Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 31.323 views

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
skoozie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:55:
[...]

ik vind het momenteel fijn dat ik voornamelijk USSR gegeaan ben, hierdoor kan je vaak de radio of motor die je hebt verdient met je ene tank (bv TD) ook in een andere tank (bv SPG) hangen en hoef je hier geen XP voor te behalen en kan je hem direct met credits in je tank monteren.
Dat is niet alleen bij de russen maar ook bij anderen ;)

Anoniem: 63800

patrickos85 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:04:
[...]

inderdaad.
Als ik een tank niet echt fijn om te spelen vind dan spaar ik direct door voor de volgende tank.
Of ik kijk even wat ik kan gebruiken bij de volgende.
Bij de usa kan je soms zelfs je guns overhevelen erg fijn als je een keer niet met die slappe STOCK gun begint d-;

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ze zouden een verschil tussen full research en conversie moeten maken. Historisch gezien werd meestal een gun voor een toepassing ontwikkeld, bv een krachtige FlaK, een goede losse anti-tank-gun,... en wat later wil je het bijmodden totdat het in een tank past. 90° draaien met de gun zodat het net nog past, misschien minder kruit gebruiken om te voorkomen dat de tank van de terugslag omvalt,... Bijmodden zou minder XP kosten dan helemaal opnieuw beginnen.

Als je voor het eerst aan een bepaalde gun-familie begint, ga je het basisontwerp van die gun moeten researchen en de bijhorende aanpassingen om het in je tank te krijgen. Wat later ga je alleen de aanpassingen moeten researchen.

Niet kunnen overhevelen tussen Soviet TD's steekt tegen, terwijl de Duitse TD's wel hun guns kunnen hergebruiken.

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 11:58
[...]

Bij de duitsers is het helemaal extreem, er zijn een aantal guns die je op heel veel tanks kan gebruiken. Bijvoorbeeld; korte en lange 88. Ook zijn de motoren heel erg universeel, iets wat bij de amerikanen tegenvalt, dit zal wel komen omdat er heel veel motor producenten waren in amerika, en maar een 3/4-tal in duitsland.

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

SilencerNL

No remorse

Wow! Ik hoor hier iedereen praten over 10k tot 20k per potje. Is dat op higher tiers zo? Ik zit nog steeds met een light tank in tier 2, maar krijg maar ongeveer 150 exp en 1,5k tot 2k per beurt. Dan heb ik meestal iets van 2 tanks destroyed en bij een paar andere damage gedaan.

Duurt zo vreselijk lang voor ik genoeg heb voor een andere tank :( Iemand misschien tips voor een light tank om wat sneller exp en credits te halen?

Don't dream your life, live your dreams!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 09:29
SilencerNL schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:20:
Wow! Ik hoor hier iedereen praten over 10k tot 20k per potje. Is dat op higher tiers zo? Ik zit nog steeds met een light tank in tier 2, maar krijg maar ongeveer 150 exp en 1,5k tot 2k per beurt. Dan heb ik meestal iets van 2 tanks destroyed en bij een paar andere damage gedaan.

Duurt zo vreselijk lang voor ik genoeg heb voor een andere tank :( Iemand misschien tips voor een light tank om wat sneller exp en credits te halen?
'

Je kunt je gold inruilen voor een aantal dagen premium, dan krijg je meer XP en geld.
Verder is het alleen maar spelen, tank upgraden en door naar de volgende. Met de tank die je dan compleet hebt kun je eventueel blijven spelen om zo de daarmee verdiende XP om te zetten naar free xp. Je hoeft trouwens ook niet te wachten tot de ronde is afgelopen, maar gelijk de battle verlaten en een nieuwe starten met een andere tank. Hierdoor komen de inkomsten ook iets sneller binnen.

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-03-2020

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Speel zelf ook al een tijdje de beta maar ben niet echt hard opgeschoten. Dan ook nog eens die 5x exp gemist en tjah.

http://game.worldoftanks.eu/accounts/500074994-ScytheNL/

mijn nieuwe favo (alhoewel ik de bt-2 nog steeds leuk vind, is het nu lastiger dan het eerst was om te rushen en te circlen terwijl je ze afknalt) is de t-34. Alle mods erop (niet elite..dikke 40K exp voor elite te maken = dikke piep) en met de "snelle" iets zwakkere gun 2-3 keer zo snel schieten als andere met een heavy gun erop is leuk! 24 rounds per min tegenover 13 p/m met wat minder damage kom je toch op een heel verschil uit met 10 minuten spelen.

Kom binnenkort ook wel even het GoT kanaal binnen gelopen.

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Dennis_k schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:20:
[...]
'

Je kunt je gold inruilen voor een aantal dagen premium, dan krijg je meer XP en geld.
Verder is het alleen maar spelen, tank upgraden en door naar de volgende. Met de tank die je dan compleet hebt kun je eventueel blijven spelen om zo de daarmee verdiende XP om te zetten naar free xp. Je hoeft trouwens ook niet te wachten tot de ronde is afgelopen, maar gelijk de battle verlaten en een nieuwe starten met een andere tank. Hierdoor komen de inkomsten ook iets sneller binnen.
Kijk! Dat is een handige tip! Ik wachtte altijd die battles af. Is dat gewoon een kwestie van op ESC drukken?

SilencerNL schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Kijk! Dat is een handige tip! Ik wachtte altijd die battles af. Is dat gewoon een kwestie van op ESC drukken?
owow

wat heb ik een medelijden met al die mensen die dit niet wisten d-;

in games als navyfield MOET je gewoon wachten erg irritant.
alleen als ik denk een superpotje of achievements te halen wacht ik soms af

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
[...]

Klopt inderdaad, het was meer een reactie op Kaap die misschien anders USSR SPG gaat spelen en tussendoor Ger TD...

met ESC en vervolgens leave battle kan je inderdaad de battle verlaten en met een andere tank een volgende game beginnen. Een keer heb ik zo 4 tanks in battle gehad, was aan het kijken hoe die light tanks het deden... niet mijn kopje koffie...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Dennis_k
SilencerNL schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Ja, dan exit battle.
Je kunt dan verder met een andere tank. Zodra de battle voorbij is verschijnt de tank weer in je hangar.

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:18
Dennis_k schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:41:
God wat is die Marder II toch een heerlijke TD.
Bijna elke pot die ik speel maak ik wel 2 of 3 kills. Mijn record staat op 7.
Het is zelfs mogelijk om af en toe te rushen met deze tank, samen met twee of drie light tanks.
eensch! Wat een super ding is dat. Ik heb de Marder gewoon nog steeds in mijn garage staan en stiekem vind ik die tank nog het leukst spelen. En rushen in dat ding is al helemaal geniaal!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 14:59
Jeebeekje schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:18:
[...]

eensch! Wat een super ding is dat. Ik heb de Marder gewoon nog steeds in mijn garage staan en stiekem vind ik die tank nog het leukst spelen. En rushen in dat ding is al helemaal geniaal!
Inderdaad een super tank! Ben dan ook erg benieuwd hoe de Marder3 zal zijn. Zodra het spel life gaat zal de techthree namelijk uitbreiden en komen er een hoop tanks bij. Zo kan je bijvoorbeeld bij de TD's kiezen voor de open variant tank en de gesloten variant ( dak/koepel ). Twee wegen kan je inslaan dus maar je zal altijd bij de ferdinand weer samen komen. Ook zal er naast de TIGER2, VK5201 en MAUS nog een Tier 8, 9 en 10 tank bijkomen. Ook komt er een tier 8 SPG bij wat waarschijnlijk je tier 9 en 10 tanks flink pijn gaat doen.

Zelf zit ik nu al bij de JagdTiger en die TD's bevallen me wel :) Vooral die ferdinand is onwijs stoer en enorm sterk. 25% van een is-7 afschieten.. no problemo.

Als je tevens ingame een potje wilt spelen: Nemesis3z

• patrickos85
Ik had gelezen over een britse en franse tech tree, maar niet over nog meer tanks per tree. dat word nog eens wat :9

• Dennis_k
patrickos85 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:58:
Ik had gelezen over een britse en franse tech tree, maar niet over nog meer tanks per tree. dat word nog eens wat :9

• patrickos85
Is vast een leuk plaatje, maar ik kan het niet bekijken vanaf mijn werk. Hopelijk heb ik vanavond nog wat tijd om te checken :)

toch bedankt ;)

Anoniem: 218650

Voor mensen met twitter: http://twitter.com/WoTinside
Hier vindt je meestal de laatste nieuwtjes op terug. Forum van WoT is nogal onoverzichtelijk me thinks.
patrickos85 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:47:
Is vast een leuk plaatje, maar ik kan het niet bekijken vanaf mijn werk. Hopelijk heb ik vanavond nog wat tijd om te checken :)

toch bedankt ;)
De Trees zijn, zoals ze nu zijn, nog lang niet af, komt nog genoeg bij :)
Ik gok dat dit een van de vele soorten updates zal zijn die Wargaming gaat uitbrengen om nieuwe content toe te voegen. Vind ik eigenlijk wel een prima manier.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Dennis_k
Ik vind het ook een goede manier om extra content uit te brengen.
Denk ook dat ik wel gold ga kopen zodra het spel live gaat.
Ben ook wel benieuwd naar de US TD lijn.

psychoclown schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:33:
[...]

De Trees zijn, zoals ze nu zijn, nog lang niet af, komt nog genoeg bij :)
Ik gok dat dit een van de vele soorten updates zal zijn die Wargaming gaat uitbrengen om nieuwe content toe te voegen. Vind ik eigenlijk wel een prima manier.
maar is er ook een plaats waar ze aangeven wat er komt en wat er verandert en vooral wanneer?

Er is over vanalles wat te vinden maar niet echt een makkelijke under development sectie ofzo
Durf ik niet zo te zeggen maar in de TS kun je de volledige German, USSR en USA trees vinden. Zodra er nieuwe beschikbaar komen, ze hebben aangegeven eerst de franse dan waarschijnlikk de britse en er komen ook nog misschien italiaanse en japanse, dan zijn deze trees uiteraard in de TS te vinden. Overigens heb ik een tijdje geleden een quote gepost van Overlord met wat er binnenkort nog in komt.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:38

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik ben uiteindelijk beland in de Duitse TD tree. Heb sinds vandaag een Marader II die vrijwel bijna helemaal geupgrade is weer, wil nog wel even dat 76mm kanon erop gooien.

Ik had gisteren wel premium accountje gedaan voor die 250G, vanmorgen had ik weer 250G maar ook nog 9 uur premium over. Ik heb die 250G omgezet naar credits om een boost te krijgen. Vanmiddag en vanavond amper gespeeld en morgenmiddag ben ik er pas weer dus effe heel even zonder premium maakt niet uit maar wel alvast goede boost voor credits.

"Oooh Jeroen!"

Je kan beter 10 dagen sparen voor 30 premium kan je de andere dagen gebruiken om exp van elite tanks om te zetten van elite tanks. Krijg je veel meer waar voor je geld want je verdiend 50% meer credits en exp.

Anoniem: 394033

Hallokes,

Ik lees al lange tijd mee hier op het forum, ook voor andere games. Heb me nu maar eens geregistreerd.

Ben gewoonweg verslaafd aan dit spel ;)
Ik heb momenteel in men garage staan :
VK 4502
T 34-85
IS elite
IS3
Tiger II elite

Deze speel ik momenteel het liefste mee, de rest heb ik maar verkocht.
Arti had ik tot de SU-14, maar dat vond ik geen ***** waard om het zomaar te zeggen en heb ik terug weggedaan.
Mij mag je toevoegen onder joerisan, misschien dat we elkaar wel al eens tegengekomen zijn.

nu nog wat xp's gaan verdienen, k'zou zo graag die maus hebben ;)

profiel is eveneens verstuurd naar psychoclown.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 394033 op 28-01-2011 21:35]

Vanavond weer paar potjes gedaan met chipower.
Ging over het algemeen wel aardig behalve dat ik echt niks van de TD's bakte. Wilde op een of andere manier niet maar overall toch wel een paar (mooie) potjes gehad :)

Overigens Semmy, als je op de site had gekeken zag je deze nieuwe page: In development.

psychoclown schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 00:34:
Vanavond weer paar potjes gedaan met chipower.
Ging over het algemeen wel aardig behalve dat ik echt niks van de TD's bakte. Wilde op een of andere manier niet maar overall toch wel een paar (mooie) potjes gehad :)

Overigens Semmy, als je op de site had gekeken zag je deze nieuwe page: In development.
je bent geweldig d-;
zoiets zocht ik dus

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 10:15
Heb net de M26 Pershing binnen, in een woord: Gewéldig!

Hij is snel, wendbaar, low profile en er kan een lompe gun op.

• Anoniem: 181786
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sinds vandaag is de open beta van start gegaan zo heb ik begrepen.

Ik heb het spel inmiddels op de computer staan en het speelt erg leuk. Ik heb gekozen voor de Duitse beginnerstank. Het daadwerkelijk raak schieten gaat me nog lastig af. Moet ik nou de cursor zo richtenten dat de vijandelijke tank oplicht? Veelal schiet hij dan in de grond... Is mijn positie dan verkeerd of moet ik veel verder (handmatig dus) omhoog richten (afhankelijk van de afstand tot de vijand)?

Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:31:

Ik heb het spel inmiddels op de computer staan en het speelt erg leuk. Ik heb gekozen voor de Duitse beginnerstank. Het daadwerkelijk raak schieten gaat me nog lastig af. Moet ik nou de cursor zo richtenten dat de vijandelijke tank oplicht? Veelal schiet hij dan in de grond... Is mijn positie dan verkeerd of moet ik veel verder (handmatig dus) omhoog richten (afhankelijk van de afstand tot de vijand)?
als je rijd zal je een grote groene cirkel hebben
wat dus betekent dat je minder makkelijk raak zal schieten.

sta je still zal hij kleiner worden en kan je makkelijker raken.

tevens kan je met rechtermuisknop auto aim gebruiken.

• Annihilism
Voel me af en toe wel een beetje Foreveralone.jpg in mijn Pershing, je ziet ze echt heel weinig :P.

Eigenlijk het enige nadeel aan de tank wat ik tot nu toe kan opnoemen is dat de gun waarmee je begint wel erg slecht is (zelfde die ook op de sherman zit).

[Voor 44% gewijzigd door Annihilism op 29-01-2011 19:06]

Annihilism schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:42:
Voel me af en toe wel een beetje Foreveralone.jpg in mijn Pershing, je ziet ze echt heel weinig :P.
ja echt he...

al ben ik wel met die tree bezig maar ja je doet er zo veel en met kinderen thuis te weinig tijd om ff ernaartoe te rammen
Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:31:

De enemy licht op als je hem target, maar je moet dan alsnog rekening houden met de omgeving en de aim tijd (om van de grootste cirkel naar de kleinste cirkel, afhankelijk van je wapen, te gaan).

Hoe zuur, ons team ging als een trein! Goede teamwork relaxte sfeer en ik had al 5 kills.. wordt onze basis gecapped 8)7

[Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 29-01-2011 22:03]

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
Ik speel de laatste dagen weer een beetje.. exp grinden tot de 105 mm gun.. de 90 mm op de M26 zuigd echt zwaar :P

nu ik maar weinig speel komt het gold er ook weer beetje bij. kan ik weer free exp omzetten met mijn andere tanks :)

viel me trouwens op dat je nu echt de schade zag? kogel inslagen enzo in je tanks.. was dat met een patch gebeurd? of ligt dat aan mijn installatie ? xD laatste 6 pagina's niet echt meer mee gelezen trouwens. :+

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Dat is al sinds het begin dat ik het speel :P

Die inslagen zie je al van in het begin hoor. Ik kijk ook geregeld als ik damage heb waar de inslag was, zo kun je eventueel de zwakke plaatsen van je tank leren kennen

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een tier 2 Soviet arty met hoge rate of fire en beperkte bereik zodat ik dicht bij mijn team moet blijven om vuursteun te kunnen geven. Wat damage uitgedeeld, 3 afgemaakt, zag dat ik snel door mijn 20 rounds ging, nog 2 tanks met direct vuur gepakt en ik had geen ammo meer. Riep in de chat en mijn team vond het jammer dat ik de 2 resterende arties niet kon pakken.

De tier 3 Soviet arty heeft een turret zodat ik sneller accuraat vuur kan geven.

[Voor 8% gewijzigd door rapture op 29-01-2011 22:32]

Vandaag weer wat potjes gespeeld om even een victory te halen en dat ging aardig goed.
Met veel tanks had ik meteen de eerste battle een victory en veel exp omdat ik 1-3 kills had. Met de TD ging het niet altijd de eerste keer goed. Speelde wel hartstikke fijn, bijna elke keer 4-6 kills maar soms was het gewoon pech omdat onze base gecapped werd etc.
Mijn SU-85 en SU-100 heb ik vandaag ook elite gemaakt en de T-44 is al goed op weg! Kan ik een beetje fatsoenlijk exp omzetten in free exp want ik gebruikte nu maar net 130-200 gold. Al had ik wel een aantal zeer fijne potjes afgelopen dagen met de T-43 waarmee ik ~3k exp verdiende :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Afijn, donderdagavond begonnen toch, met duitse TD's. Inmiddels de Hetzer maar allemachtig wat een vreselijke tank zeg. Zelfs met premium is het een drag om richting de Stug III te komen. Kom te vaak bij hoge tiers en maak geen kills, schiet niet op. TD speelstijl begint ook te vervelen.

Complete reroll gedaan en ga voor USSR heavies.

"Oooh Jeroen!"

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 10:53

FikkieHo

Wokmaster

De Hetzer heb ik volledig overgeslagen mbv free xp :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• TgR_KILLER
lol xD die inslagen zag ik dus echt pas van de week :P hahaha xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Op de Russische servers zijn ze inmiddels begonnen met het testen van patch v.0.6.3.7a:
v.0.6.3.2 - v.0.6.3.7a patch notes

- Added new map Westfield.
- Fixed certain cases of shells flying outside the aim circle.
- Fixed certain cases of disappearing shells.
- Fixed bug of autoaim sticking to destroyed tank.
- Fixed mistiming of "the battle starts in" counter for different players.
- Removed turret for GW-Panther, M12, M40M43 from the shop.
- Removed unupgradable modules of top tier tanks from the store.
- Removed "showcaptchadialog" line from hangar's headline.
- Fixed discrepancy of turret traverse speed between turret specs window and the corresponding tech tree.
- Fixed bug in searching for a contact with less than 4 symbols in its name.
- Fixed bug of missing scrollbars at chat window.
- Fixed bug of positioning in chat window after switching to it.
- Fixed copyright year at intro screen.

- Decreased Panther II size.
- Fixed from with missing some textures for destroyed T-28 model.

- 105mm_KwK45_L52_ausf_B gun (Panther II): shell velocity increased by 20%.
- 150mm_sFH18_L30 gun: dispersion during turret traverse increased by 12%, range of fire decreased by 15%, increased trajectory curve..
- 150mm_sFH36_L43 gun: dispersion during turret traverse increased by 25%, increased shell velocity, increased trajectory curve.
- 170mm_K72_Sf gun: rate of fire decreased by 20%, damage increased from 1100 to 1400.

- Hetzer: added new 220 HP engine, traverse speed decreased, decreased passing-ability for normal and bad terrain by 15%.
- JagdPanther: increased armor for 88mm Pak 43 L/71 gun.
- Pz35(t), Pz38(t): increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Ferdinand: decreased rate of fire for 128mm Pak 44 L/55 gun.
- VK3001H: durability increased by 20 Hit Points.
- LTraktor: durability increased by 10 Hit Points.
- PzII: increased reverse speed, durability increased by 5 Hit Points.
- PzII Luchs: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- PzIII/IV: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- PzIII: durability increased by 10 Hit Points.
- PzIIIA: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- PzV/IV, PzV/IV A: durability increased by 20 Hit Points.
- S35 739(f): tank tier decreased from 4 to 3, durability decreased by 20 Hit Points, decreased passing-ability for normal terrain by 10%.
- 38H 735(f), Pz IV, and VK1602: increased reverse speed.
- Grille: fixed turret name.

- M3 Stuart, M5 Stuart, T2 lt: increased reverse speed, adjusted shaking effect after firing.
- Ram2: engine changed to less powerful Wright Continental R-975C (440 HP), increased reverse speed, increased passing-ability.
- 155mm Gun M1A1 gun: rate of fire increased by 5%.
- 90mm_AT_Gun_M3 gun: price increased from 110550 to 127300 credits.
- QF 6 pounder Mk III gun: decreased penetration by 5 and 10 mm for AP and APCR shells respectively.
- M12: decreased horizontal aiming curve.
- T14: slightly increased passing-ability.
- T1 heavy: slightly increased passing-ability.
- Т23: repair costs increased by 30%.
- T2 med, M2 lt, M2 med, M3 Lee, and M4 Sherman: increased reverse speed.

- V-2-44, V-2-54, V-55U, and V-2-54IS engines: chance of fire on impact increased by 2%.
- T-43: increased rate of fire for 100mm D10T gun.
- Т-26: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Т-28: increased reverse speed, increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- T-46: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- KV-3: slightly increased passing-ability.
- KV-1S: slightly increased passing-ability.
- Т-34: increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- BТ-2, BТ-7, А-32: increased reverse speed.
- ISU-152: increased weight limit for top suspension.
- SU-14: dispersion increased during movement and turret traverse, rate of fire decreased by 5% for 152mm gun, rate of fire decreased by 3% for 203mm gun.

Projected timeline: coming soon.

Current status: in public RU testing since January 28.

• patrickos85
- T1 heavy: slightly increased passing-ability.
Wat bedoelen ze hiermee? ik zie het bij meer staan maar heeft het betrekking tot langs iets rijden?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik zie wel vaker technische termen voorbij komen bij modules etc waarvan ik geen flauw idee heb wat ze betekenen.

"Oooh Jeroen!"

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 13:49
patrickos85 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:30:
[...]

Wat bedoelen ze hiermee? ik zie het bij meer staan maar heeft het betrekking tot langs iets rijden?
Passing ability = hoe ze over bepaald slecht terrein kunnen rijden... Als het goed is rijd je bijvoorbeeld sneller op de weg dan in een moeras...

• patrickos85
UdiBenLudi schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:31:
[...]

Passing ability = hoe ze over bepaald slecht terrein kunnen rijden... Als het goed is rijd je bijvoorbeeld sneller op de weg dan in een moeras...
Ah op die fiets. tnx! :)

Aangezien ik nog weleens met de T1 speel komt dat prima uit :9

ik mis de us td lijn t8 arty en franse/commenwealth tanks )-:

had gehoopt dat die snel kwamen
Anoniem: 63800 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:42:
ik mis de us td lijn t8 arty en franse/commenwealth tanks )-:

had gehoopt dat die snel kwamen
Ik gok zo bij de release van WoT :)

Nieuwe TS is gepost!

[Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 31-01-2011 14:01]

• Nemm
psychoclown schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:48:
- Ferdinand: decreased rate of fire for 128mm Pak 44 L/55 gun.
Ik neem aan dat dit dan ook telt voor dezelfde gun op de jagdtiger wat wel jammer is! Snel doorsparen voor de nieuwe gun maar die is +- 70k exp :(

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 07:50
Ik heb echt al 3 of 4 maand geleden mij opgegeven voor beta en nog nooit iets terug gekregen in de email. Terwijl ik toch echt posts hier zie van na die tijd die "even een keytje hebben gehaald" Meer mensen hier last van?
Op andere sites als Shattered Crystal kreeg je meteen je key en stond gewoon vermeld in de TS (volgens mij een hele tijd terug ook eens gepost dat dat sneller gaat dan de officiële site) :)
Overigens maakt het nu helemaal niks meer uit gezien het open beta is zoals ook te lezen was paar pagina's terug :)

• UdiBenLudi
Bulls schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:09:
Ik heb echt al 3 of 4 maand geleden mij opgegeven voor beta en nog nooit iets terug gekregen in de email. Terwijl ik toch echt posts hier zie van na die tijd die "even een keytje hebben gehaald" Meer mensen hier last van?
Lullig idd... Ik heb toendertijd op meerdere sites een key aangevraagd en gezocht tot ik em had :)...

Vanaf 27 januari is er trouwens geen key meer nodig om een account aan te maken... Is toen van gesloten beta naar open beta gegaan... Wanneer alles volgens plan verloopt ergens volgende maand live en wissen van alle behaalde xp, credits en tanks :(...

• Gizzy
  • Laatst online: 26-05 12:45
UdiBenLudi schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:20:
[...]

Lullig idd... Ik heb toendertijd op meerdere sites een key aangevraagd en gezocht tot ik em had :)...

Vanaf 27 januari is er trouwens geen key meer nodig om een account aan te maken... Is toen van gesloten beta naar open beta gegaan... Wanneer alles volgens plan verloopt ergens volgende maand live en wissen van alle behaalde xp, credits en tanks :(...
Gaan ze straks nu echt een complete wipe doen van alles wat je in de beta hebt opgebouwd? Dat zou wel erg jammer zijn.

flickr - WOT Profile - Game PC

• UdiBenLudi
Yep complete whipe... Misschien nog een kleine beloning in de vorm van een premium tankie, maar alles wat je nu haalt/behaalt hebt verdwijnt...

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gizzy schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:24:
[...]

Gaan ze straks nu echt een complete wipe doen van alles wat je in de beta hebt opgebouwd? Dat zou wel erg jammer zijn.
Tis en blijft een beta he... In de beta van World of Warcraft + expansions mocht ik de gelevelde characters niet houden.

Wel zo eerlijk dat iedereen van scratch begint straks. Het voordeel wat wij hebben is de ervaring.

"Oooh Jeroen!"

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-02 18:35
psychoclown schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:25:
[...]

Ik gok zo bij de release van WoT :)

Nieuwe TS is gepost!
Complimenten voor de TS. Ziet er mooi uit!

Is ondertussen al bekend wanneer ze dat kerst-thema verwijderen? Heel irritant om in je garage te kijken vanuit een kerstboom (1680x1050)

if it ain't broke, break it and learn

Kaap schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:14:
[...]

Tis en blijft een beta he... In de beta van World of Warcraft + expansions mocht ik de gelevelde characters niet houden.

Wel zo eerlijk dat iedereen van scratch begint straks. Het voordeel wat wij hebben is de ervaring.
Precies, misschien dat ik vlak voor het live gaan nog even ga oefenen met de eerste paar tiers zodat ik, wanneer het live gaat, meteen in een avondje tier 3 kan zijn. Ervaring + ervaring met de lage tiers :)
XcEll schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:22:
[...]

Complimenten voor de TS. Ziet er mooi uit!

Is ondertussen al bekend wanneer ze dat kerst-thema verwijderen? Heel irritant om in je garage te kijken vanuit een kerstboom (1680x1050)
Dankje! :)

Ja die gaan eruit in patch 0.6.3.2 (andere dan degene waarvan ik de patch notes, op de vorige pagina, had gepost) die was sinds 14 januari op de Russische servers. Zullen wij dus ook wel binnenkort kunnen verwachten neem ik aan :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psychoclown schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:07:
[...]

Precies, misschien dat ik vlak voor het live gaan nog even ga oefenen met de eerste paar tiers zodat ik, wanneer het live gaat, meteen in een avondje tier 3 kan zijn. Ervaring + ervaring met de lage tiers :)
Ik pomp er zelf meteen bij launch effe 30,- in. 10,- voor maand premium en 20,- voor 5000G om premium tank te kopen, startkapitaal aan credits en free xp converting.

"Oooh Jeroen!"

• Annihilism
Kaap schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:32:
[...]

Ik pomp er zelf meteen bij launch effe 30,- in. 10,- voor maand premium en 20,- voor 5000G om premium tank te kopen, startkapitaal aan credits en free xp converting.
Zijn dat bekende bedragen? Was namelijk benieuwd wat gold ging kosten

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Annihilism schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:51:
[...]

Zijn dat bekende bedragen? Was namelijk benieuwd wat gold ging kosten
Ongeveer, ze hadden de russische bedragen omgerekend naar $. 2500G = $10 dus voor ons is het nog iets goedkoper maar voor het gemak neem ik maar even aan $ = €.

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:34:
[...]

Ongeveer, ze hadden de russische bedragen omgerekend naar $. 2500G = $10 dus voor ons is het nog iets goedkoper maar voor het gemak neem ik maar even aan $ = €.
Daarmee moet je oppassen want vaak is het bedrag wat de europeanen moeten betalen een paar euro meer.
Overigens zou ik niet voor een premium tank gaan, kun je beter bewaren voor het omzetten van exp naar free exp :)

• TgR_KILLER
Zooo net paar lekkere potjes!

2x 5 kills in mijn m4a3e8 ok wel steeds bijna hoogte tank maar toch :P ging lekker. 1x zelfs zonder zelfs maar geraakt te worden.. en net 2 kills in mijn t23. ff free exp verzamelen voor die 105mm te kopen op mijn m26.

• User
  • Laatst online: 08:47
psychoclown schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:04:
[...]

Daarmee moet je oppassen want vaak is het bedrag wat de europeanen moeten betalen een paar euro meer.
Dat zou ik niet al te zeker zeggen. Overlord heeft aangegeven dat zij in tegenstelling tot Steam, de € =/= $ regel hanteren.
Zou natuurlijk wel beter zijn :) maar ik wacht eerst af voordat ik te hard juich.

Zoo.. ook even wat victories voor vandaag proberen te halen en man o man wat ging ik weer als een speer.
De kogels vlogen om mijn oren maar dat kon mijn armor goed bekoren. in 11 potjes toch 8 victories weten te maken, zonder ook maar te verzaken. Het gemiddelde aantal kills lag op 2+ per potje, daar doe ik het wel voor :)

Lekker veel exp en free exp erbij! Nog 48k exp voor de laatste gun op mijn T-54, 62k voor de IS-152 (en al ~29k free exp voor upgrades) en nog 8k exp voor de 122mm gun op de T-44 dan is die ook elite :)

[Voor 119% gewijzigd door psychoclown op 31-01-2011 20:40]

Iemand die al weet hoe je kunt betalen voor dat goud?
Visa, via een overschrijving, Wally card, pay pal.

Heb niet veel zin om een visa aan te vragen enkel voor dit spel. Zonder goud gaat het mij iets te traag om te levelen.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Meestal zit er standaard Mastercard, Visa, pay pal en overschrijving erbij. Tenminste, zelfs dun bevolkte MMORPG hebben dat.. Dus komt denk ik wel goed :)

Heeft iemand al de T95 US TD gezien? WoT Newsletter Volume 10
Echt ongelooflijk vet hoe die eruit ziet.. zou ik bijna meteen voor US TD gaan O+

De nieuwe map ziet er ook wel gaaf uit :)

psychoclown schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:34:
Echt ongelooflijk vet hoe die eruit ziet.. zou ik bijna meteen voor US TD gaan O+

De nieuwe map ziet er ook wel gaaf uit :)
gz om mooie startpost..

en de link is helaas down.
ik ga zowiezo voor de us TD.
En na de release waarschijnlijk full US
Dankje :)
en de link is helaas down.
ik ga zowiezo voor de us TD.
En na de release waarschijnlijk full US
Ja klopt de site is op een of andere manier down..

psychoclown schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:49:
[...]

Dankje :)

[...]

Ja klopt de site is op een of andere manier down..
hij deed het en de tering dubbele tracks eronder lijkt wel en wat een gun

kan nu al niet wachten en die map ziet er ook erg leuk uit

• User
psychoclown schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:34:
Hij is inderdaad errug cool :P

Ik ga bij de release sowieso voor de US TD tree. Maar ik snap 1 ding aan die tree niet, de T28 en de T95 zijn volgens wikipedia exact dezelfde tanks. :?

• TgR_KILLER
User.tmp schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:51:
[...]

Ik ga bij de release sowieso voor de US TD tree. Maar ik snap 1 ding aan die tree niet, de T28 en de T95 zijn volgens wikipedia exact dezelfde tanks. :?
Ach zullen ze wel iets in veranderen? de shermans zijn ook zon beetje hetzelfde :P

User.tmp schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:51:
[...]

De T28 werd blijkbaar ook wel de 105 mm Gun Motor Carriage T95 genoemd, lijkt me op zich toch verder geen probleem? :)

• Niet online
Ik heb sinds gster een tier 3 tank, maar ondaks alle upgrades gaat het niet zo best. PzKpfw III Ausf. A overigens.

Terwijl het in tier twee eigenlijk best heel goed ging... Iemand misschien een verklaring?
Zojuist weer kapot met 1 schot...

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 01-02-2011 20:16]

Andere speelstijl? Hogere tier matches? Crew is lager level? Allemaal factoren die een rol spelen :)

• User
psychoclown schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:46:
[...]

De T28 werd blijkbaar ook wel de 105 mm Gun Motor Carriage T95 genoemd, lijkt me op zich toch verder geen probleem? :)
Ja, maar in de tree zijn het dus 2 verschillende tanks.
Dat was me niet opgevallen maar dan zullen ze vast wel spelen met armor en dergelijke ;)
De T95 heeft namelijk 300mm armor op de front en dan wellicht 250mm op de T28. Dat soort aanpassingen kunnen natuurlijk wel bedacht worden al moeten ze, mijn inziens, niet te ver van de geschiedenis afwijken :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Pffff gisteren dus na veel lange zware potjes tegen te hoge tiers eindelijk mijn 85mm op mijn T-28 gekregen. Toen ging het dus sneller en sindsdien heb ik dan zon 9500 experience gegrind om straks mijn KV te kunnen researchen.

Heb ook wel 1000 free experience maar die bewaar ik nog even, net als dat ik eigenlijk ook nog 150.000 credits wil hebben.

"Oooh Jeroen!"

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 07:50
psychoclown schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:16:
Op andere sites als Shattered Crystal kreeg je meteen je key en stond gewoon vermeld in de TS (volgens mij een hele tijd terug ook eens gepost dat dat sneller gaat dan de officiële site) :)
Overigens maakt het nu helemaal niks meer uit gezien het open beta is zoals ook te lezen was paar pagina's terug :)
Oh niet gezien :D Ik vroeg me al af waarom dit topic plotseling zo hard ging.
Gister nog wat leuke potjes gehad voor de eerste victory. Ging niet zo lekker als maandag maar nog steeds wel best, veel kills ook wanneer we verloren :)
Een potje was trouwens bizar, keek in de lijst en zag 3 tier 10's tegenover elkaar en toen viel het me op dat we 9!! T-54's in ons team hadden (waarvan ik er één was). Hebben we dan ook overtuigend gewonnen want zelfs de 3 Maus van het andere team die gingen bijna met de rug tegen elkaar staan voor de rushende T-54's. Zelf reed ik met wat ander spul (oa. IS-7) en wist wat kills te maken en wat flink te damagen :)

Overigens is er gister wederom een nieuwe patch live gegaan op de RU test server:
v.0.6.3.7a - v.0.6.3.7b patch notes

- Several fixes for the map Westfield.
- Removed 128mm_testgun gun from shell descriptions.
- Fixed with not working auto-resupply of shells and consumables.
- Changed conditons for getting Billotte's medal.
- Fixed copyright year in EULA.

- 15cm sFH 18 L/30 gun (Hummel's top one): dispersion during turret traverse increased rolled back to v.0.6.2.8 (current one).
- sFH36 L/30 Ausf 1943 gun(Gw-Panther's top one): dispersion during turret traverse increased rolled back to v.0.6.2.8 (current one).
- 100mm D-54 (Т-54's top one): increased chance of being spotted when firing.

Current status: in public RU testing since February 1.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vanmorgen mijn KV unlocked *O* Eindelijk een heavy tank! Nog 1100 free exp over dus moet vandaag toch zeker al wat upgrades kunnen doen.

"Oooh Jeroen!"

• patrickos85
Ik zit nu op de 60k xp voor de volgende US heavy tank. Moet nog tot de 100k. Schiet niet echt op, maar komt goed uit want ik moet nog 800.000 credits :P

hehe die credits gaan vaak sneller als de xp

kan altijd de nieuwste tanks kopen met de upgrades ervoor en de duurdere dingen zoals shellrammers en aiming improvement

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Pffff met veel pijn en moeite nieuwe tracks op mijn KV gezet zodat ik de 122mm kon plaatsen. Nu de grind om de KV-3 te unlocken, daarna de KV-2 turret en de 107mm terwijl ik ondertussen free experience besteed op de KV-3.

"Oooh Jeroen!"

• Nemm
Gister een super potje gespeeld met me Ferdinand :)
Was nog in mijn ééntje over en moest een jagdTiger, JagdPanther en een arty nog uitschakelen.

Uiteindelijk gelukt met als resultaat flink wat credits en experience :D
Tevens ook drie medals gehaald dat potje: TOPGUN, SNIPER en DEFENDER.

Ook net weer met dezelfde tank/map ook 5 kills gehaald en 3 damaged. :)

[Voor 8% gewijzigd door Nemm op 02-02-2011 22:28]

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-02 18:35
Kaap schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:43:
Pffff met veel pijn en moeite nieuwe tracks op mijn KV gezet zodat ik de 122mm kon plaatsen. Nu de grind om de KV-3 te unlocken, daarna de KV-2 turret en de 107mm terwijl ik ondertussen free experience besteed op de KV-3.
Schiet wel lekker op bij jou! Heb niet zoveel plezier beleefd aan de KV. Te groot, traag en lomp. KV-3 is nog trager. Vanaf de IS wordt het weer interessant. Moet wel zeggen dat medium tanks meer mijn ding zijn. Na de release ga ik Amerikaans (medium tank en td)

Deze gasten kwamen me laatst tegen: :+
http://img52.imageshack.us/i/vk3601h.jpg
Battle overigens hard verloren :)

if it ain't broke, break it and learn

• patrickos85
Ik was laatst owned op mijn T29 door een T54. Medium tanks kunnen hun mannetje wel staan :)

Gisteravond zoveel mogelijk gespaard voor credits en XP voor me T32.

• Annihilism
Kaap schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:12:
Pffff gisteren dus na veel lange zware potjes tegen te hoge tiers eindelijk mijn 85mm op mijn T-28 gekregen. Toen ging het dus sneller en sindsdien heb ik dan zon 9500 experience gegrind om straks mijn KV te kunnen researchen.

Heb ook wel 1000 free experience maar die bewaar ik nog even, net als dat ik eigenlijk ook nog 150.000 credits wil hebben.
Daar heb ik met me stug III dus steeds last van.. Wordt ik tussen de jagdtigers en VK4502's gezet 8)7. Jah lekker veel kans maak je dan.. de kleinste medium kan me dan nog 1 shotten. Snap zowieso niet hoe het matchmaking systeem het in haar hoofd krijgt om een tier 5 tank tussen de tier 8/9 tanks te zetten...

• Dark Angel
  • Laatst online: 29-05 17:03

Dark Angel

Corvette LS Power

patrickos85 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:39:
Ik was laatst owned op mijn T29 door een T54. Medium tanks kunnen hun mannetje wel staan :)

Gisteravond zoveel mogelijk gespaard voor credits en XP voor me T32.
Yup Die Mediums zijn erg goed. Heb nu een VK402 en IS4 maar wordt vaak gepakt door de T44 T54 of de Panthers. Zal na de rest ook eerst even snel voor een goede medium gaan al vorens ik weer naar de heavy T9 tanks gaat. Medium spelen ook wel redelijk fijn. Heb ook de T23 maar die vrij weinig dammage.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Annihilism schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:24:
Daar heb ik met me stug III dus steeds last van.. Wordt ik tussen de jagdtigers en VK4502's gezet 8)7.
Dat is toch ideaal voor te campen of vuursteun te geven? Naar mijn StuG-ervaring levert het afslachten van high tier tanks goede XP op. Alles buiten 200 m van mijn struik kan met een 75 mm L/70 bestookt worden zonder dat ik gespot word. Of ik volg 200 m (van struik naar struik) achter een heavy tank om te kunnen schieten zonder gespot te worden.

Ik heb een hekel aan teammates die denken dat het een goed idee is om na een rondje rond de vijand te draaien voor een vijandelijk tank te gooien. Daar gaat mijn langeafstandsschot door een teammate. Ook niet slim zijn heavies die denken dat ze alles solo moeten doen ipv de vijand uit hun tent lokken en binnen bereik van onze tank destroyers sleuren. En als die heavy dood is, dan hebben we geen spotter meer zodat de tank destroyers kwetsbaar worden.

Van tijd tot tijd zie ik wel een loltracktor of cunningham in een potje met IS-4 of hogere tier tanks. Dat is onze tank spotter?

[Voor 13% gewijzigd door rapture op 03-02-2011 15:01]

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

nah, die zijn meestal ingedeeld omdat ze in een platoon zitten met een hoge Tier :) Altijd leuk schiet/ram voer :P

• Annihilism
rapture schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:55:
[...]

Dat is toch ideaal voor te campen of vuursteun te geven? Naar mijn StuG-ervaring levert het afslachten van high tier tanks goede XP op. Alles buiten 200 m van mijn struik kan met een 75 mm L/70 bestookt worden zonder dat ik gespot word. Of ik volg 200 m (van struik naar struik) achter een heavy tank om te kunnen schieten zonder gespot te worden.
Als je de juiste map hebt wel ja (zoals campinovka, ideaal voor TD's). Maar in veel gevallen heb je ook nog een map waarbij vereist wordt dat je veel mobiel moet zijn.. dan is het echt niet leuk als je bij tanks wordt ingedeeld die 4 tiers hoger zijn dan jou en jij onderaan het lijstje staat. Ik heb het verder ook niet over battles waar bijvoorbeeld 1 VK4502 in zit maar bijvoorbeeld 3, samen met een is7 en koningstigers, zie daar maar eens met je 75mm doorheen te schieten (en als je penned is het alsnog maar 5% van hun hp maximaal). Ook al ga je niet dood dan is het nog frustrerend dat je min of meer een proppenschieter tussen alle lompe tanks bent.

Het vreemde is eigenlijk dat ik hier alleen maar met mijn Panzer IV en Stug III last van heb. Mijn andere tanks (zoals mijn sherman) hebben eigenlijk altijd (op een paar bijzondere gevallen na) redelijk goed ingedeelde battles. Maar goed zal nog wel aangepast worden als het spel retail gaat :). Verder vind ik WoT nog steeds een van mijn favoriete games op het moment.

[Voor 13% gewijzigd door Annihilism op 03-02-2011 17:43]

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je kan langs voor nog altijd op linker- of rechtertrack schieten om ze neer te pinnen of een draai te geven zodat de zijkant zichtbaar wordt. Je teamgenoten kunnen een neergepinde tegenstander beter afwerken. Zo zat ik met mijn StuG tegen de zijkant van een ferdinand te rijden en continue op de tracks te schieten. De hoge rate of fire, en accuratie is goed voor dat neerpinnen.

• TgR_KILLER
Nou eindelijk mijn 105mm gun gehaald op mijn M26.. eerste potje word geraped door 10 tanks voor ik maar 1 schot kan lossen haha xD

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 11:58
Zo.. ben weer eens serieus bezig geweest, nog 70k te gaan tot aan de Maus, de credits zijn al binnen. Ben er ook achter gekomen dat de Jagdpanther een hele fijne TD is, als de balance maxx tier 7 is kun je er zelfs mee spelen alsof het een Marder is (Agressief) wel op de gun schieten als je een Tiger tegenkomt, anders ben je al snel de lul :P

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik heb ook een Hetzer en daar kom je dan mee in higher tier battles. Daar wordt je echt niet vrolijk van. Traaaaaaaaag als p00p door een trechter. Je kan je friendly tank packs niet bijhouden en als je dan enemies tegenkomt doet je proppeschieter helemaal niks.

"Oooh Jeroen!"

• Niet online
Kaap schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:23:
Ik heb ook een Hetzer en daar kom je dan mee in higher tier battles. Daar wordt je echt niet vrolijk van. Traaaaaaaaag als p00p door een trechter. Je kan je friendly tank packs niet bijhouden en als je dan enemies tegenkomt doet je proppeschieter helemaal niks.
Ik kom met mijn tier 3 tank meestal terecht in slagen met hogere tier tanks. Ondanks alle upgrades ben ik dan totaal kansloos. Zij hoeven maar twee schoten te lossen (vaak maar 1 omdat de rupsband er dan al afligt, dan ben je gelijk kansloos) om mij kapot te krijgen. Dat kunnen zij van zeer lange afstand. Ik moet er heel dichtbij komen om mijn schoten effectief te laten zijn. Om dan nog maar te zwijgen over artillerie die mij maar 1 keer hoeft te raken. Zodra ik een schot los ben ik een grote rode schietschijf op de kaart. Kortom, ik sneuvel veelal in het eerste contact met de vijand of ik moet geluk hebben. Vandaag kom ik denk ik wel op tier 4 en dan hoop ik dat het beter gaat, want nu speel ik eigenlijk meer met een tier 2 tank omdat dat nog wel leuk is.

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 07:24:
[...]

Ik kom met mijn tier 3 tank meestal terecht in slagen met hogere tier tanks. Ondanks alle upgrades ben ik dan totaal kansloos. Zij hoeven maar twee schoten te lossen (vaak maar 1 omdat de rupsband er dan al afligt, dan ben je gelijk kansloos) om mij kapot te krijgen. Dat kunnen zij van zeer lange afstand. Ik moet er heel dichtbij komen om mijn schoten effectief te laten zijn. Om dan nog maar te zwijgen over artillerie die mij maar 1 keer hoeft te raken. Zodra ik een schot los ben ik een grote rode schietschijf op de kaart. Kortom, ik sneuvel veelal in het eerste contact met de vijand of ik moet geluk hebben. Vandaag kom ik denk ik wel op tier 4 en dan hoop ik dat het beter gaat, want nu speel ik eigenlijk meer met een tier 2 tank omdat dat nog wel leuk is.
Dit heb ik ook gemerkt... Met tier 2 kan je prima meekomen, omdat je gewoon tussen andere tier 2 tanks wordt ingedeeld. Maar zodra ik met mijn tier 3 tank ga spelen, sta ik 4 van de 5 keer helemaal onderaan, en wordt ik regelmatig ge-one-shot door tanks die 2 tot 3 tiers hoger zijn...

• patrickos85
zooooo lame! met 1 hit neer door ook een T29! tank on fire, radioman down, zichtputje down...WTF! :{
Annihilism schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:35:
[...]

Het vreemde is eigenlijk dat ik hier alleen maar met mijn Panzer IV en Stug III last van heb. Mijn andere tanks (zoals mijn sherman) hebben eigenlijk altijd (op een paar bijzondere gevallen na) redelijk goed ingedeelde battles. Maar goed zal nog wel aangepast worden als het spel retail gaat :). Verder vind ik WoT nog steeds een van mijn favoriete games op het moment.
Dat is deels het tijdstip dat je speelt en deels hoe matches worden ingedeeld.
In de vorige TS stond een matching scheme waar je kon zien in wat voor soort tier battles je kan komen. Dat is voor TD's en SPG's anders dan gewone tanks.
Wanneer ik weer langs een up-to-date versie van de matching scheme kom zal ik hem posten in de TS :)

Geldt voor iedereen trouwens. Overigens kun je ook als low tier in de match goed meekomen als je maar weet waar je het beste moet raken :)

[Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 04-02-2011 15:03]

Maps aan de TS toegevoegd! Screenshots volgen nog! :)

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee