Welke versie van Glitch v11 kernel zit er nou eigenlijk in Galnet? HL?
Denk ML of zelfs LL...valt bijna niet te OCen.Jay-v schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:25:
Welke versie van Glitch v11 kernel zit er nou eigenlijk in Galnet? HL?
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Dit heb ik weer. Ik heb al mijn contacten opgeslagen op de computer. Maar nu ik over ben gegaan naar Miui kan ik deze niet meer erop zetten. Hoe werkt dit precies en kan het uberhaupt nog wel?
Verder heb ik veel tekens in het chinees (Miui galnet 5.2) en geen nederlandse taal?
Verder heb ik veel tekens in het chinees (Miui galnet 5.2) en geen nederlandse taal?
MIUI Galnet is standaard Engels, je zal een taalpakket moeten installeren als je Nederlands wil. Van de chinese tekens mist waarschijnlijk de vertaling, zal wel weer gefixed zijn in v5.3.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:41:
Dit heb ik weer. Ik heb al mijn contacten opgeslagen op de computer. Maar nu ik over ben gegaan naar Miui kan ik deze niet meer erop zetten. Hoe werkt dit precies en kan het uberhaupt nog wel?
Snelste manier is om je contacten even te importeren naar Gmail en daarna te syncen met je telefoon.
Verwijderd
Oke en als ik geen gmail heb? Kan het dan nog op een andere manier?
Is er al een talenpakket uit van V5.2 dan?
Is er al een talenpakket uit van V5.2 dan?
Klopt, heb het weekend geprobeerd glitch te OCen, maar kreeg bij geen van de drie ( LL, ML en HL) het toestel stabiel.silitek schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:37:
[...]
Denk ML of zelfs LL...valt bijna niet te OCen.
Nu zonder OC op LL werkt het prima, binnenkort de NEO kernel even checken.
Iemand hier al ervaring met het rooten van de Galaxy S Plus (i9001). Ik heb er wat op gegoogled maar ik kan niet zo goed hoe inschatten hoe betrouwbaar de websites zijn waarnaar google linkt. Het is een nogal recent toestel, nieuwer dan de S II, dus of er al veel betrouwbare mods zijn weet ik niet.
Ik wil hem met name rooten om van een aantal vervelende apps af te komen. Vooral de telegraaf app wil ik graag kwijt. Ik vind het een vervelende krant en heb geen zin om naar dat logo te kijken. Dus een link naar een kekke cyanomod mag wel, maar ik vooral toegang tot de root.
Ik wil hem met name rooten om van een aantal vervelende apps af te komen. Vooral de telegraaf app wil ik graag kwijt. Ik vind het een vervelende krant en heb geen zin om naar dat logo te kijken. Dus een link naar een kekke cyanomod mag wel, maar ik vooral toegang tot de root.
ik draai toch makkelijk 1.4 met die kernel.silitek schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:37:
[...]
Denk ML of zelfs LL...valt bijna niet te OCen.
Samsung Flip 7
gebruik de multilanguagepack van 5.1...werkt gwoon is alles nlJay-v schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:46:
[...]
MIUI Galnet is standaard Engels, je zal een taalpakket moeten installeren als je Nederlands wil. Van de chinese tekens mist waarschijnlijk de vertaling, zal wel weer gefixed zijn in v5.3.
Snelste manier is om je contacten even te importeren naar Gmail en daarna te syncen met je telefoon.
Samsung Flip 7
ha vraagie: Als ik miui wil installeren vraagt hij om de cache, system data en datadata te wipen, (formatten). maarrrr wat is de datadata? die staat er niet bij.
alvast bedankt
o ja,miui staat er nu wel op zonder datadata te wipen maar als ik de telefoon wil uitschakelen, start hij gewoon weer opnieuw op???
alvast bedankt
o ja,miui staat er nu wel op zonder datadata te wipen maar als ik de telefoon wil uitschakelen, start hij gewoon weer opnieuw op???
[ Voor 27% gewijzigd door iefie op 19-07-2011 17:59 ]
Hey guys, Google was vandaag niet mijn vriend.
Mijn vriendin en ik hebben allebei een Galaxy S. Mijn telefoon is van October vorig jaar en die van mijn vriendin van April dit jaar. Allebei de telefoons komen van T-Mobile.
Mijn telefoon heb ik netjes van Eclair geupdate naar Froyo, en een week geleden van Froyo naar Gingerbread. Alles werkt top en ben nog steeds helemaal gek met het apparaat.
Mijn phone draait nu op : PDA:JVH / PHONE:JVO / CSC:JV4 (XEN)
De telefoon van mijn vriendin heb ik vorige week geupdate naar Froyo, maar kan ik niet verder updaten naar Gingerbread. Kies blijft zeggen dat de nieuwste update geïnstalleerd is (PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS4 (TNL) )
Het probleem met de telefoon van mijn vriendin is dat deze na de update de batterij in 5 uur leeg trekt terwijl bluetooth, wireless, GPS en alle andere onzin uit staat.
Heb al geprobeerd de phone van de batterij te halen, de batterijen om te wisselen en op verschillende systemen te updaten, maar hij blijft zeggen dat de laatste versie geinstalleerd is en het batterij probleem blijft.
Omdat de firmware van de SGS van mijn vriendin "TNL" (T-Mobile Nederland neem ik aan) weergeeft, en de mijne niet, denk ik dat er een andere firmware nodig is.
Iemand een idee, of de "T-Mobile" versie later uitkomt dan de "General" versie die klaarblijkelijk op mijn telefoon staat?
Mijn telefoon start ook niet op met T-Mobile logo. Vreemd.
Mijn vriendin en ik hebben allebei een Galaxy S. Mijn telefoon is van October vorig jaar en die van mijn vriendin van April dit jaar. Allebei de telefoons komen van T-Mobile.
Mijn telefoon heb ik netjes van Eclair geupdate naar Froyo, en een week geleden van Froyo naar Gingerbread. Alles werkt top en ben nog steeds helemaal gek met het apparaat.
Mijn phone draait nu op : PDA:JVH / PHONE:JVO / CSC:JV4 (XEN)
De telefoon van mijn vriendin heb ik vorige week geupdate naar Froyo, maar kan ik niet verder updaten naar Gingerbread. Kies blijft zeggen dat de nieuwste update geïnstalleerd is (PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS4 (TNL) )
Het probleem met de telefoon van mijn vriendin is dat deze na de update de batterij in 5 uur leeg trekt terwijl bluetooth, wireless, GPS en alle andere onzin uit staat.
Heb al geprobeerd de phone van de batterij te halen, de batterijen om te wisselen en op verschillende systemen te updaten, maar hij blijft zeggen dat de laatste versie geinstalleerd is en het batterij probleem blijft.
Omdat de firmware van de SGS van mijn vriendin "TNL" (T-Mobile Nederland neem ik aan) weergeeft, en de mijne niet, denk ik dat er een andere firmware nodig is.
Iemand een idee, of de "T-Mobile" versie later uitkomt dan de "General" versie die klaarblijkelijk op mijn telefoon staat?
Mijn telefoon start ook niet op met T-Mobile logo. Vreemd.
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer
Verwijderd
updaten via ODIN, http://www.samfirmware.co...next=WEBPROTECT-i9000.htm daar staat alles uitgelegd
ff registreren en klaar
ik zou de xxjvq versie nemen, ben je gelijk van die onzin applicaties af.
ff registreren en klaar
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 18:11 ]
Top! Thanks 360, ben er druk mee in de weer :-) Gaan we dat ding weer aan de gang schoppen!
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer
Vraagje aan iemand met Galnet 5.2.
Als ik muziek luister en naar mijn homescreen ga om een andere app te openen stopt de muziek na enkele seconden. Bij vorige versies van Galnet had ik hier geen last van.
Wil iemand voor mij even checken of dat een bug is in de Rom?
Als ik muziek luister en naar mijn homescreen ga om een andere app te openen stopt de muziek na enkele seconden. Bij vorige versies van Galnet had ik hier geen last van.
heb er geen last van:) even overnieuw flashen denk ik?Jay-v schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:03:
bericht verwijderd
[ Voor 116% gewijzigd door iefie op 19-07-2011 22:36 ]
Inmiddels de telefoon van vrouw-lief weer tot leven gewekt met Gemberbrood, nu even kijken of het batterij probleem is opgelost. Voor nu werkt 'ie weer. Nogmaals dank voor je tip!Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:09:
updaten via ODIN, http://www.samfirmware.co...next=WEBPROTECT-i9000.htm daar staat alles uitgelegd
ff registreren en klaar
Hier ook 5.2, zo te zien heb jij er alleen last van. Als ik hier op de home-button druk dan blijft alles gewoon afspelen.Jay-v schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:03:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Bedankt, het verwijderen van de app-gegevens en het opnieuw flashen heeft het probleem verholpen.Peedjeeh schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:12:
[...]
Hier ook 5.2, zo te zien heb jij er alleen last van. Als ik hier op de home-button druk dan blijft alles gewoon afspelen.
Hoe bepaal je bij Glitch nu welke leakage ik moet nemen? Op XDA gaf iemand als advies om standaard HL te nemen als je niks ermee gaat doen en dat werd min of meer bevestigd door de maker zelf. Maar hier lees ik weer dat er LL gebruikt wordt icm. niet overclocken. Wie legt t me uit?
Verder die fugu kernel er ook wel leuk uit trouwens, iemand ervaring daarmee?
Verder die fugu kernel er ook wel leuk uit trouwens, iemand ervaring daarmee?
Vrijwel iedereen zou HL stabiel moeten kunnen gebruiken als je niet gaat OC'en. Als je een "goede" chip hebt kan je met LL of ML betere OC prestaties krijgen.
ha Heb nu ook miui draaien en ziet er echt super uit, alleen batterij is drama, maar dat is al bekend. 5 minuten internetten en 10% eraf. in 6 uur de telefoon niet aangeraakt en ook 10% eraf.
Maar dat gaat in de toekomst heus wel goed komen denk ik.
Zou iemand voor mij wat uit willen testen? mijn meest gebruikte app doet het niet meer sinds miui.
Gaat om de NU sport app. In de market is dat die rode app. Deze blijft FC'en
Dus of iemand die ook wil installeren en dan kijken ofdat hij het doet.
Alvast bedankt daarvoor.
Ik neem aan dat miui ook een soort ingebouwde lagfix heeft, dacht gelezen te hebben dat alles ext4 is, maar stel nou dat ik terug wil naar stock rom, dan moet ik eerst de lagfix uitzetten toch? maar recovery doet het niet. Hoe gaat dat dan?
Of gewoon in download modus en flashen met odin.
Maar dat gaat in de toekomst heus wel goed komen denk ik.
Zou iemand voor mij wat uit willen testen? mijn meest gebruikte app doet het niet meer sinds miui.
Gaat om de NU sport app. In de market is dat die rode app. Deze blijft FC'en
Dus of iemand die ook wil installeren en dan kijken ofdat hij het doet.
Alvast bedankt daarvoor.
Ik neem aan dat miui ook een soort ingebouwde lagfix heeft, dacht gelezen te hebben dat alles ext4 is, maar stel nou dat ik terug wil naar stock rom, dan moet ik eerst de lagfix uitzetten toch? maar recovery doet het niet. Hoe gaat dat dan?
Of gewoon in download modus en flashen met odin.
Dan was m'n vermoeden juist dat ik HL moet nemen, tnx.Jay-v schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:43:
Vrijwel iedereen zou HL stabiel moeten kunnen gebruiken als je niet gaat OC'en. Als je een "goede" chip hebt kan je met LL of ML betere OC prestaties krijgen.
Verwijderd
Beste tweakers,
ff een vraagje. Ik heb eerder een Galaxy S gehad, maar heb hem toentertijd weg gedaan oa vanwege de matige GPS. Ik gebruik regelmatig Sportypal (run tracker) dus een goed functionerende GPS is essentieel voor me.
Ik weet dat de community op XDA toen al druk bezig was om het lek boven water te krijgen, maar dat duurde me te lang om op te wachten. Nu ben ik toch weer aan het overwegen om een Galaxy S te kopen, mits de GPS voor elkaar is. Mijn vraag is dus; werkt de GPS tegenwoordig naar behoren of blijft het nog steeds af en toe de fix verliezen?
Alvast bedankt
Ps: een fix krijgen was nooit een probleem, de fix vasthouden echter wel.
ff een vraagje. Ik heb eerder een Galaxy S gehad, maar heb hem toentertijd weg gedaan oa vanwege de matige GPS. Ik gebruik regelmatig Sportypal (run tracker) dus een goed functionerende GPS is essentieel voor me.
Ik weet dat de community op XDA toen al druk bezig was om het lek boven water te krijgen, maar dat duurde me te lang om op te wachten. Nu ben ik toch weer aan het overwegen om een Galaxy S te kopen, mits de GPS voor elkaar is. Mijn vraag is dus; werkt de GPS tegenwoordig naar behoren of blijft het nog steeds af en toe de fix verliezen?
Alvast bedankt
Ik las laatst een artikel over t plaatsen van een stukje papier achter je klepje op die gps-antenne zodat er meer druk op komt, dat zou de prestaties enorm bevorderen. Zal ff kijken of ik t kan vinden. Ik gebruik zelf nooit GPS op m;n foon eigenlijk, heb voor autonavigatie gewoon een los systeem.
Verwijderd
Stukje plakband indeed, heb ik wel / ook en bij mij, of het zit tussen mijn 'oren', werkt het wel beter.
Het is meer een kwestie van kijken welke het beste bij jou chip past.Cartman! schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:58:
[...]
Dan was m'n vermoeden juist dat ik HL moet nemen, tnx.
Zie:
silitek in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..."
@iefie, ik krijg ook FC bij die app.
GPS is nog steeds drama imo. Komt gewoon door de hardware denk ik. Heb al verschillende ROMs gebruikt in de auto om te navigeren, en steeds denk je weer nu is het beter, totdat ie er ineens weer 10+ meters naast zit. Zolang je hem nog onder de voorruit houdt gaat het nog redelijk, maar owee als je hem gewoon naast je legt bijvoorbeeld (E75 werkte dan gewoon nog steeds). Dus als het echt een breakpoint is voor je... sla deze tel dan over. Ik weet niet of er vergelijkbare toestellen zijn met een betere gps ontvangen (HTC desire ofzo?)Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:58:
Beste tweakers,
Alvast bedankt
om dan gelijk deze telefoon te laten liggen......., bij mij en die van mijn vriendin doet de gps het geweldig.
Heb al tig verschillende roms erop gehad en hij blijft geheel nauwkeurig navigeren.
heb je de mogelijkheid om de telefoon te testen voordat je hem koopt, heb je een prima telefoon met nav.
Mijn doet het ook gewoon naast me op de stoel.
Of ik moet een van de weinige zijn...
wil iemand voor mij nog een x de nu sport app (rode in market) uitproberen? blijft FC'en
thanks Alieunited!!!!
Heb al tig verschillende roms erop gehad en hij blijft geheel nauwkeurig navigeren.
heb je de mogelijkheid om de telefoon te testen voordat je hem koopt, heb je een prima telefoon met nav.
wil iemand voor mij nog een x de nu sport app (rode in market) uitproberen? blijft FC'en
thanks Alieunited!!!!
[ Voor 7% gewijzigd door iefie op 20-07-2011 12:01 ]
Bij functioneerd de GPS wel maar hij zit er regelmatig meters naast. Ik zou inderdaad liever voor een Desire (HD) oid gaan.iefie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:59:
om dan gelijk deze telefoon te laten liggen......., bij mij en die van mijn vriendin doet de gps het geweldig.
thanks Alieunited!!!!
Verwijderd
Bedankt voor jullie reacties! Het lijkt er dus op dat niets is verandert ten aanzien van de GPS. In de tijd dat ik m'n Galaxy had, waren er ookal grote verschillen in de kwaliteit van de GPS. Beetje jammer dat het dus hit or mis is.
Ik heb de Desire ook gehad, maar vond deze ten opzichte van de Galaxy lomp, traag en veroudert aanvoelen. Van de single core generatie, het het imo het beste toestel( na een lagfix), afgezien van de GPS dus.
Nog maar even verder kijken dan...
Ik heb de Desire ook gehad, maar vond deze ten opzichte van de Galaxy lomp, traag en veroudert aanvoelen. Van de single core generatie, het het imo het beste toestel( na een lagfix), afgezien van de GPS dus.
Maar hoe merk ik dat, accuduur?Alieunited schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:25:
[...]
Het is meer een kwestie van kijken welke het beste bij jou chip past.
Zie:
silitek in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..."
@iefie, ik krijg ook FC bij die app.
Ik draai nu op Glitch kernel (HL/ML/LL?), in ieder geval de standaard kernel van Galnet v5.2 op 1.4GHz:
(Heb deze settings van het Galnet forum)
1400 MHz -> +/- 0
1300 MHz -> +/- 0
1200 MHz -> -25
1000 MHz -> -25
800 MHz -> -25
400 MHz -> -25
200 MHz -> -25
100 MHz -> -75
Draai nu erg stabiel, heeft iemand misschien betere settings voor 1.4GHz en is het al iemand gelukt naar 1.5GHz met deze kernel? Misschien een beetje een noob vraag, maar hoe installeer ik een andere kernel? Heb al geprobeerd via SGS kernel flasher, maar hier geeft hij aan
"Error: The flashtype of this device is not (yet) supported!"
Wat nu?
1400 MHz -> +/- 0
1300 MHz -> +/- 0
1200 MHz -> -25
1000 MHz -> -25
800 MHz -> -25
400 MHz -> -25
200 MHz -> -25
100 MHz -> -75
Draai nu erg stabiel, heeft iemand misschien betere settings voor 1.4GHz en is het al iemand gelukt naar 1.5GHz met deze kernel? Misschien een beetje een noob vraag, maar hoe installeer ik een andere kernel? Heb al geprobeerd via SGS kernel flasher, maar hier geeft hij aan
Wat nu?
ik draai zonder issues:tonyto_tp schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:20:
Ik draai nu op Glitch kernel (HL/ML/LL?), in ieder geval de standaard kernel van Galnet v5.2 op 1.4GHz:
1400 MHz -> +/- 0
1300 MHz -> +/- 0
1200 MHz -> -25
1000 MHz -> -25
800 MHz -> -25
400 MHz -> -25
200 MHz -> -25
100 MHz -> -75
Wat nu?
1440 MHz -> - 25
1400 MHz -> - 25
1300 MHz -> - 25
1200 MHz -> - 50
1000 MHz -> - 50
800 MHz -> - 75
400 MHz -> - 75
200 MHz -> - 100
100 MHz -> - 125
Er staan iets eerder in dit topic nog extremere waarden.
Powered by: blond bier
Waar kan je eigenlijk de laatste language packs vinden van Galnet, elke keer als er een nieuwe uitkomt kan ik nergens deze packs vinden.
EDIT: Sorry, gevonden
Galnet MIUI 5.2
http://www.galnetmiui.co....pack-5-1/msg1171/#msg1171
EDIT: Sorry, gevonden
http://www.galnetmiui.co....pack-5-1/msg1171/#msg1171
[ Voor 38% gewijzigd door Snoll3bulk op 20-07-2011 18:11 ]
GPS van SGS is drama. Wat eigenlijk veel beter werkt is een externe gps muis. als je een externe gps muis heb kan je met een app als BT gps provider verbinding maken. Het werkt helaas niet met alle apps.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:04:
Bedankt voor jullie reacties! Het lijkt er dus op dat niets is verandert ten aanzien van de GPS. In de tijd dat ik m'n Galaxy had, waren er ookal grote verschillen in de kwaliteit van de GPS. Beetje jammer dat het dus hit or mis is.
Als je het niet erg vind om een custom rom te draaien kan je mijn patched CM7 rom uitproberen. Je kan daarmee de interne GPS verwisselen met een externe gps. Voordeel is dat alle apps moeten werken omdat de interface naar de apps toe hetzelfde blijft.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Verwijderd
Op: ML/Smartass/DeadlineChubbchubb schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:45:
[...]
ik draai zonder issues:
1440 MHz -> - 50
1400 MHz -> - 50
1300 MHz -> - 50
1200 MHz -> - 50
1000 MHz -> - 75
800 MHz -> - 100
400 MHz -> - 100
200 MHz -> - 125/150
100 MHz -> - 175
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 07:58 ]
Gaaf! Respect! Ik heb zelf geen externe GPS muis, maar kan er misschien wel 1 krijgen van een oom van mij, dan ga ik het zeker uitproberen met CM7! Is er ook een mogelijkheid om dit te combineren met galnet v6 (of welke morgen komtxoror schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 02:12:
[...]
GPS van SGS is drama. Wat eigenlijk veel beter werkt is een externe gps muis. als je een externe gps muis heb kan je met een app als BT gps provider verbinding maken. Het werkt helaas niet met alle apps.
Als je het niet erg vind om een custom rom te draaien kan je mijn patched CM7 rom uitproberen. Je kan daarmee de interne GPS verwisselen met een externe gps. Voordeel is dat alle apps moeten werken omdat de interface naar de apps toe hetzelfde blijft.
misschien een noob vraag, maar als ik van miui terug wil naar stock ofzo, gewoon in download modus en dan stock flashen?
Zo ja, hoe zit het dan met de evt lagfix van miui? of heeft deze dat niet?
Zo ja, hoe zit het dan met de evt lagfix van miui? of heeft deze dat niet?
[ Voor 10% gewijzigd door iefie op 21-07-2011 12:45 ]
Vanuit Galnet-MIUI zelf kom ik momenteel ook niet in recovery.
Maar...
Als je ROM Manager hebt geinstalleerd, dan kun je vanuit ROM manager wel succesvol rebooten naar recovery.
Anders is de "3 finger salute" (Volume Up + Home + Power) tijdens het booten uiteraard nog als optie aanwezig
Maar...
Als je ROM Manager hebt geinstalleerd, dan kun je vanuit ROM manager wel succesvol rebooten naar recovery.
Anders is de "3 finger salute" (Volume Up + Home + Power) tijdens het booten uiteraard nog als optie aanwezig
Heb net Lite'ning 3.0 geflashed, Android versie: 2.3.4, kernel 2.6.35.7 baseband I9100XXKG2 en nu helaas wel de 'gele driehoek' tijdens het opstarten, die kreeg ik de vorige keer niet. Voor mij opzich geen issue. Ben wel onwijs benieuwd naar de verbeteringen die 2.3.4 met zich mee zouden moeten brengen
-Pwn the day-
Ben in recovery gekomen, thanks
Maar kan evt lagfix niet vinden......?
lite'ning v3 is toch voor galaxy s2?
Maar kan evt lagfix niet vinden......?
lite'ning v3 is toch voor galaxy s2?
Verwijderd
Ik draai 2.3.4 nu al enige tijd en ben nog net zo benieuwd als jijNowhereman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:49:
Heb net Lite'ning 3.0 geflashed, Android versie: 2.3.4, kernel 2.6.35.7 baseband I9100XXKG2 en nu helaas wel de 'gele driehoek' tijdens het opstarten, die kreeg ik de vorige keer niet. Voor mij opzich geen issue. Ben wel onwijs benieuwd naar de verbeteringen die 2.3.4 met zich mee zouden moeten brengen
Oprecht thnx...Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:14:
[...]
Ik draai 2.3.4 nu al enige tijd en ben nog net zo benieuwd als jij
Jammer weer, dan maar wachten op 2.3.5

-Pwn the day-
Galnet is dat zoiets als een theme? of andere kernel alleen die over CM7 gaat ? zo ja dan gaat het werken. Want the themes passen alleen resources aan van framework. zou goed moeten gaan.gabn88 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:29:
[...]
Gaaf! Respect! Ik heb zelf geen externe GPS muis, maar kan er misschien wel 1 krijgen van een oom van mij, dan ga ik het zeker uitproberen met CM7! Is er ook een mogelijkheid om dit te combineren met galnet v6 (of welke morgen komt)? Dan ga ik het misschien ook daadwerkelijk gebruiken in de toekomst;)
Aparte kernels gaan ook goed. kernel staat ook los van het framework.
Als het een stock rom is met wat aanpassingen gaat het niet werken. Samsung heeft echt een boel verneukt in het framework
Galnet is een MIUI rom. Lees posten die voor de SGSII zijn. Let daar op , heren!xoror schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:37:
[...]
Galnet is dat zoiets als een theme? of andere kernel alleen die over CM7 gaat ? zo ja dan gaat het werken. Want the themes passen alleen resources aan van framework. zou goed moeten gaan.
Als het een stock rom is met wat aanpassingen gaat het niet werken. Samsung heeft echt een boel verneukt in het framework
Nowhereman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:49:
Posts voor de SGSII kun je hier kwijt.silitek schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:57:
Galnet is een MIUI rom. Lees posten die voor de SGSII zijn. Let daar op , heren!
[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware
ok na het flashen van MIUI 7.6 kan ik mijn APN niet opslaan!
als ik dus mijn instellingen van mijn provider (vodafone) invul en daarna op save druk gaat hij terug naar de APN lijst, maar de verbinding komt niet in beeld te staan.
ik heb ook geen verbinding met het netwerk van vodafone.
Mijn IMEI zal wel naar de kloten zijn...
als ik dus mijn instellingen van mijn provider (vodafone) invul en daarna op save druk gaat hij terug naar de APN lijst, maar de verbinding komt niet in beeld te staan.
[ Voor 60% gewijzigd door detonated op 21-07-2011 19:10 ]
In Root Explorer kan je originele IMEI terug zetten..neem aan de je een back-up bezit!?detonated schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:17:
ok na het flashen van MIUI 7.6 kan ik mijn APN niet opslaan!
Reboot en dan werkt het weer.
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 20:21
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)
Iemand enig idee waarom die website van Galnet zo ontzettend onoverzichtelijk is?
Ik kan nergens vinden updates wanneer hoe en wat en waar je het kan downloaden... Download button smijt je direct door naar het forum waar je niets kan aanklikken
Ik ga zaterdag weg voor een week en wil eigenlijk weten hoe het er nu voor staat... Anders pak ik eventjes een wat andere rom met een betere batterij zodat ik makkelijk de 3 dagen kan halen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wat zoek je dan? Deze link:
http://www.galnetmiui.co.uk/v5/galnet-miui-v.5.2-stable.zip
Of?
Of?
[ Voor 3% gewijzigd door Nivk op 21-07-2011 23:08 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Overzicht daarvan, informatie erover. Gewoon waar ik rustig alles kan vinden en doorlezen...Nivk schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:07:
Wat zoek je dan? Deze link:
Of?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Galnet is een afgeleide van MIUI (paar tweaks, andere skin, aangepast voor EU en wat apps build-in (correct me if I'm wrong)), MIUI is daarentegen weer afgeleid van CM7, dus vandaar dat het waarschijnlijk wel KAN.. Probleem is echter wel dat MIUI closed-source is...xoror schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:37:
[...]
Galnet is dat zoiets als een theme? of andere kernel alleen die over CM7 gaat ? zo ja dan gaat het werken. Want the themes passen alleen resources aan van framework. zou goed moeten gaan.
Ik zag dat het inderdaad afgeleide van CM is. Ik heb het verder niet zo met closed source. Ik neem de andere weg. Ik probeer het in CM/AOSP te krijgen. Dan volgen alle roms vanzelf. Los daarvan de source is beschikbaar dus ze kunnen hem zo applyen op hun source tree.gabn88 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:52:
[...]
Galnet is een afgeleide van MIUI (paar tweaks, andere skin, aangepast voor EU en wat apps build-in (correct me if I'm wrong)), MIUI is daarentegen weer afgeleid van CM7, dus vandaar dat het waarschijnlijk wel KAN.. Probleem is echter wel dat MIUI closed-source is...Dus waarschijnlijk houdt het daar op... tenzij je galnet zo gek kan krijgen om jouw gps muis toevoeging in zijn rom the stoppen
zou wel onwijs vet zijn!
Vraag, ik gebruik nu MIUI galnet 4.0
Galnet bevalt prima, maar hoe is deze eigenlijk in vergelijking met andere qua accuduur? (ik heb niet echt vergelijkmateriaal).
Wat is de beste custom ROM voor accuduur?
Voorheen gebruikte ik:
www.romkitchen.org
Galnet bevalt prima, maar hoe is deze eigenlijk in vergelijking met andere qua accuduur? (ik heb niet echt vergelijkmateriaal).
Wat is de beste custom ROM voor accuduur?
Voorheen gebruikte ik:
www.romkitchen.org
tweaky rom doet het heel goed met darkcore 2.7.3 kernel
Galnet v6 is klaar !!!
Alleen is helaas nog niet te downloaden , maar dit is de changelog:
DSP MANAGER ADDED
TW 4.5 LAUNCHER ADDED (Thanks Fr4gg0r)
RE-WROTE POWER MANAGEMENT (Services.jar)
NEW KERNEL THANKS TO VORBETH
NEW BOOT ANIMATION (Thanks Lttldvl)
HOME SWITCHER ADDED
REMOVED 3D GALLERY
REMOVED GOOGLE WIDGETS
REMOVED OTHER UNREQUIRED FILES
NEW CREDITS AND THANKS IN UPDATE SCRIPT
2G/3G SWITCHING NOW POSSIBLE WITHOUT TURNING OFF DATA (Thanks CM7)
WHOLE ROM HAS A CLEANER FREASHER FEEL, TOUCHWIZ LAUNCHER VERY SMOOTH..!
Please note
- The Update System button under About Phone will cause a FC.
- The New Recovery Menu Buttons will Be Home = Select/Enter & Back button will be Back
Alleen is helaas nog niet te downloaden , maar dit is de changelog:
DSP MANAGER ADDED
TW 4.5 LAUNCHER ADDED (Thanks Fr4gg0r)
RE-WROTE POWER MANAGEMENT (Services.jar)
NEW KERNEL THANKS TO VORBETH
NEW BOOT ANIMATION (Thanks Lttldvl)
HOME SWITCHER ADDED
REMOVED 3D GALLERY
REMOVED GOOGLE WIDGETS
REMOVED OTHER UNREQUIRED FILES
NEW CREDITS AND THANKS IN UPDATE SCRIPT
2G/3G SWITCHING NOW POSSIBLE WITHOUT TURNING OFF DATA (Thanks CM7)
WHOLE ROM HAS A CLEANER FREASHER FEEL, TOUCHWIZ LAUNCHER VERY SMOOTH..!
Please note
- The Update System button under About Phone will cause a FC.
- The New Recovery Menu Buttons will Be Home = Select/Enter & Back button will be Back
[ Voor 20% gewijzigd door Dancis op 22-07-2011 22:55 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
WATREMOVED 3D GALLERY
En Galnet versie 6 staat inmiddels ook weer online en te downloaden
http://www.galnetmiui.co.uk/v6/galnet-miui-v6.zip
Galnet V6 inmiddels..OTA download is brak pas daar voor op. (2de keer al niet goed)
Daarom al m'n setting en app's kwijt. Weet nog niet goed wat ik van deze rom vind!
Voelt niet zo snappy meer!!..eens kijken hoe de battery-drain zich houd.

Na een aantal custom settings is V6 "back on track" qua snappy gevoel. Geheel geeft wel een cleaner look.
TWlauncher is een mooie aanvulling. GPS fix idem als met V5.2, browser is wel sneller.
Geen OC/UV setting en BLN maar een prima ROM weer..
Daarom al m'n setting en app's kwijt. Weet nog niet goed wat ik van deze rom vind!
Voelt niet zo snappy meer!!..eens kijken hoe de battery-drain zich houd.
Na een aantal custom settings is V6 "back on track" qua snappy gevoel. Geheel geeft wel een cleaner look.
TWlauncher is een mooie aanvulling. GPS fix idem als met V5.2, browser is wel sneller.
Geen OC/UV setting en BLN maar een prima ROM weer..
[ Voor 34% gewijzigd door silitek op 23-07-2011 08:26 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Morgenochtend eens downloaden en proberen! Best tricky een uur voordat ik een week op kamp gaDancis schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:53:
En Galnet versie 6 staat inmiddels ook weer online en te downloaden

Kan best! wel rom via Galnet site halen en plaatsen op je interneSD. OTA download geeft je gare bestand.Touchdomex schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 02:58:
[...]
Morgenochtend eens downloaden en proberen! Best tricky een uur voordat ik een week op kamp ga
CWM is wel verranderd..nu HOME button voor selecteer gebruiken.
iemand al Darky 10.2 erop staan? Vind Darky altijd wel goed, maar mis de gekleurde icoontjes. Vooral bij extended controls (power knopje).
Heb nu tweaky en die is helemaal goed alleen soms een beetje laggy vandaar mijn vraag.
Heb nu tweaky en die is helemaal goed alleen soms een beetje laggy vandaar mijn vraag.
Nope, ik heb deze apk gebruikt, http://www.megaupload.com/?d=LZLJHI7RVerwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:08:
Weet iemand of bij de Galnet V6 ook swype standaard geinstalleerd is?
bron: http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?t=206618
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen over Galnet V6? Hij staat niet zo lang online.
Ik zit erg te twijfelen of ik naar een custom rom moet gaan installeren op mijn SGS.
De stock v2.3.3 heeft toch af en toe kuren ook na fac. reset. Regelmatig zijn alle 'iconen' weg en moet ik 30 sec wachten totdat ze terug komen na sommige app te sluiten.
Ik wil nu graag even wat anders zien met een betere stabiliteit.
Misschien is de optie Galnet V5.x wel wat voor me...
Ik zie bijna nergens een link naar een video of screenshot van v5 of v6. Dit is wel jammer.
Ik zit erg te twijfelen of ik naar een custom rom moet gaan installeren op mijn SGS.
De stock v2.3.3 heeft toch af en toe kuren ook na fac. reset. Regelmatig zijn alle 'iconen' weg en moet ik 30 sec wachten totdat ze terug komen na sommige app te sluiten.
Ik zie bijna nergens een link naar een video of screenshot van v5 of v6. Dit is wel jammer.
Galnet V6 kun je gerust draaien..ligt hier op de pijnbank en blijf snel vooral browser.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:36:
Kan iemand mij vertellen over Galnet V6? Hij staat niet zo lang online.
Stabiel is het zeker. Batterij zelfde als in V5.2. (Kernel Neo11)
Screenshot op verzoek

wat betekent die R boven signaal balkjes? roaming?silitek schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:15:
[...]
Galnet V6 kun je gerust draaien..ligt hier op de pijnbank en blijf snel vooral browser.
Stabiel is het zeker. Batterij zelfde als in V5.2.
Screenshot op verzoek
Ja
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Zit de standaard miui launcher wel nog in v6? Of is deze volledig vervangen door TW4?
Ik ben de Neo12 kernel aan het uittesten en die is bijzonder goed. Belangrijke hint als je Neo11 gebruikt: zet je governor op Ondemand. Conservative is maar gewoon conservative, ondemand is door Zach getweakt om beter met de batterij en tegelijk sneller om te gaan.
@Jay-v: Ja, je krijgt na installatie de keuze tussen de twee en kan later nog steeds switchen met "Home Switcher".
@Jay-v: Ja, je krijgt na installatie de keuze tussen de twee en kan later nog steeds switchen met "Home Switcher".
Verwijderd
@silitek tnx voor de screendumps.
Ziet er inderdaad goed uit.
Ik begreep dat er standaard geen swype in zit, maar deze kan installeren via http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?t=206618 .
Aangezien er op de Galnet V6 android v2.3.4 in gebakken is, mag ik aannemen dat de sip client en de videochat er ook in gebakken zit. Of zijn deze eruit gehaald?
Hoe zit het met de FM radio en GPS, Cell phone, Bluetooth, Wireless/USB tethering en WiFi ontvangst? Zijn deze beter dan de stock v2.3.3 versie?
Als ik niet tevreden ben over een custom rom, kan ik daarna altijd terug kan naar de stock rom? Weet iemand dit?
Ziet er inderdaad goed uit.
Ik begreep dat er standaard geen swype in zit, maar deze kan installeren via http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?t=206618 .
Aangezien er op de Galnet V6 android v2.3.4 in gebakken is, mag ik aannemen dat de sip client en de videochat er ook in gebakken zit. Of zijn deze eruit gehaald?
Hoe zit het met de FM radio en GPS, Cell phone, Bluetooth, Wireless/USB tethering en WiFi ontvangst? Zijn deze beter dan de stock v2.3.3 versie?
Als ik niet tevreden ben over een custom rom, kan ik daarna altijd terug kan naar de stock rom? Weet iemand dit?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2011 11:41 ]
@Goofi: www.samfirmware.com kan je de orginele roms downloaden om weer terug te gaan. Verder zit bij Galnet V6 volgens mij geen FM radio ingebakken de rest werkt gewoon zoals het moet werken.
Standaard zit er ook in. Je kan nu kiezen. Ik vind miui launcher fijner werken.Jay-v schreef op zondag 24 juli 2011 @ 10:38:
Zit de standaard miui launcher wel nog in v6? Of is deze volledig vervangen door TW4?
Verwijderd
Na wat twijfelen heb ik de Galnet v6 erop gezet. Ik moet zeggen het is een hele mooie rom. Maar er waren toch wat dingen wat ik miste. Ik heb wat zaken ingesteld om het meer mijn eigen te maken, maar toch mis ik wat.
Over de snelheid is totaal niets aan te merken. Het is fantastisch snel.
Na wat onderzoek heb ik de Darky's rom v10.2 erop gezet. Deze is wat meer zoals de rom van Samsung zelf maar dan met wat meer toetsers en bellen. Tot nu toe is deze erg stabiel en snel.
De andoid versie 2.3.4 staat erop en voipbellen en video bellen (met talk) wat is eigenlijk wilde hebben.
Ook staat de nieuwe market erop geïnstalleerd.
Het enige is van Darky's rom bij het opstarten een vreemd scherm zie voor een aantal seconden.
Na wat onderzoek heb ik de Darky's rom v10.2 erop gezet. Deze is wat meer zoals de rom van Samsung zelf maar dan met wat meer toetsers en bellen. Tot nu toe is deze erg stabiel en snel.
De andoid versie 2.3.4 staat erop en voipbellen en video bellen (met talk) wat is eigenlijk wilde hebben.
Het enige is van Darky's rom bij het opstarten een vreemd scherm zie voor een aantal seconden.
Moet zeggen, een vriend van mij heeft de 2.3.4 stock, deze is toch ook wel erg snel, soepel camera opnemen, erg snel opstarten. Met mijn MIUI 6.0 er naast start deze erg traag op, camera is niet soepel. Vaak toch crashen. Misschien toch maar weer terug naar stock. Zoiezo zit er ook geen lag meer in 2.3.4 stock
Met de nieuwste Galnet (v6) krijg ik mijn swype niet meer geregistreerd.
Ik moet het android keyboard selecteren om een license te genereren maar MIUI pakt toch telkens weer swype als standaard keyboard en daardoor kan de Swype installer de license niet aanmaken.
Ik heb de Swype versie die hier een paar posts geleden geplaatst werd al geprobeerd maar die geeft hetzelfde probleem.
Ok, nu werkt de versie die hier aangeboden word wel, nadat ik de andere Swype gedeinstalleerd had en pas de andere versie na een nieuw start van het toestel geinstalleerd heb.
Ik moet het android keyboard selecteren om een license te genereren maar MIUI pakt toch telkens weer swype als standaard keyboard en daardoor kan de Swype installer de license niet aanmaken.
Ik heb de Swype versie die hier een paar posts geleden geplaatst werd al geprobeerd maar die geeft hetzelfde probleem.
Ok, nu werkt de versie die hier aangeboden word wel, nadat ik de andere Swype gedeinstalleerd had en pas de andere versie na een nieuw start van het toestel geinstalleerd heb.
[ Voor 19% gewijzigd door H3llSiNG op 25-07-2011 11:18 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Is het een schone flash geweest? Ooit ook eens een Darky gedaan waarbij ik bij het opstarten een heel raar scherm kreeg. Na helemaal een factory-reset en nieuwe flash was het goed.Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:57:
Na wat twijfelen heb ik de Galnet v6 erop gezet. Ik moet zeggen het is een hele mooie rom. Maar er waren toch wat dingen wat ik miste. Ik heb wat zaken ingesteld om het meer mijn eigen te maken, maar toch mis ik wat.
Darky Rom bevalt me prima, alleen jammer dat bijna elke ROM zo'n hoge Google Maps usage heeft, via Titanium verwijderen en opnieuw uit de market lijkt de oplossing.
Bij de installatie zelf gekozen voor de Odin-methode, wel alles kwijt, maar lekker schoon. Altijd goed.
rm -r *
Ik ben weer van MIUI af.
Ik vond het heel fijn omdat het een mooie giui is (hoewel ik niet per se ALLE apps op m'n homescreen wil hebben), en omdat het de laatste android versie had (2.3.4).
De afgelopen maand had ik niet zoveel last van de battery drain, omdat ik altijd wel tussentijds kon opladen.
Nu ik toch wat vaker zonder oplader zit, wordt dat meteen heel krap, en is het enorm vervelend om steeds te bedenken of je wel genoeg juice in je telefoon heb zitten, voordat je de deur uitgaat.
Vandaar maar weer terug gegaan naar (voorlopig) een officiele Samsung Rom (JVQ, Android 2.3.4).
Ik moet zeggen dat deze (nu nog) heel snel is! Ook is de batterij opeens stukken beter! Wat ik wel jammer vind is dat deze, ondanks dat het wel android 2.3.4 is, geen CRT-screen-off feature heeft, en ook het over-scroll effect nog steeds bestaat (ipv de nieuwe oranje gloed).
Ik vond het heel fijn omdat het een mooie giui is (hoewel ik niet per se ALLE apps op m'n homescreen wil hebben), en omdat het de laatste android versie had (2.3.4).
De afgelopen maand had ik niet zoveel last van de battery drain, omdat ik altijd wel tussentijds kon opladen.
Nu ik toch wat vaker zonder oplader zit, wordt dat meteen heel krap, en is het enorm vervelend om steeds te bedenken of je wel genoeg juice in je telefoon heb zitten, voordat je de deur uitgaat.
Vandaar maar weer terug gegaan naar (voorlopig) een officiele Samsung Rom (JVQ, Android 2.3.4).
Ik moet zeggen dat deze (nu nog) heel snel is! Ook is de batterij opeens stukken beter! Wat ik wel jammer vind is dat deze, ondanks dat het wel android 2.3.4 is, geen CRT-screen-off feature heeft, en ook het over-scroll effect nog steeds bestaat (ipv de nieuwe oranje gloed).
Ik ga ook maar terug naar Stock. Is JVP of JVQ de laatste versie?Maarten21 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:50:
JVQ. Alhoewel het verschil met JVP volgens mij niet zo groot is (op de browser na).Snoll3bulk schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:02:
[...]
Ik ga ook maar terug naar Stock. Is JVP of JVQ de laatste versie?
Heb nu een Galaxy S Plus en die wil ik updaten via KIES.
Nu wil dat niet omdat hij steeds de verbinding verbreekt met de telefoon, daarna weer verbinding maakt en dan weer aangeeft dat ik de firmware kan upgraden, en dat blijft continu zo doorgaan.
Nu wil ik gaan updaten naar die KF8 versie en nu ben ik bezig om de firmware van de samsung site af te halen , alleen ik denk niet dat ik de goede bestandsnaam heb.
Heb van de I9000 al wel firmwares kunnen downloaden, maar van de Plus nog niet.
Weet iemand wat de bestandsnaam kan zijn ?
Heb nu dit :
http://fus.samsungmobile....001XXKF8_I9001XENKF2_I900 1XXKF8_I9001XXKF8 _XX_XEN.zip
Nu wil dat niet omdat hij steeds de verbinding verbreekt met de telefoon, daarna weer verbinding maakt en dan weer aangeeft dat ik de firmware kan upgraden, en dat blijft continu zo doorgaan.
Nu wil ik gaan updaten naar die KF8 versie en nu ben ik bezig om de firmware van de samsung site af te halen , alleen ik denk niet dat ik de goede bestandsnaam heb.
Heb van de I9000 al wel firmwares kunnen downloaden, maar van de Plus nog niet.
Weet iemand wat de bestandsnaam kan zijn ?
Heb nu dit :
http://fus.samsungmobile....001XXKF8_I9001XENKF2_I900 1XXKF8_I9001XXKF8 _XX_XEN.zip
Je kan bij display geloof ik animation op full zetten, dan krijg je wel alles te zien als het goed is.Maarten21 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:50:
...geen CRT-screen-off feature heeft, en ook het over-scroll effect nog steeds bestaat (ipv de nieuwe oranje gloed).
@Iedereen
Heb nu Galnet 6 erop, maar de leds geven geen notificatie meer, is er een compatible kernel die dat wel heeft?
Want bij instellingen heb ik het wel aangezet, vind het echt jammer want normaal leg ik m bij me in de buurt en zie je direct als er wat is en nu pas als ik zelf ga kijken...
Ik had laatst mijn Gingerreal 5 naar 8 geflashed (met wipe). Toen kreeg ik problemen dat ik af en toe niet kon inzoomen op webpagina's. Vervolgens Juwe geinstalleerd (met wipe) en ook hier had ik hetzelfde probleem. Vervolgens Gingerreal 7.1.4 geinstalleerd weer met wipe en nog steeds heb ik het probleem.
Wanneer ik niet kan inzoomen is compleet willekeurig en gebeurd op elke site (ook tweakers) scrollen lukt dan meestal ook niet. Adresbalk inclusief bladwijzerikoon wordt vervolgens 1 wit vlak. En een reboot werkt ook niet.
Iemand dit ook eens gehad?
Wanneer ik niet kan inzoomen is compleet willekeurig en gebeurd op elke site (ook tweakers) scrollen lukt dan meestal ook niet. Adresbalk inclusief bladwijzerikoon wordt vervolgens 1 wit vlak. En een reboot werkt ook niet.
Neo11 kernel flashen....Lennart_1337 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:00:
[...]
@Iedereen
Heb nu Galnet 6 erop, maar de leds geven geen notificatie meer, is er een compatible kernel die dat wel heeft?
Verwijderd
MUI is leuk maar wat is miste toendertijd was de radio. Ik weet niet of deze in de laatste versies zit maar ik kies liever voor darky en dan de uitgeklede versie. kan zelf wel wat apps erop zetten.
Had ik ook, heb nu opera mobile geinstalleerd en die werkt fijner dan de native browser imot mac schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:00:
Ik had laatst mijn Gingerreal 5 naar 8 geflashed (met wipe). Toen kreeg ik problemen dat ik af en toe niet kon inzoomen op webpagina's. Vervolgens Juwe geinstalleerd (met wipe) en ook hier had ik hetzelfde probleem. Vervolgens Gingerreal 7.1.4 geinstalleerd weer met wipe en nog steeds heb ik het probleem.
Verwijderd
Hier hetzelfde, met zowel Gingerreal als Juwe had ik dat probleem.418O2 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:04:
[...]
Had ik ook, heb nu opera mobile geinstalleerd en die werkt fijner dan de native browser imo
Ook Opera geinstalleerd en geen problemen meer
Die problemen komen door crappy gedeodexte JVQ browser. Met Odexed JVQ rom heb je er geen last van
Ik ben dus niet de enige met dit probleem. Ik heb nu maar Dolphin HD geinstalleerd. Die swipe ondersteuning is best geinig
Dat geloof ik ook, schijnt trouwens dat het in de nieuwe darky (10.2) opgelost is. Ben benieuwd, ga hem volgende week flashen! Of Galnet v7... zit nog te twijfelen;)arnoutzw schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:30:
Die problemen komen door crappy gedeodexte JVQ browser. Met Odexed JVQ rom heb je er geen last van
Verwijderd
Darky's 10.2 geïnstalleerd. Ben niet zo te spreken over het uiterlijk. Daarnaast slechte TW4, browser slecht. Nu andere JVQ roms aan het uit proberen.
Ok, hou ons op de hoogte! Welke ga je proberen?Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:01:
Darky's 10.2 geïnstalleerd. Ben niet zo te spreken over het uiterlijk. Daarnaast slechte TW4, browser slecht. Nu andere JVQ roms aan het uit proberen.
Jammer dat romkitchen de nieuwe JVQ nog niet heeft...
Is dit misschien wat trouwens? Lijkt mij wel het proberen waard (doe het volgende week ook):
*klik*
[ Voor 24% gewijzigd door gabn88 op 27-07-2011 09:19 ]
Eensch. TW4 is in darky 10.2 best brak. en de browser is niet mee te werken. heb nu dolphin browser er op staan. en die werkt wel lekker. voor de rest vind ik darky 10.2 best lekker werken! alleen heb ik 1 probleem nu..Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:01:
in het TW instel menu heb ik de wat dingen veranderd. en heb nu maar 3 rijen ipv 4.
En dat is met deze instellingen:
page app count: 16
app column count: 4

Verwijderd
Die heb ik ook geprobeerd, maar vind het uiterlijk niks. Ik ben over geen één JVQ te spreken. Zit nu mooi weer op JVP.gabn88 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:06:
[...]
Ok, hou ons op de hoogte! Welke ga je proberen?
Jammer dat romkitchen de nieuwe JVQ nog niet heeft...
Is dit misschien wat trouwens? Lijkt mij wel het proberen waard (doe het volgende week ook):
*klik*
Puur uiterlijk, of ook andere problemen? Issie snel?Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:04:
[...]
Die heb ik ook geprobeerd, maar vind het uiterlijk niks. Ik ben over geen één JVQ te spreken. Zit nu mooi weer op JVP.
Voor mij is hij niet sneller als een andere,maar wel lelijk, maar dat is smaak.gabn88 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:17:
[...]
Puur uiterlijk, of ook andere problemen? Issie snel?
De bijhorende Talon kernel vind ik dan wel weer goed.
De modem JVQ kan ik ook wel aanraden, geeft hier in deze uithoek tot nu toe beste ontvangst
Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.
Problemen met KIES horen in dit topic.