Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:39:
[...]

Waar haal je die vandaan?

Moet wel zeggen dat mij is opgevallen dat de laatste paar Galnetbuilds ik absoluut niet meer gebruik kan maken van Navigation... Crasht en de hele telefoon slaat vast... Zowel de ICS van Galnet als de normale builds...
Tut ICS en Install
TripleQ schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:24:
[...]

Yep, ik draai het nu ook al 2 dagen...
Zijn nog wel een paar dingen die niet werken...
Facebook app doet vrij weing :( Tweetdeck is nog niet beschikbaar voor ICS in de market (waar het eerder wel was, maar crashte)

Camera en GPS werken ook nog niet, maar de developer heeft al aangegeven dat die bij hem al werken, dus dat zal vanavond wel komen (woont in Argentinie en werkt overdag)

http://code.google.com/p/ice-cream-sandwich-sgs/issues/list
Niet alle issues die daar staan heb ik overigens last van
Camera en GPS en USB-inteface verbinding meer mis ik op dit moment niet zo veel..

screenshot
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/29o28lj.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2wofuir.png

Edit: En meteen op 1300Mhz draaiend!!....
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2nqrxqq.png

[ Voor 50% gewijzigd door silitek op 22-11-2011 15:22 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:05
silitek schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:18:
Kon het niet laten en Alpha 6 ICS erop..grappig werkt best aardig 3G ook..
>:)
Toch maar gedaan? ;)

Jammer dat ook Foursquare het niet doet, en ook Reisplanner en 9292OV niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pino112 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:24:
[...]

Toch maar gedaan? ;)

Jammer dat ook Foursquare het niet doet, en ook Reisplanner en 9292OV niet. ;(
Mogen nog niet te veel verwachten..bellen, sms, email, wifi, 3G, market(Black) :P ...doen het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:33
Na een lange tijd het i9000 gebeuren een beetje onder het stof laten komen hier, draaide een paar Doc's en Darky's roms, samen met een paar andere custom rom builders. Zit nu al enige tijd op stock 2.3.5 (I9000XXJVS)

Nu lijkt het me leuk om toch weer een keer een wat nieuwere versie te gebruiken. Samsung zelf brengt 4.0 niet uit op de i9000 toch? Weet iemand of hier een custom rom van zal komen? MIUI etc heb ik echter nooit zelf geïnstalleerd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:49:
Na een lange tijd het i9000 gebeuren een beetje onder het stof laten komen hier, draaide een paar Doc's en Darky's roms, samen met een paar andere custom rom builders. Zit nu al enige tijd op stock 2.3.5 (I9000XXJVS)

Nu lijkt het me leuk om toch weer een keer een wat nieuwere versie te gebruiken. Samsung zelf brengt 4.0 niet uit op de i9000 toch? Weet iemand of hier een custom rom van zal komen? MIUI etc heb ik echter nooit zelf geïnstalleerd gehad.
[sarcas]Nee, geen custom rom ICS 4.0. Ik ben het nog nergens tegengekomen[sarcas/]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:18

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik lees nu wat meer over TB...
Maar toch nog wat vraagjes:
1. Ik heb nu alles geback-upped, en settings, maar ik heb geen PRO. Is dat nodig?
2. Waar wordt het opgeslagen?
3. Als je custom rom doet, ben je de backup toch kwijt? TB is er dan toch niet meer?

Hoe gaat dat dus eigenlijk in zijn werking? Backuppen, en dan?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:11

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:52:
Ik lees nu wat meer over TB...
Maar toch nog wat vraagjes:
1. Ik heb nu alles geback-upped, en settings, maar ik heb geen PRO. Is dat nodig?
Nee is niet nodig maar wel extreem handig en fijn. Imho is het de beste aankoop die ik tot nu toe heb gedaan. Het flashen word er zoveel makkelijker op want terugzetten is in mijn geval gewoon aanzetten, 10 minuten wachten en dan trilt de telefoon en klaar is touchie.

Bij de normale versie mag je elke app met data handmatig terugzetten...
2. Waar wordt het opgeslagen?
Interne SD. Als je de telefoon mount in windows/osx/linux zie je op de interne SD een map staan genaamd titaniumbackup ofzo. Als het goed is word daar alles opgeslagen. Zo niet is het ergens anders op je interne SD maar in ieder geval niet tussen je apps.
3. Als je custom rom doet, ben je de backup toch kwijt? TB is er dan toch niet meer?
Niet als je van je interne SD afblijft. Zoals het eigenlijk hoort bij het flashen van een nieuwe rom.
Hoe gaat dat dus eigenlijk in zijn werking? Backuppen, en dan?
Ervanuitgaande dat je al root hebt en je dus een geschikte bootloader hebt. TB draaien, vervolgens telefoon uitzetten, telefoon opstarten in de bootloader/CWM en vanuit daar je nieuwe rom flashen. Dit in het geval van CM7/MIUI/een afgeleide daarvan. Darky en dergelijke werkt net iets anders maar moet ook wel ongeveer lukken. Er zullen afhankelijk van je setup nog wel meer handelingen gedaan worden maar dit is in een kleine samenvatting globaal wat je moet doen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kun je op ICS al gewoon andere launchers draaien eigenlijk? Ik gebruik al een half jaar Launcher 7 en vind het helemaal geweldig maar het jeukt ook om ICS eens te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:59:
[...]

Nee is niet nodig maar wel extreem handig en fijn. Imho is het de beste aankoop die ik tot nu toe heb gedaan. Het flashen word er zoveel makkelijker op want terugzetten is in mijn geval gewoon aanzetten, 10 minuten wachten en dan trilt de telefoon en klaar is touchie.
Hmmm hmmm. Ik heb geen creditcard :X
Bij de normale versie mag je elke app met data handmatig terugzetten...
* F.West98 gaat naar zijn moeders cc-nummer vragen en geeftcontant geld kwijtschelding van deel van schulden O-)
[...]

Interne SD. Als je de telefoon mount in windows/osx/linux zie je op de interne SD een map staan genaamd titaniumbackup ofzo. Als het goed is word daar alles opgeslagen. Zo niet is het ergens anders op je interne SD maar in ieder geval niet tussen je apps.
* F.West98 back-upped die gegevens toch maar naar de PC
[...]

Niet als je van je interne SD afblijft. Zoals het eigenlijk hoort bij het flashen van een nieuwe rom.

[...]

Ervanuitgaande dat je al root hebt en je dus een geschikte bootloader hebt. TB draaien, vervolgens telefoon uitzetten, telefoon opstarten in de bootloader/CWM en vanuit daar je nieuwe rom flashen. Dit in het geval van CM7/MIUI/een afgeleide daarvan. Darky en dergelijke werkt net iets anders maar moet ook wel ongeveer lukken. Er zullen afhankelijk van je setup nog wel meer handelingen gedaan worden maar dit is in een kleine samenvatting globaal wat je moet doen.
Dat weet ik al, maar dan moet je tb opnieuw installen in de nieuwe rom en terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:43:
[...]

Hmmm hmmm. Ik heb geen creditcard :X

[...]

* F.West98 gaat naar zijn moeders cc-nummer vragen en geeftcontant geld kwijtschelding van deel van schulden O-)

[...]

* F.West98 back-upped die gegevens toch maar naar de PC
Ik heb ook geen CC maar het kan ook via Paypal. Paypal is nu ongeveer 50 cent gunstiger vanwege de dollarkoers omdat je dan in dollars afrekent in plaats van euro's zoals je in de appstore zou doen ;)
[...]

Dat weet ik al, maar dan moet je tb opnieuw installen in de nieuwe rom en terugzetten?
Yep. Ik doe het altijd ongeacht de locatie eventjes aanmelden op de market, downloaden want hij is toch maar zeer klein en vervolgens alles vanuit de backup alles terugzetten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw framework voor ICS met 3 buttons daarbij werkende functie's..
Erg cool!!..1 nadeel je kunt geen widgets meer op je homescreen zetten..weghalen wel.
Werkt weer :9
Animaties fading b.v smoother
Multitask functie is erg cool...beetje Ipad2 gevoel

NewFrameWork
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2vj1wfc.png

:)

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 22-11-2011 19:19 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Ben ook bezig met ICS op een i9000 maar hij blijft behoorlijk lang op het begin scherm staan.. hoelang duurde het bij jullie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:03:
Ben ook bezig met ICS op een i9000 maar hij blijft behoorlijk lang op het begin scherm staan.. hoelang duurde het bij jullie..
Paar minuten!! Wel was ik eigenwijs om de kernel meteen na rom flash te doen!!..
Niet doen start niet op :9 .Eerst rom reboot, batterij eruit weer in Cwm kernel enz enz...
1 voor 1 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
na een bat pull heb ik de rom 2 keer geflasht.. werkt prima hoor..! behoorlijk snelle port.. Kan niet wachten op een bruikbare voor de s2..!

vind het wel echt heel mooi dat de ontwikkeling hier zeker niet stil staan.. lees hier net zo vaak als in het andere topic.. (dit is ook wel een gezellig topic he :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:01
Ik draai al geruime tijd de Speedmod kernel over mijn Android 2.3.4. Nu zat daar aanvankelijk BLN (backlight notification) in verwerkt, maar die is er op een bepaald punt uit verdwenen (volgens mij bij de update naar gingerbread). Nu mis ik BLN best. Weet iemand of ik BLN gewoon over de Speedmod kernel heen kan flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:54:
[...]

Ik heb ook geen CC maar het kan ook via Paypal. Paypal is nu ongeveer 50 cent gunstiger vanwege de dollarkoers omdat je dan in dollars afrekent in plaats van euro's zoals je in de appstore zou doen ;)

[...]

Yep. Ik doe het altijd ongeacht de locatie eventjes aanmelden op de market, downloaden want hij is toch maar zeer klein en vervolgens alles vanuit de backup alles terugzetten.
Sinds wanneer kan je in de market met paypal betalen? (o wacht, dat is niet zo, waar dan wel?)
Oja, FFUU mijn paypal is geblokkeerd omdat ik met mobiel zonder ons wifi wou gaan betalen: ander ip -> block

[ Voor 8% gewijzigd door F.West98 op 23-11-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:48:
[...]

Sinds wanneer kan je in de market met paypal betalen? (o wacht, dat is niet zo, waar dan wel?)
Oja, FFUU mijn paypal is geblokkeerd omdat ik met mobiel zonder ons wifi wou gaan betalen: ander ip -> block
Op de website van Titanium backup. Je krijgt een key die je op je interne SD moet proppen en op die manier leest hij alles en unlockt alle functies.

ICS gebruikers nu USB-mount mogelijk... :) Werkt perfect!

Batterij gaat lang mee....verbazend goed zelfs:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/260r40x.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/15i9jco.png

[ Voor 36% gewijzigd door silitek op 24-11-2011 09:42 . Reden: toevoeging ]

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
silitek schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:17:
ICS gebruikers nu USB-mount mogelijk... :) Werkt perfect!

Batterij gaat lang mee....verbazend goed zelfs:
[afbeelding] [afbeelding]
Hoe bevalt de alpha release in dagelijks gebruik? Je hebt ICS nu een dag of twee drie draaien toch?
Alieunited schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:17:
[...]

Hoe bevalt de alpha release in dagelijks gebruik? Je hebt ICS nu een dag of twee drie draaien toch?
Voor een Alpha goed. Goed bereik, prima telefoongespekken ook handfree Email, SMS, Wifi en batterij keurig.
Nog geen enkele crash gehad of SoD..Mulitask functie een hele grote plus.
Het is dat er nog een aantal functie's niet werken had gerust al Beta mogen zijn wat mij betreft.
ICS is natuurlijk een prima stukje software al in de basis..

Tip: Draai wel SGS Touchscreen booster op ICS op Super Optimizer..
Dit maakt het tot snelste rom ooit..klik wachtijd 0. :9

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Wat werkt er nog niet dan?

Met een beetje mazzel heb ik binnenkort een andere telefoon, dus ga ik dit topic verlaten, maar ben stiekem wel heel erg benieuwd naar ICS voor de i9000... Ben benieuwd naar de performance.
418O2 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:48:
Wat werkt er nog niet dan?

Met een beetje mazzel heb ik binnenkort een andere telefoon, dus ga ik dit topic verlaten, maar ben stiekem wel heel erg benieuwd naar ICS voor de i9000... Ben benieuwd naar de performance.
Dingen die ik persoonlijk wel het meeste kan missen...GPS, Camera, Radio.
Ook zijn een aantal social media app's b.v twitter, facebook en dat soort shit..wat problemen kan geven.
Gebruik die rommel toch niet dus daar heb ik geen last van!!... ;)

O ja Video maar dat is op te lossen door Vplayer :+

Edit: Ook ik zal begin 3/4/5 December minder aktief zijn hier stap dan over op de Samsung Galaxy Nexus i9250

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 24-11-2011 12:02 . Reden: toevoeging ]

• Alieunited
silitek schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:53:
[...]

Ook zijn een aantal social media app's b.v twitter, facebook en dat soort shit..wat problemen kan geven.

Edit: Ook ik zal begin 3/4/5 December minder aktief zijn hier stap dan over op de Samsung Galaxy Nexus i9250
Klinkt op zich goed, maar vanwege camera en GPS wacht ik toch nog even. De nieuwste Miui's draaien prima.

offtopic: twijfel nog aan de i9250 of de volgende lichting dual core, maar ik denk niet dat ik kan wachten :D

• 418O2
  • Nu online
[...]

Wat werkt dan wel? dan kan je dus feitelijk whatsappen, bellen en internetten?

Als 't goed is, heb ik binnenkort een Note :)

Verwijderd

[...]

x2 :).

Zin in (deze telefoon).

• thommy86
Waarom de nexus? zoals jullie weten zit ik op de s2.. en heb even getwijfeld deze weg te doen voor de nexus.. maar die geeft mij geen meer waarde.. + ik zou de drukknop in het midden wel missen.. maar dat is waarschijnlijk wennen..

en als ik dat toch al zo offtopic bezig ben.. vind ik de note denk ik wel leuker.. maar misschien net te groot in de broekzak..
thommy86 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:50:
[...]

Waarom de nexus? zoals jullie weten zit ik op de s2.. en heb even getwijfeld deze weg te doen voor de nexus.. maar die geeft mij geen meer waarde.. + ik zou de drukknop in het midden wel missen.. maar dat is waarschijnlijk wennen..

en als ik dat toch al zo offtopic bezig ben.. vind ik de note denk ik wel leuker.. maar misschien net te groot in de broekzak..
Daarom valt de note af!!. Edit: Bezit trouwens al een iPad2 dus nog een tablet achtig ding zit ik niet op te wachten.
Als ik een S2 had maakte ik de stap naar Nexus ook niet, Thommy.
Inderdaad TE kleine stap. Zoals hierboven nog even in twee strijd gezeten om voor de nieuwere dual-core's te wachten. Maar ja,..kun je blijven wachten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 24-11-2011 15:03 . Reden: toevoeging ]

• 418O2
  • Nu online
[...]

Past prima hoor, hij is nl. heel dun, dunner dan de SGS.

Verwijderd

[...]

Ik vind de Galaxy Nexus mooier, tbqh, en de SGS2 (niet). Niet dat ik het voor het design doe,
maar als ik tussen beiden kan kiezen; liever de Galaxy Nexus. Mensen om mij heen hebben
massaal de SGS2, uiteraard niet raar, top telefoon, maar vind het te plastic ofzo :). Vind zelfs
de SSG1 beter wat dat betreft.

Note heb ik ook over lopen twijfelen, collega heeft 'm, maar sorry het is écht te groot voor in
mijn broekzak. Ben zelf niet zo groot, laat staan dat ik een telefoon á la halve pad in mijn zak
stop die bijna net zo groot als ondergetekende is :+.
ICS Alpha7 is er met jawel..GPS en Camera.. Downloading now ;)

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
silitek schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:45:
Hmm, op het werk, en moet mijn telefoon zo nog gebruiken..

Via 3G downloaden en toepassen lijkt me niet zo slim :+
Vanavond toepassen dan maar

Verwijderd

atinm:

I don't usually check twitter (G+ is where I'm at all the time), but ICS is coming along. A few small issues, but no ETA obviously.
<+:) :9

• TripleQ
  • Niet online
Dit is zijn google plus
Waarin hij ook zegt:
Most baseline stuff works except audio (in call mic in particular), but there are other things as well before ICS will be ready for betas on the Galaxy SII and AT&T. Galaxy S and Captivate are farther along and might be ready any time now.

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
silitek schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:45:
Die gasten werken echt snel! Wacht nog even op beta (zal wel niet lang duren) en dan ben ik ook over.
crispo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:56:
[...]

Die gasten werken echt snel! Wacht nog even op beta (zal wel niet lang duren) en dan ben ik ook over.
Mwah...flashing now!. Waarom wachten :P "Andriod wordt bijgewerkt" fase nu.
Dat ziet er cool uit..Yep, camera en gps en youtube video o,yes...nou wordt het leuk.

Changelog:
What works:
Both cellphones:
Hardware Acceleration
Audio
calls, sms, 3g (with a ugly patch but it works.)
Touch
Wifi
SDCards (internal and external)
Market
Contacts sync
Calendar sync
camera
panorama mode
face unlock
Gps

What does not work:
Bluetooth
Camera (video recording)

[ Voor 28% gewijzigd door silitek op 24-11-2011 16:35 . Reden: toevoeging ]

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Gebruik m'n fm radio nog best veel, neem aan dat die nog niet werkt.. (?)

• Alieunited
Ik ben om, net even ingelezen en nu even wachten tot de batterij een beetje op flash niveau is....
crispo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:11:
Gebruik m'n fm radio nog best veel, neem aan dat die nog niet werkt.. (?)
Nee, geen FM-radio (nog)..
Alieunited schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:17:
Ik ben om, net even ingelezen en nu even wachten tot de batterij een beetje op flash niveau is....
Join the club....bluetooth werkt ook dat wil zeggen hij gaat aan iig..
Alpha 7 is iets minder stabiel dan 6 aantal "launcher crash" gehad..maar kan ook aan mijn liggen.
kan behoorlijk "raggen" op de SG op de pijnbank ermee :+

edit: Face herkenning leuke srceenlock toevoeging alleen werkt het niet met schermerlicht.
Telkens naar buiten lopen voor daglicht en unlock screen schiet niet op!!. 8)

[ Voor 61% gewijzigd door silitek op 24-11-2011 17:42 . Reden: toevoeging ]

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Aargh. Werkt de FM radio nu? Dan ben ik instant over. (en hoop ook dat tweetdeck werkt)
Jammer. Dan wacht ik nog even

[ Voor 51% gewijzigd door F.West98 op 24-11-2011 17:35 ]

• Pino112
FM-radio werkt op Touchwiz, dus dat duurt nog wel even voordat dat gaat werken. Als het ooit komt iig.

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:58
Voor FM Radio kan je hier ff naar kijken.

http://forum.xda-develope...ght=FM+radio#post19575982

Geen idee of het ook echt werkt.
Met ICS Alpha 7 werkt het allemaal BlueTooth ook...1minpuntje krijg geen "root" acces voorals nog.
Dat heb je zeker nodig voor 3G hack en USB-mount
. Komt wel een oplossing voor tzt.
Edit Root werkt

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 24-11-2011 22:25 ]

• Alieunited
Ik krijg ICS nog niet aan de praat, bij mij reageert het scherm niet. Hij boot wel maar bij de eerste keuze optie reageert hij niet. Heb het een keer of drie geprobeerd, ook terug naar stock JVT maar ook dat mocht niet baten, jammer.

Voor nu even de backup terug gezet en misschien straks of morgen nog een keer proberen.
Alieunited schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:17:
Ik krijg ICS nog niet aan de praat, bij mij reageert het scherm niet. Hij boot wel maar bij de eerste keuze optie reageert hij niet. Heb het een keer of drie geprobeerd, ook terug naar stock JVT maar ook dat mocht niet baten, jammer.

Voor nu even de backup terug gezet en misschien straks of morgen nog een keer proberen.
Alpha 7 rom eerst flashen...boot nu kun je niets doen, hoord zo :P
Battery-pull in Cwm flash kernel reboot..

Daarna kun SU flashen en dergelijke :)

• Alieunited
silitek schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:39:
[...]

Alpha 7 rom eerst flashen...boot nu kun je niets doen, hoord zo :P
Battery-pull in Cwm flash kernel reboot..

Daarna kun SU flashen en dergelijke :)
Ahaggrrr. Nu doet hij het bedankt!

• 418O2
  • Nu online
ik heb de ICS source en de kernel geinstalleerd en hij reboot, hoort dat heel lang te duren? Is dat normaal dat het een kwartier duurt?
418O2 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:24:
ik heb de ICS source en de kernel geinstalleerd en hij reboot, hoort dat heel lang te duren? Is dat normaal dat het een kwartier duurt?
1 voor 1 flashen en na elke flash eerst boot...battery-pull in Cwm enzo enzo ;)
Kwartier is te lang..hooguit 3minuten

• 418O2
  • Nu online
oke,. dat staat niet in de handleiding :)

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02 10:10

Coolrob

Lekker hoor...

Ik ben ook even aan het flachen geslagen met alpha7 en krijg het allemaal wel voor elkaar maar het vreemde bij is, Dat mijn IMEI nr verdwenen is.

Maar flach ik terug naar jvt dan heb ik hem weer terug....... :(

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of ben ik echt de enige?

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

• 418O2
  • Nu online
Mijn imei is ook weg... Heb wel een backup op mijn SD maar weet niet meer hoe ik die terug krijg

ik was er klaar mee, zit nu weer op stock 2.3.5 en dat draait lekker vooralsnog dus ik vind het wel weer best.

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 25-11-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Heb ICS wel werkend gekregen maar kreeg het 3g script niet aan de praat, dacht "even snel" te flashen, dat zat er niet in helaas. Ik had niet de hele avond de tijd om er mee te klooien dus maar weer terug op mintberry.

Volgende build of de beta waag ik nog een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16
voor de mensen die ICS hebben draaien, hebben jullie van te voren je simlock van je telefoon afgehaald, of is dit niet persee nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:41:
voor de mensen die ICS hebben draaien, hebben jullie van te voren je simlock van je telefoon afgehaald, of is dit niet persee nodig?
Ja, jongens volg deze stappen en dan komt het goed ;)
ICS

Ik heb alles werkend incl newframe.work 3buttons

Edit: Belangrijk staat niet in de Tut..na elke flash "reboot" je SG ;)

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 25-11-2011 09:54 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
die volg ik nu ook, maar ik krijg mijn simlock er niet af, vandaar dat ik het vraag of dit echt een vereiste is.

ik doe disable simlock, vraagt dan om pin, geef ik in en zegt dat pin niet correct is... terwijl ik deze pin gebruik om mijn simkaart te unlocken als ik mijn telefoon opstart.

[ Voor 44% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 25-11-2011 10:03 . Reden: uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:56:
die volg ik nu ook, maar ik krijg mijn simlock er niet af, vandaar dat ik het vraag of dit echt een vereiste is.

ik doe disable simlock, vraagt dan om pin, geef ik in en zegt dat pin niet correct is... terwijl ik deze pin gebruik om mijn simkaart te unlocken als ik mijn telefoon opstart.
Aha, op die manier ik heb iets gelezen op XDA hierover.
Eens even kijken of ik het terug kan vinden..

Edit: Zo'n 20 pagina doorgespit kan het niet meer terug vinden :(
Beter om op save te spelen en even niet ICS flashen.

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 25-11-2011 10:20 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 21:13
Je kunt de simkaart lock gewoon in ICS verwijderen hoor. Geen probleem.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
tnx beide boven mij voor het uitzoeken, ik neem het zekere voor het onzekere maar en flash ICS nog maar even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit:
Nieuwe video in de maak

[ Voor 79% gewijzigd door silitek op 25-11-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:09
Ziet er al erg goed uit!
Is het eigenlijk gebaseerd op CM7 bronnen/drivers? En zijn die "extra" on screen knoppen ook weg te krijgen? Die lijken mij echt niet nodig?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
silitek schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:01:
Video gemaakt!!..beetje wazig, is te doen!

[video]

Typo in de vid: Andriod --> Android :)

Verder mooie vid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik draai dus nu stock 2.3.5, maar die is zuiniger dan de 2.3.4 met Semaphore of GalaxianEE...

Typisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:51
silitek schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:01:
Video gemaakt!!..beetje wazig, is te doen!

[video]

Nice!:) Draait echt al verdomd soepeltjes! :)

EDIT: Ok, dat komt duidelijk doordat de hardware acceleratie nu dus werkt ;) :D

[ Voor 13% gewijzigd door gabn88 op 25-11-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

gabn88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:38:
[...]

Nice!:) Draait echt al verdomd soepeltjes! :)

EDIT: Ok, dat komt duidelijk doordat de hardware acceleratie nu dus werkt ;) :D
Vind anders sommige dingen wel aardig lag hebben...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankGuthrie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:57:
[...]

Vind anders sommige dingen wel aardig lag hebben...
Klopt..Alpha6 vond ik beter kwa snelheid.
Snelheid is weer daar. DroidCleaner app "deep scan" en governor naar perfomance.
HaTe schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:31:
Ziet er al erg goed uit!
Is het eigenlijk gebaseerd op CM7 bronnen/drivers? En zijn die "extra" on screen knoppen ook weg te krijgen? Die lijken mij echt niet nodig?
Onboard buttons zijn niet nodig...komt ook niet standaard bij de rom flash.

[ Voor 51% gewijzigd door silitek op 25-11-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb zojuist de I9000XXJVT | 2.3.5 | 5 oktober 2011 van deze topic geflasht.

klopt het dat ik nu geen taal nie meer kan kiezen alleen engels of heb ik iets mis gedaan tijdens het flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik had even een kleine vraag. Heb een hele tijd geleden een keer Darky op gezet. Maar die geeft nu telkens wat problemen en wou ik een andere ROM proberen.

Nu heb ik (voordat de problemen begonnen) met Nandroid een backup gemaakt. Stel dat ik Mintberry flash kan ik dan zonder al teveel moeite die Nandroid backup terugzetten of moet ik dan nog met heel veel rekening houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:52:
Ik heb zojuist de I9000XXJVT | 2.3.5 | 5 oktober 2011 van deze topic geflasht.

klopt het dat ik nu geen taal nie meer kan kiezen alleen engels of heb ik iets mis gedaan tijdens het flashen?
Welke rom is dat? (link)..samfirmware staan EU versie's.
D.S.X schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:18:
Ik had even een kleine vraag. Heb een hele tijd geleden een keer Darky op gezet. Maar die geeft nu telkens wat problemen en wou ik een andere ROM proberen.

Nu heb ik (voordat de problemen begonnen) met Nandroid een backup gemaakt. Stel dat ik Mintberry flash kan ik dan zonder al teveel moeite die Nandroid backup terugzetten of moet ik dan nog met heel veel rekening houden?
Moet lukken!!..check wel even of je op froyo/Gingerbread bootloader zit.

[ Voor 43% gewijzigd door silitek op 25-11-2011 19:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Laatst online: 28-09 21:13
silitek schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:38:
[...]

[...]

Nee dat werkt niet. Mintberry is een MIUI variant. MIUI is gebaseerd op CM7 dat een totaal andere partitie lay out hanteert als de standaard Samsung ROM's. Om je oorspronkelijke Nandroid back up terug te zetten moet je dan eerst met Odin terugflashen naar een Samsung ROM. Dan moet je met Odin een custom kernel met CWM-recovery erin flashen waarna je je originele Nandroid back up kunt terugzetten.

[ Voor 7% gewijzigd door boaty op 26-11-2011 00:43 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
[...]

[...]

Het is diegene van de eerste post, ik vermoed dat die van samfirmware komt. Maar het zou dus normaal nederlands moeten zijn?

Het is deze

http://www.multiupload.com/474JS6Q0IC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Oke gaan we dat eerst even doen :)
boaty schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 00:32:
Nee dat werkt niet. Mintberry is een MIUI variant. MIUI is gebaseerd op CM7 dat een totaal andere partitie lay out hanteert als de standaard Samsung ROM's. Om je oorspronkelijke Nandroid back up terug te zetten moet je dan eerst met Odin terugflashen naar een Samsung ROM. Dan moet je met Odin een custom kernel met CWM-recovery erin flashen waarna je je originele Nandroid back up kunt terugzetten.
Ow valt dus opzich nog wel mee wil ik terug gaan. Had iets moeilijkers in gedachten

Bedankt voor de antwoorden. Dan ga ik me er eerst eens een beetje in verdiepen (alweer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op MIUI 1.11.11 maar ik moet zeggen, dat OTA werkt voor geen biet.
Ik heb 1.11.18 én nu 1.11.25 erop geprobeerd te zetten, maar beide downloaden en installeren maar na het opstarten blijft het 1.11.11. Ik verwacht een corrupte file..

Jullie een oplossing? (geen complete flash aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:46:
Zit nu op MIUI 1.11.11 maar ik moet zeggen, dat OTA werkt voor geen biet.
Ik heb 1.11.18 én nu 1.11.25 erop geprobeerd te zetten, maar beide downloaden en installeren maar na het opstarten blijft het 1.11.11. Ik verwacht een corrupte file..

Jullie een oplossing? (geen complete flash aub)
Ik heb daar last van gehad met de Miui NL. Nadat ik de file via download manager binnen had gehaald was het oke.
De files raakten bij mij op een of andere manier ook corrupt. Erg vreemd, want andere files (zip) kon ik gewoon binnenhalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Embryo1 op 26-11-2011 11:59 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Heeft iemand een suggesties voor een custom ROM die de snelheid heeft van Mintberry/Galnet MIUI, maar waar de camera wél werkt? Dus geen haperingen bij video's etc.

Ik zoek zelf al een tijdje maar het zijn er zo onwijs veel dat ik ze niet allemaal kan proberen. Vandaar dat ik het hier even vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:57:
[...]

Ik heb daar last van gehad met de Miui NL. Nadat ik de file via download manager binnen had gehaald was het oke.
De files raakten bij mij op een of andere manier ook corrupt. Erg vreemd, want andere files (zip) kon ik gewoon binnenhalen.
Mja, dat heb ik dus nu ook. Probleem is alleen. Ik heb gezocht naar een oplossing, maar niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, die ga ik proberen ICS op CM9 basis... >:)

Edit:
Deze wordt het verlopig nog niet..te veel FC's..Alpha 8 nu.
Hmm..matig enthousiast. Nog best laggy maar wel USB-mount

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 26-11-2011 19:11 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:59
al iemand de nieuwe galnet ics build geflasht? ik krijg om de 2 sec de foutmelding: the proces android.process acore is gecrasht. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ik draai nu nog Alpha 8, daar werkt alles op goeie snelheid wat ik nodig heb...
Het zijn toch bijna dezelfde roms?

Zie voor vandaag nog geen noodzaak om te upgraden denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door TripleQ op 26-11-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hikhakhok schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:58:
al iemand de nieuwe galnet ics build geflasht? ik krijg om de 2 sec de foutmelding: the proces android.process acore is gecrasht. iemand enig idee?
Lees de change-log maar door. Is een bekende bug en een reboot moet het verhelpen.

Ik ga hem straks flashen. Sowieso is de change-log voor de verandering erg goed om door te lezen :+

http://galnetmiui.co.uk/landing/ics-change-log/
Network Modifications:

Corrected Signal Strength Readings in Status
Improved network power consumption
Framework Modifications:

Implemented ICS sensor management
Improved power consumption whilst sleeping
Correctly implemented debugging settings via ADB
Fixed issues with Tethering cutting out mid way through large transfers
HW Acceleration Included (Browser, Video, Games etc)
Android Market (Scroll via images leading to FC fixed)
Improvement in Galnet Video Player playback
UI Improvements

Implemented Extended Settings
Implemented 4 Way Reboot
Added ICS lockscreen to default theme
Added ICS transaction effects
Improved Sharpness and Display quality on I9000 and I9100 builds
Added ICS Keyboard with Vibration Settings
OTHER INFORMATION

The battery calibration will kick in straight away once flashing this rom, therefore you will find that the battery drains quicker than before. Please allow it to drain to around 5% before recharging fully back to 100% for the perfect calibration.
Updater may FC on first boot, don’t worry about it, as it will work correctly once this occurs.
Phone call recording (This is something that we won’t support due to legal issues within the UK, please don’t expect it).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Net Juwe's v6.0 geflashed, en alles een beetje aan het terugzetten. Toch nog maar even niet voor Mintberrty gegaan, wellicht over paar maandjes eens proberen. Of misschien is er dan al een fijne ICS ROM te vinden :) We zullen wel weer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar CM7, plus het is gewoon vet om Android 4 te hebben natuurlijk :) Kun je ook gewoon huidige apps al gebruiken en een andere launcher? Ik kan geen afscheid nemen van Launcher 7 namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ICS maar laten voor wat het is..Alpha6 was nog redelijk in performance daarna ging het bergaf.
Ook CM9 variant is erg brak...
Terug op Mintberry, fijnste werkende MIUI voor als nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICS van Pawitp nu testen, ben benieuwd. De issue's die lopen lig ik niet echt
wakker van, behalve de hardware acceleratie/composition. Dus even checken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
D.S.X schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:53:
Net Juwe's v6.0 geflashed, en alles een beetje aan het terugzetten. Toch nog maar even niet voor Mintberrty gegaan, wellicht over paar maandjes eens proberen. Of misschien is er dan al een fijne ICS ROM te vinden :) We zullen wel weer zien.
Waarom geen Mintberry als ik vragen mag :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Kwam toevallig die tegen op XDA forum en was meteen weg van de style en las over de snelheid van de ROM in het algemeen. Verder zat er een gedetailleerde installatie video bij. Dacht dat kan vast geen kwaad bij de 2de keer flashen :)

Mintberry schijnt daarnaast net zoals MIUI totaal anders opgesteld te zijn. Weet niet of dat net zo makkelijk is in het flashen/terug gaan als deze. Moet ik nog even verder uitzoeken voordat ik daar zeker van ben. Ben namelijk best wel freaked dat als er iets mis gaat ik niet meer terug kan haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Wat zijn op dit moment de meest stabiele OC/UV settings met Mintberry 1.11.18 icm NEO 18?

De waarden van een paar pagina's terug veroorzaken bij mij stabiliteitsproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:59
Touchdomex schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:11:
[...]

Lees de change-log maar door. Is een bekende bug en een reboot moet het verhelpen.

Ik ga hem straks flashen. Sowieso is de change-log voor de verandering erg goed om door te lezen :+

http://galnetmiui.co.uk/landing/ics-change-log/

[...]
heb ik gedaan, werkt niet ;) heb van alles al geprobeerd wat op internet stond, hoe werkt hij bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:26:
ICS van Pawitp nu testen, ben benieuwd. De issue's die lopen lig ik niet echt
wakker van, behalve de hardware acceleratie/composition. Dus even checken :+.
Hij blijft er bij mij wel even op! CPU overclocken, animatie uitknallen, draait verder allemaal
goed en afdoende voor mij. De bugs / gebreken heb ik vooralsnog toch niet nodig. Leuke UI.

http://forum.xda-develope...?p=19727027&postcount=230

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op zondag 27 november 2011 @ 00:41:
Wat zijn op dit moment de meest stabiele OC/UV settings met Mintberry 1.11.18 icm NEO 18?

De waarden van een paar pagina's terug veroorzaken bij mij stabiliteitsproblemen.
Voor een ieder weer anders..OC/UV zelf uitdokteren wat het beste is. :)
hikhakhok schreef op zondag 27 november 2011 @ 09:23:
[...]

heb ik gedaan, werkt niet ;) heb van alles al geprobeerd wat op internet stond, hoe werkt hij bij jou?
Nieuw GalnetMIUI ICS er krijg ik niet eens erop...flashvaardigheid ligt het niet :+
Loslaten roms die brak zijn ;)
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 10:03:
[...]

Hij blijft er bij mij wel even op! CPU overclocken, animatie uitknallen, draait verder allemaal
goed en afdoende voor mij. De bugs / gebreken heb ik vooralsnog toch niet nodig. Leuke UI.

http://forum.xda-develope...?p=19727027&postcount=230
Yep, zoals vele roms zeker deze Alpha's draaien in het beginne nog wel redelijk..
3 dagen later snel als stroop en veel FC's...maar ja, daar is het ook Alpha voor. ;)

Edit: ICS Beta1 is er!!... :o

[ Voor 61% gewijzigd door silitek op 27-11-2011 11:51 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat dit niet zó'n Alphaatje is hoor ;).

Alleen lees je weer veel gejank met mensen die weer FC's en missende
/datadata hebben door andere Alpha's die ze zo nodig moesten proberen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:07:
Denk dat dit niet zó'n Alphaatje is hoor ;).

Alleen lees je weer veel gejank met mensen die weer FC's en missende
/datadata hebben door andere Alpha's die ze zo nodig moesten proberen.

:+
Problemen idd door Alpha's over elkaar heen te flashen. Het is een kleine moeite om full wipe>
CM te flashen en dan door naar ICS. ;) Kan alleen maar beter worden.

Dev's gaan wel als de brandweer momenteel met dit tempo hebben we over 2weken een Final release 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
Kan ik ergens de nederlandse versie van 2.3.5 vinden?
ik heb nu de onderstaande geinstalleerd, maar deze is alleen in het engels
I9000XXJVT ## 512.PIT 2.3.5 2011 September 29 CSC = I9000OXAJVT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:51
Wordt toch eens tijd dat ik ook ICS ga flashen:P
.
offtopic: foto's van de HTC ville zijn gelekt! Dit lijkt me pas een waardige opvolger voor de SGS! Mooi dingetje joh! :o Hij wordt wss in februari officieel aangekondigd, dus in april in de winkels (beetje te optimistisch misschien)... Ik ben op slag verkocht, denk dat ik toch maar hierop ga wachten. Minder dan 8mm dik, een 4.3 inch scherm (mooi een tikkeltje kleiner dan SGSII, die heeft 4.5)... 1.5Ghz dual core..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@gabn88,
SGSII heeft 4.3inch. Er zijn volgens mij wel een aantal amerikaanse varianten met 4.5!

Ik zit hier jaloers mee te kijken, ik wil ICS NU op de SGSII!

[ Voor 65% gewijzigd door Tk55 op 27-11-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:09
offtopic:
Mijn volgende telefoon wordt zeker een quadcore, niet minder. Ik denk nog wel een jaartje wachten dan.

Dus die ICS build van Galnet heeft nu HW acceleratie overal? Merk je daar wat van?

[ Voor 25% gewijzigd door HaTe op 27-11-2011 12:43 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

HTC Edge komt al sneller HaTe? Of toch Samsung?
HaTe schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:42:
Dus die ICS build van Galnet heeft nu HW acceleratie overal? Merk je daar wat van?
Zal wel niet, ze zeggen wel vaker wat :+.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Build 2 van ICS (pawitp) + nieuwe GApps online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:50:
Build 2 van ICS (pawitp) + nieuwe GApps online :)
Aaawhw!
Ik ga het allemaal niet meer bijhouden hoor! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nandroid gemaakt VOOR flashen, nieuwe build erop getrapt en blijft nu
op de witte GALAXY S logo hangen, voor starten zeg maar.

Any tips? :+
ADB doet ook moeilijk!

Krijg m we in de download, maar staan wat belangrijke dingen op mijn
SD kaart grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hikhakhok schreef op zondag 27 november 2011 @ 09:23:
[...]

Werkt perfect. Op de bekende bootup bug en het snelle leeglopen gaat hij bizar goed in deepsleep! Vannacht 2 % verloren in 10 uur! :D Moet hem nog opladen... Dit is de eerste lading direct na het flashen
HaTe schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:42:
offtopic:
Mijn volgende telefoon wordt zeker een quadcore, niet minder. Ik denk nog wel een jaartje wachten dan.

Ik merk er opzich niet bijster vele van. Het is belachelijk rap maar that's it. Er waren al enkele eerdere builds die ook zo snel waren. Games werken wel iets beter. Vooral Coindozer werkt soepeler dan tot nu toe ooit is geweest.

Pagina: 1 ... 82 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.