Kijk of je GS in correct in "deep sleep" gaat..met CPU SPY. Benchmark app's draaien.Jay-v schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:16:
[...]
Dus aan de snelheid van het bootprocess kan ik al zien of de kernel goed werkt op mijn toestel? Zijn er nog andere tooltjes om tot een goede conclusie te komen?

Door de vertaler gehaald..
Het is niet een theorie, maar sommige natuurkunde/elektronische, en het is niet een "cpu lekkage", maar de huidige lekkage. Betere kwaliteit van de chip, beter de huidige efficiëntie en stabiliteit.
De beste chips hebben in principe lage lekkage. Deze chips zal over het algemeen minder dan anderen warmte en klok verdere op de dezelfde spanning. Aan de andere kant, hoge lekkage chips moet over het algemeen meer volt tot dezelfde resultaten krijgen, en micro wrijving zal leiden tot meer warmte.
Nu zelfs als het ten slotte de hoge frequenties wereld voor veel apparaten openen zal, er geen wonderbaarlijke en sommige apparaten zal blijven slecht als het gaat om het overklokken, omdat je een zeer goede CPU, maar een waardeloze geheugen of controller enz hebben kan.
Ik ben niet zeker vindt u veel documentatie op huidige lekkage voor SOC's, maar waarschijnlijk vindt u enkele links over bureaublad GPU's of CPU's, of zelfs condensatoren.
Dit gedrag is goed-gekend in de elektronische wereld en duidelijk als je eenmaal leert hoe de huidige in een chip wordt gebruikt.
Edit:
Ook een tip voor mensen die gebruik maken van voodoo kleur!
1) Kleurprofielen: Voodoo profiel V1
2) Scherm v1 gamma hack:
-50 rode
-53 groen
-44 blauw
3) SRB multiplicatoren:
Rood = "2300875360"
Groen = "2300875360"
Blauw = "2709919680"
Met deze aanpassing zijn zwarte kleuren zwart en wit kleuren zijn wit. Iedereen moet proberen dit.
Gekopieerd van Zacharias draad. Alles ziet er prima voor mij.
[ Voor 90% gewijzigd door silitek op 14-07-2011 12:55 ]
Tubes....It's what make music music!