Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 31.205 views

• Semmy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
hoe vecht je met een battlecompany?

we willen met zijn 4e maar wil niet echt lukken

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-08 21:20
TD Speelt heel anders dan een M3Lee, dit vooral omdat de M3 een kutgun heeft, korte loop, dus totaal niet accuraat. In mijn Stug3 kan ik van 500meter afstand een perfecte hit plaatsen op een andere tank, en dit alles zonder dat iemand mij ziet :) (Cammonet)

Ik heb vandaag weer iets te veel gespeeld, nog 5k xp tot aan de Panther :P (School is toch nog niet begonnen)
Semmy schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:07:
hoe vecht je met een battlecompany?

we willen met zijn 4e maar wil niet echt lukken
Je moet 90 punten hebben en die punten zijn gebaseerd op wat voor tanks je in de company mee laat doen.
Het is mij, Zimmer, Recklezz en chipower eerder ook niet gelukt omdat we lang niet aan de punten zaten :)
Zimmer schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:08:
TD Speelt heel anders dan een M3Lee, dit vooral omdat de M3 een kutgun heeft, korte loop, dus totaal niet accuraat. In mijn Stug3 kan ik van 500meter afstand een perfecte hit plaatsen op een andere tank, en dit alles zonder dat iemand mij ziet :) (Cammonet)

Ik heb vandaag weer iets te veel gespeeld, nog 5k xp tot aan de Panther :P (School is toch nog niet begonnen)
Gaat lekker zeg! Denk dat jij wel een stuk sneller in je Panther zal rijden dan dat ik mijn T-44 heb :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 15:32

FikkieHo

Wokmaster

Ik vind nu de potjes met de Leopard veel leuker dan met de marder II.. Vooral als je team 3 van die tankjes hebt en hun flankt :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Zimmer
Zit nu met het probleem dat ik de xp heb om de panther te kopen, maar ik mis de credits. En wel 300k... en dan moet ik ook nog direct een crew regelen en modules. Gaat me dus niet lukken :P

Het is ook maar goed dat het niet gelukt is met Company, de meeste companys bestaan uit 9 IS7s.... beetje lullig als je er aankomt rijden met je M4A3E8 of Tiger :P

• Semmy
ok dus er is niet echt een relaxte manier om met zijn 4en te spelen max 3 dus?

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 16:20
Semmy schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:56:
ok dus er is niet echt een relaxte manier om met zijn 4en te spelen max 3 dus?
idd max 3.. helaas.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Semmy
dat is wel erg jammer ja want we zijn met zijn 4en d-;

• TgR_KILLER
4en? vaak nog wel iets meer :P

maar weet denk wel waarom ze het hebben gedaan.. anders krijg je groepen van 6/7 man die allemaal met elkaar werken en dan zijn potjes zo beslist.. dus daarom hebben ze er een max opgezet denk..

pff nu heb ik met die arti eindelijk range.. is hij zo onnauwkeurig als iets en aimt hij zo traag als *)#&%@.. zucht.. ga nog proberen te sparen voor die radio ding en maar na een wipe neem ik ff geen arti meer xD

arti overpowerd? op deze levels iig niet hoor.. iig niet die.. man dat ding zuigd. als je eens raak weet te schieten doet hij wel dmg.. maar iemand weten te raken is al een prestatie op zich :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 19:10

Op zich vond ik de gun niet verkeerd, alleen jammer dat de tank mee moet draaien omdat hij zonder koepel werkt. Ik kon iig lekker snel ermee schieten :)

Gisteravond de eerste heavy tank gehaald! Jammer dat ik nu tegen nog hogere tier tanks moet vechten. Delf ik nog vaak het onderspit :p
Ah de T1 Heavy, dan zit je al aardig in de buurt van wat wij hebben :)
Ja dat is zeker zo, minder armor maar meer power daarvoor is het ook een TD :)

• Semmy
psychoclown schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:30:
Ah de T1 Heavy, dan zit je al aardig in de buurt van wat wij hebben :)

[...]

Ja dat is zeker zo, minder armor maar meer power daarvoor is het ook een TD :)
zo momenteel met de americanos aan de arty gegaan. bevalt me goed zit nu net aan de III en zal die heerlijk doortrainen voor het moment.

Met de duitsers gaat ik maar voor de TD puur en alleen omdat ik van die heerlijke logge modelen houd.
Kan er in flames of war ook geen genoeg van krijgen

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09 12:34
Na wat reacties hier gelezen te hebben, heb ik gisteren ook even een key aangevraagd.
vandaag de key toegestuurd gekregen.

hopelijk heb ik vanavond wat tijd om het binnen te hengelen en uit te testen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Zimmer
Yay, ik heb de Panther :P

Een TD heeft trouwens alleen Armor aan de voorzijde, aan de zijkanten en achterkant kom je er makkelijk doorheen.

• Semmy
Zimmer schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:57:
Yay, ik heb de Panther :P

Een TD heeft trouwens alleen Armor aan de voorzijde, aan de zijkanten en achterkant kom je er makkelijk doorheen.
klopt TD zijn supermakkelijk te killen met light tanks gewoon rondjes eromheen

voel me af en toe net een indiaan

• Zimmer
Dat deed ik dus vanochtend met mijn M4A3E8, rondjes rijden om een T32. Had hem zowaar neer van 100% naar 13%, op dat moment mengt zich een t34 in de strijd en hij probeerd de T32 dwars door me heen tot roest te schieten. Dat ging dus compleet mis en hij raakte mij vol op mijn ammorack... Dode M4 en die T32 was verdwenen.

Ik snap sowieso niet waarom iemand ervoor kiest om een schot te wagen als hij ziet dat iemand er rondjes om heen aan het rijden is, maar niet iedereen zal zijn hersenen gebruiken tijdens het spelen.
Klopt schiet vaak genoeg TD's neer maar zoals ik zei een TD moet je sowieso anders spelen dan een normale tank ;)

• Semmy
en die mensen die dwars door je heen proberen te schieten zijn erg fijn net als mensen die spontaan door je heen rijden terwijl je al een tijdje met je tentje je artillery ligt te bekijken
Ach zolang je goed aimed en weet waar je mee bezig bent dan kun je prima schieten als iemand er half voor staat of omheen rijd. Maarja veel van die lui denken nog snel even een kill te kunnen afpakken en raken daarbij teammaten :)

• Semmy
psychoclown schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:42:
Ach zolang je goed aimed en weet waar je mee bezig bent dan kun je prima schieten als iemand er half voor staat of omheen rijd. Maarja veel van die lui denken nog snel even een kill te kunnen afpakken en raken daarbij teammaten :)
inderdaad net als navyfield

gewoon een beetje opletten en mensen lekker hun eigen kills laten pakken.

Heerlijk net mijn marder gekocht.
Hopenlijk kan ik van de week nog even spelen om hem te uppen

• patrickos85
psychoclown schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:42:
Ik heb 2x gehad dat teammates op mij schieten als we wegrijden in het begin. vraag me niet waarom. :{
Semmy schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:01:
[...]

inderdaad net als navyfield

gewoon een beetje opletten en mensen lekker hun eigen kills laten pakken.

Heerlijk net mijn marder gekocht.
Hopenlijk kan ik van de week nog even spelen om hem te uppen
Soms vind ik het wel storend uiteraard als iemand een kill van mij neemt maar ik moet zeggen dat ik het vervelender vind als het een of andere waailap is die 100m verder weg beetje staat te schuilen of campen dan dat iemand hem pakt die in mijn buurt reed ;)
patrickos85 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:02:
[...]

Ik heb 2x gehad dat teammates op mij schieten als we wegrijden in het begin. vraag me niet waarom. :{
Tja ik ben ook wel eens hard beschoten door een teammaat of keihard van mijn tracks afgereden omdat ze niet opletten maar goed daar kun je niet heel veel aan doen. Als het te bond is en ze verontschuldigen zich niet kun je, enkel wanneer je geTK'ed bent, een mailtje + screenshot sturen naar het WoT waarna de ander een temp ban kan krijgen (of perm als het vaker voorgekomen is).

• Semmy
psychoclown schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:15:
[...]

Soms vind ik het wel storend uiteraard als iemand een kill van mij neemt maar ik moet zeggen dat ik het vervelender vind als het een of andere waailap is die 100m verder weg beetje staat te schuilen of campen dan dat iemand hem pakt die in mijn buurt reed ;)
Ach campen is in deze game af en toe nog te snappen als je arty of TD bent.

Als je je dan strategish neerzet ok
maar die lighttanks die met zijn allen in hoekjes gaan hangen ZUCHT d-;
doe wat je moet doen ga voor me scouten ofzo

• lordfalco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05-2019
via shatteredcrystal kreeg ik een beta key met een premium valentine tank. ik denk dat ik het spel wel ga proberen. iemand enig idee of die premiums tanks goed zijn of meer leuke extratje? enige tips voor iemand die pas begint? ik wil de kant van artillery op. sprak me wel aan op hun site.
Zijn niet zo heel super maar als je het een beetje in de vingers hebt kun je met een valentine nog aardig wat chaos veroorzaken. Je kunt er voor als je net begint wel aardig exp mee farmen en gezien ze meteen elite zijn kun je de exp tegen gold omzetten naar free exp :)

Andere, maar relatief vanzelfsprekende tip, houdt de valentine altijd zoveel mogelijk naar voren gericht. Vrijwel geen enkele lagere of gelijkwaardige tier tank kan je penetraten van voor.

• patrickos85
lordfalco schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:32:
via shatteredcrystal kreeg ik een beta key met een premium valentine tank. ik denk dat ik het spel wel ga proberen. iemand enig idee of die premiums tanks goed zijn of meer leuke extratje? enige tips voor iemand die pas begint? ik wil de kant van artillery op. sprak me wel aan op hun site.
de eerste artillery van de amerikanen gebruik ik veel. Die vind ik erg goed + makkelijk te krijgen. Als je de tank volledig upgrade gaat die ook nog best rap zodat je kan rondrijden op terrein. Nadeel is draaien om je as. Dat gaat niet snel, maar ik ga ervanuit dat dat bij elke artillery is.

• Semmy
patrickos85 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:38:
[...]

de eerste artillery van de amerikanen gebruik ik veel. Die vind ik erg goed + makkelijk te krijgen. Als je de tank volledig upgrade gaat die ook nog best rap zodat je kan rondrijden op terrein. Nadeel is draaien om je as. Dat gaat niet snel, maar ik ga ervanuit dat dat bij elke artillery is.
bijna alle artys zijn zo langzaam als de pestpleuris met draaien.

maar als je het eenmaal doorhebt dan gaat het aardig. net met mijn III usa arty 2 churchills in 1 ronde het leven zuur gemaakt.
Churchills zijn dan ook niet bepaald goed en degene die erin rijden denken dat het een Tiger is :P

• lordfalco
kan nie wachten tot ik klaar bne met werken om het te instaleren, ziet er echt interesant en leuk uit. dat een arti sloom is is niet erg, hoort bij zo'n voertuig. daarvoor krijg je wel grote range en dergelijke ervoor terug^^. gewoon de vijandjes van een afstand neer bombarderen spreekt me aan zonder dat ze je zien, als je dna nog qua camo kan werken bij arti is het helemaal leuk^^ wete ze nie waar je vandaag schiet tot het te laat is.

• Zimmer
Een Churchill maakt wel elke ronde winst, dit omdat de repairkosten extreem laag zijn (en zelfs al ga je als een rambo rond rijden, je krijgt altijd wel wat credits)

Van artillery moet je vooral niet te veel verwachten op het moment, de reloads during lang, het raken is meer geluk dan wijsheid en zodra je getracked ben ben je de lul (Maar als je raakt... dan raak je ze ook goed, vandaag nog ge-1shot in mijn Tiger2 door een Hummel)

Dit is hoe mijn duitse Tech Tree er op het moment het uitziet, ben bijna bij de 4502 :P

Zimmer schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:11:
Een Churchill maakt wel elke ronde winst, dit omdat de repairkosten extreem laag zijn (en zelfs al ga je als een rambo rond rijden, je krijgt altijd wel wat credits)
Jawel maar dat doet een Valentine ook, ruimschoots zelfs. Echter als je kijkt naar wat je ervoor terug krijgt heeft de valentine, mijn inziens, een betere verhouding :)
Dit is hoe mijn duitse Tech Tree er op het moment het uitziet, ben bijna bij de 4502 :P

[afbeelding]
De Panther al ruimschoots binnen zie ik ;)

• lordfalco
hoe krijg je eigenlijk al die premium tanks (op valentine na, dat staat nu aan het begin van deze topic)
Gewoon kopen met gold, maar beter geef je de gold uit aan een premium account van 30 dagen ;)

• lordfalco
enige nadeel van dit spel van wat ik gezien ehb is dat het later ene micro transaction game gaat worden waar gold met echt geld gekocht moet worden, of is dat bij de closed ook al? het is wel eits belangrijks om bij de voor post te hebben staan(als het er al staat heb ik erover heen gelezen mijn excuus dan, zit ondertusse ook op werk).
Dat gaat het inderdaad worden maar ik zie dat niet direct als nadeel. Bfh vond ik eerlijk gezegd ook heel fijn als game met microtransacties. In de closed beta is dat niet zo het geval uiteraard ;)

• lordfalco
het is ene nadeel voor genoeg mensen, zeker als met echt geld vorodeel behaalt kan worden (volgens hun niet/nog niet) bfh begon goed maar later kreeg je shotguns met meer ammo erin en dergelijke, toen werdt het gewoon weg oneerlijk voordeel. genoeg mensen die dan afhaken, en dat zal zodne zijn, spel ziet er erg interesant uit. kan het eidnelijk instaleren als ik thuis ben (prob 1.5 uur ong)

• Zimmer
Eerste paar potjes gedaan met mijn volledig geupgrade Panther (90% van de upgrades worden ook gebruikt op mijn tiger1/tiger2) en ik moet zeggen, een geniale tank. Geweldige gun (88mm Lang) in combinatie met goede acceleratie en snelheid. Het is alleen wel vooral een ondersteunende tank, er alleen op uitgaan eindigt meestal in tranen.

• Semmy
lordfalco schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:30:
het is ene nadeel voor genoeg mensen, zeker als met echt geld vorodeel behaalt kan worden (volgens hun niet/nog niet) bfh begon goed maar later kreeg je shotguns met meer ammo erin en dergelijke, toen werdt het gewoon weg oneerlijk voordeel. genoeg mensen die dan afhaken, en dat zal zodne zijn, spel ziet er erg interesant uit. kan het eidnelijk instaleren als ik thuis ben (prob 1.5 uur ong)
het enige verschil is de snelheid in xp en credits... maar niet schokkend.

en ach je 720watt pc laten draaien een maand kost meer d-;

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 20:39
Ook ik ben maar begonnen met dit spel na het lezen van deze topic :) Alleen ik snap er nog niet zo veel van, vooral het research gedeelte. Hoe kom ik aan Free xp? En wat kan ik met de xp die ik bij een bepaalde tank heb behaald, is dat voor de crew?

Oh en ik speel nu het meest met de valentine, maar wat is een goede om mee te beginnen. Ik heb begrepen dat een lichte russische of duitse tank wel ok is.

[Voor 24% gewijzigd door Mas-ih op 04-01-2011 17:25]

• Semmy
Mas-ih schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:18:
Ook ik ben maar begonnen met dit spel na het lezen van deze topic :) Alleen ik snap er nog niet zo veel van, vooral het research gedeelte. Hoe kom ik aan Free xp? En wat kan ik met de xp die ik bij een bepaalde tank heb behaald, is dat voor de crew?

Oh en ik speel nu het meest met de valentine, maar wat is een goede om mee te beginnen. Ik heb begrepen dat een lichte russische of duitse tank wel ok is.
Free exp zou ik zo niet weten.
Maar de xp die je per tank haalt is om nieuwe modules te researchen waardoor je sneller sterker of whatever word.

En elke lichte tank is goed om mee te beginnen en de valentine is een leuke exp hark zolang je hem hebt

• Mas-ih
Semmy schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:28:
[...]

Free exp zou ik zo niet weten.
Maar de xp die je per tank haalt is om nieuwe modules te researchen waardoor je sneller sterker of whatever word.

En elke lichte tank is goed om mee te beginnen en de valentine is een leuke exp hark zolang je hem hebt
Ok dankje, volgens mij heb ik het al door. Ik kan de xp die ik met valentine heb omzetten naar free xp..

• Zimmer
Om te zien wat je kan researchen druk je op Research rechts in het garage scherm. Daar staan allemaal mooie knopjes met een waarde erbij, deze waarde slaat op de hoeveelheid XP die nodig is voor deze upgrade. Als je deze upgrades mte de rechtermuisnkop aanklikt kun je de eigenschappen van de verschillende modules zien.

Dan is er ook nog de Tech Tree, hierin vind je alle mogelijke tanks onder de kopjes USSR/Germany/USA hierin kan je zien waar je zit op het gekozen pad (Zie plaatje dat ik even hiervoor heb gepost).

XP komt in twee vormen;

Free XP. Deze vorm van XP is te gebruiken op elke tank
Fixed XP. Deze vorm van XP is te gebruiken op de tank waarop deze XP is behaald

Van Fixed XP kun je Free XP maken door de tank die je gebruikt volledig te researchen, zodra dit gedaan is kun je via het knopje Convert Experience (rechtsboven) de XP omzetten in Free Xp, dit gebeurt in ruil voor goud. Ik bewaar persoonlijk Free Xp altijd voor upgrades van een nieuwe tank (Ik gebruik dus enkel Fixed XP voor het reasearchen van de nieuwe tank) hierdoor kom ik nooit met een complete stock tank in een battle terecht.

Hopelijk is het zo duidelijk

• Mas-ih
Bedankt voor de uitleg zimmer :)

• Zimmer
Ben aan het twijfelen wat ik als volgende tank wil nemen, ik ga sowieso niet voor de Panther 2, en de VK4502 is me te duur. Misschien de TD tree eens uitproberen? Een ding is zeker, arty wordt het niet, want ik erger me dood aan die ondingen.

(Ik ga niet verder in de trees omdat de tanks duur zijn in gebruik, duur om te verkrijgen (4mill voor een 4502, die dan ook nog eens stock een gigantisch gedrocht is) en je dan constant in battles met Tier10 tanks komt)
lordfalco schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:30:
Dat is zeker zo maar ook zonder die voordelen kon je nog zeer goed meekomen hoor, lag er ook maar aan hoe goed je ermee om kon gaan. De betere wint alsnog van de slechtere :)
Overigens kent WoT vooral kits die je gebruikt dus geen uber tanks bijv.

• TgR_KILLER
Dat het spel met micro transacties gaat werken is redelijk logisch lijkt me.. ze moeten er ook wat aan verdienen om de servers en ontwikkel kosten er weer uit te halen...

Met gold koop je premium waarmee je meer exp / credits krijgt en je zal er b.v. dat free exp omzetten mee kunnen gaan doen. natuurlijk heeft het voordelen anders gaat niemand het gebruiken. en verdienen ze nog altijd niks :P

Zo is het met erg veel spellen basis altijd gratis te spelen maar altijd wel betaalde extra's en opties.

Overigens hoef je in de BETA natuurlijk niet te betalen voor gold.. zou beetje gek zijn als wij moesten betalen om hun spel te testen ;)

• Zimmer
Ik heb het grote deel van mijn tanks bij elkaar gespeeld zonder premium (rond de 750k XP) en het was zeer goed te doen, je verdient alleen aanzienlijk minder credits waardoor je meer zal moeten farmen voor een volgende tank.

• TgR_KILLER
tuurlijk het is altijd te doen :) betalen geeft voordelen en maakt het makkelijker.. en wss voor iemand die niet echt veel speelt wel makkelijker. maar het kan altijd zonder ofcourse.

laatste paar potjes in mijn arti gaan wel lekker.
3 kills 2 dmg
2 kills 2 dmg
1 kill 2 dmg..

wel weer gek laatste 2 dagen 0 kills nu ineens weer wel.. kan er niks van maken :P

ga vanavond die radio kopen op mijn arti.. dan is mijn arti elite. maar nog belangrijker. dan is mijn m4a3e8 ook elite =) ga denk de exp op de arti gebruiken om de opvolger van de m4 te kopen.. maar zie wel :)

*edit*

radio geresearched :P mijn T2 is meteen elite geworden daardoor.. Arti / m4a3e8 hebben nu alle upgrades.. elite worden ze pas als de volgende tank is gekocht blijkbaar dat wist ik niet :P

[Voor 67% gewijzigd door TgR_KILLER op 04-01-2011 21:24]

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 14:37
Zo...eindelijk een WOT topic. Heb elke maand keurig gezocht, maar deze dus blijkbaar net over het hoofd gezien in December tussel alle world of warcraft topics ( :X ).

Vrij geniaal spel, zeker als je een beetje gevoel hebt voor strategisch denken, tactisch maneuvreren én je raad weet met drukke situaties alla FPS. Ik ben zelf clanleader (Nick : Dnarag1m) van www.forgottenhopealliance.net ; een 40 man sterke clan uit heel Europa die deels uit de FH ww2 mod voor BF2 komen.

Wat tips voor iedereen hier (Zit alweer 5 mnd in het spel) wat betreft tanks. Elke tree heeft z'n pareltjes, op elk tier niveau vaak wel iets leuks te halen. En hoef je helemaal niet lang voor te spelen. Het kan soms alleen even duren eer je door alle 'troep' tanks heen bij die leuke tank bent..maar dat is het dubbel en dwars waard.

1) T34, Russische tier5 medium : Als eerste tracks, dan zo snel mogelijk naar 57mm (ZIS-4), dan koepel/engine/radio. Vergeet de 'beste' gun (76mm S54), de 57mm is véél beter. Zeer gaaf all-round combat tankje waar je zelfs de beste tanks veel schade mee kunt doen (Behalve IS4 en Maus, die hebben geen zwakke plekken zelfs niet aan de achterkant zoals IS7). De 57mm heeft zeer hoge rate of fire en goeie penetratie per schot.

2) Sherman 105mm , (USA Tier5 medium) :alhoewel het tankje eigenlijk suckt (hoog profiel, niet bijster snel, weinig armor) is het met de 105mm en z'n huidige tiering systeem toch een fenomenaal geld/xp verdienertje. Je komt 80% van de tijd in low tier terecht waar je gruwlijk kunt huishouden met de 105 gun. Vergeet de andere guns! Met HE in de pijp kun je zelfs hele grote tanks au doen : )

3) KV met 107mm (RU Tier5 medium). Traag, maar gebruik hem als tankdestroyer (Snipen). Met de 152 is ook lol te beleven maar moet je niet elke dag doen : ) De tanks er boven zijn ook erg fijn om mee te spelen!

4) T29 - Amerikaanse tier7 heavy. Met voorsprong de beste tier7 heavy. Zeer goede gun, zeer dikke turret armor, doet verders niet veel onder voor de IS/Tiger waar hij mee matched. De grind er naar toe is een beetje naar (Vooral M3 lee en de M6/T1 zijn niet geweldig) maar de tank er boven is dan weer wél erg gaaf (T32, dikste turret armor van alle tanks in het spel).

5) SU-85 - Russische tier5 TD : Met de 107mm een erg mobiel en pijnlijk tankje die van een afstandje - of gewoon lekker van dichtbij als de enemy met een grotere tank aan het knokken is - erg veel pijn kan doen.

Er zijn nog wel meer leuke tankjes maar bovenstaande staan garant voor veel xp/credit per rondje. De gehele duitse TD lijn is erg leuk behalve de Hetzer. De rest wanneer goed geupgrade is niets op aan te merken.

De russische mediumline is waarschijnlijk nu het beste ; de eerste paar tankjes is het even zwaar (A20 vooral, met z'n papieren armor) maar vanaf de T34 begint het leuk te worden. T34-85 vind ik minder, maar daarboven is t weer erg leuk - en de T54 is fenomenaal (Rij er zelf eentje ! 8) )
De T-34-85 vind ik juist veel fijner dan de T-34 maar dat komt ook wellicht wel door de 100mm DI0T gun die gewoon heel erg fijn is.

• Zimmer
majic schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:10:
1) T34, Russische tier5 medium : Als eerste tracks, dan zo snel mogelijk naar 57mm (ZIS-4), dan koepel/engine/radio. Vergeet de 'beste' gun (76mm S54), de 57mm is véél beter. Zeer gaaf all-round combat tankje waar je zelfs de beste tanks veel schade mee kunt doen (Behalve IS4 en Maus, die hebben geen zwakke plekken zelfs niet aan de achterkant zoals IS7). De 57mm heeft zeer hoge rate of fire en goeie penetratie per schot.
Je kunt wel degelijk een Maus damagen, en zelfs vanaf de voorkant. En dan zal ik ook maar even vertellen hoe :P De 57mm Zis-4 heeft een PEN van 112 mm, dit is genoeg om de spatborden van een maus te doorboren, zie pijltje @ plaatje

Ik bedoel hiermee het verticale stukje armor voor de tracks, dit stukje armor is 100mm dik. Dit is overigens een bekende bug, achter dit stukje armor zit niks anders dan tracks, maar de devs hebben dit meegerekend in de hitbox. In de toekomst gaat dit gefixed worden, wanneer is nog niet bekend.

En anders kan je altijd nog voor de gun gaan, er zit een gapend gat in de koepel op die plek.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:55

Nazanir

Is pappa!

Hebben mensen nog tips voor de Russische KV (tier 5 heavy)? Ik heb zo'n beetje alles researched, dus ik kan hem aanpassen, maar ik heb de betere tracks + koepel + 152mm gun.

Traag, koepel draait langzaam, dus ik snipe vooral, maar is het verstandig om andere guns te proberen? De reload speed laat namelijk ook te wensen over.

-

Zolang je de korte loop maar niet hebt want die schiet losse flodders volgens mij :)

• lordfalco
gister eerste arti gekocht enige kills met de eerste russiesche arti. 5 potjes 2 kills 6 damaged in total, 2 kills 3 damages met 3 potjes arti, 3 damaged met 2 potjes valentine. daarnaast heb ik nog een beta key in me mail gekregen als ze hier op zijn kan de eerste mailer hem krijgen

• Zimmer
Ik heb wel redelijk wat potjes met de KV gespeeld, maar ik kon er totaal niet mee overweg. Heb hem dan ook verkocht en ben voor de duitse tree gegaan. Als je naar de stats alleen kijkt, ziet de 107mm ZiS-6 er wel goed uit.

Zoek anders even rond op het officiele WoT forum, daar bestaan vast wel topics over gunkeuze voor de KV.

• patrickos85
lordfalco schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:30:
gister eerste arti gekocht enige kills met de eerste russiesche arti. 5 potjes 2 kills 6 damaged in total, 2 kills 3 damages met 3 potjes arti, 3 damaged met 2 potjes valentine. daarnaast heb ik nog een beta key in me mail gekregen als ze hier op zijn kan de eerste mailer hem krijgen
je moet een beetje geluk hebben met de artillery. Soms schiet je er 6 neer in 1 ronde en soms doe je ze alleen maar wat schade aan. Dat heb ik tenminste. :)

Gisteren niet veel gedaan, maar paar potjes gespeeld met de T1. Nieuwe koepel gekocht zodat ik nu voor het kanon kan sparen. Ik raak nu beetje gewend aan de andere tacktieken. Meer achter blijven en flink knallen. Mijn kans om te overleven zijn ook veel groter. Gisteren een potje gehad dat 3 tanks op mij aan het schieten waren. Alsnog 2 kapot kunnen schieten en de 3e kill werd van me gejat. Toch een stuk of 15 schoten op me gehad denk ik 8)7

• TgR_KILLER
Ik wil ook heavy's :(

wanneer komt die stomme softwipe nou :P eerst hoor ik ergens kerst dan nieuwjaar en het is nu alweer 5 jan! :P *wacht maar weer af*

Ze zeiden eerst met de patch maar de devvers gaan daar niet over dus op dit moment is het uitgesteld tot het moment dat de servers gesplit worden. En anders ga je toch alvast beetje bij elkaar sparen?

• lordfalco
waneer ik met een valentine en detgelijke ga ga ik zo snel dood, met arti nie, alleen als ze me ramme, daarnaast met arti hoe lange rje w8 op 1 plek met richten hoe beter je kan hitten, nadeel als ze moven is het onmogelijk,
is valentine een light, med of heavy tank?
Dat kun je ook zelf ingame opzoeken he :)
Maar een valentine is een light tank.

Overigens is het nogal logisch dat hoe langer je wacht hoe nauwkeuriger het schot.

• lordfalco
in welke tree vinden jullie dat de beste arti zit? dat gaat iig beter dan met een valentine erop af gaan.

• Zimmer
Daarom sta ik ook nooit stil in open terrein :P Het is trouwens ook makkelijker om duitse tanks te raken, dit puur omdat ze ontzettend hoog zijn.
lordfalco schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:31:
in welke tree vinden jullie dat de beste arti zit? dat gaat iig beter dan met een valentine erop af gaan.
Zojuist nog weer 2 kills, 3 hits en 3 detects gehad met mijn valentine, toch wel goed voor 15xx exp omdat het mijn eerste victory op de valentine was voor vandaag :)

• lordfalco
de eerste match bonus is engie rede da ik naast me su 18 ook op valentine zit (+ easy free xp voor gold, indien su 18 nog 1 tank moet unlocke(betere arti i guess:P)

maarja, kvraag em af of ik wel in de ruschiesche moe stoppen voor arti, wil wetenw aar gemiddeld de beste zit qua reload en range vooral
Dan stel ik voor dat je maar een middagje de trees gaat bekijken en tanks gaat vergelijken. Vragen mag zonder meer maar dit moet geen helpdesk worden :)

• lordfalco
na paar dignen bekeken te ehbben heb ik besloten eerst heel russchiesche tree te volgen. vooral voor arti
Houdt het de volgende keer wel even nuttig en gebruik aub de edit-knop (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif)

• patrickos85
De Valentine heb ik bijna direct verkocht. Was zeker niet al te handig :'(
Nouja of het handig was of niet is een beetje aan jezelf.
Je moet er ook wel mee leren omgaan heb ik gemerkt en dan is het een best fijne tank om gewoon exp te farmen (eerste victories in mijn geval omdat ik al hogere tier tanks heb die elite zijn).

Sowieso is de 200k credits die je ervoor terug krijgt natuurlijk ook wel aanlokkelijk al kun je dan beter het gold wat je aan de Valentine zou spenderen omzetten naar credits, krijg je ongeveer 2x zoveel :)

• patrickos85
psychoclown schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:00:
Nouja of het handig was of niet is een beetje aan jezelf.
Je moet er ook wel mee leren omgaan heb ik gemerkt en dan is het een best fijne tank om gewoon exp te farmen (eerste victories in mijn geval omdat ik al hogere tier tanks heb die elite zijn).

Sowieso is de 200k credits die je ervoor terug krijgt natuurlijk ook wel aanlokkelijk al kun je dan beter het gold wat je aan de Valentine zou spenderen omzetten naar credits, krijg je ongeveer 2x zoveel :)
What's done is done. Ik overleef het wel met de tanks die ik nu heb. :)

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 18-09 23:30
Heb een Jagdpz IV, met de 8.8 gun, een camonet en een laadsnelheidverbeterdingetje :)

Werkt lekker !
Rammer, die gebruik ik ook op mijn T-43. Evenals een camonet en de medium spall liner :)

• patrickos85
camonet is hetgene wat trainbaar is zodra iemand in de tank 100% is?

Ik weet echt zo weinig 8)7
Nee dat is camouflage, het camonet (100k) is een stuk equipment die je overigens tussen tanks kunt switchen evenals de Repair tools (500k) en Binocular Telescope (500k). Daarnaast heb je ook nog equipment die aan je tank worden gebind zoals de Rammer en Medium Spall Liner :)
Niet alles heeft altijd evenveel nut, is ook een beetje verschillend per tank. Op een tank met een view range van 450m bijv. zou ik nooit de Telescope zetten.

Ik zal van het weekend eens kijken of de TS een deftige update kan geven waarbij dit soort details er ook in verwerkt staan :)

[Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 05-01-2011 15:53]

• patrickos85
psychoclown schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:52:
Nee dat is camouflage, het camonet (100k) is een stuk equipment die je overigens tussen tanks kunt switchen evenals de Repair tools (500k) en Binocular Telescope (500k). Daarnaast heb je ook nog equipment die aan je tank worden gebind zoals de Rammer en Medium Spall Liner :)
Niet alles heeft altijd evenveel nut, is ook een beetje verschillend per tank. Op een tank met een view range van 450m bijv. zou ik nooit de Telescope zetten.

Ik zal van het weekend eens kijken of de TS een deftige update kan geven waarbij dit soort details er ook in verwerkt staan :)
Nu weet ik waarom ik sommige tanks niet zie als ze op me schieten. Daar snapte ik al geen hol van 8)7
Daar ga ik vanavond maar eens naar kijken :)

• Semmy
patrickos85 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:55:
[...]

Nu weet ik waarom ik sommige tanks niet zie als ze op me schieten. Daar snapte ik al geen hol van 8)7
indd maar ff een camonet halen voor mijn mardertje
patrickos85 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:55:
[...]

Dat heeft dus ook te maken met de view range van een tank en daarnaast zit er naar mijn mening nog altijd iets niet helemaal pluis met het detectie systeem want soms verdwijnen tanks voor je neus. Dat kan sowieso nooit aan een camonet oid liggen want dan moet je tank en turret stil staan :)

• patrickos85
psychoclown schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:20:
[...]

Dat heeft dus ook te maken met de view range van een tank en daarnaast zit er naar mijn mening nog altijd iets niet helemaal pluis met het detectie systeem want soms verdwijnen tanks voor je neus. Dat kan sowieso nooit aan een camonet oid liggen want dan moet je tank en turret stil staan :)
Dat is juist het rare, want ze zien mij VER voordat ik hun in zicht heb. Dat kan wel ongeveer 30-50m schelen terwijl ik met de M3 420m zich heb oid. Op zulke momenten zijn er geen andere tanks in de buurt die mij spotten.

Dat er iets mis is met detectiesysteem geloof ik wel. Hoe blijft een tank onzichtbaar wanneer hij op mij schiet. Dat klopt sowieso niet toch?

• Semmy
patrickos85 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:29:
[...]

Dat is juist het rare, want ze zien mij VER voordat ik hun in zicht heb. Dat kan wel ongeveer 30-50m schelen terwijl ik met de M3 420m zich heb oid. Op zulke momenten zijn er geen andere tanks in de buurt die mij spotten.

Dat er iets mis is met detectiesysteem geloof ik wel. Hoe blijft een tank onzichtbaar wanneer hij op mij schiet. Dat klopt sowieso niet toch?
das niet helemaal waar want je kan tegen de dik 500m zicht hebben zeker met die scope erop

is de hetzer echt veel beter als de marder II of zal ik nog ff lekker met mijn marder rondcrossen?

[Voor 7% gewijzigd door Semmy op 05-01-2011 16:38]

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-07 14:37
-edit-

[Voor 99% gewijzigd door STING op 05-01-2011 16:37]

patrickos85 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:29:
[...]

De M3 Lee heeft 360m en de M3 Stuart 320m en 500m is geloof ik het maximum :)
Even ter vergelijking, een PzKpfw III heeft een view range van 380m en de Marder II 460m. Dat is dus nogal een verschil.

• Zimmer
500 meter is de maximum viewrange inderdaad.

Heb nog een voorbeeld van wat er mis is met het cammo systeem. Ik werd in mijn Panther beschoten vanuit het niets, ik stond in een open stuk 50meter naast een bosje, na 3 schoten was ik er eindelijk achter waar het vandaan kwam. Ik rijd dus op het bosje af, maar zie nog steeds niks, ondertussen gaat het schieten vanuit het bosje vrolijk verder. Ik dacht helemaal gek te worden dus ik rijd het bosje in en pardoes daar verschijnt een jagdpanzer4 uit het niets. Hij heeft in totaal 5 schoten kunnen lossen voor ik hem doorhad, 3 daarvan waren op 50meter afstand, bij de andere 2 stond ik praktisch tegen hem aan. En het mooiste was; de tank paste bij lange na niet in het bosje.

• FikkieHo
  • Laatst online: 27-09 15:32

FikkieHo

Wokmaster

Semmy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:34:
[...]

das niet helemaal waar want je kan tegen de dik 500m zicht hebben zeker met die scope erop

is de hetzer echt veel beter als de marder II of zal ik nog ff lekker met mijn marder rondcrossen?
Ik rij nu nog steeds met de Marder II rond. Heb de hetzer maar overgeslagen en gelijk naar de StugIII gegaan..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Zimmer
Ik heb exact hetzelfde gedaan :P dit omdat ik geregeld een Hetzer inhaalde met mijn Tiger2

De marder2 is trouwens wel een leuke tank, voor zijn tier een ontzettend sterke gun, en hij is in elk bosje te verstoppen.

• Semmy
Zimmer schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:04:
Ik heb exact hetzelfde gedaan :P dit omdat ik geregeld een Hetzer inhaalde met mijn Tiger2

De marder2 is trouwens wel een leuke tank, voor zijn tier een ontzettend sterke gun, en hij is in elk bosje te verstoppen.
yup klopt alleen ziekelijke hoeveelheid free exp nodig om dan die stugg te halen hoe doe je dat scoren zonder pijn d-;
kan ik netzogoed met de hetzer stoeien
Zimmer schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:58:
500 meter is de maximum viewrange inderdaad.

Heb nog een voorbeeld van wat er mis is met het cammo systeem. Ik werd in mijn Panther beschoten vanuit het niets, ik stond in een open stuk 50meter naast een bosje, na 3 schoten was ik er eindelijk achter waar het vandaan kwam. Ik rijd dus op het bosje af, maar zie nog steeds niks, ondertussen gaat het schieten vanuit het bosje vrolijk verder. Ik dacht helemaal gek te worden dus ik rijd het bosje in en pardoes daar verschijnt een jagdpanzer4 uit het niets. Hij heeft in totaal 5 schoten kunnen lossen voor ik hem doorhad, 3 daarvan waren op 50meter afstand, bij de andere 2 stond ik praktisch tegen hem aan. En het mooiste was; de tank paste bij lange na niet in het bosje.
We hebben samen al genoeg meegemaakt maar dit is wel het toppunt.. hopelijk gaan ze er nog iets aan doen hoor want dit kan gewoon niet.

• Semmy
psychoclown schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:04:
[...]

We hebben samen al genoeg meegemaakt maar dit is wel het toppunt.. hopelijk gaan ze er nog iets aan doen hoor want dit kan gewoon niet.
ach zo heb ik wel eens met mijn artillery dat ik zegmaar achter de tank de grond raak echt vlak erachter
terwijl de tank tussen mij en die plek staat.
zou toch betekenen dat die shell er dwars doorheen slaat maar er gebeurt wonder boven wonder niks

terwijl je de volgende keer er ruim naast zit en een critical hit scoort.

maargoed voorlopig vermakelijk.

• TgR_KILLER
psychoclown schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:22:
Ze zeiden eerst met de patch maar de devvers gaan daar niet over dus op dit moment is het uitgesteld tot het moment dat de servers gesplit worden. En anders ga je toch alvast beetje bij elkaar sparen?
Dat is eigenlijk wat ik nu doe.. probeer iig op beide tanks (arti en sherman) de double exp voor een win te halen per dag.. en dan nog wat potjes met de sherman.. maar de volgende tank haal ik nog ff niet. speel gewoon beetje om XP te verdienen zodat ik hopelijk na een wipe meteen in een T29 kan en de M6 kan overslaan :) moet wel lukken als ik niet op alle voorgaande tanks ook 50/60k exp in alle upgrades stop zoals ik nu doe.

• lordfalco
hehe ne een medium tank (t28) gekocht en een enemy ge one shot ermee, (panzer jager1). stond versteld ervan medium tank is sneller dan me valentine en vele sterker, allene minder hp en armor. maar das is het dus waard^^ hoevele gold krijg je per dag en hoeveel kan je nogmeer krijgen? ik gebruik het voor free xp te maken en tis op.

• patrickos85
psychoclown schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:04:
[...]

Als een tank schiet moet hij/zij toch te zien zijn op de map, of is dat niet altijd? Gisteravond vaak een gevalletje 'zie-niet-waar-die-vandaan-schiet' en wederom een teamkill. Deze heb ik wel gereport en kreeg behoorlijk snel een mail dat er waarschijnlijk stappen worden ondernomen tegen de speler.

Een heavy tank is wel leuk als je de hoogst gerankte tank bent in een battle. Zo vaak beschoten en dan nog maar 25% van je hp af. Minder leuk is het als ik wel onderaan in de rangen sta :P

Gisteren iig een nieuwe kanon kunnen kopen voor de T1. kan ik iets sneller achter elkaar schieten + klein beetje meer dmg.

• lordfalco
teamkill zag ik ook pas gelede, maar dan bij vijandelijke team. dat schieten en niet zichtbaar worden heb ik vaak. van arti kan ik wel begrijpen indien die van ver schieten. maar een tank die kennelijk dichtbij was niet. agh gister was niet geheel een slechte dag. me eerste 3 killstreak, en een achievement voor 12 kogels non stop raken (de 3 arti waren daarna dood:P)

maar die camo bug is soms zo irritant, ik sta in een bosje niks te doen en wordt gezien van 500m afstand schat ik. hun staan rond 50m half in een bosje (de achterkant) en als ze schieten zijn ze nog invisible
patrickos85 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 08:31:
[...]

Als een tank schiet moet hij/zij toch te zien zijn op de map, of is dat niet altijd? Gisteravond vaak een gevalletje 'zie-niet-waar-die-vandaan-schiet' en wederom een teamkill. Deze heb ik wel gereport en kreeg behoorlijk snel een mail dat er waarschijnlijk stappen worden ondernomen tegen de speler.
Mooi zo, dat soort lui die het opzettelijk doen kunnen gelijk een perm ban krijgen wat mij betreft.
Een heavy tank is wel leuk als je de hoogst gerankte tank bent in een battle. Zo vaak beschoten en dan nog maar 25% van je hp af. Minder leuk is het als ik wel onderaan in de rangen sta :P
Ben al wel een aantal keer de hoogste tank in een game geweest, weliswaar met mijn mediums, maar ik kan je verzekeren dat ondanks het leuk is je ook wel het punt van aandacht bent. Al een aantal keer gehad dat ik tegenover 4 tanks stond en de rest zich achter mij verschool.. :P

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:55

Nazanir

Is pappa!

@lordfalco

Wees wel voorzichtig met de t28, hij heeft een redelijk sterke gun en is voor een medium tank van die grootte goed snel. Echter je armor is van karton, als ik me niet vergis is het 30/30/30, probeer zoveel mogelijk te snipen.

Wat betreft gold verdienen, hangt ervan af hoeveel tijd je er in steekt. Met een tier 4-5 tank kan je makkelijk 10k aan credits per potje verdienen, als je het een beetje goed speelt. Ook is het zo dat je standaard 5 tank slots hebt. Er is niets mis mee met een lagere tier tank te spelen om wat extra inkomsten te genereren en wat free exp. Ook kan het de moeite waard zijn om bepaalde modules op lagere tier tanks vrij te spelen (denk aan een radio die veel exp kost), dan op een hogere. Op de hogere focus je je liever op tracks, gun, koepel, etc. Dus met de lage tier speel je de radio vrij, die installeer je dan weer op je hogere en kan je op beide tanks makkelijker de elite status behalen.

Ik heb 4 tanks in mijn hangar staan en ik gebruik ze vrij veel. gemiddeld verdien ik nu 10k per potje, dus een paar potjes per tank per dag, tikt dan al heel snel aan.

-

Ware het niet dat je het verwart want falco heeft het over gold en jij hebt het over credits ;)
Gold kun je niet verdienen, die krijg je per dag en is op het moment weer terug op 150g.
Dat kon je overigens ook in het topic vinden :)

• Zimmer
psychoclown schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:01:
Ben al wel een aantal keer de hoogste tank in een game geweest, weliswaar met mijn mediums, maar ik kan je verzekeren dat ondanks het leuk is je ook wel het punt van aandacht bent. Al een aantal keer gehad dat ik tegenover 4 tanks stond en de rest zich achter mij verschool.. :P
In dat soort situaties zit ik heel vaak met mijn KT, maar het leuke van die tank is dat hij niet alleen veel damage kan verdragen, maar ook ontzettend veel kan toebrengen. Zo gebeurt het regelmatig dat ik op 5 tanks stuit en dat mijn support er direct vandoor sprint, ze komen echter al snel terug als blijkt dat ik ze in mijn eentje ook wel aan kan :P. Mijn record staat nog steeds op 7 damages en 6 kills :)

Ik ga na de reset denk ik voor de Panther2, vooral omdat er een geniale gun op kan en daarmee eigenlijk een snelle heavy tank is.

• lordfalco
t-28 is zeker snel kapot als ze je raken, me lighttank (valentine) heeft dubbele armor, maar die is zo sloom dat die gemmiddeld even snel tot sneller kapot is. arti schiet zo door me valentine heen om me crew te doden en dergelijke. met me t28 heb ik er geen tot nauwlijks last van. me voglende tank wordt een heavy tank, die onder de t-28 staat (ik wil de arti die o.a. onder de arti tree maar ook de tank tree staat). laaste tijd werk ik vooral met me t28, me su-18 en me valentine. t28 vind ik heerlijk rijden schieten, etc., valetine is makkelijk voor de free xp (mits ik de gold heb) en su 18 omda he een arti is en ik ook xp moet hebben in de arti tree. veel xp moet hebben zelfs.

• Semmy
oi een update.

eens ff zoeken waar die over gaat.
wel jammer dat je maar 150g per dag krijgt.

aangezien ik echt net ben begonnen heb ik dus niet genoeg voor een premium account heb net die 500g per dag gemist.
Dat zullen de language packs voor 6.2.8 zijn :)
Ach en met die 150g per dag kom je ook wel aan de 30d premium.

• Semmy
psychoclown schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:28:
Dat zullen de language packs voor 6.2.8 zijn :)
Ach en met die 150g per dag kom je ook wel aan de 30d premium.
ja zag het...

maar met die 150G per dag duurt het wel lang en lijkt je exp zo traag te gaan..
doet echt pijn aan mijn ogen d-;

• lordfalco
die gold is bij mij op voor premium voor de free xp van me valentine om te zetten. indien de rest van me tanks/arti nog gemiddeld niet zo goed zijn (sinds gister laat dus t-28 die up to par is met valentine ) betekent 2 tanks gebruiken atm, als ik dood ga leave, ander tank gebruiken als ik daarmee klaar bne is als goe is eerste ook terug, wat sneller xp en coins binnen halen. nadeel dus, krijg veel free xp en moet daardoor me gold opoffere
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee