Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
Dat heb ik nou ook. Ik wou maar eens updaten vanaf een oude gingerbread. Ik heb nu de laatste SuperOSR draaien. Eerder nog geen MIUI gedraaid.

Met scherm uit is de drain normaal. Maar zodra ik de telefoon ga gebruiken (en normale apps, niet intensieve zoals games ofzo) gaat het wel vrij hard met de drain. En dan heb ik helderheid niet auto staan en op het minimum. Verder auto-rotate uit, wifi (no sleep) aan, background data sync uit, etc.

Ook is het ontvangst behoorlijk slecht en merk ik tot nu toe op dat de camera geen anti-trilling schijnt te doen wat ik eerder wel had en zodoende bijna geen wazige foto's had. De kernel welke bij SuperOSR zit is ook geen engels ofzo dus weet niet wat daar qua settings in zit.

Heeft iemand tips om wat te doen? Of misschien een advies over een eventuele andere rom te proberen samen met wellicht een specifieke kernel en modem versie? Waar het mij om gaat is stabiliteit en lange batterijduur. Ik heb ook al de laatste stock geprobeerd met galaxianee kernel er op. Alleen probleem daarbij is dat ik dan niet bepaalde functies van tasker kan gebruiken zoals gps-switch. en tasker moet ik juist alles van kunnen gebruiken om de batterijtijd zo lang mogelijk te rekken.

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:11

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Begin nu eindelijk pas echt te merken hoe goed het toestel in deep sleep gaat. Doet hij stiekem toch best netjes. Gisteren om half 9 de telefoon van de lader gehaald en hij heeft de hele dag op wifi gezeten met alles aan en ik heb regelmatig tweetdeck gecontroleerd en af en toe een spelletje gespeeld. Toen ik vannacht op bed ging rond half 3 had ik nog 30% over :X Dat heb ik nog nooit meegemaakt! :D

GalnetMIUI moet dus gewoon echt enkele dagen wennen aan het gebruik en eindelijk is hij nu redelijk tot goed zuinig! :D Ben bijzonder blij verrast!
X1pheR schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:14:
Dat heb ik nou ook. Ik wou maar eens updaten vanaf een oude gingerbread. Ik heb nu de laatste SuperOSR draaien. Eerder nog geen MIUI gedraaid.

Met scherm uit is de drain normaal. Maar zodra ik de telefoon ga gebruiken (en normale apps, niet intensieve zoals games ofzo) gaat het wel vrij hard met de drain. En dan heb ik helderheid niet auto staan en op het minimum. Verder auto-rotate uit, wifi (no sleep) aan, background data sync uit, etc.

Ook is het ontvangst behoorlijk slecht en merk ik tot nu toe op dat de camera geen anti-trilling schijnt te doen wat ik eerder wel had en zodoende bijna geen wazige foto's had. De kernel welke bij SuperOSR zit is ook geen engels ofzo dus weet niet wat daar qua settings in zit.

Heeft iemand tips om wat te doen? Of misschien een advies over een eventuele andere rom te proberen samen met wellicht een specifieke kernel en modem versie? Waar het mij om gaat is stabiliteit en lange batterijduur. Ik heb ook al de laatste stock geprobeerd met galaxianee kernel er op. Alleen probleem daarbij is dat ik dan niet bepaalde functies van tasker kan gebruiken zoals gps-switch. en tasker moet ik juist alles van kunnen gebruiken om de batterijtijd zo lang mogelijk te rekken.
Waarom niet een gewone kale CM7 die je aanpast aan je wensen? Stock kernel is redelijk zuinig te noemen en groot voordeel is dat hij retestabiel is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:30:
Begin nu eindelijk pas echt te merken hoe goed het toestel in deep sleep gaat. Doet hij stiekem toch best netjes. Gisteren om half 9 de telefoon van de lader gehaald en hij heeft de hele dag op wifi gezeten met alles aan en ik heb regelmatig tweetdeck gecontroleerd en af en toe een spelletje gespeeld. Toen ik vannacht op bed ging rond half 3 had ik nog 30% over :X Dat heb ik nog nooit meegemaakt! :D

GalnetMIUI moet dus gewoon echt enkele dagen wennen aan het gebruik en eindelijk is hij nu redelijk tot goed zuinig! :D Ben bijzonder blij verrast!
Yep!!.ook de hack versie Andriod 4.0 GalnetMIUI is zeer goed!!..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:33:
[...]

Yep!!.ook de hack versie Andriod 4.0 GalnetMIUI is zeer goed!!..
Ik draai nog de gewone versie. Die is overigens ondertussen net zo snel als Mintberry en eigenlijk soms zelfs sneller. Eindelijk zijn ze weer echt goede MIUI releases gaan maken. Verander er helemaal niets aan. Geen andere kernel of andere tweaks. Wil alleen nog weer die Maxthon browser eruit slopen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:28

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@MIUI met hoog stroomverbruik
Ik draai nu mintberry en had ook een hoog verbruik. Mintberry draait standaard niet echt in de meest optimale cpufreq-instellingen. Ik ben daar nu een beetje mee aan het spelen en haal grote verschillen tussen de verschillende CPU-governors.
Met de ene zit ik op gemiddel 6% per uur verbruik, met de andere kan dit zomaar 9% zijn.

Als je Voltage Control installeert, kan je ze makkelijk instellen. Als I/O Scheduler gebruik ik noop, met de CPU Governors ben ik nog aan het spelen. Daarbij zorgde "smartass" wel direct voor vastlopers, had SavagedZen het hoogste verbruik tot nu toe en interactivex (uit m'n hoofd) de laagste, maar ook de minste prestaties.

Overigens vind ik de echte prestaties van Mintberry maar matig. Het werkt soepel, maar zaken die voorheen wel goed gingen, werken nu nog maar half. Ik kan geen muziek meer over bluetooth spelen als Torque bijv. verbinding heeft met m'n auto en bepaalde spellen willen ook niet meer. En het maakt dan niet uit welke governor ik gebruik. Zelfs bij performance of bij het vastzetten van de cpu op 1,6gHz gaat het fout...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds kort ook CM7.1 gebruiker. Eerst schoorvoetend, maar ondertussen overtuigd. Ik zit op de nightly 169 van 04-1-2011. Nu zou ik willen updaten naar de stable want vind dat die nightly niet 100 % is af en toe een FC, soms een beetje lag, ...

Ik werk wel met launcherpro want aan AWDlauncher krijg ik nog kop nog staart.
Als ik update naar stable, ben ik dan alle instellingen, progjes, ... terug kwijt ?

Mijn wifi bereik kan stukken beter (was vroeger zo toen ik nog froyo was). Ik heb de kernel gebruikt die bij de nightly zat. Weten jullie een kernel welke aan te raden is voor WIFI bereike en geen te grote battery drain.
De eerste dag haalde ik 24h met 80% batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 21:13
Wifi bereik wordt veel meer bepaald door welke modem/radio je gebruikt. Dus zou eens een andere radio proberen als ik jou was.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boaty schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:34:
Wifi bereik wordt veel meer bepaald door welke modem/radio je gebruikt. Dus zou eens een andere radio proberen als ik jou was.
Welke raad je aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Dat is echt een kwestie van proberen. Ik zit nu met JVT, maar ik hoor ook veel goeds over JVP en ZSJPG. De afweging is meestal batterij vs ontvangst. Een modem die betere ontvangst verzorgt zuigt doorgaans meer batterij en vice versa.

EDIT: Mint Berry 1.11.4 is uit, OTA :)

[ Voor 5% gewijzigd door VanStino op 06-11-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 11:51
X1pheR schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:14:

Ontvangst vind ik juist wel goed vergeleken met stock! Al eens verschillende modems geprobeert? Wel heb je gelijk dat de camera een stuk achter loopt bij de stock rom camera, qua functionaliteit... maar daar staat weer tegenover dat die veeeel sneller opstart... En eventueel kan je een andere camera applicatie uit de market halen als je dat zou willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:15

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:12:
ik ben sinds kort ook CM7.1 gebruiker. Eerst schoorvoetend, maar ondertussen overtuigd. Ik zit op de nightly 169 van 04-1-2011. Nu zou ik willen updaten naar de stable want vind dat die nightly niet 100 % is af en toe een FC, soms een beetje lag, ...

Ik werk wel met launcherpro want aan AWDlauncher krijg ik nog kop nog staart.
Als ik update naar stable, ben ik dan alle instellingen, progjes, ... terug kwijt ?

Mijn wifi bereik kan stukken beter (was vroeger zo toen ik nog froyo was). Ik heb de kernel gebruikt die bij de nightly zat. Weten jullie een kernel welke aan te raden is voor WIFI bereike en geen te grote battery drain.
De eerste dag haalde ik 24h met 80% batterij.
Flash gewoon 7.1 stable over je nightly build, en clear alleen je Dalvik cache. Al je applicaties en data blijft behouden (zelf meerdere keren gedaan).

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

VanStino schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:13:
[...]

Dat is echt een kwestie van proberen. Ik zit nu met JVT, maar ik hoor ook veel goeds over JVP en ZSJPG. De afweging is meestal batterij vs ontvangst. Een modem die betere ontvangst verzorgt zuigt doorgaans meer batterij en vice versa.

EDIT: Mint Berry 1.11.4 is uit, OTA :)
Geef mij maar Galnet :9~ Vanochtend rond een uur of 9/10 aangezet met 85% en nu heb ik nog precies 70% _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Touchdomex schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:15:
[...]

Geef mij maar Galnet :9~ Vanochtend rond een uur of 9/10 aangezet met 85% en nu heb ik nog precies 70% _/-\o_
Nja deze morgen om 10u van de lader gehaald, rond 16u had ik 95% batterij over. "Estimated battery time: 3d19h" :)

Nu kan ik er niets van zeggen, heb geupdate. Nieuwe Glitch v13 lijkt mij goed te presteren (v12 deed het nooit echt goed voor mij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:33

Notna

Where are you?®

Bah, CM 7 installed gehad nu voor een week of 3, houd mijn camera (standaard app) er ineens mee op? (krijg alleen maar force close meldingen) Via Facebook doet hij het dan ineens wel?

Nouja, reinstallen dan maar.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:53
Notna schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:57:
Bah, CM 7 installed gehad nu voor een week of 3, houd mijn camera (standaard app) er ineens mee op? (krijg alleen maar force close meldingen) Via Facebook doet hij het dan ineens wel?

Nouja, reinstallen dan maar.
Facebook opent niet de reguliere Camera-app maar heeft een eigen interface :). Deze maakt simpelweg gebruik van de camera functionaliteiten en lijkt erg op het standaard, maar is het totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Vanavond ga ik ook over op de ICS build van Galnet voor MIUI. Komt er vanavond aan dus! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:21:
Vanavond ga ik ook over op de ICS build van Galnet voor MIUI. Komt er vanavond aan dus! :D
Leuke rom weer van Galnet ICS 1.11.7...

ChangeLog

Network Modifications:

•Improved Signal Strength over all supported devices
•Fixes to prevent "No Service Bug" on certain I9100 handsets
•Added a script to flash K14 modem on I9100
•Correct management of 3G and 2G selections ( Error being on certain models that it wouldn’t work perviously )
Framework Modifications:

•Correct management of ICS framework requirements
•Fixed occastions where Android Process would crash (required reboot to resolve)
•Power management fully implemented from ICS
•Repair to Sensor management in Debug mode
UI Improvements

•Improved 3D support throughout rom (All Devices)
•Correct issues where lockscreen clock would randomly freeze (Defy)
•Improved camera response (Shutter) speeds
•4 Way Reboot Included

Screenies:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/xfp56o.png Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2uqbyn5.png

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2u89pid.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ro2dd2.png

[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 07-11-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:42
Ziet er wel erg leuk uit. Heeft iemand er al ervaring mee?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:44:
Ziet er wel erg leuk uit. Heeft iemand er al ervaring mee?
Wat denk je??... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Haha, jij zeker? :)
En het zal wel goed bevallen..

MAAR ik ben ook erg tevreden met MintBerry MIUI, dus ik weet nog niet..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

De telefoon staat hier ook klaar om geflashed te worden :D

En werkt prima :+ Was wat traag met opstarten maar moest alles instellen denk ik.

Morgen eens de drain testen.

[ Voor 50% gewijzigd door Touchdomex op 07-11-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:53:
Haha, jij zeker? :)
En het zal wel goed bevallen..

MAAR ik ben ook erg tevreden met MintBerry MIUI, dus ik weet nog niet..
:) ..Rom is vet goed!! Kleuren UI is perfect o.a en voelt sneller aan..
Aantal kleine ICS verbeteringen b.v nieuwe camera en zover ik hem op de pijnbank leg, FC vrij...

Belooft wat als de definitieve ICS release komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:13:
[...]

Aantal kleine ICS verbeteringen b.v nieuwe camera en zover ik hem op de pijnbank leg, FC vrij...

Waar zitten nog meer veranderingen in? Kan het eigenlijk alleen zien bij de systeeminformatie dat het 4.01 is. Zelfs de camera is hetzelfde... Of kan ik beter eerst eventjes een factory reset doen, daarna kernelcleaning scripts en daarna de rom? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:16:
[...]

Waar zitten nog meer veranderingen in? Kan het eigenlijk alleen zien bij de systeeminformatie dat het 4.01 is. Zelfs de camera is hetzelfde... Of kan ik beter eerst eventjes een factory reset doen, daarna kernelcleaning scripts en daarna de rom? :+
Dat het 4.01 is dat klopt ;) ...altijd een cleaning script draaien en kom je van totaal vreemde rom af GB b.v..dan ook "data clear/factory reset".
Black Ice theme ook een aanrader!!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:23:
[...]

Dat het 4.01 is dat klopt ;) ...altijd een cleaning script draaien en kom je van totaal vreemde rom af GB b.v..dan ook "data clear/factory reset".
Black Ice theme ook een aanrader!!...
Mooi want behalve snelheid en kleur heb ik er weinig van gemerkt dus was benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Touchdomex schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:26:
[...]

Mooi want behalve snelheid en kleur heb ik er weinig van gemerkt dus was benieuwd.
Heeft die dialer nu al T9 contact zoeker geintegreerd? :P Anders moet ik weer die stomme TouchPal Dialer installeren die er niet uit ziet (maar wel goed werkt:P).

EDIT: HAHA, LOL @ Touchdomex ;) Nope! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door gabn88 op 08-11-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

gabn88 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:56:
[...]

Heeft die dialer nu al T9 contact zoeker geintegreerd? :P Anders moet ik weer die stomme TouchPal Dialer installeren die er niet uit ziet (maar wel goed werkt:P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:13:
[...]

Als de definitieve versie komt ga ik ook wel een keertje vreemd, ziet er
wel gelikt uit :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:22:
[...]

Als de definitieve versie komt ga ik ook wel een keertje vreemd, ziet er
wel gelikt uit :+.
Werkt wel echt bizar soepel. MIUI heeft blijkbaar veel baat bij het gebruiken van de GPU voor de interface :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wow, net van CM 7 stable naar die Galnet 1.11.7 gegaan

....

:9~ Wat een verademing, het menu maakt ook zoveel meer sense nu, niet normaal. Ben benieuwd naar de batt drain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Notna schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:48:
Wow, net van CM 7 stable naar die Galnet 1.11.7 gegaan

....

:9~ Wat een verademing, het menu maakt ook zoveel meer sense nu, niet normaal. Ben benieuwd naar de batt drain
[bad HTC sense joke] Sense? Ik signaleer een samenwerking tussen HTC en google? :9 [/bad HTC Sense joke]

Maar ik ben ook benieuwd, als de batterij vergelijkbaar is ga ik misschien ook wel overstag ;)

[ Voor 10% gewijzigd door gabn88 op 08-11-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Hmm... Ben net uitermate tevreden over mijn batt life op cm7 komt dit weer. Dan ga ik, mits de batterij het een beetje uit houd, ook maar weer overstag :). Toch wel fan van MIUI.
Die T9 dialer zat wel in eerdere versies van galnet MIUI, jammer dat dat niet in deze versie zit, zijn wel één van de dingen die ik mis in cm7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Alieunited schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:31:
Hmm... Ben net uitermate tevreden over mijn batt life op cm7 komt dit weer. Dan ga ik, mits de batterij het een beetje uit houd, ook maar weer overstag :). Toch wel fan van MIUI.
Die T9 dialer zat wel in eerdere versies van galnet MIUI, jammer dat dat niet in deze versie zit, zijn wel één van de dingen die ik mis in cm7.
Kan het niet liggen aan het dailpadtheme wat je gebruikt? :)
gabn88 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:23:
[...]

[bad HTC sense joke] Sense? Ik signaleer een samenwerking tussen HTC en google? :9 \[/bad HTC Sense joke]

Maar ik ben ook benieuwd, als de batterij vergelijkbaar is ga ik misschien ook wel overstag ;)
Vanochtend van de lader gehaald en regelmatig mail en een spelletje. Daarnaast een uurtje muziek luisteren en zit nu op 68% met de eerste lading en de hele tijd 3G/HSDPA aan.

Doet het dus redelijk tot prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alieunited schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:31:
T9 dialer zit er gewoon in (tekst/nummer)..batterij is prima in orde!!
Hier mijn volledig customizer Galnet ICS

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/a27uoz.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/11lu5fp.png

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/4lsv4n.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/35ktl4m.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2s0zaqs.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/5xudl1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Ziet er goed uit zeg!

Wat voor aanpassingen heb je daar gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LeBrun schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:10:
Ziet er goed uit zeg!

Wat voor aanpassingen heb je daar gemaakt?
ingrediënten zijn:
Galnet MIUI 1.11.7 ICS natuurlijk met theme "Black Ice" en "Seamless Dark Blue" erover.
Terug naar icons "black Ice" AnTuTu CPU master Widget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Even batterij opladen en ik ga vanavond op mn werk maar eens aan de slag met Galnet miui ICS.

Niks mis met superOSR, maar heb het alweer een week, je kent het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16
draai nu ook Galnet MIUI 1.11.7 ICS met Go launcher EX ( een aanrader, kwam van ADW launcher af, maar met Go Launcher kan nog veel meer )
Draait verder allemaal lekker soepel moet ik zeggen.

Over het algemeen heb ik hetzelfde probleem als LeBrun, ORUD (Obsessive Rom Update Disorder), dus hoelang ik hier mee draai is maar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Waarom niet de standaard MIUI launcher? Die werkt nu grotendeels met de GPU mee en dat werkt echt bizar soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:16
Ik zou me kunnen voorstellen dat mensen het niet prettig vinden om zonder app launcher te werken (ik bijv).
Daarnaast heeft GoLauncherEX een scrollable dock en dockgestures.
De smoothness van de Miui launcher merk je waarschijnlijk alleen op je homescreen tijdens het scrollen. De voordelen van de GPU accelerated GUI heb je alsnog buiten de launcher om (denk ik?)
Ik heb liever wat meer functionaliteit dan het smoother scrollen op m'n homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bartelsrobert schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:41:
Ik zou me kunnen voorstellen dat mensen het niet prettig vinden om zonder app launcher te werken (ik bijv).
Daarnaast heeft GoLauncherEX een scrollable dock en dockgestures.
De smoothness van de Miui launcher merk je waarschijnlijk alleen op je homescreen tijdens het scrollen. De voordelen van de GPU accelerated GUI heb je alsnog buiten de launcher om (denk ik?)
Ik heb liever wat meer functionaliteit dan het smoother scrollen op m'n homescreen.
Er is niets buiten het homescreen en lockscreen om wat tot nu toe profijt heeft van een GPU accelerated GUI want het moet er wel voor geprogrammeerd worden/omgezet. Dat is er nog niet ;) De rest zal dus alsnog volledig op de CPU werken want simpelweg is die functie voor het aanspreken van een GPU er nog niet. Scrollable dock kun je best omheen want je hebt alles al snel binnen handbereik met de MIUI launcher.

Dockgestures heb je inderdaad niet. Voor de rest snap ik niet buiten de patsfactor om te kiezen voor de ICS als je niet effectief gebruikt maakt van de nieuwe functies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hmm, ben ik de enige die last heeft van die 1.11.7 build en themes dat het lockscherm vrolijk Chineze tekens laat zien :?

Eigenlijk bij alle themes die ik download staat het vrolijk in het Chinees :? Niet een mega ramp aangezien dit de enige plek is dat het te zien is (lockscherm dus) maar vaag is het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Notna schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:26:
Hmm, ben ik de enige die last heeft van die 1.11.7 build en themes dat het lockscherm vrolijk Chineze tekens laat zien :?

Eigenlijk bij alle themes die ik download staat het vrolijk in het Chinees :? Niet een mega ramp aangezien dit de enige plek is dat het te zien is (lockscherm dus) maar vaag is het wel :P
Eventjes kijken of er een languagepack voor bestaat. Daarnaast kan het ook liggen aan je theme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 12:46
Hallo,
Sinds gister heb ik problemen met m'n telefoon. Hij start namelijk niet meer op... Tijdens die gloeiende S trilt hij eerst 1x dan een pauze en dan 3x.... na een tijdje werd het scherm zwart en blijft het trillen doorgaan. Ik heb een rom van romkitchen erop staan. Maar nu wil ik terug naar een officiële. Ik dacht dat 2.3.3 het laatste was dus die heb ik van dit topic afgeplukt. Ik heb al een fabrieks-reset geprobeerd en dit verhielp het probleem niet. Ik heb cwm en busybox er nog op staan dus dit kan ik nog wel gebruiken. Alleen heb ik aan cwm niet zo veel omdat ik niks op de telefoon kan zetten. Dus moet ik odin gebruiken. Nu twijfel ik alleen nog of ik nog wat moet back-uppen of niet ik las iets van EFS maar heeft dat nog wel zin aangezien hij het toch al niet doet.

-edit-

net weer geflasht naar 2.3.3 en alles werkt weer... voelt alleen wel een stuk trager aan :( misschien toch maar weer flashes naar die miui ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door Lubbers92 op 09-11-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer :
Heb geprobeerd te werken met fugumod, maar alles werkte met ongeloofelijke lag, programma's die stopten half weg (soort pauze) dus geen force closed edm.
Ook een stable gebruikt ipv een nightly van CM, zonder resultaat.

Alles staat dus nu terug naar Nightly 169.

Sinds ik CM heb, kan ik mijn telefoon niet meer pairen met mijn bedrijfswagen (Citroen Berlingo). De ene zegt dat de telefoon niet goed werkt, de andere zegt dat het aan de wagen ligt. Gezien het met stock wel werkte, denk ik dat het ergens bij CM ligt, maar vind niet waar

Tevens heb ik een Sim kaart met STK functionaliteit, opvragen saldo rekening, ... doch sinds CM werkt dit ook niet meer...

Mensen met ervaring of hulp? het zou welkom zijn. Want op zich vind ik CM wel fijn om mee te werken, soms wel een beetje de bomen door het bos proberen te zoeken door alle instelmogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:26:

Ligt aan de theme..zie boven lockscreen NO Chinees >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paddo1985
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 20:25
Zou je misschien kunnen zeggen welke theme dit is? Ziet er namelijk wel strak uit :D
silitek schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:17:
[...]

Deels kan ik daar wel in mee, mits het een bagger release is. Niet dus, kan ook niet uitgangpunt is SDK 10 2.3.7 (build.prop) van Cyanogenmod7 laat ik daar nou liefhebber van zijn dus alle "sneak-preview" Rom's zijn zeer bruikbaar voor dagelijks gebruik. Optimaliseren komt later wel! framework 4.0 is er.

Dan erbij gebruik maken van deze roms is geen Pré!! Volgens mij ventileer je uit principe dan dat je daadwerkelijk de release ervaart, dat mag!!!

Ontopic: Galnet staat/stond bekent als battery-drainer..dit rommetje houd de prima "deep sleep" en dus ook de 0% use ;) Al mijn apps werken zonder FC, Sociale Media apps gebruik ik niet.
Dus voor een Hack rom best aardig!!..

Edit: nog wat screenies met nieuwe theme

[afbeelding] [afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

paddo1985 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:00:
Zou je misschien kunnen zeggen welke theme dit is? Ziet er namelijk wel strak uit :D

[...]
M9 van Meizu. Is wel met die woorden te vinden ergens op het internet of in de theme manager van MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paddo1985
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 20:25
Thnx, gevonden!

Maar hoe krijg je de notification bar in die kleuren? Vind die kleuren nml rustig voor mn ogen (vooral 's avonds).

Heb nu galnet 1.11.4 erop staan, tot nu toe draait alles soepel. Ik zal de komende dagen de batterij testen (voor mij toch wel degelijk belangrijk), zal mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
silitek schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:17:
[...]

Deels kan ik daar wel in mee, mits het een bagger release is. Niet dus, kan ook niet uitgangpunt is SDK 10 2.3.7 (build.prop) van Cyanogenmod7 laat ik daar nou liefhebber van zijn dus alle "sneak-preview" Rom's zijn zeer bruikbaar voor dagelijks gebruik. Optimaliseren komt later wel! framework 4.0 is er.

Dan erbij gebruik maken van deze roms is geen Pré!! Volgens mij ventileer je uit principe dan dat je daadwerkelijk de release ervaart, dat mag!!!

Ontopic: Galnet staat/stond bekent als battery-drainer..dit rommetje houd de prima "deep sleep" en dus ook de 0% use ;) Al mijn apps werken zonder FC, Sociale Media apps gebruik ik niet.
Dus voor een Hack rom best aardig!!..

Edit: nog wat screenies met nieuwe theme

jij had toch een i9100? of klooi je nog steeds met je i9000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:14:
[...]

jij had toch een i9100? of klooi je nog steeds met je i9000 ?
Nog steeds op SGS1. 8) ..i9100 sla ik over, breng mij iets te weinig vernieuwend ik ga voor SGS3.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem, alleen prikkelt het hier wel. Mijn verzekering is in december 12 maanden jong, dus
zit er zwaar aan te twijfelen de i9000 te verkopen en de i9100 bij de Mediamarkt te halen :).

Edit: Of ik wacht even op de Prime :+.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik wil wel zo'n Xiaomi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook een leuk toestel mits in Europa leverbaar...
Wacht intussen op de Samsung Galaxy Nexus i9250...... :9~

• ZiggyW
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Heb gisteren mijn SGS met MIUISCOTLAND 1.11.7 geflashed..Ik kom van stock rom 2.3.5 af en het eerste wat mij opviel was de enorme batterij drain .Normaal hield ik het met gemak ruim 3 dagen uit,wifi etc gewoon aan.nu was het gedaald tot 15%...Schrok daar van .Even aankijken of het zich daadwerkelijk normaliseert anders misschien wel terug naar stock.Wel "loopt "het als een trein, weinig tot geen lag.
ZiggyW schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:27:
Heb gisteren mijn SGS met MIUISCOTLAND 1.11.7 geflashed..Ik kom van stock rom 2.3.5 af en het eerste wat mij opviel was de enorme batterij drain .Normaal hield ik het met gemak ruim 3 dagen uit,wifi etc gewoon aan.nu was het gedaald tot 15%...Schrok daar van .Even aankijken of het zich daadwerkelijk normaliseert anders misschien wel terug naar stock.Wel "loopt "het als een trein, weinig tot geen lag.
Batterystat clear in Cwm helpt en kijken met CPU spy juist in "deep sleep" waarom een "oude" versie nemen terwijl MUIScotland 1.11.9 uit is :P

• 418O2
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:53:
Idem, alleen prikkelt het hier wel. Mijn verzekering is in december 12 maanden jong, dus
zit er zwaar aan te twijfelen de i9000 te verkopen en de i9100 bij de Mediamarkt te halen :).

Edit: Of ik wacht even op de Prime :+.
Kan je lang wachten ;)

Ik overweeg ook een SGN, nog 2-3 weken en dan is hij te koop he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
418O2 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:38:
[...]

Kan je lang wachten ;)

Ik overweeg ook een SGN, nog 2-3 weken en dan is hij te koop he..
offtopic: Waarom SGN (= nexus prime, true?)? De SGSII is toch net ietsie beter (8M camera), maar verder gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Vanilla Android (en dus altijd de laatste software zonder te modden)

Prime bestaat niet :) Volgens mij gaat Asus het gebruiken voor hun volgende Transformer.

[ Voor 40% gewijzigd door 418O2 op 11-11-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
418O2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:46:

Prime bestaat niet :) Volgens mij gaat Asus het gebruiken voor hun volgende Transformer.
Prime was de code naam voor de Galaxy Nexus..!
Veel verschil is er niet tussen de nexus en sII.. zelf heb ik liever een grote knop in het midden.. gewenning is het denk ik.. de Galaxy Note lijkt me wel echt een leuk toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja dat weet ik, maar officieel is hij er niet.

De S2 is sneller, maar heeft TW en dat vertraagt toch wel.

Die HW knop is met ICS compleet overbodig geworden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
418O2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:46:

Deleted
Poster had toch de juiste info.

[ Voor 31% gewijzigd door Embryo1 op 11-11-2011 11:41 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
418O2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:38:

Als er knoppen op het toestel zitten.. dan zit die balk er onderin niet meer.. en ik zelf vind juist die fysieke toets zo fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

silitek schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:36:
[...]

Batterystat clear in Cwm helpt en kijken met CPU spy juist in "deep sleep" waarom een "oude" versie nemen terwijl MUIScotland 1.11.9 uit is :P
Nog iets bijzonders veranderd van .17 naar .19?

Ow wacht :F :

Network Modifications:
  • Improved Signal Strength over all supported devices
  • Fixes to prevent "No Service Bug" on certain I9100 handsets
  • Added a script to flash K14 modem on I9100
  • Correct management of 3G and 2G selections ( Error being on certain models that it wouldn’t work perviously )
Framework Modifications:
  • Correct management of ICS framework requirements
  • Fixed occastions where Android Process would crash (required reboot to resolve)
  • Power management fully implemented from ICS
  • Repair to Sensor management in Debug mode
UI Improvements
  • Improved 3D support throughout rom (All Devices)
  • Correct issues where lockscreen clock would randomly freeze (Defy)
  • Improved camera response (Shutter) speeds

[ Voor 57% gewijzigd door Notna op 11-11-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:38:

Gast, je snapt toch wat waar men op doelt als er wordt gesproken
over de 'Prime'? Of?

OT:

Zit toch al een hele tijd met een redelijk irritante bug moet ik zeggen
op CM7. Iemand anders hier (kan overigens niet zeggen sinds welke
nightly maar enfin); als je muziek luistert (geactiveerd via icoontje of
via een widget) en je locked je telefoon, stopt deze dan met spelen of?
Had het al eens eerder, in den prille begin, toen was het weg maar het
is er weer schijnbaar. Work-around is gewoon het actieve scherm in
ieder geval NIET de muziekspeler te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:34:
[...]

Gast, je snapt toch wat waar men op doelt als er wordt gesproken
over de 'Prime'? Of?
Ja. Maar als je zegt "dei naiuwe etefoon vna Googel" snap ik het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
418O2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:58:
[...]

Ja. Maar als je zegt "dei naiuwe etefoon vna Googel" snap ik het ook ;)
Lol ;) Ik wacht gewoon rustig.. mijn SGS wordt alsmaar beter, dus geen enkele reden om over te stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de mijne op dit moment niet. Heb net mijn Tencent Launcher gebricked.
Weet iemand snel hoe ik, als ik geen kabel bij de hand heb, geen kaartlezer
maar wel een verdwaalde .APK van de launcher (op de pc) deze weer kan
herstellen? Want kan nu helemaal niks. Heerlijk 'ik ben blijven hangen'-loop
zit ik in :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:39:
Nou, de mijne op dit moment niet. Heb net mijn Tencent Launcher gebricked.
Weet iemand snel hoe ik, als ik geen kabel bij de hand heb, geen kaartlezer
maar wel een verdwaalde .APK van de launcher (op de pc) deze weer kan
herstellen? Want kan nu helemaal niks. Heerlijk 'ik ben blijven hangen'-loop
zit ik in :+.
Geen kabel.. geen kaartlezer.. oei..! je maakt het jezelf behoorlijk lastig..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu bij een klant op locatie, en moet zo nog bellen ook. Dus nee, gaat
énorm lekker zo :D. Probeer nog wel even wat dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Laatst online: 30-09 12:37
thommy86 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:42:
[...]

Geen kabel.. geen kaartlezer.. oei..! je maakt het jezelf behoorlijk lastig..!
Andermans telefoon lenen met zelfde cardreader? Via WiFi explorer file erop zetten?

Wait, what? Je zit bij een klant op locatie en gaat je telefoon verbouwen? :+

[ Voor 12% gewijzigd door FireDrunk op 11-11-2011 13:46 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mag een andere ook? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02 10:10

Coolrob

Lekker hoor...

MIUI NL 1.11.11 is te downloaden

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:45:
[...]

Wait, what? Je zit bij een klant op locatie en gaat je telefoon verbouwen? :+
Nee, kreeg FC's nadat ik via Tencent geheugen ging opschonen :).
Maar is inmiddels gelukt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeggen jullie?

De nieuwe MIUI 1.11.11? of de SuperOSR variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-09 08:56
Ik heb net 1.11.11 geinstalleerd. Lijkt allemaal goed te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:17

Audione0

Strijdt der titanen

Mensen,

Ik zit met een probleem.. Ik heb net proberen de telefoon van een maatje te rooten, maar nu is deze in een baksteen veranderd.

Ik heb de flash tool van Odin gebruikt, deze zegt dat alles goed gegaan is. Alleen als ik de telefoon op wil starten dan gebeurt er niets.. het beeld blijft zwart.

Ik kan alleen maar opstarten dmv de volume down methode, dus de download stand. Verder is er geen mogelijkheid de telefoon op te starten.

Wie kan mij helpen. Want de orgnele software kan ik nu ook niet meer installeren.

Edit:

De tel doet het weer. Er staat nu 2.3.3 op :)

Ik heb heel het proces met odin opnieuw gedaan ( met nu de usb kabel goed aangesloten 8)7 ) en gelukkig werkt het weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Audione0 op 13-11-2011 00:40 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
zolang je in download modus kan is je telefoon altijd nog te redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik heb hier ook een probleem.
Na een update naar 2.3.4 heb ik mijn telefoon geroot.
Nu gaf kies vandaag melding dat KIES geupdate moest worden wat gelukt is en toen ik mijn telefoon aansloot had ik ook een firmware upgrade. Maar nu blijft die hangen op 3% bij het upgrade gedeelte. Mijn telefoon staat dus op Downloading.. Do not turn off target!!

Wat moet ik doen nu?

Heb 'm maar van het laaddock gehaald.
Toen gaf hij aan dat ik 'm via kies moest herstellen en dat is gelukt.
Zou 't aan dat dealextremedock kunnen liggen?
Ik weet nu niet of ik het weer moet proberen.

Vreemd. Hij is nu wel geupgrade naar 2.3.5. Nouja met wat problemen is 't toch geluks.
Kies :| :X

[ Voor 29% gewijzigd door Daywalk3r op 13-11-2011 17:17 ]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 11:50

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

gewoon het downloaden stoppen, de firmware grade de sgs2 volgens mij uit zichzelf uit, (bij mij wel het geval) fixed...

weten jullie toevallig waar je de kabel van sgs2 naar pc het goedkoopst kunt krijgen? (ik ben de naam van die kabel kwijt, evenals de kabel...)

[ Voor 42% gewijzigd door pouletkuif op 13-11-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik heb het idee dat beide posts hierboven voor de SII zijn?

Dit is voor de SGS ;)

Maar die kabel heet een usb naar micro-usb kabel, of gewoon micro-usb kabel. Ik zou zeggen koop maar raak voor een knaak, vanaf 5 euro zijn die dingen al te krijgen geloof ik en er zit geen verschil ik (hij doet het, of hij doet het niet, in het laatste geval kan je omruilen binnen 7 dagen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 11:50

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

oké, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
weet iemand hoe je de lagfix in semaphore kernel aanzet?
heb een score van net in de 1400 en 1600 met 1.2GHz....dat heb/had ik met darky 9.5 ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
iefie schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:40:
heb een score van net in de 1400 en 1600 met 1.2GHz....dat heb/had ik met darky 9.5 ook....
In CWM kun je het aanzetten over het algemeen (je weet wel, die 3 toetsencombinatie (omhoog, home, aan/uit)... staat wel ergens in het menu verstops als RFS of lagfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eruit: ik wil de MIUI 1.11.11 installeren. Nou heb ik momenteel DarkyRom 10.2.

Ik zie op filmpjes dat er een aantal bestanden nodig zijn voor het installeren van MIUI 1.11.11, te weten:
cm7-galaxys-initial-kernel.rar
galaxys-efsbackup.rar
speedmod-kernel-k13c-500hz.rar (de nieuwste is speedmod-kernel-k13e-500hz.rar - als ik het goed heb)

Klopt dit? Heb ik al deze bestanden nodig?
Of kan ik ook meteen alles wipen en clearen in recovery modes en heb ik de bovenstaande bestanden helemaal niet nodig?

EDIT: lees net dat de MIUI rom 'packed' is. Dus niks nodig verder!

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 15:36 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
gabn88 schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:34:
[...]

In CWM kun je het aanzetten over het algemeen (je weet wel, die 3 toetsencombinatie (omhoog, home, aan/uit)... staat wel ergens in het menu verstops als RFS of lagfix.
ja dat zou je zeggen, maar bij alle kernels die ik heb gebruikt was dit ook zo behalve semaphore.....
weet iemand het misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
iefie schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:40:
Even CF-Root ext 4 manager installeren via de market ;)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:08:
Wat zeggen jullie?

De nieuwe MIUI 1.11.11? of de SuperOSR variant?
Dat vroeg ik me nu ook net af. Of natuurlijk de nieuwste galnet met ics.
En welke kernel men er bij de keuze dan bij gebruikt.

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

X1pheR schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:53:
[...]

Dat vroeg ik me nu ook net af. Of natuurlijk de nieuwste galnet met ics.
En welke kernel men er bij de keuze dan bij gebruikt.
GalnetMIUI is niet echt ICS ;) Alleen een deel van de framework maar het schijnt dat MIUI voor een deel word geschreven om beter samen te werken met ICS en vooral de nieuwe features van ICS...

Overigens draait die GalnetMIUI ICS wel echt als een trein. Retestabiel en snel!

[ Voor 8% gewijzigd door Touchdomex op 14-11-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

gabn88 schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:57:
Ik heb het idee dat beide posts hierboven voor de SII zijn?

Dit is voor de SGS ;)

Maar die kabel heet een usb naar micro-usb kabel, of gewoon micro-usb kabel. Ik zou zeggen koop maar raak voor een knaak, vanaf 5 euro zijn die dingen al te krijgen geloof ik en er zit geen verschil ik (hij doet het, of hij doet het niet, in het laatste geval kan je omruilen binnen 7 dagen ;))
Daar kwam ik nu ook net achter ;)

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Touchdomex schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:54:
[...]
GalnetMIUI is niet echt ICS ;) Alleen een deel van de framework maar het schijnt dat MIUI voor een deel word geschreven om beter samen te werken met ICS en vooral de nieuwe features van ICS...

Overigens draait die GalnetMIUI ICS wel echt als een trein. Retestabiel en snel!
Oops :) Heb jij superosr of de miui (wellicht nu niet de laatste die net uit is) ook gedraaid? Hoe is galnet ten opzichte hiervan. En welke kernel gebruik je?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik heb zojuist de source-code van ICS gezien. Verwacht binnenkort wel een échte ICS build voor de SGS! Tot die tijd ga ik niet meer flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron?

Geloof echt niet dat er een officiële ICS build zal komen, meer van die porteringstroep
waar je echt 0,0 aan hebt (á la MIUI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Hoezo verwacht je dat niet? Dus jij denkt ook niet dat CyanogenMod 9 komt voor de SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zien dan geloven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:53
Het Cyanogenmod project heeft eigenlijk pas recent de SGS toegevoegd. Dus persoonlijk denk ik wel dat CM9 naar de SGS komt. Echter, nu de ICS en HC broncode uitgebracht is, zal er zowel aan CM8 als CM9 gewerkt gaan worden denk ik, waardoor de snelheid eruit gaat.

In een officiële release heb ik nog steeds een hard hoofd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Volgens mij gaat er helemaal geen CM8 komen. Deze was bestemd voor Honeycomb, maar daar is de broncode nooit van uitgebracht.
En waarom zouden ze die nog willen? Honeycomb zit toch al in ICS?

Ik verwacht dus zeker wel een CM9 voor de SGS, maar een officiele release van Samsung kan je volgens mij wel vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
alex3305 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:16:
Het Cyanogenmod project heeft eigenlijk pas recent de SGS toegevoegd. Dus persoonlijk denk ik wel dat CM9 naar de SGS komt. Echter, nu de ICS en HC broncode uitgebracht is, zal er zowel aan CM8 als CM9 gewerkt gaan worden denk ik, waardoor de snelheid eruit gaat.

In een officiële release heb ik nog steeds een hard hoofd :).
Er komt geen CM8 op basis van HC. ICS heeft namelijk alles wat HC heeft + meer + beter = win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Laatst online: 17-09 15:20
Zo na een paar maanden Darkyrom 10.2 gedraaid te hebben, welke toch wel traag liep en spontane reboots gaf heb ik nu MIUI 1.11.11 nl versie erop gezet. Wat een verademing, tis wel wennen dat ik niet meer verticaal door me app kan scrollen maar voor de rest ziet deze er erg mooi uit. Batterij duur ben ik nog aan het testen maar ik vind hem tot nu toe even lang meegaan als mijn Darky rom. Ik heb nu alleen wel 2 vervelende problemen, wifi werkt toch niet helemaal super. Ik heb een netgear n router met een wpa2 wachtwoord en om de zoveel minuten is de verbinding verbroken. Verder heb ik 0,0 bereik van het Vodafone netwerk in mijn kamer wat voorheen niet het geval was, ik had 1-3 streepjes bereik binnen en nu dus 0. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?? Ik heb al mijn simkaart erin en eruit gehaald maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dat ligt aan je modem gok ik zo.
Pagina: 1 ... 80 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.