Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:17:
Stock, of is Darky Resurrection ook goed?

[...]
Ik zou een stock rom flashen met odin of heimdall. Wel eerst een efs backup maken.
Daarna rooted kernel met cwm installen en van daaruit kan je dan roms flashen.

Als je een beetje handig bent kan je in 1 keer stockrom + root flashen. Volgens mij hoef je daarna niet eens door de boot procedure heen maar kan je meteen vanuit recovery je nieuwe rom flashen, dat zal ik zo ff proberen.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Touchdomex schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:32:
[...]

Als we dat wisten dan hadden ze dat zo opgelost :+ Men weet het nog niet. MIUI is sowieso al een redelijke batterijvreter. Sommige doen het vrij aardig zoals Mintberry maar Galnet is tot nu toe elke release hit of miss. Er is geen gulden middenweg. Maar ook de laatste van Mintberry was gewoon vervelend instabiel. Gelukkig zijn de laatste van Galnet over het algemeen vrij stabiel alleen de batterij is gewoon ruk.

Ik vermoed zelf dat het de samenwerking is tussen MIUI en CM7 op de Galaxy S en dat er daar wat fout gaat waardoor de het een batterijvretertje word.

Precies die onzekerheid qua batterij is de reden dat ik weer terug zit op CM7 en die gaat eigenlijk prima mee. Haal makkelijk een dag met normaal gebruik en dat is eigenlijk wat ik ook zou willen in MIUI.
Bijzonder... Met MIUI haal ik op het moment een betere batterij performance dan ik ooit met een stock-rom heb gehaald... Niet dat hij zo super is, zit op 48% sinds 9 uur vanochtend.
Maar ik vind MIUI zwaar beroerd werken :X Heb om de halverklap dat het toestel vastloopt, games willen amper draaien (ik speelde altijd Contract Killer, maar die krijg ik nu amper meer gestart... laat staan dat het speelbaar is), Bluetooth prestaties zijn ronduit matig, etc...
Bluetooth merk ik heel duidelijk omdat ik voorheen in de auto muziek over bluetooth afspeelde, en ondertussen Torque draaide om de diagnosedata van m'n auto uit te lezen. Dat ging altijd goed, maar nu is het afspelen van de muziek vrijwel onmogelijk als Torque draait.

En zo zijn er meer dingen die eigenlijk maar slecht werken.

Voor ik MIUI erop heb gezet, heb ik m'n toestel helemaal gereset, alle data gewist, alle partities geformateerd (zoals in de handleiding aangegeven), etc. Er zouden dus geen rondslingerende configs meer mogen zijn die roet in het eten gooien...

En het toppunt van irritatie... Ik kan alleen wat vanuit de Market installeren als ik op wifi zit... Zelfs bij iets van 600k krijg ik de melding dat de download te groot is... Dat is een fractie van m'n databundel van 1 GB/maand...

Nu heeft MIUI wel een pluspunt voor mij, wat ik heel graag in een andere ROM ook zou hebben... Ik kan namelijk Bluetooth permanent op zichtbaar zetten. En waarom wil ik dat? Dat is de enige manier waarop mijn carkit automatisch wil verbinden met de telefoon. Ik gebruik vervolgens Tasker om Bluetooth uit te zetten als hij niet aan de stroom hangt. Aangezien hij in de auto altijd aan de stroom hangt, schakelt Bluetooth in en werkt de carkit en buiten de auto heb ik de ultieme veiligheid van Bluetooth uit. Als dat nou ook bij een andere ROM kan...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:11

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

deepbass909 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:58:
[...]

Bijzonder... Met MIUI haal ik op het moment een betere batterij performance dan ik ooit met een stock-rom heb gehaald... Niet dat hij zo super is, zit op 48% sinds 9 uur vanochtend.
Maar ik vind MIUI zwaar beroerd werken :X Heb om de halverklap dat het toestel vastloopt, games willen amper draaien (ik speelde altijd Contract Killer, maar die krijg ik nu amper meer gestart... laat staan dat het speelbaar is), Bluetooth prestaties zijn ronduit matig, etc...
Bluetooth merk ik heel duidelijk omdat ik voorheen in de auto muziek over bluetooth afspeelde, en ondertussen Torque draaide om de diagnosedata van m'n auto uit te lezen. Dat ging altijd goed, maar nu is het afspelen van de muziek vrijwel onmogelijk als Torque draait.

En zo zijn er meer dingen die eigenlijk maar slecht werken.

Voor ik MIUI erop heb gezet, heb ik m'n toestel helemaal gereset, alle data gewist, alle partities geformateerd (zoals in de handleiding aangegeven), etc. Er zouden dus geen rondslingerende configs meer mogen zijn die roet in het eten gooien...

En het toppunt van irritatie... Ik kan alleen wat vanuit de Market installeren als ik op wifi zit... Zelfs bij iets van 600k krijg ik de melding dat de download te groot is... Dat is een fractie van m'n databundel van 1 GB/maand...

Nu heeft MIUI wel een pluspunt voor mij, wat ik heel graag in een andere ROM ook zou hebben... Ik kan namelijk Bluetooth permanent op zichtbaar zetten. En waarom wil ik dat? Dat is de enige manier waarop mijn carkit automatisch wil verbinden met de telefoon. Ik gebruik vervolgens Tasker om Bluetooth uit te zetten als hij niet aan de stroom hangt. Aangezien hij in de auto altijd aan de stroom hangt, schakelt Bluetooth in en werkt de carkit en buiten de auto heb ik de ultieme veiligheid van Bluetooth uit. Als dat nou ook bij een andere ROM kan...
Ik heb echt alleen last van de batterij. De rest draait eigenlijk prima en snel. Alle instellingen werken eigenlijk al de afgelopen uitgaven prima. Alleen de batterij is zo regelmatig zo ruk dat het gewoon zonde is...

Ik ga vanavond of morgen eens GalnetMIUI stable proberen en kijken of ik daar wel netjes een goede lange batterij mee kan krijgen. Begin dus ook helemaal vanaf 0 en ga weer leuk spelen met ODIN.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zou nog terugkomen met mijn ervaring MIUI.

Radio Zuigt. Als ik tijdens het radio luisteren een sms of mail krijg dan springt de volume opeens op waardoor je het geluid weer moet bijstellen. Dit is gewoon POEP.

MIUI jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:32:
Ok ik zou nog terugkomen met mijn ervaring MIUI.

Radio Zuigt. Als ik tijdens het radio luisteren een sms of mail krijg dan springt de volume opeens op waardoor je het geluid weer moet bijstellen. Dit is gewoon POEP.

MIUI jammer
Hoe is je aansturing? Welke MIUI heb je? Heb je DSP aan? Heb je Voodoo geïnstalleerd? Het zijn allemaal dingen die extreem veel invloed kunnen hebben op je radio :X

Ik heb tot nu toe nog niet gehad wat jij hier beschrijft en ik vermoed dat het een combinatie van enkele factoren is waardoor die een beetje b0rked :+

Telefoon ligt aan de lader. Ik heb bijna alle bestanden klaar. Daarna ga ik onderstaande guide volgen en kijken hoe het werkt. Gewoon echt schoon beginnen en echt alles kwijt en weer er terug op. Iemand enig idee of je met Titanium Backup Pro ook alleen de apps zonder data kan terugzetten? Ik wil niet alles handmatig uit de market vissen :X

http://www.galnetmiui.co....ry-Drain-Solution-(i9000)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ja, dat kan, doe ik ook altijd. Wel de apps terug halen en geen data. Alleen bij een paar belangrijke restore ik ook de data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aapzak schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:01:
ja, dat kan, doe ik ook altijd. Wel de apps terug halen en geen data. Alleen bij een paar belangrijke restore ik ook de data
Hoe? :+ Zie die instelling namelijk nergens terug meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 09:08
Touchdomex schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:24:
[...]

Hoe? :+ Zie die instelling namelijk nergens terug meer :/
Als je apps individueel restored, kun je kiezen voor app of app + data. Ik weet echter niet of dit mogelijk is bij batch restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ow, ik heb de Pro versie en daarbij kan je dat inderdaad ook bij batch restore aangeven.

Overigens: heel knap, hoe die knakkers van SuperOSR het zo lelijk hebben gekregen. Dit zou weleens de lelijkste rom kunnen zijn die ik ooit installeerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aapzak schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:42:
Ow, ik heb de Pro versie en daarbij kan je dat inderdaad ook bij batch restore aangeven.

Overigens: heel knap, hoe die knakkers van SuperOSR het zo lelijk hebben gekregen. Dit zou weleens de lelijkste rom kunnen zijn die ik ooit installeerde :)
Oh ja inderdaad bij batch restore netjes met app only :D Perfect! :D

/me gaat rustig verder wachten totdat de accu weer vol is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking haat CM7's Wifi sleep policy.

Alles goed afgesteld maar het ding valt praktisch in slaap zodra m'n scherm uitgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door Frigolamptje op 01-11-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 30-09 11:51

Nou, met de ICS theme is ie perfect! Alleen nog steeds jammer dat google ziet dat ik vodafone als provider heb, want nu kan ik bepaalde apps die voor de "gewone" galaxy s wel beschikbaar zijn niet uit de market halen:s

En Wifi sleep policy werkt ook prima, standaard staat het op "when screen turns off", maar heb dit veranderd naar "never" en nu gaat die netjes "nooit" in slaap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:47:
[...]

Oh ja inderdaad bij batch restore netjes met app only :D Perfect! :D

/me gaat rustig verder wachten totdat de accu weer vol is :+
Ik ben weer terug bij af dus. Laatste GalnetMIUI en eigenlijk vallen mij 2 dingen extreem op. Hij loopt heerlijk smooth en rustig. Draait voldoende snel en de batterij lijkt niet zo keihard leeg te lopen als dat hij vroeger deed. Vannacht is er net geen 10% af. Vandaag en morgen de batterij helemaal vol en weer helemaal leeg en dan hopelijk is de batterijduur nu iets tot veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

stable of weekly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:53:
* Jejking haat CM7's Wifi sleep policy.

Alles goed afgesteld maar het ding valt praktisch in slaap zodra m'n scherm uitgaat!
Is ook de bedoeling.. :+
Touchdomex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:40:
[...]

Ik ben weer terug bij af dus. Laatste GalnetMIUI en eigenlijk vallen mij 2 dingen extreem op. Hij loopt heerlijk smooth en rustig. Draait voldoende snel en de batterij lijkt niet zo keihard leeg te lopen als dat hij vroeger deed. Vannacht is er net geen 10% af. Vandaag en morgen de batterij helemaal vol en weer helemaal leeg en dan hopelijk is de batterijduur nu iets tot veel beter.
10% is 10% te veel, over nacht moet het 0% zijn...MIUI is op UI na nog steeds achter op CM7
gabn88 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:39:
[...]

Nou, met de ICS theme is ie perfect! Alleen nog steeds jammer dat google ziet dat ik vodafone als provider heb, want nu kan ik bepaalde apps die voor de "gewone" galaxy s wel beschikbaar zijn niet uit de market halen:s
Ik heb dat eens uitgezocht voor je maar schijnt alleen bij Vodafone voor te komen..
Eigenaardig is het wel. ;)
Uiterlijk is aan te passen naar eigen smaak..by the way knap van de SuperOSR knakkers om wellicht wel de beste rom te maken momenteel voor de SGS :+

[ Voor 85% gewijzigd door silitek op 01-11-2011 10:53 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:46:
[...]

Is ook de bedoeling.. :+

[...]

10% is 10% te veel, over nacht moet het 0% zijn...MIUI is op UI na nog steeds achter op CM7
CM7 heeft bij mij ook drain en die is rond de 5-7%. Dat is wel met de standaard kernel van CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:53:
[...]

CM7 heeft bij mij ook drain en die is rond de 5-7%. Dat is wel met de standaard kernel van CM7.
Check met CPU Spy of je goed in deep sleep gaat.. Op CM7 (ook met standaard kernel) haal ik ruim 95%..
Kernel cleaners draaien voor een flash doet ook wonderen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

You got to be kidding me :+

Maar serieus, ik zie mensen die 24/7 wifi sync aan hebben staan. Hoe doen zij dat dan? :S

Nu nog even op zoek naar een 'goeie' kernel, lees: de beste OC/UV met behoud van alle functionaliteit (geen corruptie etc). Vooral het undervoltdeel is interessant omdat ik wel voor battery life ga en een beetje extra perf wil. Ik browse nogal wat af. Iemand dé aanrader? Ik weet wel hoe ik het aan moet pakken, maar de verschillen zijn subtiel volgens mij alleen vervolgens zie ik door de bomen het bos niet meer voor CM7.1 stable :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 01-11-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:56:
[...]

Check met CPU Spy of je goed in deep sleep gaat.. Op CM7 (ook met standaard kernel) haal ik ruim 95%..
Kernel cleaners draaien voor een flash doet ook wonderen.. ;)
Ik draai altijd het lippoV2 script voor ik flash. Ik ga eens kijken wat hij allemaal doet. Het lijkt alsof hij gewoon eventjes wakker word en daarna met 100MHz alles gaat controleren en daarna doorgaat.

Overigens heb ik gewoon alle verbindingsdingen aanstaan :+ Dus GPS, Wifi, 3G/HSDPA en de backlight op auto.

Het kan best dat Tweetdeck af en toe verbinding maakt en hem wakker schopt uit zijn slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:00:
[...]

You got to be kidding me :+

Maar serieus, ik zie mensen die 24/7 wifi sync aan hebben staan. Hoe doen zij dat dan? :S

Nu nog even op zoek naar een 'goeie' kernel, lees: de beste OC/UV met behoud van alle functionaliteit (geen corruptie etc). Vooral het undervoltdeel is interessant omdat ik wel voor battery life ga en een beetje extra perf wil. Ik browse nogal wat af. Iemand dé aanrader? Ik weet wel hoe ik het aan moet pakken, maar de verschillen zijn subtiel volgens mij alleen vervolgens zie ik door de bomen het bos niet meer voor CM7.1 stable :)
Alle kernels uitgedokterd beste van al in setting OC/UV vind ik FuguMod...Glitch is een goede 2de met vlak erachter NEO. Hier staat ook 24/7 sync aan en BLN soms heel de nacht. Toch gaat SuperOSR dusanig in "deep sleep" dat het verbruik overnacht 0% of max 2% blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:06:
[...]

Ik draai altijd het lippoV2 script voor ik flash. Ik ga eens kijken wat hij allemaal doet. Het lijkt alsof hij gewoon eventjes wakker word en daarna met 100MHz alles gaat controleren en daarna doorgaat.

Overigens heb ik gewoon alle verbindingsdingen aanstaan :+ Dus GPS, Wifi, 3G/HSDPA en de backlight op auto.

Het kan best dat Tweetdeck af en toe verbinding maakt en hem wakker schopt uit zijn slaap.
Lippo V2 prima er is nog een andere MIUI&CM7 kernel cleaner..ik draai deze beide bij elke Rom/Kernel flash.
Sindsdien boot ook FuguMod prima..die kan nog weleens een "pain in the ass" zijn bij laatste versie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

silitek schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:09:
[...]

Alle kernels uitgedokterd beste van al in setting OC/UV vind ik FuguMod...Glitch is een goede 2de met vlak erachter NEO. Hier staat ook 24/7 sync aan en BLN soms heel de nacht. Toch gaat SuperOSR dusanig in "deep sleep" dat het verbruik overnacht 0% of max 2% blijft.
Noted as such :) FuguMod was ik nog niet tegengekomen, Glitch wel. Maar hoe krijg jij 24/7 sync voor elkaar dan? Ik weet het echt niet meer hoor, lijkt wel een bug. Heb ik net alles netjes uitgestald, apps, homescreens, kan ik weer door naar SuperOSR wat echt positief schijnt te zijn. Zuuuuucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:13:
[...]

Lippo V2 prima er is nog een andere MIUI&CM7 kernel cleaner..ik draai deze beide bij elke Rom/Kernel flash.
Sindsdien boot ook FuguMod prima..die kan nog weleens een "pain in the ass" zijn bij laatste versie's
Welke kernel cleaner is dat? FuguMod heb ik meerdere keren geprobeert maar elke keer draait die niet prettig. Denk trouwens wel dat dus de autoupdater van Tweetdeck roet in het eten heeft gegooid. Aangezien die elk kwartier aangaat :+ Nu doet hij het 1x in de 6 uur wat neerkomt op dat ik het zelf doe of als ik slaap ongeveer als ik wakker ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forum.xda-develope...=14805606&postcount=21739

Jongens, kernel cleaner van Will.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Touchdomex schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:35:
[...]

Ik heb echt alleen last van de batterij. De rest draait eigenlijk prima en snel. Alle instellingen werken eigenlijk al de afgelopen uitgaven prima. Alleen de batterij is zo regelmatig zo ruk dat het gewoon zonde is...

Ik ga vanavond of morgen eens GalnetMIUI stable proberen en kijken of ik daar wel netjes een goede lange batterij mee kan krijgen. Begin dus ook helemaal vanaf 0 en ga weer leuk spelen met ODIN.
Maar kan je ook apps installeren als je geen wifi hebt? Ik vind dat eigenlijk te bizar voor woorden namelijk, maar kan werkelijk nergens vinden waar dat ingesteld zou staan...

Ik wil even CPU Spy installeren (30kB) en zelfs dat gaat niet :?

Ik denk dat ik vanavond maar weer eens een docrom ga bouwen, want MIUI bevalt me alleszins... Alleen jammer dat ik dan de mogelijkheid weer verlies om Bluetooth op altijd zichtbaar te kunnen zetten...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:05:
[...]

Maar kan je ook apps installeren als je geen wifi hebt? Ik vind dat eigenlijk te bizar voor woorden namelijk, maar kan werkelijk nergens vinden waar dat ingesteld zou staan...
Wat bedoel je nou dan? Tuurlijk kun je apps installeren, ook als je geen WiFi hebt ja, logisch
toch? Niet iedereen heeft WiFi en vice versa? Je moet alleen zorgen dat je niet automatisch
apps update, via de market, om 3G/data te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

deepbass909 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:05:
[...]

Ik wil even CPU Spy installeren (30kB) en zelfs dat gaat niet :?

Ik denk dat ik vanavond maar weer eens een docrom ga bouwen, want MIUI bevalt me alleszins... Alleen jammer dat ik dan de mogelijkheid weer verlies om Bluetooth op altijd zichtbaar te kunnen zetten...
Het gaat helemaal prima. Net dus ook CPU Spy geïnstalleerd. Hij lijkt dus nu wel echt netjes in Deep Sleep te gaan.

Misschien een rare vraag maar kijk eens naar je instellingen en vooral naar de firewall in MIUI.

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 01-11-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:14:
[...]

Wat bedoel je nou dan? Tuurlijk kun je apps installeren, ook als je geen WiFi hebt ja, logisch
toch? Niet iedereen heeft WiFi en vice versa? Je moet alleen zorgen dat je niet automatisch
apps update, via de market, om 3G/data te sparen.
Dat is dus het vage, als ik iets wil downloaden, krijg ik in m'n notificatiescherm de melding "Download size requires Wi-Fi"...
En dat terwijl alle andere dataverbindingen gewoon normaal werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

deepbass909 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:56:
[...]

Dat is dus het vage, als ik iets wil downloaden, krijg ik in m'n notificatiescherm de melding "Download size requires Wi-Fi"...
Wat voor market heb je? Controleer echt eventjes je instellingen want dit is echt raar. Vooral omdat hij jou een echte melding geeft. Het klinkt echt als probleem met je settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

superOSR is inderdaad lekker snel, nu ik alles op Engels heb en een beetje ICS theming erover is het inderdaad erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat script van Will is zo te zien niet uptodate. Lippol gebruikte een niet geldige manier van /data mounten. Ik had hen daarop gewezen (een duitse forser tipte mij daar weer over) en hij heeft dat aangepast. Will loopt daar en beetje op achter. Gevolg is dat de dalvic cache niet goed wordt gewiped (het deel in /data dus, in de cache wel), toch een belangrijk deel van beide scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:04:
Dat script van Will is zo te zien niet uptodate. Lippol gebruikte een niet geldige manier van /data mounten. Ik had hen daarop gewezen (een duitse forser tipte mij daar weer over) en hij heeft dat aangepast. Will loopt daar en beetje op achter. Gevolg is dat de dalvic cache niet goed wordt gewiped (het deel in /data dus, in de cache wel), toch een belangrijk deel van beide scripts.
Klopt, daarom draai ik beide scripts..Lippo en Will. Wat de een mist pakt de andere... ;)
Aapzak schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:01:
superOSR is inderdaad lekker snel, nu ik alles op Engels heb en een beetje ICS theming erover is het inderdaad erg mooi.
Join the club!!... ;)

[ Voor 18% gewijzigd door silitek op 01-11-2011 14:12 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16
deepbass909 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:56:
[...]

Ga naar je downloads app en schakel download using wifi uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
I heb een galaxy s2 , nu zou ik graag het batterij icoontje zien uitgedrukt in % zodat je snel kan zien hoeveel je nog over hebt

Is hier een app voor ?

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

elduderino schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:50:
I heb een galaxy s2 , nu zou ik graag het batterij icoontje zien uitgedrukt in % zodat je snel kan zien hoeveel je nog over hebt

Is hier een app voor ?
A. [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware :w
B. Battery Circle @ market, you're welcome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:33:
[...]

Ga naar je downloads app en schakel download using wifi uit ;)
_/-\o_ TNX!!!! Dat was inderdaad de dader... Ik had echt alles al na gelopen, behalve die dus.

Dat is dus één minpuntje minder, blijft het regelmatig compleet vastlopen van de telefoon wel staan...

Maar daarvan weet ik alleen niet of het aan de rom ligt of aan het toestel... Ik heb daar al een tijdje last van namelijk, maar met MIUI lijkt het wel extremer te zijn. Vooral omdat het dus ook compleet onmogelijk is geworden een spel te spelen dat voorheen probleemloos draaide...
Dit is eigenlijk begonnen toen ik overgestapt ben op 2.3...
gabn88 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:39:
[...]

En Wifi sleep policy werkt ook prima, standaard staat het op "when screen turns off", maar heb dit veranderd naar "never" en nu gaat die netjes "nooit" in slaap ;)
Welke apps mis je dan? Ik heb ook Vodafone als provider, maar heb eigenlijk nooit gemerkt bepaalde apps niet te kunnen installeren... Wellicht omdat mijn toestel ooit via T-Mobile is aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee...... FuguMod it is...... NOT. Dikke vette bootloop. Dat cleanscript eerst haalde weinig uit. Fucking hell...

CM7.1 Stable + cleanscript + FM latest stable = nogo, bij het logo al blijft het systeem trippen. Gerestored, und jetzt?

[ Voor 48% gewijzigd door Jejking op 01-11-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

deepbass909 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:14:
[...]

_/-\o_ TNX!!!! Dat was inderdaad de dader... Ik had echt alles al na gelopen, behalve die dus.

Dat is dus één minpuntje minder, blijft het regelmatig compleet vastlopen van de telefoon wel staan...

Maar daarvan weet ik alleen niet of het aan de rom ligt of aan het toestel... Ik heb daar al een tijdje last van namelijk, maar met MIUI lijkt het wel extremer te zijn. Vooral omdat het dus ook compleet onmogelijk is geworden een spel te spelen dat voorheen probleemloos draaide...
Dit is eigenlijk begonnen toen ik overgestapt ben op 2.3...

[...]

Welke apps mis je dan? Ik heb ook Vodafone als provider, maar heb eigenlijk nooit gemerkt bepaalde apps niet te kunnen installeren... Wellicht omdat mijn toestel ooit via T-Mobile is aangeschaft.
Controleer eens je interne SD op fouten. Wie weet is er ergens een bitje omgevallen. Heb je het ook gehad met de stockfirmware?

Ik heb eigenlijk de afgelopen releases van Galnet geen tot weinig problemen met instabiele roms. Ze werken allemaal prima op de batterij na. Die overigens nu ook prima lijkt te werken. Vannacht nog eens testen en morgen weer een hele dag :+ Mintberry was ook redelijk maar toch iets instabieler als Galnet bij mij. Alleen was Mintberry wel veel rapper dan Galnet maar ondertussen is Galnet met vooral de laatste Weekly erg snel geworden! Dit is ook terug te zien in mijn games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:31:
Okee...... FuguMod it is...... NOT. Dikke vette bootloop. Dat cleanscript eerst haalde weinig uit. Fucking hell...

CM7.1 Stable + cleanscript + FM latest stable = nogo, bij het logo al blijft het systeem trippen. Gerestored, und jetzt?
Geen paniek..battery eruit, opstarten in CWM indien je geen ander kernel op je SD staat. Dan USB/MOUNT en zet of Glitch/Neo erop. De cleaners weer draaien en flashen!!!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:40
Weet iemand wat een goede kernel is voor CM7? Ik wil graag voodoo color met de gamma hack en de standaard cm7 kernel ondersteunt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

silitek schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:36:
[...]

Geen paniek..battery eruit, opstarten in CWM indien je geen ander kernel op je SD staat. Dan USB/MOUNT en zet of Glitch/Neo erop. De cleaners weer draaien en flashen!!!
;)
Terugflashen is allang gebeurd ;) Maarre... Glitch, die v12 beta (de enige met BLN) is sucky, had de Low Leakage trouwens. Das toch een kwestie van gokken of je een L/M/H Leakage part hebt. De camera is totaal de fuck op, een grote artifactbende. Het belvolume is met 9817250% omhoog gegaan, op laagste niveau moest ik in een gesprek net de telefoon 15cm van m'n oren afhouden. Daarnaast heb ik geen app bij de hand die er extra volt tegenaan kan gooien om bepaalde modi stabiel te houden, dus met Voltage Control Extreme kan ik alsnog weinig. Sowieso blijft het ding niet echt stabiel, 1200MHz @ 1.35 was al een vette fail :( En Tegrak werkt niet eens!

[ Voor 16% gewijzigd door Jejking op 01-11-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Touchdomex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:14:
[...]

Controleer eens je interne SD op fouten. Wie weet is er ergens een bitje omgevallen. Heb je het ook gehad met de stockfirmware?
[...]
Stomme vraag misschien, maar hoe? Via adb kan ik wel fsck_msdos uitvoeren op de interne SD en die vindt geen fouten.

Ik zit vanavond trouwens te spelen met StabilityTest en dat overleefd het toestel zonder problemen, zelfs met de CPU op 1.6 GHz. Ik zou dus zeggen dat qua hardware er geen problemen zijn...

Maar het aantal keren dat MIUI compleet vastloopt is niet echt leuk... Gemiddeld wel minimaal 1 keer per dag... En dan hoef ik niet eens iets bijzonders aan het doen te zijn. Een beetje internetten met flash-content op de pagina kan al genoeg zijn, terwijl dat eerder nooit fout ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

deepbass909 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:56:
[...]

Stomme vraag misschien, maar hoe? Via adb kan ik wel fsck_msdos uitvoeren op de interne SD en die vindt geen fouten.
Bedoelde meer vanuit je OS met van die leuke checktools :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Hmm, geen market in SuperOSR? Moet ik de CMgapps installeren? Dacht dat de market er auto bij zou zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jampot1989 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:10:
Hmm, geen market in SuperOSR? Moet ik de CMgapps installeren? Dacht dat de market er auto bij zou zitten..
Yep, alles zit in SuperOSR dus ook de Market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t mac schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:12:
Weet iemand wat een goede kernel is voor CM7? Ik wil graag voodoo color met de gamma hack en de standaard cm7 kernel ondersteunt dit niet.
Glitch:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1041532

Fugumod:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112568

Neo:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1053304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik had gisteren ineens de Android system bug, de 25% van mijn batterij opslurpte (in SuperOSR) en daardoor het verbruikt verhoogde tot 10% per uur... Na een reboot (kwam er pas na 5 uur achter omdat ik mijn telefoon 5 uur ongebruikt in mijn zak had) ging het beter... Nu hopen dat het niet weer terug komt. Wel raar, want had ook al wel 3 à 4 keer gereboot na de installatie...

Ik geloof trouwens dat de exchange ook vrij veel batterij slurpt, want mijn minimum (ongebruikt, maar wel een paar widgets(facebook, twitter) en exchange en gmail en whatsapp (allemaal push)), komt toch uit op zo'n 4% per uur.

Maarjah, verder wel een fijne en mooie (dankzij ICS theme) ROM, zolang die android system weinig verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh my word..... waar gaat dit dan nog over! 8)7 Ik ben gewoon teruggestapt naar CM7.1 en op zoek gegaan naar tooltjes die zouden werken. 90% werkt niet met de standaard kernel maar Voltage Control doet dat wel!

Waar ik gister nog zei dat 1200MHz met geen paard aan de gang te krijgen was, is 1300MHz dat wel :X Met 1.225v als ik me niet vergis. Dan hoef ik 1.2GHz-mode er echt niet uit te laten want dat is een instant fail op alles lager dan 1.325v. Weird, je zou verwachten dat het voltage daar nog een flinke klap lager zou kunnen! Edit: O, daar heb je een SOD.. Nog maar eens tweaken dan. Nu proberen op 1.275v voor 1300. De middelste modi kan ik nog iets mee omlaag waarschijnlijk. Alles om de accuduur te verlengen. Overigens, als je de ideale settings hebt gevonden voor je CPU, kan je die dan zonder problemen overhevelen naar een andere rom? Is er iets bekend over instabiliteit bij dezelfde clocks met verschillende ROMs?

[ Voor 32% gewijzigd door Jejking op 02-11-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik kwam er gisteren achter dat er in mijn /etc/init.d/ wat scripts staan waar ik van twijfel of ze er wel horen... Er staat bijv. een script van Darky, maar er staat op het moment niks meer van Darky op. Daarnaast staan er nog een aantal cpu-tuning scripts in, die elkaar uiteraard bijten.
Volgens mij zijn dit nog restandjes van eerdere ROM's. Kan ik op een manier inzien welke scripts bij de MIUI-rom horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 07:26
Wat is nu eigenlijk de beste modem file voor CM7? Ik draai nu JVK, maar heb het idee dat wifi niet zo goed werkt als de stock roms.... Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Waar halen jullie dat ICM theme, of uberhaupt themes, voor OSR vandaan?

Ik heb deze geprobeerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1310925

Maar dat werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

jampot1989 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:12:
Waar halen jullie dat ICM theme, of uberhaupt themes, voor OSR vandaan?

Ik heb deze geprobeerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1310925

Maar dat werkt niet...
die heb ik ook geprobeerd en voor mij werkte het wel. Kan je uitleggen wat je hebt gedaan en wat er niet werkt?

Ik heb zelf die 3 dingen van de market geinstalleerd. Daarna kon ik in theme chooser wel degelijk ICS theme kiezen.
De launcher was toen nog niet aangepast. Ik heb ADW Ex geinstalleerd en heb daar een ICS theme voor gezocht, die ziet er nu ook beter uit.

edit: eigenlijk gebruik ik van die post dus alleen de eerste package: theme chooser theme.

[ Voor 6% gewijzigd door Aapzak op 02-11-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Aapzak schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:14:
[...]

die heb ik ook geprobeerd en voor mij werkte het wel. Kan je uitleggen wat je hebt gedaan en wat er niet werkt?

Ik heb zelf die 3 dingen van de market geinstalleerd. Daarna kon ik in theme chooser wel degelijk ICS theme kiezen.
De launcher was toen nog niet aangepast. Ik heb ADW Ex geinstalleerd en heb daar een ICS theme voor gezocht, die ziet er nu ook beter uit.
Ik heb Metamorph uit de market gehaald, de zip gedownload, en geapplyd in die app. De eerste keer liep ie vast, de tweede keer leek er niks gebeurd...

edit: hmm, nu wel een ander lockscreen. Nog maar eens rebooten..

[ Voor 5% gewijzigd door jampot1989 op 02-11-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

deepbass909 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:57:
Ik kwam er gisteren achter dat er in mijn /etc/init.d/ wat scripts staan waar ik van twijfel of ze er wel horen... Er staat bijv. een script van Darky, maar er staat op het moment niks meer van Darky op. Daarnaast staan er nog een aantal cpu-tuning scripts in, die elkaar uiteraard bijten.
Volgens mij zijn dit nog restandjes van eerdere ROM's. Kan ik op een manier inzien welke scripts bij de MIUI-rom horen?
Waarom niet dezelfde methode pakken als die ik daarboven ergens heb gepost? :) Weet je zeker dat je geen rotzooi meer er op hebt staan en dan zijn alle fouten tenminste te wijten aan de roms zelf en niet wat jij er eerder al eens mee hebt gedaan. Kan heel goed zijn dat juist die dingen roet in het eten gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Heeft OSR standaard geen BLN, of heb ik gewoon een bad flash ofzo?

De ledjes timen al na een seconde of 3 weer uit na het ontvangen van een bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:42:
[...]

Waarom niet dezelfde methode pakken als die ik daarboven ergens heb gepost? :) Weet je zeker dat je geen rotzooi meer er op hebt staan en dan zijn alle fouten tenminste te wijten aan de roms zelf en niet wat jij er eerder al eens mee hebt gedaan. Kan heel goed zijn dat juist die dingen roet in het eten gooien :)
De scripts zijn nieuw voor mij, mijn linux kennis zei mij dat init-scripts bijv. volledig overschreven zouden worden. Maar inmiddels heb ik gemerkt dat Android wel gebaseerd is op Linux, maar weel dingen toch net even anders werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
jampot1989 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:40:
Heeft OSR standaard geen BLN, of heb ik gewoon een bad flash ofzo?

De ledjes timen al na een seconde of 3 weer uit na het ontvangen van een bericht...
Misschien een instelling verkeerd in BLN? Heb je pro of free? Ik heb pro, daar kan je alles naar wens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

deepbass909 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:55:
[...]

De scripts zijn nieuw voor mij, mijn linux kennis zei mij dat init-scripts bijv. volledig overschreven zouden worden. Maar inmiddels heb ik gemerkt dat Android wel gebaseerd is op Linux, maar weel dingen toch net even anders werken.
zo zie je maar dat je je linux kennissen niet altijd kunt vertrouwen

Het verbaast mij overigens ook hoor, ik ben daarom NU ff met rsync mijn sdcard aan het backuppen. De apps met Titanium Backup en sms met sms backup. Dan de bliksemse boel opschonen. (eerst titanium backup en daarna rsync natuurlijk, anders is het een beetje zinloos ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Zoals ik ook al in het SGSII topic heb gepost heeft Galnet voor de groupies een versie gereleased die gemerged is met het framework van ICS..

Vraag me af of ICS een grote invloeden zal hebben op miui..

het thema wat ik heb toegepast is Black Ice.. deze is via de theme manager te downloaden of via XDA.. Dit geeft toch wel een beetje een ICS gevoel!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1318364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Aapzak schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:49:
[...]

zo zie je maar dat je je linux kennissen niet altijd kunt vertrouwen

Het verbaast mij overigens ook hoor, ik ben daarom NU ff met rsync mijn sdcard aan het backuppen. De apps met Titanium Backup en sms met sms backup. Dan de bliksemse boel opschonen. (eerst titanium backup en daarna rsync natuurlijk, anders is het een beetje zinloos ;))
Ik bedoelde mijn eigen kennis over linux ;) Ik draai al inmiddels 10 jaar niks anders meer thuis.

Ik heb net even met een root-explorer (ES File Explorer) alle ogenschijnlijk onzin scripts weggehaald en de telefoon een reboot gegeven. Alles lijkt goed te werken, Voltage Control heeft nu wel de goede instellingen na opstarten (goede I/O Scheduler en CPU Governor).

Met CPU Spy zie ik dat hij vooral in Deep Sleep staat (80% van de tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

deepbass909 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:22:
[...]

Ik bedoelde mijn eigen kennis over linux ;) Ik draai al inmiddels 10 jaar niks anders meer thuis.

...
Dat wist ik, gotcha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 11:46
Ik heb sinds niet zo heel erg lang een CM7 Rom op mij toestel staan. Alleen reageert mijn accelerometer vreselijk langzaam. Wat eigenlijk het geval is dat als ik een game speel dan is er gewoon min. 1 sec. LAG voordat er langzaam iets gebeurt. Zijn er nog andere mensen die hier last van hebben?

Ik heb al geprobeert een oplossing op Google te vinden, maar de dingen die daar stonden hebben niet geholpen. Bijv. een calibratie van de sensor, en het verwijderen/aanpasen van bestanden in /system/bin. Die bestanden bestonden niet eens bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

http://www.galnetmiui.co....wnloads.php?do=file&id=10

Zo verdorie dat is rap! :D Eens twijfelen of ik hem ga proberen of niet :+ Ben stiekem wel benieuwd.

Batterij van MIUI is nog steeds meh. Hij gaat perfect in deep-sleep en is dan extreem zuinig. Totdat ik hem eruit haal en het lijkt alsof hij direct alleen maar op vol vermogen draait :X Is ook te zien met CPU-spy aangezien hij wel netjes in deep-sleep gaat en ook netjes naar de 100Mhz maar de stappen daartussen doet hij niets en vervolgens knalt hij keihard naar de 1000Mhz :X Hij is wel belachelijk vloeiend, games lopen prima en hij heeft tot op heden nog geen enkel probleem gehad. Alles draait perfect eigenlijk... Behalve dus dat bovenstaande ding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:18:
http://www.galnetmiui.co....wnloads.php?do=file&id=10

Zo verdorie dat is rap! :D Eens twijfelen of ik hem ga proberen of niet :+ Ben stiekem wel benieuwd.
Ga hem proberen..iets nieuws ben ik wel voor te porren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:00:
[...]

Ga hem proberen..iets nieuws ben ik wel voor te porren :+
Ik ook :+ Telefoon ligt aan de lader en vanavond eens flashen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:07:
[...]

Ik ook :+ Telefoon ligt aan de lader en vanavond eens flashen :9~
Funny om Andriod 4.0.1 te zien staan. Redelijk snel ook nog... ;)
Verder is het gewoon MIUI natuurlijk. market, video aantal leuke ICS apps erin

Toch wel knap van Galnet..
Edit: Torch FC voor de rest werk't goed. OC/UV settings

wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/15ckpzo.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/25r2s2e.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5x0mls.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/71gsog.png

[ Voor 30% gewijzigd door silitek op 02-11-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 12:40
Sikkek schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:59:
Wat is nu eigenlijk de beste modem file voor CM7? Ik draai nu JVK, maar heb het idee dat wifi niet zo goed werkt als de stock roms.... Iemand nog tips?
Een modemfile heeft zeker geen invloed op WIFI. Alleen op GPS en mobiele netwerk als ik het goed heb..
Overigens heb ik JVQ en ben er tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
silitek schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:42:
[...]

Funny om Andriod 4.0.1 te zien staan. Redelijk snel ook nog... ;)
Verder is het gewoon MIUI natuurlijk. market, video aantal leuke ICS apps erin
....
Mijn eerste keer MIUI, ben altijd CM fan geweest, maar kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen...
Staat nog wel een raar chinees iets op me homescreen.

En is dat iets nieuws in ICS, geen program launcher meer? Alles op je homescreen :?
En dingen er vanaf verwijderen kan niet altijd, omdat het system apps zijn.

Alleen mijn meest gebruikte applicatie Tweetdeck werkt er nog niet op...FC als je hem start, al krijg je wel de notificaties in je balk als je een mention hebt

[ Voor 12% gewijzigd door TripleQ op 02-11-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TripleQ schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:11:
[...]

Mijn eerste keer MIUI, ben altijd CM fan geweest, maar kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen...
Staat nog wel een raar chinees iets op me homescreen.

En is dat iets nieuws in ICS, geen program launcher meer? Alles op je homescreen :?
En dingen er vanaf verwijderen kan niet altijd, omdat het system apps zijn.

Alleen mijn meest gebruikte applicatie Tweetdeck werkt er nog niet op...FC als je hem start, al krijg je wel de notificaties in je balk als je een mention hebt
Geen program launcher is MIUI niets met ICS te maken ;) ..stock kernel komt me bekent voor eens kijken hoe de batterij zich houd.
Tweetdeck, en ander sociaal media apps gebruik is niet..
Chinees icon klopt maar dit ik ook een developers rom.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ah vandaar, zoals ik al zei heb ik nooit met MIUI gewerkt, zal wel een kwestie van smaak / wennen zijn dan, ik vind het maar onoverzichtelijk... :+

En ik weet dat het nog maar een vroege versie is, hou er wel van, draaide normaal de nightlies van CM...geregeld gehad dat de helft niet meer werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 00:53
Fijn, om van de SDK af een ICS build te hebben, weet je zeker dat 0,0 zaken geoptimaliseerd kunnen zijn zonder eventuele reverse engineering 8)7.

Ik wacht gewoon lekker op de source van ICS. Want nu is het gewoon geilen op versienummers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:42:
Fijn, om van de SDK af een ICS build te hebben, weet je zeker dat 0,0 zaken geoptimaliseerd kunnen zijn zonder eventuele reverse engineering 8)7.

Ik wacht gewoon lekker op de source van ICS. Want nu is het gewoon geilen op versienummers...
Natuurlijk vanaf de SDK maar wat geef dat?, vind het wel aardig dat de dev's dit releasen. Intussen wachtend we op de source ICS wat uiteraard wel hout snijdt. By the way:
http://rommaster.miuiscotland.co.uk/miuiscotland.mtz (Android 4.0 theme)..!

Zip file>hernoemen>mtz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Werkt Tweetdeck echt niet? :X

Mooi dat ik nog niet geflashed heb :X De app die ik dagelijks gebruik voor zowel eigen accounts als accounts van mijn scoutinggroep. Kan dus niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
silitek schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:59:
[...]

Natuurlijk vanaf de SDK maar wat geef dat?, vind het wel aardig dat de dev's dit releasen. Intussen wachtend we op de source ICS wat uiteraard wel hout snijdt. By the way:

[...]
Wat dat geeft? Dat het gewoon een bagger release is om te geilen op versienummers. Het geheel wordt namelijk gewoonweg in elkaar gehacked om te kijken of het werkt, dat lijkt mij niet handig om iets zwaar experimenteels te gebruiken op een telefoon voor dagelijks gebruik.

Wanneer je de source code gebruikt kun je gewoonweg programmeren en alles in elkaar laten overvloeien en optimaliseren, waardoor je dus een fatsoenlijke release kunt maken. Het is niet voor niets dat bijv. CM7 voor de Touchpad alleen met source werd ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:09:
Werkt Tweetdeck echt niet? :X

Mooi dat ik nog niet geflashed heb :X De app die ik dagelijks gebruik voor zowel eigen accounts als accounts van mijn scoutinggroep. Kan dus niet zonder.
Hier niet in ieder geval...Ook na een reboot start die niet op.
Verder werken gewoon alle andere programma's, en hij is nog snel ook.
Afgezien van Tweetdeck zie ik nog geen reden om hem niet gebruiken morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:15:
[...]

Wat dat geeft? Dat het gewoon een bagger release is om te geilen op versienummers. Het geheel wordt namelijk gewoonweg in elkaar gehacked om te kijken of het werkt, dat lijkt mij niet handig om iets zwaar experimenteels te gebruiken op een telefoon voor dagelijks gebruik.

Wanneer je de source code gebruikt kun je gewoonweg programmeren en alles in elkaar laten overvloeien en optimaliseren, waardoor je dus een fatsoenlijke release kunt maken. Het is niet voor niets dat bijv. CM7 voor de Touchpad alleen met source werd ontwikkeld.
Deels kan ik daar wel in mee, mits het een bagger release is. Niet dus, kan ook niet uitgangpunt is SDK 10 2.3.7 (build.prop) van Cyanogenmod7 laat ik daar nou liefhebber van zijn dus alle "sneak-preview" Rom's zijn zeer bruikbaar voor dagelijks gebruik. Optimaliseren komt later wel! framework 4.0 is er.

Dan erbij gebruik maken van deze roms is geen Pré!! Volgens mij ventileer je uit principe dan dat je daadwerkelijk de release ervaart, dat mag!!!

Ontopic: Galnet staat/stond bekent als battery-drainer..dit rommetje houd de prima "deep sleep" en dus ook de 0% use ;) Al mijn apps werken zonder FC, Sociale Media apps gebruik ik niet.
Dus voor een Hack rom best aardig!!..

Edit: nog wat screenies met nieuwe theme

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/5o9k07.png Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/30nhspd.png

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/k9aosx.png Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2j3fwup.png

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 03-11-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:17:
Ontopic: Galnet staat/stond bekent als battery-drainer..dit rommetje houd de prima "deep sleep" en dus ook de 0% use ;) Al mijn apps werken zonder FC, Sociale Media apps gebruik ik niet.
Dus voor een Hack rom best aardig!!..

Edit: nog wat screenies met nieuwe theme

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
Vind het ook echt een knap staaltje werk.. maar goed, zoals alex zegt, het is wel een beetje geilen op versie nummers ja.. want qua performance merk ik geen verschil..! mja we zitten niet voor niks hier.. beetje spelen met custom roms..!

Hier wat screens van het thema wat ik het meest een ICS vindt geven! Black Ice, te vinden in de theme manager.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/vhro6.jpgAfbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1e0sqf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/qxtkkp.jpgAfbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/b9j7gm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Zie dit gewoon als proof-of-concept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:39:
[...]

Vind het ook echt een knap staaltje werk.. maar goed, zoals alex zegt, het is wel een beetje geilen op versie nummers ja.. want qua performance merk ik geen verschil..! mja we zitten niet voor niks hier.. beetje spelen met custom roms..!

Hier wat screens van het thema wat ik het meest een ICS vindt geven! Black Ice, te vinden in de theme manager.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
;) ..tuurlijk dev's vinden het prachtig goochelen met versie nummers. Performance is minimaal maar batterij doet het prima en dat is voor Galnet begrippen al heel wat.

Ga die "black Ice" ook eens proberen, ziet er wel gelikt uit. ;)
Edit: Aha, bootscreen da's verrassend :9~

[ Voor 2% gewijzigd door silitek op 03-11-2011 11:30 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

2 dingen:

1) die nieuwe Galnet MIUI ziet er mooi uit hoor, en die battery resultaten zijn ook mooi
2) bedenk me net dat echt cleanen van telefoon, inclusief /etc enzo helemaal niet zo handig is. Daarmee loop je het risico echte core dingen zoals efs/imei kwijt te raken, dus toch maar op zoek naar een goed cleaning script

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lippo Cleaning Script? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Aapzak schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:07:
2 dingen:

1) die nieuwe Galnet MIUI ziet er mooi uit hoor, en die battery resultaten zijn ook mooi
2) bedenk me net dat echt cleanen van telefoon, inclusief /etc enzo helemaal niet zo handig is. Daarmee loop je het risico echte core dingen zoals efs/imei kwijt te raken, dus toch maar op zoek naar een goed cleaning script
Neem aan dat je daar een backup van hebt? Begrijp niet zo goed waarom het een risco is.. Want zoals je nu redeneert kun je beter niet flashen..

Met punt 1 ben ik het wel eens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ik heb wel een backup van efs, dit is wel mijn 2e sgs, mijn vorige heb ik een half jaar gebruikt maar zonder IMEI. Die is dus wel een keer verloren gegaan.

Dus vooral om mensen te behoeden voor de fout die ik zelf waarschijnlijk wel gemaakt heb stip ik dit puntje even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Aapzak schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:20:
ik heb wel een backup van efs, dit is wel mijn 2e sgs, mijn vorige heb ik een half jaar gebruikt maar zonder IMEI. Die is dus wel een keer verloren gegaan.

Dus vooral om mensen te behoeden voor de fout die ik zelf waarschijnlijk wel gemaakt heb stip ik dit puntje even aan :)
eerlijk waar.. :F

Dat is echt K*T..! Ding is veels te duur voor een luxe mp4 speler..!! Er zijn toch mogelijkheden om die terug te zetten.. al denk ik niet dat het legaal is.. (correct me if i'm wrong..!)

[ Voor 4% gewijzigd door thommy86 op 03-11-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

het gekke is dat ik niets anders deed dan ik nu steeds doe, stock roms flashen met heimdall en daarna in cwm een andere rom flashen. Ik weet niet wanneer efs verloren gegaan is. Ik ben ook niet de eerste eigenaar van de telefoon dus misschien zat er al geen IMEI in.

Het is inderdaad niet legaal om IMEI te zetten, ik heb wel een bon met de originele IMEI erop dus zo schandalig zou het terugzetten daarvan denk ik niet zijn. Het is volgens trouwens niet zo makkelijk, het is niet een kwestie van een textfile terugzetten.

edit: zonder geldig IMEI nummer krijg je een generiek nummer waarmee de telefoon gewoon prima werkt. Ik heb daar echt nooit iets van gemerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Aapzak op 03-11-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMEI kwijtrijken? Terugzetten?
Ehhh.... maar? Je hebt dus een toestel ZONDER IMEI gekocht?
Aapzak schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:37:edit: zonder geldig IMEI nummer krijg je een generiek nummer waarmee de telefoon gewoon prima werkt. Ik heb daar echt nooit iets van gemerkt.
Nope :). Je kunt wel bellen, maar bent daarentegen weer niet
bereikbaar. Dat is niet zo handig me dunkt.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Of ik het zelf heb gesloopt of de vorige eigenaar, dat kan ik je niet zeggen.

Wat ik je wel kan zeggen: ik heb 'm later een keer in het "phone to pc" error scherm gehad waar ik 'm niet uit kreeg. Hebben ze bij Samsung als een garantie geval opgevat. Zij kregen het ook niet gefixt en dus kreeg ik een nieuw moederbord. Met IMEI en als toetje: 16GB ipv 8GB.

Dus mijn gekloot heeft me nog wat opgeleverd ook. Nu heb ik natuurlijk wel backups van mijn imei (/efs)

edit: ik was ook bereikbaar, was echt geen probleem. Ik heb dit maanden gehad op deze manier

[ Voor 9% gewijzigd door Aapzak op 03-11-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
silitek schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:17:
[...]

Deels kan ik daar wel in mee, mits het een bagger release is. Niet dus, kan ook niet uitgangpunt is SDK 10 2.3.7 (build.prop) van Cyanogenmod7 laat ik daar nou liefhebber van zijn dus alle "sneak-preview" Rom's zijn zeer bruikbaar voor dagelijks gebruik. Optimaliseren komt later wel! framework 4.0 is er.
Mja ik ben alleen bang voor de gebruikers dat er na een paar dagen/weken/whatever onvoorziene problemen komen door het mix van frameworks. En daarom lijkt me zoiets niet slim voor dagelijks gebruik.
Dan erbij gebruik maken van deze roms is geen Pré!! Volgens mij ventileer je uit principe dan dat je daadwerkelijk de release ervaart, dat mag!!!

[...]
Heb je ook gelijk in :). Ik ben zeker een fan van custom roms en pre-release meuk. Echter heb ik gemerkt dat ik met dagelijks devices minder cutting edge ben dan met devices die ik niet altijd nodig heb. Ergeren aan smartphones heb ik me namelijk al genoeg gedaan en dan gingen er alleen maar dingen stuk :+. Dat hoeft nu niet meer van mij :).

Wat ik overigens wel knap vind van Google is dat ze de batterijduur van de Galaxy S blijkbaar hebben verbeterd, misschien moet Galnet meer daar vanaf gaan kijken :+ :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:59
ik zit nu op mintberry kan ik galnet zo flashen?? of moet ik nog wat formatten?

nou heb ik galnet geflasht, maar ik vind de kleuren niet mooi, kan ik er een andere kernel over heen gooien??

[ Voor 41% gewijzigd door hikhakhok op 03-11-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

hikhakhok schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:21:
ik zit nu op mintberry kan ik galnet zo flashen?? of moet ik nog wat formatten?
Wat heb je zelf allemaal gevonden? Heb je het niet kunnen vinden met de zoekfunctie hier rechtsboven?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Dit is wel erg vreemd: Ik zat eerst op CM7.1-KANG en nu op SuperOSR V2, en ik heb te maken met exact hetzelfde probleem: Soms als ik gebeld wordt, hoor ik de persoon aan de andere kant niet (zij mij wel)... Als ik daarna direct terug bel dan hoor ik hun en zij mij wel 8-)...

Ik heb alles geformateerd (ook cache, dalvik etc), geen map init_d op m'n /sdcard staan... Is mijn telefoon kapot? 8)7

Is het een bekend probleem van CM7?

Ik wil eigenlijk niet meer terug naar stock... want dit bevalt verder zo goed... maar basis telefoon functies zijn vrij noodzakelijk...

EDIT: Bij allebei de kernel die meekwam met de rom.

[ Voor 4% gewijzigd door gabn88 op 04-11-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gabn88 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:25:
Dit is wel erg vreemd: Ik zat eerst op CM7.1-KANG en nu op SuperOSR V2, en ik heb te maken met exact hetzelfde probleem: Soms als ik gebeld wordt, hoor ik de persoon aan de andere kant niet (zij mij wel)... Als ik daarna direct terug bel dan hoor ik hun en zij mij wel 8-)...

Ik heb alles geformateerd (ook cache, dalvik etc), geen map init_d op m'n /sdcard staan... Is mijn telefoon kapot? 8)7

Is het een bekend probleem van CM7?

Ik wil eigenlijk niet meer terug naar stock... want dit bevalt verder zo goed... maar basis telefoon functies zijn vrij noodzakelijk...
Nog niet eerder meegemaakt of gelezen. Geen Cyanogenmod probleem.
Welke kernel draai je?..Glitch geef mij ook bar slechte telefoon gesprekken!
Voor diegene die op zoek zijn naar een live wallpaper ICS!
Verkrijgbaar in de market nu:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/302nthg.png

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 04-11-2011 10:39 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Weet iemand of het V6 Supercharger script nog interessant is om te gebruiken i.c.m. de laatste SuperOSR? (Silitek misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wat is op het moment het beste om zo lang mogelijk met je accu te doen?
Of is ICS (die hiervoor) dat?
Ik wel natuurlijk wel al mijn spelletjes kunnen spelen, en nog wat snelheid hebben.
Mijn huidige stock 2.3.3 is zo traag, en slecht met accu.
(ik wil heeeeel graag ICS 4 proberen of alleen maar de look hebben)
Of kan ik dan beter wachten?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:40:
Wat is op het moment het beste om zo lang mogelijk met je accu te doen?
Of is ICS (die hiervoor) dat?
Ik wel natuurlijk wel al mijn spelletjes kunnen spelen, en nog wat snelheid hebben.
Mijn huidige stock 2.3.3 is zo traag, en slecht met accu.
(ik wil heeeeel graag ICS 4 proberen of alleen maar de look hebben)
Of kan ik dan beter wachten?
Wat doe je allemaal en wat is je accuduur? Hoeveel heb je aan en vooral ook hoe heb je het aan wifi. 3g en dergelijke

Als je wat meer informatie geeft kunnen wij misschien ook op andere gebieden tips geven. Zo komt het alleen maar over als een vraag vraag en zoals je hierboven hebt kunnen lezen zijn de modjes daar niet zo happig op :+

Voor ICS kun je het beste nog eventjes wachten. Zelfs de launchers die nu in de market of op XDA staan zijn enorm buggy... Die zijn niet aan te raden. Je kan het beste gewoon netjes afwachten totdat CM het heeft gepoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:43:
[...]

Wat doe je allemaal en wat is je accuduur? Hoeveel heb je aan en vooral ook hoe heb je het aan wifi. 3g en dergelijke

Als je wat meer informatie geeft kunnen wij misschien ook op andere gebieden tips geven. Zo komt het alleen maar over als een vraag vraag en zoals je hierboven hebt kunnen lezen zijn de modjes daar niet zo happig op :+

Voor ICS kun je het beste nog eventjes wachten. Zelfs de launchers die nu in de market of op XDA staan zijn enorm buggy... Die zijn niet aan te raden. Je kan het beste gewoon netjes afwachten totdat CM het heeft gepoort.
OK, ik wacht wel af. (dacht ik al)
Wat ik doe:
's ochtends aan de lader mail lezen, tweets lezen, spelletje oid
dan op school 3 uur later mail, tnet, tweets (ook af en toe spelletje als minecraft, doodle jump, tower bloxx, coin dozer)
dan 2 uur later hetzelfde en spelletjes
dan 1-4 uur later thuis hetzelfde en een spelletje
dan om 9 uur 's avonds slapen en aan de lader hetzelfde

aan (altijd): 3g, helderheid max., hotmail app (na 15.20 weer controleren), tweetdeck (elke 3 min controleren)
hij hield het altijd een dag vol op deze manier, nu is het tot een uur of zeven....

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crispo schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:03:
Weet iemand of het V6 Supercharger script nog interessant is om te gebruiken i.c.m. de laatste SuperOSR? (Silitek misschien?)
Supercharger wel eens gedraaid maar nooit op Cm7. Heeft volgens mij weinig tot geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mui - ik heb het weer even gehad. Radio en nieuwe camera onder miui doet soms er raar. De externe SD kaart is soms spontaan weg en dan heb ik geen muziek. Batterij gaat super snel leeg als je het toestel opeens gebruikt. Het lijkt wel of het steeds instabieler wordt.

Ben weer terug gegaan naar Darky en alles weer loopt lekker.
Pagina: 1 ... 79 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.