Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Maar eens fasterfix geinstalleerd, dus heb hem op nederland gezet en hij stond op amerika.
Straks met naar huis rijden eens proberen of hij het doet. Meer hoef ik toch niet in te stellen ofwel?

EDIT: via google maps zit hij er in ieder geval nog steeds naast:(

[ Voor 15% gewijzigd door Captain Obvious op 24-10-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:32:
Maar eens fasterfix geinstalleerd, dus heb hem op nederland gezet en hij stond op amerika.
Straks met naar huis rijden eens proberen of hij het doet. Meer hoef ik toch niet in te stellen ofwel?

EDIT: via google maps zit hij er in ieder geval nog steeds naast:(
In FasterFix de settings veranderen naar 'Europe' ipv. 'Netherlands' schijnt ook sneller een fix op te leveren omdat je dan meer input krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIUI Mint Berry Edition 1.10.21

Nog geen force close of ander chips meegemaakt. radio is goed maar sterkte van ontvangst is wat zwakker. Mischien ook wel beter voor de batterij . Mp3 speler heeft soms aan het begin van een nummer een licht stottering maar later niet meer gehoord.

Na 12 uur batterij op 78%

- uurtje muziek
- scrabble feud een aantal keer
- kwartiertje internet
- emailtes
- 2 foto's gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 14:16
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:33:
MIUI Mint Berry Edition 1.10.21

Na 12 uur batterij op 78%
is dat met 3g aan en met auto mail sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:05
silitek schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:29:
Of GPS Aids uit de Market.......
Dat is echte Aids, heeft mn SGS bijna verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Bij het installeren van de vorige Mint Berry (1.10.14 V2) heb ik kennelijk toch iets fout gedaan, het verkeerde gemount of geunmount voor het flashen en sindsdien ziet hij mijn interne SD kaart niet meer. Al een hoop keer weer opnieuw geflashed met verschillende dingen gemount of juist niet gemount, maar het lukt maar niet om de interne SD kaart weer zichtbaar te maken. Nog even de hoop dat versie 21 verbetering zou brengen, maar het mocht niet baten.

In het CWM menu kan ik alles mounten, behalve /emmc niet. Als ik echter via OI bestandsbeheer kijk, vind ik niks in bij de SD kaart en de externe SD kaart. Als ik in/emmc vind ik echter de data van mijn externe SD kaart.

Als ik onder instellingen bij opslag kijk, zie ik geen kaart bij de externe SD kaart, bij de interne opslag een kleine 2 GB en ik heb ook nog een kopje "Extra opslag: /mnt/emmc" met daarop 5,5 GB. Ik kan dus ook nog gewoon apps installeren op de interne opslag en hij onthoud zijn instellingen, maar hij ziet de interne SD kaart niet meer. Apps die daar dus iets op willen slaan, hebben dus een probleem.

Ergens heeft dat Mint Berry iets gedaan met mijn bestandssysteem, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit weer recht moet breien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Lees het topic eens door :+

Ik heb hetzelfde probleem gehad en spontaan doet hij het weer :X :+ Sindsdien ook geen problemen meer gehad met Mintberry en/of MIUI.

draai nu weer vrolijk mintberry :X GalnetMIUI wat doe je toch elke keer met die batterij....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Laatst online: 22-09 16:41
Heb MintBerry ook opnieuw geflashed (21v2) deze keer een tot nu toe geen problemen met FC.
Was toch iets fout gegaan dus vorige keer. Ben benieuwd, tot nu toe loopt het allemaal heel soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik had het topic door gelezen, maar niet echt een structurele oplossing gevonden. Draai sindsdien cynogenmod, dat loopt het best met de beperkingen die ik nu heb. Misschien toch maar terug naar Mintberry en hopen dat hij het vanzelf gaat doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hihi ook maar de telefoon aan de lader voor de 21V2 :+ Draai nog de V0 :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:42
Ik ook, alleen heet die niet V0, maar is het gewoon V1 :P
En opladen? :) Ik doe dat nooit.. Flash altijd gewoon op elk willekeurig percentage. Tenzij er nog maar 5% is..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:44:
Ik ook, alleen heet die niet V0, maar is het gewoon V1 :P
En opladen? :) Ik doe dat nooit.. Flash altijd gewoon op elk willekeurig percentage. Tenzij er nog maar 5% is..
Ik zit toch net tegen de 90 aan. Had hem vanmiddag al verplicht moeten opladen omdat die leeg was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik zit op 74% sinds 12 uur vandaag.
De vorige versie, die niet van lippol was, deed het wel iets beter met de batterij.

[ Voor 54% gewijzigd door HaTe op 25-10-2011 19:46 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 16:20
Ik heb nou iets mafs: Mijn telefoon (met 2.3.5 van samfirmware) ligt overdag aan de usb van de dockingstation op het werk. Als ik aan het eind van de dag de laptop uitzet en de telefoon afkoppel, dan heb ik een batterydrain van 25% per uur. De telefoon is niet eens helemaal opgeladen als ik hem afkoppel van de dockingstation 8)7

Ik denk dat ik toch maar een slimmere manier moet vinden om hem overdag op te laden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Laatst online: 22-09 16:41
Waarom is het zo lastig om mooie strakke themes te vinden?
Zelf vind ik dit heel erg vet:
http://mycolorscreen.com/2011/10/25/tighrope/
Maar volgens mij ben je wel even aan het klussen voordat je zoiets hebt.

Nog tips voor mooie Miui themes (evt icm een bepaalde launcher)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartelsrobert schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:58:
[...]

is dat met 3g aan en met auto mail sync?
Ja met 3G en SYNC

De batterij loopt na een tweede keer laden wel erg snel terug in 6 uur naar 80% wel een uur radio aan gehad en 20 minuten internet en 2 minuten gebeld. What the ..........................

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:28
@nlb, hoe is je batterijgebruik in 't statistiekenschermpje? Wat is 't aandeel Cell standby? Bij mij trekt die zo'n 34% van de batterij, dat kost me behoorlijk wat. Op internet nog niet veel kunnen vinden, althans geen oplossingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:40
Ok, deze ROM is wel écht geniaal snel en goed in elkaar gezet! (wilde alleen zeam launcher en google maps, verder echt perfect)!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1303510

3.000 punten in quadrant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Ik had Semaphore 1.7.5 draaien met tweaks (UV, geen OC) en zit nu op 76%, sinds vanochtend 8 uur van de lader.

Sync aan, WiFi aan (slecht bereik @ werk, dus schakelt over naar HSDPA/3G).

Niet gebeld en wel gewhatsapped. "Normaal" had ik 's avonds 30-40% over, dus UV helpt wel erg.

Heb net Semaphore 1.8.0 geflashed, kijken hoe die het doet.

UV settings:
1000 = -25
800 = -75
400 = -100
200 = -125
100 = -125

[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 25-10-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Theme] Ice Cream Sandwich for CM7: v 1.1 Updated: 10/25/2011
Voor CM7 gebruikers. Nightly's tot #157 geprobeerd en deze waren prima. Nieuwere nightly's krijg ik niet aan de praat maar de kang versie 7.1 is nog steeds het beste, stabiel.
Kernel Glitch V12 beta3 meerwaarde prima stabiele OC/UV setting en Voodoo kleuren o.a.

ICS switch in combinatie van ICS_2.4 launcher.apk bezit je zowaar een complete theme.
Roboto font italic maakt het af:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/287hjea.png Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/5men4h.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/vn02rn.png Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/ohvck6.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Fijn...sinds ik de kernel Glitch V12 beta3 heb geflasht op mijn SGS met CM7 nightly 160 start deze niet meer normaal op. Sterker nog, hij start constant vanzelf op! Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:07:
Fijn...sinds ik de kernel Glitch V12 beta3 heb geflasht op mijn SGS met CM7 nightly 160 start deze niet meer normaal op. Sterker nog, hij start constant vanzelf op! Wat nu?
Nightly's boven de #157 is iets vreemd mee..ligt niet aan Glitch in iedergeval.
Batterij eruit opstarten in recovery, button combinatie..en/of een andere kernel flashen/rom vanaf interne SD
Anders USB mount en dan iets anders proberen (rom/kernel whatever ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik heb nu een full wipe gedaan en helemaal overnieuw begonnen. Dus eerst de kernel opnieuw geflasht, daarna de rom en daarna de google apps. Een hele frisse start af en toe kan ook geen kwaad dunkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 13:14
Jongens ik ben hopeloos.
Ik heb vandaag me Galaxy s geroot dat ging probleemloos.
Echter toen ik een lagfix(de verkeerde) instaleerde vodoo beta4 voor eclair blijf hij in de recovery modus.
Ik heb ok hard reset gedaan maar als ik hem opstart komt hij weer in de modus om vodoo de instaleren en dan springt hij weer in de recovery modus
Help wat moet ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M3lvinG schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:14:
Jongens ik ben hopeloos.
Ik heb vandaag me Galaxy s geroot dat ging probleemloos.
Echter toen ik een lagfix(de verkeerde) instaleerde vodoo beta4 voor eclair blijf hij in de recovery modus.
Ik heb ok hard reset gedaan maar als ik hem opstart komt hij weer in de modus om vodoo de instaleren en dan springt hij weer in de recovery modus
Help wat moet ik doen!
In recovery factory reset al geprobeerd?..
Jos_M schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:07:
Ik heb nu een full wipe gedaan en helemaal overnieuw begonnen. Dus eerst de kernel opnieuw geflasht, daarna de rom en daarna de google apps. Een hele frisse start af en toe kan ook geen kwaad dunkt mij
Is ook een optie. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door silitek op 26-10-2011 18:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
silitek schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:17:
[...]

In recovery factory reset al geprobeerd?..
ja werkt ook niet helaas. want dan komt hij weer in de modus om voodoo te instaleren.
endaarna komt hij weer recovery modus.
Ik heb nu originele software erop gedaan maar u blijf hij in de boot modus hangen...
Aub jongens help me ik ben ten einde raad :'(

[ Voor 38% gewijzigd door M3lvinG op 26-10-2011 18:37 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Nou alles werkte prima, maar nu heb ik weer het probleem dat mijn telefoon de SIM-kaart niet herkent.

Ik heb het volgende gedaan:

-full wipe + wipe cache
-interne sd card gewiped
-met mount USB storage de zip bestanden van de kernel (CM7i9k-Glitch-DEV-LL-20110929_1038) en de rom (update-cm-7.1.0-RC1-GalaxyS-KANG-signed) en Google Apps erop gezet.
-unmount
-alle bestanden 1 voor 1 geflasht
opstarten...

En dan kom ik wel in het setup-menu van Google Apps, dus aanmelden met Google account enzo, maar hij herkent niet mijn SIM-kaart.

Weet iemand wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok miui blue mint werkt bijna probleemloos maar de batterij is toch in 1 1/2 dag leeg.

De camera is niet helemaal goed als je het vergelijkt met een stock rom.
De radio kan spontaan naar hard en zacht geluid gaan en begint standaard op de speakers.
GPS is niet goed maar kan zijn dat je nog wat dingen moet veranderen
batterij is toch wel 3% per uur gemiddeld. Dit is enorm slecht in vergelijking met andere roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik zie dat ik het bij de verkeerde topic heb gepost sorry!!

[ Voor 80% gewijzigd door Thenotorious op 26-10-2011 20:25 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
Mijn problem is opgelost!
Ik heb froyo geinstaleerd en hierna deed hij het weer gewoon.
Toch bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:58:
Nou alles werkte prima, maar nu heb ik weer het probleem dat mijn telefoon de SIM-kaart niet herkent.

Ik heb het volgende gedaan:

-full wipe + wipe cache
-interne sd card gewiped
-met mount USB storage de zip bestanden van de kernel (CM7i9k-Glitch-DEV-LL-20110929_1038) en de rom (update-cm-7.1.0-RC1-GalaxyS-KANG-signed) en Google Apps erop gezet.
-unmount
-alle bestanden 1 voor 1 geflasht
opstarten...

En dan kom ik wel in het setup-menu van Google Apps, dus aanmelden met Google account enzo, maar hij herkent niet mijn SIM-kaart.

Weet iemand wat ik kan doen?
IMEI kwijt?..test eens *#06#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

M3lvinG schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:34:
Mijn problem is opgelost!
Ik heb froyo geinstaleerd en hierna deed hij het weer gewoon.
Toch bedankt voor de hulp
Als je met odin weer stock installeert en repartition doet komt het altijd wel weer goed. Maar prima dat je probleem opgelost is.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

silitek schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:44:
[...]

IMEI kwijt?..test eens *#06#
Nope, ik krijg gewoon mijn Imei te zien...vreemd joh. Want alles werkt prima, behalve het dataverkeer. Ook het bellen doet het niet, en ik krijg ook geen inlogscherm voor de toegangscode. Vreemd vreemd vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Jos_M schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:50:
[...]

Nope, ik krijg gewoon mijn Imei te zien...vreemd joh. Want alles werkt prima, behalve het dataverkeer. Ook het bellen doet het niet, en ik krijg ook geen inlogscherm voor de toegangscode. Vreemd vreemd vreemd
stomme vraag misschien, maar staat je apn wel correct ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

LeBrun schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:36:
[...]

stomme vraag misschien, maar staat je apn wel correct ingesteld?
@#$%$#&%$^*^$%*#@$

ik kom er nu gewoon achter dat mn SIMkaart er achterstevoren in zit hahaha....DOMMMMMM

Nouja, probleem opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Laatst online: 22-09 20:39
Jos_M schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:44:
[...]

@#$%$#&%$^*^$%*#@$

ik kom er nu gewoon achter dat mn SIMkaart er achterstevoren in zit hahaha....DOMMMMMM

Haha! Dit is één van de betere die ik hier al gelezen heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:44:
[...]

@#$%$#&%$^*^$%*#@$

Kan gebeuren :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Joostp1 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:10:
Waarom is het zo lastig om mooie strakke themes te vinden?
Zelf vind ik dit heel erg vet:
http://mycolorscreen.com/2011/10/25/tighrope/
Maar volgens mij ben je wel even aan het klussen voordat je zoiets hebt.

Nog tips voor mooie Miui themes (evt icm een bepaalde launcher)?
Die is echt prachtig, ik neem aan dat je geroot moet hebben om zo'n dingen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:37
maurits82 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:33:
Ok, deze ROM is wel écht geniaal snel en goed in elkaar gezet! (wilde alleen zeam launcher en google maps, verder echt perfect)!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1303510

3.000 punten in quadrant!!
Vraagje: Is de batterij nog redelijk/goed te noemen? Dus minimaal 1 dag?

Wat mij overigens opvalt is dat bij ALLE roms tot nu toe de batterij wel met enkele % per uur sneller leeg gaat als je exchange mail instelt... vond ik wel het vermelden waard. Misschien is het alleen daarom al een idee om je exchange als pop of imap in te stellen, maar dan heb je je contacten weer niet. Dilemma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16
Mijn chromen randje van de SGS begon een beetje te bladeren, dus heb er een schuurpapiertje overheen gehaald :) heb nu een (vind ik) mooie grijze rand omheen ipv shiny chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik heb Mintberry MiUI 1.0.20v2 van lippol er weer af gegooid en 1.0.14v2 er weer opgezet. Batterij was slecht en hij liep vaak vast en crashte soms spontaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:09:
Ik heb Mintberry MiUI 1.0.20v2 van lippol er weer af gegooid en 1.0.14v2 er weer opgezet. Batterij was slecht en hij liep vaak vast en crashte soms spontaan.
Ik ook en om die reden ga ik weer terug naar CM7 :+ Wil minimaal een dag halen. Leuke launcher erbij en dan hopen dat het wat beter bevalt. Alle MIUI's vallen tot nu toe wat tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(New) SuperOSR V2.2.4 Galaxy S Superteam Gingerbread 2.3.7

Lang gewacht op deze rom...mooi clean maar vooral razend snel.
;)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/ms2iv5.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/35ch2e9.png

[ Voor 26% gewijzigd door silitek op 27-10-2011 14:11 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-02 20:28

Red Lion

[MMS]

Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:12:
Mijn chromen randje van de SGS begon een beetje te bladeren, dus heb er een schuurpapiertje overheen gehaald :) heb nu een (vind ik) mooie grijze rand omheen ipv shiny chrome
Pics or it didn't happen! 8)

Ik ben serieus wel benieuwd naar pics. Wellicht een optie voor meer mensen hier met Chrome-schade... :+

Nothing to see here folks, please move along.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16
Red Lion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Pics or it didn't happen! 8)

Ik ben serieus wel benieuwd naar pics. Wellicht een optie voor meer mensen hier met Chrome-schade... :+
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/20111027_141933.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^ Zonde :o van dichtbij gezien dan, zelfs lelijk. Chroomrandje ziet er bij mij nog als nieuw uit.
Wist niet dat het kon afbladderen!..
:)

Edit:
Misschien nog eens met een dremeltje erlangs af..

[ Voor 17% gewijzigd door silitek op 27-10-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:47:
^^ Zonde :o van dichtbij gezien dan, zelfs lelijk. Chroomrandje ziet er bij mij nog als nieuw uit.
Bladdert bij mij ook vrolijk af... Komt door mijn hoesjes die ik er regelmatig moet afhalen en dan haal ik met mijn nagels langs die rand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112

Edit:
Bij de usb-aansluiting bladdert ie bij mij klein beetje af.
Grotendeels is ie omschermd door een CaseMate Barely There. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chroomrandje? Chroom is toch zo'n kleur of hebben jullie het over het materiaal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:47:
(New) SuperOSR V2.2.4 Galaxy S Superteam Gingerbread 2.3.7

Lang gewacht op deze rom...mooi clean maar vooral razend snel.
;)

[afbeelding] [afbeelding]
Ikzelf wil volgende week even wisselen van rom. Ik dacht dat update-cm-7.1.0-GalaxyS-KANG-signed de shit was..maar als ik het goed begrijp is deze beter?

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:14:
[...]

Ikzelf wil volgende week even wisselen van rom. Ik dacht dat update-cm-7.1.0-GalaxyS-KANG-signed de shit was..maar als ik het goed begrijp is deze beter?

Ben benieuwd!
Beide zeer goed...SuperOSR bezit wel het totaal pakket. Geen gedonder met Gapps.
Eerste boot is in het Spaans maar logisch te volgen en om te zetten naar Engels.
Verder is de rom sneller o.a..Cyanogenmod7 zoals het eigenlijk moet zijn.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Stomme vraag misschien, maar superOSR is toch gebaseerd op CM7?

Edit: ik ga het hoe dan ook eens proberen
Er staat in de uitleg op http://www.movilzona.es/foro/post35584.html dat ik voor een clean install moet flashen vanaf een froyo rom. Dat lijkt me een beetje vreemd aangezien het een 2.3.7 rom is die volgensmij toch echt gingerbread bootloaders nodig heeft.

Is de guide niet meer up to date of laat mijn karige spaans me in de steek? ;)

[ Voor 75% gewijzigd door LeBrun op 27-10-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LeBrun schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:03:
Stomme vraag misschien, maar superOSR is toch gebaseerd op CM7?

Edit: ik ga het hoe dan ook eens proberen
Er staat in de uitleg op http://www.movilzona.es/foro/post35584.html dat ik voor een clean install moet flashen vanaf een froyo rom. Dat lijkt me een beetje vreemd aangezien het een 2.3.7 rom is die volgensmij toch echt gingerbread bootloaders nodig heeft.

Is de guide niet meer up to date of laat mijn karige spaans me in de steek? ;)
Hij moet z'n site nog updaten idd...gewoon vanaf MIUI of CM7 of andere gingerbread bootloader roms wipe data/factory reset clearing cache/ Dalvik
That's It.

Edit: De Spanjaarden kunnen er wat van, rendement batterij is weer maximaal aanwezig..
Ken een aantal software ontwikkelaars uit een andere hoek, satteliet behoren tot de beste!! Maar dat tenzijde

Bijna een flat-line en zie de waardes eens... :*)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/b4tbok.png

[ Voor 18% gewijzigd door silitek op 28-10-2011 08:37 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik heb nu al een paar keer gehad met de KANG build van CM7 dat als ik gebeld wordt door willekeurige mensen en ik opneem, ik vervolgens de persoon aan de andere kant niet hoor. Die persoon hoort mij dan wel... dit is toch wel erg vervelend moet ik steeds terug bellen, maar dan belt die andere persoon ook weer terug dus dan krijgen we allebei voicemail :p

De oplossing is dus superOSR? Ga het nu flashen... neem aan wel even wipen?

Is het trouwens verstandig om een keer een stock rom te flashen tussendoor met odin (JVT ofzo) en dan via CWM deze rom? Of blijven er niet steeds restjes achter bij het flashen via cwm?

[ Voor 17% gewijzigd door gabn88 op 28-10-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27

Edit:
Ja kan wel, die van mij heeft dit ook. Is maar heel klein en zit bovenaan bij de usb poort niet heel storend ofzo maar het is geen wonder materiaal in ieder geval :9
Eigenlijk zou je zoiets als een tipp-ex potje met chrome en een klein kwastje moeten hebben :)

[ Voor 8% gewijzigd door Captain Obvious op 28-10-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperOSR komt met JVT andere modem in principe niet nodig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-08 20:36
Hmm, mijn pa zoekt een nieuwe rom. Normaal gesproken draait hij Juwe's rom, maar zo te zien is de ontwikkeling gestaakt. Zelf draai ik overigens de CM7 nightlies.

Waar ik mee zit:

Is het mogelijk om de stock samsung calendar bij een SuperOSR of CM te installeren via nitrality? Of moet je daar persé een rom voor hebben die de Samsung rotzooi er op heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Je kan ook gewoon stock 2.3.5 met Semaphore of Galaxian installeren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
418O2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:19:
Je kan ook gewoon stock 2.3.5 met Semaphore of Galaxian installeren natuurlijk.
Dat kan inderdaad ook, maar hij vindt het toch prettiger geen stock te hebben.
Dit wordt nog lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kijk eens naar de martux rom, www.martux.nl

Dat is een vrij slanke rom, met aardig wat originele onderdelen er nog in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
robin007bond schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:25:
[...]

Dat kan inderdaad ook, maar hij vindt het toch prettiger geen stock te hebben.
Dit wordt nog lastig :P
Want ?

Ik draai Stock + GalaxianEE + GO Launcher EX. Snel, zuinig en geen Touchwiz meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
418O2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:25:
[...]

Want ?

Ik draai Stock + GalaxianEE + GO Launcher EX. Snel, zuinig en geen Touchwiz meuk
Hmm, ik zal eens kijken dan.

@Freshmaker, bedankt ook nog voor de tip.

Zelf draai ik nu SuperOSR. Die launcher is echt retesnel, maar helaas niet zo customizable. Voor de rest top O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robin007bond schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:28:
[...]

Hmm, ik zal eens kijken dan.

@Freshmaker, bedankt ook nog voor de tip.

Zelf draai ik nu SuperOSR. Die launcher is echt retesnel, maar helaas niet zo customizable. Voor de rest top O+
Andere launcher is op SuperOSR geen probleem...andere rom niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
silitek schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:06:
[...]

Andere launcher is op SuperOSR geen probleem...andere rom niet nodig
I know, maar deze is toch wel fijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

maar 720p afspelen en opnemen is nogsteeds niet gefixt toch?

Voor mij nu meer dan een week JVT met semaphore 1.8 en kleine cosmetische tweakjes. ADW Ex Launcher. Prima setje, spelen mijn hd podcasts weer lekker af en kan ik gewoon filmen. JVT is een vrij aardige build moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWish1978
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 03:20
Ik wil graag de laatste SuperOSR op mijn samsung galaxy s zetten maar heb ontzettende veel zooi op mijn interne sd staan.
Op het moment heb ik darky 10.2.2 extreme tw4 edition erop staan
Ik wil dus eigenlijk weer een zo clean mogelijk telefoon hoe kan ik dit het beste aanpakken.

[ Voor 13% gewijzigd door NightWish1978 op 29-10-2011 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

met odin stock gingerbread installeren incl. repartition
rooted kernel met cwm installeren
nieuwe rom flashen in recovery

Als je nog dingen terug wilt zetten uit huidige install moet je natuurlijk niet vergeten te backuppen. En zorg dat je een backup hebt van efs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

silitek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Hij moet z'n site nog updaten idd...gewoon vanaf MIUI of CM7 of andere gingerbread bootloader roms wipe data/factory reset clearing cache/ Dalvik
That's It.

Edit: De Spanjaarden kunnen er wat van, rendement batterij is weer maximaal aanwezig..
Ken een aantal software ontwikkelaars uit een andere hoek, satteliet behoren tot de beste!! Maar dat tenzijde

Bijna een flat-line en zie de waardes eens... :*)

[afbeelding]
Welke versie is dit? 4.0 ICS?

Ik ben inderdaad terug: door het nieuws dat GS geen standaard update krijgt, wil ik het via Custom ROM proberen, ik wil ICS 4.0 gewoon. Is het al mogelijk ICS nu al te krijgen? Hoe?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:27:
[...]

Welke versie is dit? 4.0 ICS?

Ik ben inderdaad terug: door het nieuws dat GS geen standaard update krijgt, wil ik het via Custom ROM proberen, ik wil ICS 4.0 gewoon. Is het al mogelijk ICS nu al te krijgen? Hoe?
Nee is er nog niet eens voor normale telefoons dus de enige die je kan krijgen is zwaar instabiele dingen die niet gaan werken. Wacht een week of 2 na de officiele uitkomst van ICS op een telefoon en dan komt het vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:30:
[...]

Nee is er nog niet eens voor normale telefoons dus de enige die je kan krijgen is zwaar instabiele dingen die niet gaan werken. Wacht een week of 2 na de officiele uitkomst van ICS op een telefoon en dan komt het vanzelf
is dat dus gewoon cm7?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:30:
[...]

Juist..er zijn wel een aantal dev's proefjes aan het draaien maar poorten naar Galaxy s dat gaat niet zo eenvoudig. Paar weken geduld en dan is 4.0 er wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:32:
[...]

Juist..er zijn wel een aantal dev's proefjes aan het draaien maar poorten naar Galaxy s dat gaat niet zo eenvoudig. Paar weken geduld en dan is 4.0 er wel. ;)
Ze moeten denk ik eerst de source voor de Nexus S zien en dan kunnen ze al heel rap heel ver komen.

Launchers werken wel maar absoluut nog niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geheel toevallig wat ik net tegenkom :+

http://www.galnetmiui.co....HE-SAMSUNG-GALAXY-S-I9000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens aan Galnet gaat zich ermee bemoeien...dan kan het niet lang meer duren.
Samsung S als eerste..wat een fantastisch toestel is het toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:11:
[...]

Kijk eens aan Galnet gaat zich ermee bemoeien...dan kan het noet lang meer duren.
Samsung S als eerste..wat een fantastisch toestel is het toch ;)
Het enige nadeel is dat je wel eerst nog lang mag wachten totdat je batterij fatsoenlijk zich uithoud :+ *trollface*

Maar inderdaad als een redelijke grote groep als Galnet zich ermee gaat bemoeien kan het heel snel gaan. Als het zo hard gaat kan er met een week een stabiele rom zijn. Sneller vermoedelijk als de Nexus S :+ zou wel awsome zijn om dan die te flashen :D Heb 2 vrienden met een Nexus S en dan ben ik eerder met ICS dan hun :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat is eigenlijk de reden dat Galnet een batterijslurpert is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jejking schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:16:
Wat is eigenlijk de reden dat Galnet een batterijslurpert is?
Als we dat wisten dan hadden ze dat zo opgelost :+ Men weet het nog niet. MIUI is sowieso al een redelijke batterijvreter. Sommige doen het vrij aardig zoals Mintberry maar Galnet is tot nu toe elke release hit of miss. Er is geen gulden middenweg. Maar ook de laatste van Mintberry was gewoon vervelend instabiel. Gelukkig zijn de laatste van Galnet over het algemeen vrij stabiel alleen de batterij is gewoon ruk.

Ik vermoed zelf dat het de samenwerking is tussen MIUI en CM7 op de Galaxy S en dat er daar wat fout gaat waardoor de het een batterijvretertje word.

Precies die onzekerheid qua batterij is de reden dat ik weer terug zit op CM7 en die gaat eigenlijk prima mee. Haal makkelijk een dag met normaal gebruik en dat is eigenlijk wat ik ook zou willen in MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste batterij rom is momenteel wel SuperOSR.. met nog 50% te gaan ben ik al een tijdje onderweg.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/1q0az6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
silitek schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:50:
Beste batterij rom is momenteel wel SuperOSR.. met nog 50% te gaan ben ik al een tijdje onderweg.

[afbeelding]
3G en Sync 24/7 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee, geen 3G wel 24/7 sync..

Iemand ICS 4.0 proberen?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1324556

;)

[ Voor 21% gewijzigd door silitek op 29-10-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
Ik heb even een vraag over t rooten.
Welke kernel raden jullie me aan? En rooten moet toch gewoon via odin?
Want superoneclick werkt niet bij mij
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

silitek schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:50:

[afbeelding]
Op snelheid schijnt 't ook een flink goeie ROM te zijn, true?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

Op snelheid schijnt 't ook een flink goeie ROM te zijn, true?
Zeker, razendsnel..SuperOSR is een beetje een ondergeschoven kindje!! Vele weten niet dat het momenteel DE custom Rom is voor de SGS. Totdat ICS final op de proppen komt blijf deze erop.

Gewoon "Out of the box" en verder niets meer doen aan kernels en andere fratsen. Draai wel ICS theme (CM7), dat wel!

;)

Versie 2.3.7 uiteraard de nieuwste ;)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 30-10-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

en hebben we het dan over SuperOSR van de 27e?

Je weet bij een nieuwe release namelijk nooit vantevoren of het net zo goed is als de oude. Ik wil dat SuperOSR weleens proberen, na al die enthousiaste verhalen, gewoon de laatste maar doen?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1322102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met WiFi heb je sowieso altijd betere performance vd batterij.
Met 3G nog veelste veel drain me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:29:
[...]

3G gaat echt belachelijk hard :X Maakt eigenlijk niet uit welke rom. Wat belangrijk is je verbinding zelf. Goede verbinding is goede batterijduur en een slechte verbinding vreet batterijen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb de hele meuk aanstaan nu incl BlueTooth zal eens kijken in de loop van de dag hoe SuperOSR zich houdt. Einde van de dag report..

Start 81% 11.34...

Edit: 79% 12.05...Screen on alles aan..

Edit2: 75% 13.04..verloop is redelijk constant..

Edit3 70% 16.17 SuperOSR met "full packet on" is helemaal niet verkeerd.

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 30-10-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 16:20
Weten jullie een appje waarmee ik kan kijken welke apps er dataverkeer veroorzaken. Ik zit net ff een tijdje naar de telefoon te kijken en ik zie dat er ongeveer elke 30s wat dataverkeer plaatsvindt. Ik ben wel benieuwd welk proces er draait dat dit veroorzaakt (ik vermoed ook dat dit de oorzaak is dat bij mij WIFI de grootste stroomverbruiker is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
silitek schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

Ik heb de hele meuk aanstaan nu incl BlueTooth zal eens kijken in de loop van de dag hoe SuperOSR zich houdt. Einde van de dag report..

Start 81% 11.34...

Edit: 79% 12.05...Screen on alles aan..

Edit2: 75% 13.04..verloop is redelijk constant..
Lijkt me ongeveer gelijk aan de CM7 KANG of niet? Misschien een tikkeltje beter zelfs. Denk dat ik die morgen ga flashen, want met KANG hoor ik de persoon aan de andere kant soms niet bij bellen. En die ICS theme is ook heel vet, die flash ik er dan ook direct overheen :)

Hmm, net geflashed en nu al een DoS... Wel snel. Ik heb geprobeert dit theme te flashen (de ICSMorph.zip die onderaan de pagina) en die gaf na de tweede keer installeren via MetaMorph pas resultaat (was ook 2e reboot?)...
Daarnaast ziet het er nog niet helemaal zo uit als op jouw plaatjes Silitek, wat heb jij geflashed?

[ Voor 23% gewijzigd door gabn88 op 30-10-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
PLEASE HELP!!!!
ik wou mijn Samsung galaxy herstellen naar fabriekinstellingen. Maar ik heb de optie Indeling USB-opslag aangevinkt ( wist alle gegeven in usb...) ( iknow i am a idiot)

Nou ben ik al mijn persoonlijke fotos en video van afgelopen 1,5 jaar kwijt geraakt :( :'( echt een drama.

is er enige manier om ze terug te halen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
kardox schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:13:
PLEASE HELP!!!!
ik wou mijn Samsung galaxy herstellen naar fabriekinstellingen. Maar ik heb de optie Indeling USB-opslag aangevinkt ( wist alle gegeven in usb...) ( iknow i am a idiot)

Nou ben ik al mijn persoonlijke fotos en video van afgelopen 1,5 jaar kwijt geraakt :( echt een drama.

Ligt eraan hoeveel tijd + geld je ervoor over hebt. Waarschijnlijk zijn de gegevens namelijk nog niet overschreven met allemaal nullen (of eenen), en is alleen de informatie die zegt waar welke gegevens staan weg gehaald (anders zou het namelijk veel langer duren om te formatteren). De gegevens kunnen dan met speciale tools (grotendeels) terug gehaald worden. Zoek even op "data" en "recovery" op tweakers en lees je in. Succes. Tis mij zo wel een keer gelukt, maar verwacht niet te veel en hoop voor het beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

kardox schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:13:
PLEASE HELP!!!!

Nou ben ik al mijn persoonlijke fotos en video van afgelopen 1,5 jaar kwijt geraakt :( echt een drama.

Kun je nog bij de partitie vanuit Windows?

Zo ja zou je kunnen proberen om recuva te draaien. Voordeel is dat het gratis is en redelijk prima werkt.

Oh ja tip voor de volgende keer. Elke keer als je hem aan de PC hangt maak eventjes een backup van je internal storage. Doe ik ook bijna elke week en gelukkig tot nu toe nog nooit nodig gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 30-10-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Touchdomex schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

Kun je nog bij de partitie vanuit Windows?

Zo ja zou je kunnen proberen om recuva te draaien. Voordeel is dat het gratis is en redelijk prima werkt.
ja als ik hem aansluit op pc wordt ie als hdd herkent, maar dan is die helemaal leeg natuurlijk...
ik ga nu die tool proberen bedankt!

hij wordt niet door Recuva herkent als een partitie....
Recuva laat alleen hdds van mijn pc zien.

Ok , hij wordt nu gezien als een externe hdd, moest in toestel aanvinken...
hij is nu aan het scannen..

Resultaat: 0 bestanden gevonden.. :'(
GetDataBack FAT ben ik nu aan het testen.

GetDataBack FAT heeft mij gered, ik heb meeste bestanden terug gevonden. wat een opluchting :P

[ Voor 28% gewijzigd door kardox op 30-10-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laska1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2017
Ik heb een probleem dat ik niet begrijp.

Firmware: 2.3.4
Baseband: I9000XXJVQ
Kernel: 2.6.35.7-I9000XXJVQ-CL281085 stratosk@albert#Semaphore_JVQ_1.3.2
GingerReal-V7.1.4-Redmaner's Final

Het lijkt erop dat na een paar kilometer (bijvoorbeeld bij Runkeeper) de applicatie geen gps gegevens meer ontvangt?
Dit probleem is er sinds ik GingerReal met Semaphore kernel heb geïnstalleerd.

Iemand enig idee, ik ben maar een leek dus hou het svp eenvoudig.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
[...]

Ja, Wifi gebruik ik thuis en op school ook wel, maar ik ben ook wel eens onderweg en dan moet mn telefoon niet in een uurtje leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Silitek, heb jij ook dat jouw SGS op de android market ook als: "Vodafone Samsung Galaxy S" gezien wordt en je daardoor bepaalde apps niet kunt downloaden? Weet iemand hier misschien ook oplossng voor, want ik wil de rom graag houden! SuperOSR V2 met de ICS theme is echt de bom op dit moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk een absolute voorwaarde dat je begint op een stock froyo rom zoals de handleiding voorschrijft?
Ik kreeg mijn SGS niet in recovery modus na het flashen van de kernel uit de handleiding.

Heb toen maar geflasht vanuit Darky Resurrection edition. Misschien moet de batterij nog calibreren, maar vooralsnog gaat het hard met het stroomverbruik. Het zou toch jammer zijn dat dit komt omdat ik de handleiding niet helemaal heb gevolgd :'( Weet iemand dit?
silitek schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:14:
[...]
Zeker, razendsnel..SuperOSR is een beetje een ondergeschoven kindje!! Vele weten niet dat het momenteel DE custom Rom is voor de SGS. Totdat ICS final op de proppen komt blijf deze erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
readme's en faq's zijn er niet voor niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

418O2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:35:
readme's en faq's zijn er niet voor niets...
Dat klopt maar de noodzaak om eerst naar Froyo te gaan om weer terug te gaan naar Gingerbread ontgaat mij totaal. Een frisse flash van Gingerbread moet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stock, of is Darky Resurrection ook goed?
Aapzak schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:14:
[...]

Dat klopt maar de noodzaak om eerst naar Froyo te gaan om weer terug te gaan naar Gingerbread ontgaat mij totaal. Een frisse flash van Gingerbread moet genoeg zijn.
Pagina: 1 ... 78 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.