebben om op te gaan in het terrein.
Als ik een Leo tegenkom en hem weet te raken, is ie mince meat. En dat met een TD. De Leo's die ik tegenkom zijn altijd heerlijk voorspelbaar.Ik heb hier totaal geen problemen mee met mijn Leopard, ik kijk waar ze naar kijken en verander mijn route aan de hand van deze dingen. Hierdoor kom ik 8 van de 10 keer aan bij de artys.
Helaasch hebben de player details het fout. Ik kom vaker een Ferdinand tegen dan mij lief is. 1e keer dat ik zo'n ding van dichtbij tegenkwam kon ik niet na vertellen... hij trouwens ook niet. En wie was de eerste die het vuur opende? Juist, ik. Hij had 2 schoten nodig om mij neer te halen. (en dat in een SU85!)Dan ben je nog nooit een Ferdinand in zijn uppie tegen gekomen (En dan ben je niet, want ik heb zonet je player details gechecked). Die krengen zien mijn KT vanaf 400meter aankomen, een punt waarop zij dwars door mijn koepel heen schieten, en een punt waarop ik hun front niet kan penetreren. En aangezien ik dan nog 400meter moet rijden om naast ze te komen heeft hij tijd genoeg om te draaien ofwel mij af te maken.
Ik ben het helemaal met je eens dat hij niet met zijn irl specificaties ingame past. Ik vraag me gewoon af hoe ze hem ingame zo aangepast hebben dat hij wel netjes binnen de perken blijft.Zie toch eens in dat een tank zoals de M18 niet in dit spel zal passen, het gaat totaal tegen de rest van het spel in. Zodra je in wat hogere Tiers speelt zul je dit beseffen.
Super realistisch hoeft niet per se, ik wil gewoon een m18 die gewoon de rol kan uitoefenen waar hij voor gemaakt is. Niet een tank die dezelfde rol heeft als alle andere TD's. Een m18 is er gewoon niet voor gemaakt om in een bosje te wachten tot er iemand langs komt kachelen.Ik zou nu graag deze discussie willen sluiten, jij wil graag een accurate M18, en andere mensen niet.
Same here, merk ook dat ik meer credits krijg wanneer ik flink damage + detect. Als ik enkel kills (bv. 2-3) heb dan heb ik maar een schamele 25k creditsZimmer schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:41:
Ik kom nooit in de buurt van de 66k met mijn Tiger2 of Panther, zelfs niet in het rondje dat ik 6kills had, 7 damages en 9 spotts (Daarbij kreeg ik ook nog Sniper, Conferderate en Steel wall medailles), dit was met mijn Tiger2, ik kreeg 45k credits, de repairs en ammo kosten lagen rond de 35k.
Moet eerlijk bekennen dat ik me niet altijd in kan houden met mijn SU-85User.tmp schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:42:
[...]
Gelukkig rij ik ook niet zo met mijn SU85. Bosje opzoeken, wachten, kaableweeh!
Dan denk ik dat we het eens zijn geworden.Ik ben het helemaal met je eens dat hij niet met zijn irl specificaties ingame past. Ik vraag me gewoon af hoe ze hem ingame zo aangepast hebben dat hij wel netjes binnen de perken blijft.
[...]
Super realistisch hoeft niet per se, ik wil gewoon een m18 die gewoon de rol kan uitoefenen waar hij voor gemaakt is. Niet een tank die dezelfde rol heeft als alle andere TD's. Een m18 is er gewoon niet voor gemaakt om in een bosje te wachten tot er iemand langs komt kachelen.
Heb jij de 107mm al dan? Ik wordt hier nogal hard geraped met de 85mm. Net een potje, zitten we te wachten tot de enemy komt. Komt er niets, ik rij voorzichtig naar voren. Nog niets, ik rij nog verder naar voren, staan er ineens 3 tanks. BAM! En wat doen mijn teammates? NIETS! Kan ik zo gigantisch pissig om wordenpsychoclown schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:57:
Moet eerlijk bekennen dat ik me niet altijd in kan houden met mijn SU-85
Maar dat komt ook voort uit slechte teams, die bijv. massaal gaan campen op base of één flank compleet negerenDikwijls gaat het dan ook goed maar soms nekt dat me wel als ik overrompeld wordt door een 4-5tal tanks, als weet ik dan nog wel 2-3 tanks sowieso met me mee te nemen naar de tankenhemel.
[ Voor 48% gewijzigd door ScrooLoose op 14-01-2011 18:17 ]
[ Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2011 21:48 ]
Greetings from Earth
Ik ben dus zo te horen niet de enige.. alsof ik de rest van mijn team (met 2-3 andere die er wel iets van bakken) moet compenseren. Ja jongens daar doe ik het niet voorTgR_KILLER schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:32:
Heb er echt een beetje genoeg van.. met de Wipe die eraan zit te komen sowieso al.. maar kan geen 1 fatsoenlijk potje meer vinden. elk potje worden we totaal geowned
100mm is echt een veraderming, uiteraard is de RoF een stuk lager maar hij schiet o zo fijnrapture schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:19:
Voor een T34-85 wordt hull down belangrijker en twijfelen tussen 85mm D5T-85BM voor accuratie/rate-of-fire en 100mm D10T voor penetratie/damage. Schoten per minuut en op 500m een turret te kunnen raken lijkt voor mij de voorkeur te zijn.
beta v.0.6.2.8 - v.0.6.3.0 patch notes
- Basic UI for web-based battles (clan battles).
- Removed festive stuff from maps and hangars.
- Reworked static lightning for some maps.
- Fixed long descriprions for HE shells in service window.
- Fixed failure when pressing PTT button (rare).
- Fixed crash to desktop when using voice chat (rare).
- Fixed bug when reticle in SPG mode going beyond the map in some cases.
- Fixed incorrect display of water when using high settings for some configurations.
- Fixed incorrect display of assigned buttons in game controls.
- Fixed bug with opening game menu while loading the map.
- Fixed game "hang-up" when searching for companies.
- Removed "turret" for Object 704 from shop window.
- Cleared descriptions for some medals.
- [E] button unassigned from "fire" and "auto-aim".
- Fixed too powerful jerks when taking a hit in SPG mode.
- Reassembled audio output libraries.
Vehicle performance characteristics:
- T-54: repair costs increased by 15%, clearance increased by 15 cm, decreased armor of tracks by 5mm (now the same as for T-44), track repair time increased by 10% (now the same as for T-44).
- ISU-152: repair costs increased by 8%.
- Object 212: repair costs increased by 100%, decreased gun armoring.
- 203mm F-625D shell: price 1387 -> 1442.
- 203mm G-620 shell: price 1050 -> 1092.
- IS-7: repair costs increased by 5%.
- T-14: maximum battle tier reduced by 1.
- Т30: repair costs increased by 10%.
- STUG III: increased weight limit for top suspension, maximum battle tier reduced by 1.
- Increased hit points for guns: 75mm_KwK_L70, 75mm_KwK45_L100, 88mm_KwK_43_L71, 105mm_KwK45_L52_ausf_B.
- Maus: reloading time decreased by 0.21 sec.
Panther II:
- 7,5 см KwK42 L/70 gun: dispersion decreased by 7%.
- 7,5 cm KwK45 L/100 gun: dispersion decreased by 4%.
- increased weight limit for stock suspension (to mount top turret).
- repair costs decreased by 6%.
- 10,5 cm KwK45 L/52 Ausf. B gun: decreased dispersion during turret traverse by 14%, reloading time decreased by 0.17 sec, dispersion radius decreased by 7%.
- Maybach HL 234P50 engine: decreased chance of fire by 5%, increased hit point by 12.5%.
- Ammo rack: hit points increased by 8%.
Projected timeline: to be announced.
Current status: in open RU testing since January 15.
YESSSS... eindelijk een keer niet met mijn Stug tegen ISen..psychoclown schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:15:
- STUG III: increased weight limit for top suspension, maximum battle tier reduced by 1.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 14:55 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq