Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
aron225 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 07:12:
[...]

ik ben idd erg benieuwd,,
heb jij een link zodra hij er is?
kon hem in rommanager niet vinden..
Dat kan kloppen: Well it appears that they will be releasing 4.0 ICS for Nexus S this Friday. :)
wat voor kernel gebruik je / ga je gebruiken met miui v4 ?
Nog geen idee eigenlijk, ik zat tot nu toe af en toe wat te switchen tussen Netarchy en Lucid. Van die laatste is inmiddels iig ook een versie speciaal voor ICS. Het gaat kortom allemaal in razend tempo. Als ik iig maar m'n BLN en Deep Idle kan blijven gebruiken.

Verwijderd

Als het goed is moet de Galaxy Nexus vandaag (15 december) te koop zijn bij Verizon Wireless in Amerika en nu de toestel eindelijk in Amerika verkrijgbaar is lijkt me dan ook okay dat Google de update gaat pushen!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:48
soskes schreef op woensdag 14 december 2011 @ 07:55:
Ik heb hem nu ongeveer een week. Maar moet zeggen dat ik met een vol opgeladen batterij gewoon de 3 dagen aantik. Met stock rom. Wel het enige wat ik laat syncen is twitter, mail en whatsapp. Zeer tevreden mee.
Alleen nog niet gewerkt met NFC. Zijn er überhaupt al wel toepassingen hiervoor?
Mn paspoort en ov chipkaart kan ie als 'onbekende tag' inlezen :')

Maar nuttig, niet dat ik weet.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Stalensnuitje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:53:
[...]

Dat kan kloppen: Well it appears that they will be releasing 4.0 ICS for Nexus S this Friday. :)

[...]

Nog geen idee eigenlijk, ik zat tot nu toe af en toe wat te switchen tussen Netarchy en Lucid. Van die laatste is inmiddels iig ook een versie speciaal voor ICS. Het gaat kortom allemaal in razend tempo. Als ik iig maar m'n BLN en Deep Idle kan blijven gebruiken.
ik zit er sterk aan te denken de francisco franco kernel te gaan gebruiken..
netarchy is wel een HELE fijne! maar niet voor ics..

lucid ken ik persoonlijk niet, maar op xda zijn super veel positieve woorden over de franciscofranco kernel (die er ook voor ics is, en gewoon goed is icm cm9a12 (nu ook a13 beschikbaar, maar wil miui proberen)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Stalensnuitje
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:03:
[...]

Als het goed is moet de Galaxy Nexus vandaag (15 december) te koop zijn bij Verizon Wireless in Amerika en nu de toestel eindelijk in Amerika verkrijgbaar is lijkt me dan ook okay dat Google de update gaat pushen!
Mijn gequote linkje ging over MIUI v4 ;) En Google heeft gezegd dat ICS voor de NS enkele weken na de GN beschikbaar wordt. Ligt er dan natuurlijk aan wat je als "begindatum" rekent: vandaag of een tijdje terug toen de code van de GN openbaar werd gemaakt :)
aron225 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 06:14:
[...]

ik zit er sterk aan te denken de francisco franco kernel te gaan gebruiken..
netarchy is wel een HELE fijne! maar niet voor ics..
Die Franco ICS kernel is deze toch? Ik zag ook nog een ander topic, deze, die is volgens mij voor GB.
lucid ken ik persoonlijk niet, maar op xda zijn super veel positieve woorden over de franciscofranco kernel (die er ook voor ics is, en gewoon goed is icm cm9a12 (nu ook a13 beschikbaar, maar wil miui proberen)
Ik ben erg tevreden over de Lucid kernel, heeft ook ICS-support, dus als inderdaad MIUI v4 morgen uitkomt zal ik ze allebei maar eens aan een test onderwerpen.

Bedankt voor de tip iig :)

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:21

Zym0tiC

^_^

Stalensnuitje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:17:
[...]

Mijn gequote linkje ging over MIUI v4 ;) En Google heeft gezegd dat ICS voor de NS enkele weken na de GN beschikbaar wordt. Ligt er dan natuurlijk aan wat je als "begindatum" rekent: vandaag of een tijdje terug toen de code van de GN openbaar werd gemaakt :)

[...]
De GN is niet pas vandaag gereleased. Alleen de verizon GN pas vandaag. De "gewone" GN volgens mij al weer 2-3 weken.

* Zym0tiC hoopt stiekem op een OTA morgen voor de NS. Precies 1 jaar na de release v/h toestel, op het eind van de 10cent market app actie en zoals gezegd enkele weken na de GN :) *fingers crossed*

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Stalensnuitje
  • Nu online
Zym0tiC schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:25:
[...]

De GN is niet pas vandaag gereleased. Alleen de verizon GN pas vandaag. De "gewone" GN volgens mij al weer 2-3 weken.
Oh, verrek ja :X
* Zym0tiC hoopt stiekem op een OTA morgen voor de NS. Precies 1 jaar na de release v/h toestel, op het eind van de 10cent market app actie en zoals gezegd enkele weken na de GN :) *fingers crossed*
* Stalensnuitje hoopt met je mee.

Verwijderd

Stalensnuitje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:50:
[...]

Oh, verrek ja :X

[...]

* Stalensnuitje hoopt met je mee.
/me => iHope2.

• aron225
Ik heb gelezen dat de software op een hoop punten verbeterd is op het verizon toestel..
Deze zou ook 4.1.1 heten..

Anyhow, het zou heel goed kunnen dat morgen ineens 4.0.1 door de lucht komt naar iedereen!

Zodra miui v4 online staat, ga ik hem direct flashen! En francisco kernel erover.. En dan vind ik het wel weer even goed.. Hoop zelf alleen dat de Gapps weer los is, en dan sloop ik direct die stomme wallet eruit!!

15 procent batterij weg in 100 minuten.. 61 procent door falende wallet...

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Verwijderd

Verizon pust 4.0.2 op dit moment naar de GN.
Morgen is precies een jaar geleden dat de NS uitkwam, zal dan wel een mooie verjaardag cadeau zijn als we ICS krijgen. Vind trouwens dat Google meer duidelijkheid moet geven omtrent datum van hun update schema. Bij Apple krijgen we harde informaties, iOS5 was beschikbaar voordat de 4S in de winkel lag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:10:
Vind trouwens dat Google meer duidelijkheid moet geven omtrent datum van hun update schema. Bij Apple krijgen we harde informaties, iOS5 was beschikbaar voordat de 4S in de winkel lag. :)
theMob grijpt vioolkoffer en boekt ticket naar Chicago :(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordChaos73
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-01 14:45
Hmmmm, krijgt de Nexus S als eerste officiële ICS build 4.1 ?
Dan kan het zijn dat we wat langer zullen moeten wachten ben ik bang.

http://forum.xda-develope...p?p=20120118#post20120118

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Nu online
Stalensnuitje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:17:
[...]

Die Franco ICS kernel is deze toch? Ik zag ook nog een ander topic, deze, die is volgens mij voor GB.

[...]

Ik ben erg tevreden over de Lucid kernel, heeft ook ICS-support, dus als inderdaad MIUI v4 morgen uitkomt zal ik ze allebei maar eens aan een test onderwerpen.

Bedankt voor de tip iig :)
Skip mijn vorige bericht maar, heb net de Franco Kernel geïnstalleerd en het kreng wordt ineens echt veel sneller :O Bye bye, zwaai zwaai Lucid ;w

En w.b. ICS 4.1: laat maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
die franco kernel is geen troep nee haha

miui ics build staat online.. bij xda developers al een stormloop op de rom..
miui servers trekken het niet (20kbps max)

maaar.... die links werken nu even niet.. de miui link geeft me een file van 1.4 mb oid.
en de mirror die op multiupload gedropt is, die is er vanaf gehaald (waarschijnlijk zelfde reden)

balen!! zodra ik aan de rom kan komen, ga ik die direct flashen..

vandaag wel een hele 18 uur op een batterij gehaald .. wallet heeft daar een 71 procent aandeel in gehad...

edit:
er is geen anderre kernel die momenteel werkt icm miui ics build..
dus het is OF die cyanogen 9 icm franco kernel
of miui met de bijgeleverde kernel..

allebei schijnen het erg goede opties te zijn, en ik moet tog flashen om van die rot wallet af te komen, dus ik ga miui een kans geven

[ Voor 21% gewijzigd door aron225 op 16-12-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
hier trouwens een goed werkende link, van een vriendelijke buitenlandse mede xda-er..
met de side-note: only working for a couple of hours

http://myfreeleech.com/fi....12.16_d88b138851_4.0.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
miui.. mijn bevinding op deze versie:
stotterd als een idioot.. echt bijna niet mee te werken.. dit probleem is alleen in het homescreen, elk submenu is snel!
ziet er leuk uit, maar is niet echt gebruiksvriendelijk (kan persoonlijk ding zijn)
hoop toepassing krijg ik forced close (rare superuser tool, in file explorer en cam app)
na telefoon uitzetten, gaat hij niet meer aan (alleen als je batterij eruti haalt in er weer in stopt)
redelijk geheugen gebruik (niets aan is 105mb over)

nee, ik denk dat ik morgen weer terug ga naar koush alpha 12, met Gapps, zonder wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICS OTA UPDATE STARTING TODAY! _/-\o_

https://twitter.com/#!/go...atuses/147783081426817024 _/-\o_

En nee hier nog geen melding gehad :/.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoals eigenlijk bij alle updates, kun je eens kijken of handmatig zoeken naar updates werkt. Daarnaast even de oogjes openhouden voor een update.zip die je zelf kan flashen :)

Daarbij alvast de melding dat "ik heb em nog niet" of "hier is ie aan het downloaden" en dergelijke berichten achterwege gelaten mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Als jij weet hoe ik handmatig naar een systeemupdate moet zoeken wil ik dat best wel even doen. In de market staat hij niet voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

theMob schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:42:
Als jij weet hoe ik handmatig naar een systeemupdate moet zoeken wil ik dat best wel even doen. In de market staat hij niet voor zover ik kan zien.
Hij komt ook niet in de Market. Veelal is zoiets afkomstig van ontwikkelaars die het update-bestand weten te achterhalen. Daar is het dus nog even wachten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:45:
[...]

Hij komt ook niet in de Market. Veelal is zoiets afkomstig van ontwikkelaars die het update-bestand weten te achterhalen. Daar is het dus nog even wachten op.
Here we go:

https://plus.google.com/1...6217147/posts/XGxtUqA1pAs

EDIT: T-Mobile Amerikaanse versie, betreft...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Deze? (link eerste bericht)

http://tweakers.net/nieuw...oid-ics-voor-nexus-s.html

Edit: Ik heb hem nu binnen, maar wat nu? Zip op de SD zetten en dan via power+volume up de zip installeren?

[ Voor 30% gewijzigd door theMob op 16-12-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 11:52
Blijft alle data wel behouden na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theMob schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:12:
Deze? (link eerste bericht)

http://tweakers.net/nieuw...oid-ics-voor-nexus-s.html

Edit: Ik heb hem nu binnen, maar wat nu? Zip op de SD zetten en dan via power+volume up de zip installeren?
Las op XDA dat het gaat om de Amerikaanse T-Mobile versie, dus i9020. Wij hebben de i9023...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik lees ook net op XDA dat iemand het op z'n i9023 heeft geflasht, en dat het werkt. Wie Nandroid-backups kan maken, kan het natuurlijk gewoon even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:27:
Ik lees ook net op XDA dat iemand het op z'n i9023 heeft geflasht, en dat het werkt. Wie Nandroid-backups kan maken, kan het natuurlijk gewoon even proberen.
Iemand zei net juist dat het een signaturen fout aan geeft.
Maar goed voor mensen die het willen proberen:
How to install:

Grab the OTA package here
http://android.clients.google.com/pa...o/VQ8PQk_V.zip
Rename it to update.zip.

This isn't needed for the Nexus S bootloader, but it makes things easy, if that's how you prefer them.

Copy it over to the internal storage on your Nexus S.

Power off, then hold volume up and power to reboot to the bootloader.

Using the volume key to navigate, select recovery, then use the power button to confirm

When you see the warning triangle and arrow, hold the power button and tap volume up. You'll see a menu.

From the menu, select "apply update from /sdcard", and choose update.zip from the list.

Let it do its thing and update your system, radio, and other partitions. When finished, choose "reboot system now"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 14:40
Dit voegt niets toe.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 16-12-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Zym0tiC schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:25:
[...]

Spot on! :*)

@ hierboven ^^ de signature fout schijnt trouwens geen fout te zijn, tenminste als het dezelfde is die bij de AOSP builds langskwam (random offset 0x??). Blijkt namelijk een soort van status achtige melding te zijn. Geen idee wat want hij wisselde bij mij nogal eens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
Ik heb zojuist de OTA .zip van Koush geflashed over rooted stock rom.
Draait erg soepel, ook geen rare meldingen gehad.
Alles is veel smoother dan de custom ICS roms die ik geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigcookie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 13:52
Geüpdate, werkt prima geen problemen, alle apps ect blijven gewoon staan.
stock 2.3.6 > update.zip > 4.0.3

maar wat me opvalt > geen faceunlock voor nexus s?

Dus google doet het zelfde als apple, nieuwste features alleen voor het nieuwe model telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Dus even voor de duidelijkheid, http://tc.v4.cache5.c.and...oogle_crespo/VQ8PQk_V.zip is (geschikt) voor de Nexus S I9023?

edit: ben m al het installeren :P
edit2: loopt heerlijk :D

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 17-12-2011 00:53 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Nadeel van deze update op een i9023 is dat de stock recovery crashed bij het openen. Wel met een mooie animatie trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Zym0tiC schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:31:
Nadeel van deze update op een i9023 is dat de stock recovery crashed bij het openen. Wel met een mooie animatie trouwens :p
huh? geen crash gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Is de browser een stuk sneller geworden met de officiele ICS? Of niet veel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:33
Een belachelijk eenvoudige handleiding om van Gingerbread naar ICS te updaten.

http://www.androidcentral...exus-s-ice-cream-sandwich

Entropy isn't what it used to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

der_joachim schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 08:48:
Een belachelijk eenvoudige handleiding om van Gingerbread naar ICS te updaten.

http://www.androidcentral...exus-s-ice-cream-sandwich
Top, bedankt! Werkt perfect kan ik uit eigen ervaring melden. Zojuist geupdate en het ziet er slick uit hoor!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zojuist ook zonder problemen mijn i9023 geupdate. Zeer zeker een flinke verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Ik lees op XDA veel verhalen over bricked Nexus S toestellen na het handmatig updaten (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1396056) Dus pas wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
Bij mij ging de update prima. Eerste indrukken zijn goed. De user interface ziet er mooi uit, en loopt vloeiend. Het widget-beheer werkt prima, maar is in het begin even wennen. Je kan widgets on the fly groter of kleiner maken. Heb even met de agenda gespeeld, en ik ben vooral gecharmeerd van de verbeterde gestures. Zo kan je met een pinch inzoomen op de kalender. Nice.

Wat me nog wel irriteert, is dat er geen widget bestaat waarmee ik draadloos internet uit- of aanzet, en het lock screen bevat een rechtstreekse koppeling naar de camera. Jammer, want die gebruik ik niet, terwijl ik de switch tussen stille modus en herriemaakmodus regelmatig gebruik, bijvoorbeeld wanneer ik bij een klant ben.

Al met al ben ik wel blij met ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Zit met de twijfel om deze te kopen of de Samsung Galaxy S Plus. Hoe is het S-LCD scherm voor films/series te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:08
Serieus.... films en series op een telefoon kijken moet je sowieso niet willen lijkt me. Omwille van een 4" scherm, én de batterijduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigcookie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 13:52
der_joachim schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:35:
Bij mij ging de update prima. Eerste indrukken zijn goed. De user interface ziet er mooi uit, en loopt vloeiend. Het widget-beheer werkt prima, maar is in het begin even wennen. Je kan widgets on the fly groter of kleiner maken. Heb even met de agenda gespeeld, en ik ben vooral gecharmeerd van de verbeterde gestures. Zo kan je met een pinch inzoomen op de kalender. Nice.

Wat me nog wel irriteert, is dat er geen widget bestaat waarmee ik draadloos internet uit- of aanzet, en het lock screen bevat een rechtstreekse koppeling naar de camera. Jammer, want die gebruik ik niet, terwijl ik de switch tussen stille modus en herriemaakmodus regelmatig gebruik, bijvoorbeeld wanneer ik bij een klant ben.

Al met al ben ik wel blij met ICS.
Power management widget > wifi aan uitt (ook bluetooth, gps, sync, brightness)
Lock screen als slide > kan je wel de camera direct openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
The_Admin schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:31:
Serieus.... films en series op een telefoon kijken moet je sowieso niet willen lijkt me. Omwille van een 4" scherm, én de batterijduur...
Tuurlijk niet, maar is altijd leuk als je een aflevering van een halfuur kan kijken, mijn vraag is gewoon of dat er qua kwaliteit oké uitziet op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silexh
  • Laatst online: 10-09 14:29
Heb de Nexus S nog niet zo lang, en heb er vannacht ook maar ICS op gezet. Eerste indruk is goed. De cursor springt echter de hele tijd naar het quote blok hier onder, dus ik zal deze post nog wat bewerken als ik overgestapt ben.

[Edit]Hier mijn eerste indrukken:
  • Nieuwe webbrowser is goed, gebruik zelf de bèta van Firefox, maar deze nieuwe browser ziet er goed uit.
  • Melding over inloggen bij T-mobile hotspot (het zou ook kunnen dat het me de vorige keer in de trein niet is opgevallen)
  • Homescreen en widgets zijn beter (vooral omdat je redelijk wat widgets van grootte kunt veranderen). Beetje jammer is de Google zoekbalk bovenin (daar is toch al een knop voor).
  • Telefoon werd warm bij het typen van het originele bericht.
  • Het draaien van de telefoon heeft een vertraging van ruwweg 1 seconde, maar soms wel 10 seconden. Beetje jammer.
  • In je galerij staan voortaan ook al je foto's uit Google+/Picasa, zelf vind ik dit erg irritant en heb nog geen manier gevonden om dit uit te zetten.
  • Het toetsenbord typt fijner.
  • Het scherm bij het opstarten is een stuk minder mooi dan die van Gingerbread.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden met ICS.
Sakke1994 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:44:
[...]
Tuurlijk niet, maar is altijd leuk als je een aflevering van een halfuur kan kijken, mijn vraag is gewoon of dat er qua kwaliteit oké uitziet op het scherm?
In mijn ervaring zien video's er prima uit. Hoewel 720p video niet helemaal vloeiend gaat met de standaardspeler. Ik heb nog niet gekeken in ICS.

[ Voor 42% gewijzigd door silexh op 17-12-2011 14:08 . Reden: Overgestapt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

der_joachim schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:35:
Wat me nog wel irriteert, is dat er geen widget bestaat waarmee ik draadloos internet uit- of aanzet,
Die is er wel: widget energiebeheer

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
silexh schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:38:
Heb de Nexus S nog niet zo lang, en heb er vanacht ook maar ICS op gezet. Eerste indruk is goed. De cursor springt echter de hele tijd naar het quote blok hier onder, dus ik zal deze post nog wat bewerken als ik overgestapt ben.

[...]

In mijn ervaring zien video's er prima uit. Hoewel 720p video niet helemaal vloeiend gaat met de standaardspeler. Ik heb nog niet gekeken in ICS.
Hmm, bedankt, probleem is dat er geen van beide modellen ergens te bekijken zijn in een winkel hier in België, kan me dus alleen baseren op filmpjes van de Galaxy S plus (waarvan er amper zijn) en de die van de Nexus S zijn er meestal met de amerikaanse versie met AMOLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silexh
Sakke1994 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:51:
[...]

Hmm, bedankt, probleem is dat er geen van beide modellen ergens te bekijken zijn in een winkel hier in België, kan me dus alleen baseren op filmpjes van de Galaxy S plus (waarvan er amper zijn) en de die van de Nexus S zijn er meestal met de amerikaanse versie met AMOLED.
Dat maakt het inderdaad een stukje lastiger.

[edit]720p .mkv bestanden spelen wel perfect in ICS.

[ Voor 6% gewijzigd door silexh op 17-12-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miess
  • Laatst online: 26-08 14:58
Vervolgens wel je root kwijt na update.

Gebruik deze su binary
http://www.megaupload.com/?d=S67I9Q0L

en gebruik vervolgens deze methode om in clockworkmod te komen(run.bat starten):
http://dev-host.org/ryhlb917o2we/OCR-3.1-CWM-SU2.zip

heb gelukkig weer mn root terug

scheelt een hoop leeswerk op XDA ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Miess op 17-12-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Zijn er al mensen die een "benchmark" hebben gedraaid ofzo? En eventuele "batterydrain" in standby? Google heeft nog geen resultaat gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Hier geeft de installatie via ClockworkMod een error bij openen van update.zip (of de update in z'n originele benaming, beide geprobeerd).

assert failed: getprop("ro.product.device") == "crespo"||
Getprop ("ro.build.product") == "crespo"

E:Error in /sdcard/update.zip
(Status 7)
Installation Aborted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Laatst online: 27-04 08:21
Vicarious schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:41:
[...]

Die is er wel: widget energiebeheer
Heb je link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
:?

Is gewoon een standaard Android widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miess
  • Laatst online: 26-08 14:58
The_Admin schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:40:
Hier geeft de installatie via ClockworkMod een error bij openen van update.zip (of de update in z'n originele benaming, beide geprobeerd).

assert failed: getprop("ro.product.device") == "crespo"||
Getprop ("ro.build.product") == "crespo"

E:Error in /sdcard/update.zip
(Status 7)
Installation Aborted
Waarschijnlijk kom je van een custom rom. Ga eerst terug naar de stock rom en probeer het dan opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Miess schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:52:
[...]

Waarschijnlijk kom je van een custom rom. Ga eerst terug naar de stock rom en probeer het dan opnieuw
Ik kwam van stock, had hem unlocked (dus gewiped). Even googlen leert inderdaad dat het dan wellicht niet werkt, dus nu toestel maar even 'in gebruik' genomen, even kijken of het dan werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Via de xda link de update uitgevoerd en vlekkeloos!!!

Ga nog ff pielen met 4.0.3 nu. Wel weer een lekker gevoel ergens mee voorop te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

silexh schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:38:
• Melding over inloggen bij T-mobile hotspot (het zou ook kunnen dat het me de vorige keer in de trein niet is opgevallen)
Is volstrekt normaal, dat scherm krijg je te zien op elk apparaat wat verbinding maakt met de t-mobile hotspot in de trein. Dat gebeurt in je browser en is niet afhankelijk van het os.
• In je galerij staan voortaan ook al je foto's uit Google+/Picasa, zelf vind ik dit erg irritant en heb nog geen manier gevonden om dit uit te zetten.
Is niets nieuws aan, had je bij 2.3 ook al.
Kijk eens of je dit niet uit kan zetten bij je synchronisatie settings.

[ Voor 8% gewijzigd door job op 17-12-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
The_Admin schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:53:
[...]

Ik kwam van stock, had hem unlocked (dus gewiped). Even googlen leert inderdaad dat het dan wellicht niet werkt, dus nu toestel maar even 'in gebruik' genomen, even kijken of het dan werkt...
Werkend, was gewoon een oude CWM versie, dan werkt 't dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34
Ik heb een groot probleem, ik blijf de bootanimatie maar zien en dit gaat zelfs uren door en dan wordt hij heet. Iemand een idee? In de recovery kom ik niet goed, zie heel kort een animatie en verders niets. Hulp graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Michie23 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:24:
Ik heb een groot probleem, ik blijf de bootanimatie maar zien en dit gaat zelfs uren door en dan wordt hij heet. Iemand een idee? In de recovery kom ik niet goed, zie heel kort een animatie en verders niets. Hulp graag :)
Ik heb juist hetzelfde probleem!

De animatie ( deze ) blijft maar loopen.
Ik geraak ook niet in de recovery modus. Hij geeft initieel een zwart scherm (met backlight van de buttons), en reboot dan weer neer die animatie.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Aangezien de telefoon niet opstart, krijg ik ook geen andere ROMS geflasht...

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Choxo schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:33:
[...]

Ik heb juist hetzelfde probleem!

De animatie ( deze ) blijft maar loopen.
Ik geraak ook niet in de recovery modus. Hij geeft initieel een zwart scherm (met backlight van de buttons), en reboot dan weer neer die animatie.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Aangezien de telefoon niet opstart, krijg ik ook geen andere ROMS geflasht...
Probeer Android 2.3.6 stock er eerst eens op te zetten, en van daaruit flashen naar ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34
enomiss schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:46:
[...]

Probeer Android 2.3.6 stock er eerst eens op te zetten, en van daaruit flashen naar ICS.
Ja dat had ik ook gedaan maar nu kan er juist geen ROM meer opzetten omdat die animatie maar blijft lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biest
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 16:52
De update werkt perfect vanaf stock/niet-geroot, op mijn (Belgische/Proximus) Nexus S i9023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Michie23 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:57:
[...]

Ja dat had ik ook gedaan maar nu kan er juist geen ROM meer opzetten omdat die animatie maar blijft lopen
Inderdaad, ik heb geen mogelijkheid (meer) om een nieuwe ROM te flashen, hij loopt steeds dood op de animatie...

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Beeldschoon... YouTube: Android 4 Ice Cream Sandwich on Galaxy Nexus hands on
Veel minder... YouTube: Nexus S I9020T running ICS (Android 4.0)

Vanwaar het grote verschil? Het eerste is wonderschoon, zou dat dolgraag draaien.

Ik denk eraan mijn iPhone 3GS 32GB voor €250 te verkopen en nu 2e hands een Google Nexus S aan te schaffen voor €200-250. Belangrijk voor mij is: goede navigatie, smooth running OS, Android-4, hopelijk avi/divx/xvid films en goede muziekspeler. Alternatief is voor €400 nieuw een Samsung Galaxy S II aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

yok

chronoz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:32:

Vanwaar het grote verschil? Het eerste is wonderschoon, zou dat dolgraag draaien.

Ik denk eraan mijn iPhone 3GS 32GB voor €250 te verkopen en nu 2e hands een Google Nexus S aan te schaffen voor €200-250. Belangrijk voor mij is: goede navigatie, smooth running OS, Android-4, hopelijk avi/divx/xvid films en goede muziekspeler. Alternatief is voor €400 nieuw een Samsung Galaxy S II aanschaffen.
Vanwege het scherm, de grootte, de specificaties en de knoppen? Lijkt mij vrij voor de hand liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
chronoz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:32:

Valt wel meer hoor, dat is nog een oude rom die tweede video... ICS is heerlijk op de nexus s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 11:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

:F
Heb ik net een Nexus S besteld zie ik dat er 2 versies zijn:
http://www.phonegg.com/co...Google-Nexus-S-i9023.html

Maar in NL schijnbaar maar 1:
http://tweakers.net/price...n/?keyword=google+nexus+s

Schrikken. Heb die net vandaag besteld ivm de update naar Ice Cream. Wil die nieuwe Andorid versie maar vind de nieuwste telefoons (Galaxy Nexus, maar ook de S2 van Samsung) te groot en vooral te duur.

Als ik dan die update maar krijg, dat van die schermen is een vaag verhaal. Ene vind Amoled dus schijnbaar beter en de andere sLCD. We zullen zien. Als ie maar een jaartje meegaat in tevredenheid en met voldoende snelheid.

Hoop dat er niet meer verschillen zijn dan die display.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMarcie op 17-12-2011 19:29 . Reden: typos ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Nu online

yok

MrMarcie schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:26:
:F
Heb ik net een Nexus S besteld zie ik dat er 2 versies zijn:
http://www.phonegg.com/co...Google-Nexus-S-i9023.html

Maar in NL schijnbaar maar 1:
http://tweakers.net/price...n/?keyword=google+nexus+s

Schrikken. Heb die net vandaag besteld ivm de update naar Ice Cream. Wil die nieuwe Andorid versie maar vind de nieuwste telefoons (Galaxy Nexus, maar ook de S2 van Samsung) te groot en vooral te duur.

Als ik dan die update maar krijg, dat van die schermen is een vaag verhaal. Ene vind Amoled dus schijnbaar beter en de andere sLCD. We zullen zien. Als ie maar een jaartje meegaat in tevredenheid en met voldoende snelheid.

Hoop dat er niet meer verschillen zijn dan die display.
Ben zelf groot liefhebber van Amoled vanwege de zwarte kleuren. IN ICS is er wat minder ruimte voor zwart, dus met de SLCD kun je ook prima uit de voeten. Ik heb hier ook nog een Nexus S (s-amoled, uit USA) naast mijn Galaxy Nexus en vind ze beide erg mooi ogen met ICS. Alleen vind de Nexus S nu al weer klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb momenteel een Blade, maar aangezien ik mijn mob veel gebruik als mp3 speler, en het geluid van de Bade niet fantastisch is, denk ik erover om een Nexus S te kopen :) .

Alleen twee vragen voor huidige gebruikers;
- Met een huidige nieuwe mob ga ik er van uit dat er FM is ingebouwd, is dat nu wel of niet mogelijk op de Nexus? Hardwarematig zou het er in moeten zitten, maar is het toegankelijk?
- Hoe is de geluidskwaliteit van de Nexus? Dus niet zozeer van het bellen maar met muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 21:41
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:03:
- Hoe is de geluidskwaliteit van de Nexus? Dus niet zozeer van het bellen maar met muziek?
Erg goed. Er zit een goede geluidschip in die aardig te tweaken is d.m.v. de voodoo kernel extensie.
Met goede dopjes is mijn ervaring erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
bigcookie schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:33:
[...]

Power management widget > wifi aan uitt (ook bluetooth, gps, sync, brightness)
Lock screen als slide > kan je wel de camera direct openen
Dank je. Even mezelf verduidelijken.

Punt 1 heb ik verkeerd geformuleerd. d'Oh! Het gaat me er meer om dat ik op een dergelijke manier de 3G-verbinding wil kunnen uit- en aanzetten. Van Sony Ericsson weet ik toevallig dat er een dergelijke widget bestaat.
Punt 2 is juist datgene dat me irriteert. De camera gebruik ik zelden. Jammer dat die dan in mijn lockscreen komt in plaats van de volumeslider, zoals op Gingerbread.

[ Voor 20% gewijzigd door der_joachim op 18-12-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:29

E-B

Ik heb gisteren de update OTA aangeboden gekregen. Ik ben er blij mee! Wireless hotspot werkte voorheen niet en nu wel (erg fijn). Ook alle andere reeds bekende verbeteringen zijn erg aangenaam. :)

Playtime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 11:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

E-B schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:03:
Ik heb gisteren de update OTA aangeboden gekregen. Ik ben er blij mee! Wireless hotspot werkte voorheen niet en nu wel (erg fijn). Ook alle andere reeds bekende verbeteringen zijn erg aangenaam. :)

Playtime!
Bedoel je tethering ?

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Hoe ervaart men hier het scrollen in list views en web pagina's in ICS tov GB?
Waar ik bij GB met een subtiele veeg snel door de list kan gaan gaat het in ICS at random. De ene keer schiet hij 2 tekst regeltjes omhoog, dan weer een halve pagina maar nooit echt de hele lijst door zoals dat vroeger kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Kan in ICS die smileytoets verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Nope, ik weet dat er problemen met een specifieke 2.3.6 build zijn geweest op gebied van tethering. Ik heb echt over de wireless hotspot. Eerder op verschillende laptops niet gelukt om het draadloze netwerk van de Nexus op te pakken. Vanochtend bij de eerste poging direct succes en kunnen verbinden met m'n telefoon (om vervolgens ook succesvol te kunnen tetheren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
E-B schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:03:

Playtime!
Jep, ik heb gisteren de Icecream Sandwich update (4.0.3) ook over the air ontvangen. :)

Werkt prima tot dusverre, eerste wat mij opvalt is dat ze min of meer het launcher pro app menu onderin het scherm erin hebben verwerkt, beetje balen dus voor de makers van die app :D Ben er blij mee tot dusverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie automatisch de OTA ontvangen?
Zo ja, welk toestel hebben jullie? De i9023?
Hier in België is bijna alles simlockvrij maar ik weet niet hoe het zit in NL. Dus is die Nexus S simlockvrij of hoort hij bij een bepaalde carrier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Laatst online: 02:23
Bij mij stond het gisterochtend al op de phone. Ziet er wel heerlijk uit zeg. Gewoon OTA. En de Europese versie, dus SLCD. Haal ze altijd door elkaar.

Vervelend is alleen dat de widget smooth calendar niet werkt. Nogal jammer want vond het een heerlijke widget.

[ Voor 26% gewijzigd door soskes op 18-12-2011 23:45 . Reden: app ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Bij mijn toestel is ook nog geen aanmelding van een update volgens mij. Maar ik was gisteravond flink dronken, dus misschien heb ik het weggedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Vraag je nu hier of je de update hebt weggedrukt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verstekbakker schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:38:
Bij mijn toestel is ook nog geen aanmelding van een update volgens mij. Maar ik was gisteravond flink dronken, dus misschien heb ik het weggedrukt?
dat zijn de betere vragen...
/endsarcasm

enfin, dat kan je controleren door even handmatig naat updates te zoeken, als je update hebt kan je deze daarna meteen verwerken (lees: je krijgt de melding dat deze beschikbaar is).

@Verstekbakker:
volgensmij is dat niet mogelijk, ik heb het persoonlijk op de Galaxy Nexus nog niet kunnen vinden (wel de optie om de komma op je main tobo te hebben).

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verstekbakker schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:38:
En wat moeten wij hier precies mee? Verder is al gemeld dat de update gefaseerd uitgerold wordt, dus melden dat je de update niet hebt is niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silexh
job schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:09:
[...]
Is volstrekt normaal, dat scherm krijg je te zien op elk apparaat wat verbinding maakt met de t-mobile hotspot in de trein. Dat gebeurt in je browser en is niet afhankelijk van het os.
Het was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik krijg gewoon van het OS een melding als ik (automatisch) verbind met de hotspot (in de notificatiebalk dus). Dit heb ik niet gezien in Gingerbread, daar was het natuurlijk wel zo dat je het t-mobile scherm te zien krijgt in je browser als je naar een site wil gaan.
[...]
Is niets nieuws aan, had je bij 2.3 ook al.
Kijk eens of je dit niet uit kan zetten bij je synchronisatie settings.
Ik had het in 2.3 ook gezien, maar omdat de online foto's na de update plots verschenen (terwijl sync uit stond) dacht ik dat het een feature was. Het bleek echter een bug te zijn (opgelost volgens deze post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dawn schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:49:
[...]

dat zijn de betere vragen...
/endsarcasm

enfin, dat kan je controleren door even handmatig naat updates te zoeken, als je update hebt kan je deze daarna meteen verwerken (lees: je krijgt de melding dat deze beschikbaar is).

@Verstekbakker:
volgensmij is dat niet mogelijk, ik heb het persoonlijk op de Galaxy Nexus nog niet kunnen vinden (wel de optie om de komma op je main tobo te hebben).
Ik heb dat keyboard van go geïnstalleerd, werkt tot nu toe echt perfect. Ook dat sliden werkt heel goed. Had ik niet verwacht!

En excuses voor mijn opmerking, de alcohol zit er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:24:
Hebben jullie automatisch de OTA ontvangen?
Zo ja, welk toestel hebben jullie? De i9023?
Hier in België is bijna alles simlockvrij maar ik weet niet hoe het zit in NL. Dus is die Nexus S simlockvrij of hoort hij bij een bepaalde carrier?
Kan beide, neem je het toestel bij een abonnement dan krijg je vaank een korting op het toestel. Soms zijn die toestellen verbonden aan de providers en zijn ze dus "branded" en/of niet simlockvrij. Ben je bereid om de volledige prijs voor een toestel te betalen (dus koop je een los toestel) dan zijn deze vrijwel altijd simlockvrij.

Ik heb een simlockvrij toestel, de i9023 variant voor zover ik weet. Mijn abonnement loopt bij Vodafone. Omdat ik wel een "Vodafone" gereserveerd deel in de Market heb, heb ik soms het vermoeden dat er wel iets van branding aan gekoppeld is. Mijn Desire had dit niet namelijk (de Desire had ik verkregen i.c.m. het afsluiten van abonnement). Ook had de Desire dit niet met custom firmware waarin de nieuwe Market zat. Is er iemand die weet hoe dit precies werkt, toevallig? Omdat tethering in eerste instantie ook niet werkte had ik nog sterker het vermoeden dat er iets gaande was, maar dat is dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Ik heb de Nexus S los gekocht en heb er een Vodafone prepaid kaartje in zonder Internet. De datamogelijkheid heb ik uit laten zetten in de centrale omdat mijn vorige, Vodafone branded, telefoon iedere keer €0.75 kostte als ik één keer teveel op de ESC knop drukte. Stelletje dieven :(

Maar anyway, in de Market heb ik ook die Vodafone tegel, dus als ik via WiFI naar de Market ga. Kennelijk leest de telefoon de ID van de provider van het kaartje en geeft dat door aan de Market app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Market leest inderdaad gewoon wat voor simkaart erin zit, ik heb een custom rom en ook gewoon vodafone tabje in de market.

Even een non-ICS gerelateerd vraagje tussendoor: Ik heb minuscule krasjes in mijn scherm zitten, weet iemand of die eruit de poetsen/polijsten zijn? Ik heb er geen last van maar zou het fijn vinden als dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
hier heb ik nu:

rom: android beam v4.1.0 (gebasseerd op stock 4.0.3, pre-rooted, hoop optimalisatie's)
kernel: nieuwste matr1x kernel met deep idle en bln (geen voodoo helaas)

draait als een TREIN!!

nu nog een miui die gebasseerd is op deze 4.0.3..
miui neemt als het goed is, cyanogen rom's als basis..

de alpha 15 van cyanogenmod 9 is ook gebasseerd op de 4.0.3 stock rom..

ik verwacht volgende week een nieuwe miui rom... dan is het feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Laatst online: 07-09 16:13
Michie23 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:24:
Is dat dit probleem? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1397393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:47:
rom: android beam v4.1.0 (gebasseerd op stock 4.0.3, pre-rooted, hoop optimalisatie's)
kernel: nieuwste matr1x kernel met deep idle en bln (geen voodoo helaas)

draait als een TREIN!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1380608

Oewh.. sexy. Zal ik deze ROM installeren of wachten op de officiele ICS release?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik zou zeker die installeren!!

dat is de OTA (officiele) en als je tog al clockwork hebt..waarom niet..
daarbij is hij pre-rooted, en de eerste ics rom die ik ken, en SU ook echt werkt!
daarbij is hij gewoon snel, en niet teveel veranderd van de stock rom.
een hoop speed improvements, en root toegang!

ik heb daarna deze kernel geinstalleerd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1361477

bln werkt prima! kernel ondersteund overclock tot 1460mhz.. smartass v2 governor mode en er ZOU voodoo drivers in zitten (niet gemerk/gezocht/gevonden)

edit:

en WEL face unlock.. en ja die werkt ook.. matig... maar hij werkt wel!

[ Voor 6% gewijzigd door aron225 op 19-12-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:37
Heb de Nexus S i9023 een weekje. (simlockvrij, en heb een vodafone abo)
Nu heb ik zaterdag dus de update uitvoerd naar ICS via officiële package van Google >
http://tc.v4.cache5.c.and...oogle_crespo/VQ8PQk_V.zip

het update verliep prima (ben een noob maar dit lukte wel)
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/2677/screenshot2011121918173.png

Nu de vragenlijst ;)
Nu lees ik achteraf van alles oa dat deze update voor tmobile is en je vanaf heden alleen nog maar handmatig kunt update hierdoor, is dit waar of moet ik dit zelf gaan ondervinden?
Is er eigenlijk al iemand die hem via VF binnen gekregen officieel?

Als ik de Gsm nu terugzet naar de fabrieksinstellingen ga ik dan ook automatisch terug naar t besturingssysteem 2.3?
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
als je hem recoverred zou je idd weer terug komen op 2.3.?

maar.. volgens mij kan je gewoon nog OTA updates ontvangen hoor!

mocht je dat niet kunnen, kan je altijd nog rooten, clockwork installeren, en custom rom's flashen!
dit is ook echt niet moeilijk, er zullen altijd mensen zijn die je hiermee kunnen helpen, en op de custom manier heb je altijd als eerste je updates.

voordeel van custom rom zijn ook dat deze vaak sneller zijn, en minder batterij verbruiken,.
je ook anderre kernels kan installeren, dat overclocken en deep-idle ondersteunen..
of zelfs voodoo display drivers, en BLN (softkey's die oplichten als je bijvoorbeeld een whatsapp bericht krijgt)

al met al.. mocht je geen OTA's meer krijgen.. kan je altijd nog custom roms flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:01

koelebobes

Wen BTC €100K

pielle007 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:34:
Heb de Nexus S i9023 een weekje. (simlockvrij, en heb een vodafone abo)
Nu heb ik zaterdag dus de update uitvoerd naar ICS via officiële package van Google >
http://tc.v4.cache5.c.and...oogle_crespo/VQ8PQk_V.zip

het update verliep prima (ben een noob maar dit lukte wel)
[afbeelding]

Nu de vragenlijst ;)
Nu lees ik achteraf van alles oa dat deze update voor tmobile is en je vanaf heden alleen nog maar handmatig kunt update hierdoor, is dit waar of moet ik dit zelf gaan ondervinden?
Is er eigenlijk al iemand die hem via VF binnen gekregen officieel?

Als ik de Gsm nu terugzet naar de fabrieksinstellingen ga ik dan ook automatisch terug naar t besturingssysteem 2.3?
thanx
ik heb deze package geinstalled en nou werkt mijn 3G niet meer... is dit wel een officiele rom ... ik kan ook geen accounts meer toevoegen aan de account page van de instellingen...

Waar kan ik als het nodig is een APN instellen ?

[ Voor 7% gewijzigd door koelebobes op 20-12-2011 01:22 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:18
koelebobes schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:17:
[...]
Vanaf je launcher (homescreen):
Menukey - systeeminstellingen - draadloos en netwerken, 'meer...' - mobiele netwerken - namen toegangspunten
pielle007 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:34:
thanx
Nee, 2.3 is compleet gewist van je toestel. Er staan alleen nog ICS op. Terug naar fabrieksinstellingen is dus terug naar ICS op fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu mijn oordopje aansluit op de Nexus S, dan verscheen er geen headphone icon in de statusbar. En als ik gebeld word dan gaat de ringtone zowel via de oordopje als de speaker van de telefoon af.

Ervaar jullie dit ook?

Bij mijn Desire, HD2 en Blade krijg ik netje een headphone icon te zien, zijn wel alle drie met custom firmware.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:49:
Als ik nu mijn oordopje aansluit op de Nexus S, dan verscheen er geen headphone icon in de statusbar. En als ik gebeld word dan gaat de ringtone zowel via de oordopje als de speaker van de telefoon af.

Ervaar jullie dit ook?

Bij mijn Desire, HD2 en Blade krijg ik netje een headphone icon te zien, zijn wel alle drie met custom firmware.
Bij mij ook geen headphone icoontje meer. Maar mis het ook niet echt ;-)
Moet eerlijk zijn dat ik ICS iets sneller verwacht had.
Als je op de knop klikt om je apps te gaan is het nog niet supersnel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:37
koelebobes schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:17:
[...]

ik heb deze package geinstalled en nou werkt mijn 3G niet meer... is dit wel een officiele rom ... ik kan ook geen accounts meer toevoegen aan de account page van de instellingen...

Na de update (zie eerdere post gisteren 18.34) heb ik gisteren mn i9023 geroot via deze tutorial: http://nexusshacks.com/ne...exus-s-or-nexus-s-4g-new/ Was wel alles kwijt (foto's, muziek etc)
Maar 3G werkte bij mij direct zonder problemen.
Wat me wel opvalt is is dat in het bootloader menu Nexus 9020 wordt weergegeven. Is dit normaal of heeft dit te maken met de update welke ik gedaan heb?

@aron225: Dus op de manier waarop ik nu heb geroot (zie link) zou ik nu customroms kunnen installeren? Nog tips voor een ICS customrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik kreeg gister netjes de melding dat er een systeem update beschikbaar was dus ik uiteraard meteen downloaden ongeveer 128 mb. Nadat de download klaar was kreeg ik een berichtje dat de telefoon opnieuw moest opstarten en dat de update dan geïnstalleerd zou worden. Hij begon hier met aftellen van 10 naar 0 maar bij 8 ongeveer ging het bericht weg en stond er "Uw systeem is momenteel bijgewerkt" maar ik heb nu nog gewoon versie 2.3.6.
Is er een manier om deze handmatig weer even aan te slingeren want ik krijg nu geen bericht dat er een nieuwe versie beschikbaar is.

edit:
Handmatig opnieuw opstarten wou niet werken

[ Voor 4% gewijzigd door maxtz0r op 20-12-2011 09:19 ]

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste

Let op:
Open voor het importeren, bestellen, en andere randzaken aub even een apart topic in Telecomproviders. Hier horen dit soort berichten niet thuis.