Indien de Applicatie op je externe SD staat, en/of toewijzen>instellingen>ontwikkelaars>onbekende bronnen.
Of RootExplorer app op je interne SD verhuizen...
Tips: (bron XDA)
Q) Ik zie een groene tint als het display gaat dimmen.
A) Dit probleem lijkt bij het mengen van punchy instellingen op Voodoo Color met lage niveaus van helderheid. Gelieve de volgende stappen uit:
1. Ga naar Instellingen / Persoonlijk / Weergave-instellingen
2. Stel Automatische helderheid ON
3. Tik op Geavanceerde modus
4. Schakelaar "Use custom" ON
5. Tik op "Licht niveau te dimmen" en zet deze op 20 (standaard)
Nu blijft automatisch de helderheid aan, als je wilt, of gewoon uit te zetten.
Q)
Ik gebruik een kernel met VC en de kleuren zien er erg lelijk!
A) Ik stel voor dat je een possibile configuratie, maar u kunt de waarden aanpassen als je wilt totdat je tevreden bent met de resultaten.
1. Open Voodoo Controle
2. in "Color profielen" kiezen Voodoo profiel
3. in "Screen RGB multipliers" ingesteld Red tot 321 *, Groen tot 321 * en Blauw tot 395 *
4. in "Screen V1 gamma hack" te kiezen Punchy instellingen
Q)
De externe speaker volume is te laag.
A) Dat is normaal. Zorg ervoor dat u DSP Manager een aantal instellingen zoals beschreven tweak:
1. Open DSP Manager
2. Selecteer Telefoon Speaker
3. Schakel de equalizer
4. Tik op de foto hieronder
5. Schuif de laatste drie waarden tot 3,0
Als u denkt dat de hoge tonen te hoog zijn, stelt u een iets lagere waarde dan 3,0 op de laatste een.
Q)
De datadata map is te klein! "Het zegt dat de data-partitie vol is wanneer het proberen om een toepassing te installeren, maar dat is het niet!
A) Dit is een CM7 bug die aanwezig was sinds de eerste poorten. Ik denk dat er een reden achter deze keuze, omdat / datadata is een mount-punt echter, ... deze kleine tijdelijke oplossing:
1. Open Root Explorer of een daarmee gelijk app
2. Verwijder map / data / data
2. Kopieer de map / datadata naar / data /
3. Verander de naam van de map / data / datadata naar / data / data /
4 Reboot
Maak je geen zorgen: je verliest geen app of gegevens nadien.
Q)
Het kan mijn operator niet vinden bij het opstarten, maar alles is prima na enige tijd
A) Als u hebt geprobeerd veel modems te knipperen en zijn ziek van worden zwierven naar een andere operator bij het opstarten en die op uw netwerk operator handmatig in te stellen of wachten tot het later opdagen, volgt u deze eenvoudige stappen:
1. Ga naar Instellingen / Systeem / Mobile Network Settings
2. Zorg ervoor dat data roaming is ingesteld op OFF
3. Tik op "Netwerk-type selectie";
4. Selecteer "Alleen 3G"
[
Voor 0% gewijzigd door
silitek op 21-11-2011 08:33
. Reden: toevoeging ]