[MMO] Het grote World of Tanks topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 32.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:35:
[...]

ja zag het...

maar met die 150G per dag duurt het wel lang en lijkt je exp zo traag te gaan..
doet echt pijn aan mijn ogen d-;
Wat ik je wel kan aanraden als beginnende speler is om iig voor 1 light of medium tank (top tier) te sparen.
Deze zijn erg leuk om te spelen en brengen veel credits en XP binnen dat je met goud in free xp om kunt zetten. Heb zelf een luchs en een leopard en wanneer je ze een beetje doorkrijgt zijn ze echt priceless om te spelen (vooral op hoog tier battles waarbij alle heavy tanks langzaam draaiende lopen hebben :P).

Ik zal zondag weer eens gaan spelen, tot die tijd geniet ik nog ff van me wintersportvakantie XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Hier een filmpje van de company waarin ik regelmatig speel tegen de steamtrain company

was epic :)

YouTube: World of Tanks, company battle higlander company vs Steam Train!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:35:
[...]

ja zag het...

maar met die 150G per dag duurt het wel lang en lijkt je exp zo traag te gaan..
doet echt pijn aan mijn ogen d-;
Zonder Premium gaat het ook nog steeds aardig hoor, tis niet alsof je nu exp misloopt :P
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:44:
die gold is bij mij op voor premium voor de free xp van me valentine om te zetten. indien de rest van me tanks/arti nog gemiddeld niet zo goed zijn (sinds gister laat dus t-28 die up to par is met valentine ) betekent 2 tanks gebruiken atm, als ik dood ga leave, ander tank gebruiken als ik daarmee klaar bne is als goe is eerste ook terug, wat sneller xp en coins binnen halen. nadeel dus, krijg veel free xp en moet daardoor me gold opoffere
Zou je wellicht wat aan je interpunctie kunnen doen? Het is nu nogal lastig te lezen en soms is het niet bepaald duidelijk :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn priest binnen.
De research is gedaan en nu nog even de credits.
Moet zeggen dat ik met mijn Russisch light tankje erg hard centjes verdien je had gelijk het komt nogsteeds goed psycho d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Zat net even ingame te kijken bij de tanks.. de US heavy tanks dan.. even vergeleken met de zelfde tiers heavy's van ger / rus... de tier 7 / tier 8 gaan nog aardig op met de andere 2 landen.. maar damn.. de tier 9/10 van US hebben armor van papier.. de armor op mijn tier 6 med tank is bijna nog beter XD

zit te twijfelen of ik na de wipe nog wel voor US moet gaan..

maar aan de andere kant heel erg veel speel ik ook niet.. en erg snel zal ik toch niet bij de tier 9/10 tanks komen vrees ik :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zal voor mij ook wel een tijdje duren voordat ik bij de T-54 bent ;)
Zeker als het zo gaat zoals daarstraks, dacht eventjes wat victories te maken voor dubbel exp maar ik had geen geluk met mijn teams. Paar wel goede potjes gedaan waar ik een paar kills en damages kon maken maar dan was mijn team aan het suicide rushen of werd onze base gecapped.
Morgen maar weer eventjes een goed potje spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
heb eigenlijk verbazend goede potjes gehad :P met mijn arti 1 gewonnen. daarna alleen nog met de sherman gespeeld. 10 potjes waarvan 9 gewonnen ofzo :P ook nog best wat kills en ongeveer 7/800 exp per potje.

niet slecht :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 22:49
Mijn garage staat nu wel vol,

heb een Marder II, Stug, Jagdpz IV, Wespe, PzIII & Pz IV.

Pz IV is stock wel erg bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Zimmer schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:59:
[...]

Je kunt wel degelijk een Maus damagen, en zelfs vanaf de voorkant. En dan zal ik ook maar even vertellen hoe :P De 57mm Zis-4 heeft een PEN van 112 mm, dit is genoeg om de spatborden van een maus te doorboren, zie pijltje @ plaatje
[afbeelding]

Ik bedoel hiermee het verticale stukje armor voor de tracks, dit stukje armor is 100mm dik. Dit is overigens een bekende bug, achter dit stukje armor zit niks anders dan tracks, maar de devs hebben dit meegerekend in de hitbox. In de toekomst gaat dit gefixed worden, wanneer is nog niet bekend.

En anders kan je altijd nog voor de gun gaan, er zit een gapend gat in de koepel op die plek.
tip:
gat tussen de 2 tracks is veel makkelijker te penetraten (100%) en is veel groter.

De achterkant heeft een vlak wat zelfs nog dunner is en waar een Leopard je nog penetrated en de viewport op de top is zelfs voor een MS1 een grapje. En het meeste gezellige is dat al die track shots je damagen EN tracks nog verwijderen ook.

Laaste weken speel ik het echter niet meer zo. Wacht wel tot er een wipe komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 07-01-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
TgR_KILLER schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:57:
Zat net even ingame te kijken bij de tanks.. de US heavy tanks dan.. even vergeleken met de zelfde tiers heavy's van ger / rus... de tier 7 / tier 8 gaan nog aardig op met de andere 2 landen.. maar damn.. de tier 9/10 van US hebben armor van papier.. de armor op mijn tier 6 med tank is bijna nog beter XD

zit te twijfelen of ik na de wipe nog wel voor US moet gaan..

maar aan de andere kant heel erg veel speel ik ook niet.. en erg snel zal ik toch niet bij de tier 9/10 tanks komen vrees ik :P
Ik had nog niet eens gekeken naar de tanks in T9/10. Goed dat je het even meld :P Maar goed, voor de rest weet ik niet welke tanks goed zijn. Op zich bevelt artillery me wel, maar daar krijg je weinig xp mee. Tenzij je een stuk of 5 kills hebt. Met mijn T57 dan iig. De 2e arty heb ik amper gebruikt omdat die zo klote rijd :{

en vergeten te melden dat de schoten per minuut maar 5 zijn! :'(

[ Voor 3% gewijzigd door patrickos85 op 07-01-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
Krijgt iedereen die zich aanmeld voor de beta een invite? Zit al een tijdje te wachten. Nog steeds geen invite gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Probeer anders een alternatieve hand-out, zie TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
US tree gaat drastisch op de schop gelukkig want die paper armor kan echt niet, developers zijn nu teveel historisch bezig en gaan strax meer de arcade kant op.

Of dit positief of negatief is is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 22:04
Ik vind dit zeker negatief, want de armor die de turrets hebben is al op het zieke af. Ik kan met mijn hoge penetration guns er niet doorheen komen (88mm Lang/105mm Lang), als ze dan ook nog de hulls gaan buffen wordt het helemaal te gek. En we hebben al kunnen beleven hoe het was om tegen amerikaanse tanks met meer armor te moeten spelen (Toen ze net geintroduceerd waren hadden ze door een bug 120% armor, dit is in de laatste patch verminderd) en ik kan je zeggen dat dat absoluut geen grapje was. Een T32 in een maxx Tier8 battle kon rondrijden als een Maus omdat 90% van het team hem niet kon penetraten. En als je dan ook nog ziet dat de amerikaanse tanks sneller zijn dan hun tegenhangers door hun dunne armor (En niet te vergeten, ze gebruiken rioolpijpen als guns) zullen ze de betere heavy tier worden.

En over de historisch correctheid zal ik kort zijn. De topsnelheid van de Tigers komt totaal niet in de buurt met de werkelijke snelheid die deze tanks haalden. De russen geven zelf als reactie hierop dat er geen betrouwbare gegevens zijn over de topsnelheden van deze tanks, maar dit is de grootste onzin die er bestaat, want er rijden een aantal gerestaureerde tanks rond die de door de fabrikanten aangegeven topsnelheid met gemak halen.
Bron: Wikipedia
Tiger 2 (KoningsTiger)

Speed Maximum, road: 41.5 km/h (25.8 mph)[5]
Sustained, road: 38 km/h (24 mph)[5]
Cross country: 15 to 20 km/h (9.3 to 12 mph)[5]
In game haalt de Tiger2 een maximaal snelheid van 28km/h.

En het leuke van de russiche tanks is dat allemaal malen sneller zijn dan de historische gegevens suggereren

[ Voor 0% gewijzigd door Zimmer op 07-01-2011 13:36 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ze mogen toch wel wat meer armor hebben( niet gelijk 20% meer oid) zodat ze betere weerstand hebben? je moet sowieso al veel uitgeven/sparen om zover te komen. Natuurlijk moet het wel een beetje overeen komen met de hoeveelheid schade die ze kunnen aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Amerikaanse tanks kunnen genoeg weerstaan, je moet alleen weten hoe je er mee moet spelen. Dit geld voor de alle tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zimmer schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:59:
Amerikaanse tanks kunnen genoeg weerstaan, je moet alleen weten hoe je er mee moet spelen. Dit geld voor de alle tanks.
Daarop zou ik je moeten geloven. zelf ben ik nog niet zo hoog in de tiers. Begin deze week pas de T1 en sinds gisteren een verbeterde motor. Langzaam aan maak ik vooruitgang :+

[ Voor 0% gewijzigd door patrickos85 op 07-01-2011 14:02 . Reden: typo'tjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:59:
Gelukkig wordt tactisch en goed spelen dikwijls beloond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/20saauu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/70ysmw.jpg

Weer een wat langere gun op mijn Pz IV gezet, komt hij tenminste door wat armor heen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pirate-Bozz op 07-01-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Gelukkig wordt tactisch en goed spelen dikwijls beloond :)
Ik rush meestal met mijn m2 tankje naar de voorhoede voor het scouten. Gisteren nam ik nog 2 tanks met mij mee de ondergang in terwijl ik door een stuk of 5 werd beschoten. Dat alles terwijl ik half/half achter een rots schuilde vlak bij hun basis. Was erg grappig :P

Voor de rest ben ik erg slecht in tactieken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:06:
[afbeelding]

[afbeelding]

Weer een wat langere gun op mijn Pz IV gezet, komt hij tenminste door wat armor heen. :)
Maak aub even thumbnails, deze screenshots zijn te groot.
patrickos85 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:10:
[...]

Ik rush meestal met mijn m2 tankje naar de voorhoede voor het scouten. Gisteren nam ik nog 2 tanks met mij mee de ondergang in terwijl ik door een stuk of 5 werd beschoten. Dat alles terwijl ik half/half achter een rots schuilde vlak bij hun basis. Was erg grappig :P

Voor de rest ben ik erg slecht in tactieken:)
Oh soms doe ik dat ook wel hoor, als ik even lekker snel door een potje wilt bijv. maar vaak probeer ik zelfs dan nog enigszins te beredeneren hoe ik het beste kan spelen zodat ik, mocht ik falen, alsnog een hoop damage doe en of kills maak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Zo, kspeel ook sinds een paar dagen. Maar serieus, wat zijn die TD's van de russen baggertanks. :/

Khad een SU76 maar zat steeds tussen de Hetzers en StuGs in, en daar word je niet vrolijk van in je papieren doosje. Je wordt finaal afgeschoten zodra je om een hoekje komt, de viewrange van dat kreng is maar 320m dus je ziet de ander niet eens staan. Een upgrade kost 4040xp. (Om een nieuw kanon en de SU58B te researchen kost 4500 ofzo. Waarom moet dat kreng zo duur? Zo snel mogelijk naar de SU85B gegaan in de hoop dat het dan wat beter is, kom je tussen de SU100's in. Dat werkt helemaal niet. Viewrange is nog steeds hetzelfde dus je wordt nog harder geraped.

XP krijg je op deze manier gewoon _niet_, elk potje rond de 100xp :/

Edit: nieuw potje, ja hoor, kom ik tussen de Tigers en IS3's in. 8)7 |:(

[ Voor 4% gewijzigd door User op 07-01-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tja TD's hebben aan de zijkanten en achterkant 0,0 armor maar als je goed speelt kun je echt wel wat doen.
Ik spreek (nog) niet uit ervaring maar als je een beetje slim speelt en je doet in ieder geval wat damage aan enkele tanks dan heb je grotendeels al dikke winst gedraaid :)

Btw, 4k of 8k is niks, ik moet nog voor mijn T-44 ~43k en ik heb reeds 50k gespaard. Dat is dan nog exclusief de ~29-30k free exp die ik voor de upgrades van de T-44 spaar want ik heb sowieso 33.8k nodig voor de tracks en nieuwe turret (100mm DI0T heb ik al een paar tiers) en een nieuwe engine kost 20k. 4k heb je met een paar leuke potjes in 4-10 keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Meh, moet je wel damage kunnen doen, en dat wil ook nog niet echt. En 4k is wel veel als andere updates maar een paar honderd zijn ;)

Ik overleef zo rond de 2-3 frontal hits, maar terugschieten kan ik niet.

[ Voor 22% gewijzigd door User op 07-01-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:32:
Khad een SU76 maar zat steeds tussen de Hetzers en StuGs in, en daar word je niet vrolijk van in je papieren doosje. Je wordt finaal afgeschoten zodra je om een hoekje komt, de viewrange van dat kreng is maar 320m dus je ziet de ander niet eens staan. Een upgrade kost 4040xp. (Om een nieuw kanon en de SU58B te researchen kost 4500 ofzo. Waarom moet dat kreng zo duur?
Het is de radio die 4040xp kost, en het is algemeen bekend dat de radio's het duurste onderdeel zijn van een tank, want als je er naar kijkt zie je meteen dat het een Tier8 radio is. Als je kijkt wat de beste gun kost, 2600xp valt het nog wel mee (Zeker als je het vergelijkt dat mijn volgende tank 165.000 xp kost, en de gun daarvoor 63.000 xp)

Check trouwens een keer de officiele WoT forums, hier staan veel tips op over hoe een tank het best te gebruiken is (Zo heb ik bijvoorbeeld geleerd dat mijn Panther een waardeloze Medium tank is, en gespeeld moet worden als een snellere versie van de Tiger1), en welke gun het meest bruikbare is.

En het klopt inderdaad dat de meeste low tier tanks niet leuk zijn, maar als je even doorspaart voor de SU-85 zul je het spel vast meer gaan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Met de softwipe kunnen we straks toch weer kiezen wat we willen (en van land enzo wisselen)? denk dat ik ook maar even TD's ofzo ga proberen in een ander land..

Al die exp zet ik straks dan wel weer om in een goede tank van hogere tier.

*edit*

beetje aan het kloten nu .. een light tank gekocht van de russen (BT-2) en een TD van de duitsers (panzerjager 1) de eerste tanks over geslagen even 300 free exp gebruikt om die eerste tanks te kopen :P

ook alweer 3k exp verdiend op mijn sherman en 1k op mijn arti.. kan straks hopelijk na de wipe meteen een T29 in als ik alles bij elkaar gebruik :P

[ Voor 43% gewijzigd door TgR_KILLER op 07-01-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:44:
Met de softwipe kunnen we straks toch weer kiezen wat we willen (en van land enzo wisselen)? denk dat ik ook maar even TD's ofzo ga proberen in een ander land..

Al die exp zet ik straks dan wel weer om in een goede tank van hogere tier.

*edit*

beetje aan het kloten nu .. een light tank gekocht van de russen (BT-2) en een TD van de duitsers (panzerjager 1) de eerste tanks over geslagen even 300 free exp gebruikt om die eerste tanks te kopen :P

ook alweer 3k exp verdiend op mijn sherman en 1k op mijn arti.. kan straks hopelijk na de wipe meteen een T29 in als ik alles bij elkaar gebruik :P
ja alleen die softwipe schijnt nog wel even te duren hoorde ik in de chat vandaag 2 maanden word er geschat volgens een moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
haha 2 maanden xD

dan speel ik dus al niet meer :P

want tis leuk.. maar zo boeiend is het ook weer niet.. ik wil heavy's proberen maar heb echt geen zin om opnieuw te gaan beginnen en te sparen voor heavy's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nouja het blijft allemaal speculatie natuurlijk. Zelf ben ik hier nog wel even zoet mee :)

Ik ben trouwens nu in het bezit van een SU-85, tot nu toe wel gaaf maar ik moet echt een betere gun.
Er zit al wel een betere engine, radio en tracks onder maar de standaard gun doet net te weinig penetration en damage :)

[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 07-01-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
net paar potjes met TD / light gedaan.. de TD is echt niet mijn ding.... doet me teveel denken aan de M3 xD en kwam net in een potje waar ik nog geen deuk in een pakje boter kon schieten en die dingen zijn nog trager als *&#()%&

maar die light is wel leuk.. maar speel hem beetje nutteloos.. in 1 race naar voor en dood gaan xD ding heeft een draai cirkel van 5 km haha. en turret is mega traag :P heb er wel 1 potje 2 kills mee gemaakt. 1 andere light tank heb ik kapot geramd :P en 2 ander noobje stond stil op spawn 2 kills en die was ook dood :P

maar speel dat ding beetje recklezz :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:12:
net paar potjes met TD / light gedaan.. de TD is echt niet mijn ding.... doet me teveel denken aan de M3 xD en kwam net in een potje waar ik nog geen deuk in een pakje boter kon schieten en die dingen zijn nog trager als *&#()%&

maar die light is wel leuk.. maar speel hem beetje nutteloos.. in 1 race naar voor en dood gaan xD ding heeft een draai cirkel van 5 km haha. en turret is mega traag :P heb er wel 1 potje 2 kills mee gemaakt. 1 andere light tank heb ik kapot geramd :P en 2 ander noobje stond stil op spawn 2 kills en die was ook dood :P

maar speel dat ding beetje recklezz :9
dit is echt zo'n spelletje als navyfield... nooit echt klaar mee en af en toe blijf je het spelen.

Ik doe lekker rustig aan en zie het straks wel weer hoe het verder gaat. bevalt me tot nu toe erg en speel het met wat vrienden.

Net naar de priest overgestapt wat valt die tegen zeg.
de range alleen al )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Dat van Light Tank, tja, of je scout en gaat als eerste dood. Of je doet, net als ik, even wachten en pas als iedereen op elkaar zit te schieten. Als een gek flanken, de arti afschieten (1 potje 2 SU-14? neer :D) en dan rondcrossen als een malle. Zolang de heavy tanks je niet als eerst zien is het meestal wel goed :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Maar Navyfield speel ik ook al lang niet meer :P tijdje gedaan met wat gasten waar ik een ander spel ook mee speelde.. maar zodra het een enorme grind word om een volgend level te bereiken dan haak ik meestal af. Daarom in 4 jaar WoW ook nooit een capped character gehad en vaak maanden lang niet gespeeld tot ik vorig jaar in een leuke guild kwam en toen heb ik wel 2 chars naar 80 gebracht.. al ben ik nu alsnog wel weer gestopt in december toen Cata kwam :P
FikkieHo schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:04:
Dat van Light Tank, tja, of je scout en gaat als eerste dood. Of je doet, net als ik, even wachten en pas als iedereen op elkaar zit te schieten. Als een gek flanken, de arti afschieten (1 potje 2 SU-14? neer :D) en dan rondcrossen als een malle. Zolang de heavy tanks je niet als eerst zien is het meestal wel goed :)
Andere gun doet wonderen denk? had ik met mijn arti ook.. eerst had ik maar range tot de helft van de map.. andere gun erop en kon meteen de hele map bestrijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus de beste gun die op de priest kan erop....

en wat is die bagger zeg.
Ik ga verder ook niks researchen en meteen door naar de volgende.
Sorry maar wat een baggerding de III is imho beter als de IV (priest)

Beste gun en nog maar halve map range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nice, eindelijk een andere gun op mijn SU-85b. Werkt ineens een stuk beter! Zonet nog een KV van 100% naar 30% geholpen. En toen verdween hij van de radar. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoevaak ik wel niet een blind kill heb gescoort.

Vooral met trage tanks als de KV zijn ze goed te doen.
Gewoon even kijken naar de snelheid van de tank de richting houd een klein beetje rekening met de tijd die je shell nodig heeft en klabammmmmmmmmm.

Tevens zijn er wat standaard plekjes op mappen waar ik mijn shells dump als arty zijnde.
Je weet gewoon dat ze er gaan staan.
Zelf ga ik vaak ergens anders naartoe zijn vaak wel zichtbaardere plekker maar ik lijk het er toch langer vol te houden als er rushers zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb ook een T14 gekocht (premium heavy) had toch geld zat :P eerste potje 2 kills wel leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hosa
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik heb mijn pzkpfw IV op de radio na helemaal geupgrade, ik ben druk aan het sparen voor een VK3601. Die ziet er erg gaaf uit. Gister een eerste potje met hetzer meteen 7 kills. Erg gaaf apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Hosa schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:32:
Ik heb mijn pzkpfw IV op de radio na helemaal geupgrade, ik ben druk aan het sparen voor een VK3601. Die ziet er erg gaaf uit. Gister een eerste potje met hetzer meteen 7 kills. Erg gaaf apparaat!
Radio kan ik je wel aanraden, maakt veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hosa
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:01:
[...]

Radio kan ik je wel aanraden, maakt veel verschil.
Is wel enorm duur, 7200 xp. Maarja dan koop ik em wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ach vaak kun je die radio's op andere tanks ook gebruiken dus is de investering zo terugverdiend.
Met mijn SU-85 kon ik meteen de engine en radio kopen omdat ik deze op mijn medium lijn al had geresearched ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hosa
psychoclown schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:09:
Ach vaak kun je die radio's op andere tanks ook gebruiken dus is de investering zo terugverdiend.
Met mijn SU-85 kon ik meteen de engine en radio kopen omdat ik deze op mijn medium lijn al had geresearched ;)
Jah daar kwam ik ook achter, als ik naar de volgende tank ga heb ik ook al heel veel al vrijgespeeld. Opzich wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow my god

40K exp moet ik met mijn bishop scoren om bij de volgende arty te komen

zucht

opzich is die howitzer lekker krachtig maar de range is zooooo slecht

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ik moet nu nog 25k voor mijn volgende tank ( T20 tier 7 ) die heavy tank van de US die je met gold koopt is op zich wel lache enkel een draaicirkel van een km :P

maar wel lekker free exp verzamelen met dat ding :) kan ik straks gebruiken om de T20 weer me te upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
TgR_KILLER schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:27:
ik moet nu nog 25k voor mijn volgende tank ( T20 tier 7 ) die heavy tank van de US die je met gold koopt is op zich wel lache enkel een draaicirkel van een km :P

maar wel lekker free exp verzamelen met dat ding :) kan ik straks gebruiken om de T20 weer me te upgraden :P
heb ik bijna genoeg xp om de 2e heavy tank te kopen, zie ik dat ik nog 300k credits moet voordat het werkelijk zover is :'(

overigens had ik gisteren een potje met maar liefst 8! kills met me T1 tank. kreeg ik 17k credits voor en 1k xp. niet verkeerd voor mijn doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:27:

Nog zo'n 30k te gaan op mijn T-43 maar het schiet al op, heb al ~63k gespaard en daarnaast al ~34k free exp :)
Met nog 20k free exp kan ik meteen de beter engine kopen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
patrickos85 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:45:
heb ik bijna genoeg xp om de 2e heavy tank te kopen, zie ik dat ik nog 300k credits moet voordat het werkelijk zover is :'(
Ik had ongeveer hetzelfde, ik moet nog 3k XP voor de Vk4502, maar toen zag ik dat ik nog 3000k credits nodig ben :P

Of 130k xp voor Panther2 en 2000k credits :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zimmer op 09-01-2011 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://demotivate.me/mediafiles/full/4162010103910AM_doublefacepalm.jpg

zucht de priest heeft dus toch een iets betere range.
Had met mijn slaperige kop dus niet goed opgelet.

De 2e gun had hij niet gepakt omdat mijn suspension te weinig was

rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
haha told you :P

ja dat ga je bij de hogere tanks vaker krijgen. dat je eerst iets anders moet upgraden voor je b.v. de gun erop kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook pas begonnen zit nu bij de sherman leuk tankje maar ik kom steeds tegen de heavy tanks uit dat is hit en run en hopen dat je ze eens goed raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
M4 Sherman heeft dan ook slechte armor :)
Overigens kun je met een medium zeer veel doen, met mijn USSR medium tankjes zorg ik toch altijd voor heel wat chaos maar vaak is teamplay wel een pre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:11:
M4 Sherman heeft dan ook slechte armor :)
Overigens kun je met een medium zeer veel doen, met mijn USSR medium tankjes zorg ik toch altijd voor heel wat chaos maar vaak is teamplay wel een pre.
was ook een gezegde onder tiger commanders he

die shermans zijn niks je pakt er zo 4 tegelijk maar pas op voor die 5e d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de mediums leuk om te spelen. Hoewel die M3Lee gewoon irritant was met zijn kanon.
Moet zeggen nu ik de suspension en engine upgrade heb gaat het wel wat beter omdat hij toch best snel is voor een med.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Heb net in mijn m4a3e8 toch een tiger 2 naar de maan geschoten in een paar hits :P sowieso wel een paar goede potjes gehad met een hoop kills en nog meer damage (toenstraks 2 kills 7 damage :P )

moet nog 20k exp voor de T20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:39:
Ik vindt de mediums leuk om te spelen. Hoewel die M3Lee gewoon irritant was met zijn kanon.
Moet zeggen nu ik de suspension en engine upgrade heb gaat het wel wat beter omdat hij toch best snel is voor een med.
haha ik loop net tegen hetzelfde aan maar heb speel hem snel door naar de sherman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik dus ook gedaan hoewel de M3 best goed werkt maar je moet hem meer als TD gebruiken dan als med tank. Gewoon in ambush liggen en dan ze overhoop knallen en hopen dat het geen heavy is anders kan het best lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch vind ik hem niet fijn spelen d-;

als ik een td wil pak ik wel mijn marder

Maar goed ff doorbijten voor de m4 sherman. Want ach ja ik ben een sherman liefhebber.

Enige reden dat ik deze lijn speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TgR_KILLER schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:40:
Heb net in mijn m4a3e8 toch een tiger 2 naar de maan geschoten in een paar hits :P sowieso wel een paar goede potjes gehad met een hoop kills en nog meer damage (toenstraks 2 kills 7 damage :P )

moet nog 20k exp voor de T20 :)
Nog zo'n 18-20k exp nodig voor de T-44 en inmiddels ook al hard op weg met de free exp om de engine meteen erbij te pakken. nog 17k voor nodig ;)

Met de SU-85 gaat het ook wel lekker, besloten om niet voor de dikste gun te gaan want die is enkel op de SU-85 te gebruiken en kost me 14k. Als je dat vergelijkt met de SU-100 die me ~25k kost dan is het die gun op dit moment nog niet waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
net 26 combo sharpshooter gehaald :P en master gunner 18 ofzo..

gaat wel aardig vandaag.. afwisselen tussen de m4a3e8 / t14 is wel lekker :) als ik de T20 heb hou ik mijn m4a3e8 ook gewoon. die is dan ook elite =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik ook...

Ik lvl zegmaar 4 tanklijnen..
En ik lvl ze allemaal een tier omhoog. Bereikt 1tje elite dan speel ik hem als ik leuk vind in afwisseling met de anderen en anders alleen als de anderen bezet zijn..

Speel nu..
Medium Tank lijn USA net de m3 lee gehaald niet supergoed maar daarna mijn sherman als beloning..
Mijn priest met mijn facepalm momentje.
Bij de nazi's speel ik een TD die loopt een tier achter.
En bij de russen ga ik voor de heavy tank lijn en die loopt net als de td een lvltje achter

Tevens wil ik nogwel eens met mijn noob rus of noob nazi rondcrossen met vrienden puur voor de fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik speel ook met een heel aantal tanks, maar toch wel voornamelijk duits (Dit omdat ze heel veel modules delen, waardoor ik een nieuwe tank soms al heel ver kan upgraden)

Waar ik nu veel mee speel;

Leopard, 3002DB, Panther, Tiger2, Stug3, M4A3E8

ik maak overigens geen free xp meer, dit gebeurt wel zodra de wipe komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vandaag een paar potjes al gespeeld en net toch al wel een paar leuke potjes, veel kills met de SU-85 en net ook wat met de T-43.

Speel zelf nu op het moment met de T-34, T-34-85, T-43 en SU-85. De A-20 en Valentine gebruik ik uitsluitend voor dubbel exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Merk trouwens wel dat het geheugen vreet, 1 tot 1,2 GB is niet ongewoon als ik het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Niet alleen geheugen maar soms ook videogeheugen.
Al meerdere keren gehad dat WoT de volle 1GB videogeheugen van mijn 5770 volledig in beslag heeft genomen waardoor sommige textures niet goed geladen worden (roze textures) en je allerlei errors van het spel zelf krijgt.
Komt wel bij meer mensen voor en is volgens mij gewoon een memory leak.
Overigens nu ik eraan denk merk ik dat ik het al een tijdje niet meer ondervonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou net zeggen.

Heb zelf dus echt geen last dat mijn videomemory volloopt.

Wel ben ik erg benieuwd naar custom skins.
Ik heb er al verscheidene mensen over gehoord ingame maar ik heb geen idee of het legaal is en mag.

Moet ik toch eens hun forumpje over uitpluizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Het is compleet legaal, er is zelfs een aparte forumsectie voor op het originele WoT forum. Te vinden onder Creativity > Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
de crew op mijn m4a3e8 is nu 100% heb ze nu op repair / camo laten trainen :P geen idee of dat effectief nog iets doet..

nog 2k exp en ik kan mijn T20 in =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ik ben mijn Skins mapje even uploaden,

Tis een hoofdmap met onderverdeling in tanks, in elke tankmap zit weer een map met de default skin & andere mappen met custom skins. Dat scheelt een hoop heen en weer gekopieer om de originele skins veilig te stellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pirate-Bozz op 09-01-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
net 2 mooie potjes.. 1x5 kills en net 4 kills =) weer 1k exp erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad tgr

Weet iemand precies hoe het zit met crew trainen.
Ik schaf ze nu dikwijls gewoon op 50 aan omdat ik bij de volgende tank toch een nieuwe crew nodig heb.

OF???? doe ik het verkeerd en kan een crew meerdere tanks bedienen.
En wat doet het als ik ze op 1 van die 3 catogorien zet?

Is er iemand die het weet en ons wijzer maakt of is er een helpfile/site van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
je crew kan als ze op 100% zijn nog extra skills leren blijkbaar (net ook pas eerste keer met de crew van mijn m4a3e8) dan kan je ze of camo of repair of brand bestreiding laten leren :P

je kan crew om trainen zodat ze ook iets anders kunnen besturen maar volgens mij verliezen ze dan wel exp..

net weer een heerlijk potje met mijn m4a3e8.. 5 kills 4 damage 3 spotted =) 1500 exp :D

T20 here i come :P

overigens hoe meer % je crew hoe beter ze zijn.. ik koop ze tegenwoordig altijd op 75% heb toch geld zat.

[ Voor 11% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-01-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat camo repair en brand kan je bij 50% ook al selecteren..

Dus vandaar dat ik graag zou willen weten wat wat doet vind het allemaal wat vaag en onduidelijk

en geld zat pfffft kan niet eens mijn volgende tank betalen en dat is maar 165K

d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
de T20 gekocht + 75% crew en nog 350k over =)

eerste potje in de T20 en ben meteen de laagste tier tank en word meteen geowned..

heb wel meteen tracks gekocht.. gun en radio geupgrade.. nu eerst de turret en dan 90mm gun erop ipv 76mm =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Bij 50% kan ik er geen selecteren hur, was jouw crew niet al 1x 100% geweest?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Hier is de link naar de Skins map:

http://rapidshare.com/files/441676568/Skins.rar

Wat je moet doen is naar de map Wot/res/vehicles/land/tank gaan en de skins daar vervangen door de custom skins. Mijn afkortingen van de custom skins zijn:

wl= woodlandcamo
ak= afrikakorps
ac= autumncamo

Dit wijst zich vanzelf wel als je de submappen ziet. De standaard (default) skins zitten er ook in, die hoef je dus niet nog apart ergens veilig te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ok, ik zal het ff uitleggen hoe het werkt met crew.

Trainen

Als je een nieuwe tank aanschaft kun je kiezen uit verschillende crew statussen, 50% (gratis) 75% (20k per crewmember) en 100% (200 goud per crewmember), dit heeft effect hoe je tank rijdt, hoe snel het reloaden gaat, hoe snel je aimed en hoe zuiver je schiet. Een crew die nog geen 100% is train je door er games mee te spelen (Het crewtrainen gaat sneller met een premium account).

Secondary skills

Zodra een crewmember de 100% bereikt is het mogelijk een secondary skill uit te kiezen, er is keuze uit Cammo / Firefighting / Repair. Dit begint op 0% en gaat door tot 100%, het effect van deze secondary skill op de uiteindelijk uitvoering ervan wordt gemiddeld over de complete crew (Dus als je 2 crew members op 100% voor cammo hebt, en de andere 3 heb je voor iets anders getrained is je tank dus geskilled voor 40% op Cammo) . Zodra je 100% bereikt op een secondary skill kun je een volgende kiezen (Het is dus mogelijk om meerdere specialitys op een member te hebben).

Omtrainen

Het omtrainen van een crew kost credits of goud, dit ligt aan de hoogte waarop je de crew wilt hebben. Het omtrainen van zelfde klasse naar zelfde klasse zal een effect hebben van X% verlies van de totale hoeveelheid XP, als je van een klasse naar een andere klasse gaat zal dit effect groter zijn. De exacte nummers ken ik niet.

Edit;
Even googelen en je had dit gevonden http://gathering.tweakers...message/35337609#35337609

[ Voor 5% gewijzigd door Zimmer op 09-01-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipower
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-08 21:37

chipower

i750 - sapphire 5850

net pzkpfw VI tiger gekocht. hij is nogal traag (30km/uur) vergeleken met me andere tanks. wil zo snel mogelijk upgraden. want hij is nu nog even sterk als me vk3601.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:13

Investig8or

What goes up, could come down

Vanmiddag ging het echt voor geen meter, niet met de m3 stuart en niet met de T57. Net een potje met de T57: 9 kills. Leuk, ben ik ook eens Top Gun :+

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mooie uitleg Zimmer, zal ik binnenkort even in de TS opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zimmer schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:06:
Ok, ik zal het ff uitleggen hoe het werkt met crew.

Trainen

hoop nuttig geblaat
dankjewel zimmer

hier kunnen we wat mee en het heeft mij flink geholpen

de hele dag al met mijn light tankjes aan het crossen wat een genot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik zit eraan te denken om een periscoop te kopen voor als je stil staat (of de bewegende) Lijkt me dat het een groot voordeel geeft omdat je max range krijgt. Jammer is dat het 500k kost. dat is belachelijk veel!

maar goed, kga een tijdje geen gold uitgeven zodat ik premium kan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Je krijgt er niet automatisch max range mee, het vergroot je view range met 10 of 25%, maar dit zal nooit meer worden dan 500meter. Als je hier al in de buurt van zit is het de investering niet waard (ik gebruik er geen een op mijn Tiger2, dit omdat zijn viewrange 460meter is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klopt ja, als het max view range gaf dan liep ook wel iedereen met die periscoop rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik gebruik zelfs alleen maar een Cammonet, kan het geld beter gebruiken voor een andere tank lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Camonet heb ik alleen op me T1. Voor de rest zal het me worst wezen :)

-10% herladen is ook best fijn om te hebben, maar dat kost weer 300.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
patrickos85 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:25:
Camonet heb ik alleen op me T1. Voor de rest zal het me worst wezen :)

-10% herladen is ook best fijn om te hebben, maar dat kost weer 300.000
Over die module is een groter discussie gaande op het officiele WoT forum, een van de nerds heeft het uitgerekend en er is uitgekomen dat wanneer je crew op 100% zit het nauwelijks effect heeft (Het gaat eerder om 1% dan om 10%).

Zal eens kijken of ik dat terug kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Is niet voor elke tank even handig maar 300k is op zich niet zoveel dat heb je met een avondje ruimschoots verdiend :) Overigens kun je Camonet, Binoculars en Repair Kit tussen tanks uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:31:
Is niet voor elke tank even handig maar 300k is op zich niet zoveel dat heb je met een avondje ruimschoots verdiend :) Overigens kun je Camonet, Binoculars en Repair Kit tussen tanks uitwisselen.
True over het uitwisselen. Helaas heb ik 9/10 te weinig credits om dingen te kopen. Zonder premium gaat dat niet zo snel :P

Hoe jij uberhaubt aan zoveel goud komt is me een grote vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Elke dag krijg je 150 gold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je bedoelt gold neem ik aan en niet credits? In de kerstvakantie kreeg je 2 weken lang 500g in plaats van 150g.
Ik gebruik wel aardig wat om exp te kunnen omzetten in free exp maar ik schommel zo rond de 5k gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Dat is mij bekent :D

Maar als je spaart voor premium van meerdere dagen schiet het niet op. De eerste paar dagen kreeg ik 500 goud, maar dat gaf ik uit aan personeel in tanks. Achteraf niet slim, maar ik wist niet beter :)
psychoclown schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:45:
Je bedoelt gold neem ik aan en niet credits? In de kerstvakantie kreeg je 2 weken lang 500g in plaats van 150g. Probleem was dat het de eerste dagen ook niet stackte. Had ik op 1 dag 100g over, stond ik de volgende dag weer vrolijk op 500.

Ik gebruik wel aardig wat om exp te kunnen omzetten in free exp maar ik schommel zo rond de 5k gold :)
Van beiden tekort eigenlijk :P

[ Voor 41% gewijzigd door patrickos85 op 10-01-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Spelen de tweakers trouwens wel eens samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Jazeker, Kyozu en ik spelen regelmatig samen, en als er anderen online zijn joinen ze af en toe ook

Wij spelen voornamelijk met tier 7/8 tanks, waardoor het voor mensen met een tier4/5 tier niet echt leuk is om met ons mee te spelen (Dit omdat je niet veel kan doen als er een tier8/9 tank voor je opduikt). Maar als je een keer mee wil spelen, stuur een ingame message en de invite zal je kant op komen :) (Mits de platoon nog niet vol is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zie ook de topicwaarschuwing, de tweakers die met anderen willen samen spelen staan in de playertable :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 10-01-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:15:
Jazeker, Kyozu en ik spelen regelmatig samen, en als er anderen online zijn joinen ze af en toe ook

Wij spelen voornamelijk met tier 7/8 tanks, waardoor het voor mensen met een tier4/5 tier niet echt leuk is om met ons mee te spelen (Dit omdat je niet veel kan doen als er een tier8/9 tank voor je opduikt). Maar als je een keer mee wil spelen, stuur een ingame message en de invite zal je kant op komen :) (Mits de platoon nog niet vol is natuurlijk)
En hoe werkt dat? Zit er een soort friends systeem in ofzo?

Geen tijd om op te zoeken, zit ingame enzo B)

Edit: Werkt alleen als je iemand invite in een platoon?

[ Voor 4% gewijzigd door User op 10-01-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Je vind onderaan ergens een knopje met Contacts, daar kun je mensen toevoegen via Find contacts.

Als je ze eenmaal hebt toegevoegd kun je een gesprek met ze beginnen door met de rechtermuisknop op die persoon te klikken

[ Voor 39% gewijzigd door Zimmer op 10-01-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Derp, die had ik moeten zien 8)7
Anyway, bedankt! Kzal direct even een paar personen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik speelde eerst nog redelijk vaak mee tegen woordig wat minder omdat ik nogal vaak 1 van de laagste was en het dan niet echt leuk meer is :P als ik alleen speel krijg ik toch vaker een match waar ik top dog ben of iig aardig mee kan doen.

Nu ik mijn T20 heb veranderd dat misschien wel is ook een Tier 7 tank. Enkel moet ik er nog erg veel aan upgraden wil hij wat schade doen zit nu nog dezelfde gun op als op mijn M4A3E8 zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Misschien koop ik die tank er ook nog wel bij, heb hem al gereaserched. Hoe bevalt hij tot nu toe?

Als je een keer zin hebt om te "Platoonen" moet je het maar melden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Zimmer op 10-01-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja als je mee wilt doen moet je het maar zeggen he, chipower doet ook nog geregeld mee :)
Ik ben trouwens aardig op weg met mijn SU-85 en T-43, binnenkort moeten ze beide wel vervangen kunnen worden!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!